[PC] H1Z1

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Techno Overlord schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:37:
Ik vind juist dat jouw anekdote BR opfokt. Het wordt tijd voor maatregelen in normale BR. Als je wilt teamen dan ga je maar team BR doen. Ik heb gehoord op Twitch dat er een maatregel komt in BR dat wanneer je gaat teamen je character ontploft of dood gaat of whatever. Ben echter benieuwd hoe ze dat willen gaan doen.
Maar normaal gesproken doe ik dat ook niet, vond het alleen grappig hoe deze gast ineens kwam aankakken met zijn "friendly". Tja, ik kan er eigenlijk niet zo mee zitten of mensen teamen of niet. Het blijft uiteindelijk een survival en als je ineens een random hebt die wil samenwerken, ach waarom niet. Zoals je hebt kunnen lezen hoeft dat niet even geweldig te gaan want de enige communicatie die je hebt is via ingame voicechat, en dat kan immers iedereen horen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Nou ik heb inmiddels een 100+ BR games gespeeld en er ook een aantal gewonnen. Ik vond het echt vervelend worden want ik deed mijn best om in mijn eentje te overleven terwijl groepjes van 5(!) of meer vrolijk ieder potje als laatste overbleven.

Mijn devies in BR is kill them all. Als ik friendly wil zijn dan ga ik wel normale Survival doen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Zolang je maar weet dat op een gegeven moment het jij of hij wordt. als je dat onthoudt kan je prima samen werken zodat je meer kans hebt tot de top 10 of lager te komen.

Ik vind het zelf helaas niet lekker genoeg spelen om echt meer dan een uurtje te spelen, zoals dayz wel mij kan interesseren.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:17:
Zolang je maar weet dat op een gegeven moment het jij of hij wordt. als je dat onthoudt kan je prima samen werken zodat je meer kans hebt tot de top 10 of lager te komen.

Ik vind het zelf helaas niet lekker genoeg spelen om echt meer dan een uurtje te spelen, zoals dayz wel mij kan interesseren.
DayZ is ook wel leuk, echter erger ik me aan kleine dingetjes zoals het reloaden, of bugs dat je je gun niet meer kan oppakken. (eigenlijk merendeel bugs).

Dat is in H1Z1 imo iets meer gladgestreken. En tja ik doe het over het algemeen ook niet meer dan een uur per dag. Dan heb ik ook wel weer zin in iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damienx2 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

DayZ is ook wel leuk, echter erger ik me aan kleine dingetjes zoals het reloaden, of bugs dat je je gun niet meer kan oppakken. (eigenlijk merendeel bugs).

Dat is in H1Z1 imo iets meer gladgestreken. En tja ik doe het over het algemeen ook niet meer dan een uur per dag. Dan heb ik ook wel weer zin in iets anders.
ja heb je ook volledig gelijk in, dayz is buggy as hell op dit moment, maar goed, daar komt vast wel wat verandering in, het blijft een alpha natuurlijk. De spanning echter die je ervaart als je andere spelers tegenkomt, man, geen spel kan dat beter doen dan dayz. CS go geeft je ook wel eens wat hogere hartslag maar dat is toch anders natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ambition88 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:42:
dit weekend ook H1Z1 aangeschaft vanwege de korting ,
wait what, ik heb de game op mijn verlanglijst staan zodat ik een bericht ontvang als er korting is, aangezien ik € 20,00 te veel vond met het oog op de toekomst. Maar voor € 13,00 had ik hem wel willen aanschaffen... raar dat ik geen bericht van steam heb gehad.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 11:16
Techno Overlord schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:37:
Ik vind juist dat jouw anekdote BR opfokt. Het wordt tijd voor maatregelen in normale BR. Als je wilt teamen dan ga je maar team BR doen.
Hmmm, in dit specifieke geval van Damien vind ik het wel kunnen.
Ik heb ook een hekel aan teamers in normal BR, maar meer als je bewust met vrienden in een lobby aanlogt en vervolgens het spel als team begint. Als je zoals damien iemand toevallig in het spel een keer tegenkomt, vind ik het nog wel wat hebben. 'In real life' zou je dat ook nog kunnen overkomen, geeft wel meer charme: voor hetzelfde geld verraad jouw tijdelijke teammaat je en heb je als derde partij er juist voordeel bij: weer een tegenstander minder..

[ Voor 9% gewijzigd door rachez op 19-08-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:19:
[...]

BR in deze game is inderdaad geweldig. speel nu net weer 2 daagjes, en ben al 3x 1e geworden. 2 keer met een groepje van 5 en 1 keer met een vriend van me, en hopelijk gaan er nog veel meer komen :P.
als iemand een keer zin heeft om mee te spelen, mijn naam op steam is: herman (zijn 2 dezelfde profielen, 1 was csgo smurf account).
Raak er maar niet gewent aan! Wanneer het released word betaal je voor 3 potjes BR 2,50 Dollar :) net zoals bijvoorbeeld Hearthstone Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ramon1984 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:18:
[...]

Raak er maar niet gewent aan! Wanneer het released word betaal je voor 3 potjes BR 2,50 Dollar :) net zoals bijvoorbeeld Hearthstone Arena
Ik heb deze melding gemist? Waar heb je deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Die post is 5 maanden oud en in de tussen is er behoorlijk wat kritiek op gekomen en wordt het een en ander veranderd. Zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Hoop het ook niet! Maar we zullen zien waar het uiteindelijk eindigt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:54
ik vind de rewards die je krijgt wel echt zinloos en maakt het spelletje me al snel doen vervelen na een week fulltime spelen, zelfs als je 1e word win je echt alleen maar troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:31:
Hoop het ook niet! Maar we zullen zien waar het uiteindelijk eindigt :)
klopt, maar het is ook nog lang niet zover dat het released :P. en het grootste deel van de spelers speelt alleen maar BR, lijkt me sterk dat ze het dan betaald gaan maken (ze verdienen al genoeg aan de boxes en de keys). maar goed, we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Net eindelijk mijn eerste potje BR ooit gewonnen nadat ik 100x tweede ben geworden. Nu wel op m'n nieuwe pc (zie sig) waarop alles een stuk smoother gaat dan voorheen (QX9770 icm 7870XT). Geen framedrops meer en dus beter kunnen mikken. 💪

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Sinds kort ontdekt dat dit spel in mijn Steam Library stond en het is wel grappig, zowel survival als BR. Maar alleen is zo ... alleen en het lijkt mij leuk om dit eens met 1 of meer mensen te spelen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

volgens mij speelt 99% alleen nog BR. survival is a joke, beetje basis bouwen, boring as fuck vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SouLLeSSportal schreef op zondag 24 januari 2016 @ 05:13:
volgens mij speelt 99% alleen nog BR. survival is a joke, beetje basis bouwen, boring as fuck vind ik.
Was initieel nog wel grappig, tot er cheaters kwamen en mensen die exploits gebruiken om bepaalde basis-constructies te maken of constructies direct naast jouw building te zetten zodat ze binnen kunnen komen en al je storage leeg kunnen halen. Iemand had deuren weten te 'clippen' in de muur, als je daar tussen komt te zitten omdat je er langs wil, kom je er nooit meer uit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
BR vind ik wel leuk om af en toe een potje te spelen. Helaas moet je voor de BR met zombies (voorheen hardcore?) zo lang wachten en is het met veel minder man.

survival ben ik een paar keer aan proberen te beginnen. Maar ik vind het hele basebuilding zo saai. Elke base ziet er ook hetzelfde uit. Bij elkaar geraapt zooitje planken. Ik kan ook nergens ammo vinden in survival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ik speel dit spel nu een paar weken. Nog niet echt veel van cheaters gemerkt. BR is wel erg verslavend en een goed leerproces om goed te leren schieten met de verschillende wapens. Ook veel PVP survival gespeeld. Dat is in het begin wel erg frustrerend. Heb je net een beetje gear wordt je overhoop geschoten. Maar nu ik een base heb gaat het een stuk beter. Heb daar een hoop spullen opgeslagen en dan maakt het niet zoveel uit als ik dood ga.
Mijn vraag is of er meer zijn die dit spel spelen en in een team zitten. Nu er een nieuwe update uit is en waarschijnlijk een server wipe. Lijkt het mij wel leuk om dit spel in teamverband te spelen. En samen een basis te bouwen en een beetje te pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

En met een basis bedoel je een houten hutje of echt een Foundation met shelters en metal gates?

Als je enkel een houten hutje (of shacks) hebt die worden ook met regelmaat geraid (ben ik achter gekomen toen ik net van een shack naar een base foundation + shelter ben gegaan).

Ik speel zelf meestal met een vriend Battle Royal in teamverband en af en toe survival. Alleen hij wordt steeds dood geschoten en ik niet zo vaak. :P

Maar dat is wel het frustrerende aan dit (soort) spel(len) vind ik. Alles waar jij misschien uren in gestoken hebt kan een ander in 5 min van je af nemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Beide had 3 shacks met metalen deuren en zo n grote basis met metalen gate. Had mijn loot daarover verdeeld. Nooit las gehad dat ik geraid was. Deed elke dag alles repareren. Misschien omdat ik pas een paar weken speel. Mijn basis stond dan ook wel aardig afgelegen. Maar met 10 minuten lopen was ik in de grote stad rechts boven in.
Heb het meer als je door zwaar bewapende spelers gelijk onder vuur wordt genomen. Heb meestal een landmijn bij me en ren snel ergens naar binnen. Landmijn planten en boom. Schelden dat ze doen dan joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Haha, goeie! Ga ik onthouden want ik erger mij kapot aan het doodgeschoten worden door volledig full-geared poppetjes die je met hun shotgun instakillen terwijl jij enkel een boog hebt en een satchel omdat jij aan het looten bent.

Dat vind ik zo zwakjes ... bah! Dus kudo's voor jou, moge vele volledig gegearde mensen sterven op jou landmijnen en mogen ze dan schelden wat ze willen. Weet, ik lach met jou mee. ;)

ps. Welke server speel jij? Ik speel met een vriend maar wellicht is het leuk om meerdere mensen bij elkaar te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Speel op Arctic Hell dat is wel een rustige server. Maar als straks de nieuwe update uit is en 1 server wipe dan wil ik best switchen naar een andere server. Welke server speel jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Janspj schreef op zondag 31 januari 2016 @ 08:05:
Speel op Arctic Hell dat is wel een rustige server. Maar als straks de nieuwe update uit is en 1 server wipe dan wil ik best switchen naar een andere server. Welke server speel jij dan?
Wanneer is er een server wipe dan? En waar vind je die info?

Ik speel op dit moment op Zeddit (EU, PvP), ook een Low server. Met helaas een aantal kut ventjes die je gewoon altijd killen (en je daarna niet looten), die zelf een giga basis hebben in/rondom Pleasant Valley.

Maargoed, ik heb tegenwoordig ook standaard 1 landmijn bij mij en loop nu full geared rond (dus kevlar, shotgun, sniper en helmet) zodat de kansen gelijk zijn en het niet meer shotgun/sniper vs mij en mijn makeshift bow. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Stond volgens mij in steam als je het spel opstart. De nieuwe patch draait nu op de test servers. Weet niet wanneer die precies wordt vrijgegeven.
Met die landmijn werkt wel goed ja. Heb van de week een paar Misty Peak dam runs gedaan. Gewoon al je gear in je base achterlaten en dan respawnen. Totdat je in G5 zit dan ren je naar de dam naar binnen en loot je alles wat je pakken kan. Had 3 backpacks kevlar en zo. Werkt heel goed.
Dacht eerst maak zelf mijn backpack maar heb nog nooit een spool of twine gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Spool of Twine moet je niet naar zoeken, maar die vind je gewoon als je er niet naar zoekt! :P Meestal in kasten waar je kleding vind, of in afval containers.

Had zelf 20+ spool of twines, totdat ik vannacht rond 02.00 uur geraid was en nu alles kwijt ben. :( Maargoed, ik dacht dat een shelter sterker was dan 3 of 4 deuren, dus had niet zo'n prio om hele platform te ommuren. Maar had wel 1 metal door, en 2 metal gates voor mijn shelter staan.

Blijkbaar is het dus voordeliger om gewoon de hele shelter op te blazen want alleen die was weg toen ik inlogde. En zeer flauw/onsportief hadden ze alles wat ze niet nodig hadden, of niet meer konden meenemen op de grond gegooit zodat het despawned, maar dat heb ik in de kisten kunnen doen vooralsnog (nutteloze nightvisions enzo).

Weer wat geleerd zullen we maar zeggen. Prioriteit 1 is dus muren om je hele foundation. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Heel gek ja. Heb nu een aantal bag packs en nu vind ik over spool of twines.
Ben gelukkig nog nooit geraid. Heb jij een basis midden in de stad dan ofzo?
Lijk me wel balen als je geraid wordt. Ik log altijd uit met al mijn ammo. Rest mogen ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hadden ook op die storageboxes een lock moeten zetten, ook als ze dan in je basis konden, waren je storage tenminste veilig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Yep, ben al 2x geraid. :P

Eerste keer mijn twee shacks, die tegenover elkaar stonden (note to self: Niet doen want 2 deuren konden met dezelfde explose geraakt worden). Gelukkig zat er voor niet niet zoveel interessants meer in de shacks omdat ik net alle belangrijke loot verhuisd had naar mijn eerste secure shelter op een foundation.

En toen werd die shelter geraid. Maar ook weer wat van geleerd, zorg dat je zo snel mogelijk muren om je gehele foundation hebt! Dan moeten ze wel door de voordeur komen. Nu konden ze op hun auto springen, dan op mijn foundation en zo 2 van de 3 gates omzeilen en direct mijn enige storage shelter opblazen. :P

En ja, ik zit redelijk dicht bij Pleasant Ville maar dat vind ik niet zo heel erg.

Enige wat ik op dit moment loot zijn items die ik nodig heb om mijn basis te bouwen. Dus ik ren mijn rondje langs auto's voor scrap metal, en langs een paar punten voor enkele kogels en hatchets/bijlen om hout te kunnen hakken.

Heb nu redelijke basis, met meerdere shelters die allemaal achter minimaal 4 gates en 1 metal door zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Netjes gebruik je dan 2 deck foundation om 4 gates te hebben? Heb op dit moment 2 gates rondom allemaal metalen muren. Ik loop ook altijd een voorop gestelde route door Ranchito dan zit je zo vol met scrap metal en metal sheets. Doe het altijd wel als het donker is voelt toch wat veiliger.

Kwam er gisteren pas achter dat je metal sheets ook kon maken. En dat je ook wapens kan omsmelten to metal bars om weer metal sheets van te maken. Kijk zo leer je nog is wat.

Speel nu samen met iemand uit Zweden die ik bij een dam run tegen kwam. Die gaf me gewoon een backpack en shotgun met ammo toen ik daar met niets liep. Dat maakt het spel ook wel onvoorspelbaar, de enne schiet voor niks neer en de andere heb je hele gesprekken mee en je deelt de loot.

Doe nu ook veel shacks raiden met IED. Kost ongeveer 15 IED om een metalen deur op te blazen. Vooral als ze aan de rand van de stad staan vind je daar wel leuke loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Klopt, shacks raiden kan best leuk zijn, maar ik heb er de mijnen niet voor (omdat ik dus al 2x geraid ben :P).

En ik heb maar 1 foundation, wel met 4 expansions. Dus het eerste expansion is een sluis zeg maar, dat is al 2 deuren waar ze door moeten. Vervolgens heb ik op de expanion daar tegenover overhangende large shelters, en gates als muren dus dat zijn ook al 2 gates waar zo door moeten plus de metal door.

Als ik het goed doe, kan ik een derde expansion gebruiken voor 2 of 3 deuren voordat ze bij mijn overliggende expansion kunnen komen (maar daar heb ik nog niet de materialen voor om te bouwen. Tis wat lastig uitleggen.

Ik heb ook veel fouten gemaakt, veel materialen verspilt (door upper large shelter 3x te slopen door de fijne bouw volgorde), verkeerde plaats ramp/foundation stairs (welke je niet kan slopen helaas), niet je foundation ommuren, etc.

Dus ik zie dit ook om van te leren voor de volgende keer (als de servers ooit resetten).

Wapens (en kogels) kan je ook demonteren trouwens. Van 2 weapon parts kan je weapon repair kit maken en van 2 bullet parts kan je 1 kogel voor een gun naar keuze maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Ik heb hetzelfde met het bouwen van mijn basis. Heb al veel afgebroken en weer opgebouwd. Maar daar leer je alleen maar van. En materialen heb je toch zo weer gevonden. Hoop alleen nog een keer geraid te worden om te zien welke zwakke plekken ik nog heb.
Merk wel dat er veel spelers op mijn server zitten die niet te vertrouwen zijn. Roepen "dont shoot dont shoot". En dan beginnen ze zelf te schieten als ze dichtbij zijn. Nou ik had toch mijn shotgun op zijn hoofd gericht dus hij was nog dood. Als ik iemand full geared zie lopen dan schiet ik gewoon gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:42
Hey mensen,

Sinds een aantal dagen ben ik H1Z1 aan het spelen en na een moeilijke start begint ik het allemaal te begrijpen.
Is er een GOT groep? EEn op welke server spelen jullie?
Ken verder niemand die dit speelt en samenwerking is zoals ik het een beetje begrijp wel een must als je een leuke base wilt bouwen.

• Janspj
Volgende week woensdag komt de nieuwe update uit. Dan is er ook gelijk een server wipe. Dus iedereen zal dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen.
Dreanor en ik willen dan samen een basis gaan bouwen. Als je een serieuze speler bent dan ben je altijd welkom om mee te doen.
Ik speel nu op Artic Hell pvp server. Mijn basis staat redelijk afgelegen ten westen van Ranchito dus nooit last van raids. Wil de volgende keer wel wat dichter bij een stad zitten. Lijkt me wel wat leuker, iets meer actie. Loop vaak door Ranchito voor een beetje pvp maar komt dan bijna nooit iemand tegen.
Pleasant Valley is "a no go". Dat kan Dreanor je wel vertellen daar zitten alle hardcore clans met grote groepen spelers. Meer in the oosten heb je Cranberry daar zit je vlakbij Mizty Peak dam, Bubba's truckstop en Lone Pine. Daar heb je genoeg goede plekken voor een mooie basis.

• xer_00
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 31-08 14:28
Speel met een groepje mensen met wie ik al een aantal jaren game, we zoeken altijd meer mensen die mee willen spelen. Spelen gewoon voor de fun hoofdzakelijk BR.
PM me als je eens mee wilt doen of voeg me toe op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Ik speel H1Z1 net sinds enkele weken en speel beide moda. Ik vind Survival wel een heel stuk vetter alleen is het erg lastig als beginner in leven te blijven. Mijn shacks zijn al enkele keren geraid, iemand tips hiervoor en iemand tips over goede servers.
Ik begon op Zeddit maar sinds de server wipe is het daar zo druk dat ik over ben gestapt naar Bollocks maar hier worden mijn shacks constant geraid.
Zijn er GOT clans of op welke server wordt er voornamelijk gespeeld.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Beter kan je een basis bouwen met meerdere gates. Dan is het een stuk lastiger om geraid te worden. Heb je wel een metalen deur in je shack? Dat maakt ook al veel verschil. Verder is de plek waar je dit alles neerzet heel belangrijk. Beter beetje buiten de stad meer tussen de bomen en niet pal langs een weg of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Heb een mooi plekje in het bos op een berg nu wel een shack met metalen deur. Inmiddels in de bergen een basis aan het bouwen. Lui hadden minen voor men deur gelegd.... WTF iemand anders is er ingestapt aangezien ze de volgende dag weg waren. Van het weekend wapens geprobeerd te halen bij het politie bureau, erg lastig door alle campers.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik speel sinds een tijdje h1z1. Ik had eerder nooit last van lag maar na de update begon ik steeds last van lag te krijgen. Ik heb al geprobeerd om op lagere settings te spelen maar dat werkte niet. Ik heb zelf een Amd radeon 5700 series. Moet ik een andere video kaart kopen of is er een ander probleem?

Mvg. Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WAPIRWfSDkI]

Een beetje terug leven in de brouwerij brengen in de h1z1 topic. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Zu3Q_RMcq3o]

Er gebeuren echt teveel rare dingen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 19:14
20 september is release van H1Z1:KotK, tegelijkertijd wordt er ook een nieuwe map gereleased en worden er nog wat kleine aanpassingen gedaan aan onder andere user interface.

Zijn er nog mensen die hier "actief" H1Z1:KotK spelen of is iedereen hier weer gestopt?

• Rudolf
bal130 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:35:
20 september is release van H1Z1:KotK, tegelijkertijd wordt er ook een nieuwe map gereleased en worden er nog wat kleine aanpassingen gedaan aan onder andere user interface.

Zijn er nog mensen die hier "actief" H1Z1:KotK spelen of is iedereen hier weer gestopt?
Toevallig van de week weer een paar potjes gespeeld. Ik vind het wel geinig, maar heb echt zo'n slechte aim in dit spel. Toch haal ik vaak makkelijk de top 10 door gewoon niet als een dolle hond overal op af te gaan.

• bal130
Rudolf schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:06:
[...]

Toevallig van de week weer een paar potjes gespeeld. Ik vind het wel geinig, maar heb echt zo'n slechte aim in dit spel. Toch haal ik vaak makkelijk de top 10 door gewoon niet als een dolle hond overal op af te gaan.
Aim is inderdaad iets anders als in andere fps games. Verder zijn er ook redelijk wat spelers die gewoon veel beter zijn geworden. Waar ik vorig jaar nog redelijk wat gun fights won, verlies ik nu toch meer alhoewel nu wel weer wat beter gaat als 4 weken geleden. :)

• Rudolf
Heel veel negativiteit over de officiële launch van afgelopen week, maar ik vind het zelf wel leuk spelen. Wel lange wacht- en laadtijden, en flinke fps drops in de bebouwde gebieden, maar ik vind de nieuwe map wel leuk.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind het ook een goede vooruitgang. Speel al bijna vanaf de release van de alpha. Dan een poos niet en dan weer een poos heel veel.

De nieuwe map is heel leuk van wat ik tot nu toe gezien heb. Meer urban areas en geen uitgestrekte gebieden waar geen fuck te behalen valt. De UI is nog even wennen maarja dat is een kwestie van tijd. Voor mijn gevoel is het aimen en auto besturen toch een beetje getweaked ten opzichte van de laatste keer dat ik Hizzy speelde.

Ik zit iig klaar met popcorn voor de Hizzy Invitational op TwitchCon, net als vorig jaar. Spannend en lachwekkend tegelijk. Heerlijk.

Forever raver!

• bal130
Positieve van de nieuwe map vind ik toch vooral dat er veel meer kleine kampjes zijn waar je kan looten zodat je niet verplicht ben in de lucht naar een grote stad te zweven. Grootste minpunt van de nieuwe map vind ik toch de kleuren, vond het kleuren schema van de oude map toch fijner.

Zijn hier en daar inderdaad nog wel een paar vervelende bugs maar die zullen tzt wel opgelost worden.

Ik ben ook benieuwd wie er dit jaar Invitational gaat winnen. Er zijn genoeg gasten die kunnen winnen maar je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben met waar je spawnt en wie je tegenkomt in het begin.
Tuurlijk zijn er spelers die qua aim superieur zijn zoals Hoowy, OpscT, Ninja en nog een paar andere maar als je in fight bent en je wordt gebackstapped door iemand anders kan het snel over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 19:41
Iemand die dit spel nog speelt! ?

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claptrap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-05 23:27
Zeker! Ik snap alleen het systeem van de ''Skulls'' niet... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 12-09 21:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Mensen die deze game nog spelen, en hoe is de community hiervan? Zit eraan te denken de game te kopen. Maar zag ook Player unknowns battle royale. Oud "bedenker" van h1z1 en de ARMA mod. Mensen advies over welke game ik beter kan kopen? Of ervaring met een van de twee? Zag dat H1Z1 King of the hill wat snellere twitchie gameplay heeft en PUBR wat trager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 18:33
swoutr schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:57:
Mensen die deze game nog spelen, en hoe is de community hiervan? Zit eraan te denken de game te kopen. Maar zag ook Player unknowns battle royale. Oud "bedenker" van h1z1 en de ARMA mod. Mensen advies over welke game ik beter kan kopen? Of ervaring met een van de twee? Zag dat H1Z1 King of the hill wat snellere twitchie gameplay heeft en PUBR wat trager is.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
PeevdTee schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:55:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar :)
Om mezelf dan maar te quoten, haal battlegrounds, 10x beter. H1Z1 is naar mijn inziens totale bagger. Sonde van mijn geld.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste