Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05 22:58
Ook ik heb contact gezocht met Dell over 1080p variant. Via de chat werd ik net als anderen afgewimpel evenals via het Nederlandse Twitter account. Het Internationale Dell account op Twitter (@Dell) had wat dat betreft een beter/hoop gevend antwoord.

@Dell Could you tell me if/when the XPS 13 with 1080p display hits Europe?
@Durazno - We will look to roll out additional configuration options across the region over the coming weeks, so stay tuned for more!

Ik heb toch geen haast, dus ik wacht wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-05-2024
word helemaal gek van dell. heb de 22e de xps 13 besteld. check ik vanmiddag mn orderstatus stond er bij status werk in uitvoering. kijk ik net weer om te zien of hij al in productie is gegaan staat er geannuleerd. zonder dat er gemaild is of er contact met mij opgenomen is. probeer ik ze te bellen is het natuurlijk net na 5en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:27
superstephan1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:02:
word helemaal gek van dell. heb de 22e de xps 13 besteld. check ik vanmiddag mn orderstatus stond er bij status werk in uitvoering. kijk ik net weer om te zien of hij al in productie is gegaan staat er geannuleerd. zonder dat er gemaild is of er contact met mij opgenomen is. probeer ik ze te bellen is het natuurlijk net na 5en.
Ik heb de XPS 13 op donderdag 22 januari besteld. Er staat nog werk in uitvoering en verwachte levering op 5 februari.

Ik hoop niet dat ze cancelen. Mijn credit card is al belast met het bedrag (reservering). Ik weet van collega's dat het maanden duurt bij Dell om je geld terug te krijgen.

Als Dell annuleert zijn ze mij kwijt als klant.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Bij mij stond hij vanmiddag nog op hetzelfde. En nu ineens geannuleerd. Dit is wat er staat:

Bestellingsoverzicht
Item: MOD,INFO,INBOUND,AIRSHIP,VS
Status: Geannuleerd

Wat ik trouwens ook een rare item code vind. Snap er echt niks meer van. Eerste echt flink dure laptop en allew gaat fout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:22
superstephan1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:02:
Had je toevallig 2x de 10% VIP korting? Door dit soort verhalen wordt de keuze tussen een Mac Air(12 inch) of Dell 13 inch steeds makkelijker voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Die heb ik idd gebruikt. Maar heb de klanteninformatie dienst een dag na de bestelling aan de telefoon gehad en die zijden dat betaling goedgekeurt was en dat het orderproces gestart werd. Dus lijkt me niet dat het door die vipcodes fout is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
superstephan1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:49:
Die heb ik idd gebruikt. Maar heb de klanteninformatie dienst een dag na de bestelling aan de telefoon gehad en die zijden dat betaling goedgekeurt was en dat het orderproces gestart werd. Dus lijkt me niet dat het door die vipcodes fout is gegaan
Ik heb 10% + 7% gebruikt (dus niet nieuw en oud maar nieuw en extra XPS 7%)

Hoe heb je betaald? Met CC? Is die reservering ook geannuleerd?

Ik heb ook een orderbevestiging gehad via mail (pdf file). Ik neem aan dat jij die ook gehad hebt?

[ Voor 9% gewijzigd door SpeedingWilly op 28-01-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
SpeedingWilly schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:57:
[...]

Ik heb 10% + 7% gebruikt (dus niet nieuw en oud maar nieuw en extra XPS 7%)

Hoe heb je betaald? Met CC? Is die reservering ook geannuleerd?

Ik heb ook een orderbevestiging gehad via mail (pdf file). Ik neem aan dat jij die ook gehad hebt?
Creditcard is gewoon nog belast. Ja orderbevestiging heb ik ook allemaal. Ik ga even googlen op die rare code achter het item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
jammer genoeg niks te vinden op die code. maar zou het kunnen zijn dat hij nu verzonden is vanuit amerika en dat ze hem dan niet meer kunnen tracken? dat lijd ik af aan de INBOUND,AIRSHIP,VS bij item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
superstephan1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:22:
jammer genoeg niks te vinden op die code. maar zou het kunnen zijn dat hij nu verzonden is vanuit amerika en dat ze hem dan niet meer kunnen tracken? dat lijd ik af aan de INBOUND,AIRSHIP,VS bij item.
Ik ga er vanuit dat als ik via de Nederlandse Dell site bestel, de distributie via Nederland loopt, en niet rechtstreeks uit Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ook hier xps13 geannuleerd zonder enige notificatie. De 1404 versie, die later de €1399 versie werd. Morgen maar eens bellen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
EWK schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:31:
Ook hier xps13 geannuleerd zonder enige notificatie. De 1404 versie, die later de €1399 versie werd. Morgen maar eens bellen.
kan je vertellen hoe jij hem besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Met twee vip-codes.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
zelfde verhaal als bij mij dus. heel vaag. morgenochtend gelijk maar bellen. zijn er meer mensen met een annulering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:38

FZ6

superstephan1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:39:
[...]

zelfde verhaal als bij mij dus. heel vaag. morgenochtend gelijk maar bellen. zijn er meer mensen met een annulering?
Ik heb vanmiddag pas besteld dus die van mij staat er nog...

Was jullie bestelling al wel "verwerkt"? Bij mij staat is de bestelling verwerkt en staat nu op werk in uitvoering.
De orderbevestiging heb ik ook per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
FZ6 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:46:
[...]

Ik heb vanmiddag pas besteld dus die van mij staat er nog...

Was jullie bestelling al wel "verwerkt"? Bij mij staat is de bestelling verwerkt en staat nu op werk in uitvoering.
De orderbevestiging heb ik ook per mail.
ja hij heeft de hele week al op werk in uitvoering gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
ik heb een nieuwe orderbevestiging. leverdatum is verschoven naar de 16e! pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Durazno schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:46:
Ook ik heb contact gezocht met Dell over 1080p variant. Via de chat werd ik net als anderen afgewimpel evenals via het Nederlandse Twitter account. Het Internationale Dell account op Twitter (@Dell) had wat dat betreft een beter/hoop gevend antwoord.

@Dell Could you tell me if/when the XPS 13 with 1080p display hits Europe?
@Durazno - We will look to roll out additional configuration options across the region over the coming weeks, so stay tuned for more!

Ik heb toch geen haast, dus ik wacht wel even.
Ik wil alleen even zeggen dat ik dit wel een heel erg bemoedigend bericht vind.
Bedankt voor je post Durazno... dan wacht ik toch nog even af.

Edit:
Ook andere berichten op Twitter zeggen hetzelfde:
https://twitter.com/Dell/status/560181586969518081
https://twitter.com/Dell/status/560170245399531520
https://twitter.com/Dell/status/559819820305498112

[ Voor 12% gewijzigd door Mad Maniak op 28-01-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
Alles wat betreft levertijden hoort in het Dell levertijden topic thuis.

[ Voor 21% gewijzigd door tweegroenethee op 28-01-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
zojuist nog een mailtje gehad.

Geachte Klant,

We hebben uw order nummer veranderd.

Uw OUDE order nummer [xxxxx] is nu veranderd in [xxxxx].
Dit is alleen gebeurd vanwege interne administratieve redenen – en zal dus verder geen effect hebben op uw bestelling zelf.

Om de voortgang van uw order te bekijken op ieder gewenst moment gaat u naar www.dell.nl/myorderstatus/

U hebt hierbij uw nieuwe order nummer [xxxxx] nodig, en uw klantnummer [xxxxx]

Hartelijk Dank,

Dell

hopelijk klopt de leverdatum van de 16e dus ook niet en is het gewoon nog volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Daan87423 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:05:
Alles wat betreft levertijden hoort in het Dell levertijden topic thuis.
Ik heb maar even een apart topic gemaakt:
Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 650599

Hallo ik heb net een vip account gemaakt en heb twee codes ontvangen.
Kan je twee codes tegelijk gebruiken?
ik ben nog van plan een maand te wachten op de 1080p versie daarna de knoop doorhakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Nee, je kunt 1 nieuwe 10%kortingscode per keer gebruiken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 606848

De Asus Zenbook UX301LA-C4003H is bij de mediamarkt nu 892 euro door de BTW actie. Is dit niet een mooi alternatief voor de i5 1080p variant van deze Dell?
Wel mindere batterijduur denk ik, verder heeft ie aardig overeenkomstige specificaties. Toch zou ik zonder twijfel kiezen voor de XPS 13 ALS deze uberhaupt naar Nederland komt.. lastig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-03 08:36
Anoniem: 606848 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:33:
De Asus Zenbook UX301LA-C4003H is bij de mediamarkt nu 892 euro door de BTW actie. Is dit niet een mooi alternatief voor de i5 1080p variant van deze Dell?
Wel mindere batterijduur denk ik, verder heeft ie aardig overeenkomstige specificaties. Toch zou ik zonder twijfel kiezen voor de XPS 13 ALS deze uberhaupt naar Nederland komt.. lastig lastig.
Deze zenbook staat niet op de site van de mediamarkt.. weet je zeker dat deze te verkrijgen is bij de mediamarkt?
Daarnaast; minder geheugen (4gb), ssd (128gb), cpu en accu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TwistedVision schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:25:
[...]

Deze zenbook staat niet op de site van de mediamarkt.. weet je zeker dat deze te verkrijgen is bij de mediamarkt?
Daarnaast; minder geheugen (4gb), ssd (128gb), cpu en accu..
Je hebt gelijk; hij is nu al niet meer op de site te vinden. Ik denk dat hij uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CazperII
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2018
Ik was van plan de XPS13 te bestellen maar wat een tegenvaller was me dat. De Dell site is echt niet duidelijk. Eerst niet ingelogd geraken, dan de VIP codes niet kunnen toepassen. Vervolgens werd de VIP code enkel toegepast op de laptop en niet de accessoires. Wanneer het me dan toch eindelijk gelukt was na enkele frustrerende uren van rondklikken op de site viel het me op dat er nergens een optie is om het toetsenbord te kiezen. Gewacht tot de volgende dag en via de chat werd het me gemeld dat er geen optie is om QWERTY te bestellen. Vol ongeloof gebeld met de Dell verantwoordelijke voor kleine bedrijven en zij bevestigde me dit verhaal. Als Belg kan je geen laptop met US QWERTY bestellen.

Te gek voor woorden! Ik kan gewoon niet de machine bestellen die ik wil. Sorry hoor maar dit vind ik kwestie bedrijfsvoering echt ondermaats. Wat een tijdverlies! Ik ga wel voor de Lenovo Carbon X1, al kost die dan een stuk meer ten minste geen belachelijk gezever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
CazperII schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:23:
Te gek voor woorden! Ik kan gewoon niet de machine bestellen die ik wil. Sorry hoor maar dit vind ik kwestie bedrijfsvoering echt ondermaats. Wat een tijdverlies! Ik ga wel voor de Lenovo Carbon X1, al kost die dan een stuk meer ten minste geen belachelijk gezever.
Die kost met de specs van de Dell XPS 13 € 2.109,00. Beetje overdreven lijkt me..

Ben wel benieuwd of het de 100 euro waard is om te gaan voor de 5600U ipv de 5500U, ik ben nog niet echt heel erg overtuigd van de meerwaarde. Vergelijking hier: http://ark.intel.com/compare/85215,85214 en ze lijken ook nog eens even duur te zijn vanuit Intel. vPro en SIPP heb ik nog nooit van gehoord en maakt me denk ik ook niet uit. Heeft iemand al een betere vergelijking gevonden? Of zit de meerwaarde puur in de wifichip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
JasperA1 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:21:
[...]
Ben wel benieuwd of het de 100 euro waard is om te gaan voor de 5600U ipv de 5500U, ik ben nog niet echt heel erg overtuigd van de meerwaarde. Vergelijking hier: http://ark.intel.com/compare/85215,85214 en ze lijken ook nog eens even duur te zijn vanuit Intel. vPro en SIPP heb ik nog nooit van gehoord en maakt me denk ik ook niet uit. Heeft iemand al een betere vergelijking gevonden? Of zit de meerwaarde puur in de wifichip?
Ik heb toch voor de 5600U gekozen vanwege de hogere kloksnelheid en de Intel Wifi/BlueTooth module (ipv BroadCom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01

Sick Nick

Drop the top!

Sowieso beetje raar toch, dell was vroeger altijd van het custom kiezen en nu moet je een duurdere CPU kiezen om een intel module te krijgen. En dan vast ook een whitelist in de BIOS om er voor te zorgen dat je niet zelf een random intel 7260ac/7265ac kaartje erin kan doen (net zoals Lenovo doet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
[...]vPro en SIPP heb ik nog nooit van gehoord..... [...]
Op de frontpage staat een nieuws item over vPro:
nieuws: Intel voegt Wireless Display en Wireless Docking toe aan vPro-processors

Is de vPro technologie in de 5600U hetzelfde als waar het in het artikel over gaat, namelijk wireless display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:49
[...]
Ben wel benieuwd of het de 100 euro waard is om te gaan voor de 5600U ipv de 5500Uwifichip?
Blijkbaar kan de TSX-NI nog wat uitmaken in bepaalde situaties. https://en.wikipedia.org/...ynchronization_Extensions

verder iets meer snelheid zorgt er ook voor dat de cpu weer sneller in spaarstand kan springen dus mogelijk ook wat batterij kan besparen.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
SpeedingWilly schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:25:
[...]

Op de frontpage staat een nieuws item over vPro:
nieuws: Intel voegt Wireless Display en Wireless Docking toe aan vPro-processors

Is de vPro technologie in de 5600U hetzelfde als waar het in het artikel over gaat, namelijk wireless display?
Erg interessant stuk, nu wordt het opeens wel weer de moeite waard.

Van de website van Intel haalde ik dit:
Intel® vPro™ Technology is a set of security and manageability capabilities built into the processor aimed at addressing four critical areas of IT security: 1) Threat management, including protection from rootkits, viruses, and malware 2) Identity and web site access point protection 3) Confidential personal and business data protection 4) Remote and local monitoring, remediation, and repair of PCs and workstations.
Op basis hiervan dacht ik dat het meer om beveiliging en systeembeheer ging, maar nu lijkt vPro toch best wel een verschil te kunnen maken, zeker als je in de toekomst verschillende dingen draadloos aan kunt sluiten.

Meer informatie over vPro staat hier: http://www.intel.nl/conte...o-technology-general.html

[ Voor 14% gewijzigd door JasperA1 op 30-01-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederikd
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik dacht, ga even informeren naar die wireless docking mogelijkheden. Vind vooral dat er heel interessant uitzien (zo'n USB3.0 dock is toch snel een kleine 200 euro)
U referentienummer voor deze chatsessie is: 5022385
Tijd Details
01/30/2015 02:23:34PM Zitting die met Agent is begonnen (Reda Harrath)
01/30/2015 02:23:34PM Erik: "Ondersteunt de nieuwe XPS13 ook de wireless docking opties van Intel vPro? En wat heb ik hier dan voor nodig, naast deze laptop? "
01/30/2015 02:23:45PM Agent (Reda Harrath): "Goededag en welkom bij Dell. Hartelijk dank voor het gebruik van de Dell chat. Dit is dhr. Reda Harrath uw Sales Agent.

Het is mogelijk dat de chat sessie afgebroken wordt (wordt niet opzettelijk door ons gedaan). In dat geval nemen wij contact met u via email.

Momentje geduld aub, ik neem uw vraag eventjes door.
01/30/2015 02:23:52PM Beëindigde zitting
01/30/2015 02:23:52PM De sessie Stelde Uit
01/30/2015 02:23:52PM Beëindigde de Opschorting van de zitting - de Gedwongen Beëindiging
Indien u nog vragen heeft, bezoek dan onze website via support.euro.dell.com
En dat nog een paar keer. De chat lijkt er nu ook uit te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 23:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Dit is niet het topic om de levertijden te bespreken, daarvoor is Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden in het leven geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Voor de mensen die twijfelen tussen de nieuwe XPS 13 en de Surface Pro 3! MobileTechReview heeft de XPS 13 vergeleken met de Surface Pro 3:
www.youtube.com/watch?v=WzYaVbAJxjc

Mijn samenvatting: als je de tabletfunctionaliteit van de SP3 niet mist krijg je voor minder geld iets meer performance, een beter toetsenbord, langere accuduur, 2 USB3 poorten ipv 1 en meer keuzemogelijkheden qua configuraties. Nadeel is een slechtere webcam en de positie daarvan.

Ik heb mijn Surface Pro 3 bestelling begin januari geannuleerd en een XPS 13 besteld. Buiten de bestelperikelen om denk ik dat het een goede switch is geweest ;).

Ik heb minder geld uitgegeven voor de snelste Core i7 in vergelijking met de Core i5 in de Surface Pro 3.

[ Voor 46% gewijzigd door SpeedingWilly op 02-02-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nog steeds doodzonde dat de XPS15 niet op deze manier geupgrade is, wat had het mooi geweest als ze een 15,6" scherm in een 14" behuizing hadden kunnen proppen :).
Zoals al vaker besproken in dit topic hebben ze inderdaad de zaken wat betreft de XPS15 niet helemaal op orde geloof ik, de prijzen en modellen veranderen iedere week wel lijkt het. Mijn L501x uit 2010 met 1080p scherm raakt inmiddels wel een beetje aan vervanging toe, zelfs na een aantal upgrades.

Zijn er nog andere XPS15 fans die misschien nieuws hebben over een eventuele aanstaande upgrade van de huidige XPS15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Majesty schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:27:
Zijn er nog andere XPS15 fans die misschien nieuws hebben over een eventuele aanstaande upgrade van de huidige XPS15?
Wat ik heb begrepen en gehoord is dat de nieuwste Intel Broadwell generatie op dit moment nog niet klaar zou zijn voor reguliere notebooks. Ik trek dit enigszins in twijfel aangezien ik van de week op de site van de mediamarkt een i5 Broadwell 15,6 '' notebook te koop zag. Of dat geen typfout was geen idee, maar ik ken op dit moment geen andere Broadwell laptops dan de XPS 13 serie(?)

Het zou goed kunnen dat er een upgrade van de huidige XPS15 van de zomer zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Laatst online: 07-06 20:46
Anoniem: 606848 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:49:
[...]

Wat ik heb begrepen en gehoord is dat de nieuwste Intel Broadwell generatie op dit moment nog niet klaar zou zijn voor reguliere notebooks. Ik trek dit enigszins in twijfel aangezien ik van de week op de site van de mediamarkt een i5 Broadwell 15,6 '' notebook te koop zag. Of dat geen typfout was geen idee, maar ik ken op dit moment geen andere Broadwell laptops dan de XPS 13 serie(?)

Het zou goed kunnen dat er een upgrade van de huidige XPS15 van de zomer zal plaatsvinden.
Die 15,6' notebook zal dan ook wel de zelfde processor hebben als de XPS13. De nieuwe Inspiron 15 7000 heeft dit namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
Het lijkt me eigenlijk niet dat Dell de XPS13 FHD gaat uitbrengen; in dit prijssegment concurreren ze dan voornamelijk met hun eigen inspiron 13 7000. Waarbij je voor ongeveer dezelfde prijs; een veel betere accu krijgt, een mooier scherm (dan wel zonder touch!) in een compacter jasje.

Ik hoop dat ik het mis heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:49
De i5 is trouwens nu ook te vinden onder bedrijven http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/xps-13-9343-laptop/pd

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas nog steeds met dat in mijn ogen verschrikkelijke QHD+ touchscreen. Wellicht een kwestie van een paar weken wachten, misschien zien we de FHD variant toch nog verschijnen.
In de omschrijving van de features staat trouwens doodleuk: ''Er is ook een optie met een Full HD non-touch beeldscherm (1.920 x 1.080).''
Nou niet in Nederland dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonasross
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 15:37
Dell maakt er echt een rommel van.
Ook geen nieuws over de XPS 15 + momenteel enkel het 4K model met 512gb SSD verkrijgbaar.
15", 4k, windows 7/8, toch liever niet.

Geef mij ook maar een mat scherm.
Ik snap niet goed dat in dit segment, voor die prijs, men dit niet aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Anoniem: 606848 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:49:
[...]

Helaas nog steeds met dat in mijn ogen verschrikkelijke QHD+ touchscreen. Wellicht een kwestie van een paar weken wachten, misschien zien we de FHD variant toch nog verschijnen.
In de omschrijving van de features staat trouwens doodleuk: ''Er is ook een optie met een Full HD non-touch beeldscherm (1.920 x 1.080).''
Nou niet in Nederland dus.
Dat is wel vaker zo bij Dell. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de 15 3000 reeks, dan geven ze ook aan dat er een optie is met een 820M, terwijl die er voor de 15 3000 helemaal niet is (in Nederland). :P

Dell maakt dus helaas wel vaker een rommeltje van hun beschrijvingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 483276 op 04-02-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buit94
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-12-2024
Aangezien mijn XPS 13 5500 onderweg is ben ik op zoek naar adapters/kabels die m'n laptop met een 2e monitor/tv kunnen verbinden. Echter is het me onduidelijk of het op de nieuwe XPS 13 mogelijk is om dit te doen via een thunderbolt to vga/hdmi adapter/kabel of dat dit persé een miniDP to vga/hdmi moet zijn.
Kan iemand me vertellen of de volgende adapter en kabel zullen werken?

http://www.miniinthebox.c...ac-mini-1-8m_p732193.html

http://www.miniinthebox.c...2-2013-2014_p2391323.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-05 16:29
Ik reken erop dat ik mijn Drie Dell U2414H schermen kan koppelen aan de Dell XPS 13 via DisplayPort daisy-chaining, zoals ik dat nu ook doe met de Surface Pro 3. Ik heb echter gevraagd aan Dell of de XPS 13 DisplayPort 1.2 ondersteunt (Daisy-chaining) en kreeg zoals hierboven een onderbroken chat sessie. Belachelijke service.

buit94, de XPS 13 heeft een Displayport en niet Thunderbolt, maar ik geloof dat de Displayport->vga/hdmi kabels hetzelfde zijn voor Displayport en Thunderbolt, maar weet dit niet zeker. Ik heb zelf een kabeltje van Club3D: http://www.club-3d.com/in...ayport-to-hdmi-cable.html , Ik zou dus voor Displayport gaan en niet Thunderbolt, maar misschien weet iemand of het hetzelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-06 14:53
Ikzelf sta ook te wachten tot de 1080p versie uitkomt. Mijn MBP begint stukje bij beetje aan vervanging toe te raken, en ben van plan deze in juni of juli te gaan vervangen. Ik ben benieuwd of de FHD überhaupt in Europa uit gaat komen. Een Mac ga ik overigens niet weer nemen omdat ik voornamelijk loop te RDP-en momenteel. Dikke kans dat ik eindig met een i3 of een i5. De tijd dat ik veel geld wil uitgeven aan hardware ligt al een tijdje achter mij.

De 1080p die ook nog mat lijkt te zijn is zou mijn voornaamste reden zijn om voor deze machine te kiezen. Ik hoop dat Dell deze optie snel toevoegt, anders is de kans erg klein dat ik ooit nog een Dell product overweeg.

De website is overigens een drama :( Hopelijk wordt dit zo'n verkoophit waardoor ze eindelijk een goede webdeveloper / designer aan kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6

FZ6

Inmiddels 1 extra versie (i5) te bestellen via de zakelijke shop...

Linkje

Maar dit is nog wel de versie met qhd scherm...en het prijsverschil is niet iets om over naar huis te schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FZ6 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:29:
Inmiddels 1 extra versie (i5) te bestellen via de zakelijke shop...

Linkje

Maar dit is nog wel de versie met qhd scherm...en het prijsverschil is niet iets om over naar huis te schrijven...
Het is enigzins hoopvol te noemen dat ze een i5 variant beschikbaar stellen, wellicht worden we komende weken verrast met een 1080p variant. Wat houdt die zakelijke shop precies in? Kan je uit de zakelijke shop als 'gewone' consument wel bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Hier een redelijk uitgebreide review die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen (1080p model):
http://www.ultrabookrevie...-xps-13-2015-9343-review/

Verder is er weer een review van MobileTechReview verschenen, dit keer met de XPS 13 met Infinity Touchscreen.
Dell XPS 13 2015 vs. Lenovo Yoga 3 Pro Comparison Smackdown
https://www.youtube.com/watch?v=pyC5nkvXeyo

En vergelijkingen met directe concurrenten die al eerder online kwamen (met de XPS 1080p variant):

Dell XPS 13 (2015) vs. Microsoft Surface Pro 3:
https://www.youtube.com/watch?v=WzYaVbAJxjc
Dell XPS 13 2015 vs 13" MacBook Air 2014 Comparison Smackdown:
https://www.youtube.com/watch?v=_2FPvHFLSOI

Dell XPS 13 2015 FHD 1080p vs. QHD+ Comparison Smackdown:
https://www.youtube.com/watch?v=tP10A4tVfVM

En verder nog een andere review van de XPS met Infinity Touchscreen:
https://www.youtube.com/watch?v=tvprNNQWoAc

[ Voor 75% gewijzigd door SpeedingWilly op 07-02-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150619

Zit er op het toetsenbord een € toets?
op geen van de foto's op het internet word deze getoond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Anoniem: 150619 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:52:
Even simpel googlen en foto's bekijken levert het antwoord: Née.

Dus ALT 0128 gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6

FZ6

Anoniem: 150619 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:52:
Zit er wel op...
Ik heb 'm net binnen en nu voor mijn neus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
@ Superstefan1

Heb je al met een tooltje gekeken of er dooie pixels en backlight bleeding te bekennen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Heren. ik heb vanmiddag de i7 5500u 256gb dell xps 13 binnen gekregen. prachtig apparaat. heb ook al een kleine slordige unboxing op youtube gezet. https://www.youtube.com/watch?v=Vg1Ol06RCh0

eerste ervaring is super ding. lekker speedy en voelt ontzettend robuust. scherm is prachtig en touchpad voelt goed. eerste battery life statestieken zijn van half 4 tot 8 uur met nog 9%. dat is met setuppen installeren en op 75% brightness. redelijk zware load dus. cpu was vrijwel constant tussen de 80 en 100% tijdens het installeren.

vragen zijn welkom trouwens!!

[ Voor 3% gewijzigd door superstephan1 op 05-02-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
SpeedingWilly schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:05:
@ Superstefan1

Heb je al met een tooltje gekeken of er dooie pixels en backlight bleeding te bekennen is?
welk tooltje bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Google op dead pixel test. Dan vind je genoeg tooltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
SpeedingWilly schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:09:
Google op dead pixel test. Dan vind je genoeg tooltjes.
ik kan concluderen dat ik geen dode pixels heb! of ik zie ze in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ok netjes. En backlight bleeding? Zet een zwart plaatje op met maximale brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
backlight bleed heel lichtjes in de onderste 2 hoeken boven in nergens last van. is vrijwel niet aanwezig als je er gewoon normaal voor zit. alleen als je onder een hoek gaat kijken zie je het. voor mij persoonlijk zeg ik dat ik het niet storend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
superstephan1 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:29:
backlight bleed heel lichtjes in de onderste 2 hoeken boven in nergens last van. is vrijwel niet aanwezig als je er gewoon normaal voor zit. alleen als je onder een hoek gaat kijken zie je het. voor mij persoonlijk zeg ik dat ik het niet storend vind.
Ok. Mijn Dell 27" scherm heeft er veel last van. Bij normaal gebruik echter niet storend. Echter, op de Dell XPS 13 zal ik nog wel regelmatig een filmpje gaan kijken, en dan valt het sneller op ivm zwarte balken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
SpeedingWilly schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:39:
[...]

Ok. Mijn Dell 27" scherm heeft er veel last van. Bij normaal gebruik echter niet storend. Echter, op de Dell XPS 13 zal ik nog wel regelmatig een filmpje gaan kijken, en dan valt het sneller op ivm zwarte balken.
net stukje serie zitten kijken maar ik merk er vrij weinig van eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buit94
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-12-2024
@superstephan1 geen problemen met scrollen via het touchpad? Ik moet er behoorlijk aan wennen namelijk.. Heb geprobeerd de instellingen wat aan te passen, maar daar wordt het niet veel beter van. Kan ook gewoon aan mij liggen uiteraard.
Verder niks negatiefs te melden over dit pracht apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Wat vind je van de hoge resolutie onder Windows (bijvoorbeeld bij de installers die je nu wel een aantal gehad hebt ;) ).

Op welke schaling (125% of 150%) hebt je Windows ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6

FZ6

buit94 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:47:
@superstephan1 geen problemen met scrollen via het touchpad? Ik moet er behoorlijk aan wennen namelijk.. Heb geprobeerd de instellingen wat aan te passen, maar daar wordt het niet veel beter van. Kan ook gewoon aan mij liggen uiteraard.
Dit is ook iets wat mij opvalt...
Scrollen gaat 'n beetje stroperig.

Nu had ik hiervoor 'n macbook dus ben erg verwend.

Ik hoop dat 't went, maar is wel 't eerste minpunt voor mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
SpeedingWilly schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:48:
Wat vind je van de hoge resolutie onder Windows (bijvoorbeeld bij de installers die je nu wel een aantal gehad hebt ;) ).

Op welke schaling (125% of 150%) hebt je Windows ingesteld?
'

ik heb hem op schaling 125% ingesteld. enige programma waarbij de text blurry is 7z tot nu toe.
buit94 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:47:
geen problemen met touchpad! ik vind hem wel fijn. zelfs chrome scrollt soepel. heb alleen de aanwijzer snelheid 2 tikjes verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
iemand ook moeite met de 5ghz band? of zal het aan mn router liggen. telefoon en pc doen het prima. dell heeft last van latency problemen als ik ziggo speedtest run. 2.4ghz band is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wraeymae
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-05-2023
superstephan1 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:06:
Heren. ik heb vanmiddag de i7 5500u 256gb dell xps 13 binnen gekregen. prachtig apparaat. heb ook al een kleine slordige unboxing op youtube gezet. https://www.youtube.com/watch?v=Vg1Ol06RCh0

eerste ervaring is super ding. lekker speedy en voelt ontzettend robuust. scherm is prachtig en touchpad voelt goed. eerste battery life statestieken zijn van half 4 tot 8 uur met nog 9%. dat is met setuppen installeren en op 75% brightness. redelijk zware load dus. cpu was vrijwel constant tussen de 80 en 100% tijdens het installeren.

vragen zijn welkom trouwens!!
Hoe is de glare op dit scherm? Ik lijk er heel wat te zien...? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
wraeymae schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 23:28:
[...]

Hoe is de glare op dit scherm? Ik lijk er heel wat te zien...? :/
Glare is vergelijkbaar met een macbook pro retina. Dus als je daar benieuwd naar bent kan je kijken in de winkels. Het lijkt op de video erg maar hij stond tegenover een raam waar de zon recht doorheen scheen dus pretty much worst case senario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
superstephan1 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 23:30:
[...]

Glare is vergelijkbaar met een macbook pro retina. Dus als je daar benieuwd naar bent kan je kijken in de winkels. Het lijkt op de video erg maar hij stond tegenover een raam waar de zon recht doorheen scheen dus pretty much worst case senario.
Mooi apparaat. Wel toevallig dat je GoPro net gaat piepen bij het aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja3000
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-06 17:43
Na een paar uur mee gespeeld te hebben:

De bouwkwaliteit is erg goed. Voelt erg stevig aan, mooie materialen en afwerking. Hier ben ik erg tevreden over. Mijn vorige laptop (XPS studio 16) is duidelijk van minder goede kwaliteit en minder luxe materiaalgebruik.

Ik las over problemen met het trackpad en de screen adjustments op andere forums, maar dat ervaar ik nog niet. Misschien zijn anderen meer kritisch, maar het valt mij nog niet op.

Het scherm bevalt prima. Wel behoorlijk glanzend, maar niet meer/minder dan mijn oude XPS of de Macbook Air van mijn vriendin.

Ik moet wel wennen aan windows 8, dus veel zoeken mbt instellingen.

Tot nu toe tevreden met mijn aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ranja3000 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:55:
[...]
Ik moet wel wennen aan windows 8, dus veel zoeken mbt instellingen.

Tot nu toe tevreden met mijn aanschaf.
Ik heb de XPS 13 nog niet binnen, maar mijn verwachtingen zijn iig hetzelfde. Ik verwacht dat Windows 8.1 voor mij de meeste gewenning nodig heeft, en dat de XPS 13 goed bevalt.

Ik hoop dat het scherm in orde is (dead pixels en backlight bleeding) en de rest van de hardware (Wifi, USB poorten e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Daan87423 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:39:
[...]

Mooi apparaat. Wel toevallig dat je GoPro net gaat piepen bij het aanzetten.
ja mn gopro was idd toevallig net leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:45
SpeedingWilly schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Ik heb de XPS 13 nog niet binnen, maar mijn verwachtingen zijn iig hetzelfde. Ik verwacht dat Windows 8.1 voor mij de meeste gewenning nodig heeft, en dat de XPS 13 goed bevalt.
Of meteen voor Windows 10 gaan.... Ben wel van plan de eerste week vollop te gaan prutsen. Wel een goeie recovery USB-stick maken natuurlijk. En dan kijken of Windows 10 uit te houden is, of nog te buggy is.

Anders terug naar 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Alpha89 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:49:
[...]
Of meteen voor Windows 10 gaan....
Dat is nu nog geen optie, omdat de final version nog niet gereleased is. Ik vraag me sowieso af hoe gemakkelijk er naar Windows 10 overgestapt kan worden. Waarschijnlijk heeft een fresh install de voorkeur :), maar kost we veel tijd om alle programma's, instellingen en andere zooi weer op orde te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:45
SpeedingWilly schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:48:
[...]

Dat is nu nog geen optie, omdat de final version nog niet gereleased is. Ik vraag me sowieso af hoe gemakkelijk er naar Windows 10 overgestapt kan worden. Waarschijnlijk heeft een fresh install de voorkeur :), maar kost we veel tijd om alle programma's, instellingen en andere zooi weer op orde te krijgen.
Ik heb de upgrade op mijn productiebak al gedaan. Heb nog niks kunnen ontdekken wat niet netjes is overgezet.

Nu ben ik ook geen speciale user. Heb dus geen idee hoe apps als Photoshop e.d. hiermee omgaan.

Daarnaast kun je ook goed upgraden tussen de verschillende build versies.

Maar het blijven beta builds. Only for the daring :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Beetje offtopic, maar toch aangezien veel SPX 13 users zullen gaan switchen naar Windows 10.

Het is de verwachting dat alle tweakers die de XPS 13 in bestelling hebben (zie het aparte topic) de komende maand wel voorzien zullen zijn.

Wanneer wordt de release van Windows 10 verwacht? Als dat pas in de zomer is zal het voor mij te laat zijn (in de zin dat ik dan eerst met Windows 8.1 aan de slag ga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
even een update heren. vandaag 1e schooldag met de xps 13. erg onder de indruk van de responsiveness en het scherm. batterij is nu op 18% aangekomen. echter staat hij al aan sinds half 9 op 70% brightness. bijna de hele tijd met 1 virtual machine en chrome en word. dit was met balanced energie modus. energiebesparing voelt ook nog goed kwa snelheid dus ik zal dat zeker een dagje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:22
superstephan1 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:45:
even een update heren. vandaag 1e schooldag met de xps 13. erg onder de indruk van de responsiveness en het scherm. batterij is nu op 18% aangekomen. echter staat hij al aan sinds half 9 op 70% brightness. bijna de hele tijd met 1 virtual machine en chrome en word. dit was met balanced energie modus. energiebesparing voelt ook nog goed kwa snelheid dus ik zal dat zeker een dagje proberen.
Hoe groot voelt de laptop? Neigt het meer naar de 11,6 inch macbook air, of toch wel het idee dat een 13 inch op je schoot zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Silversin schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:42:
[...]

Hoe groot voelt de laptop? Neigt het meer naar de 11,6 inch macbook air, of toch wel het idee dat een 13 inch op je schoot zit?
Heb geen ervaring met een 13 inch laptop op schoot maar hij is bijna exact even groot als een a4tje. Hij is een ik schat iets van 1.5 cm breder ofzo. Daar kan je goed mee vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wraeymae
Vooraleer jullie jackpot denken met de nieuwe 100€ korting valentijnscode (MGGK6S6QTDMVMD) op Dell, ze is bij mij niet combineerbaar met de VIP code ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
wraeymae schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:09:
Vooraleer jullie jackpot denken met de nieuwe 100€ korting valentijnscode (MGGK6S6QTDMVMD) op Dell, ze is bij mij niet combineerbaar met de VIP code ;(
Ik kan die kortingscode sowieso niet toepassen.. Laat staan combineren.
Mag ik vragen hoe je aan die kortingscode komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
even voor de personen op zoek naar de i5 hij staat op de website voor 1349 en met touchscreen. word je niet bepaald blij voor lijkt me. (sorry als dit oude info is haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577583

superstephan1 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:26:
iemand ook moeite met de 5ghz band? of zal het aan mn router liggen. telefoon en pc doen het prima. dell heeft last van latency problemen als ik ziggo speedtest run. 2.4ghz band is prima.
Soort: 5500u 256GB

Bij mij ziet de XPS de 5G netwerken (heb er 2) geheel niet. Nog geen idee waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Anoniem: 577583 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:12:
[...]

Soort: 5500u 256GB

Bij mij ziet de XPS de 5G netwerken (heb er 2) geheel niet. Nog geen idee waarom...
op school vandaag ging het prima met het 5ghz netwerk. dus ligt waarschijnlijk aan mn thuis netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577583

Silversin schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:42:
[...]

Ik heb beide en ik vind de XPS niet groter aanvoelen dan de 11,6" air. Ze zijn dan ook nagenoeg even groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
Anoniem: 577583 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:16:
[...]

Ik heb beide en ik vind de XPS niet groter aanvoelen dan de 11,6" air. Ze zijn dan ook nagenoeg even groot.
Zou je ewn foto kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:20
wraeymae schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:09:
Volgens mij kan het gewoon hoor:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1217417/Forum/Screen%20Shot%202015-02-06%20at%2017.56.57.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wraeymae
Relis schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:59:
[...]

Volgens mij kan het gewoon hoor
Dat is raar. Bij mij wordt die VIP korting in rekening gebracht waar bij jouw de valentijscode staat (bij mij overschrijft VIP code de Valentijnscode).

- Via welke website bestel jij?
- Welke Valentijnscode gebruik je: ik merk dat de BE en NL site een verschillende geven...
- Voer jij beide codes manueel in?

[ Voor 10% gewijzigd door wraeymae op 06-02-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:20
wraeymae schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:10:
[...]

Dat is raar. Bij mij wordt die VIP korting in rekening gebracht waar bij jouw de valentijscode staat (bij mij overschrijft VIP code de Valentijnscode).

- Via welke website bestel jij?
- Voer jij beide codes manueel in?
Via de VIP winkel gewoon, en beide codes gecopy/paste (VIP vanuit de email en de 100E korting vanuit de banner in de dell shop)

Het i5 model komt nu voor me uit op 1124 euro, maakt het toch wel aanlokkelijk om 'm te kopen.
Alleen 200-300 euro extra betalen voor een QHD scherm dat ik niet nodig heb en alleen maar een reductie in batterylife en scaling problems met zich mee brengt...
Ik hoop dat nu de i5 er is de 1080p versie ook voordat de 100 euro coupon afloopt in de store komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wraeymae
Jouw VIP coupons zijn ouder dan de mijne (die van mij van deze week, geldig tot 1/aug).

Het moet dan wel bijna dat ze de logica achter nieuw uit te geven VIP coupons hebben aangepast zodat deze niet meer te combineren zijn... heb alle mogelijke combinaties/sites net nog eens geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 12:42
wraeymae schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:29:
Jouw VIP coupons zijn ouder dan de mijne (die van mij van deze week, geldig tot 1/aug).

Het moet dan wel bijna dat ze de logica achter nieuw uit te geven VIP coupons hebben aangepast zodat deze niet meer te combineren zijn... heb alle mogelijke combinaties/sites net nog eens geprobeerd.
Huh, de oude coupons zijn tot 1 augustus geldig, de nieuwe tot 5 mei (net nog aangevraagd).
Die van 5 mei werken in elk geval wél met de valentijnscode. Gaat nu toch wel kriebelen, denk dat ik zo maar de i7 ga bestellen, die €50 euro kan er wel bij bovenop de i5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wraeymae
NSG schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:54:
[...]

Huh, de oude coupons zijn tot 1 augustus geldig, de nieuwe tot 5 mei (net nog aangevraagd).
Die van 5 mei werken in elk geval wél met de valentijnscode. Gaat nu toch wel kriebelen, denk dat ik zo maar de i7 ga bestellen, die €50 euro kan er wel bij bovenop de i5.
Ik heb hier twee setjes van twee codes, vorige week aangevraagd, allen geldig tot 1 augustus... |:(
Niemand nog een oude code over & die over PM wil doorsturen? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
Relis schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:23:
[...]

Via de VIP winkel gewoon, en beide codes gecopy/paste (VIP vanuit de email en de 100E korting vanuit de banner in de dell shop)

Het i5 model komt nu voor me uit op 1124 euro, maakt het toch wel aanlokkelijk om 'm te kopen.
Alleen 200-300 euro extra betalen voor een QHD scherm dat ik niet nodig heb en alleen maar een reductie in batterylife en scaling problems met zich mee brengt...
Ik hoop dat nu de i5 er is de 1080p versie ook voordat de 100 euro coupon afloopt in de store komt
de i5 versie? Bestel je in de zakelijke shop dan?
Valentijnscode en de VIP10% kom ik op 1169 uit voor de goedkoopste i7 (1399)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 653967

superstephan1 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:45:
Klinkt goed! Gisteren mijne ontvangen. Ik ga er in het weekend mee aan de slag. Heb jij de xps verder nog "getweaked"? Ben benieuwd hoeveel we maximaal uit de xps kunnen persen qua batterijduur ;) keep in touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 12:42
TwistedVision schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 00:56:
[...]

de i5 versie? Bestel je in de zakelijke shop dan?
Valentijnscode en de VIP10% kom ik op 1169 uit voor de goedkoopste i7 (1399)..
Er is nu ook een i5 versie in de normale shop, maar het scheelt maar €50 met de goedkoopste i7 versie.
En dat terwijl de retailprijs van de i5 processor $112 dollar lager ligt ofwel €99!

[ Voor 10% gewijzigd door NSG op 07-02-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
De Full HD vs de QHD+ (touchscreen): https://www.youtube.com/watch?v=tP10A4tVfVM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NSG schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:19:
[...]

Er is nu ook een i5 versie in de normale shop, maar het scheelt maar €50 met de goedkoopste i7 versie.
En de i5 met QHD+ scherm is daarmee de meest belachelijke configuratie die je kan bestellen als je het mij vraagt. En dan durven ze er inderdaad nog 1349 euro voor te vragen maarliefst. Echt pure geld uit de zak klopperij weer.

Mocht de i5/1080p variant er ooit nog komen, dan zal dat alsnog lekker aan de prijs zijn rond zo'n 1150 euro schat ik in. Dat is toch heel wat anders dan de 900 dollar die ik in gedachten had. Dan mogen ze wat mij betreft inderdaad standaard kortingscodes gaan leveren wil het alsnog een goede deal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Anoniem: 653967 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 07:27:
[...]

Klinkt goed! Gisteren mijne ontvangen. Ik ga er in het weekend mee aan de slag. Heb jij de xps verder nog "getweaked"? Ben benieuwd hoeveel we maximaal uit de xps kunnen persen qua batterijduur ;) keep in touch!
Enige wat ik gedaan heb is bluetooth uitgezet en schijfindexatie uitgezet omdat dat slecht voor je ssd schijnt te zijn.
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Let op:
Graag de discussie inhoudelijk houden over de nieuwe XPS 13 / 15. Voor levertijden is er een apart topic, namelijk: Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden. Daar kan je opmerkingen of vragen kwijt over de levertijd van Dell laptops. Kortingscodes zijn te vinden in [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2. In dat topic mag niet naar codes gevraagd, hier dus ook niet.