Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Gezien Dell enorm aan het klooien is met de orders van de XPS13 zoals; annuleren, andere ondernummers en zonder enige notificatie open in een nieuw topic.

Originele topic: EWK in "Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Ervaringen en discussie"

Ik heb hem besteld op de 22ste van januari geloof ik, order staat op geannuleerd.
Levertijd was op dat moment 28 januari, stond bij 'mijn orders' 11-02.
Nog geen mail gehad.

Superstephan echter wel:
superstephan1 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:09:
zojuist nog een mailtje gehad.

Geachte Klant,

We hebben uw order nummer veranderd.

Uw OUDE order nummer [xxxxx] is nu veranderd in [xxxxx].
Dit is alleen gebeurd vanwege interne administratieve redenen – en zal dus verder geen effect hebben op uw bestelling zelf.

Om de voortgang van uw order te bekijken op ieder gewenst moment gaat u naar www.dell.nl/myorderstatus/

U hebt hierbij uw nieuwe order nummer [xxxxx] nodig, en uw klantnummer [xxxxx]

Hartelijk Dank,

Dell

hopelijk klopt de leverdatum van de 16e dus ook niet en is het gewoon nog volgende week.

[ Voor 5% gewijzigd door EWK op 28-01-2015 20:36 ]

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
Zojuist weer geannuleerd :( nog geen mail van gekregen maar wel te zien als ik inlog.

eerste keer besteld 20 januari in ochtend geannuleerd de 22e. Op 23e telefonisch contact gehad en er is een nieuwe order aangemaakt waarvan op 26e ook bovenstaande mail van veranderde order nummer. Deze is dus nu sinds vanmiddag weer geannuleerd.

Zo frustrerend was al weken aan het wachten om dat ding te bestellen en zo loopt de boel verder en verder uit. Wat een zooitje. Ga ze morgen eens flink boos bellen.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-05-2024
TimDJ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:44:
Zojuist weer geannuleerd :( nog geen mail van gekregen maar wel te zien als ik inlog.

eerste keer besteld 20 januari in ochtend geannuleerd de 22e. Op 23e telefonisch contact gehad en er is een nieuwe order aangemaakt waarvan op 26e ook bovenstaande mail van veranderde order nummer. Deze is dus nu sinds vanmiddag weer geannuleerd.

Zo frustrerend was al weken aan het wachten om dat ding te bestellen en zo loopt de boel verder en verder uit. Wat een zooitje. Ga ze morgen eens flink boos bellen.
bij jou 2 keer geannuleerd? hmmmm vreemd. hoop dat het bij mij nog wel goed gaat dan. anders bel ik morgen ook nog even om te vragen wat er nou aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buit94
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-12-2024
Heb op de 22e besteld (met 10% vip korting en 7% xps korting). Vooralsnog is de geplande leverdatum 5 februari maar als ik zo de berichten zie verwacht ik dat dat voor mij ook zal gaan uitlopen. Denk dat Dell de productie/voorraad gewoon niet op orde heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door buit94 op 28-01-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Hebben jullie ook de 5600u versie? Dan vermoed ik dat die misschien foute specs heeft

[ Voor 4% gewijzigd door TimDJ op 28-01-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
gaat bij mij om het 5500u model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Bij mij ook.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:15
Ook hier de 5600 voor de tweede keer geannuleerd. Wordt er zo langzamerhand gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 10:07
Bij mij nog steeds 'werk in uitvoering', voor de 5600. Ik heb echter niet met een oude en nieuwe vip code besteld (als dat er al iets mee te maken heeft). Nog steeds geplande leverdatum 5-2-2015.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
Hier nog steeds werk in uitvoering voor U5600 met maar 1 VIP code. 06-02 levering.

Maar ik loop sowieso achter. Toen jullie orders de eerste keer werden geannuleerd duurde bij mij dat ook langer. En het aanmaken van een nieuwe order duurde uiteindelijk ook veel langer.

[ Voor 3% gewijzigd door Alpha89 op 28-01-2015 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hier ook een bestelling tot 2x toe geannuleerd zonder enige vorm van afstemming!
20-1 besteld (die met 5600u icm VIP korting).

23-1 nieuwe order door Dell aangemaakt.
Maandag hier via mail ongenoegen over geuit (wat is de reden hiervan en waarom wordt dat niet met mij afgestemd).
Kreeg dinsdag als reactie dat de order die dag verzonden zou worden.
En dan zie ik gisteravond weer dat de order is geannuleerd!!
Vanochtend gebeld met klantenservice. Wat een teleurstellende ervaring wederom!

- Ik kan niks voor je doen
- als klant moet je zelf de status bijhouden
- onderdelen niet op voorraad
- geen idee wanneer wel geleverd kan worden
- er is nu geen bestelling. je moet de site in de gaten houden om opnieuw te bestellen.

Ongeloveloos!
Vandaag ook uitgebreid gemaild naar VIP contactadres. Ben benieuwd wat ik daar als reactie krijg.

Dell mag dan mooie producten op de markt bregen, met zo'n salesorganisatie eromheen wordt het nooit een succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 20:27
Ook mijn order (5500U) is sinds gisteren geannuleerd, geen e-mail gehad. Besteld op 22-1, met 10% VIP- en 7% XPS-korting. Orderbevestiging gekregen op 23-1. Geplande levering stond voor 5-2. In m'n orderstatus staat "MOD, INFO, GNRC". Heb proberen contact op te nemen via de verkoopchat, maar de medewerker was zeer onbeschoft en brak de chat af. Heb ze geemaild en heb op dit moment contact met ze op Twitter. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja3000
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-06 08:38
Helaas moet ik mij hier ook melden.
XPS13 5500U 's avonds besteld op 22-1 met een oude en nieuwe VIP-korting. Ik heb betaald met overschrijving en kreeg de 26ste een orderbevestiging met geplande leverdatum 13-2.

Order is nu geannuleerd, nog geen nieuwe order/geplande leverdatum ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
zojuist een ene sophie aan de lijn gehad van de klanten service. ben wel goed door dr geholpen. ze zei dat hij geannuleerd was omdat de order niet goed doorgezet kon worden. ze hebben dus een hele nieuwe voor me aangemaakt en zei dat nu alles goed zou moeten gaan. orginele leverdatum zou 5-2 zijn maar dat zou nu 1 a 2 dagen later kunnen zijn. want hij zou deze week nog de deur uit gaan zei mevrouw. beter dan de leverdatum die ik in mn 2e orderbevestiging heb gekregen! dat was namelijk 16-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Mijne is ook geannuleerd! Wat een klotebedrijf. Krijg dus niemand aan de lijn.

Wie heeft een (direct) telefoonnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Zojuist gebeld.
Product is niet leverbaar en is daarom geannuleerd.
Intern hebben ze dit al aan DELL US doorgegeven.

Wel vreemd aangezien ik een van de eerste was die bestelde. Product is dus gewoon niet leverbaar vanaf dag 1.

Ik wacht wel even af met bestellen. misschien dat de nieuwe Macbook Air een optie wordt. Ben eigenlijk wel klaar met Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
welke versie had jij besteld. de 5600u of de 5500u? ik heb namelijk de 5500u besteld en tegen mij werd gezegt dat hij deze week nog de deur uit gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dat zou ik maar met een korrel zout nemen.
Mij werd verteld dat de laptop dezelfde dag verstuurd zou worden en dat ik een trace nummer zou krijgen. Einde van de volgende dag uiteraard nog geen trace code, sterker nog -> geannuleerd!
superstephan1 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:
welke versie had jij besteld. de 5600u of de 5500u? ik heb namelijk de 5500u besteld en tegen mij werd gezegt dat hij deze week nog de deur uit gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
superstephan1 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:
5600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
En ook hier is ie voor de tweede keer geannuleerd. 5600U versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik heb net een hoop frustratie en ergernis achter de rug. Ik snap niet dat Dell nog bestaat, want enige vorm van support leveren ze niet en deze onzin bij Dell is niet van de laatste tijd.

Wat ik te weten ben gekomen:
De nieuwe XPS 13 (de 3 high end configuraties zoals ze nu op de site staan) worden NIET uitgeleverd.
Ze zijn niet leverbaar dus dat gaat niet lukken. Alle orders worden gewoon geannuleerd, ook als je die al 2/3/4 keer hebt laten (her)bestellen.

Ze geven mij aan dat het niet mogelijk is. VIP codes ben je kwijt en zijn niet meer te gebruiken. De 7% code die vorige week donderdag gold kun je ook niet meer gebruiken. Voor particuliere klanten is heel weinig support, er is geen verkoopafdeling voor particuliere klanten.

Ik heb 2 mensen aan de lijn gehad en ben eigenlijk heel slecht geholpen.

Bah, wat een klotebedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederikd
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
Jammer! Net dealtje met baas gesloten voor nieuwe laptop / dock / monitor setup, op basis van deze XPS13.
Ze hebben zeker ook niets gecommuniceerd over wanneer ze wel verwachten te kunnen gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Nee, totaal geen support vanuit Dell. Het is dat ik de XPS 13 zo'n mooie laptop vind, en ook geen super haast heb, maar ben geneigd om snel naar de concurentie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Ik heb net ook de "klantenservice" gebeld. Bekend probleem... Ze kon me niet zeggen of hij nu echt geannuleerd is. Ze verwees me door naar de verkoopchat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
zojuist een half uur met dell aan de telefoon gehangen. Volgens mevrouw is de laptop wel degelijk leverbaar alleen zat er een fout code in de website bij de xps 13. daarom word alles geannuleerd en gecorrigeerd. ze kon mij vertellen dat mijn order wel goed doorgezet is nu en dat hij tussen de 5e en de 16e zou moeten arriveren. Ze gaf mij als advies om de order niet te annuleren. omdat hij wel goed doorgezet is. ze zei dat ik grote kans had dat hij wel gewoon zou komen, maar dat ik het wel in de gaten moest houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
superstephan1 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:50:
zojuist een half uur met dell aan de telefoon gehangen. Volgens mevrouw is de laptop wel degelijk leverbaar alleen zat er een fout code in de website bij de xps 13. daarom word alles geannuleerd en gecorrigeerd. ze kon mij vertellen dat mijn order wel goed doorgezet is nu en dat hij tussen de 5e en de 16e zou moeten arriveren. Ze gaf mij als advies om de order niet te annuleren. omdat hij wel goed doorgezet is. ze zei dat ik grote kans had dat hij wel gewoon zou komen, maar dat ik het wel in de gaten moest houden.
Welk nummer heb je gebeld. Ik heb het 2x geprobeerd (via 020-6744200) en 2x niets bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627048

Hebben deze geen coilwhine meer? ik zou eerst goed luisteren....binnen twee weken kan de laptop namelijk nog retour. Er zijn tig berichten hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
SpeedingWilly schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:51:
[...]

Welk nummer heb je gebeld. Ik heb het 2x geprobeerd (via 020-6744200) en 2x niets bereikt.
dat nummer. je moet dan voor de 2e optie kiezen en dan vragen ze voor je ordernummer. maar dit moet je gewoon niet doen en dat vrouwtje 2x uit laten praten. dan word je doorverbonden met iemand van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Ook gebeld, toevallig dezelfde persoon gesproken als een week geleden. Order wordt wederom aangevraagd met aantekening en nu maar weer hopen dat het goedkomt, meer kunnen ze ook niet doen ?!? :(

edit:
nieuwe order is geplaatst. Leverdatum is nu verschoven naar 19-2. Dit was eerst 3-2 :(

[ Voor 21% gewijzigd door TimDJ op 29-01-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Nu al 3x gebeld naar Dell (en 1x een beetje fatsoenlijk geholpen) en ze vertellen me dat alle orders geannuleerd worden omdat er niet geleverd kan worden. Sinds begin vanmiddag viel er ook niet meer te bestellen via de Dell site, maar nu opeens wel weer :? :? :? :X :X :X

What the :( :( :( . Mijn order willen ze iig niet opnieuw inboeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
in tegenstelling tot de tweede poging is er wel nu wel wat veranderd in de orderbevestiging. Om precies te zijn, de placemat. Het zal toch niet zo zijn dat de boel daarop is vastgelopen :(

@SpeedingWilly bel 0206744200 optie 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Laatste stand van zaken en wat er is gebeurd in chronologische volgorde:

1:
2x gebeld in de ochtend met de vraag waarom mijn order geannuleerd was (het 5600 model). Totaal geen medewerking! Antwoord was dat er een fout zit in hun systeem. Order kon niet opnieuw ingeboekt worden. Antwoord was: bestel maar opnieuw op de site en het is jouw probleem dat je niet meer de korting kan krijgen en het is jouw probleem dat je credit card dan 2x belast is, namelijk nog voor de gecancelde order waarvan de reservering pas over 3-5 werkdagen weer vrijgegeven wordt en voor de nieuwe duurdere order. :( :( :(

2:
Begin van de middag opnieuw gebeld nadat ook de nieuwe XPS 13 van de site gehaald was. Toen ben ik beter geholpen (iig fatsoenlijk te woord gestaan met een beetje begrip voor de klant). Toen was het verhaal dat er leveringsproblemen zijn en dat alle XPS 13 orders geannuleerd zijn en nog niet bekend is wanneer de XPS wel weer leverbaar wordt. Het advies was dat ik opnieuw contact moet zoeken met de helpdesk zodra de XPS 13 wel leverbaar is om te vragen of ik mijn oude korting (17%) nog kan claimen. Hierbij geen garantie maar de opmerking dat er misschien iets gedaan kan worden.

3: later op de middag opnieuw gebeld omdat de XPS 13 ineens weer te bestellen was via de site. 8)7 :? :X Ik kreeg het vrouwtje aan de lijn wat me in de ochtend totaal niet klantvriendelijk behandelde. Dat was nu iets beter en ze gaf aan dat ze de order opnieuw gingen inboeken, maar dat was nog niet gebeurd. Daar moet nog een mail van komen.

Wat een soap!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja3000
Het gaat weer lekker allemaal...Als ik nu inlog bij Dell zie ik een nieuwe order staan.

Met verwachte leveringsdatum 27-2.
Daar word ik wel een beetje zenuwachtig van omdat ik een dag later 2 weken op vakantie ben, en dus niet in staat ben om de laptop aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ranja3000 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:27:
Het gaat weer lekker allemaal...Als ik nu inlog bij Dell zie ik een nieuwe order staan.

Met verwachte leveringsdatum 27-2.
Daar word ik wel een beetje zenuwachtig van omdat ik een dag later 2 weken op vakantie ben, en dus niet in staat ben om de laptop aan te nemen.
Bij mij staat nog geen nieuwe order iig. En ga er maar vanuit dat de kans groot is dat ze 27-2 ook niet waar kunnen maken. Aangezien dat een maand verder is kan die datum nooit zo precies zijn. En verder blijkt wel dat ze hun zaakjes totaal niet op orde hebben.

Toen ik mijn XPS bestelde was de leverdatum nog 30-1 (toen ik op de bestelknop drukte) en daarna ineens 5-2 (een week later).

Sterkte dus :'(

Update: inmiddels staat er een nieuwe bestelling in het systeem van Dell met verwachte uitlevering op 19-2. Afwachten maar.... zucht 8)7 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door SpeedingWilly op 29-01-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Ik heb vanmorgen ook opnieuw gebeld en ben toen in feite niet geholpen. Ik moest maar afwachten.

Inmiddels dus ook een nieuwe order ontvangen.

Tot mijn verbazing wordt ik zojuist gebeld door Dell. Is het de dame die me de eerste keer geholpen heeft. Meneer, uw order... Is weer geannuleerd. We hebben een issue in het bestelsysteem. Daardoor lopen de orders vast. Ze had bij mijn eerste belletje een aantekening gemaakt van mijn issue en volgt blijkbaar nu nog steeds de voortgang. Daarom belde ze uit haar eigen. Ze bleef volhouden dat uiteindelijk alles goed zou komen en bood haar excuses aan voor het ongemak en het lange wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buit94
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-12-2024
Ook ik heb zojuist met Dell gebeld, werd binnen 5 minuten geholpen op 020-5827490. Mevrouw gaf me behoorlijk wat info:
De XPS 13 is volgens haar inmiddels niet meer op voorraad en wordt op het moment geproduceerd in China. De verwachte verzenddatum vanuit de fabriek in China richting het distributie centrum van Dell is 4 februari. Dit gaat uiteraard per vliegtuig, echter heeft Dell de goedkoopste vliegtuig transport methode gekozen waardoor bepaalde ladingen misschien een aantal dagen op het vliegveld zullen staan te wachten tot een goedkope vlucht. Daardoor zijn de verwachte/uiterste leverdata flink opgelopen.
Op het moment dat er een nieuwe boeking is gemaakt zal de bestelling volgens deze mevrouw gewoon geleverd gaan worden, maar je zult hier dus wel even op moeten wachten.
Eerder zijn er ook orders geannuleerd en vervolgens niet opnieuw ingeboekt. Dit is door een afdeling van Dell buiten Nederland gedaan en gaf de Nederlandse klantenservice flink wat problemen doordat mensen daardoor zelf opnieuw moesten bestellen en dus ook 2x moesten betalen. Vervolgens heeft Dell Nederland verzocht om na annulering automatisch opnieuw in te boeken zodat dit probleem in ieder geval opgelost werd.
Mocht je bestelling dus geannuleerd en niet opnieuw ingeboekt zijn, lijkt het dus verstandig Dell even te bellen. Als hij wel opnieuw ingeboekt is er in principe geen probleem maar zul je gewoon langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Ook gebeld inmiddels door dell. Vriendelijke dame moest een andere persoon hebben die een xps 13 had besteld. Nummer en persoon door elkaar gehaald dus. Anyways...order was daarvoor door dezelfde persoon opnieuw ingeboekt via de mail, en ze zei dat het nu door de fabriek was goedgekeurd. Afwachten, maar ik geloof er eerlijk gezegd niks van. We shall see....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Na de annulering van de order die ik vanochtend ontdekt heb ik direct contact gezocht met Dell via Twitter. In eerste instantie vertelde zij me dat de order door Sales opnieuw geboekt kon worden, maar dat er dan opnieuw betaald moest worden, via voortuitbetaling of creditcard. Ik zou in eerste instantie daar een e-mail over krijgen van Sales. Toen kreeg ik echter direct al een nieuwe orderbevestiging, en de order heeft nu weer de status "Werk in Uitvoering", met geschatte leverdatum van 19-2. Dat wordt dus nog even wachten -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Volgens mij zetten ze nu alles standaard op 19-02 als leverdatum. Ga daar niet van uit. Het kan best (veel) langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Hier is de nieuwe leverdatum (op nieuw ordernummer) 27feb. Ik heb het idee dat ze gewoon leveringsproblemen hebben. Als de zeecontainer met xps laptops eenmaal in Nederland is dan hebben wij allemaal in dezelfde week de laptop. Denken jullie ook niet?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
EWK schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 05:22:
Hier is de nieuwe leverdatum (op nieuw ordernummer) 27feb. [...] Als de zeecontainer met xps laptops eenmaal in Nederland is dan hebben wij allemaal in dezelfde week de laptop. Denken jullie ook niet?
Hangt denk ik van het type af. Volgens mij staat de 5600U op 19 februari (iets minder populair en dus sneller leverbaar) en de 5500U op 27 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Hier staat hij op 19-02 (5600U).

Ik zie inderdaad nu ook verschillen in de order PDFjes.

O.a. de bijgeleverde lectuur en iets met een placemat is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Mijn 5500U staat op 19 februari hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Mijn 5500u staat op 16-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Op de site staat bij verwachte leverdatum 13 februari. Is ook niet erg netjes als dat dus een halve maand later wordt. Dit was ook vorige week donderdag al. Toen was 30 januari de verwachte datum en na bestellen 5 februari.

Bij Dell is het eerst zien, dan geloven.

Maar voor degene die de XPS 13 voor een bepaalde datum willen hebben: pas op en ga van veel langere levertijden uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
SpeedingWilly schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:00:
Op de site staat bij verwachte leverdatum 13 februari. Is ook niet erg netjes als dat dus een halve maand later wordt. Dit was ook vorige week donderdag al. Toen was 30 januari de verwachte datum en na bestellen 5 februari.

Bij Dell is het eerst zien, dan geloven.

Maar voor degene die de XPS 13 voor een bepaalde datum willen hebben: pas op en ga van veel langere levertijden uit!
goed lezen. er staat verwachte verzend datum. dus toen jij hem bestelde stond er bij verzend datum 30 januari. omdat een pakket bezorg bedrijf er officieel 5 werkdagen over mag doen om hem te leveren word het dan 5 februari. als uiterste leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Dell XPS 13 besteld op 24-01-2015 en de verwachtte leverdatum zou zijn op 30-01-2015 volgens de website (staat nu 13-02-2015 op de website)

Op 26-01 orderbevestiging gekregen met leverdatum 10-03-2015 !!

Daarnaast had ik ook een adapter 492-BBNU besteld, waarbij vermeldt werd dat de levertijd 2-3 weken was, op de order bevestiging stond 10-02-2015 en wat denk je ? deze is gisteren afgeleverd....

Er is dus geen enkele touw aan vast te knopen over de verschillende data

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Breezers schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:44:
Dell XPS 13 besteld op 24-01-2015 en de verwachtte leverdatum zou zijn op 30-01-2015 volgens de website (staat nu 13-02-2015 op de website)

Op 26-01 orderbevestiging gekregen met leverdatum 10-03-2015 !!

Daarnaast had ik ook een adapter 492-BBNU besteld, waarbij vermeldt werd dat de levertijd 2-3 weken was, op de order bevestiging stond 10-02-2015 en wat denk je ? deze is gisteren afgeleverd....

klopt inderdaad niks van. ik heb gister te horen gekregen van de klantenservice dat mijn xps tussen 5-2 en 16-2 afgeleverd zou moeten worden. vind ik een flink tijdvak om eerlijk te zijn. ze weten zelf dus ook niet wanneer dr iets gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Breezers schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:44:
Klopt, maar ga maar uit bij de nieuwe Dell XPS 13 van een langere levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
superstephan1 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:09:
[...]

goed lezen. er staat verwachte verzend datum. dus toen jij hem bestelde stond er bij verzend datum 30 januari. omdat een pakket bezorg bedrijf er officieel 5 werkdagen over mag doen om hem te leveren word het dan 5 februari. als uiterste leverdatum.
Volgens de medewerker van dell aan de telefoon was de verzenddatum de datum dat ie verzonden werd vanaf de fabriek in Polen of China.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
EWK schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:30:
[...]

Volgens de medewerker van dell aan de telefoon was de verzenddatum de datum dat ie verzonden werd vanaf de fabriek in Polen of China.
ook een goede verklaring. i stand corrected ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik heb inmiddels (vandaag pas :X :? ) een mail gekregen dat mijn oude order is omgezet naar een nieuw ordernummer en dat dit geen effect heeft op mijn bestelling en alleen maar om 'administratieve redenen' is |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:50
Hoe komt het dat velen een nieuwe order is gemaakt terwijl de mijne permanent is geannulleerd? Heb via paypal betaald.
moesten jullie een tweede keer met cc of ideal betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
blue13x schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:09:
Hoe komt het dat velen een nieuwe order is gemaakt terwijl de mijne permanent is geannulleerd? Heb via paypal betaald.
ik heb 1e keer met creditcard betaald. hij is gewoon automatisch weer ingeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
blue13x schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:09:
In eerste instantie was er sprake van dat ik opnieuw moest betalen. De webcare gaf aan dat dat via vooruitbetaling of creditcard kon. Toen ik vroeg of het via iDeal kon, zeiden ze dat dat niet ging omdat Sales geen iDeal orders kon boeken. Uiteindelijk werd de bestelling gewoon opnieuw ingeboekt zonder dat ik opnieuw hoefde te betalen. Ik heb in eerste instantie met een creditcard betaald.

Mijn order (5500U, 512GB) geeft nu aan "In Productie".
Besteld op 22-1; op 29-1 opnieuw ingeboekt; originele leverdatum 5-2; nieuwe leverdatum 19-2.

Er gebeurt zowaar iets :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hayo op 30-01-2015 21:57 . Reden: Typo; statusinfo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
WOW! er gebeurt zowaar iets. hij is zojuist bij mij ook in productie gegaan. zal ik hem dan alsnog volgende week in huis hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
superstephan1 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:58:
WOW! er gebeurt zowaar iets. hij is zojuist bij mij ook in productie gegaan. zal ik hem dan alsnog volgende week in huis hebben?
Gokje: NEE! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Goed om te zien dat mensen nu eindelijk "in productie" krijgen als status.

Zou wel mooi zijn als iemand zijn status hier update om toch even wat info te herhalen.

O.a. welk model je hebt en wat je verwachtte leverdatum is.

Hier dus: 5600U, Werk in uitvoering, 19-02-2015.

Maar ik hobbel constant achter jullie aan. Dus ik hoop dat hij bij mij vanavond ook nog omspringt :) .

Het riekt hier echt naar batch jobs die maar 1x in de zoveel uur draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Bij mij ook de 5600u, in productie met verwachte leverdatum 19-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Alpha89 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:10:
Goed om te zien dat mensen nu eindelijk "in productie" krijgen als status.

Zou wel mooi zijn als iemand zijn status hier update om toch even wat info te herhalen.

O.a. welk model je hebt en wat je verwachtte leverdatum is.

Hier dus: 5600U, Werk in uitvoering, 19-02-2015.

Maar ik hobbel constant achter jullie aan. Dus ik hoop dat hij bij mij vanavond ook nog omspringt :) .

Het riekt hier echt naar batch jobs die maar 1x in de zoveel uur draaien.
30-1 19:00 in productie gegaan.
eerste leverdatum zou 5-2 zijn.
leverdatum staat nu op 16-2.
model is de 5500u 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:50
Wat doe ik dan fout....heb gwn betaald met paypal. Zouden ze het dan niet automatisch moeten inboeken?
Verschillende keren gebeld en ik hoor telkens dat het niet mogelijk is om weer automatisch in te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
5600U, In productie, 19-02-2015

Phew eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
  • Laatst online: 23:41
XPS 13 5600 vanmorgen besteld, als uiterlijke leverdatum 20-2-2015 vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik heb ook de i7-5600U besteld, dus snap ik niet dat bij mij 10-3-2015 staat terwijl bij de meeste het gaat om 19 en 20 feb :?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Breezers schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 07:22:
Ik heb ook de i7-5600U besteld, dus snap ik niet dat bij mij 10-3-2015 staat terwijl bij de meeste het gaat om 19 en 20 feb :?
19 februari is Chinees nieuw jaar. Als het niet voor die tijd verstuurd is springt het gelijk minimaal een week verder waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 653967

Mijn bestelde xps 13 heeft de status verzonden gekregen! Ups tracking laat mij weten dat de xps in transit staat in China. Ik kon het bijna niet geloven, maar ik zal reuze blij zijn als dit waar is.complimentje Dell!! Verwachte levertijd 10 feb. Maar zoals jullie zeggen eerst zien dan geloven. Maar ik ben positief andershad ik geen tracking code gekregen. Succes allen en houd elkaar op de hoogte, niet alleen voor de levering maar ook over deze bijzondere ultrabook :). Fijn weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Anoniem: 653967 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:34:
Mijn bestelde xps 13 heeft de status verzonden gekregen! Ups tracking laat mij weten dat de xps in transit staat in China. Ik kon het bijna niet geloven, maar ik zal reuze blij zijn als dit waar is.complimentje Dell!! Verwachte levertijd 10 feb. Maar zoals jullie zeggen eerst zien dan geloven. Maar ik ben positief andershad ik geen tracking code gekregen. Succes allen en houd elkaar op de hoogte, niet alleen voor de levering maar ook over deze bijzondere ultrabook :). Fijn weekend!
Screenshot or it didn't happen :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Anoniem: 653967 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:34:
Wanneer heb je besteld en welk model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 653967

Hey guys,
@ewk. ;) juist, ik ben natuurlijk ook erg sceptisch omdat ik las dat ze bij jullie alle data weer hadden verschoven, geannuleerd etc...ik houd jullie op de hoogte want ik hoop niet dat ik straks alsnog een bericht krijgt dat ie geannuleerd wordt:(

@hayo. Op 21 januari de bestelling gedaan. Ik heb de i7-5500u

Keep in touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Misschien heb je net mazzel gehad :).
Weet je toevallig sinds wanneer je order de status "In Productie" aangaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
iemand anders nu moeite met zn status checken? ik krijg een error op de site en kan ook niet inloggen op mn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Werkt bij mij ook niet meer. Een uur geleden nog wel. Goed voor elkaar Dell!

Als de laptops dezelfde 'kwaliteit' hebben kan ik beter cancelen. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
SpeedingWilly schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:30:
Werkt bij mij ook niet meer. Een uur geleden nog wel. Goed voor elkaar Dell!

Als de laptops dezelfde 'kwaliteit' hebben kan ik beter cancelen. 8)7 |:(
Ik snap niet waarom jullie je zoveel ergeren aan die status. Het is puur een indicatie wanneer je product geleverd wordt. Elk uur checken of de status veranderd is, maakt de levering echt niet sneller.

Gewoon rustig afwachten en genieten van je vrije weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Daan87423 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:58:
[...]

Ik snap niet waarom jullie je zoveel ergeren aan die status. Het is puur een indicatie wanneer je product geleverd wordt. Elk uur checken of de status veranderd is, maakt de levering echt niet sneller.

Gewoon rustig afwachten en genieten van je vrije weekend.
ik check het zo vaak omdat ik van de klanten service te horen kreeg dat ik het in de gaten moest houden en ik gelijk moest bellen als er weer een annulering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577583

Nog maar een positief berichtje dan.. (athans lijkt positief want concreet heb ik nog niks ;-))

XPS 13 - 5500U - 256GB (eur 1399)
Besteld: 26-01
Betaald Paypal
10% VIP code ingevoerd
Op Dell.nl stond op moment van bestellen: 'leverbaar vanaf 02-02'
Na bestelling kreeg ik in de bevestiging direct terug: 'verwachtte leverdatum: 09-02'

Van 26-01 tot 30-1 stond mijn Dell website status op 'Bestelling ontvangen'. Op 30-1 veranderde dit naar 'Verzonden' met een UPS trackingnr in China. Daar staat verder als detail nog bij:
'China 30/01/2015 18:08 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil'

Sinds vrijdagavond is die status onveranderd.

grt, Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Anoniem: 577583 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:27:
Nog maar een positief berichtje dan.. (athans lijkt positief want concreet heb ik nog niks ;-))

XPS 13 - 5500U - 256GB (eur 1399)
Besteld: 26-01
Betaald Paypal
10% VIP code ingevoerd
Op Dell.nl stond op moment van bestellen: 'leverbaar vanaf 02-02'
Na bestelling kreeg ik in de bevestiging direct terug: 'verwachtte leverdatum: 09-02'

Van 26-01 tot 30-1 stond mijn Dell website status op 'Bestelling ontvangen'. Op 30-1 veranderde dit naar 'Verzonden' met een UPS trackingnr in China. Daar staat verder als detail nog bij:
'China 30/01/2015 18:08 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil'

Sinds vrijdagavond is die status onveranderd.

grt, Vincent
Raar dat jij vorige week niet de problemen met annuleren van de order gehad hebt. Zowat iedereen heeft hier mee te maken gehad. I.i.g. de mensen die 17% of 20% korting hadden via VIP codes. Heeft dat er iets mee te maken gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpeedingWilly schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Raar dat jij vorige week niet de problemen met annuleren van de order gehad hebt. Zowat iedereen heeft hier mee te maken gehad. I.i.g. de mensen die 17% of 20% korting hadden via VIP codes. Heeft dat er iets mee te maken gehad?
Bij mij is de bestelling eigenlijk gegaan zoals je verwacht dat het moet gaan. Dit wordt m'n eerste Dell dus was helemaal niet thuis is alle kortingsopties met coupons. Gelukkig wist ik wel van de VIP 10%. In eerste instantie baalde ik dus van mezelf dat ik niet beter naar de goedkoopste gezocht had (met nog extra 7% of 10% korting), maar nu ik zo al jullie problemen lees vind ik dat minder erg. Je zou bijna gaan geloven dat ze de meest betalende mensen het eerste leveren... Of zijn er ook mensen die alleen 10% VIP hebben gebruikt waarbij ook dingen zijn geannuleerd?

grt, Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Die extra 7% was maar heel kort geldig (die heb ik :) ) en nog eens extra 10% is alleen voor mensen met een oude code, en die zijn er niet zo veel als ik de reacties op het forum moet geloven. De XPS 13 met 10% is ook al een mooie deal.

Hopelijk gaat je bestelling goed en veel plezier ermee.

Ik ben sowieso benieuwd naar alle gebruikerservaringen met deze laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpeedingWilly schreef op zondag 01 februari 2015 @ 11:05:
Die extra 7% was maar heel kort geldig (die heb ik :) ) en nog eens extra 10% is alleen voor mensen met een oude code, en die zijn er niet zo veel als ik de reacties op het forum moet geloven. De XPS 13 met 10% is ook al een mooie deal.

Hopelijk gaat je bestelling goed en veel plezier ermee.

Ik ben sowieso benieuwd naar alle gebruikerservaringen met deze laptop.
Klopt, prima deal. Ben er ook nog enthousiast over. Wel vind ik dat wachten helemaal niks.
Als t eenmaal in m'n kop zit.. 8)

Was overigens nog vergeten te vertellen dat een kennis hetzelfde heeft gedaan een dag eerder en die heeft exact dezelfde status.. Ook paypal, zelfde type en ook VIP korting alleen. Ook reeds verstuurd.

grt, Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Anoniem: 577583 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:51:
[...]

Bij mij is de bestelling eigenlijk gegaan zoals je verwacht dat het moet gaan. Dit wordt m'n eerste Dell dus was helemaal niet thuis is alle kortingsopties met coupons. Gelukkig wist ik wel van de VIP 10%. In eerste instantie baalde ik dus van mezelf dat ik niet beter naar de goedkoopste gezocht had (met nog extra 7% of 10% korting), maar nu ik zo al jullie problemen lees vind ik dat minder erg. Je zou bijna gaan geloven dat ze de meest betalende mensen het eerste leveren... Of zijn er ook mensen die alleen 10% VIP hebben gebruikt waarbij ook dingen zijn geannuleerd?

grt, Vincent
Ik heb maar 1 10% code gebruikt en tot twee keer toe geannuleerd. Dus ik gok dat meer betalenden niet eerst gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Feit is dat Dell haar zaakjes totaal niet op orde heeft. Ten eerste is er die puinhoop met VIP codes die al jaren lang duurt. Er is niet voor niets een uitgebreid topic in het Tweakers forum.

En verder: wat verwachten ze nu als er een aankondiging is op de CES van de nieuwe XPS 13 en dat die daarna direct te bestellen is op de site. Dat mensen niet bestellen?

En ik spreek uit eigen ervaring dat ik tot meerdere keren toe schandalig behandeld ben, zowel telefonisch als via de chat (die is helemaal waardeloos). Gelukkig heb ik ook een enkele keer iemand gesproken die wel op een klantvriendelijke manier te werk ging.

Ik weet zeker dat ze een hoop klanten teleurstellen en dat er ook een significant aantal mensen ergens anders shoppen.

Ik hoop dat ik uiteindelijk een review van de nieuwe XPS 13 kan plaatsen die ruim voldoende tot zeer goed scoort, maar wel met uitzondering van support, want dat scoort zwaar onvoldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wraeymae
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-05-2023
Ik heb gisteren een 5600u besteld.
Vandaag de orderbevestiging: "Geschatte leveringsdatum: 19/02/2015"
De website spreekt nog van 11/feb; een goede 8d erbij is (als dit al klopt). Wel geen annulering o.i.d.

[ Voor 33% gewijzigd door wraeymae op 01-02-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
wraeymae schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:17:
Ik heb gisteren een 5600u besteld.
Vandaag de orderbevestiging: "Geschatte leveringsdatum: 19/02/2015"
De website spreekt nog van 11/feb; een goede 8d erbij is (als dit al klopt). Wel geen annulering o.i.d.
Je komt ook nog maar net kijken :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:04

FZ6

Woensdag de 28e heb ik mijn 5500u (1399) besteld...

Vandaag een bevestiging ontvangen dat ie verzonden is.

Nu maar wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Heren ik heb goed nieuws! Mijn laptop is verzonden! Hij ligt nu te wachten tot hij opgehaald word uit china! Dus misschien heb ik hem deze week dan nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja3000
ik mag mij ook weer melden.
Ik krijg ook status verzonden. Geen idee hoe lang het duurt vanuit China.

Gaat om een 5500 en de 22ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-04 19:27
Pfff... Ik heb de 20ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Ik hang nog steeds op Werk in uitvoering...

Ben toch benieuwd of ik ook eens beweging ga zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalrathar
  • Laatst online: 14-05 23:02
Ik wacht nog op de derde keer dat de order opnieuw wordt ingeschoten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Ook de status van mijn order (5500U, 512GB) is nu veranderd naar "Verzonden".
Besteld op 22-1; op 29-1 opnieuw ingeboekt; originele leverdatum 5-2; nieuwe leverdatum 19-2.
Hopelijk met een beetje mazzel deze week of begin volgende week in huis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Het nadeel van een Dell is dat die dingen uit China moeten komen. En vaak hebben die laptops ook nog eens last van dode pixels. Kun je mooi alles terugsturen tenzij je het scherm laat vervangen maar dan is je koop op afstand ook meteen verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:44:
Het nadeel van een Dell is dat die dingen uit China moeten komen. En vaak hebben die laptops ook nog eens last van dode pixels. Kun je mooi alles terugsturen tenzij je het scherm laat vervangen maar dan is je koop op afstand ook meteen verlopen.
PPffff... jij maakt het wachten niet leuker zeg. :-)
Waar baseer je dat op? wat is vaak?
Ik mag toch hopen dat ik voor zoveel geld een gecontroleerde laptop krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik mag toch hopen dat als je zo'n premium laptop koopt met een flinke prijs, je wel wat kwaliteit mag verwachten. Verder gaat het om de 3 duurste laptops uit de range die nu te bestellen zijn. Het zijn de versies met infinity display waar vele honderden euro's extra voor betaald moeten worden.

Ik ga er van uit dat het scherm piekfijn in orde is, en zo niet dan gaat de laptop terug. :|

Maar het scherm controleren is wel het eerste wat ik doe! De pixels zijn echter zo klein dat ik me afvraag of je het überhaupt ziet als er wat pixels niet lekker zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-05 16:29
Ik heb een verwachte leverdatum op of voor 23-02-2015. Wat is de leverdatum? Wanneer hij in m'n huis is of wanneer zij hem opsturen vanuit China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SeBsZ schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:21:
Ik heb een verwachte leverdatum op of voor 23-02-2015. Wat is de leverdatum? Wanneer hij in m'n huis is of wanneer zij hem opsturen vanuit China?
Volgens mij wanneer je hem thuis mag verwachten. Ik krijg de indruk dat ze een weekje (7-9 dagen) reserveren voor de verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalrathar
Gisteren is voor de derde maal de order ingeschoten, model 5600U. Verwachte leverdatum staat op 2-3-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Thalrathar schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:54:
Gisteren is voor de derde maal de order ingeschoten, model 5600U. Verwachte leverdatum staat op 2-3-2015
Automatisch door Dell of moest jij weer de helpdesk bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalrathar
Automatisch door Dell. Een medewerkster heeft de order opnieuw laten inboeken.
SpeedingWilly schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:55:
[...]

Automatisch door Dell of moest jij weer de helpdesk bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Thalrathar schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:54:
Zie je verschillen in de PDF's?

Bij mij waren de eerste twee PDF's hetzelfde, de derde had andere onderdelen.

O.a. andere boekjes en een andere palmrest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
ik heb nog geen verandering gezien bij ups bij mijn traceer gegevens. iemand enig idee hoe goed dat bijgewerkt word bij ups? staat sinds gisterochtend op dezelfde melding.

China 02/02/2015 12:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste