Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
Toevallig vond ik deze, voor degene deze xps13 willen uitbreiden.

Mijn 2 toets nog niet ontvangen (zie hierboven), bevind zich nog op de slow boat uit de VS.

-----------

Na een dikke week ontvangen en binnen 2 minuten erin gezet, wel volgens de instructies van het hierboven genoemde youtube filmpje, Mijn XPS13 is weer heel :-)

een paar dagen later is de powercable defect geraakt... je bent meteen om het hand, gelukkig kon ik voor 25 euro een compatible lader aanschaffen die binnen een paar dagen binnen was.

Nu wil ik de originele lader voorzien van een andere kabel. De lader mankeert verder nl niets. Op Ebay had ik een kabel besteld, maar die paste niet, was te groot :( . Dus ben verder gaan kijken, maar heb geen zin om weer een niet correcte kabel te ontvangen.

Al zoekend ben ik er achter gekomen dat ik een "micro Pin 4.5mm * 3.0mm with centre pin" moet hebben.

Mijn vraag is nu of deze informatie voldoende is, Ik zie ze nl niet expliciet voor de XPS13, maar voor de HP Envy. Gebruiken deze dezelfde kabel?

[ Voor 59% gewijzigd door pandit op 22-12-2017 16:12 . Reden: Nieuwe ontwikkelingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:48

mphilipp

Romanes eunt domus

Wat is nou de makkelijkste manier om twee monitoren aan te sluiten op de XPS13 (touch)? Ik heb via mijn werk 2 monitoren (DVI) op de kop kunnen tikken en heb bij allekabels.nl een Mini DisplayPort splitter gekocht en op zich werkt het...soms. Het is heel raar; het ene moment kan ik gewoon een uur goed werken en dan ineens schakelt ie steeds heen en weer tussen 1 scherm en 2 schermen. Alsof ie het ineens niet meer trekt.

Nou staat er bij de specs van dat ding dat ie compatible is met Eyefinity, en dat is niet precies wat de Dell heeft. Maar het gekke is dat ie dan weer wel werkt, en dan ineens weer niet. Moet ik een andere hebben, of is deze gewoon defect en zou het wel moeten werken? Als ik google krijg ik voornamelijk info over producten die blijkbaar alleen in de VS te koop zijn.

Ik kan deze monitoren (ze hebben alleen DVI) denk ik niet daisy chainen, dus ik denk wel dat ik een kabel of splitter oid nodig heb. Als ik op het spoor gezet kan worden van een werkende oplossing zou ik heel blij zijn.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Graag de discussie inhoudelijk houden over de nieuwe XPS 13 / 15. Voor levertijden is er een apart topic, namelijk: Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden. Daar kan je opmerkingen of vragen kwijt over de levertijd van Dell laptops. Kortingscodes zijn te vinden in [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2. In dat topic mag niet naar codes gevraagd, hier dus ook niet.