Ik heb m draaien, draait weer soepel. Via recovery geinstalleerd, dan moet je ook GAPPS opnieuw installeren.
op XDA adviseren ze de nano of Pico opengapps te installeren, heb ik ook bij de vorige 7.1 build gedaan.
M'n root access ben ik wel kwijt, heb ook geen superuser optie meer in de instellingen, Super SU kan ook niet rooten (staat ook in het topic op XDA/ facebookpagina van MAD)
ik heb geen wipe gedaan, maar over de bestaande 7.1 build heen geinstalleerd. Ik moet een paar appjes opnieuw installeren, geven vaak meldingen dat ze gestopt zijn nu. Clean install (dus eerst wipen) had dit voorkomen, maar soit, dit gaat sneller
eerste indruk:
- GPS nog steeds prima
- 'steady' indruk is er nog steeds, dit is software die 'staat'.
- de telefoon wordt niet trager, ik zal Antutu eens draaien.
verdere opmerkingen volgen nog, morgen een conferencecall van mogelijk meer dan een kwartier. Had in Build 1 last van bluetooth drop als ik via de carkit belde, en die is er volgens MAD nog niet uit. Ben benieuwd, heb hier welgeteld 2 keer last van gehad in 20 calls.
Echt cool van MAD dat ze blijven ontwikkelen, hoop nog lang van de S3 te kunnen genieten op deze manier!
Antutu score: 50219