Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 07:54

Greetzel

yes you can

Ik heb m draaien, draait weer soepel. Via recovery geinstalleerd, dan moet je ook GAPPS opnieuw installeren.
op XDA adviseren ze de nano of Pico opengapps te installeren, heb ik ook bij de vorige 7.1 build gedaan.
M'n root access ben ik wel kwijt, heb ook geen superuser optie meer in de instellingen, Super SU kan ook niet rooten (staat ook in het topic op XDA/ facebookpagina van MAD)

ik heb geen wipe gedaan, maar over de bestaande 7.1 build heen geinstalleerd. Ik moet een paar appjes opnieuw installeren, geven vaak meldingen dat ze gestopt zijn nu. Clean install (dus eerst wipen) had dit voorkomen, maar soit, dit gaat sneller :P

eerste indruk:
- GPS nog steeds prima
- 'steady' indruk is er nog steeds, dit is software die 'staat'.
- de telefoon wordt niet trager, ik zal Antutu eens draaien.

verdere opmerkingen volgen nog, morgen een conferencecall van mogelijk meer dan een kwartier. Had in Build 1 last van bluetooth drop als ik via de carkit belde, en die is er volgens MAD nog niet uit. Ben benieuwd, heb hier welgeteld 2 keer last van gehad in 20 calls.

Echt cool van MAD dat ze blijven ontwikkelen, hoop nog lang van de S3 te kunnen genieten op deze manier! _/-\o_

Antutu score: 50219 8)

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 15:53
Met superSU.zip flashen vanuit TWRP heb je meteen weer Root. Verder echt top idd dat MAD zo fanatiek is met 7

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Mik0s schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:31:
Met superSU.zip flashen vanuit TWRP heb je meteen weer Root. Verder echt top idd dat MAD zo fanatiek is met 7
Yups, gelukt. Dank u! :)

Hmmm kan ik weer geen Pokemon spelen.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Greetzel op 24-11-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:53
Hoe is het batterijgebruik in die nieuwste 7.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

henkb123 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:31:
Hoe is het batterijgebruik in die nieuwste 7.1?
Goed, niet extreem minder dan in de eerste 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Op de XDA staat Stable 2 (nog) niet, en ik kan die facebook pagina sowieso nooit openen. :(

Edit: Ik kan die facebook pagina alleen in TOR openen.
Zal wel iets met mijn locatie te maken hebben.
File druppelt binnen. *O*

Edit2: Loopt gewoon weer goed. Wel ff meteen video testen. Werkt inderdaad, maar na het schieten van een video werkt mijn HOME knop niet meer. Als je dan power off doet en weer aan, dan zijn al je oude apps nog "open" (in de recents met lange druk op home).
(EDIT 27 Nov: Dat is maar één keer gebeurd; de eerste keer.)

Bovendien moet ik bij aanzetten van phone zeker 10 seconde wachten om mijn ancient SIM pincode in te typen anders wordt die als fout aangegeven.

Edit3: Op vriendins telefoon ook maar meteen gedaan. Die uiteraard nul problemen. :P

[ Voor 99% gewijzigd door HMC op 27-11-2016 07:13 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Denken jullie dat de 7.1 ook voor SP Flash komt of is het enkel TWRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marouane007
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-02-2022
ahavelaar schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:34:
Mijn toestel zit in een oneindige loop van het optimaliseren van apps.
Als hij daar mee klaar is, dan start hij opnieuw op, maar gaat dan weer opnieuw beginnen met het optimaliseren van apps.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen zonder alles wat op het toestel staat kwijt te zijn?

De oorzaak hiervan is het maken van een verbinding met een wifi netwerk.
Gek genoeg loopt de telefoon vast nadat hij bij sommige wifi netwerken verbinding heeft gemaakt.
Na een klein minuutje start hij dan spontaan opnieuw op.
Bij de meeste wifi verbindingen gaat alles normaal en gebeurt er niks geks, maar bij sommige wel.
Ik draai trouwens de Duitse 5.1 RC2
Hi Ik heb dit ook gehad, mijn SD card werk ook niet meer herkend, terug naar fabrieksinstellingen alsnog traag en gekke dingen, SD card verwijderd draait nu weer goed. misschien SD card corrupt ... ga het eens met een andere sd card proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Welke laders worden eigenlijk gebruikt met de S3? Dit ivm snelladen:

Ik gebruik standaard bijgeleverde stekkertje maar met een willekeurige kabel van 1,5 meter. Bij mij laadt telefoon op met 500 mAh ipv 1000, geen snelladen dus.
Zou de volledige capaciteit wel willen benutten eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

7.1 build 3 https://m.facebook.com/st...dex=0&id=1066067633477009

Verbeterde bluetooth verbinding. Bij mij deed ie het inderdaad niet in de auto.
Zo eens testen of het nu wel gaat. ( ik hoorde degene niet die ik belde, hoorden mij wel)

[ Voor 87% gewijzigd door Greetzel op 04-12-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

Nikeo

Jawelles

Hoewel de 7.1 (release 2) me enorm bevalt heb ik nog steeds last van uitvallende en instabiele wifi. Zowel op 2,4 als 5 ghz, zowel thuis als bij andere netwerken. Ik heb een databundel van 5000 mb dus dat maakt me allemaal niet zoveel uit. Behalve bij Chromecast aansturen is het wat lastig als soms je wifi weg is. Hopelijk wordt het snel gerepareerd. Verder ben ik zeer onder de indruk van deze ROM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
  • Laatst online: 15-09 16:56
Als ik probeer te flashen zegt TWRP dat deze rom niet bedoeld is voor mijn s3MM toestel. Ik dacht dat die 7.1 stable 3 versie van M.A.D. gewoon voor de S3 was? De 3 GB uitvoering heb ik. Of is hij toch alleen voor advanced dan?

Koffie met thee is minder lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Staat je telefoon nog op 4.4?
Dan moet je eerst een 5.1 flashen met de flashtool.
Er wordt dan een ander bestands indeling geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
Ik had de verkeerde TWRP gedownload. Dat krijg je als je dit 1 keer per jaar doet, elke keer weer een uitdaging ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Dat hele TWRP gedoe is ook niet echt nodig. Als je 5.1 RC er eenmaal op hebt gezet heb je dat TeamWin ding, en dan kan je gewoon altijd flashen vanuit recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
HMC schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:09:
Dat hele TWRP gedoe is ook niet echt nodig. Als je 5.1 RC er eenmaal op hebt gezet heb je dat TeamWin ding, en dan kan je gewoon altijd flashen vanuit recovery.
Klopt, maar ik dacht laat ik de nieuwste versie eens installeren. Dus ik heb de nieuwste van needrom gepakt, maar dat was kennelijk niet goed. Maar die van MAD doet het in elk geval prima.

Paranoid Android ging nog niet zo soepel (wifi wil niet aan, en geen mobiele verbinding) dus nu toch maar even 7.1 proberen. Hopelijk gaat dat wat beter out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

MAD 7.1 is een zeer goede ROM. Zeker nu mensen bluetooth ook weer kunnen gebruiken (gebruik ik zelf weinig to nooit)
Ook wel leuk als je aan computer/ phone nerd vrienden laat zien dat je 7.1 draait, met hun fancy Samsungs en what-not. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
Hmm, mijn wifi is kaduuk door een bogus mac adress 00:02:00:00:00:00 ofzo ... nu moet ik weer terug naar LP schijnt het. Hebben meer mensen hier last van gehad?

Heeft iemand RC5 nog liggen? De linkjes naar het forum werken niet meer, en op xda staat hij op unsupported.

[ Voor 25% gewijzigd door Rolandow op 07-12-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Rolandow schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:30:
Hmm, mijn wifi is kaduuk door een bogus mac adress 00:02:00:00:00:00 ofzo ... nu moet ik weer terug naar LP schijnt het. Hebben meer mensen hier last van gehad?

Heeft iemand RC5 nog liggen? De linkjes naar het forum werken niet meer, en op xda staat hij op unsupported.
Ik had hetzelfde probleem met Wifi toen ik in oktober naar Marshmellow probeerde te flashen (zie m'n post), ik hoop dat ik er geen last van ga krijgen wanneer ik flash naar Nougat. Ik hoop dit weekend de stap te gaan maken :) Wat ik merkte was dat flashen over een verse RC5 (wiped data!) de meeste kans van slagen heeft.

W.b. een link naar RC5: je kunt het via jiayu.de proberen (kan ik momenteel niet bereiken), anders moet je me even een DM sturen voor een eigen linkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Op mijn werk ook na de laatste 7.1 update nog steeds wegvallende wifi.
Thuis lijkt het goed te blijven.
Gelukkig nog een backup S3 met Extreme er op.
Daar komen ook nog steeds updates voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
Met LP gaat het goed, ik heb nu CM 12 erop draaien. Echter kan ik nu geen gebruik meer maken van 4g. Zodra ik prefered network op LTE zet, krijg ik helemaal geen verbinding meer met mijn mobiele provider.

Heb ook geprobeerd vanaf de 5.1 AICP weer naar 7.1 te gaan, maar dan loop ik gelijk weer tegen het wifi probleem aan.

Wat mij betreft is RC5 ook prima, als zowel wifi als 4g dan goed werkt. Ik zat op RC2 en dat werkte een hele tijd goed, totdat ik apps ging installeren in een poging prioriteit te kunnen geven aan een wifi netwerk. Had ik dat maar nooit gedaan want sinds dien werd het instabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik heb RC5.1 ook nog gewoon liggen dus als je wilt up ik em ff. Stuur maar PM voor link of mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Ennnnn Android 7.1.1 wordt u alweer aangeboden door het M.A.D. Team:

https://m.facebook.com/Me...6067633477009&__tn__=%2As

forum op XDA:

http://forum.xda-develope...post69975573#post69975573

Ik heb m nog niet draaien, er wordt een wipe geadviseerd, nu geen tijd voor / zin in.

Zitten zaken in die ook in de 7.1 build 3 zitten, en Russische vertaling is beter geworden :P

Changelog:
- update to Android 7.1.1
- improved bt audio
- added 'longpress button to kll foreground app'
- fix screen unpinning
- improved Russian translations by Borizzz (more translations to come)
- Various other improvements

Vanaf volgende week donderdag wil ik m installeren, tot die tijd te druk met huis klaarmaken voor verkoop.
Als iemand deze build gaat gebruiken: zeer benieuwd naar je ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Jiayu S3 Adv/Basic/Pro (mt6752) - Android 7.1.1!
Build 20161207 - Stable 4
Changelog:

Dus TOCH wel ook voor 32GB versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Nou, net de nieuwe versie er op gezet.
Wat kleine veranderingen, hoe de wifi zich houdt op mijn werk kom ik komend weekend te weten.
Wel stopt nu de launcher wanneer ik vanuit het startscherm een andere achtergrond wil instellen.
Het gaat wel vanuit een gallery of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Is de battery drop laatste 15% weer aanwezig in build 7.1.1? Heb m gister geinstalleerd, en of m'n game trok te veel powerrrrrr, of dit moet gepatched worden..
Heb jij er iets van gemerkt Mehari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Nee, nog niets van gemerkt.
Nu heb ik er net een nieuwe Konpson in zitten, de originele viel na 35% al terug.
Wel heb ik nu dat de notificatie bar leeg is als er een Whatsapp binnen komt met de telefoon op standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Nieuwe build:
forum.xda-developers.com/jiayu-s3/development/rom-unofficial-aosp-n-jiayu-s3-t3451923

Changelog:
Build 20161212 - Stable 5
Changelog:
- fixed led notification for missed calls
- improved substratum support (OMS7)
- fixed tethering
- added option to control scroll friction and velocity
- added PixelUI navbar
- fix black screen issue
- fix setting of wallpapers
- Various other improvements (uit het xda jiayu forum).

Nu aan het downloaden, ik ben benieuwd. Kan haast niet tegenvallen!

[ Voor 73% gewijzigd door Greetzel op 12-12-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
De S3 van mijn dochter laad niet meer op en gaat niet meer aan. Heel vervelend want ze zit net met school in Praag. Zou het de batterij kunnen zijn? Ze heeft er nog wel een redelijk recente Konpson in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011

RobertowNL

For your gear!

henkb123 schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:35:
De S3 van mijn dochter laad niet meer op en gaat niet meer aan. Heel vervelend want ze zit net met school in Praag. Zou het de batterij kunnen zijn? Ze heeft er nog wel een redelijk recente Konpson in zitten
Zou kunnen, of het is het USB printplaatje onder in de telefoon dat stuk is. Die is overigens makkelijk te vervangen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Nu ook de laatste 7.1.1 er op zitten.
We gaan het zien.
Hoewel ik ook na de vorige update nog steeds wegvallend wifi op mijn werk had, thuis gaat het probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Wow, alweer een nieuwe. Ik heb de laatste 7.1 erop en die werkt goed.
Ik wacht maar ff op de uitontwikkeling van deze 7.1.1, want de eerste had dus gebreken, als ik de fixes van de nieuwste lees.
Toch echt machtig mooi van die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Ik moet de 7.1.1 stable 5 eerst even op een pc downloaden, via telefoon kan hij de zip niet verifieren. Ben nu mentaal zover dat ik m gewoon wil :)

Bevalt ie Mehari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Met de 7.1.1 zijn al een aantal foutjes gecorrigeerd, nu nog weer een paar.Als ik het een paar dagen gebruik weet ik meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Greetzel schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:55:
Ik moet de 7.1.1 stable 5 eerst even op een pc downloaden, via telefoon kan hij de zip niet verifieren. Ben nu mentaal zover dat ik m gewoon wil :)

Bevalt ie Mehari?
Dus je plempt hier neer dat er weer een update is en dan laat je 'em anderen eerst uitproberen. :P Klasse. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Ik ben nog nieuw in het land van telefoon flashen en ik loop tegen een aantal problemen op, misschien iemand die mij hierbij kan helpen.

Ik heb een Jiayu S3 3GB mt6752 en wilde die nieuwe 7.1.1 build er proberen op te zetten. Dat dacht ik te doen via TWRP. Het is mij gelukt om versie 2.8.4 van twrp als recovery erop te zetten via een flashing app op de telefoon zelf. Bij het flashen van een nieuwere versie die op needrom staat (3.0.2.2) wilt hij niet meer in recovery mode booten.

Maar er staat een werkende TWRP op dus dacht ik te kunnen wipen en de nieuwe rom erop te gooien. Echter als ik op install druk en de juiste zip erop probeer te zetten krijg ik de volgende melding.

error executing updater binary in zip twrp

Ik heb al een tijd lang gezocht wat het kan zijn maar ik kom er niet achter. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

HMC schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:09:
[...]

Dus je plempt hier neer dat er weer een update is en dan laat je 'em anderen eerst uitproberen. :P Klasse. :+
>:)

Maar nee, dan had ik dat wel gezegd...

Maar bevalt ie wel Mehari? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Als je een wipe doet nadat je de zip erop hebt gezet, moet je misschien even checken of die zip nog op je phone staat.
Althans, dat probleem had ik een paar maandjes geleden. :+

Edit: En zoals eerder aangehaald, zet er eerst RC 5.1 op, dan heb je dat hele TWRP gedoe niet nodig, want dan heb je TEAM WIN spul Dat doet het altijd.

[ Voor 30% gewijzigd door HMC op 13-12-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
Als ik een wipe doe wipe ik alles behalve de internal storage en sdcard, en ik kan de rom gewoon selecteren om te installen dus ik denk niet dat dat het probleem is.

Misschien nog handig om te vermelden dat ik dezelfde "error executing updater binary in zip twrp" krijg als ik andere roms probeer te flashen (uit frustratie ook maar andere roms geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Dan zou ik maar eens proberen om het via de niet-TWRP weg te doen.
RC5 via flashtool erop (echt een makkie)
En dan kan je gewoon alles uit recovery flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
Kan ik dan direct flashen naar deze versie? http://www.needrom.com/download/jiayu_s3_5-1-1/

Ik had gekeken naar flashen met flashtool maar ik had toen gelezen dat ik allemaal driver exceptions door mijn registery heen moest halen. Of is dat allemaal niet nodig? Daarom had ik in eerste instantie voor twrp gekozen.

[ Voor 9% gewijzigd door n0isH op 13-12-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Dat is mij niet overkomen. Zoek het topic even door naar de RC install methode. Er is een how to geschreven. De versie lijkt me niet belangrijk. Dit zal slechts zijn zodat je die Team Win recovery hebt, waarmee je 7.1.1 (7.1, als je wilt) er zonder problemen opzet.

Het is echt heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Edit: Foute link. :F

Deze dus: :P
rapture in "[Jiayu S3] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 166% gewijzigd door HMC op 13-12-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
Ah dankjewel, ik ga er vanavond mee aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Greetzel schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:29:
[...]

>:)

Maar nee, dan had ik dat wel gezegd...

Maar bevalt ie wel Mehari? :P
Tot nog toe wel, in ieder geval een aantal issues opgelost.
Nu ben ik ook wel in de positie om wat te proberen, ik heb 3 van die S3's hier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

BTW, allemaal leuk en aardig dat we nu fastcharge hebben, maar moeten we daar niet een goeie (nieuwe) adapter voor aanschaffen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Wel een betere dan de originele natuurlijk.
De mijne is al lang geleden in rook opgegaan en ik gebruik nu een Velleman met 2 uitgangen.
Eén daarvan ondersteund de fastcharge ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Ik had de tethering uit de vorige 7.1.1 build nog niet getest, maar in de laatste build doet ie het weer volgens changelog. k zal m eens testen.
Verder ziet Build 20161212 - Stable 5 er weer goed uit, straks even kijken of BT het goed doet etc etc.
Battery life kan ik nog niets over zeggen, die drop uit de vorige build lag aan het spel dat ik aan het spelen was.
Ik heb geen wipe gedaan, moet apps weer rechten toekennen/ opnieuw installeren, maar dat is beter dan alles opnieuw installeren.
Prima.look and feel weer, ik blijf toch echt blij met dat M.A.D. team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Ik gebruik een andere S3 om via NFC alles weer automatisch te installeren.

• henkb123
Mijn S3 is na bijna 2 jaar overleden. Doet niets meer. Kigt iig niet aan de batterij. Heb hem al open gehaald maar kan niets ontdekken wat evt stuk is.

Helaas! Ik mis em nu al.

Ik ga toch maar weer eentje bestellen, nu 140 euro voor een witte met de MT6752 32GB. Blijft toch een leuk toestel voor weinig centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
henkb123 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:13:
Mijn S3 is na bijna 2 jaar overleden. Doet niets meer. Kigt iig niet aan de batterij. Heb hem al open gehaald maar kan niets ontdekken wat evt stuk is.

Helaas! Ik mis em nu al.

Ik ga toch maar weer eentje bestellen, nu 140 euro voor een witte met de MT6752 32GB. Blijft toch een leuk toestel voor weinig centen.
Ik ben best wel nieuwsgierig.
Als je hem wilt opsturen. :P , kijk ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Heb je kennis van de binnenkant?
Mehari72 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:54:
[...]

Ik ben best wel nieuwsgierig.
Als je hem wilt opsturen. :P , kijk ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik ben altijd een trouwe Jiayu gebruiker geweest. eerst de G4 en daarna de S3. Echter staat Jiayu al een poos stil.

Ik heb een alternatiefje gedaan. Ja, ik ben vreemdgegaan. Ik heb eens gekozen voor een nieuwere CPU de HelioX20 en in dit geval de Vernee Apollo Lite 4G+ Llinkje Voor 188 euro in huis via EU warehouse.

Het is een gokje maar de recenties zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
henkb123 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:43:
Heb je kennis van de binnenkant?

[...]
Niet van de meest gruizige details, maar ik heb best al veel gedaan aan diverse electronische apparaten inclusief telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:34
Zit nu op CM 6.1, als ik naar 7.1 vanuit TWRP 3.0.2.0 wil flashen krijg ik steeds de melding dat deze zip file beschadigd is. Nieuwe zip meermaals gedownload , maar krijg nog steeds dezelfde melding.
Iemand enig idee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Hoe heb je 6.1 erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
Mijn Jiayu S3 is ook nog levend, draait Android 7.1.1 en werkt nog lekker vlot (Heb niks te klagen).
Echter is er iets fout met mijn opladen, stekkers blijven niet goed in de oplaadpoort zitten en het toestel doet er 10 uur over om op te laden (Dit is niet overdreven, het duurt letterlijk 10 uur van 5% > 100%). Ik heb drie batterijen, ze doen er alle drie even lang over. QuickCharge heeft geen effect.

Ik neem dus aan dat de oplaadpoort vernaggeld is?

Op AliExpress heb je best veel van de oplaadbordjes.
https://www.aliexpress.co...SearchText=jiayu+s3+board
Alleen ik ben echt een faalaap met dat soort dingen en ik kan geen fimpjes vinden waar ze het oplaadbordje replacen.

Weet iemand van jullie of dat moeilijk te vervangen is? Moet je gaan solderen enzo wat dat beheers ik al helemaal niet? Als het alleen maar schroeven is dan moet het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011

RobertowNL

For your gear!

Dat laatste, het is een kwestie van wat schroefjes losmaken en een paar connectors. De antennekabel is daarbij het punt waar je erg voorzichtig mee moet zijn, die zijn (nogal) kwetsbaar.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

Jvann schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:41:
Mijn Jiayu S3 is ook nog levend, draait Android 7.1.1 en werkt nog lekker vlot (Heb niks te klagen).
Echter is er iets fout met mijn opladen, stekkers blijven niet goed in de oplaadpoort zitten en het toestel doet er 10 uur over om op te laden (Dit is niet overdreven, het duurt letterlijk 10 uur van 5% > 100%). Ik heb drie batterijen, ze doen er alle drie even lang over. QuickCharge heeft geen effect.

Alleen ik ben echt een faalaap met dat soort dingen en ik kan geen fimpjes vinden waar ze het oplaadbordje replacen.

Weet iemand van jullie of dat moeilijk te vervangen is? Moet je gaan solderen enzo wat dat beheers ik al helemaal niet? Als het alleen maar schroeven is dan moet het wel lukken.
Check even IN de usb poort, ik had dezelfde problemen. Daar zat stof in, er uit gehaald met en plastic tandenstoker en daarna werkte alles weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:34
Met de toenmalige zipfile van (MAD) en geflashed met TWRP intern op SD kaart...

[ Voor 4% gewijzigd door BoulaMouzer op 19-12-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Rmg schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:55:
[...]

Check even IN de usb poort, ik had dezelfde problemen. Daar zat stof in, er uit gehaald met en plastic tandenstoker en daarna werkte alles weer prima.
Ja al 3x gedaan maar dat werkt niet.
1x zat er gewoon een heel stuk papier in geen idee hoe dat er ooit in is beland... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

na wifi problemen uiteindelijk maar release 5 van 7.1 helemaal clean geflashed. Nu lijkt het veel stabieler maar uiteindelijk valt de wifi toch zo nu en dan weer weg. Al was het eerst 10x erger. Ik wacht nog even een of twee releases af, anders ga ik toch terug naar de RC5 van jiayu.de. Enorm zonde van zo'n geweldige rom!

Ook geeft mijn camera nu strepen. Als ik op het scherm en iets naast de lens op de achterkant druk (met wijsvinger en duim de telefoon knijpen), dan geeft hij normaal beeld. Het is dus een hardwareprobleem. Ik dacht dat er wel een connector los zou zitten maar na openschroeven zat dit allemaal prima. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 5% gewijzigd door Nikeo op 19-12-2016 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0isH
Het is me eindelijk gelukt om te flashen, waar het mis ging was een geweldige tip op het xda forum om altijd je batterij, geheugenkaartje en simkaart uit te telefoon te halen voordat je aan de slag gaat met flash tool. Gevolg: de computer vind de telefoon nooit als hij uit aan een usb kabeltje hangt.

Na de eerste keer proberen met batterij schoot flash tool direct in actie en zat er in no time RC 5.1 op. Daarna even in recovery booten, 7.1.1 installeren en gaan. 1Hhet lijkt allemaal goed te draaien hier. Problemen die hier genoemd worden met deze build ben ik nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Huh, je had je batterij eruit gelaten tijdens eerdere pogingen? Welke lullo heeft die tip neergeplempt?

Klasse dat het gelukt is. Enjoy d:)b
Kerstcadeautje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Het is me ook eindelijk gelukt succesvol te flashen naar 7.1.1 build 5, ik had te maken met de "mac adres"-bug. Na het installeren (via TWRP) van 7.1.1 werd m'n mac adres telkens op "02:00:00:00..." gezet en waren wifi en bluetooth niet bruikbaar. Volgens XDA is opnieuw flashen van RC5 + installeren van 7.,1.1 de oplossing, maar zo makkelijk was het helaas niet. Ongeveer zes keer heb ik geflasht naar RC5 (ook RC4 geprobeerd) en vervolgens 7.1.1 geinstalleerd, telkens hetzelfde probleem... Uiteindelijk heel erg letterlijk de instructies erbij gepakt en toen ging het goed:
• via flashtools RC5 geflasht (behalve recovery)
• booten naar recovery, kiezen voor het intact laten van de system-partitie in TWRP en alleen data wipen (geen factory reset, niet cache en dalvik wipen)
• 7.1.1 installeren en reboot naar recovery
• GAPPS installeren via TWRP en rebooten

Bevalt tot nu toe goed, voelt snel aan, ziet er goed uit en batterijgebruik vergelijkbaar met RC5 :)

Edit: helaas, na een keer de batterij eruit te hebben gehaald is m'n wifi mac adres weer kapot :'( heb de vraag uitstaan via XDA, hopelijk is er een oplossing...

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen__online op 27-12-2016 00:56 . Reden: te vroeg gejuichd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
  • Laatst online: 16-09 21:15
GAPPS installeren via TWRP en rebooten?
Waar is dit voor en moet Gapps ook op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

remo1 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 00:44:
GAPPS installeren via TWRP en rebooten?
Waar is dit voor en moet Gapps ook op de telefoon?
GAPPS alleen als je Play wilt. En gewoon op zelfde manier als je je ROM hebt geinstalleerd.
Edit: Dus ja, vanaf telefoon. :)

[ Voor 5% gewijzigd door HMC op 27-12-2016 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
oke bedankt.
Ik heb geprobeerd android 7.11 in de telefoon te zetten dit lukte niet.
Kwam er achter dat er een oude trwp versie in zit geprobeerd deze te updaten maar dit wil ook niet.
Dus nu maar de android versie 5 er weer op.
Mischien dat iemand nog een idee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
Nu heb ik android 7.1.1 in de telefoon gezet.
Maar nu loop ik tegen het probleem aan dat de 3g verbinding niet werkt.
Ik heb een telfort kaart erin deze werkt niet op 3g.

Provider

Gebruikte frequentie voor 2G/GSM
(Bellen en sms’en)

Gebruikte frequentie voor 3G
(Mobiel internet)

Gebruikte frequentie voor 4G
(Sneller mobiel internet)

T-Mobile, Ben, Simpel 900, 1800 MHz 2100 MHz 2600, 1800 MHz
KPN, Lebara, Simyo, Telfort 900,1800 MHz 2100 MHz 800, 1800, 2600 MHz
Vodafone, Belcompany, Ziggo 900,1800 MHz 2100 MHz 800, 1800, 2600 MHz
Tele 2, *bliep 900, 1800 MHz 2100 MHz 800, 2600

voor 3g moet de telefoon op mhz 2100 en dit kan ik niet insellen op de telefoon

Hiervoor had ik android 4.4.4 er op staat en dan stond er boven in de balk altijd 3g of 3g plus

Moet ik nu weer terug naar de android versie 4.4.4 0f is er nog iets te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceke
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:10
Is er iemand in de buurt van limburg (belgisch genk) die mij kan helpen mijn s3 te flashen naar 5.1 of zelfs 7? De uitleg op internet is allemaal zo vaag... Draai nog de stock firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
aceke schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:28:
Is er iemand in de buurt van limburg (belgisch genk) die mij kan helpen mijn s3 te flashen naar 5.1 of zelfs 7? De uitleg op internet is allemaal zo vaag... Draai nog de stock firmware
Heb je mijn handleiding al eens bekeken? In de forumpost. Principe is hetzelfde, links zijn wel niet aangepast/verouderd.
Zit wel niet direct in de buurt van Genk, maar moet binnenkort wel naar Genk - Charleroi gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceke
Ik heb de beginpost gelezen maar geraak er ook niet echt wijs uit, vanwaar ben je? Als je niet te ver xoont kan ik eens langskomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remo1
rapture in "[Jiayu S3] Ervaringen en Discussie"

Hiermee moet het toch lukken

bottom line in "[Jiayu S3] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 28% gewijzigd door remo1 op 01-01-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
aceke schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:18:
Ik heb de beginpost gelezen maar geraak er ook niet echt wijs uit, vanwaar ben je? Als je niet te ver xoont kan ik eens langskomen?
Zandhoven :)
Of morgen eens proberen met een chatsessie / teamviewer?

[ Voor 10% gewijzigd door bottom line op 01-01-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceke
bottom line schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:12:
[...]

Zandhoven :)
Of morgen eens proberen met een chatsessie / teamviewer?
Ik heb gisteren nog eens geprobeerd met u uitleg en er staat nu 5.1 op, merci alvast hiervoor, heb je mss ook zo een duidelijke uitleg voor naar 7 te gaan? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
aceke schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:11:
[...]

Ik heb gisteren nog eens geprobeerd met u uitleg en er staat nu 5.1 op, merci alvast hiervoor, heb je mss ook zo een duidelijke uitleg voor naar 7 te gaan? :-)
- Android 7 downloaden, naar map kopieren op de telefoon zelfs (of je download het zip bestandje gewoon met je gsm)
- gsm afzetten
- twrp (volume + alsook onknop indrukken)
- installeer het zipbestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weasel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-03 18:58
Heb mijn S3 ondertussen al weer dik een jaar, ben er nog altijd erg tevreden mee.
De laatste tijd heb ik last van reclame en zelf installerende apps.
Het leek mij een goed idee om mijn Jiayu te updaten naar een nieuwe versie van android om zo van de reclame af te komen?
Ik heb laatst een S3 besteld voor een kennis (de 32GB versie) hier stond android 5.1 op ipv 4.4.4 op mijn eigen telefoon.
Is de duitse 5.1 ROM een originele ROM van Jiayu zelf, en is dit dezelfde ROM zoals die ook op de nieuwste S3's staat?

14x Canadian Solar CS6K-275 Black + SE3500HD PVOutput 3x Solar Frontier SF-160S + Soladin 600 PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
weasel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:41:
Heb mijn S3 ondertussen al weer dik een jaar, ben er nog altijd erg tevreden mee.
De laatste tijd heb ik last van reclame en zelf installerende apps.
Het leek mij een goed idee om mijn Jiayu te updaten naar een nieuwe versie van android om zo van de reclame af te komen?
Ik heb laatst een S3 besteld voor een kennis (de 32GB versie) hier stond android 5.1 op ipv 4.4.4 op mijn eigen telefoon.
Is de duitse 5.1 ROM een originele ROM van Jiayu zelf, en is dit dezelfde ROM zoals die ook op de nieuwste S3's staat?
Jiayu.de heeft Jiayu opgekocht. Dus ja, dezelfde rom normaal ;)
Je had trouwens al lang geleden moeten updaten. Maakt je gsm nog een heel stuk aangenamer, en dan had je nooit last gehad van reclame :P

[ Voor 9% gewijzigd door bottom line op 02-01-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weasel
Dank voor de snelle reactie!
Ik hoop dat deze ROM net zo stabiel is als 4.4.4, kan daarna alsnog overwegen om naar 7.1 te gaan.
Moet ik verder nog extra dingen verwijderen/formateren om mijn telefoon compleet te wissen zodat ik zeker weet dat ik van alle reclame af ben?
Moet ik naast alle apps/gegevens nog meer dingen backuppen, IMEI nummers ofzo?

14x Canadian Solar CS6K-275 Black + SE3500HD PVOutput 3x Solar Frontier SF-160S + Soladin 600 PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Oproep niet meer relevant door het stukvallen van het scherm.

[ Voor 87% gewijzigd door Nikeo op 04-01-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 15:53
Jvann schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:41:

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb je de connector al vervangen? Zo ja, hoe ging het en welke connector heb je precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Mik0s schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 00:22:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb je de connector al vervangen? Zo ja, hoe ging het en welke connector heb je precies besteld?
nee ik heb de connector niet vervangen. Ik heb nu een nieuwe usb kabel gekregen voor kerst die er wel in goed blijft zitten en de telefoon met fastcharge ongeveer in 3u oplaad, waar ik wel tevreden mee ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
weasel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:06:
Dank voor de snelle reactie!
Ik hoop dat deze ROM net zo stabiel is als 4.4.4, kan daarna alsnog overwegen om naar 7.1 te gaan.
Moet ik verder nog extra dingen verwijderen/formateren om mijn telefoon compleet te wissen zodat ik zeker weet dat ik van alle reclame af ben?
Moet ik naast alle apps/gegevens nog meer dingen backuppen, IMEI nummers ofzo?
Rom is net zo stabiel als 4.4.4.

IMEI nummer staat op de doos, dus normaal hoeft dit niet. Normaal als je handleiding volgt, dan gebeurt er hier niets mee :+
Gewoon je gegevens eraf halen, en met flashtool het erop zetten. Dan start je vanzelf clean.
Overigs, ga gewoon naar de laatste versie van android 7 ;)

Je kan beter het nu doen, als je telefoon helemaal proper is ipv. dan het volstaat met gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weasel
Bedankt, ik ga je handleiding volgen!
De nieuwste versie is de 20161212 release zoals op het jiayu.de forum staat?
Deze rom kan worden geinstalleerd net zoals Fastcharge/CM zoals in je handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
weasel schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:45:
Bedankt, ik ga je handleiding volgen!
De nieuwste versie is de 20161212 release zoals op het jiayu.de forum staat?
Deze rom kan worden geinstalleerd net zoals Fastcharge/CM zoals in je handleiding?
Fastcharge moet je niet meer naar kijken. Die zit normaal al in elke laatste rom :)
CM zou ik ook niet meer doen. AOSP 7.1 is de nieuwste en enige versie die van belang is.
Maar de manier waarop deze dingen geinstalleerd kunnen worden, die beschreven staat in de handleiding, is dezelfde om de versie hieronder te installeren.

Trouwens, voor je sms'jes: Google Play: SMS Backup & Restore

Laatste android versie te vinden op hun facebookpagina
Build 20161212 - Stable 5

[ Voor 46% gewijzigd door bottom line op 03-01-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:56
Vandaag ook maar eens verdiept weer in flashen van S3.
Wel vaker gedaan met G4s etc.

ben zojuist van stockrom 4.4.4 naar Xtreme ROM V2.5 gegaan.
Draait voorlopig wel heel vloeiend! (echt een verademing t.o.v. stock rom).

Zie zelf hier weinig terug over de Xtreme rom, zijn daar redenen voor?
Op Needrom heeft hij best veel positieve feedback dus ;).

Wellicht dat ik later ook nog wel die M.A.D 7.1(.1?) flash. Daar lees ik hier dan weer de meeste verhalen over.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Extreme doet het in mijn ervaring prima.
De duitse rom's hebben wel een mooie assistent om alle instellingen over te nemen van een andere telefoon na verse installatie.
De 7.1 doet het bij mij vrij goed, alleen de camera blijft een beetje instabiel voor video en sommige wifi acces points gooit ie er vaak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weasel
Heb de Duitse RC5 ROM nu zo'n 2 dagen op mijn telefoon staan.
Wat een verademing, geen reclame meer! _/-\o_
De ROM is ook net iets sneller dan de stock KitKat ROM.
Krijg alleen de melding voor het kiezen van een standaard account voor het bellen en smsen niet weg.
7.1.1 nog maar niet geïnstalleerd, zitten nog niet iets te veel bugs in.

[ Voor 16% gewijzigd door weasel op 05-01-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:06
Opeens doet de home-button het niet meer, reageert niet op aanraking. Ook de rest van het touchscreen registreert een aanraking soms niet of onjuist. De spatiebalk wordt soms als punt geregistreerd bijvoorbeeld. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en Hoe ik het kan verhelpen? Ik heb de tempered glass screenprotector al verwijderd maar dat helpt niet.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Ik neem aan dat je al een herstart gedaan hebt?
Waarschijnlijk begint het touchscreen de geest te geven.
Dat zou dan een display vervanging betekenen.
Met wat geluk is het met alleen een connector resetten opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
Ja, ik heb een herstart gedaan. Het lijkt mij ook iets hardwarematigs. Een lijn recht vanuit de hometoets naar boven reageert niet. Ik heb totaal geen ervaring met het repareren van een smartphone, maar ik zal nu dus aan de bak moeten. Wie kan mij op weg helpen: waar vind ik een goede tutorial? Waar koop ik de onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik heb ook mijn scherm moeten vervangen.
Kan je kopen op aliexpress, maar ik durfde het uiteindelijk niet aan om het zelf te vervangen.
Heb ik door ander laten doen.
Meegekeken en het is echt goed te doen.

Video's ervan (van anderen) staan op YouTube.

[ Voor 3% gewijzigd door HMC op 06-01-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Tip: Koop een display inclusief frame. Scheelt een hoop gepeuter om het oude frame lijm-vrij te krijgen.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik heb dat ook gehad bij een net neiuwe S3. Is toen door leverancier vervangen. Inderdaad een baan in het midden waar de touch het niet doet. Zijn appjes voor om dit te testen trouwens.
joep doei schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:50:
Opeens doet de home-button het niet meer, reageert niet op aanraking. Ook de rest van het touchscreen registreert een aanraking soms niet of onjuist. De spatiebalk wordt soms als punt geregistreerd bijvoorbeeld. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en Hoe ik het kan verhelpen? Ik heb de tempered glass screenprotector al verwijderd maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
En zo sterft iedereens Jiayu S3 langzaam af... :)
Als er nou een opvolger was konden we die kopen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Och, lees het topic van de Sony Z3compact eens door, daar is echt veel uitval.
De S3's zijn wel goed te repareren.

[ Voor 19% gewijzigd door Mehari72 op 08-01-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Ik merk na enkele dagen op de Nexus 5 van mijn vriendin hoe erg ik al gewend ben aan een 5,5 inch scherm. Ik vind dit eigenlijk te klein. Ik mis de jiayu echt maar aan de andere kant besef ik nu ineens hoe slecht de wifi op de 7.1 ROM op mijn S3 eigenlijk werkte en hoe foutloos dat werkt op de nexus 5. Nu heb ik genoeg mobiele data maar om muziek af te spelen via receiver en data te kopiëren is een werkende wifi verbinding essentieel.

Voor ongeveer 50 euro is een geheel nieuw display te krijgen. Ik denk nog even na of ik wil repareren maar ik zou sowieso een rollback doen naar RC5 als ik de S3 weer ga gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Nikeo op 08-01-2017 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
De wifi met 7.1 hangt af van het acces point.
Thuis geen enkel probleem, op mijn werk valt het heel vaak uit.
En daar is binnen ook geen ontvangst van Vodafone data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Mijn micro USB poortje is kapot, S3 laadt niet meer op.. nieuw bordje in China besteld, duurt nog 3 weken..
:'(
Zit op een ouwe galaxy S2, en ik moet zeggen, alhoewel traag (maar da's geen vergelijking met huidige telefoons), heeft Samsung hier en daar ook echt dingen goed gedaan..

En inderdaad, ze sterven een beetje af die S3's, maar wat wil je voor dat geld? t Is geen high end model, dan zal je toch dieper in de buidel moeten testen.

Vind t nog wel leuk dat ik m mag/ kan repareren, maar de Huawei P9 of Oneplus 3T lonken ook wel erg. Of een Xiaomi, en dan ook lekker rommetjes op zetten :)

nog even dromen, en eerst nog een poosje de Jiayu! Ik moet deze laatste rom even skippen, over een paar weekjes weer!

[ Voor 0% gewijzigd door Greetzel op 10-01-2017 14:54 . Reden: verkeerde emoticon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
joep doei schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:38:
Het lijkt mij ook iets hardwarematigs. Een lijn recht vanuit de hometoets naar boven reageert niet.
En nu werkt het touchscreen spontaan weer wel, nog voordat ik tijd heb gevonden om het ding open te (laten) schroeven. Is er toevallig iemand die aan de hand van deze symptomen iets durft te zeggen over de oorzaak? Het touchscreen? De digitizer? Een connector?

Pagina: 1 ... 40 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.