Ok eerste dag met Jiayu.de ROM en XPOSED actief:
Eerste indruk is goed, ik merk geen verschil qua snelheid met de Xtreme ROM, maar dat heb je natuurlijk altijd na een format
XPOSED erop gekregen zonder problemen en ook al wat modules actief gezet.
Launcher is handig, maar ik vond de launcher op XTREME iets aangenamer. Goed dat is een gevoel en zal hier ook wel mee aan de slag kunnen.
Alles lijkt vlot te werken, de batterij gaat volgens mij wel iets minder lang mee... Maar dat is maar een eerste indicatie, het hangt natuurlijk allemaal af van het gebruik en dit ligt iedere keer wel wat hoger indien er een nieuwe rom opstaat.
batterijdrop weet ik nog niet, maar zal er waarschijnlijk vanavond wel zelf achterkomen of die er nog inzit of niet

Gisteren bij xtreme wel gemerkt dat ik na een reboot plots 20% minder baterij had dan voor de reboot, misschien zit er daar toch ergens een 'bugje'.
Antutu score haal ik een mooie score van 45285. (ligt rond hetzelfde als met XTREME).
Ik laat nog wel iets meer weten als ik wat verder gespeeld heb met alle features.
Er zitten wel een pak extra features in deze rom tov de xtreme.
Ik ga nog wat verder spelen en laat sowieso mijn bevindingen hier na.
Conclusie: Momenteel geen groot verschil met xtreme, heb wel nog geen lange telefoongesprekken gehad, dus hier kan ik niet over oordelen en foto qualiteit is voor mij minder belangrijk dus ook nog niet echt naar gekeken.