Ik wacht zelf ook nog even. Hij komt nu voor op sites, waarvan ik eigenlijk niet wist dat ze Xiaomi telefoons verkochten.
Ik heb de link nog even doorgestuurd naar mijn "vrienden" in China en ik hoop daar binnenkort meer over te horen. Ze hebben al wel doorgegeven dat mijn pre-sell order als eerste wordt uitgeleverd op het moment dat ie op voorraad is.
Ik zal de Redmi 2 Pro/Enhanced tegen die tijd dus nog even goed testen, zodat ik vanaf die telefoon de Redmi 2 support kan voortzetten.
Ik zie zojuist dit bericht voorbij komen op Facebook:
Ene Tony So, heeft dit bericht vertaald van deze pagina:
https://www.facebook.com/Xiaomihongkong
Stay tuned...
Ik heb de link nog even doorgestuurd naar mijn "vrienden" in China en ik hoop daar binnenkort meer over te horen. Ze hebben al wel doorgegeven dat mijn pre-sell order als eerste wordt uitgeleverd op het moment dat ie op voorraad is.
Ik zal de Redmi 2 Pro/Enhanced tegen die tijd dus nog even goed testen, zodat ik vanaf die telefoon de Redmi 2 support kan voortzetten.
Ik zie zojuist dit bericht voorbij komen op Facebook:
Ene Tony So, heeft dit bericht vertaald van deze pagina:
https://www.facebook.com/Xiaomihongkong
Het lijkt erop dat er een Internationale variant komt van de Mi Note met LTE B4 = 1700MHz en er vanaf 10 maart een Google versie zal worden aangekondigd door Xiaomi. Het is alleen de vraag of dat over de Redmi 2 of Note gaat.No more pre register for the Hong Kong version (different bands support compare to the china version) of redmi 2, you can buy it out right anytime you want at mi.com/HK (P.S. rumour floating around that the Mi Note hong Kong version will be anounce b4 or around the middle of this year)
Another rumors is the hong Kong version ( also know as the international version with full Google service) of meizu M1 note will be announced on 10th March , pricing 16G hkd 1399, 32G hkd 1649)
Stay tuned...
[Voor 47% gewijzigd door Kiswum op 06-03-2015 14:11]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.