Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Man met pistool eist zendtijd NOS journaalLED-Maniak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:30:
De stream van NPO1 werkt hier niet. Meer mensen last van?
http://www.npo.nl/live/npo-1

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het hele pand is ontruimd, NPO2 staat ook op zwart omdat degene die de opnames start niet achter z'n scherm zit.Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:43:
Snap niet dat ze niet gewoon de stream open zetten.
Moet er wel iemand bij de knopjes kunnen.Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:43:
Snap niet dat ze niet gewoon de stream open zetten.
⏩ PVOutput☀️
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En dat is niet geautomatiseerd? Met name het online plaatsen in uitzending gemist bijvoorbeeld.Sempy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:45:
[...]
Het hele pand is ontruimd, NPO2 staat ook op zwart omdat degene die de opnames start niet achter z'n scherm zit.
Lekker met de tijd mee.
Jawel, zo meteen...Perkouw schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:39:
Gaat niet meer door vandaag. Zie blog van nu.nl jammer hoor.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

⏩ PVOutput☀️
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Ah bah nu weer trouble.
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Het journaal is natuurlijk een live uitzending die best eens net iets langer/korter kan duren, lastig om dan de volgende uitzending geautomatiseerd te starten. Technisch kan het wel, maar handmatig is netter als je toch personeel aanwezig hebt.Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:46:
[...]
En dat is niet geautomatiseerd? Met name het online plaatsen in uitzending gemist bijvoorbeeld.
Lekker met de tijd mee.
[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 29-01-2015 20:52 ]
Goh, jij ook al. Moest iedere keer via uitzending gemist terug kijken, omdat ik het steeds vergat. Had ik nu eens voor vandaag in mijn telefoon gezet als herinnering, gaat het niet door.LED-Maniak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:40:
Damn. Eerste keer dat ik "live" kon kijken.

Op dit moment blijft het dus even afwachten of het nog hervat wordt.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Presentatoren uit de studio worden geïnterviewd.
Wow hele discussie met de gijzelnemer op tv nu.
[ Voor 39% gewijzigd door Gmount op 29-01-2015 21:12 ]
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Hmmm, gaat dus niet door... Volgens Art op twitter.art rooijakkers @artrooijakkers 1m1 minute ago
Vanwege de situatie in Hilversum is zojuist besloten dat Wie is de Mol vanavond niet doorgaat. #widm
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ja blijkbaar wordt het daar automatisch ingestart.Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:43:
Blijkbaar wel op BVN te zien?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ze kunnen vast van meerdere plaatsen de boel uitzenden. Maar als dit binnen één gebouw is en dat gebouw is afgesloten door de politie dan gaat dit natuurlijk niet lukken. En wat is de kans dat dit soort gevallen voor komen.F.West98 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:02:
Sowieso echt vreemd dat ze maar vanuit één plek de TV kunnen aansturen
"When you grow up your heart dies"
Hier staat ie nog niet. Dus misschien pas volgende week te zien? Wel raar als het op BVN dan wel te zien was...
http://www.bvn.tv/programma/NOS_Journaal/POW_00941956

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Uuhm je snapt toch hopenlijk wel dat dat allemaal automatisch gaat en dat ze niet een 'uitzending gemist man' in dienst hebben die handmatig de afleveringen beschikbaar maakt? Ze zullen dat heus wel fixen, maar dat zal niet op prioriteit no 1 komen nadat ze alles weer op moeten starten enz.Pinobigbird schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:10:
Gelukkig kunnen we het NOS Journaal met "EVEN GEDULD AUB" wel terugkijken voor de volledige 45:47 minuten:
http://www.bvn.tv/programma/NOS_Journaal/POW_00941956
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 13% gewijzigd door ShitHappens op 29-01-2015 23:47 ]
dan kun je de boel tegenwoordig toch nog aansturen vanaf je smartphone?sjaool schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:25:
[...]
Ze kunnen vast van meerdere plaatsen de boel uitzenden. Maar als dit binnen één gebouw is en dat gebouw is afgesloten door de politie dan gaat dit natuurlijk niet lukken. En wat is de kans dat dit soort gevallen voor komen.
alles is op afstand te bedienen tegenwoordig, maar dit is te ingewikkeld? ik snap dat niet
lijkt me zo simpel te maken, die uitzendingen staan klaar op een computersysteem,
dat live niet gaat dat snap ik, maar die ques kun je gewoon aanzetten op afstand, daar hoef je geen IT technicus voor in te huren, best wel faal als je mij vraagt, maargoed
[ Voor 20% gewijzigd door Rebels op 30-01-2015 06:11 ]
Elders ook al gezegd, maar het lijkt me wel zo veilig om dat juist niet van buitenaf bereikbaar te maken. Op die manier kunnen kwaadwillenden er op afstand ook niet bij.Rebels schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 06:07:
[...]
dan kun je de boel tegenwoordig toch nog aansturen vanaf je smartphone?
alles is op afstand te bedienen tegenwoordig, maar dit is te ingewikkeld? ik snap dat niet
lijkt me zo simpel te maken, die uitzendingen staan klaar op een computersysteem,
dat live niet gaat dat snap ik, maar die ques kun je gewoon aanzetten op afstand, daar hoef je geen IT technicus voor in te huren, best wel faal als je mij vraagt, maargoed
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Klopt. Deze is verlengd tot volgende week.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:07:
Even terug naar Wie is de Mol. Ik zag dat mijn teller op de app weer op 6 dagen en zoveel uur staat.
En is er een kandidaat 'zwart-wit' geworden in de app? Dan is die er uitWailing_Banshee schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:07:
Even terug naar Wie is de Mol. Ik zag dat mijn teller op de app weer op 6 dagen en zoveel uur staat.
Hmm, ik zie niks. Welke kandidaat was dit dan?rrikkert schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:31:
[...]
En is er een kandidaat 'zwart-wit' geworden in de app? Dan is die er uithaha
Het was een vraagrayparlour schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:35:
[...]
Hmm, ik zie niks. Welke kandidaat was dit dan?
Wow, een kenner. Denk je echt dat ze daar geen technische know-how hebben? Het zal legio redenen hebben, al dan niet door technische beperkingen of menselijke beslissingen. Het is geen kattenpis.Rebels schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 06:07:
[...]
Ah helemaal top! TV programmering op vrijdagavond is sowieso ruk.
Het nieuws is een live-uitzending en vanwege de berichtgeving hebben ze dus ook alle uitzendingen gestaakt.Rebels schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 06:07:
[...]
Maar er kon helemaal niet meer uitgezonden worden op NPO1 omdat alle benodigde apparatuur zich in hetzelfde gebouw bevond. De live uitzending konden ze daarna alleen nog opzetten vanuit den Haag.sjaool schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:23:
[...]
Het nieuws is een live-uitzending en vanwege de berichtgeving hebben ze dus ook alle uitzendingen gestaakt.
Verder de NOS heeft als policy dat ze op zwart gaan mocht er iemand een dergelijke actie doen.
Ik ken het tijdsverloop van de actie niet, maar ik denk dat het niet uitzenden van WIDM een stuk risicomanagement is. Wanneer het scherm op zwart staat kun je de betreffende idioot het gevoel geven dat hij op elk moment een stuk zendtijd kan krijgen. Wanneer een programma gestart is, kan hij gaan denken dat het programma niet onderbroken wordt voor hem en dat hij zijn recht niet krijgt. Dat kan uiteindelijk tot gevaarlijkere situaties leiden.
[ Voor 0% gewijzigd door rrikkert op 30-01-2015 14:19 . Reden: tiepvoutje ]
Dat had ik in mijn eerdere bericht ook gezegd.-Bas schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Maar er kon helemaal niet meer uitgezonden worden op NPO1 omdat alle benodigde apparatuur zich in hetzelfde gebouw bevond. De live uitzending konden ze daarna alleen nog opzetten vanuit den Haag.

[ Voor 16% gewijzigd door JdM op 30-01-2015 20:32 ]

Anoniem: 413631
Bij de tempel zorgde zij ervoor dat de laatste twee goede antwoorden naar de jokers gingen, ipv geld.
Waarschijnlijk omdat de mol op een bootje zat en zo maar kon mollen met 1 pakketje?Fleximex schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:33:
Wat een erg leuke aflevering weer. Wel apart dat er bij de laatste opdracht, waar het beste gemold kon worden, 1500 euro is verdiend.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Margriet vind ik echt een slons. Maar ik split op Rik en Margriet. Rik geeft joker weg, hoeft geen zwarte vrijstelling te zien, ik krijg steeds meer het idee dat jokers voor Rik niet uitmaken. Ik denk / hoop dat Chris wint, die observeert veel, probeert mee te doen, maar durft soms ook een stapje naar achter te zetten.
[ Voor 33% gewijzigd door RedHat op 31-01-2015 10:11 ]
Ik vind Marlijn juist één van de leukere spelers, maar dat komt misschien omdat ik het gewoon een leuke vrouw vind om te zien. Wat mij betreft is zij of Rik de Mol, al heb ik nu ook Margriet miniem punten toebedeeld.RedHat schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:10:
Ik vind Marlijn alleen maar irritant met die zelfvoldane kutgrijns van d'r. Ik hoop ook iedere keer dat ze eruit gaat, ben zo benieuwd of dat zelfvoldane kutgrijnsje dan verdwijnt
Margriet vind ik echt een slons. Maar ik split op Rik en Margriet. Rik geeft joker weg, hoeft geen zwarte vrijstelling te zien, ik krijg steeds meer het idee dat jokers voor Rik niet uitmaken. Ik denk / hoop dat Chris wint, die observeert veel, probeert mee te doen, maar durft soms ook een stapje naar achter te zetten.
QFTRedHat schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:10:
Ik vind Marlijn alleen maar irritant met die zelfvoldane kutgrijns van d'r. Ik hoop ook iedere keer dat ze eruit gaat, ben zo benieuwd of dat zelfvoldane kutgrijnsje dan verdwijnt
[..]
In het algemeen is het belangrijk dat andere kandidaten jou blijven verdenken, want elke kandidaat die door zijn mede-kandidaten NIET wordt verdacht, is in het nadeel. Want wie niet verdacht is heeft 1 persoon meer die de mol kan zijn (bijvoorbeeld anderen hebben keus uit 4 en jij uit 5 personen). Dus je moet altijd verdacht blijven. Daarom was dit achteraf bezien geen goede zet voor Chris.
Toch hoop ik dat hij gaat winnen!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
I served in a company of heroes.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik zit nog steeds op Rik of Margriet. Rik lijkt niet veel te geven om de jokers iets wat een mol ook zou doen want die heeft niks aan de jokers.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Het zou ook verklaren waarom hij wegkeek bij die opdracht in de tempel toen hij zag dat er jokers werden gepakt. De mol kent de opdrachten natuurlijk, en wist dat ze aan het eind van de opdracht of geld konden verdienen of die jokers eruit konden spelen. Dus vond hij het wel best dat ze jokers pakte, want dan werd er niets voor de pot gewonnen.l3art schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 07:47:
Precies mijn gedachte. Een E kan van alles zijn. En wie opperde dat? Idd Margriet. Een komma met twee streepjes achter het bedrag was veel duidelijker geweest (en maar drie auto's)
Ik zit nog steeds op Rik of Margriet. Rik lijkt niet veel te geven om de jokers iets wat een mol ook zou doen want die heeft niks aan de jokers.
Ook bij de enveloppen (op bed) van de Mol lagen 2 margrieten (of een dergelijke bloem).l3art schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 07:47:
Precies mijn gedachte. Een E kan van alles zijn. En wie opperde dat? Idd Margriet. Een komma met twee streepjes achter het bedrag was veel duidelijker geweest (en maar drie auto's)
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Aangezien de mol weet dat hij de nieuwe penningmeester wederom een voorstel zal doen om geld uit de pot te halen zal die dus dat voorstel doen of steunen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Is dat daadwerkelijk wat de betreffende kandidaat stemt? Ik dacht eigenlijk dat het gewoon een voorbeeld was van welke vragen er voorbij kwamenTDB schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:18:
Margriet (de mol) stemt op haar zelf:
https://www.youtube.com/embed/hB8BXjBS8xw

De schermen zijn wel gesimuleerd volgens mij, maar er is nog altijd wel uitgegaan van het feit dat dit is wat die betreffende kandidaat stemt. Er zijn ook eerder hints op deze manier gegeven.Deveon schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:26:
[...]
Is dat daadwerkelijk wat de betreffende kandidaat stemt? Ik dacht eigenlijk dat het gewoon een voorbeeld was van welke vragen er voorbij kwamen
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Hoeft dus niets te betekenen maar ja... Het blijft wie is de mol
Edit:
@ Bread hieronder. Dat zei Chris ook toch?
Maar ze is wel mijn mol verdachte nummero uno.
[ Voor 23% gewijzigd door Saffie_time op 06-02-2015 13:56 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Zei Margriet gisteren niet "ik ben onschuldig"?3c
4d
7g
8h
9i
12l
14n
15o
19s
21u
Vormt het woord ONSCHULDIG
[ Voor 14% gewijzigd door BreadFan op 06-02-2015 13:48 ]
http://www.widm.nl/hints.html hier staan ook een paar goede hints die naar haar toe wijzen.
Anoniem: 256386
Hoe zullen wij in de toekomst naar het journaal kijken dan?
We kunnen blijven gissen maar de redactie laat ons natuurlijk niet alles zien of monteren het zo dat andere deelnemers schuldig lijken.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 06-02-2015 16:43 ]
Dit topic is gesloten.
Vragen naar invites graag via DM, niet in dit topic.
De poule heet "GoT poule WIDM" en wordt beheerd door Tweaker "Herr Roedy".