Wie is... de Mol? 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 48.201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:26

HaTe

haat niet

Ik heb iets aparts ontdekt. Als je de 2e MP3 audiotrack selecteert van de TV stream, welke voor slechtzienden schijnt te zijn, dan wordt bij de intro enkel de naam van Martine voorgelezen. Normaal wordt dit gebruikt om hardcoded ondertiteling voor te lezen... Gewoon een technisch foutje?

[ Voor 3% gewijzigd door HaTe op 08-02-2015 18:36 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-04 06:33
Waarom zegt iedereen toch Rick tegen iemand die overduidelijk RIK heet, kijken jullie wel goed? Als jullie een naam al niet normaal over kunnen nemen hoe kan ik dan verwachten dat 'verdachte' dingen die jullie zien wel of niet echt zijn. Jullie zien immers dingen die er niet zijn (de letter C).

Groet, RIK met alleen een K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 08:43

jeka

Support your local club.

Ik denk net als rrickkert ook dat Rick niet de mol is. Margriet hoop ik ook niet want die moet er samen met Martine asap uit.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-05 11:26

Gmount

Ecorunner lid

jeka schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:24:
Ik denk net als rrickkert ook dat Rick niet de mol is. [...]
Lees rrikkert's reactie nog eens :+

Ik denk dat het margriet is, zij drukt steeds haar eigen ideeën door en is de boel toch vaak aan het leiden.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 08:36
jeka schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:24:
Ik denk net als rrickkert ook dat Rick niet de mol is.
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:00

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Volgens mij hebben jullie allebei lekker zitten happen :+
Kijk eens goed naar de naam van rrikkert en hoe jeka het schrijft ;)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 04-05 08:43

jeka

Support your local club.

:+ nomonomonom. Bedankt jongens :> Ik hoop dat Marlijn nog even blijft tenminste nog een beetje eyecandy.

FCG

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:11
Ik begin chris toch wel heel erg te verdenken nu.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:33

Quad

Doof

Marlijn kan blijkbaar ook nog zingen.

Margriet begin ik wel heel erg eng te vinden. :X

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 12-02-2015 21:08 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Weet iemand de twee stations nog van het treinkaartje? Ff opzoeken op de site van Srilanka railways.. dan weten we of Chris loog :) En hoe weet hij ook alweer dat de zwarte vrijstelling niet bestaat?

• Quad

Quad

Doof

Wtf wat slim van Rik, door het bedrag van €1500 te noemen compenseert zijn jokers weer.

PVOutput☀️

• Tristan
Waatttt slim van Rik!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:21

Rhapsody

In Metal We Trust

Deze aflevering was zorgvuldig gemonteerd om Chris te verdenken. Ik blijf toch bij Margriet. Het lag er v.w.b. Chris te dik bovenop. Waarom lieten ze niet zien wat die ritprijs was bijvoorbeeld?

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 15:25
CopyCatz schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:11:
Weet iemand de twee stations nog van het treinkaartje? Ff opzoeken op de site van Srilanka railways.. dan weten we of Chris loog :) En hoe weet hij ook alweer dat de zwarte vrijstelling niet bestaat?
Dit vroeg ik mij ook af. Volgens mij is alleen Margriet degene die weet dat Martine de vrijstelling _niet_ heeft. Of ik heb iets gemist / ben het alweer vergeten :D

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:11
Rhapsody schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:33:
Deze aflevering was zorgvuldig gemonteerd om Chris te verdenken. Ik blijf toch bij Margriet. Het lag er v.w.b. Chris te dik bovenop. Waarom lieten ze niet zien wat die ritprijs was bijvoorbeeld?
Chris ligt er wel erg dik bovenop en niet alleen deze aflevering. Zelfde heb ik een beetje met rik al die jokers weggeven veel geld uit de pot halen en dat allemaal te duidelijk in beeld.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Chris zit gewoon goed in het spel. Dus ik neem terug dat hij de mol is. Hij zou ook de toekomstige winnaar kunnen zijn.

Rik vliegt er als eerstvolgende uit, die heeft gewoon geen idee.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:57
Chris is absoluut niet de mol. Rik blijft mijn mol.

https://wren.co/join/Devian

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Margriet stond achteraan maar greep als eerste naar een koffer, waarmee ze vervolgens als laatste aan de beurt was in de coupes. Vond dat opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
De beelden van de 'ingevulde antwoorden' tijdens de test, zijn die nou wel of niet van de persoon die de test op dat moment maakt? Marlijn vulde bij de vraag als hoeveelste de mol moest speechen, het antwoord 'als 2e' in. Zijzelf moest als tweede speechen. Hint? Of in elkaar gemonteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:12

Wailing_Banshee

You're Next

Delerium schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:57:
Rik vliegt er als eerstvolgende uit, die heeft gewoon geen idee.
Dat dacht ik van George ook, in seizoen 3...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 16:01
aaajeetee schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 06:48:
De beelden van de 'ingevulde antwoorden' tijdens de test, zijn die nou wel of niet van de persoon die de test op dat moment maakt? Marlijn vulde bij de vraag als hoeveelste de mol moest speechen, het antwoord 'als 2e' in. Zijzelf moest als tweede speechen. Hint? Of in elkaar gemonteerd?
Dat zelfde is al meerdere keren bij andere kandidaten voorgekomen (ik zou het even terugmoeten zoeken om te vertellen welke aflevering bij wie), dus de antwoorden zijn niet alleen door de regie ingevuld (vandaar de robot achtige muisbeweging), maar ook nog eens niet altijd behorend bij de persoon die op dat moment de test maakt.

Zelf zit ik al een tijdje op Chris en de vele in beeld gebrachte dingen in de aflevering van gisteren zetten daar voor alsnog geen twijfel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 11:06
Chris is op dit moment het meest geniaal. Hoe had zat te lachen aan de tafel door die grap van Margriet en Martine was hilarisch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Michielodc schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:37:
Chris is op dit moment het meest geniaal. Hoe had zat te lachen aan de tafel door die grap van Margriet en Martine was hilarisch _O-
Dat was echt briljant inderdaad! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Michielodc schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:37:
Chis is epic en heeft echt lol in het spelletje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Chris was ook al erg vermakelijk bij De Slimste Mens. Hij zou een geweldige mol kunnen zijn, maar ik heb er mijn twijfels aan.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmblom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-02 20:47
aaajeetee schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:45:
[...]

Dit vroeg ik mij ook af. Volgens mij is alleen Margriet degene die weet dat Martine de vrijstelling _niet_ heeft. Of ik heb iets gemist / ben het alweer vergeten :D
De rest zit op het dwaalspoor dat Martine probeert op te werpen door te zeggen dat zij er een heeft. Margriet weet dat Martine hem niet heeft omdat zij hem, op het moment dat Martine claimed hem gevonden te hebben, echt heeft gevonden, maar ook ingezet. De rest kan die conclusie ook trekken: er is een zwarte vrijstelling ingezet, maar Martine zegt dat ze hem nog heeft: klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Chris zei letterlijk: "... sterker nog, die heeft ze nooit gehad." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304426

Topicstarter
Ik twijfel nu ook aan onze anchorman. Het ligt er net iets te dik bovenop met die laatste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:24
BreadFan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:08:
Magriet stond achteraan maar greep als eerste naar een koffer, waarmee ze vervolgens als laatste aan de beurt was in de coupes. Vond dat opvallend.
Klopt! Ik let altijd op dat soort dingen waarbij de mol 'voorkennis' heeft. De mol pakt de juiste koffer (de laatste) waar ook het geld in zit (denk ik dan wat het zat niet in de coupe). Loost de koffer vervolgens ergens en huppa, geen geld in de pot!

Zeker een verdachte actie dit, margriet is (en was ook al) zeker mijn mol. De reden dat ze chris verdacht maken is denk ik omdat hij zeker tot de finale blijft en dan winnaar of verliezer wordt, zodat je nog nog wel twijfels hebt tot de laatste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:13
Quad schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:03:
Marlijn kan blijkbaar ook nog zingen.

Margriet begin ik wel heel erg eng te vinden. :X
Haha:
Miss Molly and Me.

http://www.marlijnweerdenburg.nl/category/muziek/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:28

Barbas

Gallego!

Devian schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:59:
Chris is absoluut niet de mol. Rik blijft mijn mol.
Dit inderdaad! Hij blijft mijn verdachte! Ook dat ie zo makkelijk jokers weggeeft?!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-05 11:26

Gmount

Ecorunner lid

Van Rik weten we als enige niet wie hij nu denkt dat de mol is, door dat gedoe met de enveloppen is dat overgeslagen. Hij geeft wel jokers weg maar ondertussen is hij bijzonder onzeker en veels te goedgelovig. (misschien door jaren werk waarin hij alles maar moet geloven wat hem verteld wordt :P )
Maar ik denk dat hij eigenlijk geen idee heeft en door de zenuwen een beetje domme dingen doet.

mijn mollen zijn margriet en marlijn. Martine zou ook kunnen maar die regelt niet zo veel als margriet doet, die bepaalt echt heel veel.

En Chris is een held _/-\o_

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:36
De titel van Aflevering 6 was "kantelen".

Een kasteel heeft kantelen (die blokjes boven op de muur).

Een kasteel kan ook een fort zijn.

Martine Sandifort is de mol

Das mijn theorie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb de aflevering van gister (en vorige week) helaas nog niet gezien, maar als ik dit lees ga ik alle deelnemers verdenken... Complimenten voor de montage in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharktech
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-02 22:06
tobitronics schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:32:
De titel van Aflevering 6 was "kantelen".

Een kasteel heeft kantelen (die blokjes boven op de muur).

Een kasteel kan ook een fort zijn.

Martine Sandifort is de mol

Das mijn theorie :p
Ik had een andere theorie bij de titel van aflevering 6...
Als je er een spatie tussen zet staat er "kan telen"
En wat kan je telen? -> bloemen (bloemen liggen vaak op de bedden, wanneer ze kaartjes van de mol ontvangen)
Welke bloem kan je telen? -> een margriet
Daarnaast bedacht Margriet het euro-teken, en een gekanteld euro-teken vormt de "m" van mol.
Dus margriet is de mol

[ Voor 7% gewijzigd door sharktech op 13-02-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
Hogader schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:20:
[...]
Dat zelfde is al meerdere keren bij andere kandidaten voorgekomen (ik zou het even terugmoeten zoeken om te vertellen welke aflevering bij wie), dus de antwoorden zijn niet alleen door de regie ingevuld (vandaar de robot achtige muisbeweging), maar ook nog eens niet altijd behorend bij de persoon die op dat moment de test maakt.
Duidelijk, dus niet 1-op-1 te koppelen.
gmblom schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:32:
[...]

De rest zit op het dwaalspoor dat Martine probeert op te werpen door te zeggen dat zij er een heeft. Margriet weet dat Martine hem niet heeft omdat zij hem, op het moment dat Martine claimed hem gevonden te hebben, echt heeft gevonden, maar ook ingezet. De rest kan die conclusie ook trekken: er is een zwarte vrijstelling ingezet, maar Martine zegt dat ze hem nog heeft: klopt niet.
Ik doelde eigenlijk op het feit dat Chris zei "die kan ze nooit gehad hebben". Hoe wist Chris dat? Volgens mij wist niemand dat Margiet de zwarte vrijstelling eigenlijk had (behalve Martine wellicht).

Overigens zit ik ook op Margriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:39
aaajeetee schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:03:

Ik doelde eigenlijk op het feit dat Chris zei "die kan ze nooit gehad hebben". Hoe wist Chris dat? Volgens mij wist niemand dat Margiet de zwarte vrijstelling eigenlijk had (behalve Martine wellicht).
Ik denk dat hij naar verloop van tijd het spelletje wel doorhad toen de zwarte vrijstelling ingezet was. Martine heeft dat ding nooit laten zien, dus waarom zou je het op een gegeven moment nog geloven. Na twee keer toneelstukje zonder bewijs, geloof ik het waarschijnlijk ook niet meer 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:21

m0nk

16-09-2003 15.15

Van mij mag Chris echt winnen, echt een mooie vent. Lag zelf ook helemaal dubbel over dat knap staaltje acteerwerk van Magriet en Martine. Die afleveringen van gisteren was echt een en al komedie.. YOU SEE THIS FACE>?!!! :p muwahaha

[ Voor 25% gewijzigd door m0nk op 13-02-2015 21:34 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Rhapsody schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:33:
Het lag er v.w.b. Chris te dik bovenop. Waarom lieten ze niet zien wat die ritprijs was bijvoorbeeld?
Volgens mij zei Chris 35 roepie, maar dat bedrag kwam niet voor op het tarievenbord. De aflevering was inderdaad erg aan Chris gewijd. Opvallend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20

Vos

AFCA

stresstak schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:58:
[...]

Volgens mij zei Chris 35 roepie, maar dat bedrag kwam niet voor op het tarievenbord. De aflevering was inderdaad erg aan Chris gewijd. Opvallend
Klopt, maar ik zag die plaats ook niet op het tarievenbord staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In de volgende aflevering heeft iets met bedragen op een papiertje/bordje te maken en die bedragen komen volgens mij ook steeds in de intro voor.
Uit mijn hoofd 13,85 en 1,30. Vroeg me al een tijdje af waarom ze erin zitten en waar ze vandaan komen. Nu zal dat dus te maken hebben met een opdracht in de volgende aflevering.

Kans is groot dat of de mol deze bedragen gaat pakken of een combinatie pakt wat opgeteld deze bedragen maakt.

Om even mij mol aan te wijzen. Vanaf het begin had ik Rik of Ajouad gekozen, nu is dat op Rik.
Ik vond Rik in de eerste aflevering een beetje afwezig, net hij de groep moest inschatten.

Verder had ik genoten van Chris over het slecht acteren van de andere in de ochtend. Ben benieuwd of dit moment later na het einde met de bespreking weer naar voren komt.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:45
Was de hint op 3FM hier al langs geweest trouwens?
met de blik op het zuiden, in een omgeving vol contrasten, vindt enkel de nar de pot met goud.
[edit]
Ik denk dat dit op de treinreis slaat. De richting waar de trein op ging, contrast slaat op de verschillende klassen(arm en rijk) in de trein en alleen de mol heeft blijkbaar het geld gevonden.

[ Voor 40% gewijzigd door LED-Maniak op 13-02-2015 23:32 ]

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:00

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dan kan dat Chris zijn (die ergens anders ging zoeken) of Martine/Margriet (die met de laatste koffer)...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
LED-Maniak schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:25:

[...]

[edit]
Ik denk dat dit op de treinreis slaat. De richting waar de trein op ging, contrast slaat op de verschillende klassen(arm en rijk) in de trein en alleen de mol heeft blijkbaar het geld gevonden.
Ik denk dat dit helemaal geen hint, maar een troll-actie van Coen en Sander was :D

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 00:20

Mentalist

[avdD]

Misschien moeten we ook op de muziek letten. Bij de toespraken voor de dorpsbewoners is bij Rik en Margriet muziek van de soundtrack van Equilibrium te horen (Klaus Badelt). Wanneer Margriet begint met "biechten" zet het nummer "Discovered" in.

De rest ben ik nog niet helemaal aan uit. Waarschijnlijk zie ik spoken. :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Ik denk dat die hint van 3fm gewoon op carnaval slaat. Pot met goud is bier. Nar is logisch alsmede het zuiden.

Contrasten noord Brabant ligt in het zuiden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 00:20

Mentalist

[avdD]

HaTe schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:35:
Ik heb iets aparts ontdekt. Als je de 2e MP3 audiotrack selecteert van de TV stream, welke voor slechtzienden schijnt te zijn, dan wordt bij de intro enkel de naam van Martine voorgelezen. Normaal wordt dit gebruikt om hardcoded ondertiteling voor te lezen... Gewoon een technisch foutje?
Is geen foutje, hij leest ook "Den Bosch" voor. Bij De Slimste Mens hoor je ook met enige regelmaat de naam van een kandidaat. Hij leest gewoon automatisch alles voor wat op ondertiteling lijkt.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Vandaag een deel van de laatste aflevering bekeken.

Wat mij steeds meer begint op te vallen is dat de kandidaten Marlijn niet vertrouwen. En de kandidaten die er nog in zitten beantwoorden de vragen op het eind het beste ;)

Toch blijft Rik voor mij nog de mol. Chris niet, gewoon een fanatieke kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:12

Wailing_Banshee

You're Next

LED-Maniak schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:25:

[...]

[edit]
De pot met goud? De WC pot met goud? Waar Chris heen ging?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
aaajeetee schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 06:48:
Even een oudere quote erbij halen, maar ik heb dit vorig jaar aan Anton Jongstra gevraagd, want ik was er zelf ook benieuwd naar. Hij zei dat alhoewel de muiskliks achteraf opgenomen worden, de antwoorden wel altijd overeenkomen met de antwoorden die de kandidaten geven. Ook bij de mol trouwens. Ik dacht zelf namelijk dat de mol alle antwoorden op zichzelf invult, maar de mol kan antwoorden wat die wil, maar krijgt altijd een groen scherm.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
https://www.youtube.com/watch?v=VZewaX4CuIQ

Geniaal. Beetje gelijk aan die Amerikaanse late-night-show waarbij ze nieuwspresentatoren husselen en plakken om een rap te produceren :P

• Quad

Quad

Doof

Art is de mol. Stiekem een bordje omgooien.

PVOutput☀️

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:23
Art heeft ook vast de pen verduisterd :p

• Quad

Quad

Doof

Hè-hè... Eindelijk geld! :')

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 19-02-2015 21:01 ]

PVOutput☀️

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ze zoeken naar een winkel met P.V., je ziet Chris uitgebreid naar de winkels kijken en ook de juiste en de volgende shot zie je Martine de winkel herkennen, terwijl Chris alweer doorliep.... Chris als mol (en ook telwonder)

Rik is trouwens echt blind, weer een envelop voor z'n neus bijna niet herkend, blind als een mol als je het mij vraagt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:42
De tijd om je punten te verdelen stopt op het moment dat Margriet begint, hint? Meestal stopt de tijd tussen opdrachten in.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Quad

Quad

Doof

Mooie foto van Rik.

PVOutput☀️

• LED-Maniak
Moltalk doet het helaas niet ;(

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Haha, geweldige aflevering weer. Mooi hoe Rik zich echt als domme kandidaat gedraagt. Je zou hem bijna niet meer verdenken... of is het juist TOCH de mol? Heerlijk spel.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hier ook niet, is het nou echt zo moeilijk om zoiets nou uit te zenden?! Het is bijna altijd wel iets...

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• LED-Maniak

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:05
Huh volgens mij heb ik een stream van vorige week te pakken :p

• Ryan_
Er kwam daarnet wat groep foto's voorbij op facebook waar Martine constant haar pink duidelijk laat zien. Alsof ze een M probeert te maken. Ook schijnen er veel bloemen voorbij gekomen te zijn, waaronder magrietjes...

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:36
Die bloem op een van die logo's in die straat is me weer iets te toevallig...

Serieuze mevrouw is de mol :D

Anoniem: 304426

Topicstarter
Royeboi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:31:
Haha, geweldige aflevering weer. Mooi hoe Rik zich echt als domme kandidaat gedraagt. Je zou hem bijna niet meer verdenken... of is het juist TOCH de mol? Heerlijk spel.
Haha ja dit. Ik heb juist het idee dat het er te dik bovenop ligt bij Rik. Margriet is nu mijn kandidaad. Overigens veranderd mijn mening ook elke week hoor, dus hecht er verder geen waarde aan :X In de poule in de app heb ik iig altijd Margriet/Rik ingevuld.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 304426 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:03:
[...]

Haha ja dit. Ik heb juist het idee dat het er te dik bovenop ligt bij Rik. Margriet is nu mijn kandidaad. Overigens veranderd mijn mening ook elke week hoor, dus hecht er verder geen waarde aan :X In de poule in de app heb ik iig altijd Margriet/Rik ingevuld.
Ik heb Marlijn/Rik als combi sinds het begin. In onze Poule nog steeds gedeeld bovenaan, maar twee anderen hebben Chris als Mol en mijn vrouw had al een foutje gemaakt in d'r molkeuze en staat onderaan.

Ik blijf bij Marlijn, ondanks dat ik nu Margriet steeds meer verdenk. Kan het mezelf niet vergeven als het uiteindelijk toch mijn (voorgevoel) Marlijn is en ik op het laatste moment overgestapt ben. Marlijn als mol, Rik als winnaar.

• Deveon
  • Niet online
De laatste die ik niet verdacht vond is eruit. Nu blijven er 4 over die ik allemaal wel verdenk.

Chris zie ik nog steeds als ijverige kandidaat en Rik is nog steeds mijn mol met zijn setjes klaar leggen, jaja. Perfect mol actie. Margriet haar 13 centjes hielp misschien ook wel mee.

• Joosie200
  • Niet online
Rik is mijn mol nu definitief. Ik weet niet of jullie naar Moltalk kijken online meteen na de uitzending? Daarin kwam een screenshot naar voren op het moment dat Chris uitgeroepen werd tot winnaar v/d lokale verkiezingen. Mar en Mar wisselen dan blikken uit alsof ze zeggen 'daar gaat die 2000 euro' of 'aaaaaaaaaaaaand it's gone' Ofwel.. Martine is er op Chris uitgevlogen, niet op Margriet zoals gesuggereerd word. Rik is de mol, kijk hoe ie nog net niet grijnzend of ala Art en zijn nul-euro-gebaar op de foto staat te lachen. En dan ook een lege enveloppe binnen brengen.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

bij die lege enveloppe zei Art ook nog iets van 'dat wist ik al' ...

[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 19-02-2015 22:45 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Bartske
Joosie200 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:42:
Rik is mijn mol nu definitief. Ik weet niet of jullie naar Moltalk kijken online meteen na de uitzending? Daarin kwam een screenshot naar voren op het moment dat Chris uitgeroepen werd tot winnaar v/d lokale verkiezingen. Mar en Mar wisselen dan blikken uit alsof ze zeggen 'daar gaat die 2000 euro' of 'aaaaaaaaaaaaand it's gone' Ofwel.. Martine is er op Chris uitgevlogen, niet op Margriet zoals gesuggereerd word. Rik is de mol, kijk hoe ie nog net niet grijnzend of ala Art en zijn nul-euro-gebaar op de foto staat te lachen. En dan ook een lege enveloppe binnen brengen.
Moltalk kijk ik niet, kan me niet voorstellen dat ze 'echte' hints gaan onthullen in een programma dat door de widm makers gemaakt wordt.

• Joosie200
  • Niet online
Bartske schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:05:
[...]

Moltalk kijk ik niet, kan me niet voorstellen dat ze 'echte' hints gaan onthullen in een programma dat door de widm makers gemaakt wordt.
Het betrof gewoon een screen uit de reguliere uitzending van vorige week.

Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=55344.0;attach=132211;image

Beeld zegt genoeg, die blikken tussen elkaar spreekt boekdelen. :)

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik zit ook op margriet. Met name door het gebrek aan emotie steeds, en nu met de verdwenen pen lag het er te dik op. Als mol zorg je uiteraard dat je beide pennen krijgt, in totale onschuld er 1 kunt laten zien en de andere achterhoudt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Titel van de aflevering was "onderaan".

Sloeg dat op Margriet, die onderaan de berg een scheepslading kleine bedragen bij elkaar harkte? Wat natuurlijk veel meer tijd kost om op te tellen?

Ik blijf bij Margriet als nummer 1 mol, op afstand gevolgd door de rest, die ik allemaal een heel klein beetje verdenk. Martine was de laatste die ik geheel niet verdacht.

By the way, is dit waar? https://twitter.com/GTienhooven/status/568556811302928384

[ Voor 10% gewijzigd door BreadFan op 20-02-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ook na de opdracht.

Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?PHPSESSID=123d4ec1a4ca3a8efc31127218d675e4&action=dlattach;topic=55075.0;attach=132215;image

Aanvulling op mijn bericht van gisteren, over de vele bloemen (waaronder Margrieten) die voorbij kwamen in deze aflevering:

Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=55075.0;attach=132218;image
Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=55075.0;attach=132219;image
Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=55075.0;attach=132220;image
Afbeeldingslocatie: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=55075.0;attach=132221;image

[ Voor 43% gewijzigd door Ryan_ op 20-02-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:22
Als Rik niet de mol is, is hij gewoon een ontzettend slechte kandidaat ;) Ik heb het idee dat hij echt niets heeft binnen gehaald. Chris heeft ook een hoop verknald, maar die is de laatste paar afleveringen te fanatiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Precies, als Margriet echt de mol is (ik hoop dat al die hints naar bloemen en de Twitter hint beide slaan op dat Margriet onschuldig en dus niet de mol is) dan is Rik de nieuwe Freek Bartels die ik vorig jaar ook naast Susan zo hevig verdacht vond. Idem met Anniek en het seizoen in Noord-Ierland waarbij Jon de mol was. Bij alledrie (Anniek, Freek en Rik) zag ik zoveel dingen in de montage terug + hun ingenomen molpositie bij tig opdrachten dat ik ze juist verdacht ging vinden. Maar dat is ook precies waar de montage ons in stuurt.

Zul je zien dat Chris inderdaad de fanatieke kandidaat uit hangt en wint. Komt Marlijn als konijn/mol uit de hoge hoed bij Art straks _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:52
Het is echt een leuk seizoen zo. De laatste vier zijn allemaal erg verdacht. En leuke kandidaten. Ben heel benieuwd wie de mol uiteindelijk is. Ik zit nog steeds op Margriet
(en dat heeft me tot nu aan kop van de poule gebracht :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:35
Als Rik de Mol zou zijn, zou hij natuurlijk in de vorige aflevering voor 1250 euro 5 enveloppen hebben gekocht. Hoe makkelijk kun je geld uit de pot halen... Nee, voor mij heeft Rik toen afgedaan als mol. De presentator vraagt aan de Mol hoeveel geld hij uit de kas wil halen. Dat is zelfs voor WIDM te simpel...

De 4 die er nu nog inzitten maken allemaal 25% kans. Ik ben benieuwd volgende week!
De mol zal sowieso iemand zijn die gefotografeerd is tijdens de opdracht. Dit zijn van die opdrachten dat je een echt een slechte mol bent als je hiermee geld in het laatje brengt,

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
frumper schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:21:
Als Rik de Mol zou zijn, zou hij natuurlijk in de vorige aflevering voor 1250 euro 5 enveloppen hebben gekocht. Hoe makkelijk kun je geld uit de pot halen... Nee, voor mij heeft Rik toen afgedaan als mol. De presentator vraagt aan de Mol hoeveel geld hij uit de kas wil halen. Dat is zelfs voor WIDM te simpel...
Of hij gaat juist niet voor het maximale bedrag om minder verdacht te worden en tóch geld uit de pot te halen. Niets is wat het lijkt he ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Als de Mol 1:1 met de presentator staat om te onderhandelen over geld uit de pot... dan is dat wel de meest bizarre actie van WIDM ooit... Niets is wat het lijkt, dat is waar :) maar dit gaat imho dan toch te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TiNo_21
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:34
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/10o32vm.png

Iemand dit dit al gerelateerd heeft aan het polsbandje van Chris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Nee? Wat is er te zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TiNo_21
Het logo links boven, waar duidelijk te zien is "De Mol". Dat logo lijkt wel verdacht veel op het polsbandje dat Chris al sinds de eerste aflevering draagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Dat lijkt er dus echt niet op behalve dat het beide strepen zijn. Bij chris z'n bandje zijn het 3 strepen (waarvan 2x bruin) en bij het logo zijn er minstens 6 in verschillende kleuren.

edit: ah ik dacht het polsbandje op de foto.

[ Voor 11% gewijzigd door Bartske op 20-02-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TiNo_21
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2utkprd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
CopyCatz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:14:
Ik zit ook op margriet. Met name door het gebrek aan emotie steeds, en nu met de verdwenen pen lag het er te dik op. Als mol zorg je uiteraard dat je beide pennen krijgt, in totale onschuld er 1 kunt laten zien en de andere achterhoudt..
Bij moltalk lieten ze zien dat Martine de 2e pen had op meerdere tijdstippen voor de zogenaamd "weg was". Dat was dus een kandidaten molactie.
De mol zal sowieso iemand zijn die gefotografeerd is tijdens de opdracht. Dit zijn van die opdrachten dat je een echt een slechte mol bent als je hiermee geld in het laatje brengt,
Wat mij betreft is de mol juist niet gefotografeerd tijdens die opdracht. Immers zie je een mol nooit...

Dat en het feit dat ik zeker wel aan tunnelvisie leid ga ik nog altijd voor Chris als mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vind Chris veel te oprecht en enthousiast, als hij de Mol is sta ik écht gek te kijken. Maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-05 14:08
Weet iemand hoe het zit met die finale, ik snapte er niet zoveel van. Er zijn nog 1 aflevering voor de finale (26 februari) en de finale zelf (5 maart) Moeten we hierbij de finale opvatten als de aflevering waarin de verliezer bekend gemaakt wordt en de Mol & winnaar de aflevering daarop bekend worden gemaakt (incl. molbiechten) of betekent dit een finale met 4 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 12:25
De 4 die er nu nog inzitten maken allemaal 25% kans. Ik ben benieuwd volgende week!
Volgens jouw redenatie moet het dan dus Marlijn zijn. Margriet en Chris zijn op de foto gezet en Rik valt volgens jou af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
iBugged schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:04:
Weet iemand hoe het zit met die finale, ik snapte er niet zoveel van. Er zijn nog 1 aflevering voor de finale (26 februari) en de finale zelf (5 maart) Moeten we hierbij de finale opvatten als de aflevering waarin de verliezer bekend gemaakt wordt en de Mol & winnaar de aflevering daarop bekend worden gemaakt (incl. molbiechten) of betekent dit een finale met 4 man?
Ja, dat vraag ik me ook af. Meestal is er in het seizoen 1 aflevering dat er niemand naar huis gaat, maar dit seizoen waren dat 2 afleveringen...
Je zou bijna denken volgende week én afvaller en finale ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Laatst online: 09:00
Tot een paar jaar terug was de finale volgens mij de aflevering waar ze en de winnaar, en de verliezer en de mol bekend maakten. Zou best kunnen dat dit weer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

frumper schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:10:
[...]

Ja, dat vraag ik me ook af. Meestal is er in het seizoen 1 aflevering dat er niemand naar huis gaat, maar dit seizoen waren dat 2 afleveringen...
Je zou bijna denken volgende week én afvaller en finale ronde...
Vorige jaren waren er volgens mij ook twee afleveringen waarin er niemand naar huis ging. Toen ging dacht ik de laatste aflevering in het begin al één naar huis (na één opdracht).
FoxLenny schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:14:
Tot een paar jaar terug was de finale volgens mij de aflevering waar ze en de winnaar, en de verliezer en de mol bekend maakten. Zou best kunnen dat dit weer zo is.
De laatste paar jaar is het altijd dat ze de één na laatste aflevering de verliezer bekend maken. De winnaar (en de mol) pas in de finale (welke overigens nooit zoveel aan is, daar skip ik meestal het grootste gedeelte van).

[ Voor 33% gewijzigd door Phyxion op 20-02-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Misschien doen ze dit jaar wel geen finale en finale test maar combineren ze alle voorgaande testen. Zou eigenlijk wel een mooi systeem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Phyxion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:18:
[...]

Vorige jaren waren er volgens mij ook twee afleveringen waarin er niemand naar huis ging. Toen ging dacht ik de laatste aflevering in het begin al één naar huis (na één opdracht).

[...]

De laatste paar jaar is het altijd dat ze de één na laatste aflevering de verliezer bekend maken. De winnaar (en de mol) pas in de finale (welke overigens nooit zoveel aan is, daar skip ik meestal het grootste gedeelte van).
Klopt, Tygo moest vorig jaar nog even snel wieberen. Qua test doen ze in de finale 40 ipv 20 vragen zoals bij een reguliere test en executie. En daarin komen dan inderdaad vragen naar voren over alle voorgaande afleveringen. De eerste 20 vragen hebben ze een paar seizoenen lang zo ingevuld dat ze bij bakjes langs liepen met op de kaartjes de vraag en als antwoord mogelijkheid kwart-topo's of topito's.

Qua bekendmaking maken ze de mol pas in de terugblik/10e aflevering bekend. Maar vorig jaar en in 2012 was dat mislukt. Want in de sneakpreview in 2012 naar de 10e aflevering (die je altijd ziet in de aflevering ervoor, dus aan het eind van de finale zelf) zag je al dat Anne-Marie en Liesbeth Hadewych feliciteerden door haar te omhelzen. En in 2014 begonnen ze met: Freek, jij bent niet de mol, Sofie jij bent niet de verliezer. Wie is dan toch die mol? Rara, als het Freek niet is, kon het enkel nog Susan zijn. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 20-02-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Volgens mij kon dat raadsel wel op meerdere manieren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Joosie200 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:26:
. En in 2014 begonnen ze met: Freek, jij bent niet de mol, Sofie jij bent niet de verliezer. Wie is dan toch die mol? Rara, als het Freek niet is, kon het enkel nog Susan zijn. |:(
Dat raadsel werd zo ingesteld dat het nog Susan en Sofie konden zijn.

Freek was niet de mol, Sofie niet de verliezer en Susan niet de winnaar.

Oftewel zowel Sofie als Susan kon toen nog de mol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ja, maar als je dan al niet door had dat Sofie, net als Chris, de fanatieke kandidaat is die gaat winnen.. Het was zo obvious dat toen Freek afviel als mol het wel Susan moest zijn. Sofie had te veel de pot gespekt, te weinig gemold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:44

Clush

Do as I say...

Joosie200 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:14:
Ja, maar als je dan al niet door had dat Sofie, net als Chris, de fanatieke kandidaat is die gaat winnen.. Het was zo obvious dat toen Freek afviel als mol het wel Susan moest zijn. Sofie had te veel de pot gespekt, te weinig gemold.
Dat was niet hoe ik het toen beleefde, volgens mij was susan als mol toch nog best spannend tot het eind.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Clush schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:21:
[...]

Dat was niet hoe ik het toen beleefde, volgens mij was susan als mol toch nog best spannend tot het eind.
En ik had juist Sofie als mol, dus voor mij was het ook tot het laatste moment spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-05 22:44

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op het bord van de notaris staat 'onderaan' nog een aanwijzing.
Afbeeldingslocatie: http://pjotrik.synology.me/advocaat.jpg
Wie speelt er advocaat, en wie speelt er nu de Mol. Het is Marlijn. O-)
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen naar invites graag via DM, niet in dit topic.
De poule heet "GoT poule WIDM" en wordt beheerd door Tweaker "Herr Roedy".