Wie is... de Mol? 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 48.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 15:25
Pjotrik schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:30:
Op het bord van de notaris staat 'onderaan' nog een aanwijzing.
[afbeelding]
Wie speelt er advocaat, en wie speelt er nu de Mol. Het is Marlijn. O-)
Ik heb er zelf niet goed op gelet, maar dat bord is veelvuldig in beeld gekomen en het draaide in die opdracht ook om dat bord. Toen dacht ik dat de hint "onderaan" wel eens kon slaan op iets wat onderaan dat bord staat.

Het is een goede hint naar Marlijn. Zou het dan toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 17:36
Pjotrik schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:30:
Op het bord van de notaris staat 'onderaan' nog een aanwijzing.
[afbeelding]
Wie speelt er advocaat, en wie speelt er nu de Mol. Het is Marlijn. O-)
Weinig woorden voor zo'n lange zin.. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Groepsfoto 6, 7, 8: Margriet maakt een M met haar hand.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:46

Quad

Doof

Even tussendoor: http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=145732

Neefje van mijn vriendin is ook eventjes bezig geweest, en onder de aandacht gebracht door RTV Noord. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-05 22:19

masauri

aka qwybyte

Tip van deze week is : "zinloos"

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Quad

Quad

Doof

Mooi op tijd vandaag, de test.

Euh wtf, deze executie is echt? Hierna echt de finale al? :o

[ Voor 51% gewijzigd door Quad op 26-02-2015 20:56 ]

PVOutput☀️

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:47
Chris eruit was toch al in teaser te zien?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Margriet lijkt me dus sowieso niet de mol.

• Phusebox
Joster schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:57:
Margriet lijkt me dus sowieso niet de mol.
Die antwoorden zijn niet de echte antwoorden.

Wel echt zwaar bagger dat ik gewoon een half uur geleden al wist wie er uit ging. Crap figuur die de teaser voor vandaag heeft gemaakt zeg.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:06

vhal

ಠ_ಠ

Nou, daar ging mij mol... -O-

Strava

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-05 11:26

Gmount

Ecorunner lid

The game is on
voor de mol was dat al lang

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:15

DjVe

Hatsaflats!

Neeeee! Niet Chris :(

• Phusebox
Jullie hadden allemaal niet de aankondiging gezien na het journaal?

• Quad

Quad

Doof

Beetje vreemde aflevering.

@Phusebox, vertel?

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 26-02-2015 21:05 ]

PVOutput☀️

• Phusebox
Quad schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:02:
Beetje vreemde aflevering.

@Phusebox, vertel?
Na het journaal was de teaser voor deze aflevering met daarin de markt opdracht waarbij de drie kandidaten in beeld kwamen. Er moest vandaag eerst iemand met een test uit dus dat moest dan Chris zijn die niet in beeld kwam.

Echt hele aflevering verpest.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Marlijn: toen IK je 2 jokers aanbood voor 750,- hoefde je niet lang na te denken..

Tha fuck! :X 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Gekkenhuis op 26-02-2015 21:13 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• Joster
Art is dus de mol :+

Vind het maar een k*t opdracht eigenlijk.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:56

franssie

Save the albatross

ik kijk met timeshift dus loop wat achter, de kip duurde wat langer :+
Het begint nu niet, voor mij zijn de overgebleven kandidaten zoo saai dat ik niet weet of ik het uitkijk of dat ik het wel op nu.nl ga zien.
Ik hoop dat Chris de volgende presentator wordt, hij bracht de energie in het spel en het programma die het nodig heeft.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Phusebox
Goh Margriet is zinloos. Een zin minder.

• Joster
Phusebox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:15:
Je zou zeggen van wel, maar dat is ook weer te makkelijk eigenlijk.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:12

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

En daarbij is een zin te kort nog niet hetzelfde als zinloos. De actie van Chris was wèl zinloos: hij was z'n jokers toch weer kwijt.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Phusebox
Maar ze pakte ook twee jokers. Wederom zinloos.

En een stilzwijgend verbond, ja met zichzelf de mol.

Maar dat lijkt inderdaad te opzichtig.

• Phusebox
Als iets loos is dan is het kwijt. Oud Nederlandsch toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 26-02-2015 21:23 ]

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 10:39
Phusebox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:15:
2 zinnen. Was ook mijn gedachten.

Meestal zijn de aflevering titels niet te moeilijk om te herleiden als hint.

[ Voor 17% gewijzigd door Tjeerdtq op 26-02-2015 21:29 ]

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 08:36
Als marlijn de mol is ben ik er met open ogen ingetuind!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:21:
Maar ze pakte ook twee jokers. Wederom zinloos.

En een stilzwijgend verbond, ja met zichzelf de mol.

Maar dat lijkt inderdaad te opzichtig.
De mol weet dat de eerste twee jokers krijgen, gevolgd door geld en daarna de opdracht om 2 jokers af te pakken. Aangezien niemand Chris verdenkt pakt iedereen zijn jokers. Heel slim van Margriet.

Marlijn is het in iedergeval niet.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zit al heel lang op Marlijn, we zullen het volgende week zien :+
franssie schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:13:
ik kijk met timeshift dus loop wat achter, de kip duurde wat langer :+
Het begint nu niet, voor mij zijn de overgebleven kandidaten zoo saai dat ik niet weet of ik het uitkijk of dat ik het wel op nu.nl ga zien.
Ik hoop dat Chris de volgende presentator wordt, hij bracht de energie in het spel en het programma die het nodig heeft.
Hoe vermakelijk ik Chris ook vond tijdens Wie is de Mol, en hoe slecht ik Art vind als presentator, zie ik dit niet echt zitten. Niks boven Karel tot nu toe.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:38
Mijn mol -> Chris is er dus uitgevlogen. Hij bracht iig de energie en mooie momenten dit seizoen.

Maar nu Rik en Marlijn op Margriet zitten en Margriet op Rik zit zou het wel heel erg mooi zijn als Marlijn de mol is. Weet niet of het vaker is gebeurd dat niemand in de finale op de Mol inzette?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:15

DjVe

Hatsaflats!

Ik moet elke keer gniffelen als ik die kop van Art zie....

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:28

Barbas

Gallego!

Zonde dat Chris eruit is. Lees hier de comments door en nu neig ik ook meer naar Margriet terwijl ik altijd dacht aan Marlijn....

We zullen het zien volgende week :D

Mejor así

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-05 22:44

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Marlijn is echt een goede mol. Niemand verdenkt haar meer?

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-05 22:19

masauri

aka qwybyte

Pjotrik schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:01:
Marlijn is echt een goede mol. Niemand verdenkt haar meer?
Oh ik verdenk haar al vanaf dat ik het volg.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ja ik ook, en voor mij is het zo duidelijk. Haar reactie is telkens net een beetje 'off'. Ga zo nog de afleveringen af.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zit ook al vanaf afl. 1 op Marlijn, dus wat ik nu ook denk, in de laatste uitzending ga ik 100% voor haar. Net als verleden seizoen voor Suzanne. Sta nu ruim bovenaan in de poules, maar als Marlijn het niet is zakt het in als een pudding..maar nu overstappen doe ik sowieso niet.

• F.West98
  • Laatst online: 02:02

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Phusebox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:58:
[...]

Die antwoorden zijn niet de echte antwoorden.
TorX schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:06:
[...]

Even een oudere quote erbij halen, maar ik heb dit vorig jaar aan Anton Jongstra gevraagd, want ik was er zelf ook benieuwd naar. Hij zei dat alhoewel de muiskliks achteraf opgenomen worden, de antwoorden wel altijd overeenkomen met de antwoorden die de kandidaten geven. Ook bij de mol trouwens. Ik dacht zelf namelijk dat de mol alle antwoorden op zichzelf invult, maar de mol kan antwoorden wat die wil, maar krijgt altijd een groen scherm.
Die antwoorden zijn wél de echte antwoorden. Omdat ze dit seizoen van alle kandidaten hebben getoond op wie ze zaten in de finale hebben ze ook niet één persoon 'weggegeven' (winnaar/verliezer) zoals in eerdere seizoenen. Chris ging vol op Margriet, die zal het dus niet zijn.
Dan blijven Rick en Marlijn over, als het Rick is wint Margriet en verliest Marlijn (dit hoop ik), als Marlijn de mol is, is ze een hele goede mol geweest en is het maar geluk hebben voor Margriet en Rik.

Tijdens de laatste zinnen werd er wel erg veel gehint op Rik. Dit kan dus ook zijn dat hij dan de verliezer is (hij moest dan ook eerder bij Art komen en stond er los naast, en het is leuk als "maar, Rik, jij bent de verliezer"), wat dan inhoudt dat Margriet toch gewonnen heeft. Als mijn aannames kloppen.

Ik hoop dus op Rik als mol :+

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sinds een aflevering of 2 à 3 zit ik op Rik, maar dat is meer omdat ik dat leuk zou vinden. Dan heeft-ie die onzekerheid namelijk perfect gespeeld.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 11:47
F.West98 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:35:
[...]

[...]

Die antwoorden zijn wél de echte antwoorden. Omdat ze dit seizoen van alle kandidaten hebben getoond op wie ze zaten in de finale hebben ze ook niet één persoon 'weggegeven' (winnaar/verliezer) zoals in eerdere seizoenen. Chris ging vol op Margriet, die zal het dus niet zijn.
....
Aangezien Zowel Rick als Marlijn ook op Margriet zitten kan hij er gewoon zijn uitgevlogen omdat hij het meeste antwoorden fout had...
Dat betekent dus dat alle drie de kandidaten naast Margriet op Margriet zaten, het zou dus wel erg raar zijn als ze allemaal op de foute mol zitten en toch allemaal zo ver zijn gekomen.
Nee, ik denk dus echt dat Margriet de mol is.

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dan is ze echt een hele slechte mol en is dat een teleurstelling. Net als Anne-Marie in seizoen 12

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Bij de vraag: met wie vormde de mol een duo tijdens de pakketten boot opdracht... Zaten Rik en Margriet samen dus één van twee is de mol...

Toch?

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Even wat zinnetjes van mijn opgevallen dingen per aflevering voor Marlijn.
1. lezen en schrijven. Marlijn heeft de brief geschreven en gelezen. Bemoeien met een ander perron. Jokers uit een la toveren. Ik zie dat ze liegt in haar stukjes voor de camera. Ze verstopt zich achter haar handen bij het liegen, e.d. De reactie bij alle afvallers is niet goed.
2. Marlijn is 3 keer gaan kijken, 3 maal scheepsrecht
3. Marlijn pakt de mol envelop bij het laseren, horen we nooit meer wat van.
4. We weten niet wat in bakje 8 zit. Marlijn wel.. Bij de fotos riep ze gelijk dat New York haar favoriete stad was. Er stond 1 persoon teveel op.. Op twitter heeft ze een tweet gepost tijdens de uitzending dat ze in New York was..
5. Marlijn weet nu een groot bedrag uit de pot te houden, de jokers worden afgekocht. (schaalvergroting) Marlijn pakt gewoon alle pakjes van een dorpje. Er was er 1 te weinig uiteindelijk..
6. Overhalen voor 750 uit de pot te graaien voor 2 jokers. Ze doet alsof zij een joker van de mol krijgt, beetje raar. Verkeerde kistjes opgegraven op het strand en een ander de schuld geven.
7. Of ze heeft de eerste keer door de wagon lopen het geld weggepakt, of expres de koffers buiten laten staan.. Verkiezing is voor de mol niet te mollen.
8. geld plukken, lekker langzaam en afleiden. Zoeken zonder foto's. En een hint onderaan de tekst van de notaris.
9. moet ik nog even over denken.. Maar nog mollen is nu toch zinloos.

Als het niet duidelijk is, pak dan de aflevering er maar bij op uitzendinggemist :P

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Marlijn zou ik toch wel raar vinden. Ze heeft meerdere keren uit zichzelf geld in de pot gebracht. Dat vind ik wel een erg makkelijke manier om je te vermommen als mol zijnde. Mijn hoofdverdachte was lange tijd Rik, maar ik ben nu toch overgestapt op Margriet. Niet de leukste mol, maar wel het meest realistisch.

• jip_86
  • Laatst online: 08-05 16:57
Margriet kan toch niet, daar ging Martine vorige keer al vol op en die knalde er meteen uit. Chris ging ook vol op Margriet, boem ook weg. Al weiger ik nog te geloven dat ik belazerd ben door Rik :+

Bij het eindverhaal zie je Rik zijn oog ook trekken van, ik mag nog niets zeggen. Bij Marlijne zie je langzamerhand het besef ook een beetje landen :D

[ Voor 28% gewijzigd door jip_86 op 26-02-2015 23:53 ]

• Ayazis
  • Laatst online: 07:50
Ik denk nog steeds Rik, als sinds aflevering 3 ofzo.. Ik vind hem toch het meest nep overkomen...
Hij heeft in de slotscene wel echt heeel veel moeite met z'n gezicht in de plooi te houden.. al die zenuwtrekjes.. veel meer dan Marlijn en Margriet.. (die ik na het vertrek van Martine EINDELIJK uit elkaar weet te houden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 20:46
jip_86 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:52:
Margriet kan toch niet, daar ging Martine vorige keer al vol op en die knalde er meteen uit. Chris ging ook vol op Margriet, boem ook weg. Al weiger ik nog te geloven dat ik belazerd ben door Rik :+

Bij het eindverhaal zie je Rik zijn oog ook trekken van, ik mag nog niets zeggen. Bij Marlijne zie je langzamerhand het besef ook een beetje landen :D
Van de laatste 5 zitten er 4 op margriet en 1 op rik. Rara wie zou de mol zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Marlijn natuurlijk :+

Maar het kan dus beide zijn. Margriet mol, en 2 kandidaten die gewoon puur pech hadden en Margriet als enorm slechte mol (helaas), of Rik als mol en Margriet als winnaar. Dan is Rik een enorm goede mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als het Rik is dan is het goed en slecht tegelijk. Hij was steeds zo overduidelijk aan het mollen een komt zo nep over dat ik hem niet verdacht omdat het dan wel erg makkelijk zou zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:46

Wailing_Banshee

You're Next

Phusebox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:02:
Jullie hadden allemaal niet de aankondiging gezien na het journaal?
Wij slaan dat per definitie over. Er wordt altijd veel te veel verraden met dat soort teasers. Wij zetten het ook altijd af, nadat de foto geweest is aan het eind, dus we zien ook nooit "Volgende Week ..."

----

Ik zat deels op Chris en deels op Rik. Vooral na die actie van Chris van volgende week, waar hij naar dat bord kijkt en en er dan volledig straal voorbij loopt... En Margriet had als ze mol geweest was, hetzelfde kunnen doen, maar ze sprong er gelijk op.

Voor mij is nu Rik de Mol, Margriet de winnaar en Marlijn de verliezer. Redenatie:

Margriet zit op Rik, Rik en Marlies op Margriet. Als Rik de mol is, heeft Margriet gelijk. Marlijn is door Rik naar de finale gebracht (al die jokers, en dat verbondje, waardoor ze wel goede antwoorden kreeg voor de verkeerde mol) en zal dan dus verliezen omdat ze volledig verkeerd zit.

[ Voor 0% gewijzigd door Wailing_Banshee op 27-02-2015 08:41 . Reden: Veel te veel vrouwen met een M in de voornaam! ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 20:25
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 07:42:
[...]

Wij slaan dat per definitie over. Er wordt altijd veel te veel verraden met dat soort teasers. Wij zetten het ook altijd af, nadat de foto geweest is aan het eind, dus we zien ook nooit "Volgende Week ..."

----

Ik zat deels op Chris en deels op Rik. Vooral na die actie van Chris van volgende week, waar hij naar dat bord kijkt en en er dan volledig straal voorbij loopt... En Margriet had als ze mol geweest was, hetzelfde kunnen doen, maar ze sprong er gelijk op.

Voor mij is nu Rik de Mol, Margriet de winnaar en Marlies de verliezer. Redenatie:

Margriet zit op Rik, Rik en Marlies op Margriet. Als Rik de mol is, heeft Margriet gelijk. Marlies is door Rik naar de finale gebracht (al die jokers, en dat verbondje, waardoor ze wel goede antwoorden kreeg voor de verkeerde mol) en zal dan dus verliezen omdat ze volledig verkeerd zit.
Jij introduceert een nieuwe kandidaat. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Jumpman schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:27:
[...]

Jij introduceert een nieuwe kandidaat. ;)
Komt door al die M'en! Marlijn, Margriet, Martine, Mol....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:52
Volgens mij is de Mol dit jaar niet zo'n heel goede mol ... Als van de laatste 5 kandidaten er 4 op 1 mol zitten (Margriet), dan is het voor de kandidaten erg duidelijk.

Want Martine ging vol voor Margriet en vloog eruit, Chris ging (al een hele tijd) vol voor Margriet en vloog eruit (waarschijnlijk door de jokers die Rik en Marlijn hebben).
Waar zat Carolina eigenlijk op toen ze haar rode scherm kreeg?

Voor mij is het duidelijk: de kandidaten hebben de mol door.

En toch, ...
... soms is niets wat het lijkt ...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05 20:26
Als het Margriet is... dan is de reactie op het feit dat Rik 2 jokers voor 750,- heeft gekocht wel héél goed gespeeld.
Rik heeft voor mij afgedaan als mol sinds hij 1:1 met Art geld uit de pot mocht halen. Dus voor mij blijft Marlijn dus over. En als Marlijn het niet is... dan is ze best een domme ... (vul maar in) :)

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Margriet kan sowieso speltechnisch gezien niet de mol zijn. Chris zat 100% op Margriet en Chris ligt er nu uit. Kortom Margriet kan dan gewoon de mol niet zijn. Dan blijven Marlijn en Rick over als mol zijnde.

Ik blijf op Rik zitten. Rik heeft zo weinig geld in de pot gehaald. Uit tunnelvisie redenerend, als Rik de mol is, dan wist hij wat op dat kaartje zou staan, dan wist hij dat hij alleen maar hoefde te wachten tot de rest gepakt had en daarna kon hij op zijn gemak de jokers weg pakken, in dit geval bij Chris. Is niet de eerste keer dat een spel zo gespeeld wordt en de mol op deze manier geïnstrueerd wordt.

Op de markt geeft Rik ook openlijk toe dat hij zinnen achterhoudt, Hij was degene die de zinnen moest doorspelen, maar houdt ze achter.

Verder vind ik Rik zo ongeloofwaardig over komen bij de tussenstukken waarin ze zelf allemaal wat vertellen over hun eigen ervaringen. Net een slechte acteur. Marlijn en Margriet vond ik deze aflevering wat betreft emoties oprecht overkomen.

Margriet de winnaar, Marlijn de verliezer (wellicht met hulp van de mol Rik toch in de finale door de vele jokers die ze gekregen heeft) en Rik de mol.

Mocht het toch Marlijn zijn, dan heeft ze het goed gespeeld, ik heb haar eigenlijk geen enkele keer verdacht als mol zijnde.

edit:
Met de opdracht aan de tafel had je die enveloppe met erop: De Mol en daaronder een '?'
Later zag je een shot waarin Rik de enveloppe vast had, met zijn handen over de tekst "De Mol" waardoor je alleen Rik zijn handen zag en de vraagteken. De Mol? - > Rik? Kan je natuurlijk breed interpreteren, maar ik vond het opvallend.
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/797624guz/rik_de_mol.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 27-02-2015 09:36 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

frumper schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:00:
Als het Margriet is... dan is de reactie op het feit dat Rik 2 jokers voor 750,- heeft gekocht wel héél goed gespeeld.
Deze mis ik even :) Kan je het toelichten :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Resteleiro schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:29:
[...]

Deze mis ik even :) Kan je het toelichten :D
Ze reageerde heel erg geschokt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:18
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:29:
[...]

Ik had het idee dat ze dat onmogelijk kon horen want Marlijn riep dat naar Rik, als die markt echt zo'n herrie was was het toch niet te verstaan?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Precies, die indruk kreeg ik ook namelijk..

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 07:41

Saffie_time

Why use this? 42!

l3art schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:26:
Margriet kan sowieso speltechnisch gezien niet de mol zijn. Chris zat 100% op Margriet en Chris ligt er nu uit. Kortom Margriet kan dan gewoon de mol niet zijn. Dan blijven Marlijn en Rick over als mol zijnde.
Tja...
En als iemand anders nu eens de test sneller heeft ingevuld of 1 fout minder heeft gemaakt?
Dan gaat hier je redenatie al niet meer op...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Saffie_time schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:36:
[...]

Tja...
En als iemand anders nu eens de test sneller heeft ingevuld of 1 fout minder heeft gemaakt?
Dan gaat hier je redenatie al niet meer op...
Daar ga ik niet vanuit, omdat zowel Margriet als Rik 100% op 1 persoon zaten, dat dat Chris de das heeft om gedaan. In deze fase is fouten maken of de test op een bepaalde snelheid invullen (ik wist overigens niet dat tijd ook bepalend zou kunnen zijn) niet meer uitmaakt.
Dat is een fijne regel als er nog zoveel mensen in zitten maar die gaat naar mijn idee niet meer op als er nog maar zo weinig mensen in het spel zitten en iedereen als zijn/haar keuze gemaakt heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 27-02-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Als Margriet de mol is, dan is het imo voor de kandidaten een slechte mol geweest (immers wisten minimaal de laatste 4 kandidaten wie de mol was).

Als Rik de mol is, dan (zoals tijdens Moltalk werd gezegd) heeft de productie het de mol wel heel makkelijk gemaakt, door hem 2x een optie te geven schaamteloos geld uit de pot te halen.

Blijft dus over Marlijn :P (iets dat tevens mooi zou zijn, omdat geen enkele finalist op haar heeft ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Voor mij is Rick de kanshebber.
Hij had het briefje als laatste (om de joker van je collega af te pakken) en kon dus dan zeker van zijn dat hij nooit uitgeschakeld zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Mee eens, als Rik de mol is, dan is het productie technisch gezien niet het beste seizoen.
Anoniem: 256386 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:52:
Voor mij is Rick de kanshebber.
Hij had het briefje als laatste (om de joker van je collega af te pakken) en kon dus dan zeker van zijn dat hij nooit uitgeschakeld zou worden.
Er vanuit gaande dat Rik de mol is, had het op zich niet uitgemaakt wat hij gepakt had. Echter weet de Mol al wat op de briefje staat nog voordat het spel begint, dus daar zit de takt, niet zozeer in dat hij niet uitgeschakeld kan worden.

[ Voor 74% gewijzigd door 13art op 27-02-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 17:36
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:29:
[...]

LordSinclair schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:32:
[...]

Ik had het idee dat ze dat onmogelijk kon horen want Marlijn riep dat naar Rik, als die markt echt zo'n herrie was was het toch niet te verstaan?
Dat vond ik ook wel heel knap. Leek erop alsof dat er na was gemonteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 08-05 08:36
Ryan_ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:53:
[...]
Dat vond ik ook wel heel knap. Leek erop alsof dat er na was gemonteerd.
Ja, daar leek het wel op. Je wordt zo gemanipuleerd door de producers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 11:47
l3art schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:42:
[...]

Daar ga ik niet vanuit, omdat zowel Margriet als Rik 100% op 1 persoon zaten, dat dat Chris de das heeft om gedaan. In deze fase is fouten maken of de test op een bepaalde snelheid invullen (ik wist overigens niet dat tijd ook bepalend zou kunnen zijn) niet meer uitmaakt.
Dat is een fijne regel als er nog zoveel mensen in zitten maar die gaat naar mijn idee niet meer op als er nog maar zo weinig mensen in het spel zitten en iedereen als zijn/haar keuze gemaakt heeft.
Juist in een fase dat iedereen 100% op één mol inzet en er meerdere mensen op dezelfde persoon inzetten, gaat de tijdsfactor wel degelijk een rol spelen. Er moét elke week iemand weg en als iedereen alle vragen juist beantwoord, geeft het tijdsaspect dus de doorslag.
Zelfs als Margriet dus niet de mol is en iedereen dus 100% verkeerd zit, zal de tijdsfactor belangrijk worden bij het bepalen wie er naar huis moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Margriet kan sowieso speltechnisch gezien niet de mol zijn. Chris zat 100% op Margriet en Chris ligt er nu uit.
Als iedereen op dezelfde mol zit kan 1 fout antwoord (zoals: "Wat is het favoriete boek van de mol?") doorslaggevend zijn. Bij gelijkspel wordt gekeken wie het snelst was. Dus ook als de regie laat horen: "Ik zat volledig op Margriet!" hoeft dat niet te betekenen dat zij niet de mol kan zijn.
Kortom Margriet kan dan gewoon de mol niet zijn. Dan blijven Marlijn en Rick over als mol zijnde.
Rik geeft jokers weg aan Marlijn. Dat kan twee dingen betekenen:
  1. Hij is vol zelfvertrouwen en heeft de jokers niet nodig;
  2. Hij heeft de jokers niet nodig omdat hij de mol is.
Dat eerste is gewoon dom, denk ik. Aan de andere kant is hij er zo wel zeker van dat Marlijn waarschijnlijk de finale gaat halen met mogelijk veel foute antwoorden. Echter: op dit punt maakt dat niks meer uit, zij zit toch wel goed. Waarom zou je het risico nu nog lopen?

En als Rik de mol is kan hij jokers weggeven. De reden kan tactisch zijn, voor de mol. Vertrouwen krijgen bij 1 kandidaat en diegene voor jou laten lopen om te kunnen mollen. Best handig.

Marlijn kan de mol natuurlijk ook wel zijn, maar waarom zou zij zo aandringen op het krijgen van jokers? Voor de regie wel leuk natuurlijk; het zaait onzekerheid bij de kijkers. Ze is mij iets té enthousiast en mogelijk ook enorm geholpen met de jokers.

En toch weet ik nog steeds niet wie de winnaar en mol kunnen zijn :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Vreemde redenatie. Tenslotte heeft Chris wel tot aflevering 9 gered met het verdenken van Margriet. Mogelijk zat Ajoued op Rik waardoor Chris wist dat Rik het niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20

Mentalist

[avdD]

Joosie200 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:42:
Rik is mijn mol nu definitief. Ik weet niet of jullie naar Moltalk kijken online meteen na de uitzending? Daarin kwam een screenshot naar voren op het moment dat Chris uitgeroepen werd tot winnaar v/d lokale verkiezingen. Mar en Mar wisselen dan blikken uit alsof ze zeggen 'daar gaat die 2000 euro' of 'aaaaaaaaaaaaand it's gone' Ofwel.. Martine is er op Chris uitgevlogen, niet op Margriet zoals gesuggereerd word. Rik is de mol, kijk hoe ie nog net niet grijnzend of ala Art en zijn nul-euro-gebaar op de foto staat te lachen. En dan ook een lege enveloppe binnen brengen.
Als Margriet de mol is, zou ze dan niet net zo teleurgesteld kijken omdat ze weet dat het geld WEL in de pot komt? :P
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 07:42:
Ze stond er wel voor, maar kijk het fragment nog eens terug. Martine zegt opeens "ja ja ja!" en DIRECT daarna ziet Margriet het ook en "claimed" de vondst.

Toeval? Of een mol die afwachtte of iemand anders het zou zien om in dat geval zo snel mogelijk te proberen met de eer te strijken? Het geld is er dan tenslotte toch al.
Iedereen zat op Margriet. Alleen de rest had jokers en Chris was ze kwijtgeraakt aan Rik. Dan kan je dus verliezen ook al zit je 100% op de mol.

In mijn ogen kan juist Marlijn speltechnisch de mol niet zijn. Ze pakte aan de tafel €500. De enige reden voor een mol om dat te doen is om zichzelf minder verdacht te maken, maar Marlijn was helemaal niet verdacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Mentalist op 27-02-2015 10:35 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:30:
In mijn ogen kan juist Marlijn speltechnisch de mol niet zijn. Ze pakte aan de tafel €500. De enige reden voor een mol om dat te doen is om zichzelf minder verdacht te maken, maar Marlijn was helemaal niet verdacht.
Of zij wist dat de overige euro's ook nog op tafel werden gelegd en iemand sowieso die stapel moest pakken.

Met die gedachte heeft ze juist geld uit de pot weten te houden en tegelijkertijd een goede beurt gemaakt alszijnde "kandidaat". Een prima molactie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Hogader schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:33:
[...]

Of zij wist dat de overige euro's ook nog op tafel werden gelegd en iemand sowieso die stapel moest pakken.

Met die gedachte heeft ze juist geld uit de pot weten te houden en tegelijkertijd een goede beurt gemaakt alszijnde "kandidaat". Een prima molactie dus.
Daar dacht ik direct na mijn post ook aan, maar dat zou flauw zijn. Dan hebben de kandidaten namelijk 0,0 invloed en is het hogere bedrag onmogelijk te winnen, ongeacht de actie van de kandidaten.

Dan kan Art net zo goed vóór iedere opdracht al het geld aan de mol geven, dan komt het ook nooit in de pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 20:56
Hogader schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:33:
[...]

Ze kan het geld daarna ook weer "kwijt raken", want na de eliminatie is er een shot met de overgebleven kandidaten en ze draait dan als enigste weg van de camera richting de bosjes. Ik dacht gister heel licht bewegende handen te zien, vond het in ieder geval verdacht dat ze zo demonstratief als enigste van de camera weg draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B-t8gm7W8AMaGbq.jpg

https://twitter.com/WIDMtips/status/571047685681225729

Ik blijf bij Margriet. Er zijn zoveel argumenten voor en tegen, ik heb zelf de meeste voor Margriet, al vanaf de eerste afleveringen dus daar blijf ik dan maar bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Pompi schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:38:
[...]

Ze kan het geld daarna ook weer "kwijt raken", want na de eliminatie is er een shot met de overgebleven kandidaten en ze draait dan als enigste weg van de camera richting de bosjes. Ik dacht gister heel licht bewegende handen te zien, vond het in ieder geval verdacht dat ze zo demonstratief als enigste van de camera weg draait.
Volgens mij draaide ze puur weg van de camera omdat ze het (net als Chris) even moeilijk had. Je ziet het daarna ook aan haar gezicht wel.

En als ze de mol is dan heeft ze er simpelweg voor gezorgd dat er slechts 500 euro in de pot komt in plaats van de mogelijke 1000 euro als ze langer had gewacht.
Dat er geld in de pot komt met deze opdracht was duidelijk en niet te voorkomen door de mol. Als je dan als mol ervoor zorgt dat dat zo minimaal mogelijk is dan vind ik dat geen stomme/slechte actie.
Ik zie haar niet de mol zijn maar zou echt van de stoel donderen als dat wel zo is. Ze is (net zoals Chris) in mijn ogen te fanatiek om sommige momenten en te enthousiast.

Art heeft ergens aangegeven dat de mol dit jaar de kaartjes zelf bedacht had om die in het spel te brengen. Als het Rik dus is dan heeft hij gewoon op het juiste moment de pot in beheer gekregen/genomen om zo ervoor te zorgen dat hij er geld uit kon halen. Penningmeester worden op het moment dat je weet dat er geld uit kan (en nog veel ook) is ook niet makkelijk gedaan immers moet de hele groep ermee instemmen. Je kan als mol dan nog wel hopen dat kandidaten ook de keuze voor zichzelf (en dus minder geld) maken maar dat is dus nooit zeker.

Edit.
Wat gisteren op viel was Margriet die niet aangeeft dat ze zinnen te kort komt (ja met nog 10 seconden te gaan oid) en normaal altijd zeer nadrukkelijk aanwezig is, meteen na een opdracht gaat analyseren met de groep.

[ Voor 6% gewijzigd door Saffie_time op 27-02-2015 11:34 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BreadFan schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:20:
[afbeelding]

https://twitter.com/WIDMtips/status/571047685681225729

Ik blijf bij Margriet. Er zijn zoveel argumenten voor en tegen, ik heb zelf de meeste voor Margriet, al vanaf de eerste afleveringen dus daar blijf ik dan maar bij. :)
Het is Rik, volgens de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 09:21
Margriet is het wel, ook speltechnisch. Waarom?

Omdat:

Marlijn, Rik en Chris zitten alle 3 op Margriet. Chris had 0 jokers, Marlijn ook. Als Marlijn de test nou sneller heeft gemaakt dan Chris vliegt Chris er alsnog uit, ookal hebben ze beide 0 fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 01:18

burgt

Starbass

Marlijn had wel een Joker, dus tijd maakt sowieso dan niet uit

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:35

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

tobitronics schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:25:
[...]

Margriet is het wel, ook speltechnisch. Waarom?

Omdat:

Marlijn, Rik en Chris zitten alle 3 op Margriet. Chris had 0 jokers, Marlijn ook. Als Marlijn de test nou sneller heeft gemaakt dan Chris vliegt Chris er alsnog uit, ookal hebben ze beide 0 fouten.
Marlijn had toch één joker van Rik?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-04 15:45
Hogader schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:51:
Als Margriet de mol is, dan is het imo voor de kandidaten een slechte mol geweest (immers wisten minimaal de laatste 4 kandidaten wie de mol was).

Als Rik de mol is, dan (zoals tijdens Moltalk werd gezegd) heeft de productie het de mol wel heel makkelijk gemaakt, door hem 2x een optie te geven schaamteloos geld uit de pot te halen.

Blijft dus over Marlijn :P (iets dat tevens mooi zou zijn, omdat geen enkele finalist op haar heeft ingezet.
feit blijft dat de mol altijd de kans heeft gehad van de productie.

Margriet: door als eerste penningmeester te worden
Marlijn: moest gaan kijken bij de schilderijen
Rick: jokers kopen + envelop kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik heb trouwens nog niet helemaal helder wat we met de speach van Art aan het einde aankunnen...
Iemand die daar wel een idee over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:18
Saffie_time schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:42:
Ik heb trouwens nog niet helemaal helder wat we met de speach van Art aan het einde aankunnen...
Die is elk seizoen zo "vaag" zodat je nog steeds het niet zeker weet, dat komt altijd pas bij de finale.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Saffie_time schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:42:
helemaal niks...
bewust vaag gehouden zoals ieder jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Mee eens dat het vaag is als elk jaar.
Echter vond ik het dit jaar anders aanvoelen dan normaal en werd er wel heel erg naar onze betrouwbare nieuwslezer gehint... Op een manier waarop ik het niet kon plaatsen.
Vorig jaar bijvoorbeeld werd aangegeven wie er wat niet geworden is en kon je op die manier rond blijven puzzelen zonder 100% zeker te zijn. Ook dat kan nu maar het praatje was voor mijn gevoel anders dan andere jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
Phyxion schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:39:
[...]

Het is Rik, volgens de ondertiteling.
Welke ondertiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Wceend schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:38:
[...]

feit blijft dat de mol altijd de kans heeft gehad van de productie.

Margriet: door als eerste penningmeester te worden
Marlijn: moest gaan kijken bij de schilderijen
Rick: jokers kopen + envelop kopen
Jup, maar als je dan gaat kijken naar de bedragen die daarmee gemoeid waren, dan valt op dat het in het geval van Margriet en Marlijn eigenlijk om "kleingeld" gaat.

Zeker als je je bedenkt dat Rik zelfs meer geld via die weg eruit kon krijgen dan de 1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
Saffie_time schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:47:
Mee eens dat het vaag is als elk jaar.
Echter vond ik het dit jaar anders aanvoelen dan normaal en werd er wel heel erg naar onze betrouwbare nieuwslezer gehint... Op een manier waarop ik het niet kon plaatsen.
Vorig jaar bijvoorbeeld werd aangegeven wie er wat niet geworden is en kon je op die manier rond blijven puzzelen zonder 100% zeker te zijn. Ook dat kan nu maar het praatje was voor mijn gevoel anders dan andere jaren.
Tja, je kunt alles op meerdere manieren interpreteren. Net als het lachen van Rik tijdens het praatje:

- Of hij was zenuwachtig;
- Of hij weet daar al dat hij gewonnen heeft;
- Of het is gewoon spel;
- Of hij weet dat bijna bekend wordt gemaakt dat hij de mol is;

Dat laatste lijkt me sterk, omdat je dat al 2 weken doet, dus dan ook nog wel een paar minuten langer geheim kunt houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:04
Als we het dan toch over een toevalligheid hebben.

Wie is hier Miss Molly: http://www.missmollyandme.com/ ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
eborn schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:49:
[...]

Tja, je kunt alles op meerdere manieren interpreteren. Net als het lachen van Rik tijdens het praatje:

- Of hij was zenuwachtig;
- Of hij weet daar al dat hij gewonnen heeft;
- Of het is gewoon spel;
- Of hij weet dat bijna bekend wordt gemaakt dat hij de mol is;

Dat laatste lijkt me sterk, omdat je dat al 2 weken doet, dus dan ook nog wel een paar minuten langer geheim kunt houden ;)
Ik dact bij Rik ook duidelijk te zien bij de executie dat hij zich geen zorgen maakte. Terwijl Chris zich zat te verbijten.

Mijn mol is en blijft Rik vanaf de eerste aflevering.
Powergrim schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:51:
Als we het dan toch over een toevalligheid hebben.

Wie is hier Miss Molly: http://www.missmollyandme.com/ ? ;)
Dan heb je het over 2013. Toen was ze echt nog niet in beeld als molkandidaat neem ik aan.
ZOu wel heel erg zijn als kandidaten al jaren van tevoren worden geselecteerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Wceend op 27-02-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Er viel mij iets op bij het uitdelen van de kamersleutels. Daar zat een kamer "Ratu Malam" bij en Rik pakte deze sleutel. Vergezocht natuurlijk, maar Ratu -> Rat -> Muis en Malam -> Mol.

Maarja.... betekent dat dan Rik = Mol of is dat de kamer voor Rik + Mol?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 27-02-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Die van de TV gisteren :)
Anoniem: 39993 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:10:
Er viel mij iets op bij het uitdelen van de kamersleutels. Daar zat een kamer "Ratu Malam" bij en Rik pakte deze sleutel. Vergezocht natuurlijk, maar Ratu -> Rat -> Muis en Malam -> Mol.

Maarja.... betekent dat dan Rik = Mol of is dat de kamer voor Rik + Mol?
Ratu Malam betekent Queen of the Night.

[ Voor 55% gewijzigd door Phyxion op 27-02-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Als Mol heb je een taak. En het is soms een eenzame taak die je moet volbrengen. Dwars tegen alle emoties in. Maar toch is het ook voor de Mol heel fijn om te kunnen delen met vrienden en bondgenoten.
Het was Rik die in deze aflevering zei dat hij het spijtig vond dat hij de Jokers van Chris had gepakt en daarom Chris er nu uit ligt... (precieze woorden van rik weet ik even niet meer, maar hier kwam het in ieder geval op neer)

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 27-02-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:56
l3art schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:27:
[...]

Het was Rik die in deze aflevering zei dat hij het spijtig vond dat hij de Jokers van Chris had gepakt en daarom Chris er nu uit ligt... (precieze woorden van rik weet ik even niet meer, maar hier kwam het in ieder geval op neer)
Als hij de Mol zou zijn en het Chris dus zou gunnen om te winnen had hij die van Margriet moeten pakken :P Voor mij is Margriet de Mol maar heb Rik wel op een zijspoor staan. Marlijn is het voor mij in ieder geval niet, hopelijk krijg ik geen ongelijk 5 maart en blijf ik bovenaan in de poule staan (van familie en vrienden) en klim ik hopelijk nog wat hoger in de Tweakers poule ipv plek 4 O-) Ben benieuwd naar de Roodshow vanmiddag en de muziekhint naar de Mol

[ Voor 14% gewijzigd door lubbertkramer op 27-02-2015 13:34 . Reden: Poule toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:14

Ankh

|true

Phyxion schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:18:
[...]

Die van de TV gisteren :)

[...]

Ratu Malam betekent Queen of the Night.
Rick dus? :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het is trouwens Rik, niet Rick :+
l3art schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:27:
[...]

Het kan ook op het delen van ervaringen/emoties slaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 11:06
Het is Prick, de P spreek je niet uit :+

Btw, ik denk dat Margriet de Mol is. Toch roep ik heel de tijd dat Rik het is, omdat hij de nieuwspresentator is. Ook zit hij opvallend te mollen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 09:21
Michielodc schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:37:
Het is Prick, de P spreek je niet uit :+

Btw, ik denk dat Margriet de Mol is. Toch roep ik heel de tijd dat Rik het is, omdat hij de nieuwspresentator is. Ook zit hij opvallig te mollen xD
Ervaring leert dat iedereen die opvallend doet t niet is, althans vind ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119483

Speltechnisch is het toch het meest logisch dat Margriet wint omdat zij de enige was die Rick heeft gekozen en dat Marlijn daarmee buiten te boot valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Anoniem: 119483 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:14:
Speltechnisch is het toch het meest logisch dat Margriet wint omdat zij de enige was die Rick heeft gekozen en dat Marlijn daarmee buiten te boot valt?
Waarom is dat het meest logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anders zitten er twee op Margriet? Wie wint er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:51

Ypho

Allround Nerd

Anoniem: 119483 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:16:
Anders zitten er twee op Margriet? Wie wint er dan?
De deelnemer met de minste fouten of die het snelste heeft ingevuld.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok.

Rick zei net in het journaal: Zo zie je maar, niets is wat het lijkt :-p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-05 20:41
Ik ben vanaf dag één er zeker van dat het Rik is, qua spel en bepaalde momenten in de afleveringen.

Echter als je naar de titels kijkt van sommige afleveringen dan neig ik naar Margriet, waarom?

De aflevering 'M acht' Margriet maakte de test als #8 en de naam 'kantelen' (aflevering 4?) moet je niet zien als een kasteel muur, maar als 'je kan telen'. En wat kan je telen? een bloem -> Margriet

Zo waren er nog twee aanwijzingen die haar kant opwezen. Alleen ik hoop zooo dat het Rik is.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen naar invites graag via DM, niet in dit topic.
De poule heet "GoT poule WIDM" en wordt beheerd door Tweaker "Herr Roedy".