Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Universal Audio heeft wel mooie deal nu; 3 plugins voor 399,-

Wordt voor my Ocean Ways voor re-micen van mn piano, Lexicon 244 voor awesome ambient delays en AMS RX16 voor drums :-)

Laatst ook nog wat samplepacks voor Groove Agent erbij. Zijn best lekkere packs.

Kusjes!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uad heeft elk jaar die actie. Maar vorige keer had ik zo'n pack gekocht maar de nieuwe software deed het niet goed dus heb ik het geld teruggevraagd. Wat mijn ervaringen betreft is de aftercare van UAudio niet bijster briljant.

Die Neutron ziet er goed uit. Klinkt een beetje steriel maar die transient shaper en exciter lijkt mij erg handig. Zelf gebruik ik ook wel eens Ozone tijdens het mixen en dan een of twee modules.
Dat je twee EQ's inverse kan matchen is leuk maar als je zoiets op het gehoor doet dan kom je er ook wel.

Als je nou die Neutron combineert met de analoge modelling van UAD dan heb je het best of both worlds. :)

Edit:
Nieuwe gear van Arturia

Afbeeldingslocatie: https://www.arturia.com/images/products/drumbrute/drumbrute-image.png

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

True, aftercare..is een beetje apart. Ze reageren amper op een security lek op hun website. Soms zijn ze wel snel overigens. Ik ga wel nog voor die package. Wel de beste die ze hebben gehad tot nu toe.

Andere vraag. Als ik een synthesizer wil bouwen waar ik met formules wil gaan werken, maar niet een hele audio & midi implementatie wil gaan doen. Kan ik dit met Reaktor doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Reaktor of als je nog freakier wilt Max/Msp. Die laatste kan met je Ableton integreren als je er iets zinnigs mee wil doen.

Edit:
Graties 808 kicks.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:32
Ik struikelde daarnet over deze uit-den-ouden-doosch video van 20 min over een stel britse pionierende babyboomers die het producen van electronische muziek hebben uitgevonden. De makers van de VCS-3 zitten er bijvoorbeeld bij. Ik vond het wel vermakelijk hoewel je even heen moet luisteren door de rather posh speaking chaps met don't-you-know en ofcourse-in-those-days sort of english.
YouTube: What the Future Sounded Like (2006)

Viewer discretion is advised, the video contains shots of eplicit nudity. En dat op zondag.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:02:

Dat je twee EQ's inverse kan matchen is leuk maar als je zoiets op het gehoor doet dan kom je er ook wel.
Deze functie is juist ontwikkeld voor mensen die daar moeite mee hebben. Ik vind het een goede feature en je mag soms best een duwtje in de rug krijgen als dingen wat lastiger zijn.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49
idd, wat kaos zegt. En ik denk dat het voor de doorgewinterde producer behulpzaam kan zijn als je op bus-niveau mixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:16:
Deze functie is juist ontwikkeld voor mensen die daar moeite mee hebben. Ik vind het een goede feature en je mag soms best een duwtje in de rug krijgen als dingen wat lastiger zijn.
Tuurlijk kan dat en het werkt vast ook prima. Maar dan kan het ook meer op mixen a la Ravensburger lijken.
Als dat de enige feature was die perse graag wilt dan zou het relatief een dure feature zijn. Dan zou je bijv ook naar Blue Cat plugins kunnen kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:44
Hey all. Ik had deze WIP al gecomponeerd voor mijn vakantie, maar heb hem daarna nog gemixt en onder een video edit gegooid.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madferit28
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 07:12
Na een lange periode niets geproduceerd te hebben, kreeg ik ineens zin om een remix te maken van de nieuwe Headhunterz track. Deze keer wat nieuwe master technieken toegepast, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

https://soundcloud.com/je...ys-tba-jelle-jansen-remix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Even een bump in 't topic (zal ook de laatste paar trackjes eens luisteren na mn lunch :-) )

Nieuws:
De Behringer DeepMind 12 komt met augmented reality besturing. Ik vind het supervet om een analoge synth te hebben die je op deze vette manier kan besturen. Ik weet niet of de interface goed zal zijn, maar het idee is supervet.

Nog een andere vraag;

Ik ben bezig met een webshop op te zetten, om mijn presets te verkopen. Nu zou ik wat feedback willen vragen op de website, maar ook de presets. Daarom wil ik een aantal vouchers voor alle producten die t/m xx tijd geldig zijn hier voor tweakers die willen meetesten, Ik weet niet echt of dit mag hier. Maar is voorl om te kijken of ik iets beter kan doen. Daar in ruil dus ook mijn presets nu + voucher na feedback extra. (Nu verwacht ik niet dat het storm gaat lopen of heel snel nieuwe neerzet, maar moet ergens beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
Ik weet niet voor welke synths of vsti's je presets wil gaan verkopen, maar voor de populaire is het heel eeg belangrijk dat je je sounds showcased in audio tracks en/of filmpjes. En de sounds zelf moeten gewoon perfect/easy to fit in of origineel/uniek zijn.

Filmpjes zijn beter omdat je er informatie/tekst en andere marketing kan toevoegen.

Een echte hardcore webshop hoef je niet te bouwen. Paypal transacties alleen werken perfect.

Zo heb ik zelf al enkele banks voor sylenth1, m-audio Venom en Roland jv1080 gekocht op basis van demo's en de betaling etc. volledig via paypal afgehandeld.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Bindende kijktip voor alle oude en jonge producers/dj's
http://www.ntr.nl/Planet-Elektro/219

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26
Leuke uitzending, vooral de TB303 en de TR606 die voor jazz muzikanten waren ontwikkeld.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
teacher schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 00:01:
Bindende kijktip voor alle oude en jonge producers/dj's
http://www.ntr.nl/Planet-Elektro/219
Hahaha wou ik ook net posten. Stukje gezien, was zeer indrukwekkend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:20
Niet zozeer een producer vraag maar ga hem hier toch stellen.

Ik heb een set Yamaha HS7 studio monitoren met monopads eronder. Nou klinkt dit "oke" op mijn onboard geluidskaart: X99 dus wel een recente. Toch kwamen de ongewenste geluiden van mijn pc ook door de speakers. Focusrite 2i2 gekocht met XLR kabels om het op te lossen. De bij geluiden van mijn pc waren inderdaad weg en het geluid ging er ook iets op vooruit. Maar voor iemand die niet opneemt en alleen muziek ( lossless ) luistert is er totaal niks in te stellen kwa equalizer etc. Dus de focusrite weer retour gedaan.

Wat ik zoek: een geluidskaart bij voorkeur extern ivm storing, met wat uitgebreidere software om mee te spelen/ te regelen. Liefst ook gebalanceerd.

https://www.asus.com/Essence-Hi-Fi-Audio/Essence_One_MKII/

Ik kwam zelf op deze uit maar deze is niet verkrijgbaar. Jullie nog ideeën?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
RemcoINC08 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:26:

https://www.asus.com/Essence-Hi-Fi-Audio/Essence_One_MKII/

Ik kwam zelf op deze uit maar deze is niet verkrijgbaar. Jullie nog ideeën?
Op eBay staan er wel een paar. Vind het persoonlijk wel heel veel geld voor zoiets.

Is een player met een ingebouwde software EQ niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:20
yGiDoRp schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:28:
[...]

Op eBay staan er wel een paar. Vind het persoonlijk wel heel veel geld voor zoiets.

Is een player met een ingebouwde software EQ niets?
Ja die ebay prijzen zijn echt dubbel zo veel als hij nieuw heeft gekost. Zou je echt een gebalanceerde uitgang nodig hebben als je geluidskaart extern is? Dan komen er al wat meer opties bij.

Software EQ zou kunnen maar houd ik als laatste optie.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
RemcoINC08 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:45:
[...]

Ja die ebay prijzen zijn echt dubbel zo veel als hij nieuw heeft gekost. Zou je echt een gebalanceerde uitgang nodig hebben als je geluidskaart extern is? Dan komen er al wat meer opties bij.

Software EQ zou kunnen maar houd ik als laatste optie.
Volgens de Pricewatch scheelt het niet zoveel.

Gebalanceerd maakt volgens mij niet zo veel uit als je degelijke kabels gebruikt die niet langer dan 3 meter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Je kan toch ook een losse hardware equalizer in je chain hangen?
Zijn genoeg betaalbare exemplaren te vinden.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
Daar zat ik ook al aan te denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:09

Wom

Lang geleden dat ik nog iets uit mijn FLStudio heb gepoept. Dit is dus wat voor Freestyle moet doorgaan, hoewel je dit vroeger dus gewoon jump/jumpstyle noemde :+

150bpm waar flink wat in gebeurd dus. Geluidstechnisch kan ik niet echt mee met de dynamiek die ik in jullie snippets hoor merk ik wel.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yGiDoRp
Ik vind het wel leuk als ik zit te klooien als dit:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2621Ducw8hM]

En dat dit er dan uit komt:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1fcHNymmAdU]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia
Leuk filmpje yGiDoRp! Herkenbaar ook die eerste. Leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
Wom schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:11:
Lang geleden dat ik nog iets uit mijn FLStudio heb gepoept. Dit is dus wat voor Freestyle moet doorgaan, hoewel je dit vroeger dus gewoon jump/jumpstyle noemde :+

150bpm waar flink wat in gebeurd dus. Geluidstechnisch kan ik niet echt mee met de dynamiek die ik in jullie snippets hoor merk ik wel.

[audio]
Ik vind het leuk, maar voor mijn gevoel is de kick er nog net niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madferit28
Wom schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:11:

[audio]
Klinkt niet verkeerd, maar de track klinkt wat leeg. Wat extra effectjes tussendoor en reverb op je lead zullen het een stuk voller laten klinken. Daarnaast lijkt het erop dat je kick aan het clippen is, al kan dat ook aan mij liggen.

Deze week een keer aan de slag gegaan met Raw Hardstyle voor de verandering.

[Linkje naar Soundcloud]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een nummer ten ere van de Star Wars saga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
Korg Monologue. 25 keys. Monoloog. $300. Stijve lul: http://www.korg.com/us/products/synthesizers/monologue/

Afbeeldingslocatie: https://medias.audiofanzine.com/images/normal/korg-monologue-1580454.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door apNia op 01-11-2016 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:40:
[video]

Een nummer ten ere van de Star Wars saga.
Zou iets meer variatie in mogen Dennis. Het is best een saai nummer zo. Het "klopt" technisch gezien allemaal. Maar het klinkt door het hele nummer heen best hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26
Inderdaad saai en ik herken niks van Star Wars.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Agree. Sorry :*

Monologue is cool. Maar blijf de minilogue cooler vinden. Enige nadeel is dat het wat karakter mist. Ik ben in de aanval om een DSI Tetra4 te kopen. Een moog vind ik weer too much character hebben imho. Niet mijn ding.

Overigens komt geloof ik vandaag Universal Audio met een grote software update (thunderbolt op windows 10, support voor OSX Sierra, Console 2 voor Apollo Firewire en nieuwe plugin 'API 2500'-compressor gespeculeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

apNia schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:13:
Leuk filmpje yGiDoRp! Herkenbaar ook die eerste. Leuk om te doen :)
^^

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nummer was inderdaad wat saaitjes.

Dat kwam vooral door maar 4 verschillende patterns.

Het volgende nummer gaat wat diverser worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Waarom duw je jezelf niet naar een hoger niveau door eens een track compleet uit te werken tot ie goed is?

Lees deze blog ook eens van begin tot einde, http://74in74.tumblr.com het boek waarop deze gebaseerd is, is trouwens een aanrader....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sustain
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 15:37
gitaarwerk schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:06:
Even een bump in 't topic (zal ook de laatste paar trackjes eens luisteren na mn lunch :-) )

Nieuws:
De Behringer DeepMind 12 komt met augmented reality besturing. Ik vind het supervet om een analoge synth te hebben die je op deze vette manier kan besturen. Ik weet niet of de interface goed zal zijn, maar het idee is supervet.

Nog een andere vraag;

Ik ben bezig met een webshop op te zetten, om mijn presets te verkopen. Nu zou ik wat feedback willen vragen op de website, maar ook de presets. Daarom wil ik een aantal vouchers voor alle producten die t/m xx tijd geldig zijn hier voor tweakers die willen meetesten, Ik weet niet echt of dit mag hier. Maar is voorl om te kijken of ik iets beter kan doen. Daar in ruil dus ook mijn presets nu + voucher na feedback extra. (Nu verwacht ik niet dat het storm gaat lopen of heel snel nieuwe neerzet, maar moet ergens beginnen).
Check misschien ook even https://splice.com/ ik heb geen idee of je er zomaar soundbanks/presets/samples kunt gaan verkopen maar het is wel een populaire go-to website om geluidjes te kopen voor veel producers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Sustain schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:27:
[...]

Check misschien ook even https://splice.com/ ik heb geen idee of je er zomaar soundbanks/presets/samples kunt gaan verkopen maar het is wel een populaire go-to website om geluidjes te kopen voor veel producers.
Thanks! heb er naar gekeken, maar is niet mijn manier van verkopen. Ze hebben wel toffe plugins.

Ik heb nu gewoon een site gebouwd die in ieder geval https heeft, een checkout systeem + downloads. Investering was niet hoog, dus ga het eens proberen. Nu alleen geen tijd om echt aan geluiden bouwen te komen, haha.

Laatste tijd vooral op zoek gegaan naar leuke gear. Nu een DSI Tetra en een Roland JP-8080 (nog in onderhandeling voor een vrij goede prijs). Dan ben ik hopelijk even compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Je gaat wel hard :) wil wel eens een foto van je setup zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
gitaarwerk schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:18:
[...]

Thanks! heb er naar gekeken, maar is niet mijn manier van verkopen. Ze hebben wel toffe plugins.

Ik heb nu gewoon een site gebouwd die in ieder geval https heeft, een checkout systeem + downloads. Investering was niet hoog, dus ga het eens proberen. Nu alleen geen tijd om echt aan geluiden bouwen te komen, haha.
Vergeet niet dat dat mogelijk een drempel kan zijn voor mensen. Gemak is wel heel belangrijk voor een hoop gebruikers, en daar is ook een hoop voor te zeggen. Maar bij Splice kan iemand specifiek een sample kopen, en dat kan er wel voor zorgen dat je weinig verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ik wil sowieso kleine packs aanbieden met niet teveel poespas. Dempels laag houden :-) Splice kan ik me niet inschrijven overigens. Dat is wel jammer. Het zijn inderdaad samples, en geen presets.

Ik wil bijvoorbeeld voor Blofeld een set maken op basis van eigen samples (zit een sampler in als je de upgrade hebt). Dat kan je daar niet aanbieden. Maar is sowieso wel een idee om dit via een ander kanaal aan te bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Topicstarter
Iemand al wat gespeeld met Image-Line nieuwe Transistor Bass? (TB-303 emulatie)
Ik heb zelf nog nooit met een plugin gespeeld die een TB-303 nadoet, omdat acid house niet echt mijn ding is. (ook al kun je een TB-303 natuurliik voor veel meer gebruiken dan dat). Maar ik moet zeggen, het klinkt echt lekker. Leuk om mee te spelen. De patches en bass rifs die ze zelf gemaakt hebben zijn de moeite om mee te spelen. Zitten een paar lekker sounds tussen

edit: Eerste werk met Transistor Base

Image-Line heeft de laatste tijd een gigantische hoeveelheid ergernissen uit hun software gehaald. Het is echt de moeite waard om te updaten naar 12.4

- Kan nu mijn op mijn MIDI controller het MIDI kanaal kiezen en dan eindelijk rechtstreeks een multichannel plugin bespelen zonder MIDI Outs. Vroeger kon dat niet omdat FL Studio elk midi signaal naar kanaal 1 converteerde (omni mode).

- Je kunt nu plugins locken aan midi controllers. Kan ik eindelijk fatsoenlijk 2 of 3 controllers gebruiken.

- Externe midi programma's die midi manipuleren hebben nu geen last meer van een midi feedback loop omdat Fl Studio vroeger elk inkomend signaal naar kanaal 1 omzette. EINDELIJK!

- Real time stretching zoals Ableton Life met Warp. Vocals en loops op een andere tempo als jou project spelen nu feiloos op de juiste BPM. En het klinkt gigantisch goed. Voor het maken van remixen is het nu zoveel makkelijker om audio op de juiste timing te krijgen.

etc etc etc. FL Studio is nu echt gewoon de beste DAW sofware voor mensen die een deftige pianoroll nodig hebben. En ze zijn de eerste grote speler die met vectoriale plugins bezig zijn. Voorlopig alleen hun eigen plugins maar de rest zal wel volgen in de komende jaren.

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 13-11-2016 13:38 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Hee all!

Ik heb hier al een hele poos niks meer van me laten horen (gebruikersnaam was eerst Whyte ;) ). Lurk af en toe nog wel wat, maar ben wel trots op deze dus kruip toch even onder m'n steen vandaan. Eindelijk releasebaar niveau bereikt qua productie en een mooie eigen studio in Amsterdam waar ik helemaal happy ben O+ .

En daar komen dan dit soort plaatjes uit... warm, housy, vol, beetje obscuur. Zit veel liefde in in ieder geval. Leuk om dit met jullie te delen na al die jaren discussiëren hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Knap hoor, helemaal mijn ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Lekkere nummers inderdaad, m.n. de tweede. Wel een beetje bass heavy (naar mijn smaak) maar dat hoort vermoedelijk bij de stijl.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Ik heb wat zitten spelen met Transistor Base en er rolde een halve track uit!

Best chill toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Florinsz schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:13:
Hee all!

Ik heb hier al een hele poos niks meer van me laten horen (gebruikersnaam was eerst Whyte ;) ). Lurk af en toe nog wel wat, maar ben wel trots op deze dus kruip toch even onder m'n steen vandaan. Eindelijk releasebaar niveau bereikt qua productie en een mooie eigen studio in Amsterdam waar ik helemaal happy ben O+ .

En daar komen dan dit soort plaatjes uit... warm, housy, vol, beetje obscuur. Zit veel liefde in in ieder geval. Leuk om dit met jullie te delen na al die jaren discussiëren hier!

[audio]

[audio]

[audio]
Die tweede begint goed. Die ga ik even helemaal afluisteren. Ik zat met mijn trackie ook in de relaxte sfeer dus ik blijf er wel efkes in.

Oh en nog een trackje van mij. Samenwerking met Bach.

Stelt niet zo veel voor. Beetje spelen met chord progressies van bach. Paar geluidjes en klaar. Als balans voor al die projecten die ik maar niet afkrijg :P

[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 13-11-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Kain_niaK schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:53:
Stelt niet zo veel voor. Beetje spelen met chord progressies van bach. Paar geluidjes en klaar. Als balans voor al die projecten die ik maar niet afkrijg :P
DIY of met Cthulhu van xfer records? Cthulhu doet ook iets met de koralen van Bach. Either way, it kinda sucks :P
Die smooth law obiding citizen (Citizen Kain ?) van de post daarvoor vind ik best wat hebben, klinkt eigenlijk best goed voor een wip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Een play op Smooth Criminal. Smooth Law Abiding Citizen. SLAC for kort.

Zal wel weer de ijskast in gaan voor een jaar of drie. Ben tevreden dat ik zo een warme chille sounds heb kunnen maken in twee nachtjes hammeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:49
Ik ben ook weer eens gaan experimenteren met LMMS.
Een poging gedaan tot het maken van een liquid DnB track. Het zal vast een stuk beter kunnen maar ik wilde het toch even delen. :P

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
Fabfilter Pro-R, de nieuwe reverb plugin van Fabfilter!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Leuke nieuwe nummertjes allemaal :-) Vind ze allemaal best prima klinken allemaal!

Ik ben nog steeds ana het rondsletten met gear. De JP8080 komt deze week binnen, studio heeft tijdelijke cleanup gekregen, en heb weer letterlijk ruimte om stereo te luisteren :X. Heb wat nieuwe dingen bedacht, dus ga ze eens uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:20

-d-

De moeite waard om deze dagen de Warehouse deals op alle Amazon's in europa uit te pluizen (nu met extra korting ivm black friday), staan wel leuke dingen tussen. Heb zelf een Microbrute voor 170 euro en een Maschine Mikro voor 220 (incl verzenden) kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Als ik nu nog hardware bij koop krijg ik problemen met mijn vriendin vrees ik, maar niet getreurd want wat ik nog op mn verlanglijst heb is bij amazon sowieso niet te krijgen :p

(Juno 106 & SH101)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ben benieuwd waarom je de SH101 zou willen overigens :-)

Juno 106 is vet, natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ik heb nu een SH101 plugin, en ik gebruik die voor al mijn baslijnen. Aangezien ik HW veel toffer vind dan software wil ik de HW variant. Het zelfde geld voor de juno overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Explains :-) Wist niet of de SH101 erg goed was eigenlijk. Ik vind bijvoorbeeld de Gaia maar beetje slapjes. Probeerde wat teveel wat anders te zijn. Ondertussen de JP8080 binnen, en is erg vet. Een beest voor saws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ken de sound van de JP niet zo goed, maar ik heb begrepen dat het een trance klassieker is. Morgen heb ik hier overigens een stukje HW binnen waarvan ik hoop dat ik dat het het duurste gaat worden waartoe ik ooit verleid ga worden. (als in "het moet echt niet duurder meer worden")

Pics komen deze week ongetwijfeld.....

Hopelijk krijg ik de komende week mijn track Happy? ook nog eens af...

[ Voor 10% gewijzigd door Yalopa op 21-11-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Zeker. Nu maak ik meer dan trance, maar er is wat met die synth wat andere gewoon niet hebben. En heb een hoop super saws gehoord...

Klinkt spannend. Ben erg benieuwd! Analoog/vintage/modern? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit is op meerdere vlakken impressive :D

http://www.errozero.co.uk/acid-machine/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:58

2mb

Even een berichtje tussendoor: het legendarische tranceproducerduo Gabriel & Dresden heeft een kickstartercampagne opgezet om de productie van hun nieuwe album te funden. Dat is op zich niet zo bijzonder in deze tijd, maar als je ziet wat ze zoal aanbieden aan opties:
  • Wekelijkse livestream vanuit de studio
  • Advisory board waarbij je feedback kan leveren op de nummers
  • Ze komen thuis voor je koken :+
  • Je kunt twee dagen meeproducen in hun studio
  • Ze komen een privé houseparty bij je thuis geven
Geweldig die creativiteit :D

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
SH-101 is legendary natuurlijk. Acid machine, maar ook perfect voor trippy (Psy).

System-1 Plug-Out emuleerd hem goed, maar voor puristen is het niet goed genoeg.

En de JP-80x0 is een legendary Trance machine.

Zijn de masterclasses van Deadmau5 en Hans Zimmer hier al gedropped?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dtj6dDARgfQ]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yCX1Ze3OcKo]

Totaal off topic maar nu zie ik ook ineens deze :9

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oMY78TcytGc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
SH101 de acid machine? Da's de 303. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57

GforceNL

Out of memory....

2mb schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:15:
Even een berichtje tussendoor: het legendarische tranceproducerduo Gabriel & Dresden heeft een kickstartercampagne opgezet om de productie van hun nieuwe album te funden. Dat is op zich niet zo bijzonder in deze tijd, maar als je ziet wat ze zoal aanbieden aan opties:
  • Wekelijkse livestream vanuit de studio
  • Advisory board waarbij je feedback kan leveren op de nummers
  • Ze komen thuis voor je koken :+
  • Je kunt twee dagen meeproducen in hun studio
  • Ze komen een privé houseparty bij je thuis geven
Geweldig die creativiteit :D
Stoere actie!

Helaas is de $10.000 CD-collectie USA shipping only *klikt winkelwagentje leeg* :+

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
apNia schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:29:
SH101 de acid machine? Da's de 303. :+
TB op 1.
SH op 2.

Maar een SH kan meer dan een TB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterBezemer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 08:52
yGiDoRp schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:04:
Zijn de masterclasses van Deadmau5 en Hans Zimmer hier al gedropped?
Die van Hans Zimmer ga ik waarschijnlijk wel volgen, en dit jaar weer naar zn concert :)

een van mijn recente composities:

en nog 1tje dan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
yGiDoRp schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:35:
[...]

TB op 1.
SH op 2.

Maar een SH kan meer dan een TB.

[video]
Damn, I stand corrected. Wist niet dat het zo erg als een 303 kon gillen. Is 't het Roland filter ofzo die het z'n kenmerkend geluid geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
Thanks Peter, concert lijkt me top!

Leuke muziekjes ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ramsay heeft mooie kooklessen online ... check maar eens "stuffed chicken roll" en "beef wellington" van de fastfood serie :Y)

Hans zimmer maar eens kijken.. sowieso vind ik beide stylen erg goed.

Later ff kijken naar de SH-101. Soms we verwarrend dat de typenummers ook sommige synths totaal anders zijn.

Jupiter is redelijk gelijk gebleven (niet per se qua sound, maar wel qua interface e.d. ) .. alhoewel.. jp80x0 totaal niet hetzelfde zijn. Zelfde met de SH serie. 101/201/gaia zijn allemaal erg anders.

• apNia
D16 heeft een mooie SH101 emulatie btw, mocht het interessant zijn: http://d16.pl/lush-101

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Ha lui! Eindelijk weer eens een paar daagjes muziek kunnen maken en maar weer eens mn gitaar opgepakt. Heerlijk cliche pinkfloyd style trackje gemaakt, wilde ik jullie niet onthouden.. Ik speel minder gitaar dan mijn skills nodig hebben, maar wat een instrument is t toch ;)

Edit: Nu met link ;)

[ Voor 15% gewijzigd door millman op 24-11-2016 22:43 ]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
millman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:30:
Ha lui! Eindelijk weer eens een paar daagjes muziek kunnen maken en maar weer eens mn gitaar opgepakt. Heerlijk cliche pinkfloyd style trackje gemaakt, wilde ik jullie niet onthouden.. Ik speel minder gitaar dan mijn skills nodig hebben, maar wat een instrument is t toch ;)

[audio]
Nice! Zou je dit niet kunnen gebruiken voor een (non neuro) dnb track? Als intro zou dit niet misstaan :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
WAT NOU NON NEURO :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
RIJ JIJ ALTIJD VOL GAS DAN? :(

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
alles moet neuro :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 21:08
Mensen nog leuke deals gescoord op deze black friday ??
Punchbox van d16 is wel een mooie deal dacht ik zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

kaos- schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:11:
[...]

RIJ JIJ ALTIJD VOL GAS DAN? :(
Een aantal deccenias geleden kon je dat echt niet zeggen :( , :+
Akemi schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:34:
Mensen nog leuke deals gescoord op deze black friday ??
Punchbox van d16 is wel een mooie deal dacht ik zo.....
Waves heeft gratis de TapDelay plugin. Best leuke. (Ik kwam via daarop zoeken ook op de TAL Chorus. Altijd gratis geweest. Is juno chorus clone... erg goed... stiekem fijner dan een Dimension D)

UAD heeft aantal goeie, maar denk dat de beste deals daar nog moeten komen.

NI heeft 50% off.

Verder staan er hier heul veel: https://www.gearslutz.com...cyber-monday-deals-4.html

Vergeet niet de Kork plugins..welke ik erg goed vind:

https://www.korguser.net/shop/software/index.asp

[ Voor 5% gewijzigd door gitaarwerk op 25-11-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

kaos- schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:43:
[...]

Nice! Zou je dit niet kunnen gebruiken voor een (non neuro) dnb track? Als intro zou dit niet misstaan :)
Ha, heb m nu zoveel gehoord dat ik er zeker nu niet een stuk van in een andere track ga verwerken, daarnaast, 111bpm.. gaat m niet worden ;) Maar omdat jullie nog wat bass tegoed hebben nog wat werjes in progress, waaronder mijn interpretatie van Trap:

[Soundcloud: http://soundcloud.com/millman-1/millerz-tomacose-trap-code-wip]

en nog een classick dnb track in de makings, alle vocals moeten eruit want die zijn drama :X en het intro en middenstuk moeten nog anders maar verder toch al lekker:

[Soundcloud: http://soundcloud.com/millman-1/mp3-speaker-millerz-the-power-of-frequenties-wip]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yGiDoRp
Een Sinterklaas cadeau voor mezelf gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/t96hmb2l9/IMG_6395.jpg

En mijn eerste mixje.

https://www.mixcloud.com/...he-ddj-rb-techno-135-bpm/

[ Voor 25% gewijzigd door yGiDoRp op 25-11-2016 22:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Geen black friday deal mar sinds dinsdag staat deze bij mij thuis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ELoW2TCENuNBjo2N4z3577aQ/medium.jpg

Wurly EP 200, Duitse versie. Te duur aankocht (voor de staat waarin hij zich bevond), boven mijn geschatte budget laten revisioneren, toch ongelofelijk blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Yalopa schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:12:
Wurly EP 200, Duitse versie. Te duur aankocht (voor de staat waarin hij zich bevond), boven mijn geschatte budget laten revisioneren, toch ongelofelijk blij mee.
Sample sounds or it didn't happen :P :9
Ik zit ook wel eens te denken over zoiets, maar dan een Rhodes :9
Of een of andere vintage upright piano, maar dan moet ik eerst verhuizen naar iets zonder buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Een Rhodes was ook leuk geweest, maar deze zijn nog duurder (want populairder) en complexer ter herstellen.

ik moet zeggen dat ik de samples van NI Kontact nu wel zeer levenloos vind klinken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Steve Duda (Serum) legt zijn signature sound uit!

Zeker de moeite waard om eens te zien.

[ Voor 50% gewijzigd door Kain_niaK op 26-11-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Black friday is voorbij maar Bitwig Studio is nog tot eind november met 100,- korting te koop. Dus voor 199,- kun je producen onder Linux (naast window en osx uiteraard). Moet nog wel je hardware ondersteund worden door drivers voor Linux maar mijn focusrite 6i6 werkt bijvoorbeeld vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Helaas ijn teveel goede gratis software op Windows only, en ik houd wel beetje heel erg van mijn hardware ;-) Maar Linux lijkt me erg gaaf om ook op te produceren. Misschien bouw ik wel op linux mn synth. Zal filmpjes later eens kijken. Wel interessant.

Wurlitzer is erg vet. Rhodes ook. Mijn neefje heeft een oude rhodes laten reviseren. Ook teveel geld in gestopt. Zelfde als zijn de befaamde JBLs.. niet mijn ding, maar hij is er erg blij mee :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Ik ben een youtube serie aan het maken dat het hele proccess toont. Van het componeren van akkoorden en melodie tot het vinden van de juiste geluiden. Tot het maken van de drums. Beetje sound design in Serum en andere VST plugins. En dan de effecten. En misschien zelfs mixing. Ik heb momenteel geen monitors dus kan moeilijk mixen maar een vriend van me heeft een studio waar ik in de toekomst hopelijk af en toe mijn ding kan doen.

Het is zeker niet professioneel. Maar vroeger wou ik alles perfect en dan begon ik nooit ergens aan. Nu ga ik gewoon doen. En ik word wel beter onderweg. En gewoon lekker video's uploaden naar youtube en diep de muziek in. En mijn hoofd.

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 26-11-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
Handy pandy:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
Kain_niaK schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 18:12:
Ik ben een youtube serie aan het maken
Leuk man, ik heb gesubbed. Ik zou wel graag zien dat je camera ergens stabiel opstelt. Krijg een beetje motion sickness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Sorry, ik heb gewoon geen betere spullen. Er is weinig werk momenteel in Red Deer omdat olie zo laag staat.
Met een camera op mijn hoofd kan ik laten zien waar ik op dat moment naar kijk. Alleen als ik aan het jammen ben dan beweeg ik nog al vaak met mijn hoofd. Ik zal kijken of ik er met software iets aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
Kain_niaK schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:06:
Sorry, ik heb gewoon geen betere spullen. Er is weinig werk momenteel in Red Deer omdat olie zo laag staat.
Met een camera op mijn hoofd kan ik laten zien waar ik op dat moment naar kijk. Alleen als ik aan het jammen ben dan beweeg ik nog al vaak met mijn hoofd. Ik zal kijken of ik er met software iets aan kan doen.
Tja het hoeft niet veel te kosten. Een ladder of iets dergelijks waar je de camera op zet werkt ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Trackje gemaakt vanavond. Niet perfect, maar belangrijker om zaken gewoon af te maken als je in de flow zit (in die zin eens met Kain hierboven):

[Soundcloud: https://soundcloud.com/ottocoster/synchronized-remix]

House, met TAL U-NO voor de basjes en Massive voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Kain_niaK schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 18:12:
Ik ben een youtube serie aan het maken dat het hele proccess toont. Van het componeren van akkoorden en melodie tot het vinden van de juiste geluiden. Tot het maken van de drums. Beetje sound design in Serum en andere VST plugins. En dan de effecten. En misschien zelfs mixing. Ik heb momenteel geen monitors dus kan moeilijk mixen maar een vriend van me heeft een studio waar ik in de toekomst hopelijk af en toe mijn ding kan doen.

Het is zeker niet professioneel. Maar vroeger wou ik alles perfect en dan begon ik nooit ergens aan. Nu ga ik gewoon doen. En ik word wel beter onderweg. En gewoon lekker video's uploaden naar youtube en diep de muziek in. En mijn hoofd.

[video]
Goed begin ;)

Paar tips:
- Resolutie omhoog, vooral van je screen capture software (je kunt nu echt niets lezen van je scherm)
- Camera op een vaste positie idd, dit is te veel shaky cam
- Meteen beginnen met de content, een minuut lange intro met gepraat doet het niet goed op YouTube. Eerst een stukje spelen, als preview, en daarna kan je wel uitleggen wat je gaat laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
2mb schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:47:
[...]

Goed begin ;)

Paar tips:
- Resolutie omhoog, vooral van je screen capture software (je kunt nu echt niets lezen van je scherm)
- Camera op een vaste positie idd, dit is te veel shaky cam
- Meteen beginnen met de content, een minuut lange intro met gepraat doet het niet goed op YouTube. Eerst een stukje spelen, als preview, en daarna kan je wel uitleggen wat je gaat laten zien
- Deel twee heeft hogere resolutie

- Camera op mijn hoofd maakt de overgang van de first person camera naar het scherm een stuk beter. Ik kan richting mijn scherm kijken, en dan overschakkelen naar de desktop recording.

- Er zullen stukken tussen zitten waar ik aan het focusses ben en langere tijd niks zeg. De bedoeling is om het hele process the laten zien. Niet om een oud project te openen en uit te leggen hoe het werkt. Zie het als een live stream. Tussen deeltjes in zal ik wat werk doen want anders heb ik straks 20 uur video en dat kijkt geen hond. Deel twee was al veeeeel te lang. Elk deeltje zou iets van 7 of 8 minuten moeten zijn.

Maar het coole is natuurlijk als ik samen met mijn kijkers iets cools ontdek, dat mij zelf ook verrast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Waneer elke verandering niets meer bijbrengt moet je stoppen met veranderen....

Relax house nummertje, zoals steeds waardeer ik julie feedback

[ Voor 70% gewijzigd door Yalopa op 28-11-2016 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

yGiDoRp schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:47:
[...]

Tja het hoeft niet veel te kosten. Een ladder of iets dergelijks waar je de camera op zet werkt ook.
Adobe Premiere kan je helpen met het beeld stabiliseren. Werkt lekker. Zal later eens kijken. Sowieso vet initiatief!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Ik werk momenteel met camtasia, wil het niet te ingewikkeld maken. Heb zero experience met video software.

Compositie

MIDI --> https://drive.google.com/...dssFjmeVr1ZWV2OFllLTBhNkE

Vergeet niet de Creative Commons licentie na te leven, als iemand het gebruikt graag linkback naar mijn soundcloud pagina

Productie (hip hop)

Misschien maak ik het mijzelf ook te ingewikkeld en moet ik gewoon eens mijzelf opnemen als ik piano speel. Best best beter geworden als pianist de laatste 4 jaar. :)

[ Voor 101% gewijzigd door Kain_niaK op 28-11-2016 22:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:45
Nieuwe productie. Gemaakt van een 'live' optreden in mijn woonkamer met Ableton Live en de Push door middel van het loopen en stapelen van gitaar en drum/percussie.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Zeer mooi gedaan, doet me denken aan een concert wat ik laatst zag met een solo bassist en een pedal setje.

geweldig ook hoe de kat halverwege het filmpje in actie komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madferit28
Mensen die bekend zijn met Hardstyle weten ongetwijfeld dat de scene is verdeeld in euphorische en raw hardstyle op dit moment, middels deze remix probeer ik beide samen te brengen. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden :)

https://soundcloud.com/je...nsen-remix-20free-release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
millman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:30:

[audio]
Klnkt vet zeg (ook al is het erg cliche)!

Ben benieuwd wat het wordt als je er op één of andere manier meer je eigen twist aan geeft.
Luapper schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:54:
Nieuwe productie. Gemaakt van een 'live' optreden in mijn woonkamer met Ableton Live en de Push door middel van het loopen en stapelen van gitaar en drum/percussie.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

...
Cool, ik hou erg van dit soort muziek. Stond het arrangement al vast en is het een uitvoering hiervan, of bedenk je on-the-fly welke loops en stukjes je triggert?

@Kain_niaK: gaaf om een kijkje in de keuken te krijgen. Zo zie je dat iedereen zo zijn eigen maniertjes heeft. Keep it up!

[ Voor 24% gewijzigd door Reynouts op 05-12-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Ik weet niet of het mag, maar dan pleur je dit er maar af Moderator.
ok!

Even serieus: diensten kan je aanbieden in aanbod.

[ Voor 77% gewijzigd door teacher op 05-12-2016 22:17 ]

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Pagina: 1 ... 26 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.