kaos- schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 01:12:
Ik kan het mis hebben en vat dit ook niet op als een flame, maar ik krijg spontaan claustrofobische neigingen als ik dit zo zie. Het lijkt me praktisch onmogelijk hier met 2 laat staan 3 personen te zitten.
Sowieso die reflecties van de zijkanten komen dan wel héél erg vroeg niet?
Vat niks op als flame.. een ieder mag zijn mening vormen. doe ik ook
Het is niet groot nee.(4000*1700) Maar als je zag hoe ik er eerst bij zat, (met een muts, sjaal en handschoenen.. want koud en tocht) dan is dit 120% vooruitgang. En daarbij, geen van mijn vrienden hebben behoefte om muziek te maken. Dus het is inderdaad een 1 persoonskamer. (wat ik totaal niet erg vind, ik heb wel iets kluizenaarsachtige neigingen soms

)
Qua refelcties, ik hoop ze in toom te kunnen houden met mijn DIY acoustic panels.
Mijn eerste testen met een spl-meter en meet microfoon zijn hoopvol.
Ik denk dat er nog wel wat fine-tuning toegepast moet worden, maar ook dit zal beter zijn dan mijn vorige hokje.
Helaas, geen optie. Ik kon het kozijn niet draaien zonder echt op slopershoogte te komen.
Hierdoor draait de deur naar binnen, en ik moet ook nog ergens een pioneer Aero setje kwijt.
De deur zal vaak (altijd denk ik in de winter) gesloten zijn. Dit met het oog op stookkosten.