Waarom beeld ik mij Hans Solo en zijn Wookie in?Bornhald schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:50:
[...]
voor al mijn doelen heb ik maar 1 schip nodig, de cutlass YARRR
If my ship can't do it, none can.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Waarom beeld ik mij Hans Solo en zijn Wookie in?Bornhald schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:50:
[...]
voor al mijn doelen heb ik maar 1 schip nodig, de cutlass YARRR
Mag ik ook meevliegenCase_C schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:47:
[...]
Het voordeel van de Carrack is natuurlijk ook dat je niet continue op elkaar neus hoeft te zitten. En als een crew-member vervelend is kan die altijd uitwaaien op het sun-roof van de Carrack:P
Maar je bent uiteraard van harte welkom om mee te vliegen.
De ruimte in het schip viel me ontzettend tegen eigenlijk, best een deal brekerBasekid schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:02:
Mensen, de Freelancer is gewoon het beste schip. Punt
Ik wacht nog op de remakeJorrie schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:07:
[...]
De ruimte in het schip viel me ontzettend tegen eigenlijk, best een deal breker
Hopelijk dus ook patch 1.1a.Hey guys! Here’s the preliminary content schedule for this week. We’re also hoping to put out 1.1a later this week, if all things go according to plan… which will spawn a few more interesting additions to this schedule if it happens as intended. As always, we’ll keep you updated!
Monday, March 30th
- 10 for the Chairman
Tuesday, March 31st
- Meet the Devs: Gurmukh Bhasin, Vanguard concept artist
Wednesday, April 1st
- Vault Update
- April Fools Day Surprise
Thursday, April 2nd
- Around the Verse Episode 38
- Reverse the Verse
Friday, April 3rd
- Monthly Report
Saturday, April 4th
- Weekly Roundup
1 – Will players be able to join Arena Commander matches already in session
■Yes, there's no reason why they wouldn't eventually be able to.
■We're implementing a new match-maker (make me a match!)
■It will be part of the UI interface, shortly.
2 – I want to have a hangar party. Will I be able to issue a code that allows everyone in for the weekend? Will my hangar get instanced?
■The first iteration uses the follower implementation, but we want to use a friends implementation.
■You'll be able to send friends an invite and they'll be able to come in.
■We're looking for as many as 32 players in the Astro Arena so we may get up to that level in the hangar.
■Memory, framerate, polys, etc.
■Expect between 8 and 32 in the first iteration.
■Won't you be playing the FPS module instead? How will we tell each other apart?
3 – If we use a balistic weapon smaller than the size alloted to a mount, could we carry more ammo?
■No. There is a min and a max size on a given mount.
■The sizing doesn't give you an adapter to spend that unused point.
■There may be eventually though.
4 – Is Star Citizen coming to Linux?
■We run it in Linux, but there is no OpenGL graphics dll.
■CryEngine was working on one but it hasn't gotten to an acceptable performance standard.
■They're looking at OpenGL support next after DX12.
5 – How will the larger ships manage given the loss of one point size on gimbaled mounts? Will the larger ships be compensated as they can't maneuver like a smaller ship?
■Too many people are panicked, but it's a matter of the confusion over size and class.
■They will be adjusted so that they live in their appropriate spaces. We're not gimping the Hornet and buffing the Aurora.
■You're not going to get rid of turrets because of the loss of one size.
■We will adjust sizes to make everything work.
■Remember none of these numbers are locked in stone.
■The dogfighting ships will still be just that.
6– I don't want to fight off boarders while wearing space pajamas. What is the heaviest class of armor that can be worn when piloting a ship?
■While piloting you would be in up to light armor in a Hornet or medium in a Constellation and larger ships.
■You can't be piloting a ship sitting down in titan armor.
■It wouldn't take too long to change, and will probably just run as an animation.
■Heavier armor will take longer to put on than lighter armor but we haven't figured out times yet.
■Duckies and bunnies everybody.
7 – Has CIG committed to a platform for VR such as Oculus or are you platform agnostic at the moment?
■We never going to commit to one platform.
■Chris Roberts loves wonderous variety.
■Some of the new VR support will come in later this year perhaps with S42.
■We're more focused on the Zone system, and streaming system right now.
■This trumps supporting cool hardware.
■@wcloaf is CIG aware HTC is providing the HTC Vive for free to developers?
8 – Is there a plan to make a physical grappling hook with wires?.
■There's no reason we can't.
■Rope physics is easy enough but energy-based is easier.
9 – Can we expect to see clothing grazed town burned and then scraped, wounds, limbs disabled?
■Yes. We will have procedural damage but you won't see it with the first release of the FPS.
10 – Will there be items like keycards that restrict where members go on my ship?
■Yes, it is part of the GOST/GHOST? (Game Object State machine)
■Chris doesn't remember what T was supposed to stand for.
■It's a modularized logic set that is network aware.
■You can attach it to items or elements of your ship to trigger lights, alarms, etc.
■The doors opening on the 'Tali is driven by this system.
■If there is a red light you may be locked out or may need to present a keycard which could open that door or allow access to ten different doors.
Chris thanks for everyone's questions and asks everyone to be patient as the questions are not always the same ones over again.
Thanks to the subscribers! One more show before Chris goes to the UK for a few months to shoot all the motion capture for S42.
Star Citizen is the game deal of the century: The Dread Pirate Roberts is excited and is having a great time making it.
Als je nog even een jaartje geduld hebtDjesse8999 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:05:
[...]
Mag ik ook meevliegen![]()
Heb alleen een LX, lijkt me leuker om technician ofzo te spelen op een groter schip

Current high-spec PC will be mid-spec by release
Quick scope FTW!Case_C schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:41:
[...]
Als je nog even een jaartje geduld hebt.
Ook nog iemand geïnteresseerd in een sniper?
[afbeelding]
Hoewel ik me afvraag wat het nut ervan is, in een close combat map....
WOW, dat zou echt bijzonder gaaf zijn haha! Moby dick here I come!
Wou je dan een space-whale met een leuk snoetje en cup D?WimPliers schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:31:
Misschien komen we Ego ook nog wel tegen
[afbeelding]
Edit: Wat een moeilijk lelijke whale trouwens Case
Nou nee maar die onairodynamische lelijkerd is nou ook weer niet echt het toppunt van evolutie, met z'n ene vin kan ie ook alleen maar rondjes vliegen. Doe dan zoiets:Case_C schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:35:
[...]
Wou je dan een space-whale met een leuk snoetje en cup D?
Nu niet gaan overdrijven, het moet wel realistisch blijven

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Als ze dan toch space-whales gaan toevoegen !!(niet dat het zo is, maar als)!! kunnen ze inderdaad beter meerdere variaties erin stoppen. Het type afhankelijk van het soort nebula/gas-giant ze rond leven.WimPliers schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:41:
[...]
Nou nee maar die onairodynamische lelijkerd is nou ook weer niet echt het toppunt van evolutie, met z'n ene vin kan ie ook alleen maar rondjes vliegen. Doe dan zoiets:
[afbeelding]
En om ook nog even iets on topics toe te voegen van het weekend maar een Vanguard aangeschaft, staat mooi in de collectie
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 31-03-2015 10:51 ]
*cough* Wat nou geen space whalesCase_C schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:50:
[...]
Als ze dan toch space-whales gaan toevoegen !!(niet dat het zo is, maar als)!!
https://robertsspaceindus.../13087-System-Unlock-NemoThe highlight of the Nemo system is the so-called “Space Whale.” A naturally forming asteroid located in safe orbit around Nemo III, the planetoid resembles nothing so much as an Earth whale suspended in space.
Erg mooi SciFi short movie.
Basekid schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:47:
Opeens heb ik het, ik wordt space-whale hunter

[ Voor 45% gewijzigd door svenvv2 op 31-03-2015 14:17 ]
En dat doet me meer denken aan dit:Basekid schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:47:
Opeens heb ik het, ik wordt space-whale hunter
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Nope, je kan nagenoeg alles ingame aankopen.eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:35:
Zijn alleen schepen pay-2-win?/pay-2-own?
Want a cookie?!
FUck, zat zo lang naar deze game uit te kijken.Renquin schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:41:
[...]
Nope, je kan nagenoeg alles ingame aankopen.
[ Voor 33% gewijzigd door JJvdM op 31-03-2015 14:48 ]
Zodra het spel uit is, is het niet meer mogelijk om schepen of wapens te kopen met echt geld. Je kan alles dan alleen nog maar in het spel verdienen.eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:43:
[...]
FUck, zat zo lang naar deze game uit te kijken.
Maar ik heb geen zin om er honderden/duizenden euro's in te steken om mee te kunnen komen.
Ah, dus buiten de gigantische achterstand kan ik in theorie ook het dikste schip bij elkaar sparen, zonder ook maar 1 cent meer dan de aanschafprijs te betalen? (buiten limited editions natuurlijk)Metalkai schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:46:
[...]
Zodra het spel uit is, is het niet meer mogelijk om schepen of wapens te kopen met echt geld. Je kan alles dan alleen nog maar in het spel verdienen.
Verwijderd
Yep.eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:50:
[...]
Ah, dus buiten de gigantische achterstand kan ik in theorie ook het dikste schip bij elkaar sparen, zonder ook maar 1 cent meer dan de aanschafprijs te betalen? (buiten limited editions natuurlijk)
Maar dan is het enige pay-2-win aspect dus dat mensen die er kapitalen op stukslaan (2500 dollar voor een schip) met een voorsprong beginnen zodra de game 1.0 bereikt? Ze hebben dus geen andere (betere) gear dan dat ik kan sparen of vage XP/money boosts, ArmorPiercing lasers ipv standaar lasers etc.
Zo dik is hun voorsprong niet, want als je een dik schip hebt, heb je ook dikke resources nodig om het gaande te houden. Zij kunnen niet vanaf dag 1 alles al volledig benutten. "Voorsprong" is ook een beetje een relatief begrip, want het hangt ook weer af van je carriere keuzes. Als je bv met een org gaat vliegen heb je opeens heel veel resources.eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:50:
[...]
Ah, dus buiten de gigantische achterstand kan ik in theorie ook het dikste schip bij elkaar sparen, zonder ook maar 1 cent meer dan de aanschafprijs te betalen? (buiten limited editions natuurlijk)
Maar dan is het enige pay-2-win aspect dus dat mensen die er kapitalen op stukslaan (2500 dollar voor een schip) met een voorsprong beginnen zodra de game 1.0 bereikt? Ze hebben dus geen andere (betere) gear dan dat ik kan sparen of vage XP/money boosts, ArmorPiercing lasers ipv standaar lasers etc.
Geloof dat iedereen het al heeft uitgelegd inmiddelseL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:43:
[...]
FUck, zat zo lang naar deze game uit te kijken.
Maar ik heb geen zin om er honderden/duizenden euro's in te steken om mee te kunnen komen.
Want a cookie?!
Nu maar hopen dat ze in de toekomst geen payment systeem gaan introduceren.Metalkai schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:56:
[...]
Yep.
Bedenk daarbij ook dat er zelfs na release steeds nieuwe schepen geintroduceerd zullen worden. Op een gegeven moment is de voorsprong die mensen nu hebben dus compleet weg.
[ Voor 11% gewijzigd door eL_Jay op 31-03-2015 15:03 ]
Het zal wel mogelijk zijn om een gelimiteerd aantal in-game credits te kunnen kopen voor echt geld, maar dit zal dus echt gelimiteerd zijn.eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:03:
[...]
Nu maar hopen dat ze in de toekomst geen payment systeem gaan introduceren.
offtopic:
En afwachten of ze daadwerkelijk kunnen delegeren, want ik doe niet aan pre-orders;)
Waarschijnlijk moet je voor extra character slots betalen, maar verplichte subscribtions voor extra gameplay zouden ze niet introduceren.eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:03:
[...]
Nu maar hopen dat ze in de toekomst geen payment systeem gaan introduceren.
offtopic:
En afwachten of ze daadwerkelijk kunnen delegeren, want ik doe niet aan pre-orders;)
Ben je nou een grapje aan het maken?Cogency schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:34:
Als ze slim zijn doen ze dingen als de verzekering voor schepen. Dat heeft niet echt een grote impact op de economie (denk ik, ik weet niet in hoevere verzekeringsfraude een ding zal zijn.) en zal waarschijnlijk wel een fatsoenlijke constante (maandelijkse) stroom van inkomsten zijn.
Dat noemt men geen pay2win omdat het je niet beter maakt dan de rest voor geld, maar voor de rest klopt het wel ja. Alles kan ingame verdient worden en zal niet langer pledgebaar zijn (pledges na release zou een beetje raar zijn).eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:50:
[...]
Ja, de verzekering als 1 van de dingen die je met echt geld/cash shop kan betalen.Ircghost schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:44:
[...]
Ben je nou een grapje aan het maken?De schipverzekering is vanaf dag 1 al bekend gemaakt en een veel besproken topic. Met sommige schepen die je nu koop heb je LTI (Life Time Insurance), maar voor andere schepen zul je dit moeten aanschaffen. Die prijs ligt echter volgens de interviews niet hoog en zal niet bijzonder interessant zijn. Wel kan het interessant worden om bijvoorbeeld je upgrades, maar voornamelijk je cargo te verzekeren.
Slecht idee imo. Echt geld moeten betalen om te blijven vliegen, dat schrikt veel mensen af om meer schepen te kopen, toch wel 1 van de doelen van het spel. Ik denk dat beperkt aantal credits kopen, character slots kopen en vrijwillige subscription al genoeg geld oplevert.Cogency schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:23:
[...]
Ja, de verzekering als 1 van de dingen die je met echt geld/cash shop kan betalen.
Meh dat lijkt me stug, als je zo graag ondersteuning wil hebben in verzekering voor een schip kan je gewoon losse UEC kopen.Cogency schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:23:
[...]
Ja, de verzekering als 1 van de dingen die je met echt geld/cash shop kan betalen.
http://www.reddit.com/r/s...date_for_tue_mar_31_2015/Hi guys! Apologies for the lack of updates on this yesterday.
Not a very fun update today but wanted to inform everyone that not much has changed in terms of multiplayer reliability at this point, and it's looking like it might be some time before all of this is effectively addressed.
- We've been spending time looking at increased debugging logs from over the weekend.
- We've tweaked a few things, such as disabling the Cancel button on matches (this was causing sessions to not terminate correctly).
- We continue to have teams review the core issues, and are finding that there's more to work on. More details on that later this week.
- We continue to see Match Not Found/Infinite Load Scree/Kicked to lobby.
- We further see multiple additional load related problems at a specific concurrency level, which we hit multiple times as day starting around 2pm CDT/8pm GMT and happening.
I feel it's worth noting that as we continue to kick over rocks and find more to work on how our multiplayer services interact, and with the infrastructure that runs it all, there are increasing chances that this likely won't resolved in a hotfix, but something that is addressed through a full publish on a future update.
I know currently it's an incredibly frustrating experience in the Alpha phase of Star Citizen development, but I thought it would be good to set expectations that multiplayer instability can be expected for the next several days - and possibly stretching into weeks - as we continue to hammer away at this.
Oh zo, laten we alsjeblieft hopen van niet. Dat zou ook in principe een subscription fee inhouden (theoretisch niet, maar praktisch natuurlijk wel. En ze hebben gesteld dat dit niet het geval zou zijn.Cogency schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:23:
[...]
Zo makkelijk zal dit niet gaan. Je kan namelijk geen credits overzetten van het ene naar het andere account (waarschijnlijk wel tussen characters maar dat is binnen 1 account). Met een credit limiet is het op die manier kopen van schepen zo tijdrovend dat het in-game halen veel aantrekkelijker is.[b][message=43995144,noline]
Maar ik ben absoluut geen fan van credits kopen, ook niet met een limiet per acc. Want dat gaat een big spender natuurlijk niet tegen houden, je heb zo een extra account.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 16:53 ]
Dat klopt, maar ze hebben ook al gezegt dat er een tax zal komen op het weggeven van credits.Cogency schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:48:
Credits is natuurlijk ook een optie.
Maar ik ben absoluut geen fan van credits kopen, ook niet met een limiet per acc. Want dat gaat een big spender natuurlijk niet tegen houden, je heb zo een extra account.
Pfoe, dus de komende week iig geen AC meer voor mij. Ben alleen bang dat deze problemen ook door kunnen bloeden naar de FPS.... (de vertraging dan met name.)Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:42:
Niet zo heel goed nieuws voor de MP issues:
[...]
http://www.reddit.com/r/s...date_for_tue_mar_31_2015/
Inderdaad een goed idee. (Y)Metalkai schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:52:
[...]
Dat klopt, maar ze hebben ook al gezegt dat er een tax zal komen op het weggeven van credits.
Als je dus op account A 25k credits koopt, en op account B 25k credits, en dit wordt doorgestuurd naar account C, heeft account C bijvoorbeeld maar iets van 40k credits.
Beter in de Alpha dan in de Beta of erger. Ik maak me er niet druk om. Speel wel vs Vanduul.Case_C schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:54:
[...]
Pfoe, dus de komende week iig geen AC meer voor mij. Ben alleen bang dat deze problemen ook door kunnen bloeden naar de FPS.... (de vertraging dan met name.)
[ Voor 28% gewijzigd door DutchWalnut op 31-03-2015 17:02 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Cogency op 31-03-2015 17:10 ]
Dan zorg je er voor dat je 1 schip per account hebt zodat je helemaal niets moet overzetten.Metalkai schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:52:
[...]
Dat klopt, maar ze hebben ook al gezegt dat er een tax zal komen op het weggeven van credits.
Als je dus op account A 25k credits koopt, en op account B 25k credits, en dit wordt doorgestuurd naar account C, heeft account C bijvoorbeeld maar iets van 40k credits.
Dat gaat natuurlijk wel gebeuren, al hoewel er verschillende teams aanwerken is de MP code natuurlijk wel overal met elkaar verbonden ben ik bang.Case_C schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:54:
[...]
Pfoe, dus de komende week iig geen AC meer voor mij. Ben alleen bang dat deze problemen ook door kunnen bloeden naar de FPS.... (de vertraging dan met name.)
Beter nu tegen deze issues aan lopen en in het werk stellen dat het uitgestampt wordt dan later met de FPS module zeg ik maar zo. Wanneer dat en de Social module uitkomt, dan trekt dat nog meer spelers aan.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:42:
Niet zo heel goed nieuws voor de MP issues:
[...]
http://www.reddit.com/r/s...date_for_tue_mar_31_2015/
Oink
Amen, een voorbeeld voor alle anderen.Sturmovik177 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:15:
[...]
Beter nu tegen deze issues aan lopen en in het werk stellen dat het uitgestampt wordt dan later met de FPS module zeg ik maar zo. Wanneer dat en de Social module uitkomt, dan trekt dat nog meer spelers aan.
Een pluim voor CIG voor het continue leveren van informatie en scheppen van verwachtigen naar hun backers toe!
EA heeft nu ook zijn weg gevonden naar het SC Universum. Misschien verklaart dat de MP issues?Cygnitr0n schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:35:
[...]
Amen, een voorbeeld voor alle anderen.![]()
En daarom gaan mijn keihard verdiende euro's ook naar CIG ipv EA.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Zal me niets verbazen als het komt door DRM?Tylocke schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:50:
[...]
EA heeft nu ook zijn weg gevonden naar het SC Universum. Misschien verklaart dat de MP issues?
Misschien hebben ze het nu wel getest2011: Chris Roberts currently plans Star Citizen to remain DRM free.
Ik denk na de uiteindelijke release dat er genoeg gefund is dat ze het wel kunnen voortzetten met de verkoop van de game zelfIk begrijp sommigen hier echt niet. Cig heeft nog steeds geld nodig nadat het spel is uitgebracht om alles draaiende te houden.
Ik denk dat CIG hier ook wel over nadenkt. Dat geld kun je denk ik echt niet zomaar giften en dan meot je nog steeds het spel NOG een keer kopen. Je characters zitten namelijk aan 1 account gebonden.Vervolgens zou het zo maar kunnen dat je wel een tweede account kan maken om geld te kopen..
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Hahaha, Space whalesOraijon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:45:
Uh... wtf?
zie ik nou de 1 april grap van CIG? Fish ships?
https://robertsspaceindus...ips/pisces/Pisces-Bessius
[ Voor 19% gewijzigd door DutchWalnut op 31-03-2015 23:50 ]
Haha, vet. 'The Planet Express Ship' of recenter, 'Bessie' uit Futurama.Oraijon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:45:
Uh... wtf?
zie ik nou de 1 april grap van CIG? Fish ships?
https://robertsspaceindus...ips/pisces/Pisces-Bessius
Verwijderd
Verwijderd
Toch een mooi eerbetoon aan Farscape.Cygnitr0n schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:46:
[...]
Hahaha, Space whales
Holo view en al
https://robertsspaceindus.../ships/pisces/Pisces-Moya
The Banu versie van de Leviathan.
[ Voor 33% gewijzigd door bdiepeveen89 op 01-04-2015 08:45 ]
Oink
Nu maar hopen dat het geen te grote resource drain gaat worden om het überhaubt op een grote schaal te gaan laten werken. Maar wat nu het werkelijke probleem is lijkt me ook niet echt duidelijk...AndrewBourgeois schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:23:
Dat de multiplayer grote problemen geeft stond als een paal boven water.
Vorig jaar heb ik het hier nog gezegd dat ik het raar vind dat ze ons zoveel tonen over het maken van schepen (art, whiteboxing, greyboxing, ...) en dat ze enkel die duitser (Paul) zelden eens aan 't woord lieten om te praten over het netwerkgedeelte terwijl dit minstens even belangrijk is. Zeker als je weet dat ze zoveel physics proberen te implementeren en dat ze dit op Google Cloud implementeren.
Technische details zijn voor de meeste mensen veel minder interessant dan plaatjes van mooie scheepjes.AndrewBourgeois schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:23:
Vorig jaar heb ik het hier nog gezegd dat ik het raar vind dat ze ons zoveel tonen over het maken van schepen (art, whiteboxing, greyboxing, ...) en dat ze enkel die duitser (Paul) zelden eens aan 't woord lieten om te praten over het netwerkgedeelte terwijl dit minstens even belangrijk is. Zeker als je weet dat ze zoveel physics proberen te implementeren en dat ze dit op Google Cloud implementeren.
Op zich is dat niet heel vreemd natuurlijk. Natuurlijk is het belangrijk maar het spreekt (vooral voor de leek) veel minder tot de verbeelding dan het zien hoe een schip tot leven komt. Dat is veel tastbaarder dan alles achter de schermen.AndrewBourgeois schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:23:
[ Voor 30% gewijzigd door DutchWalnut op 01-04-2015 11:44 ]
Nice, heb er nog net een weten te kopen!
[ Voor 25% gewijzigd door Cogency op 01-04-2015 13:20 ]
IdemCogency schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:19:
Ja, zou ze best graag willen hebben die kleine Lego ships.
I strongly dislike April fools day.
Dan moet je even bekijken welke steentjes je nodig hebt en hier bestellen: http://www.toypro.com/nl/p/onderdelenCogency schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:19:
Ja, zou ze best graag willen hebben die kleine Lego ships.
I strongly dislike April fools day.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Leuke website, had op Reddit ook al gepost dat iemand maar een 'Lego scheme' moet maken met welke steentjes we nodig hebben. Dan bouwen we ze zelf wel._Dune_ schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:42:
[...]
Dan moet je even bekijken welke steentjes je nodig hebt en hier bestellen: http://www.toypro.com/nl/p/onderdelen
En een stukje AC als passagier van een CutlassHappy April Fool's Day everyone... watch out for those fish!
(For the record, this is a legitimate update and not a joke.)
I wanted to share a couple of updates regarding Multiplayer status. As so many of you have experienced, there are three major issues with Multiplayer: Match Not Found, Infinite Load Screen, and Kicked Back to Lobby.
Match Not Found update: We've assigned senior engineers to rewrite three major backend components that we've identified as the causes of the Match Not Found issues. Initially we had scoured logs and player reports, which first led us to look at capacity, then tweaking some of the current code, then adjusting server configurations. These were only band-aids, as the reality is the current tech stack isn't tenable for scaling up to the release standards of Star Citizen. This is a full rewrite so will likely take several weeks to complete.
Infinite Load Screen/Kicked Back to Lobby update: We also brought down the servers last night to publish multiple game server code fixes to address the Infinite Load Screen and Kicked to Lobby issues. We'll be monitoring this over the next few days, but encourage players to continue reporting instances of this.
What players can expect:
Continued Match Not Founds during high concurrency times while we rewrite the backend components over the next few weeks.
Fewer Infinite Load Screens and Kicked Back to Lobby, though we certainly would appreciate you continuing to provide updates at https://forums.robertsspa...-continued-mp-instability using the below format.
Game mode :
Ship selected :
Private/Public :
Description of the error :
Region/Country :
Thanks everyone and happy hunting!
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 01-04-2015 22:08 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq