Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:17

NSG

Je weet niks!

THEDARKEST schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:20:
[...]

Auch :o
Nog wel je upgrade kunnen doen?
Had nog net genoeg op m'n map om sculptor 8 aan te kunnen zetten, wel moeten sprokkelen met ~400 diamanten omdat mijn ijzervoorraden geen 3,9mil kwijt kunnen.

Dus eind goed al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:16
Hmmm 15 van de 45/50 mensen hebben gereageerd op de vragenlijst van World. Niet meer interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

1- Wil je Officier worden
Ben ik al.

2- Wat vind je dat de speler minimaal aan intel moeten halen per week
Op dit moment minimaal 28.

3- Wat moet de minimale VP eis zijn om ons te joinen
305, daarbij leden ook pushen om op z'n minst 850% van hun lvl als vp te hebben

4- Wil je elke dag een missie doen of vind je het niet erg er maar 5 per week te doen
Elke dag, al vaker gemerkt dat er na een dag overslaan een dalende lijn ontstaat qua aanvallen voor de komende ~4 dagen.

5- Hoeveel % van onze leden moet via T.net komen
90%, wat hebben we aan leden die dit topic niet lezen?

6- Wat vind je dat er niet goed gaat en heb je een oplossing voor
Regelmatig zijn er leden die de chat niet lezen/ iets melden voordat ze gaan aanvallen. Dit is soms erg vervelend, denk aan leden die zich al een half uur aan het voorbereiden zijn op een aanval en dat iemand ze nu voorgaat.

7- Haal je liever een makkelijkere missie of faal je liever op een hogere
Het gaat mij er om dat er en goede structuur is qua tijd. Bij het starten van een missie dus goed nadenken of dat gevolgen gaat hebben voor de volgende dag. Was het plan van vandaag een hogere te doen, maar is er niet genoeg intel, start dan een makkelijkere inplaats van de tijd van de missie te verplaatsen!

8- Wat vind je dat ik anders moet doen
Als ik vind dat je iets anders moet doen dan lees je dat wel in de chat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnerQi schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:16:
Hmmm 15 van de 45/50 mensen hebben gereageerd op de vragenlijst van World. Niet meer interesse?
Het is toch 1/3 van de TaskForce, maar het mag inderdaad wel meer zijn. Het kost je niet meer dan 5 minuten en je moet niet bang zijn je eigen mening te durven geven.

Heeft iemand nog iets van World vernomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Nee

20

300

4- Wil je elke dag een missie doen of vind je het niet erg er maar 5 per week te doen
Om de dag, dus ongeveer 4 per week.

90%

Chat werkt niet echt super, de lijst is vaak superlang, en is moeizaam voor als je even snel (maar goed) wilt aanvallen. De recente snelle updates en reserveringen voor bepaalde levels in de notities is wel een goede verbetering.

Faal liever op hogere, anders was het dus te makkelijk. Net zo lang falen totdat het makkelijk wordt, en dan weer een stapje hoger. Als dit betekent dat we minder oorlogen per week doen vanwege hogere intel benodigd, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Denk dat ik daar te weinig tijd voor heb.

25, maar mag best wel regelmatig hoger zijn.

350

Gewoon zeer regelmatig, ligt ook aan de intel die we hebben.

100%, moet wel een echte tweaker guild blijven?

Misschien beter notes/chat lezen, verder gaat het mi zo slecht nog niet :).

Denk dat een mix van beide prima is

Niet teveel, bevalt me prima in de TF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Nee, er zijn genoeg leden die actiever zijn.

25

250

Het liefst elke dag een missie

Maakt mij niet uit, maar ik denk dat de meesten ons wel via tweakers vinden.

De notes zijn vaak niet meer actueel, deze moeten denk ik vaker aan worden gepast. En iedereen moet ze natuurlijk wel even lezen. Het is in ieder geval makkelijker dan de chat bijhouden.

Afwisselend. De makkelijke leveren meestal meer op en de moeilijke om het uitdagend te houden.

Niet meer ineens van de radar verdwijnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
De opmerking van Enerqi bij punt 6 vindt ik zeer sterk! Default allemaal met Hooka aanvallen. In overleg met andere units. Dat betekent dus ook dat iedereen zn Hooka's flink moet upgraden als het niet hun preferred troop is.

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
(overleden)
NSG schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:09:
[...]

Had nog net genoeg op m'n map om sculptor 8 aan te kunnen zetten, wel moeten sprokkelen met ~400 diamanten omdat mijn ijzervoorraden geen 3,9mil kwijt kunnen.

Dus eind goed al goed :)
Gelukkig maar!
Zo dat waren aardig wat diamantjes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valachii
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-03 12:18
Komt er nog een iets van een uitslag van de enquete met daarbij de vernieuwde regels of iets dergelijks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Ik heb afgelopen week het forum niet echt gevolgd, maar toch nog even invullen:

Ben ik al.

gekoppeld aan XP en welke missie we doen dit bepalen. Belangrijker lijkt me wat we gaan doen met mensen die het niet halen. Na 1 week verwijderen? Gemiddelde over meerdere weken? Wat doen we zolang de TF niet vol zit?

Staat nu op 300, en dat vind ik prima. Ik zou er geen lagere spelers meer bij laten.

Bij voorkeur elke dag, maar niet starten als we niet genoeg intel hebben en ook niet dan een uurtje later. Dus bij te weinig intel voor (op dit moment) Tinderbox een dag overslaan.

Wel prettig als iedereen het forum weet te vinden, maar hoeft niet perse van mij. Iedereen moet wel NL spreken.

Meer iets van een paar weken geleden, maar af en toe werd er te veel op elkaars aanval gezeken in de chat. Houdt het vooral positief en opbouwend, dan blijft het gezellig.

Op vaste dagen een makkelijke en moeilijke, hangt af van aankomende update. Op dit moment zouden mooie dagen voor een moeilijkere missie die van dinsdagavond en vrijdagavond om 20.00u zijn.

Gaat prima zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koko86
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-08 16:10
Nee, zou het wel leuk vinden maar heb er niet genoeg tijd voor.

Afhankelijk van de missie die we doen.
Ik zou voor nu zeggen 30.

Geen, we hebben veel meer aan leden die actief meedenken en plannen in de chat dan een hoog level die aanvalt zoals die wilt waardoor de planning de prullenbak in kan samen met eventuele aanvallen die er zijn geweest.

Elke dag, de loot is erg bruikbaar voor upgrades, als er te weinig intel is een lage missie desnoods eentje van 100 intel waar low levels dan op aan kunnen vallen zodat zij ook beter worden in TF aanvallen.

Maakt mij niet uit hoeveel, mocht er iemand joinen die geen lid is kan hij altijd gewezen worden op de site of het forum.

Ik spreek nu even voor mezelf, maar als ik een opmerking maak over een aanval van iemand is dat 100% bedoeld om van te leren zodat dezelfde fouten niet nogmaals gemaakt worden.
Vaak komt er dan een reactie dat we de missie toch makkelijk halen maar als we goed aanvallen en in teamverband moeten we makkelijk een hogere missie aankunnen die we dan zeker 5x per week moeten kunnen halen.

Ook zie ik dat leden aanvallen met troepen die ze klaar hebben staan waardoor er soms nutteloze aanvallen worden gedaan.
Mocht je geen tijd hebben om om te trainen kom dan later terug.
Misschien sowieso een goede opmerking die ik al terug las is om default Hooka klaar te hebben staan, deze combo is nuttig in 75% van de missies.

Ook is het jammer als we met een paar man een plan aan het maken zijn en iemand komt er lekker tussendoor met een eigen aanval waardoor we een half uur plannen weg kunnen gooien.
Er word dan vaak gezegd dat iemand geen zin heeft om de hele chat na te lezen maar ik vind dat onzin, voor mij mag er best een regel komen dat je niet aanvalt zonder het even in de chat te gooien tenzij er niemand online is natuurlijk.

Ik ga liever voor de moeilijkere, tenzij we echt veel minder force points halen dan als we een makkelijkere missie zouden halen, maar zoals hierboven al beschreven moeten we een moeilijkere missie aankunnen.
Zeker gezien de laatste dagen dat we 20 aanvallen overhouden.

Helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 15:33
Afbeeldingslocatie: http://tftweakers.bieslook.com/wp-content/uploads/2015/02/logogot.png

Goedendag allemaal.. het is tijd voor het opmaken van de vragenlijst. Een flink deel heeft hem nu ingevuld.. dus kunnen we kijken wat het plan van aanpak word!

Nog steeds staat er een grote update om de hoek klaar, en het kan dus zijn dat we over een week of 2 weer opnieuw moeten kijken of er niet iets veranderd is, maar ik heb zo het gevoel dat het wel goed komt ;).

We hebben weer een aantal extra leden erbij en kruipen weer langsaam naar de 50 leden toe. Dit gaat dus goed!

1: Wil je Officier worden

De eerste vraag was of men Officier wilde worden. Gelukkig hebben we daar wat aanmeldingen en die leden zijn dan ook meteen officier geworden. Ik zag, en hoorde van Slot dat deze ook meteen flink met de notes bezig waren, en dat is Tof!. Notes maken is niet gek veel werk, maar elke dag word soms toch lastig. Je kunt jezelf natuurlijk altijd alsnog aanmelden als officier.

Ik heb overwogen iedereen officier te maken, maar eigenlijk is het niet nodig als ik kijk hoe het nu gaat. Tevens brengt het officiersschap je toch niet veel extra's.. dus houden we het even zo.

Wel werd geopperd de meer taken in handen van officieren te geven. En dat is een goed plan. Het is best wat werk om lijsten bij te houden maar mochten er officieren zijn die graag de Intel lijst of de Aanval lijst bij willen houden, dan laat me dat even weten. Voeg ik je toe aan de documenten als bewerker, en doen we het samen.

2: Wat vind je dat de speler minimaal aan intel moeten halen per week

Gemiddeld werd er tussen de 20 en 30 geantwoord.. en dat lijkt me ook een goed aantal als we kijken naar de missies die we doen. Waar we vorige weken nog wat moeite hadden elke dag een missie te doen, loopt het nu wel lekker. We kunnen elke dag TinderBox starten en dan is Foxtrot ook 2x per week mogelijk.

Ik wil de Intel eis dus op 25 zetten, waarbij we rond de 20 toch gaan vragen hoe het ervoor staat. We bekijken dit nog steeds op Zaterdag.

Als je nou 2 weken aan een stuk geen rond de 20 of daaronder zit, dan gooien we het in de groep. Officieren en ik zullen dan kijken of je voor de rest wel goed bij onze TF past, en daaruit zal dan een actie ontstaan. Ik vind het moeilijk stellig te zeggen dat we je kicken, omdat Intel halen niet de enigste belangrijke factor is.

Dus:
- Minimaal 25 per week
- Minder dan 25 sta je in de kijker

Wat betreft een formule, Mocht er een officier goed zijn in rekenen en dat willen bijhouden, dan vind ik het een strak plan. Ik zou daar zelf erg tegenop zien. Dus laat dit in jullie handen. Het is inderdaad wel de meest eerlijke en nauwkeurige manier het te bekijken. Dus het plan vind ik meer dan prima.

3: Wat moet de minimale VP eis zijn om ons te joinen

Hier werd ook tussen de 200 en 300 geantwoord. Ik heb enkel de mogelijkheid om met stappen van 100 omhoog te gaan, dus ik wil het als volgt doen.

Als we minder dan 46 of minder leden hebben dan zetten we hem op 200. Hebben we 47 of meer leden dan blijft hij op 300 staan. Hierdoor lopen we geen enthousiaste leden mis en hebben we kans een beetje vol te blijven zitten. Onze nieuwe 200+ l;eden laten ook zien dat inzet het belangrijkste is en niet enkel je VP niveau.

Als nou straks 10 leden boven de 700 vp zitten, zetten we dit weer een stap hoger.

4: Wil je elke dag een missie doen of vind je het niet erg er maar 5 per week te doen
7: Haal je liever een makkelijkere missie of faal je liever op een hogere

De tendens gaat toch naar elke dag een missie en gezien de afgelopen 2 weken is dat qua intel goed te doen. Ik denk dat we moeten blijven doen wat we altijd hebben gedaan. En dat is de missie die we halen 5 dagen in de week en dan 2 dagen per week de moeilijkere die we net niet halen of bijna halen.

We halen dit qua intel, en als dat een keer niet is stappen we voor een keer naar 6 dagen de normale missie. Zo heeft ieder ook wat wils. We groeien alleen niet zo snel meer als vroeger omdat we ons equilibrium hebben bereikt. Als we allemaal wat XP groeien gaan we Foxtrot vanzelf halen, en gaat de intel ook weer automatisch omhoog. Dit kan even duren omdat niet iedereen elke week 2 grote upgrades voor elkaar krijgt, of zelfs elke dag zoals sommige spelers. Daar moeten we vriendelijk mee omgaan!

Dus stel ik voor
- 5 dagen Tinderbox,
- Op woensdag en zaterdag Foxtrot. (start dus op woe en zat)
- Te weinig intel is Tinder of nix.
- 5x missie achterelkaar halen is een niveau opschalen.

5: Hoeveel % van onze leden moet via T.net komen

Ah... tsja. Ik hoop 100%, maar zoals ik hier lees wil iedereen in ieder geval Nederlanders. EN vrienden en vriendinnen moet natuurlijk even lid worden van T.net! :)

De nieuwe aanwas komt over het algemeen ook via of via via Tweakers, dus dat loopt voorlopig wel lekker. Echt actief naar leden opzoek gaan buiten de TF door mij zal ik dan ook heel even afhouden. Laten we hopen dat we weer richting de 50 leden komen via Tweakers.net.

Ja dit gaat echt al stukken beter. Althans, we weten allemaal dat deze vraag vooral gericht was op Feedback, en momenteel is de sfeer heerlijk. Thanks jongens! Dit gaat goed!

Daarnaast word een aantal keer troepen keuze aangehaald. Dit is lastig. Ik wil niemand verplichten om een bepaalde troep in te zetten, maar het is inderdaad wel duidelijk dat dit soms veel betere resultaten geeft. Wellicht is het een optie sowieso de voorkeur troepen in de note te vermelden. Dit vergt veel noteer werk, dat is ook de reden dat ik dit een moeilijke taak vind.
Meestal staan er al wat troepen vermeld, maar je zou dan dus een volgorde willen. Die kan echter weer veranderen als een aanval mislukt of veel beter dan gepland gaat, waardoor er dus weer aanpassingen in de note nodig zijn. Dit eist dan bijna 24 uur bewaking, en zie ik als erg lastig.

We kunnen het gaan proberen, dat zeker.. En ik zal daar vanaf nu ook naar kijken.

:) Schatjes .

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit world ☺

Over de intel eis heb ik nog nagedacht. ( Xp lvl × 0.6 ) + 5. Dit is wel een stuk lastiger bij te houden, omdat je dan ook constant iemand z'n xp lvl moet bijhouden. Maar deze formule zorgt er wel voor dat iemand met xp 34 er 25 moet halen en iemand van xp 55 er 38 moet halen. Wat het naar mijn idee eerlijker maakt, hoe dit makkelijk bijgehouden kan worden weet ik nog niet. Maar als ik dat wel weet, wil ik dat best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Ziet er idd goed uit!
Ik wil best helpen met het bijhouden van de lijsten.
Alleen als de Intel eis berekend moet worden op de manier van Slot gaat het me wat teveel tijd kosten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:28:
Ziet er goed uit world ☺

Over de intel eis heb ik nog nagedacht. ( Xp lvl × 0.6 ) + 5. Dit is wel een stuk lastiger bij te houden, omdat je dan ook constant iemand z'n xp lvl moet bijhouden. Maar deze formule zorgt er wel voor dat iemand met xp 34 er 25 moet halen en iemand van xp 55 er 38 moet halen. Wat het naar mijn idee eerlijker maakt, hoe dit makkelijk bijgehouden kan worden weet ik nog niet. Maar als ik dat wel weet, wil ik dat best doen.
Speadsheetje maken waarin je het XP level invult van de speler en met een formule dit laat berekenen.
Wat zou kunnen is een lijst met alle spelers en hierbij het XP level en behaalde intel van die week. Vervolgens met formules bepalen of ie voldoende of onvoldoende heeft gehaald.

ik kan dat wel bouwen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnerQi schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:38:
[...]

Speadsheetje maken waarin je het XP level invult van de speler en met een formule dit laat berekenen.
Wat zou kunnen is een lijst met alle spelers en hierbij het XP level en behaalde intel van die week. Vervolgens met formules bepalen of ie voldoende of onvoldoende heeft gehaald.

Denk je niet dat het veel werk is om bij te houden wie er weer een lvl hoger is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:01:
[...]

Denk je niet dat het veel werk is om bij te houden wie er weer een lvl hoger is ?
Sowieso stijg je niet zoveel levels per week (hooguit 1 of heel misschien 2 als je defence upgrade).

Het gehele idee van deze inteleis (en aanvalseis) is dat we de niet-active spelers eruit halen en kicken/aansporen toch meer voor deze taskforce te gaan doen. De taskforce is een teamsport en we winnen of falen als een team!

Om de niet-active spelers eruit te halen, hebben we een inteleis en aanvalseis. We moeten met de officiers ervoor zorgen dat het weinig tijd kost om deze progressie te tracken en om dit voor elkaar te krijgen, moeten we zorgen voor eenvoudige formules

De formule van slot: XP level * 0,6 + 5 is lastig te tracken omdat je al een rekenmachine nodig hebt om dit inzichtelijk te maken.
Mijn formule: XP level * 100% - 5 is makkelijker omdat je XP level minus 5 nog uit het hoofd kan :+ (/lui)

@Slot, ik heb geen idee waar je formule op gebasseerd is (waarschijnlijk een excel dingentje) maar kun je dit niet zodanig aanpassen dat je het XP level als 100% aanhoudt en daar een getal vanaf trekt?

Het bijhouden hoeft ook niet moeilijk te zijn, zaterdag ochtend is de kans al groot dat je 70% van taskforce kunt afstrepen wegens het halen van deze inteleis. Zaterdagavond hopelijk de overige 30% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
THEDARKEST schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:21:
Ziet er idd goed uit!
Ik wil best helpen met het bijhouden van de lijsten.
Alleen als de Intel eis berekend moet worden op de manier van Slot gaat het me wat teveel tijd kosten ben ik bang.
Hey,

Als je me een mailtje stuurt op tftweakers(apenstaartje)gmail.com dan voeg ik je toe als bewerker. Mocht je de tijd vinden, dan zijn we daar erg blij mee.

EnerQi maakt een sheet waar we enkel XP in hoeven te vullen. Dat zal 1x per week voldoende zijn, dus doen we het samen... Hij berekend dan zelf het Intel wat je zou moeten halen.
EnerQi schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:38:
[...]

Thanks!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

EnerQi schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:31:
[...]
De formule van slot: XP level * 0,6 + 5 is lastig te tracken omdat je al een rekenmachine nodig hebt om dit inzichtelijk te maken.
Really?

Rond het XP level af op een tiental en het is supersimpel om even uit te rekenen (29, 35, 41 intel bij XP 40, 50 en 60 respectievelijk). Bij 9 van de 10 spelers zie je dan direct dat ze het doel makkelijk gehaald hebben. Bij de randgevallen reken je de precieze waarde uit, kost nauwelijks meer moeite.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Rannasha schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:32:
[...]

Really?

Rond het XP level af op een tiental en het is supersimpel om even uit te rekenen (29, 35, 41 intel bij XP 40, 50 en 60 respectievelijk). Bij 9 van de 10 spelers zie je dan direct dat ze het doel makkelijk gehaald hebben. Bij de randgevallen reken je de precieze waarde uit, kost nauwelijks meer moeite.
Ik kan dit ook uit het hoofd berekenen, maar wat ik eigenlijk wil is dat iedereen (niet alleen officiers) kunnen volgen of iemand voldoende intel haalt. Als de overige leden (niet officieren dus) moeite moeten doen, zullen ze dat niet proberen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jullie ideeën qua rekenmachine etc is wel ver gedacht.. 60% moet iedere scholier die zijn of haar diploma haalt op de middelbare school uit zijn hoofd kunnen. Simpel voorbeeld van xp 39: eerst 0,5 oftewel 50% ( de helft ) 19,5. Daarna nog 0,1 (10%) oftewel de komma 1 plekje naar links 39,0 -> 3,9. Dan krijg je 19,5 + 3,9 + 5 = 28,4... dit moet iedereen wel voor zichzelf kunnen uitrekenen toch ? Anders is een andere optie om nog een klein lijstje daarover op de taskforce website te zetten

Maar ik wilde eigenlijk dat dit automatisch zou gebeuren in een spreadsheet en dat het vakje dan uit zichzelf groen of rood kleurt. Gewoon om het makkelijk te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2015 17:39 . Reden: laatste stukje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:15:
Maar ik wilde eigenlijk dat dit automatisch zou gebeuren in een spreadsheet en dat het vakje dan uit zichzelf groen of rood kleurt. Gewoon om het makkelijk te houden.
Da's 10 minuutjes hobbyen in Google Sheets:
https://docs.google.com/s...Aa4Xm2VtEvumnQ/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er netjes uit, voor mij is het alweer tijdje terug maar het begint alweer te dagen. Hier komen we wel verder mee.
Moet de intel eis wel zo worden als ik voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:26:
[...]

Dat ziet er netjes uit, voor mij is het alweer tijdje terug maar het begint alweer te dagen. Hier komen we wel verder mee.
Moet de intel eis wel zo worden als ik voorstel.
Als de intel eis anders wordt, maar van vergelijkbare vorm, dan is het binnen een minuut aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
http://2p.com/32482691_1/...de-by-CC-by-yxwz0612.htm#

Hier vind je de Dr Terror filmpjes met warriors

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt om alle 20 stages te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ik ben dit keer voor het eerst tot aan DrT 13 gekomen met mijn hookers aanval :) mijn warriors zijn van een te laag niveau om daarmee aan de slag te gaan.

Ook voor het eerst met grenadiers gespeeld tijdens een TF missie, leuke dingen maar heb het gevoel dat ze tot een bepaald level weinig effectief zijn.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steevo_S schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:14:

Ook voor het eerst met grenadiers gespeeld tijdens een TF missie, leuke dingen maar heb het gevoel dat ze tot een bepaald level weinig effectief zijn.
Tegen zeer veel npc's zijn ze ook heel effectief, als je er wat mee oefent dan merk je dat vanzelf. Je zult zien dat je hun dan ook wilt gebruiken in missie's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
Check deze video van een top 15 TF. Ze doen het hoofdzakelijk met smokey zooka. Full zooka onder dekking van smoke. Doen in 11 aanvallen met gemakt Dead End.

YouTube: BoomBeach Dead End World Record (11 attacks) completed by elvis cph

Ik ga toch maar eens oefenen hiermee tegen drukke NPC's om eens te proberen deze tactiek te doorgronden. Wellicht iets voor onze TF om een hogere missie makkelijker aan te kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 12:12

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Ik zit nu in een TF dat Stranglehold, Curtain Call en heel af en toe Dead End (nog niet gehaald) speelt, en hier wordt grotendeels door warriors/smoke en zooka/smoke gedaan inderdaad, (af en toe hooka). De rest heeft hier weinig te zoeken in de hogere maps (tanks/grenadiers/riflemen). Scorcher/tank kan heel af en toe nuttig zijn.

En World, wel 'n beetje doorgaan hè, ik haal je bijna in :P

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
VERINGTENTJE schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:28:
Ik zit nu in een TF dat Stranglehold, Curtain Call en heel af en toe Dead End (nog niet gehaald) speelt, en hier wordt grotendeels door warriors/smoke en zooka/smoke gedaan inderdaad, (af en toe hooka). De rest heeft hier weinig te zoeken in de hogere maps (tanks/grenadiers/riflemen). Scorcher/tank kan heel af en toe nuttig zijn.

Hoi Vering :w
Je hebt dus een leuke uitdaging in je nieuwe TF?
Jammer dat je weg bent gegaan, er zit weer een stijgende lijn in, alleen komen we weer intel tekort 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VERINGTENTJE schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:28:

Ik kan de TF niet vinden. Maar je hebt het er nu meer naar je zin ?

Je bent in ieder geval ervaringsrijker, wat wij goed kunnen gebruiken als je ooit weer wilt terugkeren ;)
THEDARKEST schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:33:
[...]

Hoi Vering :w
Je hebt dus een leuke uitdaging in je nieuwe TF?
Jammer dat je weg bent gegaan, er zit weer een stijgende lijn in, alleen komen we weer intel tekort 7(8)7
Gelukkig zit er ook een stijgende lijn in de intels die gehaald worden. We knokken door voor genoeg intel om straks iedere dag Foxtrot te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Yup, het is zeker een uitdaging en het is wel een leuke TF ook.Ok, het is natuurlijk geen TF Tweakers ;)

De TF waar ik nu zit heeft nooit intel tekort eigenlijk. (Ik heb nu 79 intel en er staan er nog een stuk of 5 boven mij met intel).

Goed om te horen dat er weer een stijgende lijn in zit _/-\o_

Wat bij ons over het algemeen de tactiek is, is dat de warriors de RL's die in de buurt van de core staan weghalen, en dan vervolgens zo snel mogelijk naar de core met zooka's onder rook (of soms hooka's) en dan zoveel mogelijk shocken en core neerstompen.

Eerlijk gezegd is mijn bijdrage nog niet heel groot, want mijn zooka's zijn nog minderjarig (worden zondag meerderjarig :9 ) en m'n warriors lopen nog in luiers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:57:
[...]

Ik kan de TF niet vinden. Maar je hebt het er nu meer naar je zin ?

Je bent in ieder geval ervaringsrijker, wat wij goed kunnen gebruiken als je ooit weer wilt terugkeren ;)

[...]

Gelukkig zit er ook een stijgende lijn in de intels die gehaald worden. We knokken door voor genoeg intel om straks iedere dag Foxtrot te kunnen starten.
Dat is idd ook waar!
VERINGTENTJE schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:47:
Yup, het is zeker een uitdaging en het is wel een leuke TF ook.Ok, het is natuurlijk geen TF Tweakers ;)

De TF waar ik nu zit heeft nooit intel tekort eigenlijk. (Ik heb nu 79 intel en er staan er nog een stuk of 5 boven mij met intel).

Goed om te horen dat er weer een stijgende lijn in zit _/-\o_

Wat bij ons over het algemeen de tactiek is, is dat de warriors de RL's die in de buurt van de core staan weghalen, en dan vervolgens zo snel mogelijk naar de core met zooka's onder rook (of soms hooka's) en dan zoveel mogelijk shocken en core neerstompen.

Eerlijk gezegd is mijn bijdrage nog niet heel groot, want mijn zooka's zijn nog minderjarig (worden zondag meerderjarig :9 ) en m'n warriors lopen nog in luiers...
Volgens mij wordt die tactiek veel gebruikt in de hogere TF's.

Ah wat leuk, je hebt kleinkinderen gekregen :P gefeliciteerd

[ Voor 20% gewijzigd door Aggronor op 24-04-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrr...
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11-2018
Voor wat betreft de Intel die je moet halen als die gekoppeld wordt aan je level. Waarom zou die hoger moeten zijn bij een hoger level? Je tegenstanders worden toch ook sterker?

(Grrrr.... in het spel)

[ Voor 1% gewijzigd door Grrr... op 24-04-2015 17:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Grrr... schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:19:
Voor wat betreft de Intel die je moet halen als die gekoppeld wordt aan je level. Waarom zou die hoger moeten zijn bij een hoger level? Je tegenstanders worden toch ook sterker?

(Grrrr.... in het spel)
Bij een hoger radar level krijg je meer tegenstanders dan bij een lager level. Het radar level is gekoppeld aan je HQ (je kunt niet hoger bouwen). HQ aan je XP level. ;)

Als je een beetje aanvalt per dag, haal je het intel niveau met gemak. Eigenlijk zou ieder lid ~49 intel moeten halen voor 7x Tinderbox in de week (336 x 7 / 48 = 49 ). 7x Foxtrot is ~55 intel per lid (372 x 7 / 48 = 54,25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Het zal onderhand bij iedereen wel bekend zijn, we komen de laatste tijd heel erg vaak intel tekort. Er wordt al veel gesleuteld aan de intel eis en waarschijnlijk zal er gaan blijken dat niet iedereen dat zal halen. Naar mijn idee komt het vooral doordat we in de groep actieve en "verslaafde" spelers hebben :+
Nou groeit iedereen natuurlijk wel in de TF, maar het lijkt wel alsof de uitdaging voor een aantal verslaafde spelers weg is en dat kan er weer in gaan resulteren dat we een aantal van die spelers op den duur gaan verliezen. En zonder hun zal het alleen maar sneller bergafwaarts gaan. We hebben al goed gemerkt wat het verlies van een aantal spelers kan betekenen. In een andere TF waar ik in zit hebben ze dit opgelost door een extra groep aan te maken. Hier kunnen de spelers naar toe die tijdelijk door bv vakantie of drukte wat minder actief zijn of als ze niet aan de intel eis voldoen. Als ze weer actiever zijn en genoeg intel binnen halen kunnen ze dan weer terug naar de "main" TF. Daarnaast zijn ze actief gaan werven bij inactieve Nederlandse TF's. En dan komen we meteen weer terug op een vraag die World ook al had gesteld, hoeveel leden moeten van Tweakers komen. En als we dan andere leden werven zijn we dan nog wel een Tweakers TF. Ik zal even een aantal ideeën hier plaatsen om te kijken of er hier interesse voor is en hoor graag jullie feedback.

1. Extra TF aanmaken voor minder actieve leden en leden werven

We kunnen dus een extra TF starten voor de wat minder actieve leden. Ook kunnen hier bijvoorbeeld tweede en derde accounts in van gebruikers als hier geen ruimte meer voor is in de huidige TF. Daarnaast gaan we actieve high level players recruiten zodat we weer wat vooruitgang kunnen boeken. We kunnen deze nieuwe leden eventueel vragen om zicht te registreren op Tweakers zodat ze hier ook kunnen posten. Leden die de intel eis niet halen gaan we mee in overleg en vragen we ook (tijdelijk) naar de nieuwe TF te verhuizen. Als een lid weer wat actiever wordt en/of hij/zij haalt de intel eis weer dan kan hij/zij weer naar de andere TF.

2. Extra TF aanmaken voor minder actieve leden en geen leden werven

Er bestaat natuurlijk ook de mogelijkheid om een extra groep aan te maken zonder nieuwe leden te werven.

3. Niks doen, het is goed zo

We hebben ook nog de mogelijkheid om op de huidige voet door te gaan. Als het goed is groeit iedereen waardoor we vanzelf sterker worden.

4. Ik heb een veel beter idee, namelijk....

Heb je zelf een beter of een aangepast idee dan hoor ik dat ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Mooi idee maar...

1. De chat is niet gedeeld tussen de 2 TF's, het zijn 2 losstaande taskforces. Het topic hier is het enige wat men verbindt. Is dat genoeg?
2. Wat gaat het doel zijn van TF 1 en TF 2 (vp?, intel?, missies?, etc)

p.s. Je 2e puntje (2e TF maar niet werven) gaat het afvalputje zijn, dat moet je niet willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Dudes, na de missie van vanavond stap ik er even tussenuit voor een korte maar krachtige onderbreking van 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
EnerQi schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:50:
Mooi idee maar...

1. De chat is niet gedeeld tussen de 2 TF's, het zijn 2 losstaande taskforces. Het topic hier is het enige wat men verbindt. Is dat genoeg?
2. Wat gaat het doel zijn van TF 1 en TF 2 (vp?, intel?, missies?, etc)

p.s. Je 2e puntje (2e TF maar niet werven) gaat het afvalputje zijn, dat moet je niet willen ;)
1. Ik ben van mening dat het niet genoeg is en dat we dan een groepschat zouden moeten hebben op bv Whatsapp of hangouts of misschien gewoon een heel andere chatclient als mensen liever wat anoniemer blijven. Maar daar hoeven we pas over na te denken als we de beslissing nemen om het uit te gaan werken. Overigens heb ik daar al eerder over na zitten denken want ik merk nu dat ik soms BB start alleen voor de chat. En dat is op dagen als vandaag zonde van de tijd die je online mag zijn voordat je aangevallen kan worden ongeacht je online bent of niet.

2. Het doel van TF1 zou dan in mijn ogen heel erg gefocust moeten liggen op de groei. Want zolang we daar mee bezig blijven komen de uitdagingen vanzelf. Daar hebben we veel intel en gedreven actieve spelers voor nodig. Hier zullen ook een aantal eisen moeten gelden zoals minimum VP, intel per week en dagelijks aanvallen. De missies zullen we moeten bekijken. We weten nog niet met hoeveel leden we komen te zitten en hoeveel intel die binnen kunnen harken.
Bij TF2 ligt het er aan wat de leden van die groep dan willen. Misschien willen ze voor een bepaalde missie gaan, maar het kan ook zijn dat ze er liever dagelijks één starten waar wat minder uitdaging in zit. VP eis hoeft hier denk ik niet zo hoog te zijn naar mijn idee en een intel eis lijkt me niet nodig.
Het belangrijkste is sowieso bij beide TFs dat het leuk en gezellig moet blijven, het is immers nog steeds maar een spel.

Ik ben het helemaal met je eens dat het geen afvalputje moet worden! Maar ik wilde wat meer dan alleen de eerste en het derde idee plaatsen en daarnaast heb ik zo goed als mogelijk geprobeerd om daarbij niet al teveel mijn voorkeuren door te laten schemeren zodat dat geen invloed kan hebben op de keuze van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor nummer 1 gaan, maar de 2e TF zal ook een leider moeten hebben. Die persoon moet het dan niet erg vinden om daar te blijven en niet naar de "main" TF te kunnen.

Daarnaast is werven niet echt makkelijk als je het mij vraagt, maar het is mogelijk !! Dus ik zeg we gaan voor idee nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik ben een van die casual spelers, de huidige TF is niet eens vol hoe wil je in vredesnaam een feeder TF en een actieve "intel" gerichte TF vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Steevo_S schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:19:
Ik ben een van die casual spelers, de huidige TF is niet eens vol hoe wil je in vredesnaam een feeder TF en een actieve "intel" gerichte TF vullen?
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:57:
Ik zou voor nummer 1 gaan, maar de 2e TF zal ook een leider moeten hebben. Die persoon moet het dan niet erg vinden om daar te blijven en niet naar de "main" TF te kunnen.

Daarnaast is werven niet echt makkelijk als je het mij vraagt, maar het is mogelijk !! Dus ik zeg we gaan voor idee nummer 1.
World heeft nog een tweede account :9
Steevo_S schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:19:
Leden werven buiten Tweakers om maar wel vragen/eisen dat ze zich hier registreren. Dat werkt, ik heb het meegemaakt. En bij die TF hebben ze niet eens een site of iets dergelijks zoals World heeft gemaakt.
Een casual player is ook geen probleem zolang je gewoon aanvalt en de intel eis haalt. Als we dit niet gaan doen ben ik bang dat we meer leden kwijt gaan raken en dan zal het langzaam maar zeker doodbloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Dat is nu juist het probleem, die casual spelers halen vaak aan het einde van de week die intel eis wel, maar dat is niet waar de leiding hier heen wilt, die willen een limiet per dag zodat elke dag een bepaalde missie gespeeld kan worden, dan zou je de eisen dusdanig moeten veranderen dat je een dagelijkse intel limiet stelt.

Wat krijg je dan? De casual spelers die elke TF nodig heeft zullen dan vanzelf weggaan of volledig inactief worden en interesse in het spelletje verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Steevo_S schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:22:
Dat is nu juist het probleem, die casual spelers halen vaak aan het einde van de week die intel eis wel, maar dat is niet waar de leiding hier heen wilt, die willen een limiet per dag zodat elke dag een bepaalde missie gespeeld kan worden, dan zou je de eisen dusdanig moeten veranderen dat je een dagelijkse intel limiet stelt.

Wat krijg je dan? De casual spelers die elke TF nodig heeft zullen dan vanzelf weggaan of volledig inactief worden en interesse in het spelletje verliezen.
Ik heb niks meegekregen van een dagelijkse intel eis, misschien heb ik dat gemist. En met de aankomende update en bijbehorende dagelijkse events is het misschien ook voor de casual players wat makkelijker om daar aan te voldoen mits we die kant op gaan. Persoonlijk heb ik overigens nog steeds een voorkeur voor een wekelijkse eis. Het zou zo maar kunnen dat als er een dagelijkse kom dat ik dan ook zou moeten verhuizen naar TF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
THEDARKEST schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:35:
[...]

Ik heb niks meegekregen van een dagelijkse intel eis, misschien heb ik dat gemist. En met de aankomende update en bijbehorende dagelijkse events is het misschien ook voor de casual players wat makkelijker om daar aan te voldoen mits we die kant op gaan. Persoonlijk heb ik overigens nog steeds een voorkeur voor een wekelijkse eis. Het zou zo maar kunnen dat als er een dagelijkse kom dat ik dan ook zou moeten verhuizen naar TF2.
Dit is niet wat de leiding aangeeft maar dit streeft wel naar hun idealen, aangezien een missie soms afhangt van een paar uur of X aantal intel dat mist, er zijn dagen dat er (veel) te weinig intel behaald word en we daardoor deze eindeloze discussie elke keer opnieuw hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Steevo_S schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:58:
[...]

Dit is niet wat de leiding aangeeft maar dit streeft wel naar hun idealen, aangezien een missie soms afhangt van een paar uur of X aantal intel dat mist, er zijn dagen dat er (veel) te weinig intel behaald word en we daardoor deze eindeloze discussie elke keer opnieuw hebben.
Ik moet hierin Steevo_S gelijk geven, eigenlijk proef ik ook dat we een dagelijks intel eis zouden moeten hebben (of halfwekelijks ;) ). En dat komt eigenlijk omdat we net te weinig intel krijgen om iedere dag een tinderbox te starten (missen er +- 300 per week dacht ik).

Bij een overvloed van intel zou een wekelijkse eis ook geen probleem zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnerQi schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:07:
[...]

Ik moet hierin Steevo_S gelijk geven, eigenlijk proef ik ook dat we een dagelijks intel eis zouden moeten hebben (of halfwekelijks ;) ). En dat komt eigenlijk omdat we net te weinig intel krijgen om iedere dag een tinderbox te starten (missen er +- 300 per week dacht ik).

Bij een overvloed van intel zou een wekelijkse eis ook geen probleem zijn....
Een dagelijkse inteleis is niet nodig.. Het "overschot" aan intels wat wordt gehaald op dr t. dagen zijn heel lang houdbaar hoor :-) die kunnen gewoon bewaard worden voor de dagen dat er net iets minder wordt binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
Lastige kwestie. Ik ben de niet stabiel in mn intel. Ik zit wel elke week tussen de 30 en 60 (nogal ruim :)). Dit komt doordat ik behoorlijk snel aan het levellen ben. Ik kwam de TF binnen met HQ 16 en ben mij nu aan het toewerken naar HQ20. Al mn gunboat abilities zijn tot en met armory 18 geupgrade. Wanneer ik op HQ20 zit en mn armory en radar heb geupgrade zal ik stabieler intel binnen brengen, omdat ik dan mn defense ga upgraden.

Ik heb op de een of andere manier pech met scouten waardoor ik wel een redelijk volle map nodig heb om mn dure upgrades te financieren. Nu mn VP stijgt heb ik een van de twee RR guardians weg gedaan, omdat ik nu vettere loot krijg.

Mocht er een dagelijkse eis komen zal ik het helaas niet overleven. Ik denk dat we als TF misschien moeten afwachten wat de nieuwe update gaat brengen aangezien die wat mij betreft dagelijkse langere sessies zal stimuleren.

Dus terug naar de startpost. Wat mij betreft is het voorlopig goed zo. We hebben nu al moeite 50 leden te vinden, laat staan twee TF's vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Steevo_S schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:22:

Een dagelijkse intel eis is onzin. Intel is onbeperkt houdbaar, dus zolang er voldoende buffer-intel is in de TF maakt het niet uit of iemand om de dag 20 intel haalt of iedere dag 10 intel. Het enige dat nodig is, is een intel-buffer zodat de fluctuaties van dag tot dag opgevangen kunnen worden. Dan is het vaststellen van een wekelijkse hoeveelheid prima.

Ik denk zelfs dat een dagelijkse limiet contraproductief is. Weinig mensen kunnen iedere dag even actief zijn. Daarnaast is het vaak gunstig om doelwitten op te sparen voor een grote upgrade op Dr T dagen. Het zou me niets verbazen als er op dinsdagen en vrijdagen minder intel binnen gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik heb besloten om de tf te verlaten, ik heb nog wel mijn laatste aanval gedaan in de missie.

Ik merk dat het gat tussen casual en de actieve spelers te groot aan het worden is en daardoor mijn interesse in dit spel verlies.

Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steevo_S schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:44:
Ik heb besloten om de tf te verlaten, ik heb nog wel mijn laatste aanval gedaan in de missie.

Ik merk dat het gat tussen casual en de actieve spelers te groot aan het worden is en daardoor mijn interesse in dit spel verlies.

Succes allemaal!
Het was een mooie aanval ;) Ik hoop dat de interesse weer terug komt en je het spel naar je eigen behoefte kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valachii
Zonde Steevo :( het ga je goed!

Wat betreft het onderwerp van THEDARKEST, stem ik eigenlijk voor geen van de opties (optie 4 dus)
Ik vind dat we de TF eerst maar eens vol moeten krijgen met (kwalitatief) goede spelers.

Met kwalitatief doel ik op mensen die voldoende intel halen en veel (nuttig) aanvallen. (dus niet op je VP / level) Een speler die veel intel haalt, en voor zijn level nuttige aanvallen kan plaatsen vind ik vele malen belangrijker dan een hoog level die maar wat doet.
Hier wil ik een voorbeeldje bij halen: Gisteren heeft Enes' een goede eerste aanval op Mercury (foxtrot) gedaan. Vervolgens was ik aan de beurt en heb ik hem vrijwel afgemaakt (helaas door een verkeerde flare niet direct) een low level had deze nu met gemak (met zookas) kunnen afmaken (ik heb ook gevraagd of de note aangepast kan worden). Vervolgens vind er na mij een aanval plaats die (mijns inziens) nergens op slaat. Een hoog level die met warriors de boel afmaakt. Een aanval die (ZEKER bij foxtrot) heel erg nuttig zou zijn op een andere map met rockets/shocks. Ik ga hier geen namen noemen (dit is makkelijk terug te zien ingame) maar dit is niet zijn eerste keer, geniale attacks worden afgewisseld met hele onzinnige.

In het volkrijgen van de TF met deze "kwalitatief" goede spelers vind ik een grote rol voor officers weggelegd. Laatst hebben we de post van WC gezien waar ook bevindingen uit zijn gekomen en een aantal extra officers zijn geselecteerd. Ik vind dat er dan ook navolging moet komen van deze post/nieuwe officer benoemingen. Het bijhouden van Intel, aanvallen, notes en of aanvallen nuttig zijn.

Mijn zwaktebod is dat ik niet voldoende tijd heb om het officerschap op me te nemen, en dus ook niets met deze punten kan doen. Maar ik vind wel dat ALS we ooit vooruit willen, dit punten zijn die echt uitgewerkt moeten worden. (daarom ook klasse THEDARKEST, dat je je officerschap aangrijpt om hier een discussie te starten, super!)

Nu zie ik niet een streng regime voor me, maar door enigzins verloop van inactieve leden voor wat actievere leden gaan we een heel eind komen (met intel). Ruimte voor casual gameplay bestaat altijd, aangezien er altijd mensen zijn die meer intel halen dan de eis voor bv foxtrot, dus dat heft elkaar prima op.
Wat betreft aanvallen zie ik wel een wat "strenger" regime, aangezien elke aanval ontzettend belangrijk is om verder te komen. Dus mensen die niet aanvallen (zonder reden) of onzinnig aanvallen, moeten echt aangesproken worden.

Tot zover mijn two cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Laatst online: 19:37
Out of office: ivm verhuizing, klussen en nog geen internet in het nieuwe huis, ben ik de komende dagen verminderd beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties! Al hoop ik dat er nog meer mensen gaan reageren.
RobVeldman schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:48:
Dus terug naar de startpost. Wat mij betreft is het voorlopig goed zo. We hebben nu al moeite 50 leden te vinden, laat staan twee TF's vullen.
We hebben moeite om de TF te vullen omdat we niet aan het werven zijn en de nieuwe leden vooral van Tweakers en/of de vriendenkring laten komen. Als we gaan werven kan het snel gaan. Maar we moeten eerst weten wat de leden willen/denken.
Rannasha schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:43:
[...]

Een dagelijkse intel eis is onzin. Intel is onbeperkt houdbaar, dus zolang er voldoende buffer-intel is in de TF maakt het niet uit of iemand om de dag 20 intel haalt of iedere dag 10 intel. Het enige dat nodig is, is een intel-buffer zodat de fluctuaties van dag tot dag opgevangen kunnen worden. Dan is het vaststellen van een wekelijkse hoeveelheid prima.

Ik denk zelfs dat een dagelijkse limiet contraproductief is. Weinig mensen kunnen iedere dag even actief zijn. Daarnaast is het vaak gunstig om doelwitten op te sparen voor een grote upgrade op Dr T dagen. Het zou me niets verbazen als er op dinsdagen en vrijdagen minder intel binnen gehaald wordt.
Helemaal mee eens! Maar mocht de meerderheid dit toch willen dan ontkomen we er niet aan. Al denk ik dat de meerderheid gewoon een wekelijkse eis wil en ze vertrekken als er een dagelijkse eis komt.
Steevo_S schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:44:

Succes allemaal!
Heel jammer dat je vertrekt Steevo. Bedankt dat je nog even een laatste aanval deed en misschien tot ziens in de TF.
Valachii schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:00:

Wat betreft het onderwerp van THEDARKEST, stem ik eigenlijk voor geen van de opties (optie 4 dus)
Ik vind dat we de TF eerst maar eens vol moeten krijgen met (kwalitatief) goede spelers.

Met kwalitatief doel ik op mensen die voldoende intel halen en veel (nuttig) aanvallen. (dus niet op je VP / level) Een speler die veel intel haalt, en voor zijn level nuttige aanvallen kan plaatsen vind ik vele malen belangrijker dan een hoog level die maar wat doet.
Hier wil ik een voorbeeldje bij halen: Gisteren heeft Enes' een goede eerste aanval op Mercury (foxtrot) gedaan. Vervolgens was ik aan de beurt en heb ik hem vrijwel afgemaakt (helaas door een verkeerde flare niet direct) een low level had deze nu met gemak (met zookas) kunnen afmaken (ik heb ook gevraagd of de note aangepast kan worden). Vervolgens vind er na mij een aanval plaats die (mijns inziens) nergens op slaat. Een hoog level die met warriors de boel afmaakt. Een aanval die (ZEKER bij foxtrot) heel erg nuttig zou zijn op een andere map met rockets/shocks. Ik ga hier geen namen noemen (dit is makkelijk terug te zien ingame) maar dit is niet zijn eerste keer, geniale attacks worden afgewisseld met hele onzinnige.

In het volkrijgen van de TF met deze "kwalitatief" goede spelers vind ik een grote rol voor officers weggelegd. Laatst hebben we de post van WC gezien waar ook bevindingen uit zijn gekomen en een aantal extra officers zijn geselecteerd. Ik vind dat er dan ook navolging moet komen van deze post/nieuwe officer benoemingen. Het bijhouden van Intel, aanvallen, notes en of aanvallen nuttig zijn.

Mijn zwaktebod is dat ik niet voldoende tijd heb om het officerschap op me te nemen, en dus ook niets met deze punten kan doen. Maar ik vind wel dat ALS we ooit vooruit willen, dit punten zijn die echt uitgewerkt moeten worden. (daarom ook klasse THEDARKEST, dat je je officerschap aangrijpt om hier een discussie te starten, super!)

Nu zie ik niet een streng regime voor me, maar door enigzins verloop van inactieve leden voor wat actievere leden gaan we een heel eind komen (met intel). Ruimte voor casual gameplay bestaat altijd, aangezien er altijd mensen zijn die meer intel halen dan de eis voor bv foxtrot, dus dat heft elkaar prima op.
Wat betreft aanvallen zie ik wel een wat "strenger" regime, aangezien elke aanval ontzettend belangrijk is om verder te komen. Dus mensen die niet aanvallen (zonder reden) of onzinnig aanvallen, moeten echt aangesproken worden.

Tot zover mijn two cents...
Het hele idee is dus om mensen te gaan werven omdat we op deze manier geen kwalitatief goede spelers meer aantrekken. Een schop naar mensen die niet goed of niet aanvallen en/of te weinig intel halen is een stuk onvriendelijker dan vragen of diegene naar een tweede TF wil gaan. Zo'n persoon kan dan ook altijd terugkomen als het beter gaat. Dit zijn natuurlijk ook nog maar ideeën die nog verder uitgewerkt moeten worden. Maar zoals ik al eerder aan gaf, als we mensen buiten Tweakers om gaan werven zou het hard kunnen gaan en dan is het altijd handig als je alvast een plan hebt liggen.

Overigens had ik nog een klein idee we zouden een tweede TF dan ook als springplak kunnen gebruiken voor nieuwe mensen. Dus dat ze zich daar eerst mogen bewijzen.
Torgo schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:23:
Out of office: ivm verhuizing, klussen en nog geen internet in het nieuwe huis, ben ik de komende dagen verminderd beschikbaar.
Slechte smoes, je hebt vast wel internet op je mobiel :P
Even zonder gein: succes met je verhuizing een veel plezier in het nieuwe huis!

[ Voor 3% gewijzigd door Aggronor op 01-05-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Valachii schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:00:

De vraag die ik mij ook al gesteld heb, hoe wil je dit objectief vaststellen? Het idee van een "nuttig aanval" is helemaal wazig en zorgt voor een scheef gezicht naar de leiding toe (officiers/leider).

Ik (als officier) heb al eens voorgesteld om de notes uit te breiden naar specifieke troepen volgorde om een map zo snel mogelijk af te maken. Het nadeel hierbij is dat we (officiers) niet 24/7 online zijn en sommige aanvallen lukken beter dan andere waardoor de notes weer aangepast moet worden ;-).

Mijn voorstel om alleen warriors en hooka's te gebruiken werd ook niet hard op gereageerd :+.

Ik wil gerust tijd steken in het beoordelen van aanvallen, maar alleen als dit (voor een groot deel) objectief kan. Ook zouden de niet-nuttige-aanvallen / intel-week-eis niet halen tot consequentie moeten leiden en daar wil de TF nog niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnerQi schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:18:
[...]

De vraag die ik mij ook al gesteld heb, hoe wil je dit objectief vaststellen? Het idee van een "nuttig aanval" is helemaal wazig en zorgt voor een scheef gezicht naar de leiding toe (officiers/leider).

Ik (als officier) heb al eens voorgesteld om de notes uit te breiden naar specifieke troepen volgorde om een map zo snel mogelijk af te maken. Het nadeel hierbij is dat we (officiers) niet 24/7 online zijn en sommige aanvallen lukken beter dan andere waardoor de notes weer aangepast moet worden ;-).

Mijn voorstel om alleen warriors en hooka's te gebruiken werd ook niet hard op gereageerd :+.

Ik wil gerust tijd steken in het beoordelen van aanvallen, maar alleen als dit (voor een groot deel) objectief kan. Ook zouden de niet-nuttige-aanvallen / intel-week-eis niet halen tot consequentie moeten leiden en daar wil de TF nog niet aan ;)
Omdat we nu nog Tinderbox doen, kunnen zeer veel troepen nuttig zijn. De "niet-nuttige" Tmed aanvallen zijn zo goed als verdwenen en de aanvallen die nu met tanks nog worden gedaan, leiden vaak tot goede aanvallen. Dus om alleen nog specifieke troepen aan te laten vallen is nu met Tinderbox nog niet nodig.

Een aanval beoordelen op nuttig of niet nuttig is heel lastig. Het niet aanvallen als een missie niet wordt gehaald, zou niet meer mogen gebeuren. Dus dat registreren is wel handig.
Als ik een aanval van vandaag mag noemen als "niet-nuttig" zou ik de aanval van Kiebi ( terugtrekken terwijl zooka's nog genoeg schade aan konden richten ) en die van Oscar ( Distortion had aan 1 aanval genoeg en de GBE kon beter rondgestrooid worden in Machina ).

Maar zij hebben wel aangevallen en het voor een volgende makkelijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Objectief kunnen we het volgende vaststellen:
1. het niet-aanvallen in niet-gehaalde missies
2. niet halen van de intelweekeis

Officiers zouden ook
- notes bijhouden/schrijven. We schrijven de aanvalsrichting, de blindstop making en welke rockets/shocks er weggehaald moeten worden.

wat we dus niet meten/doen is:
- niet-aanvallen in gehaalde missies ;)
- dagelijkse inteleis: we starten een missie om ~20.00 of niet. Het zal of Tinderbox of Foxtrot worden.
- zeer specifieke troepen vermelden in notes (en/of volgorde).
- niet-nuttige aanvallen
- spelers die niet de notes volgen (zoals "low level only" en toch aanvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnerQi schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 08:26:
Objectief kunnen we het volgende vaststellen:
1. het niet-aanvallen in niet-gehaalde missies
2. niet halen van de intelweekeis

Officiers zouden ook
- notes bijhouden/schrijven. We schrijven de aanvalsrichting, de blindstop making en welke rockets/shocks er weggehaald moeten worden.

wat we dus niet meten/doen is:
- niet-aanvallen in gehaalde missies ;)
- dagelijkse inteleis: we starten een missie om ~20.00 of niet. Het zal of Tinderbox of Foxtrot worden.
- zeer specifieke troepen vermelden in notes (en/of volgorde).
- niet-nuttige aanvallen
- spelers die niet de notes volgen (zoals "low level only" en toch aanvallen)
Het is wel heel veel om bij te houden. Met een dagelijkse inteleis ben ik het niet eens. Ik denk dat we foxtrot gewoon nog niet moeten spelen tot we in onze sheet zien dat het mogelijk is.

De rest lijkt mij prima om te doen. Maar dan zouden de taken wel verdeeld moeten worden onder de officieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Hmm ik mis iets in je post @ slot.

we houden het volgende bij:
- week intel (XP sheet) op zaterdagavond
- niet aangevallen in niet-gehaalde missies
- notes bijhouden

Wat is hier veel aan? Dit doen we nu ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnerQi schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:31:
Hmm ik mis iets in je post @ slot.

we houden het volgende bij:
- week intel (XP sheet) op zaterdagavond
- niet aangevallen in niet-gehaalde missies
- notes bijhouden

Wat is hier veel aan? Dit doen we nu ook al.
De week intel is een kleine moeite om bij te houden.. Maar heb jij de namen van de gister niet behaalde missie genoteerd ? En wat betreft de notes bijhouden.. dat gebeurt nog steeds niet zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Het lijkt er inderdaad op dat we dan goed moeten gaan bijhouden wie de notes niet volgen en wie niet aanvallen. Volgens mij had World ooit al een een sheet gemaakt om bij te houden wie niet aanvalt, we kunnen daar makkelijk ook bijhouden wie zich niet aan de notes houd. We kunnen natuurlijk makkelijk een officer daar de controle over geven, als die officer niet kan op een bepaalde dag zal hij het stokje tijdelijk even over moeten dragen.

De meeste mensen willen blijkbaar eerst zien dat we de huidige TF vol kunnen krijgen en als ik het goed begrijp maakt dat niet zoveel meer uit of ze lid zijn op Tweakers of niet zolang ze maar Nederlands zijn/spreken. Volgens mij was World van plan om deze week leden te gaan werven dus dat komt wel goed.

Dan rest de vraag, wat gaan we doen als er mensen zijn die dus te weinig intel halen, niet aanvallen of de notes niet lezen. Want zolang er geen tweede TF is kunnen ze niet daar naar toe, het zal dus tot een kick leiden. Maar na hoevel waarschuwingen? En hoe lang blijven waarschuwingen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Niet aanvallen = -2 (bij niet-gehaalde missies)
Week intel = -1
Notes niet volgen = -1

Bij -5 = kick

Om pluspunten te scoren:
Week intel ingehaald (2e week) = +1

Reset om de 4 weken/maand. Of om de 2 weken?

------------

Is het misschien een idee om 5a6 spelers niet te laten aanvallen tenzij het blijkt dat we de missie niet gaan halen? Die 5a6 spelers vallen in het laatste uur aan om alsnog de missie te halen. De later-aanvallen afweging zou ook voor alle officieren kunnen gelden.

De bedoeling is om ervoor te zorgen dat iedereen een steentje bijdraagt en de leechers eruit kunnen halen ;)

* EnerQi thinks out loud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Ik neig naar optie 3 (niks doen, goed zo).

Nu snap ik dat ik 1 van de mensen ben die redelijk laag in de intel zit. Sommige weken is het beter dan andere. Toch heb ik niet het idee dat dit mijn groei dwarszit; mijn armory is vrij constant aan het upgraden, en ook eigenlijk continu is er een gebouw aan het upgraden.

Dit betekent dus dat ik iedere week sterkere troepen heb, die dan dus meer damage kunnen toebrengen in missies, en dus zorgen voor een grotere kans op slagen van de missie.

Ik begrijp dat er intel nodig is. Mogelijk dat mijn intel verbeterd na de update van volgende week. Als er 4 keer per week een Dr T komt, ga ik simpelweg meer basissen vernietigen. Dat ik nu niet continu PvP vernietig, komt simpelweg omdat het gros van de players op mijn map te sterk zijn.

Ik wil dus sowieso wachten tot na de update, voordat hier een beslissing over wordt genomen. Simpelweg omdat updates nou eenmaal een behoorlijke impact kunnen hebben op de gameplay, waaronder verkregen intel.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Leuke site, maar snap wel dat jullie uit mijn TF willen recruiten... 25 intel per week??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou eerst de huidige TF proberen vol te krijgen en bekijken hoe het met de update van morgen zal gaan. Misschien veranderd de dynamiek wel zo dat we sneller omhoog kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Zomaar even een hersenspinsel: Is het geen idee om 2 TF's van 25 man te maken, en dat we elke week de laatste paar mensen van de ene groep laten 'degraderen' en de hoogste paar mensen van de andere groep te laten 'promoveren'?

Op die manier krijg je dat mensen meer intel willen scoren omdat ze niet willen degraderen of juist willen promoveren.

Ik heb er verder nog niet over nagedacht, dus misschien kleven er een heleboel nadelen aan, geen idee.

edit
Ok, hier was dus al over nagedacht 8) Je zit dan idd met leadership, niet aan gedacht...

[ Voor 11% gewijzigd door VERINGTENTJE op 06-05-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
VERINGTENTJE schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:30:
edit
Ok, hier was dus al over nagedacht 8) Je zit dan idd met leadership, niet aan gedacht...
Behalve leadership (world heeft 2 accounts :P) heb je ook nog het probleem met het collecteren van de OP boot en het starten van de missie (niet meedoen of een OP boot missen bij promotie/demotie).

Overigens zie ik 25 man minder snel hogere missies doen wegens intelgebrek dan 50 man... Ondanks dat de missies bij 50 man duurder in intel zijn (maar geen 50%!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
EnerQi schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:14:
Niet aanvallen = -2 (bij niet-gehaalde missies)
Week intel = -1
Notes niet volgen = -1

Bij -5 = kick

Om pluspunten te scoren:
Week intel ingehaald (2e week) = +1

Reset om de 4 weken/maand. Of om de 2 weken?

------------

Is het misschien een idee om 5a6 spelers niet te laten aanvallen tenzij het blijkt dat we de missie niet gaan halen? Die 5a6 spelers vallen in het laatste uur aan om alsnog de missie te halen. De later-aanvallen afweging zou ook voor alle officieren kunnen gelden.

De bedoeling is om ervoor te zorgen dat iedereen een steentje bijdraagt en de leechers eruit kunnen halen ;)

* EnerQi thinks out loud
Het puntensysteem heb ik eerder al geopperd, daar was nogal wat weerstand tegen helaas.

Het niet laten aanvallen van een aantal personen ben ik niet voor. We halen de leechers er vanzelf wel uit als we deze stijgende lijn voortzetten.
VERINGTENTJE schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:30:
Zomaar even een hersenspinsel: Is het geen idee om 2 TF's van 25 man te maken, en dat we elke week de laatste paar mensen van de ene groep laten 'degraderen' en de hoogste paar mensen van de andere groep te laten 'promoveren'?

Op die manier krijg je dat mensen meer intel willen scoren omdat ze niet willen degraderen of juist willen promoveren.

Ik heb er verder nog niet over nagedacht, dus misschien kleven er een heleboel nadelen aan, geen idee.

edit
Twee TF's van 25 lijken me wat klein, vooral omdat je ook wat lagere missies zal moeten doen en de rewards ook lager zijn. Maar de gedachte is verder helemaal goed imo.
EnerQi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:18:
[...]

Behalve leadership (world heeft 2 accounts :P) heb je ook nog het probleem met het collecteren van de OP boot en het starten van de missie (niet meedoen of een OP boot missen bij promotie/demotie).

Overigens zie ik 25 man minder snel hogere missies doen wegens intelgebrek dan 50 man... Ondanks dat de missies bij 50 man duurder in intel zijn (maar geen 50%!)
Het missen van de OP boot kan afgevangen worden door een bepaalde tijdstip op een bepaalde dag af te spreken wanneer dat gebeurd. Verder moet er altijd goed overleg blijven tussen de leiders en officers van beide TF's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Goede discussie heren! Ik zal vanavond een beetje mee brainstormen.

Hopenlijk vanavond ook wat filmpjes en een website update!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Release notes nieuwe update!

Update: "The Temple of Doom Cannons"

EVENTS
- A new enemy approaches: Colonel Gearheart! Tear down her War Factories in the hunt for prototype modules
- Hammerman attacks YOU...
- Events are now daily! (tap here for more info)
- Daily events start at 6am and end at 3am the following day (21h duration)

NEW STUFF
- Prototype Weapons Lab (unlocks at HQ 15)
- Assemble experimental and unstable prototype defenses
- Distract and destroy with a new Gunboat ability: Critters (unlocks at HQ 19)
- Two new super-challenging operations
- Sea and land turtles

IMPROVEMENTS
- One-time only player name change (Settings > Accounts > Change Name)
- Watch your attack replays from the revamped Activity Log
- Retreat confirmation
- Re-arrange your base more easily by swapping building positions
- Drag and drop Landing Crafts to switch their order
- Check out your Task Force's operation stats
- Leave a friendly note when kicking someone from your Task Force
- Even better AI pathfinding
- Arabic language support
- Lots of new graphics
- Tons of bug fixes

CHANGES
- Ice Statue boost duration reduced to 8h from 10h
- Flamethrower and Scorcher burn damage increases from +damage statues
- VP reward boat comes at 6am now, when the day's event starts
- Reduced camera shake from the Grenadier's explosions

TELL US WHAT YOU THINK
- Please post your feedback about this update here

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
En hij is uitgebracht!! Whoho here we go!

Moet alleen wachten tot ik wifi heb vanavond 😞. Kan nu niet updaten...

Dus Vertel vertel hebben we een nieuw event vandaag al?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
World Citizen schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:19:
Release notes nieuwe update!

Update: "The Temple of Doom Cannons"

EVENTS
- A new enemy approaches: Colonel Gearheart! Tear down her War Factories in the hunt for prototype modules
- Hammerman attacks YOU...
- Events are now daily! (tap here for more info)
- Daily events start at 6am and end at 3am the following day (21h duration)

NEW STUFF
- Prototype Weapons Lab (unlocks at HQ 15)
- Assemble experimental and unstable prototype defenses
- Distract and destroy with a new Gunboat ability: Critters (unlocks at HQ 19)
- Two new super-challenging operations
- Sea and land turtles

IMPROVEMENTS
- One-time only player name change (Settings > Accounts > Change Name)
- Watch your attack replays from the revamped Activity Log
- Retreat confirmation
- Re-arrange your base more easily by swapping building positions
- Drag and drop Landing Crafts to switch their order
- Check out your Task Force's operation stats
- Leave a friendly note when kicking someone from your Task Force
- Even better AI pathfinding
- Arabic language support
- Lots of new graphics
- Tons of bug fixes

CHANGES
- Ice Statue boost duration reduced to 8h from 10h
- Flamethrower and Scorcher burn damage increases from +damage statues
- VP reward boat comes at 6am now, when the day's event starts
- Reduced camera shake from the Grenadier's explosions

TELL US WHAT YOU THINK
- Please post your feedback about this update here
Lol, leave a friendly note when kicking someone from your Task Force :+

Het swappen van de LC's is ook een geweldige toevoeging net als de verminderde camera shake door die Grenadiers!
Mooi update zo met alles bij elkaar _/-\o_
World Citizen schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:34:
En hij is uitgebracht!! Whoho here we go!

Moet alleen wachten tot ik wifi heb vanavond 😞. Kan nu niet updaten...

Dus Vertel vertel hebben we een nieuw event vandaag al?
Ze zijn bezig world, ik wou nog een T lvl doen en kan niet meer inloggen :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Aggronor op 06-05-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Die friendly note is een aanvraag van ons. Na lang spreken met Tim vond hij het ook een goed plan. Hebben we het al over sinds de TF Update.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
THEDARKEST schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:35:
Ze zijn bezig world, ik wou nog een T lvl doen en kan niet meer inloggen :'(
Klinkt bekend, ik wou net aan terror 11 beginnen. In ieder geval nog een paar kunnen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
World Citizen schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:38:
Die friendly note is een aanvraag van ons. Na lang spreken met Tim vond hij het ook een goed plan. Hebben we het al over sinds de TF Update.
Ja ik snap de wens verder ook wel hoor. Maar je kan niet ontkennen dat het best humor is, een friendly note terwijl je zojuist een rotschop hebt gekregen.
MRCL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:50:
[...]

Klinkt bekend, ik wou net aan terror 11 beginnen. In ieder geval nog een paar kunnen doen. :)
Zover ben ik niet eens gekomen vandaag, dat stomme werk ook :9
Was ie makkelijk en een beetje gul vandaag die ouwe terrorist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Makkelijk wel, maar gul helaas niet. Vanaf level 10 begint het voor mij meestal wal leuker te worden, maar dat zat er vandaag helaas niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
MRCL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:09:
Makkelijk wel, maar gul helaas niet. Vanaf level 10 begint het voor mij meestal wal leuker te worden, maar dat zat er vandaag helaas niet in.
Jammer dat ie gierig was :(
Vanaf lvl 10 wordt het idd leuker al moet ik zeggen dat ik vandaag maar niks had gebotst en het toch wat lastiger was nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Boost eigenlijk alleen mijn resource reward, tenzij ik voor een grote upgrade aan het sparen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn wel heel lang bezig om het online te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Blijkbaar krijgen we vandaag al de nieuwe 7 drt levels 😀. Sommige hebben hem al afhankelijk van tijdzone

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World Citizen schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:27:
Blijkbaar krijgen we vandaag al de nieuwe 7 drt levels 😀. Sommige hebben hem al afhankelijk van tijdzone
Ik heb nog geen update om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:40:
[...]

Ik heb nog geen update om te downloaden
Op Android hen ik em nog niet op IOS ben ik nu aan het updaten 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Android komt altijd later ja ....

Events volgorde info:

- Events will start at 6am each day (according to your timezone)
- Events will end at 3am the following day (according to your timezone)
- Each event lasts 21 hours
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hOnlWPT.png

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valachii
Echt een superupdate! heel erg veel zin om alle nieuwe ins en outs te ontdekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
World Citizen schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:47:
Android komt altijd later ja ....

Events volgorde info:

- Events will start at 6am each day (according to your timezone)
- Events will end at 3am the following day (according to your timezone)
- Each event lasts 21 hours
[afbeelding]
Dus vandaag en morgen Dr. T en dan overmorgen Gearhart?

Vanavond maar meteen sparen voor de weapons lab, ben ik ff blij dat ik pvp's heb bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THEDARKEST schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Op Android hen ik em nog niet op IOS ben ik nu aan het updaten 😁
Dus met IOS kun je een Android speler al aanvallen ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Ik denk het dark... Maar ik weet niet of we vandaag de normale of de vulcano drt krijgen. Als het vulcano is dan hebben we morgen gearhart... Anders hebben we dus morgen vulcano en overmorgen gearhart.

Hier ook een volle map en genoeg loot en diamanten voor het defense gebouwtje mocht het nodig zijn.

2 weken sparen werpt zijn vruchten af 😀

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Ja slot .... Helaas voor je wel.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World Citizen schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:54:
Ik denk het dark... Maar ik weet niet of we vandaag de normale of de vulcano drt krijgen. Als het vulcano is dan hebben we morgen gearhart... Anders hebben we dus morgen vulcano en overmorgen gearhart.

Hier ook een volle map en genoeg loot en diamanten voor het defense gebouwtje mocht het nodig zijn.

Misschien wel morgen of overmorgen hammerman ;) is dat geen optie ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:52:
[...]

Dus met IOS kun je een Android speler al aanvallen ?!?
Yep dat kan.
World Citizen schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:54:

Vandaag normal terror. Dus inderdaad morgen Volcano.
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Misschien wel morgen of overmorgen hammerman ;) is dat geen optie ?!?
Lijkt me niet dan zouden Gearhart en Hammerstein andersom staan denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Aggronor op 06-05-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
IK WIL WIFI !!!!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THEDARKEST schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:59:
[...]

Yep dat kan.

[...]

Vandaag normal terror. Dus inderdaad morgen Volcano.

[...]

Lijkt me niet dan zouden Gearhart en Hammerstein andersom staan denk ik.
Het is een cirkel van 6 dagen... als de cirkel zondag begonnen is, dan heb je overmorgen hammerman. Ontrafel de gedachtes van supercell maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valachii
Even ook ter verduidelijking hier tbv mijn namechange

AFCA -> Valachii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GU0EHHg90jw]

Ziet er wel cool uit. In ieder geval weer wat meer te doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Wat is dit nou weer, anderhalf uur er over gedaan om een upgrade bij elkaar te sprokkelen, gaan ze opeens onderhoud uitvoeren :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
En uiteraard de video van Colonel Gearheart!
Ik had 3 pogingen nodig.. maar het kan wel in 2 als je meer boost.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Mooi World! :)
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste