ben al thread op forum aant starten
video :
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-hlmN7oqCr8]
[ Voor 43% gewijzigd door dabelg op 09-09-2015 20:48 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 30% gewijzigd door BruceLee op 09-09-2015 21:12 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
De rest van de membersite lijkt nog wel redelijk vlot te werken.
Overige pagina's laden wel snel/volledig, uitloggen helpt ook niets zo te zien.
/edit: Maar bij jou laad die pagina wel dus begrijp ik?
Misschien heeft het te maken dat ik er 238 GB aan replays in heb staan, maar dan nog...
[ Voor 33% gewijzigd door Red Baron op 09-09-2015 21:28 ]
net terug van de training en voor niks m'n pc aangezet
dan maar de apple keynote bekijken.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
vindt het niet echt een verbetering. En de ruf voelt nu dood aan dankzij de stuurbekrachteging.
De AF werkt ook prima zonder die software, naar mijn mening is de ffb zoiezo een stuk beter zonder sim commanderdabelg schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:05:
joepie ik kan niet rijden EAC sluit mijn Simcommander 4 af bij opstarten Iracing
betaal je dan 2000 euro voor schijt anti cheat detectie
Marbles
Nieuwe Radical sr8 graphics + marbled track
[ Voor 19% gewijzigd door BruceLee op 10-09-2015 01:52 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik kreeg wel van ene Robbert een referral. Als jij dat bent .... thnxAwesomo4k schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:48:
[...]
GoT referral ging gewoonhopelijk werkt hij ook.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Op het forum staan er een aantal posts over ervaringen en ze zijn best positief tot nu toe.
Er is ook nog iemand die het verschil van 0% tot 100% rubber, bij de start van de sessie, naast elkaar heeft gezet.

De komende dagen/weken maar uitgebreid gaan testen.
edit:
Weet iemand trouwens of je met hetzelfde teams meerdere sessies tegelijk kan joinen?
Bijv. Racing Lions in een practice sessie van NES en GES tegelijk. Geen van de coureurs gaan in de beide sessies rijden.
[ Voor 23% gewijzigd door Niellie41 op 10-09-2015 08:27 ]
iemand al BOP van GT3 getest zag dat op de alien server de BMW op 1 stond maar dat was jorn jens dus
voor de mensen met een AF
get the new SC4 software 4.0.0.35 at Simxperience Owner Club
Love the support !!!!!
Berney fixed the problem (issue was: iracing restarts 2 times the iracing.exe at launch due to checking with EAC)
[ Voor 153% gewijzigd door dabelg op 10-09-2015 08:57 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
/rant
Verwijderd
Ik ben wel positief, maar met mijn graphics instellingen denk ik in het nadeel omdat ik geen marbles, schaduw e.d. kan zien. Ik ga daarom ook m'n video kaart upgraden voor betere dx9 performance. Als ik gelijke fps wil halen heb ik ongeveer de dubbele snelheid van m'n 7950 nodig. Als iemand tips heeft kwa kaart, graag.Niellie41 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:01:
Gisteren even snel een paar auto's getest. Ik reed eerst met de Late Model op South Boston. Heb 100% en 0% rubber, met eventueel marbles geprobeerd. Het was best cool. Het kan aan mij liggen, maar ik voelde het lichtjes in mijn stuur toen ik over de marbles reed in de bochten.
Op het forum staan er een aantal posts over ervaringen en ze zijn best positief tot nu toe.
Er is ook nog iemand die het verschil van 0% tot 100% rubber, bij de start van de sessie, naast elkaar heeft gezet.
[afbeelding]
De komende dagen/weken maar uitgebreid gaan testen.
edit:
Weet iemand trouwens of je met hetzelfde teams meerdere sessies tegelijk kan joinen?
Bijv. Racing Lions in een practice sessie van NES en GES tegelijk. Geen van de coureurs gaan in de beide sessies rijden.
Ter info: ik had gisteravond met alles op High (incl. particle effects) en Render Dynamic Track aan op 3 schermen (5760 x 1200) zo rond de 130 FPS op het rechte stuk van Road Atlanta. Aantal auto's staat op 40. Particle effects op Medium gaf me 10-15 FPS meer.
[ Voor 26% gewijzigd door Arfman op 10-09-2015 11:06 ]
Groetjes!
Zorg dan a.u.b. wel dat je iRacing geïnstalleerd hebt, dat je stuur werkt en is aangesloten, etc.
Anders kun je ook altijd op Teamspeak komen, er is bijna altijd wel iemand online die even met je mee wil kijken.
EDIT:
Het is overigens ook handig om in je onderschrift hier op het forum een link te plaatsen naar jouw iRacing profiel. Zie iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4
/joep
[ Voor 22% gewijzigd door Arfman op 10-09-2015 11:59 ]
Leuk. Ik wil beginnen met een controller, ik weet niet eens hoe leuk ik het ga vindenArfman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:57:
Ik heb je een friend request gestuurd. Ik weet niet of ik vanavond tijd heb/krijg maar wil anders wel een paar rondjes met je rijden
Zorg dan a.u.b. wel dat je iRacing geïnstalleerd hebt, dat je stuur werkt en is aangesloten, etc.
Anders kun je ook altijd op Teamspeak komen, er is bijna altijd wel iemand online die even met je mee wil kijken.
EDIT:
Het is overigens ook handig om in je onderschrift hier op het forum een link te plaatsen naar jouw iRacing profiel. Zie iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4
/joep
Mocht het mijn vaste nieuwe game worden, dan koop ik zeker nog een stuurtje. Ik heb al een half rondje gedaan om te testen of het spel werkte dus dat zit wel snor.
Grtz
Gister ook FF de DP getest en wat bas zegt als je de pits uitrijdt en de eerste ronde is het zo glad maar daarna voel je de grip wel beter worden
Zelf ben ik ook met een controller begonnen. Het kan wel maar het is totaal anders dan Forza of GT. iRacing kopieeert letterlijk je controller input. Daarom kan je in een fractie van een seconde volledig van links naar rechts sturen. Forza ed. filteren dit zodat het sturen in het spel soepeler is.Awesomo4k schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:17:
[...]
Leuk. Ik wil beginnen met een controller, ik weet niet eens hoe leuk ik het ga vinden![]()
Mocht het mijn vaste nieuwe game worden, dan koop ik zeker nog een stuurtje. Ik heb al een half rondje gedaan om te testen of het spel werkte dus dat zit wel snor.
Grtz
iRacing veranderd de stuur limiet ook niet afhankelijk van je snelheid. Dus je kan je stuur volledig omgooien op volle snelheid. Iets wat Forza ed. niet toestaan omdat je gigantische onderstuur hebt zo. In iRacing werkt het dus niet om je stick helemaal opzij te gooien in een bocht, wat je vaak wel in andere racing-games doet.
Verder zijn de auto's in iRacing veel onstabieler dan dat soort spellen. Dus doordat je zulke ruwe stuur-input geeft zal je ook sneller controle verliezen. Met een stuurtje kan je wel vloeiende en kleine inputs geven.
Je kan zeker beginnen met een controller. Maar wees erop bedacht dat het totaal anders is dan in je normale race-games. Dus het zal daardoor extra tijd kosten om te wennen.
Allmendinger waar is die bekend van????Linc schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:16:
Gisteren nog wat week 13 races gedaan in de Corvette, hij is wel heel tricky de eerste paar bochten.
[video]
NASCAR Sprint cup.PatrickPost1972 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:13:
[...]
Allmendinger waar is die bekend van????
Als ik dit zo zie wordt het misschien wel eens tijd voor een upgrade...
Met m'n core i7 950 en een AMD 6970 op 3 schermen zit ik wel met heel wat lagere fpsjes rond te hossen.
ipv enkel upgrade naar een betere GPU kan ik volgens mij ook beter maar gelijk een nieuw mobo / cpu / memory combo aanschaffen (en een grotere SSD).
[ Voor 27% gewijzigd door Fragbeestje op 10-09-2015 13:16 ]
of je moet niets anders dan iracing spelen
Ben ik de enige met dit probleem?
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Beetje offtopic maar Intel heeft net de nieuwe Skylake processoren uit, die gaan de komende 2 jaar echt compleet uitgemolken worden. Wat dat betreft ideale instapmoment.Fragbeestje schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:19:
Wou eigenlijk nog een half jaar wachten maar ik zal eerst de roadmaps van Intel, AMD en nvidia nog maar eens bekijken maar ik denk dat alle nieuwe zaken net uit zijn.
Graka zou ik een GTX 970/R390 nemen, kun je op 3 schermen fatsoenlijk spelen.
Als ik het iRacing forum moet geloven werkt het op dit moment bij niemand meer.flopdoc schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:25:
Ben ik de enige met dit probleem?
[ Voor 17% gewijzigd door Arfman op 10-09-2015 15:26 ]
En is het echt nodig om dit te doen, of kun je er slechts 1/10'en van secondes mee winnen?
Edit: Ik lees nu dat je de down shift kan indrukken, dan blippen en dan de shifter kan loslaten. Klopt dit?
[ Voor 30% gewijzigd door aicaramba op 10-09-2015 15:52 ]
Aj dat klinkt niet goed!Arfman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:25:
[...]
[...]
Als ik het iRacing forum moet geloven werkt het op dit moment bij niemand meer.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Mijn Indianapolis WCS Q (lone), tegen wat offline testing rondjes gisteren met de nieuwe build.
Veel of weinig marbles/rubber maakt niet zoveel uit, maar ik moet nog even testen of het weer in de buurt van de pre-build waardes komt als ik die dynamic track data rendering uitschakel.
...quote: Van de main site** We are working on the error 73 issue and hope to resolve it quickly. **
Ik wil binnenkort toch de NVIDIA 970 weer eens een kans geven met wat oudere drivers (als ik die kan vinden) en dan eens flink wat tunen. Want aan de verdere hardware kan het toch niet liggen: KLIKRed Baron schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:07:
De FPS krijgt wel een redelijke hit inderdaad.
Mijn Indianapolis WCS Q (lone), tegen wat offline testing rondjes gisteren met de nieuwe build.
Veel of weinig marbles/rubber maakt niet zoveel uit, maar ik moet nog even testen of het weer in de buurt van de pre-build waardes komt als ik die dynamic track data rendering uitschakel.
[afbeelding]
Of mis ik iets?
[ Voor 77% gewijzigd door JoepW op 10-09-2015 16:41 ]
Mijn combo is dus een i5 3570k + 7950 + triples.
Op zich was dit nog wel te doen, maar ik heb geen zin om verrast te worden op het moment dat ik ga gridden tijdens de WCS race zaterdag
(changed)
Maar je was aardig wat kwijt aan performance idd.
Gisteren op Rd Atlanta merkte ik dat ik ruim onder de 100 fps dook met de marbles en particles op max... Dus dat moet beter, zo druk was het niet.
[ Voor 73% gewijzigd door JoepW op 10-09-2015 16:43 ]
Wim,
Please provide us with the link to the web site from which you downloaded your version of SweetFX. We'll see about getting that version white listed.
Thank you.
Beetje minder aan de energiedrank zitten daar tijdens een update
quote: Shawn Nashthis should be fixed (at least for now)
[edit]
well at least the incorrect track config mismatches causing error 73
Aha, dan is het toevallig in die tijd gefixed. Als het maar werkt.JoepW schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:38:
Dat lag niet aan het laden van Laguna door jou
[...]
Ik draai Windows 10 met de een na laatste drivers, gisteren 130fps op start / finish met particle op high. I5 2500k op 4.1 ghz met GTX 970. In iRacing 3.5gb video memory ingesteld.JoepW schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:23:
[...]
...
[...]
Ik wil binnenkort toch de NVIDIA 970 weer eens een kans geven met wat oudere drivers (als ik die kan vinden) en dan eens flink wat tunen. Want aan de verdere hardware kan het toch niet liggen: KLIK
Of mis ik iets?
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
W10 is toch geen voorwaarde?Arfman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:44:
[...]
Ik draai Windows 10 met de een na laatste drivers, gisteren 130fps op start / finish met particle op high. I5 2500k op 4.1 ghz met GTX 970. In iRacing 3.5gb video memory ingesteld.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Dus ik blijf wel ff bij w8.1
Maar dat wordt pas na het weekend denk ik. Straks kan ik niet meedoen met de V8 race en de eerste MT race
Klopt. 8.1 is ook prima, kun je oudere drivers gebruiken.
Overigens net een raceje op Monza gedaan, in d race dips naar 79 FPS
Ik ben met de GES decal voor de Corvette DP bezig... De numberplates zitten bij dat ding voor de deuren over de koelsleuven heen. Bah.....Niellie41 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:44:
Dankzij
[...]
kan ik nu de decals voor NES perfectioneren.![]()
[afbeelding]
Nu hebben alle auto's decals in dezelfde stijl.
i5 4590 en amd R9 290. 160fps op spa. Wel wat dingetjes terug moeten schroeven, maar het loopt heerlijk soepel.
Ik heb het idee dat ik nu automatisch beel verder de baan afkijk. Heel gekke gewaarwording
De eerste update met fixes is al aangekondigd. 21 september pas. Best een verrassende datum. Zou het te maken hebben met de SimRacing Expo of hebben ze gewoon wat meer tijd nodig om bepaalde dingen te repareren?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3331114.page
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 10-09-2015 23:51 ]
Verwijderd
Als het allemaal compatible is ga ik denk ik voor een r9 fury x. Als ik daarmee een volledige upgrade nog 1 a 2 jaar kan rekken is dat de investering wel waard.Arfman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:25:
[...]
Beetje offtopic maar Intel heeft net de nieuwe Skylake processoren uit, die gaan de komende 2 jaar echt compleet uitgemolken worden. Wat dat betreft ideale instapmoment.
Graka zou ik een GTX 970/R390 nemen, kun je op 3 schermen fatsoenlijk spelen.
[...]
Aan de beeps te horen lijkt m'n cmos batterij ook leeg, dus die moet eerst even vervangen worden
Oeps dat is wel een beste kaart... Ben benieuwd hoe dat draait...Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 00:08:
[...]
Als het allemaal compatible is ga ik denk ik voor een r9 fury x. Als ik daarmee een volledige upgrade nog 1 a 2 jaar kan rekken is dat de investering wel waard.
Aan de beeps te horen lijkt m'n cmos batterij ook leeg, dus die moet eerst even vervangen worden.
En dit zag ik net op het forum:
Bron: http://members.iracing.co.../175/3203225.page#9220600quote: David TuckerOk, I added in code so adding a tilda to the front of the command will toggle its value. So #~fr will toggle the fast repair. Is that clear enough, or is it too close to the minus command.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
die tilde toggled dat alle pit commands of enkel fast repair mmmm hoop alles, zou leuk zijn
Volgens mij alles. Maar dit zit er nu nog niet in, hopelijk komt dat met de 21 september patch.dabelg schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:33:
[...]
die tilde toggled dat alle pit commands of enkel fast repair mmmm hoop alles, zou leuk zijn
Overigens, 21 september .. Nurburgring preview of misschien al GP?
Verwijderd
Dat denk ik ook, en heb goede ervaringen met het tunen van de performance met de de radeon's. Gaat me niet om de eye candy, maar enkel de track shades en marbles. Heb in m'n pc een pcie x16 slot zitten, maar of dat 2.0 of 3.0 is weet ik nog niet.derx666 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:00:
denk dat je geen spijt zult hebben van de Fury X. Ik denk dat in dx9 die sneller zal zijn dan een 970/980 terwijl in dx11 hij marginaal langzamer zal zijn (nvidia heeft erg goeie dx11 drivers). In dx12 is koffiedik kijken. De eerste berichten zeggen dat nvidia daar een flinke fuckup heeft gemaakt (al dan niet bewust aangezien er nog geen games met dx12 ondersteuning waren). Het wachten is tot volgend jaar als de nieuwe nvidia kaarten met HBM uitkomen. Kijken of die wel meerdere async computing pipelines hebben.
Dx11 ga ik voor nu nog niet naar kijken (daarom ookde r9 ipv gtx), want het kan zo nog een jaar duren en ik hoef ook op dx11 niet alles aan te hebben staan.
Veel plezier ermee, is inderdaad heerlijk, 3 schermen!Gruwel84 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:59:
Heeerlijk, sinds vandaag 3 schermen. Wat is dat genieten. En hardware draait het gelukkig makkelijk
i5 4590 en amd R9 290. 160fps op spa. Wel wat dingetjes terug moeten schroeven, maar het loopt heerlijk soepel.
Ik heb het idee dat ik nu automatisch beel verder de baan afkijk. Heel gekke gewaarwording
Aangezien Steve Myers op twitter meldt dat ie net z'n eerst rondjes op de baan gereden heeft zou ik niet verwachten dat die al vrijgegeven wordArfman schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:40:
[...]
Overigens, 21 september .. Nurburgring preview of misschien al GP?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Damn it laat me toch hopen
https://twitter.com/iRacingMyers/status/642059224307081216Just turned my first laps on the @iRacing @nuerburgring track. Track is looking good for the @SimracingExpo next week!
Op de SimRacingExpo kun je dus een (tech track-achtige?) versie van de Nurburgring rijden blijkbaar. GP strecke of Nordschleife, zou wel mooi zijn als ze al iets konden laten zien in ieder geval van de NS.
[ Voor 81% gewijzigd door Arfman op 11-09-2015 09:36 ]
Zal zien of ik wat kan filmenArfman schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:33:
Tech track?
Damn it laat me toch hopen![]()
[...]
https://twitter.com/iRacingMyers/status/642059224307081216
Op de SimRacingExpo kun je dus een (tech track-achtige?) versie van de Nurburgring rijden blijkbaar. GP strecke of Nordschleife, zou wel mooi zijn als ze al iets konden laten zien in ieder geval van de NS.
Vanavond echt een leuke combo!
| V8 Supercar Friday Showdown | 11-09-15 |
| Program (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Weather |
| Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
| 20° C | 60% | 0% | 0 Km/u | N | Mostly |
| Starting state: 50% (Moderate usage) Open Q: 30% Low Usage Race: 20% Low Usage (Clean marbles after each session) |
Op SRE zelf is er dus de preview van de GP lay-out en als het goed is kan je in de VIP lounge de Nordschleife doen.For those of you planning to come to the iRacing.com Nürburgring GT500 race in two weeks you are going to get a sneak peak of the Nürburgring GP track in our booth at the SimRacing Expo. For those of you lucky enough to score a ticket to our suite at the race you hopefully will get to sample the Green Hell – that is if Otto Szebeni gets his s*it together and gets us a racing pod up there. I smell ebay auctions for suite tickets in the future . . .
Even kijken wat betreft vanavond. Ik denk dat ik er wel bij kan zijn. Want V8 Supercars, altijd +1.
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 11-09-2015 10:52 ]
[ Voor 55% gewijzigd door NickThissen op 11-09-2015 11:44 ]
Wel even stiekem filmen he?Niellie41 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:24:
Van de laatste blog post:
Op SRE zelf is er dus de preview van de GP lay-out en als het goed is kan je in de VIP lounge de Nordschleife doen.
Mijn koppelingspedaal piept
Ik gebruik 'dry lube' / droogsmeermiddel. Te krijgen bij de automaterialen-shop. bv: http://www.xtrack.nl/prod...gsmeermiddel-ptfe-300-ml/Arfman schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:53:
[...]
Wel even stiekem filmen he?
Mijn koppelingspedaal piept(Fanatec CSP v1) Welke olie/smeermiddel kan ik het beste gebruiken om dit te verhelpen?
Voordeel is dat vuil er niet aan blijft 'plakken'
Hier is de volledige entry list voor de iRacing.com GT500.
[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 11-09-2015 13:32 ]
Ja, ik wil denk ik wel een raceje meepakken zaterdag of zondag.NickThissen schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:41:
Gaat er nog iemand de Road Warrior (F1 op Monza) mee doen? Zo ja dan is het misschien een goed idee om even samen te oefenen aangezien de setup in het forum waarschijnlijk niet meer heel optimaal werkt..
klaar voor zondag!
[ Voor 6% gewijzigd door Gruwel84 op 11-09-2015 15:54 ]
CoolNiellie41 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:30:
Shane van Gisbergen komt ook naar de Nürburgring. Zou wel een mooie mogelijkheid zijn voor iRacing om iets te regelen voor de (VIP) iRacers daar.
Hier is de volledige entry list voor de iRacing.com GT500.
Krijg wel zin in volgend weekend in iedergeval.
http://issuu.com/ebconpublishing/docs/simracer07_-_001-076
Of in T1.PatrickPost1972 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:04:
Toch wel minder met quali als je in de laatste de bocht van de groene hel een offtrack maakt. Kan je dat pokkeneind nog een keer rijden.
Dat terwijl ik met sturen en vol gas geven juist weer last lijk te hebben van veel onderstuur. In langere bochten moet ik regelmatig even van het gas af om m'n auto de juiste kant uit te laten richten.
[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 11-09-2015 18:50 ]
Verwijderd
Probeer eens iets gas te blijven geven, Verder ja je moet een gevoel krijgen voor dat gebakjeaicaramba schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:38:
Ik krijg het in de skip barber maar niet voor elkaar om een beetje fatsoenlijk te tailbraken. Als ik op het centripedal circuit ook maar voor 20% de rem in druk, tijdens het sturen ga ik oversturen en driften/spinnen. Ik heb geprobeerd om de brake bias helemaal hoog of helemaal laag te zetten, maar het maakt geen verschil. Kan iemand zeggen wat ik verkeerd doe?
Dat terwijl ik met sturen en vol gas geven juist weer last lijk te hebben van veel onderstuur. In langere bochten moet ik regelmatig even van het gas af om m'n auto de juiste kant uit te laten richten.
Dat helpt heel goed, ja! Wow, wat een verschil.Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:59:
[...]
Probeer eens iets gas te blijven geven, Verder ja je moet een gevoel krijgen voor dat gebakje
Na veel oefenen kan je dan ook een beetje met het gas pendaal sturen.
WTF greger in de BES proNiellie41 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:58:
Er is een nieuwe editie van Sim Racer magazine. Normaal interesseert het me niets, maar deze keer staat er een artikel in over hoe iRacing banen bouwt. Het is best gedetailleerd en er zijn een aantal afbeeldingen die nog niet eerder zijn getoond (zo ver ik weet).
http://issuu.com/ebconpublishing/docs/simracer07_-_001-076
In renderer.ini
SeparateDynamicTrackPass=0 veranderen naar
SeparateDynamicTrackPass=1
For iRacers everywhere, the Nurburgring is scheduled for release this November. Stay tuned for more videos from the 'Ring and an upcoming track development video update.
Dus toch een mid-season release? Awesome!Niellie41 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 23:10:
quote:
[For iRacers everywhere, the Nurburgring is scheduled for release this November. Stay tuned for more videos from the 'Ring and an upcoming track development video update.]
Ik gebruik W8.1 en de laatste driver / firmware. Werkt prima.Roy Visser schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 00:25:
Langzaam de hele computer kamer en simulator terug in elkaar aan het zetten, ook eindelijk de tijd om de Fanatec V2 basis te monteren. Welke Firmware word er gebruikt door de leden met een V2 basis en Win7?
Alvast succes. Been heel benieuwd naar jouw bevindingen...Red Baron schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 12:50:
Straks om 4 uur weer een WCS race, het gaat nog een hele klus worden met dat nieuwe surface model![]()
[video]
succes Paul!
Dit topic is gesloten.
![]()