iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
We leggen gewoon zoveel marbles neer (na morgen) dat het net een regen race lijkt
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
L79: Weer een klein momentje met Dirk in T3 toen hij de binnenkant niet echt kon houden en ik maar even veiligheidshalve door het gras ging hobbelen. Later nog dom in T1 gespind wat me een seconde of 8 kostte.
Ik had verder behoorlijk moeite om uberhaupt in te lopen op anderen, maar volgens mij had ik geen schade
FW31: In ronde 1 remde Martijn nog ietsje af voor T3 waar ik dat totaal niet verwachtte en m'n voorvleugel wat schade opliep. Ik besloot maar door te rijden en qua downforce verlies viel het nog wel mee.
Later in de race nog een misverstand toen ik Jos kwam lappen. Ik wilde hem binnendoor inhalen bij de exit van T1, maar net op dat moment bleek hij ook af te remmen en naar de binnenkant te gaan om me buitenom te laten passeren.
Ik kon nog op tijd reageren dus ging ik op de remmen en weer terug naar de normale racelijn om hem dan maar kort te kunnen volgen en dan op dat korte rechte stuk achter de pits in te halen.
Alleen ging Jos juist op dat moment ook weer helemaal terug naar buiten om me alsnog binnendoor langs te laten vermoed ik en dat ontwijken ging niet en er behoorlijk hard in.
Mijn linker voorwiel ophanging was toen lekker compact en ook Jos' achter vleugel stond niet helemaal recht meer, maar volgens mij wisten we beiden nog wel onze positie te behouden tot het einde van de race.
Het zijn ook altijd dezelfde heRed Baron schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:39:
L49: Het was een beetje jammer van T1 contact met Dirk, ...
L79: Weer een klein momentje met Dirk in T3 toen hij de binnenkant niet echt kon houden ...
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Niks mis met mijn oranje hoorRed Baron schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:49:
Die irritante oranje gekleurde auto's ook altijd.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Als je naar de Nürburgring komt dan kan je 'm daar bij mij krijgen tegen contante betaling van € 2,50 per stuk. Moet je wel besteld hebben
Die voor Wim geef ik aan Bert op de Nürburgring.
Voor Bert, Marco, Nick, Peter, Pascal T. en Michel heb ik ook bij me op de Nürburgring.
Davy en Pascal L. willen de badge per post ontvangen.
Dat kan tegen de volgende extra kosten:
Nederland: € 0,69
België: € 1,15
Als je de badge opgestuurd wilt hebben graag mij dat laten weten via een DM onder vermelding van het postadres en SVP het geld (transfer money to a friend!) met Paypal overmaken aan admin@got-racing.eu ovv je (echte) naam en badge.
Zorg er svp voor dat ik het volledige bedrag ontvang en niet dat er nog kosten afgaan bij Paypal!
(Wel zelf een koordje meenemen! Die zitten er niet bij)
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 08-09-2015 16:40 ]
http://members.iracing.co...list/3330474.page#9212713Vraag:
Since you wrote such a big text, could you please answer with a simple yes or no if weaving and therefore cleaning off tires is now possible with dynamic track? We all wait for this answer since 3 days.
Antwoord
yes
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als "nieuweling" heb ik sowieso moeite om alles te volgen. Hoe meer ik lees des te meer vragen...NickThissen schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:57:
Nou ja, dit hoeft niet allemaal in de release notes, maar ze schrijven zelfs een blog post die dan alleen maar meer vragen oproept. Is het dan echt teveel moeite om elke dag even de eerste 10 posts in het forum te lezen en "ja" of "nee" of "we komen er nog op terug" te antwoorden?
ooit hebben ze iemand speciaal aangenomen om damagemodel aan te pakken maar die heeft enkel de kegels doen bewegen de rest is gokken
The following was missing from the posted release notes.
Counting of sessions towards the Minimum Participation Requirements (MPR)
The way in which we maintain the count of the number of sessions that apply towards the Minimum Participation Requirements (MPR) for promotion has been updated. The visibile differences are:
- The count of completed sessions now updates at around the same time as your SR and iRating. Generally this is as soon as the session finishes. Note that this is when the session finishes, not when you leave the session. For example, Time Trial sessions generally run for 30 minutes. If you finish your laps and leave 10 minutes into the session, it might not be counted until around 20 minutes later, when the entire session finishes.
- Sessions in long-running Series that do not follow the regular 12-week Season schedule will now be counted towards MPR. Previously, only sessions run in the first Season in which the long-running Series was run were counted.
- The MPR counts are only reset to zero when you get promoted. If for whatever reason you have not met the qualifications for promotion by the end of a Season, the sessions counted towards MPR will now carry forwards to the next season. Previously, the counts would be reset at the end of Week 13, and you'd have to complete the entire MPR all over again in the new season.
Ik heb zelfs aangeboden voor ze om dat te doen. Kost niet meer dan 10 minuten per dag ofzo. Nooit iets van teruggehoord ...NickThissen schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:57:
Nou ja, dit hoeft niet allemaal in de release notes, maar ze schrijven zelfs een blog post die dan alleen maar meer vragen oproept. Is het dan echt teveel moeite om elke dag even de eerste 10 posts in het forum te lezen en "ja" of "nee" of "we komen er nog op terug" te antwoorden?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Was inderdaad leuk geweest, maar heel veel mensen waren aan het zeiken dat het niet goed was opgezet. Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:07:
leuk zou vandaag geweest zijn als ze eens een broadcast hadden opgezet ivm wat zaken voor de nieuwe build ... ik snap best dat ze het last minute druk hebben maar dit zou toch mooi geweest zijn met het feit dat er toch een aantal nieuwe zaken bij komen nu.
Leuk stukje! Grappig dat je bij Winvision werkt Pascal, hebben wij ook nog zaken mee gedaan
Verwijderd
Tja gemiste kans vind ik het gewoon, als je dan ziet hoe raceroom het doet dan is daar toch nog serieuze rek op voor Iracing, maar ik kan aannemen dat ze nu gewoon even focussen op de build buiten krijgen. Dat ze een delay doen geeft aan dat ze toch problemen hebben gehad en zich daar nu even op toe spitsen. We zullen morgen met eigen ogen mogen zien 'hoop' ikNiellie41 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:08:
[...]
Was inderdaad leuk geweest, maar heel veel mensen waren aan het zeiken dat het niet goed was opgezet. Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.
http://www.iracing.com/ir...-to-know-pascal-teunissen
Bijna gelijk ja gezegd
Dan even wachten, en vervolgens kom je het tegen
Geluid van de Daytona Prototype komt niet erg waarheidsgetrouw over:Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:28:
Nog een teaser voor de komende build
[video]
Als ze het geluid van de oude DP hebben gekopieerd zou dat wel een beetje jammer zijn, maar geen deal breaker.
[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 09-09-2015 11:39 ]
Volgens mij selecteren ze redelijk random wat mensen.NickThissen schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:27:
CoolHoe kwam hij daarbij eigenlijk, gaat hij gewoon zomaar mensen af of had je je opgegeven ofzo?
Heb ooit ook zo'n vragenlijst gehad, ben toen begonnen met antwoorden maar heb het tot dusver altijd nog laten liggen
Misschien nog eens afmaken en terug sturen als ze dat nog willen na al die tijd
Dus jij hebt inside info over het new surface modelArfman schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:03:
[...]
Ik heb zelfs aangeboden voor ze om dat te doen. Kost niet meer dan 10 minuten per dag ofzo. Nooit iets van teruggehoord ...
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120719
Verstappen die zegt dat gaming hem helpt om inhaalacties te oefenen.
[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 09-09-2015 12:02 ]
En weer geen iRacing vermeld
Het was jouw Q ronde die mij zover op de grid zettevekie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:06:
Leuk om te lezen dat ik er toch ook in voorkomthx voor de vermelding
Ik las een comment op het Iracing forum dat ze beter het geluid van de Corvette of Caddy hadden kunnen gebruiken. Dat komt een stuk meer in de buurt.Niellie41 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:32:
Heeft de oude DP de nieuwe externe geluiden, zoals de Corvette en NASCAR auto's bijv.? Volgens mij niet, toch? Dat scheelt naar mijn mening wel een hele hoop.
Als ze het geluid van de oude DP hebben gekopieerd zou dat wel een beetje jammer zijn, maar geen deal breaker.
Real life opgenomen geluid heeft natuurlijk de voorkeur, maar misschien is dat bij de DP niet mogelijk geweest.
[ Voor 9% gewijzigd door tim.w op 09-09-2015 12:26 ]
Die post was gewoon super
Zoals jullie misschien weten heb ik een OSW Kit bij Ollie besteld en inmiddels mijn stuur van Sam Maxwell binnen. Ollie loopt tegen wat problemen aan, op zich lost hij het netjes op door alsnog gewoon de verschillende PCB's los te leveren in plaats van 1 PCB waar alles in zit.
Ik heb nog nooit op een OSW gereden, maar de verhalen waren zo goed dat ik dacht, dat moet ik. Ik heb wel op een Accuforce gereden en daarbij dacht ik ook al "wow", als de OSW dan beter is, prima. Maar ik begin nu een beetje te twijfelen, omdat ik steeds meer lees over dingen als: de OSW heeft veel meer NM en eigenlijk is de AF een stuk zwakker etc etc.
De enige reden dat ik een Direct Drive wil is omdat de feedback sneller en directer is. Mijn CSWv1 heb ik in de Skip ook maar op 9% staan (uiteraard de CSWv1 zelf wel op 100%). Kortom, de kracht boeit me niet, de details boeien me veel meer en de snelheid daarvan.
Nu begin ik steeds meer te twijfelen of een OSW dan wel de goede keuze is en of de Accuforce en met name dus Sim Commander niet veel meer soelaas voor mij biedt? Eerder in het topic heb ik een linkje gepost van iemand die zijn Accuforce te koop heeft in de UK. Ik heb wel nog mijn Sam Maxwell stuurtje, maar die kan ik ook om laten bouwen naar een AF of misschien wel weer verkopen.
Wat zouden jullie doen in mijn schoenen? Gewoon de OSW/Ollie kit doen en dan er van uitgaan dat ik met MMOS (de software van OSW) wel uit de voeten kan en mijn setting wel kan vinden of toch voor de Accuforce gaan?
Mooie dilemma's
Wist je dat niet? Hij is een van de weinige Europese testers. Als Arjan op TS is, dan vertelt wel eens wat. Natuurlijk mogen wij dat eigenlijk niet doorvertellen.BruceLee schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:47:
[...]
Dus jij hebt inside info over het new surface modelen kan ons alle details vertellen ?
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 09-09-2015 13:09 ]
Wat is een must om iRacing redelijk goed te kunnen spelen?
Ik vraag geen 4K resolutie, met alle details aan in de regen, met spiegels en een 3 monitor setup.
Simpel dus....
1 scherm, redelijke graphics en een redelijke stuur/pedalen setup.
Kan ik met een i3 af, of moet het een i5 zijn?
Kan het met de integrated video, of moet je een aparte videokaart hebben?
Welke stuur/pedalen setup is redelijk betaalbaar en doet het prima?
Verwijderd
Must is toch wel een goed stuur, en goede pedalen. ivideo, tja het kan maar dat wil je niet. i3 moet wel voldoende zijn opzich. Belangrijkste is wat je Budget is. Stuur/pedalen is al gauw 160€, PC moet je op zo'n 450 a 500 rekenen. 3 schermen is aan te radenalbino71 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:09:
Ik weet dat het eigenlijk een DAA vraag is, maar ik wil voordat ik gericht ga samenstellen een 3-tal vragen stellen.
Ik vraag geen 4K resolutie, met alle details aan in de regen, met spiegels en een 3 monitor setup.
Simpel dus....
Stuur en pedalen heb ik 140 euro voor betaald, 2e hands. Dan heb je een goed instapmodel.
Allereerst: Regen, bestaat dat in IRacing????albino71 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:09:
Ik weet dat het eigenlijk een DAA vraag is, maar ik wil voordat ik gericht ga samenstellen een 3-tal vragen stellen.
Simpel dus....
Wat volgens mij vooral naar voren kwam, is dat CPU dacht ik heel belangerijk is en GPU minder (momenteel).
Dus in die zin zou denk ik een i5 beter zijn dan een i3, maar weet niet alles ervan.
Is er niet een topic op het IRacing forum hierover toevallig?
Verder heb ik nog een oude HD ready 37 inch TV. Die wilde ik gaan gebruiken.
Geen idee of die het enigszins aankan, en of het er een beetje fatsoenlijk uitziet, maar dat merken we dan vanzelf.
Stuur en pedalen (en iets om op te zitten) zijn de zaken die dan moeten worden aangeschaft.
Damn, het kriebelt wel. Weet ook zeker dat mijn zoontje (zowat 9) het erg leuk gaat vinden.
Dochtertje (7) wellicht ook wel...
Papa zeker
Logitec G27 stuurtje is al voldoende
Of een i3 genoeg is geen idee. Maar ik vermoed dat het niet genoeg zal zijn als je 3 schermen en alle rambam aanzet. Maar 3 schermen is een redelijk aanslag op je hardware (en je portomonnee). Ik zou dus beginnen met een i5. De i7 die ik nu heb ik zware overkill voor iracing.
Intergrated zal genoeg zijn voor 1 scherm denk ik. Al ligt het er denk ik wel aan wat voor CPU je hebt. Maar voor een paar tientjes heb je denk ik al wel een 660/670/750 of iets dergelijks. Dat moet prima werken weet ik uit ervaring.
[ Voor 85% gewijzigd door derx666 op 09-09-2015 14:06 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Aanbieding
en kijken hoe je huidige hardware presteert. Dit met muis en toetsenbord. Daarna kun je beginnen met het eindeloze upgraden van jouw systeem...
[ Voor 22% gewijzigd door ZeeZeiler op 09-09-2015 13:40 ]
Denk dat je beter wat afwacht tot je je stuurtje in handen hebt en dit al een tijdje in gebruik hebt.Scr33x0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:07:
Jongens, een vraagje/dilemma/luxe probleem?
...
Mooie dilemma's
Dan kan je nog afwegen of je niet liever een AccuForce zou hebben.
Of je moest geld genoeg hebben, dan kan je nu ook de AF kopen en dan kan je achteraf een uitgebreide side-by-side review maken en hoeven wij het ons in de toekomst niet meer af te vragen en weten wij gelijk wat we best kunnen kopen
Zoals Nick al zegt is een HD ready tv eigenlijk best af te raden. Ken weinig tv's die een input lag hebben die lager ligt dan 30ms. En er zijn er veel die vlot richting de 95ms input lag gaan. Daar wil je dus niet op gamen. (tenzij patience of Lazy Larry of zo)albino71 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:27:
De meeste hardware is er al, incl. i3, dus ik kan het natuurlijk straffeloos proberen.
Verder heb ik nog een oude HD ready 37 inch TV. Die wilde ik gaan gebruiken.
Geen idee of die het enigszins aankan, en of het er een beetje fatsoenlijk uitziet, maar dat merken we dan vanzelf.
Stuur en pedalen (en iets om op te zitten) zijn de zaken die dan moeten worden aangeschaft.
Damn, het kriebelt wel. Weet ook zeker dat mijn zoontje (zowat 9) het erg leuk gaat vinden.
Dochtertje (7) wellicht ook wel...
Papa zeker
Denk dat je met een redelijke grafische kaart al heel ver komt, zeker als je maar met 1 scherm wil rijden.
De rest van het systeem zou dat moeten aankunnen.
Maar o wee als je het te pakken hebt, want dan komen er nog 2 schermen bij ... en een betere grafische kaart ... en een stoel ... en een rig ... en een button box ... en een cupholder ... en een betere pc
... en voor je het weet is je quality time qualify time geworden.
Zelf begonnen met een oude pc, houten stoel en dfgt. Ging prima met 1 scherm en de instellingen wat omlaag.
Daarna heb ik een cupholder gekocht en daar heb ik m'n rig rond gebouwd
[ Voor 56% gewijzigd door Fragbeestje op 09-09-2015 13:50 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
voordeel van accuforce is de software wel, zit nu in die beta dingen en berney gaat nu software uitbreiden met functie om van je accuforce virtueel ander wiel te maken bv t500 g25 enz wegens compatibiliteit met andere games (codemasters bv)
wil deze software ook wel openstellen voor OSW !! wat toch echt wel symphatiek is van hem
kleine edit berney gaat niet SC4 openstellen wel het stuk om andere sturen virtueel te emuleren.
[ Voor 8% gewijzigd door dabelg op 09-09-2015 14:39 ]
haha nee dat wist ik niet. ik weet alleen dat je niet eens mag zeggen dat je tester bent ^^Niellie41 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:09:
[...]
Wist je dat niet? Hij is een van de weinige Europese testers. Als Arjan op TS is, dan vertelt wel eens wat. Natuurlijk mogen wij dat eigenlijk niet doorvertellen.
maar oke ik weet van niks
Verwijderd
Ik hoorde in de video meerdere geluiden. Voor amelijk het externe geluid van de huidige riley. Als het interne geluid maar tussen de c6 en de caddy zit vind ik het besttim.w schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:27:
[...]
Geluid van de Daytona Prototype komt niet erg waarheidsgetrouw over:
[video]
Ja ik zit hier ook met een zwakke linkerpols, dus kan dat sowieso niet doen. Hmm, dat hij SC4 voor OSW beschikbaar maken maakt het allemaal nog moeilijkerdabelg schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:48:
ben blij met mijn accuforce power genoeg, als je echt 1 op 1 wil MOET je osw gaan. ( maar op hardste FFB 12NM krijg ik een endurance niet gereden zonder pijn in polsen, zijn wel gebroken geweest door moto ongeluk)
voordeel van accuforce is de software wel, zit nu in die beta dingen en berney gaat nu software uitbreiden met functie om van je accuforce virtueel ander wiel te maken bv t500 g25 enz wegens compatibiliteit met andere games (codemasters bv)
wil deze software ook wel openstellen voor OSW !! wat toch echt wel symphatiek is van hem
Probleem is dat een AF niet elke dag voor het "oprapen" ligt, en nee, ik heb het geld niet voor beide en heb ook aardig wat aan een stuur van Sam Maxwell uitgegeven (Sparco P310 + Ascher paddles) welke ik al heb en dus voor mijn OSW bedoelt is, met een USB aansluiting en zonder quick release.
Als ik een AF kan kopen voor 1300 pond, met twee sturen erbij dan vind ik dat niet heel veel geld. Maar dan moet mijn Sam Maxwell stuur wel weer verkocht worden, of misschien laten ombouwen tot AF stuur, maar dan moet hij ook weer op de post a 100 euro ofzo. Plus dat het dan wel heel duur wordt, want nu kost het me nog 725 pond voor het resteerde van de OSW, dan wordt dat opeens 600 pond duurder.. Als ik nou mijn stuurtje weer kan verkopen voor zoiets, dan is het het overwegen misschien wel waard, of ik blijf voorlopig toch maar gewoon bij OSW. Als dat dan niet bevalt kan ik altijd de hele kit te koop zetten..
https://twitter.com/iRacingMyers/status/641600765644132352We had issues with our hardware/firmware upgrade that delayed us about 90 mins. Back on track but will run over our projected 10am finish.
"Wednesday 2015-09-09 1700 Service Restored"
wordt
"Wednesday 2015-09-09 1830 Service Restored"
Hopelijk is de boel up voor de training van de Spa 300.... Zal wel heel druk worden op Spa.... (not).
Anders zet je er snel de CDP bij. Zullen we iedereen eens laten schrikken als we voorbij blazenJoepW schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:44:
Dussuh (CEST):
"Wednesday 2015-09-09 1700 Service Restored"
wordt
"Wednesday 2015-09-09 1830 Service Restored"
Hopelijk is de boel up voor de training van de Spa 300.... Zal wel heel druk worden op Spa.... (not).
Half uur om een setup in elkaar te prakken, tijd over zie ik
https://twitter.com/iRacingMyers/status/641630911050698752Looks like it will be another hour and a half or so. Starting to bring everything up again to start our testing before going live.
Ik was gisteren al bang dat ik de build avond ging missen omdat ik op woensdag tot ongeveer 20/21 uur op stage zit.
2.5 GB!
http://members.iracing.com/download/
[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 09-09-2015 17:52 ]
Verwijderd
fixed setup, als zou open setup niet heel veel uitmaken. Trucks op Mosport. Eigenlijk had ik vanavond liever een oval gereden om de NSM eens lekker aan te tand te kunnen voelen, maar helaas staat precies Mosport op de agenda. Ben wel op TS vanavond om jullie ervaringen aan te horen en na mijn race nog even te joinen.PatrickPost1972 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:08:
[...]
Half uur om een setup in elkaar te prakken, tijd over zie ik![]()
*start download*
Verwijderd
Verwijderd
Vanaf vandaag rijd ik dus weer achteraanSkullboyNL schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:40:
ook weer uptodate. Ook een anti cheat software geïnstalleerd. Is dit nu ook bij iracing al nodig?
Verwijderd
Het forum is helaas nog niet bereikbaar...
Het scheelt wel, dan kan ik in ieder geval de Apple presentatie kijken.
[ Voor 43% gewijzigd door Niellie41 op 09-09-2015 19:00 ]
iRacing Is Offline....
Damn Weet iemand waar ik de game files al kan downloaden?
Groetjes!
Heel erg bedankt, helaas moet ik inloggen om alles te downloaden... Heb nog geen account
Dat vermoeden had ik al....Awesomo4k schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:15:
[...]
Heel erg bedankt, helaas moet ik inloggen om alles te downloaden... Heb nog geen account
Ff geduld nog.....
Denk wel aan een GoT referral, thnx!
Yes, had de OP gelezenJoepW schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:17:
[...]
Dat vermoeden had ik al....
Ff geduld nog.....
Denk wel aan een GoT referral, thnx!
Verwijderd
Ach met de promo die er is is 3 mnd geloof ik zelfs goedkoper...Awesomo4k schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:19:
[...]
Yes, had de OP gelezenTwijfel nog of ik niet met 1 maand moet beginnen...
Oww, hoe dat dan?Niellie41 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:33:
Je hebt zelfs 3 maanden voor niets.
Met de code PR-BLANCPAIN2015 krijg je 3 maande abonnement voor niets. Alleen kan je GoT niet als referral invullen volgens mij.Awesomo4k schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:35:
[...]
Oww, hoe dat dan?of bedoel je omdat het normaal 12 per maand kost?
Hoeveel kost de SM?-PassY- schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:41:
Een DP voor $1,95Dat laat ik niet aan me voorbij gaan zo'n aanbieding
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 09-09-2015 19:43 ]
waar zie je die dan?-PassY- schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:41:
Een DP voor $1,95Dat laat ik niet aan me voorbij gaan zo'n aanbieding
GoT referral ging gewoonNiellie41 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:41:
[...]
Met de code PR-BLANCPAIN2015 krijg je 3 maande abonnement voor niets. Alleen kan je GoT niet als referral invullen volgens mij.
Met het prijzengeld ($7) van afgelopen seizoen, en een flinke korting omdat ik al flink wat content heb, kom ik uit op $1.95
Nu nog een emmer verf er over heen, eten, opruimen, en dan kom ik er ook aan
Die heb ik al
Nee, hou je niet fan van SM? Is de DP meer jou ding?-PassY- schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:53:
[...]
Die heb ik alMaar niet echt mijn ding. Al zal ik volgend seizoen op de dinsdagen gewoon aanwezig zijn. Misschien ga ik het wel leuk vinden.
Via deze link opgelost:
http://jamesrayanderson.b...ble-driver-signature.html
Geef mij maar een lekkere GT waar je mee kan gooien en smijtenNiellie41 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:54:
[...]
Nee, hou je niet fan van SM? Is de DP meer jou ding?
Van Steve Myers:tim.w schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:27:
[...]
Geluid van de Daytona Prototype komt niet erg waarheidsgetrouw over:
[video]
http://members.iracing.co...list/3330694.page#9215011We actually have some updates for the sounds for this car that we will be pushing out in the next week or so. Just missed the cut to make it into this build.
Steve
Dit topic is gesloten.
![]()