Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.061 views

Onderwerpen

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Ze gebruiken een grid die ze over de baan leggen met alle waardes daarin. Dus voor elke baar moet dit raster wel anders zijn.

Maar zo'n raster genereren voor een baan lijkt me wel veel minder werk dan een auto werkend krijgen met nieuwe banden. Dus ik hoop dat je gelijk hebt.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

BM

Moderator Spielerij
deRidder schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:44:
Ze gebruiken een grid die ze over de baan leggen met alle waardes daarin. Dus voor elke baar moet dit raster wel anders zijn.

Maar zo'n raster genereren voor een baan lijkt me wel veel minder werk dan een auto werkend krijgen met nieuwe banden. Dus ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik mag toch hopen dat ze slim genoeg zijn dat ze dat niet met de hand voor elke baan hoeven te gaan doen. :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/Monday-MADness.gif

This Monday Madness is a time travel starting in 1967 with a stop in 1977 and finish in 2009!

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15s3_mm_1.png

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15s3_mm_2.png

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15s3_mm_3.png

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Madness indeed, FW31 op Okayama Short 8)7

NSM ziet er geweldig uit, had niet verwacht dat het al in deze build zou zitten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:58

Niellie41

[object Object]

oOo oOo oOo

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 03-09-2015 20:59 ]

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
JoepW schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:27
Afbeeldingslocatie: http://d2lkacpp4m5oo7.cloudfront.net/wp-content/uploads/2008/04/professor-barabas.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door -PassY- op 03-09-2015 21:15 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/mondaytournament_15s4.png

Alvast de listing van de auto's en circuits van het Monday Tournament van Seizoen 4 - 2015.

Auto's:
  • Chevrolte Corvette DP
  • Dallara DW12
  • Ford Falcon FG V8
  • Holden Commodore VF V8
  • Kia Optima
  • Lotus 49
  • Lotus 79
  • Mazda MX-5 Roadster
  • Radical SR8
  • Ruf RT 12R C-Spec
  • SCCA Spec Racer Ford
  • Skip Barber Formula 2000
  • Williams-Toyota FW31
Circuits:
  • Autodromo Nazionale Monza
  • Barber Motorsports Park
  • Canadian Tire Motorsports Park
  • Circuit Park Zandvoort
  • Circuit Zolder
  • Daytona International Speedway
  • Donington Park Racing Circuit
  • Lime Rock Park
  • Road America
  • Sebring International Raceway
  • Sonoma Raceway
  • Twin Ring Motegi

• -PassY-
De inschrijvingen voor de GES komen er weer aan. En Nick Koole en ik (Pascal Teunissen) zijn nog op zoek naar iemand die samen met ons de CSpec klasse wilt rijden.

Intresse, stuur even een PM naar 1 van ons :)

Als bonus mag je al mijn setups hebben :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Verwijderd

Allemaal drool nieuws!! NSM, het maandag toernooi met de keuzes!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

derx666

mecker ende blaet

En het leukste van het maandag toernooi is ook nog dat het een combinate is die de week erna in een officiele serie gereden wordt, dus je hebt er ook nog wat aan :)

btw...

Als er nog mensen zijn die met een nieuw team in de NES willen gaan rijden, gewoon registreren want het loopt niet zo storm dit jaar, en er zijn nog plekken zat vrij.

[ Voor 35% gewijzigd door derx666 op 03-09-2015 21:43 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

derx666 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:41:
Als er nog mensen zijn die met een nieuw team in de NES willen gaan rijden, gewoon registreren want het loopt niet zo storm dit jaar, en er zijn nog plekken zat vrij.
En dan bedoel je lijst op de website? Tot nu toe laten we alleen de uitgenodigde teams toe. :)

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Toch NSM? Gaaf :) Ben heel benieuwd hoe het gaat werken. Vooral ook met hosted, hoeveel kun je instellen voor de race etc.

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Niellie41 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:45:
[...]

En dan bedoel je lijst op de website? Tot nu toe laten we alleen de uitgenodigde teams toe. :)
Die ook... Ik mis nog oa. Coanda en VRS.
Maar ook het aantal pre quali regstraties vind ik nogal tegenvallen. Ik had verwacht dat daar nu al minimaal 60 teams voor ingeschreven zouden staan, maar het zijn er pas 13. Ik had gewoon veel mee verwach gezien het tempo waarmee het vorig jaar ging.

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

We hebben nu wel mensen nu wel een week gegeven. Ik weet van een paar teams dat ze bezig zijn met het vormgeven van hun team.

Verwijderd

ik denk dat de bes wc daar ook wel een rol in speelt

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Daar ben ik ook bang voor ja... Wel jammer.

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Apex Racing UK gaat zich concentreren op BES inderdaad. Dit hoeft eigenlijk niet want de BES races vallen niet gelijk met de NEO races. Friction GT doet ook niet mee. Andere teams hebben aangegeven dat ze bezig zijn met het samenstellen van de teams.

We gaan het zien. Er mogen wat mij betreft wel nog wel wat GT2 teams bij. :)

Edit:
Ik mis nog een reactie van een aantal mensen die zeiden dat ze mee willen doen met de Late Model Series.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3329628.page

edit2:
Inmiddels van VRS ook te horen gekregen dat ze zich willen richten op BES.

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 04-09-2015 11:14 ]

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:21
Niellie41 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 07:37:
Edit:
Ik mis nog een reactie van een aantal mensen die zeiden dat ze mee willen doen met de Late Model Series.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3329628.page
:o Sorry, gisteren helemaal vergeten en op werk kan ik niet op het forum. :o
Zal vanavond even kijken/reageren. 8)

Verder ziet de MNM er top uit, ga proberen zoveel mogelijk mee te doen.

Tevens weer een paar mooie updates erbij, wordt steeds mooier dat Iracing. :+

iRacing Profiel

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:11
Iemand interesse in deze buttonbox? In prijs verlaagd.

V&A aangeboden: DSD Track Boss

Verwijderd

Haha, ik volgende keer bij de MX5 cup.... :P

• derx666

derx666

mecker ende blaet

glnk schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:44:
Iemand interesse in deze buttonbox? In prijs verlaagd.

V&A aangeboden: DSD Track Boss
Nette prijs, dat je die nog niet kwijt bent. Heb zelf een P1 gehaald omdat ik rotary's wilde hebben, en voor de prijs waarvoor Derek ze destijds aanbood ($75 incl verzending) kon ik zelf nauwelijks de onderdelen bij elkaar krijgen.

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

:*) Er komt een pit macro voor fast repair en een macro om dingen om te keren.
There are also two new chat macro parameters, I don't know where to talk about that so here it is:

#fr checks the fast repair box

- inverts a command so #-fr unchecks the fast repair box and #-clear will check all boxes at once. Now you can mix things up like #-fuel rf rr to take on fresh tires without fuel, instead of clearing all check boxes
edit:
De pace car krijgt ook de PBR update en een nieuw kleurtje deze herfst.
Afbeeldingslocatie: http://media.iracing.com/iracingnews/wp-content/uploads//2015/09/acco-pace-car_495x258.jpg
iRacing.com is GOING GOLD! To raise awareness and funds in support of families affected by childhood cancer, the iRacing Ford Mustang Pace Car will feature the gold livery of the American Childhood Cancer Organization (ACCO) during its fall sim racing season. In addition, links on iRacing.com will enable the more than 60,000 iRacers to make online donations to the ACCO.

“We’re proud to partner with the American Childhood Cancer Organization in such an important cause,” says Tony Gardner, President of iRacing. “The ACCO is on the front lines of the fight against childhood cancer and iRacing is proud to join them in their efforts to make a difference in the lives of childhood cancer patients, survivors and their families.”

“We’re excited to have iRacing.com join us in the fight against childhood cancer,” says Ruth Hoffman, Executive Director of the ACCO. “Each year in the United States approximately 15,780 children are diagnosed with cancer before the age of 19. In the past year ACCO provided 42,250 of the highest quality free resources designed to educate children and their families in the battle against cancer, coordinated local assistance to thousands of families in need through our 40 regional affiliates and led national and international advocacy campaigns for greater awareness and research. Since 1970, the ACCO remains dedicated to giving every child facing childhood cancer a fighting chance at a healthy, happy future.”

The American Childhood Cancer Organization is the nation’s largest grassroots organization at the forefront of the crucial battle against childhood cancer. The ACCO is dedicated to improving the lives of children living with childhood cancer and its long-term impacts, and to offering critical advice, support, and assistance to families engaged in this life-altering struggle.
Het doel is mooi, maar de paint daarentegen... |:(

[ Voor 70% gewijzigd door Niellie41 op 04-09-2015 18:57 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
It's coming ;)
Build deployment.

GMT
Tuesday 2015-09-08 0600 Hosted Sessions Unavailable*
Tuesday 2015-09-08 1200 Service Unavailable
Tuesday 2015-09-08 1700 Service Restored
Tussen 19 en 20 gaan we dan de boel eens testen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 04-09-2015 18:59 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

Digital dashes in NASCAR, ik wil ze ook in iRacing. Zou geweldig zijn moesten we de F-boxen daar op kunnen zetten.

http://www.nascar.com/en_...h-q-and-a-darlington.html

Afbeeldingslocatie: http://cdn-4.motorsport.com/static/img/amp/600000/640000/640000/640600/640604/s6_546271/nascar-cup-darlington-2015-new-digital-dash.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door Fuelke op 04-09-2015 21:13 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Na 2 mislukte races: 1x eerste ronde crash in mx5 cup en daarna ronde 5 crash in ovals. Heb ik denk ik mijn beste race tot nu toe gereden.. Ik heb hem helaas niet gewonnen, maar wel een vrij goede average laptime en ik heb de hele race de druk er op kunnen houden. De winnaar reed ook goed.

http://members.iracing.co...id=14541837&custid=204510

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Oh wow, dat is wel heel vroeg.

• NickThissen
NSM klikt wel echt goed, ze hebben echt wel aan veel dingen gedacht. In hosted kun je zelfs kiezen om tussen sessies door (tussen Q en R bijv) de condities te veranderen, of tijdens een yellow alle marbles laten weghalen, etc. Heel gaaf!

En een hele sloot auto's (bijna allemaal volgens mij) op NTM 6 inclusief star mazda (yay) en Lotus 79 (yay) :D

Bijna overheen gelezen: ze hebben de splitting code aangepast!! Ben benieuwd of het ook goed werkt maar dat zou wel eens goed nieuws kunnen zijn voor veel multiclass series.

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 04-09-2015 23:40 ]

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is volgens mij de eerste keer dat de pace car in de build notes staan. :D
- The number plates have been moved from the mandatory_decal to the car_decal so that they can be edited by the end user with custom schemes.
Yes! :D

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe BoP in GT1 (en GT3. brace yourselves, the rage is coming).

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Ik dacht ik ga nog ff een paar rondjes doen in de specracer... Internetstoring: DumbAss in "Level 3 (Transit) storing?"

:(

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ziet er goed uit. Ik dacht enkel dat we Suzuka Night ook zouden krijgen?
Nou ja, allemaal prima. Ben benieuwd....

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:09
Ik ga vaker op vakantie, ziet er uit als een goede update!

iRacing Profiel

Verwijderd

Das een flinke update. On track shadows gaan dus ook belangrijke info geven. Misschien moet er dus toch eerder dan dx11 een nieuwe video kaart gaan komen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:42:
[...]

Das een flinke update. On track shadows gaan dus ook belangrijke info geven. Misschien moet er dus toch eerder dan dx11 een nieuwe video kaart gaan komen.
On-track shadows vreten niet zo veel g/cpu...
Die zijn statisch...

• aicaramba
Ik kwam net escue tegen in een oval race :D

Het was een nette race, voor een rookies race. Simon startte als 2e en eindigde als 2e. Ik startte als 5e en eindigde als 4e. Beide 0 inc points.

http://members.iracing.co...id=14546485&custid=204510

[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 05-09-2015 11:30 ]

Verwijderd

Was inderdaad een verbazend nette race voor een rookie race :+

Vanmiddag/vanavond gaat NAB Racing de 1000km van Suzuka rijden. Dit zijn 173 laps, wat neer komt op ongeveer 6 uur rijden. Martijn, Andy en ik zullen met z'n 3en in de BMW Z4 GT3 een gooi doen naar de eerste plaats. Half 6 gaan we van start!

Wish us luck :D

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2015 11:42 ]

• aicaramba
Wat ik raar vond aan de race was: Ik werd bij de start, voor de start/finish line, aan de binnenkant ingehaald door degene die recht achter mij startte. Maar hij kreeg geen zwarte vlag. Normaal krijg je toch een zwarte vlag daar voor?

Good luck!

Verwijderd

JoepW schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 10:00:
[...]

On-track shadows vreten niet zo veel g/cpu...
Die zijn statisch...
Als ik in het linker rijtje zaken aanzet scheelt het echt behoorlijk (50%). Voor roads zal het nog niet heel veel uitmaken, maar op de oval zou het weleens kunnen helpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:37:

Vanmiddag/vanavond gaat NAB Racing de 1000km van Suzuka rijden. Dit zijn 173 laps, wat neer komt op ongeveer 6 uur rijden. Martijn, Andy en ik zullen met z'n 3en in de BMW Z4 GT3 een gooi doen naar de eerste plaats. Half 6 gaan we van start!

Succes mannen!

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuk! :) Veel succes :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Succes :)
Wij, Racing Lions, wilden in eerste instantie ook mee doen met de Corvette, als oefening voor NES. Omdat we toch voor de Ford zijn gegaan, heeft het niet zo veel zin.

Verwijderd

Thanks allemaal!! :)

Jammer Niel, je kunt alsnog meedoen voor entertainment purposes zegmaar! :P Er was volgens mij nog plek in de GT1 poule

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Suc6!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Succes heren!

Van de week mijn beste puntenresultaat op road gescoord, vandaag mijn hoogste score aan de ovalkant. 183 punten voor een mooie 4de plek op Darlington in de NiS. Maar het was wederom een knotsgekke race 8)7

http://members.iracing.co...nid=14546785&custid=67928

Weet weer niet hoe maar er finishen maar 6 man in de lead lap, eerstvolgende 2 rondes achter. Ik heb tegen het einde aan zelfs nog een zwarte vlag moeten inlossen voor het inhalen van de safetycar tijdens pitten, Verloor er gelukkig geen ronde mee, want op het moment dat ik daarvoor in de pits rij komt het geel uit :P

Mijn iRacing profiel

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
BobvK schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:05:
Succes heren!

Van de week mijn beste puntenresultaat op road gescoord, vandaag mijn hoogste score aan de ovalkant. 183 punten voor een mooie 4de plek op Darlington in de NiS. Maar het was wederom een knotsgekke race 8)7

http://members.iracing.co...nid=14546785&custid=67928

Weet weer niet hoe maar er finishen maar 6 man in de lead lap, eerstvolgende 2 rondes achter. Ik heb tegen het einde aan zelfs nog een zwarte vlag moeten inlossen voor het inhalen van de safetycar tijdens pitten, Verloor er gelukkig geen ronde mee, want op het moment dat ik daarvoor in de pits rij komt het geel uit :P
Was even mee aan het kijken op een gegeven moment was je de rechterkant van je auto aardig aan het opschuren, waarschijnlijk waren de banden eraan. Maar zag er een paar keer aardig tricky uit.

iRacing Profiel Game Pc

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanmiddag heb ik aan mijn Late Model paint gewerkt voor komend seizoen. Voor deze auto wilde ik iets simpeler doen dan de leeuw.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YZRQCbz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jq7ycPc.jpg

Deze paint is geïnspireerd door de livery van Enzo Pastor, een Filipijnse race coureur, die in de NASCAR Euro Serie reed.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 05-09-2015 20:08 ]

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 20:43
Iemand die een AF zoekt: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3329958.page

Best goede prijs..

Ik ga al voor een OSW en heb mijn stuur van Sam al binnen, anders had ik het zeer zeker gedaan!

• Arfman

Arfman

Drome!

Knap hoor Niel, zo'n paint maken. Wat een verhaal ook achter die Enzo 8)7

• aicaramba
Hoe moeilijk is het om een bestaand plaatje te plakken op zo'n template? En wordt het dan een beetje om aan te zien, of moet je het wel echt in stukjes op alle panelen plakken?

Ik zou op zich wel een vlag van tibet op m'n auto's willen :P

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
aicaramba schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:40:
Hoe moeilijk is het om een bestaand plaatje te plakken op zo'n template? En wordt het dan een beetje om aan te zien, of moet je het wel echt in stukjes op alle panelen plakken?

Zoek eens op youtube naar 'GIMP iracing'.
Dikke kans dat je uitkomt bij de video's van James Getty. Hij legt heel goed uit hoe je met het freeware programma GIMP hele mooie dingen kunt maken.

iRacing Profiel

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Ik heb vanavond de Lotus 49 gekocht om te kijken of ik met de komende league race mee kan doen. Ik was niet helemaal voorbereid op de Lotus :p Wat zijn jullie tijden op Lime Rock?

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

aicaramba schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:40:

Het verschilt heel erg per auto. Dit soort auto's zijn heel makkelijk. De F1 en HPD daarentegen... 8)7
Het kan heel goed zijn dat je een beetje moet puzzelen zodat het goed op elkaar aansluit.

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Deze week toch weer een groot aantal races officieel gereden, heb 11 races :o in de skip op monza gereden en oh wat is het toch een leuk bakkie. Alsmede hierdoor een nieuwe mijlpaal van 2000 irating op mijn conto. Maar ach wat kunnen mensen toch heerlijke divebombs maken die ik door de lessen hier (dank Joep en Nick en wie ik vergeet), en toch wel door steeds meer race's te rijden beter zie aankomen. En uiteraard is het ook leuk op Monza om mensen een draft te geven zodat ze de volgende bocht er iemand heerlijk uitkegelen en daardoor 2 plaatsen win :+

En niet te vergeten dat als je veel rijdt in de Skip dat je Arjunnnn du Vrrrreed tegenkomt, maar die is niet bij te houden.

[ Voor 26% gewijzigd door PatrickPost1972 op 06-09-2015 11:50 ]

iRacing Profiel Game Pc

• derx666

derx666

mecker ende blaet

DumbAss schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:08:
Ik heb vanavond de Lotus 49 gekocht om te kijken of ik met de komende league race mee kan doen. Ik was niet helemaal voorbereid op de Lotus :p Wat zijn jullie tijden op Lime Rock?
Ik denk dat nog niemand een ronde op LRP gereden heeft. Volgens mij doet niemand hier oefenen voor de maandag races :)

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
pfff, in de race waar ik in een direct gevecht met mijn concurent punten kon halen

Zet ik een nieuw record incjes neer met 10 stuks :+

• Arfman

Arfman

Drome!

Da's voor mij een normale race :P

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Afgelopen dagen een aantal GT3 races gedaan op Phillip Island en begin de baan steeds leuker te vinden. Vanmiddag nog een mooi gevecht gehad in de laatste ronde.

(Uiteindelijk was zijn brandstof op in de laatste bocht :D )

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• NickThissen
Netjes :)

Gaat er iemand mee doen aan de FW31 / Monza road warrior volgende week? Ik heb vandaag wat zitten oefenen, wilde eigenlijk nu een race doen in de grand prix series maar lijkt erop dat die zelfs op zondag 20:00 amper official gaat dus dat gaat niet door lol (12 man ofzo, 53 laps, nee bedankt). Maar de setup van Alex is weer prima te rijden zelfs met low downforce.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Late Model races zullen op donderdagavond worden gereden. Er moet alleen nog een tijd worden afgesproken.

edit:
20 van de 27 teams met een uitnodiging hebben zich ingeschreven voor NES. We wachten nog op de betaling van één team, maar die hebben nog niet gereageerd na twee herinneringen.
Van de overige zes teams is er een team dat zich via PQ weer moet inschrijven (Twisted Apex Racing -> Vortex). JPS heeft zich een ander gevoegd om de een of andere reden. De overige vier teams (Apex Racing UK (HPD & FGT), VRS, Friction (FGT) hebben gezegd dat ze niet mee doen, omdat ze zich willen concentreren op BES.

20 van de 27 is meer dan dat we vooraf hadden gedacht. Nu nog maar hopen dat het inschrijvingen voor nieuwe teams nog wat meer wordt. Veel mensen schrijven op het laatste moment in of komen over een paar weken er achter dat BES toch niet zo leuk is. :P

De volledige lijst van (bevestigde) inschrijvingen is op de NEO site te vinden.

[ Voor 71% gewijzigd door Niellie41 op 06-09-2015 21:32 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kan je dan dit soort actie verwachten....... ;)
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/mpnx6f6aj02c_wd1280.jpg

• aicaramba
Hmmm.. Wat wil je daar mee zeggen? Dat er veel crashes zijn?

Met de echte skip barber is het schakelen toch sequential met koppeling? Wanneer ik een overstap maak naar een andere auto wil ik misschien maar eens zonder auto-blip leren rijden.

[ Voor 60% gewijzigd door aicaramba op 07-09-2015 07:38 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb het even opgezocht, dit gebeurde er vannacht op Darlington.

Helaas hebben we nog geen NFM. Wel een vette foto trouwens.

Arno had gisteren een race gedaan in de Late Model en hij deed het perfect. Meteen een paar bump & runs. :D >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 07-09-2015 09:06 ]

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Linc schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:18:
Afgelopen dagen een aantal GT3 races gedaan op Phillip Island en begin de baan steeds leuker te vinden. Vanmiddag nog een mooi gevecht gehad in de laatste ronde.

[video]
(Uiteindelijk was zijn brandstof op in de laatste bocht :D )
nice gisteren nog P4 gehad in BES race op PI en kon pace van glacier goed bij houden hopelijk kan ik dit in S4 ook (maar FGT zal het niet worden 25KG erbij ??????? )

zaterdag door pc crash geen Q kunnen doen dus moeten starten van p36 met een knappe finish op p8

Eerste ronde van p36 naar p26 gegaan (video volgt nog :p) wat me wel opvalt is hoeveel mensen vechten om positie de eerste 15min van een 3uur race als je ziet dat de andere 2 sec per lap sneller is. Is echt op het randje van bijna van de baan drukken. ben ik dan enige die in de eerste stint zeker denkt van laat hem door en rijden samen naar volgend groepje ???? Gisteren 10 sec verloren achter p7 en enkel kunnen voorbij steken omdat hij auto aant overdriven was en hem in de kant parkeerde :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:36:
Hmmm.. Wat wil je daar mee zeggen? Dat er veel crashes zijn?
....
Nee daar ben ik nooit op uit..
Dit soort graphics in iRacing lijkt me gaaf!
Niellie41 schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:02:
Ik heb het even opgezocht, dit gebeurde er vannacht op Darlington.
YouTube: Menard gets into Ragan leading to hard hit
Helaas hebben we nog geen NFM. Wel een vette foto trouwens.....
Idd is die foto perfect getimed.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/iracingmedia/events/week13_logo.png

We gaan week 13 weer wat GoT-like dingen doen en zo wordt het toch nog een druk weekje!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/maandag.png
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/Monday-MADness.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15s3_mm_1.png
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15s3_mm_2.png
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15s3_mm_3.png

Je hoeft niet met alle races mee te doen. Gewoon instappen en fun hebben!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/dinsdag.png
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/newbuildfun.png

Dan testen we de nieuwe build.
Natuurlijk met de Corvette C7 DP, maar natuurlijk ook de nieuwe dynamiek die we krijgen met marbles en track temps.
We willen zsm na de release servers starten, maar dit hangt natuurlijk af van hoe stabiel iRacing is. Reken er op dat we proberen vanaf een uur of 8 actief te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/woensdag.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing/got_spa_300/broadcast_overlay.png

Van 20:00 tot 24:00 eerste vrije training.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/donderdag.png
Vrije avond ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/vrijdag.png

V8 Supercar Friday Showndown
We gaan op vrijdag weer eens wat anders doen.
Een race met 2 heats met de V8's op Suzuka West!

V8 Supercar Friday Showdown11-09-15
Car(s)Track(s)
Ford Falcon FG V8
Ford Falcon FG V8
Fuel100 % (+/- 112 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Holden VF V8
Holden VF V8
Fuel100 % (+/- 112 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Suzuka International Racing Course - West w/chicane (Heat 1)
Suzuka International Racing Course - West w/chicane
Day or NightDay
Pit stalls22
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC Grid-
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
20° C60%0%0 Km/uNMostly

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/zaterdag.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing/got_spa_300/broadcast_overlay.png

Van 20:00 tot 24:00 tweede vrije training.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/zondag.png
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/2015S3_Season_Finale.jpg

En dan gaan we die maandag aansluitend weer van start met ons overbekende ....

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/mondaytournament_15s4.png

Het voorlopige programma (er wijzigen nog wat brandstof beperkingen) is alvast gepubliceerd op GoT, maar staat nog niet op de site en ook niet op de tournament site. Dat laatste doen we pas na de release van de build.
Klik hier voor de Monday Tournament programma van Seizoen 4 - 2015

• Scr33x0r
PatrickPost1972 schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:08:
Deze week toch weer een groot aantal races officieel gereden, heb 11 races :o in de skip op monza gereden en oh wat is het toch een leuk bakkie. Alsmede hierdoor een nieuwe mijlpaal van 2000 irating op mijn conto. Maar ach wat kunnen mensen toch heerlijke divebombs maken die ik door de lessen hier (dank Joep en Nick en wie ik vergeet), en toch wel door steeds meer race's te rijden beter zie aankomen. En uiteraard is het ook leuk op Monza om mensen een draft te geven zodat ze de volgende bocht er iemand heerlijk uitkegelen en daardoor 2 plaatsen win :+

En niet te vergeten dat als je veel rijdt in de Skip dat je Arjunnnn du Vrrrreed tegenkomt, maar die is niet bij te houden.
Viel wel mee toch.. ben deze week niet zo snel geweest als ik wilde.. toch wel redelijk seizoen gedaan.. Thanks Joep en co voor de lessen vorig seizoen, dat heeft aardig zijn vruchten afgeworpen..

Ben dit seizoen vol op de skip gefocust geweest, daarom was ik de maandagen en dinsdag er niet. Aangezien ik komend seizoen wat minder wil gaan racen (dat is mijn positie op de ranglijst namelijk niet ten goede gekomen) zal ik denk ik weer wat vaker aanwezig zijn..

Inmiddels al weer de 6000 irating bereikt.. vrij goed te doen als je alleen een auto rijdt.. Ik wacht tot de FR 2.0 uit komt voordat ik een andere auto ga rijden. Wel al wat oefening gedaan in de FW31 en zat steeds vrij snel op respectabele tijden. Maar met mijn 6k irating betekent dat topsplit en daar ben ik nog niet echt aan toe..

Halverwege het seizoen gaan rijden voor PSR (positive simracing) met nog wat gasten uit de Skip series, veel leuke races gehad en de 2k cup als 5e overall geeindigd..

[ Voor 8% gewijzigd door Scr33x0r op 07-09-2015 12:54 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuk om je weer wat meer te gaan zien op de maandagen!
Ik heb zojuist ook de financien van GoT iRacing weer bijgewerkt tot en met komende zondag. Hier de huidige situatie:
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/topicstart_got/financien.png

• Arfman

Arfman

Drome!

Scr33x0r schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:53:
Inmiddels al weer de 6000 irating bereikt.. vrij goed te doen als je alleen een auto rijdt..
Spreek voor jezelf, mafkees 8)7 :P

Ik was al blij met 2500 iRating in de tijd dat ik alleen de Radical reed ;)

Dinsdag ben ik er ook bij, heb de vrouw al gezegd dat ik die avond niet beschikbaar ben. Toen ik ging uitleggen hoe geweldig NSM wel niet ging zijn kreeg ik vooral ongeïnteresseerde/geïrriteerde/boze* blikken >:)

Kan te maken hebben gehad omdat onze dochter begon te jengelen, toen huilen en daarna krijsen :D

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Ga proberen om er deze avond bij te zijn... maar ben al meer dan 30 uur aan een stuk wakker dus dat kan wel eens fout lopen :/

En proberen om vrijdagavond vrij te maken want .... V8 _/-\o_ <3 :)B

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
ik ga deze week vooral veeeeeeeeeel veeeeeeel GT3 rijden om een auto te kiezen voor S4 BES

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Verwijderd

ik ga morgen een poging doen om mee te testen incl. Radical een keer checken >:)

• -PassY-
Week 13 :D

Tijd voor ovals dus :+

Al is het misschien verstandig om de CDP te gaan rijden zodat ik ongeveer weet wat me te wachten staat volgend seizoen :)

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:14
Rookie hier.
Vandaag 3 races gereden in de Mazda.
1e race 9e gestart, 5e gefinisht.
2e race 2e gestart, 7e gefinisht (drama, crashes, toestanden).
3e race 4e gestart, 3e gefinisht!!!
Eindelijk...

Laatste race haalde ik de nummer 3 in toen deze van de baan raakte met nog 4 ronde te gaan.
Vervoglens 4 ronden nagelbijten, hij zette flink druk, maar ik heb 't gehaald.
Hoe blij kan je zijn met de 3e plek?! 8)7

• Scr33x0r
Ik ben vanavond ook van de partij :-)

• aicaramba
mickeyhouse schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:37:
Rookie hier.
Vandaag 3 races gereden in de Mazda.
1e race 9e gestart, 5e gefinisht.
2e race 2e gestart, 7e gefinisht (drama, crashes, toestanden).
3e race 4e gestart, 3e gefinisht!!!
Eindelijk...

Laatste race haalde ik de nummer 3 in toen deze van de baan raakte met nog 4 ronde te gaan.
Vervoglens 4 ronden nagelbijten, hij zette flink druk, maar ik heb 't gehaald.
Hoe blij kan je zijn met de 3e plek?! 8)7
Haha.. Ja, herkenbaar.. Ik ben nog steeds super gespannen wanneer er een redelijk resultaat in zit.
Dat is wel erg leuk aan iracing.

• NickThissen
Blij zijn met de 3e plek is heel normaal hoor :) Het is natuurlijk heel afhankelijk van de grid. Het is geen F1 waar je elke race dezelfde tegenstanders hebt. Soms race je tegen een aantal klunzen en is P3 eigenlijk een beetje een tegenvaller, soms race je tegen de wereldtop (om maar zo te spreken) en is P3 ineens een hele prestatie ;)

Ik wil alleen maar zeggen dat je je jezelf niet moet gaan frustreren (later) om een 3e plek want afhankelijk van de grid is dat helemaal goed. Een redelijke afschatting kun je tijdens de race maken aan de hand van je autonummer: het autonummer is namelijk op volgorde van iRating. Als jij autonummer 15 hebt van de 16 rijders dan heb je dus bijna de laagste iRating en zou je dus verwachten dat je ergens achteraan eindigt. Als je nummer 1 hebt dan heb je dus de hoogste iRating en als je dan 10e wordt dan is dat toch niet helemaal naar verwachting ;)

De iRating kun je als rookie nog niet zien maar hij is er wel.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik doe dit al 4 jaar en soms wordt ik ook nog nerveus als ik merk dat een goede positie er in zit. Zeker bij ovals omdat daar winnen over het algemeen moeilijker is.

• NickThissen
Dat heb ik vooral met team races, als ik niet aan het rijden ben. Ik rij hem nog liever zelf de muur in dan dat een teamgenoot een momentje heeft :+

inb4 replay van mijn crash in spa 24h

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 07-09-2015 18:57 ]

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:51:
Ik doe dit al 4 jaar en soms wordt ik ook nog nerveus als ik merk dat een goede positie er in zit. Zeker bij ovals omdat daar winnen over het algemeen moeilijker is.
Na een tijdje nie te hebben geraced duurde het toch weer 2 maanden voor ik weer comfortabel op iemands bumper kon rijden. Lone qualifier heeft ook zo'n effect op mensen.
En heel veel mensen worden nerveus als je op een road circui heel dicht archter ze gaat rijden :)

• Ithric
Had maar 1inc met de L49 en van P19 naar P7, voor mijn gevoel een wereld prestatie.
(Tuurlijk waren er veel problemen bij andere, had echte bijna constant 52.(laag))

Nu even dwijlen....

iRacing Profiel

• aicaramba
Ik heb zojuist de skip en wat tracks gekocht.. En ik wilde gaan leren om met de koppeling te rijden.. Dus volledig zonder driving aid. Ik spon steeds, wanneer ik een bocht inremde en terug schakelde en de koppeling los liet. Dit is op te lossen met de heel and toe techniek, maar die heb ik nog niet bepaald onder de knie..

Hebben jullie advies? Of is het echt leren te schakelen met heel and toe?

Ook heb ik er een andere stoel bij moeten pakken, want als ik zowel moest remmen als de koppeling in moet drukken rolde mijn stoel naar achteren.

Overigens wilde ik de gear ratio's aanpassen, maar dat lijkt me niet mogelijk met de skip? Ik kom steeds net niet zo lekker uit bij lime rock.. Vaak dat ik net tussen 2 en 3 of tussen 3 en 4 in zit. Misschien moet ik gewoon leren harder gaan, zodat het altijd de hogere versnelling is.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 07-09-2015 22:22 ]

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
aicaramba schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:21:
Ik heb zojuist de skip en wat tracks gekocht.. En ik wilde gaan leren om met de koppeling te rijden.. Dus volledig zonder driving aid. Ik spon steeds, wanneer ik een bocht inremde en terug schakelde en de koppeling los liet. Dit is op te lossen met de heel and toe techniek, maar die heb ik nog niet bepaald onder de knie..

Hebben jullie advies? Of is het echt leren te schakelen met heel and toe?

Ook heb ik er een andere stoel bij moeten pakken, want als ik zowel moest remmen als de koppeling in moet drukken rolde mijn stoel naar achteren.

Overigens wilde ik de gear ratio's aanpassen, maar dat lijkt me niet mogelijk met de skip? Ik kom steeds net niet zo lekker uit bij lime rock.. Vaak dat ik net tussen 2 en 3 of tussen 3 en 4 in zit. Misschien moet ik gewoon leren harder gaan, zodat het altijd de hogere versnelling is.
Met de skip hoef je niet te koppelen. Alleen gas loslaten bij het schakelen.
Kijk eens op het iRacing skippy forum, daar vind je heel erg veel erover.

iRacing Profiel

• aicaramba
Gruwel84 schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:28:
[...]

Met de skip hoef je niet te koppelen. Alleen gas loslaten bij het schakelen.
Kijk eens op het iRacing skippy forum, daar vind je heel erg veel erover.
Ohh..Dat was ik nog wel van plan, maar nog niet gedaan.. Maar niet koppelen bij terugschakelen maakt het wel een stuk makkelijker, lijkt me.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

I've updated the schedule in the Announcement's section.

This is a holiday weekend for us, but you'd never know it. People have been working around the clock to wrap things up, but for a number of reasons, including an ill-timed build failure, we just aren't where we need to be.

We're all disappointed and are sorry but thought it best to communicate now that we know that we won't meet our deployment timeline goal.
http://members.iracing.co...list/3330357.page#9210396

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 07-09-2015 22:37 ]

• NickThissen
De build komt woensdag pas dus.

Mijn iRacing profiel

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gespannen zijn tijdens een race heb ik ook nog regelmatig. Bij een herstart op een oval race gaat mijn hartslag toch aardig omhoog.

Als het om een herstart gaat aan het einde van de race heb ik er helemaal last van. Afgelopen weekend was het weer raak op Darlington met de NiS waar ik aan het einde naarvoren kwam en waar ik het heel spannend vond worden toen we nog 1 rondje mochten gaan racen

Bij ongeveer 70 minuten begint de eind race.

Voor de Skip heb je inderdaad geen koppeling nodig. Voor opschakelen is even gas los. Bij terugschakelen is het heel kort een klein beetje gas geven (blippen). Dat je spint bij terugschakelen komt doordat je toerental niet gelijk was van de motor en de versnellingsbak (rev-match) met een blip kan je dit verhelpen. Het is hetzelfde als in een straat auto waar je wilt afremmen op de motor, als je de koppeling te snel op laat komenzit je met je neus tegen de voorruit. In een race auto sta je dan achterstevoren :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• -PassY-
Heb me goed vermaakt vanavond :)

Al kwam ik niet ver ... zoals ik wel verwacht had :D

- L49: 3-4 keer de mist in gegaan bij de uphill, vond het toen wel best :+

- L79: Ging prima, had alleen te veel downforce. Bochten won ik flink, alleen op het rechte stuk verloor ik te veel. Wel een leuk aantal rondes achter Michel gereden in een poging hem in een bocht in te halen. Ging niet helemaal goed 1m voor het eind toen ik hem verloor op de curbs naar T2.

- FW31: te veel power, te veel downforce.

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
wiiiiiiiiii build vertraagd met een dag

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Ok dus woensdag avond het test programma doen?

Verwijderd

Lekker intensieve races zo, korte laps, veel actie!. Alleen in de 49 schadevrij rondgekomen, maar ook in de 79 en de fw31 een leuke race gehad. Hoe meer downforce, hoe minder prettig ik me voel op de baan :P .

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Was leuk gisteravond!
De L49 was echt gaaf om te rijden. Jammer dat ik door een kleine zwieper BM meenam in Lap 2. Na een reparatie weer leuk verder gereden.
De L79 was ook feest. Wat een leuke auto is dat toch. En echt leuk close mee geracet.
De FW31 daarentegen kan ik echt niet mee rijden. Veel DF zal ik nooit snappen.

Vanavond een vrije avond en morgen dan maar aan de nieuwe build snuffelen.

• Ithric
Jammer dat de build is uitgesteld, dan ga ik maar wat anders doen vanavond. :+

Was onverwacht leuk gisteren, in de L49 reed ik echt op uithouden en was erg voorzichtig. (zoals eerder aangegeven 1x over de hele race en soms aardig slalommen)
P7 binnen gehengeld en binnen de lead lap. (net aan 1s ofsow op S/F)

Race 2 had ik een beter tempo, echter stonden veel snelle mensen achter mij.
Die liet ik maar netjes inhalen, al verslikte vele zich op het stuk naar S/F dat ik een andere lijn naam geloof ik... :D
Toen werd het weer druk voor me, volgens mij spinde Robbert voor me en toen zat Nick(2) achterin helaas.
Ik was te gefocussed op of hij terug kwam de baan op van de muur, dat ik eigenlijk niet in mijn Spiegel keek. (dus ik liet mijn gas los en dat was dus niet teveel van het geode)
Hierna gelukkig zonder al teveel schade P10 kunnen pakken met 5x (wederom dus maar 1x naast de baan).
De F1 heb ik niet, dus die maar overgeslagen, had totaal niet verwacht 2x een top 10 te behalen met maar 1x (oke 5x in race twee :> ).

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Gisteren heel de dag nog mooi wakker gebleven, ook al was ik al van zondag ochtend 8u wakker.
Dus om 18:45 computertje aanflikkeren en in de racerig plaatsnemen ....

En om 3u 's nachts wakker worden met je bek tegen het stuur :+

Het zal voor een van de komende dagen zijn dan. :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:47
Hoewel ik eigenlijk een skip rijder ben, had ik voor deze laatste seizoensweek nog eens de corvette vanonder het stof gehaald. Voor mij was het een beetje een nieuwe start na een half jaartje zonder simracen door schouderproblemen.

Nu heb ik vroeger nog wel met wisselend succes de corvette gereden, zowel in de GT challenge van destijds als in de hoogst onpopulaire Corvette single class. Wat mij nu opvalt is dat de huidige corvette - op Mosport - zo moeilijk in bedwang te houden is. Echt het kleinste foutje wordt genadeloos afgestraft met een zwieper in de muur (Mosport weet je wel). Waar ik de skip behoorlijk kan opvangen lukt dat bij de corvette totaal niet meer.

Ligt het nu aan mij of was de corvette vroeger echt gemakkelijker te rijden?

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Helemaal mee eens, tijd geleden dat ik me zo vermaakt heb :)
De L49 was echt gaaf om te rijden. Jammer dat ik door een kleine zwieper BM meenam in Lap 2. Na een reparatie weer leuk verder gereden.
Ach, jammer, maar verder, boeiend :) Heb leuk gereden, en blijft een kreng van een auto.
De L79 was ook feest. Wat een leuke auto is dat toch. En echt leuk close mee geracet.
Hier maakte je de eerste race wel goed, deze was heel erg leuk! Deni maakte erg netjes gebruik van een momentje van jou, waardoor ik van m'n gas moest. Niet leuk voor mij, maar netjes en fair gereden van alle partijen!
De FW31 daarentegen kan ik echt niet mee rijden. Veel DF zal ik nooit snappen.
Had verwacht hier beter mee rond te komen, maar volgens mij hebben de tikken in het begin toch wat schade veroorzaakt. Meer onderstuur dan ik verwacht had.

Maar volgens mij alles in de top10 gereden, en eindelijk weer het gevoel gekregen dat ik nog wel wat snelheid in me heb. Dat was al lang geleden :p

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 08-09-2015 08:30 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• derx666

derx666

mecker ende blaet

tsja, wat moet ik zeggen, aan de ene kant leuk, aan de andere kant meh :)

L49, naarmate ik maar iets van 20min. geoefend had viel het me niet tegen. Op P4 gequalied, en lag na bocht 1 op P3, omdat Dirk die naast me startte (en beter weg was) een ongelukje had met Paul in T1. Niet veel later viel ook Mack weg, dus P2. Nick zat ondertussen al een hele tijd zowat in m'n versnellingsbak, maar kwam er niet voorbij omdat ik wat later kon remmen voor T1. Helaas ging het op een gegeven moment mis op de jump. Hele race nog nergens last van gehad, maar die ene keer ging de boot ineens hard rechtsaf de muur in. Concentratie weg, en even later nog eens eraf in de laatste bocht waarbij ik op de kop terecht kwam en moest towen. Na 1 minuut towen kwam ik erachter dat ik de quickrepair niet had aangezet, en dat was einde wedstrijd.

L79 wederom vanaf P4 gestart, en kon vrij snel oprukken naar P2 achter Mack. Die kon ik wonderwel vrij goed bijhouden (op 1-2s), en toen hij de fout in ging in T1 was ik er dan ook zo voorbij. Helaas ging ik niet veel later zelf de mist in in T1 door 1 versnelling te ver terug te schakelen. Auto dwars, halve spin, en bijna 9s. kwijt. Race op P2 uitgereden, maar had meer ingezeten... gloeiende :P

FW31 van bijna achteraan gestart, en bocht 1 en 2 goed overleefd en wat plekjes gewonnen. Helaas ging het op de "backstraight" mis. Stonden een paar auto's dwars, en ik dacht dat er rechts van me nog een auto zat. Links van de carnage was nog wel ruimte voor 1 auto, dus ik ging die kant op. Helaas besloot degene die daar stilstond op dat moment te gaan rijden. Ik snap dat het vervelend is als je gespind bent, maar blijf in vredesnaam staan totdat iedereen voorbij is, of totdat je ruimte hebt. Dat moet iedereen hier zo ondertussen toch wel weten....
Gepit voor een nieuwe auto, en weer opnieuw begonnen. Ongeveer halverwege de race begon ik de auto/track combi wat door te krijgen, en reed ik voor mijn doen prima rondetijden (snelste lap was exact even snel als die van Nick). Helaas kwam ik aan het einde net een paar rondes te kort om Maykel en (volgens mij) Dirk in te halen. Had ik in lap 1 gekozen om de stilstaande auto rechts te passeren had een top5 er wel ingezeten denk ik. Jammer maar helaas.

L49: pfff... zolang je geen gas geeft gaat het wel :P
L79: wat een heerlijk gebakje is het toch...
FW31: oei oei wat een handvol, continu balanceren op het randje, en als je erover gaat bijt ie hard... Maar veel voldoening als het goed gaat...

Cube Nuroad Race (2022)

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik zal mijn samenvatting dan ook maar even geven.

L49, erg stomme fout(en) direct in T1 (sorry Paul en Eric en wie ik verder allemaal nog geraakt hebt)
Daarna achter Joep aangegaan, dat ging best redelijk en was ook wel leuk, helaas verloor Joep hem uiteindelijk en reed ik alsnog alleen.

L79, brak uit in T3, Rudy kon me niet meer ontwijken, ik in de muur en einde race.

FW31, tja, wat zal ik ervan zeggen, hoe meer downforce, hoe minder het mijn auto zal worden.

Nee doe mij dan toch maar gewoon GT bakken, in welke vorm dan ook. Maar toch al met al wel een paar leuke momenten gehad hoor ;)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, wel jammer dat de nieuwe build morgen pas komt. Dan kan ik 'm donderdag pas testen, en dan wilde ik eigenlijk met Forza 6 aan de slag :(

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 08-09-2015 13:15 ]

Xbox

• derx666

derx666

mecker ende blaet

brrr Forza :P

Cube Nuroad Race (2022)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hey, Forza 6 heeft iig regenraces, ik ken een niet nader te noemen spel (:p) wat dat nog (lang) niet heeft.

* BM rent even blokje om.

Xbox

Pagina: 1 ... 90 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.