tsja, wat moet ik zeggen, aan de ene kant leuk, aan de andere kant meh
L49, naarmate ik maar iets van 20min. geoefend had viel het me niet tegen. Op P4 gequalied, en lag na bocht 1 op P3, omdat Dirk die naast me startte (en beter weg was) een ongelukje had met Paul in T1. Niet veel later viel ook Mack weg, dus P2. Nick zat ondertussen al een hele tijd zowat in m'n versnellingsbak, maar kwam er niet voorbij omdat ik wat later kon remmen voor T1. Helaas ging het op een gegeven moment mis op de jump. Hele race nog nergens last van gehad, maar die ene keer ging de boot ineens hard rechtsaf de muur in. Concentratie weg, en even later nog eens eraf in de laatste bocht waarbij ik op de kop terecht kwam en moest towen. Na 1 minuut towen kwam ik erachter dat ik de quickrepair niet had aangezet, en dat was einde wedstrijd.
L79 wederom vanaf P4 gestart, en kon vrij snel oprukken naar P2 achter Mack. Die kon ik wonderwel vrij goed bijhouden (op 1-2s), en toen hij de fout in ging in T1 was ik er dan ook zo voorbij. Helaas ging ik niet veel later zelf de mist in in T1 door 1 versnelling te ver terug te schakelen. Auto dwars, halve spin, en bijna 9s. kwijt. Race op P2 uitgereden, maar had meer ingezeten... gloeiende
FW31 van bijna achteraan gestart, en bocht 1 en 2 goed overleefd en wat plekjes gewonnen. Helaas ging het op de "backstraight" mis. Stonden een paar auto's dwars, en ik dacht dat er rechts van me nog een auto zat. Links van de carnage was nog wel ruimte voor 1 auto, dus ik ging die kant op. Helaas besloot degene die daar stilstond op dat moment te gaan rijden. Ik snap dat het vervelend is als je gespind bent, maar blijf in vredesnaam staan totdat iedereen voorbij is, of totdat je ruimte hebt. Dat moet iedereen hier zo ondertussen toch wel weten....
Gepit voor een nieuwe auto, en weer opnieuw begonnen. Ongeveer halverwege de race begon ik de auto/track combi wat door te krijgen, en reed ik voor mijn doen prima rondetijden (snelste lap was exact even snel als die van Nick). Helaas kwam ik aan het einde net een paar rondes te kort om Maykel en (volgens mij) Dirk in te halen. Had ik in lap 1 gekozen om de stilstaande auto rechts te passeren had een top5 er wel ingezeten denk ik. Jammer maar helaas.
L49: pfff... zolang je geen gas geeft gaat het wel

L79: wat een heerlijk gebakje is het toch...
FW31: oei oei wat een handvol, continu balanceren op het randje, en als je erover gaat bijt ie hard... Maar veel voldoening als het goed gaat...