Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.061 views

Onderwerpen

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:42

Niellie41

[object Object]

Brian heeft nu ook een render van de Xfinity Toyota Camry op het forum gezet.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3329448.page
We'll be releasiong this car in the upcoming build, along with updating the other Xfinity cars to the 2015 rules and indentity packages.

[ Voor 36% gewijzigd door Niellie41 op 01-09-2015 16:05 ]

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Bijna.
Beter, maar ook niet helemaal.

Het is Krister. Ben wel gewend dat het verkeerd wordt gezegd. ;)

Maar de race was zeker mooi. Ik heb echt het hele uur vlak op andere gereden, en na de stop dus met de groep van 5. Helaas spinde ik in de hairpin met slechts 2 rondes te gaan, en hield ik daar Bas ook mee op waardoor hij de aansluiting verloor met Dirk en Robbert.

Het was zeker wel de beste race van het seizoen voor mij. Mooie aflsuiter!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
DirkT schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:40:

Setup gepakt waarmee we vorig seizoen de NES hebben afgesloten, voelde goed, hoewel volgens mij de gearing voor sebring waarschijnlijk wel beter had gekund.
Heeeeeerlijke setup overigens :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

derx666

mecker ende blaet

Daar hebben we vorig NES seizoen op hard aan gewerkt. Al denk ik dat ik met wat tijd daar nog wel wat dingen aan kan verbeteren. Maargoed dat zien we voor de NES wel :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Yep midcorner kan hij beter :) maar hij was fijn ja !!

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Niellie41 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:03:
Brian heeft nu ook een render van de Xfinity Toyota Camry op het forum gezet.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3329448.page

[...]
Naast de Toyota, krijgt ook de Ford Mustang nieuwe looks. Dit zijn dus de nieuwe 2015 stickers.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fhCywJ4.jpg

Ter vergelijking, zo ziet de Mustang er nu uit:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/JSF-race1.jpg

edit:
Zo te zien stapt iRacing van die standaard livery kleuren bij de renders.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 01-09-2015 20:16 ]

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

deRidder schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:51:
[...]

Bijna.

[...]

Beter, maar ook niet helemaal.

Het is Krister. Ben wel gewend dat het verkeerd wordt gezegd. ;)
Woops :) sorry :o

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:25
Heerlijk die cheaters die proberen een hogere sof race te fixen om 250$ te winnen voor hun teammaatje Fabio do Carmo:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14361078/do-carmo-cheaters.png

Als we dat zo zouden doen met ineX was iedereen kansloos. Kijken of Nim hier wat tegen doet. Het hele seizoen cheaten ze al op alle mogelijke manieren en ik protest telkens maar Nim heeft er niets tegen gedaan tot nu toe. Ik ben die 3 mensen met ~1600 iRating in ieder geval dankbaar. Als zij niet gejoined waren had ik het al verloren.

[ Voor 11% gewijzigd door glnk op 01-09-2015 20:33 ]

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Zielig... misschien mailtje naar support? Ik heb niet het idee dat Nim erg veel verstand heeft van iRacing namelijk, misschien snapt hij gewoon niet waar je voor probeert te protesten :+

Mijn iRacing profiel

• glnk
Zo rijdt hij zijn kwalificaties met teammaatjes op strategische plekken:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pG96TbBbIZE]

Ik heb dit ook geprotest en er gebeurde niks. Toen heb ik ze allebei van de baan gereden in de race en kreeg ik een ban voor een week.

Op die manier zorgen ze dat ze 2 auto's vooraan bij de start hebben. Bruno do Carmo houdt zich dan bezig om mij achter zich te houden of te zorgen dat ik enorm veel tijd verlies zodat zijn broertje makkelijk kan wegkomen

[ Voor 36% gewijzigd door glnk op 01-09-2015 20:53 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja dat is wel zielig.

Brian heeft net gezegd dat de Xfinity auto's PBR krijgen. Ik ben benieuwd welke auto's nog meer.
http://members.iracing.co...t/25/3329448.page#9195994

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:53:
Brian heeft net gezegd dat de Xfinity auto's PBR krijgen. Ik ben benieuwd welke auto's nog meer.
http://members.iracing.co...t/25/3329448.page#9195994
Nou dan kan ons niks meer stoppen voor season 2 van de JSF >:) O-)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
The_FrankO schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:03:
[...]

Nou dan kan ons niks meer stoppen voor season 2 van de JSF >:) O-)
JSF is discontinued....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• NickThissen
Iemand er met opzet af rijden vind ik dan ook weer niet kunnen... maar goed ik snap de frustratie. Al zou ik dan eerder gewoon kappen, niet meer mee doen en het lekker op het forum gooien.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Zeer trieste actie om zo je kampioenschap te winnen :r

en ze pakken het ook nog eens stom aan. Rij lekker de hele race uit, maar zorg dat je team maat altijd voor je finished. Hoef je ook niet zo te draften omdat hij de race toch niet hoeft te vechten.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Zojuist m'n D-license op oval gehaald.. Niet gekwalificeerd, dus ik startte als 13e. Uiteindelijk als 5e geëindigd met 0 incident punten. Een aantal ingehaald door crashes en uitval. Maar op het einde nog 2 man op een nette manier ingehaald..

Jammer dat er iemand achter me reed, die een ronde achterstand had en deze beide personen van de baan reed.. Overigens dezelfde persoon die gisteren die valse start maakte. Zie post:
Ik kwam hem al tegen in de practice en had hem uitgelegd dat wat hij gisteren deed niet mag. Dat deed hij vandaag niet, maar hij haalde wel wat onbehouden in, terwijl hij een ronde achter lag. Gelukkig probeerde hij mij niet in te halen. Direct na dat ik een tegenstander voorbij was reed hij mn tegenstander van de baan.. 2x in 3 rondes.

Al met al ben ik zowel op road als oval al racend uit rookies gekomen. Wel voorzichtig zijn wanneer er mensen crashen, maar wel gewoon racen. Road heeft me 3 races gekost en ovals heeft me 7 races gekost.

[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 01-09-2015 21:34 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• glnk
NickThissen schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:15:
Iemand er met opzet af rijden vind ik dan ook weer niet kunnen... maar goed ik snap de frustratie. Al zou ik dan eerder gewoon kappen, niet meer mee doen en het lekker op het forum gooien.
Zo makkelijk geef ik het niet op. Ik sta na al die weken nog steeds 1ste in het championship. Het is een wonder. Maar als ze toch nog winnen dan gooi ik het wel op het forum denk ik. Hoewel, dat is niet toegestaan toch? :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zelf zou ik het niet alleen op het forum zetten als je niet wint. Ondanks dat zij dan op een trieste manier winnen, zie je er zelf uit als een slechte verliezer. Dan moet je het gewoon nu online zetten, met bewijs van heel het seizoen.

Ik zou het wel eerst nog een keer bij iRacing aankaarten. Zoals Nick zegt, als protesten niet werkt, stuur het dan naar iRacing staff zelf. Als laatste middel kan je het op het forum zetten.

• -PassY-
al word je laatste, gewoon online zetten. Dit is gewoon onsportief next-level

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Inderdaad. In principe is dit een protestable offense, maar als ze er niks aan doen gewoon doorsturen naar iRacing staff. Als zelfs dat niet werkt, dan maar het forum....

Cube Nuroad Race (2022)

• glnk
Heb mail terug van Nim Cross:
Setting up higher strength of field races is not a violation. We encourage anyone to invite whoever they want into races. Your protest does not explain a violation.

Best regards,
Nim
Ik ben verbaasd dat dit de manier van racen is @ iRacing. Zo kan je elk kampioenschap 'crashen' en naar eigen hand zetten. Zeker als het om geld prijzen gaat, zoals in dit geval, vind ik dat ernstig

[ Voor 34% gewijzigd door glnk op 01-09-2015 22:32 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nim snapt het zoals gewoonlijk weer eens niet. Volgens mij heeft Tony dit soort gedrag al eens veroordeeld in het forum.

Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

glnk schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:29:
Heerlijk die cheaters die proberen een hogere sof race te fixen om 250$ te winnen voor hun teammaatje Fabio do Carmo:

[afbeelding]

Als we dat zo zouden doen met ineX was iedereen kansloos. Kijken of Nim hier wat tegen doet. Het hele seizoen cheaten ze al op alle mogelijke manieren en ik protest telkens maar Nim heeft er niets tegen gedaan tot nu toe. Ik ben die 3 mensen met ~1600 iRating in ieder geval dankbaar. Als zij niet gejoined waren had ik het al verloren.
Gezien de reactie van nim tijd om een 6k sof te regelen en zo dikke punten scoren. Daarme een punt maken...

Sof races met je maatjes prima, dat deden we vroeger ook, maar dit ruimt naar onsportieve competitie vervalsing.

Draften in kwalificatie op deze manier is toch verboden?

@de mensen die net getest hadden op Spa, leuke sessie en sorry voor de paar contacts.

• glnk
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:50:
[...]

Gezien de reactie van nim tijd om een 6k sof te regelen en zo dikke punten scoren. Daarme een punt maken...

Sof races met je maatjes prima, dat deden we vroeger ook, maar dit ruimt naar onsportieve competitie vervalsing.

Draften in kwalificatie op deze manier is toch verboden?
Blijkbaar niet. Ik heb een protest ingediend en een paar dagen later stonden ze gewoon voor mij op de grid. Een toevallige draft kan gebeuren en dat mag gewoon. Maar op de manier waarop zij dat doen zou echt verboden moeten zijn. Het is gewoon cheaten. Ik heb geen respect meer voor Nim Cross. Wat een sukkel. Cheaters moet je blijkbaar verslaan door zelf ook te gaan cheaten.

• dabelg
Die Q is protest waardig en zelfs ban sinds Q daytona 24h. Haal die post er maar bij.

Maar jongens al dit voor 250€

• glnk
dabelg schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 23:52:
Die Q is protest waardig en zelfs ban sinds Q daytona 24h. Haal die post er maar bij.

Maar jongens al dit voor 250€
Het gaat nu ook om het principe. 250 euro was het mij achteraf niet waard geweest maar ik ben nu al zoveer heen dat ik het niet opgeef. Al is het maar voor toekomstige championships.

Heb het volgende gemaild, mijn laatste attempt voor ik ook begin te cheaten:
Ok, I didn’t see that one coming. Unbelievable... Do you realise that with this you allow people to ‘crash’ any championship in iRacing? I find this very serious especially when there’s a money prize up for grabs. In this specific situation his teammates didn’t even make a effort to actually race, so there is no doubt of their intentions. Can you communicate this with other competition stewards please? Let me know if they’re all behind this.

Again, It’s cheating in the most basic/simple form. If you allow this kind of behaviour now, it will have big consequences in future championships as well. Would you mind if I start a forum thread about this new way of winning a championship with prizes?

I’m awaiting your reply.

Kind regards,

• aicaramba
glnk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 00:04:
[...]

Het gaat nu ook om het principe. 250 euro was het mij achteraf niet waard geweest maar ik ben nu al zoveer heen dat ik het niet opgeef. Al is het maar voor toekomstige championships.

Heb het volgende gemaild, mijn laatste attempt voor ik ook begin te cheaten:

[...]
Kun je ook een appeal insturen? Die zijn toch bedoeld als je het niet eens bent met de uitkomst van een protest?

Ik vind dit echt niet kunnen. Een van de redenen waarom ik koos voor iracing en niet voor de concurrenten is het safetyrating, first en protest verhaal. De physics van racen en auto's weet ik toch niets van, maar het sprak me aan de er zo werd gestuurd op netjes, volgens de regels racen.. Dit zorgt er niet voor dat dit gevoel wordt versterkt in ieder geval.

• blesmek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11 14:39
glnk schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:29:

[afbeelding]

Als we dat zo zouden doen met ineX was iedereen kansloos. Kijken of Nim hier wat tegen doet. Het hele seizoen cheaten ze al op alle mogelijke manieren en ik protest telkens maar Nim heeft er niets tegen gedaan tot nu toe.
glnk schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:20:
Heb mail terug van Nim Cross:

[...]

Ik ben verbaasd dat dit de manier van racen is @ iRacing. Zo kan je elk kampioenschap 'crashen' en naar eigen hand zetten. Zeker als het om geld prijzen gaat, zoals in dit geval, vind ik dat ernstig
http://members.iracing.co...onid=8725944&custid=67157

??? :+

• glnk
Dat vertelden ze mij gisteren ja. Ze zijn hier overigens wel voor gestraft destijds en terecht. Maar er zit dus ook totaal geen consistentie in hun oordeel.
aicaramba schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:34:
[...]

Kun je ook een appeal insturen? Die zijn toch bedoeld als je het niet eens bent met de uitkomst van een protest?
Ik kreeg het vannacht het volgende mailtje van Nim als reactie op mijn laatste e-mail:
I have forwarded the information to my higher ups.

Thank you,
Nim

[ Voor 46% gewijzigd door glnk op 02-09-2015 08:34 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Anders het ook ff aan Tony melden. Eventueel op de Nürburgring.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb een aantal geruchten voor de nieuwe build. Helaas heb ik het wel via via en is er niet een duidelijke bron. :-(
Hopelijk is het onderstaande wel waar.
We do plan on rolling out the dynamic surface model in next week's build. it's still being worked on as we speak but we do plan on the release. We'll try to do something like last season this coming Tuesday, on our Twitch channel.

For the oval side we did focus a bit of love your way. Darlington has updated art work and a night version, and Suzuka now has a night version. We think everyone will have plenty of fun with this build.

• glnk
JoepW schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:24:
Anders het ook ff aan Tony melden. Eventueel op de Nürburgring.
Dat onderwerp ga ik daar echt niet aanhalen met Tony. Ik kan mij wel leukere onderwerpen bedenken. Bovendien is het dan al te laat :P

Hoewel de stap wel makkelijk gemaakt is wanneer ze het hebben over de nieuwe cheat preventie.

[ Voor 13% gewijzigd door glnk op 02-09-2015 09:53 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

glnk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:50:
[...]
Hoewel de stap wel makkelijk gemaakt is wanneer ze het hebben over de nieuwe cheat preventie.
Dat gaat over het veranderen van de bestanden om een voordeel te krijgen en niet over het draften in kwalificatie, bijvoorbeeld. Dat is wat ik heb begrepen van de cheat preventie in de nieuwe build.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 02-09-2015 09:59 ]

• glnk
Klopt maar het is cheaten op gebruikersniveau versus cheaten op applicatie niveau. Wat heeft het een voor nut als ze het ander niet doen? Het principe is hetzelfde. En er is natuurlijk een verschil in de manier waarop het gebeurd. Ik heb een duidelijk voorbeeld laten zien in de youtube video een paar posts terug. Dat is puur cheaten. Georganiseerd sof races regelen door je hele team te inviten met als doel een geldprijs binnen te halen is ook cheaten.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

glnk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:10:
Klopt maar het is cheaten op gebruikersniveau versus cheaten op applicatie niveau. Wat heeft het een voor nut als ze het ander niet doen? Het principe is hetzelfde. En er is natuurlijk een verschil in de manier waarop het gebeurd. Ik heb een duidelijk voorbeeld laten zien in de youtube video een paar posts terug. Dat is puur cheaten. Georganiseerd sof races regelen door je hele team te inviten met als doel een geldprijs binnen te halen is ook cheaten.
Het is een vorm van cheaten, volgens mij noem je het exploiten. Dit is juist niet te traceren door software, want je verandert niets aan de bestanden maar je misbruikt de game mechanics. Als voorbeeld van de kwalificatie, dit kan je alleen tegen gaan door kwalificaties single car te maken. Dit probleem kan je niet oplossen door een anti-cheat software, à la Punkbuster, VAC of wat iRacing gaat gebruiken.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:44:
Ik heb een aantal geruchten voor de nieuwe build. Helaas heb ik het wel via via en is er niet een duidelijke bron. :-(

[...]
Aantal geruchten? Wat is de rest dan? O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:24:
[...]

Aantal geruchten? Wat is de rest dan? O-)
NSM deze build, update van Darlington + nacht versie, nacht versie Suzuka zijn er toch al drie. Drie is een aantal. :P

• glnk
Wanneer gaan we nou over op DirectX-11? Blijkbaar duurt het nog jaren aangezien ze nog moeite doen om night versies van tracks te maken.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:29:
Wanneer gaan we nou over op DirectX-11? Blijkbaar duurt het nog jaren aangezien ze nog moeite doen om night versies van tracks te maken.
DX11 staat bij al enige tijd helemaal onderaan op mijn verwachtingslijstje, helaas.
Ik heb sowieso geen verwachtingen meer... Dan valt het altijd mee :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

Phydomir

Dennis

glnk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:29:
Night versies van tracks hebben niet veel te maken met DX11.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• deRidder
Klopt, ze maken nu wel dag en nacht versies apart, maar ook als je een day-night transition zou hebben met DX11 moet het grafische team alsnog lampen plaatsen en misschien nacht textures maken die langzaam 'imposed' worden op de dag textures.

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:47
JoepW schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:55:
[...]

[...]
Ik wilde die vraag niet weer stellen, maar ik heb nog geen hardware langs zien komen hier die in staat is om continue op 140 FPS te draaien met 3 schermen en full details op bv Spa of Cota met ook nog flink wat auto's erbij. Sterker nog zelfs zonder andere auto's lukt dat niet op bv COTA.

Dus post svp alle hardware spec's EN jouw settings in-game en in de driver. Dan kunnen we misschien nog wat leren ;)
Oh misschien heb ik te vroeg gejuicht :? . Ik postte mijn gemiddelde gebruikservaring, maar rijd momenteel zelden races, voorl practice sessies, en Spa of Cota heb ik recent niet gereden. Zal eens uitgebreider testen met FRAPS maar gezien de andere posts zal ik wel lager uit komen qua fps. CPU is een i4-4670K op 4.2 GHZ. Harde schijf een Samsung 850 EVO 500 GB.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• NickThissen
Phydomir schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:35:
[...]

Night versies van tracks hebben niet veel te maken met DX11.
Ze hebben wel eens gezegd dat ze niet meer moeite gaan doen om bestaande tracks naar night om te zetten omdat dat allemaal opnieuw zou moeten met dx11. Ze moeten natuurlijk wel lampen plaatsen enzo (en dat moet met dx11 ook nog steeds) maar ik denk dat ze nu aparte textures hebben voor 's nachts en dat dat met dx11 niet meer nodig is (en het dus veel minder werk is).

Ben wel benieuwd waar je dat stukje vandaan hebt Niel?

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 02-09-2015 10:54 ]

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Als ik zie dat ik iRacing op de zware banen (Suzuka T1 b.v.) nog maar net boven de 100FPS haal met toch geen kinderachtige PC, en het feit dat ik een nieuwe grafische kaart heb die ~50% sneller is dan mijn vorige maar in iRacing slechts ~20% terugzie (terwijl mijn CPU niet gemaxed wordt) kan ik niet anders concluderen dat de grafische engine aan een grote update te is, en wel heel snel. Nieuwe kaarten/drivers focusen op DX11 of zelfs DX12. Hurry up iRacing!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:47:
[...]
Ben wel benieuwd waar je dat stukje vandaan hebt Niel?
Zoals ik al zei, via via. Ik heb het stukje van Justin Petschauer, een NiS regular en hij heeft het weer van iemand anders.

• aicaramba
Hoe nu verder?

Ik heb deze week zowel bij road racing als bij oval racing mijn D-license gehaald. Ik was van plan om alleen road racing te doen, maar oval racing bevalt me best goed. Mijn vraag is hoe ik nu verder wil.

Ik ben nog steeds niet zeker of ik in de toekomst tijd ga blijven houden om iracing te blijven doen, zoals ik nu doe. Daarom vind ik het een redelijk hoge drempel om veel geld uit te geven aan tracks en auto's.

Ik heb de volgende opties:
- Doorgaan in de mx-5 cup en de street stock cup. Om zo meer te oefenen met rijden. Voordelen: Kost geen extra geld. Nadelen: Blijft de lage variatie in banen wel voldoende uitdagend en behoud ik mijn interesse? Safetyrating zal niet stijgen. Hoeveelheid leren zal niet heel veel zijn.
- De advanced rookie series. De carberator cup en de production car challenge. Voordelen: Kost geen extra geld. De series zijn zonder fixed setup, dus ik zal misschien wat meer leren van setups en pitstops. Nadelen: De races spreken mij persoonlijk iets minder aan dan bepaalde D-license series.
Een toevoeging wat ik zou kunnen doen bij road racing is de peak challenge rijden in de weken dat ze een track rijden die ik heb.
- Peak global challenge: Ik moet hier 9 tracks voor kopen. 3 weken zou ik kunnen rijden zonder geld uit te moeten geven. Voordelen: Meer variatie, meer uitdaging, nieuwe auto, ik kan mijn safetyrating verhogen. Nadelen: Investering van zo'n 135$, fixed setup, behalve het rijden zelf zal ik niets leren over setup en dergelijke.
- Skip barber: Dit spreek mij het meeste aan, maar ik moet zowel 10 tracks als de auto kopen. Zo'n 160$.
Voordelen: Meer variante, meer uitdaging, nieuwe auto, ik kan mijn safetyrating verhogen, leren over setups. Nadelen: Investering van 160$, is het leren van setups én nieuwe auto misschien niet een te grote stap?
- Nascar iracing late model series: Ik moet 7 tracks en 1 auto kopen, zo'n 105$. Voordelen: Leren over setups, nieuwe auto, meer uitdaging, meer variatie. Nadelen: Kosten, is zowel leren over setups als nieuwe auto niet een te grote stap?
- Nascar Iracing national series: Ik moet 11 tracks en 1 auto aanschaffen, zo'n 175$. Voordelen: Nieuwe auto, meer uitdaging, meer variatie, wellicht een wat betere stop vanwege de fixed setup. Nadelen: Niet leren over setups, grote investering.

Ik weet niet wat ik het beste kan doen. Ik zit er aan te denken om de advanced rookie league series te doen en in de weken dat bij de peak series banen worden gereden die ik heb hier aan mee te doen.
Ik zou liever echte D-license series mee willen doen, maar ik vind de investeringen toch wel erg groot.

Hebben jullie meningen of adviezen die me de keuze makkelijker kan maken? Wat raden jullie aan? Een fixed setup series of toch een niet fixed setup, om zo meer te leren over het technische aspect van het racen?

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Je kunt er ook voor kiezen op bv de advanced rookies en de Skip te combineren. Om voor de $4 in aanmerking te komen hoef je maar 8 van de 12 weken te rijden, dat scheelt al weer 4 banen die je niet meteen hoeft aan te schaffen. Ik zou dan de banen kiezen die ook populair zijn in andere series (spa, suzaka, monza enz) zodat het geld niet verspild is.
Tegelijkertijd zou ik met de advanced mx-5 rijden voor nog eens $4.
Als je dan 6 tracks + de Skip aanschaft heb je iig de (volgens mij) 10% korting omdat je 6 of meer dingen tegelijk koopt.

Goedkoop wordt het nooit, maar zo kun je de kosten enigszins in de hand houden.

Cube Nuroad Race (2022)

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
In aanvulling op Derx: Je SR blijft stijgen, ook in de Mx5, tot D4.99. Je hoeft dan alleen nog aan je MPR te voldoen voor een C licentie. Denk ook aan de $100 credits voor $75 akties, daarmee kun je ook al een deel besparen. En de korting bij 6 of meer is zelfs 20%.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

aicaramba schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:46:
Hoe nu verder?

Ik heb deze week zowel bij road racing als bij oval racing mijn D-license gehaald. Ik was van plan om alleen road racing te doen, maar oval racing bevalt me best goed. Mijn vraag is hoe ik nu verder wil.

Ik ben nog steeds niet zeker of ik in de toekomst tijd ga blijven houden om iracing te blijven doen, zoals ik nu doe. Daarom vind ik het een redelijk hoge drempel om veel geld uit te geven aan tracks en auto's.
- Nascar iracing late model series: Ik moet 7 tracks en 1 auto kopen, zo'n 105$. Voordelen: Leren over setups, nieuwe auto, meer uitdaging, meer variatie. Nadelen: Kosten, is zowel leren over setups als nieuwe auto niet een te grote stap?

Ik weet niet wat ik het beste kan doen. Ik zit er aan te denken om de advanced rookie league series te doen en in de weken dat bij de peak series banen worden gereden die ik heb hier aan mee te doen.
Ik zou liever echte D-license series mee willen doen, maar ik vind de investeringen toch wel erg groot.

Hebben jullie meningen of adviezen die me de keuze makkelijker kan maken? Wat raden jullie aan? Een fixed setup series of toch een niet fixed setup, om zo meer te leren over het technische aspect van het racen?
Als je verder wilt met oval racing, kan ik je de Late Model Series aanbevelen. We gaan met een groepje daar in rijden om weer bij de basis te beginnen. Volgens mij hebben we nu een groepje van 3/4 man. Het idee is om elkaar te helpen.

Je hoeft trouwens niet alle banen te kopen. Je mag 4 weken (van de 12) missen, want alleen de beste 8 resultaten tellen mee. Er zijn een aantal banen die je later vaker gaat gebruiken in de Trucks (C), Xfinity (B ) of Cup (A) series. Dit zijn Richmond, New Hampshire, Bristol en Martinsville. Ook krijg je korting wanneer je 3 of meer banen/auto's tegelijk koopt. Meer informatie hierover is hier te vinden.

In de Late Model valt er nog niet zo veel te veranderen aan de setup, net zoals de Skip Barber aan de road kant. Dit is dus een goede auto om mee te beginnen.

• aicaramba
Dank voor de info. Van de 20% korting wist ik wel af. De 8 van de 12 weken had ik geen rekening mee gehouden. Maar als ik het goed begrijp raden jullie dus wel een officiele d-license serie aan ondanks dat ik slechts 3 weken ervaring heb?

Als ik thuis ben zal ik eens gaan inventariseren wat het minimum banen in totaal gaat kosten voor de late model en skip barber series en elke banen ik dan zou willen kopen. Gelukkig behoeft late model niet zoveel aankopen.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 02-09-2015 14:03 ]

• NickThissen
Ik heb misschien ook wel interesse om de Late Model te proberen, wanneer willen jullie dat gaan rijden, op vaste tijden? Ik heb geen flauw idee welke tijden goed zijn namelijk.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:47:
Ik heb misschien ook wel interesse om de Late Model te proberen, wanneer willen jullie dat gaan rijden, op vaste tijden? Ik heb geen flauw idee welke tijden goed zijn namelijk.
Ik heb gehoord dat vrijwel elke avond wel races zijn. De rest wil ik ook graag binnenkort gaan vastleggen. Ik start binnenkort eens een topic op het iRacing forum, want er zijn een aantal van hier maar ook van digitalracing.nl. Om het dan centraal te houden (en om te voorkomen dat ik alles meerdere keren moet posten) ga ik het van daar uit regelen.

• aicaramba
Niellie41 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:01:
[...]

Als je verder wilt met oval racing, kan ik je de Late Model Series aanbevelen. We gaan met een groepje daar in rijden om weer bij de basis te beginnen. Volgens mij hebben we nu een groepje van 3/4 man. Het idee is om elkaar te helpen.

Je hoeft trouwens niet alle banen te kopen. Je mag 4 weken (van de 12) missen, want alleen de beste 8 resultaten tellen mee. Er zijn een aantal banen die je later vaker gaat gebruiken in de Trucks (C), Xfinity (B ) of Cup (A) series. Dit zijn Richmond, New Hampshire, Bristol en Martinsville. Ook krijg je korting wanneer je 3 of meer banen/auto's tegelijk koopt. Meer informatie hierover is hier te vinden.

In de Late Model valt er nog niet zo veel te veranderen aan de setup, net zoals de Skip Barber aan de road kant. Dit is dus een goede auto om mee te beginnen.
Je hebt het over de nascar iRacing late model series? Waarom zou ik dan richmond, new hampshire en bristol kopen? Deze zitten allen niet in de late model series. Welke zijn wel goede keuzes?

Wel jammer dat bijna geen enkele baan die bij de late model nascar series nog wordt gebruikt voor de C, B en A-class nascar series.. Zou mooi zijn als dat iets meer geleidelijk opgebouwd werd..

Als ik voor de skip barber 6 extra tracks zou willen kiezen, welke zou ik dan het beste kunnen kiezen? Ik heb monza, spa francorchamps en suzuka, want dat lijken me veel gereden tracks. Voor de rest heb ik al summit point en okayama.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:44:

[...]
Ik geloof er helemaal niets van :( Paar weken terug was nog gemeld door een iRacing medewerker dat de dynamic track voorlopig niet verwacht hoeft te worden.
Darlington texture update komt twee weken te laat, aangezien dit weekend Darlington is met de NiS.
Suzuka night zou dan nog kunnen, om de graphics guy bezig te houden
Niellie41 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:52:
[...]

Ik heb gehoord dat vrijwel elke avond wel races zijn. De rest wil ik ook graag binnenkort gaan vastleggen. Ik start binnenkort eens een topic op het iRacing forum, want er zijn een aantal van hier maar ook van digitalracing.nl. Om het dan centraal te houden (en om te voorkomen dat ik alles meerdere keren moet posten) ga ik het van daar uit regelen.
Wie doen er allemaal aan mee? Volgens mij valt de participatation toch tegen met field sizes van minder dan 10.
Ik ben van plan om het nieuwe seizoen met de Spec Racer Ford te gaan rijden samen met een nieuw iRacing lid.

@aicaramba, op het iRacing forum is een topic te vinden hoe je zo goedkoop mogelijk het seizoen kunt aanpakken.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:51
aicaramba schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:28:
[...]

Je hebt het over de nascar iRacing late model series? Waarom zou ik dan richmond, new hampshire en bristol kopen? Deze zitten allen niet in de late model series. Welke zijn wel goede keuzes?
Volgend seizoen wel: http://members.iracing.co...wnloadAttach/2342142.page

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

aicaramba schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:28:
[...]

Wel jammer dat bijna geen enkele baan die bij de late model nascar series nog wordt gebruikt voor de C, B en A-class nascar series.. Zou mooi zijn als dat iets meer geleidelijk opgebouwd werd..

Als ik voor de skip barber 6 extra tracks zou willen kiezen, welke zou ik dan het beste kunnen kiezen? Ik heb monza, spa francorchamps en suzuka, want dat lijken me veel gereden tracks. Voor de rest heb ik al summit point en okayama.
Jij hebt het toch over komend seizoen? ;)

Jawel hoor, kijk maar naar het schema voor komend seizoen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0qB3gPd.png

Er zijn 4 gratis banen (SoBo, Lanier, Thompson en USA). Dan kan je nog die vier banen kopen die ik eerder zei. Die worden ook vaker gebruikt in de grotere NASCAR series.
The_FrankO schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:48:
Wie doen er allemaal aan mee? Volgens mij valt de participatation toch tegen met field sizes van minder dan 10.
Ik ben van plan om het nieuwe seizoen met de Spec Racer Ford te gaan rijden samen met een nieuw iRacing lid.
Nee hoor. Rond 20:00 onze tijd zijn er meestal ongeveer 10 man. Rond 22:00 zijn het al iets meer.
Als je dan 5/6 man extra hebt, is het al een stuk leuker. ;)

David kan wel een feature bevestigen in de komende build.
I can let slip one small feature, I no longer reset all your joystick devices when one disconnects. So if your button box has a poor connection your wheel won't keep freezing on you.

I'd give you something bigger but I don't want to ruin the suspense!

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 02-09-2015 18:24 ]

• aicaramba
Oops.. Sorry. Ik ging er vanuit dat komend seizoen hetzelfde zou zijn als dit seizoen..

Maar jullie raden dus aan om D-license races te doen? Niet verder te gaan met rookies 3.0 of rookies? Ondanks dat ik slechts 3 weken ervaring heb?

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Volgens de Entry list op de NEO site, is ook Gathering of Tweakers 2 #99 komend seizoen van de partij in de Ford GT *O*

Cube Nuroad Race (2022)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

Ik vermoed dat het niveau meer uit elkaar zal liggen bij lage participation, dus meer kans op cleane races.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• -PassY-
aicaramba schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:09:
Oops.. Sorry. Ik ging er vanuit dat komend seizoen hetzelfde zou zijn als dit seizoen..

Maar jullie raden dus aan om D-license races te doen? Niet verder te gaan met rookies 3.0 of rookies? Ondanks dat ik slechts 3 weken ervaring heb?
Ik raad iedereen aan om de skip te gaan rijden, en dat ga ik nu weer doen :)

Auto kan in eerste keer wat "bijten". Maar de auto is ontwikkeld om te leren racen. En dat terwijl je erg veel lol hebt in de races. Ook kan je lekker close racen met de skip.

De races gaan ook bijna ieder uur van de dag wel officieel. support op het iracing forum van andere rijders is echt super.

Ik dacht ooit de skip te gaan rijden om snel Star Mazda -> Indy -> F1 te gaan doen. Ik ben alleen 1,5 jaar blijven hangen in de Skip (en nu volledig van het pad). Skip ben ik gaan rijden na 1-1,5 week MX5 denk ik. Waarvan de helft een week13 was. Dus ja, na 3 weken moet het zeker kunnen ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:04:
Ik raad iedereen aan om de Star Mazda te gaan rijden.....
FF gecorrigeerd. We gaan komend seizoen elke dinsdag een SM training doen op het circuit van die week. Om samen te trainen en setups te bouwen. >:)
.
.
.
Maar de Skip is ook een goede keuze :*)

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 02-09-2015 20:12 ]

• -PassY-
Moet je wel eerst je C licentie halen dacht ik. Klein detail ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:21:
Moet je wel eerst je C licentie halen dacht ik. Klein detail ;)
Hehe.... :+

• aicaramba
Ik heb zojuist Iracing mijn fov laten bepalen. Het komt er op neer dat ik mijn field of view op 45 graden moet zetten én mijn scherm nog 20cm dichterbij moet zetten om het 'echt' te krijgen.. Met 45 fov zie ik echt te weinig. Ik kan niet eens alle apexen zien.. Vooral aan de linkerkant. Ook kan ik mn dashboard niet zien, dus geen RPM meter, etc.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:51
Grotere schermen is de oplossing :P

• aicaramba
Ah, goed idee.. Ik zal een sponsoractie opzetten!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tony Gardner heeft zojuist min of meer laten lekken dat NSM in de nieuwe build zit ..

http://members.iracing.co...list/3329539.page#9198336

[ Voor 28% gewijzigd door Arfman op 02-09-2015 21:25 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• NickThissen
Omdat ze weer zo'n blog schrijven? De laatste blog was volgens mij 3 jaar geleden over team racing dus ja... :+

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

En die blogs gaan over dingen wat er nog aan komen (vroeg of laat).

[ Voor 63% gewijzigd door Niellie41 op 02-09-2015 21:28 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit is wel waar:
quote: Tony Gardner
These are the cars that will have GGX after build next week. That means the fancy new shaders that make metal really look like metal etc. Will complete all cars soon enough but quite a bit of work for each one as Brian Simpson said in this post.

Aston Martin DBR9
Corvette C6R
Corvette C7 Daytona Prototype
Legends Ford 34C
Nascar Chevrolet SS Gen 6
Nascar Ford Fusion Gen 6
Nascar Toyota Camry Gen 6
Nascar Xfinity Chevrolet Camaro
Nascar Xfinity Ford Mustang
Nascar Xfinity Toyota Camry
Maar vinnik niet zo belangrijk.....

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 02-09-2015 21:29 ]

• glnk
Goed nieuws jongens :D Ik opende mijn laptop en ik kreeg 5x member under protest notified of the outcome. Dus ik vroeg Nim wat ze besloten hebben en of ik ook nog een sof race mag fixen. Krijg ik dit terug:
The other drivers have received penalties and will not be eligible for prizes or championships this season, even though they are still listed in the standings. If you choose to do it you will receive the same penalties as they have.

Enjoy your racing,
Party time. Eindelijk gerechtigheid :D

[ Voor 23% gewijzigd door glnk op 02-09-2015 22:30 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Af en toe moet je ff zeuren, maar gelukkig aangepakt.

• aicaramba
glnk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:56:
Goed nieuws jongens :D Ik opende mijn laptop en ik kreeg 5x member under protest notified of the outcome. Dus ik vroeg Nim wat ze besloten hebben en of ik ook nog een sof race mag fixen. Krijg ik dit terug:

[...]

Ah, goed om te horen!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nice one glnk... Het duurt ff, maar dan heb je ook wat :P

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
_/-\o_ *O*

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iedereen die interesse heeft om mee te doen in de Late Model, ik heb op het iRacing forum een topic gemaakt.

Verwijderd

[...]

Goed te horen dat ze er nog even extra naar hebben gekeken en een passende straf hebben uitgedeelt. d:)b

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Zojuist mijn beste overwinning ooit behaald, kwa punten dan: 210 punten! Vraag me alleen niet hoe :P

http://members.iracing.co....do?subsessionid=14526989

Enige dat ik weet is dat er veel crashes waren en ik ontzettend veel mazzel had. Een na laatste ronde haal ik degene voor mij in voor P2, terwijl op hetzelfde moment P1 Teemu Livonen zijn connection verliest. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door BobvK op 02-09-2015 23:18 ]

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Had ook een interessante race in de class b ovals. Net als twee weken terug op Michigan was de fixed setup deze week op Richmond ook enorm beroerd. Ik weet niet wie ze maakt, maar die heeft een vage rijstijl... 250/1400 spring en 7.0 / 12.0 trackbars met een hele flinke camber rechtsvoor. De linkslack was fors, als met noseweight. Een recept voor onderstuur/snap loose.

Er was ook een nieuw record, 16 yellows! Zelf er ook eentje veroorzaakt, omdat ik te hard door de bocht rolde en m'n voorganger een bumpje gaf. Uiteindelijk P2 gefinished waar ik wel tevreden mee ben.

Laat die nsm maar komen! Volgende week is de race met de trucks op Mosport.

• dabelg
BobvK schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:18:
Zojuist mijn beste overwinning ooit behaald, kwa punten dan: 210 punten! Vraag me alleen niet hoe :P

Enige dat ik weet is dat er veel crashes waren en ik ontzettend veel mazzel had. Een na laatste ronde haal ik degene voor mij in voor P2, terwijl op hetzelfde moment P1 Teemu Livonen zijn connection verliest. 8)7
Haha ik weet hoe lol bij pitten rijden p2 en p3 synchroon de pitmuur en botsen terug zodat ik niet vlot pit kan inrijden. Tis je gegund nette overwinning !!!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
dabelg schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:46:
[...]

Haha ik weet hoe lol bij pitten rijden p2 en p3 synchroon de pitmuur en botsen terug zodat ik niet vlot pit kan inrijden. Tis je gegund nette overwinning !!!
Ah, dus daarom was ik opeens P3 na de pitstop. Had flink zitten fuelsaven toen ik achter jouw reed waardoor ik nog 2 rondjes langer door kon, alleen maakte ik een grote remfout in die 2 rondes. Verloor 4 seconden daarmee waardoor die strategie om zeep was geholpen. Was dan ook verbaasd dat ik evengoed voor jouw de baan op kwam.

Mijn iRacing profiel

• aicaramba

[...]

Vraagje. Zij blijven dus wel in de rankings zichtbaar. Wat als zij nu eerste worden in het kampioenschap, dan krijgen zij geen prijs, maar krijg jij, met een tweede plek, dan wel de 'hoofdprijs'? Of wordt die dan helemaal niet uitgedeeld?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:46:
[...]

Is dat dit moment? :D
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/QuarterlyJadedAnura.gif

Ik kwam deze gif op Reddit tegen.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 03-09-2015 07:45 ]

• dabelg
yep en toen bleven ze in elkaar haken en kon ik pits niet in :p dikke 5 sec verloren wel grappig :p

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:44:
[...]

[afbeelding]

_/-\o_ :D :+

• Arfman

Arfman

Drome!

Protesten bij Nim, lijkt me duidelijk toch :?

:+

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:44:
[...]

[afbeelding]

Hahaha, mooi dit :+
BobvK schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:18:

Nice gefeliciteerd!! Ik zie wel weer dat bijna iedereen Ford GT rijdt,, zijn ze zo veel sneller dan de Z4?

• dabelg
FGT en BMW zijn snelste op PI

BMW beter bochten sectie FGT snelste rechte stuk

nu inhalen kan je alleen rechte stuk of je moet dive bomben dus tja iedereen FGT dus :p

Mac is te onstabiel bij warm weer dus dat risico kan je niet nemen met dynamic weather

Verwijderd

dabelg schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:16:
FGT en BMW zijn snelste op PI

BMW beter bochten sectie FGT snelste rechte stuk

nu inhalen kan je alleen rechte stuk of je moet dive bomben dus tja iedereen FGT dus :p

Mac is te onstabiel bij warm weer dus dat risico kan je niet nemen met dynamic weather
Ah oke, interesting! :D Ga ik misschien voor de sprints m'n FGT eens van stal halen, voor Endurance is het verschil misschien minder belangrijk. :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Om het Road schema van Seizoen 4 - 2015 wat toegankelijker te maken is deze nu beschikbaar in Google Docs.
In "Lookup series" kan je snel zien waar een serie in het komende seizoen rijdt. Je kan de serie kiezen in het gele veld.
en in "Lookup week" kan je in één oogopslag zien welke serie waar rijdt in een bepaalde week. Je kan de week kiezen in het gele veld.

https://docs.google.com/s...1w5SLCz8/edit?usp=sharing

Verwijderd

Volgens mij klopt bijvoorbeeld het BES schema niet, die zouden om de week zijn en nu staan ze in de eerste 6 weken gepland :) Maar voor de rest wel een heel handige sheet! :D

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De bes staat zo in de pdf.
Misschien iets fout gegaan met de conversie.
Edit: toevoeging....
Mijn conversie was goed:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/bes_fout.png

[ Voor 49% gewijzigd door JoepW op 03-09-2015 16:27 ]

Verwijderd

Ze noemen het inderdaad Week 1 t/m 6.... Dan snap ik het wel inderdaad :) Alleen de data zie je dat het om de 14 dagen is.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
idd ;) Zal het ff snel tweaken ;)
Done :P

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 03-09-2015 16:38 ]

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
JoepW schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:11:
[...]

We gaan komend seizoen elke dinsdag een SM training doen op het circuit van die week. Om samen te trainen en setups te bouwen. >:)
.
:Y oOo d:)b

iRacing Profiel

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hier is die embedded.

Als je goed kijkt, zie je ook marbles van NSM.

Let's talk about hot rubber.
Since the start of Papyrus all the way through present day iRacing, our racetracks have been perfectly clean static surfaces. The entire racing surface had the exact same grip on all parts of the track and the racing groove was really just artwork that showed you the racing line of the track. Although iRacing has had groundbreaking accurate laser scanned tracks, they really have not been living, breathing objects like real world tracks. Those days are now gone.
Hmm interessant. Dus hij zegt dat je al die tijd overal op de baan evenveel grip zou moeten hebben.

NSM confirmed!
That is very exciting stuff and the good news is that you get to try it for yourself next week! I am really looking forward to seeing what we do with this technology going forward as well. All it takes is time and money!
Screenshot van nieuwe rook effecten.
Afbeeldingslocatie: http://media.iracing.com/wp-content/uploads/2015/09/01-iracing-new-smoke.jpg
I am very excited for a project Jeff Rubin, Kevin Combs, and Brian Simpson are working on which is a new particle effect system. Every few days Jeff excitedly brings me over to his desk to show me new sparks, backfires, smoke, and even sounds that are being incorporated into the sim. And they keep getting better and better. We really did not miss the build by much with this new system and should definitely have it in the December build since I handcuffed Jeff to his desk.
en de Nürburgring
Afbeeldingslocatie: http://media.iracing.com/wp-content/uploads/2015/09/04-the-ring.jpg

Er is misschien een extraatje voor GT500 VIP gasten:
For those of you planning to come to the iRacing.com Nürburgring GT500 race in two weeks you are going to get a sneak peak of the Nürburgring GP track in our booth at the SimRacing Expo. For those of you lucky enough to score a ticket to our suite at the race you hopefully will get to sample the Green Hell – that is if Otto Szebeni gets his s*it together and gets us a racing pod up there. I smell ebay auctions for suite tickets in the future . . .
NTM komt er aan!
New Tree Model.
Afbeeldingslocatie: http://media.iracing.com/wp-content/uploads/2015/09/02-iracing-trees.jpg

Geen goed nieuws wat betreft DX11
The DX11 project is making good progress . . . nothing I write past that statement will really satisfy anyone so I am going to stop there.
Another really cool project Dave Tucker is working on is trying to incorporate a video codec that will allow you to directly export video files from the sim. It will now be much easier for you to flood Nim’s inbox with protest videos of the dynamic birds.
hehe :)

[ Voor 166% gewijzigd door Niellie41 op 03-09-2015 18:50 ]

• deRidder
Heel cool dat we dynamic surfaces krijgen!

Vraag me wel af of dit gelijk op alle banen is of dat ze dit geleidelijk doen, zoals bij new tyre models?

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De aankomende updates zien er goed uit, binnenkort weer eens het stof van mijn set blazen :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

deRidder schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:14:
Heel cool dat we dynamic surfaces krijgen!

Vraag me wel af of dit gelijk op alle banen is of dat ze dit geleidelijk doen, zoals bij new tyre models?
Volgens mij is dit een systeem wat ze in de hele software inbouwen en niet in elke baan apart.
Pagina: 1 ... 89 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.