Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.062 views

Onderwerpen

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
NickThissen schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:32:
[...]

Je kan ook een optie instellen dat het standaard uit is. Probleem is dan dat je het straks een keer nodig hebt en dan vergeet je het aan te zetten!
Standaard heb ik fuel en bandjes aan staan, maar je kunt ook een pit macro aanmaken, pit macro's kun je een opdracht instellen om een opdraact aan de pitcrew te geven strartend met een '#'

Maak een pit macro met '#clear' en ken deze toe aan een knop op het toetsenbord.

Op deze manier worden alle pit opties uitgevinkt en begint de pitcrew meteen met reparaties ipv eerst bandjes wisselen en tanken. Je moet dan voor de race op die knop duwen als je normaliter niet hoeft te stoppen.

Je kunt ook bijvoorbeeld pit macros maken met '#lf rf rr lr fuel 30l ws' (banden, windscreen en benzine)

iRacing Profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Ik gebruik pit macro's heb er voor

Clear

4 tyres
Full fuel
En eentje die blijft staan waar ik rap met toetsenbord aantal L/Kg ingeef.

Ook heb ik aanstaan dat alle pit opties af staan bij verlaten pits waardoor ik nooit een quickrepair pak zonder te willen

Is er trouwens een macro voor quick repair ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:35

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 01:15:
.....
Is er trouwens een macro voor quick repair ?
Nee, David Tucker zou er wel naar kijken om dat te maken..... Soon?
Nog 1 plek op het grid open voor onze seizoensfinale ;)
Ow nee.. Het grid is vol ;)
Maar blijf registreren, want vaak vallen er mensen uit en kan je vanaf de reservelijst nog prima meedoen.

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 29-08-2015 10:21 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:09:
Ik rijd nu met een driving force GT stuur.
Ik moet mijn Iracing abbonoment weer even verlengen.
Mijn Iracing abbonoment is namelijk verlopen.
Zo kan ik geen Iracing meer spelen die ik wel geinstaleerd heb.

Ik ben nog steeds erg blij met mijn GT stuurtje.
Ik vind het vooral fijn om een zacht rem en gaspedaal te hebben.
Een harde vering daar houd ik namelijk niet zo van met de gas en rem pedaal.
Ik heb mijn GT stuurtje toen bij de Mediamarkt gekocht.

Is er de laatste tijd nog wat veranderd met Iracing?
Ik heb het nu een tijdje niet meer gespeelt.
Ik bedoel dan het rijgedrag van de auto en de beelden van de game.

Ik speel de laatste tijd vooral project cars wat ook een leuke game is.

Ik rijd met een Mediamarkt setup.
Ik heb alles bij de Mediamarkt gekocht PC, Monitor, Boxen, Racestuur.
Het rijgedrag is vaak elke build wel een beetje anders. Maar tenzij je nooit met nieuwe bandenmodel hebt gereden zul je niet heel veel verschil merken. kwa beelden is er nauwlijks iets veranderd en zullen we moeten wachten tot dx11 komt.

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:10
Het zal een lastige middag worden, moet namelijk een drive-through doen n.a.v. m'n incident op Indianapolis 2 weken terug.
Zal dus hopelijk een hoop tijd en posities moeten goedmaken om nog wat fatsoenlijke punten te scoren straks als de race begint om 4 uur.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OGKs8YHrVqU%5Bvideo]

[ Voor 14% gewijzigd door Red Baron op 29-08-2015 14:08 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55

derx666

mecker ende blaet

Moet die drive through meteen aan het begin, of kun je zelf kiezen wanneer je die doet ?

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Suc6 weer Paul!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 18:56
Succes Paul!

Wat was je incident dan? Kan het niet zo meteen terug vinden.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Succes Paul! Ik ga mee spieken misschien leer ik nog wat voor morgen :p

Bijvoorbeeld hoe de busstop moet O-) Ik heb twee opties: laat insturen en spinnen op de exit, of vroeg insturen, doodvallen en dan spinnen op de exit. Ik kan niet kiezen :+

[ Voor 55% gewijzigd door NickThissen op 29-08-2015 15:20 ]

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Ik zou stoppen met spinnen op de exit :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Red Baron
Grrr, 10e in Q, doe ik het eindelijk eens goed moet ik alsnog de pits in zo :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hmmmm... mooie Q man. Dat is in ieder geval om trots op te zijn.
En dan de race maar volstoppen met mooie inhaalacties na de 'rij-door' straf ;)

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
NickThissen schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:20:
Succes Paul! Ik ga mee spieken misschien leer ik nog wat voor morgen :p

Bijvoorbeeld hoe de busstop moet O-) Ik heb twee opties: laat insturen en spinnen op de exit, of vroeg insturen, doodvallen en dan spinnen op de exit. Ik kan niet kiezen :+
Ik heb precies hetzelfde :P
De rest van de baan kom ik nu goed rond met de F1, maar die busstop krijg ik maar niet goed. Ga hoe dan ook de Belgium GP mee doen, weet alleen nog niet vandaag, anders morgen.

Succes Paul!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Paul mist geluid :( Succes in ieder geval!

Nevermind! :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 16:54 ]

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-11 09:21
Woepssss.... Paul dat was zonde/balen.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Auw, dat was K.. :(

• Red Baron
Ik kan geen Orion auto meer zien vandaag }:|

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Huh zit nog meer dan 3 bandendiktes tussen wtf!!!!! Wel zuur zeg, ook beter dat het geluid van je Mic niet aan stond geloof ik.

[ Voor 42% gewijzigd door PatrickPost1972 op 29-08-2015 17:35 ]

iRacing Profiel Game Pc

Verwijderd

deny netcode in bochten zou een leuke optie zijn, dit is K*t om zo je race te zien eindigen

Verwijderd

Red Baron schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:21:
Ik kan geen Orion auto meer zien vandaag }:|
Ze blokten wel heel agressief ja.... Zuur om door zo'n ghost contact te totallen... |:( Mooi gereden.!

• Red Baron
PatrickPost1972 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:34:
Huh zit nog meer dan 3 bandendiktes tussen wtf!!!!! Wel zuur zeg, ook beter dat het geluid van je Mic niet aan stond geloof ik.
Hehe :+
Heb nu tijdens het rijden de mic gemute middels de volume-mute-knop in de kabel.
Niet zozeer voor scheld kanonnades ofzo, maar anders hoor ik het omgevingsgeluid zoals de schakel klikjes e.d. wat te veel afleid.

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 22:58
-PassY- schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:40:
Is er iemand, die NIET rijd, maar wel wilt mee helpen met het marshallen tijdens de finale?

We hebben al 4 marshalls, maar 1 extra is denk ik wel handig vanwege het grote veld.
Zoals het er naar uit ziet kan ik helpen, lijkt me ook erg leuk om dat te doen :)

Mocht het nodig zijn stuur me dan even een bericht dan houd ik er rekening mee.

iRacing Profiel

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Nou, dat was een korte GP van Belgie voor mij. Iemand spinde einde lap 3 in de busstop en ik knal er boven op, einde race. Jammer, morgen nog maar eens proberen.

Werd wel aggressief gereden voor zo'n relatief lange race moet ik zeggen. Ieder klein gaatje werd meteen gebruikt. Mede daardoor in de eerste ronde van P17 naar P27 teruggevallen. :+

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Heb nog een filmpje gemaakt van m'n Bristol race.

• dabelg
Juist laatste ronde van BES 3 plaatsen verloren :( out of fuel !!!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hoera, ik ga (hoogstwaarschijnlijk) met een team meedoen in NEO endurance, hopelijk kom ik veel van jullie tegen. Heb jammer genoeg niet veel GoT sessies kunnen joinen de laatste tijd.

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dan zul je toch nog flink aan je iRating moeten werken, aangezien die minimaal 2000 moet zijn...

Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman

Arfman

Drome!

derx666 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:59:
Dan zul je toch nog flink aan je iRating moeten werken, aangezien die minimaal 2000 moet zijn...
Valt wel mee toch? Nu 1625 iRating, die heb je er zo bij als je je concentreert op 1 auto en daar een beetje races mee uitrijdt. Ik zit in de Radical zo op 2500. Pleit ook nog steeds voor iRating per auto.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Arfman schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:14:
[...]
Pleit ook nog steeds voor iRating per auto.
Dat zou wel heel erg chill zijn idd, veel realistischer beeld van de rijvaardigheid :P

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 20:43
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:59:
[...]

Dat zou wel heel erg chill zijn idd, veel realistischer beeld van de rijvaardigheid :P
Eens :) Ik heb vorige week ergens 6k aangetikt.. maar das in een skippy.. als ik nu f1 wil gaan rijden dan kan ik echt niet mee man :) tuurlijk pak ik het wel relatief snel op.. maar ik heb niks in topsplits te zoeken dan..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:18:
Heb nog een filmpje gemaakt van m'n Bristol race.

[video]
Dat is een leuke laatste ronde ;) Je kneep m wel ff goed dicht zeg op 6:50min, dat zou ik niet durven :P

• NickThissen
Heb het iRating per auto verhaal nooit gesnapt... iRating is niet specifiek per auto, het is een algemeen, gemiddelde rating die zou moeten laten zien hoe goed jij gemiddeld finisht ten opzichte van de rest. Dat heeft niks met auto te maken. Als je in de skip naar 6000 iRating kan dan kun je dat in elke andere auto ook. Misschien ligt een auto je wat minder, maar dat wil niet zeggen dat je daar ineens op 1500 iRating moet zitten.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze hadden jullie nog tegoed van de race van afgelopen maandag....

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Als ik het goed begrijp is de skip barber een van de meest populaire auto's. Welke licentie moet je hebben voor de officiele skip barber series?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:50:
Als ik het goed begrijp is de skip barber een van de meest populaire auto's. Welke licentie moet je hebben voor de officiele skip barber series?
Rookie (4.0) --> Pro/WC (4.0)
Dat soort info wordt hier gepubliceerd door iRacing: http://members.iracing.com/jforum/forums/show/605.page
en specifiek voor komend seizoen in deze mededeling: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3328656.page

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor diegenen die ons niet op FB volgen en ook niet in het DM draadje zitten van het bezoek aan de Nürburgring.

Ik laat volgende week geplastificeerde, 2 zijden bedrukte, glossy pasjes maken voor aan een lanyard (dus met gaatje, maar zonder lanyard) zoals dit voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/files/badge.png

Kosten: € 2,50 (zonder verzendkosten natuurlijk).

Stuur me even een DM als je interesse hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 30-08-2015 15:40 ]

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:42

Niellie41

[object Object]

aicaramba schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:50:
Via de onderstaande link kom je bij een overzicht van alle series.
http://members.iracing.com/membersite/member/Series.do

Hier kan je zien welke licentie je nodig hebt.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Scr33x0r schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:08:
[...]

Eens :) Ik heb vorige week ergens 6k aangetikt.. maar das in een skippy.. als ik nu f1 wil gaan rijden dan kan ik echt niet mee man :) tuurlijk pak ik het wel relatief snel op.. maar ik heb niks in topsplits te zoeken dan..
Als je met de skip snel bent dan zijn de meeste auto's snel te leren.

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Road Warrior op Spa was wel leuk, maar had wel veel pech met backmarkers, mensen die extreem gevaarlijk rijden en ik niet durfde in te halen, en iemand die flink aan het knipperen was. Uiteindelijk wel steeds er voorbij gekomen maar dat kostte me elke keer veel tijd en heeft me (theoretisch qua pace) 4 plekken gekost. Toch 12e uiteindelijk in de top split, maar degene op plek 8 zat steeds vlak voor me en ik was sneller.

2 stopper was uiteindelijk niet de goeie keuze. Leuk dat het theoretisch 2s sneller is dan 1 stop maar als je steeds achter 1-stoppers vast zit verlies je er weer 20 seconden mee.

Wel nog in de laatste bocht uitkomen bus stop iemand ingehaald :p Ik ging voor een Max actie buitenom blanchimont maar hij had ook draft en ik kwam niet dichtbij genoeg, toen maar de bus stop een soort van undercut geprobeerd, laat insturen en hem geen ruimte geven, hij kwam op het groene gedeelte en kon niet op het gas omdat hij bijna spinde en daardoor was ik er nog net voorbij :D

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 30-08-2015 16:44 ]

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ben mijn 4de plek overal kwijt na deze week. Denk toch dat de slechtere resultaten halverwege het seizoen toch begint op te breken :+

Maar best leuke race net op Sebring. Was niet de snelste op de baan, maar wel Pole met een 2:06.3. Na 4-5 ronde toch de leiding verloren. Maar had al door dat hij zijn banden flink aan het gebruiken was.

Tandje bijgeschakeld om gewoon op zijn bumper te blijven plakken, maar niet al te veel van de banden te vragen, maar er wel voor zorgen dat de persoon voor me moest blijven pushen. En ja hoor :D Na 1 rondje begon hij apexen te missen, tail happy te worden. 2 rondes later spint hij heeeeel langzaam in de laatste bocht.
Koste hem 9s, maar vanaf dat moment reden we de zelfde snelheid. Tot aan de pit bleef het 9s. Wat er daarna gebeurd is, geen idee, want na de stops had ik een voorsprong van 25s. Denk toch dat hij banden gewisseld heeft.

Lekker rustig naar de finish gereden na de pitstop, 0 incs, 89 punten :) Ga denk ik lekker 4de worden nu overal :+

/edit: Misschien toch nog P3 overal aan het einde van het seizoen. Duurde even voor de stand was geupdate. ipv 60 punten achterstand op P3, is het "maar" 10 punten verschil.

[ Voor 8% gewijzigd door -PassY- op 30-08-2015 18:44 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: http://www.neo-endurance.com/wp-content/uploads/2015/08/S2-Register-now.png

Je kan je nu registreren voor de NEO Endurance Series.
http://www.neo-endurance....ns-for-season-2-are-open/

• NickThissen
Kunnen we de registraties ergens zien? Ben wel benieuwd :)

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als het goed is gaat Egil dat hier plaatsen. Bevestigde teams komen ook op de site uiteraard.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 30-08-2015 21:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

Dat is een leuke laatste ronde ;) Je kneep m wel ff goed dicht zeg op 6:50min, dat zou ik niet durven :P
Daar twijfelde ik te veel op de exit en gaf te veel ruimte om hem achter de auto daarvoor in te locken en te weinig voor een 3-wide. Als ik dichter op de wagen aan de buitenkant zou zitten was het incident waarschijnlijk niet gebeurd.

Verwijderd

JoepW schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:19:
Voor diegenen die ons niet op FB volgen en ook niet in het DM draadje zitten van het bezoek aan de Nürburgring.

Ik laat volgende week geplastificeerde, 2 zijden bedrukte, glossy pasjes maken voor aan een lanyard (dus met gaatje, maar zonder lanyard) zoals dit voorbeeld.

[afbeelding]

ook een goede voor de kart meet volgend jaar!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:07:
[...]

ook een goede voor de kart meet volgend jaar!
Idd, maar dan maken we wel extra voor diegene die er dan bij zijn. ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:36:
Als je ze niet ziet moet je er niet op gaan letten ;)
Ik heb er toch op gelet. Zag er vrij debiel uit, rijdend over Motegi en Spa (de zwaarste tracks) met mijn neus op de monitor, sturend van links naar rechts, alles om maar stutters op te wekken. Ik heb ze niet kunnen ontdekken.

Ik heb een i5 2500K @ 4.1GHz, 16GB RAM, EVGA GF970 SC ACX 2.0 (jaja :+) en de laatste officiële nVidia WHQL drivers. Oh ja, en Windows 10 Pro.

• NickThissen
Windows 10 zou wel eens kunnen helpen hoor ik hier en daar.

Bij mij werkt het echter niet, mijn 'oude' probleem (wat ik op windows 7 nu nog maar zelden heb) is bij windows 10 weer heel erg terug, namelijk dat de graphics driver (denk ik?) lijkt te crashen als ik ook maar iets in de vorm van video of game start. Youtube gaat wel goed (html5 video blijkbaar geen probleem) maar andere websites met iets oudere video spelers (of games) gaat m'n primaire monitor helemaal op hol, allemaal strepen en kleuren. Soms gaat het weer goed als ik snel de browser / game sluit (alt+f4) maar na een paar keer werkt dat ook niet meer en moet ik rebooten.

Heb al 4 verschillende driver versies geprobeerd maar allemaal hetzelfde :( Had dit dus ook op windows 7 nadat ik mijn nieuwe pc heb gebouwd maar met nieuwe drivers (denk ik) is dat uiteindelijk weg gegaan en heb ik het een jaar ofzo niet meer gezien.

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Arfman schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:25:
[...]

Ik heb er toch op gelet. Zag er vrij debiel uit, rijdend over Motegi en Spa (de zwaarste tracks) met mijn neus op de monitor, sturend van links naar rechts, alles om maar stutters op te wekken. Ik heb ze niet kunnen ontdekken.

Ik heb een i5 2500K @ 4.1GHz, 16GB RAM, EVGA GF970 SC ACX 2.0 (jaja :+) en de laatste officiële nVidia WHQL drivers. Oh ja, en Windows 10 Pro.
Dat zijn niet de dingen die ik wil lezen... Nu moet ik ook een 970 gaan kopen :P pfff...

Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman

Arfman

Drome!

derx666 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:37:
[...]

Dat zijn niet de dingen die ik wil lezen... Nu moet ik ook een 970 gaan kopen :P pfff...
Best mooi hoor, overal minstens 130FPS op Spa met 3 monitoren ...

>:)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat haalde ik echt niet :(

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Arfman schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:59:
[...]

grmbl grmbl grmbl :)

En ik heb ook nog 1680x1050 monitoren, dus minder pixels... argh... waarom ben ik alleen maar knap en niet rijk :P

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik moet zeggen, deze manier van inschrijven voor NES is wel veel relaxter dan vorig jaar. :P
Vorig jaar was ook echt bizar en zelfs met het inschrijfgeld van $60 zaten we binnen 15 min. helemaal vol!

[ Voor 36% gewijzigd door Niellie41 op 31-08-2015 11:20 ]

• Ithric
Arfman schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:59:
[...]

Ik heb volgens mij nu 150FPS, hierbij heb ik wel veel op medium/low gezet.
Dit is dan ook met de 24h van Spa het geval geweest, auto's op 40 geloof ik.

Vind het wel even mooi zo, enige probleem wat ik heb in W10 is dat mijn T500 af en toe als een ander stuur ("Thrustmaster force feedback" meen ik)herkend wordt en ik enkel kan herstarten om het op te lossen. :D

iRacing Profiel

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Na 2 jaar is het dit weekend toch eindelijk zover, oval A license is binnen :9
Ik ben heel lang op B 4.99 blijven steken omdat ik alleen aan de NiS deel neem, en dat is C class.

Toen de NASCAR B car een aantal road course op het programma had staan kon ik het niet laten om toch in te stappen. Afgelopen weekend was Road America, wat een baan in een stock car :*)

Augustus is een goede maand geweest voor mijn oval iRating, die is met 394 gestegen naar 3475 verdeeld over 10 races :)

Stock cars op een road course blijft toch leuk! Het remmen zonder wheelhop blijft lastig.

Wanneer start season 2 van de JSF? :+

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo...
Gathering of Tweakers 1 #8 met de HPD is ingeschreven voor de NES. :)

Vanavond bezoeken we Sebring met de FGT voor de finale race van ons Monday Tournament. Wie o wie gaat er dit jaar de eeuwige roem opeisen.

De race duurt 1 uur en heeft een verplichte tank stop!

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15-3-MT-12.png

De huidige stand in het kampioenschap is hier te vinden: KLIK

• dabelg
mmmm dat is wel betere combo dan mx-5 op spa :p

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als ik zo de stand bekijk is het denk ik onmogelijk om Paul nog in te halen :)

Mijn 0 resultaat met de Caddy op Virginia is samen met het grote aantal bonuspunten van Paul zorgt ervoor dat ik m'n achterstand niet meer in kan lopen denk ik.

Oftewel: Alvast gefeliciteerd Paul :) :)F

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Pfff, ik kan bijna geen sebring meer zien na afgelopen week.

Moest flink aan de bak om op snelheid te komen, nog meer aan de bak om stabiel lage 2:07 te kunnen rijden in race trim.
Gister mijn tshirt weer eens uitgeknepen na de race.

maar ga denk ik wel aanwezig zijn :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

BM

Moderator Spielerij
Hmm, ik kom wel een poging wagen denk ik, al vermoed ik zomaar dat dit niet echt mijn auto gaat zijn :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• derx666

derx666

mecker ende blaet

mwoah... je hebt vorig jaar meer dan zat meters gemaakt op Sebring tijdens de NES :P

Cube Nuroad Race (2022)

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

:)F ik ga er vanavond ook bij proberen te zijn, eens zien hoe klote m'n DSL daadwerkelijk is... Kan zijn dat ik er tijdens de practice al voor ga kiezen om af te haken...

Wel meteen een goede combo voor mij om mee in te stappen :D

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

DirkT schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:08:
:)F ik ga er vanavond ook bij proberen te zijn, eens zien hoe klote m'n DSL daadwerkelijk is... Kan zijn dat ik er tijdens de practice al voor ga kiezen om af te haken...

Wel meteen een goede combo voor mij om mee in te stappen :D
*O* *O* *O*

Cube Nuroad Race (2022)

• BM

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:04:
mwoah... je hebt vorig jaar meer dan zat meters gemaakt op Sebring tijdens de NES :P
Ik maak me ook geen zorgen over Sebring, maar wel over de Mustang _O-

Oh crap, tis de GT, niet de Mustang, lol :p

Ook niet helemaal mijn auto, maar deze ken ik iig.

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 31-08-2015 14:49 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
Mustang??

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pompompom O-)

Xbox

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We're in oOo
http://www.neo-endurance.com/series/nes/entry-list/

[ Voor 168% gewijzigd door JoepW op 31-08-2015 15:17 ]

• -PassY-
Dat word chips inslaan :9

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:19:

[afbeelding]

Ik heb tot nu toe 8 'bestellingen'.
Als er nog mensen zijn die er een willen, graag uiterlijk morgen bestellen ik ga woensdag de boel bij de leverancier bestellen!

Verwijderd

Ik probeer er ook bij te zijn vanavond!! :D

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

Phydomir

Dennis

Ik doe vanavond ook maar weer eens mee. Kan ik gelijk een beetje oefenen voor de NES2.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• NickThissen
Ik probeer het te redden maar ik "moet" een biertje of twee doen bij de opening van het academisch jaar feestje hier en daarna is er storm op komst dus ik ben bang dat het van mijn trein gaat afhangen :+ Maar moet goed komen, tijd zat.

Mijn iRacing profiel

• aicaramba
Zojuist mijn derde race gehad op okayama. Ik startte weer van pole, maar ik reed erg slecht.

Na een aantal ronde werd ik ingehaald. We reden een tijdje naast elkaar, tot aan de bocht van het rechte eind halverwege de baan.. Ik verremde mezelf en raakte diegene die me inhaalde een beetje. Hij was me op dat punt al voorbij. Gelukkig konden we allebei verder.. Hij reed simpelweg beter dan ik en won dan ook met een paar seconde voorsprong op mij.. Ik heb even mn verontschuldigingen aangeboden en gefeliciteerd met de overwinnen..

Anyway. Ik ben 2e geworden en heb na 3 officiele races mijn D-license binnen (2.43). Mijn iRating is nu 1557..

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Week 13
Autumn or spring is in the wind, depending on which side of the equator you call home. No matter the latitude, however, Week 13 is upon us. So as the NASCAR PEAK Antifreeze Series, iRacing World Championship Grand Prix Series, NASCAR iRacing, XFinity (Open), Road Warriors and other multi-season series roar along, non-aliens and aliens alike can race in a week’s worth of official and unofficial series.

The official series offer a final chance for iRacers from Rookie to Class B to mount the next rung on the license ladder in time for Season 4; not to mention an opportunity for iRacers of all stripes and license levels to have enjoy some iRating- and Safety Rating-free sim racing.

iRacers can advance to the next license level in official road and oval series. The Week 13 Street Stock Series features 30 lap races at Charlotte (Legends), Lanier, Oxford Plains, South Boston and Thompson International Speedway. The Week 13 Mazda Cup consists of 20 lap races at Charlotte (road), Lime Rock, Mazda Raceway Laguna Seca, Okayama (short and long) and Summit Point Raceway (full course and Jefferson reverse), while the Week 13 Gymkhana has the Lotus 49 doing single lap qualifying runs every five minutes on Road Course A at Texas Motor Speedway.

Safety Ratings and iRatings are in effect in these official series, offering competitors the opportunity to boost their license ratings before promotions for Season 4 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so.

The week also offers a wide range of unofficial competition. Back by popular demand, the Carburetor Cup will run at Talladega Superspeedway with the Gen6 Chevy SS, Ford Fusion and Toyota Camry. Other oval series include the Aussie V8 Oval Cup (Ford Falcon and Holden Commodore at Charlotte, Monza and Martinsville), the DW12 Short Oval Challenge (Dallara DW12 at Bristol, Martinsville, Thompson, USA, Five Flags, Lucas Oil and New Smyrna) and, when the new build is released, the Xfinity Challenge (Chevy Camaro, Ford Mustang and Toyota Camry on the Monza oval, Charlotte, Daytona, Iowa, Gateway, Twin Ring Motegi and Talladega).

Those who like turning left and right (on purpose) have their choice of Tube Frame Twister (Super Late Model, Late Model and Street Stocks at Watkins Glen, Monza and Charlotte), the Prototype Challenge (HPD ARX-01C and Radical SR8 at Spa, Mosport, Monza, Donington, Interlagos, Montreal and Okayama), the Kia Touring Car Championship (Kia Optima at Brands Hatch, Oulton, Donington and Silverstone) and, once the build is released, the iRacing IMSA DP Sprint (Corvette C7 at Daytona, Sebring, Mosport, Road Atlanta, COTA and Road America).

Finally -- and for something completely different -- we give you the iRacing Figure Great. Featuring the Ruf RWD on Irwindale Speedway’s Figure Eight layout, it’s not exactly an oval and certainly not a road course, but it’s bound to be loads of fun for iRacers of all latitudes and attitudes.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Whoeha:
Finally -- and for something completely different -- we give you the iRacing Figure Great. Featuring the Ruf RWD on Irwindale Speedway’s Figure Eight layout, it’s not exactly an oval and certainly not a road course, but it’s bound to be loads of fun for iRacers of all latitudes and attitudes.
Dat was iets voor Monday Madness geweest.... 8)7

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

Hebben we al eens niet op een figure 8 track gereden? Met de Pontiac Solstice ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• NickThissen
Jawel. Maar in week 13 is er helaas niks aan omdat iedereen het ziet als demolition derby en je gewoon in de pace lap al aanrijdt.... als je gewoon je best doet om contact te vermijden (zal niet de hele race lukken) dan is het heel leuk maar zo niet dan is er helaas weinig te racen.

Mijn iRacing profiel

• aicaramba
Zojuist mijn volledig schone oval race gehad.. Ik begon als zesde. Voor me crashte er een aantal. Die kon ik met de nodige geluk ontwijken.. Daarna nog 2 mensen ingehaald en ik kwam 3e te staan.. Nog wat gevochten om de 2e plek, maar hij hield de binnenkant dicht en zodra ik naar de buitenkant ging gooide hij die dicht.. Goed gereden van mij, denk ik... Nu een safety rating van 2,94 in ovals.. Binnenkort wil ik ook daar mn D-license halen. Ik lees altijd dat het "onmogelijk" is om uit rookies te komen als je daadwerkelijk racet (dus niet in de pit starten enzo), maar voorlopig gaat het de goede kant op.

De SoF in oval races is wel aanzienlijk lager dan in mn road races, maar dat komt mede omdat ik een keer een niet werkende client had, ik mn broer moest helpen met tillen terwijl de race begon en een keer een stomme zwarte vlag had.

Edit: Er is me trouwens verteld dat het inhouden voor een start om een gap te creeren niet toegestaan is. Is deze actie van auto #3 een protest waardig? Helemaal omdat hij de race voor 3 andere rijders verpest. Hij kreeg overigens wel een zwarte vlag, dus zijn eigen race was ook over.

http://www.filedropper.com/falsestartcar3

Edit2: Hij is trouwens pas vandaag begonnen.. Beginnersfout, zullen we maar zeggen.

[ Voor 36% gewijzigd door aicaramba op 31-08-2015 22:19 ]

• -PassY-
Was verrassend leuk vanavond.

Ging niet snel, maar had de auto wel redelijk snel onder controlle om stabiel 2:01-2:02 te rijden (dacht ik, maar dat komt later wel ;) )

Wist dat de Q maar 5m zou duren, dus einde van de practice nog even snel naar het toilet, brandstof eruit. Verprutste bijna nog mijn ronde in bocht 5. Maar wel een tijd, dus als P11 ofzo gestart.

Geen idee hoe, maar al snel lag ik 7de. Met Nick (1) voor me en nog wat mensen. Ervoorbij geglipt toen Nick een foutje maakte. Heb nog geprobeerd mijn positie te houden, maar ging te wijd in de laatste bocht. Dat had al de eerste "hint" kunnen zijn :p Wel een leuk gevecht voor postie :)

Terug naar P7 dus, maar redelijk snel weer P6 omdat Dirk een foutje maakte in de hairpin. Dat was een ook weer een leuk gevecht :D Maar mijn voorbanden gingen met de meter achteruit.

Vervolgens een paar keer meer wijd, meer posities verloren, en uiteindelijke zwaar ondersturend rechtsdoor de laatste bocht in :+

Slijtage was prima in orde. maar ik denk dat ze te warm geworden waren. Voor was 110C en maar 93%. Denk dat 2 heats (20 & 30m) beter voor mij was geweest in dit geval :+

• dabelg
Pfffff disconnect ik :( werken isp :(

• BM

BM

Moderator Spielerij
Excuus aan een ieder die in de 1e ronde slachtoffer was van mijn knullige fout (Eric, Patrick, en vast nog anderen). Schatte de vertraging volledig verkeerd in en tikte Patrick aan :( Sorry!

Daarna redelijke pace kunnen rijden, en op einde nog heel leuk gevecht met Michel gehad. Heel even er voorbij, maar dat corrigeerde hij netjes weer. Heel fair gereden, top!

En natuurlijk felicitaties aan Marco :)

Xbox

Verwijderd

Was leuk om meegedaan te hebben! Kon duidelijk niet echt meekomen in jullie tempo, en excuus voor mijn lap 1 contact!

• Ithric
BM schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:22:
Daarna redelijke pace kunnen rijden, en op einde nog heel leuk gevecht met Michel gehad. Heel even er voorbij, maar dat corrigeerde hij netjes weer. Heel fair gereden, top!

Heb me kapot gezweet, constant je opvangen halverwege de bocht om een goede exit veilig te stellen.
1x gingen we echt 2 wide en kwam je me voorbij, gelukkig kon ik het goed maken in het rechtenstuk erna.

Ondanks dat ik rond 5-6 ronde voor het einde begon te verdedigen (hoop dat ik het eerlijk deed, liet ook ruimte als je er naast leek te komen) toch nog een PB in 2.01 gereden. (waar in de P ik dit met 10L fuel en nieuwe banden deed. :9~ )

Het was echt full attack, door stomme pitstop fout bijna mijn plekje moeten afstaan. :D

Helaas was ik misschien iets te voorzichtig in de eerste paar bochten lap 1, maar voor me gevoel ging het rechts voor me ook bijna mis waar ik beetje op rekende. (sorry voor wie mij een tik gaf op de achterbumper)

Ik twijfelde vooraf heel erg, maar ben blij dat ik toch mee deed en ondanks de extra pitstop (voor schade) toch uit heb gereden. :9~
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:26:
Was leuk om meegedaan te hebben! Kon duidelijk niet echt meekomen in jullie tempo, en excuus voor mijn lap 1 contact!
Volgens mij was dat met mij, ik remde dus iets eerder (half rem in gedrukt ongeveer) omdat het voor me krap was/werd.
Ik merkte alleen het tikje, verder volgens mij amper schade. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Ithric op 31-08-2015 22:36 ]

iRacing Profiel

• NickThissen
Not bad, een rondje oefening en P2 8) Leuke combo, fijne setup, leuk kunnen racen :)

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:49:
Leuke combo, fijne setup, leuk kunnen racen :)
+1

Elke keer als ik bij iemand in de buurt reed, verdween die of ik maakte een klein foutje. Grootste deel van de race heb ik alleen gereden. De auto beviel me goed hier.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Fuelke

Forza Ferrari

Uitgereden 8)

Het was best lang geleden dat ik er nog eens met volle zin aan begonnen was, eerste rondje in practice voelde meteen goed aan. Eenzaam eerste deel van de race door mijn laag tempo, tweede deel wat meer auto's gezien bij het gelapt worden. Inclusief een treintje van een 5 tal auto's die ik in de zelfde sectie voorbij liet. Maar één echte spin, eerste lost control was omdat ik achteruit schakelde in een uitloopzone. Wel vaak net over de kerb bij de hairpin of net iets te wijd.

Oh ja, dit was het einde van de eerste ronde :D

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JvX2Xx5ajZhymrefbGfCBuSr/full.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Ithric schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:34:
[...]

Volgens mij was dat met mij, ik remde dus iets eerder (half rem in gedrukt ongeveer) omdat het voor me krap was/werd.
Oh gelukkig, ik kreeg namelijk wel meteen een meatball :+

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Heerlijke combi. Setup was prima (volgens mij heb ik die voor een gedeelte gemaakt voor Road Atlanta :) ). Q ging redelijk, maakte paar kleine foutjes, en Paul was gewoon sneller.
Start ging goed, kon redelijk makkelijk bij Paul aanhaken, totdat hij na een paar rondes een fout maakte in de laatste bocht. Paul haakte daarop bij mij aan, maar na een paar rondes ging het weer mis bij hem, en toen viel hij wat verder terug. Zo ging ik met zo'n 8s voorsprong richting de pitstop. Ik merkte toen al dat het waarschijnlijk krap zou worden met brandstof, dus voor de pitstop al een paar rondes wat gespaard. Volle tank benzine en banden gepakt, en hiel m'n voorsprong op Nick na de pitstop. Ook na de pitstop bleef ik brandstof sparen, aangezien m'n fuel appje aangaf dat ik net niet genoeg zou hebben. Met nog zo'n 7 rondes te gaan was toch wel duidelijk dat ik ruim voldoende brandstof had, en begon ik weer met iets meer gas geven. Paul was Nick ondertussen voorbij, en hij kwam met rasse schreden dichterbij. Ik merkte wel dat als ik geen grove fout zou maken mijn voorsprong in principe voldoende moest zijn. In de laatste ronde ging Paul wederom de mist in, waardoor ik uiteindelijk onbedreigd naar de winst kon rijden.

Helaas was de winst niet genoeg voor de overall winst in het toernooi. Gefeliciteerd Paul !

Cube Nuroad Race (2022)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Fuelke schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:11:
Oh ja, dit was het einde van de eerste ronde :D

[afbeelding]
Crap, ik heb daar dus voor 4 man de race verpest zie ik nu :'(

Xbox

• dabelg
Ithric schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:34:
[...]

[...]

Was ik denk ik was stootkussen voor jullie 2 geen probleem is niet express en kan gebeuren.

was wel topspeed kwijt en das niet gemakkelijk inhalen op sebring dan en maakte de race zelfs heel leuk.

spijtig dat de isp mijn router moest updaten en ik disconnecte :( was op dreef !!!!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gisteren heb Racing Lions ingeschreven voor NES. We hebben uiteindelijk gekozen voor de Ford GT.
Ik ben benieuwd of we ook door PQ gaan komen. Het zal moeilijk worden, maar ik denk dat het wel mogelijk moet zijn.

• dabelg
mmmmm moet Robbert dan niet voor jullie rijden ?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:25:
mmmmm moet Robbert dan niet voor jullie rijden ?
Niets moet. :)

We waren eerst aan het kijken naar de Corvette, gisteravond na de race hebben we toch voor de Ford gekozen. Robbert heeft een paar weken geleden al gevraagd wat we gaan doen met RL, toen was het nog niet zeker.

[ Voor 38% gewijzigd door Niellie41 op 01-09-2015 11:38 ]

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
BM schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:22:
Excuus aan een ieder die in de 1e ronde slachtoffer was van mijn knullige fout (Eric, Patrick, en vast nog anderen). Schatte de vertraging volledig verkeerd in en tikte Patrick aan :( Sorry!

:( :( :( :( weet niet wat het was, maar tijdens de training ging het redelijk, quali ook. Maar na het tikje van jou was ik het volledig kwijt, 2x auto verloren. Toen maar de esc knop in gedrukt en Quit ingedrukt en op het balkon een peukie gerookt en een bacardi cola genomen :+

iRacing Profiel Game Pc

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Race ging best goed gisteren. Had behoorlijke pace maar door het rijden in niemandsland ging mijn concentratie hard achteruit. Na één spin met muur contact en daarna twee spins omdat de auto in de hairpin ineens heel anders reageerde maar uit gestapt.
Wel vertrouwen opgebouwd voorde NES. Ik heb er zin in :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Arfman

Arfman

Drome!

Phydomir schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:31:
Race ging best goed gisteren. Had behoorlijke pace maar door het rijden in niemandsland ging mijn concentratie hard achteruit. Na één spin met muur contact en daarna twee spins omdat de auto in de hairpin ineens heel anders reageerde maar uit gestapt.
Wel vertrouwen opgebouwd voorde NES. Ik heb er zin in :D
Vreemde manier van vertrouwen opbouwen :+

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Arfman schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:49:
[...]

Vreemde manier van vertrouwen opbouwen :+
Hehe. In de NES zit je constant in verkeer dus weet ik dat de concentratie niet mag verslapen en dan maak ik niet van die domme geen concentratie fouten :+

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was weer een leuke race gister ja. Genoeg actie op de baan. Omdat mijn kwalificatie ronde net buiten de tijd viel moest ik samen met nog wat ongelukkige achteraan starten. Gelukkig om de problemen bij de start heen kunnen rijden en zo lag ik al snel op p12.
Ik zat toen denk ik paar seconde achter Martijn en Kirsten die samen in gevecht waren. Daar naar toe kunnen rijden. Alleen als je in een groepje rijdt word het lastig inhalen. Daarbij kwam Bas ook nog eens erbij en werd het stuivertje wisselen. Net voor de pitstop kwam Dirk door problemen ook nog gezellig mee doen.
Na de pit bleef het groepje bij elkaar. Echter vielen er nu wel langzaam wat man af. Uit eindelijk bleven alleen ik en Dirk over en werd het een gevecht voor p5 tussen ons. Echter maakte ik wat kleine foutjes en had Dirk zo in de laatste twee rondjes een gaatje en kon ik niet meer aanvallen. Ook omdat die geen foutje meer maakte en het tempo er goed in had zitten.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond hosten we (in de League) alvast een Practice voor de Spa 300.
De server loopt van 20:00 tot 22:00.

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Heb me ook weer goed vermaakt, ik was bang dat ik om m'n oren gereden zou worden, maar ik kon nog heel goed meekomen.

Setup gepakt waarmee we vorig seizoen de NES hebben afgesloten, voelde goed, hoewel volgens mij de gearing voor sebring waarschijnlijk wel beter had gekund.

Eerste deel van de race vrij lange tijd Niel achter me gehad, helaas bij de hairpin teveel blokkerende voorwielen, en toen stond ik rechts het gras in. Daarna proberen terug te komen, maar dat wilde niet echt nog. Toen verloor ik hem in de esses en schoof zo de boarding in, gelukkig net in de ronde voordat ik moest gaan pitten. Aansluiting in het groepje van Robbert, Bas Kristen en Martijn gevonden. Martijn kon ik vrij goed voorbij in de laatste bocht door deze wat krapper te houden. Daarna Bas en Kristen min of meer voorbij geschoven toen ik wederom blokkeerde in de hairpin. Gelukkig geen brokken gemaakt. Was echt heel tof om zo met z'n allen kort op elkaar te blijven rijden.

Daarna nog vrij lang met Robbert gereden waar ik ook voor kon blijven, en zo lekker op P5 gefinished.

Gefeliciteerd Marco voor de overwinning, en gefeliciteerd Paul voor het seizoen :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Pagina: 1 ... 88 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.