BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
M'n eerste reply in dit topic....ik had een vraagje. Ik wil gaan beginnen met iRacing en ook andere racegames. Maar ik heb nu een glazen eettafel als bureau. Nu heb ik op internet de Obutto R3volution gezien en het schijnt dat je die ook gewoon kunt gebruiken bij normaal internetten en eventueel als ik zin heb een potje Battlefield hardline als die uit is en ik er zin in heb. Zijn er hier nog meer mensen met zoiets die het ook multi purpose gebruiken? Dit leek me wel een mooie oplossing voor in m'n woonkamer omdat ik ergens anders geen plek heb en zo dus ook m'n bureau kan vervangen voor dit.

Iets anders, ik merkte tijdens een practice op Daytona dat er wat gestutter was. Ik dus een tijdje gereden met MSI afterburner op de achtergrond om wat statistieken op te nemen, en ik merkte dat het allerlaatste grafiekje, de pagefile usage, boven het maximum uitkwam. Ik had waarden van bijna 9000MB terwijl ik maximaal 8192 kan gebruiken. Welke instelling moet ik aanpassen om dit terug binnen de grenzen te krijgen?
Bedankt voor de reactie. Ik ben wel om denk ik
Waarom probeer je het niet eerst met een stuurtje om te zien of het echt wat voor je is? Later overstappen op een dedicated rig kan altijd nog natuurlijk.
Want buiten het gebruik bij racen lijkt me zo'n setup nou niet echt heel veel toegevoegde waarde hebben om eerlijk te zijn en zou ik persoonlijk liever op een relaxte stoel achter een bureau zitten als ik andere games aan het spelen ben
Er zijn hier in ieder geval een hoop mensen die gewoon achter hun bureau zitten te racen en sommigen zelfs met slechts een enkel scherm
Dus natuurlijk is het mooi zo'n setup, maar absoluut geen vereiste als je er net mee begint.
/edit:
Overigens beginnen de prijzen van de Revolution pas bij € 639,- voor de basis set en als je het uitbreid met table tops, triple monitor arms etc ga je al snel richting de € 1000,-
Het andere/oudere model de Ozone begint inderdaad wel bij € 359,- en is dus wel wat goedkoper alhoewel daar met opties je ook richting € 700,- gaat natuurlijk.
Zie https://www.obutto.eu/store/obutto
En dan komen er natuurlijk ook nog verzendkosten overheen, en dat zal ook wel niet heel voordelig zijn schat ik zo.
[ Voor 26% gewijzigd door Red Baron op 09-01-2015 02:23 ]
Over die Obutto. Houd er ook rekening mee dat de prijzen op de website exclusief BTW zijn, die komt er dus nog bovenop. Overigens vond ik de verzendkosten wel meevallen. Daar heb ik 66 euro voor betaald voor de R3v, Monitorstand en tabletops. (totaal was net iets meer dan 950 euro)
Je hebt die tabletops overigens niet nodig om je toetsenbord kwijt te kunnen, daar word een speciale tray voor mee geleverd, die is op de foto van ThiJor niet zichtbaar.
Verder helemaal eens met wat Red Baron zegt, eerst een Obutto, en dan pas een stuurtje is niet echt de meest logische volgorde, al kan het natuurlijk prima.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
heb een R3v en gebruik hem voor alles maar ja je moet dan het hele pakket kopen (excl flightstick). nu ik kon wel onderhandelen met die spanjaard (hele toffe kerel) maar was omdat ik juist na een batch besteld had en hij toch nog een exemplaar gevonden hadmike30 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 00:45:
Goedendag,
M'n eerste reply in dit topic....ik had een vraagje. Ik wil gaan beginnen met iRacing en ook andere racegames. Maar ik heb nu een glazen eettafel als bureau. Nu heb ik op internet de Obutto R3volution gezien en het schijnt dat je die ook gewoon kunt gebruiken bij normaal internetten en eventueel als ik zin heb een potje Battlefield hardline als die uit is en ik er zin in heb. Zijn er hier nog meer mensen met zoiets die het ook multi purpose gebruiken? Dit leek me wel een mooie oplossing voor in m'n woonkamer omdat ik ergens anders geen plek heb en zo dus ook m'n bureau kan vervangen voor dit.
@Joris die swapfile/RAM die msi afterburner doet is ook de superfetch/prefetch/Boost functies binnen windows en is dus normaal. zit hier aan 12 GB met 32GB RAM ook virtuele reservatie van RAM zit hier bij. onboard Vid bv. je hebt programma's waar je je ram opvulling goed kan zien.
draai deze tool is RAMmap http://technet.microsoft....ysinternals/ff700229.aspx
[ Voor 8% gewijzigd door dabelg op 09-01-2015 07:36 ]
Ik heb nu mijn CSW op een 28mm mdf plaat zitten die onder tegen mijn bureauplaat geschroefd is (met ong. 30 schroeven
Cube Nuroad Race (2022)
Op die obutto.eu site staan de prijzen gewoon incl btw hoor (en ook nog klein excl)BM schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 07:29:
Over die Obutto. Houd er ook rekening mee dat de prijzen op de website exclusief BTW zijn, die komt er dus nog bovenop.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Commercial? Een customer is toch per definitie commercial? En we betalen toch bijna allemaal?Niellie41 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:21:
Some of our commercial customers were requesting this feature.
Hmmz, dan herinner ik me dat verkeerd. Kan het hier op kantoor ook niet controleren.Red Baron schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:24:
[...]
Op die obutto.eu site staan de prijzen gewoon incl btw hoor (en ook nog klein excl)
iRacing verkoopt ook complete setups voor op beurzen enzo, die worden hier mee bedoeldOlaf van der Spek schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:02:
[...]
Commercial? Een customer is toch per definitie commercial? En we betalen toch bijna allemaal?
[ Voor 35% gewijzigd door BM op 09-01-2015 13:04 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zou het niet om professionele racers gaan? Denk dat het op beurzen niet zo uitmaakt welke pitstall je hebt.BM schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:03:
iRacing verkoopt ook complete setups voor op beurzen enzo, die worden hier mee bedoeld
Xbox
Het gaat hier om een speciale uitvoering van de software die niet alleen op beurzen gebruikt wordt maar ook in speelhallen en sim-rigs die bv bij clubs staan.Olaf van der Spek schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:02:
[...]
Commercial? Een customer is toch per definitie commercial? En we betalen toch bijna allemaal?
Je kan daarmee bv op een LAN tegen elkaar racen met een lokale server. Maar ook time trials en free practice is mogelijk.
Dat is wat er mee bedoeld wordt.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
De SimXperience en CXC's van deze wereldOlaf van der Spek schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:02:
[...]
Wel grappig dat de bedrijven dus blijkbaar dezelfde versie van iRacing draaien als wij. Je zou toch verwachten dat die eigen (offline) versies draaien die ook met een .exe of zo worden opgestart en updates zelf installen wanneer zij willen. Maar zo te zien leunt die nog best zwaar op de iRacing infra.
[ Voor 91% gewijzigd door Red Baron op 09-01-2015 15:00 ]
En gelukkig ben ik ook niet captain van alle teams ofzo... ffs...
Dus, iemand een HPD setup voor Daytona toevallig? (Of van de FordGT3?
Die kan ik nauwelijks bereiken als het stuur is gemonteerd.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ben benieuwd of het goedkoper word als ik het laat lassen door een bevriende lasser of als ik het hele zwikkie uit Amerika laat komen.
"dan hack ik de wifi van de buren wel"
"Kunt u proberen meneer"
dus
mbt Rig. Hetzelfde maken voor minder geld is volgens mij best een uitdaging. Als je het iets anders doet (bijvoorbeeld dat profiel alu wat men vaakt gebruikt) kom je een heel end qua funtionaliteit, maar dan ziet het er wel "Home made" uit
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
- Bob van Katwijk
- Danny Bouwes
- Dennis Gerressen
Nog andere geïnteresseerde? Ik zal er zo ook nog een post op DRNL plaatsen. Want voor een 24 uurs race is het toch wel fijn om minstens een man of 5 te hebben.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Met een Formule auto over de Nordschleiffe. Geen enkel probleem toch? Voeg daar eens sneeuw aan en het is een stuk vetter.
Overigens ga ik vanaf dit weekend weer meer bezig met iRacing. Na een paar weken herstel na een gebroken rib heb ik nu bijna geen pijn meer en kan ik weer met plezier oefenen en racen
Op zich zou ik ook wel mee kunnen rijden. Staat nog niks op de planning dan. Laat maar weten als het nodig is. Avond uurtjes is voor mij meestal geen probleem.Phydomir schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 09:29:
Op dit moment zijn we met 3 man voor de Daytona 24u waarvan er één een "misschien" is.
- Bob van Katwijk
- Danny Bouwes
- Dennis Gerressen
Nog andere geïnteresseerde? Ik zal er zo ook nog een post op DRNL plaatsen. Want voor een 24 uurs race is het toch wel fijn om minstens een man of 5 te hebben.
Lijkt me erg leuk om te doen, maar vraag me af of ik wel goed genoeg ben... Welke auto gaan jullie rijden?Phydomir schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 09:29:
Op dit moment zijn we met 3 man voor de Daytona 24u waarvan er één een "misschien" is.
- Bob van Katwijk
- Danny Bouwes
- Dennis Gerressen
Zie volgende post....
[ Voor 27% gewijzigd door JoepW op 10-01-2015 17:20 ]
En hij zal nu wel blijven draaien aangezien de tuinverlichting op locatie nu volledig klaar is
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Heeft er toevallig iemand niks te doen en zin om ons even te helpen met het testen van mijn Admin Sync programma als spectator in de MoE race? We gaan straks even testen en hoe meer "admins" hoe beter
[ Voor 12% gewijzigd door ThiJor op 11-01-2015 06:17 ]
Verwijderd
...tot dat ik hem in de muur zet op de raddillion ... springt weg op curb en op exit blijf ik stom als ik ben op gas op groene gedeelte ... geen fast repairs meer en dat was dat dan weer ....nog thans heel goeie race pace van team maar daar kopen wij zelf niet veel meer mee helaasdabelg schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:02:
flux racing doet het goed in MOE P21

[ Voor 25% gewijzigd door dabelg op 11-01-2015 12:18 ]
Blijkbaar kan je dit oplossen wanneer alle team leden disconnecten en dan weer connecten. Alleen bij Glacier was/is iemand aan het slapen, dus die kunnen nu niets.dabelg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:18:
blijkbaar toch nog pitlane bugs in teamracesglacier geraakt niet in de auto
Cube Nuroad Race (2022)
En ik merk nu echt hoe stuk mijn stuur eigenlijk was, ga zo nog mega spierballen kweken
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Verwijderd
altijd afloggen, eerst oplossing om problemen te vermijden, op windows tochNiellie41 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:08:
[...]
Blijkbaar kan je dit oplossen wanneer alle team leden disconnecten en dan weer connecten. Alleen bij Glacier was/is iemand aan het slapen, dus die kunnen nu niets.
ctrl-alt-del en/of lang op 'aan/uit knop' drukken helpt ook bij iRacingVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:33:
[...]
altijd afloggen, eerst oplossing om problemen te vermijden, op windows toch, bljikbaar nu ook op iracing
http://members.iracing.co...nid=12744602&custid=61747
Vannacht/ochtend nog even een hartverzakking toen Joeri spinde in de busstop en er een auto een tik op z'n ophanging gaf waardoor de auto niet meer te rijden was.
Toch al zo'n 11 uur in de race, dus ja heb je dan die 2 fast repairs nog?
We hadden zelf geen auto's of muurtjes of iets geraakt, maar toch enigzins tot m'n verbazing hadden die fast repairs het overleefd dus we hebben daarna de race uit kunnen rijden met een auto die onbeschadigd was

Maargoed als 20e gestart, als 8e gefinished en een super beleving, dus een top weekend
Nu maar eens wat gaan bijslapen
Netjes Paul! Gefeliciteerd!Red Baron schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:36:
Jeuh we hebben het gehaald, dat valt nog alles mee dus
http://members.iracing.co...nid=12744602&custid=61747
Vannacht/ochtend nog even een hartverzakking toen Joeri spinde in de busstop en er een auto een tik op z'n ophanging gaf waardoor de auto niet meer te rijden was.
Toch al zo'n 11 uur in de race, dus ja heb je dan die 2 fast repairs nog?
We hadden zelf geen auto's of muurtjes of iets geraakt, maar toch enigzins tot m'n verbazing hadden die fast repairs het overleefd dus we hebben daarna de race uit kunnen rijden met een auto die onbeschadigd was![]()
Maargoed als 20e gestart, als 8e gefinished en een super beleving, dus een top weekend
Nu maar eens wat gaan bijslapen
En.... slaapse
Uiteindelijk P14 geëindigd nadat we op P53 waren gestart. Eerste paar uur gingen goed, totdat Andre rondging in Blanchimont ergens rond het 8ste uur. Daar ging dus onze eerste Fast repair.
Onze 2de fast repair ging naar het herstellen van de schade na een smak in de muur na contact met Coanda. Het was achteraf gezien een misverstand tussen ons beide (ik zat aan het stuur), maar toch wel balen dat we die 2de FR ook kwijt waren. Dat was dan weer juist voorbij halverwege de race.
We zijn toch kunnen klimmen tot P11 totdat José een foutje maakte in Eau Rouge/Raidillon. Ook schade deze keer en vanaf toen waren we 0.5 tot 1s trager per rondje. Ik moest de auto thuisbrengen in de laatste 2 uur en ik begon aan die taak vanop P13. Spijtig genoeg reed Dylan Sharman achter me en die was vlotjes 1 tot 1.5s sneller per rondje. Met nog 20 minuten te gaan P13 dus kwijtgespeeld.
Zonder dat laatste foutje van José had er misschien een top 10 ingezeten, maar dat zullen we nooit weten
Zelf was ik ook tevreden over mijn 6u achter het stuur. Ik had een goede pace en kon die ook makkelijk volhouden. In mijn laatste 2u was de auto trager, maar toch was ik niet té traag. In ieder geval, GT3 auto's zullen nooit mijn vrienden worden...
Hoe hij het ziet:
Hoe ik het zag:I tried the new indy car road series for two races now.
It is unbelievable how bad some of the drivers are here. All my two races were destroyed by really dumb moves and I don't see any sense in practicing a track a whole week just to be dive bombed or outblocked into the grass every race...
Guys, please look at the track before coming back from the grass, that should be normal at B-Class.... And also don't block somebody to grass if he is just beside you. Leave space - isn't that something you should have learned at D- and C-Class???
Never been so frustrated from a series... I just want to race with people taking care of each other so everybody can have wonderful races...
Voor mij was het een racing incident, jammer, kan gebeuren maar ik voel me zeker niet schuldig. Heb de replay wel bewaard, wil jullie oordeel wel eens horen.Hij is sneller dan mij, dus bij de haarspeld in Suzuka laat ik hem voorbij door aan de buitenkant te blijven, kan hij netjes binnendoor. Echter, de auto voor ons spint bij het uitkomen van de chicane. Diegene die ik voorbij liet wijkt vol uit naar rechts en tikt met zijn achterwiel tegen mijn auto aan.
Aha, a silent witness reveals himself:
At the second incident, the guy you had contact with was on the track all the time and IMO just kept his line. For me it seemed your evasive action for the spun car made you cut him. I think if he was driving with one monitor he probably didn't even see that you were moving towards the right side of the track. I didn't see if something happened before that, though.
[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 11-01-2015 20:20 ]
Maar toch de beelden
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=a4bGT47VRj8]
Alhoewel jullie Blue team voor wat meer vermaak zorgde zo op het eind van de race in gevecht met Iberica
Hoeveel uurtjes slaap heb je gehad in die 24u? Ik zit op 5
Lol en dan zeggen dat hij op het gras geduwd wordt......Fuelke schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:52:
Aha, hij heeft er nog eens over nagedacht en beseft nu dat hij te snel was in zijn oordeel. Excuses aanvaardt en racing incident.
Maar toch de beelden
[video]
Had opzich een leuke Zac race op Sebring, met toch wel veel close racing en leuke gevechten.
Helaas domme fouten en tikjes van andere was een P20 hoogste haalbare (van 32)
[ Voor 18% gewijzigd door Ithric op 11-01-2015 22:29 ]
In een bocht blijft het voor de achtervolgende auto lastig in schatten wat je intentie is, je ziet slecht het verschil of je iemand wilt laten passeren of dat je gewoon je rempunt mist.
Tevens verlies je op die manier (allebei) vaak meer tijd dus iemand laten passeren door ergens even wat te liften op een recht stuk is echt de betere optie imo.
Proficiat en nu afterparty met drank en pitspoezenglnk schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:24:
Masters of Endurance 24 uurs race van Spa gewonnen!!
Helaas maar 3 uur gereden. Het plan was om mij de laatste paar stints te laten rijden maar omdat ik vanaf het begin aanwezig was en dus weinig geslapen had heeft Jake Stergios een aantal stints overgenomenRed Baron schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:15:
Verrek, dat is waar ja, gefeliciteerd
Alhoewel jullie Blue team voor wat meer vermaak zorgde zo op het eind van de race in gevecht met Iberica
Hoeveel uurtjes slaap heb je gehad in die 24u? Ik zit op 5
@Dave: Gefeliciteerd met de winst
Verwijderd
Knap Dave, knappe race van jullie.glnk schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:24:
Masters of Endurance 24 uurs race van Spa gewonnen!!
Ook proficiat aan Paul(redbaron) en Joris (ThiJor) .... bij ons hadden ze de fastrepairs verprutst door zonder benzine te vallen en dergelijke .... Ik hing achter de radicals ruf toen ik er op eau rouge af ging (mijn spotter zij laad die maar terug door 2 ronden eerder, maar dat had ik beter mss niet gedaan
Is er al: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3291300.pageArfman schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:26:
Als ik de verhalen zo lees wordt het echt tijd voor een nieuwe barrage op het iRacing forum voor een optie om de fast repairs optioneel te maken tijdens een pitstop.
Ik heb ook Tony Gardner gevraagd er naar te kijken.
Ik zie dat die thread nog steeds omhoog wordt geschoptJoepW schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:36:
[...]
Is er al: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3291300.page
Ik heb ook Tony Gardner gevraagd er naar te kijken.
Een ander alternatief voor ze is om de damage modeling eindelijk eens goed te fixen, maar ik denk dat ze dan liever dit vinkje erin bouwen
Xbox
Verwijderd
ik vermoed dat deze persoon zo aangenomen is maar onder het mom van teamracing met andere zaken bezig is. Altijd leuk bedrijven die nieuwe zaken brengen maar niet echt wakker liggen van de problemen die er nu liggen, nuja wij kunnen daar nu over klagen, zaak is gewoon die wagen uit de problemen te houden, maar ook dat hangt niet altijd van je eigen rijden af helaas, en die optiek snijd het mes langs 2 kanten helaasBM schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:32:
Enige concrete resultaat daarvan is volgens mij dat we nu pionnetjes omver kunnen rijden
Yup, als die auto gewoon gerepareerd kan worden (ook al duurt het 2-3 uur) dan is het al goed zat imo.NickThissen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:19:
Tony had wel aangegeven dat er vorig seizoen al (samen met team racing) een update zou komen aan het damage model maar daar is niets van terecht gekomen, dus ik gok dat het nog niet helemaal klaar was maar dat ze er dus wel mee bezig zijn. Uiteraard liever een goed damage model zodat die fast repairs helemaal niet nodig zijn, maar zolang we dat niet hebben...
Daarnaast moeten fast repairs wel een optie blijven, realisme is gaaf maar het moet ook een beetje leuk blijven. Ik kan me zo voorstellen dat een MoE 24H race zelfs met een perfect damage model nog een fast repair zou toestaan.
Nu hadden we na ruim 11 uur nog minstens 1 fast repair over toen het echt nodig was.
Dat had je op tracks als Sebring en Cota wel kunnen vergeten natuurlijk.
Ik snap ook niet waarom sommige auto's zo heel hard aan het vechten waren.
Bij zo'n 0x verspeel je natuurlijk alsnog snel die fast repairs lijkt me.

Op korte termijn zal GoT iRacing de tweede CiS organiseren. De doelstelling van de CiS is om met elkaar te ervaren hoe je zo veilig mogelijk met elkaar de strijd aan kan gaan op het circuit. Poll tbv datum keuze: KLIK Hier wat meer info over het programma: KLIK De poll sluit zondagavond 18 januari om 12:00 uur CET. |
Idem, we hebben het ook rustig aan gedaan in gevechten. Als er iemand dichterbij kwam, die auto voorgelaten en meegegleden in de slipstream. Zelf hebben we ook geen inhaalpogingen geforceerd. De fast repairs die we gebruikt hebben waren onze eigen fout. We wisten dat onze auto nogal loose was in Blanchimont, maar toch heeft Andre daar 2 keer een fout gemaakt, waarbij 1 keer een FR nodig was. De 2de FR was deels mijn fout.Red Baron schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:04:
Het scheelde wel een hoop dat je op Spa niet zo makkelijk damage van kerbs etc krijgt.
Nu hadden we na ruim 11 uur nog minstens 1 fast repair over toen het echt nodig was.
Dat had je op tracks als Sebring en Cota wel kunnen vergeten natuurlijk.
Ik snap ook niet waarom sommige auto's zo heel hard aan het vechten waren.
Bij zo'n 0x verspeel je natuurlijk alsnog snel die fast repairs lijkt me.
ingeschreven als leerling, maar als er een instructeur/lijdendvoorwerp nodig is, dan ben ik daar ook beschikbaar voorJoepW schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:12:
[afbeelding]
Op korte termijn zal GoT iRacing de tweede CiS organiseren.
De doelstelling van de CiS is om met elkaar te ervaren hoe je zo veilig mogelijk met elkaar de strijd aan kan gaan op het circuit.
Poll tbv datum keuze: KLIK
Hier wat meer info over het programma: KLIK
De poll sluit zondagavond 18 januari om 12:00 uur CET.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Je MPR is normaal 4 races, dat wil zeggen als je wil promoveren aan het eind van het seizoen heb je ten eerste een safety rating (SR) van 3.0 of hoger nodig, en ten tweede moet je aan je MPR voldoen (dus je moet 4 races in je eigen licentie of hoger hebben gedaan). Als je meteen wil promoveren moet je SR boven de 4.0 krijgen, maar nog steeds aan de MPR voldoen.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Verwijderd
Dreften en diven, ingeschrevenJoepW schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:12:
[afbeelding]
De doelstelling van de CiS is om met elkaar te ervaren hoe je zo veilig mogelijk met elkaar de strijd aan kan gaan op het circuit.
Antwoord van Tony: Greetings Joep, will look into how hard that is to do. Seems like a reasonable request.NickThissen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:19:
Tony had wel aangegeven dat er vorig seizoen al (samen met team racing) een update zou komen aan het damage model maar daar is niets van terecht gekomen, dus ik gok dat het nog niet helemaal klaar was maar dat ze er dus wel mee bezig zijn. Uiteraard liever een goed damage model zodat die fast repairs helemaal niet nodig zijn, maar zolang we dat niet hebben...
Verwijderd
------
Om een idee te geven. Tussen de 6 en 8% brandstof per rondje is te sparen

Ingeschreven als leerling, want kan nog genoeg opsteken.JoepW schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:12:
[afbeelding]
Al is het na de laatste Racingschool echt goed vooruitgegaan en durf ik me bij andere mensen in de buurt te begeven.
Yup, moet zeggen dat die laatste racing school me echt geholpen heeft, ben volgens mij niet uitgevallen in een officiele race sindsdien *zoekt hout*.Ithric schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:26:
[...]
Ingeschreven als leerling, want kan nog genoeg opsteken.
Al is het na de laatste Racingschool echt goed vooruitgegaan en durf ik me bij andere mensen in de buurt te begeven.
Ik durf nou veel beter op 0.3 sec van iemand te rijden, en kan daardoor echt profiteren van foutjes, en zie andere aankomen in mijn spiegel als ze die divebomb dan TOCH proberen en ontwijk ze met gemak!
Beetje jammer dat ik nog steeds slome Henkie ben, als ik nou wat talent kon kopen...
Gister nog 2e geworden in een 90min race op spa. met .7 sec voorsprong op de nr 3 die ik in de laatste lap inhaalde ^^ en een rondje daarvoor met 3 man op binnen 1 seconde gereden
JoepW schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:10:
[...]
Antwoord van Tony: Greetings Joep, will look into how hard that is to do. Seems like a reasonable request.
Fw31 vanavond.
Ongelooflijk eigenlijk, het klinkt bijna alsof hij het voor het eerst hoort. Hoeveel threads zijn er wel niet over, minimaal 10 waarvan er nu 4 op de eerste pagina staan.JoepW schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:10:
[...]
Antwoord van Tony: Greetings Joep, will look into how hard that is to do. Seems like a reasonable request.
De ene keer krijg je binnen het uur antwoord en de dag later een fix (Cota curb probleem) en voor andere dingen krijg je nog niet eens antwoord... Beetje vreemd nu en dan.
Bron: http://members.iracing.co...t/50/3279190.page#8654889quote: Steve Luvenderaiming for a release on or before the 17th
Ik heb ook rustig aan gedaan. Ik merkte wel dat wachten tot een lapper aan de kant gaat ook niet altijd de beste manier is. Sommige wachten echt tot je de auto ernaast zet. Ik heb ook weer gasten gehad die eerst wijd gaan (alsof ze je voorbij willen laten) en dan plots insturen naar de apex. Mijn teammaat heeft er daardoor een van de baan gereden, en natuurlijk wordt er dan een protest ingedient tegen ons... Een goede manier om je hoofd koel te houden is om slim gebruik te maken van traffic en brandstof te besparen. In traffic/slipstream reed ik bijvoorbeeld hele ronden op fuel mix 3. Hierdoor kon ik op het einde van mijn stint 1 lap langer door dan normaalThiJor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:58:
[...]
Idem, we hebben het ook rustig aan gedaan in gevechten. Als er iemand dichterbij kwam, die auto voorgelaten en meegegleden in de slipstream. Zelf hebben we ook geen inhaalpogingen geforceerd.
Hoe gaan ze dat Pro maken dan? 1 member moet pro zijn? Of allemaal? Of pro om ze te kunnen zien, maar member om toe te wijzen aan je team?dabelg schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:07:
Laat me wedden on 17/1 dan is de yearly renew en waarschijlijk only PRO
in mijn gevalZeeZeiler schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:26:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw... KABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM ... "you got wheeldamage"
Fw31 vanavond.

Was zelf van plan om met de setup te beginnen die iemand laatst deelde op het iracing forum. Waren dacht ik redelijk veel circuits, en goed te rijden. Zelf nog niet gebruikt overigens
Dit topic is gesloten.