iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.805 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
themac1983 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:45:
[...]

Hoe gaan ze dat Pro maken dan? 1 member moet pro zijn? Of allemaal? Of pro om ze te kunnen zien, maar member om toe te wijzen aan je team?
Degene die team aanmaakt in trading paints moet pro zijn ? Ni moeilijk lijkt me

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:11:
Het weer is gemaximaliseerd op grip en er zijn goeie setups beschikbaar ;)
Paul ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24

Niellie41

[object Object]

iRacing is nu beschikbaar op steam! €36,99 voor 6 maanden.
http://store.steampowered.com/app/266410/

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 12-01-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Cool... maar waarom niet gratis? Ze doen constant gratis acties, en dit is een enorme kans op keiveel nieuwe members en dan doen ze het best wel duur. Ook 51 euro voor de volgende 6 maanden dat is normaal toch 50$??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
de FW31 is (met de juiste setup) toch stiekem best leuk. altijd met de baseline of setups van andere gereden die die week geshared stonden.

Maar deze setup was goed te rijden. heb me prima vermaakt. Alleen balen van mijn fout met nog 5m te gaan :\

Misschien toch maar eens kijken of de cspec en fw31 te combineren zijn :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
NickThissen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:11:
Cool... maar waarom niet gratis? Ze doen constant gratis acties, en dit is een enorme kans op keiveel nieuwe members en dan doen ze het best wel duur. Ook 51 euro voor de volgende 6 maanden dat is normaal toch 50$??
inderdaad zo krom als maar kan natuurlijk als je op je site 50% off all subs hebt.. dus voor 50 euro een jaar kunt krijgen...

http://www.iracing.com/membership/

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:42:
iRacing is nu beschikbaar op steam! €36,99 voor 6 maanden.
http://store.steampowered.com/app/266410/
Meteen maar wat zieltjes aan het winnen geslagen:
http://steamcommunity.com...ons/0/616198900645461861/

En de redactie van Tweakers getipt ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:40
Als het andersom zou zijn zou iedereen klagen. Ik verwacht dat ze het geleidelijk aan goedkoper gaan maken op Steam en kijken of het aanslaat. iRacing was eerst ook 156$ per jaar subcriptie en nu 99$ of ~ 36$ als je het slim doet. Als je dan ook nog gebruik maakt van de participation credits dan heb je een gratis subscriptie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik heb, bij gebrek aan interesse voor Formule-auto's, weer wat getest voor NEO. Ik had wel snel door dat het mijn dagje niet was en het maar gelaten. Het zou toch maar meer kwaads dan goeds doen.

iSpeed is nu ook geïnstalleerd, dus vanaf woensdag waarschijnlijk zullen mijn rondjes daarmee gedeeld worden, op vraag van Marco.

We zullen wel zien of we die verwachte zondvloed van nieuwe leden zullen krijgen. Ik heb daar totaal geen gedacht van. Ik vermoed ook dat de prijs op Steam bij het 2de deel van het jaar iets hoger is omdat Valve ook wel een graantje zal meepikken?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 14:44
glnk schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:55:
Als het andersom zou zijn zou iedereen klagen. Ik verwacht dat ze het geleidelijk aan goedkoper gaan maken op Steam en kijken of het aanslaat. iRacing was eerst ook 156$ per jaar subcriptie en nu 99$ of ~ 36$ als je het slim doet. Als je dan ook nog gebruik maakt van de participation credits dan heb je een gratis subscriptie :)
En hoe doe je dat slim voor 36$? Als ik vragen mag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Akties. Zo is er soms een aktie $100 aan credits voor $75. En soms is er een aktie twee jaar voor bijna $100.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Echt he wat is glacier hun probleem: beetje media geil wij willen aandacht ?

Jari Lohtari

Aleksi Elomaa wrote:
I was thinking about bringing back Glacier Racing to competition but then I read rules and I should pay $5 for every additional driver, on top of that $60 that was already paid beginning of the season.

No use since you'd still be DQd for something that wasn't written in the rulebook at that time.

As for the registration changes: You are taking something that was somewhat based on luck (ie. how quickly you could open the form) and making it even more based on luck. (ie. how the traffic goes) This message was edited 1 time(s). Last update was at 1/11/2015 10:54 p.m.
fw31 was echt wel genieten maarja fuel in KG >< in L 8)7 niet aan gedacht dat macro enkel in L was

[ Voor 6% gewijzigd door dabelg op 13-01-2015 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Plus participation credits. Als je voor $75 $100 aan iRacing credits koopt, en die gebruikt om je abonnement te verlengen, en je doet mee aan 2 series ben je er al zo ongeveer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet zeggen, het was gisteren weer leuk. Met 3 domme spins van mijn kant vergooide ik wel mijn kans op een echt net resultaat, maar toch nog 8e geworden :D

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Aankomend weekend weer een 24 uurs race, de iRacing Daytona 24H :)
The class-winning drivers in all splits of the iRacing Roar Before the 24 will each be awarded $50 in iRacing credits and all participants will earn iTested Awards.
Dus van het winnende team (per klasse) krijgen alle rijders in dat team 50$ credits?
Wij hebben al een leuk team dan van >12 man incl Enzo Bonito. Dat wordt een dure voor iRacing, hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik vond het gisteren ook leuk rijden in de formule 1 wagen. Helaas was mijn internet het daar niet mee eens, maar het eerste deel van de race heb ik lekker kunnen vechten met Koen.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Net ff kort op Steam zitten lezen. Wat een gepis op de physics en de maandelijkse kosten. Slechte promotie tot nu toe.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
beetje offtopic maar vandaag wordt de nieuwe ford GT voorgesteld aan publiek :p

http://www.motorauthority...troit-auto-show_gallery-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ach, al zou één procent van de steam gebruikers iRacing joinen zou dat goed zijn voor iRacing.
Daarnaast zijn de Steam forums een plek om te mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11

Fuelke

Forza Ferrari

Er was gisteren iemand die niet zo tevreden was omdat ik hem inhaalde in de laatste chicana op Suzuka.
it wasnt so much mad that we made contact if we did its just how you passed. That is the worst place on the track to make a move and you could have easily got on the PTP down the straight and had me by turn 1.
Maar ik vind het net een prima plaats om in te halen. Betere exit uit Spoon, met de neus onder de vleugel doorheen 130R en dan er naast en uitremmen. Hij geeft de eerste bocht aan, maar dat vind ik net geen plaats om in te halen.

Hoe kijken jullie er tegenaan, inhalen in de chicane?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k3tkfv8soOG6T2ClKnwoYsy1/full.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Weet niet precies hoe het met de DW12 gaat, maar m'n gevoel zegt me dat de chicane idd een beduidend betere plek is om in te halen dan T1 op Suzuka.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Fuelke schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:57:
Er was gisteren iemand die niet zo tevreden was omdat ik hem inhaalde in de laatste chicana op Suzuka.

[...]

Maar ik vind het net een prima plaats om in te halen. Betere exit uit Spoon, met de neus onder de vleugel doorheen 130R en dan er naast en uitremmen. Hij geeft de eerste bocht aan, maar dat vind ik net geen plaats om in te halen.

[afbeelding]
De chicane en de hairpin (bocht 11) zijn de 2 bochten waar je op suzuka kan inhalen. Spoon en Turn 1 zijn twijfelgevallen (met 2 man erin is meestal tranen) en alle andere bochten is inhalen onmogelijk of erg gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Zo te zien zit jij aan de binnenkant van de chicane. Lijkt mij een prima plek.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Was leuk gisteravond. Weinig foutjes gemaakt, was een tikje te langzaam naar mijn smaak. Dirk was zwaarder maar lastig te passeren omdat ik tegen de limiter zat. Uiteindelijk is het gelukt in Blanchimont, al was mijn pass op het randje volgens mij. In de laatste ronde iets te fel op het gas in La Source waardoor ik mijn achtste plek verloor aan Frank.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 10:13
JoepW schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:52:
Net ff kort op Steam zitten lezen. Wat een gepis op de physics en de maandelijkse kosten. Slechte promotie tot nu toe.... :(
Steam-forums altijd vermijden inderdaad. Je kan nog beter YouTube comments gaan lezen. ;)
Bovendien wel goed, want dan zien iRacing members eens in dat het nog niet zo slecht is op het iRacing forum (mits je de juiste mensen op je ignore lijst hebt).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
@ davy

Hij had zowiezo al gevoel dat jij sneller was als ik het zo goed begrijp dus dan lijkt mij dat een geschikte plek om in te halen, kan je elkaar genoeg ruimte geven en komen er geen tranen.

Ik had het gister echt naar me zin in de F1 alleen balen dat ik geen Q tijd kon zetten omdat ik te hard aan het pushen was en daardoord elke keer een stomme fout maakte, wel super tevreden met me 7e plek.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glnk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:19:
Aankomend weekend weer een 24 uurs race, de iRacing Daytona 24H :)

[...]

Dus van het winnende team (per klasse) krijgen alle rijders in dat team 50$ credits?
Wij hebben al een leuk team dan van >12 man incl Enzo Bonito. Dat wordt een dure voor iRacing, hehe :)
Volgens mij bedoelen ze $50 voor elke split winnaar. Dit zal dan verdeelt worden over de rijders van dat team.

Zie je dat wel zitten zoveel 24h races? Je bent elke keer je hele weekend kwijt. Vind 1 a 2 keer per jaar leuk, maar meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Fuelke schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:57:

[...]

Er zijn 3 prima inhaalplekken op Suzuka als het mij vraagt:

1: Chicane: Makkelijkste plek zolang je maar aan de binnenkant zit.
2: Hairpin: Is wat moeilijker, en je moet vertrouwen hebben in je rem kunsten :)
3: T1: Binnen of buitenom, je moet het gewoon durven.

Als ik het plaatje zo inschat, stuurde de ander gewoon te vroeg in. Als of er niemand aan de binnenkant zat :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Volgens mij bedoelen ze $50 voor elke split winnaar. Dit zal dan verdeelt worden over de rijders van dat team.

Zie je dat wel zitten zoveel 24h races? Je bent elke keer je hele weekend kwijt. Vind 1 a 2 keer per jaar leuk, maar meer...
The class-winning drivers in all splits of the iRacing Roar Before the 24 will each be awarded $50 in iRacing credits and all participants will earn iTested Awards.
Ze hebben het toch echt over drivers, en niet teams. en wat is 4000 (OFZO) dollar nou voor een stresstest. peanuts toch.
gtrNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:21:
[...]

Steam-forums altijd vermijden inderdaad. Je kan nog beter YouTube comments gaan lezen. ;)
Bovendien wel goed, want dan zien iRacing members eens in dat het nog niet zo slecht is op het iRacing forum (mits je de juiste mensen op je ignore lijst hebt).
Ik probeer het een beetje positief te houden daar door een soort QA topic
http://steamcommunity.com...ons/0/616198900645572289/

Als iemand heir nog aanvullingen heeft, hoor ik het graag.

[ Voor 30% gewijzigd door themac1983 op 13-01-2015 14:11 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:25
Bovendien kost $1 credits hen geen $1 echt geld natuurlijk, maar slechts een fractie daarvan. :z

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Maar tegelijkertijd zijn die $x000 credits dan weer mislopen inkomsten aangezien die niet meer aangekocht moeten worden. We kunnen zo door blijven gaan :)

Wij gaan in ieder geval ook meedoen, tussen de GES/NES door. Weer een druk weekend qua simracen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11

Fuelke

Forza Ferrari

Het is wel zo dat ik flink vroeg aan de binnenkant zat en dan hard in de ankers ging, waardoor hij wel kon terugkomen. Maar voor mij was de inhaalactie klaar. Hij had iets meer moeten inhouden want hij gaf daarna duidelijk aan ik sneller was.

Turn 1 in de DW is voor mij gas los vlak ervoor en dan remmend insturen tot aan het tweede gedeelte van T1. Moeilijk om er hem dan naast te zetten. Als het kan kom ik toch eens piepen tijdens een close racing school ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 13-01-2015 15:08 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Da's ff anders.....
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/gloep.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 14:25
Aansteller, ik rij er al 2 jaar mee ;)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ramsho schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:45:
[...]

Aansteller, ik rij er al 2 jaar mee ;)
Ik heb er ook een tijd mee gereden, maar na de CSW V1 en V2 is het wel een wereld van verschil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
JoepW schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:00:
[...]

Ik heb er ook een tijd mee gereden, maar na de CSW V1 en V2 is het wel een wereld van verschil. :P
Ik snap het wel hoor, ben al een tijdje aan het sparen, maar de aanstaande verhuizing maakt het niet makkelijker daarvoor.
Hoop dat er straks wat geld over blijft.

In ieder geval straks wel eigen zolder, waar ook een race rig gaat komen met 3 schermen ipv 1
Dus kan alleen maar beter worden :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik hoop over 2 weken de switch ook te maken, maar dan de andere kant op :)

Gaan ze hem repareren? of krijg je een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:49:
[...]

Volgens mij bedoelen ze 50$ voor het winnende team inderdaad, maar dat staat er niet! Ik ben geen heel weekend kwijt hoor. Ik race 1 of 2 stints :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:25:
[...]

ik hoop over 2 weken de switch ook te maken, maar dan de andere kant op :)

Gaan ze hem repareren? of krijg je een nieuwe?
Volgens mij repareren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Je fannytech is stuk? Goh dat had ik nou niet verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:36:
[...]

Je fannytech is stuk? Goh dat had ik nou niet verwacht :P
Heel oud nieuws, hoor.
En toen reageerde je vergelijkbaar en voorspelbaar. :X
glnk schreef op woensdag 31 december 2014 @ 20:19:
[...]

Die 3 Fanatec CSW's ga je zeker nodig hebben om dezelfde levensduur te overbruggen. Het klopt overigens niet helemaal wat je zegt. De CSWv2 heeft nog een stuur nodig terwijl de AccuForce een compleet product is.

[ Voor 49% gewijzigd door JoepW op 13-01-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Hehe, had ik gelijk of niet? De teller staat nu al op 2 als ik het goed begrijp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee.. Helemaal niet. En ga lekker ergens anders zuigen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik dacht dat het een beetje de standaard grap was hier als er hardware stuk ging?
Zal wel aan mij liggen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Ach rij al 2 jaar probleemloos met mijn gt3 rs, en ook mijn clubsports v1 blijven het prima doen na al flink wat misbruik.

Die discussie wordt gewoon een beetje oud en vervelend, en kan me ook voorstellen dat joep er gewoon van baalt dat er nu zoiets stoms stuk gaat als een lager.

Hoop voor je dat hij snel gefixed wordt en weer terug komt joep!

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je had toch gelijk Joep... Nou ja, niet het probleem waar we het over hadden maar wel vergelijkbaar :p
http://members.iracing.co...t/25/3294135.page#8658638

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:37:
Je had toch gelijk Joep... Nou ja, niet het probleem waar we het over hadden maar wel vergelijkbaar :p
http://members.iracing.co...t/25/3294135.page#8658638
Tja was een veld definitie probleem.
Hier zie je aan hoe immens de ingreep van team / endurance racen was voor niet alleen de code maar voor de database.
Gasb ze het ook op korte termijn patchen... Want ik neem aan dat ze de database daar ff plat voor moeten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat lijkt me wel want dit probleem gaan ze dus ook in de officiele races hebben. Enige reden dat de eerste Spa 24h dit niet zag was omdat die server niet zo lang was door de crash / restart. Heeft dus eigenlijk niks met team racen te maken behalve dat ze nu ineens 24h races kunnen waar ze nooit op gerekend hadden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
erm, ik snap het niet. Wat gebeurde er dan? Verdwenen mensen uit de auto's voor de spectators?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja, er zat niemand meer achter het stuur en je kon in de interface ook niet meer zien welke rijder je geselecteerd had (je zag toen de team naam).
Behalve misschien wat issues met broadcast overlays o.i.d. had het volgens mij verder niet echt een grote impact op de race zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou ook nog wel eens leuk zijn voor heel dat FR zaakje dat als ze het niet fixen dat je dan ook eens kan zien in welke lap je die FR dan wel gehad zou hebben. Zo kan je eventueel toch nog een keer kijken wanneer je nu net wat gebruikt hebt. Ik vind het namelijk vrij vervelend dat ik niet kan zien wanneer mijn teammaats nu de FR gebruikt hebben. In een 24u race waar meerdere mensen rijden en mensen afloggen etc om te gaan slapen zou het wel eens wenselijk zijn dit na te kunnen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:28:
het zou ook nog wel eens leuk zijn voor heel dat FR zaakje dat als ze het niet fixen dat je dan ook eens kan zien in welke lap je die FR dan wel gehad zou hebben. Zo kan je eventueel toch nog een keer kijken wanneer je nu net wat gebruikt hebt. Ik vind het namelijk vrij vervelend dat ik niet kan zien wanneer mijn teammaats nu de FR gebruikt hebben. In een 24u race waar meerdere mensen rijden en mensen afloggen etc om te gaan slapen zou het wel eens wenselijk zijn dit na te kunnen gaan :)
Ik ga voor het gemak altijd hiervan uit. elke pitstop is 1 FR gebruikt :P Dan kan het alleen maar meevallen op een gegeven moment :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of zoals bij mij , dik tegenvallen wanneer je totaal niet kan zien of ze al dan niet gebruikt zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
zijn er hier nog mensen die twitch gebruiken.

ik kan nietmeer deftig streamen altijd freezes maar geluid blijft doorgaan. youtube is totaal geen probleem

ik denk dat ik hitbox is ga proberen. die twitch geeft meer en meer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog gestreamed maar totaal geen problemen gehad. Desnoods share ik wel eens even mijn instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ben met je settings niet veel gebruik AMD VCE encoding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
Gisteren met al die GT2 Ford's was best leerzaam, vooral omdat ik meestal mid corner veel sneller was. (en later kon remmen)
Had niet de intensie iemand anders zijn run te verprutsen, dus wachte op een foutje of een goede run. (wat soms even duurde)

Toch wel lang kunnen rijden en heb de BMW goed onder controle nu en was dus ook beetje close race aan het oefenen achter de FGT. (binnen 0.5s meestal)

Vrije baan is er niet echt bij, maar dat wist ik al toen ik in de sessie ging (en was leerzaam).
Vanavond/morgen avond maar even lang testen, eventueel in een hosted als men daar behoefte aan heeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Herhaalde oproep ;)

Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts/hoofdstukken/iracingschool.png

Op korte termijn zal GoT iRacing de tweede CiS organiseren.
De doelstelling van de CiS is om met elkaar te ervaren hoe je zo veilig mogelijk met elkaar de strijd aan kan gaan op het circuit.

Poll tbv datum keuze: KLIK

Hier wat meer info over het programma: KLIK

De poll sluit zondagavond 18 januari om 12:00 uur CET.

Reeds ingeschreven:
  • themac1983
  • -Passy-
  • Flavourlicious
  • Ruudje123 (Niet woensdag 4 feb, Instructeur)
  • fransjansen (Niet woensdag 4 feb)
  • Ithric (Niet woensdag 4 feb)
  • back2basic
  • nickkoole
  • anc
  • SkullboyNL
  • TiesB
  • Braintje77
  • nickthissen (Instructeur)
  • joepw (Instructeur)
En de meeste 'stemmen' zijn nu voor Woensdag 4 februari - 19:00 dus reserveer die datum, maar vast in je agenda.

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 14-01-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
@Joep:
Woensdag komt iets minder goed uit, maar ga hem vrij maken. :*)

[ Voor 42% gewijzigd door Ithric op 14-01-2015 12:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
leuk lijstje trouwens, met vertrouwde namen en weer enkele (voor mij) nieuwe mensen :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Reeds ingeschreven:
  • themac1983
  • themac1983
  • -Passy-
  • Flavourlicious
  • Ruudje123 (Niet woensdag 4 feb, Instructeur)
  • fransjansen (Niet woensdag 4 feb)
  • Ithric (Niet woensdag 4 feb)
  • back2basic
  • nickkoole
  • anc
  • SkullboyNL
  • TiesB
  • Braintje77
  • nickthissen (Instructeur)
  • joepw (Instructeur)
themac1983 neemt maar gelijk een dubbele les? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Flavourlicious schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:27:
[...]

themac1983 neemt maar gelijk een dubbele les? :+
Heeft die wel nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Is het eigenlijk mogelijk om de optimal tijden voor een track van iemand te kopieren? Zodat je de relative van diegene kan zien terwijl je rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ispeed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kan de olap en blap (optimal / best lap) files van iemand anders vragen en die in je eigen folder gooien. Dat werkt totdat je een sector van hem verbeterd en dan wordt die gewoon overschreven natuurlijk.

Met iSpeed kun je wel "tegen" iemand anders z'n lap rijden, maar dan zie je dat dus in de iSpeed UI en niet in iRacing, en de delta is ook niet hetzelfde als in iRacing dus niet te veel vergelijken.

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 14-01-2015 14:42 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
*voelt zich tot in het diepst van zijn ziel beledigd*
...
...
...
*Besteld online Bomvest bij kalifaatjestichten.nl*

Wacht maar maandag, wacht maar >:)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

NickThissen schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:42:
Je kan de olap en blap (optimal / best lap) files van iemand anders vragen en die in je eigen folder gooien. Dat werkt totdat je een sector van hem verbeterd en dan wordt die gewoon overschreven natuurlijk.

Met iSpeed kun je wel "tegen" iemand anders z'n lap rijden, maar dan zie je dat dus in de iSpeed UI en niet in iRacing, en de delta is ook niet hetzelfde als in iRacing dus niet te veel vergelijken.
Oh mooi, kan jij je olap file eens uploaden van spa dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als ik vanavond thuis ben ja... :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:49:
[...]

*voelt zich tot in het diepst van zijn ziel beledigd*
...
...
...
*Besteld online Bomvest bij kalifaatjestichten.nl*

Wacht maar maandag, wacht maar >:)
Een k&p vaudje.... Solly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ja dacht ook al, maar denk hij wil gewoon extra oefenen. :-p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet eerst even met ideaal weer een wereld tijd neer te zetten ;-) . (of misschien kun je zelfs de file van de F1 gebruiken ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, denk het vast wel eigenlijk..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
mmm krijg deze error met setupsync

Faulting application name: iRacingSetupSync.exe, version: 3.4.0.0, time stamp: 0x544b92ea
Faulting module name: KERNELBASE.dll, version: 6.3.9600.17415, time stamp: 0x54504ade
Exception code: 0xe0434352
Fault offset: 0x00014598
Faulting process ID: 0x15d0
Faulting application start time: 0x01d0302f438f4f3b
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\iRacing Setup Sync\bin\iRacingSetupSync.exe
Faulting module path: C:\WINDOWS\SYSTEM32\KERNELBASE.dll
Report ID: 814c8bef-9c22-11e4-bfac-94de80690e2b
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:

Application: iRacingSetupSync.exe
Framework Version: v4.0.30319
Description: The process was terminated due to an unhandled exception.
Exception Info: System.Configuration.ConfigurationErrorsException
Stack:
at System.Configuration.BaseConfigurationRecord.GetSectionRecursive(System.String, Boolean, Boolean, Boolean, Boolean, System.Object ByRef, System.Object ByRef)
at System.Configuration.BaseConfigurationRecord.GetSection(System.String)
at System.Configuration.ClientConfigurationSystem.System.Configuration.Internal.IInternalConfigSystem.GetSection(System.String)
at System.Configuration.ConfigurationManager.GetSection(System.String)
at System.Configuration.ClientSettingsStore.ReadSettings(System.String, Boolean)
at System.Configuration.LocalFileSettingsProvider.GetPropertyValues(System.Configuration.SettingsContext, System.Configuration.SettingsPropertyCollection)
at System.Configuration.SettingsBase.GetPropertiesFromProvider(System.Configuration.SettingsProvider)
at System.Configuration.SettingsBase.GetPropertyValueByName(System.String)
at System.Configuration.SettingsBase.get_Item(System.String)
at System.Configuration.ApplicationSettingsBase.GetPropertyValue(System.String)
at System.Configuration.ApplicationSettingsBase.get_Item(System.String)
at iRacingSetupsClient.Properties.Settings.get_UpgradeRequired()
at iRacingSetupsClient.App.LoadSettings()
at iRacingSetupsClient.App.OnStartup(System.Windows.StartupEventArgs)
at System.Windows.Application.<.ctor>b__1(System.Object)
at System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(System.Delegate, System.Object, Int32)
at MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(System.Object, System.Delegate, System.Object, Int32, System.Delegate)
at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeImpl()
at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeInSecurityContext(System.Object)
at System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object, Boolean)
at System.Threading.ExecutionContext.Run(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object, Boolean)
at System.Threading.ExecutionContext.Run(System.Threading.ExecutionContext, System.Threading.ContextCallback, System.Object)
at System.Windows.Threading.DispatcherOperation.Invoke()
at System.Windows.Threading.Dispatcher.ProcessQueue()
at System.Windows.Threading.Dispatcher.WndProcHook(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef)
at MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr, Boolean ByRef)
at MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(System.Object)
at System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(System.Delegate, System.Object, Int32)
at MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(System.Object, System.Delegate, System.Object, Int32, System.Delegate)
at System.Windows.Threading.Dispatcher.LegacyInvokeImpl(System.Windows.Threading.DispatcherPriority, System.TimeSpan, System.Delegate, System.Object, Int32)
at MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr, Int32, IntPtr, IntPtr)
at MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(System.Windows.Interop.MSG ByRef)
at System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(System.Windows.Threading.DispatcherFrame)
at System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrame(System.Windows.Threading.DispatcherFrame)
at System.Windows.Threading.Dispatcher.Run()
at System.Windows.Application.RunDispatcher(System.Object)
at System.Windows.Application.RunInternal(System.Windows.Window)
at System.Windows.Application.Run(System.Windows.Window)
at iRacingSetupsClient.Classes.EntryPoint.Main(System.String[])

[ Voor 75% gewijzigd door dabelg op 14-01-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb je files zitten weg gooien ofzo?? :p

Ga eens naar C:\Users\<Wim>\AppData\Local\Nick_Thissen (met underscore!!) en gooi eens alle mappen met 'iRacingSetupSync' weg.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
NickThissen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:11:
Steam belasting? Valve wil vast ook wat verdienen.
glnk schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:55:
$90 / 2 jaar is niet meer beschikbaar voor 'oude' leden. Met $50 / jaar - participation / anniversary credits kost het je inderdaad $5 / jaar, maar dan moet je wel net alle kortingen en participation credits kunnen pakken, iets wat mij niet altijd lukt.

Dat 102 euro / jaar als een minpunt gezien wordt begrijp ik wel.
Als je op Steam 88 euro voor een jaar betaald en op de iRacing site maar 42 euro dan voel je je toch flink genaaid?

[ Voor 10% gewijzigd door Olaf van der Spek op 14-01-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

Hoe het niet moet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Hee, hee, laat je onze auto wel heel. Wij willen ook nog. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
That is what we call a grippy setup 8)7

Ook ingeschreven voor de close racing als leerling. Maar ik ben ook bereid om instructies te geven als nodig.

[ Voor 18% gewijzigd door The_FrankO op 15-01-2015 10:08 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, Thrustmaster spulletjes te koop:

V&A aangeboden: Thrustmaster T500 RS Zwart, PC, PlayStation 3
V&A aangeboden: Thrustmaster TH8 RS SHIFTER (2960730) Zilver, PC, PlayStation 3

Beetje redelijke prijzen, denken jullie? Als ik deze 2 dingen verkocht heb ga ik van de opbrengst een Fanatec SQ shifter kopen :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Ook maar even ingeschreven voor de close racing school. Als deelnemer uiteraard ;)

Hopen dat de aankomende verhuizing geen roet in het eten gaat gooien

[ Voor 12% gewijzigd door ramsho op 15-01-2015 10:42 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:40:
Zo, Thrustmaster spulletjes te koop:

V&A aangeboden: Thrustmaster T500 RS Zwart, PC, PlayStation 3
V&A aangeboden: Thrustmaster TH8 RS SHIFTER (2960730) Zilver, PC, PlayStation 3

Beetje redelijke prijzen, denken jullie? Als ik deze 2 dingen verkocht heb ga ik van de opbrengst een Fanatec SQ shifter kopen :P
Geen ervaring, maar afgaande op de nieuwprijzen vind ik het stuur aan de prijzige kant, gezien de ouderdom (voor 75 euro meer heb een een nieuwe ongebruikte, met 2 jaar garantie i.p.v. 10 maanden). Ik denk dat ~225 reëler is.
De shifter is weinig van te zeggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Was ook een stukje onderhandelingsruimte bij, maar bedankt voor je input :) Ik kijk wel even hoe het gaat, kan altijd nog zakken. Als iemand beide dingen wil overnemen kan er ook nog wel wat vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Begrijpelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Deed er nou nog een GOT team mee met de roar dit weekend trouwens?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick, hoever ben jij met die admin app? Ben vanaf deze week league admin/steward en lijkt me een handige tool om te kunnen gebruiken.

En gaat er vanuit GoT nog een team de 24hr van Daytona doen? Zou graag een HPD team eventueel willen joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

De roar gaan we niet rijden maar de 24 gaan we rijden met Wim, Bob, Robbert en ik in de Z4.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
The_FrankO schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:07:
[...]

That is what we call a grippy setup 8)7
Mwah :+ Ik raakte gewoon de muur aan de binnenkant vlak voor mijn achterwiel. Vervolgens word de rechterkant opgetilt omdat het achterwiel grip krijgt op de muur, en maak ik 2 barrelrolls :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
themac1983 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:04:
Deed er nou nog een GOT team mee met de roar dit weekend trouwens?
ik ga de roar wel joinen voor 1 stint om dan DQ te scoren beet je oefenen en omdat ik nes niet kan meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:08:
Nick, hoever ben jij met die admin app? Ben vanaf deze week league admin/steward en lijkt me een handige tool om te kunnen gebruiken.
Nog niet klaar maar er komt verbetering in. Volgende keer mag je mee testen ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik kwam vandaag een gaaf (bewerkte) screenshot tegen.
Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/xgqi1eq3x/photo_JPG.jpg

En er is een nieuwe aflevering van iRacing TV!

Halverwege de video kondigen ze de nieuwe Mazda MX5 aan! :D
Afbeeldingslocatie: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201411/2015-rush-mazda-mx-5-cup-_800x0w.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 15-01-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Nice. Nieuwe rookie auto gok ik zo...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Cool! Gave auto..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Ben benieuwd, nieuwe MX5 ziet er iig waanzinnig uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ben ook benieuwd, zou ik weer is in de MX5 kunnen gaan rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Crap .. heb ik zojuist m'n T500 en TH8RS verkocht, wil ik de Fanatec SQ shifter bestellen, is dat ding pas in maart leverbaar 8)7

Misschien eerst even moeten checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Dat wordt maar even flipperen dan :)

Ik moet mijn setup vrij gaan maken van de grond, de buuv vond het geklinkklonk van de staalcontructie niet heel tof wanneer ik de H shifter gebruikte. Eerst maar eens zien of ik met tempex vooruit kan.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
DirkT ik heb van die schuimmatten eronder liggen die dempend werken voor fitness toestellen ( kost bijna niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gelpads of schuimmatten idd. Piepschuim helpt niet genoeg denk ik.

Pagina: 1 ... 11 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.