BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Cool, ik ben er bij!

Maar je hoeft niet eens door te steken voor spannende momenten op dit circuit(je):
Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant
[ Voor 60% gewijzigd door NickThissen op 24-08-2015 11:47 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 24-08-2015 11:48 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Edit
Tenminste... wat ik bedoel is: je tijd telt ook als je de sessie niet af maakt. Of je tijd ook telt in een race die begint voordat de sessie klaar is durf ik niet te zeggen. Waar komt dat voor dan? Want dat zou niet moeten kunnen... de qualy zou klaar moeten zijn voordat de race begint, of er klopt iets niet aan de schedule??
[ Voor 69% gewijzigd door NickThissen op 24-08-2015 12:41 ]
Ik zit in het zelfde schuitje.. 2 races afgerond. Nu is mijn SR 2,91. Een schone race zou genoeg moeten zijn om D-license te krijgen. Of misschien 2 kwalificaties.Rivanov schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:48:
Twee races voltooid als Rookie. Nu nog even m'n SR omhoog brengen zodat ik naar de D-license kan promoveren. Laguna Seca heb ik nu wel gezien.
Maar goed. Ik ben toch nog niet van plan om D-license series te gaan rijden. Eerst nog een tijdje de nvidia cup blijven rijden.
[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 24-08-2015 12:45 ]
bedanktNickThissen schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:40:
Je kan gewoon withdraw doen, je hoeft de sessie niet af te maken. Zodra je de tijd zet telt hij al.
Edit
Tenminste... wat ik bedoel is: je tijd telt ook als je de sessie niet af maakt. Of je tijd ook telt in een race die begint voordat de sessie klaar is durf ik niet te zeggen. Waar komt dat voor dan? Want dat zou niet moeten kunnen... de qualy zou klaar moeten zijn voordat de race begint, of er klopt iets niet aan de schedule??
Ik rij de streetstock op USA speedway... Daar start om 12.45 de Q en om 13.00 de race. Dan kan ik beter de Q rijden en wat gaan etenNickThissen schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:40:
Je kan gewoon withdraw doen, je hoeft de sessie niet af te maken. Zodra je de tijd zet telt hij al.
Edit
Fout van mij. De Q duurt maar 10 minuten geloof ik. En daarbij ik heb hem nu klaargereden in 4 minuten. Zodra je uit de Q bent krijg je ook al je tijd te zien. Dus denk dat tijd etc geregistreert is zodra je klaar bent
[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 24-08-2015 12:51 ]
Edit: inderdaad
In ieder geval kun je het gewoon proberen natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 24-08-2015 12:50 ]
Rode Jupiler gesponsorde #9 ben ik. Laatste ronde, gevecht om de winst, ik kom met meer snelheid de Kemmel straight op en dan gebeurt wat je in de video ziet.
Wat vinden jullie van de actie(s) van #10?
De tweede actie laat hij duidelijk geen ruimte voor jou, al kan dat te maken hebben met het feit dat jij hem eerst aanreed. Ik zou ruimte hebben gelaten iig, dit is verre van netjes. Jij zit er en hij hoort dan wat plek te laten. Al knikt hij behoorlijk raar die bocht in, misschien te maken met damage van het eerste contact?
Hij zou echter ook niet zo overdreven naar rechts moeten knijpen vind ik. Verhaal hierboven gaat in principe alleen op als de ander netjes zijn lijn houdt en dat doet hij niet.
Volgende keer gewoon kijken voordat je terug naar links gaat
Er zijn nog een paar andere projecten die eerst af moeten (o.a. verbouwing), maar deze staat bovenaan het lijstje!
Desalniettemin ben ik me alvast aan het oriënteren en hou met 1 oog o.a. Marktplaats in de gaten voor een stoel en alle andere hardware die ik in gedachten heb. Waar ik niet helemaal zeker over ben: ik heb het idee dat de PC niet overdreven high-performance hoeft te zijn? Een dikke videokaart is het belangrijkst voor zover ik kan nagaan.
Hoe sluiten jullie 3 monitoren aan? Ik zie videokaarten die bv. DVI/HDMI en dan 2 displaypoorten hebben. Werk je dan met converters oid, of pas je de monitoren daarop aan?
Hoe zit het trouwens met een qualify? stel ik rij een redelijk snelle tijd van 25 seconden op de oval. De qualify van een uur later maak ik een tijd van 26 seconden. Welke tijd houden ze dan aan? Die van 25 seconden of die van 26 seconden? Of is het gewoon zinvol om gewoon elke qualify mee te pakken die je mee kan pakken?NickThissen schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:50:
Ik dacht dat oval qual altijd maar 10 minuten was.
Edit: inderdaad
In ieder geval kun je het gewoon proberen natuurlijk.
EDIT: De warm-up bij een race wordt gezien als Practise toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 24-08-2015 13:57 ]
Verwijderd
Succes... misschien zien we elkaar welVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:57:
Nee, de snelste qualificatie van de week blijft staan! Dus je kunt altijd je best doen om 'm te verbeteren.. Maar ik rijd zo om 2 uur een oval race, zonder kwalificatie(Eerst maar eens uit de rookie class zien te komen)
Ik moet toegeven dat ik in de replay pas zag dat ik inderdaad lichtjes terug naar rechts stuur.
Ik vind nog steeds dat de ander wel erg laat en hard naar rechts knijpt (ik zit er al vol naast), maar accidents happen
Wat er in Les Combes gebeurt is sowieso raar, ik heb voor dat ongeluk geen 4x gekregen (en hij ook niet).
Naja, weer wat van geleerd, en meteen sportieve wraak genomen en de volgende race gewonnen
Welkom aller eerst, hopelijk heb je er net zoveel plezier in dadelijk als wij.Joepla schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:47:
Ik vrees dat ook ik ben aangestoken met het iRacing virus... Dankzij dit forum en de JoepW video was de druppel natuurlijk![]()
Er zijn nog een paar andere projecten die eerst af moeten (o.a. verbouwing), maar deze staat bovenaan het lijstje!
Desalniettemin ben ik me alvast aan het oriënteren en hou met 1 oog o.a. Marktplaats in de gaten voor een stoel en alle andere hardware die ik in gedachten heb. Waar ik niet helemaal zeker over ben: ik heb het idee dat de PC niet overdreven high-performance hoeft te zijn? Een dikke videokaart is het belangrijkst voor zover ik kan nagaan.
Hoe sluiten jullie 3 monitoren aan? Ik zie videokaarten die bv. DVI/HDMI en dan 2 displaypoorten hebben. Werk je dan met converters oid, of pas je de monitoren daarop aan?
Over je vraag met meerdere aansluitingen op de videokaart, bij mij is het als volgt ingesteld:
Videokaart: MSI Geforce GTX 780 TI
(zoals aangegeven door de NVidea software, voor Surround)
-1 monitor op de HDMI aansluiting
-1 monitor op de DVI Aansluiting
-1 monitor op de DisPlay aansluitng
Extra monitor op de overgebleven DVI, hierop worden andere dingen weergegeven dan Iracing. (i.e Ispeed/TeamSpeak)
Hiermee maak je vervolgens een surround view (in Nvidea dan) en vervolgens moet je IRacing instellen hierop.
Dit zal denk ik per videokaart/merk kunnen verschillen, maar je moet dus minimal 3 aansluiting hebben om 3 monitor aan te kunnen sluiten. (Duh...!
Hopelijk heb je er wat aan.
Jammer dat jullie ovals rijden. Ik had het leuk gevonden als ik jullie tegen kwam bij het road racen
Misschien ook maar eens oval proberen, maar ik focus toch liever op road.
Oval racing is best leuk.aicaramba schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:07:
[...]
Jammer dat jullie ovals rijden. Ik had het leuk gevonden als ik jullie tegen kwam bij het road racen
Verwijderd
Welkom!Joepla schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:47:
Ik vrees dat ook ik ben aangestoken met het iRacing virus... Dankzij dit forum en de JoepW video was de druppel natuurlijk![]()
Kwa videokaart is het wel oplette. Een 980 Ti zou weleens minder kunnen performen dan een 780 Ti. De radeons zijn voor dx9 iets sneller.
Voor de aansluitingen voor de monitor wordt het pas opletten als je boven 60hz schermen wil gebruiken.
Echte high end pc is niet nodig, al is 144hz op 3 schermen met alle details aan wel een uitdaging voor zelfs de dikste machines.
Verwijderd
Hdmi kan dat wel toch?? Dacht dat 3d 120hz was.NickThissen schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:17:
Let ook op dat je met HDMI (zoals Ithric zegt) niet meer dan 60 Hz zult krijgen (mocht je snellere schermen hebben).
Als je één videokaart hebt, dan kun je hierop twee monitoren aansluiten op de HDMI en/of DVI aansluitingen.Joepla schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:47:
De derde monitor zal echter op een DisplayPort aansluiting aangesloten moeten worden. Dit kan eventueel met een converterkabeltje, maar let er dan op dat je een active displayport converter gebruikt.
Bijvoorbeeld deze: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter
Alles wat ik las vorige week gaf aan dat HDMI niet meer dan 60 Hz kan op 1080p. Misschien wel op (veel) lagere resolutie. En 120 Hz in 3D mode is volgens mij een truukje, effectief nog steeds gewoon 60 Hz maar twee beelden per 'cycle', ofzoiets.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:20:
[...]
Hdmi kan dat wel toch?? Dacht dat 3d 120hz was.
En mijn monitor wilde met HDMI ook niet hoger dan 60 Hz, alleen op (een van de) DVI poorten (de ander niet).
Hey, die ken ik!JoepW schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:32:
Inderdaad kan je her en der door het gras weer op een ander stuk van het circuit komen
[afbeelding]
Maar je hoeft niet eens door te steken voor spannende momenten op dit circuit(je):
[video]
Jefferson is leuk baantje. Ben d'r vanavond evengoed niet bij. Ik ga eerst eens zorgen dat al mijn ruggenwervels weer op de juiste volgorde komen te liggen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
de reden dat ik voor Oval kies omdat daar de moeilijkheidsgraad naar mijn mening iets lager ligt (corrigeer me als het anders is). Probleem bij Oval is wel dat je veelal afhankelijk bent van anderen of je de race uitrijdt te ja of te nee. Een klein tikje is genoeg om je een hele tijd van de baan te houden. Ik wil met de ovals nu richten de D-klasse waarna ik de Road naar de D-klasse wil gaan helpen.aicaramba schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:07:
[...]
Hoop vandaag met de ovals de D nog te halen. Maar dat ligt er een beetje aan of ik nog crash haha. Heb eigenlijk altijd wel een voorliefde gehad voor de Nascar. De prio ligt bij mij dus eigenlijk op het Oval rijden. Na de Ovals vind ik de open wheels het leukste om te rijden.
Al heb je die op de ovals ook wel
Verwijderd
Dat bedoel ik, 60hz 3d is 120hz refresh, omdat je 2 beelden per cycle nodig hebt.NickThissen schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:22:
[...]
Alles wat ik las vorige week gaf aan dat HDMI niet meer dan 60 Hz kan op 1080p. Misschien wel op (veel) lagere resolutie. En 120 Hz in 3D mode is volgens mij een truukje, effectief nog steeds gewoon 60 Hz maar twee beelden per 'cycle', ofzoiets.
En mijn monitor wilde met HDMI ook niet hoger dan 60 Hz, alleen op (een van de) DVI poorten (de ander niet).
Kon even snel niet terugvinden, maar dit document geeft wel aan hoe de balans bandbreedte resolutie en refreshrate effect hebben op elkaar: https://www.amd.com/Docum...ro_DisplayPort_1-2_WP.pdf
Heb dat uit zitten zoeken toen ik van mDP naar DP kabels zocht en deze er op v1.2 niet waren. De bandbreedte van 1.1 was iets lager en ik wilde weten of het met 1.1 kabels van 3 euro ook werkte of dat ik echt 1.2 kabels moest zoeken die een stuk duurder waren.
Mijn persoonlijke ervaring als rookie is dat road racing echt niet een 'te hoog' niveau heeft om mee te beginnen.Oxigeon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:31:
[...]
de reden dat ik voor Oval kies omdat daar de moeilijkheidsgraad naar mijn mening iets lager ligt (corrigeer me als het anders is). Probleem bij Oval is wel dat je veelal afhankelijk bent van anderen of je de race uitrijdt te ja of te nee. Een klein tikje is genoeg om je een hele tijd van de baan te houden. Ik wil met de ovals nu richten de D-klasse waarna ik de Road naar de D-klasse wil gaan helpen.
Hoop vandaag met de ovals de D nog te halen. Maar dat ligt er een beetje aan of ik nog crash haha. Heb eigenlijk altijd wel een voorliefde gehad voor de Nascar. De prio ligt bij mij dus eigenlijk op het Oval rijden. Na de Ovals vind ik de open wheels het leukste om te rijden.
Ik heb geen eerdere race of simrace ervaring. Ik heb nu 2 races gereden, beide redelijk goed voorbereid. De eerste race ben ik 3e geworden en de tweede race heb ik gewonnen. Na die 2 racen ben ik al op een SR van 2,91.
Natuurlijk begrijp ik dat hogere splits veel moeilijker is, maar om te beginnen is het niveau echt niet zo schrikbarend. Ik dacht juist dat ovals een hoger begin niveau had
Ik zal vandaag tussen de races op de oval wat gaan oefenen op de laguna seca. Hopelijk kan ik dan vanavond nog wel een race rijden op de roadaicaramba schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:58:
[...]
Mijn persoonlijke ervaring als rookie is dat road racing echt niet een 'te hoog' niveau heeft om mee te beginnen.
Ik heb geen eerdere race of simrace ervaring. Ik heb nu 2 races gereden, beide redelijk goed voorbereid. De eerste race ben ik 3e geworden en de tweede race heb ik gewonnen. Na die 2 racen ben ik al op een SR van 2,91.
Natuurlijk begrijp ik dat hogere splits veel moeilijker is, maar om te beginnen is het niveau echt niet zo schrikbarend. Ik dacht juist dat ovals een hoger begin niveau hadVerder niet onderbouwd hoor, dat was mijn aanname.
Ik heb wel steeds de hele week de tijd om voor te bereiden.. Niet zomaar even tussendoor gedaan. De baan moet je toch wel goed kennen voordat je aan de race deelneemt.Oxigeon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:00:
[...]
Ik zal vandaag tussen de races op de oval wat gaan oefenen op de laguna seca. Hopelijk kan ik dan vanavond nog wel een race rijden op de road
Verwijderd
Oval en Road zijn gewoon vrij verschillend in hoe je moet rijden. Qua stuurtechniek is oval rijden inderdaad makkelijker, omdat je alleen op het goede moment naar links moet sturen, waarbij je bij road alle kanten op stuurt, op het juiste moment moet remmen en elke bocht door moet krijgen hoe die het snelst genomen kan worden. Bij oval rijden is het gewoon het belangrijkste dat je niks raakt, je niks raakt, en ook vooral niks raaktOxigeon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:31:
[...]
de reden dat ik voor Oval kies omdat daar de moeilijkheidsgraad naar mijn mening iets lager ligt (corrigeer me als het anders is). Probleem bij Oval is wel dat je veelal afhankelijk bent van anderen of je de race uitrijdt te ja of te nee. Een klein tikje is genoeg om je een hele tijd van de baan te houden. Ik wil met de ovals nu richten de D-klasse waarna ik de Road naar de D-klasse wil gaan helpen.
De baan waar we net reden is niet echt de fijnste om het in te leren. Zoals je zag waren er achterblijvers die niet echt aan de kant wilden gaan als je er aan kwam... Kwestie van geduld hebben, en clean rijden is het allerbelangrijkste, anders is de kans dat je niet eens meer finisht!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2015 15:14 ]
Ik verloor inderdaad de controle in een van de eerste rondes. Met het terugkijken van de replay zag ik dat de nummer 10 (die wat steeds botste) nummer 4 aantikte. Ik week iets af van mijn lijn waardoor de nummer 4 me liet spinnen. Is een baan die zeer klein is. Ik rij persoonlijk ook iets liever op grotere banen rond waar minder geremt moet wordenVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:09:
[...]
Oval en Road zijn gewoon vrij verschillend in hoe je moet rijden. Qua stuurtechniek is oval rijden inderdaad makkelijker, omdat je alleen op het goede moment naar links moet sturen, waarbij je bij road alle kanten op stuurt, op het juiste moment moet remmen en elke bocht door moet krijgen hoe die het snelst genomen kan worden. Bij oval rijden is het gewoon het belangrijkste dat je niks raakt, je niks raakt, en ook vooral niks raakt
De baan waar we net reden is niet echt de fijnste om het in te leren. Zoals je zag waren er achterblijvers die niet echt aan de kant wilden gaan als je er aan kwam... Kwestie van geduld hebben, en clean rijden is het allerbelangrijkste, anders is de kans dat je niet eens meer finisht!Jammer dat je controle verloor, je kon me aardig bijhouden
Verwijderd
Continue zoeken naar de snellere lijn, want deze wijzigt tijdens een fuel stint.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:09:
[...]Bij oval rijden is het gewoon het belangrijkste dat je niks raakt, je niks raakt, en ook vooral niks raakt
Aanvoelen aerodynamica.
Aanvoelen en beinvloeden van de bandenspanning tijdens het rijden.
Aanvoelen en beinvloeden slijtage van de banden.
Momentum zoeken om een inhaalpoging te kunnen wagen.
Exits zitten bijna altijd zo dicht mogelijk langs de muur.
En dat alles wanneer de wagen op de grip limiet zit en soms zonder zicht voor je.
Als je bij een oval denkt linksafsturen "and thats it", heb je nog een oval nog nooit op de limiet gereden. Veel mensen onderschatten het behoorlijk
Ik vond ovals altijd saai om te kijken, maar nu ik dat bij iracing zie valt het me op dat het heel dynamisch is. Veel auto's naast elkaar, veel inhalen, net even er voor, net even er achter. Waar bij road racing het toch wat vaker een treintje word..Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:37:
[...]
Continue zoeken naar de snellere lijn, want deze wijzigt tijdens een fuel stint.
Aanvoelen aerodynamica.
En dat alles wanneer de wagen op de grip limiet zit en soms zonder zicht voor je.
Als je bij een oval denkt linksafsturen "and thats it", heb je nog een oval nog nooit op de limiet gereden. Veel mensen onderschatten het behoorlijk
Het lijkt op het oog bij ovals juist meer een treintje, maar volgens mij is het dat juist niet.
Ik had een paar rondes op een oval gereden met een street stock. Hele onstabiele auto. Was wel leuk, moet ik zeggen.
Dan moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit echt fan ben geweest van autosporten. Veel te veel achter elkaar aan rijden. Maar ik moet zeggen dat ik het gisteren heerlijk vond dat ik geen enkele actie heb gehad en alleen maar veilig vooraan heb gereden.
[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 24-08-2015 15:47 ]
Verwijderd
Dat kan het wel zijn, maar dan kan het zo maar zijn dat iemand zijn wagen spaart en na 20 rondjes er als een speer vandoor gaat of iemand te hard pushed en na 10 rondjes door iedereen om de oren wordt gereden.aicaramba schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:40:
[...]Het lijkt op het oog bij ovals juist meer een treintje, maar volgens mij is het dat juist niet.
Tactics
Als toeschouwer kun je vaak niet echt zien hoe hard iemand pushed. Als je achter iemand rijdt zie je het vaak wel.
Ha Joep,
Ik kreeg je reactie via-via. Laten we binnenkort even bellen. Dat werkt beter denk ik. Ik vind dat je het citaat verkeerd interpreteert.
Neemt niet weg dat ik graag een x iets meer met jullie wil doen, 'onderzoek' is daarbij overdreven. Maar je moet ook begrijpen dat ik in de perskamer in Spa geen contact met je kan leggen.
We gaan het zien
Verwijderd
Haha je hebt gelijk, was een beetje 'kort door de bocht' van me. Hoewel het in de rookie class races vaak wel de key is om een goede finish te krijgen. (had het ook voornamlijk over de stuurtechniek)Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:37:
[...]
Continue zoeken naar de snellere lijn, want deze wijzigt tijdens een fuel stint.
Aanvoelen aerodynamica.
Vreemde reactie vind ik. "een x", kun je echt niet "keer" uitschrijven als redacteur van de NOS?JoepW schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:02:
Ik heb na het verschijnen van het bericht bij de NOS over Max zijn sim-activiteiten toch de moeite genomen om de sport-redactie van de NOS aan te schrijven over de afsluitende (onzin) tekst over de benodigde € 15.000,- voor een motion rig. En zie hier een keurige reactie:
Ha Joep,
Ik kreeg je reactie via-via. Laten we binnenkort even bellen. Dat werkt beter denk ik. Ik vind dat je het citaat verkeerd interpreteert.
Neemt niet weg dat ik graag een x iets meer met jullie wil doen, 'onderzoek' is daarbij overdreven. Maar je moet ook begrijpen dat ik in de perskamer in Spa geen contact met je kan leggen.
We gaan het zien
Blijft geweldigNiellie41 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:29:
Aan deze tips van de NASCAR coach heb ik heel veel gehad.
[video]
Als ik deze avond op tijd gedaan heb met schilderen ben ik er ook bij! (voor de verandering nog eens een keer)
En ik heb dit keer geen ticket gewonnen
Best jammer want was best leuk op de camping 's nachts
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ok, maar geeft zo'n converter geen "lag" waardoor je rare effecten op je monitoren krijgt? Heb hier geen ervaring mee, misschien is dit wel verwaarloosbaar klein.Sleepie schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:20:
[...]
Als je één videokaart hebt, dan kun je hierop twee monitoren aansluiten op de HDMI en/of DVI aansluitingen.
De derde monitor zal echter op een DisplayPort aansluiting aangesloten moeten worden. Dit kan eventueel met een converterkabeltje, maar let er dan op dat je een active displayport converter gebruikt.
Bijvoorbeeld deze: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter
Zou het wel makkelijker maken ivm met de keuze voor monitoren.
Volgens mij valt dat wel mee, maar ik moet zelf mijn derde monitor nog bestellenJoepla schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:46:
Ok, maar geeft zo'n converter geen "lag" waardoor je rare effecten op je monitoren krijgt? Heb hier geen ervaring mee, misschien is dit wel verwaarloosbaar klein.
Ik weet vrij zeker dat er hier verschillende iRacers zijn met een dergelijke setup en zo'n actief converer kabeltje, dus hopelijk heeft een van hen hierop een passend antwoord.
Verwijderd
"Go fast!"Niellie41 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:29:
[video]
"Going fast!"
"Go fast!"
"Going fast!"
"Aaaand turn left!"
"Turning left!"
Niellie41 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:29:
[video]
Die had ik nog niet gezien
Cube Nuroad Race (2022)
Ik gebruik converters (active) en het werkt prima.Joepla schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:46:
[...]
Ok, maar geeft zo'n converter geen "lag" waardoor je rare effecten op je monitoren krijgt? Heb hier geen ervaring mee, misschien is dit wel verwaarloosbaar klein.
Verwijderd
BriljantNiellie41 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:29:
Aan deze tips van deze NASCAR coach heb ik heel veel gehad.
[video]
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
"Go fast!"
"Going fast!"
"Go fast!"
"Going fast!"
"Aaaand turn left!"
"Turning left!"
Geweldig!
Aan het einde van het seizoen promoveer ik en kan ik eindelijk met de Williams-Toyota FW31 aan de gang. Fantastische wagen.
Kon een aantal ronde P2 houden, tot ik teveel met Paul in gevecht ging.
Toen lag ik P8 ofsow en kwam iedereen me 1 voor 1 voorbij.
Ach ja, you win some and you lose some.
Had wat leuke gevechten en toch ook wel oeps momentjes wederom.
Duurde even voor ik de snelheid en lijnen gevonden had. Kwam niet verder dan P11 in de practice. En met nog flink wat spierpijn van het weekend in Spa. Dus maakte me al klaar voor lekker middenmoot-achteraan te rijden.
In de Q toch nog de snelheid gevonden, met als P5 als resultaat. Race 1 ging erg goed. Bij de start naast Koen weten te blijven, waardoor ik bij de volgende rechterbocht er voorbij kon. Paar rondes achter Marco gereden, maar dichterbij of inhalen was erg moelijk.
Uit eindelijk 2 plekken gewonnen omdat eerst Maximilianno een fout maakte waardoor ik er rechts voorbij kon glippen met Marco mee in de lange doordraaier naar rechts.
Vervolgens beetje gaan pushen en het gaatje naar Marco tot 0,4s terug gebracht. Denk dat ik toen te veel van mijn banden gevraagd heb, want ik kon het niet meer bijbenen. Hierdoor kwam Paul op mijn versnellingsbak te zitten. Ronde lang weet ik hem achter me te houden tot de laatste ronde ...
... en dan begint eigenlijk het verhaal van race 2 ook. Domme fout in de lange doordraaier naar rechts. Kwam te dwars waardoor ik eerst te wijd ging, en hierdoor ook het momentum verloor en te laag in de toeren kwam. P3 in race 1. Toch nog netjes vind ik en mijn enigste inc in de uitloop ronde
Race 2 gaat al eigenlijk gelijk mis. Schatte de boel verkeerd in en vol blokkerend de baan af. Spin ik ook nog eens een keer bij het terug oprijden van de baan. 10s achter het veld :\
Toch nog P8 gefinished, maar het had veel meer kunnen zijn. Ik bleef stomme foutjes maken waardoor ik veel tijd verloor, en soms ook weer een plekje. Had wel de snelheid, want ik liep wel in op de personen voor mij. Wellicht toch te veel temparatuur in de banden halverwege.
Maar wel ontzettend vermaakt vanavond
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Best leuk inderdaad.... Toch heb ik van afgelopen weekend nog steeds een vervelend gevoel overgehouden met de NiS op Bristol.
Zaterdag avond zat ik voor het eerst in de top split met startnummer 31 van de 32. Het ging lekker tot er een startcrash voor me gebeurde. Ik netjes inhouden maar de auto achter me hield zijn rem niet vast en klapt toch nog op me waardoor ik weer tegen de auto voor me knal. Een hoop schade en een lange race van schade herstellen in het vooruitzicht. Maar zoals iedere race op Bristol lijkt het erop dat het eerst 50 rondjes crashen is en daarna alleen maar lange runs.
Ik kwam al snel op twee rondjes achter tot de caution uit kwam. Ik besloot de wavearound te pakken met de hoop op weer snel een caution zodat ik nog kans maak op meer posities. Helaas kwam daarna geen caution en reed ik met oude banden en een kapotte auto erg langzaam rond. Toen ik toch brandstof moest halen en mijn banden tot 22% waren lag ik uiteindelijk 6 rondjes achter op p17 met uitzicht op een 16de plek.
Ik zit achter de auto met startnummer 18 welke een een paar ronde voor me ligt, ik ben sneller maar kan hem niet inhalen. Niet veel later komt de leider er aan. De leider komt in contact met de 18, verliest de controle en ik kan de leider niet meer ontwijken.... Dat was in iedergeval het einde van mijn race en de leiding gaat naar imand anders.
Dan word ik vervolgens beschuldigd dat ik de leider wreck. En dat ik maar moet stoppen als je zoveel laps achter ligt. Daar heb ik toch een vervelend gevoel aan over gehouden, ik was ook gewoon nog in gevecht voor posities.
Denk dat dat van die banden wel meeviel. Ik zag dat je vooral in de laatste bocht veel tijd op me goed maakte, dus toen ben ik wat dingen gaan proberen totdat ik de krappere lijn door de laatste bocht pakte, en zo ineens .2 won op mn pb. Daarna heb ik een aantal rondes 54.5-54.7 gereden, waardoor ik wat tijd kon pakken, en zo de tow verbreken. Rest van de race eigenlijk lekker door kunnen rijden, en zonder problemen als 1e over de finish.-PassY- schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:49:
Vervolgens beetje gaan pushen en het gaatje naar Marco tot 0,4s terug gebracht. Denk dat ik toen te veel van mijn banden gevraagd heb, want ik kon het niet meer bijbenen.
Race 2 was wat lastiger. Had vrij veel moeite met inhalen, en verloor al vrij snel de aansluiting naar Paul, die er net wat gemakkelijker inhaalde. Toen Nick z'n plek cadeau gaf, en ik achter die Duitser kwam ging het een paar rondes helemaal bagger. Wat ik ook probeerde, ik kwam er niet voorbij. Uiteindelijk toch een betere exit uit turn 1 volgens mij, en toen kon ik hem voor turn 2 uitremmen. Niet veel later blies hij z'n motor op... pfff... Daarna Krister en Danny binnen 1.5 rondje ingehaald, waarbij vooral de actie op Danny best wel aardig was
Aangezien iedereen z'n motor begon op te blazen maar eens op Dashmeter Pro gekeken wat de temps waren. Olietemp was 138 graden, dus ik ben maar wat rustiger gaan rijden. Paul was toch al veel te ver weg, en Nick2 kwam ook niet echt dichter bij. Zo de auto zonder problemen verder over de lijn kunnen rijden.
P1 en P2 op Jefferson viel me niet tegen, en in de Skip is het nog best leuk zelfs
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
zeer tragisch en zeer ongelukkig, Iracing verliest wel een mooi ambassadeur op deze manierGruwel84 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 04:28:
RIP Justin Wilson.
Aangezien mijn 7970 de geest heeft gegeven heb ik een GeForce GTX 970 gekocht ter vervanging. Hebben de nVidia mensen hier nog tips waar ik op moet letten bij iRacing in combinatie met een nVidia kaart?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Goed de iracing forums bekijken voor tips. Daar kun je veel info terug vinden.Arfman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:25:
RIP
Aangezien mijn 7970 de geest heeft gegeven heb ik een GeForce GTX 970 gekocht ter vervanging. Hebben de nVidia mensen hier nog tips waar ik op moet letten bij iRacing in combinatie met een nVidia kaart?
Denk dat je hier wel wat uit kan halenArfman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:25:
RIP
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1455588.page
Nu zal de discussie over het al dan niet dichtmaken van de cockpit wel weer flink aangezwengeld worden.
Cube Nuroad Race (2022)
En met een dichte cockpit heb je weer Anders problemen
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Waarom kunnen/moeten LMP's wel een dichte cockpit krijgen en formule auto's niet? Ik zie het verschil niet.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ah, vandaar. Reed echt op mijn max op dat moment met 54.6/54.7. Kon echt niet harder. Dus als jij dan in 1x tijd gaat vinden dan word het inderdaad lastigderx666 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:20:
[...]
Denk dat dat van die banden wel meeviel. Ik zag dat je vooral in de laatste bocht veel tijd op me goed maakte, dus toen ben ik wat dingen gaan proberen totdat ik de krappere lijn door de laatste bocht pakte, en zo ineens .2 won op mn pb. Daarna heb ik een aantal rondes 54.5-54.7 gereden, waardoor ik wat tijd kon pakken, en zo de tow verbreken. Rest van de race eigenlijk lekker door kunnen rijden, en zonder problemen als 1e over de finish.
Verwijderd
Opzich mee eens, Maar Justin was natuurlijk ook een gerespecteerd iRacer heArfman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:49:
Heren, heel vervelend van Justin, maar dat nieuws en bijbehorende discussie kunnen beter hier plaatsvinden: Algemeen race topic Deel 2
Heb ook de GTX970 i.c.m. iRacing. Haal continue FPS van +/- 300.Arfman schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:25:
RIP
Heb niks speciaals ingesteld.. zo ongeveer alles op Max staan in iRacing qua graphics.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
We hebben even wat hulp nodig met iets testen. De seizoen finale komt er weer aan, dus GOT gaat weer iets spectaculairs organiseren voor het einde van week 13.
Echter hebben we wat mensen nodig hiervoor vanavond. We willen namelijk kijken hoe de Riley DP + Ford Spec racer het samen doen op Road America. Ook willen we weten hoeveel brandstof ze verbruiken, dus als dat dan ook bijgehouden kan worden heeeeel graag
De GT1 training is komen te vervallen, dus als men om 20:00 kan komen rijden om wat informatie te verzamelen, dan is dat perfect.
Ook kunnen we wat mooie plaatjes schieten dan als reclame matriaal, dus poets je tanden en eventueel auto
Verwijderd
Dat is een hele foute combi, de DP gaat harder door de bochten dan de topsnelheid van de SRF.-PassY- schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:00:
Mensen,
We hebben even wat hulp nodig met iets testen. De seizoen finale komt er weer aan, dus GOT gaat weer iets spectaculairs organiseren voor het einde van week 13.
Echter hebben we wat mensen nodig hiervoor vanavond. We willen namelijk kijken hoe de Riley DP + Ford Spec racer het samen doen op Road America. Ook willen we weten hoeveel brandstof ze verbruiken, dus als dat dan ook bijgehouden kan worden heeeeel graag
De GT1 training is komen te vervallen, dus als men om 20:00 kan komen rijden om wat informatie te verzamelen, dan is dat perfect.
Ook kunnen we wat mooie plaatjes schieten dan als reclame matriaal, dus poets je tanden en eventueel auto
Gat is 40s per ronde. Misschien een beetje te groot. Maar tussen het werk door een beetje brainstormen en wat info opzoeken voor wellicht een betere combi bij de DPVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:09:
[...]
Dat is een hele foute combi, de DP gaat harder door de bochten dan de topsnelheid van de SRF.
We komen wel op een goede combi uiteindelijk
Verwijderd
Skip + L49(met max gewicht) = battle of the sigars-PassY- schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:00:
[...]
Gat is 40s per ronde. Misschien een beetje te groot. Maar tussen het werk door een beetje brainstormen en wat info opzoeken voor wellicht een betere combi bij de DP
We komen wel op een goede combi uiteindelijk
Met DP: Mustang (de Zolder race vond ik wel fijn), C-Spec, KIA, VW Jetta?
Andere combo's: GT1+GT2, Lotus 79+Star Mazda, Mustang + Solstice of MX5, Cadillac + VW Jetta
Geen idee of ze allemaal werken, hangt ook van het circuit af, maar daar dienen de tests voor.
Cube Nuroad Race (2022)
Maar de Spec racer mag geparkeerd blijven vanavond mensen
Als ik het haal kom ik wel even binnenvallen.
Toevallig heb ik gisteren en vandaag Windows 10 clean geïnstalleerd (altijd een lijdensweg), en ook bovenstaand programma opnieuw gedownload,
Op iRacing forum zijn ook al meldingen te vinden dat het niet goed gaat na een update.
Ik kan in ieder geval niet inloggen (wel op de website) en krijg een foutmelding en moet het programma beëindigen.
Het gaat soms mis bij updaten als de oude versie nog draait. Sluit die eerst even af en probeer het dan opnieuw te starten, meestal gaat het dan wel goed.
Error: 25-8-2015 16:44:45
Unhandled Exception
System.TypeInitializationException: De type-initialisatiefunctie voor iRacingSetupsClient.Classes.Encryption heeft een uitzondering veroorzaakt. ---> System.Security.Principal.IdentityNotMappedException: Kan een aantal of alle id-verwijzingen niet omzetten.
bij System.Security.Principal.NTAccount.Translate(IdentityReferenceCollection sourceAccounts, Type targetType, Boolean forceSuccess)
bij System.Security.Principal.NTAccount.Translate(Type targetType)
bij System.Security.AccessControl.CommonObjectSecurity.ModifyAccess(AccessControlModification modification, AccessRule rule, Boolean& modified)
bij System.Security.AccessControl.CommonObjectSecurity.SetAccessRule(AccessRule rule)
bij EncryptionClassLibrary.Encryption.Asymmetric.GetRSAProvider()
bij EncryptionClassLibrary.Encryption.Asymmetric..ctor(Int32 keySize)
bij EncryptionLibrary.PasswordEncryption..ctor()
bij iRacingSetupsClient.Classes.Encryption..cctor()
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
bij iRacingSetupsClient.Classes.Encryption.Encrypt(String password)
bij iRacingSetupsClient.Windows.LoginWindow.Login(Boolean fromStore)
bij iRacingSetupsClient.Windows.LoginWindow.btnLogin_Click(Object sender, RoutedEventArgs e)
bij System.Windows.RoutedEventHandlerInfo.InvokeHandler(Object target, RoutedEventArgs routedEventArgs)
bij System.Windows.EventRoute.InvokeHandlersImpl(Object source, RoutedEventArgs args, Boolean reRaised)
bij System.Windows.UIElement.RaiseEventImpl(DependencyObject sender, RoutedEventArgs args)
bij System.Windows.UIElement.RaiseEvent(RoutedEventArgs e)
bij System.Windows.Controls.Primitives.ButtonBase.OnClick()
bij System.Windows.Controls.Button.OnClick()
bij System.Windows.Controls.Primitives.ButtonBase.OnMouseLeftButtonUp(MouseButtonEventArgs e)
bij System.Windows.UIElement.OnMouseLeftButtonUpThunk(Object sender, MouseButtonEventArgs e)
bij System.Windows.Input.MouseButtonEventArgs.InvokeEventHandler(Delegate genericHandler, Object genericTarget)
bij System.Windows.RoutedEventArgs.InvokeHandler(Delegate handler, Object target)
bij System.Windows.RoutedEventHandlerInfo.InvokeHandler(Object target, RoutedEventArgs routedEventArgs)
bij System.Windows.EventRoute.InvokeHandlersImpl(Object source, RoutedEventArgs args, Boolean reRaised)
bij System.Windows.UIElement.ReRaiseEventAs(DependencyObject sender, RoutedEventArgs args, RoutedEvent newEvent)
bij System.Windows.UIElement.OnMouseUpThunk(Object sender, MouseButtonEventArgs e)
bij System.Windows.Input.MouseButtonEventArgs.InvokeEventHandler(Delegate genericHandler, Object genericTarget)
bij System.Windows.RoutedEventArgs.InvokeHandler(Delegate handler, Object target)
bij System.Windows.UIElement.RaiseEventImpl(DependencyObject sender, RoutedEventArgs args)
bij System.Windows.UIElement.RaiseTrustedEvent(RoutedEventArgs args)
bij System.Windows.UIElement.RaiseEvent(RoutedEventArgs args, Boolean trusted)
bij System.Windows.Input.InputManager.ProcessStagingArea()
bij System.Windows.Input.InputManager.ProcessInput(InputEventArgs input)
bij System.Windows.Input.InputProviderSite.ReportInput(InputReport inputReport)
bij System.Windows.Interop.HwndMouseInputProvider.ReportInput(IntPtr hwnd, InputMode mode, Int32 timestamp, RawMouseActions actions, Int32 x, Int32 y, Int32 wheel)
bij System.Windows.Interop.HwndMouseInputProvider.FilterMessage(IntPtr hwnd, WindowMessage msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
bij System.Windows.Interop.HwndSource.InputFilterMessage(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
bij MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
bij MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(Object o)
bij System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
bij System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
-----------
Ik stel natuurlijk altijd maar 2 auto's voor : de V8 Supercar en de Legend :-)
Maar de V8 heeft bijna niemand denk ik en de Legend heeft geen draft...
dus de KIA ... of de Radical... of nee ... de Nationwide ...
Maar hetgeen ik me nog wel kan herinneren van de vorige finale met de KIA : zit die bug er nog in van die pitstop waar je plots zo maar even 7 seconden of zo op iemand kan verliezen dankzij die "random" timer?
Dat vond ik wel een serieuze afknapper. Eerste pitstop reeks verloor Paul ontzettend veel tijd en vond ik het helemaal niet erg
Maar 2e pitstop ronde speelde ik met die timer zomaar even 4 plaatsen kwijt en 7 seconden dus als dat nog niet opgelost is dan zou ik toch een andere auto nemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Fragbeestje op 25-08-2015 17:20 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ok bedankt, vaag, die kreeg ik eerder vandaag ook al. Zullen we het even via PM verder doen? Kun je je DM (direct message) optie even aan zetten?Gogol schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:18:
Het was een clean install, dus geen oude versie:
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 25-08-2015 17:22 ]
http://members.iracing.co...list/3328634.page#9179302quote: Tony GardneriRacing has always invested significant time, energy and development effort into trying to stop “cheating”. There are many different types of cheating. In the last June build for example we installed software code to prevent on-track tire heating during qualifying for oval racing. Poor sportsmanship on track could even be construed as cheating as another example. However more often than not, the main concern for members are potential software hacks that essentially attempt to change the game in some way for the cheater’s benefit. In that regard, all of the prevention and detection code we have put in iRacing in the past was done by us internally. We never included any of that work in our release notes mainly for the obvious reason that we did not want to provide the cheaters with any information.
However in our next quarterly software update (early September) our current plan is to include new cheat prevention & detection in the update and release notes for several reasons. Mainly because the new cheat prevention and detection comes in the form of a partnership and integration we did with a professional gaming anti-cheat company called Easy Anti Cheat. We are excited about this partnership as we have enhanced our ability to detect and prevent cheating significantly. The EAC system prevents cheaters from using several common methods to try to gain an advantage over other players. This includes things like: running the iRacing simulation inside a “sandbox”, to prevent external programs from hacking into and modifying the simulation as it runs; or modifying the iRacing installation files (cars and tracks) to gain an advantage; or replacing system level components used by the simulation with versions that include cheat hacks.
When applying this next build on a Windows computer, the installer program for the EAC software will automatically be run. On Mac OSX and Linux, the EAC software is able to operate without this explicit installation step. In all cases, the EAC software is only active on your computer when you are running the iRacing simulation software – when the sim exits, the EAC software exits, too.
If you launch the simulation and an issue is detected before the simulation has connected to the race server, a message describing the problem will be shown to you in a dialog box, and the sim will not run. If an issue is detected after connecting to the race server, a message describing the problem will be shown in the Chat Pad, and you will be disconnected from the server.
The error messages are intended to be sufficient to identify what caused the issue. But if it’s not clear how to resolve the issue, email iRacing customer support at support@iRacing.com to help get you back to racing. We will work diligently with you to correct any issues. However, we do not expect many issues as we have done extensive testing already. The most likely error to arise will be if you are using replacement versions of system libraries (d3d9.dll, for example) that are not already flagged as being innocuous. Since such replacement libraries could potentially contain hacks to enable cheating, they are not allowed unless they have been validated. You can also check out the FAQ’s at Easy AntiCheat if you want here: http://faq.easyanticheat.net/index.html
We are excited to add another significant level of cheat prevention to iRacing.
Good luck on track!
Toevallig heb ik eerder deze week ook een clean install van Windows 10 Pro gedaan. En vanmiddag Setup Sync geinstalleerd.NickThissen schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:21:
Ok bedankt, vaag, die kreeg ik eerder vandaag ook al. Zullen we het even via PM verder doen? Kun je je DM (direct message) optie even aan zetten?
Geen problemen hier (al leek hij de eerste keer vast te hangen bij "downloading database" of iets dergelijks), maar uiteindelijk werkte het gewoon.
Ik heb wel een engelse versie van Windows (en ook system locale op US staan).
Maak er de Late Model van en ik kom terug van vakantie om mee te doen*
* niet echt
We testen vanavond ook het tanken wel. Eens zien of die spreiding er nog opzit...Fragbeestje schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:19:
Spekky op Road America gaat nogal snel vervelen denk ik en het snelheidsverschil is wel heel groot.
Ik stel natuurlijk altijd maar 2 auto's voor : de V8 Supercar en de Legend :-)
Maar de V8 heeft bijna niemand denk ik en de Legend heeft geen draft...
dus de KIA ... of de Radical... of nee ... de Nationwide ...![]()
Maar hetgeen ik me nog wel kan herinneren van de vorige finale met de KIA : zit die bug er nog in van die pitstop waar je plots zo maar even 7 seconden of zo op iemand kan verliezen dankzij die "random" timer?
Dat vond ik wel een serieuze afknapper. Eerste pitstop reeks verloor Paul ontzettend veel tijd en vond ik het helemaal niet erg![]()
Maar 2e pitstop ronde speelde ik met die timer zomaar even 4 plaatsen kwijt en 7 seconden dus als dat nog niet opgelost is dan zou ik toch een andere auto nemen.
De caddy is ook toegevoegd om die ook te testen....
Mmmm vraag me af je dan nog een dx9 hook kan gebruiken ala radeon pro of shaderfx , sweetfx,...
Vind het wel een goeie zet om het uit te besteden. De enige mogelijk anti-cheat is om gewoon up to date te blijven en nieuwe cheats te blocken. Er bestaat geen algemene anti-cheat die alle soorten cheats verkomt, mensen verzinnen zo binnen 5 minuten een nieuwe manier om het te omzeilen en de anti-cheat engine moet er gewoon bovenop blijven op het een beetje tegen te kunnen gaan. Dat kan iRacing zelf nooit (en dat heeft het ook niet gedaan denk ik). Heb me er nooit zo over uitgesproken maar ik denk dat cheaten in iRacing ontzettend makkelijk is, ze staan nou niet echt bekend om snel dingen te kunnen veranderen dus anti-cheat lijkt me vergelijkbaar. Goeie zet dus om het uit te besteden.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
En het is totaal iets anders geworden, maar dat merken jullie later wel
Attached is the 2015 Season 4 preliminary Schedule. As always this may be subject to change before the new season starts. There are some minor errors on this schedule due to content that is not currently in the membersite database. Here are some of the changes for this season.
The Kia now has its own stand alone season. This is an open setup series.
The Cadillac is back to being a stand alone season and this will remain fixed setup.
The HPD has been removed from the IMSA series and will now be paired with the Radical in a multiclass series.
The IMSA series will have the Riley DP car removed and the new Corvette DP car will take its place.
The Toyota Xfinity car will join the Class B NASCAR series.
There will be a 25 week INDYCAR Winter series using the road license and featuring both oval and road races. This will be an open setup series.
The Blancpain Endurance Series will only be a 6 week season and the qualifying season for the Blancpain GT Series that will launch in 2016.
Steve
[ Voor 77% gewijzigd door Niellie41 op 25-08-2015 23:38 ]
Verwijderd
Niellie41 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:10:
...Eldora...
Hopen dar er geen amerikaan op dit forum komt.
Haha!Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:15:
[...]
![]()
Hopen dar er geen amerikaan op dit forum komt.
Vorig jaar keek ik voor het eerst naar een dirt racen en ik snap wel waarom het vet is. 4/5 wijd driftend door de bocht.
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
![]()