Ik heb hier eigenlijk wel interesse in, maar ik weet niet 100% zeker of ik hier wel tijd voor heb. Er is helemaal geen flexibiliteit qua teams.
Ik hou het fijn bij de NES (en GES organisatie), word me veel te druk anders, en max 3 man per team helpt daar inderdaad ook niet bij...
Inderdaad, 3 vaste rijders per team. Ik zelf kan 1 week op 4 niet en wil daarmee niet iemand anders blokkeren. Me dan maar voor 100% op NES (en eventueel GES) storten.
Wat gebeurde er tijdens de 24hr bij jullie nou eigenlijk ThiJor ?
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Dat er maar 3 rijders per team zijn vind ik ook een negatief punt, hoewel ik begrijp dat je committed teamgenoten moet hebben, het blijft een hobby. Om de week een zaterdag te moeten opofferen vind ik nogal wat.
Zo’n pro serie lijkt me wel leuk, maar of ik me daaraan kan/wil committeren.
Het zou in mijn ogen beter zijn als ze een max aantal rijders zouden bepalen en dat er 1 rijder aan het einde van het seizoen gewisseld mag worden. Hardcore teams kunnen dat prima met 3 behappen, wat meer casual teams kunnen dan 1 wagen op de grid brengen met 5/6 members in het team en per race bekijken wie kan. Dat zou op de kwaliteit niet uit moeten maken.
Het zou in mijn ogen beter zijn als ze een max aantal rijders zouden bepalen en dat er 1 rijder aan het einde van het seizoen gewisseld mag worden. Hardcore teams kunnen dat prima met 3 behappen, wat meer casual teams kunnen dan 1 wagen op de grid brengen met 5/6 members in het team en per race bekijken wie kan. Dat zou op de kwaliteit niet uit moeten maken.
Ik ben in iedergeval niet snel genoeg en houdt het lekker bij de BP Endu/Sprint normaal want dat gaat al hard zat.
Idioot rijgedrag van mijn teammaat. Gewoon geen woorden voor, maar toch een kleine samenvatting:derx666 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:12:
Wat gebeurde er tijdens de 24hr bij jullie nou eigenlijk ThiJor ?
Het begint al bij de start. Ik raad hem aan om in zijn eerste stint de curb bovenaan Eau Rouge/Raidillon te vermijden omdat de server daar problemen kan geven met zoveel auto's. Hij negeert dat natuurlijk en neemt 2 slow downs in de eerste 3 rondjes. In de 7de ronde probeert hij al eens een BMW in te halen buitenom in Blanchimont (!). Wij hebben hem toen al gezegd het rustiger aan te doen. Paar rondjes later probeert hij dat toch opnieuw met contact tot gevolg. De BMW had zware schade, wij wat minder en hij kon doorrijden met alleen maar 2kph minder topsnelheid. Tegen het einde van de stint nadert hij dan op een BMW op Kemmel. De BMW neemt een verdedigende lijn, dus hij probeert langs links in te halen. Om een of andere reden wijkt hij echter wat uit naar rechts en tikt de BMW aan op het linkerachterwiel. Beide de muur in...
In de pits hadden we dan iets van 8 minuten repairs, ze allemaal genomen en Roope heeft een paar rondjes gereden, maar het stuur stond nog scheef en we hadden een topsnelheid van 240kph. Motivatie was toen al gezakt tot op het vriespunt en we hebben er maar de brui aan gegeven.
Voor de HPD, gewoon pure pech. Eerste keer aangetikt in de busstop nadat een GT3 controle verloor, 2de keer een spinnende RUF niet kunnen ontwijken in de no name corner. Auto scheef, toch nog 2u door kunnen rijden totdat Mike een tankslapper kreeg in Courbe Paul Frère, einde race.
Kan nog he kunnen met "robbert" rijdenVerwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:23:
Dat er maar 3 rijders per team zijn vind ik ook een negatief punt, hoewel ik begrijp dat je committed teamgenoten moet hebben, het blijft een hobby. Om de week een zaterdag te moeten opofferen vind ik nogal wat.
Balen man... Ik moet eerlijk zeggen dat ik Richard ook meestal met een grote bocht probeer te ontwijken. Hij is wel snel, maar ook erg onvoorspelbaar. Dan laat ik hem liever voorbij en wacht wel totdat hij zichzelf elimineert, wat helaas voor jullie nu ook weer het geval was.
Ik neem aan dat hij niet een van de gegadigden voor je NES team is
Cube Nuroad Race (2022)
Goede gokderx666 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:48:
Balen man... Ik moet eerlijk zeggen dat ik Richard ook meestal met een grote bocht probeer te ontwijken. Hij is wel snel, maar ook erg onvoorspelbaar. Dan laat ik hem liever voorbij en wacht wel totdat hij zichzelf elimineert, wat helaas voor jullie nu ook weer het geval was.
Nog een reden om geen GT1 te gaan rijden
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Toch niet de GT1 in GES?ThiJor schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:51:
[...]
Goede gokHij wil GT1 proberen komend seizoen.
Is dat nu een dikke hint voor de GES auto's? Als je er al meer van af weet om mee te beginnen natuurlijk
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat hij echt gaat doen. Hij leek me meer bezig met het proberen voor een Pro licentie op Oval. Het zou wel veel verklaren.
Dat scheelt natuurlijk al de helft in zijn geval... Hoeft ie zich alleen nog maar te concentreren om linksaf te slaan
Cube Nuroad Race (2022)
Zelf mee rijden ga ik absoluut niet doen. Ik krijg al de kriebels als ik over acties uit de GT3 ga denken (al zal het met pro wellicht meevallen). Dus om er zelf tussen te rijden. Nuh 
Maar helpen kan zeker
Begin steeds meer thuis te raken in het setup gebeuren, dus wie weet.
Maar helpen kan zeker
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Verwijderd
Kan altijd hopen dat Joep of Nick hapt, want ik weet natuurlijk nietsThiJor schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:01:
[...]
Is dat nu een dikke hint voor de GES auto's? Als je er al meer van af weet om mee te beginnen natuurlijk![]()
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat hij echt gaat doen. Hij leek me meer bezig met het proberen voor een Pro licentie op Oval. Het zou wel veel verklaren.
- TonyThe Corvette DP car is on track to replace the Riley DP car for next season although as always not 100% guaranteed as still some work to do on it.
Ben benieuwd hoe die zich verhoudt qua snelheid. Hoe zou hij moeten zijn, even snel als de oude? Als hij veel sneller is dan de oude dan is het misschien tijd om de HPD uit die serie te halen (en apart in een sprint serie te stoppen, eventueel met de Radical wat Tony ook al voorgesteld heeft vandaag).
Verwijderd
Als ik de tijden van RL daytona kan geloven zou hij ongeveer even snel moeten zijn.NickThissen schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:45:
Ben benieuwd hoe die zich verhoudt qua snelheid. Hoe zou hij moeten zijn, even snel als de oude? Als hij veel sneller is dan de oude dan is het misschien tijd om de HPD uit die serie te halen (en apart in een sprint serie te stoppen, eventueel met de Radical wat Tony ook al voorgesteld heeft vandaag).
Wat betreft de F1 auto.We are working on a new F1 car, the McLaren, but it will not be ready certainly for the start of season 4 so we will the Williams car.
V8 @ Motegi East, perfecte combinatie! Twee heel gave races gehad.
Voor de meelezers die eventueel met iRacing willen beginnen. Ze hebben voor nieuwe leden weer een mooie aanbieding voor 3 maanden (PR-SummerSaleNew):
https://members.iracing.c...ion_code=PR-SummerSaleNew
(Als je hier gebruik van maakt vergeet dan niet om yuppers@invisio.nl op te geven als referral)
(Als je hier gebruik van maakt vergeet dan niet om yuppers@invisio.nl op te geven als referral)
Ik vond het wel heel jammer om niet mee te rijden, maar ik kon al weer langer rijden dan vorige week, dus er is progressieNiellie41 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:43:
V8 @ Motegi East, perfecte combinatie! Twee heel gave races gehad.
[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 03-08-2015 22:59 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
De tweede race heb ik echt 3-4 rondjes verdedigd voor wat het waard was en zo P5 gepakt.JoepW schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:56:
Voor de meelezers die eventueel met iRacing willen beginnen. Ze hebben voor nieuwe leden weer een mooie aanbieding voor 3 maanden (PR-SummerSaleNew):
[...]
Ik vond het wel heel jammer om niet mee te rijden, maar ik kon al weer langer rijden dan vorige week, dus er is progressie
Mijn banden waren zo erg gesloopt dat ik bijna nergens gas kon geven tussen de combinaties, dus ik deed alles op de exit.
Robbert 2x heel dichtbij gehad op de apex en Nick kon hem niet buitenom er voorbij krijgen en toen ging Niel met hem vechten.
Moet alleen echt wat beter aanremmen voor sommige bochten, want ik kreeg bij enkele bochten niet echt een constante lijn.....
Voor herhaling vatbaar, de Holden en Motegi.
De stand van het toernooi is bijgewerkt.
http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=34
(crap: ik zie dat ik al 6 weken niet heb kunnen rijden
)
http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=34
(crap: ik zie dat ik al 6 weken niet heb kunnen rijden
[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 04-08-2015 08:03 ]
V8s op Motegi waren zeker een mooi combi. Ik heb nu al helemaal zin in the Bathurst 1000, maar ik zie dat dit samen valt met de eerste NES en GES race.
Begreep dat er nog wat problemen waren met de Honda krachtbron
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
The Otherside schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:13:
[...]
Begreep dat er nog wat problemen waren met de Honda krachtbron
Ze hebben issues met het simuleren van de ingewikkelde failures van de ERS systemen
Ik ben wel benieuwd naar de DRS implementatie e.d.
Zou elk circuit ook DRS zones krijgen dan, of word dat vrij gegeven?
Ik ben sowieso erg benieuwd naar de nieuwe F1
Van de week nog een time-trial op de oval gedaan. Was toch wel leuk in de B-class auto. Voor ik het wist had ik er 60+ rondjes opzitten
Jij hebt toch bijzondere hobbiesHoogie2004 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:17:......Van de week nog een time-trial op de oval gedaan. Was toch wel leuk in de B-class auto. Voor ik het wist had ik er 60+ rondjes opzitten
YepJoepW schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:24:
[...]
Jij hebt toch bijzondere hobbies![]()
[afbeelding]
Al moet ik zeggen, dat was iemand anders zijn boog, en geleende pijlen van weer iemand anders... Ik moest helemaal rechtsonder mikken, 2e schot was in het midden
Even weer on-topic.
Is er vanavond nog animo voor een GT1 practice server?
Gisteravond boven verwachting veel plezier gehad met de V8 op Motegi.
Op een of andere manier werkt die combi heel goed, en ligt de baan van Motegi de V8 wel.
Ik kwam moeizaam op gang zoals gewoonlijk, en had vooral moeite met het 2e gedeelte van de chicane. Toen ik die eenmal begon door te krijgen gingen ook de tijden naar beneden, en kon ik uiteindelijk een P4 neerzetten in de quali.
Start van race 1 ging vrij goed, en kon achter Nick Paul en Niel aansluiten. Niel had even een momentje in T2, waardoor ik er vrij gemakkelijk voorbij kon. Ik hoopte dat ik bij Nick en Paul konaanhaken, maar wist dat dat moeilijk zou worden omdat ze beiden toch wel 0.5s sneller waren op een ronde. Het liep anders. Een paar bochten later raakte Paul net het gras bij het uitkomen van een bocht, en spinde. Nick kon hem niet meer ontwijken, en raakte zijn zijkant. Ik kon er gemakkelijk omheen, en zo lag ik ineens 1e. Daarna eigenlijk rustig weg kunnen rijden, al had ik tegen het einde nog een klein momentje met Eric wat gelukkig goed afliep
Race 2 door reverse grid op P11 gestart. De eerste paar rondjes waren erg leuk met gevechten, en ik kon een aantal leuke inhaalacties plaatsen. Tot ik achter Martijn kwam. Die had er ook goed de snelheid in zitten, en het was lastig om hem te passeren. Na een paar rondes had ik een run op hem richting de voorlaatste bocht (langzame linker in 2e versnelling). Zat eerst aan de buitenkant, maar toen hij die lijn af probeerde te knijpen, trok ik op het laatste moment naar binnen, en probeerde hem uit te remmen. Helaas blokkeerde ik hierbij m'n achterwielen, en ging ik dwars linksaf het gras op. Ik probeerde Martijn nog te waarschuwen, maar het was al te laat. Ik raakte hem net op z'n rechter voorwiel volgens mij, en hij moest helaas de pits opzoeken, terwijl ik gewoon door kon. Sorry Martijn...
Daarna nog een paar leuke gevechten gehad met Deni en Paul om uiteindelijk op P2 terecht te komen. Nick was helaas ondertussen al aan de horzion verdwenen, al kwma ik door wat kleine foutjes en een slowdown in de laatste paar rondes van hem toch nog terug tot zo'n 2-3 seconden, maar de race was te kort om nog iets te kunnen doen...
Al met al veel plezier gehad met deze combi... Het is wel eens anders geweest met de V8
Op een of andere manier werkt die combi heel goed, en ligt de baan van Motegi de V8 wel.
Ik kwam moeizaam op gang zoals gewoonlijk, en had vooral moeite met het 2e gedeelte van de chicane. Toen ik die eenmal begon door te krijgen gingen ook de tijden naar beneden, en kon ik uiteindelijk een P4 neerzetten in de quali.
Start van race 1 ging vrij goed, en kon achter Nick Paul en Niel aansluiten. Niel had even een momentje in T2, waardoor ik er vrij gemakkelijk voorbij kon. Ik hoopte dat ik bij Nick en Paul konaanhaken, maar wist dat dat moeilijk zou worden omdat ze beiden toch wel 0.5s sneller waren op een ronde. Het liep anders. Een paar bochten later raakte Paul net het gras bij het uitkomen van een bocht, en spinde. Nick kon hem niet meer ontwijken, en raakte zijn zijkant. Ik kon er gemakkelijk omheen, en zo lag ik ineens 1e. Daarna eigenlijk rustig weg kunnen rijden, al had ik tegen het einde nog een klein momentje met Eric wat gelukkig goed afliep
Race 2 door reverse grid op P11 gestart. De eerste paar rondjes waren erg leuk met gevechten, en ik kon een aantal leuke inhaalacties plaatsen. Tot ik achter Martijn kwam. Die had er ook goed de snelheid in zitten, en het was lastig om hem te passeren. Na een paar rondes had ik een run op hem richting de voorlaatste bocht (langzame linker in 2e versnelling). Zat eerst aan de buitenkant, maar toen hij die lijn af probeerde te knijpen, trok ik op het laatste moment naar binnen, en probeerde hem uit te remmen. Helaas blokkeerde ik hierbij m'n achterwielen, en ging ik dwars linksaf het gras op. Ik probeerde Martijn nog te waarschuwen, maar het was al te laat. Ik raakte hem net op z'n rechter voorwiel volgens mij, en hij moest helaas de pits opzoeken, terwijl ik gewoon door kon. Sorry Martijn...
Daarna nog een paar leuke gevechten gehad met Deni en Paul om uiteindelijk op P2 terecht te komen. Nick was helaas ondertussen al aan de horzion verdwenen, al kwma ik door wat kleine foutjes en een slowdown in de laatste paar rondes van hem toch nog terug tot zo'n 2-3 seconden, maar de race was te kort om nog iets te kunnen doen...
Al met al veel plezier gehad met deze combi... Het is wel eens anders geweest met de V8
Cube Nuroad Race (2022)
Ik wil wel even oefenen maar als ik de enige ben dan heeft het ook weinig zin 
Was een leuke combo gisteren, baan pastte erg goed bij die auto. Erg leuk geraced in heat 1 (al kwam ik er niet voorbij, ik kon alleen snel zijn door hem door de binnenbocht met gas geven te laten draaien, inhalen in de buitenbocht zat er dus echt niet in want ik onderstuurde steeds het gras in). Jammer dat de mensen voor me in heat 2 uitvielen.
Was een leuke combo gisteren, baan pastte erg goed bij die auto. Erg leuk geraced in heat 1 (al kwam ik er niet voorbij, ik kon alleen snel zijn door hem door de binnenbocht met gas geven te laten draaien, inhalen in de buitenbocht zat er dus echt niet in want ik onderstuurde steeds het gras in). Jammer dat de mensen voor me in heat 2 uitvielen.
Ik wil ook weer ff paar rondjes rijden. Moet het blijven proberen 
Ik zal een server opzetten.
Even nog over Motegi & V8 we hadden er bewust voor gekozen om grippy weer te hebben. Dat kan het beeld wel wat vertekenen.
Ik zal een server opzetten.
Even nog over Motegi & V8 we hadden er bewust voor gekozen om grippy weer te hebben. Dat kan het beeld wel wat vertekenen.
De baan op zich had al een heel lekkere flow. Ik denk dat dat lost stond van de grip. Deze lay-out had goede uitrem zones, maar ook een aantal bochten met een lekkere flow waar je veel tijd kon winnen als je de bochten goed nam.
eensNiellie41 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:50:
De baan op zich had al een heel lekkere flow. Ik denk dat dat lost stond van de grip. Deze lay-out had goede uitrem zones, maar ook een aantal bochten met een lekkere flow waar je veel tijd kon winnen als je de bochten goed nam.
Zekers vanavond ben ik ook weer bij de GT1 practice, afgelopen 2 weken werd een uur voor de practice me schema in de war gegooit maar vanavond ben ik erbij!JoepW schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:28:
Even weer on-topic.
Niet echt een verrassing, maar toch jammer.
http://members.iracing.co...list/3325566.page#9132194Don't include the Nurburgring in the schedule. It will not release in the build in a few weeks. Just not quite ready. Lot of work! Sorry.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 04-08-2015 18:37 ]
Ah jammer. Hopelijk een mid-season release dan.
Daar zou ik maar niet op rekenen..... Maar wie weet.deRidder schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:36:
Ah jammer. Hopelijk een mid-season release dan.
Maar als de ring niet komt dan krijgen we wel DX11
Ze hebben eens eerder een mid-season release gedaan voor een auto of track. Zeker bij een baan als de Nürburgring zie ik ze dat ook wel doen.
edit:
Jack heeft weer puik werk geleverd!
edit:
Jack heeft weer puik werk geleverd!
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 04-08-2015 18:45 ]
Hoi. Ik zit er aan te denken om iRacing een kans te geven. Ik zit echter met de nodige twijfels en ik hoor graag wat jullie over dingen denken.
1. Ik heb nog geen stuur. Ik zou 2e hands een G27 kunnen kopen, dus dat is niet zo'n punt.
2. Ik heb niet veel race(sim) ervaring. Ik heb GT1 en 3 gespeeld (zonder driving aids), maar ik denk niet dat dat echt kwalificeert als sim ervaring. Is dit een probleem, of begint iedereen als een echte beginner?
3. Ik heb niet dagelijks de tijd om te oefenen. Hoeveel tijd ik er precies in kan stoppen kan ik nu nog moeilijk inschatten, maar misschien niet meer dan een uur of 3 per week. Heeft het dan wel zin om er geld/tijd in te steken?
4. Als je alleen het basisabonnement neemt. Heb je dan voldoende tracks en auto's om met leuke racing series mee te doen? In verband met het niet weten hoeveel tijd ik er in kan stoppen wil ik voorlopig hooguit de 3 maanden voor 9$ doen en niet meer geld investeren door auto's of tracks te kopen (het stuur kan ik evt weer verkopen).
Ik ben vooral geïnteresseerd in de road races, niet in oval racing.
Verder ben ik de iRacing en first code of conduct al aan het lezen en wat lessen op youtube aan het kijken. Ik ben niet van plan om overhaast races te gaan rijden ofzo.
1. Ik heb nog geen stuur. Ik zou 2e hands een G27 kunnen kopen, dus dat is niet zo'n punt.
2. Ik heb niet veel race(sim) ervaring. Ik heb GT1 en 3 gespeeld (zonder driving aids), maar ik denk niet dat dat echt kwalificeert als sim ervaring. Is dit een probleem, of begint iedereen als een echte beginner?
3. Ik heb niet dagelijks de tijd om te oefenen. Hoeveel tijd ik er precies in kan stoppen kan ik nu nog moeilijk inschatten, maar misschien niet meer dan een uur of 3 per week. Heeft het dan wel zin om er geld/tijd in te steken?
4. Als je alleen het basisabonnement neemt. Heb je dan voldoende tracks en auto's om met leuke racing series mee te doen? In verband met het niet weten hoeveel tijd ik er in kan stoppen wil ik voorlopig hooguit de 3 maanden voor 9$ doen en niet meer geld investeren door auto's of tracks te kopen (het stuur kan ik evt weer verkopen).
Ik ben vooral geïnteresseerd in de road races, niet in oval racing.
Verder ben ik de iRacing en first code of conduct al aan het lezen en wat lessen op youtube aan het kijken. Ik ben niet van plan om overhaast races te gaan rijden ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 04-08-2015 19:25 ]
Welkom!
1. Een stuur is wel een "eis" min of meer. Het kan zonder, maar de beleving is dan totaal anders.
2. Dat is geen probleem, iRacing is voor veel mensen de eerste echte sim. Het zal even wennen zijn (en vooral heel moeilijk lijken) in het begin maar daar kom je wel overheen.
3. Dat is ook niet zo'n punt, hoewel het wel langer zal duren tot het een beetje goed loopt op die manier en de lol misschien wat langer op zich laat wachten.
4. Ja, sterker nog verreweg alle series waarvoor je content moet kopen kun je als 'rookie' niet eens aan meedoen. Je moet beginnen in de rookie series en daar gebruiken ze natuurlijk de basis content die iedereen heeft. Daar zul je de eerste paar weken wel zoet mee zijn. Sowieso geen content gaan kopen tot je zeker weet dat je het leuk vind.
1. Een stuur is wel een "eis" min of meer. Het kan zonder, maar de beleving is dan totaal anders.
2. Dat is geen probleem, iRacing is voor veel mensen de eerste echte sim. Het zal even wennen zijn (en vooral heel moeilijk lijken) in het begin maar daar kom je wel overheen.
3. Dat is ook niet zo'n punt, hoewel het wel langer zal duren tot het een beetje goed loopt op die manier en de lol misschien wat langer op zich laat wachten.
4. Ja, sterker nog verreweg alle series waarvoor je content moet kopen kun je als 'rookie' niet eens aan meedoen. Je moet beginnen in de rookie series en daar gebruiken ze natuurlijk de basis content die iedereen heeft. Daar zul je de eerste paar weken wel zoet mee zijn. Sowieso geen content gaan kopen tot je zeker weet dat je het leuk vind.
lekker
Cube Nuroad Race (2022)
Zucht... Tony begrijpt er af en toe ook echt helemaal niks van he. IMSA zit al jaren te vragen om een beter split systeem, Jonathan heeft er honderden mails aan gewijd. Nu vraagt hij het weer en krijgt hij dit als antwoord:
En bedanktYou are talking about gridding I assume.
Is er iemand al bezig met Logitech ARX? Mijn toetsenbord verlichting knippert nu bij de rev limiter maar er zijn vast betere/nuttigere dingen mee te doen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het valt allemaal niet mee inderdaad, krijg af en toe het idee dat je tegen een muur zit te lullenNickThissen schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:32:
Zucht... Tony begrijpt er af en toe ook echt helemaal niks van he. IMSA zit al jaren te vragen om een beter split systeem, Jonathan heeft er honderden mails aan gewijd. Nu vraagt hij het weer en krijgt hij dit als antwoord:
[...]
En bedankt
Ik heb vandaag mijn Symprojects Pro-Race binnengekregen. Via SimSLI wil ik nu dat ding programmeren en de shift LED's en de datadisplays gaan prima via de UI, maar de extra LED's zijn zo nog niet programmeerbaar. Daar heb je dus scripts voor nodig. Iemand die me daarmee kan helpen? Ik heb daar totaal geen kaas van gegeten.
Verwijderd
Zou iemand mij kunnen helpen ?
Ik heb veel last van mijn lage FPS. Als ik de auto 'test' op Monza, dan haal ik maar 75FPS op max settings (1900x1020). Als ik ga racen, en er zijn veel autos in de buurt, valt dit terug naar 45FPS en dit is niet speelbaar.
Het rare is, dat als ik mijn overige 2 schermen erbij aansluit, ik dezelfde FPS haal ?? Dus niet lager..
Mijn setup:
Phenom 2 X4 @ 3.8GHz
2x GTX770 2GB (SLI)
8GB RAM
128GB SSD
Windows 7
WiFi dongel (usb)
Echt een vreemde situatie dit, ik lees overal dat 1x GTX770 al voldoende zou moeten zijn voor 3x 24 inch aan te sturen op 84fpd
Ik heb veel last van mijn lage FPS. Als ik de auto 'test' op Monza, dan haal ik maar 75FPS op max settings (1900x1020). Als ik ga racen, en er zijn veel autos in de buurt, valt dit terug naar 45FPS en dit is niet speelbaar.
Het rare is, dat als ik mijn overige 2 schermen erbij aansluit, ik dezelfde FPS haal ?? Dus niet lager..
Mijn setup:
Phenom 2 X4 @ 3.8GHz
2x GTX770 2GB (SLI)
8GB RAM
128GB SSD
Windows 7
WiFi dongel (usb)
Echt een vreemde situatie dit, ik lees overal dat 1x GTX770 al voldoende zou moeten zijn voor 3x 24 inch aan te sturen op 84fpd
Zou je een screenshot van je iRacing instellingen kunnen maken? Ik vermoed dat het probleem daar ergens zit.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:25:
Mijn setup:
Phenom 2 X4 @ 3.8GHz
2x GTX770 2GB (SLI)
8GB RAM
128GB SSD
Windows 7
WiFi dongel (usb)
Verwijderd
Als ik vanavond thuis ben doe ik dat..
Het rare is, als ik de graphic-instellingen op 'low' zet, dan heb ik nog steeds maar een schrale 95fps..
Het rare is, als ik de graphic-instellingen op 'low' zet, dan heb ik nog steeds maar een schrale 95fps..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 08:35 ]
Ik zou sowieso naar een utp verbinding overgaan. 
Ik denk dat je er verstandig aan doet om de proc en gpu belasting eens te monitoren tijdens iRacing.
Mijn gok: cpu is de bottleneck.
Ik denk dat je er verstandig aan doet om de proc en gpu belasting eens te monitoren tijdens iRacing.
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 05-08-2015 09:21 ]
Verwijderd
3 threads op het forum die er redelijk diep op in gaan.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:25:
Mijn setup:
Phenom 2 X4 @ 3.8GHz
2x GTX770 2GB (SLI)
8GB RAM
128GB SSD
Windows 7
WiFi dongel (usb)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1420838.page
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1455588.page
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3192536.page
Als je net als mij geen eye candy freak bent: (na het aanpassen moet je wel een nieuwe sessie starten)
- In de rij met shaders alles uitvinken.
- Met details enkel crowd op low.
In je nvidea settings texture quality van quality naar performance zetten.
Dat je op 1 als op 3 schermen dezelfde FPS hebt is wel vreemd, staat vsync toevallig aan, dat is de enige reden die ik kan bedenken?
Succes!
Verwijderd
dat zou niet zoveel moeten uitmaken. Ik gebruik zelf 160.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:10:
Ik heb wel mijn FOV maximaal staan, wellicht beinvloed dat de FPS ook ?
Ik zit hier ook al een tijdje te monitoren, maar heb wel gemerkt dat als je bij GoT wilt spelen op maandag, je wel een hoop content aan moet schaffen. Zo'n 10 stuks cars en 10 stuks tracks.NickThissen schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:27:
Welkom!
Ben voorlopig nog aan het trainen en nu GT1 series content aangeschaft voor de laatste maand van seizoen 3.
Welkom!Gogol schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
Ik zit hier ook al een tijdje te monitoren, maar heb wel gemerkt dat als je bij GoT wilt spelen op maandag, je wel een hoop content aan moet schaffen. Zo'n 10 stuks cars en 10 stuks tracks.
Ben voorlopig nog aan het trainen en nu GT1 series content aangeschaft voor de laatste maand van seizoen 3.
Idd rijden we op maandag nogal wat verschillende auto's en op veel verschillende tracks.
Dat is een groot deel van de fun van het maandag toernooi
We hebben overigens wel altijd zeker 2 races met 100% basic content.
En nu je met de GT1 serie begint kan ik je aanraden om op dinsdag langs te komen bij de training van GoT voor de GT1 serie.
Verder zou het leuk zijn als je in je handtekening hier op GoT een link plaatst naar je iRacing profiel. Dan kunnen members van iRacing je ook in iRacing vinden. (Hier de uitleg hoe je dat doet)
En verder kan je je registreren in onze rijdersdatabase EN op onze site (beetje ingewikkelde procedure, sorry) om alle faciliteiten te kunnen gebruiken: Hier kan je de instructie daarvoor vinden
Heb je het probleem ook als je geen SLI draait?Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:25:
Mijn setup:
Phenom 2 X4 @ 3.8GHz
2x GTX770 2GB (SLI)
8GB RAM
128GB SSD
Windows 7
WiFi dongel (usb)
En zoals Joep al aangaf. UTP en heel snel
en welkom
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Verwijderd
Sli kan ook impact hebben. Met wifi, vsync een verkeerde fov op een macbook heb ik ook 3 jaar zonder problemen gereden en goede iRating progress gehaald zonder disco's.
Ik heb mijn PC ook gewoon verbonden met Wifi, en nog nooit klachten gehoord van anderen over een slechte verbinding. Dus zo erg is het niet.
Heb zelfde probleem heb 2de handse pro-race ennheb er beetje spijt van simsli is enige goede software maar tot versie 2 af is mot je scripten maar hoe staat nergens uitgelegd en maile en threads helpen niet "been there". Dirk ook al eens laten kijken voor fanaled support maar hij kan de usb communicatie niet onderscheppen op zijn pc. Als je demakers van hun eigen softwate contacteerd dat functies niet werken negeren ze je...ThiJor schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:30:
Ik heb vandaag mijn Symprojects Pro-Race binnengekregen. Via SimSLI wil ik nu dat ding programmeren en de shift LED's en de datadisplays gaan prima via de UI, maar de extra LED's zijn zo nog niet programmeerbaar. Daar heb je dus scripts voor nodig. Iemand die me daarmee kan helpen? Ik heb daar totaal geen kaas van gegeten.
Ja ik ben er mee begonnen en krijg mijn shiftLED's al aan het knipperen, maar krijg nu foutmeldingen op een if-else. Dit gaat geen makkelijk werkje wordendabelg schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:41:
[...]
Heb zelfde probleem heb 2de handse pro-race ennheb er beetje spijt van simsli is enige goede software maar tot versie 2 af is mot je scripten maar hoe staat nergens uitgelegd en maile en threads helpen niet "been there". Dirk ook al eens laten kijken voor fanaled support maar hij kan de usb communicatie niet onderscheppen op zijn pc. Als je demakers van hun eigen softwate contacteerd dat functies niet werken negeren ze je...
Iemand ervaring met Delphi?
Met een beetje googlen moet je er toch wel uitkomen lijkt me? Problemen met if else.. als ik zoek op 'delphi if else' zie ik dat je iets als 'if ... then .. else ..' moet gebruiken, ik gok dat je 'then' niet hebt omdat dat niet 'standaard' is
Heb even de utp kabel aangesloten maar merk geen verschil..JoepW schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:20:
Ik zou sowieso naar een utp verbinding overgaan.
GPU1: 50%
GPU2: 50%
CPU: allemaal +-65%
Heb ook de laatste drivers..
Delphi is toch gewoon Pascal toch?
Heb daar vroeger wel les in gehad, en heel af en toe gebruik ik het nog wel eens als hobby. Stuur de code maar in de PM dan, misschien dat ik er iets mee kan.
Maar inderdaad zoals Nick al zei, ergens een statement fout zoals geen then gebruiken, of een ; } ) vergeten ergens. Die zijn ook best belangrijk
Heb daar vroeger wel les in gehad, en heel af en toe gebruik ik het nog wel eens als hobby. Stuur de code maar in de PM dan, misschien dat ik er iets mee kan.
Maar inderdaad zoals Nick al zei, ergens een statement fout zoals geen then gebruiken, of een ; } ) vergeten ergens. Die zijn ook best belangrijk
Nee ik heb een "if... then... begin... end... else... begin... end" structuur omdat ik meerdere statements heb binnen de if en de else blokken. Ik krijg een "identifier expected" compileerfout die naar de else wijst. Bij het googlen kom ik dan terecht op forums die zeggen dat ge dan "begin...end" moet toepassen, wat ik al doe.NickThissen schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:07:
Met een beetje googlen moet je er toch wel uitkomen lijkt me? Problemen met if else.. als ik zoek op 'delphi if else' zie ik dat je iets als 'if ... then .. else ..' moet gebruiken, ik gok dat je 'then' niet hebt omdat dat niet 'standaard' is
Gevonden en het lag inderdaad aan een (paar) verkeerde ;
[ Voor 4% gewijzigd door ThiJor op 05-08-2015 19:30 ]

Een aantal details over seizoen 2 van de GES zijn zojuist bekend gemaakt! De volledige regels en inschrijving details komen binnenkort.
De details zijn hier te lezen:
http://www.got-racing.eu/wp/?p=1540
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/3325710.page
[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 05-08-2015 21:02 ]
17 October kan ik niet, dan zit ik ergens in Zuid-Afrika vakantie te vieren als ik me niet vergis. Of ik ben dan net geland op schiphol.
Maar mensen intresse om de CSpec te gaan rijden samen met mij?
jeeej goed bezig! Opvallende keus kwa auto's wel jammer vind ik zelf dat er zoals gezegd zoveel gt3 race series zijn er toch een gt3 tussen zit, wel slim om het tot 1 auto te houden.
Benieuwd wie deze serie allemaal gaan rijden!
Benieuwd wie deze serie allemaal gaan rijden!
Bewust om 'GES-rijders' van het seizoen 1 een mogelijkheid te geven.TuxieDeni schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:19:
... er toch een gt3 tussen zit,...
Ook een mooie keuze van klasses. Lijkt wat IMSA geïnspireerd.
Ziet er leuk uit iig... Klasse werk weer mannen!
Cube Nuroad Race (2022)
klinkt logisch!JoepW schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:41:
[...]
Bewust om 'GES-rijders' van het seizoen 1 een mogelijkheid te geven.
Zo, weer eens een race gereden. Laguna Seca met de Aston Martin. 15 minuten geoefend en de race uitgereden met 4 incs. Saaie race verder, weinig actie gezien behalve wat spins e.d. Setup voor de AM was ook niet te vinden dus maar de baseline gepakt, minder fuel erin en gaan. Niet echt handig, ding is zo onderstuurd als wat maarja.
En GES ziet er mooi uit hoor! Goed over nagedacht en zal ook wel razend populair zijn wederom. Ik kijk deze keer toe vanaf de zijlijn
En GES ziet er mooi uit hoor! Goed over nagedacht en zal ook wel razend populair zijn wederom. Ik kijk deze keer toe vanaf de zijlijn
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Leuke combinatie van auto's.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
De DP en C-Spec had ik wel verwacht, de GT3 niet. Ben benieuwd hoe dicht de DP's en BMW's op elkaar zullen zitten.
Mijn voorkeur is DP -> C-Spec. Hoop dat ik met SFH een team op de grid kan krijgen.
Een paar rondjes met de huidige DP gereden en dat viel niet tegen. En heb Deni gespot!
Mijn voorkeur is DP -> C-Spec. Hoop dat ik met SFH een team op de grid kan krijgen.
Een paar rondjes met de huidige DP gereden en dat viel niet tegen. En heb Deni gespot!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 22:35 ]
De nieuwe DP is toch veel sneller dan de BMW GT3? Volgens mij zelfs sneller dan de huidige HPD.
Volgens mij beetje langzamer dan de huidige HPD die wij hebben. Dat is dan wel de echte auto vergeleken met onze sim auto, en daar zit soms wel paar seconden verschil in, dus blijft even afwachten.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:35:
De DP en C-Spec had ik wel verwacht, de GT3 niet. Ben benieuwd hoe dicht de DP's en BMW's op elkaar zullen zitten.
Leuke selectie auto's. Ik wil wel weer aansluiten bij racecontrol, vorig jaar ook leuk om te doen.
Ik ben al een stukje opgeschoten en heb de shiftLED's in orde met ook alternatieve sequentie als de pit limiter staat ingeschakeld. Ik heb ook op beide displays wat ik er op wil zien, namelijk rondjes afgelegd en benzine over in de tank. Versnelling gaan ook en ik ben er in geslaagd om al 2 functies toe te voegen aan de extra LED's: lage brandstof (minder dan 7 liter) en een indicatie dat ik met mijn rem aan het slepen ben terwijl ik 100% gas geef. De vlaggen zullen hopelijk voor morgen zijn, samen met een indicatie voor de TC.dabelg schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:41:
[...]
Heb zelfde probleem heb 2de handse pro-race ennheb er beetje spijt van simsli is enige goede software maar tot versie 2 af is mot je scripten maar hoe staat nergens uitgelegd en maile en threads helpen niet "been there". Dirk ook al eens laten kijken voor fanaled support maar hij kan de usb communicatie niet onderscheppen op zijn pc. Als je demakers van hun eigen softwate contacteerd dat functies niet werken negeren ze je...
Als je wilt help ik je met jouw script.
Graag!gtrNL schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:20:
....Ik wil wel weer aansluiten bij racecontrol, vorig jaar ook leuk om te doen.
Verwijderd
Ik ben weer wat verder mbt het uitzoeken van dit mysterie. Als ik "cockpit mirrors" aanzet, dan valt de FPS met meer dan 50 terug. Zonder cockpit mirrors zit ik stabiel rond, of boven de 150FPSWLC91 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:13:
[...]
Heb even de utp kabel aangesloten maar merk geen verschil..
GPU1: 50%
GPU2: 50%
CPU: allemaal +-65%
Heb ook de laatste drivers..![]()
Maar wat zijn nu je instellingen in-game?Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:17:
[...]
Ik ben weer wat verder mbt het uitzoeken van dit mysterie. Als ik "cockpit mirrors" aanzet, dan valt de FPS met meer dan 50 terug. Zonder cockpit mirrors zit ik stabiel rond, of boven de 150FPS
Zonder meer info moeten wij met de ogen dicht wat rond te schieten.
Bekend.... Zoals Niel al schrijft. Plaats even een screenie van je in-game settings. Dan kunnen we je pas echt helpen.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:17:
[...]
Ik ben weer wat verder mbt het uitzoeken van dit mysterie. Als ik "cockpit mirrors" aanzet, dan valt de FPS met meer dan 50 terug. Zonder cockpit mirrors zit ik stabiel rond, of boven de 150FPS
Verder zou het leuk zijn als je in je handtekening hier op GoT een link plaatst naar je iRacing profiel. Dan kunnen members van iRacing je ook in iRacing vinden. (Hier de uitleg hoe je dat doet)
En verder kan je je registreren in onze rijdersdatabase EN op onze site (beetje ingewikkelde procedure, sorry) om alle faciliteiten te kunnen gebruiken: Hier kan je de instructie daarvoor vinden
Bron: http://members.iracing.co.../600/3260458.page#9134500quote: David TuckerDave is working on flat spots, I don't know when it will go to members, but I have heard good things about it. I think it is all tied together with the marbles and track heat work so expect a rather large update at some point in the future.....
[ Voor 24% gewijzigd door JoepW op 06-08-2015 08:36 ]
Die flatspots worden een ramp voor mij in de GT1's...
Ik wil ook weer meedoen met de racecontrol van GES, maar het hangt af of ze mij nodig hebben met het team of niet. Normaal zou het moeten lukken.
Ik wil ook weer meedoen met de racecontrol van GES, maar het hangt af of ze mij nodig hebben met het team of niet. Normaal zou het moeten lukken.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:35:
Heren zelf ben ik ook nog opzoek naar een team, hmm heb wel een teamgenoot maar zijn voorkeur ligt meer bij de BMW, zelf vind ik persoonlijk de DP een uitdaging maar vindt alles best.-PassY- schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:07:
17 October kan ik niet, dan zit ik ergens in Zuid-Afrika vakantie te vieren als ik me niet vergis. Of ik ben dan net geland op schiphol.
misschien dat we samen een team kunnen vormen?
Als ik de post van David goed begrijp, hoeven we dynamic surface niet zo snel te verwachten.
Er werd gezegd aan het eind van het jaar toch, dus 2016 S1?Niellie41 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:51:
Als ik de post van David goed begrijp, hoeven we dynamic surface niet zo snel te verwachten.
Maar hij klinkt inderdaad minder optimistisch.
Verwijderd
Ik ben nog even niet opzoek naar een team in afwachting van het de reacties binnen SFH.nickkoole schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:28:
Heren zelf ben ik ook nog opzoek naar een team, hmm heb wel een teamgenoot maar zijn voorkeur ligt meer bij de BMW, zelf vind ik persoonlijk de DP een uitdaging maar vindt alles best.
misschien dat we samen een team kunnen vormen?
Vraag me eigenlijk ook af hoe het downforce model van de nieuwe DP eruit komt te zien. Heeft iemand daar iets over gelezen?
Het huidige model is wel ok, want de auto heeft behoorlijke GT trekjes, zeker als de downforce eraf gehaald wordt. Als het a la F1/HPD wordt, dan wordt het een zwaar seizoen voor me.
Als grote Dave erbij betrokken is kan het zo nog een jaar langer duren. Al liet het laatste filmpje al heel wat in gevorderd stadium zien. Maar die laatste eindjes goed krijgen... daar komt de klok soon vandaan.Niellie41 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:51:
Ik hoop zelf dat ze dynamische track temps en marbles losknippen van elkaar. Want die marbles op alle clients gelijk krijgen lijkt me echt een lastige job met veel haken en ogen.
We rekenden er al een beetje opThiJor schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:04:
Die flatspots worden een ramp voor mij in de GT1's...
Maar als je kan/moet racen dan niet of part-time.
Dat valt toch wel mee? Ik denk niet dat het echt om individuele marbles gaat, maar gewoon een aantal verschillende textures, weinig tot heel veel oid, en om de plek van die marbles door te sturen lijkt me niet ingewikkelder dan het doorsturen van de temperatuur op elke plek van de baan.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:11:
Ik hoop zelf dat ze dynamische track temps en marbles losknippen van elkaar. Want die marbles op alle clients gelijk krijgen lijkt me echt een lastige job met veel haken en ogen.
Nee, ze hebben nooit een datum of iets dergelijks genoemd. Dat doen ze eigenlijk alleen als ze het (bijna) zeker weten.deRidder schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:00:
[...]
Er werd gezegd aan het eind van het jaar toch, dus 2016 S1?
Maar hij klinkt inderdaad minder optimistisch.
Verwijderd
Ik kreeg de indruk dat de marbles op dezelfde manier werken als de pionnen en op de server wordt bij gehouden waar ze liggen. Met enkel textures zou het lastig worden een echte dynamische racelijn te krijgen omdat dan marbles op de racelijn kunnen komen te liggen. (met name op ovals).Martinoes schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:14:
[...]
Dat valt toch wel mee? Ik denk niet dat het echt om individuele marbles gaat, maar gewoon een aantal verschillende textures, weinig tot heel veel oid, en om de plek van die marbles door te sturen lijkt me niet ingewikkelder dan het doorsturen van de temperatuur op elke plek van de baan.
De marbles gaan natuurlijk niet echte objecten worden zoals de pionnen, dat lijkt me toch wel extreem overdreven.
Ze kunnen natuurlijk op elke positie van de baan gewoon een waarde "marble density" zetten wat aangeeft hoeveel marbles er per oppervlakte liggen in dat stukje. Daarna kan de client gewoon een texture plakken die meer of minder marbles laat zien, maar de texture is puur grafisch. De physics zitten gewoon in de marble density en als je over een stukje baan rijdt met een hoge marble density krijg je wat meer marbles op je wielen, bijvoorbeeld.
Zo kunnen ze prima de marbles laten verschijnen waar ze horen en laten weghalen waar ze niet horen (op de racelijn). Ze hoeven niet elke marble helemaal te simuleren hoe hij van je band af vliegt, ze kunnen gewoon een gemiddelde afstand doen, wat random variatie erop, en je gaat het verschil echt niet zien.
Ze kunnen natuurlijk op elke positie van de baan gewoon een waarde "marble density" zetten wat aangeeft hoeveel marbles er per oppervlakte liggen in dat stukje. Daarna kan de client gewoon een texture plakken die meer of minder marbles laat zien, maar de texture is puur grafisch. De physics zitten gewoon in de marble density en als je over een stukje baan rijdt met een hoge marble density krijg je wat meer marbles op je wielen, bijvoorbeeld.
Zo kunnen ze prima de marbles laten verschijnen waar ze horen en laten weghalen waar ze niet horen (op de racelijn). Ze hoeven niet elke marble helemaal te simuleren hoe hij van je band af vliegt, ze kunnen gewoon een gemiddelde afstand doen, wat random variatie erop, en je gaat het verschil echt niet zien.
Oke, ik dacht dat ze dat in het filmpje op youtube hadden gezegd. Maar nu ik het terug kijk staat er inderdaad 'soon'. Waarschijnlijk wishful thinking.Niellie41 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:17:
[...]
Nee, ze hebben nooit een datum of iets dergelijks genoemd. Dat doen ze eigenlijk alleen als ze het (bijna) zeker weten.
Ik denk ook dat ze dit doen. Lijkt me de enigste realistische oplossing (qua computer kracht). In het filmpje zie je ook dat de marbels gewoon een platte textuur is op de baan en zeker geen 3D objecten.NickThissen schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:22:
...
...
Dit topic is gesloten.
![]()