iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.870 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-10 11:32
Alweer de MX-5 vanavond? Gisteren al drie uur in dat ding gezeten. Nou ja, denk dat ik wel even mee doe.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
dabelg schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:13:
juist stream gezien die rachel is nog de slimste van de hele hoop ;)
Wim, je mag gewoon zeggen wat je denkt hoor ;) Beter dan er een beetje omheen draaien vind ik. Ik ga er van uit dat je het niet eens was met de penalty? Kan ik wel begrijpen hoor, het was voor ons ook een lastige beslissing, maar we kunnen er wel gewoon op een normale manier over discussieren denk ik :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:23:
[...]De penalty voor Dennis was jammer, maar We waren van mening dat Michel nergens naar toe kon, zat midden in de bocht en deed zijn best om drie vechtende Rufs langs te laten nadat Rudy niet zo handig inhaalde (achteraf gezien hadden we Rudy ook penalty moeten geven misschien haha, dan was het gevecht nog door gegaan :p). Als hij dan toch aangetikt wordt en zn auto kapot heeft dan is dat wel een penalty waard denk ik.
Ik had gisteren in het laatste deel van de race niet verbaast geweest als ik een warning had gekregen. Zeker de situatie die ontstond in T1 met Danny, want ik was de wagen kwijt bij de entry en ving hem echt net op tijd omdat Danny mij ruimte gaf.

Later bij Michel was het een lastige keuze, met Yassine en Dennis achter me. Normaal zou ik beide bochten wachten, maar als ik zou wachten zou ik waarschijnlijk een aanval van de heren achter me krijgen. Dat was de reden waarom ik besloot er toch tussen te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
NickThissen schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:31:
[...]

Wim, je mag gewoon zeggen wat je denkt hoor ;) Beter dan er een beetje omheen draaien vind ik. Ik ga er van uit dat je het niet eens was met de penalty? Kan ik wel begrijpen hoor, het was voor ons ook een lastige beslissing, maar we kunnen er wel gewoon op een normale manier over discussieren denk ik :)
kunnen we doen ja maar iedeen heeft zijn visie, dat ik er niet mee akkoord ben heb ik al gezegd. (en ben ook maar met race gestopt met nog 6-8 min op de klok die penalty te serven. + de pech die ik heel de race al had met slower traffic, wat ook in de stream even komt dat ik 1,5.sec verlies op 1 corner, samenloop omstandigheden zullen we maar zeggen)

ik heb gewoon de mening van Rachel hier en heb dat ook meermaals in spoon 130 R gedaan als snellere klasse of om race leader door te laten. (pak gewoon corner breeder en eventueel inc soo what) en volgens dirkT zijn uitleg had ik ook geen divebomb ;p Achja dingen gebeuren had trouwens geen enkel idee dat michel de auto verloor daar, had geen X4 + hoorde niets spinnen + stond op apex stil. En dan komt die black flag inderdaad hard aan. Pot racing was ongeveer het zelfde maar die reed stuk sneller dan ik.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik heb gisteren een leuke race gehad. En verbaasd over mijn resultaat, zeker gezien de minimale tijd die ik had om te oefenen.

Door een slechte Qualify vanaf P22 gestart, wat ik opzich niet zo erg vond. Dan had ik tenminste wat te doen 3 uur lang. Maar door de chaos was ik na 1 ronde al weer gestegen naar P15. Daarna rustig mijn rondjes gereden en bijna een foutloze race gereden, maar 1 keer gespind in spoon, waarbij ik dacht dat ik de auto weer onder controle had, maar te snel terug op het gas ging en alsnog achterstevoren.

Uiteindelijk op P7 gefinished, wat ik totaal niet verwacht had.

Voor de rest vond ik het een geslaagde combo de MX5 samen met de C-Spec. Ik had totaal geen moeite met inhalen van de MX5's, iedereen was redelijk voorspelbaar en heel zelden dat het gebeurde dat iemand twijfelde welke lijn ze pakten. Dit was in ieder geval veel simpeler dan in de HPD met 3 andere classes tegelijk op de baan :D

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:11

Niellie41

[object Object]

Het was eer mijn eerste race sinds een lange tijd en het ging nog best goed. Ik begon de race met een dubbele stint. Ik reed best constante en heb geen grote fouten gemaakt. Alleen een paar keer een beetje verremd. Helaas ging de tweede helft van de race minder.

Traffic management is een belangrijk onderdeel hierin. Soms heb je geluk, soms minder. Ik reed in het begin achter Bob en het gat werd groter en kleiner door het verkeer. Je doet er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Mijn race in een notendop. Heb die MX5 nooit gezien bij het uitkomen van de 130R :X

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als ik eerlijk ben had je dat toch heel makkelijk kunnen ontwijken Pascal ;) Je ziet bij ingaan van de bocht al rook en dat er iemand stil staat, waarom niet van je gas af? Dit hebben we ook tig keer gezien als race control, ik kan me zo letterlijk 5 crashes herinneren die gewoon niet nodig waren maar alleen gebeurden omdat mensen niet afremmen voor een crash. Eentje reed letterlijk met 200 km/h vol gas in een stilstaande auto die er al 5 seconden stond (die heb ik dan ook maar gewoon een warning gegeven ook al was hij total loss).

Makkelijk zeggen achteraf natuurlijk, maar dit komt te vaak voor imo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik zag de ruf aan de binnenkant staan. Ging 50m eerder van mijn gas/remmen. Was in de veronderstelling dat het alleen de Ruf was, en niet dat er nog ergens een MX5 was, dus ik was al wel aan het gas geven op dat moment om rechts van de chicane wat MX5's in te halen.

Gewoon een inschattings fout inderdaad, maar ik heb de replay ook terug gekeken. Het waren 2 ongelukken waar ik op af reed ipv 1 dat ik dacht :) Spotter was ook doodstil op dat moment

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:32

derx666

mecker ende blaet

Dabelg: ik snap wat je bedoelt, maar de MX5 is natuurlijk ook gewoon z'n race aan het rijden. Stel dat jij in de MX5 had gezeten, en elke ronde de 130R ruim moet nemen omdat er weer een RUF aan komt stormen, om hem maar de ruimte te geven. Zo werkt het helaas niet. Het is voor de jongens in de MX5 ook ontzettend moeilijk inschatten, zeker bij de 130R waar het snelheidsverschil gigantisch is, of de RUF die achter je zit na jouw instuurpunt er nog tussen gaat.
Juist als snellere klasse moet je er rekening mee houden dat jij ervoor zorgt dat de pass clean is. Als je je auto er op het laatste moment nog tussen duwt dan loop je gewoon het risico dat je elkaar raakt. Het advies is dan ook altijd om je actie zo te timen dat je hem makkelijk op de corner exit binnendoor pakt. Dus iets eerder remmen, je auto zo positioneren dat op het moment dat de MX5 de apex pakt jij al op je gas zit, en binnendoor schiet als hij naar buiten loopt.
Ik weet dat dat de ideale situatie is, en dat iedereen inschattingsfouten maakt, maar op het moment dat je als MX5 ingestuurd hebt richting de apex, en er komt dan nog een auto binnendoor is het nagenoeg onmogelijk om daar nog op te reageren, en is het eigenlijk altijd de schuld van diegene die hem nog even binnendoor zet.

@Ruudje123: Die 1e actie met Danny hebben we volgens mij niet eens gezien. Helaas kun je in racecontrol niet alle acties zien en beoordelen, daarvoor gebeurt er gewoon teveel op de baan. We gaan voornamelijk uit van protests, en wat we "toevallig" zien gebeuren. Zeker als we al met een aantal dingen bezig zijn, dan zit er vaak maar 1 persoon live mee te kijken (focus on crashes), en dan mis je evengoed gewoon heel veel. Zodra iemand een protest indient wordt dat natuurlijk wel gereviewd, maar als er geen protest wordt ingediend is het maar de vraag of wij het incident zien.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
-PassY- schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:05:
ik zag de ruf aan de binnenkant staan. Ging 50m eerder van mijn gas/remmen. Was in de veronderstelling dat het alleen de Ruf was, en niet dat er nog ergens een MX5 was, dus ik was al wel aan het gas geven op dat moment om rechts van de chicane wat MX5's in te halen.

Gewoon een inschattings fout inderdaad, maar ik heb de replay ook terug gekeken. Het waren 2 ongelukken waar ik op af reed ipv 1 dat ik dacht :) Spotter was ook doodstil op dat moment
Snap het wel hoor, je wil natuurlijk ook niet stil gaan staan als er niks aan de hand is. Maar ik neem aan dat er wel een gele vlag hing (dat zou wel moeten natuurlijk) dus je haalt wel met opzet in onder geel en dat komt je in het echt toch duur te staan meestal :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:28:
[...]

Snap het wel hoor, je wil natuurlijk ook niet stil gaan staan als er niks aan de hand is. Maar ik neem aan dat er wel een gele vlag hing (dat zou wel moeten natuurlijk) dus je haalt wel met opzet in onder geel en dat komt je in het echt toch duur te staan meestal :p
Inhalen onder geel bestaat niet in iracing >:) En voor mijn gevoel was de gele vlag weg na de Ruf links.
Maar wel een leuke ervaring om eens aan de andere kant te zitten :D Meestal ben ik het die ingehaald word/aan de kant gaat :p

/offtopic: Heeft de Porsche die 2de eindigde waarschijnlijk de overwinning gekost op le mans dit jaar. Inhalen onder geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Als MX-5 rijder probeerde ik veel vooruit te kijken en te denken. Als ik een RUF binnen 10 seconden achter me zag keek ik waar ik hem er voor bij kon laten. Een paar keer ben ik bewust rustiger door spoon heen gegaan zodat de RUF mij nog net op het rechte stuk na de 130R toe voorbij kon gaan. Kost je een seconde of misschien meer maar dat voorkomt onnodige situaties.

Verder vond ik de RUF's in de openingsfase heel agressief met het lappen van de MX-5's. Naar mate de race vorderde kon ik wel merken dat iedereen meer ging nadenken en ook vaak wachtte op het juiste moment om er langs te gaan. Dus toen eigenlijk ook weinig last meer van gehad.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
ThiJor schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:39:
[...]

Ik heb die behandeld. Bij de eerste zat de Ruf naast je tijdens de remzone voordat je instuurde. Was volgens mij dus een normaal manoeuvre. Ik zeg niet dat het slim is om in die bocht in te halen, maar de manier waarop hij het deed kon ik niks op zeggen.

Bij de 2de onstond er een opstopping in de esses door een hoopje RUF's en MX5's bij elkaar. De laatste RUF had daar inderdaad een inschattingsfout, verloor controle en nam jouw auto mee. Volgens mij was het een racingincident, maar zoals Nick zegt, het was echt een idiote race om op race control te zitten.

Sorry als je het niet (100%) eens met me bent, maar ik heb echt geprobeerd zo objectief mogelijk de situaties in te schatten. Kan goed zijn dat als ik het nu bekijk en ik heb meer tijd om een oordeel te vellen, dat er wel een penalty zou volgen voor die RUF. De beginfase was gewoon overdreven.
Bedoelde er verder niets mee hoor. Zoals ik al zei kun je het als RC gewoon nooit goed doen, iemand is het altijd wel oneens met je :D. In dit geval ben ik het, maar anders zou de ander er over zeuren.

punt is meer dat de RUF's echt als idioten aan het knokken waren in lap 5 van een 3 uurs race en daardoor echt veel klote situaties creeerde voor de mazda's die volgens mij juist redelijk rustig begonnen. Hoorde het commentaar er ook nog over ergens. Dat er de hele week oeffen sessies waren en ze niet snapte waarom er zoveel incidenten waren.

ANNYWAY. op naar de volgende race :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Wes46 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:38:
Als MX-5 rijder probeerde ik veel vooruit te kijken en te denken. Als ik een RUF binnen 10 seconden achter me zag keek ik waar ik hem er voor bij kon laten. Een paar keer ben ik bewust rustiger door spoon heen gegaan zodat de RUF mij nog net op het rechte stuk na de 130R toe voorbij kon gaan. Kost je een seconde of misschien meer maar dat voorkomt onnodige situaties.

Verder vond ik de RUF's in de openingsfase heel agressief met het lappen van de MX-5's. Naar mate de race vorderde kon ik wel merken dat iedereen meer ging nadenken en ook vaak wachtte op het juiste moment om er langs te gaan. Dus toen eigenlijk ook weinig last meer van gehad.
In het begin was het voor de RUF's moeilijker om in te halen, omdat alles met uitzondering van de snelle jongens in de MX-5 toch vlak bij elkaar zat.

Mijn eerste lange race gister, was toch wel huiverig met het snelheidsverschil maar door goed de relative box in de gaten te houden, en de spiegel uiteraard geen aanvaringen gehad met tegenstanders. Ho niet helemaal waar, 1 die de achterkant een kusje gaf maar dat was niet mijn schuld. 3 uur alleen rijden is wel veel en bijna niet te doen. En na 2 uur moest ik toch echt een fax naar darmstad sturen en pissen als een otter. De repairs na 1 van mijn 3 uitglijders kwam goed van pas :+ :+ :+ om de druk in mijn buik en blaas te doen verminderen.

Ondanks alles was het zeer vermakelijk en voor herhaling vatbaar.
En organisatie en racecontrol bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En vanavond voor de verandering de MX-5 maar weer eens van stal halen :D :D :D :D

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:53

Arfman

Drome!

Stelletje newbies, bij een endurance race heb je toch drinken klaarstaan en een volwassenenluier aangetrokken?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Arfman schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:37:
Stelletje newbies, bij een endurance race heb je toch drinken klaarstaan en een volwassenenluier aangetrokken?
Drinken was het probleem niet, en dat jij een incontinentie slip aan hebt hoeft niet voor iedereen te gelden :P :9 :X

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-10 13:54

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja we hebben niet allemaal een vriendin die even het stuur over kan nemen voor zo'n break.

Bij mij was het gewoon stom had voor de wedstrijd iets te veel gedronken. Normaal hou ik daar wel rekening mee als ik een lange race begin.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
Heb ook erg gave race gehad, was een spannende combo :) Bij deze orga en RC bedankt.

Over het incident met Karel in de 130R, (dat was ik dus) in het kort heb ik hem over het hoofd gezien, op dat moment haalden een stuk of 5 rufs mij in en mijn F3 geeft er niet zoveel aan en in mijn spiegel meende ik er nog 1 achter mij te hebben vlak voor het insturen toen deze mij voorbij was stuurde ik in.
Baalde er wel van, maar snap dan ook niet dat je als nr1 met zoveel voorsprong zoveel risico neemt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Hehe. Ken dat probleem :p

Tegenwoordig is het gewoon even een lijstje afwerken voor de Q begint.

15m van te voren,

- even rebooten
- Battle.net/steam uit.
- Gforce expience uit (zorgt bij mij voor driver crashes icm de ingebakken streaming software)
- wc

na de Q

- wc
- glas drinken naast me
- handdoek naast me voor het zweten

Zo kom ik tegenwoordig de langere races door. Alleen moet je niet tegen een auto aanrijden in ronde 5-6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

dabelg schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:43:
[...]

de pech die ik heel de race al had met slower traffic, wat ook in de stream even komt dat ik 1,5.sec verlies op 1 corner, samenloop omstandigheden zullen we maar zeggen)
Ik ben de stream nu aan het kijken en dat moment van die 1.5s is als je achter mij zit bij het ingaan van de chicane. Alleen die 1.5 klopt totaal niet. Je verliest daar 0.5 seconde door mij wat natuurlijk peanuts is in een 3-uurs race. Bij de volgende achterblijver kun je zo maar een seconde winnen. Dat zeggen ze ook in de stream. De ene ronde win je 5 seconden de volgende ronde kun je er 5 verliezen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Maar weer eens proberen te streamen terwijl ik probeer te stijgen naar C Class op de oval in week 13 haha!

http://www.twitch.tv/thedutchsimracer

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Okayama vandaag in de aston GT1

Hier mijn lap + setup download link in de video omschrijving

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Week 13 :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/a9536203_broem.jpg.jpg

Twee races gedaan, eentje op de grid gestart en na 2 bochten lag ik 2e (vanuit 13 ofzo). Na 5 rondjes maar gestopt want de leider was te snel en de rest lag te ver achter.

Tweede race uit de pit gestart, en na een bocht (Mosport :+) lag ik van 15e (in een grid van 50!!), heel de weg lag vol met auto's na T1, ik kwam stapvoets de pit uit en moest nog steeds 4 keer uitwijken om niet geraakt te worden lol.

Best bizar om te zien hoe die races er aan toe gaan soms.

[ Voor 70% gewijzigd door NickThissen op 15-06-2015 16:27 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Damm, ik had de link al gekopieerd om ook hier te posten Nick. Maar je bent me voor.

Hij is geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Mooie prijs heeft de ClubSport Wheel Base V2 nu: 750 euro! XD

http://www.fanatec.com/eu...ort-wheel-base-v2-eu.html

Is nu wel verkrijgbaar, i.p.v. op basis van uitnodiging.

[ Voor 17% gewijzigd door JPtjeeNL op 15-06-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonbe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07 12:50
kan je al bijna beter voor een OSW gaan

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WLC91
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-09 17:32
Pfff... official racen in week 13 is echt het slechtste idee OOIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:30

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JPtjeeNL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:17:
Mooie prijs heeft de ClubSport Wheel Base V2 nu: 750 euro! XD

http://www.fanatec.com/eu...ort-wheel-base-v2-eu.html

Is nu wel verkrijgbaar, i.p.v. op basis van uitnodiging.
Fanatec Race stuurtjes 8)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
WLC91 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:41:
Ja het gaat echt goed los, dacht gister op canadian tire een race in de aston te doen, na de eerste bochten te hebben genomen..... heb ik de esc toets maar in gedrukt en ben gaan slapen :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:59:
Mijn race in een notendop. Heb die MX5 nooit gezien bij het uitkomen van de 130R :X

[video]
daar zat ik vlak achter. heb hem alleen kunnen ontwijken door flink af te remmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:46
WLC91 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:41:
yup.. twee races.. nu weer onder de 4k irating en wordt gedemote naar B license.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race 1 in de Mazda, rijd tegen Eric aan, stomme fout van mijn kant. Ik rijd over het algemeen zeer voorzichtig en rijd al vrij lang incidentloos, maar ik werd overmoedig denk ik. Nu overal spierpijn van de 3 uurs race van gisteren, dus ik skip de 2e race maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WLC91
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:32:
Race 1 in de Mazda, rijd tegen Eric aan, stomme fout van mijn kant. Ik rijd over het algemeen zeer voorzichtig en rijd al vrij lang incidentloos, maar ik werd overmoedig denk ik. Nu overal spierpijn van de 3 uurs race van gisteren, dus ik skip de 2e race maar ;)
Ik een hele domme foute gemaakt in T2 .. :X :X Echt een goede les voor de volgende keer om in het begin gewoon focussen op het heel houden van de auto en anderen.. Ik weet niet precies wie ik raakte, maar sorry daarvoor. Ik ging te snel naar links waardoor ik met mijn achterkant net de voorkant aantikte. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonbe
stommer dan ik kan niet. rijd paul van de baan in ronde 1. terwijl we gewoon op 1 en 2 rijden
van bijna helemaal achteraan naar p9 nog gereden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-10 11:53
Twee hele leuke races gehad, eerste van P18 naar P10 met een paar leuke gevechten.
Tweede race ging wat minder, tot ik Wouter tegenkwam.
Ronde lang vechten voor de plek, met over en weer wat tikjes maar echt leuk.
Tot hij eraf gaat met nog -10min te gaan ofsow, maar ja daarna 20s voor me en 30s achter me dus maar rustig aan gedaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
1ste race was snel over na een tank slapper.

2de race was erg leuk :D gestart als 3de (2de eigenlijk. Pole sitter was er niet). Redelijk snel aan de leiding, maar ook redelijk snel Paul en Dennis achter me aan.

Ging redelijk goed, tot ik 1 klein foutje maak bij het opkomen van het lange rechte stuk. Gelijk 2 plekken kwijt in de rest van de ronde.
Kon ze nog wel bijhouden toen ze gingen vechten. Maar Dennis maakte een foutje waardoor ik weer 2de lag. Had al snel door dat ik paul niet ging bijhouden, dus dan maar P2 verdedigen. Wat ook nog gelukt is

Dacht alleen dat ik een inc-loze race gereden had, maar toch ergens 4x car contact te pakken gehad :+ Geen idee waar alleen :D Niks van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonbe
niet gemerkt? was best hard. sorry daar voor maar je ging een beetjetraag daar :p

waren nog enkele leuke laatste ronden toen ik jullie eindelijk had in gehaald.
op het einde nog bijna alles verloren. gelukkig de wagen kunnen saven en enkel dennis moeten voorbij laten.
nick kwam nog heel kort.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
balen, sta ik net op de grid voor een race van 11 uur, is iracing offline :S ging net zo lekker..
Ik zit momenteel met een Rookie license, maar welke auto's en tracks worden er nu het meeste gebruikt (online, of door de GoT club)? ik heb nu enkel de basis + Zandvoort track :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Leuke races gehad net.
1e race vanaf P5 gestart, meteen in de eerste ronde gingen Paul en Pedro er vanaf, en lag ik op P3. Dit is tot aan de finish niet meer veranderd :)
Race 2 was spannender. Vanwege de inverse grid bijna achteraan gestart, en lekker kunnen inhalen. Helaas raakte ik in het begin Nick2 in turn 4 waardoor hij spinde. Sorry Nick, ik had alweer vol gas, en vrij dichtbij aan de binnenkant. Volgens mij moest jij ineens van je gas af, waardoor ik je niet meer kon ontwijken.
Daarna nog wat mensen ingehaald, en in lap 9 lukte het om 2 man in te halen buitenom bocht 4:
[YouTube: http://youtu.be/hwp4I6o39sU]

Daarna nog wat mensen ingehaald, en uiteindelijk bleef ik op ongeveer 1s achter Nick hangen, en liepen we langzaam in op de top 4 of 5. Helaas was de race net te kort... We kwamen er wel bij, maar het lukte niet meer om nog iemand in te halen. Zeker weer een geslaagde race.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post je nou een filmpje van Joep? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nee, ik heb toevallig bijna dezelfde skin :P Is ooit eens tijdens een MX5 event gemaakt, en die staat nog steeds op TP... Moet eens een nieuwe maken, mja, geen zin/tijd enz... :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Blijkbaar was er vanavond een quick fix.
Website:

- Fixed an issue with the Team Car Paint Shop where sometimes you couldn't change which car is selected.
- When assigning teams to Open Practices, handle the case where a team registers for a Race using one car in a multi-car series, withdraws, and then re-registers for the same session using a different car.
- Fix a bug that was causing it to sometimes take too long to assign a Race registrant to an Open Practice.
- When near a race-week transition, and someone registers for a Race session in the next race week, an Open Practice in the next race week is created into which they can be placed.

Simulation:
- Fixed the bug where when clicking on "Test on Track" from the website while registered for a series session, the sim was not showing the "xx until session starts" message inside the sim.

Late Model
- Updated the fiveflags.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WLC91
Ithric schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:34:
Twee hele leuke races gehad, eerste van P18 naar P10 met een paar leuke gevechten.
Tweede race ging wat minder, tot ik Wouter tegenkwam.
Ronde lang vechten voor de plek, met over en weer wat tikjes maar echt leuk.
Tot hij eraf gaat met nog -10min te gaan ofsow, maar ja daarna 20s voor me en 30s achter me dus maar rustig aan gedaan.
O was jij dat! Inderdaad, erg leuk was dat! Jij was wel wat sneller maar probeerde je zolang mogelijk af te houden. Helaas ging ik eraf, volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
WLC91 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:09:
[...]
O was jij dat! Inderdaad, erg leuk was dat! Jij was wel wat sneller maar probeerde je zolang mogelijk af te houden. Helaas ging ik eraf, volgende keer beter!
Klopt, ik kwam telkens bij, maar je ving me goed op.
Toen maar halve ronde zij aan zij over de baan. :*)

Netjes bij wat duwen/tikjes je weer voorgelaten, want was toch verder niks om te vechten en vond het wel leuk.
(maar je maakte het me wel echt moeilijk hoor, vandaar ook dat ik baalde toen je wegviel :'( )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/am.jpg
Vanavond doen we bij wijze van test een practice, korte kwali en 20 minuten race met de GT1's (Aston & Corvette) op het circuit van deze week met het juiste weer.
Bij voldoende animo zullen we dat dit seizoen op dinsdag blijven doen. En als er interesse in andere klassen is kunnen we ook wat wisselen met andere series.
Dus om 20:00 vanavond GT1's op Watkins Glen Boot. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 17-06-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
JoepW schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:26:
Vanavond doen we bij wijze van test een practice, korte kwali en 20 minuten race met de GT1's (Aston & Corvette) op het circuit van deze week met het juiste weer.
Bij voldoende animo zullen we dat dit seizoen op dinsdag blijven doen. En als er interesse in andere klassen is kunnen we ook wat wisselen met andere series.
Aanwezig. Hoorde gister ook iets met de setup van de auto's uitleggen of heb ik dat verkeerd.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
PatrickPost1972 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:31:
[...]

Aanwezig. Hoorde gister ook iets met de setup van de auto's uitleggen of heb ik dat verkeerd.
Ik zal me er ook in moeten verdiepen en ik heb geen voorbereidingstijd. Dus dat wordt improviseren. Maar ik (en andere aanwezigen) zullen zeker proberen wat uit te leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Laatst online: 09-04-2020
Ik zou daar graag aan mee willen doen, maar ik heb niet alle tracks. Ik kan in week 2,3,4 en 9 meedoen :)
Verder ga ik door met de Skippy dit seizoen, daar kan ik 8,9 weken meedoen. De Star Mazda heb ik ook wel gekocht, maar daar ga ik nog niet in racen. Ik heb daarvoor vrijwel geen tracks, en het heeft weinig zin om met setups te klieren als daar straks ook v6 banden op komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Martinoes schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:08:
Ik zou daar graag aan mee willen doen, maar ik heb niet alle tracks. Ik kan in week 2,3,4 en 9 meedoen :)
Verder ga ik door met de Skippy dit seizoen, daar kan ik 8,9 weken meedoen. De Star Mazda heb ik ook wel gekocht, maar daar ga ik nog niet in racen. Ik heb daarvoor vrijwel geen tracks, en het heeft weinig zin om met setups te klieren als daar straks ook v6 banden op komen.
Goeie keus de skip die begint met elke update leuker en leuker te worden.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10 15:51
[afbeelding]Vanavond doen we bij wijze van test een practice, korte kwali en 20 minuten race met de GT1's (Aston & Corvette) op het circuit van deze week met het juiste weer.
Verkeerde auto Joep :P

Goed initiatief voor de GT1's. Mijn ervaring is dat eens je een goede setup hebt, je deze makkelijk kan aanpassen voor andere circuits. Bij de Aston gaat dit dan weer iets minder makkelijk zijn omdat één van de afstellingen die het gedrag het meeste beïnvloedt niet beschikbaar is op de auto: de anti-roll bars. Daar ga je dus iets meer moeten spelen met de veren/dempers en het differentieel. Hopelijk haal ik het vanavond, maar ik zou graag ook al een race willen meepikken in de ISC.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:33:
[...]

Ik zal me er ook in moeten verdiepen en ik heb geen voorbereidingstijd. Dus dat wordt improviseren. Maar ik (en andere aanwezigen) zullen zeker proberen wat uit te leggen ;)
Ik ben er in de C6.R. 8)

Ben met name geïnteresseerd in de werking van de nieuwe banden en het pressure effect op het gedrag. Verder natuurlijk op 't gemak een gebalanceerde overstuurde setup in elkaar draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:11

Fuelke

Forza Ferrari

Best al wat real-life skins voor de Aston ...

Netjes hoor Danny :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tradingpaints.com/showroom/pictures/28432/2.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Fuelke op 16-06-2015 16:08 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Ik ben er in de C6.R. 8)

Ben met name geïnteresseerd in de werking van de nieuwe banden en het pressure effect op het gedrag. Verder natuurlijk op 't gemak een gebalanceerde overstuurde setup in elkaar draaien.
Die heb ik :p

Gister wat in de c6r gereden. Vol gas zonder tc en driften maar :p setup maakte niet uit. Gewoon gas erop :p

Maar geen arb in de AM?

Zat nog te denken om in de c6 te g aan rijden. Maar geen arb is wel intressant om omheen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

[afbeelding]Vanavond doen we bij wijze van test een practice, korte kwali en 20 minuten race met de GT1's (Aston & Corvette) op het circuit van deze week met het juiste weer.
Het is dat ik vanavond niet kan, maar anders was ik zeker aanwezig geweest. Volgende week doe ik wel mee!

Ik heb trouwens wel interesse in een setup :+ ga deze week waarschijnlijk nog wel een raceje proberen mee te pakken.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Zo om 5 uur maar de eerste Gt1 race rijden!
Vind het tot nu toe een best lastige auto die DB9 maar we gaan het proberen.
Mee kijken kan op mijn stream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hehe, wat een lekkere 2 weken gehad zeg. van 1300 Irating gegaan naar nu 2042, eerste keer boven 2000 ! :)

Voelt lekker aan de laatste tijd, Iracing. Kga me nog verder focussen op hoog in mijn divison, te eindigen in de star mazda. Met een plaats 2 in de top split gaat het al goed van start :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Thanks voor de verwijzing. Had ik nog niet gezien. 8)7

Yes, Road en Oval gepromoveerd naar B en C klassen. Zal eens kijken of ik wat vaker een GoT race kan joinen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:15:
[...]
Maar geen arb is wel intressant om omheen te werken.
ARB zit wel op de auto, maar is niet configurabel. "You like it or you don't" Lijkt ene beetje op de Ford GT GT3 Caster die ik heel graag had willen kunnen aanpassen.

edit: Krijg net een e-mail aanbieding voor 1 jaar halve prijs. Hebben anderen ook deze aanbieding gekregen?

Er staat bij dat de code enkel geldig is voor het bijbehorende e-mail adres, al lijkt me het sterk dat ze dit afdwingen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Laatst online: 14-11-2022
Net een mooie actie in de email ontvangen !! _/-\o_

PR-EARLYRENEWAL2015

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:22:
Net een mooie actie in de email ontvangen !! _/-\o_

PR-EARLYRENEWAL2015
Ik ook, vooral deze regel maakt het exclusief ;)

This offer is exclusive to this email address and account. :+

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
FransJansen schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:26:
[...]

Ik ook, vooral deze regel maakt het exclusief ;)

This offer is exclusive to this email address and account. :+
Je voelt je gelijk bijzonder toch, sorry dat ik dat verziekt heb :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Het staat ook niet groot in de press room en advertenties ofzo :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Yes!!

Afbeeldingslocatie: https://dm4io9ienpdgw.cloudfront.net/member_images/backgrounds/notifications/license_pop-up_B-Road.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WLC91
Gefeliciteerd !

Ik ga dit seizoen skippy rijden.. Naar C-klasse en misschien wel B klasse promoveren is het doel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Ik zat net naar de blancpain sprint te kijken. het overwegen waard, maar dat wordt dan 6 dagen testen en 1 dag racen, want ik bak er niets van.

Edit, de BMW rijdt best lekker!

[ Voor 11% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 16-06-2015 18:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Er zijn al een paar goeie setups geshared voor de Aston Martin voor vanavond, onder andere van Tapani. Al paar rondjes mee gedaan van de week en voelde prima. Ook setups van Jon Hall en Evan Maillard zijn meestal wel ok. Hebben we tenminste een basis. Zoals altijd te krijgen op Setup Sync ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Wellicht dat ik vanavond even mee rij, al is het maar voor de setup ( ik kom er tenminste voor uit )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 28-10 11:32
Fuelke schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:07:
Best al wat real-life skins voor de Aston ...

Netjes hoor Danny :)

[afbeelding]
Thanks. De Aston heeft inderdaad al genoeg toffe skins in de TP showroom. Voordeel van Europese auto's, zoveel leuker om te painten. Beter dan die vierkante Amerikaanse hokken (met alle respect).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-10 11:43
WLC91 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:28:
Gefeliciteerd !

Ik ga dit seizoen skippy rijden.. Naar C-klasse en misschien wel B klasse promoveren is het doel ..
Dan zal je naast de Skip ook nog een andere klasse moeten rijden :) de MPR van de skip gaat er niet voor zorgen dat je naar B kan. Maar welke licentie je hebt moet ook niet het doel zijn. Gewoon genieten van de races en sneller worden door de auto beter te leren kennen. Kleur van je licentie zegt niet hoe goed je bent als een coureur.

Echter als je hogere klasses wil gaan rijden zoals Star Mazda of Indy Car zal je wellicht omhoog moeten al mag je die volgens mij ook rijden met C licentie en 4.0+ SR

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
The Otherside schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:24:
[...]

Dan zal je naast de Skip ook nog een andere klasse moeten rijden :) de MPR van de skip gaat er niet voor zorgen dat je naar B kan. Maar welke licentie je hebt moet ook niet het doel zijn. Gewoon genieten van de races en sneller worden door de auto beter te leren kennen. Kleur van je licentie zegt niet hoe goed je bent als een coureur.

Echter als je hogere klasses wil gaan rijden zoals Star Mazda of Indy Car zal je wellicht omhoog moeten al mag je die volgens mij ook rijden met C licentie en 4.0+ SR
gewoon niet willen winnen, dan promoveer je vanzelf, of je nu wil of niet.
( uiteraard afhankelijk waar je in gaat rijden )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WLC91
The Otherside schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:24:
[...]

True, eerst klasse C maar dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WLC91
Hoe snel moet je je slow down innemen echt ?? Op montreal kreeg ik er één in de laatste chicane, ik dacht dat het handig zou zijn om hem in T1 in te lossen maar halverwege het rechte stuk kreeg ik al een zwarte vlag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
leuke race net in de oefensessie, inhalen is wel moeilijk op deze track.

voor de geintereseerden, ik gebruik de setup van matt orr en er is niets aan aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
WLC91 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:45:
Hoe snel moet je je slow down innemen echt ?? Op montreal kreeg ik er één in de laatste chicane, ik dacht dat het handig zou zijn om hem in T1 in te lossen maar halverwege het rechte stuk kreeg ik al een zwarte vlag 8)7
Wouter, kan jij net als de meeste inmiddels hier je iRacing profile link in de handtekening zetten? ;)
Inlossen moet redelijk snel...... Maar hoe snel... I dunno..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonbe
daar kon ik voor geen meter mee richting de 42's kevin :p

ik gebruikte die van Jorge Montañés op het forum

lang kunnen aanklampen bij kevin en rudy tot ik een klein foutje maakte.
dan zat ineens arno een gedubbelde ertussen die deed het gat alleen maar groter worden.
arno sorry voor de agressieve inhaal actie, had mij men race kunnen kosten.

Die chicane daar verlies ik toch veel tijd ze

3de was beste wat er in zat.

[ Voor 8% gewijzigd door spoonbe op 16-06-2015 22:27 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
die van jorge is mss sneller maar heb meer vertrouwen in deze setup aangezien ik die veel stabieler vind, hij heeft wel wat onderstuur maar dat lukt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
op dinsdag is er geen blauwe vlag, gewoon oefenen en lol hebben met serieus racen :)

Vroeg het nog voor de zekerheid op TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonbe
Beste dat ik uit orr zen setup kreeg was een 44 mss hoge 43.
Veel te veel onderstuur voor mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik had die van Arno, maar dan de ARB achter flink zachter gemaakt, diff onder remmen zodat er iets meer onderstuur was/normaal te rijden was.
Had wat last snap overstuur bij het insturen namelijk

Die van Matt was ok, maar ik vond de bak verhouding totaal niet lekker. En omdat nog 15m voor de Q te moeten uitzoeken ... nah :+ Zat voor mijn gevoel constant niet in de juiste versnelling, en soms echt in de verkeerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vekie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:11:
leuke race net in de oefensessie, inhalen is wel moeilijk op deze track.

voor de geintereseerden, ik gebruik de setup van matt orr en er is niets aan aangepast
ja, was leuk. Inhalen is bijna niet mogelijk zonder beiden veel tijd te verliezen. Het was dan ook wachten op een foutje. Had op een gegeven moment wel het idee dat je wat meer onderstuurd werd dan ik en hoopte op een kans. Zelf me helemaal zijwaards verremd bij T1 3 rondjes voor het einde waar ik dacht dat er niets mee in zou zitten. toch nog het gat dicht gereden en gaf Kevin de race nog weg 2 bochten voor 't einde.

M'n setup heb ik op't iracing forum erbij gezet. Was tevreden met de balans, maar gearing en finetuning zou hem nog beter moeten kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/13UGswV.png

*O*

Wel serieus wat SR voor kwijtgespeeld -O-

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
proficiat !!!! weet uit ervaring dat die 4000 een mijlpaal is. naar 5000 gaat precies veel sneller

weet nog niet welke serie ik ga doen buiten de BES.

is ook zomer en cycling begint weer op zijn pootjes te komen.

[ Voor 37% gewijzigd door dabelg op 17-06-2015 07:33 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Na wat mindere seizoenen wil ik nu toch echt serieuzere series gaan doen, heb nu een rig en hopelijk na vanavond een juiste opstelling voor mijn monitoren met juiste hoek en afstand.

Ik heb momenteel de volgende in mijn gedachte:

-GT3 BMW BP Endu/Sprint
-Advanced Mazda (GOT final smaakt naar meer)
-GT1 AM
(Dus mochten mensen dit ook willen doen, kunnen we misschien samen oefenen en races doen 8) )

Denk dat ik voornamelijk voor de eerste 2 ga, hopelijk hou ik het nu wel vast voor een heel seizoen. :+

*Ga ook weer meer streamen, want dit heb ik ook verwaarloosd.*

[ Voor 17% gewijzigd door Ithric op 17-06-2015 09:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:46
ThiJor schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:56:
[afbeelding]

*O*

Wel serieus wat SR voor kwijtgespeeld -O-
Nice man! Ik schommel er een beetje ronde 4000.. gisteren tijdens een race bleef hij weer hangen.. beetje gecheckt, maar mn netwerkkabel naar mn andere kamers i verrot, dus moet even kijken wat ik daar aan kan doen.. het stekkertje zit een beetje los, dus sowieso maar een nieuwe op zetten :) Hopelijk werkt dat.. Ging van 2e in de race naar 8e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Hey ik heb een probleem en wellicht hebben jullie antwoord...

Als ik mijn setup exporteer (als htm file dus) dan is hij even zichtbaar en daarna verdwijnt hij weer? gewoon helemaal uit die map.

Iemand enig idee?

Edit: al gevonden :)

[ Voor 5% gewijzigd door DarkPino op 17-06-2015 09:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Is het zo dat als je meer races officieel rijd in bijvoorbeeld de gt1 je meer punten krijgt?
Dat die meer optellen?
Of blijft alleen de beste staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
thijmennabuurs schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:08:
Is het zo dat als je meer races officieel rijd in bijvoorbeeld de gt1 je meer punten krijgt?
Dat die meer optellen?
Of blijft alleen de beste staan?
Voor je eerste 4 races in de week blijft de beste staan, vanaf je 5de tot 8ste wordt het gemiddelde genomen van je 2 beste races en zo voort.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ter info.... Sooooooooon
quote: Tony Gardner
The issue with time trialing for us in regard to dynamic weather is that whatever way the official series is setup in regard to weather, the time trial will be the same, they are connected in our system. That is the way system is setup currently so no choice currently. Sorry. Going to have to consider options in that regard but all involve using resources to change things. For example making time trialing weather independent of race series or changing the format.

Time Trails have obviously morphed into something more like official practice for many people in which you can get some safety rating credit while you practice if running clean laps versus it being a stand-alone competition.

In regard to weather, the whole thing we are moving to is to have official races be dynamic like they are in the real world and believe will be a lot more fun. As some said, when we roll out the new surface model, that in itself is going to make every race different. The surface is going to heat up from the racing, cool down, speaking of weather, even the weather will impact the racing surface, it will heat-up from the sun and hot day and cool off etc. The rubber and dust buildup from that given race is going to impact the race. It is not going to be a "fake" model that we control in which the rubber and heat build up artificially. That would be too easy to program, we have to do it the hard way and make it real. Ha Ha. Someday with time of day changes or even rain for example if we did that, that will impact the race and on and on. Every race is going to be different bottom line.

Yes things will change in your approach, you may have to build setups to work well in various conditions versus spending all week dialing in a setup for one sterile condition and may even want to take a strategy or a "risk" in that regard. In the future, when it comes to official sessions, exact comparisons will be more difficult from session to session. I was going to say maybe we could have a sterile series in which nothing changes but as we continue to evolve not even sure we can unless we have sterile models and dynamic models for things like the road surface which probably does not make much sense on several levels. Right now we still have most series the old way. You also could still do hot lapping in hosted I would think, single car on track and set the weather exactly the way you want or for a league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:27
Hmm met mijn setup kennis wordt ik daar niet echt enthousiast van. Kan ik straks een mechanic in gaan huren om Iracing normaal te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Beakzz schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:27:
Hmm met mijn setup kennis wordt ik daar niet echt enthousiast van. Kan ik straks een mechanic in gaan huren om Iracing normaal te kunnen spelen.
Een goede coureur kan zijn eigen setup vinden. Dus in het kader van een sim kan ik dit alleen maar toe juichen. Risico dat iRacing loopt is dat mensen gaan afhaken omdat het gat naar de snelste mensen groter gaat worden of dat mensen er niet genoeg tijd in kunnen steken om verschillende/juiste setup(s) te vinden.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is echt niet zo dat je dan ineens heel grote veranderingen moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Niellie41 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:36:
Het is echt niet zo dat je dan ineens heel grote veranderingen moet doen.
Vast niet maar een setup wordt wel meer bepalend. Maar goed je kan er dan altijd één van een andere rijder pakken zoals nu velen ook doen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Beakzz schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:27:
Valt mee hoor :)

Als je 1 goede baseline hebt, dan scheelt dat enorm. Klein beetje je eigen baseline aanpassen (bandendruk vaak alleen) en je kan knallen :)

Zelf spendeer ik bij iedere update 1 dag op Watkins Glen met de Cspec. Als ik daar een lekkere setup heb, dan kan ik die gebruiken als baseline in de CSpec.

Grootste wijzing in de setup afgelopen seizoen was op Monza. Ik kon niet over de curbs rijden. Auto hoger en de dempers iets zachter, en done :)

En op dit moment word knetterhard bewezen dat een setup geen ene f**** uitmaakt in de Ruf Cup. De aliens zijn nog altijd aliens, en de langzame mensen zijn nog altijd langzaam met de fixed setup. Setup word pas belangrijk bij downforce auto's naar mijn idee.

Een setup voor een GT is meer rijstijl en je prettig voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:34:
[...]
Een goede coureur kan zijn eigen setup vinden. Dus in het kader van een sim kan ik dit alleen maar toe juichen. Risico dat iRacing loopt is dat mensen gaan afhaken omdat het gat naar de snelste mensen groter gaat worden of dat mensen er niet genoeg tijd in kunnen steken om verschillende/juiste setup(s) te vinden.
Ik denk niet dat het gat naar de snelste mensen groter wordt, eerder kleiner omdat niet langer de laatste tienden uit de setup getweakt kunnen worden, maar behaald worden door een rijder die zich aanpast aan de omstandigheden.

Voor road krijg je meer baselines die overal werken met minimale aanpassingen. Voor ovals worden changes in de race tijdens de pitstops interessant.

De laatste builds merk ik dat setups minder impact hebben op de snelheid van een rondje, maar meer op het gevoel wat je hebt/zoekt.

Wat Pascal ook zegt, aliens blijven aliens en t1 heroes blijven t1 heroes ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
  • Laatst online: 05-07 17:18
Beste heren,

Ik heb even een vraagje.

Ik heb me weer ingekocht in iRacing, en was/ben de boel aan het opzetten.
Maar als ik nu een test run doe dan zie ik dat mijn stuur in de auto niet verder draait dan 90 graden.

Dit moet te veranderen zijn, kan me namelijk herinneren dat dit de laatste keer dat ik het speelde anders was.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

skaylars schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:20:
Beste heren,

Ik heb even een vraagje.

Ik heb me weer ingekocht in iRacing, en was/ben de boel aan het opzetten.
Maar als ik nu een test run doe dan zie ik dat mijn stuur in de auto niet verder draait dan 90 graden.

Dit moet te veranderen zijn, kan me namelijk herinneren dat dit de laatste keer dat ik het speelde anders was.

Bij voorbaat dank
Bij de instellingen draait die wel verder?
Staan je armen aan? Die animatie gaat niet verder dan 90 graden naar links en naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaylars
  • Laatst online: 05-07 17:18
Niellie41 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:22:
[...]

Bij de instellingen draait die wel verder?
Staan je armen aan? Die animatie gaat niet verder dan 90 graden naar links en naar rechts.
Dat is een zeer snelle reactie, die animatie stond inderdaad aan. Deze nu uitgezet en het werk weer zoals ik gewend was!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:55:
[...]

Ik denk niet dat het gat naar de snelste mensen groter wordt, eerder kleiner omdat niet langer de laatste tienden uit de setup getweakt kunnen worden, maar behaald worden door een rijder die zich aanpast aan de omstandigheden.

Voor road krijg je meer baselines die overal werken met minimale aanpassingen. Voor ovals worden changes in de race tijdens de pitstops interessant.

De laatste builds merk ik dat setups minder impact hebben op de snelheid van een rondje, maar meer op het gevoel wat je hebt/zoekt.

Wat Pascal ook zegt, aliens blijven aliens en t1 heroes blijven t1 heroes ;) .
Wellicht heb je gelijk. Maar zorgt een gevoel dat je bij de auto hebt ook niet voor betere rondetijden? Als je het het vertrouwen hebt ga je ook niet sneller lijkt mij.

iRacing

Pagina: 1 ... 70 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.