DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
iRacing mocht zeker niet genoemd worden? Zou leuke reclame zijn.
wordt wel kort vernoemd
iedereen klaar voor 20:00 vanavond ?
[ Voor 17% gewijzigd door dabelg op 04-06-2015 07:59 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Super vet!
[ Voor 44% gewijzigd door gtrNL op 04-06-2015 09:27 ]
ook op la source ? en pouhon in raceflopdoc schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:22:
Ik draai nu met een MSI R9 290 Gaming 4GB (en had al eenI5 4670K): meestal meer dan 115 fps op triple monitor (27" full hd) setup met details max. Heerlijk! :-) (Moest t even kwijt, mijn vriendin wordt er niet warm of koud van).
vind die dingen allemaal zo vaag ik haal op sommige plaatsen in iracing met CrossX r9 290x ook 320fps
maar met max detail haal ik in la source maar 75fps dus tja dan gaan er opties af
idd maakt het geen ... uit.dabelg schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:57:
[...]
ook op la source ? en pouhon in race
vind die dingen allemaal zo vaag ik haal op sommige plaatsen in iracing met CrossX r9 290x ook 320fps
maar met max detail haal ik in la source maar 75fps dus tja dan gaan er opties af
La source is en blijft slecht en met een vol veld is het nog erger.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
in traidingpaints zijn sommige skins 24mb
Ik dacht dat TP zelf compressie toepaste op de paints als dat niet al gebeurd was?dabelg schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:30:
compression op skin
in traidingpaints zijn sommige skins 24mb
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ben er ook achtergekomen toen ik bij dezelfde mensen altijd die refresh zag
is gewoon een willekeur van skin compressions die TP
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 04-06-2015 12:09 ]
Het zal wel komen door de consoles dat ik al blij ben met 60 FPS, maar merk je dat dan zo goed als hij terug zakt naar 75 ? Zelf zit ik overal boven de 100, maar heb het idee dat ik het niets eens zou merken als hij er onder zakt.dabelg schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:57:
[...]
ook op la source ? en pouhon in race
zit gemiddeld dik boven de 120, maar op punten zoals La Source gaat het gewoon richting de 90. Stotteren doet het niet, maar wat het precies is weet ik niet, maar ik merk gewoon dat het net even niet soepel loopt.
Monza is ook best een FPS killer
En ja, ik heb ook wel eens last van dat mijn FPS naar beneden gaat bij bepaalde mensen. Nick (thissen) heeft dacht ik ook zo'n skippy skin, maar dacht dat het aan mij lag. Ligt dus aan TP/Skins
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
ik kan op mijn 60hz schermen niet onder de 120fps rijden omdat ik dan zoals joep zegt soms geen volledige update heb. dit los je op door vsync maar dat wil je dan weer niet op een racegameBeakzz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:45:
[...]
Het zal wel komen door de consoles dat ik al blij ben met 60 FPS, maar merk je dat dan zo goed als hij terug zakt naar 75 ? Zelf zit ik overal boven de 100, maar heb het idee dat ik het niets eens zou merken als hij er onder zakt.
ik ben nogal gevoelig voor beeldopbouw issues. geef mij een spel met microstuttering en heb barstende hoofdpijn na een uur.
+1dabelg schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:03:
.......ik ben nogal gevoelig voor beeldopbouw issues. geef mij een spel met microstuttering en heb barstende hoofdpijn na een uur.
@Nick: de groep was ook best groot, Dus ik kan me ook vergissen. Voor het zelfde geld reed ik in het midden met iemand aan beide kanten. Maar ik dacht dat jij het was
/Offtopic: Ik weet dat je je BMW weer heb Joep, maar ik heb denk ik het volgende probleem van je auto gevonden
Pas had ik wel met Traiding paints dat de auto bleef refreshen (zeg 30 x in een race van 20 min) en dat haalde me wel echt uit de flow. Nu de automatische skin update maar uitgezet. Iemand een idee wat het kan zijn ?
Ach ik heb al een Eekhoorn op de motor (onder de motorkap) gehad 's nachts. Dit kan er ook nog wel bij-PassY- schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:08:....../Offtopic: Ik weet dat je je BMW weer heb Joep, maar ik heb denk ik het volgende probleem van je auto gevondenhttp://www.dumpert.nl/med...1/9947945e/bzzzzzzzz.html
Bekend probleem. Auto-refresh uit helpt.Beakzz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:09:...Pas had ik wel met Traiding paints dat de auto bleef refreshen (zeg 30 x in een race van 20 min) en dat haalde me wel echt uit de flow. Nu de automatische skin update maar uitgezet. Iemand een idee wat het kan zijn ?
[ Voor 32% gewijzigd door JoepW op 04-06-2015 13:11 ]
yep gekend probleem maar heeft met de compressie van de skins te maken.Beakzz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:09:
Hmm zal er eens op letten dan. Misschien heb ik het te druk met op de track blijven
Pas had ik wel met Traiding paints dat de auto bleef refreshen (zeg 30 x in een race van 20 min) en dat haalde me wel echt uit de flow. Nu de automatische skin update maar uitgezet. Iemand een idee wat het kan zijn ?
Als je het zelf hebt kan je dit testen door de skin eens opnieuw door de compressie te halen en terug te uploaden.
Zo zie je wat een zootje TP is (maar ja er is geen andere optie)
Week 13 happens. So even as the multi-season series including the NASCAR iRacing Series (Open and Fixed) and Road Warriors (Canadian Ruf Cup) continue without missing a beat, iRacers can take advantage of a plethora of week-long official and unofficial series.
The official series offer a final chance for iRacers from Rookie to Class B to climb to the next rung on the license ladder in time for Season 3; not to mention an opportunity for iRacers of all stripes and license levels to have enjoy some iRating- and Safety Rating-free sim racing.
iRacers can advance to the next license level in several official road and oval series. The Street Stock Oval Series features 30 lap races at Charlotte (Legends), Lanier, Oxford Plains, South Boston and Thompson International Speedway. The SRF Challenge consists of 20 lap races in the SpecRacer Ford at Charlotte (road), Lime Rock, Mazda Raceway Laguna Seca, Okayama (short and long) and Summit Point Raceway (full course and Jefferson reverse), while the Week 13 Gymkana has the Ruf RWD doing single lap qualifying runs every 5 minutes at Oran Park (North A)
Safety Ratings and iRatings are in effect in both of these official series, offering competitors the opportunity to boost their license ratings before promotions for Season 2 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so.
The week’s unofficial competition features the Carburetor Cup at Talladega Superspeedway with the Gen6 Chevy SS, Ford Fusion and Toyota Camry, along with four more oval and three additional road course series.
In honor of the soon-to-be demolished Irwindale Speedway, the Outlet Mall Derby will feature Super Late Model, Late Model, SK, Street Stock, and Legends at Irwindale, while the SK Mods will also use the track’s Figure 8 layout for the Figure Great series.
Fortunately, Charlotte Motor Speedway is here to stay, and will be the site of our Identity Crisis series – 35 lap night races featuring NASCAR Camping World Trucks and NASCAR Sprint Cup cars, the latter carrying a weight and fuel penalties which will require pit stops to ensure a fight to the finish between the cars and trucks.
And once the new build is released, the Super Late Models will christen Five Flags Speedway with the Blizzard Series. So what if it’s June?
On the road side – and just down the virtual road from Irwindale – the Deutsche Drifters will see the Ruf RWD and AWD in action on Auto Club Speedway’s Interior course, while the Tube Frame Twister Series features the Super Late Model and Late Model at Donington, Charlotte road and Watkins Glen Cup.
And yet there’s more! Once the new build is released, the GT1 World Challenge will pit the Corvette against the brand spanking-new Aston Martin DBR9 GT1 at Spa, the Auto Club Speedway and Homestead R-Ovals, Interlagos, Mosport, Okayama and Monza.
Auto Club Speedway, is dat echt zo'n mooi road course? Of is dat zodat onze oval vriendjes uit de states eens de C6.R (op NTMv6) kunnen proberen zonder een road course te hoeven kopen.
En wat betreft die paints. Probleem is dat er TGA's gebruikt worden op 24 bit. Sommige mensen (zoals ik
Kunnen we niet over naar .DDS files?
Wel heb ik recentelijk ge-upgrade van 2500k (met OC) naar 4790K (zonder OC (nog)) en hoewel ik het niet verwachte zijn de FPS zeker 20-30 hoger.
Zit nu met 3x1080p en volledig ongecomprimeerde 2048px skins (iets wat iRacing ten strengste afraad
ben ipad al aan het opladen
extern geluid is wel goed
yellow headlights confirmed
so to start off, here are the cars that will have the v6 tires for 2015 S3: HPD, Aston DBR9, C6R, Ford GT GT3 and GT2, BMW Z4, McLaren MP4-12C, Ruf Track, Cadillac CTSVR, Mustang, MX5, Solstice, Ruf AWD and RWD, RT2000, Legends
New V6 Tire Model changes: drivability, tire degradation, and vehicle response

Voorbeeld lighting

We're using a new physics based lighting model common in the industry, it allows us to differentiate metals and non-metals
[ Voor 123% gewijzigd door dabelg op 04-06-2015 20:15 ]
Edit: lama
[ Voor 67% gewijzigd door gtrNL op 04-06-2015 20:05 ]
Verwijderd
RUF cup blijft fixxed
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 20:08 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
We krijgen zo beelden van de nieuwe LegendBM schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:10:
Is het de bedoeling dat de info uit de chat komt, of word er (behalve die DB9) ook nog wat gestreamed?
iRacing: @Jdothagner Yes
@henken74 New Surface model to be released by the end of the year
[ Voor 27% gewijzigd door gtrNL op 04-06-2015 20:18 ]
On the Nurburgring: the GP and Nordschelife will be $14.95 each. (regular price) If you own both, you can also drive the combined.
Yes we plan to finish Long Beach
Mercedes due next year, we're already working on it
The new Camry is a free update
Working on it, trying to get DX11 out by end of the year
3D modeling is underway, physics guys started on the new engine for the new F1 car
Voidskipper: @iRacing sorry to ask again but, do you have any plans for updating Oculus Rift support with the new optimised SDK?
iRacing: @Voidskipper We'll get to it, yes
[ Voor 116% gewijzigd door dabelg op 04-06-2015 20:39 ]
Verwijderd
iRacing: Daytona Prototype is in development, one of the two 2 cars to come out
iRacing: We're trying to get the MP4-30 out this year
iRacing: The new Camry is a free update
iRacing: Trying to get DX11 out by end of the year, working on it
exderlolz: @Iracing what about the 2 other missing Aston Martins?
iRacing: @Exderlolz It depends on what Astons we get car data for
iRacing: No dynamic surface this build
iRacing: For the new F1 car; 3D modeling is underway, physics guys started on the new engine
iRacing: We're working on an all new damage model for all cars
iRacing: No new BMWs planned in the short term, working with other manufacturers
AutomotiveRacingAuthority: @Iracing any news on the re scans of pocono and michigan and when we might get them
iRacing: @Automotiveracingauthority No news on that, sorry
iRacing: We've thought about rain, yes
iRacing: Shooting for September build for Gen6 v6 tire model
iRacing: This new Legends car has been graphically rebuild from the ground up, with the new physics based rendering format
iRacing: Yes, the new Legends car is free, will replace the old one
iRacing: We'll be building the new Mx5 soon, and yes it will be free
iRacing: Star Mazda, Skip Barber, and HPD all have new engine sounds in this build, and we did some tweaking to the Mazda (
exderlolz: @iRacing are you planning on more GT1 cars by any chance?
iRacing: @Exderlolz We'll see how popular the new GT1 series becomes
iRacing: The Corvette is getting the new PBR lighting model as well
iRacing: Shooting for Tuesday 10AM for this new build
henken74: @iRacing please get a serious Porsche license
iRacing: @Henken74 believe me, we'd love to get one
iRacing: Xfinity Camry is coming...
iRacing: FYI this is the marketing staff driving! (mag ook wel gezien het aantal crashes en spins)
iRacing: is there a facepalm emoticon (lol)
iRacing: We aim to deliver Day-Night transitions after DX11
iRacing: Alright guys we are signing off, thanks for joining us in this little project - we hope to do something like this for the Nurburgring when it comes out
iRacing: but a LOT more organized as you can tell
[ Voor 167% gewijzigd door gtrNL op 04-06-2015 21:12 ]
Schakel in, eerste wat ik zie is een iemand gewoon van de baan rijden
Ze zijn nu toch niet zelf aan het rijden
Anyway. DBR9 is awesome en ze zijn met een hoop dingen bezig in relatief korte tijd. Wordt nog leuk.
Verwijderd
https://docs.google.com/d...XUZroUUc/preview?sle=true
LOL @ Google: "Wow, dit bestand is erg populair! Sommige hulpprogramma's zijn pas weer beschikbaar wanneer de ergste drukte voorbij is."Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:15:
Bijna alle vragen&antwoorden van vanavond bij gehouden door iemand
https://docs.google.com/d...XUZroUUc/preview?sle=true
Dit antwoord vind ik wel een mooie.
Have you thought about rain implementation someday?
- We've thought about rain, yes
Goed om te lezen dat de HPD ook eindelijk nieuw geluid heeft, dat ding klinkt nu echt als een grasmaaier.
Verder niet echt heel grote verassingen eigenlijk. Ik ben nu door de stream heen aan het skippen. De Aston Martin ziet er wel goed uit. Ik ben benieuwd naar de update voor de Corvette. Hopelijk komt de dynamic surface nog uit voor de start van NES2, maar verwacht van niet.
Naja het zal wel vloeken in de kerk zijn wat k nu doe dus ik stop weer met zeuren
Volgende week de DB9 kopen en nog even 5 tracks uitzoeken om een pakketje te maken. De eerste keer zonder de $125 voor $95,- actie zoals het er nu uit ziet
Verwijderd
Samen met quantum korting en de 25% korting dollars betaal je voor de nordschleife in iracing ook maar ongeveer de helft. 15e voor 1 track en tien wagens zie ik in iRacing ook niet gebeuren.Beakzz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:27:
Ziet er uit als een leuke build, maar de Nordshleife compleet voor $30,-. ..mwah.. Zal misschien nog niet genoeg gewend zijn aan de Iracing prijzen,want ik vind het pittig. Doe dan iig wat korting als je ze allebei koopt. Ja het is een grote track, maar in AC hebben ze het ook voor elkaar gekregen om hem voor €15,- aan te bieden (inclusief 10 auto's) en die betalen ook licenties lijkt me.
Naja het zal wel vloeken in de kerk zijn wat k nu doe dus ik stop weer met zeuren
Volgende week de DB9 kopen en nog even 5 tracks uitzoeken om een pakketje te maken. De eerste keer zonder de $125 voor $95,- actie zoals het er nu uit ziet
Dan vraag ik me af hoe ze dat dan bij AC doen. Hopen op genoeg omzet? Zouden ze daarom naar de consoles poorten?
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 04-06-2015 23:56 ]
Haha nee dat snap ik en verwacht ik ook niet en ik denk zelfs dat je heel wat meer maloten op de baan zou krijgen als Iracing wel een stuk goedkoper zou zijn. Het is denk ik gewoon een mentaal iets bij me dat je zoveel moet betalen voor 1 locatie waar ik normaal bijna een volledige game voor koop (bij een keyshop). Aan de andere kant koop ik mede door Iracing veel minder spellen dus uiteindelijk ben ik toch goedkoper uit (hardware kopen laat ik hier volledig buitenVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:50:
[...]
Samen met quantum korting en de 25% korting dollars betaal je voor de nordschleife in iracing ook maar ongeveer de helft. 15e voor 1 track en tien wagens zie ik in iRacing ook niet gebeuren.
Helaas zijn mijn 25% korting dollars al lang op, maar ik ga niet de volgende actie af zitten wachten nu de DB9 in zicht is en wil het volgende seizoen eens volledige series gaan rijden dus heb nog een paar tracks nodig.
Geen idee, want AC is ook niet mainstream ofzo en een consoleport is een behoorlijke investering zover ik weet. Zeker omdat er nog geen fatsoenlijke career in zit en het spel voor de helft leeft op mods dus ze hebben nog wat werk wil dit voor de consolespeler kunnen concureren met Pcars. Het heeft de betere handling tegenover dat spel, maar dat zegt de gemiddelde consoleracer niks.Niellie41 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:54:
Volgens Tony investeren ze een getal met vijf nullen per baan (licentie, scannen, crew sturen voor foto's en video, en eventuele extra data). Luister eens naar het interview met Tony Gardner, vanaf 44:00 tot 49:00.
Dan vraag ik me af hoe ze dat dan bij AC doen. Hopen op genoeg omzet? Zouden ze daarom naar de consoles poorten?
Apart trouwens dat ze allemaal zelf die baan scannen (Raceroom ook al) en niet een beetje samenwerken. Dat verklaart iig het nieuwe asfalt op de Nordschleife
[ Voor 34% gewijzigd door Beakzz op 05-06-2015 00:14 ]
Plus je krijgt meer dan 4 tracks voor de prijs van 2, als je naar lengte kijkt. Wil je er 4 voor de prijs van 1 dan? Vind het nog aardig goedkoop vergeleken met de normale prijs voor andere tracks.
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 05-06-2015 08:23 ]
Nieuwe build is op zich OK, beetje wat er verwacht was denk ik. Eind van het jaar wordt hopelijk pas echt leuk met DX11 en de Nordschleife.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
- ik koop alleen het GP circuit, de ring is leuk, maar ga ik toch nooit serieus op rijden
Tenzij de Ring ook echt gebruikt gaat worden
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Je vergeet de dynamic surface.Arfman schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:11:
Jep, prijs valt mij ook nog mee.
Nieuwe build is op zich OK, beetje wat er verwacht was denk ik. Eind van het jaar wordt hopelijk pas echt leuk met DX11 en de Nordschleife.
Dat zal heel veel effect hebben op het racen.
Als we GT only zouden doen, zal die kans zeer aanwezig zijn. Misschien wel iets voor een single event. Dat zal op zijn vroegst lente/zomer volgend jaar zijn.DirkT schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:19:
Zeker wel dat de VLN gereden gaat worden. Lijkt me echt ultiem om daar een NES race op te doen!
[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 05-06-2015 11:21 ]
Verwijderd
Dynamic surface/weather, daar kijk ik ook het meeste naar uit. DX11 is enkel eye candy al zijn dag/nacht transities natuurlijk thumbsup.Niellie41 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:20:
[...]
Je vergeet de dynamic surface.
Ik las ook ergens dat het 'de racebaarheid/damage model' verbetering wenselijk is. Bedoelen ze daar ook netcode mee?
Inderdaad. Lijkt me heerlijk om de grip minder te voelen worden naarmate het kouder wordt 's avonds, meer grip als de zon opkomt, etc.Niellie41 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:20:
[...]
Je vergeet de dynamic surface.
Zeer interessant. Ga niet weer een heel NEO seizoen meedoen maar een single event is altijdAls we GT only zouden doen, zal die kans zeer aanwezig zijn. Misschien wel iets voor een single event. Dat zal op zijn vroegst lente/zomer volgend jaar zijn.
Net zoals zovelen op het iRacing forum maak je hier imho een denkfout. Ja, eyecandy is leuk en zal ook zeker invloed hebben, echter waar iRacing steeds verder mee achter gaat lopen is DX9 en de daardoor brakke driver/performancewinst.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:34:
Dynamic surface/weather, daar kijk ik ook het meeste naar uit. DX11 is enkel eye candy al zijn dag/nacht transities natuurlijk thumbsup.
Je hebt zo ongeveer met een kaart van 2 jaar geleden (7970) net zoveel FPS als met een moderne kaart (GTX 970). Superkaarten zoals 980 Ti hebben al helemaal geen zin omdat die drivers alleen nog maar geoptimaliseerd worden voor DX11. Zodra DX11 wordt ondersteund door iRacing verwacht ik een redelijke FPS boost, vooral met nieuwere kaarten.
Volgens mij inderdaad dat er nog meer onderdelen vervangen kunnen worden. Netcode is eigenlijk al heel erg goed, beste op de markt.Ik las ook ergens dat het 'de racebaarheid/damage model' verbetering wenselijk is. Bedoelen ze daar ook netcode mee?
Plus het feit dat de race lijn dynamisch wordt. Bij road racing niet zo'n heel groot effect, maar op ovals zal dit ontzettend groot zijn. Dan is het mogelijk om verschillende lijnen te rijden ipv maar één lijn.Arfman schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Inderdaad. Lijkt me heerlijk om de grip minder te voelen worden naarmate het kouder wordt 's avonds, meer grip als de zon opkomt, etc.
Jep, daar wordt inhalen op banen als bristol en kansas wat makkelijker door.Niellie41 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:07:
[...]
Plus het feit dat de race lijn dynamisch wordt. Bij road racing niet zo'n heel groot effect, maar op ovals zal dit ontzettend groot zijn. Dan is het mogelijk om verschillende lijnen te rijden ipv maar één lijn.
Verwijderd
Het leuke lijkt me dat je setup niet meer enkel goed of slecht is, maar dat dit kan veranderen tijdens de race en je rijgedrag hierop moet aanpassen en naar lijnen moet zoeken die mogelijk beter werken.Niellie41 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:07:
[...]
Plus het feit dat de race lijn dynamisch wordt. Bij road racing niet zo'n heel groot effect, maar op ovals zal dit ontzettend groot zijn. Dan is het mogelijk om verschillende lijnen te rijden ipv maar één lijn.
Ik ben ook benieuwd naar de bandendegradatie, JSF Homestead vond ik wel lachen, alleen zouden die cliffs geleidelijker moeten zijn. Die drop off van 2 seconden per rondje was top.
Trouwens:

Huh? Is dit gewoon een (slecht gekozen) naam van de officiele serie, of nog een nieuwe 'pro/wc' series?
[ Voor 48% gewijzigd door NickThissen op 05-06-2015 19:35 ]
Ik maar kijken waarom ik de DBR9 in de lijst zie staan van auto's om te kopen, is de nieuwe build er pas volgende week....
Overigens ben ik blij dat ze de Ring en GP track apart verkopen. Het hoeveelheid werk dat erin zit zou anders niet in verhouding staan met bijvoorbeeld Donington.
Voornaamste reden dat AC het goedkoper aanbied heeft volgens mij te maken met meer mensen naar je sim krijgen. Bij iRacing is het meer van dat ze nu niet meer achter kunnen blijven.
Een track waar ik echt op zit te wachten is toch echt Les Mans. Heerlijk racen in de Corvette tegen de Aston Martin
en nu hinkel ik achter op.
Alleen een niet zo handig gekozen naam. Naam van de serie was al een tijdje bekend namelijk.NickThissen schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:32:
Trouwens:
[afbeelding]
Huh? Is dit gewoon een (slecht gekozen) naam van de officiele serie, of nog een nieuwe 'pro/wc' series?
Zal mezelf even voorstellen: Ik ben Wouter, 23 jaar.
Ik ben vanaf dit moment zowel in Oval als Road gepromoveerd naar D-Klasse.
Heb vol bewondering dit topic en het filmpje van JoepW gekeken, zover ben ik nog lang niet ..
Ik sta nu voor de keuze welke banen/auto's ik moet aanschaffen. Ik heb geen zin om iets te kopen waar je vervolgens amper meer iets mee doet .. Zelf wil ik graag in de skip barber series gaan rijden en daarna, als ik een hogere licensie heb, RUF/GT3.
Kan iemand mij van advies voorzien ?
Het is allemaal nog vrij nieuw voor mij . Op dit moment snap ik alleen het systeem van SR , en dat er officiele series zijn, nog maar
Groeten,
Wouter
[ Voor 3% gewijzigd door WLC91 op 06-06-2015 13:05 ]
Ik raad iedereen aan om dit iRacing Staf Announcements Area op je watchlist te zetten: http://members.iracing.com/jforum/forums/show/605.page
Dat doe je met het knopje onderaan de pagina rechts. Daar worden de officiële mededelingen geplaatst.
Daar vind je ook het schedule voor Season 3 - 2015 dat dinsdag over een week begint. We zitten nu in week 12 en komende week is een 'off week' in iRacing.
Hier het schedule voor komend seizoen: http://members.iracing.co...wnloadAttach/2324339.page
Dan kan je voor de Skip en de GT3 series bekijken welke circuits bezocht gaan worden en he aankopen erop afstemmen.
Let goed op dat je bij het doen van aankopen steeds probeert de korting staffels te gebruiken.
Het is overigens ook handig om in je onderschrift hier op het forum een link te plaatsen naar jouw iRacing profiel. Hieronder de code daarvoor en een directe link naar de pagina waar je dat in kan stellen:
1
| [url="http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=JOUWCUSTID"]iRacing Profiel[/url] |
Vervang JOUWCUSTID
De handtekening kan je hier veranderen: http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
En je aanmelden (vrij ingewikkeld goed lezen
[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 06-06-2015 13:29 ]
Weer een mijlpaal gehaald vandaag:
http://members.iracing.co...nid=13894139&custid=29023
IR > 4000
Ow en mn 3e win op rij in topsplit
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Wat een rottige race weekend op Pocono met de NASCAR iRacing Series heb ik achter de rug.... Vanochtend op de 8ste positie komt er een caution met nog een paar rondjes te gaan omdat iemand die al een paar ronden achter ligt de auto stil zet bij pits ingang.
Krijgen we dus een 2 lap shootdown. Vol verbazing kwamen we tot de eerste bocht zonder crashes. In turn 2 zit er iemand naast me, die schiet vervolgens naar boven toe waardoor ik achter op hem knal. Vervolgens de volgende die aan de binnenkant zit komt te ver naarboven, en ik ga haaks de muur in. Van p8 naar p17 2 laps down... Wat haat ik dat, kan mijn hele weekend verpesten....
Zojuist een nieuwe poging, in turn 1 van lap 1 al meteen 3 wide proberen, echt wtf, en ja hoor de eerste caution. 10 minuten later de caution eindelijk afgelopen. En weer iedereen als een idioot naar voren en risico nemen... Een rondje later kom ik aan bij turn 2, met links en rechts iemand van me. Ik denk daar doe ik niet aan mee, dus ik ga even van mijn gas af.
Kom ik bij het rempunt, denk ik dat we bij het derde bordje zijn dus ik begin te remmen. Blijkt het nog maar het tweede bordje te zijn
Headset afgezet , pc afgesloten, ik kijk volgende week wel....
En hoe ging het?WLC91 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 17:04:
Nice job..! Mijn eerste race in de skip barber begint over 10 minuten
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
181inc. Zie ik dat goed
[ Voor 32% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 07-06-2015 00:51 ]
Nette tweede plek Wim!
Normaal gesproken wordt je nog door 3 man gepasseerd. Top 5 is nog steeds netjes natuurlijk. Maar inderdaad 181 incs in 10 starts??
10 races is 30 uur rijden dus dan valt het best nog wel mee, en misschien is hij wel een paar keer geraakt buiten zijn schuld om dus vind dat best knap.Wes46 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:19:
[...]
Normaal gesproken wordt je nog door 3 man gepasseerd. Top 5 is nog steeds netjes natuurlijk. Maar inderdaad 181 incs in 10 starts??
Dat zet het wel in ander perspectief. Maar vergeleken met de rest van de top 10 doen de meesten het wat dat betreft wel een stuk beter. Maargoed ik kan het zeker niet beter dus ik kan alleen maar bewondering hebben voor de voorlopige tweede plaats.PatrickPost1972 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:24:
[...]
10 races is 30 uur rijden dus dan valt het best nog wel mee, en misschien is hij wel een paar keer geraakt buiten zijn schuld om dus vind dat best knap.
Verwijderd
klopt idd , ik heb een aantal races gezien en alleen op brands hatch dacht ik al dat die één gozer had die constant lag te bumpen, en zo zijn er nog een paar races geweest. Puike Prestatie Wim !PatrickPost1972 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:24:
[...]
10 races is 30 uur rijden dus dan valt het best nog wel mee, en misschien is hij wel een paar keer geraakt buiten zijn schuld om dus vind dat best knap.
Was dat die race dat de tegenstander bewust vol op zijn rem ging rijdend voor Wim?Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:45:
[...]
klopt idd , ik heb een aantal races gezien en alleen op brands hatch dacht ik al dat die één gozer had die constant lag te bumpen, en zo zijn er nog een paar races geweest. Puike Prestatie Wim !
Dit topic is gesloten.
![]()