iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.860 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
What can possibly go wrong !

13. WesMar Racing: Martin Schipper, Wesley Jonker

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps! 2.16 natuurlijk !

Nu de op-een-volgende sessie weer gewonnen met een PR van 2.15.3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

HeAdWaVe74 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:53:
[...]

What can possibly go wrong !

13. WesMar Racing: Martin Schipper, Wesley Jonker
Maakt voor ons weinig uit denk ik. We hebben geen ongeluk nodig om laatste te worden toch? >:)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Wes46 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:11:
[...]

Maakt voor ons weinig uit denk ik. We hebben geen ongeluk nodig om laatste te worden toch? >:)
Nee, dat klopt! :)

of veel ongelukken nodig om geen laatste te worden!!

[ Voor 10% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 27-05-2015 21:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:27

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:06:
Oeps! 2.16 natuurlijk !

Nu de op-een-volgende sessie weer gewonnen met een PR van 2.15.3 :D
Om je nog beter te kunnen aanmoedigen is het leuk als we je kunnen vinden in iRacing ;)
In de Topic Start staat uitgelegd hoe je dat makkelijker voor ons kan maken: KLIK

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
even creatief geweest

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/ta0203ve1/mazda.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hm... De Indy 500. Zojuist maar eens een paar rondjes gereden. Dat gaat nog knap lastig worden om een goed resultaat te behalen. Setup is zo'n belangrijke factor voor snelheid.

Mijn strategie zal zijn om een setup te vinden welke goed voelt in verkeer, maar als ik het snelheid verschil zie weet ik niet of ik veel verkeer tegen kom....

Net een Q gedaan, snelste tijd was een 39.7 met een gemiddelde van 39.9 sta ik ergens laatste

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:36

Niellie41

[object Object]

Render van de Aston Martin! :D

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/aston_martin_dbr9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
echt een mooie auto , die komt er bij als ie uit is

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:03:
[...]

Op een volle tank kan ik makkelijk 55-60m rijden. En met een beetje saven is 2x stoppen genoeg.

Maar als ik me niet vergis, is er ook een tank limit :) Dus gewoon tanken :p
Ik kom met default weer op 61min45 sec op een tank. Behoorlijk krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-10 13:07
DBR9!!!
Kan niet wachten om wat skins te gaan maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:19
Ook echt zin in de Aston :D Nu nog een P1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Beakzz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 00:37:
Ook echt zin in de Aston :D Nu nog een P1 :p
nah liever geen gezinswagens in iracing :+

mogen werk maken van lmp1

of en instapklasse voor formule 1 ofzo renault 3.5

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17

Arfman

Drome!

Die AM gaat er zeker komen. Heb nog $100 in m'n iRacing account staan en die ga ik uitgeven aan de AM, Nordschleife en alles wat er nog uit gaat komen. Heb nu alweer zin om op de avond van de nieuwe build met z'n allen de nieuwe spullen te proberen/klagen dat de infrastructuur weer down is* :P

doorhalen wat niet van toepassing is

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
dabelg schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 07:24:
[...]

nah liever geen gezinswagens in iracing :+
Lol, wel voor een lekker klein gezin dan :)

En iedereen zijn voorkeur , want doe mij maar lekkere straatbakken (ook klassiekers) _/-\o_ De licenties van Assetto in Iracing zou bij mij de verslaving compleet maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Straat auto's interesseren mij dan weer niets. :P

Ik hoop alleen dat de Aston Martin gele koplampen heeft. Dat is nog niet te zien op de render.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Niellie41 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:34:
Straat auto's interesseren mij dan weer niets. :P

Ik hoop alleen dat de Aston Martin gele koplampen heeft. Dat is nog niet te zien op de render.
Zag dat je het al gevraagd had, misschien toch even een PM / mail aan ze sturen? Lijkt me dat ze dat makkelijk kunnen aanpassen maar in het forum lezen ze er toch overheen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Goed idee Nick. Ik heb Brian een PM gestuurd. Gelukkig was zijn PM box niet vol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05:41
Ik ben sinds twee weken in het bezit van de Rseat RS1 rig. Ik gebruik hem in combinatie met de Heusinkveld pedals. Het is een heel stevige rig, alleen loop ik tegen het volgende issue aan wanneer ik flink druk op de rem uitoefen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pFsCVHjxWcg]

De rig word iedere keer een klein stukje opgetild.
Ik heb naar aanleiding van wat posts op het iracing forum een houten blok aan het uiteinde van het pedal deck gezet anders zou er te zeer flex optreden. Ik vermoed dat de oorzaak ergens in het verbindingspunt zit van het pedal deck aan de rig.

Mochten er mensen zijn die een mogelijke oplossing hebben, dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 00:09:
[...]

Ik kom met default weer op 61min45 sec op een tank. Behoorlijk krap.
Als er dan geen tank limit is, dan haal je toch makkelijk de finish met 2 stops dan? :) Er zal vast een keer gelift moeten worden om een MX5 in te halen. En die warmup lap kost ook 3x niks (last famous words :+)

Was namelijk niet van plan om in HPD mode te gaan rijden en zo brandstof te gaan verbranden O-)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 24-10 13:36
Die rig lijkt me net niet stevig genoeg voor die pedalen.
Je ziet het achterste stuk ook naar achter gedrukt worden.
extra stuk ertussen lassen of zetten en vastbouten of het stuk naast de verticale bar, die waarschijnlijk naar de schermen gaat, vastbouten aan het gedeelte dat nu nog omhoog gaat.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
In eerste instantie zou ik inderdaad ook proberen om ze vast te maken aan het stuk wat naar de monitor gaat, ik weet alleen niet of dit voldoende gaat zijn als permanente oplossing. Er komt echt serieus kracht op te staan dus misschien dat het verstandiger is om dat stuk bijvoorbeeld te vervangen door stevige aluminium profielen van 40x40 of groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kon het niet laten om toch een paar eigen momentjes terug te halen van afgelopen maandag!

[YouTube: https://youtu.be/w61HvWIpHbY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Zag dat je het al gevraagd had, misschien toch even een PM / mail aan ze sturen? Lijkt me dat ze dat makkelijk kunnen aanpassen maar in het forum lezen ze er toch overheen.
En net de bevestiging gekregen van Brian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Even een vraagje aan de painters.

edit:

Nevermind..ik liet de auto niet lang genoeg staan blijkbaar :)

[ Voor 90% gewijzigd door Beakzz op 28-05-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Telt de warming up lap ook mee als een race lap?
Ik stond op de grid met Q fuel, dus ik Esc, gooi er wat fuel bij, wacht op de tow en start uit de pits als de safety car binnenkomt. Daarna niet echt lekker gereden, een keer gelapped maar wel -2L down.. hoe kan dat?

http://members.iracing.co...nid=13827856&custid=60650

[ Voor 15% gewijzigd door Olaf van der Spek op 28-05-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Als je 'starting from pits' doet, ga niet een lap down. Dan zit je gewoon op dezelfde ronde als de leider.
Heb je niet gewoon een keer gemist dat je gelapped werd?

Of ging je pas naar de pits toen de warm-up lap al was begonnen en iedereen reed. Ik weet niet of er dan zo'n soort bug optreed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik stond inderdaad al op de grid, anders had ik gewoon nog extra brandstof mee kunnen nemen en normaal kunnen starten.
Heb je niet gewoon een keer gemist dat je gelapped werd?
Zo traag was ik ook weer niet. :p

[ Voor 86% gewijzigd door Olaf van der Spek op 28-05-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Ja, maar er is een verschil tussen van de grid af gaan voordat de eerste autos gaan rijden, en daarna pas. Aangezien je een tow kreeg denk ik dat je pas van de grid ben gegaan toen we warm-up lap al was begonnen en de safety car al was gaan rijden.

Als je op tijd van de grid af was gegaan, voordat de safety car weg rijd, dan had je geen tow gehad.
En misschien dat daar die extra lap down vandaag komt.

Als je een tow neemt wordt dat volgens mij niet geteld als een ronde, maar word je als het waren 'achteruit' terug gesleept. Daarom was je misschien nog op ronde 0 toen de race begon (warm-up lap word geteld als ronde 0), terwijl de rest op ronde 1 begon (omdat ze de warm-up hebben afgemaakt).

Dit is het enigste dat ik kan verzinnen. Anders weet ik het ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De Skip op Monza is echt een uitdaging zeg. Mijn SR zakt en mijn IR stijgt. Kom door mijn lage IR altijd in de 2e split en daar snappen ze werkelijk niet het verschil tussen netjes inhalen door draft en het net te laat inhalen en hem gewoon voor je in de bocht te gooien. Als ze denken een gaatje te zien kan je maar beter ver opzij gaan. Best veel keer gedaan maar alsnog 2 x iemand op me geknald en de laatste 2 ronde met een meatball uitgereden. Toch nog 3e en een redelijke SR buffer houdt me voorlopig veilig :+

Lekker spannend racen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:49:
Telt de warming up lap ook mee als een race lap?
Ik stond op de grid met Q fuel, dus ik Esc, gooi er wat fuel bij, wacht op de tow en start uit de pits als de safety car binnenkomt. Daarna niet echt lekker gereden, een keer gelapped maar wel -2L down.. hoe kan dat?

http://members.iracing.co...nid=13827856&custid=60650
Als je op de grid staat en er weer af gaat voordat er gereden wordt krijg je geen tow!
Dus.... De pacecar reed al en dus ben je gesleept en dat kost tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:50:
Kon het niet laten om toch een paar eigen momentjes terug te halen van afgelopen maandag!

[video]
Erg leuk Joep! Het was ook echt fantastisch zo met z'n 3-en in race 2, toen we klaar waren was ik rijp voor een bad :D

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-10 11:13

Isniedood

nee, echt niet!

Gisteren mijn eerste twee races gedaan. Tweemaal Daytona met een slome bak. Nauwelijks geoefend, aangezien daytona niet het moeilijkste circuit ever is. Races waren verder een zooitje en weinig spannend. Ik vind het jammer dat je met deze bagger auto's moet beginnen. Ik wilde eigenlijk al met nascar autos rijden.

Race 1 hadden er twee besloten al voor de streep te passeren. 4 wide en crash natuurlijk. Zat helemaal opgesloten. Uiteindelijk van plek 18 naar plek 7 gereden.

Race 2 was leuker. Deze was met Q en startte van plek 9. Uiteindelijk derde geworden. Zoveel gevechten vermeden en crashes ontweken. Al met al gaat het een lang verhaal worden om de rookies uit te komen. Heb je een specifiek aantal punten nodig of ben je na een tijdje gewoon rookie af? Ik heb namelijk die tweede race praktisch foutloos gereden, twee keer heel lichtjes de muur, en kreeg ondanks mijn derde plek weinig punten vond ik. 0,07 ofzo..

EDIT: Het was Charlotte motor speedway. Het reed als daytona XD

[ Voor 3% gewijzigd door Isniedood op 29-05-2015 08:56 ]

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isniedood schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:48:
Gisteren mijn eerste twee races gedaan. Tweemaal Daytona met een slome bak. Nauwelijks geoefend, aangezien daytona niet het moeilijkste circuit ever is. Races waren verder een zooitje en weinig spannend. Ik vind het jammer dat je met deze bagger auto's moet beginnen. Ik wilde eigenlijk al met nascar autos rijden.

Race 1 hadden er twee besloten al voor de streep te passeren. 4 wide en crash natuurlijk. Zat helemaal opgesloten. Uiteindelijk van plek 18 naar plek 7 gereden.

Race 2 was leuker. Deze was met Q en startte van plek 9. Uiteindelijk derde geworden. Zoveel gevechten vermeden en crashes ontweken. Al met al gaat het een lang verhaal worden om de rookies uit te komen. Heb je een specifiek aantal punten nodig of ben je na een tijdje gewoon rookie af? Ik heb namelijk die tweede race praktisch foutloos gereden, twee keer heel lichtjes de muur, en kreeg ondanks mijn derde plek weinig punten vond ik. 0,07 ofzo.
Heb je in de warmup misschien nog wat incjes opgelopen? Die tellen ook mee.

Daytona is niet echt een ideale baan om sr punten te scoren, hij heeft maar 4 bochten en een hoge ronderijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-10 11:13

Isniedood

nee, echt niet!

Kon alleen op daytona racen. Warming up was ik clean doorgekomen. Q net zo, kreeg daar ook wat punten. Lees net dat je naar de 3.0 moet, dat is nog wel te doen.

EDIT: Het was Charlotte motor speedway. Het reed als daytona XD

EDIT2: zie n u dat ik 6 inc, had. Gok dat het incidents betekent. Meer dan ik zelf vond :) Las ook ergens dat het gaat om zoveel mogelijk bochten achter elkaar incident vrij te rijden over meerdere races. Duidelijk wat me te doen staat dus!

[ Voor 51% gewijzigd door Isniedood op 29-05-2015 09:05 ]

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 06:03:
[...]

Als je op de grid staat en er weer af gaat voordat er gereden wordt krijg je geen tow!
Dus.... De pacecar reed al en dus ben je gesleept en dat kost tijd.
Tijd kostte het inderdaad maar ik kon starten nadat de pace car weer binnenkwam, dus dat had geen ronde mogen kosten toch?
Of de pace car al reed voordat ik van de grid ging durf ik niet meer te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Isniedood schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:48:

. Al met al gaat het een lang verhaal worden om de rookies uit te komen.
Als niet zo talentvolle rijder kan ik zeggen dat het best wel makkelijk is om er uit te komen. Je moet alleen even je Irating los laten. Gewoon rustig je rondjes draaien en niet voor de winst gaan en zo weinig mogelijk incjes halen. Die Irating heb je zo weer terug als je uit de rookies bent en dan heb je kans op gevechten met iemand die ook weet wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Nog een GT3 erbij

http://www.iracing.com/ir...eement-with-mercedes-benz

[ Voor 9% gewijzigd door FransJansen op 29-05-2015 14:20 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Toppie! "Jammer" dat het weer een GT3 is (niet de spannendste auto's imho) maar het geeft wel weer extra sjeu aan de Blancpain Series.

Ik maak me wel zorgen, wat is er met Niellie aan de hand? :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan wacht ik nog op de audi,lamborghini,ferrari mss jaguar :D , als het dan toch officieel moet gaan dan toch met ALLES lijkt mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ben geen fan van Mercedes maar wel een hele brute bak die GT3. Ding ziet er uit alsof hij kleine kinderen opeet voor de grap. En goed voor de Blancpain series inderdaad.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:22:
[...]

Toppie! "Jammer" dat het weer een GT3 is (niet de spannendste auto's imho) maar het geeft wel weer extra sjeu aan de Blancpain Series.

Ik maak me wel zorgen, wat is er met Niellie aan de hand? :+
Veel te druk bezig op school.

Maar dat is wel een dikke auto zeg!

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 29-05-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hopelijk komt ook de Mercedes W06 Hybrid F1 auto nu in iRacing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Enigste mooie aan de gt3 merc vind ik het geluid :)

Maarja. Zolang iracing de cspec niet de nek omdraait in de imsa, blijf ik lekker door cspeccen. Gt3 mis ik gewoon het gevoel om plezier Te hebben tijden het rijden.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:16
Hopelijk zorgt dit wel voor varatie in het GT3 veld en niet alleen maar BMW(/DB9/Merc) wordt dan kan het eigenlijk alleen maar positief uitpakken toch als de BoP goed is.

Zelf vind ik GT3/BP wel mooi om te kijken dus waarom niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ithric schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:16:

Zelf vind ik GT3/BP wel mooi om te kijken dus waarom niet.
Kijken is inderdaad erg leuk op TV :) Volgens mij zend Sport1 (of eurosport) zo nu en dan een BP race uit.
Of een race terug kijken op het Nismo kanaal.

Zolang ik maar kan kijken en niet hoef te rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Blancpain heeft een eigen YT kanaal met ALLE races er volledig op. Je kan zelfs live kijken daar als de race bezig is.
YouTube: GTWorld

Kan menig serie nog een flinke punt aan zuigen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-10 23:54
gtrNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:34:
Blancpain heeft een eigen YT kanaal met ALLE races er volledig op. Je kan zelfs live kijken daar als de race bezig is.

Ohja zelfde coverage als Nismo idd. Hebben ze goed voor elkaar!
Altijd ook een genot om naar te kijken

Ik heb zelf vandaag voor het eerst een succesvolle Blancpain Sprint Series race gehad.
Eerste twee races was ik beide er uit gecrasht, waarvan één keer deels eigen schuld (iemand met een slow down die stil ging staan op Kemmel straight die ik te laat zag), en eentje waar ik plots verrast werd door een soort barricade van 4 gesponnen auto's na Blanchimont...

Deze keer ging het dus wel goed. Na me als vijfde gekwalificeerd te hebben, een tijdje, met ietwat druk van achteren, op die positie rond gehangen.
Op een gegeven moment begonnen mensen overal om me heen echter uit zichzelf te spinnen, en lag ik zo in ongeveer ronde 10 plots 3e, na één keer ingehaald te zijn, maar dus zo'n drie of vier mensen om me heen te hebben zien spinnen.
Hierna was het een kwestie van de race uitrijden, en toen ook nog mijn (iets snellere) achtervolger een fout maakte, en de enige relatief dicht achter me een langzamere vrouw (geloof ik) was, was het binnen. Derde plek dus.

M'n pace ligt nog wel veerrrr van de top af (ik rijd in een snel rondje net een 2:20 hoog, waar de top 16 en 17ers neer zet), maar ik weet echt niet hoe ik nog meer uit de McLaren kan halen. Vind hem wel heel leuk, dus ik blijf er gewoon in rijden en oefenen.

Moraal van het verhaal; driemaal is scheepsrecht, en de Blancpain serie is best leuk als een race goed gaat :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
gtrNL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:34:

het is volgend weekend!

http://www.circuit-zolder.be/nl/events/blancpain-gt-series

en ik vindt de prijs nog wel meevallen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Cool, iemand die er naar toe gaat? Ik ben ook wel voor in, lekker dichtbij, kijken of we weer een auto over de kop kunnen zien vliegen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Misschien neem ik mijn neefjes wel mee ze zijn nog maar 10 en 12 maar zou een leuke kennismaking kunnen zijn =)

[ Voor 11% gewijzigd door Alibambam op 29-05-2015 21:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
voor het geld kan je het haast niet laten, ik ben zelfs soort van verbaasd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo de BSS rijden op Spa. Weken sinds ik gereden heb, wish me luck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:59:
dan moet ik wel iets va

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:59:
dan moet ik wel iets van gehoorbescherming voor hun vinden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
van die gele doppen kan je gewoon bij de gamma halen ( denk ik )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:28:
van die gele doppen kan je gewoon bij de gamma halen ( denk ik )
Je bedoelt dan over het oor?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Alibambam schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:30:
[...]

Je bedoelt dan over het oor?
nee in.. die andere ( oor kleppen ) zijn vrij prijzig, maar even goed hebben ze die bij de gamma

https://www.gamma.nl/asso...beschermer-23db/p/B400764
https://www.gamma.nl/asso...eschermer-23-db/p/B400766

en andere https://www.gamma.nl/asso..._persoonlijke-bescherming

Sorry, enorm offtopic

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Arfman schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:00:
Zo de BSS rijden op Spa. Weken sinds ik gereden heb, wish me luck :+
Nou, dat viel niet tegen. Gestart als 22e en door wat spins/crashes van anderen opgekomen naar P12. Toen in een groepje gekomen die aan het vechten waren en 3 ronden voor het einde had ikze allemaal ingehaald dus P8 voor mij. Bijna 2500 iRating nu en belangrijker, gewoon even een uurtje lekker geracet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:57:
[...]

Om je nog beter te kunnen aanmoedigen is het leuk als we je kunnen vinden in iRacing ;)
In de Topic Start staat uitgelegd hoe je dat makkelijker voor ons kan maken: KLIK
Ah, dankje Joep. Heb ik nu gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:02:
[...]

Ah, dankje Joep. Heb ik nu gedaan!
Nog niet. Ik heb geen mail tbv de rijdersdatabase ontvangen, geen aanmelding voor de website of de league en ik zie je profiel niet in jouw handtekening.
Dus... Ik weet niet wat je wel hebt gedaan, maar niks waar ik van op de hoogte wordt gesteld..

[ Voor 39% gewijzigd door JoepW op 30-05-2015 11:27 . Reden: Helemaal niet dus.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Egil Sandfeld
Cool to hear that Gardner put "driver names on side of car" in the same sentence as "Coherent UI". Still wondering all the things we might be able to do with Coherent UI at some point... If we will be able to live update decal in some way, and who know maybe even make them cast a light?
quote: David Tucker
Tony got that wrong, driver names and coherent have nothing to do with each other. When I added in the driver names on the windshield I made it so you could add driver names anywhere to the car. Now it is up to the art team to decide where to place names on the car.

If a car commonly has the driver name in a specific spot, you could send tech support along some reference photos and a polite request to add in names. Of course if a car puts the name in random spots or runs without names then they probably won't be too interested in adding it in.

And you could always bug Steve at trading paints to add in a driver name feature that overlays names on all the paints you download. He can place a name almost anywhere, except on the windows.
;)
Bron: http://members.iracing.co...t/75/3315748.page#8983474

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
He can place a name almost anywhere, except on the windows.

Wat ik eigenlijk wil, is juist de naam (en vlag) op het raam :D

Zoiets dan:

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-5sa-qyBW4cY/VPI3Ro6iiJI/AAAAAAAAR-I/w8TNv1a0X8c/s1600/BMW%2BM4%2BDTM%2B2015%2B%2316%2B(Glock)%2BSide.jpg

Maar het klinkt allemaal als iets voor na DX11 :+ Dus snel zal het niet gebeuren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Zit de indy500 op racespot te kijken.

Butt Weissert op pole. Is die naam een geintje ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ze gaan bij bosjes momenteel.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:44:
Ze gaan bij bosjes momenteel.
De setups hebben meer talent dan de bestuurders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:50:
[...]

De setups hebben meer talent dan de bestuurders?
Een aantal front-runners zijn er al uit dus ik weet niet of die opmerking op gaat. Maar sommige incidents hadden wel voorkomen kunnen worden als men iets beter had opgelet. :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
lekker acties ook zo op het eind..

[ Voor 4% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 31-05-2015 00:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

HeAdWaVe74 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:45:
lekker acties ook zo op het eind..
Ja. Een top 10 finish wordt op deze manier niet zo moeilijk voor de meesten. :+

Wow wat een finish :9 :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Wes46 op 31-05-2015 01:03 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Zeker. Wel jammer

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Morgen ook maar eens de Indy 500 racen. Als het goed is zijn er goede setups gedeeld, dus nog even de draft testen om te kijken wat ik moet doen met de weight jacker (aero push minimaliseren) en dan gaan met die banaan! :)

[ Voor 6% gewijzigd door BobvK op 31-05-2015 01:33 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
BobvK schreef op zondag 31 mei 2015 @ 01:29:
Morgen ook maar eens de Indy 500 racen. Als het goed is zijn er goede setups gedeeld, dus nog even de draft testen om te kijken wat ik moet doen met de weight jacker (aero push minimaliseren) en dan gaan met die banaan! :)
Succes d:)b de setup die ik had gebruikt is van Stefan.... 2015S1. Die rijdt prima, weight jacker naar +5 in de draft en klein beetje liften bij turn in van turn 1. Pas wel op met deze setup als je tank bijna leeg is en je banden oud zijn. De auto krijg een beetje overstuur als je uit de draft rijdt, dit is op te lossen door de weight jacker naae -2 te zetten. Maar pas wel op want je krijgt meer onderstuur.

Onderstuur met 350km/h in een bocht is toch prettiger dan overstuur :)

Gisteravond heb ik een poging gedaan. Voor turn 2 was er al een ongeluk achter me omdat de meeste, met nadruk op meeste, het rustig aan doen. Na ronde 50 waren de meeste wel uit de race gecrashed en konden we beginnen. -O-

Na een restart werd duidelijk dat we 2 rondjes brandstof te kort zouden hebben. Nog een poging gedaan met een andere engine mapping maar dat gaf te weinig. Met nog maar 6 autos in de leadlap besloot ik dan toch wat eerder naar de pit te gaan voor een splash and dash. Ik ging ervanuit dat dit een paar seconde zou duren en besloot geen nieuwe banden te monteren. En dat was de foute beslissing, de pitstop duurde lang genoeg voor nieuwe banden en met oude banden was het moeilijk om een lap volgas te doen. Uiteindelijk toch op de 4de plek over de finish, 2de plek was mogelijk geweest met nieuwe banden.

Maar wat een zware race is de Indy 500. De enorm hoge snelheid en bij iedere bocht hopen dat je wel de grip hebt, ik was helemaal kapot aan het einde van de race.

Ow en 3000 iRating aan de oval kant, toch maar weer road gaan doen straks met de DBR9 anders heb ik straks een hogere oval iRating dan road :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb een test sessie ingepland voor de GoT finale race. De sessie is van 20:00 tot 22:00 met het huidige opgegeven weer. Het wachtwoord is got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ben er denk ik wel even bij :)

Ipv van op HPDs schreeuwen, was het nu een middagje: "GET OUT OF THE WAY WITH YOUR FGT, YOU HOLDING ME UP AND 2ND IS CATCHING ME. MOVE IT!!!"

Probleem was dat ik net een paar tiende per ronde sneller was, en dat ik in T5 elke ronde moest uitkijken dat ik niet een gat van 1s dicht remde om er vervolgens op te knalen. Moest alleen telkens de buitenkant nemen om uit te wijken omdat de FGT steeds de binnenkant koos.

Na een ronde of 12 toch maar besloten er rustig achter te blijven. Lekker in de draft op de rechte stukken zodat #2 me niet kon inhalen. 1x echt moeten verdedigen omdat ik een foutje maakte met het insturen van de kink en vervolgens flink wat snelheid miste op het rechte stuk.

Heeft me toch 112punten, 53IR en 0,09SR op geleverd. Ondanks de enorme frustratie tijdens de race, toch een mooi resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Onboard van gisteren tijdens de ELE rally:

En dat terwijl de auto de dag ervoor er nog zo bij lag :P
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10502104_972711369429569_1885548726720553498_n.jpg?oh=bef8bbd5fef4abacd586524a478fb61d&oe=55BF84E7

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
is dat een 1x offtrack, of een 2x contact?
2x lost control kan ook nog denk ik :p

Maar veel schade, of een likje verf en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
pffff moet vies doen denk ik als je je wagen zo zag :(

en was het een nacht stage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ja het was de laatste proef van die dag. 22:30 of zo. Ging heel langzaam op een lullige manier. Ik stond zo goed als stil en toen gleden we zo de sloot in. Grootste uitdaging was nog de auto uit de sloot krijgen zonder schade. Pas om 3:00 was hij eruit.

Alleen voorscherm zat een deuk in en een schrammetje op de deur. Spiegel was zelfs nog heel en was niet eens ingeklapt! Draagarm rechtsachter hebben we voor de zekerheid vervangen.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Prutser :p

Maar fijn dat alles ok is nog ;)

[ Voor 64% gewijzigd door NickThissen op 31-05-2015 20:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:44:
Ja het was de laatste proef van die dag. 22:30 of zo. Ging heel langzaam op een lullige manier. Ik stond zo goed als stil en toen gleden we zo de sloot in. Grootste uitdaging was nog de auto uit de sloot krijgen zonder schade. Pas om 3:00 was hij eruit.

Alleen voorscherm zat een deuk in en een schrammetje op de deur. Spiegel was zelfs nog heel en was niet eens ingeklapt! Draagarm rechtsachter hebben we voor de zekerheid vervangen.
Da's mazzel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ingeschreven als Gathering of Twerkers. Dus er moet ook een bijpassende skin komen voor de finale O-)

Afbeeldingslocatie: https://secure.tweakers.net/my.tnet/storage/?action=download_file&file_id=17384

Work in progress, maar vanavond al lekker mee gereden 8) En met 2:05.2 met volle tank ben ik best blij mee :) Laat die aliens elkaar maar van de baan rijden, ik hoop dichtbij genoeg te zitten om de kruimels op te pikken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Nou, weer begonnen met iRacing maar nu een probleem:

Practice sessies gaan zonder problemen, geen lagg en alles werkt goed maar als ik in een race ga (street stock), op de grid ga staan verdwijnen de andere auto's en verlies ik de verbinding. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
:P
-PassY- schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:37:
Ingeschreven als Gathering of Twerkers. Dus er moet ook een bijpassende skin komen voor de finale O-)

[afbeelding]

Work in progress, maar vanavond al lekker mee gereden 8) En met 2:05.2 met volle tank ben ik best blij mee :) Laat die aliens elkaar maar van de baan rijden, ik hoop dichtbij genoeg te zitten om de kruimels op te pikken >:)
Doet ni! "Private Storage
Private storage is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma. Zie de Karmastore voor meer informatie."
Maar ben heel benieuwd
Venzio schreef op zondag 31 mei 2015 @ 23:11:
Nou, weer begonnen met iRacing maar nu een probleem:

Practice sessies gaan zonder problemen, geen lagg en alles werkt goed maar als ik in een race ga (street stock), op de grid ga staan verdwijnen de andere auto's en verlies ik de verbinding. Iemand een oplossing?
Soms via WiFi? Dat is sowieso een no go voor online gaming. Wat is je ping? Naar een US server is 133 standaard voor mensen uit Nederland.

[ Voor 8% gewijzigd door The_FrankO op 31-05-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
The_FrankO schreef op zondag 31 mei 2015 @ 23:33:
Soms via WiFi? Dat is sowieso een no go voor online gaming. Wat is je ping? Naar een US server is 133 standaard voor mensen uit Nederland.
Nope, rechtstreeks. Speedtest:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4399635519.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Venzio schreef op maandag 01 juni 2015 @ 00:00:
[...]

[afbeelding]
De eerste verdachte is Ziggo aangezien ik binnen 10 km van je vandaan woon en veel problemen heb sinds de overname / fusie. Alleen gaat het dan meer om snelheid (wisselvallig) en niet met het wegvallen van verbindingen. Misschien heb ik het met US servers ook, maar dat zal ik dan moeten testen.

Heb je een router achter je Ziggo router staan en is die redelijk nieuw ? Ik had namelijk pas een Netgear Nighthawk gekocht en daarmee had ik ineens bij Assetto dat ik uit de server van Dutchdevil werd gegooid. TS bleef vreemd genoeg gewoon aan.

Dat practice wel goed gaat heeft misschien iets te maken met de marge die Iracing toepast en dat er bij practice een minder constante verbinding wordt toegelaten. (Al verklaart dat niet waarom er nog genoeg knipperend rondrijden).

Na wat zoeken op internet bleken wat beveiligsopties in de router de verbinding een miliseconde te kunnen vebreken wat natuurlijk dodelijk is voor online gaming, maar zelfs na het uitzetten bleef ik het probleem hebben dus ik heb het maar opgegeven en snel mijn oude TP-link weer aangesloten.

Geen technische onderbouwing verder, maar hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb de kans gehad om de Simxperience AccuForce Pro wheel te proberen

en het klinkt net als een g25

voor de volledige quick en dirty review zie
http://members.iracing.co...3600/3299577.page#8986819

[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 01-06-2015 02:45 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
heb je quick review gelezen, lees wel rare dingen.

dat je als je game forcefeedback gebruikt je de slider in iracing op 8% zet ?????

bij mij staat met gamefeedback de sliders disabled.in iracing en moet ik de slider bij game force feedback veranderen en staat op 80%, 8% doet echt geen eer aan dit stuur, dan kan je idd beter een g25 blijven gebruiken vind ik persoonlijk.

ook vind ik nu een review plaatsen vrij kort door de bocht, heb mijn stuur nu 2 weken (bert, kevin en steve zijn zaterdag komen testen) en ik heb nu nog altijd niet de juiste instellingen gevonden enkel de BMWz4 is vrij close. maar gisteren de c-spec was echt nog tuning nodig.

Heb je autotuning gebruikt ??? staat niet in review. AF moet per auto weten hoeveel NM iracing output naar de stuurkolom en kijkt dan wat de verdeelsleutel is naar 13nm alles tot 13mn is 1 op 1 maar auto's die in het echt meer NM hebben geven verdeelsleutel.

ik heb nu een gevoel dat ik echt nog geen review kan schrijven omdat ik dan niet compleet ben (hulde aan echte reviewers dat ze zo snel dit stuur beoordelen.

Waar ik duidelijk wel akkoord mee ben is dat ze beter geen steppingmotor gepakt hadden wegens geluid ook het feit dat sterk niet altijd + is.

je voelt hier duidelijk meer detail in de bumps mee op/afrollen curbs enz.

wel tof dat je tijd neemt om je bevindingen te noteren.

maar zoals ik zaterdag ook tegen kevin en bert zei ik kan nu op dit moment niet echt een mening geven, ok vind het beter dan de andere sturen en heb al betere onderarm spieren (he bert :p), maar je hebt er verdomd ook veel werk mee. (wat ook wel raar op zich is).

[ Voor 11% gewijzigd door dabelg op 01-06-2015 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sluit mij wel aan bij Wim in deze, heb het stuur op iracing getest, AC en Pcars. Voor iracing had Wim al wat instellingen en dat merkte ik meteen aangezien ik daar veel meer fijne input had. Voor AC en Pcars was het stuur niet afgesteld en daar merkte ik wel meteen heel andere feedback. Overall kan ik wel zeggen dat het veel prettiger rijd in de zin van de kleine zaken voelen, ook FB in aanhoudende bochten komt veel beter binnen naar mijn gevoel en je voelt ook directer wat er gaat gebeuren wat voor mij komende van een G27 wel totaal anders is :D. Ook de ootb test in AC met de KTM op de Nordschleife gaf wel duidelijk aan dat het stuur wel van een ander kaliber is en als je hem standaard laat staan je na een ronde toch het gevoel had van F*ck ik heb er 20 gereden .... maar dat went denk ik best snel wat een abo aan de gym overbodig "kan" maken :p ....alleszins direct drive heeft mij wel kunnen overtuigen, alleen is het minpuntje voorlopig nog wel de hoge prijs maar dat maakt natuurlijk iedereen voor zijn eigen uit wat die daarmee doet :)
edit : @dabelg, bedankt om ons te ontvangen, ik moet zeggen een plezier om in zo'n rig te rijden 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2015 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
Niellie41 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:01:
Is dit het iRacing of het stuurtjes topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja en nee. De video gaat puur over de DD systemen, maar de link is wel iRacing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BruceLee schreef op maandag 01 juni 2015 @ 02:44:
Ik heb de kans gehad om de Simxperience AccuForce Pro wheel te proberen

[video]

[video]

en het klinkt net als een g25
[video]

voor de volledige quick en dirty review zie
http://members.iracing.co...3600/3299577.page#8986819
Op het iRacing forum verklaren ze je voor gek. Ik vind het ook raar hoe je alles getest hebt maar het zal wel.

Misschien tijd voor een algemeen stuurtjes/pedalentopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Venzio schreef op maandag 01 juni 2015 @ 00:00:
[...]

[afbeelding]
Heb exact het zelfde problem gehad. Wist het op Te lossen door wen impel Intel netwerkkaartje in mijn PC Te steken.

Mijn onboard lan was namelijk san het overlijden, maar was nog niet helemaal food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

-PassY- schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:19:
[...]

Heb exact het zelfde problem gehad. Wist het op Te lossen door wen impel Intel netwerkkaartje in mijn PC Te steken.

Mijn onboard lan was namelijk san het overlijden, maar was nog niet helemaal food.
Wij hadden thuis ook enorm veel gezeur met de originele router van Ziggo (zijn al 2.5 jaar klant bij Ziggo, dus niet sinds de overname). We hadden een Ubee-box. Als we een constante ping deden naar 8.8.8.8 zag je op willekeurige momenten enorm hoge spikes in de response tijd.

Toen hebben we zelf een pfsense router in elkaar geknutseld :P. Dat is echt ideaal, kan er alles mee. En de router van ziggo in bridge-modus laten plaatsen. Alles gesolved. Wel 1 nadeel, nu disconnect mijn teamspeak steeds als ik in een iRacing race zit. Maar dat ter zijde :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Volgens mij kunnen we enkele secties van het GoT forum opheffen en hier concentreren zo langzamerhand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gisteren mijn eerste rondjes gereden sinds een tijd in een test sessie voor de seizoen finale. Wat dat betreft is de Mazda MX5 op Suzuka wel een goede combinatie om er weer in te komen. Het duurde ook een aantal rondjes, maar ik had het weer redelijk snel onder de knie. Ik moest ook weer even wennen om in een langzamere klasse te zitten. Tijdens de NES heb ik alleen de HPD gereden voor een lange tijd.

Hier zijn nog de resultaten van gisteravond. 51 inc's vind ik zelf nog wel wat veel, maar dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik zal de komende weken mijn broertje om MX5 advies vragen. Hij reed gisteren na 10 rondjes al een 2:30.2 terwijl hij de baan nog nauwelijks kende. Dit ook nog eens met baseline setup en 1 hand aan het stuur omdat de andere in het gips zit. 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het eerste deel van de sessie reed ik ook gewoon met de baseline setup. Je input moet heel smooth zijn. Als je gaat harken en gaat pushen, lukt het niet. Zeker niet in deze auto. Concentreren op de lijn en dan komt de snelheid vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
haha ik zat maar naar diff instellingen te zoeken.

pfff als je zo 12 weken met GT3 BMW rijdt bak je niets in een ruf :p wist totaal niet de onderstuur in de esses eruit te krijgen wat in overhitting ging. vond mijn tijd eigenlijk nog goed. maar de setup is veeeeeeeeeeeel werk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja was een lekkere oefening op de Suzika met de MX5. Het snelheidsverschil tussen de MX-5 en de Ruf is wel wennen, dat gaat in de finale nog wel voor spektakel zorgen ;)

Hier de setup die ik gebruikte: KLIK
En hier de replay van mijn rondjes van 2:28.746. Dit was overigens met de minimum hoeveelheid brandstof (enkel omdat Deni met minimum fuel begon ;) ). Ik reed 2:29.248 met volle tank: KLIK

Hou er overigens rekening mee dat we nog overwegen om de brandstof van beide auto's wat te beperken ivm het afdwingen van (extra) stops.
En vanavond hebben we als afsluiting van ons Monday Tournament een race van een uur met de DP op Mosport met pitstop.
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15-2-MT-12.png
Het zal er om spannen wie op het podium eindigen van dit seizoen.
Dit vanwege vakanties van enkele 'toppers' ;)

Tot vanavond!

Pagina: 1 ... 64 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.