"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Het is moeilijker dan je denkt.-PassY- schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:00:
[...]
ik ben nu wel aan het kijken, maar ga niet meedoen. Bij het kijken heb ik nu ook wel iets van "alleen links af is best wel saai voor zo lang". Oval is niet helemaal mijn ding denk ik
Het (voorlopige) schema voor het 2e seizoen van de NES is net gepubliceerd.
http://www.neo-endurance.com/nes-season-2-schedule-unveiled/
Dat geloof ik zeker. Maar een bocht naar rechts zo eens in de zoveel tijd vind ik gewoon leuker. Het is ook denk ik gewoon een smaak dingetje, en daar valt niet over te twistenNiellie41 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:07:
[...]
Het is moeilijker dan je denkt.
De NEO of de GES, 1 van de 2 ga ik mee doen. De vraag is alleen welke
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Het is precies wat Niel zegt, dat alleen naar links sturen is nog behoorlijk lastig. Overigens moet ik ook naar rechts sturen, maar dat is alleen op het rechte stuk.-PassY- schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:00:
[...]
ik ben nu wel aan het kijken, maar ga niet meedoen. Bij het kijken heb ik nu ook wel iets van "alleen links af is best wel saai voor zo lang". Oval is niet helemaal mijn ding denk ik
Gelukkig staat COTA er nog opNiellie41 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:07:
[...]
En natuurlijk is tegelijkertijd het (voorlopige) schema van het 2de seizoen van de GES bekend gemaakt.Niellie41 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:07:
[...]
http://www.got-racing.eu/wp/?p=1408
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Eens Oval racen is lastiger en leuker dan mensen in eerste instantie zouden denken. Met een dynamic surface model en dynamic weather kun je als rijder zo verschrikkelijk veel doen om snelheid te zoekenNiellie41 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:07:
[...]
Nordschleife, of de GP? Valt gelukkig buiten m'n wintersport zo te zien
Hoe gaat er eigenlijk bepaald worden wie er mee mag doen aan de GES?
Ik snap niet zo goed waarom mensen denken dat we de Nordschleife gaan doen.Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:27:
[...]
Nordschleife, of de GP? Valt gelukkig buiten m'n wintersport zo te zien. 't is nog wel een hele wacht. Is daar bewust voor gekozen?
Hoe kan dit een logische keuze zijn met ongeveer 40 teams en met HPD's.
Het gaat sneller voorbij dan je denkt.
Verwijderd
Het staat er niet bij, vandaar m'n vraag. De GP vind ik overigens een prima keuze.Niellie41 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:32:
[...]
Ik snap niet zo goed waarom mensen vragen of we de Nordschleife gaan doen.![]()
Hoe kan dit een logische keuze zijn met ongeveer 40 teams en met HPD's.
Het gaat sneller voorbij dan je denkt.
Volgorde van aanmelding en daarna een wachtlijstAndy2125 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:30:
Beetje flauw dat de keuze voor de wagens nog niet bekend is.
Hoe gaat er eigenlijk bepaald worden wie er mee mag doen aan de GES?
Het hoeft er ook niet bij te staan naar mijn mening. Als men een beetje logisch nadenkt, weten ze dat dit de enige logische keuze is.Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:35:
[...]
Het staat er niet bij, vandaar m'n vraag. De GP vind ik overigens een prima keuze.
Bij alle andere banen vraagt is er op een of andere manier geen onduidelijkheid?
Anyway, Watkins Glen is de enige waarvan de layout niet voor de hand ligt, met of zonder chicane? Ik hoop met, vind ik persoonlijk veel leuker
Wat betreft Watkins, waarschijnlijk met de chicane. Maar dit hebben we nog niet vast gelegd.
Bij deze al even team NAB racing aanmelden. Of is dat nog wat vroeg?
Ik ben erg benieuwd naar de wagenkeuze. Kan je geen hint geven?
Het is nog te vroeg ja, inschrijvingen gaan veel later pas openAndy2125 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:28:
[...]
Bij deze al even team NAB racing aanmelden. Of is dat nog wat vroeg?Zal er een minimum irating voor nodig zijn?
Ik ben erg benieuwd naar de wagenkeuze. Kan je geen hint geven?

Over een aantal weken is het weer tijd voor de seizoens finale! Deze keer hebben we gekozen voor een spannende combo: de Ruf C-spec samen met de Mazda MX-5, 3 uur lang op Suzuka!
Zoals vorige keer kun je kiezen of je alleen rijdt, of in een team van 2 rijders.
De inschrijving gaat open komende dinsdag 26 mei, om 20:00 voor GoT-leden. Dan posten we een inschrijf formulier dat enkel voor GoT-leden gebruikt wordt zodat jullie een beetje voorrang hebben. 2 uur later gaat de inschrijving voor iedereen open. Als je dus zeker wil zijn van een plekje, zorg dan dat je om 20:00 inschrijft
Weet je nu al dat je je wil inschrijven maar daar dinsdag niet de kans voor hebt? Stuur dan even een PM en dan kunnen we vast wel een plekje reserveren.
Als ik iedereen zo dronken voer dat ze een dag later een giga kater hebben. Dan heb ik nog een kans
Verwijderd
Ik begrijp dat je iedereen komt ophalen en ook weer netjes thuisbrengt-PassY- schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:46:
dat is 1 dag na de meeting toch?
Als ik iedereen zo dronken voer dat ze een dag later een giga kater hebben. Dan heb ik nog een kans
Neuh, gaat prima hoor. 4 pogingen, eentje van pole gestart en enorm saai naar de winst gereden, de rest van achter aangereden in de chicane ergens tussen lap 2 en lap 5 en de rest van de race met aero schade iedereen voorbij zitten laten (of later nog crashen). Toch maar weer geprobeerd net en weer hetzelfde verhaal. Schade viel nog net mee deze keer waardoor ik nog P6 kon vast houden, tot P5 voor me een Ruf over het hoofd ziet (denk ik???) en dwars gaat in Ascari en ik over de curb geforceerd wordt en bijna over de kop vlieg. In de laatste ronde. Waardoor m'n tank scheurt (denk ik want ik had nog 3 rondjes en toen ineens 0,0) en ik laatste wordt. ToppiePhydomir schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:13:
Zo dan, hij gaat lekker in die HPD of niet Nick?
Hopelijk komt het gewoon door Monza, vind er weinig aan om te racen en die T1 chicane is gewoon niet gemaakt voor iRacers, mensen snappen niet dat ze ruimte moeten geven als ze je aan het inhalen zijn, denken ze dat ik maar rechtdoor moet rijden als ze naast me zitten ofzo?
Ik hoop dat die HPD tegen oktober nog wat updates krijgt want die aero schade slaat echt nergens op, en als ze die ook nog eens niet repareren dan kun je dus 8 uur proberen te rijden zonder ook maar een curb te raken? Het lijkt de laatste build alleen maar erger geworden helaas.
[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 24-05-2015 22:02 ]
Hoeveel kost de vrouw-service?Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:54:
[...]
Ik begrijp dat je iedereen komt ophalen en ook weer netjes thuisbrengt.
Helaas, dan zit ik nog in Frankrijk bij te komen van een andere endurance raceNickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:43:
[afbeelding]
Over een aantal weken is het weer tijd voor de seizoens finale! Deze keer hebben we gekozen voor een spannende combo: de Ruf C-spec samen met de Mazda MX-5, 3 uur lang op Suzuka!
Zoals vorige keer kun je kiezen of je alleen rijdt, of in een team van 2 rijders.
De inschrijving gaat open komende dinsdag 26 mei, om 20:00 voor GoT-leden. Dan posten we een inschrijf formulier dat enkel voor GoT-leden gebruikt wordt zodat jullie een beetje voorrang hebben. 2 uur later gaat de inschrijving voor iedereen open. Als je dus zeker wil zijn van een plekje, zorg dan dat je om 20:00 inschrijftEr zijn 60 plekken dus dat komt vast wel goed.
Weet je nu al dat je je wil inschrijven maar daar dinsdag niet de kans voor hebt? Stuur dan even een PM en dan kunnen we vast wel een plekje reserveren.
Wel interessante auto's om uit te kiezen!
Mooi hoe hij mijn naam uitspreekt:
Haha, je was in het begin heel vaak in beeld maar vond het al zo raar dat je naam telkens niet werd genoemd. Na een kwartier gekeken te hebben viel me die rare uitspraak pas op. Oftewel je was al veel vaker genoemd, maar kon het er echt niet uithalenScr33x0r schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:08:
Haha, net skip barber wc gereden..
[video]
Netjes resultaat ook!
Verwijderd
Ja grappig. Ik ben er vanaf Monza ook weer bij, althans als het niet conflicteerd met de Indy500 die ik wil rijden.Scr33x0r schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:08:
[video]
Haha hoe iemand er op komt het zo uit te spreken ...Scr33x0r schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:08:
[video]
Lijkt verder een beetje een chaotisch zooitje :x meer crashes dan je zou verwachten
Ik hoop het wel lijkt me wel een hele vette combo dit!
Je kwam daar goed weg op 24:35Scr33x0r schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:08:
[video]
of lijkt dat maar zo
iemand interesse in een teamup met een "rookie" op endurance. ( Mazda )NickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:43:
[afbeelding]
De inschrijving gaat open komende dinsdag 26 mei, om 20:00 voor GoT-leden. Dan posten we een inschrijf formulier dat enkel voor GoT-leden gebruikt wordt zodat jullie een beetje voorrang hebben. 2 uur later gaat de inschrijving voor iedereen open. Als je dus zeker wil zijn van een plekje, zorg dan dat je om 20:00 inschrijftEr zijn 60 plekken dus dat komt vast wel goed.

Vanavond 2 heats met de Soltice op LRP. 100% basic content, dus iedereen kan meedoen!
http://www.got-racing.eu/...onday-tournament-15s2-w11
Viel mee, vanuit deze hoek leek het erger dan het was.. zat nog wel wat tussenHeAdWaVe74 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:59:
[...]
Je kwam daar goed weg op 24:35
of lijkt dat maar zo
Net resultaat. de2k cup is volgens mij een best zware serie.Scr33x0r schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:08:
[video]
En wees blij dat ze je naam proberen uitte spreken. Mij is het een keer overkomen dat ze me niet meer noemde, of alleen verwezen naar "The #32"
Bij de start opstelling deden ze nog wel een poging, na een flinke stilte. Tegenwoordig is het Paskel Tuuhnissen
Maar Arjan, nette prestatie!
Jammer, ik kan vanavond niet meedoen
Men zegt dat de Ruf onderstuur heeft, maar de Solstice wint
Volgende week DP op MoSport. Aangezien alles op Mosport tot nu toe leuk is, verwacht ik het zelfde
Ga ik nu GP2 kijken, nog niet gezien namelijk
Deze reclame en overige zaken zijn niet verwijderbaar.Beakzz schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:52:
Is het mogelijk om de standaard logo's in een paint te verwijderen ? Ben bezig de SRF te painten, maar die zit vol met keine logo's aan de zijkant die totaal niet bij mijn ontwerp passen

Er is geloof ik een oplossing is met een decal alpha layer, maar dan moet je trading paints pro gebruiken om het up te loaden.
Dus advies: omheen ontwerpen....
Verwijderd
Zo erg was 't nou ook weer niet. De onderstuur zit hem meer in de baan dan de auto. vervelendste aan de Solstice zijn die niet-race versnellingen waardoor momentum heel erg belangrijk is.-PassY- schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:47:
Auto verbranden, begraven, en vergeten
Men zegt dat de Ruf onderstuur heeft, maar de Solstice wintGewoon teveel dat het niet meer leuk is. De MX5 is 10x leuker, en net zo snel.
Volgende week DP op MoSport. Aangezien alles op Mosport tot nu toe leuk is, verwacht ik het zelfde
Ga ik nu GP2 kijken, nog niet gezien namelijk
Heb me zeker de eerste race vermaakt en de tweede was ook erg leuk tot 't misging. Na de tow een beetje in niemandsland rondgereden.
nooit echt last gehad op Lime rock eigenlijk met onderstuur. MX5 is lekker te rijden en te smijten als het nodig is, en in de CSpec vind ik Lime rock eigenlijk al te snel en te smalVerwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:40:
[...]
Zo erg was 't nou ook weer niet. De onderstuur zit hem meer in de baan dan de auto. vervelendste aan de Solstice zijn die niet-race versnellingen waardoor momentum heel erg belangrijk is.
Heb me zeker de eerste race vermaakt en de tweede was ook erg leuk tot 't misging. Na de tow een beetje in niemandsland rondgereden.
- Ericjooo
- FransJansen
- The Otherside
- darkpino
- nickkoole
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik startte op de 9de plek en lag vrij snel op plek 7 door bij de start Nick te verorberen en Robbert die flink terug viel.
In lap 3 zag ik een gaatje toen Dirk wat wijd ging in T3, maar dat was toch niet echt een gaatje met een crash tot gevolg en zo vielen we terug to plek 18 en 19. Nogmaals sorry Dirk. Daarna een inhaalrace gereden en opgeklommen tot plek 10.
Heat 2 startte ik van de 2de plek en had me voorgenomen snel naar voren te rijden, zonder in gaatjes te duiken die er niet waren.
In ronde 9 was ik op plek 2 beland met Dirk in mijn kielzog daarna hebben Dirk en ik een paar keer van plek gewisseld. Dat gaf Mack de kans om vrij gemakkelijk naar ons toe te rijden... En uiteindelijk de laatste 13 rondjes flink gestreden voor plek 2 t/m 4. Ik verremde me enkele rondjes voor het eind en was de klos in T1 en kon enkel toekijken hoe Mack en Dirk me konden inhalen. Wel nog bijna een heel rondje deurklink aan deurklink gereden met Mack. Dat kostte overigens ontzettend veel tijd, waardoor ook Paul in de buurt kwam op plek 5. Dirk werd verdiend 2de en Mack 3de. Ik 4de
Ah ja dat vermoeden had ik alJoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:36:
Ik zat net nog even naar de inschrijvingen voor de kart-meeting te kijken en vergeleek deze met de 'datumprikker' van enige tijd daarvoor en de volgende mensen ontbreken bij de inschrijving terwijl ze wel aangegeven hebben op 11 juli te kunnen en naar Lelystad te willen rijden voor de meeting:
- The Otherside
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Ik ben (stiekem) afgelopen weekend even langs geweest in Lelystad, mede ook vanwege het goede weerk. Voor de wat forsere mens onder ons is er wel een uitdaging. De grootste overalls die ze hadden was maat 60. Ik ben zelf "goed aanwezig van postuur", en er was dus geen overall die ik paste. De maat 60 ging wel om de buik, maar was in lengte niet genoeg (schouders gingen er niet goed in). Kostte me ook nog een scheur in mijn pantalon. Dus mocht je "fors" zijn en zelf toevallig een overall hebben, zou ik die meenemen.JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:08:
19 mensen waarvan er 16 rijden en (1 reserve rijder).
Ik heb uiteindelijk zonder overall mogen rijden. Uiteraard alles op eigen risico. Ik ga nog wel kijken of ik ergens een overall kan scoren voor een prikkie (mocht je iets weten, let me know).
Verder, de baan is best wel uitdagend. Ik rijd niet veel en heb niet het meest atletische lichaam, maar had al behoorlijk wat spierpijn na 1 heat. Laat staan als we met teams gaan rijden. Ik heb er in ieder geval écht zin in! En voor wie zich zorgen maakt over voorkennis van de baan: ik heb een gewichtsnadeel
All-Round nerd | iRacing Profiel
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ook hier wat extra bourgondisch strafgewicht.Phydomir schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:23:
Er zijn er wel meer met wat gewicht nadeel hoor.
Ik ben vorig jaar in Lelystad geweest en mocht daar gewoon zonder overal rijden zolang je maar een lange broek en een lange mouw shirt aan hebt. Weet niet of dit dan nu veranderd is of dat dit nog steeds wel geldt.w4rguy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:10:
[...]
Ik ben (stiekem) afgelopen weekend even langs geweest in Lelystad, mede ook vanwege het goede weerk. Voor de wat forsere mens onder ons is er wel een uitdaging. De grootste overalls die ze hadden was maat 60. Ik ben zelf "goed aanwezig van postuur", en er was dus geen overall die ik paste. De maat 60 ging wel om de buik, maar was in lengte niet genoeg (schouders gingen er niet goed in). Kostte me ook nog een scheur in mijn pantalon. Dus mocht je "fors" zijn en zelf toevallig een overall hebben, zou ik die meenemen.
Ik heb uiteindelijk zonder overall mogen rijden. Uiteraard alles op eigen risico. Ik ga nog wel kijken of ik ergens een overall kan scoren voor een prikkie (mocht je iets weten, let me know).
Verder, de baan is best wel uitdagend. Ik rijd niet veel en heb niet het meest atletische lichaam, maar had al behoorlijk wat spierpijn na 1 heat. Laat staan als we met teams gaan rijden. Ik heb er in ieder geval écht zin in! En voor wie zich zorgen maakt over voorkennis van de baan: ik heb een gewichtsnadeel. Zoveel winst zal ik er niet uit halen
. En het gaat om de fun, toch?
Ik wil niet gelijk het topic kapenWes46 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:50:
[...]
Ik ben vorig jaar in Lelystad geweest en mocht daar gewoon zonder overal rijden zolang je maar een lange broek en een lange mouw shirt aan hebt. Weet niet of dit dan nu veranderd is of dat dit nog steeds wel geldt.
Dat was inderdaad super vermakelijk. Ik wist vooraf nog niet zeker of ik wel zou meedoen vanuit hier, de vorige keer was dat niet zo goed bevallen met de Lotus 79 op Bathurst. Echter zat ik nu achter een compleet nieuw systeem met dezelfde pedalen als ikzelf thuis ook heb. Dus dat scheelde aanzienlijk in hoe snel ik het systeem onder de knie had.JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:26:
Ik heb het erg naar mijn zin gehad gisteren met de Soltice (wat een hokop LRP.
...
Ivm eten was ik erg laat in de practice, maar gelukkig kon ik net genoeg oefenen om in de Q een P7-8? Neer te zetten. Ik had nog wel moeite met de laatste bocht in de eerste heat, waardoor Joep een paar bochten later terecht een gaatje dacht te zien. Ik probeerde hem nog dicht te rijden, maar helaas er was contact. Samen met Joep de rest van de race naar voren gereden.
Race 2 gestart vanaf P10, erg leuk dat de grid volledige reversed was overigens! Ik heb me bijzonder goed vermaakt door het verkeer heen, maar vooral toen Joep, Mack en ikzelf om P2 gingen strijden. Het gaf de nodige bumper-to-bumper actie, maar gelukkig is het zonder tranen afgelopen. In de laatste lap kon ik toch nog P2 pakken op Mack, met een afstand van maarliefst 0.016 seconden.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Vergeet niet om vanavond in te schrijven (20:00 uur)!
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 26-05-2015 15:25 ]
Nou, in Groningen heb ik altijd een Arroxx XXL aan.. op hun site staat maten 44-72 en XXL lol.. dus geen idee.. Ik ga volgende week zondag daar karten.. vrijgezellig feestje.. dus ben benieuwd.. Om nou voor een paar keer een eigen overall aan te schaffen gaat me wat ver.. Deze zijn overigens nieuw voor 85€ te krijgen (ff marktplaats zoeken)..w4rguy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:10:
[...]
Ik ben (stiekem) afgelopen weekend even langs geweest in Lelystad, mede ook vanwege het goede weerk. Voor de wat forsere mens onder ons is er wel een uitdaging. De grootste overalls die ze hadden was maat 60. Ik ben zelf "goed aanwezig van postuur", en er was dus geen overall die ik paste. De maat 60 ging wel om de buik, maar was in lengte niet genoeg (schouders gingen er niet goed in). Kostte me ook nog een scheur in mijn pantalon. Dus mocht je "fors" zijn en zelf toevallig een overall hebben, zou ik die meenemen.
Verder, de baan is best wel uitdagend. Ik rijd niet veel en heb niet het meest atletische lichaam, maar had al behoorlijk wat spierpijn na 1 heat. Laat staan als we met teams gaan rijden. Ik heb er in ieder geval écht zin in! En voor wie zich zorgen maakt over voorkennis van de baan: ik heb een gewichtsnadeel. Zoveel winst zal ik er niet uit halen
. En het gaat om de fun, toch?
Helaas was dat ten tijde van de enquete ook nog van toepassing maar in de tussentijd heeft mijn werkgever anders bepaald.JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:36:
Ik zat net nog even naar de inschrijvingen voor de kart-meeting te kijken en vergeleek deze met de 'datumprikker' van enige tijd daarvoor en de volgende mensen ontbreken bij de inschrijving terwijl ze wel aangegeven hebben op 11 juli te kunnen en naar Lelystad te willen rijden voor de meeting:
- Ericjooo
- FransJansen
- The Otherside
- darkpino
- nickkoole
Verandering van werkpakket en wegvallen van een paar collega`s betekent dat de achterblijvers meer diensten moeten draaien
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
na lang denken heb ik denk ik weer een team naam.JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:18:
[afbeelding]
Vergeet niet om vanavond in te schrijven (20:00 uur)!
Gathering of Twerkers. Dit omdat ze op Spa bij de NEO ons zo voor de gein hebben genoemd, of in een spraakverwarring. Maar ik ga de Ruf helemaal volplakken met twerkende mensen
Zo benieuwd hoe je dat gaat doen.... Twerken zit hem toch vooral in de beweging-PassY- schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:29:
[...]
na lang denken heb ik denk ik weer een team naam.
Gathering of Twerkers. Dit omdat ze op Spa bij de NEO ons zo voor de gein hebben genoemd, of in een spraakverwarring. Maar ik ga de Ruf helemaal volplakken met twerkende mensen
Verwijderd
Haha, misschien zelf maar eens een team creeeren met de naam Kiklo Inktvip.-PassY- schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:29:
[...]
na lang denken heb ik denk ik weer een team naam.

Schrijf je nu in voor onze seizoensfinale! We gaan weer 3 uur rijden, deze keer op Suzuka met de Ruf C-spec tegen de Mazda MX-5. Je kan samen met (maximaal) 1 teamgenoot racen, of je kan alleen rijden, wat je wil.
De inschrijving is de komende twee uur geopend voor GoT-leden, tot 22:00 vanavond. Als je later bent dan 22:00, dan kun je inschrijven via de thread in het iRacing forum.
Inschrijven kan nu hier!
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 26-05-2015 22:48 ]
Baal er oprecht van. Kan zo bij vrijwel alle evenementen niet aanwezig zijn. Seizoensfinale vanwege feest dus, karten vanwege vakantie, en Monday Madness vanwege examenreis .....
Als ik mijn uitschrijving nog ergens "officieel" moet bevestigen, moeten jullie het zeggen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wes46 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:16:
Hmm ik zit te twijfelen. Lijkt me wel leuk om mee te doen in de MX5 maar heb nog nooit een race met pitstops gedaan en ook nog nooit zo lang achter elkaar gereden.
Nou, oplossingHeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:47:
als er iemand is die niet alleen wilt rijden in de mazda, ik hou me aanbevolen
Komt denk ik wel goed zodra de c-spec vol is. Maar wisselen kan natuurlijk altijd (zolang het niet vol is).Linc schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:13:
Misschien switch ik nog wel naar de MX5 aangezien er zo veel animo voor de Ruf is.
Maar als ik mee doe wil ik alleen rijden
Hebben we al genoeg marshals voor de race? Anders kom ik wel bij race control zitten (mits m'n toegangspas nog geldig is
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dus gewoon meedoen... BM en gtrNL
Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel ... neig dan wel eerder naar de C-spec.BM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:43:
Moet nog ff kijken of ik de finale meerijd. Zowel de C-Spec als de MX5 vind ik 'niet echt leuk', dan is 3 uur (of anderhalf) wel erg lang
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Ik weet niet hoe lang de tank mee gaat, maar als je op 1 of 2 uur wisselt, kan dat laatste uurtje er ook prima bij.
Probleem is een beetje dat ik weinig tijd heb en daarom af en toe een raceje wil doen. Geen ellenlange races, momenteel bevallen die races met 8 rondjes wel waarbij en 15 minuten gekwalificeerd is. Hoe gaat dat bij iracing? Zijn het allemaal races van een uur of ook de kortere? Is er de mogelijkheid tot spontane races of vooral geplande?
Races in de lagere klassen zijn volgens mij allemaal ongeveer 20 min - 30 min lang. Races zijn wel altijd scheduled net als kwalificaties. Sommige klassen hebben een kwalificatie voor de race.Isniedood schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:37:
Ik ben aan het kijken of iracing wat voor mij kan zijn. Heb het nu weer erg naar mijn zin met project cars alleen mis ik een multiplayer ranking. Het oude systeem van Nascar 2003 beviel me goed.
Probleem is een beetje dat ik weinig tijd heb en daarom af en toe een raceje wil doen. Geen ellenlange races, momenteel bevallen die races met 8 rondjes wel waarbij en 15 minuten gekwalificeerd is. Hoe gaat dat bij iracing? Zijn het allemaal races van een uur of ook de kortere? Is er de mogelijkheid tot spontane races of vooral geplande?
In de hogere classes zul je moeten kijken wanneer er genoeg mensen zijn, dat is namelijk niet 24/7 en er zijn dus minder races met genoeg mensen.
Ongeveer 45-50 minuten op een tank.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:28:
[...]
Ik weet niet hoe lang de tank mee gaat, maar als je op 1 of 2 uur wisselt, kan dat laatste uurtje er ook prima bij.
Op een volle tank kan ik makkelijk 55-60m rijden. En met een beetje saven is 2x stoppen genoeg.
Maar als ik me niet vergis, is er ook een tank limit
Dat is prima hoor. Nu spreek ik ook met tweakers om 8 uur af of met mijn broers. Denk dat ik het binnenkort maar eens moet proberen dan. Wel nog 1 klein dingetje: kun je ook vrienden joinen? ook al is de rank verschillend?NickThissen schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:44:
Ze zijn wel scheduled maar in de lagere klasses is dat om het uur en elk uur zijn er genoeg mensen om een flink veld vol te krijgen. Je kan dus niet om 13:39 zeggen "NU ga ik racen", maar je kan wel zeggen "om 14:00 ga ik racen", als je dat niet goed genoeg vind dan is iRacing niks voor jou want meer 'pickup' dan dat gaat het niet worden.
In de hogere classes zul je moeten kijken wanneer er genoeg mensen zijn, dat is namelijk niet 24/7 en er zijn dus minder races met genoeg mensen.
Als de races gesplit worden kun je niet kiezen bij wie je in komt. Dit gaat op basis van je iRating (rank). Als er maar 1 groep / split is dan zit je natuurlijk allemaal bij elkaar. In de lagere klassen zijn de splits max. 18 rijders ongeveer. Daarboven krijg je meerdere splits.Isniedood schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:09:
[...]
Dat is prima hoor. Nu spreek ik ook met tweakers om 8 uur af of met mijn broers. Denk dat ik het binnenkort maar eens moet proberen dan. Wel nog 1 klein dingetje: kun je ook vrienden joinen? ook al is de rank verschillend?
Maar TERING, wat een gigantisch sterk veld in de CSpecs al. Als ik een top10 uit het vuur weet te slepen dan ben ik echt wel blij
Verwijderd
Ik vind ook dat mensen boven de 4k of ooit daarboven geweest zijn een mx5 moeten rijden-PassY- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:02:
Zit even snel door de inschrijvingen te kijken,
Maar TERING, wat een gigantisch sterk veld in de CSpecs al. Als ik een top10 uit het vuur weet te slepen dan ben ik echt wel blij
'T is inderdaad wel een behoorlijke SOF.
Niet mee eens, want dan maken wij geen kans meer.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:17:
[...]
Ik vind ook dat mensen boven de 4k of ooit daarboven geweest zijn een mx5 moeten rijden![]()
'T is inderdaad wel een behoorlijke SOF.
Laat ze maar C-spec joinen aub.
WesMar Racing it is.
we houden contact.
Verwijderd
Skip barber op Monza
1.16.1 snelste tijd
1.16.9 gemiddeld
Best tevreden! Denk alleen dat ik in de laatste chicane nog veel tijd kan winnen.. Blijven oefenen!
Verwijderd
Dat doe je goed, met een Skip sneller dan met een F1 over het volledige MonzaVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:06:
Net men eerste race gewonnen! 0 incidenten en 7.5 seconden voorsprong op de nummer 2![]()
![]()
Skip barber op Monza
1.16.1 snelste tijd
1.16.9 gemiddeld
Best tevreden! Denk alleen dat ik in de laatste chicane nog veel tijd kan winnen.. Blijven oefenen!
Heeft iemand al een goede kwali setup voor Indy?
Dit topic is gesloten.
![]()