iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.855 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
The_FrankO schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:53:
[...]

Ik merk sowieso dat mensen eigenlijk alleen proberen in te halen bij turn-in, maar heel zelden zie je bij het uit komen van een bocht. De over and under is een actie die ik meestal doe. Ik rem niet echt laat, de verdedigende partij neemt vaak de binnenbocht en remt laat, ik rem dan op mijn normale plek en kan daarna "onderlangs" bij uitkomen bocht de auto ernaast zetten.

Zeker bij multiclass zie ik vaak mensen in de snellere auto moeilijke situaties creëren omdat ze alleen denken in te halen bij het remmen. Zeker de HPD is veel beter als je bij uitkomen bocht inhaalt.
moet je het wel goed timen :+

Even doorspoelen naar 1m ongeveer

1200 mijl, dat is iets van 1800km :o Dat is best wel ... veel _/-\o_

ik ben nu wel aan het kijken, maar ga niet meedoen. Bij het kijken heb ik nu ook wel iets van "alleen links af is best wel saai voor zo lang". Oval is niet helemaal mijn ding denk ik

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:00:
[...]
ik ben nu wel aan het kijken, maar ga niet meedoen. Bij het kijken heb ik nu ook wel iets van "alleen links af is best wel saai voor zo lang". Oval is niet helemaal mijn ding denk ik
Het is moeilijker dan je denkt. ;)

Het (voorlopige) schema voor het 2e seizoen van de NES is net gepubliceerd.
http://www.neo-endurance.com/nes-season-2-schedule-unveiled/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Niellie41 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:07:
[...]

Dat geloof ik zeker. Maar een bocht naar rechts zo eens in de zoveel tijd vind ik gewoon leuker. Het is ook denk ik gewoon een smaak dingetje, en daar valt niet over te twisten :D

De NEO of de GES, 1 van de 2 ga ik mee doen. De vraag is alleen welke :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
-PassY- schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:00:
[...]
Het is precies wat Niel zegt, dat alleen naar links sturen is nog behoorlijk lastig. Overigens moet ik ook naar rechts sturen, maar dat is alleen op het rechte stuk. :D :+
[...]
Gelukkig staat COTA er nog op :9 Glen ben ik wel wat minder blij mee.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:31

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]

En natuurlijk is tegelijkertijd het (voorlopige) schema van het 2de seizoen van de GES bekend gemaakt. ;)
http://www.got-racing.eu/wp/?p=1408

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Eens Oval racen is lastiger en leuker dan mensen in eerste instantie zouden denken. Met een dynamic surface model en dynamic weather kun je als rijder zo verschrikkelijk veel doen om snelheid te zoeken :) .

Nordschleife, of de GP? Valt gelukkig buiten m'n wintersport zo te zien :) . 't is nog wel een hele wacht. Is daar bewust voor gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-10 14:53
Beetje flauw dat de keuze voor de wagens nog niet bekend is :).

Hoe gaat er eigenlijk bepaald worden wie er mee mag doen aan de GES?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:27:
[...]
Nordschleife, of de GP? Valt gelukkig buiten m'n wintersport zo te zien :) . 't is nog wel een hele wacht. Is daar bewust voor gekozen?
Ik snap niet zo goed waarom mensen denken dat we de Nordschleife gaan doen. :?
Hoe kan dit een logische keuze zijn met ongeveer 40 teams en met HPD's.

Het gaat sneller voorbij dan je denkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:32:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom mensen vragen of we de Nordschleife gaan doen. :?
Hoe kan dit een logische keuze zijn met ongeveer 40 teams en met HPD's.

Het gaat sneller voorbij dan je denkt. :)
Het staat er niet bij, vandaar m'n vraag. De GP vind ik overigens een prima keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Andy2125 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:30:
Beetje flauw dat de keuze voor de wagens nog niet bekend is :).

Hoe gaat er eigenlijk bepaald worden wie er mee mag doen aan de GES?
Volgorde van aanmelding en daarna een wachtlijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:35:
[...]
Het staat er niet bij, vandaar m'n vraag. De GP vind ik overigens een prima keuze.
Het hoeft er ook niet bij te staan naar mijn mening. Als men een beetje logisch nadenkt, weten ze dat dit de enige logische keuze is.

Bij alle andere banen vraagt is er op een of andere manier geen onduidelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Nordschleife met 40 auto's ja, leuk man, 8 uur hotlappen zonder een auto te zien :+

Anyway, Watkins Glen is de enige waarvan de layout niet voor de hand ligt, met of zonder chicane? Ik hoop met, vind ik persoonlijk veel leuker :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Precies!
Wat betreft Watkins, waarschijnlijk met de chicane. Maar dit hebben we nog niet vast gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
JoepW schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:38:
[...]

Volgorde van aanmelding en daarna een wachtlijst ;)
Bij deze al even team NAB racing aanmelden. Of is dat nog wat vroeg? ;) Zal er een minimum irating voor nodig zijn?

Ik ben erg benieuwd naar de wagenkeuze. Kan je geen hint geven? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Andy2125 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:28:
[...]
Kan je geen hint geven? ;)
De auto's hebben 4 wielen. :+ :+ :+

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 24-05-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dammed, ik had me verheugd op de Reliant Robin Endurance GT3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer, geen Reliant Robbin :(
Andy2125 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:28:
[...]

Bij deze al even team NAB racing aanmelden. Of is dat nog wat vroeg? ;) Zal er een minimum irating voor nodig zijn?

Ik ben erg benieuwd naar de wagenkeuze. Kan je geen hint geven? ;)
Het is nog te vroeg ja, inschrijvingen gaan veel later pas open ;) En er zal een minimum rating zijn ja, waarschijnlijk 1800 maar dat staat nog allemaal niet vast.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
Ok, iets hoger dan vorig seizoen dus. Nu maar ongeduldig wachten tot er meer nieuws is :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/poster2-sm.jpg

Over een aantal weken is het weer tijd voor de seizoens finale! Deze keer hebben we gekozen voor een spannende combo: de Ruf C-spec samen met de Mazda MX-5, 3 uur lang op Suzuka!

Zoals vorige keer kun je kiezen of je alleen rijdt, of in een team van 2 rijders.

De inschrijving gaat open komende dinsdag 26 mei, om 20:00 voor GoT-leden. Dan posten we een inschrijf formulier dat enkel voor GoT-leden gebruikt wordt zodat jullie een beetje voorrang hebben. 2 uur later gaat de inschrijving voor iedereen open. Als je dus zeker wil zijn van een plekje, zorg dan dat je om 20:00 inschrijft :) Er zijn 60 plekken dus dat komt vast wel goed.

Weet je nu al dat je je wil inschrijven maar daar dinsdag niet de kans voor hebt? Stuur dan even een PM en dan kunnen we vast wel een plekje reserveren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
dat is 1 dag na de meeting toch?

Als ik iedereen zo dronken voer dat ze een dag later een giga kater hebben. Dan heb ik nog een kans :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De meeting is pas 11 juli als ik het me goed herinner...?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:46:
dat is 1 dag na de meeting toch?

Als ik iedereen zo dronken voer dat ze een dag later een giga kater hebben. Dan heb ik nog een kans :p
Ik begrijp dat je iedereen komt ophalen en ook weer netjes thuisbrengt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Phydomir schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:13:
Zo dan, hij gaat lekker in die HPD of niet Nick?
Neuh, gaat prima hoor. 4 pogingen, eentje van pole gestart en enorm saai naar de winst gereden, de rest van achter aangereden in de chicane ergens tussen lap 2 en lap 5 en de rest van de race met aero schade iedereen voorbij zitten laten (of later nog crashen). Toch maar weer geprobeerd net en weer hetzelfde verhaal. Schade viel nog net mee deze keer waardoor ik nog P6 kon vast houden, tot P5 voor me een Ruf over het hoofd ziet (denk ik???) en dwars gaat in Ascari en ik over de curb geforceerd wordt en bijna over de kop vlieg. In de laatste ronde. Waardoor m'n tank scheurt (denk ik want ik had nog 3 rondjes en toen ineens 0,0) en ik laatste wordt. Toppie :z

Hopelijk komt het gewoon door Monza, vind er weinig aan om te racen en die T1 chicane is gewoon niet gemaakt voor iRacers, mensen snappen niet dat ze ruimte moeten geven als ze je aan het inhalen zijn, denken ze dat ik maar rechtdoor moet rijden als ze naast me zitten ofzo?

Ik hoop dat die HPD tegen oktober nog wat updates krijgt want die aero schade slaat echt nergens op, en als ze die ook nog eens niet repareren dan kun je dus 8 uur proberen te rijden zonder ook maar een curb te raken? Het lijkt de laatste build alleen maar erger geworden helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 24-05-2015 22:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:54:
[...]

Ik begrijp dat je iedereen komt ophalen en ook weer netjes thuisbrengt :+ .
Hoeveel kost de vrouw-service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:03
NickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:43:
[afbeelding]

Over een aantal weken is het weer tijd voor de seizoens finale! Deze keer hebben we gekozen voor een spannende combo: de Ruf C-spec samen met de Mazda MX-5, 3 uur lang op Suzuka!

Zoals vorige keer kun je kiezen of je alleen rijdt, of in een team van 2 rijders.

De inschrijving gaat open komende dinsdag 26 mei, om 20:00 voor GoT-leden. Dan posten we een inschrijf formulier dat enkel voor GoT-leden gebruikt wordt zodat jullie een beetje voorrang hebben. 2 uur later gaat de inschrijving voor iedereen open. Als je dus zeker wil zijn van een plekje, zorg dan dat je om 20:00 inschrijft :) Er zijn 60 plekken dus dat komt vast wel goed.

Weet je nu al dat je je wil inschrijven maar daar dinsdag niet de kans voor hebt? Stuur dan even een PM en dan kunnen we vast wel een plekje reserveren.
Helaas, dan zit ik nog in Frankrijk bij te komen van een andere endurance race :*)
Wel interessante auto's om uit te kiezen!

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 10:03
Haha, net skip barber wc gereden..

Mooi hoe hij mijn naam uitspreekt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Scr33x0r schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:08:

[video]
Haha, je was in het begin heel vaak in beeld maar vond het al zo raar dat je naam telkens niet werd genoemd. Na een kwartier gekeken te hebben viel me die rare uitspraak pas op. Oftewel je was al veel vaker genoemd, maar kon het er echt niet uithalen :P

Netjes resultaat ook!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Ja grappig. Ik ben er vanaf Monza ook weer bij, althans als het niet conflicteerd met de Indy500 die ik wil rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-10 23:54

[video]
Haha hoe iemand er op komt het zo uit te spreken ...

Lijkt verder een beetje een chaotisch zooitje :x meer crashes dan je zou verwachten

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-10 16:13
14 juni finale race, wordt weer spannend of ik wel of niet mee kan doen ( again ;( )
Ik hoop het wel lijkt me wel een hele vette combo dit!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022

[video]
Je kwam daar goed weg op 24:35

of lijkt dat maar zo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
NickThissen schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:43:
[afbeelding]

iemand interesse in een teamup met een "rookie" op endurance. ( Mazda )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15-2-MT-11.png

Vanavond 2 heats met de Soltice op LRP. 100% basic content, dus iedereen kan meedoen!

http://www.got-racing.eu/...onday-tournament-15s2-w11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
HeAdWaVe74 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:59:
[...]

Je kwam daar goed weg op 24:35

of lijkt dat maar zo
Viel mee, vanuit deze hoek leek het erger dan het was.. zat nog wel wat tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

[video]
Net resultaat. de2k cup is volgens mij een best zware serie.

En wees blij dat ze je naam proberen uitte spreken. Mij is het een keer overkomen dat ze me niet meer noemde, of alleen verwezen naar "The #32" :p
Bij de start opstelling deden ze nog wel een poging, na een flinke stilte. Tegenwoordig is het Paskel Tuuhnissen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee mijn voornaam is pleziertje om in het engels te horen: Meestal iets als "Joe - ep" of als iemand zijn best doet "zjoup". En heel soms yup ;)
Maar Arjan, nette prestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Netjes Aron Devrid ;)

Jammer, ik kan vanavond niet meedoen :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-10 23:57
Is het mogelijk om de standaard logo's in een paint te verwijderen ? Ben bezig de SRF te painten, maar die zit vol met keine logo's aan de zijkant die totaal niet bij mijn ontwerp passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Auto verbranden, begraven, en vergeten :+

Men zegt dat de Ruf onderstuur heeft, maar de Solstice wint :) Gewoon teveel dat het niet meer leuk is. De MX5 is 10x leuker, en net zo snel.

Volgende week DP op MoSport. Aangezien alles op Mosport tot nu toe leuk is, verwacht ik het zelfde :)

Ga ik nu GP2 kijken, nog niet gezien namelijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beakzz schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:52:
Is het mogelijk om de standaard logo's in een paint te verwijderen ? Ben bezig de SRF te painten, maar die zit vol met keine logo's aan de zijkant die totaal niet bij mijn ontwerp passen :)
Deze reclame en overige zaken zijn niet verwijderbaar.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/srf.png

Er is geloof ik een oplossing is met een decal alpha layer, maar dan moet je trading paints pro gebruiken om het up te loaden.

Dus advies: omheen ontwerpen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:47:
Auto verbranden, begraven, en vergeten :+

Men zegt dat de Ruf onderstuur heeft, maar de Solstice wint :) Gewoon teveel dat het niet meer leuk is. De MX5 is 10x leuker, en net zo snel.

Volgende week DP op MoSport. Aangezien alles op Mosport tot nu toe leuk is, verwacht ik het zelfde :)

Ga ik nu GP2 kijken, nog niet gezien namelijk :$
Zo erg was 't nou ook weer niet. De onderstuur zit hem meer in de baan dan de auto. vervelendste aan de Solstice zijn die niet-race versnellingen waardoor momentum heel erg belangrijk is.

Heb me zeker de eerste race vermaakt en de tweede was ook erg leuk tot 't misging. Na de tow een beetje in niemandsland rondgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:40:
[...]

Zo erg was 't nou ook weer niet. De onderstuur zit hem meer in de baan dan de auto. vervelendste aan de Solstice zijn die niet-race versnellingen waardoor momentum heel erg belangrijk is.

Heb me zeker de eerste race vermaakt en de tweede was ook erg leuk tot 't misging. Na de tow een beetje in niemandsland rondgereden.
nooit echt last gehad op Lime rock eigenlijk met onderstuur. MX5 is lekker te rijden en te smijten als het nodig is, en in de CSpec vind ik Lime rock eigenlijk al te snel en te smal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zat net nog even naar de inschrijvingen voor de kart-meeting te kijken en vergeleek deze met de 'datumprikker' van enige tijd daarvoor en de volgende mensen ontbreken bij de inschrijving terwijl ze wel aangegeven hebben op 11 juli te kunnen en naar Lelystad te willen rijden voor de meeting:
  • Ericjooo
  • FransJansen
  • The Otherside
  • darkpino
  • nickkoole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:48

Phydomir

Dennis

Hoeveel inschrijvingen zijn er tot nu toe?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
19 mensen waarvan er 16 rijden en (1 reserve rijder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb het erg naar mijn zin gehad gisteren met de Soltice (wat een hok ;)) op LRP.

Ik startte op de 9de plek en lag vrij snel op plek 7 door bij de start Nick te verorberen en Robbert die flink terug viel.
In lap 3 zag ik een gaatje toen Dirk wat wijd ging in T3, maar dat was toch niet echt een gaatje met een crash tot gevolg en zo vielen we terug to plek 18 en 19. Nogmaals sorry Dirk. Daarna een inhaalrace gereden en opgeklommen tot plek 10.

Heat 2 startte ik van de 2de plek en had me voorgenomen snel naar voren te rijden, zonder in gaatjes te duiken die er niet waren. ;)

In ronde 9 was ik op plek 2 beland met Dirk in mijn kielzog daarna hebben Dirk en ik een paar keer van plek gewisseld. Dat gaf Mack de kans om vrij gemakkelijk naar ons toe te rijden... En uiteindelijk de laatste 13 rondjes flink gestreden voor plek 2 t/m 4. Ik verremde me enkele rondjes voor het eind en was de klos in T1 en kon enkel toekijken hoe Mack en Dirk me konden inhalen. Wel nog bijna een heel rondje deurklink aan deurklink gereden met Mack. Dat kostte overigens ontzettend veel tijd, waardoor ook Paul in de buurt kwam op plek 5. Dirk werd verdiend 2de en Mack 3de. Ik 4de ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:36:
Ik zat net nog even naar de inschrijvingen voor de kart-meeting te kijken en vergeleek deze met de 'datumprikker' van enige tijd daarvoor en de volgende mensen ontbreken bij de inschrijving terwijl ze wel aangegeven hebben op 11 juli te kunnen en naar Lelystad te willen rijden voor de meeting:
  • The Otherside
Ah ja dat vermoeden had ik al :), ik moest nog even kijken hoe de vakantie uiteindelijk zou uitvallen maar dat gaat lukken. Ga mijn inschrijving doorvoeren. Ik ben vanavond helaas niet bij de skip school.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:08:
19 mensen waarvan er 16 rijden en (1 reserve rijder).
Ik ben (stiekem) afgelopen weekend even langs geweest in Lelystad, mede ook vanwege het goede weerk. Voor de wat forsere mens onder ons is er wel een uitdaging. De grootste overalls die ze hadden was maat 60. Ik ben zelf "goed aanwezig van postuur", en er was dus geen overall die ik paste. De maat 60 ging wel om de buik, maar was in lengte niet genoeg (schouders gingen er niet goed in). Kostte me ook nog een scheur in mijn pantalon. Dus mocht je "fors" zijn en zelf toevallig een overall hebben, zou ik die meenemen.

Ik heb uiteindelijk zonder overall mogen rijden. Uiteraard alles op eigen risico. Ik ga nog wel kijken of ik ergens een overall kan scoren voor een prikkie (mocht je iets weten, let me know).

Verder, de baan is best wel uitdagend. Ik rijd niet veel en heb niet het meest atletische lichaam, maar had al behoorlijk wat spierpijn na 1 heat. Laat staan als we met teams gaan rijden. Ik heb er in ieder geval écht zin in! En voor wie zich zorgen maakt over voorkennis van de baan: ik heb een gewichtsnadeel :P. Zoveel winst zal ik er niet uit halen :P. En het gaat om de fun, toch? :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:48

Phydomir

Dennis

Er zijn er wel meer met wat gewicht nadeel hoor.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:23:
Er zijn er wel meer met wat gewicht nadeel hoor.
Ook hier wat extra bourgondisch strafgewicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

w4rguy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:10:
[...]

Ik ben (stiekem) afgelopen weekend even langs geweest in Lelystad, mede ook vanwege het goede weerk. Voor de wat forsere mens onder ons is er wel een uitdaging. De grootste overalls die ze hadden was maat 60. Ik ben zelf "goed aanwezig van postuur", en er was dus geen overall die ik paste. De maat 60 ging wel om de buik, maar was in lengte niet genoeg (schouders gingen er niet goed in). Kostte me ook nog een scheur in mijn pantalon. Dus mocht je "fors" zijn en zelf toevallig een overall hebben, zou ik die meenemen.

Ik heb uiteindelijk zonder overall mogen rijden. Uiteraard alles op eigen risico. Ik ga nog wel kijken of ik ergens een overall kan scoren voor een prikkie (mocht je iets weten, let me know).

Verder, de baan is best wel uitdagend. Ik rijd niet veel en heb niet het meest atletische lichaam, maar had al behoorlijk wat spierpijn na 1 heat. Laat staan als we met teams gaan rijden. Ik heb er in ieder geval écht zin in! En voor wie zich zorgen maakt over voorkennis van de baan: ik heb een gewichtsnadeel :P. Zoveel winst zal ik er niet uit halen :P. En het gaat om de fun, toch? :D
Ik ben vorig jaar in Lelystad geweest en mocht daar gewoon zonder overal rijden zolang je maar een lange broek en een lange mouw shirt aan hebt. Weet niet of dit dan nu veranderd is of dat dit nog steeds wel geldt.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wes46 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:50:
[...]

Ik ben vorig jaar in Lelystad geweest en mocht daar gewoon zonder overal rijden zolang je maar een lange broek en een lange mouw shirt aan hebt. Weet niet of dit dan nu veranderd is of dat dit nog steeds wel geldt.
Ik wil niet gelijk het topic kapen :P. Maareh, ja ik had een lange broek aan en overhemd. Máár, mijn broek was wel gescheurd (door het constant passen van overalls die te klein waren) :P. Dus het was wel ehm, luchtig in de kart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:26:
Ik heb het erg naar mijn zin gehad gisteren met de Soltice (wat een hok ;) op LRP.

...
Dat was inderdaad super vermakelijk. Ik wist vooraf nog niet zeker of ik wel zou meedoen vanuit hier, de vorige keer was dat niet zo goed bevallen met de Lotus 79 op Bathurst. Echter zat ik nu achter een compleet nieuw systeem met dezelfde pedalen als ikzelf thuis ook heb. Dus dat scheelde aanzienlijk in hoe snel ik het systeem onder de knie had.

Ivm eten was ik erg laat in de practice, maar gelukkig kon ik net genoeg oefenen om in de Q een P7-8? Neer te zetten. Ik had nog wel moeite met de laatste bocht in de eerste heat, waardoor Joep een paar bochten later terecht een gaatje dacht te zien. Ik probeerde hem nog dicht te rijden, maar helaas er was contact. Samen met Joep de rest van de race naar voren gereden.

Race 2 gestart vanaf P10, erg leuk dat de grid volledige reversed was overigens! Ik heb me bijzonder goed vermaakt door het verkeer heen, maar vooral toen Joep, Mack en ikzelf om P2 gingen strijden. Het gaf de nodige bumper-to-bumper actie, maar gelukkig is het zonder tranen afgelopen. In de laatste lap kon ik toch nog P2 pakken op Mack, met een afstand van maarliefst 0.016 seconden.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/got_3hs_broadcast_overlay.png

Vergeet niet om vanavond in te schrijven (20:00 uur)!

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 26-05-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
w4rguy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:10:
[...]

Nou, in Groningen heb ik altijd een Arroxx XXL aan.. op hun site staat maten 44-72 en XXL lol.. dus geen idee.. Ik ga volgende week zondag daar karten.. vrijgezellig feestje.. dus ben benieuwd.. Om nou voor een paar keer een eigen overall aan te schaffen gaat me wat ver.. Deze zijn overigens nieuw voor 85€ te krijgen (ff marktplaats zoeken)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik ga deze seizoensfinale moeten overslaan omwille van het werk. Spijtig, want het is altijd een plezier in die finale te rijden. Succes allemaal!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:36:
  • Ericjooo
  • FransJansen
  • The Otherside
  • darkpino
  • nickkoole
Helaas was dat ten tijde van de enquete ook nog van toepassing maar in de tussentijd heeft mijn werkgever anders bepaald.
Verandering van werkpakket en wegvallen van een paar collega`s betekent dat de achterblijvers meer diensten moeten draaien 8)7

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:18:
[afbeelding]

Vergeet niet om vanavond in te schrijven (20:00 uur)!
na lang denken heb ik denk ik weer een team naam.

Gathering of Twerkers. Dit omdat ze op Spa bij de NEO ons zo voor de gein hebben genoemd, of in een spraakverwarring. Maar ik ga de Ruf helemaal volplakken met twerkende mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
:F

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
-PassY- schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:29:
[...]

Gathering of Twerkers. Dit omdat ze op Spa bij de NEO ons zo voor de gein hebben genoemd, of in een spraakverwarring. Maar ik ga de Ruf helemaal volplakken met twerkende mensen :+
Zo benieuwd hoe je dat gaat doen.... Twerken zit hem toch vooral in de beweging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:29:
[...]

Haha, misschien zelf maar eens een team creeeren met de naam Kiklo Inktvip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Zachte vering, dikke kont van de RUF, en de rest gaat vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/poster2-sm.jpg

Schrijf je nu in voor onze seizoensfinale! We gaan weer 3 uur rijden, deze keer op Suzuka met de Ruf C-spec tegen de Mazda MX-5. Je kan samen met (maximaal) 1 teamgenoot racen, of je kan alleen rijden, wat je wil.

De inschrijving is de komende twee uur geopend voor GoT-leden, tot 22:00 vanavond. Als je later bent dan 22:00, dan kun je inschrijven via de thread in het iRacing forum.

Inschrijven kan nu hier!

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 26-05-2015 22:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
k twijfel

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-10 23:54
Ik moet helaas mijn inschrijving weer terugtrekken vanwege een examenfeest waar ik voor ben uitgenodigd... :(

Baal er oprecht van. Kan zo bij vrijwel alle evenementen niet aanwezig zijn. Seizoensfinale vanwege feest dus, karten vanwege vakantie, en Monday Madness vanwege examenreis ..... ;w :(

Als ik mijn uitschrijving nog ergens "officieel" moet bevestigen, moeten jullie het zeggen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 23:00

Arfman

Drome!

Dat tijdstip is voor mij helaas onmogelijk maar ik ga zeker de stream volgen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
als er iemand is die niet alleen wilt rijden in de mazda, ik hou me aanbevolen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik ben die dag in Polen voor studietrip. Red het helaas ook niet. Had graag met de C-spec gaan crossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Misschien switch ik nog wel naar de MX5 aangezien er zo veel animo voor de Ruf is.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Hmm ik zit te twijfelen. Lijkt me wel leuk om mee te doen in de MX5 maar heb nog nooit een race met pitstops gedaan en ook nog nooit zo lang achter elkaar gereden.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wes46 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:16:
Hmm ik zit te twijfelen. Lijkt me wel leuk om mee te doen in de MX5 maar heb nog nooit een race met pitstops gedaan en ook nog nooit zo lang achter elkaar gereden.
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:47:
als er iemand is die niet alleen wilt rijden in de mazda, ik hou me aanbevolen
Nou, oplossing ;)
Linc schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:13:
Misschien switch ik nog wel naar de MX5 aangezien er zo veel animo voor de Ruf is.
Komt denk ik wel goed zodra de c-spec vol is. Maar wisselen kan natuurlijk altijd (zolang het niet vol is).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Heb bij de Absolute Beginners League al moeite met 45 minuten en daar komen races van 70 minuten bij waar ik nu al tegen op zie dus deze skip ik nog maar even. Natuurlijk kan het met een teammate maar dat wil ik niemand aan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

NickThissen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:18:
[...]

[...]

Nou, oplossing ;)

[...]
Maar als ik mee doe wil ik alleen rijden ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Wes46 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:21:
[...]

Maar als ik mee doe wil ik alleen rijden ;)
Niet lullen , we rijden samen..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 13:07
Twijfel nog of ik mee ga doen.
Hebben we al genoeg marshals voor de race? Anders kom ik wel bij race control zitten (mits m'n toegangspas nog geldig is :+).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De C-spec klasse zit wel vol met solo rijders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Moet nog ff kijken of ik de finale meerijd. Zowel de C-Spec als de MX5 vind ik 'niet echt leuk', dan is 3 uur (of anderhalf) wel erg lang :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MX-5 is wel degelijk leuk. Close racen en constant C-specs om je heen. En ook nog een leuk circuit ;)
Dus gewoon meedoen... BM en gtrNL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:52

Fuelke

Forza Ferrari

BM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:43:
Moet nog ff kijken of ik de finale meerijd. Zowel de C-Spec als de MX5 vind ik 'niet echt leuk', dan is 3 uur (of anderhalf) wel erg lang :)
Ik heb zo'n beetje hetzelfde gevoel ... neig dan wel eerder naar de C-spec.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:30:
[...]

Niet lullen , we rijden samen..
Woef :+
Je hebt een DM.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:35:
De C-spec klasse zit wel vol met solo rijders. :P
Ik weet niet hoe lang de tank mee gaat, maar als je op 1 of 2 uur wisselt, kan dat laatste uurtje er ook prima bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:13

Isniedood

nee, echt niet!

Ik ben aan het kijken of iracing wat voor mij kan zijn. Heb het nu weer erg naar mijn zin met project cars alleen mis ik een multiplayer ranking. Het oude systeem van Nascar 2003 beviel me goed.

Probleem is een beetje dat ik weinig tijd heb en daarom af en toe een raceje wil doen. Geen ellenlange races, momenteel bevallen die races met 8 rondjes wel waarbij en 15 minuten gekwalificeerd is. Hoe gaat dat bij iracing? Zijn het allemaal races van een uur of ook de kortere? Is er de mogelijkheid tot spontane races of vooral geplande?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Isniedood schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:37:
Ik ben aan het kijken of iracing wat voor mij kan zijn. Heb het nu weer erg naar mijn zin met project cars alleen mis ik een multiplayer ranking. Het oude systeem van Nascar 2003 beviel me goed.

Probleem is een beetje dat ik weinig tijd heb en daarom af en toe een raceje wil doen. Geen ellenlange races, momenteel bevallen die races met 8 rondjes wel waarbij en 15 minuten gekwalificeerd is. Hoe gaat dat bij iracing? Zijn het allemaal races van een uur of ook de kortere? Is er de mogelijkheid tot spontane races of vooral geplande?
Races in de lagere klassen zijn volgens mij allemaal ongeveer 20 min - 30 min lang. Races zijn wel altijd scheduled net als kwalificaties. Sommige klassen hebben een kwalificatie voor de race.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ze zijn wel scheduled maar in de lagere klasses is dat om het uur en elk uur zijn er genoeg mensen om een flink veld vol te krijgen. Je kan dus niet om 13:39 zeggen "NU ga ik racen", maar je kan wel zeggen "om 14:00 ga ik racen", als je dat niet goed genoeg vind dan is iRacing niks voor jou want meer 'pickup' dan dat gaat het niet worden.

In de hogere classes zul je moeten kijken wanneer er genoeg mensen zijn, dat is namelijk niet 24/7 en er zijn dus minder races met genoeg mensen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:28:
[...]

Ik weet niet hoe lang de tank mee gaat, maar als je op 1 of 2 uur wisselt, kan dat laatste uurtje er ook prima bij.
Ongeveer 45-50 minuten op een tank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Niellie41 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:56:
[...]

Ongeveer 45-50 minuten op een tank. :)
Op een volle tank kan ik makkelijk 55-60m rijden. En met een beetje saven is 2x stoppen genoeg.

Maar als ik me niet vergis, is er ook een tank limit :) Dus gewoon tanken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

NickThissen schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:44:
Ze zijn wel scheduled maar in de lagere klasses is dat om het uur en elk uur zijn er genoeg mensen om een flink veld vol te krijgen. Je kan dus niet om 13:39 zeggen "NU ga ik racen", maar je kan wel zeggen "om 14:00 ga ik racen", als je dat niet goed genoeg vind dan is iRacing niks voor jou want meer 'pickup' dan dat gaat het niet worden.

In de hogere classes zul je moeten kijken wanneer er genoeg mensen zijn, dat is namelijk niet 24/7 en er zijn dus minder races met genoeg mensen.
Dat is prima hoor. Nu spreek ik ook met tweakers om 8 uur af of met mijn broers. Denk dat ik het binnenkort maar eens moet proberen dan. Wel nog 1 klein dingetje: kun je ook vrienden joinen? ook al is de rank verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Isniedood schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:09:
[...]

Dat is prima hoor. Nu spreek ik ook met tweakers om 8 uur af of met mijn broers. Denk dat ik het binnenkort maar eens moet proberen dan. Wel nog 1 klein dingetje: kun je ook vrienden joinen? ook al is de rank verschillend?
Als de races gesplit worden kun je niet kiezen bij wie je in komt. Dit gaat op basis van je iRating (rank). Als er maar 1 groep / split is dan zit je natuurlijk allemaal bij elkaar. In de lagere klassen zijn de splits max. 18 rijders ongeveer. Daarboven krijg je meerdere splits.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

@Isniedood, ik zou zeggen: gebruik de code PR-BLANCPAIN2015 en kijk of het wat voor je is! Met deze promo code krijg je 3 maanden abonnement voor niets. 3 maanden is een mooie periode om te kijken of iRacing wat voor je is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Bedankt allemaal! Die code ga ik zeker gebruiken, ik zie ook dat je nu op een volledig abbonnement een 50% korting krijgt, maar dat is pas interessant als ik een jaar abbonnement neem. Eerst maar even 3 maanden gratis racen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Jammer, kan niet meedoen aan het endurance event, zonde!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Zit even snel door de inschrijvingen te kijken,

Maar TERING, wat een gigantisch sterk veld in de CSpecs al. Als ik een top10 uit het vuur weet te slepen dan ben ik echt wel blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:02:
Zit even snel door de inschrijvingen te kijken,

Maar TERING, wat een gigantisch sterk veld in de CSpecs al. Als ik een top10 uit het vuur weet te slepen dan ben ik echt wel blij :D
Ik vind ook dat mensen boven de 4k of ooit daarboven geweest zijn een mx5 moeten rijden })

'T is inderdaad wel een behoorlijke SOF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:17:
[...]

Ik vind ook dat mensen boven de 4k of ooit daarboven geweest zijn een mx5 moeten rijden })

'T is inderdaad wel een behoorlijke SOF.
Niet mee eens, want dan maken wij geen kans meer.
Laat ze maar C-spec joinen aub. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
C-spec is vol nu ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:14
Dat is snel zeg, Mazda nog niet eens op de helft. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
WesMar Racing it is.

we houden contact.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Vandaag weer eens een rondje met de StreetStock. Inmiddels 4 Time Trials in de Chevy Impala gemaakt, maar ik vermoed dat er tijdens die race (nogal lastig circuit + hele krachtige auto) vrij veel ongelukken gaan gebeuren, dus ik ben voor m'n SR met de StreetStock meegereden. Achteraan gestart om een beetje te leren anticiperen op crashende voertuigen. Heb er weer een stuk of 8 van de baan zien gaan, zonder dat ik ben geraakt. Klinkt goed dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net men eerste race gewonnen! 0 incidenten en 7.5 seconden voorsprong op de nummer 2 _/-\o_ :*)

Skip barber op Monza
1.16.1 snelste tijd
1.16.9 gemiddeld

Best tevreden! Denk alleen dat ik in de laatste chicane nog veel tijd kan winnen.. Blijven oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:06:
Net men eerste race gewonnen! 0 incidenten en 7.5 seconden voorsprong op de nummer 2 _/-\o_ :*)

Skip barber op Monza
1.16.1 snelste tijd
1.16.9 gemiddeld

Best tevreden! Denk alleen dat ik in de laatste chicane nog veel tijd kan winnen.. Blijven oefenen!
Dat doe je goed, met een Skip sneller dan met een F1 over het volledige Monza :P Nee gefeliciteerd.

Heeft iemand al een goede kwali setup voor Indy?
Pagina: 1 ... 63 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.