iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.847 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:42

Niellie41

[object Object]

Ik heb een infographic gemaakt met wat statistieken van het eerste seizoen van de NEO Endurance Series.
Voor de zekerheid plaats ik een link, want de afbeelding is best lang: Infographic NES S1

Egil heeft ook nog een stukje op de website geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 16:44

Arfman

Drome!

-PassY- schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:31:
ik zou gewoon met de baseline beginnen. Niks aanpassen, paar rondjes rijden om te wennen, en dan aanpassen aan je rijstijl. De huidige baselines moeten gewoon laden.

Athans, dat doe ik ook altijd in de CSpec.
Laatste seizoen, volgend seizoen wordt dat fixed, toch?

EDIT: Haha cool, GoT 2 duidelijk, duidelijk de minste incs van iedereen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Arfman op 13-05-2015 14:17 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Arfman schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:16:
[...]

Laatste seizoen, volgend seizoen wordt dat fixed, toch?
Ruf Cup = Fixed
IMSA WC = Open

Athans, dat is het plan van iRacing. Alleen op het forum is een beetje een bom ontploft daardoor.

Ik acht de kans ook groot dat het terug gedraaid word. Het is al een keer bijna fixed geweest namelijk.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Niellie41 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:38:
Ik heb een infographic gemaakt met wat statistieken van het eerste seizoen van de NEO Endurance Series.
Voor de zekerheid plaats ik een link, want de afbeelding is best lang: Infographic NES S1

Egil heeft ook nog een stukje op de website geschreven.
Heel interessante informatie. Grappig om te zien bijvoorbeeld dat wij in de GT klasse het meeste aantal rondjes gereden hebben, heel nipt wel, maar toch. Het aantal inc's mag wel naar beneden. Onze P auto was wel een stuk minder, veel werk daar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Arfman schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:16:
[...]

EDIT: Haha cool, GoT 2 duidelijk, duidelijk de minste incs van iedereen 8)
En niet een beetje ook, doen we goed >:)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 15:24

BM

Moderator Spielerij
Toch jammer dat daar eigenlijk weinig mee gedaan of (om welke reden laat ik in het midden, het is nu eenmaal zo :)). Maar het verschil is wel duidelijk ja. Goed gedaan mannen! 8)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 21-10 15:48
Die inc-infographics kunnen we eens mooi gaan gebruiken om in de IMSA de HPD reputatie te zuiveren en de rest te demoniseren }>

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Denk alleen niet dat er hpd rijders in de neo waren met een ir <1000 en net zo snel zijn als een ruf :)

Maar ik dacht precies het zelfde :D perfect voer voor de discussie die er al weken is

Paul, u vraagt, wij draaien: http://members.iracing.co.../100/3312607.page#8949851

[ Voor 21% gewijzigd door -PassY- op 13-05-2015 16:56 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:42:
Denk alleen niet dat er hpd rijders in de neo waren met een ir <1000 en net zo snel zijn als een ruf :)

Maar ik dacht precies het zelfde :D perfect voer voor de discussie die er al weken is

Paul, u vraagt, wij draaien: http://members.iracing.co.../100/3312607.page#8949851
I saved my car, but I never felt safe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Niet zo zeveren Ruudje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aai bech joor paarden? :+

was grapje natuurlijk. Met mijn eigen aantal tik incidentjes op GoT zou ik nooit de rookie class uitkomen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:25

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:40:
Vrijdag 15 mei as. ben ik bij Tweakers.net voor de Tweakers feedback sessie.
Als jullie nog ideeën hebben die ik mee mag/moet nemen naar deze bijeenkomst die de GoT-iRacing community zouden helpen / versterken en of andere input voor GoT in het algemeen kan je deze aan mij aanreiken via een DM. bvd ;)
Niemand?

Ik neem in ieder geval deze zaken mee vrijdag:
• Gekoppelde producten niet mee-ranken, maar puur op het forum item / ‘sectie’ binnen GoT.
• Of in ieder geval maximaliseren wat het aantal items zijn die getoond worden.
• Batches minder prominent maken.

DM
• Maximum aantal deelnemers ruimer zetten.
• Verwijderen van deelnemers mogelijk maken
• Faciliteiten:
o Quote, edit, etc toevoegen
o Breedte (bv tbv plaatjes) even groot maken als in normale topics.
o Kortom: Functionaliteit gelijktrekken met normale topics.

Forum indeling
• Onder spielerij een aparte race sectie maken
• Met daaronder bv: Hardware & software

Community management
• Check mogelijk maken op het bestaan van een nick-naam / eventueel ook benaderbaar vanuit bv een PHP of .NET applicatie.
• 'Lidmaatschap' / membership mogelijk maken. Dus bv in je profiel kunnen aangeven dat je lid bent van de GoT iRacing community.
• Deze memberlijst kunnen tonen in een topic of bv koppelen.
• Poll functionaliteit inbouwen voor ingelogde gebruikers.

Teamspeak
• GoT servers opzetten. Eventueel een soort abo introduceren hiervoor.
• Diverse secties opzetten op deze servers per game / onderwerp / sim / …

Nog aanvullingen ideeën?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 10:03
oAuth/SSO met je tweakers profiel?
Sowieso iets met community management/lidmaatschappen? Waarom moeten we een eigen site bouwen? :)

Vraag en aanbod alerts? Bijv. csw van fanatec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik kan echt niks anders verzinnen dan dat karma gedoe als ik eerlijk ben.

Zat nog te denken aan een Teamspeak server ofzo, maar ik ben bang dat er dan mensen zijn die serieus willen racen, en andere weer lekker aan het kletsen zijn.

Vanavond de eerste 20m Road Atlanta van de week. Ik heb me zowaar vermaakt :o En met 1.24.mid op volle tank ben ik denk ik ook nog best snel deze week.
Nu het gevoel nog weten vast te houden :) Ga ik zowaar RAtlanta en COTA leuk vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eerlijk gezegd heb ik die karmaellende allemaal uitgezet dmv custom CSS. Voor de rest zie ik niet echt een rol weggelegd voor Tweakers, met name het hosten van TS servers zullen ze niet gaan doen lijkt me.

Verder prima ideeën, kijken hoever men mee wil gaan. Met name een racesectie op het forum is geen overbodige luxe.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Woot.. net gepromoveerd naar A license :) en bijna 3k irating.. 2991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
http://www.dumpert.nl/med...6624d6e4/fins_zuipen.html

Misschien wat voor de simpit, voor hun voorbereidings filmpjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
OAuth inbouwen en iets van memberships / communities is niet zo'n slecht idee. Ik denk dat er wel meer topics toegevoegde waarde daarvan zien. Probleem met dat soort dingen (communities) is dat het lastig is om het algemeen genoeg te houden en tegelijkertijd ook alles in te bouwen wat mensen willen waardoor je toch snel weer aangewezen bent op je eigen oplossing. Maar als zowel tweakers als iRacing iets van OAuth inbouwen wordt dat ook al snel makkelijker.

Maar goed... ik verwacht dat tweakers dit binnen 5 dagen ingebouwd heeft. En iRacing binnen 5 jaar :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:34
Volgens iracing was dit een loss of control. Nou ik vond dat zelf wel mee vallen want had hem aardig onder controle :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:07:
OAuth inbouwen en iets van memberships / communities is niet zo'n slecht idee.
Geen slecht idee, maar wel iets wat (imho) heel erg specifiek is voor een aantal topics in Spielerij, en verder niet echt bruikbaar is. Mij vermoeden is ook dat ze dat niet gaan doen. Maar hey, die sessies zijn ook niet bedoeld om de development sprints te bepalen, maar om te horen wat de community wil. Daar past dit prima in :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb het dan ook toegevoegd ;)
Kom jij ook als Moderator?

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 14-05-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Seizoensfinale test

Het seizoen is alweer bijna tot een einde, en aan het eind van week 13 gaan we uiteraard weer een nieuwe seizoensfinale hosten!

Vanavond willen we graag een auto/track keuze testen om te zien of het leuk is, en eventueel om wat filmpjes op te nemen voor een promo filmpje (mocht ik er tijd voor vinden). Iedereen is welkom, de server start om 20:00 onder League Sessions. Als je enigszins in de mogelijkheid bent om even mee te doen dan graag, hoe meer hoe beter :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Mijn vriendin Verloofde komt ook mee de 11e :D hebben we wat meer garantie dat ik ook op kom dagen zeg maar :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:01:
Mijn vriendin Verloofde komt ook mee de 11e :D hebben we wat meer garantie dat ik ook op kom dagen zeg maar :D
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-10 11:32

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nog even een reminder om je in te schrijven voor onze meeting. Bij de datum planner hadden 18 man aangegeven dat ze op 11 Juli konden. Echter zijn er tot nu toe maar 7 GoT members welke zich hebben ingeschreven. De planning is om volgende week Vrijdag 22 Mei de kartbaan te laten weten hoeveel man er komen. Dus zou ik graag je inschrijving voor die datum willen ontvangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15S2_karting.png

Datum: Zaterdag 11 Juli 2015

We verzamelen rond het middag uur bij de kartbaan in Lelystad (Exacte tijdstip zal na dat we weten welke race we gaan doen bekend worden). Hier zullen we na een bakje koffie beginnen aan onze kart wedstrijd. Het ligt aan het aantal inschrijvingen of dit een team race word. Als we de 16 man halen zullen we een team race houden, zo niet dan word er gekozen voor een Grandprix arrangement welke bestaat uit een training en 2 races. Als afsluiter van de dag is er een barbecue waar aan me gedaan kan worden. Deze word ook bij de kartbaan gehouden.

Kosten van de meeting:

Spa-Francorchamps (Team race): 48 Euro pp
Grandprix (2 losse races): 34,50 Euro pp
Supporteren: Gratis!
Barbecue (Menu Third): 18,95 Euro pp

Voor meer info kan er gekeken worden op de site van de kartbaan. Hier staan bij; Groepen / Bedrijfsfeest de kart arrangementen uitgelegd en bij Restaurant kan er gekeken worden naar het barbecue arrangement.

http://www.kartcentrumlelystad.nl/

Schrijf je in via de volgende link (hiermee bevestig je dat je deze dag komt):

https://docs.google.com/f...z8/viewform?usp=send_form

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
7 maar! :(
We hadden ca. 19 man of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:56:
7 maar! :(
We hadden ca. 19 man of zo...
nu 8 :) Was vergeten te bevestigen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

-PassY- schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:42:
[...]

nu 8 :) Was vergeten te bevestigen :$
9 nu, zelfde slappe excuus :+

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook bevestigd! ;) Gezellig, heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Lelystad is een beetje te ver voor mij, veel plezier allemaal!

En ook een gelukkige verjaardag aan Niel ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Als er nog mensen uit Noord-Holland mee willen maar geen vervoer hebben (of gewoon niet zelf willen rijden) ik kom vanuit Alkmaar en heb geen problemen om wat mensen op te pikken.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aangekomen bij Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-10 11:32

DutchDevil79

I race, therfore I am

Succes Joep!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-10 12:30
Veel plezier en succes!

Wat vinden jullie trouwens van de ProtoSimTech pedalen (https://protosimtech.com)?

1 juni worden ze te bestellen, en ik moet zeggen dat ik er toch wel erg over zit te twijfelen. Vind ze er prachtig technisch en aanpasbaar uitzien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
TiesB schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:30:
[...]

Veel plezier en succes!

Wat vinden jullie trouwens van de ProtoSimTech pedalen (https://protosimtech.com)?

1 juni worden ze te bestellen, en ik moet zeggen dat ik er toch wel erg over zit te twijfelen. Vind ze er prachtig technisch en aanpasbaar uitzien.
Ze lijken qua design wat op de Heusinkveld Pro's, maar dan met potentiometers voor de gas en de koppeling. De rem is wel een load cell. Zoals altijd zou ik eerst een tijdje afwachten en anderen de proefkonijnen laten zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
mijn AF wordt maandag geleverd fedex belde dat het ingeklaard moest worden.

had van simxperience niets vernomen en staat nog "not shipped yet"

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Mocht je er 2 binnen krijgen ik hou me aanbevolen :P :P :P :P :P
dabelg schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:44:
mijn AF wordt maandag geleverd fedex belde dat het ingeklaard moest worden.

had van simxperience niets vernomen en staat nog "not shipped yet"

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10 09:26
Ook nog even de inschrijving bevestigd, kom ook uit alkmaar btw, dus als er nog meer mensen vanuit deze regio mee willen, en niet meer bij themac in de auto passen, laat het maar weten.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ramsho schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:44:
Ook nog even de inschrijving bevestigd, kom ook uit alkmaar btw, dus als er nog meer mensen vanuit deze regio mee willen, en niet meer bij themac in de auto passen, laat het maar weten.
Anders rijd jij mijn auto.. pak ik jouw motor wel 8)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Is dit mijn schuld?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PCch1PyPWpk]

Ik heb toch genoeg ervaring in de snellere classes en ik zie dit elke race wel een keer gebeuren, iemand gaat achter een auto rijden en komt klem te zitten omdat degene achter hem (ik in dit geval) aan het inhalen is en er net naast komt. Als mij dat gebeurt neem ik m'n verlies en laat ik hem langs. In dit geval gooit hij hem gewoon naar rechts en is het einde race.

Ja ik zit er maar vlak naast, maar ik ga er van uit dat hij in z'n spiegels kijkt en weet dat ik er aan kom en dat hij dus geen plek heeft rechts. Naar mijn mening doe ik hier niks fout en rij ik hem gewoon klem en is het aan hem om te remmen... of hij had eerder naar rechts moeten gaan voordat m'n neus er langs zat.

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 15-05-2015 23:34 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Dat hoort er toch juist bij, beetje verkeer gebruiken om mensen klem te rijden etc.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Overigens had ik hem best plaats willen geven door naar rechts te gaan, 3 wide kan daar prima, maar dit gebeurde voordat ik kans had om zeker te zijn dat ik rechts de Ruf voorbij was.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Je had misschien naar rechts kunnen gaan, maar dat zou heel krap geweest zijn, en je moet er op vertrouwen dat de Ruf niet naar links van de curbs "glijd" af. Wat mij elke paar rondes wel een klein beetje gebeurd.

Aan de andere kant, de blauwe/grijze auto had gewoon moeten wachten. Grote kans dat hij dicht op je het lange rechte stuk kan aansluiten en een kans kan creeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk riskante situatie om je auto ernaast te zetten. Naar rechts gaan als daar iemand zit is natuurlijk niet goed.

Race incident imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
idd Race incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dacht ik ook ja. Riskant van mijn kant zeker, maar niet meer riskant dan normaal inhalen. Goed, in het eerste uur van een 6 uur race zou ik het niet doen, maar tegen het einde toch zeker wel. Dit soort inklemmen gebeurt vaak genoeg en tot nu toe heb ik het eigenlijk nooit mis zien gaan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:35:
Dacht ik ook ja. Riskant van mijn kant zeker, maar niet meer riskant dan normaal inhalen. Goed, in het eerste uur van een 6 uur race zou ik het niet doen, maar tegen het einde toch zeker wel. Dit soort inklemmen gebeurt vaak genoeg en tot nu toe heb ik het eigenlijk nooit mis zien gaan.
Het is inderdaad netjes inklemmen, daar is niets mis mee. Weet niet of je je tegenstander kende, want dat is wel belangrijk bij het risico inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hey Allen,

Na ettelijke maanden deze thread te volgen zonder zelf te posten wou ik jullie alvast ook bedanken voor de vele nuttige informatie die ik hieruit gehaald heb, ik zit zelf nog maar 11 maanden op Iracing maar heb al enorm veel bijgeleerd, vanaf heden ga ik zelf ook wat actiever hier meedraaien.

Op termijn als mijn IR nog 200 stijgt zal ik me ook kandidaat stellen voor de league. Hopelijk tot binnenkort!

Qua wagens/series is mijn #1 zeker de Star Mazda maar de occasionele Skip Barber, of Blancpain sprint race kan er ook steeds bij.

Qua gear: een G27 met de GTEYE break mod
Voor de geïnteresseerden: mijn Iracing profiel, voeg me gerust toe! http://members.iracing.co...eerStats.do?custid=160523

[ Voor 27% gewijzigd door Alibambam op 16-05-2015 13:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:21
Alibambam schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:45:
Hey Allen,

Op termijn als mijn IR nog 200 stijgt zal ik me ook kandidaat stellen voor de league. Hopelijk tot binnenkort!

Voor de geïnteresseerden: mijn Iracing profiel, voeg me gerust toe! http://members.iracing.co...eerStats.do?custid=160523
Zal je toevoegen, maar je kan ook nu al meedoen met de league ? Als Gotter hoef je niet perse een Irating van 1500 te hebben. Anders kon ik ook zeker niet mee doen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 16-05-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Beakzz schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:07:
[...]

Zal je toevoegen, maar je kan ook nu al meedoen met de league ? Als Gotter hoef je niet perse een Irating van 1500 te hebben. Anders kon ik ook zeker niet mee doen :+
Ik ga nog even wachten, tot het einde van dit seizoen. Momenteel gaat al mijn aandacht naar de AOR Pro Mazda league :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom!
Maandag as. rijden we met de SM op .... (Weet ik zo ff niet).
Mooie kans om ff mee te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
JoepW schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:42:
Welkom!
Maandag as. rijden we met de SM op .... (Weet ik zo ff niet).
Mooie kans om ff mee te doen ;)
Mijn Irating zit wel maar aan 1300, maar ben wel een zeer veilige rijder; (uitgezonderd mijn eerste paar maanden op Iracing :)

Het karting event lijkt me ook zeer interessant maar aangezien ik zo nieuw in deze community ben is het misschien wat vroeg om daar aan deel te nemen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Alibambam schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:54:
[...]

Mijn Irating zit wel maar aan 1300, maar ben wel een zeer veilige rijder; (uitgezonderd mijn eerste paar maanden op Iracing :)

Het karting event lijkt me ook zeer interessant maar aangezien ik zo nieuw in deze community ben is het misschien wat vroeg om daar aan deel te nemen
Mooie manier om kennis te maken, toch? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
BM schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:06:
[...]

Mooie manier om kennis te maken, toch? :)
Je hebt gelijk, het is zo'n 2 uur rijden dus niet extreem ver, ik denk er nog even over na, maar ik heb wel an 7 jaar niet meer gekart, dus veel zal ik er niet van bakken :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Alibambam schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:13:
[...]

Je hebt gelijk, het is zo'n 2 uur rijden dus niet extreem ver, ik denk er nog even over na, maar ik heb wel an 7 jaar niet meer gekart, dus veel zal ik er niet van bakken :)
Gewoon meedoen ik heb nog maar 3x eerder gekart en ben ook niet goed. Vast nog wel meer mensen die niet onwijs snel zijn in zo'n klein autootje. :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Alibambam schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:13:
[...]

Daar kun je bij mij nog een 1 voor zetten hoor :P (en ik geloof nogsteeds niet dat ik in zo'n ding pas, maar dat zien we dan wel ^^)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-10 13:56
Gewoon komen joh, ik had eerste keer bij een Spa meeting ook twijvels maar het is allemaal gemoedelijk en leuk (net als op TeamSpeak).

Karten doe ik ook niet veel en laatste keer reed ik helemaal alleen achteraan, dus hopelijk heb ik wat mensen in mijn buurt dit keer. :-p
(ik meld mij dit weekeind aan als ik even bevestigd heb overal dat ik niks heb waar ik niet onderuit kan :-p)

Hopelijk kan ik snel weer racen, want mis het wel klein beetje nu.
Dus op naar de RIg (waarschijnlijk Rseat rs1), want duurd volgens mij wel even voor ik een vervangende table clamp heb voor mijn stuurtje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Ithric schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:25:
Gewoon komen joh, ik had eerste keer bij een Spa meeting ook twijvels maar het is allemaal gemoedelijk en leuk (net als op TeamSpeak).

Karten doe ik ook niet veel en laatste keer reed ik helemaal alleen achteraan, dus hopelijk heb ik wat mensen in mijn buurt dit keer. :-p
(ik meld mij dit weekeind aan als ik even bevestigd heb overal dat ik niks heb waar ik niet onderuit kan :-p)

Hopelijk kan ik snel weer racen, want mis het wel klein beetje nu.
Dus op naar de RIg (waarschijnlijk Rseat rs1), want duurd volgens mij wel even voor ik een vervangende table clamp heb voor mijn stuurtje.
Weet je wat, je hebt gelijk. Ik kijk straks mijn agenda na en indien het gaat schrijf ik me in!

Is er enig idee van hoe laat dit ongeveer zal zijn? Aangezien ik een eindje moet rijden is dit wel nuttig te weten

[ Voor 6% gewijzigd door Alibambam op 16-05-2015 16:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alibambam schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:31:
[...]

Weet je wat, je hebt gelijk. Ik kijk straks mijn agenda na en indien het gaat schrijf ik me in!

Is er enig idee van hoe laat dit ongeveer zal zijn? Aangezien ik een eindje moet rijden is dit wel nuttig te weten
In de middag. Want we gaan aansluitend BBQ'n ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
JoepW schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:25:
[...]

In de middag. Want we gaan aansluitend BBQ'n ;)
Is er geen probleem dat ik nog geen actieve member ben? Hier staat deze vermelding wel duidelijk. http://www.got-racing.eu/wp/?p=1387

Uiteraard hoop ik dat zelf snel te worden. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hebben ze bij Fanatec ook wel eens kortingsacties? 700 euro gaat mij net iets te ver voor de CSW. Ik zou hem ook tweedehands kunnen kopen, maar daar zie ik er niet zoveel van.

[ Voor 3% gewijzigd door JPtjeeNL op 16-05-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Had ineens flinke stotters af en toe in de race net :( Zo erg dat zelfs het geluid even hapert en ik een schokje in het stuur voel (alsof hij even uit gaat en dan weer aanspringt). Iemand enig idee wat dat kan zijn? Nooit eerder gehad, heb niks op de achtergrond draaien (niet meer dan normaal in ieder geval), en het was ook niet een uitzonderlijk drukke race ofzo.

Sim crashte ook bij het opstarten eerste poging, meteen nog voordat het laadscherm begon. Misschien toeval...

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 16-05-2015 21:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alibambam schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:21:
[...]

Is er geen probleem dat ik nog geen actieve member ben? Hier staat deze vermelding wel duidelijk. http://www.got-racing.eu/wp/?p=1387

Uiteraard hoop ik dat zelf snel te worden. :)
Dat los je op door deze stappen te doorlopen: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1229
JPtjeeNL schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:09:
Hebben ze bij Fanatec ook wel eens kortingsacties? 700 euro gaat mij net iets te ver voor de CSW. Ik zou hem ook tweedehands kunnen kopen, maar daar zie ik er niet zoveel van.
De prijzen zijn fix gestegen de laatste tijd en ik heb nog nooit kortingsacties gezien van Fanatec op geloof ik een CSW V1 aanbieding vlak voor de release van de CSW V2.
NickThissen schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:53:
Had ineens flinke stotters af en toe in de race net :( Zo erg dat zelfs het geluid even hapert en ik een schokje in het stuur voel (alsof hij even uit gaat en dan weer aanspringt). Iemand enig idee wat dat kan zijn? Nooit eerder gehad, heb niks op de achtergrond draaien (niet meer dan normaal in ieder geval), en het was ook niet een uitzonderlijk drukke race ofzo.

Sim crashte ook bij het opstarten eerste poging, meteen nog voordat het laadscherm begon. Misschien toeval...
Dat is not funny, maar ik heb het nog nooit gehad. Wel dat de sim niet wilde opstarten en dan was een herstart van de PC meestal de oplossing.
Leuke video die laat zien en uitlegt waarom een correcte FoV zo belangrijk is:

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 16-05-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een move :(
Neem aan dat je auto total was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
JoepW schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:09:
[...]

Dat los je op door deze stappen te doorlopen: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1229

[...]
Ziezo, was snel in orde aangezien ik al een SetupSync-account had!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat is not funny, maar ik heb het nog nooit gehad. Wel dat de sim niet wilde opstarten en dan was een herstart van de PC meestal de oplossing.
Even een reboot gedaan, nog een race proberen, kijken of het nu beter is. Weer geen qualy, oeps :X

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alibambam schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:40:
[...]

Ziezo, was snel in orde aangezien ik al een SetupSync-account had!
Nu nog ff een League Request en je kan ook maandag as. meedoen ;)
http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai. Had hij z'n lijn gehouden was er niets gebeurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
JoepW schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:59:
[...]

Nu nog ff een League Request en je kan ook maandag as. meedoen ;)
http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164
Komt eraan!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
JPtjeeNL schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:09:
http://link.marktplaats.nl/m929591894

Ik heb gisteren ook een tweedehands gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/basnick.jpg

No fear twee wide met Bas ergens begin van de race :p (al vanaf de chicane). Leuke race, snelle gast vooraan crasht er ook nog uit waardoor ik nog de winst kon pakken ook :) Jammer net geen 1-2tje met Bas.

En geen stotter meer gehad na reboot, vreemd, want zet m'n pc elke avond uit dus niet alsof hij dat even nodig had ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 16-05-2015 23:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Congrats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
juist p5 met BES op interlagos gehad

en tegen een probleem met driverswaps gestoten.

stint 1, iemand van 6000+ir erin en na driverswap begon er een gast van 1200ir in die wagen tegen me te vechten en gaf me 22 incs op 2 ronde tijd :p

momenteel top 10 in de series :

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/b4fXFiNuXb7uGcyY0F3ej1vt/full.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door dabelg op 17-05-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:33:
[...]

Wat een move :(
Neem aan dat je auto total was?
Ik had een meatball, maar na 8,5 minuut required en 25 secs optional repairs reed hij eigenlijks alsof er niets aan de hand was.
Ik was wel 7 laps down, maar omdat het echt een grote bak ellende was in die race met totaal incapabele lui alsnog een plek of 7 goed gemaakt in de resterende rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ai, dat zuigt :|

En ik denk de paint scheme te herkennen, ik kijk altijd uit als ik deze gast tegenkom omdat hij altijd zo dicht langs mensen rijd en soms niet altijd ruimte geeft die nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De prijzen zijn fix gestegen de laatste tijd en ik heb nog nooit kortingsacties gezien van Fanatec op geloof ik een CSW V1 aanbieding vlak voor de release van de CSW V2.
Oké thanks. Weet ik ook dat ik geen kortingsacties hoef te verwachten. :)
Dat is een V1. :) Waarschijnlijk zit er veel verschil in de V1 of V2, want hij heeft zelf een V2 gehaald. Ben ook benieuwd of er nog garantie op zit, omdat ik begrijp dat ze nog wel eens stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
-PassY- schreef op zondag 17 mei 2015 @ 07:59:
[...]

Ai, dat zuigt :|

En ik denk de paint scheme te herkennen, ik kijk altijd uit als ik deze gast tegenkom omdat hij altijd zo dicht langs mensen rijd en soms niet altijd ruimte geeft die nodig is.
Ben ik nu enigste die ziet dat hij verschiet en je ruimte geeft maar jij op einde flink naar links gaat ??? Ok hij kon je meer ruimte geven maar zie hem niets verkeerd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij lag een rondje achter Wim. Hij moet gewoon zijn lijn houden en niet dwars over de baan gaan zigzaggen en dan ook nog in paniek vol de rem erop gooien met twee man achter je :')

Kwam hem in tweede race ook tegen, gelukkig Had ik de tijd om het af te wachten want hij deed het bijna weer...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Weer eens een bericht van mij. Ik post hier niet veel maar lees wel veel mee dus zodoende :)

Zoals wellicht bekend heb ik via dit topic mensen ontmoet waarmee ik sinds Sebring (geloof ik) in een team zit: NAB Racing. Eerste race met hun was de drie uur van Road America, Monza kwam onverhoopt iets tussen dus had ik besloten om sowieso Interlagos te rijden, met of zonder team :D

Training ging niet zo lekker en heb tot gisteren avond 20:00 getwijfeld of ik wel ging racen, uiteindelijk toch besloten te gaan rijden en mezelf voorgenomen met een crash sowieso te stoppen. Verder gewoon aan te kijken hoe het ging en naar de hamd daarvan door te rijden. Mijn verwachting was dat ik na twee uur echt wel van de baan zou glijden. Dat bleek niet helemaal juist :)

Kwalificeerde op de vierde plek met een miet eens zo gekke tijd (ik geloof 1.33.0) en zo ging ik de race met wat meer vertrouwen in. Eerste ronde meteen nummer drie voorbij maar die kwam mij daarna ook weer voorbij, daarna een tijd achter het groepje van 1/2/3 blijven hangen. Na 12 rondes werden mijn banden rap minder dus ben ik wat rustiger aan gaan rijden. Het gat naar drie werd groter maar naar vier niet kleiner. Het was echt vechten met de auto maar ik wist dat ik het uur vol moest maken. Eerste pitstop ging goed en ik reed op (geloof ik) 8 seconde van 3... En kwam dichterbij!
Drie had ik binnen 3 romdes ingehaald (reed op dat moment constant 1.34.0-1.34.2) en toen op jacht naar 2. Die ging ik ook redelijk makkelijk voorbij. Dus ik was al redelijk content met mezelf: een tweede plek alleen afwachten hoe de banden zich deze stint hielden..

Toen virl me op dat ik ook snel dichterbij nummer 1 kwam en inderdaad na een paar rondes reed ik op zijn kont. In de tussen tijd had ik ook weer een van de achterblijvers ingehaald maar die bleef op mijn kont zitten en zette zijn auto er soms ook tussen. Ik was inmiddels in gevecht met nummer 1 maar met hem achter me reed dat niet prettig. Ik liet hem er voorbij dus ben een eindje achter 1 gaan rijden. Na een aantal rondes ging de achterblijver ook daar voorbij dus ik weer achter hem aan. En opeens zie ik hem met uit acceleren bovht 7 zo de baan af glijden... Vanaf dat moment was het uit rijden, ik gokte op constant 1.34.2/1.34.5 rijden en dat lukte zonde rproblemen. Banden bleven prima en heb de tweede stint wat lamger doorgereden. En zo geschiedde... Mijn eerste winst in een endurance race en de eerste winst vor NAB racing!

Het is een heel verhaal geworden. Moraal van verhaal: ik heb een leuke race gehad :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DarkPino schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:05:
......Het is een heel verhaal geworden. Moraal van verhaal: ik heb een leuke race gehad :D
Leuk om te lezen en mooie prestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mooi! :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Top hoor! Leuk om te lezen inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Haha thanks :)

Ik ben overigens wel benieuwd wat voor stoel jullie gebruiken? Of hebben jullie allemaal echt zo'n simrig met alles vast? Ik merkte gisteren dat na 2,5 uur het echt wel zeuren werd dus ben nu aan het rondkijken. Zit er aan te denken om een kuipstoeltje te kopen en daar zelf een bureaustoel van te maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Mooi DarkPino. Zalig gevoel!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb gewoon een bureaustoel, en ja 2.5 uur is wel een beetje mijn limiet voordat vooral m'n linkerbeen begint te klagen (ik kan niet 'afzetten' op de stoel omdat hij dan weg rolt dus rem ik meer vanuit m'n enkel en dat gaat niet zo lang goed :p)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb jaren op een 'gewone' bureaustoel geraced (modeltje Ikea zeg maar). Sinds klein anderhalf jaar wel een simrig staan, maar met bureaustoel ging ook prima. Ben ook in deze setup na een uurtje of 2,5/3 er wel redelijk klaar mee :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
NickThissen schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:39:
Ik heb gewoon een bureaustoel, en ja 2.5 uur is wel een beetje mijn limiet voordat vooral m'n linkerbeen begint te klagen (ik kan niet 'afzetten' op de stoel omdat hij dan weg rolt dus rem ik meer vanuit m'n enkel en dat gaat niet zo lang goed :p)
Ik heb een bureaustoel van Ikea, alles ging prima totdat ik een brake mod voor mijn G27 bestelde, ik moest zoveel harder duwen dat ik mijn bureau in zijn geheel meetrok via het stuur :p. Intussen ben ik het wel wat gewoon en heb ik de bureau vastgezet.L

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op zondag 17 mei 2015 @ 08:51:
[...]

Ben ik nu enigste die ziet dat hij verschiet en je ruimte geeft maar jij op einde flink naar links gaat ??? Ok hij kon je meer ruimte geven maar zie hem niets verkeerd doen.
Nee, maar de fout wordt al bij het uitkomen van de laatste boch gemaakt. De rijder voor Paul zit al heel dicht op z’n voorganger en heeft een run. Ze maken beiden op hetzelfde moment de keuze om uit te wijken en vervolgens beiden de keuze om weer terug te gaan naar de racelijn.

Vervolgens zie je hem in paniek raken.

Prima om van de lijn af te gaan, maar dat kan alleen als er ook echt voldoende ruimte tussen zit.

===========
DarkPino schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:19:

Ik ben overigens wel benieuwd wat voor stoel jullie gebruiken? Of hebben jullie allemaal echt zo'n simrig met alles vast? Ik merkte gisteren dat na 2,5 uur het echt wel zeuren werd dus ben nu aan het rondkijken. Zit er aan te denken om een kuipstoeltje te kopen en daar zelf een bureaustoel van te maken.
Een stoel die ouder is dan ikzelf :)

Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/racehoek2005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:46

Phydomir

Dennis

Ik ben overigens wel benieuwd wat voor stoel jullie gebruiken? Of hebben jullie allemaal echt zo'n simrig met alles vast?
Mijn huidige rig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

NickThissen schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:54:
[afbeelding]

No fear twee wide met Bas ergens begin van de race :p (al vanaf de chicane). Leuke race, snelle gast vooraan crasht er ook nog uit waardoor ik nog de winst kon pakken ook :) Jammer net geen 1-2tje met Bas.

En geen stotter meer gehad na reboot, vreemd, want zet m'n pc elke avond uit dus niet alsof hij dat even nodig had ofzo.
Was een leuke race inderdaad. Was even spannend inderdaad zo naast elkaar, maar had er wel vertrouwen in dat het goed zou gaan :)

Video van de race (Nick actie @ 10:45):

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam

Heb deze net getrokken, niets speciaal. Hopelijk kan ik binnekort beginnen aan een Simrig maar sparen voor een huis trekt nogal veel aandacht van mijn inkomen momenteel.

Mis ik iets of kan je geen foto's rechtstreeks uploaden naar de site enkel via externe hosts?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dE76iN3.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Alibambam op 17-05-2015 13:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Linc schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:08:
[...]

Was een leuke race inderdaad. Was even spannend inderdaad zo naast elkaar, maar had er wel vertrouwen in dat het goed zou gaan :)

Video van de race (Nick actie @ 10:45):
[video]
Was helemaal vergeten dat ik rondje daar voor ook naast je zat in de chicane maar dat er een Ford rond geduwd werd, toch maar stil gaan staan en achter je aangesloten anders was dat niet goed afgelopen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Zelf gebruik ik een bureaustoel zonder wielen (niet gemonteerd) en met hoge rugleuning. Krijg alleen na 2,5-3 uur racen een beetje last van een houten kont.

Volgens mij is het model wat ik heb niet meer te krijgen, maar het dichts in de buurt komt deze: http://www.leenbakker.nl/...840/bureaustoel_baltimore
Zelfde winkel, ziet er bijna het zelfde uit, en zelfde prijs :)

De rest is hier te zien: http://i62.tinypic.com/1zdl4w.jpg

Ik heb mijn portie RAtlanta voor deze week wel gehad denk ik :) Was van plan om de 14:45 en 16:45 race te doen, maar ik ben echt helemaal gaar uit de eerste race gekomen. Heb me 33 ronde het snot uit de ogen gereden. En na 25m zat ik weer dicht achter de leider met wat hulp van verkeer. Alleen ik kon geen enkele aanval plaatsen. Hij reed met heel weinig vleugel, en ik met medium settings. En ik kwam ook talent te kort :+ Waardoor het gaatje iedere ronde wel .1-.2s groter werd.
Uiteindelijk helemaal de aansluiting verloren ... 1 divebomb in T5 (einde esses) en een paar HPDs die wel kijken, maar niet doorzetten op het allerlaatste moment :(
Om vervolgens de klasieke fout te maken om te gaan pushen. Paar minuten later zeiden mijn voorbanden :w en maar naar de finish gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik doe vanavond nog wel een race denk ik, blijft toch m'n favoriete baan :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:10:
Ik doe vanavond nog wel een race denk ik, blijft toch m'n favoriete baan :)
Hehe, ik begin denk ik RAtlanta te waarderen :) Ene dag vermaak ik me goed, andere dag haat ik de baan weer.

/edit: offtopic. Zet net de tv aan, volgen mij is het laatste uurtje van de 24h Nordschleife te zien op het open kanaal Sport1 Racing

[ Voor 18% gewijzigd door -PassY- op 17-05-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Oproep

De GoT administratie groep heeft hulp nodig! Zoals jullie weten organizeren we als GoT community een groot aantal evenementen, denk daarbij aan bijvoorbeeld het Monday Tournament, afwisselende dingen op de dinsdag, monday madness en seizoensfinales elke week 13. Binnenkort gaat het feest met de GES ook weer beginnen waardoor vooral Joep en ik (als GES admins) het veel drukker krijgen en dus minder tijd hebben voor de rest. Daarnaast zien we graag wat vernieuwing zodat er misschien weer eens nieuwe ideeën op tafel komen waar wij niet aan denken.

We zoeken daarom een of meerdere nieuwe mensen om mee te helpen als admin.

Korte termijn: hulp bij organizatie
Op korte termijn zouden we graag minimaal een iemand willen vragen om mee te kijken en mee te helpen, vooral om te leren wat er allemaal komt kijken bij het organizeren van bijvoorbeeld seizoensfinales. Denk daarbij aan: verzinnen wat we gaan doen, testen of dat ook leuk is, de regels opstellen en nadenken over alle details, registratie van rijders opstarten en bijhouden, PMs / mailtjes uitsturen om mensen uit te nodigen, PMs / mailtjes lezen een half uurtje voor de race van alle mensen die op het laatste moment ineens toch niet meer kunnen en de mensen op de reserve lijst uitnodigen, etc, etc, etc. Hoewel we hulp krijgen van de rest van de administratie vallen vooral deze taken op Joep en mij. Mochten wij dus een keer geen tijd hebben of om andere reden niet mee kunnen werken, dan zijn we bang dat het dood bloed.

We willen dus graag wat nieuwe mensen "opleiden" (zo moeilijk is het nou ook weer niet!) om mee te helpen wanneer dat nodig is. Binnenkort komen er een aantal events aan waar dit prima mee kan, zoals de seizoensfinale en iets anders wat nog in ontwikkeling is.

Als je geinteresseerd bent om mee te helpen dan horen we het graag, stuur maar even een PM naar Joep of naar mij, ook als je nog vragen hebt.

Langere termijn: GES reporter
Naast deze werkzaamheden zouden we ook graag iemand willen uitnodigen om tijdens de GES als 'reporter' te spelen. We hebben vorig seizoen gemerkt dat het voor ons als stewards bijna onmogelijk is om ook nog bij te houden wat er in een race allemaal speelt naast de ongelukken, wat de stand van het kampioenschap is en wie er nog kans maken, etc. Toch willen we in het volgende seizoen graag na elke race een kleine review van de race publiceren waarin de race kort samengevat wordt. Vergelijkbaar met de NES race reports die Niel schreef, echter zouden we graag iemand hier speciaal voor aanstellen die verder niet druk is met bijvoorbeeld ongelukken nakijken en dus alle tijd heeft om tijdens de race lekker achterover te zitten, de broadcast / replay te kijken en even samenvat wat er allemaal gebeurde (dit kan dus ook nog achteraf dmv de replay mocht je een keer geen tijd hebben).

Mocht je dit leuk vinden laat dan iets weten! Het is natuurlijk de bedoeling dat er in het engels geschreven wordt, maar als je denkt dat je engels niet goed genoeg is kan het ook in het nederlands en dan vertalen we het zelf, daar gaat niet zoveel tijd in zitten.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat Niel dit voor de NES ook wel kan gebruiken, ik weet dat het steeds veel werk was om naast steward te zijn ook nog bij te houden wat er allemaal gebeurt. Dat laat ik verder aan NES over, maar dit kan natuurlijk prima gecombineerd worden lijkt me (tenzij je zelf meedoet). :)

Alvast bedankt!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:05:
Hij lag een rondje achter Wim. Hij moet gewoon zijn lijn houden en niet dwars over de baan gaan zigzaggen en dan ook nog in paniek vol de rem erop gooien met twee man achter je :')

Kwam hem in tweede race ook tegen, gelukkig Had ik de tijd om het af te wachten want hij deed het bijna weer...
Had het over Paul zijn incident

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:32:
[...]

Had het over Paul zijn incident
Ik ook :)

Mijn iRacing profiel