Oproep
De GoT administratie groep heeft hulp nodig! Zoals jullie weten organizeren we als GoT community een groot aantal evenementen, denk daarbij aan bijvoorbeeld het Monday Tournament, afwisselende dingen op de dinsdag, monday madness en seizoensfinales elke week 13. Binnenkort gaat het feest met de GES ook weer beginnen waardoor vooral Joep en ik (als GES admins) het veel drukker krijgen en dus minder tijd hebben voor de rest. Daarnaast zien we graag wat vernieuwing zodat er misschien weer eens nieuwe ideeën op tafel komen waar wij niet aan denken.
We zoeken daarom een of meerdere nieuwe mensen om mee te helpen als admin.
Korte termijn: hulp bij organizatie
Op korte termijn zouden we graag minimaal een iemand willen vragen om mee te kijken en mee te helpen, vooral om te leren wat er allemaal komt kijken bij het organizeren van bijvoorbeeld seizoensfinales. Denk daarbij aan: verzinnen wat we gaan doen, testen of dat ook leuk is, de regels opstellen en nadenken over alle details, registratie van rijders opstarten en bijhouden, PMs / mailtjes uitsturen om mensen uit te nodigen, PMs / mailtjes lezen een half uurtje voor de race van alle mensen die op het laatste moment ineens toch niet meer kunnen en de mensen op de reserve lijst uitnodigen, etc, etc, etc. Hoewel we hulp krijgen van de rest van de administratie vallen vooral deze taken op Joep en mij. Mochten wij dus een keer geen tijd hebben of om andere reden niet mee kunnen werken, dan zijn we bang dat het dood bloed.
We willen dus graag wat nieuwe mensen "opleiden" (zo moeilijk is het nou ook weer niet!) om mee te helpen wanneer dat nodig is. Binnenkort komen er een aantal events aan waar dit prima mee kan, zoals de seizoensfinale en iets anders wat nog in ontwikkeling is.
Als je geinteresseerd bent om mee te helpen dan horen we het graag, stuur maar even een PM naar Joep of naar mij, ook als je nog vragen hebt.
Langere termijn: GES reporter
Naast deze werkzaamheden zouden we ook graag iemand willen uitnodigen om tijdens de GES als 'reporter' te spelen. We hebben vorig seizoen gemerkt dat het voor ons als stewards bijna onmogelijk is om ook nog bij te houden wat er in een race allemaal speelt naast de ongelukken, wat de stand van het kampioenschap is en wie er nog kans maken, etc. Toch willen we in het volgende seizoen graag na elke race een kleine review van de race publiceren waarin de race kort samengevat wordt. Vergelijkbaar met de NES race reports die Niel schreef, echter zouden we graag iemand hier speciaal voor aanstellen die verder niet druk is met bijvoorbeeld ongelukken nakijken en dus alle tijd heeft om tijdens de race lekker achterover te zitten, de broadcast / replay te kijken en even samenvat wat er allemaal gebeurde (dit kan dus ook nog achteraf dmv de replay mocht je een keer geen tijd hebben).
Mocht je dit leuk vinden laat dan iets weten! Het is natuurlijk de bedoeling dat er in het engels geschreven wordt, maar als je denkt dat je engels niet goed genoeg is kan het ook in het nederlands en dan vertalen we het zelf, daar gaat niet zoveel tijd in zitten.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat Niel dit voor de NES ook wel kan gebruiken, ik weet dat het steeds veel werk was om naast steward te zijn ook nog bij te houden wat er allemaal gebeurt. Dat laat ik verder aan NES over, maar dit kan natuurlijk prima gecombineerd worden lijkt me (tenzij je zelf meedoet).
Alvast bedankt!