‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4
Rivanov schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 12:30:
Wil dit weekend iRacing weer gaan oppikken aangezien ik een game PC heb gebouwd. Iemand toevallig nog een kortingscode die ik kan gebruiken?
Verlengen of nieuw?Rivanov schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 12:30:
Wil dit weekend iRacing weer gaan oppikken aangezien ik een game PC heb gebouwd. Iemand toevallig nog een kortingscode die ik kan gebruiken?
Nieuw staat op de aangegeven plek en op onze website en verlengen wordt meestel door iRacing zelf aangegeven met een direct mailing naar 'slapende en rijdende' leden.
Misschien er een mailtje aan wagen aan support@iracing.com?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
daarna nog een race gedaan, top split blijbaar.. en vanaf p4 gewonnen..
http://members.iracing.co...nid=13636209&custid=29023
En snelste racelap nu 1.32.0 en quali 1.32.3
[ Voor 9% gewijzigd door Scr33x0r op 02-05-2015 18:01 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Scr33x0r schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:00:
Wooteerst een race gereden waar onze grote vriend mikko mee deed.. wtf, had alleen maar laps in de 1.31.. ben ik 7e geeindigd.. en gestart op p11 en met een sterk veld..
En snelste racelap nu 1.32.0 en quali 1.32.3gaat de goede kant op:)

Goed bezig.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Nice!!!Scr33x0r schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:00:
Wooteerst een race gereden waar onze grote vriend mikko mee deed.. wtf, had alleen maar laps in de 1.31.. ben ik 7e geeindigd.. en gestart op p11 en met een sterk veld..
En snelste racelap nu 1.32.0 en quali 1.32.3gaat de goede kant op:)
6h Spa is best spannend. Maar zo op de stream zie je alle gevechten
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Wel een beetje jammer van die late penalty...-PassY- schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 19:58:
op naar de 3000 dus
6h Spa is best spannend. Maar zo op de stream zie je alle gevechten
All-Round nerd | iRacing Profiel
Het is maar te hopen dat iRacing dat soort pitstop ****ups niet ook gaat simuleren als ze de pitcrew gaan implementeren
Wel terechte penalty overigens.

Ongelooflijk dat het alweer 5 jaar is .. heel veel lol gehad, beste multiplayer racing ervaringen ooit. Kan me nog goed de "begindagen" van GoT iRacing herinneren; last minute pickup races, hosted sessies met de meest waanzinnige combo's, op release/patchdag meteen alle nieuwe dingen uitproberen, complete vloot auto's kopen alleen voor een hosted sessie om die vervolgens vrijwel nooit meer te gebruiken, onrijdbare auto's met verkeerd bandenmodel maar vooral altijd heel veel lol en gezelligheid. Thanks iedereen!
Kan er tegenwoordig vanwege andere verplichtingen niet meer zo vaak bij zijn helaas maar dat komt wel weer
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het eerste jaar van jou was ik er niet bij. Ik loop een jaartje achterArfman schreef op zondag 03 mei 2015 @ 10:29:
[afbeelding]
Ongelooflijk dat het alweer 5 jaar is .. heel veel lol gehad, beste multiplayer racing ervaringen ooit. Kan me nog goed de "begindagen" van GoT iRacing herinneren; last minute pickup races, hosted sessies met de meest waanzinnige combo's, op release/patchdag meteen alle nieuwe dingen uitproberen, complete vloot auto's kopen alleen voor een hosted sessie om die vervolgens vrijwel nooit meer te gebruiken, onrijdbare auto's met verkeerd bandenmodel maar vooral altijd heel veel lol en gezelligheid. Thanks iedereen!
Kan er tegenwoordig vanwege andere verplichtingen niet meer zo vaak bij zijn helaas maar dat komt wel weer
Maar idd vanaf mid 2011 was het echt gekkenhuis. Ik weet nog dat ik de V8 kocht, omdat me die zo vet leek en ik had echt niks op het forum nagelezen / gekeken en of die serie wel eens op normale tijden reed.
En echt ik snapte niks van die auto en ik heb er nooit een offi race mee gereden.
Maar ja de stap van de MX5 naar de V8 was ook een te grote....
Maar het is super om je er als trouw community lid bij te hebben
Ik vier volgend jaar om ongeveer dezelfde tijd van het jaar mijn lustrum....
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Enkel is dat voor velen echt ver rijden
Ik ga toch proberen vanavond op Spa te gaan rijden in de IMSA. Zondagavond zijn het normaal de SOF races, dus hopelijk kan ik iets fijn meepikken.
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
20 euro brandstof.derx666 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 12:03:
Ver rijden is relatief.... Voor de meesten zal het niet veel meer dan 2 uurtjes zijn... nja, wat is nou 2 uurtjes rijden...
en ik heb nog ruimte voor 3 (of 4 als ze niet al te breed zijn, en het niet erg vinden om wat krapper te zitten) personen om mee te nemen.
[ Voor 85% gewijzigd door derx666 op 03-05-2015 12:10 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Als je op de motor komt niet
http://members.iracing.co...nid=13643451&custid=74968
En wat een goed resultaat! Knap, hoor....
een heel lastig baantje met de f1. Maar nu wel voor het eerst door de 3000 irating heen

Tjonge, tjonge..... wat een prestaties allemaal. Op naar de 4000 dan maarTuxieDeni schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:30:
......Maar nu wel voor het eerst door de 3000 irating heen![]()
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 03-05-2015 20:13 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Kort antwoord: Nee.MikeVM schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:20:
is er al een manier om je in te schrijven voor races op een computer waar iRacing niet staat op geinstalleerd?
eerst de 3500 maar eens en dan zien we wel verder hahaJoepW schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:12:
[...]
Tjonge, tjonge..... wat een prestaties allemaal. Op naar de 4000 dan maar
Lang antwoord: nee, nog niet.MikeVM schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:20:
is er al een manier om je in te schrijven voor races op een computer waar iRacing niet staat op geinstalleerd?
Volgens mij zijn ze er wel mee bezig als onderdeel van hun nieuwe website maar pin me er niet op vast. Tot die tijd even je iRacing PC aan laten staan en met RDP/Teamviewer connecten.
In ander nieuws: mijn DSD P1 ligt uit elkaar. Ik ga hem mounten aan mijn CSWv2 (komt een mounting plate van Derek binnen over een paar dagen als het goed is) maar eerlijk gezegd is de afwerking aan de binnenkant abominabel. 1 tie-wrapje bij het "moederbord" houdt wat kabeltjes bij elkaar maar de rest is 1 spaghettibrij. Hem weer in elkaar krijgen is nog een hele taak, ben er net al gefrustreerd mee gekapt omdat de toleranties waarmee de gaten zijn voorgeboord ook niet echt overhouden

Verwijderd
iracing antwoord: soon.MikeVM schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:20:
De "Absolute Beginners" league.
Qua niveau is dit een stuk relaxeder dat de NES etc. we hebben snelle jongens die echt wel goed zijn, maar ook mensen die net begonnen zijn met Iracing en nog 2-3 seconden moeten vinden overal.
Aankomend seizoen gaan we weer echt beginner content gebruiken en rijden we in de Mazda/Ford Spec Racer en de Skip. Op redelijk wat free tracks en sommige betaalde die populair zijn en je toch wel wilt hebben
Als je interesse hebt, kijk dan even hier
http://members.iracing.co...st/0/3312718.page#8930455
Verwijderd
Alvast bedankt.
Tnx voor de tip en ga hier zeker even naar kijken. Zondag komt mij in het algemeen wel goed uit en dit werkt zonder irating toch ?themac1983 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:27:
Aankomend seizoen gaan we weer echt beginner content gebruiken en rijden we in de Mazda/Ford Spec Racer en de Skip. Op redelijk wat free tracks en sommige betaalde die populair zijn en je toch wel wilt hebben
Bij mij wekt Irating helaas een soort faalangst op waar ik normaal totaal geen last van heb. Rij ik een online race in AC,Raceroom of Gamestockcar dan heb ik nergens last van, maar bij Iracing rij ik zo gespannen dat ik domme fouten maak. Behalve op een hosted versie van Got. Merk dat ik steeds minder de baan op ga en mijzelf de "te moe" of "te gestrest" diagnose geef om dan snel een andere sim op te starten

Aangezien ik toch al ergens tussen de €200 en €300 in Iracing heb gepropt zou ik het wel leuk vinden om er iets meer plezier uit fe halen
Gratis auto's en tracks :Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:53:
Kan iemand me precies uitleggen hoe iracing nou precies in z'n werk gaat ? Zoals het inschrijven voor races, het levelsysteem, hoeveel auto's je krijgt als starter en welke je in het begin kan gebruiken etc.
Alvast bedankt.
http://www.iracing.com/leagues/pricing.php
Voor de rest kan ik je aanraden de startpost van dit topic even goed door te nemen.
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2015 01:15 ]
Dit heb ik al vaker gelezen / gehoord.Beakzz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 00:47:
......Bij mij wekt Irating helaas een soort faalangst op waar ik normaal totaal geen last van heb. Rij ik een online race in AC,Raceroom of Gamestockcar dan heb ik nergens last van, maar bij Iracing rij ik zo gespannen dat ik domme fouten maak. ......
Dat noem ik maar even de SR-valkuil.
De meesten die daar 'verlost' van raken raden aan om vooral niet op SR behoud / verbetering te letten en dat echt uit je hoofd te zetten. En als je SR te ver zakt kan je altijd nog gericht daar op gaan rijden.
BELANGRIJKE MEDEDELING
De server vanavond (Ruf RWD @ Donington National) start om 20:05 (5 minuten later) in verband met de Nationale Dodenherdenking!
GoT | Monday Tournament 15S2-W8 | 04-05-15 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Thursday, 30th April @ 20:00 CET we organize a Advanced GoT iRacing School with this combo! |
[ Voor 83% gewijzigd door JoepW op 04-05-2015 08:57 ]
Ja na het posten van mijn bericht nog even wat rond gezocht naar mijn "probleem" en er zijn inderdaad veel berichten over te vinden en legers die daarom zijn gestopt met Iracing. Het loslaten zal inderdaad het beste zijn en ik ben nog niet zo ver om het compleet op te gevenJoepW schreef op maandag 04 mei 2015 @ 07:09:
[...]
Dit heb ik al vaker gelezen / gehoord.
Dat noem ik maar even de SR-valkuil.
De meesten die daar 'verlost' van raken raden aan om vooral niet op SR behoud / verbetering te letten en dat echt uit je hoofd te zetten. En als je SR te ver zakt kan je altijd nog gericht daar op gaan rijden.![]()
BELANGRIJKE MEDEDELING
De server vanavond (Ruf RWD @ Donington National) start om 20:05 (5 minuten later) in verband met de Nationale Dodenherdenking!
Misschien dat ik vanavond ook join aangezien ik de combo ook heb. Heb er alleen nog geen meter in gereden dus eerst even testen of ik er wat mee kan. De Ruf is best een lastige auto om te beheersen toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2015 09:08 ]
De Track is de makkelijkere Ruf en de C-spec de 'leuke' Ruf volgens velen.
Gewoon joinen. En als je er niks van bakt en anderen eventueel in gevaar brengt voor de race 'uitstappen'
themac1983 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:27:
Aangezien we de laatste tijd weer wat nieuwe members erbij hebben. Wou ik mensen even wijzen op een league waar ik nu 2 seasons in rijd.
Qua niveau is dit een stuk relaxeder dat de NES etc. we hebben snelle jongens die echt wel goed zijn, maar ook mensen die net begonnen zijn met Iracing en nog 2-3 seconden moeten vinden overal.
Als je normaal rijd, dan blijft of stijgt je SR vanzelfBeakzz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:05:
[...]
Ja na het posten van mijn bericht nog even wat rond gezocht naar mijn "probleem" en er zijn inderdaad veel berichten over te vinden en legers die daarom zijn gestopt met Iracing. Het loslaten zal inderdaad het beste zijn en ik ben nog niet zo ver om het compleet op te geven(het is ook meer mijn irating dan de safety rating die laag blijft door te voorzichtig te rijden)
Misschien dat ik vanavond ook join aangezien ik de combo ook heb. Heb er alleen nog geen meter in gereden dus eerst even testen of ik er wat mee kan. De Ruf is best een lastige auto om te beheersen toch?
Zelf gister 0.10 verloren in 70m offtrack feest op spa (6 offtracks, 3x vanachter aangereden door een HPD waarvan 1x 4x)
Volgende races pak ik vast wel weer die 0,1 terug. En anders kan ik nog 1 hele licentie zakken mocht het nodig zijn
En over de Rufs
AWD/RWD: Straat auto's met te veel vermogen. Word niet gebruikt in een serie. Is redelijk snel te leren mits je maar rustig remt en op het gas gaat.
Track: GT3 auto. TC, ABS, downforce, paddle shifter. Makkelijk om te leren, moeilijk om snel in te gaan.
CSpec: Porsche Mobil Cup Spec eigenlijk van een paar jaar terug. Geen TC, geen ABS. Nauwlijks downforce behalve een gigantische kaasschaaf achterop en een SQ bak met stick shift. Vrij stijle leer curve, en best moeilijk om snel in te gaan. Iets te hard, en je tijd is dan

Maar dit is allemaal persoonlijk, en ik ben een beetje bevooroordeeld aangezien ik de CSpec bijna dagelijks rij

Ik ben al enige tijd een GoT member en nou ben ik onlangs (vorige week) begonnen met het spelen van iRacing. Al met al bevalt het me goed, ik heb natuurlijk veel last van de vele valkuilen waarmee je te maken krijgt als nieuwe rijder binnen iRacing maar het lijkt erop dat ik nu vooruitgang maak. Nu lijkt het me heel leuk om met jullie mee te rijden maar als ik het goed begrijp moet ik nog even door en mn eerste licentie halen (denk ik tenminste). Heb jullie nog verdere tips waar ik rekening mee moet houden?
Daarnaast kwam ik er achter het in het begin vooral om je SR gaat en niet het winnen van races. Blijft dat zo of gaat die switch uiteindelijk wel komen?
Je hoeft niet je eerste licentie te halen om met ons mee te doen, die limiet geld alleen voor mensen die niet van GoT zijn. Mensen van GoT mogen altijd meedoen. Voorwaarde is wel dat je op onze ledenlijst staat (zodat we ook weten dat je van GoT bent en je niet afwijzen). Hier kun je vinden hoe dat moet:
http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1229
Daarna kun je je bij onze league aanmelden.
Het letten op SR is vooral op het begin aangezien je in de laagste licentie start met weinig SR. Als je eenmaal verder bent in de licenties gaat het steeds meer vanzelf. Je leert ook meer ongelukken te voorkomen dus je zal minder snel in SR zakken. Meestal ben je heel snel van D naar A class als je eenmaal uit de rookies bent. Als het goed is hoef je na een tijd er helemaal niet meer op te letten en kun je 100% voor de winst gaan. Soms gaat dat een aantal races achter elkaar mis en zak je wat te veel en dan kun je een race rustig doen, of je zakt een keer een licentie, ook geen ramp natuurlijk (tenzij je die licentie nodig had om je favoriete auto te mogen racen).
Als er mensen zijn die 13 Juni naar Lelystad willen maar geen vervoer hebben of niet willen rijden, ik kan vanaf Eindhoven 3 man meenemen. Wel graag de A2 aanhouden he
Laat maar weten. .
[ Voor 13% gewijzigd door backupdevice op 04-05-2015 14:12 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
De datum is nog niet definitief....... We zijn nog bezig met het reserveren van de baan....backupdevice schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:51:
Hey,
Als er mensen zijn die 13 Juni naar Lelystad willen maar geen vervoer hebben of niet willen rijden, ik kan vanaf Eindhoven 3 man meenemen. Graag wel de A2 aanhouden he![]()
Laat maar weten. .
Als het nog Juni blijft dan blijft het aanbod staan. Wordt het Juli dan kan ik niks beloven. Maar als ik kan en ga, kunnen er vanaf Eindhoven 3 man meerijden.
[ Voor 69% gewijzigd door backupdevice op 04-05-2015 14:20 ]
Als dat zeker is dan mag je mijn inschrijving verwijderen, krijg 1 juli de sleutel van ons nieuwe huis.DutchDevil79 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:38:
Ik zal vandaag of morgen de datum bekend maken inclusief een inschrijf formulier. Maar ga er maar vanuit dat het Juli word kwa datum dat is al wel zeker.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Jammer dat je er deze keer niet bij kan zijn Dirk, maar gefeliciteerd met je nieuwe huisDirkT schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:39:
[...]
Als dat zeker is dan mag je mijn inschrijving verwijderen, krijg 1 juli de sleutel van ons nieuwe huis.
Maar dankje, straks lekker een nieuw stekje om m'n rig te bouwen
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Mooi Arjan! Net gekeken naar mijn account en ik mag mijn 5-jarig jubileüm vieren volgende maandArfman schreef op zondag 03 mei 2015 @ 10:29:
[afbeelding]
Nu dat ik er zo terug over nadenk, het was een verdomd helse rit ^^ Zeker omdat ik in 2010 amper sim ervaring had. Khad toen net ervoor 6 maanden LFS geprobeerd, maar wist totaal niets af van setups. Ik wist enkel het knopje load setup staan in LFS -.-
Ook mijn passie voor GT wagens is via iracing begonnen. Hoewel ik een F1 fan ben, rij ik er zelf niet graag mee lol.
Eind 2012 mijn toppunt bereikt door GT Challenge kampioenschap in div1 te winnen -.- de stress van zo'n kampioenschap wil ik trouwens nooit meer meemaken lol
Khad een hele poos geleden eens een amateuristisch compilatiefilmke gemaakt van die tijd lol
Tegenwoordig tracht ik ook het racen wat "lichter" op te vatten, hoewel competitiviteit altijd achter een te klein hoekje schuilt
Voor degene die het leuk vinden 2 proeven op youtube gezet:
Op deze proef hebben we waarschijnlijk een podium plek verspeeld door een domme fout van mij (helemaal tot het eind af kijken)
YouTube: Rallye Sulinger Land 2015 WP4 onboard BMW E30 Slob Motorsport
En op deze lange proef hadden we de 2e tijd gereden met 0.2 seconde verschil.
YouTube: Rallye Sulinger Land 2015 WP9 onboard BMW E30 Slob Motorsport
Uiteindelijk na 1 uur en 45 minuten wedstrijd tijd op 33 seconde achter de nummer 1 geëindigd, maar wel op de 4e plaats van de 8 auto's. Het was dus de hele tijd aardig close tussen de top 4. Wel 2e tijd gereden op de powerstage waardoor we 2 bonuspunten gescoord hebben. Hierdoor zijn we kwa punten eigenlijk 3e geworden en daar draait het voor het kampioenschap uiteindelijk om.
Oh en dwarsliggers bokaal gewonnen

[ Voor 7% gewijzigd door Linc op 04-05-2015 16:26 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Was geen lekke band, was onbalans / hap zand....derx666 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:48:
Nice Bas. Knap in de 1e video dat je nog vrij vlot door kon rijden met een lekke band. Zal wel behoorlijk kut hebben gereden
En idd lekkere vaud aan het eind
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Ook aangemeldthemac1983 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 23:27:
Aangezien we de laatste tijd weer wat nieuwe members erbij hebben. Wou ik mensen even wijzen op een league waar ik nu 2 seasons in rijd.
Uurtje thuis, en al 4x mijn modem moeten herstarten
Hoop dat ik er bij ben zo. Ruf + Donington =
/edit: Nou! ging niet echt lekker met mij vanavond
[ Voor 11% gewijzigd door -PassY- op 04-05-2015 22:08 ]
Ben wel #9, iRating en SR zijn geupdate, hoe zit het nou?
Telt ie wel mee voor participation?
[ Voor 7% gewijzigd door martijn_8519 op 04-05-2015 22:24 ]
Toch lol gehad en ik hoop dat ik niemand in de weg heb gereden. Ben zoveel mogelijk opzij gegaan als ik gelapt werd en dat heeft me behoorlijk wat extra off tracks gegeven, maar laat het me vooral weten als ik iets niet/anders moet doen.
Nog mensen die plannen om dit weekend met de BES op Monza te gaan rijden?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik was er helaas niet bij vanavond; kreeg om 15:45 uur een belletje of ik toch maar even naar Drenthe wilde rijden want de verslaggever had geen bereik met zijn telefoonzendsetje.....toch maar even de grote wok gebrachtDutchDevil79 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:38:
Ik zal vandaag of morgen de datum bekend maken inclusief een inschrijf formulier. Maar ga er maar vanuit dat het Juli word kwa datum dat is al wel zeker.
[ Voor 28% gewijzigd door Ericjooo op 05-05-2015 00:38 ]
Was idd zeer vermakelijk om naar te kijken. Helaas had ik snijdende pijn in mijn schouder en kon de race niet rijden. Ik had vooraf er behoorlijk zin in en in de P ging het niet slecht, maar helaas...NickThissen schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:08:
Gave eerste race!En een mega fout tweede race
Sorry Dennis en Tim...
Doorzetten en probeer de narigheid beter te ontwijken....JPtjeeNL schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:10:
Deze week 3 races met de Star Mazda gereden. 1x van de baan af gebeukt bij de eerste bocht, de 2e keer gefinisht als één van de laatste omdat ik expres als laatste startte i.v.m. SR. Bij race 3 nogmaals geprobeerd om achteraan te starten, maar helaas toen ook getroffen door een crashende auto. Dit begint steeds minder leuk te worden zo. Hopen dat het volgende keer beter gaat!
Coming This Fall // the Nürburgring
Bron: http://members.iracing.co...list/3312905.page#8933395
Je moest eens weten hoe ik daaraan werk, haha.JoepW schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:34:
[...]
Doorzetten en probeer de narigheid beter te ontwijken....
[video]
Nürburgring ziet er te gek uit zeg!
[ Voor 4% gewijzigd door JPtjeeNL op 05-05-2015 16:37 ]
JoepW schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:34:
[...]
Doorzetten en probeer de narigheid beter te ontwijken....
[video]

Goed plan, haha.JoepW schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:42:
We doen binnenkort wel weer eens een Close Racing School met tot doel narigheid ontwijken en zien aankomen
Voor deze baan haal ik met genoegen weer mijn creditcard te voorschijn
+1PatrickPost1972 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:52:
[...]
Voor deze baan haal ik met genoegen weer mijn creditcard te voorschijn![]()
![]()
![]()
Cube Nuroad Race (2022)
Als jullie nog ideeën hebben die ik mee mag/moet nemen naar deze bijeenkomst die de GoT-iRacing community zouden helpen / versterken en of andere input voor GoT in het algemeen kan je deze aan mij aanreiken via een DM. bvd
Niel?! Jouw verslag/artikel van je bezoek aan de FIA wedstrijdleiding?Niellie41 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:14:
Leuk artikel inderdaad!

Ben wel erg benieuwd naar hoe het daar aan toe gaat namelijk daar
En wellicht ga ik misschien ook begrijpen waarom de Porsche GT een penalty kreeg toen de Porsche LMP hem gewoon van de baan reed/divebomb
Op dit moment zijn er andere zaken die belangrijker zijn.-PassY- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:41:
[...]
Niel?! Jouw verslag/artikel van je bezoek aan de FIA wedstrijdleiding?![]()
Ben wel erg benieuwd naar hoe het daar aan toe gaat namelijk daar
En wellicht ga ik misschien ook begrijpen waarom de Porsche GT een penalty kreeg toen de Porsche LMP hem gewoon van de baan reed/divebomb
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 06-05-2015 12:52 ]
Verwijderd
Om makkelijk contact te maken met andere GoT community rijders is het beter in ieder geval in je handtekening (signature) een link te plaatsen naar je iRacing Profiel.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:30:
zijn hier ook mensen die in de blancpain endurance series rijden ? Ik ben namelijk nog opzoek naar een team waarin ik mee kan rijden.
Hier de uitleg: KLIK
Er zijn volgens mij wel wat rijders die een team hebben gevormd. Dit overigens (nog) niet als een 'officieel' GoT iRacing team....
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 06-05-2015 20:18 ]
Pas als iedereen over de streep is gekomen eindigt de race en worden incident points niet meer aangerekend. iRacing zal je diskwalificeren en als straf krijg je een ronde achterstand aan je broek. In tegenstelling tot een DSQ in het echt waar je gewoon achteraan gezet wordt.Olaf van der Spek schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:20:
Verdorie, net 70 minuten lekker gereden op Spa, ga ik na T1 off-track om te stoppen: 17 incident points.
Ben wel #9, iRating en SR zijn geupdate, hoe zit het nou?
Telt ie wel mee voor participation?
In de uitslag staan nog mensen met een DSQ achter hun naam maar ze zijn allen geklasseerd volgens afgelegde ronden, dus iedereen tot
Participation credits zitten ook wel snor, 32 van de 33 ronden afgelegd. Die DSQ maakt dan niks meer uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 06-05-2015 21:06 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Bedankt voor de tip! heb het meteen even aangepast.JoepW schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:18:
[...]
Om makkelijk contact te maken met andere GoT community rijders is het beter in ieder geval in je handtekening (signature) een link te plaatsen naar je iRacing Profiel.
Hier de uitleg: KLIK
Er zijn volgens mij wel wat rijders die een team hebben gevormd. Dit overigens (nog) niet als een 'officieel' GoT iRacing team....
Volgens de stewards (pag. 11) negeerde #91 blauwe vlaggen.-PassY- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:41:
[...]
Ik ga de komende dagen mijn ervaringen opschrijven.
Niellie41 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:55:
[...]
Volgens de stewards (pag. 11) negeerde #91 blauwe vlaggen.
Ik ga de komende dagen mijn ervaringen opschrijven.
Dit topic is gesloten.