iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.839 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:53

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de basis voor nu....
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_11.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_12.png

Misschien een wit randjes. Voor de donkere auto's eromheen...

Zoiets dan als rand of zo.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_13.png

[ Voor 32% gewijzigd door JoepW op 28-04-2015 14:21 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:24

derx666

mecker ende blaet

Die zijn beter dan de mijne :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Die zijn mooi ja. Eventueel het mannetje wat meer centreren zodat de vingers op de rand uitkomen zoals in het iRacing logo. Eventueel kan de GOT tekst nog in de gele kleur, maar ik weet niet of dat mooi is.

Verder vind ik het lettertype van GOT niet zo mooi (vooral de G niet) en past het ook niet zo bij het lettertype van de T in het tweakers logo (veel langer).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb bewust het mannetje los gehouden van de rand om overvloeien te voorkomen als je het logo extreem verkleint tbv een sticker op een auto.
En idd zoek ik nog het juiste lettertype voor GOT onder op het logo.
Ik zal Zeef eens vragen of hij dat heeft.
En maar weer even een reactie geplaatst op het nieuwsitem: klik

[ Voor 41% gewijzigd door JoepW op 28-04-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
JoepW schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:13:
Hier de basis voor nu....
[afbeelding][afbeelding]

Misschien een wit randjes. Voor de donkere auto's eromheen...

Zoiets dan als rand of zo.

[afbeelding]
Stop maar met proberen mensen, we got a winner :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als iemand zin / tijd heeft...... De T is geen bestaand lettertype. Wie o wie zou een bijpassende hoofdletter G en kleine letter o willen maken. Lekker groot svp, dan schaal ik het wel in het nieuwe logo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Stoute Darin!
quote: Tony Gardner
I really did not want my piece taped which is why there is no video. I asked it not to be taped. (Darin probably did not know that.) My intention was for this to be more conversational just for the seminar.

The reason is because I knew just about every question would be "When are we getting this?" or "How come we don't have that?" I completely understand those questions and they are good questions and I was happy to give my best guess and share what I knew within the context of the seminar at the time, early March. But the answers are often taken out of context and the timing of many things are unknown exactly or simply change for various reasons.

The bad news is the new track surface model/project will definitely not be ready for June build. It is a project with many different elements that are in way independent yet need to work together. For example heat, track surface conditions and rubber buildup and we decided we want to release all that together essentially. In the meantime, we are making a video to give people a better understanding of the model/project. It is moving along very nicely. As far as DX11 which a few people posted about, although a priority, we still don't have a good idea on the completion of it. Still a lot to do.
Bron: http://members.iracing.co...t/50/3311701.page#8919353

We houden het maar weer hier op....
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/soon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:42:
Als iemand zin / tijd heeft...... De T is geen bestaand lettertype. Wie o wie zou een bijpassende hoofdletter G en kleine letter o willen maken. Lekker groot svp, dan schaal ik het wel in het nieuwe logo ;)
Wellicht hier?

Het moeilijk herkenbare / vindbare fonts topic - Deel 8

En waarom gaat Tony niet zelf alles al beantwoorden? :D Als je al weet welke vragen je krijgt, dan zou ik al aangeven dat je al weet dat het "soon" is :)
Mocht er toch nog iemand vragen wanneer, dan gewoon lekker verwijzen naar je verhaal wat je net gehouden hebt, en volgende vraag roepen.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:04:
[...]

Wellicht hier?

Het moeilijk herkenbare / vindbare fonts topic - Deel 8

En waarom gaat Tony niet zelf alles al beantwoorden? :D Als je al weet welke vragen je krijgt, dan zou ik al aangeven dat je al weet dat het "soon" is :)
Mocht er toch nog iemand vragen wanneer, dan gewoon lekker verwijzen naar je verhaal wat je net gehouden hebt, en volgende vraag roepen.
Iracing zou van mij mogen stoppen met het roepen van data en gewoon een update geven van de vorderingen en de uitdagingen. Daar kunnen ze een hoop teleurstelling bij de members mee voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:12:
[...]

Iracing zou van mij mogen stoppen met het roepen van data en gewoon een update geven van de vorderingen en de uitdagingen. Daar kunnen ze een hoop teleurstelling bij de members mee voorkomen.
Volledig eens....
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/test_skip.png
Ik vind het witte randje nog te dun om het logo. (let niet op de artifacts, het is een osx screenie)
Verder wel ok, maar niet zo opvallend als het oude logo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Misschien toch die zwarte rand vervangen door het Tweakers groen/geel ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vind 'geel' op veel auto niet mooi...
Ik laat het ff rusten ;)

[ Voor 24% gewijzigd door JoepW op 28-04-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 13:48
Als ik het zo zie op de auto, moet je dan wel uberhaupt het gele herkenbare van tweakers eruit halen? Misschien het mannetje ipv de T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het oude logo had ook geen geel van tweakers erin. Mijn mening is dat het rood/blauw moet terugkomen, OF het geel van tweakers, maar niet allebei, dan wordt het zo'n regenboog.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
NickThissen schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:05:
Het oude logo had ook geen geel van tweakers erin. Mijn mening is dat het rood/blauw moet terugkomen, OF het geel van tweakers, maar niet allebei, dan wordt het zo'n regenboog.
Dat ben ik wel met je eens ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:05:
Helemaal mee eens. En ik blijf voorlopig bij rood, blauw, wit en zwart.

Ik denk dat het al goed werkt als ik de witte rand wat dikker maak.... Morgen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
OMG dus liegen op een seminar mag dan wel onder de noemer toch iets interessant te zeggen. Wat een bende amateurs. Zal wel june 2018 worden

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

BM

Moderator Spielerij
Mwoah, liegen, of antwoord geven op basis van die info die je dan hebt? Nogal een verschil. Had handiger geweest als ze een slag om de arm gehouden hadden, maar ik heb niet het idee dat het nu jaren gaat opschuiven :)

Overigens, voor de mensen die nog issues hebben met de membersite die niet goed laad. Voer de volgende code in een javascript console in je browser in (meestal ergens onder F12 te vinden)
JavaScript:
1
localStorage.clear();

Should do the trick.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:50:
[...]

OMG dus liegen op een seminar mag dan wel onder de noemer toch iets interessant te zeggen. Wat een bende amateurs. Zal wel june 2018 worden
Mwa, is niet meer dan een verschil tussen formeel en informeel. Tony was er blijkbaar nog niet achter dat Darin een drol is en vertrouwde teveel op de deelnemers van de seminar.

Maar zoals ik al eerder zei vandaag is niet handig van Tony om builds / datums te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gaan er nog mensen naar Spa zaterdag? Heb er niet veel over gezien deze keer, was altijd wel leuk om daar een paar mensen te ontmoeten. Ik heb nog niet besloten maar ik heb wel zin om weer te gaan kijken :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/school.png

Donderdag 30 April - GoT – RWD Avdvanced School 2 - Donington National.

Doel van de RWD Advanced School Sessie v2.
1 – Plezier hebben.
2 – Iets opsteken hoe een lastige wagen als de Ruf RWD op de baan te krijgen/houden.

Voorbereiding.
Omdat het een Advanced School is verwachten we dat iedereen de baan kent en bekend is met de lijnen die gereden worden.

Zie oefening vooraf mocht je de wagen nog nooit gereden hebben.

Behandelde Thema’s.
- Versnellingkeuze.
- Accelleren.
- Spelen met uitbreken.

Indeling sessie.
Het eerste uur is het onder controle krijgen van de auto en balans van de wagen aanvoelen.
Het tweede uur gaan we opzoek naar meer snelheid.

Het tijds plan.
20:00 - 10 min opwarmen / instellingen.
20:10 - 10 min uitleg rempunten en versnellen (demo).
20:20 - 30 min oefening 1 het rijden van constante tijden.
20:50 - 10 min uitleg gecontroleerd je limiet opzoeken (demo).
21:00 - 30 min oefening 2 spelen met uitbreken.
21:30 - 30 min voorstel pitparties, evt doorgaan met oefenen.

Oefening vooraf – Zo min mogelijk schakelen.
De RUF RWD is bij 5500-7000 toeren soms behoorlijk tricky. Door het rijden in lagere versnelling is de vermogensafgifte veel gemoedelijker. Bij veel high powered wagens is het soms sneller een lagere versnelling te kiezen omdat je geen risico op wielspin hebt en daardoor meer gas durft en kan geven. Bijkomend voordeel is dat de achterbanden minder hitte opbouwen en meer grip behouden.

De RUF RWD geeft vanaf 4000 toeren zijn vermogen af. Kies de versnelling waarbij je in de bocht rond de 4000 toeren uitkomt (iets daaronder is beter dan iets daarboven).

In de praktijk zul je aan de 4e versnelling voldoende hebben. Zie hieronder een voorbeeld van een rondje rond Donington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:13:
Gaan er nog mensen naar Spa zaterdag? Heb er niet veel over gezien deze keer, was altijd wel leuk om daar een paar mensen te ontmoeten. Ik heb nog niet besloten maar ik heb wel zin om weer te gaan kijken :)
Bert ief , kevin en ik gaan dacht ook gelezen te hebben dat michel ging

wil zeker ook de corvette zien en nieuwe orca en audi

[ Voor 6% gewijzigd door dabelg op 28-04-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-10 12:05
NickThissen schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:13:
Ik ben het wel van plan! Is nog niet zeker omdat ik nog vervoer moet regelen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Zo, servers op het werk zijn herstart, dus filmpje staat te renderen nu :+

Maar was weer leuk vanavond :) Alleen beetje domme fout van mij in ronde 8 of 9. Was een leuke trein op dat moment :)

Laatste NVidia drivers worden ook gedownload nu. Morgen verder met de voorbereiding op de 70m van Spa :) Maar dan online :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:12

Niellie41

[object Object]

Ik ga donderdag en zaterdag naar Spa. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:15
Ik ben zaterdag ook op Spa. Ben benieuwd naar hoe Hülkenberg het tov de F1 gaat vinden >:)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:25
Was weer een leuke Skipschool vanaaf! Beetje jammer dat mijn tijden op deze track zo laag bleven, maar door alle fouten voorin toch nog 6e geworden :+

Ik had om de FFB in Dirt Rally een beetje redelijk te krijgen alle settings van mijn stuurtje anders gezet dus dat hielp ook niet. Door gekloot met de Oculus kwam ik daar (te) laat achter.

Naja het was gezellig en top dat dit georganiseerd wordt, want het helpt me toch goed op weg. Jammer dat de dinsdag een dag is dat ik de school vaak moet "skippen" :p

De advanced school aanstaande donderdag laat ik nog even voor wat het is. Eerst maar eens tijd vinden om wat meer te racen en de basis onder de knie te krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 29-04-2015 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:13
dabelg schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:59:
[...]

Bert ief , kevin en ik gaan dacht ook gelezen te hebben dat michel ging

wil zeker ook de corvette zien en nieuwe orca en audi
Ik, Niel, Michel, Tim en Joep gaan ook. Is wel weer een best groepje wat gaat dan! :9~

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niet ik of mis ik iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 16:36
Gillesen, Joep2. :+

Ik sla morgen ook over, precies een donderdag dat ik niet kan.
Neem ook even een break met maandag/dinsdag tot einde van de maand als mijn rig er is. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuxieDeni schreef op woensdag 29 april 2015 @ 07:55:
[...]

Ik, Niel, Michel, Tim en Joep gaan ook. Is wel weer een best groepje wat gaat dan! :9~
Dat wordt wel een leuke boel :P ... ik kijk er al naar uit, hopelijk zijn de weergoden ook een beetje positief, maar het is en blijft Spa >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:39

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nog even een reminder voor wie hem nog niet ingevuld heeft. Eind van deze week gaan we een datum prikken en kijken of het op die datum ook mogelijk is voor de kartbaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/kartings22015.png
Het begint weer lekker weer te worden!

Tijd om weer eens te zoeken naar een leuke datum om te gaan karten. Met als afsluiter dan weer gezellig iets eten (bbq).
Afgelopen jaren was het elke keer een groot succes. We zullen ook proberen deze keer een leuke locatie uit te zoeken. Waarbij we dan weer een leuke (team?) race proberen te plannen. Als we een geschikte datum hebben gevonden dan zal er gekeken worden waar dat het beste kan worden gehouden. We gaan wel voor een buiten locatie en geen indoor baan.

Via de volgende link kan je aan geven wanneer je zou kunnen. Hou er rekening mee dat je vanaf 14:00 middags tot in de avond waarschijnlijk vrij moet houden.

Vul deze vragenlijst in!

Om alvast op de locatie voorruit te lopen hebben we al wat rond gekeken. Daarbij kwamen we in Lelystad wel een leuk arrangement tegen. Hier kan je een team race rijden waarbij we in teams van 2 man een race van 45 minuten doen.
Nu is het wel zo dat voor sommige Lelystad misschien niet echt centraal ligt en de afstand dan te groot punt word. Daarvoor vragen we jullie alvast in te vullen of je hier aan mee zou willen doen . Of als je niet van plan bent te karten aan te geven of je wel richting Lelystad zou rijden voor de meeting. We hebben minimaal 16 rijders nodig om een team race te doen. De prijs voor dit arrangement is 48 Euro per persoon.

Info over arrangement kan je hier vinden: Lelystad

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik ben zaterdag ook op Spa. Serieuze GoT vertegenwoordiging in ieder geval :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Mijn rug en knie verhinderen me om naar spa te vertrekken. Als ik achter bv de hoofdtribune zou kunnen parkeren zou dat al een berg schelen, maar die zal net zoals vorig jaar wel weer afgesloten zijn (of alleen voor vips). Achja, hopelijk komt het ooit goed :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

:+

In de replay lijkt het wel mee te vallen met het liften van Robbert. Maar gister dacht ik nog dit gaat fout. REMMEN!
Maar ja, wie lift er dan ook voor T2 op Mosport :p Had gewoon het gas erop kunnen houden denk ik :D

De actie achterop is wel wat aan de gewaagde kant O-) Maar op het einde ontstond er nog een mooi gat waar ik precies in paste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

haha ja was wel ff spannend met die actie van 4 man. Maar ik er was een gaatje aan de binnenkant dus nam mijn kans daar. En ik kwam uit eindelijk ook als winnaar uit de bus. Maar wel netjes dat we zonder schade er doorheen kwamen.
Uit eindelijk nog met Rudy om de winst gevochten alleen in de een na laatste ronde gaf ik wat weinig ruimte waardoor ik licht tikje kreeg waardoor ik de muur in werd geslingerd. Maar ja dat is het risico van close racen gaat wel is fout.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
derx666 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:54:
Mijn rug en knie verhinderen me om naar spa te vertrekken. Als ik achter bv de hoofdtribune zou kunnen parkeren zou dat al een berg schelen, maar die zal net zoals vorig jaar wel weer afgesloten zijn (of alleen voor vips). Achja, hopelijk komt het ooit goed :P
Rolstoel + ga met niel die is zaterdag zowiezo vip na zijn interview :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

dabelg schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:30:
[...]

Rolstoel + ga met niel die is zaterdag zowiezo vip na zijn interview :)
hehe, een rolstoel op spa :) Kan ik alleen op de heenweg rollen, want de terugweg is bergop :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:55:
[video]

:+

In de replay lijkt het wel mee te vallen met het liften van Robbert. Maar gister dacht ik nog dit gaat fout. REMMEN!
Maar ja, wie lift er dan ook voor T2 op Mosport :p Had gewoon het gas erop kunnen houden denk ik :D

De actie achterop is wel wat aan de gewaagde kant O-) Maar op het einde ontstond er nog een mooi gat waar ik precies in paste :P
Was idd fun. Jammer van jouw slippertje in de laatste bocht een aantal ronden later. Dat was het einde van een leuk treintje. ;)
Ik denk dat het nieuwe logo wel klaar is....
Klik voor de grote versie op de 100x100 versie.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/got_new_final_100.png

Er komen een paar varianten:
1) Deze dus met GoT onderin
2) Enkel met de T onderin
3) Geen letters onderin enkel het beeldmerk
4) Versie met een grijze rand voor witte auto's / ondergrond

Ik zal binnenkort de site en de topic start updaten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Volgens mij heb ik dit hier nog niet langs zien komen?
Racing.com, the world’s leading online motorsports service, announced today it has secured a licensing agreement with England’s Rockingham Motor Speedway to create a digital version of the facility. A team of laser scan technicians and photographers from iRacing traveled to England to conduct work at Rockingham last week.

Opened in 2001, Rockingham ranks among the world’s most modern motorsports tracks and features a 1.48 mile, American-style oval along with multiple road course configurations including the International Super Sports Car, National, Lake and Handling Circuits.

The laser scanning insures iRacing’s digital versions of the Rockingham’s nearly one dozen oval and road course configurations are accurate to within 2 mm of their real world counterparts. In addition, iRacing’s artists will use thousands of photographic images shot last week to faithfully reproduce the buildings, trees and sight lines at the Northamptonshire facility.

iRacing currently offers nearly 70 laser-scanned race tracks to its members, including other British circuits such as Brands Hatch, Silverstone, Donington and Oulton Park as well as every track on the 2015 NASCAR Sprint Cup schedule.

Go to www.iRacing.com for more information on iRacing and to learn about our special 50% discount on memberships.
http://www.iracing.com/ir...ng-accord-with-rockingham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Had ik idd nog niet gezien.
Wel een hoop layouts!
http://www.rockingham.co.uk/venue-hire/circuit-layout/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik vind het wel lullig voor Tony btw... hij probeert voor fans die bij een meet zijn een beetje inzicht te geven waarmee ze bezig zijn, en hoe hun prioriteiten liggen. Waarom sommige dingen langer duren, wat ze nu hopen snel uit te brengen etc. Wordt de hele zooi openbaar gemaakt ondanks dat hij vraagt het niet te filmen.. (jah het is niet gefilmd, maar men had ook even kunnen vragen of hij niet gewoon bedoelde dat het NIET openbaar moest worden)

Dit soort geintjes zorgt er alleen voor dat ze dus NOG minder open zijn naar hun fanbase toe, en dat als Joep bijvoorbeeld vraagt om ons als groep dingen te laten testen ze alleen maar banger worden dat dingen openbaar gemaakt worden terwijl dat niet de bedoeling is. (toch blijven vragen hoor Joep :P)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets wat ik me nog bedacht uit de q&a met Tony maar misschien niet is opgevallen. Op de vraag of de volvo/mercedes/nissan v8 supercars kwamen waarop Tony aangaf dat er geen plannen waren en of de v8 supercar de 2e mercedes werd. Dat met de volgens mij nog onbekende 5e gt3 geeft dat een indicatie dat die gt3 weleens een sls zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ja inderdaad op forum staat dat het waarschijnlijk Mercedes is ook staat er ergens van tony op forum dat ze aan een fabrikant gevraagd hebben een truck te scannen :p wat wel duid op mercedes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/got_geschreven_witte_rand.png

Zo en nu weer ff wat anders doen ;)
http://www.got-racing.eu/wp/?p=1367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
dabelg schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:29:
een truck te scannen :p wat wel duid op mercedes
Uiteraard ben ik niet van de USA. Maar bij een mercedes truck denk ik aan

http://www.wallpaperup.co...3be563438e14dec4439d0.jpg (ff zelf klikken, is best groot)

Niet dat ik er zware intresse in heb, maar Truck racen? Wie weet? :p En dan bedoel ik niet pickup truck racen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Top :) Alleen helemaal onderaan de website in de footer staat nog keigroot het oude logo ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:25:
[...]

Top :) Alleen helemaal onderaan de website in de footer staat nog keigroot het oude logo ;)
Oeps ;)
Aangepast :X

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 29-04-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:13
Ithric schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:38:
[...]

Gillesen, Joep2. :+

Ik sla morgen ook over, precies een donderdag dat ik niet kan.
Neem ook even een break met maandag/dinsdag tot einde van de maand als mijn rig er is. 8)
die ja :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10 09:26
De GoT Wiki heeft ook nog wat oude logo's :)

Sorry joep, maar kon het niet laten

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ramsho schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:13:
[...]

De GoT Wiki heeft ook nog wat oude logo's :)

Sorry joep, maar kon het niet laten
Ik weet het. Ik heb een lijstje om af te werken de komende weken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-10 18:16
Voor de volgende keer Joep; zelf je logo's hosten. Dan kun je bij een verandering het bestand vervangen, URL hetzelfde, en huppa, logo overal aangepast. ;)
(gtrNL heeft ook al dagen gespendeerd om overal een nieuw logo toe te passen)

[ Voor 25% gewijzigd door gtrNL op 30-04-2015 08:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik host (bijna) alles zelf. En in Wordpress heb ik gelukkig een 'replace media' plugin ;)
Enkel zit het logo in veel van onze posters en heeft her en der ook andere formaten.
En bij paints kan dat echt niet...

Vanavond een Advanced School als voorbereiding op de race met de Ruf RWD op Donington.
Alle details zijn te vinden in een eerdere post van Rudy. (Klik op het plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/school.png

[ Voor 60% gewijzigd door JoepW op 30-04-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:27
Welke app gebruiken jullie op een aparte monitor? De iSpeed app voor je timing etc?
Of zijn er andere programma's meer aan te raden?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb iSpeed altijd aan. Hoofdzakelijk voor fuel en soms voor het vergelijken van rondjes van anderen.
Verder staat hier een hele opsomming: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
JoepW schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:29:
Ik host (bijna) alles zelf. En in Wordpress heb ik gelukkig een 'replace media' plugin ;)
Enkel zit het logo in veel van onze posters en heeft her en der ook andere formaten.
En bij paints kan dat echt niet...

Vanavond een Advanced School als voorbereiding op de race met de Ruf RWD op Donington.
Alle details zijn te vinden in een eerdere post van Rudy. (Klik op het plaatje)
[afbeelding]
Oud logo!

Sorry, kon het niet laten. :P

Bij mij staat iRacen op dit moment op een laag pitje. Ik heb gewoon de motivatie niet om tientallen rondjes te testen om dan te zien dat de race die je wilt rijden uit 2 auto's bestaat. Misschien eens een paar andere leagues proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door ThiJor op 30-04-2015 13:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:45:
[...]

Oud logo!

Sorry, kon het niet laten. :P

Bij mij staat iRacen op dit moment op een laag pitje. Ik heb gewoon de motivatie niet om tientallen rondjes te testen om dan te zien dat de race die je wilt rijden uit 2 auto's bestaat. Misschien eens een paar andere leagues proberen.
Niks oud logo.... ;)

En gewoon lekker bij ons mee doen op maandag en eventueel met de afsluitende race op dinsdag <- Altijd fun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ThiJor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:45:
[...]

Zelf was ik verbaasd dat ik gister een stuk of 4-5 FGT's voor met had rijden op Spa :) Nog nooit zoveel bij elkaar gezien. En dan reden er dacht ik ook nog een paar verspreid over de baan. Maar inderdaad, in de races zijn er vaak een berg HPD, een handvol CSpec, 1-2 FGT. En als er een DP voorbij komt, dan is dat zeldzaam.

Maar als ik me niet vergis was jij ook in die sessie. Zag af en toe een groene Fenix FGT voorbij komen :) Let nooit echt op de namen in de F3. Alleen de kleur en afstand vind ik echt belangrijk :)

Zelf ben ik naar een hoger pitje gegaan :) Ben te langzaam voor de topsplit, en te snel voor de andere splits. Ben flink aan het werken om weer sneller te worden. Nadeel is dan altijd dat ik ook consistency inlever.

Maar het gaatje naar de mensen met 4000-5000-6000IR word kleiner kwa tijd dat ik ze soms in de draft kan bijhouden, en met wat hulp inhalen :)
Al had ik de laatste race hulp nodig van een FGT. Eigenlijk was deze meer last dan hulp. Het hele CSpec schoof in elkaar in ronde 2. Leider kwam er met moeite voorbij, vervolgens gaat die eikel met mij vechten.

Eerste keer dat ik heel bewust iemand een zetje gaf. Aanremmen T10, even wijd geduwd om ruimte aan de binnenkant te maken. Probleem was dat de CSPec leider precies op dat moment spinde, dus het was ook niet nodig. Maar heel erg trost ben ik er ook niet op

En inderdaad, gewoon op dinsdag joinen :D Meer plezier met je broek aan kan soms bijna niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
-PassY- schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:29:
[...]

Zelf was ik verbaasd dat ik gister een stuk of 4-5 FGT's voor met had rijden op Spa :) Nog nooit zoveel bij elkaar gezien. En dan reden er dacht ik ook nog een paar verspreid over de baan. Maar inderdaad, in de races zijn er vaak een berg HPD, een handvol CSpec, 1-2 FGT. En als er een DP voorbij komt, dan is dat zeldzaam.

Maar als ik me niet vergis was jij ook in die sessie. Zag af en toe een groene Fenix FGT voorbij komen :) Let nooit echt op de namen in de F3. Alleen de kleur en afstand vind ik echt belangrijk :)

Zelf ben ik naar een hoger pitje gegaan :) Ben te langzaam voor de topsplit, en te snel voor de andere splits. Ben flink aan het werken om weer sneller te worden. Nadeel is dan altijd dat ik ook consistency inlever.

Maar het gaatje naar de mensen met 4000-5000-6000IR word kleiner kwa tijd dat ik ze soms in de draft kan bijhouden, en met wat hulp inhalen :)
Al had ik de laatste race hulp nodig van een FGT. Eigenlijk was deze meer last dan hulp. Het hele CSpec schoof in elkaar in ronde 2. Leider kwam er met moeite voorbij, vervolgens gaat die eikel met mij vechten.

Eerste keer dat ik heel bewust iemand een zetje gaf. Aanremmen T10, even wijd geduwd om ruimte aan de binnenkant te maken. Probleem was dat de CSPec leider precies op dat moment spinde, dus het was ook niet nodig. Maar heel erg trost ben ik er ook niet op

En inderdaad, gewoon op dinsdag joinen :D Meer plezier met je broek aan kan soms bijna niet :p
Jup, was aan het testen, miste de race van kwart voor 9 doordat ik de tijd uit het oog verloren was. Dan wat verdergetest, wou ik de race van kwart voor 11 doen, 2 Fords ;(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
-PassY- schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:29:
[...]

wat mij sneller maakte was niet zozeer naar incidenten kijken. gewoon een automatisme krijgen bij sturen. gevolg is dat ik nu meer op randje rij zonder het gevoel te hebben dat ik ben aant overdriven dit had ik vroeger meer (heb dit aangeleerd tijdens praccen voor NES)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
dabelg schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:42:
[...]

wat mij sneller maakte was niet zozeer naar incidenten kijken. gewoon een automatisme krijgen bij sturen. gevolg is dat ik nu meer op randje rij zonder het gevoel te hebben dat ik ben aant overdriven dit had ik vroeger meer (heb dit aangeleerd tijdens praccen voor NES)
ik denk dat ik je niet helemaal begrijp, of elkaar :)

Maar zeg ik het goed, dat jij gewoon instuurt, en er op vertrouwd dat het goed gaat (ervaring/oefening).

Want ik kijk niet naar mijn crashes ofzo. Ik crash alleen meer omdat ik mijn limiet probeer te verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
we begrijpen elkaar idd.

vroeger wilde ik nogwel eens correcties uitvoeren midcorner en was ik zo bezig om niet wide te gaan bij exit om toch maar lage inc's te hebben.

nu rij ik bijna op automatisme waardoor ik meer midcorner snelheid heb en ik beter uitkom door het effectief doordraaien van de auto en niet verkrampt uitkomen. scheelde bij mij zeker 0.5 sec per ronde.

Ik reed met een veel te grote rem erop blijkt achteraf (waardoor ik ook setup changes niet zo goed voelde als nu, ik probeerde de veranderingen in setup te compenseren met rijgedrag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb zojuist mijn stuur verkocht aan een mede tweaker en zal eind mei naar Eindhoven moeten om mijn nieuwe set op te halen. Iemand die toevallig rond 25-26 mei die kant op gaat waar ik bij heen en weer mee kan rijden vanuit Den Haag? Zijn 4 dozen, dus de verkoper wilt niet versturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een plaatje voor de school vanavond om aan bochten nummers te refereren. Mocht je jezelf in T10 bevinden, dan wordt 't tijd om te gaan slapen ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/Donington-Park-Circuit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:27
JoepW schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:11:
Ik heb iSpeed altijd aan. Hoofdzakelijk voor fuel en soms voor het vergelijken van rondjes van anderen.
Verder staat hier een hele opsomming: KLIK
Had die lijst inderdaad al gezien, vandaar mijn vraag over iSpeed.. die ziet er wel goed uit.
Ga vanavond m'n PC in elkaar zetten.. dit weekend maar eens iRacing aanzwengelen waarschijnlijk. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:54:
Nog een plaatje voor de school vanavond om aan bochten nummers te refereren. Mocht je jezelf in T10 bevinden, dan wordt 't tijd om te gaan slapen ;)

[afbeelding]
Volgens mij is dit de juiste layout met de correcte bochtnummers. ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/donington_national.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

Fuelke

Forza Ferrari

Er zijn twee lay-outs mogelijk op Donington :P

Met en zonder de Melbourne hairpin.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:26:
Er zijn twee lay-outs mogelijk op Donington :P

Met en zonder de Melbourne hairpin.
Dat weet ik ook wel. De layout die ik heb gepost is de layout die we gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Was vergeten dat ik vanavond niet thuis ben, darn... Ik had graag meegedaan met die advanced school.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik haal het denk ik ook net niet. Op het randje misschien. Maar deze combo hebben we al eens gedaan toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee dat was Spa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had de c-spec in gedachten denk ik. Iets makkelijker :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Donington hebben we al best vaak met de CSpec gedaan.

Maar was een leerzame avond :) Driften op commando zal ik denk ik nooit kunnen, maar als het gebeurd, dan gaat het denk ik makkelijker nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd was weer een leerzame avond. De opkomst was wat mager, maar des te meer tijd was er voor individuele aandacht van Rudy per rijder. ;)
Hier de resultaten: http://members.iracing.co...do?&subsessionid=13621606

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Super leerzaam Rudy! Net 5e ronde in practice een 1.09.898 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scr33x0r schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:33:
Super leerzaam Rudy! Net 5e ronde in practice een 1.09.898 :)
Top! Niet te laat maken nu he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:40:
[...]

Top! Niet te laat maken nu he ;)
Zeker niet :) lesje heeft blijkbaar ook geholpen met de skip.. direct in eigen practice een 1.32.971.. zonder draft dus, in mn 2e lap :) haha

zo ff skip racen :D ff SR en irating proberen op te krikken enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mocht er iemand nog niet de vragenlijst ingevuld hebben voor de Kart Meeting doe dat dan voor 1 uur vandaag. Daarna gaan we kijken wat de beste data zijn.

Vul deze vragenlijst in!

Zondag of Maandag zullen we dan een officiële inschrijving starten voor de gekozen datum. :)

[ Voor 14% gewijzigd door DutchDevil79 op 01-05-2015 08:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:51:
Mocht er iemand nog niet de vragenlijst ingevuld hebben voor de Kart Meeting doe dat dan voor 1 uur vandaag. Daarna gaan we kijken wat de beste data zijn.

Vul deze vragenlijst in!

Zondag of Maandag zullen we dan een officiële inschrijving starten voor de gekozen datum. :)
Ingevuld. Heb karten op nee gezet.

Mocht er 1 te weinig zijn voor een team event, wil ik wel eventueel meedoen.
Anders ik blijf wel reserve mocht er iemand in niet komen opdagen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het wordt (als de kartbaan kan) zaterdag 13 juni as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:42

Arfman

Drome!

Ik was er al bang voor :'(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon de kartbaan snel bellen, een dikke reservering neerleggen op de 13e en ruim van te voren zonder kosten annuleren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:03:
[...]

gewoon de kartbaan snel bellen, een dikke reservering neerleggen op de 13e en ruim van te voren zonder kosten annuleren :+
:D

Maar dan zou ik het plezier van veel mensen verpesten, da's ook weer niet de bedoeling ;) Maar wel $#@!$#!@ dat ik het nu voor het 2e jaar moet missen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Kan ik eindelijk voor de eerste keer meedoen 😊 goeie voorbereiding voor me race in spa dat weekend daarop hahah 😜

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

dabelg schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:50:

vroeger wilde ik nogwel eens correcties uitvoeren midcorner en was ik zo bezig om niet wide te gaan bij exit om toch maar lage inc's te hebben.
Exact dit merk ik ook dat bij mij is veranderd in het afgelopen jaar, veel meer vertrouwen op dat het wel goed komt, je weet wat je doet. Opmerkelijk genoeg is het aantal incs er niet eens mee gestegen, eerder gedaald zelfs.

Helaas komt er dan soms nog wel twijfel om de hoek kijken en ga ik dan alsnog gekke dingen doen, maar zeker tijdens de NEO heb ik heel veel op de automatische piloot gereden op die manier.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik ben dus helaas ook niet van de partij.. shit happens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Hmm kan alleen niet mee bbqen ernaa maar dat is dan maar zo.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik weet nog niet of ik het ga redden. Ik had de 13e niet aangevinkt omdat ik waarschijnlijk in dat weekend terug kom van vakantie. Het kan zijn dat ik iets eerder terugkom, maar de 13e is het meest waarschijnlijk en dan ga ik het niet redden. Voor het karten maakt het niet uit, want ik kart toch niet mee. Al zouden er karts groot genoeg zijn zodat ik er ook enigszins in kan zitten durf ik het met m'n rug niet aan. 1x hard geraakt worden, of een keer verkeerd over de curbs, en ik heb weer weken ellende... beter van niet.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het word waarschijnlijk toch geen 13 Juni. Joep was een beetje te snel met de datum. Moeten even kijken want 13 Juni gaat niet met de kartbaan. Tenminste of we moeten allemaal om 10 of 11 uur in de ochtend al daar zijn.

Jullie horen komend weekend wat we beslissen. Ziet er naar uit dat het ergens in Juli word. Maar komt meer informatie over.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:59:
Het word waarschijnlijk toch geen 13 Juni. Joep was een beetje te snel met de datum. Moeten even kijken want 13 Juni gaat niet met de kartbaan. Tenminste of we moeten allemaal om 10 of 11 uur in de ochtend al daar zijn.

Jullie horen komend weekend wat we beslissen. Ziet er naar uit dat het ergens in Juli word. Maar komt meer informatie over.
Heeft Arfman het toch gedaan...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heeft zeker snel een bogus reservering in de middag van 150 man gedaan. hehe. Tenminste dat zeiden ze aan de telefoon. Werd wat druk smiddags.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet je zeker dat je gebeld hebt naar Lelystad en niet naar Le mans? :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:06:
Weet je zeker dat je gebeld hebt naar Lelystad en niet naar Le mans? :+
Rondjes Le Mans rijden vind ik niet erg hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Lijkt me op een kart ook niet geweldig :)
En met de auto wil je wel iets fatsoenlijks onder je hebben... Met mn lease renault ben ik veel te bang dat m'n motor eraan gaat :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
derx666 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:29:
Lijkt me op een kart ook niet geweldig :)
En met de auto wil je wel iets fatsoenlijks onder je hebben... Met mn lease renault ben ik veel te bang dat m'n motor eraan gaat :P
https://www.google.nl/map...f3aa31:0x69025d4c6a7de07f

Circuit Alain Prost, aan de binnenkant van de Porsche bochten. Daar wordt tijdens de 24h op het grote circuit gewoon sessies gereden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes!
En waarom zette je de pole positie in een rondje om naar een 12de plek om je vervolgens terug te vechten naar een 4de plek..... Da's dan weer jammer en knap. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 02-05-2015 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
JoepW schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 07:28:
[...]

Netjes!
En waarom zette je de pole positie in een rondje om naar een 12de plek om je vervolgens terug te vechten naar een 4de plek..... Da's dan weer jammer en knap. ;)
Ik spinde in turn2, pakte een muurtje en moest de pit in :) maar idd lekkere race terug gehad :)
Pagina: 1 ... 57 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.