ThiJor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:45:
[...]
Bij mij staat iRacen op dit moment op een laag pitje. Ik heb gewoon de motivatie niet om tientallen rondjes te testen om dan te zien dat de race die je wilt rijden uit 2 auto's bestaat. Misschien eens een paar andere leagues proberen.
Zelf was ik verbaasd dat ik gister een stuk of 4-5 FGT's voor met had rijden op Spa

Nog nooit zoveel bij elkaar gezien. En dan reden er dacht ik ook nog een paar verspreid over de baan. Maar inderdaad, in de races zijn er vaak een berg HPD, een handvol CSpec, 1-2 FGT. En als er een DP voorbij komt, dan is dat zeldzaam.
Maar als ik me niet vergis was jij ook in die sessie. Zag af en toe een groene Fenix FGT voorbij komen

Let nooit echt op de namen in de F3. Alleen de kleur en afstand vind ik echt belangrijk
Zelf ben ik naar een hoger pitje gegaan

Ben te langzaam voor de topsplit, en te snel voor de andere splits. Ben flink aan het werken om weer sneller te worden. Nadeel is dan altijd dat ik ook consistency inlever.
Maar het gaatje naar de mensen met 4000-5000-6000IR word kleiner kwa tijd dat ik ze soms in de draft kan bijhouden, en met wat hulp inhalen
Al had ik de laatste race hulp nodig van een FGT. Eigenlijk was deze meer last dan hulp. Het hele CSpec schoof in elkaar in ronde 2. Leider kwam er met moeite voorbij, vervolgens gaat die eikel met mij vechten.
Eerste keer dat ik heel bewust iemand een zetje gaf. Aanremmen T10, even wijd geduwd om ruimte aan de binnenkant te maken. Probleem was dat de CSPec leider precies op dat moment spinde, dus het was ook niet nodig. Maar heel erg trost ben ik er ook niet op
En inderdaad, gewoon op dinsdag joinen

Meer plezier met je broek aan kan soms bijna niet
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel