iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.839 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:18:
[...]

Zuur. In de replay lijkt het zelfs een ghost-contact... Ik zou niet zeggen dat je hem raakt (bij de replay van buitenaf iig).

Succes vanavond!
Was een hele kleine aanraking en lijkt inderdaad ghost contact Reken hem verder ook helemaal geen schuld, ben eigenlijk vooral boos op mijzelf. Ik had gewoon vol op de rem moeten staan. 4 wheel lock is vaak beste manier om uit de slip te komen.

Hoop mensen met schade, en mensen die met volle gang er nog doorheen gaan en nog meer schade aanbrengen :F

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
kom er net achter, dat als je in de pit rijd, je ook 0x contact kan krijgen.

Dacht altijd dat de auto's door elkaar heen kunnen rijden, maar dus niet in de fast lane op interlagos :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:07
Over 1,5 uur gaat het weer los, de eerste keer dat we niet met de HDF zullen rijden sinds ik in het WCS rijd :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:44:
Over 1,5 uur gaat het weer los, de eerste keer dat we niet met de HDF zullen rijden sinds ik in het WCS rijd :P

[video]
Succes op Monza... En vooral in T1/2 na de start ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Gekwalificeerd als 14e, dat is alvast het halve werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:56:
Gekwalificeerd als 14e, dat is alvast het halve werk :)
Suc6, nu de eerste ronden overleven en vooral T1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
-PassY- schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:40:
kom er net achter, dat als je in de pit rijd, je ook 0x contact kan krijgen.

Dacht altijd dat de auto's door elkaar heen kunnen rijden, maar dus niet in de fast lane op interlagos :D
Alleen in de pit stalls kun je door elkaar rijden. Pit road zelf niet.

Succes Paul!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
P9, Paul gaat lekker :)

Lekkere chaos in T1 overigens :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Netjes hoor Paul; P7!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
proficiat Paul :)F :)F :)F

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Mooie race en Paul goed gedaan maar de persoon die de replay's doet bij de uitzending moet nog heel wat leren. Een replay start je niet als er nog heel wat gaande is.... en zeker niet in de laatste ronde van de race. Zwak camera werk deze race :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tja de vaste camera man was aan het racen hugo luis doet normaal de camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Eh.. Hugo doet nooit de camera in WCS, tis altijd Will geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:24

derx666

mecker ende blaet

Nice gedaan Paul !! Top...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Paul!
Hoogste klassering tot nu toe toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Yep, was vorig jaar 2x 10e
Dus dit was m'n beste WCS resultaat met de 7e plek inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed gedaan Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
*O* :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Congratss paul!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14:42

Arfman

Drome!

Onze eigen Max Verstappen <3 :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
man echt he wat een halve zolen rijden er in iracing rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
dabelg schreef op zondag 26 april 2015 @ 00:29:
man echt he wat een halve zolen rijden er in iracing rond
Dat was echt zuur Wim, zeker omdat het de laatste 4 minuten van een 3 uur durende endurance race was. Zag hem voor mij spinnen, en wist gewoon dat hij jouw zou uitschakelen. Anders waren we mooi beiden in de top 10 geeindigd.

Wat er gebeurde: Iemand die een ronde achter lag pakte bij aanremmen Vale (Silverstone) net een stukje gras mee. Daarvoor spinde hij links het gras op, om uiteindelijk aan de andere kant van de bocht Wim tegen te komen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Die gast liep de ronde ervoor ons ook te blocken. Snap niet waarom je mee wilt met mensen die ronde voor liggen tja einde ban mooie race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 16:36
Gefeliciteerd Paul en Bob, jammer Wim.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Weet niet of jij dat had maar wat me opviel is hoe weinig respect er was voor auto's die een ronde voor lagen. Elke blue flag was een gevecht voor een plaats. ( nu mijn setup was wel knudde,maar vind dit echt niet kunnen in endurance race ) sommige blue flags koste me bijna 10sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier een video of eigenlijk een geluidsopname van een Q&A met Tony tijdens iRace4Life.

Hier een paar highlight:
  • Dynamic Track Surface - waarschijnlijk juni! (opwarmen / afkoelen, rubber, dirt pick-up, etc.)
  • Dynamic Weather NA DX11
  • MC class / more cars in 1 class: Niet in bewerking
  • AM GT1 / Corvette Juni
  • New LMP1 car - Longer term plan. Not working on
  • Steam: 700 nieuwe members
  • Planning for KG straffen van rijders in leagues / Vermogensreductie en toename van auto's en rijders ook
  • 45 medewerkers (technisch engineers, met name)
  • 10 contracters (met name 3d)
  • DX11 in 2015! Tony bet his life on it... DX12 is makkelijk daarna. OpenGL wordt ook geupdate.
  • Afscheid van WebSphere ivm stabiliteit.
  • Long Beach geen plannen dit ivm veel werk track side objects. Niet vanwege performance.
  • Ipv black flaggen willen ze dirt (dynamic track surface) pick up implementeren.
  • Fixed F1 serie waarschijnlijk...
  • Tire model update in juni. Nu in Alpha. Met name wegnemen van het ijs-gevoel.
  • Sound engine nog in ontwikkeling. Duurt nog lang.
  • Ferrari te duur. Ze praten wel. Er ligt een deal, maar echt te duur.
  • Animated pit crew. Animatie en design klaar van enkele series. Nu bezig met race control. Gedifferentieerd per series. Nog geen planning voor release.
  • 8-10000 leden erbij per jaar.
  • 130000 leden die ooit gejoined zijn. nu ca. 45000 leden betalend.
  • Computational Fluid Dynamics [CFD]: aero simulatie - doen ze voor derden. Goed inkomen naast iracing en goed te gebruiken voor eigen modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ziet er goed uit :) Grote updates op korte termijn.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Dx11 naar dx12 gemakkelijk is niet juist als je goed doet. Elke gpu shader moet parrallel kunnen in dx12 ivm sli crossfire en multi shader gpu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:07:
Dx11 naar dx12 gemakkelijk is niet juist als je goed doet. Elke gpu shader moet parrallel kunnen in dx12 ivm sli crossfire en multi shader gpu's
Ik quote enkel Tony ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik ben heel benieuwd naar de dynamic track surface! Dit zou heel gaaf worden, zeker als we op de ovals nu meerdere grooves kunnen creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
even tussendoor :) ben zelf even bezig geweest met het maken van een skin voor de skippy.

wat vinden jullie er van ?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2KrD0u8.png

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-10 17:27
dabelg schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:32:
Weet niet of jij dat had maar wat me opviel is hoe weinig respect er was voor auto's die een ronde voor lagen. Elke blue flag was een gevecht voor een plaats. ( nu mijn setup was wel knudde,maar vind dit echt niet kunnen in endurance race ) sommige blue flags koste me bijna 10sec.
Ik zat gisteren in dezelfde split als jullie, terwijl ik daar eigenlijk niks te zoeken heb :p. Al in de tweede ronde volledig door eigen schuld de auto in de muur geparkeerd. Was eigenlijk vreemd want heel de week echt nooit op die plaats van de baan gegaan.

Na het towen en fast repair natuurlijk met een ronde achterstand terug de baan op. Met zoveel wagens (54) en het feit dat ik gewoon één van de traagste rijders ben in de race, wilde dat zeggen dat ik bijna constant met een blauwe vlag rond aan het rijden was. Wat ik doe is wachten tot diegene die voorbij moet echt vlak achter me zit, meestal is dat dan vlak na een bocht, om dan gewoon mij aan de kant te zetten en wachten met versnellen tot de auto voorbij is.

Wat ik niet doe, zoals sommige blijkbaar verwachten (algemeen, niet op jou gericht :)), is de auto al aan de kant zetten als diegene die voorbij moet niet vlak achter me zit. Het kan dan zijn dat die wagen in de volgende bochten combinatie een beetje tijd verliest. Maar omdat ik een lap down ben, wil dat niet perse ook zeggen dat ik niet om positie aan het strijden ben. Al mag dat dan ergens achteraan het veld zijn.

Uiteindelijk gisteren ermee gestopt na de eerste pitstop. Ik kwam een paar seconde voor nummer 15 de baan op. Door vermoedelijk de verse banden, kwam die eigenlijk amper dichterbij terwijl ik toch heel de tijd op een blauwe vlag zat te kijken. Voor mij nummer 38 die een lap voor zat, maar wel trager was dan mij. Ik zag het niet zitten om deze te gaan inhalen en heb er nog een paar ronde achter gereden. Hierdoor haalde #15 mij wel weer in dus moest ik weer aan te kant. Eigenlijk was het zo gewoon niet leuk meer en maar terug de pits in gereden en ermee gestopt. Vandaag maar eens opnieuw proberen.

Overigens vind ik dat toch wel het frustrerende aan het irating systeem. Ik sta nu iets boven de 1900 en eigenlijk is dat gewoon te hoog voor mij. Elke race dat ik nu rij kom ik tussen rijders die eigenlijk een pak sneller zijn. Ik verlies alleen weinig tot geen irating omdat ik zelden crash, of toch probeer uit te rijden als ik dat wel doe. Dit terwijl in veel races er wel mensen wegvallen, waardoor ik alsnog ergens in het midden eindig. En af en toe crashen er dan zoveel dat ik zowaar irating ga winnen, terwijl ik eigenlijk met moeite kon volgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
estrion schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:15:
even tussendoor :) ben zelf even bezig geweest met het maken van een skin voor de skippy.

wat vinden jullie er van ?

[afbeelding]
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:07:
iRacing ging hun nieuwe engine zo opzetten dat ze makkelijk van 'techniek' zouden kunnen wisselen. Denk niet dat ze letterlijk bedoelen dat DX11-> 12 makkelijk is, maar dat ze er niet meer de volledige engine voor hoeven te herschrijven. DX11 --> OpenGL is volgens mij ook niet heel makkelijk, maar wel mogelijk met de nieuwe engine.

Leuk lijstje met dingen die in ontwikkeling zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:14:
Ik ben heel benieuwd naar de dynamic track surface! Dit zou heel gaaf worden, zeker als we op de ovals nu meerdere grooves kunnen creëren.
Like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Afscheid van WebSphere ivm stabiliteit.
Slap excuus, die gasten kunnen gewoon niet programmeren, we gebruiken hier op het werk ook WebSphere en we hebben behoorlijk wat meer bezoekers dan iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou ik ben nogal eens niet verder gekomen op de CB websites hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gisteravond de herkansing op Richmond voor de NASCAR iRacing Series. Ondanks dat ik 101 iRating was verloren en er meer mensen mee doen zaterdag avond zat ik toch samen met Dennis en Bob in de split.

Besloten om het rustig aan te doen in het begin, als iemand bij het remmen* snel naar me toe kwam meteen maar voorbij gelaten. Dit resulteerde dat ik van p10 al snel terug viel naar p20 en een ronde achter lag. Door het rustig aan doen hielden mijn banden het goed uit en was de auto nog prima te rijden en 22.1 kon nog prima gereden worden. De race bleef groen voor zo'n 110 rondes, door de pitstops van andere was ik alweer opgeklommen naar p6. Het werd toen echter echt tijd om brandstof te halen, sputterd kwam ik de pitstraat in, daardoor verloor ik mijn aandacht en kreeg speeding in pitlane. Dus 15seconde extra stil staan waardoor ik bijna op 2 rondes werd gezet. Ik ben net de baan op en de caution komt uit. And then all hell broke loose. :X

Het begon al met een delayed green omdat een van de wave around cars spinde. Daarna was het nog een hoop cautions en was ik wanhopig voor een luckydog om weer terug in de leadlap te komen. Steeds was er wel weer een situatie waar ik voorzichtig deed bij het zien van een ongeluk maar de andere niet en daardoor de luckydog positie verloor :|

Met nog ongeveer 20 rondjes te gaan lag ik dus nog een lap down en op plek 20 toen ik eindelijk de luckydog kreeg en terug in de leadlap kwam. Uiteindelijk op p9 over de finish. 8) De schade van 101 iRating verlies werd iets ongedaan gemaakt met een increase van 44 deze race.

Maar wat een ramp deze race.... Eind van het seizoen kunnen we het nog eens over doen :'(

* ja! Op Richmond moet er geremd worden in de NASCAR Cup cars

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:34:
Nou ik ben nogal eens niet verder gekomen op de CB websites hoor ;)
CB draait ook niet op WebSphere >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

CB = ClanBase in mijn boek maar dat bedoelen jullie vast niet :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:15
Vandaag op een echte "Nascar manier" met de B-class op Richmond gewonnen O-)
Gedurende de race had ik een mooi gevecht met één van de andere auto's, meerdere ronden fair naast elkaar gereden. Ik gaf hem aan de buitenkant alle ruimte om safe te kunnen racen. Na een aantal ronden bleek hij er aan de buitenkant toch niet langs te komen, hij sluit weer achter mij aan en tikt mij vervolgens midden in de bocht op mijn kont. Gelukkig kon ik hem opvangen, wel verloor ik 3 plaatsen en een aantal seconden. Wraak nemen in de zin van iemand uit de race beuken doe ik niet, maar mijn voornemen was wel om hem die ruimte die hij eerder kreeg niet meer te geven.

In het 2e deel van de race pas voor het eerst een caution, na mijn pitstop kwam ik dus vlak achter mijn "vriend" terecht. Na de restart heeft hij een klein overstuur momentje waardoor ik hem raak en in een spin duw, ik kon hem niet weer ontwijken maar hij vond dat ik het express deed en zou mij later in de race wel terug pakken. Daar had ik natuurlijk geen zin in, dus toen iedereen tijdens deze caution weer naar binnen ging besloot ik buiten te blijven. En dat is de beste gok die ik genomen heb, want daarna volgde telkens 1 ronde na de groene vlag weer een caution waardoor ik op de eerste plek kon blijven en hij nooit meer bij mij in de buurt kon komen :P

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 26 april 2015 @ 14:56:
CB = ClanBase in mijn boek maar dat bedoelen jullie vast niet :)
ClanBase is no more, we are sorry.: Daar speelde ik errug veel Q1/2&3 in Clans (Capture the Flag) ;)
En CB in dit geval is 'Even Apeldoorn, bellen / internetten" :)
Ik ga weer on-topic O-)
Maar het wordt een erg mooi najaar / winter als de updates echt komen die Tony noemt in de Q&A 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:18:
[...]
ClanBase is no more, we are sorry.: Daar speelde ik errug veel Q1/2&3 in Clans (Capture the Flag) ;)
En CB in dit geval is 'Even Apeldoorn, bellen / internetten" :)
Duidelijk :) CB zelf ook goeie herinneringen aan, heb zelfs nog een tijd meegeholpen met de EuroCup finals vanwege mijn Drome ervaring :)
Ik ga weer on-topic O-)
Maar het wordt een erg mooi najaar / winter als de updates echt komen die Tony noemt in de Q&A 8)
Absoluut, dynamic track lijkt me echt geweldig! Ben ok erg benieuwd naar DX11 en of het dan eindelijk zin heeft om te upgraden naar een snellere videokaart.

Mogen we trouwens de tussenstand weten van de datumpoll voor het karten? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:37:
....Mogen we trouwens de tussenstand weten van de datumpoll voor het karten? O-)
Ik zal straks ff kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:13
maykel watskeburt bij jou in de race? :o

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannend moment als je de pc aanzet om een replay te bekijken en hij start niet op en er allerlei piepjes uit de pc komen. Wat nazoeken leek het over het memory te gaan. Modules aangeduwd en daarna weer aan zetten, piepjes weg, maar zwart beeld. Bios bekeken of de ssd nog wel herkend werd.

Weer uit aan,start gelukkig weer.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weer even opgepakt en ben ook uit rookie nu. Ben nu bezig in de skip barber- serie. Dit weekend is het Road America circuit. Wat voor tijden rijden jullie hier ? Ik ben pas net begonnen en ik rijd lage 37's of midden 36's.

Wat me opvalt is dat je niet perse de snelste hoeft te zijn, maar als je geen grote fouten maakt dan kom je toch redelijk vooraan te rijden na 5 rondes..

Rijden er hier nog meer mensen in de skip barber series of waar kan ik jullie vooral tegenkomen ?

Groet,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Houdt dat dirt in dat je als het ware door een moeras rijdt zodra je van de baan af rijdt? ipv een zwarte vlag krijgen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Gaaf lijstje, hoop dat ze zich er een beetje aan kunnen houden :)

DarkPino: ik interpreteer het als: je krijgt zand op je banden als je in het gras komt en hebt daarna even flink minder grip tot het weg is, en daarom hoeven ze geen slow down penalty meer te geven. Maar ik heb de video niet gezien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Even offtopic; ik probeer me op de ledenlijst in te schrijven maar krijg Error retrieving driver details, please try again!?

Edit: werkt al :)

[ Voor 7% gewijzigd door DarkPino op 26-04-2015 17:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:14:
....
DarkPino: ik interpreteer het als: je krijgt zand op je banden als je in het gras komt en hebt daarna even flink minder grip tot het weg is, en daarom hoeven ze geen slow down penalty meer te geven. Maar ik heb de video niet gezien.
Zoiets bedoelde Tony. Maar hij zij enkel dat ze zoiets in gedachte hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
GVD. Dik aan de leiding, stopt iracing :(

nu 2 rondes achter, ik doe wel een "Hewitt" en neem het IR verlies voor lief O-)

:( :( :( :( :( :(

/edit2: Uitslag is bekend. 109 punten ;w 87IR ;w

Grrrrrr.

[ Voor 75% gewijzigd door -PassY- op 26-04-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:01:
Ik heb dit weer even opgepakt en ben ook uit rookie nu. Ben nu bezig in de skip barber- serie. Dit weekend is het Road America circuit. Wat voor tijden rijden jullie hier ? Ik ben pas net begonnen en ik rijd lage 37's of midden 36's.

Wat me opvalt is dat je niet perse de snelste hoeft te zijn, maar als je geen grote fouten maakt dan kom je toch redelijk vooraan te rijden na 5 rondes..

Rijden er hier nog meer mensen in de skip barber series of waar kan ik jullie vooral tegenkomen ?

Groet,

Wouter
Een behoorlijke groep rijdt de Skip Barber series.
Wij reden deze tijden in de 'Skip School': http://members.iracing.co...do?&subsessionid=13551956

En we organiseren elke dinsdagavond de 'skip school' voor GoT community members. Klik hier voor de details

En klik hier voor een leuke impressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:37:
....Mogen we trouwens de tussenstand weten van de datumpoll voor het karten? O-)
Dit is de tussenstand voor Lelystad (2 stemmen tegen Lelystad, die zijn even niet meegeteld)....:

18: zaterdag 13 juni
16: zaterdag 20 juni
13: zondag 21 juni
16: zaterdag 27 juni
13: zondag 28 juni
17: zaterdag 04 juli
12: zondag 05 juli
17: zaterdag 11 juli
14: zondag 12 juli
9: zaterdag 18 juli
11: zondag 19 juli
17: zaterdag 25 juli
14: zondag 26 juli

Het lijkt er op dat 13 juni favoriet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:28:
[...]
Een behoorlijke groep rijdt de Skip Barber series.
Wij reden deze tijden in de 'Skip School': http://members.iracing.co...do?&subsessionid=13551956

En we organiseren elke dinsdagavond de 'skip school' voor GoT community members. Klik hier voor de details

En klik hier voor een leuke impressie
Ik zou hier dinsdag graag aan mee willen doen ! Waar kan ik me inschrijven ? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TuxieDeni schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:05:
maykel watskeburt bij jou in de race? :o
Hele goeie vraag... had een vrij stabiele practice voor de race, maar de race zelf was een drama. 1e paar ronden to-taal geen pace te pakken gekregen. Daarna wat foutjes gemaakt. Ging uiteindelijk te wijd in de hairpin, en word op z'n kop getikt door degene die dat gat in dook (en hopeloos doorschoot).

Tow, gelijk maar fuel en banden gedaan, en maar kijken hoever ik nog ging komen. Maar kennelijk was de auto toch dusdanig beschadigd dat ik er te vaak vanaf gegaan ben. M'n allereerste DQ omdat ik over de inc-limit kwam :X

Misschien dat ik die van 20 uur nog meepak, maar eigenlijk heb ik er niet echt zin meer in.

Jouw resultaat was overigens wel prima, d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 26-04-2015 18:29 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024

Groet,

Wouter
Welkom :)

ik ben nu zelf ongeveer een maandje actief met de skip bezig maar aan een midden 36 kom ik nog niet met de skip op road amerika. wel vandaag een nieuwe personal best tijdens een quali gereden. dat was een 37.1 dus dat is alweer een goede 4 sec sneller dan afgelopen dinsdag tijdens de skip school :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:05
JoepW schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:17:
[...]

Jongens, dan is Le Mans :'(
Dan hebben jullie helemaal geen tijd om te karten

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estrion schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:36:
[...]

Welkom :)

ik ben nu zelf ongeveer een maandje actief met de skip bezig maar aan een midden 36 kom ik nog niet met de skip op road amerika. wel vandaag een nieuwe personal best tijdens een quali gereden. dat was een 37.1 dus dat is alweer een goede 4 sec sneller dan afgelopen dinsdag tijdens de skip school :)
Ah gaaf !

Net heb ik echt een super race gereden. 2e gefinished en een PR van 35.8 !

De eene keer is het super leuk, terwijl de andere keer echt mega balen is omdat je er keihard vanaf gereden wordt. Soms is het ook weleens je eigen schuld.. Maar toch, echt leuk om te zien hoe je jezelf ziet groeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:20:
[...]

Ik zou hier dinsdag graag aan mee willen doen ! Waar kan ik me inschrijven ? :) :)
Lid zijn van de community, lid zijn van de iRacing League en Teamspeak gebruiken en dan joinen om 20:00 uur :)
TiesB schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:41:
[...]

En de avond erna hebben we onze season finale ;)

[ Voor 38% gewijzigd door JoepW op 26-04-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Bedankt voor het kijken Joep! Helaas is dat net 1 van de 3 dagen dat ik ECHT niet kan (ik vier dan mijn verjaardag). Duimen dat het een andere dag wordt voor mij ;)

(of juist niet, zodat jullie niet met mij opgescheept zitten :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:13
BM schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:29:
[...]

Hele goeie vraag... had een vrij stabiele practice voor de race, maar de race zelf was een drama. 1e paar ronden to-taal geen pace te pakken gekregen. Daarna wat foutjes gemaakt. Ging uiteindelijk te wijd in de hairpin, en word op z'n kop getikt door degene die dat gat in dook (en hopeloos doorschoot).

Tow, gelijk maar fuel en banden gedaan, en maar kijken hoever ik nog ging komen. Maar kennelijk was de auto toch dusdanig beschadigd dat ik er te vaak vanaf gegaan ben. M'n allereerste DQ omdat ik over de inc-limit kwam :X

Misschien dat ik die van 20 uur nog meepak, maar eigenlijk heb ik er niet echt zin meer in.

Jouw resultaat was overigens wel prima, d:)b
ja alleen jammer dat ik de een na laatste ronde de auto bijna verloor in spoon waardoor ik 3e werd ipv 2e.
gister ook 3e door me eige stomme schuld, was pit entry vergeten te oefenen en kwam net te hard binnen schuiven :+ :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nu kan ik me nieteens registreren voor de race van 20:00. Iedere keer dat ik dat doe schiet de site in error...

Edit: en gemist...

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 26-04-2015 20:01 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Same here, viel me gisteravond ook al op dat de site een paar keer dat scherm gaf :-(
't is niks dat ze 1 keer per uur een wedstrijd organiseren, maar als je dan bijna 10 minuten aan het proberen bent om te joinen, en krijgt dan steeds de melding dat je het over een paar minuten weer moet proberen, is dat best frusterend...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Krijg wat... wel geregistreerd... daar gaat de 2e lading irating voor vandaag...

edit: ff vergeten dat er nog een Q voor zit..

Edit2: Dat was niet slecht. Uiteindelijk vanwege site issues maar 1 Q rondje gehad, en die danig verprutst. Dus gestart op P12. BIj de start met wat geluk uit de problemen gebleven en op kunnen klimmen naar P5. BIj de stops 1 of 2 man gepakt, en in de laatste ronde parkeerde de nummer 2 z'n auto ook langs de kant. Van P12 naar P2 dus, prima :)

[ Voor 80% gewijzigd door BM op 26-04-2015 21:13 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

[...]

18: zaterdag 13 juni

Dan zou ik écht hard balen :O. Dan zit ik in Polen, afsluitende stedentrip met mijn studie. Ik houd mijn hart vast :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
TiesB schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:41:
[...]

Das waar ook, dan maar even kijken als dat hem wordt.
Ik merk het wel, paar uur missen van een 24 uurs race is geen ramp.... Toch.... :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ithric schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:40:
[...]

Das waar ook, dan maar even kijken als dat hem wordt.
Ik merk het wel, paar uur missen van een 24 uurs race is geen ramp.... Toch.... :+
You just jinxed it.. :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Om af te kicken van de drukte van Koningsdag gaan we vanavond naar Australië om op Philip Island met de Mustang te boenderen.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15-2-MT-07.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als ik wakker kan blijven ben ik ook weer van de partij :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:51:
Als ik wakker kan blijven ben ik ook weer van de partij :)
Welcome back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
paar leuke video's van de irace4life (ispeed + painting)

http://www.virtualr.net/srt-irace4life-seminar-coverage-2

leuke tips voor ispeed audio enz wist ik niet

iemand hier vroeg wat de toegevoegde waarde nu was van die sim commander 4

hier het antwoord (ongeveer :p)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3311969.page

[ Voor 51% gewijzigd door dabelg op 27-04-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Krijg ik dan 1 rondje voorsprong omdat dat mijn verjaardag is ? :+

Wie had het ook alweer over zijn obutto revolution vorige week op teamspeak? (waar je niet helemaal tevreden over was enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ik kan vanavond niet. Heb geen Mustang in de garage staan.

Maar als 13 juni Le mans is, is dan 14 juni (seizoen finale) niet de GP van Monaco en de indy 500? Volgens mij vallen die altijd samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:06:
Ik kan vanavond niet. Heb geen Mustang in de garage staan.

Maar als 13 juni Le mans is, is dan 14 juni (seizoen finale) niet de GP van Monaco en de indy 500? Volgens mij vallen die altijd samen.
Indy 500, Coke 600 (NASCAR) en GP van Monaco vallen altijd samen en dat is dit jaar op 24 mei. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 27-04-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iXiro schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:50:
.....Wie had het ook alweer over zijn obutto revolution vorige week op teamspeak? (waar je niet helemaal tevreden over was enzo)
Ik ben heel tevreden over de R3volution met 2 kanttekeningen / aanpassingen door mij:
  1. Ik heb de standaard stoel niet besteld (dat levert wat korting op) en in Nederland een 2de hands Scheel stoel met extra lange zitting en lendesteun gekocht. En de stoel heeft stoffen bekleding. Niets zo erg als uit een leren stoel glijden als je het warm krijgt ;)
  2. De monitor-stand voor 3 schermen valt om als je zoals ik de schermen vlak achter het stuur wilt EN een hoek van 60 graden maakt om zo dicht mogelijk bij 180 graden FoV te komen. Ik heb dan ook de monitor-stand aan de achterkant (op de vloer) vastgemaakt aan de liggers bij de pedalen.
Enige kanttekening nog is dat de verstelbaarheid van het stuur een combi is tussen hoger / lager en tegelijk dichterbij / verder af met een vast verhouding. Daar is mee te leven, maar dat was even puzzelen.

Verder is het een super stabiel geheel, maar flink aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino

Groet,

Wouter
Hey Wouter,

Ik rijd veel in de SB series. Vindt het de perfecte auto om te leren racen, er zijn ook eerlijke en leuke gevechten. Mijn snelste tijd op Road America is een 34.3 alleen en een 33.1 in een race (weet niet meer of dat met slipstream was maar dat zal haast wel).

Je mag me toevoegen op iRacing, dan kunnen we eens samen racen en wellicht wat tips en tricks uitwisselen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Best apart, de website van iracing doet het steeds rotter met Firefox.
het league overzicht en andere soortgelijke pagina's laten niets meer zien

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Schijnen wat known-issues te zijn met firefox en chrome. Even inloggen via private browsing dan werkt het weer. Was voor mij daarnet ook de oplossing met IE11.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Find & Replace :) Pff...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou het mannetje van iRacing erin prutsen wordt nogal een verzoeking......
Ben er vooralsnog niet erg blij mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dubbele post (site is traag door het nieuwe logo)

[ Voor 86% gewijzigd door JoepW op 28-04-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Misschien een mannetje van iracing die het tweakers logo vast houdt als troffee, of steek sleutel (aangezien dat het schijnbaar is...)

Ik vind hem lelijk :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja misschien iets doen met die steeksleutel.....

Wie een goed idee heeft om de boel weer te combineren moet maar wat gaan photoshoppen. Ik weet het ff niet....

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/watnu_s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
T-logo op zijn racesuit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even heel snelle copy/paste ... misschien kan dit de basis zijn? Ik vind het ook niet super maar ik weet het anders ook niet.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/logo_new_2.png

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Daar zat ik ook aan te denken, maar wellicht dan wel rood/blauw combi daar in terug laten komen. Mannetje zelf is al een soort T :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Dit lijkt mij inderdaad de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat werkt voor grote logo's misschien maar voor kleine echt niet, dat ga je nooit meer zien als het logo kleiner dan 100x100 ofzo is dus dat is niet echt handig voor logo's op auto's enzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Een variant op die van Nick:

even quick and dirty, niet echt de tools voorhanden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7879365/logo_new_3_th.png

[ Voor 3% gewijzigd door The Otherside op 28-04-2015 11:44 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo maar wat variaties ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_1.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_2.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_3.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_4.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_5.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_6.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_7.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_8.png
Roept u maar.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Linksonder vind ik de beste, maar zou het mannetje niet buiten de cirkel laten komen. Eventueel kleiner maken en binnen het gele gedeelte houden, of gewoon in het midden zetten en over het gele heen laten komen.

De drie kleuren vind ik te veel eigenlijk. Het geel hoeft ook niet terug te komen eigenlijk, ik denk dat dat nog beter kan (wat nu geel is rood maken bijv ofzo).

En misschien 'GOT' ipv alleen 'T'?

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 28-04-2015 12:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:35:
Zo maar wat variaties ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_6.png

[/nobr]
Roept u maar.... ;)
ik ga voor #6 met een kleine aanpassing

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/a5kegi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:35:
Zo maar wat variaties ;)

Roept u maar.... ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/logo/id_1.png
Deze vind ik persoonlijk wel leuk, eventueel wat aangepast.

Anders 4 of 6 denk ik, maar ben er van overtuigd dat er een mooi nieuw logo komt. (Ben niet zo van Photoshoppen en logo's bedenken ligt me ook niet :+ )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag is er voor de liefhebbers de adv racing school. Zal vanavond vast wat meer informatie posten over hoe en wat. Opzet is redelijk hetzelfde als de vorige keer met als toevoeging 'gecontroleerd' glijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:22:
Donderdag is er voor de liefhebbers de adv racing school. Zal vanavond vast wat meer informatie posten over hoe en wat. Opzet is redelijk hetzelfde als de vorige keer met als toevoeging 'gecontroleerd' glijden.
oOo Gaan we gewoon tijd voor maken

Of mag ik niet meer meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:24

derx666

mecker ende blaet

Mijn keuze kwa logo heb ik nog niet zien staan, dus heb zelf ff gehobbied...

Met zwarte rand:
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/r7JOtSwd

Zonder rand:
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/a7qbBvm2

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 56 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.