iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.825 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:46

Niellie41

[object Object]

Tjello schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:20:
Volgens mij heeft Niel me een aantal keren ingehaald in T12, voor mijn gevoel is er rechts dan weinig plek maar heb hem er niet over gehoord. In T12 kun je met de C-Spec niet al te ver naar links gaan omdat je daar veel onderstuur hebt (althans ik :P ).
Bij het insturen van T12 bedoel je of nog onder de brug? Ik haalde iemand dinsdag in onder de brug en ging half over het gras rechts omdat ik niet zo goed wist waar die ander nu zat en hoeveel ruimte ik had.

GTC's moet je wel kunnen inhalen voor T12, maar dan moet alles kloppen. Zelf haal ik de auto's liever op de exit van T12 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjello
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 12:35
Niellie41 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:24:
[...]

Bij het insturen van T12 bedoel je of nog onder de brug? Ik haalde iemand dinsdag in onder de brug en ging half over het gras rechts omdat ik niet zo goed wist waar die ander nu zat en hoeveel ruimte ik had.

GTC's moet je wel kunnen inhalen voor T12, maar dan moet alles kloppen. Zelf haal ik de auto's liever op de exit van T12 in.
Onder de brug, dat is dus eigenlijk T11 8)7

iRacing profiel | Sim Gear: Accuforce Pro v2, Heusinkveld Pro, Triples, custom MDF rig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43

Phydomir

Dennis

Onder die brug kan ook wel maar is tricky. Door dat heuveltje kan de auto raar reageren en het is stiekem best smal. In de WSCS races hier ben ik weinig spannende dingen tegen gekomen. Gewoon goed opletten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Ik heb vorige week nog een race in de C-spec gedaan en ik ben vaak genoeg in T12 ingehaald, dat gaat prima maar je verliest er wel tijd mee natuurlijk. Het is niet echt moeilijk om de auto links te houden maar als je niet op let dan kan het wel mis gaan. In T12 zelf is dus niet ideaal maar als het niet anders uitkomt dan moet het wel kunnen.

Ik had (in de C-spec) zelfs liever dat ze in T12 inhaalden dan onder de brug, zoals Dennis zegt kan de auto over die heuvel zo maar eens weg springen (de HPD ook trouwens) en daar is het echt niet zo breed.

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 12-03-2015 11:34 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:34:
Ik heb vorige week nog een race in de C-spec gedaan en ik ben vaak genoeg in T12 ingehaald, dat gaat prima maar je verliest er wel tijd mee natuurlijk. Het is niet echt moeilijk om de auto links te houden maar als je niet op let dan kan het wel mis gaan. In T12 zelf is dus niet ideaal maar als het niet anders uitkomt dan moet het wel kunnen.
Als je ziet dat ze er in T12 voorbij willen is het sneller om al eerder te liften en ze zo snel mogelijk voorbij te laten zodat je wel een goed exit houden. Als je er zo lang mogelijk naast wilt blijven kost het meer tijd. Plus dat de kans groter is dat je de exit curb links te veel pakt waardoor je haaks rechtsaf gaat.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Phydomir schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:45:
[...]

Als je ziet dat ze er in T12 voorbij willen is het sneller om al eerder te liften en ze zo snel mogelijk voorbij te laten zodat je wel een goed exit houden. Als je er zo lang mogelijk naast wilt blijven kost het meer tijd. Plus dat de kans groter is dat je de exit curb links te veel pakt waardoor je haaks rechtsaf gaat.
De vraag is natuurlijk hoe je weet of ze er in T12 voorbij willen. De goeie gaan dan al in de laan rechts van je rijden, maar er rijden er ook rond die de laatste 1000ste willen winnen door in je draft te blijven en dan binnendoor schieten. Voor nummer 1 ga ik graag van het gas en geef ik de lijn, bij nummer 2 is het een hoop gevloek.

Die laatste zijn ook de gevallen waar ik in de practice geen ontwijkende actie meer voor doe met de hoop dat ze de volgende keer ofwel wachten ofwel eerder hun intenties duidelijk maken

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik denk dat de HPD's de GT(C) overal prima in kunnen halen, behalve in de T5 en midden in T12, daarvoor is prima

T11 kan wat tricky zijn vanwege de hobbels, en T2/3/4 moet goed getimed worden en anders geduld hebben :) Maar ja, geduld in een race is er vaak niet :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:36
Vinden jullie de HPD nog rijdbaar?
Ik heb gisteravond even een paar rondjes gedaan met de settings van week 12 en na het herstellen van de rijhoogtes vond ik de achterkant nog behoorlijk onstabiel in T1.
Nou weet ik alleen niet zeker of de setup weer hetzelfde is aangezien ik vergeten was een export te maken :(
Ik was in ieder geval ongeveer een halve seconde langzamer en vond de auto niet heel erg lekker rijden.

Daarna nog een paar rondjes met 95kg erin en dat was helemaal een drama.
Ik hoop dat m'n teamgenoten er nog wat van kunnen maken de komende dagen want met WCS zaterdag zal ik pas zaterdag avond / zondag ochtend echt naar die setup kunnen gaan kijken.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-10 16:04
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3303978.page

Er zijn meer manieren om sneaky te doen :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gisteren zijn we er ook achter gekomen dat je gewoon de chicanes kan afsnijden en dat de slow down later ook gewoon verdwijnt. Bijv. ik sneed de eerste chicane vol af, nam de tweede chicane normaal en bij Lesmo 1 verdween mijn slow down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-10 16:04
Niellie41 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:17:
[...]

Gisteren zijn we er ook achter gekomen dat je gewoon de chicanes kan afsnijden en dat de slow down later ook gewoon verdwijnt. Bijv. ik sneed de eerste chicane vol af, nam de tweede chicane normaal en bij Lesmo 1 verdween mijn slow down.
Jaa precies, daar was ik bij ;)
Ik kon inderdaad in de Star Mazda de eerste vol doorsnijden, dan de tweede nemen alsof hij er niet was (als no-chicane layout, dus eigenlijk ook voluit) en vlak na Lesmos was de melding weg...

--edit: hmm lijkt nu toch wat veranderd. Ik kan nu in offline testing niks skippen zonder zwarte vlag te krijgen... Mooi :)

[ Voor 9% gewijzigd door TiesB op 12-03-2015 15:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De t1 chicane zou je eigenlijk ook gewoon moeten kunnen afsnijden, zolang je door die bordjes heen slalomt zou je zonder penalty moeten door kunnen vind ik. Doen ze in het echt ook constant. Bordje raken zou dan slowdown moeten zijn anders knalt men er gewoon doorheen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
de cspec is ietsjes anders geworden, wat stabieler lijkt het wel in sommige gevallen.

En wat kan je heerlijk over de curb ermee knallen in de 2de chicane op monza :) En de curbs in Ascari zijn ook leuk om driftend eruitte komen ;d niet de snelste manier, maar het blijft gewoon leuk :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:26

Fuelke

Forza Ferrari

Ik kreeg het dus niet goed gisteren op Monza, dit bedoelde ik dus met "alles is wazig".

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/f3m2tjltEwL2rvA221WLDdHs/full.jpg

In een solo-test ging het wel goed, zowel met de DW12 als de BMW, maar ik een hosted sessie ging het dus mis qua graphics.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Vid mem slider te laag of gewoon te weinig vidmem monza vraagt meer vidmem danandere banen door de engine alles wordt gerendered konstant je kan dan ook bij gp layout gewoon door grandstand de oval rijden :)

[ Voor 61% gewijzigd door dabelg op 12-03-2015 18:20 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Weet niet wat het is, maar sinds de update is Road Atlanta een stuk beter te verdragen. Wellicht dat ik het ooit nog leuk ga vinden :+

En maar 1,5s langzamer dan Anders Alien Dahl *O* Goed voor een 10de plek _O- Zit lekker dicht bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-10 19:56
Gisteren wat rondjes gedaan op Mid Ohio met de BMW (voor de ZAC), wat een leuke baan/combi vind ik dit zeg.
Mid Ohio heb ik altijd al fijn gevonden, maar nu met de nieuwe build/setup doet de BMW ook wat ik wil.
Voelt alsof ik echt de limiet kan opzoeken en niet altijd bang hoef te zijn om te crashen.

Eerst even op Atlanta oefenen nog, want morgen is het al GES, wat gaat de tijd toch hard laatste race alweer.

Hopelijk kan ik de winstreak op Marc volhouden, want we staan meen ik 3-4 tegen 1x winst van Marc. :-)
(Dat is mijn doel in iedergeval en daarna leuke en eerlijke gevechten (Met Marc en teamgenoten).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ithric schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:00:
Gisteren wat rondjes gedaan op Mid Ohio met de BMW (voor de ZAC), wat een leuke baan/combi vind ik dit zeg.
Mid Ohio heb ik altijd al fijn gevonden, maar nu met de nieuwe build/setup doet de BMW ook wat ik wil.
Voelt alsof ik echt de limiet kan opzoeken en niet altijd bang hoef te zijn om te crashen.

Eerst even op Atlanta oefenen nog, want morgen is het al GES, wat gaat de tijd toch hard laatste race alweer.

Hopelijk kan ik de winstreak op Marc volhouden, want we staan meen ik 3-4 tegen 1x winst van Marc. :-)
(Dat is mijn doel in iedergeval en daarna leuke en eerlijke gevechten (Met Marc en teamgenoten).
En toch.
28 16 4x racing BMW Z4 GT3
29 36 Integrity Racing BMW Z4 GT3
30 51 Simracing For Holland Ruf RT 12R Track
31 42 Racing Geckos BMW Z4
Betekend dit trouwens dat Andy en Ik beter zijn dan Rudy? :P

Ik geloof dat je 9 plekken beter moet finishen om ons in te halen.

Zelf wil ik dan weer 8 plekken boven de Absolute Beginners eindigen, om hun nog in te halen :P Maar echt snel zijn we weer niet bij 4x.... ik ben zelf de snelste met 1:20.XXX geloof ik.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themac1983 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:08:
Betekend dit trouwens dat Andy en Ik beter zijn dan Rudy? :P
Ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Mooi, dat was de omkoping van het halve veld om jullie eraf te rijden elke race meer dan waard! B-)

On a sidenote: Kan niet inloggen op mijn werk... wordt een lange dag van youtube en dumpert ben ik bang :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Marc dat klopt, maar ik had het over voor jullie eindigen.
Helaas hadden wij wat mindere periodes, maar enkel keer achter jullie geeindigd door uitval halverweg de race. (meen ik uit mijn hoofd)

Daarmee gaf ik verder alleen aan wat mijn doelstelling was. (Ik eet weer even mijn broodje verder op. :+ )

Zie je wel op de baan Marc 8) .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themac1983 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:08:
Zelf wil ik dan weer 8 plekken boven de Absolute Beginners eindigen, om hun nog in te halen :P Maar echt snel zijn we weer niet bij 4x.... ik ben zelf de snelste met 1:20.XXX geloof ik.
Zijn de wagens langzamer, sneller of gelijk deze build tov de vorige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik heb alleen nog maar met de ruf's gereden en ben met beide iets sneller. Maar dat kan ook gewoon track time zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ik heb mensen 1:18 zien rijden na de build bij een ges training(maar 2 ofzo) meeste zitten in de 1:19. ik zelf rijd met de BMW hetzelfde als ik eerst deed. Maar nu doe ik het naar mijn gevoel wel makkelijker (zit niet meer met gespannen bilnaad bij elke bocht).

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar eens een paar laps doen. Kijken of de setup nog werkt. Ik zat ook dicht op de 1:18, maar weet niet meer of dat race of qualy fuel was. De sessie in februari reed ik zonder ABS/TCS. Zou leuk zijn als Marcel en ik nog een top 10 weten te scoren deze laatste race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Interessant. Check de naam van de GT3 team serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat is hier interessant aan, vorig jaar is toch tussen beide partijen tijdens de 24 uur van Nordschleife of hoe het ook heet een contract tussen beide partijen getekend.

Toen is ook bekend geworden dat de Aston Martin ook komt.

[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 13-03-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:26

Fuelke

Forza Ferrari

Laat die Lamborghini Super Trofeo Series ook maar komen als voorprogramma :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

FabiandJ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:16:
[...]

Wat is hier interessant aan, vorig jaar is toch tussen beide partijen tijdens de 24 uur van Nordschleife of hoe het ook heet een contract tussen beide partijen getekend.

Toen is ook bekend geworden dat de Aston Martin ook komt.
Wat interessant is, is dat het nu de Blancpain Sprint Series heet. Vorig seizoen heette het nog gewoon GT3 team serie. De samenwerking tussen iRacing and de SRO was al bekend en wordt nu steeds duidelijker. Dat vind ik interessant ja. Ik ben heel benieuwd wat de toekomst zal brengen, naast Aston Martin.

Plaatjes van de twee nieuwe series:
Afbeeldingslocatie: https://copy.com/8s983OP68hJUyiuG

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 13-03-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:53:
[...]

Wat interessant is, is dat het nu de Blancpain Sprint Series heet. Vorig seizoen heette het nog gewoon GT3 team serie. De samenwerking tussen iRacing and de SRO was al bekend en wordt nu steeds duidelijker. Dat vind ik interessant ja. Ik ben heel benieuwd wat de toekomst zal brengen, naast Aston Martin.

Plaatjes van de twee nieuwe series:
[afbeelding]
Dit jaar zal iRacing weer aanwezig zijn op een Europees circuit. Welke is nog niet duidelijk ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 16:50
iRacing 24 Hours of Spa? Yes please! Goed moment om de day/night te implementeren.

Also, I can haz 650S GT3?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Doe mij de Aston Martin maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:47

derx666

mecker ende blaet

iRacing 24hrs of Le Mans :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ik gok op Circuit valkenswaard, en dan iets met dynamic track :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
-PassY- schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:33:
Ik gok op Circuit valkenswaard, en dan iets met dynamic track :+
TT Circuit Assen :o

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Straks om 11 uur is het weer tijd voor de NiS. Na 3 weken van high banking, gaan we deze week naar Phoenix Arizona. Het wordt buffelen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Same as Niel. we zullen wel bij elkaar in de split zitten dus deze is alleen vanuit een andere camera:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secces heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:25
Vorige week had ik helaas geen tijd om te rijden maar zodadelijk ben ik ook weer van de partij. Volgens mij gaat het een moeizame race worden. Als je kijkt hoeveel cautions er waren in de splits vrijdagmorgen...

Zelf heb ik ook totaal de truc niet door van deze track. Kan met moeite een lage 28.xxx rijden. Het zal dus achteraan het veld hangen worden en proberen uit de problemen te blijven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braintje77
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11-2020
Leuke race gezien met Frank Dennis en Niellie. Gefeliciteerd Dennis met je overwinning. Mooie fop actie toen je buiten bleef. Heeft je de overwinning gebracht. Leuk om die Mederlanders het zo goed te zien doen. Complimenten hoor!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Over een uurtje gaan we weer live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:11:
Over een uurtje gaan we weer live

[video]
Suc6 Paul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

*O* P6 *O*

Meteen in het begin van de quali een 1:19.6 gereden, wat een mooie tijd was om mee te beginnen. Maar helaas lukte het daarna gewoon niet meer. Ik denk dat ik te hard probeerde en daardoor fouten ging maken. Ook nog samen met DD geprobeert om te dreften, maar ook dat mislukte keer op keer (voor zowel DD als mij).
Met nog zo'n 20-25 minuten te gaan stuur aan Dirk gegeven, om te kijken of het hem wel lukte. Dirk kwam helaas ook niet helemaal in z'n ritme, en ook met de dreft lukte het niet. Met nog zo'n 10 minuten te gaan heb ik het stuur weer overgenomen voor een do or die. Het werd do.
4 minuten voor het einde kwam het ineens allemaal bij elkaar en perstte ik er een 1:19.388 uit, goed voor P6 en op minder dan 0.5s achter P1 *O*

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Marco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Jup, mooie tijd Marco! Ik kreeg mijn rondje niet gereden. Ook niet fijn natuurlijk dat er een heel deel auto's zitten te azen op een draft. Op het laatste, met nog iets meer dan een minuut te gaan, stonden er gewoon 2 te wachten op het rechte stuk, ik heb me er maar achter gezet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dit was ook echt wel mijn max denk ik. Ik denk niet dat ik veel meer dan 0.1s boven m'n opt zat (als je de tow sectors niet mee telt). Wat een kick :)

Op het rechte stuk zag ik dat ik richting een hele goeie tijd ging, maar moest de chicane nog goed nemen. M'n hartslag schoot omhoog, en ben maar diep gaan ademen om een klein beetje rustiger te worden. Dat was net genoeg... De chicane ging nagenoeg perfect, en toen alleen nog zorgen dat je niet offtrack gaat in de laatste bocht... heerlijk...

We hadden van te voren met het RL team afgesproken dat we samen zouden proberen te dreften, maar helaas is dat lastiger dan je denkt :) Een auto vlak voor je leidt ook af, plus dat je er rekening mee moet huden dat door je hogere snelheid je rempunten anders worden. Ik heb uiteindelijk de dreft niet nodig gehad, maar zulke goeie rondjes lukken helaas nog niet vaak.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
https://youtu.be/XxMcWEEk6lA

Stream voor de GES, hopelijk hebben we een leuke race.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Goeie kwali gehad, zette vrij snel een snelle tijd neer en dat was zelfs eventjes goed voor pole :) Helaas heb ik nog steeds wat ik altijd heb: ik zit meteen aan m'n max en kan daarna nog wel uren door rijden zonder resultaat. Heb dat rondje dan ook niet meer kunnen verbeteren en nog tot P5 terug gezakt. Maar toch een mooie plek, en ergens in die top 4 beginnen had toch weinig zin gehad dus dit is prima :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Top Nick! P5 is een prima uitgangspositie voor morgen

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
*O* We kunnen het een keertje rustig aan doen bij de start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:10:
Helaas heb ik nog steeds wat ik altijd heb: ik zit meteen aan m'n max en kan daarna nog wel uren door rijden zonder resultaat. Heb dat rondje dan ook niet meer kunnen verbeteren en nog tot P5 terug gezakt.
Heel herkenbaar :D ik ga/wil gewoon te hard, en kom niet meer terug in de "mode" om de lege tank en nieuwe banden het werk te laten doen :)

P10 voor GoT3, op 0.003s van P9.

Net thuis, iets gemist voor in de GES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dat had ik inderdaad ook, Mijn 1:19.6 was met 4e rondje ofzo, daarna kwam ik gewoon niet meer in de buurt. Nadat ik wat tot rust was gekomen nogmaal aangezet, en toen lukte het ineens wel.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Aan de andere kant, maak ik me nooit echt zorgen :) Vaak omdat mijn Q tijd vaak ook mijn snelheid in de race is :) Maar de Neo is toch iets anders dan de WSCS :+

Rudy aan het fuel saven? :D Of is de Ruf echt zo traag op de rechte stukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GES zit er voor mij op. Marcel kon niet met mijn low downforce set overweg en kwam met eentje die hij fijn vond rijden. Dus zijn we daarmee aan het rijden.

In qualy toch even de helft van de downforce eraf gehaalt wat resulteerde in p4!!

Met downforce was het aanhaken en aangehaakt blijven. Die McLaren had een snelle racepace dus wilde erachter blijven. Voor 't kampioenschap rijden we toch niet, nog wel voor 'n goed resultaat.

Bedankt heren organisatie!!!

Mooi die fast tow optie. We hebben 3 sec repairs genomen en hebben de fast tow nog :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Jammer genoeg heeft Marcel niet jouw pace. Ik hoop dat hij in de Top 10 kan blijven, maar volgens mij heeft hij vrij veel moeite met het verkeer.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:55:
Jammer genoeg heeft Marcel niet jouw pace. Ik hoop dat hij in de Top 10 kan blijven, maar volgens mij heeft hij vrij veel moeite met het verkeer.
En nu gecrasht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ZONDE!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Mijn gedeelte van de GES zit erop. Vingers kruisen dat mijnheer Le Mans de auto thuis kan brengen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops 26 minuten repairs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Best spannend de hele race :)

Denk dat de serie wel een succes is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Juist over de finish met 0.2 liter over in te tank :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Geen enkel protest gehad, nette race :) En toch nog spannend voor het kampioenschap uiteindelijk! Leuk seizoen, veel geleerd, op naar S2 :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Wat een race was dat, eerst vechten met Marc (tot het gaatje, maar wel fair dacht ik) en toen na schade nog geprobeerd het te redden maar was niet te houden.

Echt de leukste race tot nu in de GES, heb echt genoten.(Helaas wel heel veel incs, door concentratie en schade)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 16:50
Foto verslag van de GES race zoals soort van gebruikelijk op onze Twitter:
https://twitter.com/GoT_Endurance

Was weer gezellig in de marshall hut. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

NickThissen schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:10:
Goeie kwali gehad, zette vrij snel een snelle tijd neer en dat was zelfs eventjes goed voor pole :) Helaas heb ik nog steeds wat ik altijd heb: ik zit meteen aan m'n max en kan daarna nog wel uren door rijden zonder resultaat. Heb dat rondje dan ook niet meer kunnen verbeteren en nog tot P5 terug gezakt. Maar toch een mooie plek, en ergens in die top 4 beginnen had toch weinig zin gehad dus dit is prima :)
Goed bezig! Beste qualify tot nu toe voor ons in de NES volgens mij.

Jij ook netjes Marco.

Ik weet dat het niet veel met iRacing te maken heeft, maar toch even hier ook posten. Vandaag weer de eerste meters gemaakt met de BMW nadat er wat nodige reparaties zijn uitgevoerd tijdens de winterstop. Nog wat kleine dingetjes aanpassen en dan kunnen we het rally seizoen weer beginnen!

Video verslagje van de dag:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gaaf Bas. Ik kom zeker wel weer een wedstrijd kijken. Paradigit Rally iig en als het mooi weer is misschien nog wel een andere ook.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Paradigit zijn we erbij als alles goed gaat!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Fijne race in de GES! We zaten voor de race wat in de knoop met de setup, dus hebben we een uur voor de Q begon Jon Fuller nog gevraagd om een handje te komen helpen. Na 40 minuten hadden we een set die goed voelde en daarmee dan maar begonnen.

Jonathan deed deze keer de qualificatie en de 1ste en laatste stint. Hij was wat ontgoocheld met zijn tijd aangezien hij enkele tienden sneller kon.

De start ging goed. In de eerste ronde onmiddellijk voorbij een rokende BMW gereden in de esses, maar dan rustig doorgereden tot de eerste pitstop, iets na het uur.

Ik reed de pit uit en kwam onmiddellijk in een gevecht terecht met 3 andere auto's. Ik kon ze inhalen na een tijdje in het ritme te zijn gekomen en klom zo naar P10. Ik was qua snelheid echter wat te traag (lage tot mid 21's ten opzichte van hoge 20's, lage 21's voor JB), dus besloten we mijn stint van 1u een paar minuten in te korten zodat Jonathan met zijn snelheid wat tijd kon goedmaken.

Dat plannetje lukte ook en halverwege zijn 2de stint liepen we opeens 5de. Achter ons kwam er wel een Braziliaan snel dichterbij en met banden die er stilaan door begonnen te zitten, kon JB hem niet achter zich laten.

Op het laatste was het nog spannend met de benzine en we sputterden over de streep met nog 0,2 liter in de tank. P7 was ondertussen tot op 2s genaderd, iets te nipt om gerust te zijn.

Het was een toffe en heel faire race om te doen. De Ford is nog iets trager qua rondetijden, maar heeft zeker nog het koppel wat nuttig is in de draft. Ik heb zelf toch een paar BMW's voorbij gestoven alsof ze stilstonden. De banden gaan er redelijk snel door en dan begint de auto te glijden, maar het blijft op te vangen. Al bij al een toffe auto.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CAFHCHrUsAAVmpX.jpg:large

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
meh, ben je 2 dagen bezig met een setup.. kan Andy er niet mee rijden.. Hij had met nog 5 min practice te gaan nog wat liggen. daar kon ik weer niet mee rijden. Dus.. tijdens de qualli even de banden, ARBvoor en achter, ride hights, camber, brake bias, en diff aangepast. zodat dat kreng ook nog bochten kon nemen en ik het toch nog "zijn setup" kon noemen :D... Echt... volgende keer rijd die gast maar met mijn setup.

Stint 1. meh, banden na 10 rondjes echt gaar, (daarom kon ik je niet bijhouden michel, was geen geintje van die kutsetup :P) Dus aan Andy gegeven met andere banden (hogere druk) die waren iets beter en daarmee hebben we de race gewoon uit kunnen rijden. Wel weer een beetje achteraan maar uiteindelijk 17e geworden en ons resultaat voor het seizoen behaald. Namelijk ELKE race uitgerenden!!

Mee nemen voor volgend seizoen;
1. Team training. (ik trainde af en toe met GOT maar we hadden voor geen enkele race het hele team bij elkaar eerder die week om te oeffenen)
2. strat van vooraf bedenken (het is echt klote om met na 1.5 uur gereden te hebben nog even de fuel te berekenen)
3. ben die BMW echt zat. :P

Dank aan de organisatie, het was een erg geslaagd 1e seizoen! Ook de mensen die aan het marshallen geweest zijn, deze race was misschien wat rustig, maar jullie hebben goed werk verricht elk weekend in de GES. (wij dachten btw even dat we race controll gemute hadden ofzo... geen enkele waarschuwing gezien) :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
themac1983 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 01:26:
Mee nemen voor volgend seizoen;
1. Team training. (ik trainde af en toe met GOT maar we hadden voor geen enkele race het hele team bij elkaar eerder die week om te oeffenen)
2. strat van vooraf bedenken (het is echt klote om met na 1.5 uur gereden te hebben nog even de fuel te berekenen)
3. ben die BMW echt zat. :P
+1, dank aan de organisatie en marshals, goed werk en altijd eerlijk.
Verder dank aan Frank, we hadden echt een leuk team en we hebben goed overlegd.

Wij hebben wel vaak samen geoefend, ook voor inhalen en brandstof sparen achter iemand. (1.5 rondje over in onze 3e stint was net genoeg. _/-\o_ (best veel gesafed nog, eerder liften en uitrollen.)

We hadden altijd onze strat redelijk berekend en hebben volgens mij 2x van Marc gewonnen hierdoor (Sebring en Road Atlanta)

Verder heb ik de nodige leuke (en frustrerende) gevechten gehad met 4x team waar ik me altijd mee heb gemeten, voor gisteren erg genoten met Marc. (en dubieus moment (T1 - Lap 7-8 meen ik) waar ik je maar weer voorbij liet op het rechte stuk want ik ging wat teveel naar buiten en Marc moest wel inhouden)

Ik en Frank hadden een goed tempo, helaas toch een foutje erin gekropen waar ik de auto niet kon houden (had al een aantal keer een waarschuwing waar ik goed mee omging, maar toch te vroeg en hard op het gas dit keer (20 min te gaan meen ik).

Dus daardoor P12 weggegooied en mogelijk zelfs P11, want was wel wat langzamer maar minder zeker in de auto.

Ik vind de BMW veel leuker na deze build en heb er meer gevoel mee, ik merk steeds meer waar de limiet ligt. (Kan ook komen omdat ik er vaker mee rijdt nu, maar het klikt gewoon op Road Atlanta en Mid Ohio momenteel..

(Helaas kwam ik er achter dat ik gisteren in 480P streamde, dat was even balen. |:( )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:01

BM

Moderator Spielerij
Dirk er in ongelukkige samenloop van omstandigheden hard er vanaf :( Ging geweldig door het verkeer tot dan toe.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja die was duur! Wat dacht die PorscheRuf zeg.

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 15-03-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er met coanda gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Een GT3 verloor de controle en raakte Coanda vol in de zijkant.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat is zuur. Wat een toffe baan trouwens, krijg bij het kijken gelijk zin om de pc weer aan te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DIrk is na (veel te veel repairs) weer onderweg. Go #66.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Wes46 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:46:
Een GT3 verloor de controle en raakte Coanda vol in de zijkant.
Fixed that for ya. :P

Met Racing Lions gaat het redelijk tot goed meen ik, GOT #1 ook zo te zien. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Oh, zijn dit niet de GT3 Ford's?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
in de NEO rijden de GT2 Fords :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Au.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Woei, ik ben niet de enige die het eerst niet snapte _/-\o_

En de Ruf is GTC, een andere dan de GT3 versie van gisteren, en omdat de bmw en mclaren alleen GT3 versies hebben rijden die vandaag niet :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Godverdomme..

Dan maar full time race control vandaag. :( De dag begon al goed met Radicals Online.

[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 15-03-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jBVdN91RfhXWf0pSEHd6KhUI/thumb.png

*O*

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Zien juist dat Racing lions GT het goed doet hup hup zit op Schiphol vliegtuig land over 20min wat is te met Racing lions hpd gebeurd ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Dus niet Wim...

Lot getart denk ik...(7 min. repair)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

DutchDevil79

I race, therfore I am

Racing Lions GT ook met schade. ;( ;(

Jammer alleen dat ik net een momentje had met 2 Rufs voor me. Vergiste me in de entry van een van de Rufs. Halve spin en Radicals HPD knalt vol in de flank.

Echt balen we gingen lekker. lagen 6de. En liep in op de nr 5. Maar ja blijft lastig met verkeer deze baan.

Michel is paar keer van de baan geraakt met de Racing Lions HPD. Een keer voor mijn neus vol in de muur van start finish. Denk teveel schade daarna.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-03-2015 16:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:50:
Zien juist dat Racing lions GT het goed doet hup hup zit op Schiphol vliegtuig land over 20min wat is te met Racing lions hpd gebeurd ?
Michel (2) spinde bij het uitkomen van T5, kon hem redden maar de #4 reed tegen ons aan.
Daarna kreeg hij snap oversteer bij de laatste bocht en was het klaar.... Nu hebben we een wonder nodig om in de top 8 te eindigen. Kwalificeren op de normale manier zal waarschijnlijk niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
GoT3 is nog schade vrij op wat deuken in de bumper vanwege curbs. Maar op dit moment kunnen we het tempo niet bijbenen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
GoT 1 gaat erg lekker tot nu toe (heel hard afkloppen), ik kon heerlijk met de snelle mensen voor me aanhaken en zonder te pushen hield ik ze bij, vooral door verkeer af en toe kwam ik steeds weer in de draft. Zelfs nog paar rondjes aan de leiding gereden, weer eentje voor op de CV :+

Nu volhouden!!

Jammer van Racing Lions en de rest die schade hebben :(

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 15-03-2015 17:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ja netjes gereden Nick :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Einde race GoT3.

Zelf lichte schade veroorzaakt in ronde 106. Heel lichtjes de ophanging beschadigd, maar genoeg om de auto naar rechts te laten trekken na reparatie

5 rondes later, Esses + HPD = RIP RUF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
8)7 Bob's pedalen stonden opeens los 8)7
Dat kostte 2 plekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wij zijn ook klaar met de C-SPEC. Aangetikt door de Racing Lions FGT in de laatste bocht. Met 8 minuten repairtime en omdat er voor ons niets meer te halen viel zijn we maar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En de Crash van Radicals kost ons de 3de plek overall ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En nu ook nog aangereden :( Jammer...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
We kennen het gevoel :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En NFA :(
Dat wordt hopen dat we de finish halen. Auto is ^@%&^@%#$ en nogmaals gespind en aangereden.

[ Voor 83% gewijzigd door JoepW op 15-03-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zo dat was een echt autosport weekendje. Nu nog even NASCAR kijken op sport1 :)

Het begon allemaal zaterdag ochtend met de NASCAR iRacing Series op Phoenix. Ik trof daar Niel en Dennis in dezelfde split. Een race met veel cautions maar we waren alle drie constant in de top 10 te vinden. Ik had nog een incidentje in turn 4 waar ik een tikje kreeg. Gelukkig kon ik hem redden en zat ik alleen Niel echt in de weg ;)
Bij de laatste pitstop schiet ik mijn pitbox voorbij, krijg hem vervolgens niet in zijn achteruit. Vervolgens heb ik hem nog niet in de eerste versnelling, weer niet erin te krijgen... Verloor een hoop plekken. Toch nog een hoop goed kunnen maken, mede met behulp van de restart countdown van Dennis _/-\o_

in 1080p 60fps

Zaterdag avond de laatste race van de GES. Met een hele goede stint veel plaatsen gewonnen, het leek wel of de andere stil stonden. Nog een erg leuk gevecht met de #10 die steeds goed verdedigde, ik denk dat ie zich helemaal rot heeft gelachen. Ik kon er ook wel van genieten :)
Michel helaas nog een foutje in de laatste stint waarde we de 12de plek verloren. Maar 14de plek was ook zeker mooi.

Dan zondag met de NES in de Ford GT van Racing Lions. Het begon allemaal erg mooi, een hoop concurrenten waren uitgeschakeld en we begonnen ondertussen aan een 4de plek te denken. Helaas schat Robbert de snelheid van een RUF verkeerd in, verliest daarbij de controle. Een aanstormende HPD kan ons niet meer ontwijken en we hebben 9 minuten repairs.
Na Arno neem ik het stuur over.
alarma2nd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:16:
Wij zijn ook klaar met de C-SPEC. Aangetikt door de Racing Lions FGT in de laatste bocht. Met 8 minuten repairtime en omdat er voor ons niets meer te halen viel zijn we maar gestopt.
Excuses! Daar krijg je natuurlijk je race niet mee terug maar ik had de situatie onderschat. :|
[YouTube: http://youtu.be/JcD4B2DrMaI]

Precies een ronde ervoor had ik dezelfde situatie. Overmoedig doe ik het een ronde later bij jullie auto. Echter zit ik er pas echt naast op het instuur moment, "car left" werd nog geroepen door de spotter. De RUF had niet verwacht dat ik ernaast zou zitten en stuurt dus normaal in. Erg vervelende situatie, tijdens het rijden begreep ik niet wat ik nou fout had gedaan en waarom er een 59seconds penalty werd gegeven. Na het zien van de replay werd het me duidelijk. :|

De penalty inlassen ging ook niet helemaal goed :P Arno had even wat technische storing en riep dat we een penalty hadden en dat ik naar binnen moest komen... Nouja op de al 19 minuten repairs die we hadden maakt dat ook niet meer uit :P

Daarna nog heerlijk kunnen rijden, zonder dat ergens omging maar die Ford GT blijft toch een heerlijke bak! Helaas heb ik daar mijn foutloze races in de NES niet kunnen doorzetten en daarbij de race van een ander ook verpest :(

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Pagina: 1 ... 43 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.