Zo dat was een echt autosport weekendje. Nu nog even NASCAR kijken op sport1
Het begon allemaal zaterdag ochtend met de NASCAR iRacing Series op Phoenix. Ik trof daar Niel en Dennis in dezelfde split. Een race met veel cautions maar we waren alle drie constant in de top 10 te vinden. Ik had nog een incidentje in turn 4 waar ik een tikje kreeg. Gelukkig kon ik hem redden en zat ik alleen Niel echt in de weg

Bij de laatste pitstop schiet ik mijn pitbox voorbij, krijg hem vervolgens niet in zijn achteruit. Vervolgens heb ik hem nog niet in de eerste versnelling, weer niet erin te krijgen... Verloor een hoop plekken. Toch nog een hoop goed kunnen maken, mede met behulp van de restart countdown van Dennis
in 1080p 60fps
Zaterdag avond de laatste race van de GES. Met een hele goede stint veel plaatsen gewonnen, het leek wel of de andere stil stonden. Nog een erg leuk gevecht met de #10 die steeds goed verdedigde, ik denk dat ie zich helemaal rot heeft gelachen. Ik kon er ook wel van genieten

Michel helaas nog een foutje in de laatste stint waarde we de 12de plek verloren. Maar 14de plek was ook zeker mooi.
Dan zondag met de NES in de Ford GT van Racing Lions. Het begon allemaal erg mooi, een hoop concurrenten waren uitgeschakeld en we begonnen ondertussen aan een 4de plek te denken. Helaas schat Robbert de snelheid van een RUF verkeerd in, verliest daarbij de controle. Een aanstormende HPD kan ons niet meer ontwijken en we hebben 9 minuten repairs.
Na Arno neem ik het stuur over.
Excuses! Daar krijg je natuurlijk je race niet mee terug maar ik had de situatie onderschat.

[
YouTube: http://youtu.be/JcD4B2DrMaI]
Precies een ronde ervoor had ik dezelfde situatie. Overmoedig doe ik het een ronde later bij jullie auto. Echter zit ik er pas echt naast op het instuur moment, "car left" werd nog geroepen door de spotter. De RUF had niet verwacht dat ik ernaast zou zitten en stuurt dus normaal in. Erg vervelende situatie, tijdens het rijden begreep ik niet wat ik nou fout had gedaan en waarom er een 59seconds penalty werd gegeven. Na het zien van de replay werd het me duidelijk.
De penalty inlassen ging ook niet helemaal goed

Arno had even wat technische storing en riep dat we een penalty hadden en dat ik naar binnen moest komen... Nouja op de al 19 minuten repairs die we hadden maakt dat ook niet meer uit
Daarna nog heerlijk kunnen rijden, zonder dat ergens omging maar die Ford GT blijft toch een heerlijke bak! Helaas heb ik daar mijn foutloze races in de NES niet kunnen doorzetten en daarbij de race van een ander ook verpest