iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.825 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
estrion schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:46:
[...]

bedankt voor de info.

vervolg vraagje dan. weet iemand al welke tracks als eerste komen in het volgende seizoen voor zowel road als oval ? of waar ik deze info kan vinden. kom er via de member site niet achter / niet kunnen vinden.
Hier vind je alle officiele info: http://members.iracing.com/jforum/forums/show/605.page

Als je je op dit forum abonneert ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag!

Mijn naam is Wesley en ben sinds kort weer begonnen met iRacing. Begin vorig jaar toch eens een maandje hiermee aan het stoeien geweest maar door tijdgebrek niet meer opgepakt. Nu er iets meer tijd vrij kwam, en iRacing middels talloze e-mails duidelijk maakte dat het nu toch wel interessant was om een 3 maanden abbo af te sluiten, hiermee akkoord gegaan. En wat is het toch eigenlijk leuk om te doen.

Ben zeker nog niet helemaal thuis in het hoe en wat, en ook niet wat rijden betreft, maar ik heb er heel veel lol aan. Zodoende dit topic weer gevonden en na het lezen van de OP al weer wat wijzer geworden, hulde hiervoor overigens.

Ik ga nu proberen een volledig seizoen in de MX5 te rijden, wat een kleine uitdaging kwa tijdsindeling is maar ik ga mijn best doen. Wil vooral een goede basis neerleggen om zo in de toekomst langzaamaan door te stromen naar het wat snellere werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Welkom naamgenoot. Ik zie op je profiel dat ik erg mijn best moet gaan doen als ik de beste Wesley van GoT iRacing wil zijn. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Wes46 op 09-03-2015 13:57 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/got-teamspeak.pngAfbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/Monday-MADness.gif

We willen vanavond tijdens de Monday Madness de nieuwe TeamSpeak (TS) server testen.
Het is nog maar een test-versie, want we gaan uiteindelijk 2 TS-servers opzetten.

Eén voor regulier gebruik voor de GoT-iRacers met alle kanalen die ook op de huidige server zitten. Enkel zal het gebruik (waarschijnlijk) gekoppeld gaan worden aan je gebruikers account op de nieuwe nog te ontwikkelen GoT rijders database.

En een tweede server voor de grotere evenementen (GES, Finales, etc.) die wij organiseren. Op die server kunnen we dan bijvoorbeeld per team een kanaal aanmaken en bv ook de broadcasters eigen kanalen geven.

De huidige server is dus een test versie met 1 kanaal (Monday Madness).
Het adres van de nieuwe server is: ts.got-racing.eu
En heeft hetzelfde wachtwoord als onze andere server: got_iracing_only

Als vanavond e.e.a. niet goed functioneert dan kunnen we zonder probleem weer terug naar onze 'oude' server. Na vanavond zal de server weer even buiten gebruik gaan.

Alle details van Monday Madness zijn hier te vinden: http://www.got-racing.eu/wp/?p=916

De uitslagen van de 3 Hour Skippy Enduro staan op de site en op het iRacing forum.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 09-03-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:34

Niellie41

[object Object]

Als je de huidige Silverado hebt, krijg je iRacing credits.
As most of you know, we should have two new race vehicles for our fixed and open Class C (Camping World Truck) Series.

The NASCAR Chevrolet Silverado Camping World Truck and the NASCAR Toyota Tundra Camping World Truck. Both will be for sale at the normal price of $11.95 each. However anyone that purchased the existing Chevy Silverado in the last 90 days will get a full of credit of $11.95 deposited in their account. Additionally anyone that bought the existing Chevy 90 days and prior to that will receive a credit or $5. So anyone that owns it currently will get some type of credit either full credit of $5. The credits can be used anyway you want on the iRacing service. The credits will not be done until the build which as of now will be on Wednesday of this week.

The Existing or "Old" Chevy Silverado will no longer be used in the normal official Series. It will be renamed to include the wording circa 2013 and the price dropped to $5. Old Chevy: Chevy Silverado - circa 2013. Price $5

Thanks and have a great season!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
De build komt waarschijnlijk pas op woensdag.

En volgens mij kan iedereen nu de oude truck (Silverado) kopen en krijgt dan woensdag het geld terug? Tenminste zo lees ik het... er staat nergens dat je de nieuwe moet kopen om dat geld terug te krijgen.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/3303373.page

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:50
Klopt, je kan nu gratis de oude Silverado kopen.
Hebt er weinig aan behalve een hele enkele keer hosted, maar toch.

*Edit: Als je echter discount krijgt omdat je al genoeg dingen bezit, dan koop je 'm voor bijvoorbeeld 8,99 dollar en krijg je volgende week 11,99 op je account. WINST!!! _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door gtrNL op 09-03-2015 17:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vandaag nog racen? :p Maar ik had em al.

Ik host nog even snel een NES practice van 6-8 (onze tijd) omdat ik morgen niet kan, gewoon publiekelijk zodat er wat traffic is (dat namelijk nog niet echt goed geoefend).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:59:
Alle details van Monday Madness zijn hier te vinden: http://www.got-racing.eu/wp/?p=916
RUF sessie dus idd om halfacht? Ik vraag het nog even na ikv de verandering naar zomertijd.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fuelke schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:24:
[...]

RUF sessie dus idd om halfacht? Ik vraag het nog even na ikv de verandering naar zomertijd.
Bij ons is er nog niets veranderd. Alleen de VS zijn ze nu naar zomertijd gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:11
gtrNL schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:44:
Klopt, je kan nu gratis de oude Silverado kopen.
Hebt er weinig aan behalve een hele enkele keer hosted, maar toch.

*Edit: Als je echter discount krijgt omdat je al genoeg dingen bezit, dan koop je 'm voor bijvoorbeeld 8,99 dollar en krijg je volgende week 11,99 op je account. WINST!!! _/-\o_
En als je de nieuwe pas koopt wanneer je ook wat andere zaken koopt, krijg je ook weer korting op de nieuwe!

Ik vind dit een erg nette oplossing, want ik wist niet dat de nieuwe er aan kwam, toen ik 2 weken geleden de oude silverado kocht.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Build komt woensdag van 14 tot 18 uur.
New season build deployment. Infrastructure upgrades.

EDT
Wednesday 2015-03-11 0300 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2015-03-11 0900 Service Unavailable
Wednesday 2015-03-11 1300 Service Restored

UTC
Wednesday 2015-03-11 0700 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2015-03-11 1300 Service Unavailable
Wednesday 2015-03-11 1700 Service Restored

AEST
Wednesday 2015-03-11 1700 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2015-03-11 2300 Service Unavailable
Thursday 2015-03-12 0300 Service Restored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:18

BM

Moderator Spielerij
Is ie na 18 uur weer weg?

/flauw

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:09
Weer een G27 defect is de tweede al binnen 3 en een halve maand. Zijn die stuurtjes nou zo slecht of heb ik gewoon pech.

De stuur wordt niet meer erkend door Windows. Ik heb de driver er al opnieuw opgezet en op mijn laptop geprobeerd alle 2 krijg ik de zelfde melding.

Afbeeldingslocatie: http://image.alwinkloosterman.nl/image.php?di=BNEL

Gaat dus ook weer retour zit ik weer een week zonder stuur.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
kan ok aan het stekkertje liggen. signaal van "HOI, IK BEN EEN G27!!" komt niet aan bij je PC :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Heb hem al open gemaakt en de kabel doorgemeten en die is goed gelijk ook de weerstanden gemeten die er zitten en hun werk doen als zekering die zijn ook nog intact zo ver ik kan meten gaat alles goed tot aan de usb controller chip dus ik denk dat die defect is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
windows 8? :)

/edit: chinees opwarmen, eten, en ik ben er ook :)

[ Voor 67% gewijzigd door -PassY- op 09-03-2015 20:11 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
-PassY- schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:10:
windows 8? :)

/edit: chinees opwarmen, eten, en ik ben er ook :)
Ja mijn eigen PC is win 8.1 maar heb gisteren op win 7 gereden dat ging mooi en wil hem vanmiddag weer gebruiken op win 8.1 en nu werkt hij niet meer. Op mijn laptop ook gestest en die draait op win 10.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-10 08:06
@ Ruud:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QyD0DRQiJX8]

Ik snap niet waarom je voor mij de pit uit komt en dan op zo'n manier aan de kant denkt te gaan... Maargoed het is Monday Madness en ik lach me rot.

[ Voor 63% gewijzigd door glnk op 09-03-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
SkullboyNL schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:09:
[...]

Ja mijn eigen PC is win 8.1 maar heb gisteren op win 7 gereden dat ging mooi en wil hem vanmiddag weer gebruiken op win 8.1 en nu werkt hij niet meer. Op mijn laptop ook gestest en die draait op win 10.
ik had precies het zelfde gehad toen ik de switch naar W8 deed.

http://blogs.msdn.com/b/u...tedly-r-a-post-title.aspx

Beetje regedit, maar ik ga er vanuit dat er wel wat tweaker in je zit :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
-PassY- schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:19:
[...]

Ik probeer vanavond wel even wat maar denk dat het niet helpt. Omdat hij opeens defect is. Maar je hoort het van me albast bedankt voor de link

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Elke keer wanneer iRacing een nieuwe versie van een auto/baan uitbrengt, vragen veel mensen zich af waarom ze moeten betalen voor een update. Tony heeft een post geplaatst waarbij hij een beetje uitleg geeft hoe het zit met de licenties van auto's en waarom je moet betalen voor sommige updates van auto's.
understand Dion. I get it and where you are coming from. I do get that you invested in the car for the series and it would be nice if that was it forever. But, fact is you don't own it and we don't own the license rights either. We licensed the old car just like we had to pay for a new license for the new car to both Chevy and Toyota for the new versions. Then, I will not go into all that goes into it, we had to build them both from scratch and have a dozen other costs as well associated directly with these cars. They are new cars in every way. We could have just stayed with the old car and never changed but it does not seem that is what the majority of people want, what we want and frankly not what our partner NASCAR wants who we also need to pay for their license.

Try and forget about the manufacturer name. If we replaced one F1 car from xyz manufacturer to another one you might think about it differently. Same with replacing a Ford to a Toyota or something. It is a same thing replacing a Chevy to a Chevy.

Ideally everything could be part of the subscription but those fees do not come close to paying for our overhead. Therefore some other model or pricing would need to exist. Not going to get into that discussion on our forums however.

We launched the Chevy Truck in 2010 or 2011 I believe. Forgetting about volume discounts, credits & promotions which most people use to some degree, with the minimum $5 credit to everyone the total cost of the car you purchased will be $6. If you have been a member and stay a member the cost of the car, again before all the discounting will be little over $1 per year. That might just about cover our direct download, service, transaction and license fees for the car per year with a little left over hopefully.

Not trying to call you out, thanks for asking, as I said I might think the same way so it is a good opportunity to try and give a little sense of why we charge for a new car that "replaces" an old car but we do try and be more than fair.
Tony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
glnk schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:17:
@ Ruud:

[video]

Ik snap niet waarom je voor mij de pit uit komt en dan op zo'n manier aan de kant denkt te gaan... Maargoed het is Monday Madness en ik lach me rot.
En ik snap niet dat je gewoon vol iemand ramt terwijl je met je Spec Racer weer in de goede rijrichting wilt gaan nadat je gespint bent.......maargoed,, het was Monday Madness en ik lach me rot.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Ericjooo schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:52:
[...]

En ik snap niet dat je gewoon vol iemand ramt terwijl je met je Spec Racer weer in de goede rijrichting wilt gaan nadat je gespint bent.......maargoed,, het was Monday Madness en ik lach me rot.....
Jup het was weer leuk, no hard feelings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
-PassY- schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:19:
[...]

Is niet gelukt op win 7 ziet hij hem ook niet meer. Helaas dus wel dood. Vind het wel een kwalijke zaak van Logitech dat er binnen 4 maand 2 stuurtje kapot gaan. (Wat ik nog erger vind dat ik weer anderhalve week zonder zit.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

SkullboyNL schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:24:
[...]

Is niet gelukt op win 7 ziet hij hem ook niet meer. Helaas dus wel dood. Vind het wel een kwalijke zaak van Logitech dat er binnen 4 maand 2 stuurtje kapot gaan. (Wat ik nog erger vind dat ik weer anderhalve week zonder zit.)
Ik reed hiervoor met een G25. Heb ondertussen een G25 geleend van mijn huisgenoot. Die zijn al zeker 4 jaar oud en geen iddues mee. En ik kan zeggen dat die G27 ondertussen wel redelijk wordt belast. Ik vrees een one-off?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
w4rguy schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:43:
[...]

Ik reed hiervoor met een G25. Heb ondertussen een G25 geleend van mijn huisgenoot. Die zijn al zeker 4 jaar oud en geen iddues mee. En ik kan zeggen dat die G27 ondertussen wel redelijk wordt belast. Ik vrees een one-off?
Wat ik lees moeten het wel goeie stuurtjes zijn. Dus zal wel toeval zijn dat ik net 2 minder goede stuurtjes heb gekregen. Maar ga morgen Logitech even lastig vallen aan de telefoon misschien kunnen ze wat voor me regelen dat ik wat sneller weer kan rijden.

En ik snap best dat er een uitval is in hun producten alleen vind ik het wel jammer voor me zelf dat ik daar net 2 van heb.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:14
Ja dat zuigt idd. Mijn eerste Thrustmaster T300 kwam al defect aan en de 2e na een paar testronden. Gelukkig allebei terug kunnen sturen onder de wet "koop op afstand", want anders had ik ook steeds lang kunnen wachten. De 3e houdt het gelukkig al een paar maanden vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Van FB geplukt:
We are going to try something a little different tomorrow (Tuesday) and stream a race or two from Monza at http://www.twitch.tv/iracing
Not sure of the exact time yet, it gets a little busy here in the office on build weeks, but we'll post when we go live. You can also follow us on Twitch and receive notifications when a stream goes live.
This will be a great opportunity to see what the track looks like before we release it later this week.
Bron: https://www.facebook.com/iracing/posts/10153135069496085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Waarom ben ik ineens uit de league JoepW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Had het op het forum al gezien inderdaad, leuk idee vind ik, leuker dan een filmpje maken. Maar zal wel laat in de avond zijn voor ons..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:09:
[...]

Had het op het forum al gezien inderdaad, leuk idee vind ik, leuker dan een filmpje maken. Maar zal wel laat in de avond zijn voor ons..
Dan lig ik idd denk ik op 1 oor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Dan post ik het hier maar. Wat vinden jullie hiervan?:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Yi2CybsdoJ8]

@ 50sec in de video raak ik Rudy net aan waardoor hij totaal door het lint ging en mij expres van de baan probeerde te rijden in de bocht erna.

Wat bezielt je, Rudy?

[ Voor 21% gewijzigd door glnk op 10-03-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 15:12

Arfman

Drome!

Ik denk dat Rudy het zat was nadat jij hem voor de tien miljoenste keer aantikte.

Slechte retaliation attempt trouwens, bij mij was je uit de map gevlogen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Arfman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:39:
Ik denk dat Rudy het zat was nadat jij hem voor de tien miljoenste keer aantikte.

Slechte retaliation attempt trouwens, bij mij was je uit de map gevlogen.
Er was helemaal geen contact, niet eens een 0x. Ook niet eerder in deze race. Het voorval bij 0:50 sec was het enige... En dat was zo klein dat hij er nauwelijks wat van merkte (te zien aan zijn stuurbeweging). Ruim erna krijgt hij overstuur door de heuvel.

[ Voor 15% gewijzigd door glnk op 10-03-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
glnk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:33:

[video]

@ 50sec in de video raak ik Rudy net aan waardoor hij totaal door het lint ging en mij expres van de baan probeerde te rijden in de bocht erna.

Wat bezielt je, Rudy?
Denk dat dit de bekende druppel was, overigens vind ik nogsteeds niet dat je mensen bewust de baan af moet proberen te rijden. JIJ dus ook niet in de race hierna en Eric ook niet.

maar als je elke week, maar dan ook echt ELKE WEEK (tenzij je de week daarvoor een waarschuwing hebt gehad) iemand eraf rijd, komt er een moment waarop men het niet meer pikt.

Die actie met de RUF was ook compleet onnodig, je beukt hem gewoon van de baan terwijl hij ruimte genoeg laat voor je. je blijft gewoon lekker op het gas en ramt hem... end of story.

In de Ford Spec racer heb ik even je eerste 2 rondjes gekeken. Dat is echt niet normaal hoe je daar rijd. en later in de race een beetje klagen dat het wel een destruction derby lijkt.

3 races op 1 avond waarop je mensen gewoon van de baan rijdt/hun race eindigt. En dan vraag je je af waarom iemand het zat is....

[ Voor 4% gewijzigd door themac1983 op 10-03-2015 09:46 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:49

Hoogie2004

Whohooooo

glnk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:33:

[video]

Wat bezielt je, Rudy?
Tja, eerlijk, dit hoort gewoon niet. Ook na tig incidenten met iemand hoor je je hier niet toe te laten verleiden.

Ik ben het wel eens met de rest dat je zelf nogal onbesuisd rijdt (en dan druk ik me voorzichtig uit), houd er rekening mee dat niet iedereen zijn wagen zo goed onder controle heeft als jou. Dat gezegd zorgt de reputatie ervoor dat mensen minder rekening houden met jou, wat weer resulteert in meer incidenten... Je ziet het, een neergaande spiraal tot de maat een keer vol is.

Heel eerlijk, vind ik dat deze discussie te vaak gevoerd word... Imho mag je in de maandag-races best wat voorzichtiger rijden, wat je daarbuiten doet boeit me niet.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
themac1983 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:45:
[...]

Denk dat dit de bekende druppel was, overigens vind ik nogsteeds niet dat je mensen bewust de baan af moet proberen te rijden. JIJ dus ook niet in de race hierna en Eric ook niet.

maar als je elke week, maar dan ook echt ELKE WEEK iemand eraf rijd, komt er een moment waarop men het niet meer pikt.

Die actie met de RUF was ook compleet onnodig, je beukt hem gewoon van de baan terwijl hij ruimte genoeg laat voor je. je blijft gewoon vol op het gas en ramt hem... end of story.

In de Ford Spec racer heb ik even je eerste 2 rondjes gekeken. Dat is echt niet normaal hoe je daar rijd. en later in de race een beetje klagen dat het wel een destruction derby lijkt.

3 races op 1 avond waarop je mensen gewoon van de baan rijdt/hun race eindigt. En dan vraag je je af waarom iemand het zat is....
Hier nogmaals de actie met de RUF in de race ervoor waar jij het over hebt:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QyD0DRQiJX8]

Hij remde abrupt af bij de exit van een bocht (waar je het zeker niet verwacht) en ik probeer hem nog te ontwijken (wat duidelijk te zien is) maar door een ghost contact gaat hij toch nog van de baan.

Sorry hoor, maar ik noem dat niet iemand van de baan af beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
zie jij remlichten die ik niet zie? hij gaat gewoon niet meteen op het gas.

Ik ga overigens niet WEER deze discussie voeren. je weet hoe ik erover denk. iedereen was gister fout bezig. en je weet welke verklaring ik eraan geef, alleen Rudy (en Eric) kunnen verder toelichting geven over hun acties.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:49

Hoogie2004

Whohooooo

glnk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:49:
[...]

Hier nogmaals de actie met de RUF in de race ervoor waar jij het over hebt:
[video]

Hij remde abrupt af bij de exit van een bocht (waar je het zeker niet verwacht) en ik probeer hem nog te ontwijken (wat duidelijk te zien is) maar door een ghost contact gaat hij toch nog van de baan.
Tja, je hebt zelf ook een klein momentje daar.. Waarom, in een fun-race, met alle geweld en risico daar proberen in te halen... Je ziet dat er een fout gemaakt word, je kunt er ook voor kiezen om iets in te houden en een veiligere inhaalmanoeuvre te plaatsen, of in ieder geval te zorgen dat je hem niet raakt door hem de ruimte te geven aan de buitenkant.

Kijk eens naar de replay van een willekeurige andere rijder in dit soort situaties, ik denk dat 90% van de mensen in het tournament in dit soort situaties een andere veiligere oplossing kiest... (kijk voor de grap eens naar de eerste 5 rondjes F1 van mij ofzo, hoe vaak dat ik niet ruimte gaf daar...) Dan kost het maar een plek (of je wint er niet direct 1), maar je kunt wel beide door, iets dat volgens mij bevorderlijk is voor iedereens plezier.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
themac1983 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:52:
zie jij remlichten die ik niet zie? hij gaat gewoon niet meteen op het gas.

Ik ga overigens niet WEER deze discussie voeren. je weet hoe ik erover denk. iedereen was gister fout bezig. en je weet welke verklaring ik eraan geef, alleen Rudy (en Eric) kunnen verder toelichting geven over hun acties.
Hij gaat niet op het gas om mij op die manier voorbij te laten. Dus hij mindert abrupt snelheid waar je het niet verwacht... Dat is het punt.

De laatste race in de Spec Racer was overigens vooral chaotisch vanwege de eigenschappen van die auto. Op de baseline setup trekt het al dwars als je ook maar licht een bocht inremt. Dat was even wennen.

[ Voor 15% gewijzigd door glnk op 10-03-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
glnk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:49:
Wat ik niet zo begrijp: hij neemt de bocht niet lekker, jij bent hem aan het inhalen maar je gaat er toch super dicht achter zitten (blijkbaar). Kan dat niet met wat meer veiligheidsmarge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het met de anderen eens dat deze mislukte poging niet kan. Het was bij mij wel de druppel, heel de race voorzichtig gedaan en dan weer contact.

Het zou voor jou een signaal moeten zijn dat ik dat echt niet waardeer. Wat je vervolgens in de srf race doet, nadat je eigen race verziekt is door contacts mij opzoeken en eraf rijden is natuurlijk hardstikke terecht... In jouw beleving.

Vind het jammer, want ik vind het normaal erg leuk tegen snellere mannen te rijden, maar dan moet er wel wederzijds respect zijn op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Heren,

Dienen dit soort discussies niet buiten het forum plaats te vinden? Zoek elkaar even op in een DM en laten we de sfeer in het topic goed houden alsjeblieft.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:09:
[...]
Ben het met de anderen eens dat deze mislukte poging niet kan. Het was bij mij wel de druppel, heel de race voorzichtig gedaan en dan weer contact.

Het zou voor jou een signaal moeten zijn dat ik dat echt niet waardeer. Wat je vervolgens in de srf race doet, nadat je eigen race verziekt is door contacts mij opzoeken en eraf rijden is natuurlijk hardstikke terecht... In jouw beleving.
Terecht of niet, dat was niet anders dan wat jij probeerde op Brands Hatch... Dan zie je zelf ook eens hoe dat is.
Vind het jammer, want ik vind het normaal erg leuk tegen snellere mannen te rijden, maar dan moet er wel wederzijds respect zijn op de baan.
Wederzijds respect inderdaad. Vind je nou echt dat het miniscule tikje op Brands Hatch (wat niet expres was overigens) reden is om mij van de baan te rijden? Dat je daardoor uberhaupt getriggert wordt en het als 'de laatste druppel' ziet zegt al genoeg over jouw mentaliteit...

Maargoed hierdoor ben ik dus verwijdert van de league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:18

BM

Moderator Spielerij
Ik weet wel vrij zeker dat dat ene tikje niet de reden was van de actie, maar dat de voorgeschiedenis tussen jou en een aantal andere rijders daar ook (een boel) mee te maken heeft. Dat lijk jij hier echter compleet buiten beschouwing te laten.

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 10-03-2015 11:09 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
kunnen we dit prive houden en dat de GOT oprichters hier dan een PM van maken.

dit lijkt me hier van een puberale niveau te worden van hij was eerst en blabla...

Ontopic:

na zondag gaan we PM starten voor 12h van sebring. Wie wou er nu meedoen met het GOT team ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
dabelg schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:16:

dit lijkt me hier van een puberale niveau te worden van hij was eerst en blabla...

Ontopic:

na zondag gaan we PM starten voor 12h van sebring. Wie wou er nu meedoen met het GOT team ?
het 4x team heeft zelfs al een V2 setup :D we gaan met 3 man rijden.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ontopic:

Ik doe mee!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik wil wel mee genomen worden in de PM in ieder geval als ik mee mag doen ;) Maar ik weet nog niet 100% zeker of ik kan, dat is nog wat te ver weg. Als jullie al te veel mensen voor de GT3 hebben (neem aan dat dat weer de auto wordt?) wil ik ook best in de HPD mee doen in een apart team anders.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik moet nog eens spreken met mijn team, maar ik wil eventueel ook wel meedoen aan de 12u met GoT. GT3 of HPD maakt me niet uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik wil wel meedoen in de pm groep.
Joris ik zoek nog 1 iemand om mee te rijden.
Tenminste als mijn stuur dan weer terug is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 22:09

Phydomir

Dennis

Die PM draad bestaat toch nog? Alleen even een andere naam.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Nadat de eerste 2 races niet zo fantastisch voor mij gingen was de laatste race wel een succes voor mij. Van de 17e plek naar de 2e plek kunnen klimmen. Zelfs nog de snelste ronde tijd gezet tijdens de race zag ik in de resultaten. Weer een video gemaakt van deze race, vol met actie deze keer:

Heeft iemand trouwens nog tips wat kan doen om mijn opname te verbeteren? Tijdens het racen heb ik geen last dat het beeld schokt, maar in de opname zie je dat achteraf wel. Ik gebruik nu OBS.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk

Ja dat is het niveau hier inderdaad. Op PM's wordt niet eens gereageerd door de league admins... Niemand zegt mij waarom ik nu verwijdert ben. Wie heeft mij eigenlijk verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kan me zo voorstellen dat er gewoon gewerkt wordt en dat men hier nog op terug zal komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Phydomir schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:41:
[...]

Die PM draad bestaat toch nog? Alleen even een andere naam.
wist niet dat het kon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Oh, dat kan ook niet. Maar ik zou gewoon daar in verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beste Dave,

Om aan iedereen duidelijk te maken waarom we tot het besluit zijn gekomen om jou uit de GoT League te verwijderen eerst een korte geschiedschrijving.

Op 6 januari jl. hebben we als coördinatie-groep een DM aan jou gestuurd. Hier de complete inhoud van onze DM aan jou:
Beste Dave,

De laatste races valt het ons op dat je er een behoorlijk agressieve rijstijl op nahoudt en dat je geregeld geen rekening houdt met de fun factor van onze league. Onze League is met name ook bedoeld voor de mindere rijders. Je begint inmiddels een naam te krijgen binnen de league en mensen voelen zich genoodzaakt om je uit de weg te springen om te vermijden dat ze worden aangereden, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

In het kort lijkt het alsof je geen rekening houdt met de grote verschillen aan snelheid van onze reguliere rijders, maar met iedereen net zo agressief raced als je in een veld met allemaal top rijders zou doen in een belangrijke race. Je eist bochten op door zeer laat te remmen en andere rijders druk je geregeld daarbij van de baan. Ook deel je geregeld tikjes uit die soms goed aflopen, maar vaak ook niet. Het iRacing schademodel is daar overigens ook niet voor geschikt. We weten allemaal dat je heel snel bent, maar laat ook eens zien dat je rekening kan houden met mensen die niet zo snel zijn.

We snappen ook wel dat er fouten gemaakt worden, vooral ook door de langzamere rijders, maar daar kun jij prima rekening mee houden, net zoals de rest dat doet. Onze league is niet bedoeld om kostte wat kost te willen winnen en draait voornamelijk om de fun. Leven en laten leven. Dat wil niet zeggen dat er niet gevochten mag worden, maar je rijstijl is gewoon te agressief en beïnvloed het plezier van alle andere rijders, en dat willen we voorkomen. Jij bent ook wel eens het slachtoffer van een agressieve actie, vooral vooraan in het veld, maar we hebben het gevoel dat je dit zelf uitlokt en dat er gewoon op een normale manier gevochten kan worden, waarin een klein tikje soms niet te vermijden is maar niet meteen opgevolgd hoeft te worden met een wraak actie.

De races gisteravond met de MX-5 op Barber, waarin je (onder andere) uiteindelijk Joep opzettelijk aanreed, zijn voor ons de reden om je een officiële waarschuwing te geven en je te vragen om je rijgedrag in onze league aan te passen naar een rustigere rijstijl die leven en laten leven beter benaderd.
Indien je dat niet kunt of wilt zullen we ons genoodzaakt zien om je bij herhaling te verwijderen uit de GoT League. We willen liever niemand de toegang tot de league ontzeggen, maar als er sprake is dat mensen niet meer mee willen doen omdat er te agressief gereden wordt dan is dat voor ons de druppel en dan moeten we daar iets aan doen. We snappen dat je niet alles met opzet doet, maar er zijn in elke race tot nu toe wel een aantal incidenten geweest waar jij steeds bij betrokken bent waar je gewoon te agressief rijdt naar onze mening en naar ons idee van het de bedoeling van de league.

We hopen dat je snapt wat we bedoelen en als je je rijgedrag aanpast ben je de volgende keer weer gewoon welkom.

Groeten,
De league organisatie (Koen, Robbert, Jos, Pascal, Joep en Nick)
Dit resulteerde in een reactie die inging op het door Joep te weinig ruimte laten bij het uitkomen van een bocht en of Joep daar ook een waarschuwing voor kreeg en druk gestrooi met 'bewijs'-video's. We hebben deze discussie enkele DM's laten duren en er verder niet meer op gereageerd in de hoop dat de boodschap duidelijk was.

Nu dan naar het heden.

Na twee maanden hebben we gisteravond dan ook helaas moeten constateren dat de boodschap niet is overgekomen en hebben we als coördinatie-groep besloten om jou te verwijderen uit de GoT-League.

In de afgelopen 3 jaar van ons bestaan hebben overigens al diverse malen andere rijders aangesproken op hun rij-gedrag altijd met het gewenste resultaat.

Dit is dan ook de eerste keer dat we überhaupt een rijder verwijderen uit de League om zijn rij-gedrag en we hopen dat het ook de laatste keer is.

Vriendelijke groeten,
De GoT coordinatiegroep (Koen, Robbert, Jos, Pascal, Joep en Nick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
JoepW schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:39:

[...]

Dit resulteerde in een reactie die inging op het door Joep te weinig ruimte laten bij het uitkomen van een bocht en of Joep daar ook een waarschuwing voor kreeg en druk gestrooi met 'bewijs'-video's. We hebben deze discussie enkele DM's laten duren en er verder niet meer op gereageerd in de hoop dat de boodschap duidelijk was.
Dat jij jezelf nog serieus neemt. Je reed mij van de baan en dan noem je mij te aggressief? Omgedraaide wereld.
JoepW schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:39:
Nu dan naar het heden.

Na twee maanden hebben we gisteravond dan ook helaas moeten constateren dat de boodschap niet is overgekomen en hebben we als coördinatie-groep besloten om jou te verwijderen uit de GoT-League.

In de afgelopen 3 jaar van ons bestaan hebben overigens al diverse malen andere rijders aangesproken op hun rij-gedrag altijd met het gewenste resultaat.

Dit is dan ook de eerste keer dat we überhaupt een rijder verwijderen uit de League om zijn rij-gedrag en we hopen dat het ook de laatste keer is.

Vriendelijke groeten,
De GoT coordinatiegroep (Koen, Robbert, Jos, Pascal, Joep en Nick)
Wat heb ik gisteravond nou misdaan? Ik heb Rudy terug gepakt in de laatste race nadat hij mij expres van de baan probeerde te rijden op Brands Hatch en het nog toegaf ook, zie screenshot van de chat. Verder kun je mij niets aanrekenen van gister.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14361078/rudy.png

Ik snap heel goed dat je achter je maatjes wil staan en mij voor het gemak overal de schuld van geeft maar de feiten zijn compleet anders ;)

[ Voor 4% gewijzigd door glnk op 10-03-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

rudy verdient ook een ban voor expres proberen te wrecken

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
BruceLee schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:15:
rudy verdient ook een ban voor expres proberen te wrecken
Nee dat kan niet, die krijgt special treatment. Top admins he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glnk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:19:
[...]

Nee dat kan niet, die krijgt special treatment. Top admins he. ;)
Bedoel je met die special treatment dat ik net zo'n PM heb als jij in januari hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rudy en Eric hebben ook een waarschuwing gehad, net als Dave. Het verschil is dat Dave er niks mee doet. Ook ik vind met opzet iemand eraf rijden niet kunnen, maar de hoofd oorzaak ben jij gewoon Dave, daar kunnen we nog maanden over discussieren maar we weten allebei dat dat geen zin heeft, dus we zijn er gewoon klaar mee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:20:
[...]

Bedoel je met die special treatment dat ik net zo'n PM heb als jij in januari hebt ontvangen?
Oh dus je hebt al een waarschuwing gehad? Dus jij ligt nu ook uit de league?
NickThissen schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:21:
Rudy en Eric hebben ook een waarschuwing gehad, net als Dave. Het verschil is dat Dave er niks mee doet. Ook ik vind met opzet iemand eraf rijden niet kunnen, maar de hoofd oorzaak ben jij gewoon Dave, daar kunnen we nog maanden over discussieren maar we weten allebei dat dat geen zin heeft, dus we zijn er gewoon klaar mee.
Kijk die video nog maar een keer dan. De contact in de laatste bocht werd niet eens geregistreerd als 0x of 4x. Dat was echt niks..

[ Voor 50% gewijzigd door glnk op 10-03-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Die heeft hij denk ik, gister ontvangen.
glnk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Oh dus je hebt al een waarschuwing gehad? Dus jij ligt nu ook uit de league?

[...]

Kijk die video nog maar een keer dan. De contact in de laatste bocht werd niet eens geregistreerd als 0x of 4x. Dat was echt niks..

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Snap je het nou gewoon echt niet? Het gaat niet om die ene contact, het gaat niet om die ene race, het gaat niet eens om dit seizoen. Toen we voor het eerst wat grotere races gingen organizeren hebben we je al een keer een disqualificatie gegeven. Je bent nog steeds de enige waar we dat ooit bij hebben gedaan. Toen ben je voor zover ik me kan herinneren boos weg gegaan en hebben we je een hele tijd niet gezien. Nu doe je weer mee (en dat vonden we helemaal prima overigens) en is het bijna elke race weer raak. Er wordt links en rechts geklaagd over jou rij gedrag, en ALLEEN jou rij gedrag. Er doen genoeg mensen mee die net zo snel zijn en daar hebben we nooit problemen mee gehad. Het feit dat er ook races bij zijn waar het wel goed gaat geeft mij alleen maar aan dat je het prima kan maar gewoon niet wil. Dat merk ik ook aan reacties in de race (om maar even op gisteravond terug te komen); het roepen van "move move" in de voice chat of het typen "ik heb er een in de muur gezet haha". Je had ook kunnen typen "Sorry Eric, ik had niet verwacht dat je daar zou liften, volgende keer kijk ik wat beter uit maar misschien had je beter dit of dat kunnen doen". En nu ga ik weer individuele feitjes op noemen die je vast allemaal met video's en screenshots tegen gaat werken, maar het gaat om het geheel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Waar is het popcorn smiley!

beste dat ik ervan kan maken is dit B)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:29:
Waar is het popcorn smiley!

beste dat ik ervan kan maken is dit B)
Ik zou zeggen, kies er een uit.
Deze is mijn persoonlijke favoriet.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 10-03-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

"If you think the whole world is crazy, maybe you're the asshole".

Lijkt me verder verstandig om dit "gevecht" in een DM draadje te doen om hier de sfeer niet onnodig verder te verzieken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

het is jammer dat sommige mensen zo onbekwaam zijn dat ze midden in een bocht opeens gaan stilstaan wat compleet onnodig is,en dan nog gaan huilen ook dat ze geraakt worden op hun achterkant, en dan de ander proberen te wrecken. mensen die zo inconsistent rijden zijn gewoon een gevaar om in te halen.
en dan kan het wel eens mis gaan.....

Sommige mensen zijn gewoon de grootste malloten en vinden het raar dat dingen fout gaan terwijl ze zelf niet eens weten waar ze mee bezig zijn en de vreemdste acties uithalen.
( en dit is in het algemeen bedoelt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mooi stukje zelfreflectie BruceLee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

haha grapjas :D

dat voegt niks toe...

[ Voor 122% gewijzigd door BM op 10-03-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:34:
[...]

Ik zou zeggen, kies er een uit.
Deze is mijn persoonlijke favoriet.
MEME=!Smiley

Smiley=cool

Meme=slechtste wat het internet heeft voortgebracht :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
NickThissen schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:29:
Snap je het nou gewoon echt niet? Het gaat niet om die ene contact, het gaat niet om die ene race, het gaat niet eens om dit seizoen. Toen we voor het eerst wat grotere races gingen organizeren hebben we je al een keer een disqualificatie gegeven. Je bent nog steeds de enige waar we dat ooit bij hebben gedaan. Toen ben je voor zover ik me kan herinneren boos weg gegaan en hebben we je een hele tijd niet gezien. Nu doe je weer mee (en dat vonden we helemaal prima overigens) en is het bijna elke race weer raak. Er wordt links en rechts geklaagd over jou rij gedrag, en ALLEEN jou rij gedrag. Er doen genoeg mensen mee die net zo snel zijn en daar hebben we nooit problemen mee gehad. Het feit dat er ook races bij zijn waar het wel goed gaat geeft mij alleen maar aan dat je het prima kan maar gewoon niet wil. Dat merk ik ook aan reacties in de race (om maar even op gisteravond terug te komen); het roepen van "move move" in de voice chat of het typen "ik heb er een in de muur gezet haha". Je had ook kunnen typen "Sorry Eric, ik had niet verwacht dat je daar zou liften, volgende keer kijk ik wat beter uit maar misschien had je beter dit of dat kunnen doen". En nu ga ik weer individuele feitjes op noemen die je vast allemaal met video's en screenshots tegen gaat werken, maar het gaat om het geheel.
Ik ben gewoon een eikel dat weet ik ook wel. Ik heb weinig respect voor mensen die geen respect voor mij hebben. Een voorbeeld; als een backmarker vlak voor mij uit de pitlane komt terwijl ik in gevecht ben om de P1 positie en diegene dan vervolgens weigert aan de kant te gaan. Ook al roep je 'move, move' door voice chat begrijpen ze het niet. Blauwe vlag kennen ze ook niet. Er zijn voldoende plekken om veilig aan de kant te gaan maar ze kiezen ervoor om dat op een hele vreemde plek te doen zoals op de exit van een snelle bocht terwijl ik er vlak achter zit... Dat is niet zo slim natuurlijk en je kan mij echt niet de schuld geven als er dan contact plaatsvind. Als ik op die manier voor jou aan de kant ga, dan raak jij mij gegarandeerd ook. In zo'n geval doet mij weinig als het toevallig niet zo goed afloopt met zoiemand. Ik ben allang blij dat ik er voorbij ben zonder kapotte auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BruceLee schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:37:
het is jammer dat sommige mensen zo onbekwaam zijn dat ze midden in een bocht opeens gaan stilstaan wat compleet onnodig is,en dan nog gaan huilen ook dat ze geraakt worden op hun achterkant, en dan de ander proberen te wrecken. mensen die zo inconsistent rijden zijn gewoon een gevaar om in te halen.

Sommige mensen zijn gewoon de grootste malloten en vinden het raar dat dingen fout gaan terwijl ze zelf niet eens weten waar ze mee bezig zijn en de vreemdste acties uithalen.
Helaas hebben we hier de regel dat iedereen, ook deze "malloten" zoals je het zo respectvol omschrijft, mee mag doen en dat de rest daar rekening mee dient te houden. Als je dat niet kan of wil, waarom doe je dan mee? Zoals al te vaak gezegd, Dave rijdt alsof hij tegen pro's rijdt en houdt geen rekening met de rest, en dat is precies het probleem.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

het verschil met dg is dat ik wel vriendelijk ben :P en mensen niet van de baan beuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ach, jij hebt ook je "fair share" van niet-zo-sjieke acties op je naam BruceLee. Mooi dat je katvanger probeert te spelen voor je vriendje maar dat werkt alleen als je van onbesproken gedrag bent.

Iemand al releasenotes gespot van de nieuwe build? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:02:
Iemand al releasenotes gespot van de nieuwe build? ;)
Nu je het zegt! Ze staan hier.

iRacing gaat over 15 min. streamen!
http://www.twitch.tv/iracing

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 10-03-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Ik vind deze leuk, niet echt een popcorn fan, vandaar.

Ik heb mn C licence binnen! :*)
Helemaal klaar voor om in het nieuwe seizoen met de skip bezig te zijn, en dan af en toe een race in advanced mx-5 mee te pakken.

Gaaf trouwens dat er voor de maandag races er een aantal tussen zitten met base content, is een beetje saai natuurlijk voor de niet-nieuwkomers, maar voor ons rookies helemaal top!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Martinoes schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:06:

Helemaal klaar voor om in het nieuwe seizoen met de skip bezig te zijn, en dan af en toe een race in advanced mx-5 mee te pakken.

Gaaf trouwens dat er voor de maandag races er een aantal tussen zitten met base content, is een beetje saai natuurlijk voor de niet-nieuwkomers, maar voor ons rookies helemaal top!
Gefeliciteerd! *O*
De keuze voor een paar base content races is heel bewust vanwege de grote toestroom van nieuwe rijders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:12

elni

Carrot

Gefeliciteerd oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

Nu ben ik niet 1 van de langzaamste en denk ik een aardig stukje te kunnen sturen O-) Maar waarom hou ik de laatste tijd rekening met sommige mensen omdat ik slechte met hun ervaringen heb. Zowel league als official series (dus ook niet tweakers)

en waarom lukt het mij wel om langs langzamere/mindere/hoe je ze ook noemt veilig heen te rijden (niet altijd, maar bied wel gewoon mijn excuus aan als het gebeurd.)

Verder ben ik van mening dat men dit lekker prive moet bespreken, maar ik voelde me toch geroepen (na 6 uur negeren) om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:02

derx666

mecker ende blaet

Nice !!

Ik denk dat ik volgend seizoen weer in de Skip ga rijden. De NES is dan afgelopen, en verder weinig spannende zaken in de planning. Een seizoentje Skip is dan wel weer eens lekker.
Ik zou graag helpen met de Skip leerschool, maar naar wat ik begrepen heb is dat meestal op dinsdag of donderdag, en dat komt mij vrij slecht uit. Het kan wel zijn dat ik af en toe eens kom kijken, en misschien een paar nuttige tips kan uitdelen (en zelf nog het een en ander kan leren).
Na afgelopen zondag de 3hr race in de Skip gereden te hebben begint het toch wel weer te kriebelen. Ik ben niet zo snel als de aliens, maar zit nu ongeveer op 0.5-1s erachter op een laptime van 2 min. Als ik me weer op de Skip ga concentreren kan daar misschien nog wat vanaf. Heb er al weer zin in.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg

het zijn NOOBS NOOBS zijn het :p

j/K nee denk dat eze league gewoon niet voor jou is als je zo denkt :(

het is gewoon en mix van alles laat dit nu de uitdaging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik heb nooit problemen met mensen inhalen. dus geen onzin aub;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

derx666 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:20:
[...]

De NES is dan afgelopen.
Komt er een vervolg van de NES/GES serie? Dit was het eerste seizoen toch?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Achteraf gezien ben ik blij dat ik gisteravond op de bank in slaap gevallen ben, en pas tegen 22:30 wakker schrok. Al dat gedoe... pfff... Ga er verder geen woorden aan vuil maken, alles wat gezegd moest worden (en ook wat er niet gezegd had hoeven worden) is al gezegd...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:20:
[...]......Ik zou graag helpen met de Skip leerschool, maar naar wat ik begrepen heb is dat meestal op dinsdag.....
We hebben bewust weer voor de dinsdag gekozen om in het begin van de week op het circuit van de week te rijden. Dinsdag is ook een beetje de standaard 'trainings-dag'.
Het zou in ieder geval leuk zijn als je af en toe langskomt. Alle hulp is welkom en zeker van een Skip-kenner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik doe m'n best Joep ;P Zal niet elke week lukken, maar af en toe moet wel kunnen denk ik.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nou, die stream stelt eigenlijk niets voor. Het is ook de tweede keer dat ze het nu doen. Ik verwacht in de toekomst er zeker meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:31:
Nou, die stream stelt eigenlijk niets voor. Het is ook de tweede keer dat ze het nu doen. Ik verwacht in de toekomst er zeker meer van.
Idd ik heb het al weer gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

sinds die grap ga ik er van uit dat iedereen daar een noob is die niet in zijn spiegels kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
BruceLee schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:48:
sinds die grap ga ik er van uit dat iedereen daar een noob is die niet in zijn spiegels kijkt.
Misschien wou hij je op die manier voorbij laten. Je kan alles van dat soort figuren verwachten, net als in de GoT league ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:12

elni

Carrot

Het was mooi weer vandaag zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elni schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:27:
Het was mooi weer vandaag zeg.
Morgen nog mooier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verdomde hooikoorts :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

glnk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:25:
[...]

Misschien wou hij je op die manier voorbij laten. Je kan alles van dat soort figuren verwachten, net als in de GoT league ;)
alleen zat jij er op en ik niet;) en ik neem dat risico niet eens meer sinds die keer;)

[ Voor 8% gewijzigd door BruceLee op 10-03-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10

Fuelke

Forza Ferrari

Wat een knotsgekke race gisteren met de F1 op Brands Hatch Indy ... P11 op de grid, P19 na 1 ronde, P10 na ronde 8. Tot ronde 30 tussen P8 en P10 gereden tot ik 2 ronden voor het einde mezelf in een pitmuur vastreed. Paar keer 3-wide, hoop auto's langs de kant geparkeerd zien staan.

Heb de replay opgeslagen, die ga ik nog eens terugkijken :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 41 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.