iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.709 views

Onderwerpen

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:57
Als jij er maar blij mee bent, daar gaat het inderdaad om. Succes ermee :)

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:04

elni

Carrot

Nes sessie up!!!! ww:nestest

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Die NES ... :X Nouja, meer COTA :X
Ik kom er gewoon niet rond. Het is 1 groot off-track en spinfeest. Ik heb eigenlijk alle tijd waarin ik mijn CSW heb getest eraan gewijd maar ik vrees dat COTA en ik nooit vriendjes zullen worden. Zondag maar uitrijden en snel vergeten denk ik zo.

EDIT: ik denk, ik kijk of er nog een leuke hosted sessie is. 3 open sessies op dit moment, alle met met die vermaledijde GT3 auto's :r

[ Voor 19% gewijzigd door Arfman op 18-12-2014 22:07 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik begin COTA leuk te vinden :$ misschien dat ik zaterdag avond anders praat.
* The_FrankO rent hard weg
vekie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:08:
[video]

zeer mooi interview en verplicht luister materiaal :)
Ben ik de enige die zich er aan stoort dat er wordt gezegd dat de Fanatec CSW v2 "the best" "most realistic" word benoemd, en dat in combinatie met het Fanatec logo links in beeld? :r verliest aardig zijn geloofwaardigheid, en dat terwijl Niels in dezelfde ruimte zit. Als het prijs element erbij werd benoemd zou ik er wat minder moete mee hebben. Verder wederom een top interview d:)b

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:43
Je moet dat ook niet al te serieus nemen, lekker je eigen mening vormen. Als ze een DFGT gratis krijgen durven ze ook niet te zeggen dat het plastic bagger is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Schuey schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:24:
Je moet dat ook niet al te serieus nemen, lekker je eigen mening vormen. Als ze een DFGT gratis krijgen durven ze ook niet te zeggen dat het plastic bagger is ;)
EHJ DFGT is het beste stuur dat ik ooit gehad heb man! :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:01:
Die NES ... :X Nouja, meer COTA :X
Ik kom er gewoon niet rond. Het is 1 groot off-track en spinfeest. Ik heb eigenlijk alle tijd waarin ik mijn CSW heb getest eraan gewijd maar ik vrees dat COTA en ik nooit vriendjes zullen worden. Zondag maar uitrijden en snel vergeten denk ik zo.

EDIT: ik denk, ik kijk of er nog een leuke hosted sessie is. 3 open sessies op dit moment, alle met met die vermaledijde GT3 auto's :r
Idem, ga vanavond nog even verder oefenen, maar ik had gister de neiging met dingen te gaan gooien :X Kwam gister met veel pijn en moeite in de 2:10 terecht met volle tank (en dat ook maar voor 2 rondjes geloof ik), terwijl volgens mij de rest 'eenvoudig' 2:08 of lager rijd :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vind het nog steeds een aardige baan maar ik kom niet op snelheid, en dat maakt het frustrerend... Ik ga maar op uitrijden, laat ik de snelheid aan de rest van het team over :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Grapjas... :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:22:
[...]

Idem, ga vanavond nog even verder oefenen, maar ik had gister de neiging met dingen te gaan gooien :X Kwam gister met veel pijn en moeite in de 2:10 terecht met volle tank (en dat ook maar voor 2 rondjes geloof ik), terwijl volgens mij de rest 'eenvoudig' 2:08 of lager rijd :/
2:10 hier ook. Met pijn. Normaal zou ik zeggen "als je maar lol hebt" maar zelfs daaraan twijfel ik nu :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
We zullen zien wat het word, kan me niet voorstellen dat wij het enige team zijn die moeite heeft met de snelheid. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:45

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier kan iRacing qua schade-model nog wat van leren:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/PenskeFerrari512M.jpg
Penske Ferrari 512 M, Daytona 1971.
De Duck Tape Special die 3e werd ondanks een crash op de kombaan.
Bron: https://www.facebook.com/...2/506883412785165/?type=1

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
De rijder was zeker McGyver? :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30

Niellie41

[object Object]

Twee fans zijn wel heel vroeg op het circuit. Zij hebben er in ieder geval zin in!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NEO/theater.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 19-12-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
BM schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:22:
[...]

Blijf onder de 40 off-tracks en je wint al minstens 20 seconden terug. Dat "eenvoudig" 2:08 rijden is maar schijn, je moet maar zien naar het aantal off-tracks dat die gasten (mezelf inbegrepen) pakken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16:05
Vanavond ook nog maar eens even aan de bak in de practice.
Hopelijk is het een beetje druk want ik moet nog even uitvogelen waar ik jullie allemaal kan divebomben }>

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:04

elni

Carrot

Dan zou ik bij de Lions ford wegblijven hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ThiJor schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:39:
[...]

Blijf onder de 40 off-tracks en je wint al minstens 20 seconden terug. Dat "eenvoudig" 2:08 rijden is maar schijn, je moet maar zien naar het aantal off-tracks dat die gasten (mezelf inbegrepen) pakken.
Groter probleem is dat mijn racepc kuren heeft, en ik me serieus af vraag of ik dat dit weekend nog gefixed krijg.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn nieuwe QR voor mijn BMW stuur is binnen. Het is een nieuw type met nog achter de connector een extra rubber ring.
Morgen de boel maar eens ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste practice gedaan met een full fuel run. Linker voorband gaat er behoorlijk aan in een stint. Incjes blijft ook een probleem. Ene bocht mag je bijna vol overheen, de ander is raken al een incje... Net als Spa een beetje overdreven gevoelig :( .

Wel m'n PB nog in de 2:04 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
FF wat anders.

Die Advanced Mazda cup. IS ECHT FOKKING VET :P

2 races gedaan deze week, geen moment rust gehad en zowel voor me als achter me iemand binnen een sec. 1 foutje word keihard afgestraft, maar ze racen wel netjes zonder je ook maar een milimeter extra ruimte te geven die je niet nodig hebt :D Had niet verwacht dat ik zo'n lol zou hebben in dat ding :D

1 contact gehad in 2 races, maar ging NET goed :P

[ Voor 6% gewijzigd door themac1983 op 19-12-2014 23:53 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Heb de Advanced Mazda cup nog niet gedaan (ben afgelopen 1 december pas begonnen en net C license binnen) maar kan me goed voorstellen dat het daar een stuk cleaner gaan dan de normale Mazda cup. :) Leuke van het karretje ook is dat je echt hard kan pushen en zo het meeste er uit kan halen en dan soms heel plots begint hij toch te glijden. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Toevallig nog iemand die beschikbaar is voor de FGT in de NEO zondag? Mijn pc ga ik niet klaar krijgen voor zondag, en om Marco en Arjan nu met z'n 2e 6 uur te laten rijden...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

De DW12 Road race gisteren om 21h had echt geen ronde langer meer moeten duren. Die Italiaan achter me reed op 4-5 ronden een gat van 8 seconden dicht. Dit is La Source in de laatste ronde, gelukkig reden we op de classic pits versie van Spa, en lag de finish maar een paar meter verderop.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MxIy8SzE8byh0upe1QNToG2Z/full.jpg

Om 23h15 ook de Oval fixed race op Pocono meegenomen, wat een saaie boel ... 7 cautions gedurende 19 caution laps. Totale afstand was 33 ronden. Het feit dat van de 12 auto's op de lead lap er 7 zijn die in ronde 6 hun snelste ronde reden, en de overige 5 dit deden in ronde 31 zegt genoeg over de hoeveelheid "green flag racing" :X

Ging van P22 naar P4, jammer van de 4x waarbij een auto over me heen ging, maar ik verder geen schade aan over hield.

http://members.iracing.co...nid=12567561&custid=56527

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:01:
Toevallig nog iemand die beschikbaar is voor de FGT in de NEO zondag? Mijn pc ga ik niet klaar krijgen voor zondag, en om Marco en Arjan nu met z'n 2e 6 uur te laten rijden...
Oei :X
Ik ga kijken of ik een extra stint kan rijden. Better safe than sorry.

Hardwareprobleem met je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:21

derx666

mecker ende blaet

hmmm, dat is bagger inderdaad BM... Ik hoop eigenlijk dat je het nog gefixt krijgt, want volgens mij kunnen we op zo'n korte termijn niet even een nieuwe rijder toevoegen. Buiten het feit dat het denk ik lastig is om op zo'n korte termijn nog iemand te vinden.

Net de practice op cota ging redelijk. Quali setup voelt redelijk goed aan, en ik kwam in practice tot op 1.2s ongeveer achter Gunner. Als me dat in de quali lukt dan ben ik wel tevreden :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
BM schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:01:
Hoe laat, mogelijk dat ik een gaatje kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:41:
hmmm, dat is bagger inderdaad BM... Ik hoop eigenlijk dat je het nog gefixt krijgt, want volgens mij kunnen we op zo'n korte termijn niet even een nieuwe rijder toevoegen. Buiten het feit dat het denk ik lastig is om op zo'n korte termijn nog iemand te vinden.

Net de practice op cota ging redelijk. Quali setup voelt redelijk goed aan, en ik kwam in practice tot op 1.2s ongeveer achter Gunner. Als me dat in de quali lukt dan ben ik wel tevreden :)
quote: From the regulations
1.4.1 Correct registration for drivers
.....
After the deadline at the season start teams can add drivers to their crew but will be charged $5 by NEO. To add a driver to a team NEO must be informed minimum 24 hours before the coming qualification event starts and the driver must be added by sending an e-mail to contact@neo- endurance.com.
If this is not done and the added driver enters the track during official warm up, qual or race, the affected team car will have a 3 minute stop and hold penalty in the race along with a request of $5 charge using PayPal.
Dus formeel is het antwoord nee. Misschien Niel ff vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik was het toevallig ook even op aan het zoeken want ik wist dat er ergens een regel was en iets met 24 uur,
maar ik wist niet meer precies of het nu 24 uur voor de race of voor kwalificatie.
Het is blijkbaar dus de kwalificatie.

Het spijt me, maar als we zo streng waren voor een team als Glacier, dan moeten we nu ook de regels strikt naleven. Jullie kunnen nog een 3e coureur toevoegen, maar dan krijg je wel een 3 min. S&H penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wordt dus moeilijk, en kost ook nog eens $5 extra en een 3min s&h. Waarbij dat laatste eigenlijk betekent dat je onmogelijk een top10 kunt rijden.

De vraag is of het voor Arfman mogelijk is om iets meer dan 2 uur te rijden. In principe moet het voor mij mogelijk zijn om 4 uur te rijden, maar ik ben wel bang dat dat ten kostte gaat van mijn laptimes :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nogmaals sorry heren, maar gaat me niet lukken om voor morgen up-and-running te zijn :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb hier nog wel een i5 staan. Wat is er stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Wat ben ik blij dat de klasses gescheiden zijn met de Q in de NEO :D

rij een 2:13.4 goed voor een 11de plek, maar meer zit er denk ik niet in voor GoT3 :) Van de 4 ben ik de snelste op COTA, maar om 0,6s van mijn tijd in de P af te rijden had ik niet verwacht :)

Nooit echt goed in de Q geweest, maar ik ben best blij met deze tijd :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ik ben wat ontgoocheld in mijn Q. Ik zit zowat 7 tienden boven mijn normale tijd. In de laatste sector alleen al liet ik een halve seconde liggen, maar gewoon niet soepel genoeg gereden waardoor ik geen normale ronde bijeen kreeg. Nu, P8 is geen ramp, het is een lange race :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

WHOEHOE... In tegenstelling tot ThiJor ben ik wel blij met m'n tijd. Jammer dat Wim er net nog 0.04 onderdoor dook tegen het einde van de quali, maar een P7 met 2:06.694 ben ik uitermate tevreden mee... Top gereden Wim !!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Man man wat een Q kon tot 18 min voor tijd geen grip vinden. En zat al na 4 ronde op opti van 2.06.3 was zo gefustreerd tot het dan toch eens lukte TOP marco was spannend. Maarja ik had steun van Arno he dat heeft me geholpen ! Hopelijk morgen ook zoveel succes. Zou al graag tekenen voor p6 :)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

derx666 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:08:
Wordt dus moeilijk, en kost ook nog eens $5 extra en een 3min s&h. Waarbij dat laatste eigenlijk betekent dat je onmogelijk een top10 kunt rijden.

De vraag is of het voor Arfman mogelijk is om iets meer dan 2 uur te rijden. In principe moet het voor mij mogelijk zijn om 4 uur te rijden, maar ik ben wel bang dat dat ten kostte gaat van mijn laptimes :)
Ik ga even overleggen. Hoe laat zou dat ongeveer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mijn qualy ging ook wel goed, moment dat ik afsloot op P7 met een 1:55.3 terwijl bijv Sebastian Job (die gast is super snel???) een 55.5 had na tig rondjes. Hij zal me nog wel voorbij steken maar goed, zo belangrijk is qualy nu ook weer niet. Maar rondje ging lekker, bijna m'n optimal :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Vraagje uit nieuwsgierigheid Niel, maar mag je voor je je rondje begint in de laatste bocht express een 1x pakken door heel wijd te gaan en zo veel meer snelheid meenemen het rechte stuk op?

Zag het een paar keer gebeuren bij een paar rijders in de HPD toen ik de laatste 10m joinde om de results te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Arfman schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:47:
[...]

Ik ga even overleggen. Hoe laat zou dat ongeveer zijn?
Als ik begin met 3 stints, dan rij ik van 15:00 tot ong. 18:00, als jij dan van 18:00 tot ong 20:00 rijdt, dan rij ik nog de laatste stint.
Is wel ongeveer hoor, we moeten er iig voor zorgen dat ik niet meer dan 4 uur rij anders krijgen we hetzelfde als Glacier :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De GES is gestart.
Hier te volgen: http://livetiming.nickthissen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:11
Flavourlicious schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:10:
Heb de Advanced Mazda cup nog niet gedaan (ben afgelopen 1 december pas begonnen en net C license binnen) maar kan me goed voorstellen dat het daar een stuk cleaner gaan dan de normale Mazda cup. :) Leuke van het karretje ook is dat je echt hard kan pushen en zo het meeste er uit kan halen en dan soms heel plots begint hij toch te glijden. Heerlijk.
Moet je ook erg veel geluk mee hebben hoor. Vorig seizoen aardig wat mazda advanced races gedaan en ik ergerde mij te pletter aan het aantal incidenten met anderen. Seizoen daarvoor had ik echter vrijwel geen incidenten.. zo zie je maar.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Sommige mensen halen best rare acties uit :\

Volgens mij is het weer "ouderwest" druk bij racecontrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 incjes! en een verassend saaie stint. Op 2 man na dan die bij het inhalen wat vreemde capriolen uithaalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tssss lol hoop dat er morgen meer nagedacht wordt als ze een gaatje zien :p of bij pits inrijden haha

echt enorm veel inhaal maneuvers van ik duik erin en ander moet maar breed gaan :(

[ Voor 29% gewijzigd door dabelg op 20-12-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt flink gebeukt zijn al in de rondte getikt, na een dive rijden we met een scheef stuur en net worden we afgemaakt door de wagen die ons ook op Sebring gewreckt heeft. Jammer :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
:( De race zit er al weer vroegtijdig op voor Racing Geckos. Michel heeft helaas helemaal niet kunnen rijden :(

Het begon allemaal zo mooi met een P16 in de kwalificatie. Het begin ging erg goed, kon de mensen voor me goed bijhouden zonder dat ik daar voor aan het pushen was. Achter me al een redelijk gat het zag er allemaal goed uit. Opgeklommen naar P12 geloof ik. Nog geen enkel incidentje. Tot ik bij het uitkomen van de hairpin na de S's het kunstgras aanraak en haaks links af de muur in knal. Terug maar de pits om daar de fast repair te gebruiken, tevens kiezen we er voor om off sequence te gaan en meteen een pitstop te doen.

Terug in het veld kan ik me al snel weer naar voren brengen, meeste mensen zijn aan het einde van hun stint. Meeste mensen bij het inhalen gaat goed, nog even een momentje dat ik Marc in mijn achterbak kreeg na een ik-wil-alleen-maar-glijden momentje van mijn kant. Een top 20 leek nog prima haalbaar, tot dat dit gebeurd:

Met zijn tweeen door de tweede bocht gaat prima, je moet dan echter wel rekening houden met elkaar. Ik neem de bocht dus ook niet volgas dit keer. Helaas de persoon aan de binnenkant wel en die rijdt dus tegen mijn rechter achterwiel, wederom weer haaks in de muur, dit keer rechts, en een 3 minuten tow en 11 minuten repairs. Helaas wordt wederom weer bewezen dat tweewijd door een bocht in GT3 einde race betekend. Marshalls besluiten ook geen verdere actie te nemen.

Door eigen toe doen natuurlijk in deze situatie gekomen, klote kunstgras :(

Vooral voor Michel vind ik het zuur dat hij niet heeft kunnen rijden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het is inderdaad druk ja... pff...

Rudy: dat was wel zuur ja, baal :( Jullie kwamen echter ook naar links (wat niet nodig was), terwijl hij naar rechts kwam (wat niet nodig was). De penalty voor hem was dan ook alleen omdat hij een backmarker was, anders was het waarschijnlijk een racing inc geweest.

Frank: ook een vervelend inc, ik heb met jullie te doen... maar... jullie waren aan het inhalen, en je had nog plek links. Jullie hadden beiden meer ruimte kunnen geven, maar degene die ingehaalt wordt geeft meer dan genoeg ruimte dus vandaar geen verdere actie helaas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Nick, helemaal duidelijk! Prima uitspraak, een penalty gaat uiteindelijk niemand meer helpen in die situatie. Ik hoop dat de andere rijder er in ieder geval net zo rot bij voelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 21:45:
Het is inderdaad druk ja... pff...

Rudy: dat was wel zuur ja, baal :( Jullie kwamen echter ook naar links (wat niet nodig was), terwijl hij naar rechts kwam (wat niet nodig was). De penalty voor hem was dan ook alleen omdat hij een backmarker was, anders was het waarschijnlijk een racing inc geweest.
Dat zag ik ook. Misschien iets te ver naar links dat is waar. 'T is lastig mikken als je stuur 20graden gedraait staat als ie rechtuit wil :P .

Wel jammer dat een groot deel van de resultaten nog bepaald worden door contacts en incidenten. Denk dat het ook nog wel een tijdje duurt voor men minder aggresief rijdt in de endurance events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:03:

Het spijt me, maar als we zo streng waren voor een team als Glacier, dan moeten we nu ook de regels strikt naleven. Jullie kunnen nog een 3e coureur toevoegen, maar dan krijg je wel een 3 min. S&H penalty.
Volledig terecht, ik zou niet anders willen. Anders zou NEO veel krediet verspelen en als ex-gameadmin weet ik dat als je 1 maal de regels versoepelt, het einde zoek Is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:04:
Vraagje uit nieuwsgierigheid Niel, maar mag je voor je je rondje begint in de laatste bocht express een 1x pakken door heel wijd te gaan en zo veel meer snelheid meenemen het rechte stuk op?

Zag het een paar keer gebeuren bij een paar rijders in de HPD toen ik de laatste 10m joinde om de results te kijken.
Zo veel maakt het niet uit, maar het ligt er natuurlijk aan hoe wijd ze gaan. Ik heb zelf niet gezien dat ze dit deden en in welke mate. Aan het begin van de kwalificatie heb ik Mack een keer wijd zien gaan, maar dat niet zo veel uit maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ok, geen probleem dan :)

Wou het alleen weten, want dan neem ik de volgende keer gewoon op de snelste manier. Dit keer wel wijd, maar binnen de limiet om mezelf te "lanceren". Scheelde al 7-8km/u :) Dus wie weet kan het wel 0,1s opleveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
26ste. mijn god wat een takke graftiefusbaan blijf ik COTA vinden :P

Qualy, lap 1 Gaat GOED man, 2.08 waarschijnlijk, tot de laatste bocht... dus gelijk ook lap 2 verpest, en starten als 36 met een 2:11 nogwat nadat ik ronde 3 ook vakkundig verkloot.

Start ging lekker, op een gegeven moment kwamen we met een groepje achter Antii Salminen te zitten in zijn ford. Probleem was dat dit gast geen wing reed leek het, dus zo goed als niet in te halen valt. we hebben met 3 man stuivertje gewisseld maar het lukte gewoon voor geen meter.

Uit frustratie foutje gemaakt, en daarna de stint met wat schade uitgereden. Andy in de auto. Volgens mij was hij de langzaamste rijder van het veld :P dus we hebben weer wat plekken in geleverd en de laatste stint was eigelijk niet boeiend. Ik had Antti weer voor me, maar besloot niet eens de moeite te nemen het gat dicht te rijden :P

Leuke race, maar OMG wat een schijtbaan vind ik het :P volgende race op SPA.. leuke baan! maar ook daar ben ik niet zo snel in de GT3 dus ik ben benieuwd.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:50:
ok, geen probleem dan :)

Wou het alleen weten, want dan neem ik de volgende keer gewoon op de snelste manier. Dit keer wel wijd, maar binnen de limiet om mezelf te "lanceren". Scheelde al 7-8km/u :) Dus wie weet kan het wel 0,1s opleveren :D
Er zijn weinig banen waar je veel kan winnen. Bij Interlagos gaan we wel hier naar kijken. ;)
Interlagos had ik wel al op mijn lijstje staan waar mensen misbruik gaan maken, maar COTA had ik om eerlijk te zijn niet verwacht. Beetje jammer dat mensen dit doen IMO.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 20-12-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Interlagos kun je toch niet zoveel winnen? Je kunt wel snel op dat rechte stuk zijn maar je moet een seconde later weer remmen dus zoveel win je volgens mij niet in je volgende rondje. Vroeger kon je heel veel winnen omdat je er nog geen offtrack kreeg, maar nu wel toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:19:
Interlagos kun je toch niet zoveel winnen? Je kunt wel snel op dat rechte stuk zijn maar je moet een seconde later weer remmen dus zoveel win je volgens mij niet in je volgende rondje. Vroeger kon je heel veel winnen omdat je er nog geen offtrack kreeg, maar nu wel toch?
Het gaat om de ronde voordat je je hot lap begint. ;) Bij Interlagos kan je helemaal tot de muur om een extra run te krijgen. Kan zou wel een paar namen kunnen noemen die dit zouden doen. :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 20-12-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, dat snap ik, je wil dus meer snelheid krijgen aan het begin van je lap, maar je moet toch heel snel alweer remmen? Bij Cota krijg je eerst een oneindig lang recht stuk waar je met een extra 2 km/h toch al gauw een tiende of twee wint. Bij Interlagos win je er niks mee omdat je meteen moet remmen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:21:
[...]

Het gaat om de ronde voordat je je hot lap begint. ;) Bij Interlagos kan je helemaal tot de muur om een extra run te krijgen. Kan zou wel een paar namen kunnen noemen die dit zouden doen. :-(
Bedankt voor de tip! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Spa kan je denk ik wel veel winnen :)

om vervolgens La Source slecht te nemen ;+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

*zucht*
Als iedereen nu gewoon binnen de lijnen blijft, hoeven wij de deelnemers niet als kleine kinderen te behandelen. "Nee, dit mag niet. Nee, dat mag niet. Als je lief bent krijg je een beloning."

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 21-12-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Op dit moment lijkt het er heel sterk op dat GoT team 2 #66 morgen niet aan de start kan verschijnen van de NES race op CotA.
Ik vind het extreem vervelend, maar 2 van de 3 rijders voor dit weekend hebben aangegeven het niet te zullen redden morgen, en ik kan (en mag) helaas niet 6 uur in mijn eentje rijden...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:09:
Op dit moment lijkt het er heel sterk op dat GoT team 2 #66 morgen niet aan de start kan verschijnen van de NES race op CotA.
Ik vind het extreem vervelend, maar 2 van de 3 rijders voor dit weekend hebben aangegeven het niet te zullen redden morgen, en ik kan (en mag) helaas niet 6 uur in mijn eentje rijden...
Dat is wel jammer, zeg. Maar ja bij 66% uitval kan je ook niet veel corrigeren meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Kan je niemand Dirk zijn paswoord geven :). Nee erg jammer dit zeker met de effort die je er in gestoken hebt :( maarja was 3 teams echt niet teveel voor got :(

Anders rij je 4 uur en parkeer auto dan heb je toch punten zullen er wel uitvallen !!

[ Voor 21% gewijzigd door dabelg op 21-12-2014 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hele kleine kans dat ik toch mee kan doen, maar sowieso niet 2 uur achter elkaar. We overleggen wel even in PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:00
@Excuses to RC: Gisteren wou ik dus een bericht sturen naar jullie, maar dat liep mis.
Beetje frustratie en dergelijk reageerde ik misschien wat overdreven en paniekerig.
The_FrankO schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:08:
Nick, helemaal duidelijk! Prima uitspraak, een penalty gaat uiteindelijk niemand meer helpen in die situatie. Ik hoop dat de andere rijder er in ieder geval net zo rot bij voelt :)
Tja wat zal ik zeggen... Helaas maar 2-3 rondjes gereden en maar een target gesteld.
Boven de 2.10 rijden is stoppen en kwam op 2.12 uit meen ik en dat was een goed rondje leek het. (Wil geen andere eruit rijden of hinderen.)
themac1983 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:55:

Start ging lekker, op een gegeven moment kwamen we met een groepje achter Antii Salminen te zitten in zijn ford. Probleem was dat dit gast geen wing reed leek het, dus zo goed als niet in te halen valt. we hebben met 3 man stuivertje gewisseld maar het lukte gewoon voor geen meter.

Uit frustratie foutje gemaakt, en daarna de stint met wat schade uitgereden. Andy in de auto. Volgens mij was hij de langzaamste rijder van het veld :P dus we hebben weer wat plekken in geleverd en de laatste stint was eigelijk niet boeiend. Ik had Antti weer voor me, maar besloot niet eens de moeite te nemen het gat dicht te rijden :P
Ik dacht al even, waar is Marc nou gebleven in de standings, zelfs met de pitstop kwamen vlak achter je uit. (Balen man, wij hadden geluk met de pitstops en dat we out sync. waren toen.

De Ford's hadden veel topsnelheid maar bochten was voor vele heel lastig leek het.

Over het langzaamste ik zag iemand (niet Andy) die reed als average ik meen 2.14, dus kan vast erger..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb zojuist een mail naar Niel & Egil van de NES gestuurd om te zeggen dat Team GoT 2 #66 vandaag niet meerijdt op CotA. Na mijn goede quali resultaat gisteren baal ik natuurlijk als een stekker, om maar niet te spreken over de uren die ik er tot nu toe in heb zitten.

Ik ben op dit moment ook heel erg sterk geneigd om helemaal te stoppen met het team, en te kijken of ik voor de rest van de NES races bij een ander team kan instappen. Mijn beslissing daarover is nog niet definitief.

Het spijt me, maar op deze manier heb ik er geen zin in.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Spijtig Marco. Het was inderdaad een heel goed quali resultaat. Volgens mij was het overmacht voor je teammaats, dus kop op!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavourlicious
derx666 schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:01:
Ik heb zojuist een mail naar Niel & Egil van de NES gestuurd om te zeggen dat Team GoT 2 #66 vandaag niet meerijdt op CotA. Na mijn goede quali resultaat gisteren baal ik natuurlijk als een stekker, om maar niet te spreken over de uren die ik er tot nu toe in heb zitten.

Ik ben op dit moment ook heel erg sterk geneigd om helemaal te stoppen met het team, en te kijken of ik voor de rest van de NES races bij een ander team kan instappen. Mijn beslissing daarover is nog niet definitief.

Het spijt me, maar op deze manier heb ik er geen zin in.
Kunnen jullie niet kijken of je een extra coureur kan regelen als backup voor de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:37
Is er voor vanmiddag ook weer een stream in de lucht?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Flavourlicious schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:16:
[...]

Kunnen jullie niet kijken of je een extra coureur kan regelen als backup voor de toekomst?
Die hebben we al maar pas vanaf februari. Komt tevens nog een stukje miscommunicatie bij kijken van mijn kant, ik probeerde nog oppas te regelen maar omdat we zowel hier, als via pb als via het forum van Joep communiceren ging ook dat mis.

In ieder geval mijn welgemeende excuses Marco, erg zonde van de voorbereiding en je mooie kwalificatie tijd. Baal er zelf ook flink van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

SkullboyNL schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:57:
Is er voor vanmiddag ook weer een stream in de lucht?
Zeker. live.neo-endurance.com
De stream live vanaf 14:45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Aangezien mijn vorig screenshot liet zien dat iRacing maar kale paints oplevert, ben ik maar eens gaan kijken wat er op Trading Paints te vinden is voor de DW12 en rij ik voorlopig met deze rond. Wel met donker oranje velgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tradingpaints.com/showroom/pictures/16591/1.png

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Pff wat een race tot nu toe. Bij race control hebben we het ook druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Zie dat Got team 1 eruit ligt. Wat is er gebeurd??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Too much damage helaas na 2.5 uur nadat we geraakt werden recht op het achterwiel na een spin.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Prijzen zijn bekend ;)

http://www.simracingxperi...re=uk&___from_store=spain

Afbeeldingslocatie: http://www.simracingxperience.com/media/slideshow-banner/images/GT3DashSlider.png

Ik denk dat ik maar oversla :(

€599 voor de eerste 20 orders, daarna wellicht duurder 8)7

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
NickThissen schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:53:
Too much damage helaas na 2.5 uur nadat we geraakt werden recht op het achterwiel na een spin.
Net terug gekeken, wel jammer ja. Ach ja, volgende keer beter

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Wat een gave NES, als spotter en als team goede 6de plek behaald.
Brandstof weer goed uitgerekend en de pit tijd, precies zoals voorspeld rond de 10s. :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
GoT3 in als 10de gefinished :)

Goede start, had denk ik al 2 man te pakken bij T1. Tot iedereen een checkup doet halverwege de esses, ik moet wat bij remmen, en de koude achterbanden hadden daar geen zin in, glij heel langzaam van de baan in een 180 graden spin. 5s achter het veld aan.

P12 bijna bij gehaald, komt het HPD veld over, onder, rechts, links er voorbij. Zat bijna letterlijk gillend achter mijn stuur :p

Volgende keer dat de HPDs langskwamen was er ook een Ford in de buurt. Weer in de langzame hairpins overal voorbij gestoken worden. Weer een hartverzakking rijker :p

Plan was dat ik 3 stints ging rijden. Alleen na 1,5 stint zei mijn blaas: "jij dacht 3 stints te gaan rijden, ik denk het niet!". Met de stops van andere als P7 de pits in gedoken.

Toch lekker zonder problemen verder mijn stints gereden en na 2:10 het stuur overgegeven aan Danny. Vervolgens nog eens 4 uur tussen P7-P11 gereden vanwege pitstops van andere. Maar de stints van andere laat ik wel aan hun over :p

10de plek dus :D En 6 uur lang wel iemand om mee te strijden voor positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Totaal onverwacht de race gewonnen in onze klasse! :o

Voor de race waren we niet al te zeker over onze setup, maar toen we de server in kwamen, met dat weer, viel alles op zijn pootjes.

Het plan was dat ik de eerste 3 stints zou doen, mijn teammaat Richard de laatste 3 stints. De eerste verliep vlotjes. Het lukte me aan te haken bij de grotere teams en ik probeerde wat brandstof te sparen aangezien we iedere stint telkens een minuut tekort kwamen om het met 5 pitstops te doen. Dat plannetje mochten we al de vuilbak in kieperen toen mijn motor ontplofte bij het aanremmen van T19, 6 rondjes voordat ik normaal binnen moest. Gelukkig kon ik onmiddellijk binnen, fast repair gepakt, en gewoon verder gedaan. Mijn 3de stint probleemloos uitgereden en de auto zonder schrammetje aan Richard gegeven op P4.

Die begon dan gewoonweg als een raket te rijden. Ongelofelijke pace dat hij had en zo raapten we één voor één de auto's voor ons op. Toen we onze laatste pitstop gedaan hadden 45 minuten voor tijd, bleek er meer in te zitten dan die P4. De 3 auto's voor ons moesten nog pitten en zo belandden we opeens op P2, op zo'n 40 seconden van NWSS. We wisten echter dat die auto nog een splash and dash moesten doen. We zijn blijven pushen, totdat we van onze spotter opeens te horen kregen dat hun motor ook de geest gegeven had. Aangezien Gunner Moore 16s achter ons was met nog 15 minuten te gaan, hebben we rustig de race kunnen uitrijden.

Ongelofelijk resultaat! _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
proficiat wel veel geluk met je fast repair :p

trots op onze p6 "Best of the rest" Wil bij deze echt hele team bedanken pracht prestatie !!!!

Had me de eerste ronde wel koud laten pakken maar lag na 2 stints terug p6 om stuur aan arno te geven.

Deze kwam midden in traffic de baan op en duurde dus paar rondje eer die in het ritme zat.

Na 1 stint arno had hij er genoeg van " zat niet in de vibe" Robbert was op dreef en reed terug naar P8 - P7

waarna ik laatste stint+splash deed. en met een baan met wat grip ging het lekker. met constant 2.05 - 2.06

reden we los naar de kop van de middeklasse :)F :)B :)F :)B :)F :)B

Ook begrijp ik nu wel de meerwaarde van een live spotter zoals in twitch streams van andere teams op sebring zag, TOPPIE michel

[ Voor 95% gewijzigd door dabelg op 21-12-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Netjes ThiJor !

Ik kon me er niet toe zetten om te kijken, heb af en toe wel ff op de livetiming gekeken, maar dat was het dan ook. Volgende week maar eens kijken wat er verder gaat gebeuren.

[ Voor 85% gewijzigd door derx666 op 21-12-2014 22:14 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gefeliciteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
We hebben inderdaad geluk gehad met de fast repair, maar geluk mag ook wel eens :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:38:
P12 bijna bij gehaald, komt het HPD veld over, onder, rechts, links er voorbij. Zat bijna letterlijk gillend achter mijn stuur :p

Volgende keer dat de HPDs langskwamen was er ook een Ford in de buurt. Weer in de langzame hairpins overal voorbij gestoken worden. Weer een hartverzakking rijker :p
Haha, zo herkenbaar. Zo'n eerste keer dat de snelle wagens de langzamere lappen is zo intens, zeker met het verschil tussen de cspec en de lmp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iemand op het iRacing forum wilt in beroep gaan voor een waarchuwing die ze hebben gekregen. Een WAARSCHUWING. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Of huilen van het lachen?

In zijn gunsigste geval: "Je hebt gelijk, we trekken de waarschuwing in. Verder verandert er helemaal niets. Fijne dag verder." :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
anders moet je zeggen inderdaad je beroep wordt bekeken inderdaad een DQ haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:58:
anders moet je zeggen inderdaad je beroep wordt bekeken inderdaad een DQ haha
_O- Dat zou inderdaad een mooie zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:47:
Iemand op het iRacing forum wilt in beroep gaan voor een waarchuwing die ze hebben gekregen. Een WAARSCHUWING. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Of huilen van het lachen?

In zijn gunsigste geval: "Je hebt gelijk, we trekken de waarschuwing in. Verder verandert er helemaal niets. Fijne dag verder." :')
Toen ik admin was voor Drome kwamen ze voor de meest achterlijke dingen bij me. Grappig om te zien dat er niets is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Meh, ik snap het op zich nog wel. Staat toch in de statistieken zeg maar :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jurisprudentie. 'T is toch positief dat men de situatie evalueerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Te waar om mooi te zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door gtrNL op 22-12-2014 00:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavourlicious
Pff ik blijf elke keer maar het gras raken in deze bocht:

Afbeeldingslocatie: http://media.giphy.com/media/TlK63EvDdUrboZo0eic/giphy.gif

Gelukkig kunnen opvangen maar heb hem met practice al twee keer rechts de muur in geparkeerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

2 keer maar? ;) Ik heb in mijn eerste week iRacing alleen al 100 auto's afgeschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThiJor schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:48:
Ongelofelijk resultaat! _/-\o_
Congrats, ... en felicitaties aan de teams die gefinished zijn :)F :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Phydomir

Dennis

FransJansen schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:54:
Prijzen zijn bekend ;)

http://www.simracingxperi...re=uk&___from_store=spain

[afbeelding]

Ik denk dat ik maar oversla :(

€599 voor de eerste 20 orders, daarna wellicht duurder 8)7
Ziet er super vet uit maar die prijs. Gjeez.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Flavourlicious schreef op maandag 22 december 2014 @ 01:44:
Pff ik blijf elke keer maar het gras raken in deze bocht:

[afbeelding]

Gelukkig kunnen opvangen maar heb hem met practice al twee keer rechts de muur in geparkeerd. :+
Raak je wel de Apex?
Ik deed het meestal zo, weet niet precies meer de versnellingen maar ongeveer dit:

Eerste S bocht van 2 naar 3 en dan de volgende (waar jij het gras raakt) van 3 naar 4, dan stuurt de auto net even wat beter door de bocht.

Het is vooral zaak de eerste bocht van de S goed te nemen, anders kom je verkeerd uit in de laatste.

(mocht je nog hulp willen, laat maar weten ben toch vrij deze week. Heb wel zin om in de Mazda te stappen eigenlijk : :9 )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ThiJor schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:48:
Proficiat! Heel netjes gedaan, ook aan de andere GoT en Racing Lions teams :)

Helaas viel ons team vroegtijdig uit, maar ik vond het toch erg gaaf om te doen. Het bevalt me toch veel meer dan ik gedacht had om een team race te doen, ik verlies normaal snel de focus in een lange race vooral als ik niet direct in gevecht ben, maar met het idee in je achterhoofd dat je de auto ook nog aan een teamgenoot moet geven gaat het een stuk beter en heb ik de volle 2 uur lekker zitten racen. Helaas dat Remco niet meer aan de beurt mocht en dat we meteen 'too much damage' kregen en ook geen repair meer hadden (toch geen damage gehad daar voor dus twee fast repairs weg gegooid) anders hadden we nog wel wat plekken goed kunnen maken.

Met ons goeie resultaat in race 1 staan we nog steeds redelijk in het kampioenschap dus ik heb er alle vertrouwen in nog voor Racing Lions te kunnen eindigen }) :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het wordt tijd dat iRacing een optie in de pits maakt genaamd "repair vehicle", met een toggle.

Pagina: 1 ... 5 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.