iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.821 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Safety Rating..
In de muur geparkeere auto's rijden meestal niet zo lekker meer en rustiger rijden is makkelijker gezegd dan gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Olaf van der Spek op 25-02-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:05
w4rguy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:07:
[...]

Is het niet zo dat je nog altijd beter door kunt rijden in plaats van te stoppen? Gewoon rustiger aan doen, minder risico nemen. Eerder rustig remmen, later op het gas en snelle jongens eenvoudig laten passeren. Op die manier kan je je security rating nog iets omhoog proberen te krikken. Ik meende dat die positief beïnvloedt wordt door het aantal bochten dat je rijdt. Een inc is een negatief effect. Meer bochten rijden is dus altijd beter. Als mijn auto half brak is door een crash wacht ik ook gewoon de repair time uit en rijd m'n laatste rondjes. Ook al is de auto brak en sta je achteraan, die corners heb je nodig voor je security rating...
Je safety rating wordt inderdaad bepaald door aantal bochten je rijdt en hoeveel incjes je daarin had, echter dat is niet per race maar per vast aantal bochten (iets van 3000 ofzo, volgens mij niet exact bekent). Dus je telt ook een aantal van je vorige races mee. Daardoor maakt het dus feitelijk niet uit of je door rijdt of niet, of je die nieuwe rondjes zonder incjes in diezelfde race rijdt of in de volgende race maakt voor je SR uiteindelijk niet uit. Het maakt wel uit voor de verandering in je SR. Als je stopt na veel incjes zal je SR sterk dalen omdat je een klein aantal bochten met een flink aantal incjes op de hoop gooit. Zodra die bochten echter van het gemiddelde vallen (3000 bochten later) krijg je die SR ineens weer terug dus netto veranderd er niks.

Als je auto kapot is en je geen kans meer maakt om mensen in te halen (mensen die ook gecrasht zijn / nog gaan crashen bijv) kun je dus beter stoppen want met een kapotte auto rij je meestal alleen nog maar meer incjes.

Het maakt alleen uit als je vlak bij promotie bent, dan kun je beter doorrijden om die momentele daling zo klein mogelijk te houden, anders moet je die 3000 bochten wachten tot je weer 'bij bent' en dat kan lang duren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
volgens mij hebben we wat netwerk problemen op iracing...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:31
Ik was al bang dat het aan mij zou liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

NickThissen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:19:
[...]

Je safety rating wordt inderdaad bepaald door aantal bochten je rijdt en hoeveel incjes je daarin had, echter dat is niet per race maar per vast aantal bochten (iets van 3000 ofzo, volgens mij niet exact bekent). Dus je telt ook een aantal van je vorige races mee. Daardoor maakt het dus feitelijk niet uit of je door rijdt of niet, of je die nieuwe rondjes zonder incjes in diezelfde race rijdt of in de volgende race maakt voor je SR uiteindelijk niet uit. Het maakt wel uit voor de verandering in je SR. Als je stopt na veel incjes zal je SR sterk dalen omdat je een klein aantal bochten met een flink aantal incjes op de hoop gooit. Zodra die bochten echter van het gemiddelde vallen (3000 bochten later) krijg je die SR ineens weer terug dus netto veranderd er niks.

Als je auto kapot is en je geen kans meer maakt om mensen in te halen (mensen die ook gecrasht zijn / nog gaan crashen bijv) kun je dus beter stoppen want met een kapotte auto rij je meestal alleen nog maar meer incjes.

Het maakt alleen uit als je vlak bij promotie bent, dan kun je beter doorrijden om die momentele daling zo klein mogelijk te houden, anders moet je die 3000 bochten wachten tot je weer 'bij bent' en dat kan lang duren.
Oké, duidelijk. Weer wat bij geleerd :D.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:23

elni

Carrot

Veel succes aankomend seizoen. :)F :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik rij vaak ook niet meer door na een flinke klapper, meer omdat ik dan vaak gefrustreerd (vaak op mezelf) achter het stuur zit, en je dan zeker meer fouten gaat maken :)

Succes Paul :)F Word eens tijd dat we een nederlandse kampioen krijgen :Y

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
The website will be down for infrastructure maintenance.

Sessions in progress will NOT be impacted.

CET
Thursday 2015-02-26 1000 Hosted Sessions Unavailable*
Thursday 2015-02-26 1600 Service Unavailable
Thursday 2015-02-26 1800 Service Restored
Bron: http://members.iracing.co...list/3301497.page#8765831
Website Fixes -
Deploying update to reduce contention during large events.
Bron: http://members.iracing.co...list/3301498.page#8765836

Zouden ze het lek gevonden hebben ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55
-PassY- schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:43:
Word eens tijd dat we een nederlandse kampioen krijgen :Y
Dan zal Atze wel aan de bak moeten.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 14:08

derx666

mecker ende blaet

Die heeft het te druk :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 11:55
Waar kan ik die GoT liveries downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:00

Niellie41

[object Object]

Check van 0:26-0:29. Twee shots van Monza.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 25-02-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 22:22
w4rguy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:07:
[...]

Is het niet zo dat je nog altijd beter door kunt rijden in plaats van te stoppen? Gewoon rustiger aan doen, minder risico nemen. Eerder rustig remmen, later op het gas en snelle jongens eenvoudig laten passeren. Op die manier kan je je security rating nog iets omhoog proberen te krikken. Ik meende dat die positief beïnvloedt wordt door het aantal bochten dat je rijdt. Een inc is een negatief effect. Meer bochten rijden is dus altijd beter. Als mijn auto half brak is door een crash wacht ik ook gewoon de repair time uit en rijd m'n laatste rondjes. Ook al is de auto brak en sta je achteraan, die corners heb je nodig voor je security rating...
Normaal doe ik dat ook wel. Auto laten maken en doorrijden, je weet maar nooit wie er nog uitvalt en je doet nog altijd een klein beetje ervaring op. Maar die race ging zo slecht dat zelfs dat zelfs dat mij geen goed idee leek. Als je eenmaal met je kop er niet helemaal meer bij bent... :)

Ondertussen die race alweer doorgespoeld door een nieuwe. Maar één incje en toch hele tijd liggen vechten voor de tweede plek met iemand die ook clean wilde rijden. Was één van m'n leukste race's tot nu toe! :) Uiteindelijk wel tevreden moeten zijn met de derde plek. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Enjoy! See you on this track in about two weeks! There will be 8 different configurations to choose from.

[ Voor 51% gewijzigd door Niellie41 op 25-02-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:12

Arfman

Drome!

Soms denk ik dat jij op iRacing HQ zit Niellie.

EDIT: de oude oval zit er ook in! _O_

[ Voor 30% gewijzigd door Arfman op 25-02-2015 21:43 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Oval? Werd het echt vermeld? :D Oval! Geen chicanes, klinkt als of je het echte oude Monza kan rijden waar je je moet uitkijken op het rechte stuk voor "overstekende" auto's

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:42:
Soms denk ik dat jij op iRacing HQ zit Niellie.

EDIT: de oude oval zit er ook in! _O_
Als ik niet snel ben op de baan, dan maar zo. :P

En de nieuwe parabolica zie ik. Mooi om te zien dat het up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

-PassY- schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:45:
Oval? Werd het echt vermeld? :D Oval! Geen chicanes, klinkt als of je het echte oude Monza kan rijden waar je je moet uitkijken op het rechte stuk voor "overstekende" auto's
Check vanaf 53 seconden :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
alleen rijden ze de verkeerde kant op met de nascar O-)

/edit: Er gaat zo een race live met 35 auto's op Bathurst ... popcorn Check, bier Check :+

[ Voor 18% gewijzigd door -PassY- op 25-02-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gaaaaf! :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
en ik zie nu ook, met Bas :D Startend vanaf P3

in de chat word nu al voor 10 iracing dollars gewed wanneer de eerste pile up is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

THEY FUCKING DID IT!!!! *O* *O* *O*

Zit hier beetje raar te flippen achter m'n laptop, en m'n vrouw zit me raar aan te kijken vanaf de bank :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mede i-racers,

Paar jaar geleden i-racing aangeschaft in het begin veel mee gedaan maar door onder meer div. omstandigheden de laatste tijd niet actief met i-racing bezig geweest.
Daar moet nu maar eens verandering in komen wel betalen en niet rijden is ook zonde.

Het bestaan van deze site was mij al wel bekend, maar door een post van Niel op een forum van ISR-Series de site maar eens nader bekeken.
Man man wat een informatie hier en vooral in de openingspost echt super!!

De eerste races zijn inmiddels al weer verreden en er volgen er geheid meer.

Groeten en tot op het virtuele asfalt,
Ronny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

-PassY- schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:52:
en ik zie nu ook, met Bas :D Startend vanaf P3

in de chat word nu al voor 10 iracing dollars gewed wanneer de eerste pile up is :D
En op P3 geeindigd! laatste paar rondes binnen een seconde van de nummer 2 gereden. Daarna een do or die actie de laatste bocht naar beneden, helaas werkte dat niet en ging ik in de rondte en was ik mijn neus kwijt, maar de nummer 4 zat toch zo ver achter me dat dat niet meer uit maakte.

Oh en ik heb nu wel een goede setup en dan kan je inderdaad volgas de berg op knallen in de HPD! Verkeer was best goed te doen, hoewel je soms wel tot 5 seconde verloor door verkeer op de berg, maar ja daar had rest ook last van.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 16:01
Ik had vanmiddag een kleine aanvaring met een hek. waarna mijn motor op de hobbel ging.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ook eens gehad ja, ook een filmpje van gemaakt toen :p Rare bug

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Ik dacht dat Atze dit seizoen juist weer zou meedoen.

iRacing Profiel

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:33:
Bedankt, nu kan ik met wat meer rust rijden, ( hoop ik ) ipv dat je er links en rechts afgerost wordt
Gisteren ondervonden dat dit dus niet perse waarheid is.

in de eerste bocht wordt ik er VOL afgerost door iemand die mij blijkbaar niet gezien heeft
Hij harkte hem vol de zijkant in waar hij dus mogelijk dacht intevoegen.

Dan ben ik met een inhaal race bezig gebeurt me dit

En een aantal ronden later haal ik iemand op het rechte stuk in , waarna ik moet aan remmen voor de eerste bocht, deze mij even vol de achterkant in rijdt...

Soms kan ik best begrijpen dat dit gebeurt, ik wil niet van ieder incident een report maken.
Maar als dit zo in één race gebeurt is dat niet fijn.

( zo de frustratie ook weer kwijt )

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SkullboyNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:08:
Ik had vanmiddag een kleine aanvaring met een hek. waarna mijn motor op de hobbel ging.
[video]
Dit is pas een rare bug _/-\o_

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Nieuw suspension model ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Verwijderd

Dat moet door een nederlandse programmeur gedaan zijn.

Q: "Please implement a flipping car once it hits the tire barrier."
A: "Aar joe seerieus?"
Q: "Yes!"
A: "OK!"

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 13:35
Weet nog wel dat ik dacht, is dat sneller Joep... :+
Ik zag ze vliegen die dag.

iRacing Profiel

• -PassY-

:+

/edit: nog meer "gekheid" :) Waarschijnlijk komt LRP Chicane op de kalender voor de WSCS 2015 S2 :+

Volgens mij is dit de voorlopige kalender:

1) Sebring - International 45 mins (TUSCC)
2) Mosport 45 mins
3) Indianapolis - Road 45 mins
4) Silverstone - Grand Prix 70 mins (WEC)
5) Watkins Glen - Boot 45 mins
6) Interlagos - Grand Prix 45 mins
7) Spa Francorchamps - Endurance Pits 70 mins (WEC)
8) VIR - Full 45 mins
9) Road Atlanta 45 mins
10) Monza - Grand Prix 45 mins
11) Road America - Full 45 mins
12) Lime Rock - Chicane 45 mins

Sebring, Mosport, Glenn, Spa, VIR, RAmerica oOo Alleen weer RAtlanta -O- Kutbaan

En weer een paar banen om te leren met de CSpec :) Indy, Silverstone, Monza, LRP.

Alleen dit seizoen nog Bathurst en RAtlanta overleven _O-

[ Voor 58% gewijzigd door -PassY- op 26-02-2015 12:08 ]

• Red Baron
-PassY- schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Alleen weer RAtlanta -O- Kutbaan
:o Road Atlanta is een van de beste banen voor deze serie. Super baantje om te rijden en racen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:41:
[...]

:o Road Atlanta is een van de beste banen voor deze serie. Super baantje om te rijden en racen.
Idd. Wordt ook heel leuk met de GES en de NES!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteravond ook weer met de C-spec gereden (wilde de sequentiele shifter uitproberen ;)) op Donington. Wat een heerlijk karretje is dat toch! Gooien en smijten met dat ding (niet snel, wel leuk) en remmen blijft listig maar oh zo leuk als het lukt. Volgend seizoen de WSCS rijden met de C-spec, hopelijk is er voldoende deelname (PassY?) en niet zoals met de DP dat je met 4 man in een split zit :/

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik denk dat na de HPD de C-Spec de hoogste participatie heeft van de overige classes.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• -PassY-
Jaja, ik weet het. Ik ben 1 van de weinige die het een minder leuke baan vind :+

In het weekend na 15:45 zijn er vaak er een stuk of 5-9 CSpecs. Vaak is het veld wel flink verdeeld. Snelle mensen ... hele tijd niks ... de andere.

Maar ik zit nu regelmatig met mensen die even snel zijn, en dat leverde erg leuke races op :) Al een paar weken lang :) Daytona leuke races gehad met iemand van Virgil, op Spa het aan de stok gehad met de mensen van Slipstream racing. (NEO "concutenten") Suzuka gekke race met ene George, RAmerica een fransman met een IR van 5k. Veel leuke races om te onthouden dit seizoen :D En Sebring en Mosport is ook altijd spectakel :D

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja maar jij zit qua skill en iR nog wel iets boven mij :+

Ach, ik zie wel. Eerst maar eens kijken wanneer ik precies kan racen :)

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 09:43
Zo mijn G25 vervangen voor een fanatec v1 en iracing aan het updaten
Eens kijken of ik dit leuker ga vinden dan F1 racing

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LPwz2vyyKhRxUVZQZMFRyunA/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5H0PVR657MVpnGW371wC27rP/medium.jpg

Hoewel ik niet kan wachten op de lente :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EwDbOQZjBty6UdJm3THx3Nak/thumb.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door petervandamned op 26-02-2015 15:02 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
petervandamned schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:01:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welkom Peter.
En ik weet bijna zeker dat je het leuker gaat vinden ;)
Prima setup trouwens!

En zorg er even voor dat alle community leden je ook kunnen vinden door de instructies uit de Topic Start hiervoor te volgen:
KLIKKERDEKLIK

En have fun!

• JPtjeeNL
  • Niet online
petervandamned schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:01:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wow, mooie opstelling! Krijg je die tafel klem er trouwens bij? Is dat die mounting adapter?

What's included
​ClubSport Wheel Base V2
Quick guide (PC & PlayStation 3)
Power supply
USB cable (2 m/6 ft.)
RJ11 (male) - PS/2 (female) adapter cable (50cm/1.6 ft.)​
20° mounting adapter

• -PassY-
kom je uit een bijna HPD vrije sessie, wil je een andere sessie joinen omdat de tijd op is :) is de site down :+

• -PassY-
JPtjeeNL schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:17:
[...]

Wow, mooie opstelling! Krijg je die tafel klem er trouwens bij? Is dat die mounting adapter?

20° mounting adapter
de tafelklem moet je apart aanschaffen. Dit is een blok waarmee je je stuur onder een hoek van 20graden kan monteren :)

• petervandamned
JPtjeeNL schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:17:
[...]

die zit erbij maar ik gebruik de moeren dwars door het werk blad wel
een tsmaster pook erbij

die tafelklem gebruik ik niet Mocht iemand die nodig hebben

[ Voor 12% gewijzigd door petervandamned op 26-02-2015 16:24 ]

• JPtjeeNL
  • Niet online
-PassY- schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:18:
[...]

de tafelklem moet je apart aanschaffen. Dit is een blok waarmee je je stuur onder een hoek van 20graden kan monteren :)
Toch apart aanschaffen. Hoe kon het ook anders.. :9 Ik zag 'm niet bij de accessoires staan, maar dat moet deze zijn dan: http://www.fanatec.com/eu...rt-table-clamp-v2-eu.html
petervandamned schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:20:
[...]

een tsmaster pook erbij plus een extra G25

was deze ooit van jouw dan ?
Was dat maar zo. :) Ik zet er aan te denken om die CSW V2 te kopen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanavond, na 22 uur, ga ik nog wat oefenen voor de NiS. Zijn er nog anderen die willen gaan oefenen?

• JPtjeeNL
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:52:
Vanavond, na 22 uur, ga ik nog wat oefenen voor de NiS. Zijn er nog anderen die willen gaan oefenen?
iRacing Is Offline
We apologize that the iRacing.com site is down for maintenance. We are working to restore service as quickly as possible. Sorry for the inconvenience.

Hoop dat ze dan inmiddels klaar zijn. :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JPtjeeNL schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:02:
[...]

iRacing Is Offline
We apologize that the iRacing.com site is down for maintenance. We are working to restore service as quickly as possible. Sorry for the inconvenience.

Hoop dat ze dan inmiddels klaar zijn. :)
Oh ja hoor. Er was vandaag maintenance gepland van 16 uur tot 18 of 19 uur.

• JPtjeeNL
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:04:
[...]

Oh ja hoor. Er was vandaag maintenance gepland van 16 uur tot 18 of 19 uur.
Ah, goed om te weten. Kan ik dat maintenance scherm wegklikken. :)

EDIT: site is weer online!

[ Voor 5% gewijzigd door JPtjeeNL op 26-02-2015 17:06 ]

• petervandamned
Dan ga ik testen :)

Verwijderd

Ik zit er weer in hoor :)

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Lange tijd niet gereden door omstandigheden.
Vandaag te horen gekregen dat mijn moeder in een hospice word geplaatst.

De komende tijd zal ik dan ook niet aanwezig zijn.
Kan de energie niet opbrengen om achter het stuur te kruipen

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

Begrijpelijk ... sterkte Frans

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:23

elni

Carrot

Sterkte Frans.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oeps, Frans. Sterkte!

• -PassY-
Succes en sterkte Frans!

• Arfman

Arfman

Drome!

Veel sterkte Frans! ;(

Zojuist echt een geweldige race gehad in de Cspec op Donington.
Gestart als 17e, hele race in gevecht geweest met o.a. Matt Malone (die GripTV gast), maar vrijwel iedereen maakte foutjes waardoor ik lekker kon opklimmen.

In de allerlaatste bocht van de allerlaatste lap nog iemand voorbijgestoken die zo druk in gevecht was met degene voor hem dat ik hem er nog even hondsbrutaal tussen kon zetten. Met letterlijk centimeters verschil nog 8e geworden :D

Tevens nog mijn snelste rondetijd flink aangescherpt dankzij een goede setup van een medetweaker ;)

http://members.iracing.co...nid=13147411&custid=44916

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 14:25
petervandamned schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:20:
[...]

een tsmaster pook erbij

die tafelklem gebruik ik niet Mocht iemand die nodig hebben
Mocht je hem kwijt willen, heb afgelopen weekend de csw v1 over genomen van Derx, en kan de tafel klem wel gebruiken

Tevens ook sterkte Frans!

(Mijn iRacing Profiel)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Tony Gardner
On the whole bumpy oval thing we had to make an exception for the oval and do some smoothing in some areas. It was not "driveable". It was like hitting grenades with the cars with the bumpmap that was generated as the scanner was picking up not only bumps but moss clusters and weeds. Like driving over rocks. Actually when we were there later photographing for reference they had started to powerwash so we did get a good look at the surface and thousands of pictures. I'll attach some pictures we took to give you some idea of the moss, weeds, etc.
Hier de foto's
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/monzamoss_t.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/monzamoss2_t.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/monzaweeds_t.jpg

Ze hebben het toch moeten effenen :S
Bron: http://members.iracing.co.../225/3301510.page#8768888

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 26-02-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Jammer, anders hadden ze het mooi kunnen verkopen als "dirt" racing waar iedereen al eeuwen om zeurt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Heel veel sterkte Frans!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Heel vervelend Frans, veel sterkte!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Frans, veel sterkte!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Sterkte Frans!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Stuur maar een bericht
ramsho schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:39:
[...]

Mocht je hem kwijt willen, heb afgelopen weekend de csw v1 over genomen van Derx, en kan de tafel klem wel gebruiken

Tevens ook sterkte Frans!
Stuur maar een bericht dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Hi Gents,

Mijn naam is Jesper, al jaren lid van GoT maar nooit echt actief geweest in het sim/sport/race hok. Heb in het verleden veel racegames/sims gespeeld wat begon bij GP2 en min of meer beetje gestopt is bij GTR2/RACE 07 waar ik toen in competitie verband rondjes reed bij de collega's van Digitalracing. Daarna is deze hobby eigenlijk beetje verstoft. Mijn interesse ging meer naar console gaming, en de PC raakte ik steeds minder en minder aan. Daarnaast paste mijn racestuur (G25) niet meer op mijn nieuwe bureau en aangezien ik er al niet zoveel meer mee speelde heb ik het maar gelaten voor wat het was.

Toen Gran Turismo 6 uit kwam op de PS3 heb ik een wheelstand pro gekocht om weer te kunnen racen met mijn stuurtje. Dat was best wel weer leuk waardoor ik weer ben gaan kijken naar PC sim gaming, heb toen ooit op advies van Roy Visser via speciale aanbieding gratis account van een maand aan gemaakt op iRacing. Helaas mede wegens persoonlijke omstandigheden is er eigenlijk nooit wat van gekomen en belande het stuurtje nu incl. wheelstand in de kast.

Tot ik 3 weken terug mij heb laten verleiden om een Oculus Rift DK2 te kopen, toen wist ik nog niet eens dat het uitermate goed met racegames werkt. Toen ik daar achter kwam ging het snel, aller eerst Live for Speed waar ik nog een licentie voor had, tof spel maar niet echt meer van deze tijd, Asserto Corsa, heel gaaf maar met oculus rift zeer beperkte mogelijkheden. En tot slot toch maar weer paar knaken in iRacing gestopt om dat nu eens te checken.

En ik moet zeggen wow wat gaaf, alles steekt goed in elkaar. Races verlopen zeer soepel (op wat stotterende auto's na) behoorlijk uitdagend met een goed gevoel van beloning als je je wagen onder bedwang hebt en er snelle rondjes uit weet te krijgen. Waar ik in het begin nog veel off track warnings kreeg heb ik dit nu iig met de Mazda tot een minimum kunnen beperken. Na het behalen van mijn D licentie heb ik geïnvesteerd in de SkipBarber series en ben nu druk bezig ook deze onder de knie te krijgen.

Complimenten voor de start post heeft mij aardig wat goede tips gegeven, want bij iRacing kan je al snel door de bomen het bos niet meer zien. Mijn iRacing profiel staat nu ook in mijn signature.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sterkte Frans.

En welkom Jesper!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom Jesper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai Frans, sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 16:01
zijn er al datum bekend voor korting op een jaar abonement . ik moet gaan verlengen en dat kost nu 90 dollar. Maar dat zou zonde zijn als er binnen kort een actie komt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Misschien een leuke link om verder te snuffelen voor je DK2
http://members.iracing.co...ts/list/2875/3207332.page
The Otherside schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:40:
Hi Gents,

Mijn naam is Jesper, al jaren lid van GoT maar nooit echt actief geweest in het sim/sport/race hok. Heb in het verleden veel racegames/sims gespeeld wat begon bij GP2 en min of meer beetje gestopt is bij GTR2/RACE 07 waar ik toen in competitie verband rondjes reed bij de collega's van Digitalracing. Daarna is deze hobby eigenlijk beetje verstoft. Mijn interesse ging meer naar console gaming, en de PC raakte ik steeds minder en minder aan. Daarnaast paste mijn racestuur (G25) niet meer op mijn nieuwe bureau en aangezien ik er al niet zoveel meer mee speelde heb ik het maar gelaten voor wat het was.

Toen Gran Turismo 6 uit kwam op de PS3 heb ik een wheelstand pro gekocht om weer te kunnen racen met mijn stuurtje. Dat was best wel weer leuk waardoor ik weer ben gaan kijken naar PC sim gaming, heb toen ooit op advies van Roy Visser via speciale aanbieding gratis account van een maand aan gemaakt op iRacing. Helaas mede wegens persoonlijke omstandigheden is er eigenlijk nooit wat van gekomen en belande het stuurtje nu incl. wheelstand in de kast.

Tot ik 3 weken terug mij heb laten verleiden om een Oculus Rift DK2 te kopen, toen wist ik nog niet eens dat het uitermate goed met racegames werkt. Toen ik daar achter kwam ging het snel, aller eerst Live for Speed waar ik nog een licentie voor had, tof spel maar niet echt meer van deze tijd, Asserto Corsa, heel gaaf maar met oculus rift zeer beperkte mogelijkheden. En tot slot toch maar weer paar knaken in iRacing gestopt om dat nu eens te checken.

En ik moet zeggen wow wat gaaf, alles steekt goed in elkaar. Races verlopen zeer soepel (op wat stotterende auto's na) behoorlijk uitdagend met een goed gevoel van beloning als je je wagen onder bedwang hebt en er snelle rondjes uit weet te krijgen. Waar ik in het begin nog veel off track warnings kreeg heb ik dit nu iig met de Mazda tot een minimum kunnen beperken. Na het behalen van mijn D licentie heb ik geïnvesteerd in de SkipBarber series en ben nu druk bezig ook deze onder de knie te krijgen.

Complimenten voor de start post heeft mij aardig wat goede tips gegeven, want bij iRacing kan je al snel door de bomen het bos niet meer zien. Mijn iRacing profiel staat nu ook in mijn signature.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Bedankt, ik neem aan dat je hier refereert naar SweetFX? Ik heb het geprobeerd aangezien dit met AC heel goed werkte, maar bij iRacing wordt ik er helemaal loco van. Omdat je niet met direct HMD werkt maar met extended desktop is er een hele lichte vertraging waarneembaar wanneer je je hoofd beweegt (iets wat ik overigens met AC niet heb) waardoor het hele ritje bijzonder onprettig is. Het onscherpe kan ik aan wennen, de vertraging niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als ze er tegenwoordig echt op hadden gereden was de track al meer dan 10x geresurfaced geweest en als je hem in het verleden had kunnen rijden was hij ook smoother geweest, maw realistischer-vintage dan dit is eigenlijk onmogelijk.

Als ze het letterlijk van de scan hadden gerenderd had je dus eigenlijk de meest onrealistische versie gehad.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je hebt je proberen te registreren op het GoT portal, maar onjuist.
Ik heb jouw aanvraag dan ook weer verwijderd.

Even voor iedereen die zich daar wil registreren om bij community pagina's te komen:
Als de gegevens niet juist zijn ingevuld zoals:
- iRacing Customer ID
- iRacing Account Name
- GoT Nick Name

dan verwijderen we de aanvraag. Het is echt te veel werk om steeds mailtjes te versturen / te gaan corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
JoepW schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:54:
[...]

Je hebt je proberen te registreren op het GoT portal, maar onjuist.
Ik heb jouw aanvraag dan ook weer verwijderd.

Even voor iedereen die zich daar wil registreren om bij community pagina's te komen:
Als de gegevens niet juist zijn ingevuld zoals:
- iRacing Customer ID
- iRacing Account Name
- GoT Nick Name

dan verwijderen we de aanvraag. Het is echt te veel werk om steeds mailtjes te versturen / te gaan corrigeren.
Hoi Joep, ik had het door op moment dat de registratie de deur uit ging, auto-fill van chrome zorgde ervoor dat hij mijn voornaam en achternaam bij de eerste twee velden plaatste. Echter was de inschrijving toen al verstuurd. My bad, ga het opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
The Otherside schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:58:
[...]

Hoi Joep, ik had het door op moment dat de registratie de deur uit ging, auto-fill van chrome zorgde ervoor dat hij mijn voornaam en achternaam bij de eerste twee velden plaatste. Echter was de inschrijving toen al verstuurd. My bad, ga het opnieuw doen.
Dat is waarschijnlijk omdat ik de labels verander heb en niet de veldnamen in de plugin ;)
Maar het komt goed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is blijkbaar al mogelijk om iRacing toe te voegen aan je Steam account.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bJcXtrV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Cool :)

Maar Steam gaat iRacing downloaden en dat moet hij in een Steam map doen (of in een SteamLibrary map op andere schijf). Dat wil ik natuurlijk niet... Hoe werkt dat?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:57:
Cool :)

Maar Steam gaat iRacing downloaden en dat moet hij in een Steam map doen (of in een SteamLibrary map op andere schijf). Dat wil ik natuurlijk niet... Hoe werkt dat?
Je kan toch de destination wijzigen in Steam?
Daar had ik overigens op mijn Mac geen last van ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/iracing_steam_1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/iracing_steam_2.png
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan alleen andere schijven kiezen en dan moet het in <schijf> Program Files \ SteamLibrary. Ik kan het niet in C:\Program Files\iRacing gooien bijv. Dus ik moet iRacing weg gooien en opnieuw installeren via steam denk ik? En dan alle content weer terug kopieren?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Waarom wil je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zodat het via Steam werkt? Zodat Steam ziet dat ik het spel speel, voor de stats en dat vrienden het zien, etc. Dat is toch het hele idee achter iRacing op Steam? Als je het niet installeert heb je er niks aan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat kan toch door _usesteam.txt te editten (in je iRacing dir) en de waarde op 1 te zetten ipv. 0? Zo heb ik het gedaan een paar dagen geleden en hij houdt nu netjes bij wanneer ik iRacing speel. Ook de Steam overlay werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Maar Steam weet nog steeds niet dat jij iRacing hebt, volgens mij moet je hem daar toch echt voor installeren. En als Steam het niet weet dan staat er over een jaar nog steeds dat er maar 15 players zijn op Steam. Dat helpt ook niet echt om het populair te maken. Bestaande members moeten het kunnen koppelen zodat Steam ook weet dat er 40.000 members zijn en niet 15.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Je kan het ook omdraaien, je laat steam iRacing installeren, maar onderbreekt deze. En dan gooi je van je bestaande installatie alle bestanden naar die nieuwe locatie toe. Hierna kun je steam die directory laten "checken" en dan zal hij alleen wat er mist downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DirkT schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:30:
Je kan het ook omdraaien, je laat steam iRacing installeren, maar onderbreekt deze. En dan gooi je van je bestaande installatie alle bestanden naar die nieuwe locatie toe. Hierna kun je steam die directory laten "checken" en dan zal hij alleen wat er mist downloaden.
Ik ben dan wel benieuwd waar iRacing de files gaat neerzetten als je een Buildupdate aan het doen bent, ik ga ervan uit dat je toch de install informatie moet uninstallen of overschrijven.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zo te zien is het genereren van de key voor bestaande leden ook een soft launch. Er zijn niet echt belangrijke bestanden gedownload en er is nog geen uitleg gegeven door de staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

enchion schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:37:
[...]

Ik ben dan wel benieuwd waar iRacing de files gaat neerzetten als je een Buildupdate aan het doen bent, ik ga ervan uit dat je toch de install informatie moet uninstallen of overschrijven.
Dat updaten moet dus via Steam gaan lopen, anders heeft heel steam geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:38:
[...]

Dat updaten moet dus via Steam gaan lopen, anders heeft heel steam geen toegevoegde waarde.
Ik hou het wel steamloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
En dan maar hopen dat je aangeschafte content ook meegaat, zit er niet op te wachten om alles opnieuw te kopen.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk niet dat updaten via Steam gaat lopen, dat zou wel leuk zijn maar ook niet echt nodig, huidige updater werkt prima toch? Het grootste voordeel van Steam is dat het meer bekend wordt onder de mainstream gamers. De meeste zullen in rookie blijven en nooit verlengen maar als 1% blijft dan heb je al best veel nieuwe mensen. Voorwaarde natuurlijk is dan dat veel mensen het proberen, en als je met 5 seconden zoekwerk op Steam kan vinden dat er maar liefst 15 gebruikers zijn dan zal dat nooit gebeuren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De echt serieuze mensen zullen hun weg toch wel vinden. Dit kwam ik tegen na de meest simpele google actie.

-----

Welp, here we go. The Grand Poobah of simulation racing.

iRacing exists at the place where a game blurs the line between play and work. Its cars and tracks are recreated with a fanatical attention to detail, and its league racing rules are about as serious as you’ll find in any racing club or at any track event in the world. This is a racing game for people who want the real thing and are willing to spend hours training for it. It is perhaps the pinnacle of Papyrus legend David Kaemmer’s career. For those of us who cut our teeth on the IndyCar and Grand Prix Legends game, that name alone is recommendation enough.

iRacing is not cheap, though at $50 a year, it’s a better value than many an MMO. Nor is its emphasis on graphics. But its rewards are aimed a specific and demanding group of players. When you’ve outgrown the Codemasters games and even stuff like Race: Injection is wearing a little thin, this is where you go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:58:
De echt serieuze mensen zullen hun weg toch wel vinden. Dit kwam ik tegen na de meest simpele google actie.

-----
[i]
Welp, here we go. The Grand Poobah of simulation racing.

iRacing exists at the place where .....
Bron: http://www.pcgamesn.com/10-best-racing-games-pc 8)

Deze geeft het e.e.a. ook goed weer: http://www.engadget.com/2...e-real-driving-simulator/
quote: Eric Hudec
The tires on the C6R are essentially the same as all the other GT cars. The marked difference is the gobsmacking amounts of torque it makes compared to the others that run similar tires. Also the car should have better motion and grip control next season after some virtual shaker work we've recently done.
Bron: http://members.iracing.co...t/25/3298647.page#8770731
Huh?
Virtual shakers?

[ Voor 60% gewijzigd door JoepW op 27-02-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
quote: Eric Hudec
We have an internal virtual 'multipost' shaker rig. It's a ride model, but not only ride(!), that can input any sort of vibration to do time and frequency domain analysis. We can measure ride height, or plateform control, contact patch load control and really anything else that dynamically affects the car.
Klinkt als een virtuele test rig om trillingen etc op te testen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:31
Je zal maar in een motion simulator zitten en zo iets mee maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
denk dat voor zoiets die noodstop knoppen dienen :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen