iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.822 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:40

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lijkt er wel op hè?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/pitcrew.png

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:10

Niellie41

[object Object]

Nieuwe (voorlopig) schema is gepubliceerd. Wat op valt is dat de nieuwe Trucks al er bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:47:
Nieuwe Simpit video over Monza:
[video]

En een leuke verrassing op 8:02? :)
Oh wow, wat een goede preview zet The Simpit daar weer neer! Hopelijk heeft iRacing dit zelf ook door heeft en The Simpit kiest boven Inside SimArcade Racing.
prepair your frames, this gonna be tough :)

Ik heb mijn vrijdag avond even opgeofferd om naar mijn graphics settings te kijken. Ik was niet zo tevreden met hoe het eruit zag bij mij. Daarvoor heb ik het topic gevolgd met daarin alle tips. Ziet er weer helemaal mooi uit.
Ik kwam er achter dat mijn FOV niet juist stond :/ meteen maar aangepast. Maar nu wil ik mijn virtuele stoel wat naar achter zetten zodat ik nog mijn dashboard kan bekijken. Echter als ik dat doe onder ctrl + F12 kijk ik tegen de stoel aan als ik opzij kijk in de Gen6. Kortom, ik kan kiezen tussen dashboard kunnen bekijken of autos naast me kunnen zien. Iemand tips?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:38:
Nieuwe (voorlopig) schema is gepubliceerd. Wat op valt is dat de nieuwe Trucks al er bij zitten.
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3301829.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
The_FrankO schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:56:
......ik kan kiezen tussen dashboard kunnen bekijken of autos naast me kunnen zien. Iemand tips?
Auto's naast je zien ;)
Bij meerdere auto's is dit zo. Bij de BMW kijk je ook tegen de wangen van de stoelen aan als je achteruit gaat zitten.
Je kan wat klooien met lager zitten om het dashboard wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Over een dik half uur begint de NiS fixed race op Atlanta. Het zal een heel interessante race worden!

YouTube: Hotlanta - NiS week 2

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 28-02-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 22:22
Veel succes Niellie. Zelf ga ik om 18 uur normaal gezien rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, erg raar. Deze morgen hier gepost en nu is men post weg?
Heeft er iemand nog een setje clubsport elite pedalen te koop?

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat een moeizame race was dat zeg. In het begin van de race, spint er iemand voor me naar de apron. Ik remde al een beetje af, maar het wat niet genoeg en raakte hem nog net op de achterkant. Gelukkig alleen maar aero schade, maar helaas geen caution. De rest van de stint moeten ploeteren met een onderstuurde auto. Daarna kwamen green flag pit stops en had besloten om de auto maar te laten repareren (ong. 30 sec. repairs). Na de pit stops lag ik twee ronden achter en raakte de muur licht bij het uitkomen van bocht 2. Weer veel onderstuur.

Na een paar ronden kwam de caution en op dat moment had de leider een pit stop gemaakt. Daardoor lag ik maar één ronde achter. Er voor gekozen om de wave around te pakken, zodat ik weer in de lead lap zit. Uiteindelijk alles nog kunnen repareren en heb uiteindelijk nog 11e kunnen worden, nadat een paar mensen voor me nog contact maken in de laatste ronde.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NASCAR%20iRacing%20Series/2015%20NiS/NiS-race2.jpg

Natuurlijk had ik op meer gehoopt, maar toch tevreden met het resultaat na wat er allemaal gebeurde. Op naar de volgende.

Resultaten

Ik zag dat Frank de 3e split heeft gewonnen! Gefeliciteerd! d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 28-02-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 09:43
Misschien stomme vraag maar kan de view ook veranderd worden?
Rij eigenlijk nooit uit de cockpit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
petervandamned schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:45:
Misschien stomme vraag maar kan de view ook veranderd worden?
Rij eigenlijk nooit uit de cockpit
Zeer uitgebreid antwoord: Nee :+
Tis een sim geen game :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:44
Tsja, zó onrealistisch is dat niet hoor...

Ik las gisteren nog dat Daniel Craig gewond is geraakt in Rome terwijl zijn auto bestuurd werd door iemand die op het dak zat :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:34
Wild Chocolate schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:09:
Tsja, zó onrealistisch is dat niet hoor...

Ik las gisteren nog dat Daniel Craig gewond is geraakt in Rome terwijl zijn auto bestuurd werd door iemand die op het dak zat :+
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/09/19/article-0-067F420E000005DC-402_634x673.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 09:43
Toch niet zo gekke vraag hahhaah
dit ben ik gewend en ik rij ook vanuit de cockpit soms hoor

http://youtu.be/IOT9GdEjqWg?list=UUY1DmTzRT_W29IjEBBqDIrg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021

ietsjes te wijd denk ik :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Gebeurde mij zowat hetzelfde maar dan in de race... wel nadat ik in de muur geduwd was en flink onderstuur had, auto was niet meer te houden, die zelfde muur getikt en daarna ging ik rond en kwam ook nog eens de leider aan in de HPD die me niet meer kon ontwijken. Volgens mij was hij overigens de enige auto in de lead lap nog. Leuke race..... zucht.

Op 2:12 gebeurt er ook nog een ongeluk vlak voor m'n neus maar kon ik recht door schieten, maar diezelfde HPD (Jorn die ook dit filmpje gemaakt heeft) had hetzelfde idee, ging ook maar net goed.

Nou ja, geen Bathurst meer voor mij. Leuke baan om alleen te rijden, niet met andere auto's en al helemaal niet multiclass.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik zat die race te bekijken als spectator :)

Na die race heb ik besloten niet te gaan racen deze week ;+ wel wat rondjes in practices, maar meer ook niet ;D Mij te gevaarlijk met al dat verkeer.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Die actie op 1 minuut en 40 seconden :o :o :o :o
NickThissen schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:57:
Gebeurde mij zowat hetzelfde maar dan in de race... wel nadat ik in de muur geduwd was en flink onderstuur had, auto was niet meer te houden, die zelfde muur getikt en daarna ging ik rond en kwam ook nog eens de leider aan in de HPD die me niet meer kon ontwijken. Volgens mij was hij overigens de enige auto in de lead lap nog. Leuke race..... zucht.

[video]

Op 2:12 gebeurt er ook nog een ongeluk vlak voor m'n neus maar kon ik recht door schieten, maar diezelfde HPD (Jorn die ook dit filmpje gemaakt heeft) had hetzelfde idee, ging ook maar net goed.

Nou ja, geen Bathurst meer voor mij. Leuke baan om alleen te rijden, niet met andere auto's en al helemaal niet multiclass.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
PatrickPost1972 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:25:
Die actie op 1 minuut en 40 seconden :o :o :o :o

[...]
Haha, wat was hij in godsnaam denkende 8)7
Die Ruf rijder op 2.26 dan, dat zijn pas skills _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 14:08

derx666

mecker ende blaet

Holy crap wat een gepruts :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Ew0ut op 20-03-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik ga me echt wel afvragen wat voor idioten in die race aanwezig waren. Zelfs bij de rookie races heb ik dit nog niet mee gemaakt. Zeker niet als je in een wat hogere split rijdt.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Laatst online: 09-04-2020
Word je ook gediskwalificeerd als je tegen de richting rijdt?

Niet dat ik het ooit van plan ben te doen hoor 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ew0ut schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:21:
[...]

Lol, en nog steeds voelen ze bij iRacing niet de behoefte om het SR/split systeem op de schop te nemen?!

Dit is de op een na hoogste klasse (Pro niet mee gerekend) die het spel te bieden heeft en je komt gewoon mensen tegen die tegen de rijrichting in rijden!!! 8)7

iRacing heeft een aardig concept volledig verneukt, het verbaast me dan ook niets dat minder dan 10% van de leden nog maar actief is.

iRacing is alleen nog leuk in een gesloten league.
Het feit dat iemand er een video van maakt geeft al aan dat het een uitzonderlijke situatie is. Dit heeft ook niks met het split systeem te maken (te weinig mensen voor een split).

Dit is de eerste keer dat ik iemand zie die tegen het verkeer in rijdt, letterlijk. Deze gast wordt geprotesteerd en zal dan ook zeer waarschijnlijk een tijdje gebanned worden.

Hoe zou jij het doen om het beter te maken?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 15:55
Nou Interlagos is in ieder geval uit de weg, ik ben er nooit snel en was nu ook al behoorlijk trager dan m'n teamgenoten. Echter in Q 2 helemaal trage rondjes gedaan en was blij dat ik nog in de top 35 zat en mocht starten vanaf p32 :X

Na een lekkere crash in T1 lag ik al 24e na de eerste ronde en had daarna nog wel een leuk gevecht met Joao Vaz.
Uiteindelijk denk ik dat hij een lag contact opliep ofzo, toen we 2-wide reden in de middelste sector want hij parkeerde direct daarna z'n auto in de pits.
Uiteindelijk gefinished als 20e, maar ik ben blij dat we Interlagos achter ons kunnen laten.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Red Baron schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:15:
Nou Interlagos is in ieder geval uit de weg, ik ben er nooit snel en was nu ook al behoorlijk trager dan m'n teamgenoten. Echter in Q 2 helemaal trage rondjes gedaan en was blij dat ik nog in de top 35 zat en mocht starten vanaf p32 :X

Na een lekkere crash in T1 lag ik al 24e na de eerste ronde en had daarna nog wel een leuk gevecht met Joao Vaz.
Uiteindelijk denk ik dat hij een lag contact opliep ofzo, toen we 2-wide reden in de middelste sector want hij parkeerde direct daarna z'n auto in de pits.
Uiteindelijk gefinished als 20e, maar ik ben blij dat we Interlagos achter ons kunnen laten.
Ik heb de race bijna volledig gevolgd. Viel me al op dat je geen goede Q had. Maar zijn er ook in deze klasse nog meerdere splits? Omdat je zegt blij dat je nog bij de top 35 stond. Volgens mij zaten er 35 in de race.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Er zijn 50 man met een licentie, maar er kunnen er maar 35 racen (of soms nog minder als er niet genoeg pit-stalls zijn).
Vandaag waren er slechts 40 man met die mee deden in de kwalificatie, dus er vielen er "maar" 5 af.
Normaal heb je in die eerste races wel zo'n 45 man en dan is die cut-off nog scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 11:55
Pfff... Gestart op 7e plaats en gefinished op 4e plaats, én 0 incidents, SR gaat lekker zo :)

http://members.iracing.co...id=13165197&custid=183953

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eindelijk een ideetje afgemaakt waar ik al heel lang mee speelde: een userscript om voor elke serie de participation te zien (aantal drivers en SOF voor elke race dit seizoen).

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/3301977.page

Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/iracingscripts/scripts/participation/day-small.jpg Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/iracingscripts/scripts/participation/week-small.jpg

Lekker makkelijk als je wil weten wanneer een serie officieel gaat of wanneer de SOF races typisch zijn :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Leuk idee, voor sommigen vast handig.
Of ik het zelf veel zal gebruiken weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PzqAfD3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:26:
Eindelijk een ideetje afgemaakt waar ik al heel lang mee speelde: een userscript om voor elke serie de participation te zien (aantal drivers en SOF voor elke race dit seizoen).

[afbeelding] [afbeelding]

Lekker makkelijk als je wil weten wanneer een serie officieel gaat of wanneer de SOF races typisch zijn :)
Dit werkt zeker niet met IE? :+ Krijg alleen maar foutmeldingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Niellie41 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:23:
Ik zag dat Frank de 3e split heeft gewonnen! Gefeliciteerd! d:)b
Ja inderdaad, bedankt voor de felicitaties :)

Het begon al met een erg snelle kwalificatie tijd. Het was een race wat op omgaan met banden ging. Er was een iemand die mijn pace kon matchen maar net wat beter met zijn banden om ging. De caution aan het eind heeft me geholpen. Toch een vreemde keuze dat een hoop mensen dan weer kiezen om geen nieuwe banden te halen. Dat had bijna in tranen voor mij geeindigd, gelukkig zijn ze alleen slachtoffer van zichzelf geworden.

Voor 1080p 60fps: http://youtu.be/uXZaM4zZmZU

[ Voor 53% gewijzigd door The_FrankO op 01-03-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
-PassY- schreef op zondag 01 maart 2015 @ 09:45:
[...]

Dit werkt zeker niet met IE? :+ Krijg alleen maar foutmeldingen :)
Heb nog nooit userscripts gebruikt met IE. Als het al kan dan kan ik me goed voorstellen dat het niet werkt nee :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18

WOW man iracing moet u aannemen dit is echt wel tof !!!

die standings kan die ook inzoomen op jou plaats zodat je de mensen rond je ziet

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 01-03-2015 11:42 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nieuwe Monza on-board video ben ik hier nog niet tegen gekomen:

Van onze grote vriend Darin, dus even doorspoelen tot ~ 3 min :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:41:
Nieuwe Monza on-board video ben ik hier nog niet tegen gekomen:
[video]

Van onze grote vriend Darin, dus even doorspoelen tot ~ 3 min :p
Wat een verschil met The Simpit, daar krijg je beetje achtergrond informatie en het is duidelijk dat er meer research in heeft gezeten.

Ondanks dat, geen slechte video om een indruk te krijgen. Wat ik me wel afvraag, de track layout die met de Lotus 79 wordt gereden, is dat een layout die in het echt ook wordt gereden?!

Is de Lotus 49 echt zo onderstuurd? Ik had het idee om de Lotus 49 aan te schaffen om op de 10k layout te rijden, maar als dat ding zo rijdt.... :/

Ik blijf de textures die iRacing gebruikt toch veruit de beste van de sim racers. Het oogt heel natuurlijk en niet dat cartoony shiny DX11 effect wat modernere sim racers hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De GP lay-out zonder chicanes wordt nu niet gebruikt in het echt. Voor races in ieder geval. Audi test wel eens op Monza zonder de eerste chicane, maar de tweede chicane wordt wel normaal genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Vroeger wel, en die video met die audi ook zonder.
De site van het circuit kan je ook veel vinden.
http://www.monzanet.it/en...ito%20di%20Monza%20-%20EN
Onder virtual tour kan je zien hoe de kombaan er bij ligt, en dat is helaas niet goed meer.
The_FrankO schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Wat een verschil met The Simpit, daar krijg je beetje achtergrond informatie en het is duidelijk dat er meer research in heeft gezeten.

Ondanks dat, geen slechte video om een indruk te krijgen. Wat ik me wel afvraag, de track layout die met de Lotus 79 wordt gereden, is dat een layout die in het echt ook wordt gereden?!

Is de Lotus 49 echt zo onderstuurd? Ik had het idee om de Lotus 49 aan te schaffen om op de 10k layout te rijden, maar als dat ding zo rijdt.... :/

Ik blijf de textures die iRacing gebruikt toch veruit de beste van de sim racers. Het oogt heel natuurlijk en niet dat cartoony shiny DX11 effect wat modernere sim racers hebben

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickPost1972 op 01-03-2015 12:40 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Niellie41 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:30:
De GP lay-out zonder chicanes wordt nu niet gebruikt in het echt. Voor races in ieder geval. Audi test wel eens op Monza zonder de eerste chicane, maar de tweede chicane wordt wel normaal genomen.

[video]
volgens mij is de 2de chicane altijd al een chicane geweest, of in de begin jaren een snelle links/rechts knik, en steeds krapper en krapper en krapper gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:20:
[...]

Heb nog nooit userscripts gebruikt met IE. Als het al kan dan kan ik me goed voorstellen dat het niet werkt nee :p
misschien toch maar terug switchen naar FF dan :) Dit is denk ik wel iets wat ik zeer handig zou vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:40:
[...]

volgens mij is de 2de chicane altijd al een chicane geweest, of in de begin jaren een snelle links/rechts knik, en steeds krapper en krapper en krapper gemaakt.
Vroeger, in de jaren 50/60, waren er helemaal geen chicanes.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d3/Monza_1957.jpg/220px-Monza_1957.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 01-03-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
The_FrankO schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:57:
[...]

Ja inderdaad, bedankt voor de felicitaties :)

Het begon al met een erg snelle kwalificatie tijd. Het was een race wat op omgaan met banden ging. Er was een iemand die mijn pace kon matchen maar net wat beter met zijn banden om ging. De caution aan het eind heeft me geholpen. Toch een vreemde keuze dat een hoop mensen dan weer kiezen om geen nieuwe banden te halen. Dat had bijna in tranen voor mij geeindigd, gelukkig zijn ze alleen slachtoffer van zichzelf geworden.
[video]
Voor 1080p 60fps: http://youtu.be/uXZaM4zZmZU
Netjes Frank! Die delayed green op het einde was nog best spannend ;)

Had zelf ook de kans om eindelijk een race in de NiS te winnen, maar verpruts het door een 15 seconden penalty voor speeding in pitlane bij de laatste green flag pitstop! |:( Uiteindelijk nog wel 6de geworden, maar zat maar 12 seconden achter de leider. Had de race dus gewoon gewonnen zonder die penalty :+

Restarten op oude banden is ook echt vragen om problemen met deze setup. Race van 18.00 uur bleef de hele top 10 buiten terwijl we 8 rondes erop hadden zitten. Bad idea! De eerste 8 hadden allemaal schade. Check 1.06.00 op Dennis zijn stream:

Restartte ik voor deze crash nog op een 12de plek, na deze crash op een 2de plek :9

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Voor degene die vanavond mee doen met de ZAC race host ik nog even een practice sessie nu.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Gisteren race gewonnen met de MX-5 op Okayama. Weer erg leuke race en nu op D 3.40 safety. Nu met SRF op Lime Rock offline aan het rijden om daar volgende week een aantal TT/races mee te pakken om zo mijn MPR te halen. Als ik het goed heb dan begin ik S2 met een C license. :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Vanavond ZAC9 live vanuit fivercom wagen 19:55

[ Voor 18% gewijzigd door dabelg op 01-03-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Handig !!
Echter werkt ie bij mij alleen op Chrome met tampermonkey. In Firefox met greasemonkey (beide laatste versie en FFopnieuw opgestart) gebeurt er dit:

[YouTube: http://youtu.be/qyzaUTo-ioQ]

Enig idee ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm. Geen errors in de log? Zeker dat je versie 0.2 hebt, even opnieuw installeren misschien? Dat probleem lijkt alsof hij te veel punten wil tekenen en dan kapt hij er mee maar dat had ik gefixt. Tenzij het er nog te veel zijn nu...

Ik zie ook geen groene balken (split race) die er in de skip serie toch wel bijna alleen maar zijn dus ik denk dat je nog v0.1 hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 01-03-2015 14:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik denk dat ik nog 0.1 had :) Na reinstall werkt het wel.
2015-02-29: version 0.2
Volgens mij klopt die datum op het iRacing forum niet helemaal Nick :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hahah... Was nog vroeg :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:28

Phydomir

Dennis

Over een uurtje ronde 9 van de ZAC9 op Road America:

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Niellie41 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:43:
[...]

Vroeger, in de jaren 50/60, waren er helemaal geen chicanes.
[afbeelding]
Ah memories, GPL :9
BobvK schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:53:
[...]

Netjes Frank! Die delayed green op het einde was nog best spannend ;)

Had zelf ook de kans om eindelijk een race in de NiS te winnen, maar verpruts het door een 15 seconden penalty voor speeding in pitlane bij de laatste green flag pitstop! |:( Uiteindelijk nog wel 6de geworden, maar zat maar 12 seconden achter de leider. Had de race dus gewoon gewonnen zonder die penalty :+

Restarten op oude banden is ook echt vragen om problemen met deze setup. Race van 18.00 uur bleef de hele top 10 buiten terwijl we 8 rondes erop hadden zitten. Bad idea! De eerste 8 hadden allemaal schade. Check 1.06.00 op Dennis zijn stream:

[video]
Restartte ik voor deze crash nog op een 12de plek, na deze crash op een 2de plek :9
Als er naar terug kijk heeft de delay green me enorm geholpen. Er viel een auto stil in turn 3 waardoor de delay green kwam. Als dat niet was gebeurd was het waarschijnlijk een nieuwe yellow geweest, dan was de race ook meteen afgelopen. Word toch tijd dat iRacing de Green White Checkerd implementeerd.

15sec penalty kun je in het begin nog goed maken maar aan het einde heb je pech. Maar wat een chaos met die herstart zeg :F

Dennis, mooie beelden, het lijkt zo simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 11:55
Gvd.. kom net 0.04 SR te kort om te promoveren naar C-license. Zo nog maar een race rijden dan.

Kan ik eindelijk in RUF cup gaan rijden >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Online JJ op 01-03-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Phydomir schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:55:
Over een uurtje ronde 9 van de ZAC9 op Road America:

[video]
Stream je dat vanaf je race pc, of vanaf een andere pc?
Had zelf namelijk een beetje genoeg van de performance loss dus gisteren maar weer eens vanaf een andere oude pc geprobeerd, een AMD 4800+ maar dat was ook niet je van het.
Misschien morgen eens even testen of ik quick sync nog eens aan de praat kan krijgen omdat dat toch wat minder zwaar zou moeten zijn vs x264.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Red Baron schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:17:
[...]

Stream je dat vanaf je race pc, of vanaf een andere pc?
Had zelf namelijk een beetje genoeg van de performance loss dus gisteren maar weer eens vanaf een andere oude pc geprobeerd, een AMD 4800+ maar dat was ook niet je van het.
Misschien morgen eens even testen of ik quick sync nog eens aan de praat kan krijgen omdat dat toch wat minder zwaar zou moeten zijn vs x264.
Stream vanuit mijn eigen pc. Wel alleen webcam beeld dus hij hoeft niet heel iracing te renderen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Pfff ZAC was mixed feelings kon goed leaders volgen zonder moeite

Dan pitstops en voor 105l blijf ik 2 sec langer in pits dan de rest en heb ik geen draft meer :( toch niet teveel moeten prijsgeven door 100% te blijven rijden en 20 min voor einde valt mijn stuur zonder usb ( ben dat gigabyte mobo nu echt beu, nooit meer gigabyte) en sla ik rechts de muur in :( race over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat voor camera's / webcams gebruiken jullie om te streamen? Heb daar zelf ook naar zitten kijken, maar heb geen recente webcam die minimaal 720p doet. Had een klein beetje hoop dat een van onze digitale camera's hier wel voor te gebruiken zouden zijn, maar helaas.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Ik gebruik de logitech 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
+3

Ik heb ook sinds kort een Mobius
Die kan je ook als webcam gebruiken en heeft wel een aardige wide angle lens dus dat ga ik ook eens proberen of het er beter uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-10 15:12

Arfman

Drome!

Logitech 920 hier, alhoewel ik nu maar weer het middelste scherm probeer te streamen via OBS want de webcam staat net iets te ver weg. Helaas lukt het me niet om iRacing opgenomen te krijgen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik ben gister voor de 2e keer vader geworden van een dochter genaamd Emily, alles is goed gegaan, het was wel een zware bevalling (nee niet voor mij, behalve dat ik bijna geen slaap gehad heb dit weekend).

Maar ik denk niet dat ik er vanavond bij ben met het toernooi.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:53

Hoogie2004

Whohooooo

Gefeliciteerd met je dochter!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Gefeliciteerd! :D

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Gefeliciteerd :)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Speedy55 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:37:
Ik ben gister voor de 2e keer vader geworden van een dochter genaamd Emily, alles is goed gegaan, het was wel een zware bevalling (nee niet voor mij, behalve dat ik bijna geen slaap gehad heb dit weekend).

Maar ik denk niet dat ik er vanavond bij ben met het toernooi.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/gefeliciteerd_dochter.png
Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Proficiat !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gefeliciteerd met je dochter! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tnx, allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

Gefeliciteerd Pascal.

Wim, handig voor als je ISOWC IndyCar Series gaat rijden: de info op het stuur van de DW12

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oiLhlZvKMRMrb6Zj3jjzAj57/full.jpg

(from left to right, top to bottom)
1. gear
2. last lap fuel usage
3. total fuel used in session
3b. ARBs with A being the front and B being the rear on ovals only (not shown in below image)
4. engine map
5. fuel remaining
6. push-to-pass (10 to zero in race; counting up in practice and time trial; shows Weight Jacker position on ovals)
7. lap time
8. time difference vs the session best lap

Oval versie >> Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/auUecm0ZIQKhQ6UfWB0e4Jbz/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 02-03-2015 10:27 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:31

elni

Carrot

Van harte Speedy met de geboorte van jullie dochter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Gefeliciteerd pascal!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Proficiat Pascal!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Fuelke schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:24:
Gefeliciteerd Pascal.

Wim, handig voor als je ISOWC IndyCar Series gaat rijden: de info op het stuur van de DW12

[afbeelding]

(from left to right, top to bottom)
1. gear
2. last lap fuel usage
3. total fuel used in session
3b. ARBs with A being the front and B being the rear on ovals only (not shown in below image)
4. engine map
5. fuel remaining
6. push-to-pass (10 to zero in race; counting up in practice and time trial; shows Weight Jacker position on ovals)
7. lap time
8. time difference vs the session best lap

Oval versie >> [afbeelding]
thnx daar heb ik wat aan :p

ben trouwens ingeschreven 21 maart eerste race :p nu nog wat oval setups scoren.

hoop wel usb in orde is en mijn buttonbox geleverd wordt staat op planning voor 15 maart maar zal krap worden dan.

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 02-03-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Proficiat Speedy, en natuurlijk ook aan de missus, die heeft al het werk gedaan :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Feli Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond de laatste race in ons S1 - 2015 Monday Tournament met 1 pitstop.
GoT | Monday Tournament 15S1-W1202-03-15
Car(s)Track(s)
Ford GT
Ford GT
Fuel50 % (+/- 45 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course
Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course
Day or NightDay
Pit stalls46
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridNVT
Grid orderQualification
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
One stop.

We zijn inmiddels bezig met de voorbereiding van allerlei zaken voor de komende Week 13 en Seizoen 2.
http://www.got-racing.eu/wp/?p=868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Er staat een overleg gepland tot 20:00. Dus wie weet of ik er bij ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 11:18
Gefeliciteerd Pascal.

En hopelijk ben ik er ook bij vanavond. Even kijken hoeveel werk er nog open staat als ik terug kom van m'n proefritje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik zit vanavond in Amsterdam, en ben er helaasch dus niet bij.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Fucking nice, Nick. Dit soort shit moest iRacing zelf al implementeren, net zoals je Setup Sync/Helper applicaties. Echt makkelijk om snel even te zien wanneer de SoF races zijn. (FYI: voor de Radical is dat zondagavond 19:45 en 21:45 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
*O* *O* *O* Gefeliciteerd Pascal! *O* *O* *O*

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 11:25
Proficiat Pascal!!!

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tnx Allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Gefeliciteerd pascal!!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:21

DutchDevil79

I race, therfore I am

Leuk Pascal. Lekker van genieten en racen komt wel weer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zoek trouwens nog 1 of 2 marshals voor de 3 hour Skippy Enduro van aankomende zondagavond.
Dus als je niet meedoet en tijd hebt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

JoepW schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:56:
Ik zoek trouwens nog 1 of 2 marshals voor de 3 hour Skippy Enduro van aankomende zondagavond.
Helaas, ik heb BHV-training die dag. Net nu ik hoorde dat het zondag lekker weer gaat worden ;(

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Laatst online: 14-11-2022
Online JJ schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:55:
Gvd.. kom net 0.04 SR te kort om te promoveren naar C-license. Zo nog maar een race rijden dan.

Kan ik eindelijk in RUF cup gaan rijden >:)
Ik ga me best doen dat ook te halen!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Geen treinen :( kan krap worden hoop dat er een setup klaar staat :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
ik rij echt op eieren met die skip barber... wat een vreselijk ding. ( of ik wil te snel )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:30

BM

Moderator Spielerij
HeAdWaVe74 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:56:
ik rij echt op eieren met die skip barber... wat een vreselijk ding.( of ik wil te snel ))
Zeeeer waarschijnlijk dat laatste ;) Clean rijden word echt beloond met die auto. Rustig bochten in, mooie lijnen, dat is de snelste manier om te rijden met die auto.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
HeAdWaVe74 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:56:
ik rij echt op eieren met die skip barber... wat een vreselijk ding. ( of ik wil te snel )
Ik heb dat dus totaal niet gehad in het begin. Ik had dat bij die RUF's. Alles went naar verloop van de tijd en heeft z'n charmes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
BM schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:58:
[...]

Zeeeer waarschijnlijk dat laatste ;) Clean rijden word echt beloond met die auto. Rustig bochten in, mooie lijnen, dat is de snelste manier om te rijden met die auto.
Ik heb hem gisteren aangeschaft, dus ik moet hem nog behoorlijk leren..

nog maar een TT dan..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
jup hoe langzamer het lijkt in de skip hoe sneller je meestal bent hehe

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
moet ik een setup laden, of is de standaard wagen al voldoende.. ik heb het idee dat hij niet in balans is

edit : ik doe een poging met een setup van nick

[ Voor 19% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 02-03-2015 19:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 14-10 11:18
JoepW schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:56:
Gooi me maar op de lijst als marshall. Heb denk ik wel tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
HeAdWaVe74 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:27:
moet ik een setup laden, of is de standaard wagen al voldoende.. ik heb het idee dat hij niet in balans is

edit : ik doe een poging met een setup van nick
Deze dus: https://dl.dropboxusercon...000/A%20Multi/Alround.sto
gtrNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:32:
[...]

Gooi me maar op de lijst als marshall. Heb denk ik wel tijd.
Thnx ;)

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 02-03-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik heb al eerder aangegeven dat te willen doen en dat staat nog steeds. Dus ik zal er bij zijn.

Pagina: 1 ... 37 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.