iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.821 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:05

elni

Carrot

Klopt,word zsm verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door Ew0ut op 20-03-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zouaaf
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Dacht ff een leuke avond, helaas.
Ben een tijdje uit de running geweest en zag deze race als een opwarmertje , kijken of ik weer vol houd.
Maar goed het zei zo. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Jammer... maar het is toch duidelijk niet (alleen) het aantal mensen waar het aan ligt, want er gaan genoeg grote sessies live zonder problemen. Zal wel een combinatie van iets zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat mensen dan in General / Off-topic Discussion gaan zitten klagen en niet in Problem Reporting of Complaints Department.

edit: er heeft iemand de reset knop in gedrukt. Straks kun je weer een paar minuten sessies opstarten waarna het waarschijnlijk weer misgaat.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook een incapabel stelletje he daar bij iRacing. Zelfs na wat? bijna 10 jaar? Kunnen ze nog niet eens ervoor zorgen dat een grote sessie goed start. En daar betaal je dan tussen de 50 en 120 dollar per jaar voor. Zodra er meer dan 3500 man online is en er word een sessie gestart gaat het fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze dat plaatje eens van die foutpagina afhalen, scheelt ze 95%+ traffic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vanavond laatste race van het VLN kampioenschap. We staan met TFR tweede in onze klasse om slechts 1 of 2 punten achterstand. De kwalificatie is 8 minuten geleden begonnen maar niemand van ons is het voor de crash gelukt om op de server te komen. Zo gaat het wel lastig worden om het kampioenschap binnen te hengelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De update van donderdag (infra) zal waarschijnlijk een verborgen gebrek hebben.... Wel balen zeg dit.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik moet rijden in masters of endurence en ik kan niet joinen om te rijden omdat de site plat is trlololo

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braintje77
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11-2020
ist live now

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Twee leuke plaatjes van boze Daytona rijders (of niet rijders eigenlijk) wilde ik jullie niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/daytona_server_crash.jpgAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/_iracing_problem.png
quote: Steve Myers
I am truly sorry to tell you that we will be canceling the remainder of the Daytona 500 sessions.

We have made tremendous strides on the web and back end technology to help with site performance over the last year but it is clear that we still have work to do. We are going through the logs and trying to pin down what the problem is but we know for sure it is something new.

We will be zeroing out the points accumulated in the NASCAR iRacing open and fixed series to level the playing field for those that want to participate in the season long championship.

I know it may seem like hollow words but I apologize for this issue and know that we will do whatever we have to do to correct the issue going forward.

Thanks for your understanding and sorry for having to cancel these races.

Steve
Bron: http://members.iracing.co...list/3300787.page#8753693

[ Voor 61% gewijzigd door JoepW op 21-02-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben serieus even pissed mijn 296 punten voor het klassement zijn gewoon pleite, vannacht voor niks om 3 uur gaan racen.... :(

[ Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 21-02-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Niellie41 lijkt nog steeds te rijden.. rijdt hij Daytona?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
HeAdWaVe74 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:59:
Niellie41 lijkt nog steeds te rijden.. rijdt hij Daytona?
Yup, voor jan lul want het resultaat zal niet meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 13:35
Hij is ook teruggevallen net, na klein foutje.
Wel balen als je daarvoor s'nachts op gaat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 22:22
Zat net ook mee te kijken. Spijtig van het foutje!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braintje77
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11-2020
Bijzonder jammer Niel. je had deze echt kunnen winnen! maar mooie race hoor! zat bij de andere 50% die wel geregistreerd waren maar niet mochten racen. shit zooi kost me 70 irating! ben echt wel pissed, maar deze gaat net te ver. vind ik.

http://members.iracing.co...t/25/3300765.page#8753587

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ja jammer inderdaad. Ik was heel even niet op aan het letten en liet de #1 aan de binnenkant. Toen was ik sowieso al gezien. :-( Helemaal mijn fout.
Helaas telt deze race niet mee voor de punten (ook het eerlijkst), maar ik heb wel een heel gave race gehad. :D

Plaatje van de finish
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NASCAR%20iRacing%20Series/2015%20NiS/race1-finish.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 21-02-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik heb net 2u op de berg rondgesjeesjd in de McLaren. We hangen op dit moment 18de nadat we vanop P43 zijn gestart. Voorlopig (hout vasthouden) rijden we zonder ook maar 1 off track of contact. Nog iets minder dan 2u te gaan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:39
ThiJor schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:16:
Ik heb net 2u op de berg rondgesjeesjd in de McLaren. We hangen op dit moment 18de nadat we vanop P43 zijn gestart. Voorlopig (hout vasthouden) rijden we zonder ook maar 1 off track of contact. Nog iets minder dan 2u te gaan.
Jullie niet in onze wreck terecht gekomen dus?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6KUUqgAgZwY]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pijnlijk... hoe krijg je het voor elkaar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
rem test ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Braintje77 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:15:
Bijzonder jammer Niel. je had deze echt kunnen winnen! maar mooie race hoor! zat bij de andere 50% die wel geregistreerd waren maar niet mochten racen. shit zooi kost me 70 irating! ben echt wel pissed, maar deze gaat net te ver. vind ik.

http://members.iracing.co...t/25/3300765.page#8753587
Wij zaten in dezelfde split, ik kon wel joinen. Volgens mij heeft bij mijnhet autojoin script geholpen want opeens startte iRacing op.

Erg jammer natuurlijk weer, maar wel een juiste beslissing om het hele weekend niet mee te laten tellen voor punten. IRating en Safety Rating is niet mogelijk om terug te draaien vanwege de formule en alles aan elkaar zit ofzoiets had ik begrepen.

Ondanks dat het 3 uur racen voor niks was heb ik toch genoten. De race begon al direct bij de start alsof het dr laatste rondes waren. Een auto die al schade had opgelopen side draften terwijl wr ronde 20 nog niet zijn gepasseerd... Een aantal keer dus dat mensen voor me met elkaar in contact kwamen, ik remmen en gelukkig verder geen schade opgelopen.
Daarna werd het al snel duidelijk dat het wel eens green till the end kon worden. Een partner kunnen vinden en samen besloten de race naar ons toe te laten komen. We konden 5 rondjes langer op de brandstof dan de mensen voor ons. Dat gaf ons net voldoende om het einde te halen, echter wisten we ook al dat als we met z'n tweeen zouden rijden we meer brandstof zouden verbruiken. Daardoor de laatste 5 rondjes met 70% gas rondrijden. Helaas had mijn partner meer brandstof en begon volgas te geven in de laatste bocht. Tweede plek uiteindelijk en super blij mee.

Ik had de optie om een splash te halen aan het eind maar ik het de risico's tegen elkaar afgewogen. Als er een pitstop was gedaan was het een battle met 4 man geweest, daarnaast is een pitstop in Daytona nog behoorlijk listig.

Helaas alles voor niets, behalve dat mijn iRating wat is gestegen :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 14:08

derx666

mecker ende blaet

Red Baron schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:21:
[...]

[video]
wow... wtf... Wat een idioten....
Weet nu zeker dat ik niet in de MOE ga rijden :) Wordt je toch moe van van die gasten :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
en dit is nog wel in een aardige klasse, je zou het niet verwachten.,

Nee in de rookies is het echt leuk.. een achterblijver welke gelapt wordt die je moedwillig van de baan probeerd te rossen!!

blijven lachen . 2.60 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 23:13

Fuelke

Forza Ferrari

[...]

[video]
Staat er in het begin van het filmpje nog "Stop Smoking, Start Repairing" op de muur :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
[...]

[video]
Nope, kunnen ontwijken. De McLaren die op 0:29 onderaan in beeld komt zijn wij.

Resultaat, enige team met 0 inc's _/-\o_

Niet dat we de snelheid hadden, het was gewoon rustig ons tempo rijden en de road blocks op de berg ontwijken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
HeAdWaVe74 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:57:
en dit is nog wel in een aardige klasse, je zou het niet verwachten.,

Nee in de rookies is het echt leuk.. een achterblijver welke gelapt wordt die je moedwillig van de baan probeerd te rossen!!

blijven lachen . 2.60 8)7
Als iemand je moetwillig van de baan af rijdt: Replay saven en protest indienen
Pfffffff, Paul. Slecht begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Ja, dat heb ik eerder gedaan, Maar zo blijf je wel bezig

vooral irritant als het er één is die al gelapt wordt doordat hij er de eerste ronde vanaf geknald is en eigenlijk wel met de top 4 kan mee draaien

Een ronde later dan lekker in het gevecht op die plek willen mee draaien terwijl er eigenlijk niets te winnen is omdat hij al gelapt is..

[ Voor 6% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 22-02-2015 10:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 10:39
JoepW schreef op zondag 22 februari 2015 @ 08:27:
[...]

Als iemand je moetwillig van de baan af rijdt: Replay saven en protest indienen
Pfffffff, Paul. Slecht begin.
Naja meteen ook het einde. 10 minuten repairs, 6 laps down, 5 secs off-pace dus toen had het ook allemaal weinig zin meer met nog 6 uur te gaan :X

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
JPtjeeNL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:36:
[...]
Met iRacing haal ik, op high settings, om en nabij de 90 fps. Ik moet zeggen dat ik het met 90 fps best vloeiend vind gaan. Zal eens op 1 scherm of met low settings proberen zodat ik eens kan zien hoe dat met veel meer fps is.
In de settings stond de fps vast, dus vandaar kwam ik niet hoger. Ik heb nu ook de spiegels van de auto uitgeschakeld en maak gebruik van de virtuele spiegel. Ik zit nu ruim boven de 100/150 fps, met soms uitschieters naar de 200/230. Ik merk duidelijk het verschil! :)

Ik zat er eerst aan te denken om wat energiezuiniger spul te halen, maar die 7970 is toch wel fijn wil je veel fps behalen.

[ Voor 10% gewijzigd door JPtjeeNL op 22-02-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

What we know about the crash at this point is that there were issues with the connection pool management in one of the applications. This resulted in an unconstrained busy waits, and with every request consuming CPU, that it turn starved other threads of resources. The engineers most familiar with this are investigating, but I don't believe that this is actually code that we authored, and therefore, it might be difficult to gain insight. If that is the case, I am certain there will be architectural changes.

That's what we know at this point. Everything is on the table when it comes to solutions.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3300875.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
We hadden het over videokaarten, nou de GTX970 moeten we hoe dan ook links laten liggen want daar zijn problemen mee: nieuws: Gebruikers GTX 970 dienen aanklacht in tegen Nvidia wegens prestatieproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

oud nieuws Fabian :) Nja, die aanklacht opzich niet, maar dat er problemen zijn met de 9x0 en iRacing moge duidelijk zijn...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

Phydomir

Dennis

derx666 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:30:
oud nieuws Fabian :) Nja, die aanklacht opzich niet, maar dat er problemen zijn met de 9x0 en iRacing moge duidelijk zijn...
Tijd voor een AMD ;) hehehe

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

brrrr

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Na de race van 18:00 heb ik ineens sterk de neiging om een AMD kaart te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
Met iracing zal je niet zo snel meer dan 3.5 GB aan videogeheugen gebruiken ? Voor de rest is het namelijk een perfecte kaart en een goede kans dat hij in de aanbieding komt ;) Als hij softwarematig te limiteren is op 3,5 GB misschien wel de perfecte kaart voor mijn minikast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
AMD valt af aangezien ik CUDA gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
CUDA ? :P klinkt als een SOA :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ik en Arno gaan alvast wat oefenen voor de finale, dus er is nu een pract. gehost.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:58:
Ik en Arno gaan alvast wat oefenen voor de finale, dus er is nu een pract. gehost.
Ow leuk. Misschien kom ik ff langs....
Heb ff mijn buik vol van info ui iracing trekken over de historie van GoT iRacing tbv de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
ik denk dat het vandaag een dagje relaxen of mx5/srf word :D

Gisteren als een speer, vandaag .... filmpje word geupload van hoe het gaat :+ Lig meer op mijn dak van op 4 wielen vandaag :X

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Beakzz schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:34:
Met iracing zal je niet zo snel meer dan 3.5 GB aan videogeheugen gebruiken ? Voor de rest is het namelijk een perfecte kaart en een goede kans dat hij in de aanbieding komt ;) Als hij softwarematig te limiteren is op 3,5 GB misschien wel de perfecte kaart voor mijn minikast.
Het probleem in iRacing zit hem niet in de 3.5Gb geheugen, maar in de crappe ondersteuning voor dx9 in de driveraansturing. De berichten hierover zijn zowel op het iRacing forum als op het nvidia forum te vinden. Veel mensen hebben last van framedrops, lange frametijden, lage gpu usage, terwijl in dezelfde PC's kaarten uit de 600 en 700 serie zonder problemen werken. Dit is niet de geheugenissue, maar hoogstwaarschijnlijk software. Totdat dit opgelost is zou ik persoonlijk niemand aanraden om deze kaarten te kopen als je hem voor iRacing wil gebruiken. Het schijnt dat met dx11 dit probleem veel minder/niet optreedt.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
pfff ik rij het snot uit me ogen op Laguna Seca met die mx5 maar ik kom echt niet beter dan 1.47 .. lijkt het

als ik die nummer 1 dan zie met zijn 1.44.8 . omg waar haalt ie het vandaan

http://members.iracing.co...id=13111889&custid=182424

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

HeAdWaVe74 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:29:
pfff ik rij het snot uit me ogen op Laguna Seca met die mx5 maar ik kom echt niet beter dan 1.47 .. lijkt het

Smooth is fast. :)
Soepel zijn met je input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
HeAdWaVe74 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:29:

NEtjes hoe je in de race net die divebomb ontweek in T1.
En wat een zooi in het begin, maar je kwam er goed doorheen.
En je remt te laat bij de Corck Screw. ;)
Maar netjes 2de :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Dank je! het is overleven!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:50

Arfman

Drome!

3 seconden achter de allersnelste is in het begin van je carrière helemaal niet slecht!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
man, ik speel 2 jaar bijna, en zit nog 2-3 seconden achter de echte snelle *en dan bedoel ik dus niet eens aliens* die zijn nog een sec sneller :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 22:22
Vrees wel dat de snelste tijden alleen nog wat sneller zijn dan die 1.44.xxx. In deze race zaten ze onder de 1.42 :) Ik kan er ook niet bij hoe het ze doen. Met die 1.44 zou ik ook blij zijn :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
themac1983 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:52:
man, ik speel 2 jaar bijna, en zit nog 2-3 seconden achter de echte snelle *en dan bedoel ik dus niet eens aliens* die zijn nog een sec sneller :P
Afgelopen paar races had ik in de Oval de snelste lap. Was ik best trots op, gezien mijn geringe ervaring met Ovals. Dat is in Road nog niet gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Voor de liefhebbers en Sport 1 abbonee. Zometeen op Sport 1 Extra, de Daytona 500 live als ik me niet vergis.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Andy2125 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:55:
Vrees wel dat de snelste tijden alleen nog wat sneller zijn dan die 1.44.xxx. In deze race zaten ze onder de 1.42 :) Ik kan er ook niet bij hoe het ze doen. Met die 1.44 zou ik ook blij zijn :)
dat is een leuk rijtje, en daar zitten het hele veld onder de 1.47 :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 23:13

Fuelke

Forza Ferrari

De teen doet nog steeds pijn, maar ik heb er geen last meer van bij het racen.

In twee races van SR 1.76 naar SR 3.50 gegaan, met dank aan respectievelijk 2 inc en 1 inc in die races. Als je een grote incindent last meesleurt zijn de SR sprongen meteen groot als je dan bijna foutloos gaat rijden. (Los gezien van de extra SR bij het overschrijden van 1.0 - 2.0 - 3.0 ;))

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

kleine kink in de kabel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:24:
De teen doet nog steeds pijn, maar ik heb er geen last meer van bij het racen.

In twee races van SR 1.76 naar SR 3.50 gegaan, met dank aan respectievelijk 2 inc en 1 inc in die races. Als je een grote incindent last meesleurt zijn de SR sprongen meteen groot als je dan bijna foutloos gaat rijden. (Los gezien van de extra SR bij het overschrijden van 1.0 - 2.0 - 3.0 ;))
Netjes! Ga zo door!
Die is afgeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
sterretje in je ruit ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Ew0ut op 20-03-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
tnx,

ik denk dat ik nu in een hogere rating geplaatst ben oid.. de groep waar ik net in zal reden allemaal 1:46

geen punten er bij deze ronde. ( teveel stress )

misschien dat ik vanavond nog een rondje doe, maar voor nu ben ik er wel klaar mee. ik heb halve dag rondjes gereden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ach, dat doen we allemaal wel eens een keertje. Iedere race op Road America komt het wel voor dat je de kink uitkomt en er een auto kapot naast de baan staat :P

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga zo de RUF C-Spec uitlaten op Suzuka. Rondje of 30 geoefend, kijken wat er gebeurt :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

.

[ Voor 97% gewijzigd door Arfman op 22-02-2015 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Ew0ut schreef op zondag 22 februari 2015 @ 20:16:
[...]

Hier is een tutorial van Jesper Pedersen voor de Mazda MX-5 Cup op Laguna Seca:
[video]
en hier kan je een replay van hem downloaden, die laat zien hoe je een 1:41 rijdt
oke, de tip over het remmen en sturen ga ik zeker testen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Voor de liefhebbers:

DSD heeft nu nog een paar P1 buttonboxes in de verkoop voor $77 incl worldwide shipping. Zit een klein productiefoutje in van 2mm verkeerde uitlijning, voor de rest ok. Als je alleen al de materialen bij elkaar telt zit je al tegen de 50,- volgens mij, dus voor omgerekend nog geen 70 euro kun je je geen bult vallen...
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3301004.page

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
derx666 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:14:
Voor de liefhebbers:

DSD heeft nu nog een paar P1 buttonboxes in de verkoop voor $77 incl worldwide shipping. Zit een klein productiefoutje in van 2mm verkeerde uitlijning, voor de rest ok. Als je alleen al de materialen bij elkaar telt zit je al tegen de 50,- volgens mij, dus voor omgerekend nog geen 70 euro kun je je geen bult vallen...
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3301004.page
Uitverkocht :+

Dat ging snel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

inderdaad, denk dat ik de laatste heb dan... Heb net mijn bevestigingsmail gehad van de bestelling. Ziet er naar uit dat ik binnenkort een buttonbox heb... Nu nog gaan uitzoeken welke knoppen ik ga assignen :)

[ Voor 65% gewijzigd door derx666 op 22-02-2015 23:19 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Arfman schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:37:
Ik ga zo de RUF C-Spec uitlaten op Suzuka. Rondje of 30 geoefend, kijken wat er gebeurt :)
Niet verkeerd. Als 18e gestart, 9e geeindigd, 0 incs.

http://members.iracing.co...nid=13114856&custid=44916

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
toch me zelf nog even verbaasd op de zondag avond 1:45.460 Laguna Seca
http://members.iracing.co...id=13114983&custid=182424

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
OWh fffs..... weer een league erbij :P

WE gaan met 4x Racing de CESCS rijden. 2.5 uur races welke de RL IMSA Continental Tires Sports Car Challange volgen.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3300855.page

misschien hier nog mensen die het wat lijkt, 2.5 uur in de MX5 of Mustang in team multiclass races. + marshals +broadcast

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ziet er wel leuk uit. Maar tot 2 uur 's nachts zijn de races pff... beetje laat :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
meh, is zaterdag :P en ik laat die gekke britten gewoon de laatste stints doen ^^

komt eigenlijk wel goed uit, eindelijk een league die NIET onder etenstijd is.... HINTHINTAANGESORGANISATIE!! :P

[ Voor 41% gewijzigd door themac1983 op 22-02-2015 23:51 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Grappig, heb er vanmiddag nog over bedacht om me daarvoor in te schrijven voor de mustang. Alleen moet ik dan nog wel een teammaat vinden die het late tijdstip geen probleem vind. Iemand interesse? :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

BobvK schreef op maandag 23 februari 2015 @ 00:23:
Grappig, heb er vanmiddag nog over bedacht om me daarvoor in te schrijven voor de mustang. Alleen moet ik dan nog wel een teammaat vinden die het late tijdstip geen probleem vind. Iemand interesse? :P
Zou mij ook best leuk lijken, alleen heb even naar de kalender van de IMSA gekeken, maar 2 mei en 18 september kan ik helaas niet. Dus als je nog een 3e persoon kan vinden die die datums wel kan dan kunnen we elkaar beetje opvangen op datums dat iemand niet kan! Mustang vind ik prima trouwens.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
je MAG 2 races alleen rijden, moet je alleen net doen alsof het onmacht is en michel OPEENS niet kon ofzo :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
themac1983 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:50:

komt eigenlijk wel goed uit, eindelijk een league die NIET onder etenstijd is.... HINTHINTAANGESORGANISATIE!! :P
Pff, hoe meer je eet, hoe meer gewicht je meeneemt. Eten doe je maar na je stints :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Gisteren flink bezig geweest op Road America met de Skip en een race van Empty box als voorbeeld genomen, maar zelfs aan het eind van de avond kwam ik nog 9 seconden tekort op zijn rondetijden (mijn snelste tijd een hoge 2:40 ). Hij heeft natuurlijk draft voordeel in de race en is simpelweg beter dus heel gek is het niet, maar ik vind het een beetje veel.

Voor de setup gebruik ik een Q setup die in setup sync staat (TT en Practice gedaan). Kan het zijn dat die al niet meer relevant zijn door een aanpassing aan de Skip ?

Wilde ook een replay opslaan om jullie even mee te laten kijken, maar krijg een bestand wat ik alleen met Iracing af kan spelen. Wel een heerlijk karretje hoor die Skip. Raak hem nog weleens kwijt, maar meestal drift ik hem wel weer recht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
themac1983 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:14:
je MAG 2 races alleen rijden, moet je alleen net doen alsof het onmacht is en michel OPEENS niet kon ofzo :D
Héy!! (dat kan je pas op het moment zelf zeggen, als de andere partij niet opneemt. :+ )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:30:
Gisteren flink bezig geweest op Road America met de Skip en een race van Empty box als voorbeeld genomen, maar zelfs aan het eind van de avond kwam ik nog 9 seconden tekort op zijn rondetijden (mijn snelste tijd een hoge 2:40 ). Hij heeft natuurlijk draft voordeel in de race en is simpelweg beter dus heel gek is het niet, maar ik vind het een beetje veel.

Voor de setup gebruik ik een Q setup die in setup sync staat (TT en Practice gedaan). Kan het zijn dat die al niet meer relevant zijn door een aanpassing aan de Skip ?

Wilde ook een replay opslaan om jullie even mee te laten kijken, maar krijg een bestand wat ik alleen met Iracing af kan spelen. Wel een heerlijk karretje hoor die Skip. Raak hem nog weleens kwijt, maar meestal drift ik hem wel weer recht ;)
Dat replay bestand kun je gewoon opsturen dan kunnen wij die ook inladen, daar hebben we veel meer aan dan een filmpje want dan kunnen we ook je inputs zien en terugspoelen etc.

Maar de rondetijden op Road America lagen rond de 2:36-37 voor mij, dus met 2:40 zit je er echt geen 9 seconden vanaf?

En die setups voor de skip blijven meestal wel goed, zijn niet zoveel dingen die je kan aanpassen en meeste is gewoon voorkeur.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
skip 2k world tour had ronde tijden 2.34-2.35 met draft

[ Voor 10% gewijzigd door dabelg op 23-02-2015 11:42 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
NickThissen schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:38:
[...]

Dat replay bestand kun je gewoon opsturen dan kunnen wij die ook inladen, daar hebben we veel meer aan dan een filmpje want dan kunnen we ook je inputs zien en terugspoelen etc.

Maar de rondetijden op Road America lagen rond de 2:36-37 voor mij, dus met 2:40 zit je er echt geen 9 seconden vanaf?

En die setups voor de skip blijven meestal wel goed, zijn niet zoveel dingen die je kan aanpassen en meeste is gewoon voorkeur.
Ah ik had het verkeerd onthouden. 2.34.4 zoals hierboven al wordt gemeld.

YouTube: iRacing : Plate Racing : Road Course Style (Skip Barber @ Road America) (op een minuut of 30)

Lekker die auto-login thuis, maar geen idee wat mijn wachtwoord is nu dus de replay komt nog :)

Edit : in de practice zat iedereen ook al op 2:37 dus vroeg me echt af wat ik verkeerd deed. Maarja bedenk me net dat het niveau gemiddeld ook wel wat hoger zal liggen dan wat ik tot nu toe gewend ben. We oefenen stug door ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 23-02-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Is er nog een leuke kortings actie voor leden ?

Ik ben niet zo slim geweest door de 50% actie te gebruiken voor een proef maandje
er lopen betere acties voor nieuwe leden , kwam ik later achter

Maar wat doen ze voor leden die willen verlengen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

1 a 2x per jaar kun je de jaarprijs met 50% korting kopen. Dus 45 dollar ipv 99 dollar. Daarnaast kun je ook weer 1 a 2x per jaar credits kopen met wat extra gratis credits. Zo koop je dan voor 75 dollar, 100 dollar aan credits.

Mocht het niet duidelijk zijn, dat is dus een actie die ze dan zelf aankondigen :)

[ Voor 15% gewijzigd door DirkT op 23-02-2015 12:53 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Linc schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:13:
[...]

Zou mij ook best leuk lijken, alleen heb even naar de kalender van de IMSA gekeken, maar 2 mei en 18 september kan ik helaas niet. Dus als je nog een 3e persoon kan vinden die die datums wel kan dan kunnen we elkaar beetje opvangen op datums dat iemand niet kan! Mustang vind ik prima trouwens.
Ik wil wel bijspringen als 3de rijder op de Mustang. Die 2 dagen ben ik in ieder geval beschikbaar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond weer eens heel wat anders:
GoT | Monday Tournament 15S1-W1123-02-15
Car(s)Track(s)
Radical SR8
Radical SR8
Fuel100 % (+/- 80,1 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Road America - Bend
Road America - Bend
Day or NightDay
Pit stalls60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridNVT
Grid orderQualification
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Joep,

Kan een Rookie ook aan deze wedstrijden mee doen ?

PS. vanavond kan ik niet hoor, maar het is een vraag!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

JoepW schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:22:
Vanavond weer eens heel wat anders:
*O* Radical *O*

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
HeAdWaVe74 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:40:
Joep,

Kan een Rookie ook aan deze wedstrijden mee doen ?

PS. vanavond kan ik niet hoor, maar het is een vraag!
Als je de rest van het veld niet direct van de baan veegt zeker wel.
Het is juist de bedoeling om op deze maandagen met alle GoT'rs een leuke race te rijden, ongeacht je licentie / kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Radical *O*

Helaas weer verhinderd vanavond ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 13:25
Ben er deze avond ook bij, als ik aan de verleiding kan weerstaan om de 2 net geleverde Raspberry Pi 2's aan de kant te laten liggen... dat wordt nog lastig :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Kwam er gister achter dat ik nog 10 euro iracing tegoed had. Dus met 0,25c Indy gekocht voor de finale alvast :)

Heb ik nog het prijzen geld van dit seizoen.te besteden :) 4 euro voor 1 vol seizoen. X euro voor het winnen van het TT overal in de WSCS. En waarschijnlijk een top 10 in de WSCS overal. zal denk ik weer een eurotje of 10 worden ... kan ik de radical aanschaffen voor vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sinds wanneer krijg je credits voor winnen van series / TTs? Volgens mij is dat toch niet zo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Sinds wanneer krijg je geld voor het winnen van TT of seizoenen? Wees blij als je een PDF oorkonde krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wel met handtekening van Kaemmer (dacht ik) :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Vorige keer kreeg ik 6 of 7 euro voor mijn 3de plek overal en het winnen van divisie 2 :)

En anders moet ik nog even doorrijden voor een zekere top 10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Misschien heeft ie een sponsor he:). Due gast van nirvano Racing kreeg een t300 gte + t8hs voor p3 bij teamgt Racing van hun sponsor :)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat was waarschijnlijk 7$ voor participation in C class of hoger (daar onder is het 4$ en max per seizoen is 10$)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:12:
Dat was waarschijnlijk 7$ voor participation in C class of hoger (daar onder is het 4$ en max per seizoen is 10$)
D + C = $4,-
B + A = $7,-

De WSCS is B dus dat kan die $7 wel verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ah,

Nu nog de andere 3 euro verklaren dan :D Ik had toch echt 10 euro op mijn account staan :D

Anway, ik heb nu wel een excuus om mee te doen vanavond (en te crashen)

Pagina: 1 ... 34 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.