iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.813 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 22:57

Niellie41

[object Object]

JPtjeeNL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:59:
[...]

Zal het echt zo zijn? Dan is het wel briljant. _/-\o_

Time Trial gaat ook langzaam zeg als je bijna met promotie gaat. Volgens mij pak je met racen dan 0,25 SR per race. Betekent dat ik nog 2 races moet doen zodat ik geforceerd wordt gepromoveerd. Vind ik iets te riskant. Ga mij daarom maar eens bezighouden met Oval. Daar ben ik nog een Rookie. Begint wel erg saai zeg, rondjes rijden in de Street Stock. Enige riskante was de pits in rijden. Ben benieuwd hoe dat met Nascar is.
Charlotte is gewoon vol gas met de Street Stock. Banen als Daytona en Talladega zijn hetzelfde met de NASCAR auto's, maar dit is maar een heel klein gedeelte van oval racing.

Meld je maar weer als je op USA Speedway gaat rijden deze week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
JPtjeeNL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:59:
[...]

Zal het echt zo zijn? Dan is het wel briljant. _/-\o_

Time Trial gaat ook langzaam zeg als je bijna met promotie gaat. Volgens mij pak je met racen dan 0,25 SR per race. Betekent dat ik nog 2 races moet doen zodat ik geforceerd wordt gepromoveerd. Vind ik iets te riskant. Ga mij daarom maar eens bezighouden met Oval. Daar ben ik nog een Rookie. Begint wel erg saai zeg, rondjes rijden in de Street Stock. Enige riskante was de pits in rijden. Ben benieuwd hoe dat met Nascar is.
Wat je wint per race is niet te voorspellen omdat het afhangt van een groot aantal bochten daar voor. SR is een soort lopend gemiddelde van je vorige paar duizend bochten, als je dus een keer flink wat incidents hebt, dan zul je die ineens uit je gemiddelde droppen een aantal races later, en dan stijg je ineens heel veel. De race daarna heb je misschien weer weinig incs maar stijg je bijna niks omdat je gemiddelde al heel goed was.

Time trials en qualificaties tellen minder mee, een factor 0.3 voor TT en 0.5 voor qualificatie dacht ik, dus dat gaat inderdaad langzamer.

En oval in je eentje is wel wat saai ja, met meer man (zeker rookies) op de baan is het toch wel anders :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Niellie41 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:02:
[...]

Charlotte is gewoon vol gas met de Street Stock. Banen als Daytona en Talladega zijn hetzelfde met de NASCAR auto's, maar dit is maar een heel klein gedeelte van oval racing.

Meld je maar weer als je op USA Speedway gaat rijden deze week. :)
Ja klopt idd, gewoon vol gas.
NickThissen schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:05:
[...]

Wat je wint per race is niet te voorspellen omdat het afhangt van een groot aantal bochten daar voor. SR is een soort lopend gemiddelde van je vorige paar duizend bochten, als je dus een keer flink wat incidents hebt, dan zul je die ineens uit je gemiddelde droppen een aantal races later, en dan stijg je ineens heel veel. De race daarna heb je misschien weer weinig incs maar stijg je bijna niks omdat je gemiddelde al heel goed was.

Time trials en qualificaties tellen minder mee, een factor 0.3 voor TT en 0.5 voor qualificatie dacht ik, dus dat gaat inderdaad langzamer.

En oval in je eentje is wel wat saai ja, met meer man (zeker rookies) op de baan is het toch wel anders :p
Dank voor de SR uitleg! :) Weten we dat ook weer.

Nee dat bedacht ik mij net ook tijdens m'n TT. Kwam iemand de pits uitzetten en meteen midden de baan op. 8)7 Zat tijdens de lange rechte stukken te bedenken wat hier nou zo spannend aan kan zijn.
- Practice, TT en qualy: ben ik nog niet achter. Wellicht het feit dat je pas snelle ronden gaat rijden na X aantal rondes?
- Iedere ronden dat je rijdt ga je harder. Waarschijnlijk vanwege je leeglopende tank en niet vanwege je bandentemperatuur. Die is volgens mij tijdens het rijden nog lager dan dat je uit de pits komt.
- Iedereen wil vol gas door iedere bocht. Ik gebruik vrij veel asfalt zodat ik bijna niet hoef te sturen en dus snel ben. Dat wordt lastig als je met z'n 3e naast elkaar rijdt.. :)
- Bochten zullen vrij pittig zijn met zo'n wagen.
- Mis ik nog iets? :)

iRacing crasht helaas nog steeds, ook met Windows 8.1. PC staat dan (gelukkig voor het starten van een sessie :)) compleet vast. Verschillende toetsencombinaties en zelfs de reset button op m'n PC werkt niet meer. Viel wel op dat als ik niets aanraak tijdens het starten (stuur/muis niet beweeg) dat hij dan nog niet is vastgelopen.

OT: Deze Playseat van Tom is ook te gek hoor! :) http://www.playseatstore.com/evolution-tom-coronel.html
Of deze met vibration feedback en speakers in de hoodsteun: http://www.playseatstore.com/sv.html#customer-reviews

[ Voor 13% gewijzigd door JPtjeeNL op 02-02-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Sorry Sebastian.

Ik was de auto gewoon kwijt. Geen excuses daarvoor, maar wel mijn excuses aan jouw.

Nauw, geef mij maar een auto met een dak en niet al te veel downforce :+ Wonder boven wonder starte ik als 7de. Eerste ronde met weinig brandstof en gelijk een goede draft op beide rechte stukken, paar keer een bijna offtrack. Dus meer zat er niet in.

Race begin ik niet eens over :\

[ Voor 58% gewijzigd door -PassY- op 02-02-2015 22:35 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 09-10 21:59
Net proberen te kijken maar moest halverwege stoppen, m'n hele middenrif doet pijn van het lachen. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een top race net met de SM in Brasil ;)
Was echt leuk. Jammer dat ik Bas netjes ontweek toen hij spinde, maar daarbij mijn auto total loss reed.
Ik zal zien of ik morgen tijd heb om een korte compilatie van alle gave momenten te maken van mijn race.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:00

derx666

mecker ende blaet

Bagger dat ik niet mee kon doen, maar m'n rug laat het op dit moment nog niet toe. Misschien dat ik woensdag weer een paar rondes kan proberen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:45

Fuelke

Forza Ferrari

Far away in the distance

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9cfNmxRQp9LlsVD1pmIVNgal/full.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

BM

Moderator Spielerij
En daar stond ik nog achter :o

In kwalificatie geen ronde vol kunnen maken (stom, veel te hard aan het pushen), dus van helemaal achter gestart. Eerste rondjes redelijk rustig wat naar voren kunnen rijden. Uiteindelijk tijdje met Eric aan het vechten geweest. Werd me wel vrij snel duidelijk dat ik vooral bij insturen van de wat langzamere bochten echt heel, heel veel tijd verloor, geen idee wat ik daar precies fout deed.

Door fouten van anderen lekker door blijven klimmen, en uiteindelijk in de laatste ronde Koen net niet achter me kunnen houden, maar alsnog dik tevreden met de opmars van P32 naar P10 :)

Had er afgelopen week al paar keer mee gereden op Montreal, maar die Star Mazda is imho weer echt een leuke auto geworden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Vond het ook een leuke combi! Miste wel wat snelheid maar kon na een paar ronde toch van p11 of 12 naar p7 rijden. Daarna paar rondes een treintje achter me gehad totdat de druk te hoog werd en ik een tankstop moest maken ;) volgende keer voor de race maar ff doen hahah

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuke auto, leuke race :) Te veel foutjes gemaakt om van Dennis en Wim weg te lopen maar was wel veel leuker zo anders had ik alleen gereden, door de draft toch steeds moeten verdedigen of terug vechten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja zeer leuke race gehad. Zat in het groepje met Deni, Bas, Victor en Joep. Ging soms wel net goed en paar keer dus net fout aan het einde. Daardoor alleen met Deni over gebleven maar kon hem niet inhalen. Paar keer dichtbij maar Deni verdedigde goed.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 11:48
Was wel weer ouderwets leuk in de Star Mazda.
Heb er echt heel lang niet meer in gereden, maar het ging eigenlijk als vanzelf.

Veel positie gewisseld met glnk en nog wel beschadigde voorvleugel opgelopen, maar wist hem er uiteindelijk toch nog even voor te prikken in de laatste ronde en met een ruime marge van 0.093 te winnen :P
Ik heb me wel vermaakt in ieder geval.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
Nou ik vind de combi geweldig, tot ik net als Nick erachter kwam dat de auto een limiter had. (en ik deze auto de limiterknop niet had veranderd, na veel problemen met die knop)

Dus ik had een redelijke race, geen voorvleugel voor een tijdje maar toch weer naar voren gewerkt.
Toen kwam ik dus iets te hard over de curb en sprong de limiter in, probeerde van alles maar niks werkte (vanwege het oude knopje) en mijn race was over.

Had niks meer om voor te vechten en motivatie was ook meteen weer weg.

Tot deze tijd heb ik lekker kunnen racen met mensen, met soms wat schrik momentjes maar verder clean volgens mij.
Soms wel wat brutaal naast iemand gezet (maar niet te erg volgens mij) en heb netjes gewacht na me spin. (that's a first)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ithric schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:24:
Dus ik had een redelijke race, geen voorvleugel voor een tijdje
Reed je toevallig met een Red Bull skin? :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
haha iedereen reed met red bull gopro skin precies voelde me in 24h team haha

was leuke race maar door paar maneuvers 4 ronde voor einde de voor bandjes te warm laten worden en zo was ik de laatste ronde enkel een wagonnetje van de trein met nick en Dennis

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 20:56

Noq

Is iRacing maandelijks betalen en dan heb je toegang tot alle content of krijg je maar tot een gedeelte toegang en betaal je extra voor content?

Want als je alles krijgt met alleen de maandelijkse betaling, vind ik de aanbieding van ongeveer 7euro per maand voor een jaar wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Noq schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:59:
Is iRacing maandelijks betalen en dan heb je toegang tot alle content of krijg je maar tot een gedeelte toegang en betaal je extra voor content?

Want als je alles krijgt met alleen de maandelijkse betaling, vind ik de aanbieding van ongeveer 7euro per maand voor een jaar wel goed te doen.
Nee zo werkt het niet echt.
Je krijgt een aantal auto's en circuits standaard bij het lidmaatschap. Maar de rest van de auto's en circuits moet je 'kopen'.
Hier staat een uitgebreide uitleg van hoe het e.e.a. werkt: KLIK

Daar staat ook uitgelegd dat je door slim te handelen echt stukken goedkopen uit kan zijn dan het op het eerste oog lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Red Baron schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 02:29:
Was wel weer ouderwets leuk in de Star Mazda.
Heb er echt heel lang niet meer in gereden, maar het ging eigenlijk als vanzelf.

Veel positie gewisseld met glnk en nog wel beschadigde voorvleugel opgelopen, maar wist hem er uiteindelijk toch nog even voor te prikken in de laatste ronde en met een ruime marge van 0.093 te winnen :P
Ik heb me wel vermaakt in ieder geval.
Paul zei vorige week, Davy je kan beter even liften op het rechte stuk als je gelapt wordt.

Ingaan van de laatste ronde: Hmm, Dave en Paul gaan me lappen, ik zal maar even gas lossen op het rechte stuk naar S/F. Kropen ze allebei richting achtervleugel. Brrr. Ik zag Paul wat later Dave voorbij gaan.

Verder niemand in de problemen gebracht denk ik, behalve Koen misschien toen ik het verprutste in de eerste bocht.

Het was wel een eenzame race voordat ik op een ronde werd gezet en dat was deels mijn fout. Ik reed vroeg in de race Post aan en ik kon Ties redelijk volgen tot hij de box in dook. Het contact met Patrick had de voorvleugel verbogen, maar dat zag ik pas toen de race al voorbij was. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Toch nog op beeld alleen met de voorkant van mijn auto maar toch :9 :9 :9

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Aha, nu kan ik ook een voornaam plakken op jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik moet toch steeds oppassen als ik P. Post zie niet Pieter tegen hem te zeggen. >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Hahahahahaha blijft een klassieker Postman Pat :) :) :) :) :)
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:49:
Ik moet toch steeds oppassen als ik P. Post zie niet Pieter tegen hem te zeggen. >:) >:)

[video]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

brrrr Pieter Post....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Schaam jullie niet als enigste :D Ik ben er ook meer dan schuldig aan. Heb gister ook een tijdje met het liedje in mijn hoofd rond gereden :p

En ja, ik was vroegah groot van de serie :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ben ik nu gewoon oud omdat ik eerder aan Peter Post denk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jubby schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:09:
[...]

Nee hoor, je bent gewoon oud en kijkt te veel wielrennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]

Idem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
BM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:42:
[...]

Reed je toevallig met een Red Bull skin? :+
Nope, geel met oranje meen ik.
Hadd geen TP paint.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

[...]

Oef, ik ben niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 11:48
Fuelke schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:20:
[...]

Paul zei vorige week, Davy je kan beter even liften op het rechte stuk als je gelapt wordt.

Ingaan van de laatste ronde: Hmm, Dave en Paul gaan me lappen, ik zal maar even gas lossen op het rechte stuk naar S/F. Kropen ze allebei richting achtervleugel. Brrr. Ik zag Paul wat later Dave voorbij gaan.
Dat ging toch prima verder of heb ik iets gemist :? Zolang je niet op de rem gaat stampen kan er weinig gebeuren lijkt me, we willen op zo'n punt alleen nog even wat slipstream mee pakken natuurlijk.

Je had ook kunnen blijven gassen en dan hadden we je misschien voorbij gestoken in T1/2, aan jou de keuze wat je liever hebt lijkt me ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
yeah, soms ziet dat er doodeng uit in je spiegel, heb je met multiclass races ook, dan komt zo'n HPD recht op je af om net op tijd uit te wijken :P Altijd leuk als een onervaren iemand ervan schrikt, denkt dat ie dan zelf maar opzij gaat, en vervolgens dus juist die HPD in zijn kofferbak krijgt :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Road Warriors update:
quote: Kevin Bobbitt
Sebring will be a day race. This has nothing to do with repairs only that we strongly believe this will be better for all participants. Sebring is incredibly dark at night as most of the track does not have lighting. Plus, the real race is held mostly during daylight hours.
Bron: http://members.iracing.co...t/25/3297465.page#8708793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
belangrijkste reden:

De HPD kan zijn koplampen verliezen, en dit is dan geen meatball, dus gewoon doorrijden. Als HPD rijder merk je dit namelijk niet en heb je nog altijd verlichting.

Je schrikt je H E L E M A A L de tering als je ingehaald word door zo'n malloot die zijn voorkant er al heeft afgereden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Gelukkig maar, want 10 hpd's zonder neus 12 uur lang in de gaten houden zou een uitdaging worden voor de meeste in het donker denk ik :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer, donker is 10 keer leuker.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dat ben ik wel met je eens. Sebring overdag vind ik vreselijk, maar in de nacht echt super.

Maar ik ben de laatste nacht race wel 10 jaar ouder geworden :D Reden 1 of 2 HPD's rond zonder voorkant. Was echt blij dat ik een Klein gaatje kon slaan en zo uit de echt grote problemen te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Merendeel van de Rolex 24 is 's nachts, maar wij reden overdag. Alleen de laatste paar uur van de 12H van Sebring is in het donker en iRacing wilde 's nachts rijden. 8)7

's Nachts rijden is inderdaad veel leuker, maar niet logisch IMO. Als ik zou moeten kiezen, zou ik ook voor overdag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
maar dat ze dan liegen is echt ruk

This has nothing to do with repairs only that we strongly believe this will be better for all participants.

ze hebben zoals gezegd toegegeven dat ze geen oplossing hebben ivm lichten die wegvallen met niet meatball schade tsssss iracing is goed bezig ze rijden sebring niet zelf mee zekers dus zal weer op laag pitje vallen de development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
hehe, maar het heeft toch niets met repairs te maken? Zonder neus kun je gewoon verder rijden. dus zelfs al zouden ze hem in repairs meenemen, dan zijn er genoeg die eerst nog hun fuelrun afmaken en een paar GT rijders een hartaanval bezorgen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
themac1983 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:42:
hehe, maar het heeft toch niets met repairs te maken? Zonder neus kun je gewoon verder rijden. dus zelfs al zouden ze hem in repairs meenemen, dan zijn er genoeg die eerst nog hun fuelrun afmaken en een paar GT rijders een hartaanval bezorgen.
dan smijt je met black flags zoals in het echt. 1 headlight moet minstens branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:46:
[...]

dan smijt je met black flags zoals in het echt. 1 headlight moet minstens branden
Precies. Dat is een kwestie van programmeren.
Kan ik zelfs.
If condition.headlights = 'shit' then 'throw meat ball' else 'have fun' :X

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 03-02-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:12

Phydomir

Dennis

Ik zou gelijk solliciteren Joep en dat als portfolio mee sturen. Gegarandeerd aangenomen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hehehhee

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En wie raadt welke Programmeertaal dit is is een computer-nono 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik zou voor Assembly gaan :p Koplampen zijn uiteraard zeer complex en vereisen intergratie met de hardware in de pc.

Anders zou ik voor Pascal gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

visual basic?

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
.net ?:P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

.com :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

ik mis een = ;)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Is er vanavond NES/GES training? Ik kan wel wat oefening gebruiken :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee JB...
ThiJor schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:34:
Is er vanavond NES/GES training? Ik kan wel wat oefening gebruiken :)
Ja. Altijd hier te vinden: http://members.iracing.co.../member/LeagueSessions.do :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Aan de development snelheid te merken kan iRacing net zo goed in Brainfuck geschreven zijn...
code:
1
++++++++[>++++[>++>+++>+++>+<<<<-]>+>+>->>+[<]<-]>>.>---.+++++++..+++.>>.<-.<.+++.------.--------.>>+.>++.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Zo eenvoudig is het nou ook weer niet. :) Er is een client en een server deel, en ik stel me zo voor dat verschillende mensen aan client en server software werken. Dus moeten de werkzaamheden worden afgestemd, óók met betrekking tot de huidige werkzaamheden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:53:
Zo eenvoudig is het nou ook weer niet. :) Er is een client en een server deel, en ik stel me zo voor dat verschillende mensen aan client en server software werken. Dus moeten de werkzaamheden worden afgestemd, óók met betrekking tot de huidige werkzaamheden.
Dat kan wel coördineren. Ik ben tenslotte Interim Programma en Project Manager :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

onze eigen geacclimatiseerde stropdas :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:57:
onze eigen geacclimatiseerde stropdas :)
Huh.... Stropdassen zijn bij mij enkel stofdassen. Want dragen doe ik ze al jaren niet meer. (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Mooi, stelletje IT pro's.

Doet mij een win32.hlp bestandje van XP ofzo :P 32bit.... of anders.... Win31wh (das de 16 bit variant :( |:( |:( |:( |:( |:( :'( :'( :'( 7(8)7 7(8)7 :r :r :r )

[ Voor 28% gewijzigd door themac1983 op 03-02-2015 16:13 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Btw: nieuwe screenshot van DirectX11 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.inexistentman.net/images/dos-games/grand-prix-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Ze maken vordering 5 jaar geleden was ik beta tester van dx11 versie maar moest enkel nog op NTM6

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/3lyvf7QN1qE/maxresdefault.jpg

Je ziet hier coanda radicals voorbij steken :+

[ Voor 12% gewijzigd door dabelg op 03-02-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:02:
[...]

Huh.... Stropdassen zijn bij mij enkel stofdassen. Want dragen doe ik ze al jaren niet meer. (gelukkig)
Dat spreekt voor je :)
Stropdassen doen alleen maar de bloed en zuurstof toevoer naar de hersenen blokkeren. Vandaar dat de meeste managers van die rare beslissingen nemen :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Complimenten aan iedereen voor de zeer nette start gisteren.
Hier mijn korte recap van de race. Die zo leuk had kunnen blijven had ik niet Bas moeten ontwijken. ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zx-Ir8_7O7Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ziet er spannend uit! Ik ben er vanavond met de training niet bij, heb de auto's en de baan nog niet. Ga me eerst even focussen op het halen van een hogere license. Ik kom misschien wel even op teamspeak.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ai, dus geen Ford GT3, wat normaal is aangezien GoT die auto niet gebruikt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:22:
[...]

Ai, dus geen Ford GT3, wat normaal is aangezien GoT die auto niet gebruikt.
Nee die past er niet meer bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kunnen ook apart GES / NES doen anders?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Je moet voor mij geen aparte server gaan hosten. Ik heb ook wat tijd nodig in de GT2 :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nja, credits genoeg ;) En als het "druk" wordt (meer dan een paar mensen) dan is het ook een beetje vervelend soms om allemaal GT3's op de baan te hebben die er in de NES niet zijn, of andersom allemaal HPDs om je oren te krijgen die er in de GES niet zijn. Kan prima als we met 5-8 man zijn ofzo zoals normaal, dan kom je ze toch niet zo vaak tegen, maar meer dan kan het soms ineens druk worden.

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 03-02-2015 19:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Laat maar verkeerde pagina.

[ Voor 78% gewijzigd door enchion op 03-02-2015 19:52 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Wat rijden jullie zoal in de C-klasse Road? Ik heb de RUF al, maar zit ook naar de Star Mazda, Corvette Challenge en de iRacing V8 Supercars Series te kijken.

Fijn, zie overal alweer "Add to cart" bijstaan. :) Ik heb inmiddels:
- Spa
- Donnington
- Brands Hatch
- Silverstone
- Zandvoort

Iemand nog een goede aanrader voor de C-klasse Road?

[ Voor 38% gewijzigd door JPtjeeNL op 03-02-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoals je ziet is de SM leuk om te rijden ;)
Maar je moet denk ik de basale keuze maken of je GT's of Open wheelers wilt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
JoepW schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:09:
Zoals je ziet is de SM leuk om te rijden ;)
Maar je moet denk ik de basale keuze maken of je GT's of Open wheelers wilt rijden.
Heb met de Skips erg veel plezier gehad, dus ik denk dat ik daar ook in doorga. Heb ik al 5 banen van, dus dat scheelt. Heb nu Suzuka en Canadian Tire Motorsports Park aangeschaft. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De V8SC is geen makkelijke wagen vind ik persoonlijk.

Gisteren met de Star Mazda vond ik het geluid geweldig als je van het gas afgaat, als je echter volgas gaat vind ik het maar een vreemd geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JPtjeeNL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:03:
- Spa
- Donnington
- Brands Hatch
- Silverstone
- Zandvoort
Als je 6+ tracks/cars tegelijk koopt krijg je 20% korting. Drie keer per jaar is er ook een actie om 100 in-game $ te kopen voor $75, dus dat is nog eens 25% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Fuelke schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:52:
De V8SC is geen makkelijke wagen vind ik persoonlijk.

Gisteren met de Star Mazda vond ik het geluid geweldig als je van het gas afgaat, als je echter volgas gaat vind ik het maar een vreemd geluid.
D'r zit een leuke roffel in bij off-throttle ja. Nu ligt er natuurlijk een 'rare' motor in (wankel), maar het ding klinkt idd als een verkouden stofzuiger met astma. :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo klinkt hij ook totaal niet in het echt, veel leuker geluid...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:33:
Zo klinkt hij ook totaal niet in het echt, veel leuker geluid...

[video]
Dat klinkt idd lang niet slecht. Had het eigenlijk nog nooit opgezocht hoe de echte klonk. Verbaasde me er wel over dat het ding dus kennelijk geen schakelflippers heeft Was eigenlijk nooit in me opgekomen dat het ding wel eens gewoon een pook zou kunnen hebben (wel sequentieel, maar toch). :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jup hij heeft een pookje, 'vroeger' met m'n G25 ook gebruikt, veel leuker eigenlijk.

Nog een leuk filmpje trouwens, Sage Karam is ook een iRacer (en dat is te zien, LOL!)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Zo wat een gave baan zeg. En die Sage kan echt racen niet normaal joh haha. _/-\o_

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb over die straten rond gelopen (niet tijdens race weekend hoor) en ik kon me niet voorstellen dat ze daar echt racen, alles lekker glad met gaten en uitsteeksels en bulten en tram rails (zie vlak achter chicane), etc.

Maar zijn 'racen' is nou niet bepaald netjes vind ik... hij is zeker snel maar echt netjes pakt hij het niet aan :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ging de DW12 daar niet gewoon met 4 wielen van de grond op die tramsporen? Volgens mij was dat de reden waarom er een chicane werd aangelegd.

Eens met Nick, hij zet er hem soms brutaal tussen en ik zie hem soms in allerlei gaatjes prikken in druk verkeer.

Aha

[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 03-02-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ja maar de echte topcoureurs rijden zo. Hij rijdt nog zonder verstand dat komt na het winnen pas. Ik ken de persoon niet maar als ik dit zo zie is hij zeker een potentiele wereldkampioen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
hij is best agressief soms, maar dat is eigenlijk helemaal niks vergeleken wat met wat hij na zijn spin doet.

gas erop, en invoegen in een veld wat net gestart is, als of er niemand aankomt 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Back to iRacing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

JoepW schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:29:
Complimenten aan iedereen voor de zeer nette start gisteren.
Hier mijn korte recap van de race. Die zo leuk had kunnen blijven had ik niet Bas moeten ontwijken. ;)
[video]
Ja sorry, was er zelf ook niet heel blij mee. Maar tot dat punt hebben we toch 30 min lang nog nooit zo close geraced en vaak van positie gewisseld in 1 race denk ik!

Wel bedankt dat jij mij ontweek nog, daardoor kon ik wel weer gewoon verder.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 10-10 16:10
JPtjeeNL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:03:
Wat rijden jullie zoal in de C-klasse Road? Ik heb de RUF al, maar zit ook naar de Star Mazda, Corvette Challenge en de iRacing V8 Supercars Series te kijken.

- Spa
- Donnington
- Brands Hatch
- Silverstone
- Zandvoort

Iemand nog een goede aanrader voor de C-klasse Road?
Ik vind de V8 Supercar series ontzettend gaaf, maar die serie is in europa zo goed als onbestaande. wordt heel weinig in gereden jammer genoeg. Enkel zondag ochtend en maandag voormiddag gaan die meestal officieel.

Weet niet of hij nog C is maar ik heb de Radical ook altijd vrij leuk gevonden. Maar da's al een paar jaar geleden dat ik daar wat seizoenen in heb gereden.

Als je ook graag formule klasse rijdt kan je best gaan voor de Star Mazda denk ik.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:46:
[...]

Ja sorry, was er zelf ook niet heel blij mee. Maar tot dat punt hebben we toch 30 min lang nog nooit zo close geraced en vaak van positie gewisseld in 1 race denk ik!

Wel bedankt dat jij mij ontweek nog, daardoor kon ik wel weer gewoon verder.
Ja het was wel erg close, maar ook wel super gaaf. Geen moment rust gehad in die 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Fragbeestje schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:47:
[...]

Ik vind de V8 Supercar series ontzettend gaaf, maar die serie is in europa zo goed als onbestaande. wordt heel weinig in gereden jammer genoeg. Enkel zondag ochtend en maandag voormiddag gaan die meestal officieel.

Weet niet of hij nog C is maar ik heb de Radical ook altijd vrij leuk gevonden. Maar da's al een paar jaar geleden dat ik daar wat seizoenen in heb gereden.

Als je ook graag formule klasse rijdt kan je best gaan voor de Star Mazda denk ik.
Die Radical is inderdaad nog steeds C-klasse, maar is zeker aan te raden, heb ik ook graag mee gereden.

Dit staat me te wachten deze week, moet ik straks polsbeschermers dragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Proficiat met je invite Nick zal tough worden.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3297869.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik was ook nog uitgenodigd. Helaas kan ik die dag niet ivm een basketbal wedstrijd. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, beetje gare combo... maar als ik tijd heb zal ik wel meedoen denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Oeps offtopic verwijderd :o

[ Voor 198% gewijzigd door PatrickPost1972 op 04-02-2015 00:47 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
Ik heb ook een invite voor dat event, maar kvind de combo maar raar en spreekt me niet echt aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 14:12

Phydomir

Dennis

vekie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 07:26:
Ik heb ook een invite voor dat event, maar kvind de combo maar raar en spreekt me niet echt aan...
Same here.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pussies :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
gewoon je invite doorverkopen zoals sommige doen met de CSWv2 invite :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ziet er uit als leuk racen met de Star Mazda. EmptyBox had ook al een paar leuke races online gezet.

Moet zeggen het jeukt wel om die auto aan te schaffen en een seizoen mee te doen. Maar ik ben niet echt zo'n formule en downforce rijder.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuk weetje: Als ik alle GoT-League leden en alle geregistreerde GoT iRacers optel kom ik op een totaal van 304 rijders! Super cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Das niet niks :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga jullie binnenkort ook joinen denk ik! Speel nu rFactor2 maar wil ook competitief gaan rijden, moet alleen nog even die drempel over om er extra geld aan uit te geven!
Ik kijk ook af en toe jullie races terug, geweldig gedaan, inclusief commentaar!

Joep, mooie setup heb je staan! :)
Pagina: 1 ... 21 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.