iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.813 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

derx666 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:45:
Holy crap...
Ik moet wel zeggen dat ik met jeuk in mn handen heb zitten kijken, en dat ik het volgende endurance event graag mee zou doen (indien mogelijk). Daytone was zowiezo niet gelukt aangezien ik donderdag m'n rug weer vernaggelt heb...
In de toekomst zit ik er ook aan te denken endurance races mee te gaan doen. Zeker voor simulatoren zit daar (denk ik) meer uitdaging in. Omdat je performance over een langere tijd moet spreiden ;). Dus wie weet...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flootar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-06-2023
Beste tweakers,

Na de gathering of tweakers van joepW gezien te hebben me vandaag een maand proef iracing aangeschaft.
hebben julie nog tips voor de beste ervaring. zal worden gereden op 1x27inch en een g27 inc playseat.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
derx666 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:33:
Welke split zaten jullie ? Klinkt wel echt als een wreckfest. Of hebben jullie blote vrouwen op de auto gepaint en iedereen is daardoor afgeleid :)
in het midden. split 5 geloof ik.

Op de een of andere manier zaten we gewoon steeds verkeerd.. behalve die gast van het 1e wreck. die spoorde gewoon niet. had al 6 maanden geen race gereden... en heeft geloof ik 6 man geraakt in zijn twee stints.....

Normaal ben je snel van zo'n figuur af, maar nu bleef je hem tegenkomen :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derx666 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:45:
Holy crap...
Ik moet wel zeggen dat ik met jeuk in mn handen heb zitten kijken, en dat ik het volgende endurance event graag mee zou doen (indien mogelijk). Daytone was zowiezo niet gelukt aangezien ik donderdag m'n rug weer vernaggelt heb...
Marco volgende event is 28 maart 12 uurs nachtrace van Sebring. Aangezien 1 van onze teamleden niet echt goed kon communiceren(geen headset) zoeken wij voor die race nog een teamgenoot in de HPD dus als je HPD wilt rijden kan je ons wel joinen. Geldt ook voor andere

Onze 24hr ging redelijk, was onze eerste 6+ hr race. Reed samen met Kevin Cox, Mike Theunissen en Gilles Winand. eerste 4 uur ging goed tot ik in mijn laatste ronde zat en een GT tegen kom die in de snelle linker opeens op mij in stuurt en vervolgens een bocht later mij vol van de baan rijdt. Vervolgens nog wat spins en contacts behaald en op de 5de positie in onze HPD klasse gefinished. Mike was nog zo slim om bij een ander team zich te registreren en heeft dus op mijn naam moeten rijden omdat ik niet zijn stints kon overnemen. Voor een eerste endurance race op iRacing ging het zeer goed.

Nu op naar Interlagos om daar de Ford GT te gaan bedwingen. Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27

elni

Carrot

Ik heb een top weekend gehad,de verantwoordelijke heel erg bedankt d:)b d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Heheuj! Na een rommelige eerste ronde waarbij de nummers 1 en 2 zich van de baan af reden net na bocht 4, heb ik de eerste plek over genomen en niet meer los gelaten! Eindelijk mijn eerste win in de MX-5 Cup op Okayama! :D. Begin het gevoel al aardig te krijgen al zeg ik het zelf...

Gemiddelde rondetijd van 1.04.995, snelste ronde 1.03.874. Voor iemand die net 3 dagen iRacing speelt, niet slecht al zeg ik het zelf...

Helaas nog wel rookie, morgen verder rijden om uit die rookie-class te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
hier een stream van de zac9 race van gisteren
voor de nieuwe leden (je kan me volgen @ twitch.tv/DabelG )

part1

part 2

[ Voor 23% gewijzigd door dabelg op 02-02-2015 07:43 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:47

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flootar schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:27:
Beste tweakers,

Na de gathering of tweakers van joepW gezien te hebben me vandaag een maand proef iracing aangeschaft.
hebben julie nog tips voor de beste ervaring. zal worden gereden op 1x27inch en een g27 inc playseat.

Met vriendelijke groet,
Welkom!
Gewoon beginnen ;)
Wel je FOV goed instellen, want dat is echt essentieel voor het goede gevoel. En verder rustig de MX5 onder controle krijgen, dan in free practice leren met andere op de baan te rijden en vervolgens lekker gaan racen en de boel heel houden ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:28

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:07

Arfman

Drome!

Gisteren voor het eerst sinds maanden weer een officiele race gereden, met de Radical (what else :P) op Brands Hatch. Tricky baan, maar ik was goed bezig (4 plekken gewonnen in 2 ronden) tot ik hem helaas in lap 5 in de vangrail kleun nadat ik iets te wijd was gegaan. Toch nog gefinished, maar voelde vooral lekker om weer eens achter het stuur te zitten.

Tevens viel me op hoe ongelooflijk gedetailleerd de FFB van de CSWv2 is, zeker met de F1 rim. De invdividuele kerbs zijn voelbaar, het wiel reageert supersnel en slides zijn goed te corrigeren. Een Accuforce zal ongetwijfeld nog veel beter zijn maar op dit moment is mijn apparatuur echt neit de limiterende factor zegmaar :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
Gisteren veel plezier gehad in de ZAC, veel vechten maar ook tussen door proberen een gaatje te houden.
Tot het einde toe spannend, alleen teveel brandstof mee (15L ofsow) en dit koste me wel een plekje helaas.

Had maar 3 uurtjes geoefend waaronder 1 uur het streamen beetje fatsoeneren, dus vind ik niet slecht een P13 met dit sterke veld.

Er werdt netjes gereden bij mij in de buurt en had maar een momentje dat ik de auto bijna in de muur zette. (ronde 1)

Toch wel een aantal uitvallers merkte ik, dat is wel zonde.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
scheelt wel dat je weet tegen wie je raced.

is maar om te tonen dat het niet altijd GT3 challenge miserie is :p zeker niet bij GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:10:
[...]

scheelt wel dat je weet tegen wie je raced.

is maar om te tonen dat het niet altijd GT3 challenge miserie is :p zeker niet bij GOT
Ik heb ook een paar van die side-by-side momenten gehad met Victor en Nick2 en dat ging ook allemaal prima. Gewoon opletten, geen rode waas probleem hebben en elkaar heel houden / respecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
hehe toffe post

en ja was beetje hectisch dit weekend, ook bedankt aan het team ivm schuiven drive times

http://members.iracing.co...st/0/3297693.page#8705992

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:46
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kzbe_Nf02MI]

Weer een typische Dave move O-)
Het is zijn eigen schuld dat hij spint

[ Voor 19% gewijzigd door glnk op 02-02-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tja dit is 2delig maneuver he hier zie duidelijk het grandioos verschil in skill. (remafstand scheelt bijna 150m)

ben er bijna zeker van dat hij niet verwacht dat je daar zou komen en dus gewoon indraait. Maar inderdaad hij maakt hier wel de fout ( ik zou als de skilled rijder toch gewacht hebben maar ben dan ook geen alien en rij te voorzichtig )

[ Voor 25% gewijzigd door dabelg op 02-02-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Classic Dave move toch? :>

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

dabelg schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:37:
tja dit is 2delig maneuver he hier zie duidelijk het grandioos verschil in skill. (remafstand scheelt bijna 150m)

ben er bijna zeker van dat hij niet verwacht dat je daar zou komen en dus gewoon indraait. Maar inderdaad hij maakt hier wel de fout ( ik zou als de skilled rijder toch gewacht hebben maar ben dan ook geen alien en rij te voorzichtig )
Ik denk dat ik het hier wel een beetje mee eens ben. Iemand er uit remmen is mooi, en toont skill. Maar je zet hem hier wel in de benarde situatie dat hij de bocht niet in kan draaien zoals hij zou willen. In het ergste geval parkeert hij zijn auto gewoon in de jouwe, en lig je beide van de baan af. Het uitremmen en vervolgens in de binnenkant van de bocht inhalen is tricky. Dan kan je beter zorgen voor een goede lijn en goede exit, dan haal je hem na de bocht (een stuk veiliger) in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Van harte themac *O* *O* *O*

[ Voor 22% gewijzigd door elni op 02-02-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:10
Proficiat themac!

Ben het overigens wel eens met Dabelg. Dave is zeker snel genoeg om hem op de exit te kunnen inhalen maar dit soort inhaalacties eindigt meestal met een 4x. Als je hem er iets eerder had naast kunnen zetten was dit wel goed gekomen. Het is gewoon een beetje op het allerlaatste moment hem er even tussen proppen en dat loopt dan voor 1 van de 2 vaak fout af.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Zotte LMP1 van Nissan 8)7 _/-\o_

http://www.racer.com/wec-...LMP1_by_Marshall_Pruett_6

[ Voor 3% gewijzigd door ThiJor op 02-02-2015 11:51 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol doet mij aan de vipers denken maar dan LMP1 versie :P

btw Proficiat themac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat deed je op die positie dave, of hoe ben je daar uberhaupt terecht gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:53:
Wat deed je op die positie dave, of hoe ben je daar uberhaupt terecht gekomen?
Ik had nog een stop&go die ik moest doen van vorig seizoen.
Vreemde keuze voor een LMP. We gaan wel zien hoe goed/slecht dat werkt :)

[ Voor 43% gewijzigd door glnk op 02-02-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57

Niellie41

[object Object]

De Nissan GT-R LM kan hier besproken worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Wel grappig dat jullie op dat moment samen met Bob (Als RW Team) op P3, P4 en P5 rijden :D

@Marc gefeliciteerd

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik wil trouwens ook de toeschouwers van de Daytona 24 bedanken. Het was erg leuk om te lezen dat veel mensen zo mee leefde en ook de bezoekers van teamspeak waren een welkome afleiding voor de momenten dat je niet in de auto zat.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Dank allen :D

Heb een Peugot 508 SW gekregen voor mijn verjaardag (heb ook nieuwe baan vanaf vandaag :D)

Dat is wel even wennen na een 108 en clio'tje 8)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
3x gefeliciteerd dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ja Dennis klopt. Eigenlijk zouden we best zo een GOT endurance team kunnen kaderen. maarja dan moeten er wel genoeg races komen

zoals bas terecht opmerkt blijkt dat we echt wel skills matchen (viel ook op tijdens de 24h race, door het constant zelfde tempo rijden haalde we gewoon iedereen gestaag in) je zag dat veel teams problemen hadden met nacht ochtend stint. Dennis haalde snachts 3sec per ronde in op P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:48:
....Eigenlijk zouden we best zo een GOT endurance team kunnen kaderen. maarja dan moeten er wel genoeg races komen....
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt (taal barriere Vlaams / Nederlands denk ik). Probeer het nog eens, maar dan voor deze domme Nederlander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
er een community Simteam van maken met alles erop en eraan een coanda van de community :p

zo duidelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
We hebben toch al diverse GOT endurance teams?
De enige reden dat ik in een team buiten GOT zit is dat het niveau daar wat meer mijn kant op is... Jullie zijn allemaal zo Fracking snel! :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ach was leuk zullen zien wat sebring zegt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

Je bedoeld 1 GoT simteam met de beste/snelste rijders ?
Vraag is dan meteen: hoe beslis/meet je dat? iRating zegt niet alles, en MC skills is ook een factor in deze.
Ik ben al snel bang dat je met zo'n actie mensen tegen het hoofd gaat stoten, en dat is dan weer slecht voor het community gevoel. An sich is het idee wel leuk, maar ik voorzie dus wel nog een paar haken en ogen...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik heb ook wel zin om mee te doen in de andere events, alleen 24 uur zie ik niet zo zitten :)
derx666 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:03:
Vraag is dan meteen: hoe beslis/meet je dat? iRating zegt niet alles, en MC skills is ook een factor in deze.
Ik ben al snel bang dat je met zo'n actie mensen tegen het hoofd gaat stoten, en dat is dan weer slecht voor het community gevoel. An sich is het idee wel leuk, maar ik voorzie dus wel nog een paar haken en ogen...
Precies, ik ben er ook tegen om 1 team te vormen en mensen zo buiten te sluiten. Gewoon tijdig rond vragen wie er mee wil doen, en dan zien hoeveel teams we daar van maken en hoe we dat verdelen. Als er al verdeeld moet worden en men er niet zelf uit komt dan desnoods gewoon op iRating verdelen, dat lijkt me dan het meest eerlijk.

[ Voor 81% gewijzigd door NickThissen op 02-02-2015 13:05 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
trails per event ? A en B team ? wil maar zeggen er is gebleken hoeveel talent we hier hebben.

we hebben gasten die snel zijn, we hebben gasten die goed kunnen setuppen en we hebben gasten die de leute erin houden en ook PR verzorgen. mooie start zou ik zeggen

[ Voor 17% gewijzigd door dabelg op 02-02-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Valt wel mee denk ik. Je weet van de meesten wel wat hun sterke en zwakke punten zijn en op basis daarvan kan je wel een paar teams samenstellen.

Er hoeft natuurlijk ook niet maar één team te komen, maar er kunnen ook teams komen voor de mindere goden die dan begeleid worden door de snellere mensen. Dit doen wij (Racing Lions) nu ook tijdens de ZAC. :)

Michel was bijvoorbeeld nog niet klaar voor NES, dus rijdt hij nu in de ZAC om ervaring op te doen. Het gaat heel goed en je ziet een stijgende lijn in zijn prestaties. d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 02-02-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Het idee van meerdere endurance teams is wel vet. Ik denk dat je sowieso een soort "gold" team moet hebben waarin je echt probeert te performen in de top.

Daar onder krijg je jongens die het leuk vinden een rondje mee te rijden, maar iets trager zijn dan het "gold" team. Laten we die jongens de aspiranten noemen.

En dan heb je ook de rookies. De jongens die het leuk vinden om mee te rijden, maar eigenlijk ervaring missen op het gebied van endurance. Die rijden de races mee om ervaring op te doen, om later in te kunnen stromen in een "aspiranten" team.

Is zo een structuur een idee?

**edit**
Eigenlijk best simpel. De jongens die écht willen performen wil je niet tegen het hoofd stoten door ze met een mindere rijder op te zadelen in een team. Dat is ook lullig, en daar pak je niet alleen degene mee die in het team wil, maar ook de rest van het team. Ik zou het zelf in ieder geval fijn vinden om in een ploeg mee te rijden waar je niet gekielhaald wordt als je een foutje maakt door onervarenheid.

[ Voor 26% gewijzigd door w4rguy op 02-02-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
jou laatste edit is nu hetgeen GOT voor staat, dus versta wel dat dit niet GOT-like is

was maar een start idee :+ en kruipt veel werk wel in.

[ Voor 12% gewijzigd door dabelg op 02-02-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het runnen van een team, vind ik eigenlijk wel een leuk idee. Zou ik best willen doen, want dit doe ik eigenlijk toch al. Daarnaast met wat leuke promotie, kan dit best leuk worden. Streaming zou bijv. van één account kunnen gebeuren. Meerdere camera's en standpunten etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 02-02-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

themac1983 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:54:
We hebben toch al diverse GOT endurance teams?
De enige reden dat ik in een team buiten GOT zit is dat het niveau daar wat meer mijn kant op is... Jullie zijn allemaal zo Fracking snel! :P
Euhm .. kuch kuch? :+

Kielhalen zal niet gebeuren. Toen ik in NEO de auto in de laatste 10 minuten afschreef waren er ook alleen maar troostende/opbeurende woorden op TS te horen. Zou het ook niet anders willen, de constante druk om te presteren in mijn "progamer" loopbaan (top 3 Counterstrike clan van Europa) is erg vermoeiend en zet zelfs de beste vriendschappen onder druk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Ik snap Themac wel,zat met hetzelfde in de NES het nivo voor mij in de Ford is te groot om er met plezier mee te rijden.Maar de support is geweldig binnen deze groep dat is wel een pluimpje waard vind ik. _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door elni op 02-02-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
1 "super" team is denk ik niet verstandig. Al kan je wel meerdere teams proberen in te schrijven. 1 team wat zo hoog mogelijk probeerd te eindigen, en 1 team voor de lol/leren/what ever :)

ene race heb je een downforce auto, dan weer een GT/downforce auto, dan weer een GT zonder downforce. Dus het team om hoog te eindigen kan daarom wel veranderen
Ik denk dat we het gewoon moeten doen zoals we de NEO aanpakken nu :) Kijken wie mee wilt doen in wat, en zo een paar team maken.

Als ik bv naar me zelf kijk, de enigste reden waarom ik niet mee gedaan heb aan de 24h van Daytona zijn de auto's :)
Downforce auto's zijn niet mijn ding, en auto's met hulpmiddelen (GT3) daar heb ik geen gevoel bij. Was er bv een Corvette GT1, Ford GT(2) of CSpec, dan had ik waarschijnlijk wel meegedaan.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vind juist die open structuur leuk die we nu hebben. Teams samenstellen op basis van en de rijders die willen en kunnen en het aanbod aan races.
Zoals de 24 uur, NEO en de NES zijn gegaan is toch top?
En we promoten alles goed en als GoT, wat weer een versterkend karakter heeft voor de gehele community hier.
Voor mij hoeft er niet zo veel te veranderen.

Ik zou het wel toejuichen als het echt onder de vlag van GoT gaat, anders worden het aparte clubjes die zich als je niet oppast afzonderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Arfman schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:21:
[...]

Euhm .. kuch kuch? :+

Kielhalen zal niet gebeuren. Toen ik in NEO de auto in de laatste 10 minuten afschreef waren er ook alleen maar troostende/opbeurende woorden op TS te horen. Zou het ook niet anders willen, de constante druk om te presteren in mijn "progamer" loopbaan (top 3 Counterstrike clan van Europa) is erg vermoeiend en zet zelfs de beste vriendschappen onder druk.
Ik bedoel ook niet dat mensen niet lief zijn :D ik weet ook wel dat, ook al ben ik 1-2 sec langzamer, iedereen na eens stint zegt goed gedaan (mits niet gecrashed) of me opbeurd (mits wel gecrashed).

Maar ik vind het gewoon leuker rijden met mensen die allemaal ongeveer hetzelfde niveau hebben. Bij Absolute beginners hebben we niet echt een "Super" rijder, of een weakest link rijder. IEdereen is ongeveer even snel.

STEL ik zou in een team zitten, met Niel, Nick en Koen bijvoorbeeld. Dan zou ik zodra ik in de auto ga zitten me ruk voelen, want elke ronde die ik rijd, zouden ze alle drie sneller kunnen doen. Ik voeg op dat moment gewoon niets toe aan het team. Daar hebben zij misschien geen probleem mee. Maar ik wel :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

themac1983 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:42:
[...]

Ik bedoel ook niet dat mensen niet lief zijn :D ik weet ook wel dat, ook al ben ik 1-2 sec langzamer, iedereen na eens stint zegt goed gedaan (mits niet gecrashed) of me opbeurd (mits wel gecrashed).

Maar ik vind het gewoon leuker rijden met mensen die allemaal ongeveer hetzelfde niveau hebben. Bij Absolute beginners hebben we niet echt een "Super" rijder, of een weakest link rijder. IEdereen is ongeveer even snel.

STEL ik zou in een team zitten, met Niel, Nick en Koen bijvoorbeeld. Dan zou ik zodra ik in de auto ga zitten me ruk voelen, want elke ronde die ik rijd, zouden ze alle drie sneller kunnen doen. Daar hebben zij misschien geen probleem mee. Maar ik wel :D
Heb precies hetzelfde gevoel van dat je je team te kort doet.En ik weet heel goed dat de meeste daar geen probleem mee hebben,maar toch.Aan de andere kant heb ik ook wel veel geleerd met de voorbereidingen van de afgelopen NES races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:34:
Ik vind juist die open structuur leuk die we nu hebben. Teams samenstellen op basis van en de rijders die willen en kunnen en het aanbod aan races.
Zoals de 24 uur, NEO en de NES zijn gegaan is toch top?
En we promoten alles goed en als GoT, wat weer een versterkend karakter heeft voor de gehele community hier.
Voor mij hoeft er niet zo veel te veranderen.

Ik zou het wel toejuichen als het echt onder de vlag van GoT gaat, anders worden het aparte clubjes die zich als je niet oppast afzonderen. ;)
Je zou toch ook een soort HUB kunnen maken, zoals Trifecta Racing Group doet. Zoals het nu gaan in de NES (samenwerking tussen GoT en RL) vind ik super.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 02-02-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
kijk wat ik vind hier zit alles.

we hebben skinner we hebben setup gasten het community aspect komt kijken bij

A-team gasten nemen eens in de maand de tijd aspiranten skills te leren.
A-team zijn snelle gasten die NIET ALTIJD WILLEN WINNEN maar wel atijd bereid zijn alles te geven en ja snel zijn maar niet van schuld op ander te steken. ( was echt top in het 24h team)
andere van community kijken graag mee vanop de zijlijn (doen graag prac sessie mee, TS spotten. Arno had het top gewoon gevoel te hebben erbij te zijn.

nieuwe leden kunnen putten uit de setup database die community shared is. Eigenlijk heb je hier topproduct :p denk maar naar PR voor tweakers (populariteit joep zijn video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Een super team is een slecht idee. Dit team is ontstaan na mijn oproep en het is toeval dat we allemaal ongeveer even snel zijn.
Het is dan nu wel het idee om in ieder geval de road warrior series met elkaar te rijden doordat het heel goed klikte.

Als je echter hierop speciaal gaat selecteren dan krijg je al heel snel dat er een splitsing in de community zal ontstaan. Ik heb dat al meerdere malen in andere games die ik speelde zien gebeuren.

Als je per se in een heel snel team wilt rijden kan je beter kijken of je bij een ander bestaand team kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Geen super team maar meerder teams van gelijkwaardige rijders wordt denk ik bedoeld als er aardig wat animo is.

[ Voor 13% gewijzigd door elni op 02-02-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
maar dat vind ik dan jammer in zo'n bestaande groep. dat het daar haantjes mentaliteit is.

gaan gewoon wat freelancen dan zoals ik nu road warrior en NES doe

en voor top team heb ik ook de skills niet zo zelfs A-kern GOT team niet halen is meer voor nick enz.

edit: zoals arno zegt he geen top team. gewoon team bundelen uit pace op event. zodat je als community die events doet. Ja zoals nu de NES maar dan uitgewerkt verder....

[ Voor 24% gewijzigd door dabelg op 02-02-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Die haantjes mentaliteit komt nou eenmaal vaak bij "De beste". Is min of meer een eigenschap die je moet hebben om ergens zowiezo de top te bereiken.

Maar ik snap de discussie niet zo? we hebben toch GOT teams, en die werken toch samen etc? En dat is toch wat de meeste hier willen? :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:55:
kijk wat ik vind hier zit alles.

we hebben skinner we hebben setup gasten het community aspect komt kijken bij

A-team gasten nemen eens in de maand de tijd aspiranten skills te leren.
A-team zijn snelle gasten die NIET ALTIJD WILLEN WINNEN maar wel atijd bereid zijn alles te geven en ja snel zijn maar niet van schuld op ander te steken. ( was echt top in het 24h team)
andere van community kijken graag mee vanop de zijlijn (doen graag prac sessie mee, TS spotten. Arno had het top gewoon gevoel te hebben erbij te zijn.

nieuwe leden kunnen putten uit de setup database die community shared is. Eigenlijk heb je hier topproduct :p denk maar naar PR voor tweakers (populariteit joep zijn video)
Dit doen we min of meer toch allemaal al?
Ik zie nog niet zo veel reden om dit te gaan 'formaliseren'. De grap is juist dat alles hier informeel en soepel verloopt door de super sfeer die we hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
laat het maar rusten was maar idee om zo meer als een e-sportclub te werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist en die behoud je best :) ... ik heb helaas ook de andere kant gezien, en als er druk en prestatie komt dan gaan ofwel mensen afhaken of gaan er subgroepen ontstaan, en dat wil je als community ZEKER NIET ! Samenwerken is de boodhschap dus, en blijft de boodschap zou ik zeggen :) .... en als er ooit is een team niet volledig vol geraakt (wat ik wel betwijfel) wil ik best wel een keer invallen .... helaas wat minder tijd tegenwoordig maar als ik het op tijd weet wil ik best nog een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Wat je wel kan doen is als er nu meerdere mensen de teamraces willen rijden in de Roadwarrior,dat je die kan opsplitsen naar gelijkwaardige rijders op basis hoe we het nu doen.Hoe leuk zou het zijn als die teams in hun split kunnen racen voor podium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:08

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb iig genoten dit weekend. Eerste 24hrs race en die smaakt naar meer. Uit eindelijk viel de aanslag op mijn lichaam ook wel mee. Alhoewel ik wel moeite had te slapen in de nacht van Zaterdag op Zondag. Race spookte nog door mijn hoofd en ook hoe het met het team ging in de rest van de ochtend (ging pas om 5 uur te bed lol)

Race verslag:
Ik mocht de spits afbijten en starten op p12 in split 2 dus. Klein beetje extra spanning omdat er toch 5 man in je team zitten en je niet wil dat je na de eerste stind al moet zeggen sorry maar we missen wat onderdelen van de auto. Gelukkig verliep de start vrij goed en waren er geen incidenten. Wel heb ik mij ingehouden in de eerste bocht toen we 3 wide erin doken. Waardoor ik een plekje of 2 verloor. Echter in het verloop van de eerste rondes toch weer door wat uitvallers terug op p12 gekomen. Had aardig wat snelle gasten om me heen maar kon vrij makkelijk bij blijven en was ook blij dat ik Maxim achter me had die netjes achter bleef hangen en geen gekke dingen deed. Tempo lag hoog en ik kon zelfs paar keer in de 1.45 rijden.
Na de eerste pitstop zat ik nog steeds in de grote groep achter de P5 volgens mij. Het gat van de P5 naar de p14 lag volgens mij op 5 of 6 seconde. Weer een heel stind netjes in een groepje gereden en bij volgende pitstop mocht ik mijn auto af staan aan Dennis. Die zat ook meteen lekker in de race en ree mooie tijden. Alleen het noodlot sloeg toe na 20 minuten in zijn stind. Bij het uitkomen van bocht 1 spint de GT3 auto voor hem en boort hem in de zijkant bij Dennis en er knalt er ook nog een achterop. Met tow terug naar de pit en enorm balen dus. hadden volgens mij allemaal zoiets van fuck en nu moeten we dus nog 22 uur rijden met een kapotte auto (niet goed voor de motivatie iig). Schade viel gelukkig mee en met 3 rondjes achterstand konden op p24 verder gaan. Jammer genoeg miste we wel iets snelheid waardoor we zo'n 6 tiende per rondje langzamer waren. Maar toch kon Dennis nog een goed tempo houden en als we een towjte hadden konden we gewoon dezelfde tijden rijden als de top.
Na Dennis volgde Bob, Bas en daarna Wim met hun dubbele stinds en allemaal eigenlijk foutloze stinds met goede tijden als je je bedenkt dat de auto niet oksel fris was. Ondertussen was de nacht aangebroken en zou ik 3 stind rijden. Deze was van half 1 tot half 4.
Ik had zelf nog niet gereden met de schade aan de auto en moest zeker de eerste rondjes even wennen. Daarna wel weer in een ritme gekomen maar had wel de pech dat ik niemand om me heen had om een towjte te krijgen. Ook in mijn 2de stind ree ik vrij alleen wat het ook wel lastig maakte om geconcentreerd te blijven. Gelukkig waren er nog paar man op teamspeak om nog af en toe wat mee uit te wisselen over tactiek en hoe het ging. Ook de 3de stind leek het erop dat ik alleen kwam te rijden maar na halve stind kwam de nummer 3 mij voorbij en kon ik daar achter aan hangen. Jammer alleen dat er al snel een HPD kwam met enorme schade die de snelheid niet meer had. Doordat die mij dus een heel rondje zat te vervelen voor die inhaalde was ik mijn tow kwijt. Maar gelukkig was het toen nog maar paar rondes voordat ik mijn stuur moest afgeven aan Dennis.
Auto weer netjes afgegeven en Dennis kon zijn 3-dubbele stind rijden. Hij had paar uurtjes geslapen van te voren dus zat met frisse moed in de auto. :) :) . Hij ging ook meteen weer als een trein, Daarna sloot Wim aan en kon ik tegen 5 uur mijn bed opzoeken. Stuk daarna heb ik niet echt meer gevolgd omdat ik dus sliep (nou ja poging deed om te slapen). Maar Wim en Bob reden in de ochtend en hebben ook weer zonder al teveel problemen mooie stinds afgewerkt. Ik kwam weer achter de computer toen Bob met zijn stinds bezig waren. En daarna nog gezien hoe Bas het stuur over nam. Jammer genoeg had ik een afspraak staan en kon ik de finnish niet zien maar Bas heeft hem mooi naar een 3de plek weten te sturen doordat er nog paar man uitvielen in de laatste uurtjes. Kon dat mooi nog volgen op mijn telefoon.

Vandaag op het werk nog aan wat collega's mogen uitleggen waarom ik zo gek was (hadden wat gezien op facebook) maar het was zeker de moeite waard. Ik zeg op naar Sebring! >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Allereerst wil ik zeggen dat het idee van teams en 24-uurs races mij heel erg aanstaat, echter is er wel die twijfel(die er denk ik bij meer mensen is) over de kwaliteit.
Phydomir schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:08:
Een super team is een slecht idee. Dit team is ontstaan na mijn oproep en het is toeval dat we allemaal ongeveer even snel zijn.
Het is dan nu wel het idee om in ieder geval de road warrior series met elkaar te rijden doordat het heel goed klikte.

Als je echter hierop speciaal gaat selecteren dan krijg je al heel snel dat er een splitsing in de community zal ontstaan. Ik heb dat al meerdere malen in andere games die ik speelde zien gebeuren.

Als je per se in een heel snel team wilt rijden kan je beter kijken of je bij een ander bestaand team kan joinen.
Die splitsing heb je nu misschien indirect toch ook?
Mindere rijders(qua snelheid) die er wel serieus mee bezig zijn zullen over het algemeen zonder gekreun of gesteun toegeven dat er betere en snellere rijders zijn.
Je zou het misschien een beetje kunnen zien als een voetbalvereniging, er is een 1e, een 2e, een 3e, etc..
Dan zou zelfs een bepaalde selectie wel tot de mogelijkheden behoren, als er echt zoveel animo is dan.

Op langere termijn sta ik in ieder geval zeker open voor dit soort evenementen, zelfs al ben ik pas net rookie af en nog lang niet de snelheid die ik zou willen hebben.

Petje af voor de prestatie van afgelopen weekend, zo lang concentratie vasthouden en zo goed als foutloos rijden is niet voor iedereen weggelegd, erg knap! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
elni schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:31:
Wat je wel kan doen is als er nu meerdere mensen de teamraces willen rijden in de Roadwarrior,dat je die kan opsplitsen naar gelijkwaardige rijders op basis hoe we het nu doen.Hoe leuk zou het zijn als die teams in hun split kunnen racen voor podium?
Inderdaad. Zoals het gegaan is bij alle Endurances races waar we als GoT aan mee hebben gedaan, dus. Enkel kregen we voor de 24 uur 1 team bij elkaar en niet meer ;)
Maar de NEO is een mooi voorbeeld met 3 GoT teams en 2 RL teams. Echt een voorbeeld van hoe ik het graag zie gebeuren.
Ik zou alleen willen dat we nog iets meer faciliteiten hadden om dit allemaal te ondersteunen.
Om bv de NEO te faciliteren zijn we op een eigen extern forum beland omdat DM's toch niet echt handig was en er beperkingen zijn aan DM's. Maar daar kleven ook weer nadelen aan. Het is namelijk 'weer een account' en ook risico dat de leuke evaluatie van races en mooie posts daar belanden in plaats van hier.

We zijn als GoT iRacing (Dirk, Nick en ik) bezig met een 100% eigen website waaronder al onze faciliteiten geconcentreerd gaan worden: rijders database, wiki, forum voor special events, ts server met veeeeel slots, en meer van Nick zijn super software, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
elni schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:31:
ok je wil battlen voor zo hoog mogelijk maar is dit het werkelijke doel van dit ???

nope stel je nu voor puur louter fantasie :

iemand wil dolgraag 24u rijden maar ja gast denkt pff ben ni snel.

wat gebeurd er als je die bij 4 gelijke zet en ze rijden 24u uit hoeven niet te winnen rijden gewoon uit..

wat denk je dat er gebeurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:41:
[...]

Inderdaad. Zoals het gegaan is bij alle Endurances races waar we als GoT aan mee hebben gedaan, dus. Enkel kregen we voor de 24 uur 1 team bij elkaar en niet meer ;)
Maar de NEO is een mooi voorbeeld met 3 GoT teams en 2 RL teams. Echt een voorbeeld van hoe ik het graag zie gebeuren.
Ik zou alleen willen dat we nog iets meer faciliteiten hadden om dit allemaal te ondersteunen.
Om bv de NEO te faciliteren zijn we op een eigen extern forum beland omdat DM's toch niet echt handig was en er beperkingen zijn aan DM's. Maar daar kleven ook weer nadelen aan. Het is namelijk 'weer een account' en ook risico dat de leuke evaluatie van races en mooie posts daar belanden in plaats van hier.

We zijn als GoT iRacing (Dirk, Nick en ik) bezig met een 100% eigen website waaronder al onze faciliteiten geconcentreerd gaan worden: rijders database, wiki, forum voor special events, ts server met veeeeel slots, en meer van Nick zijn super software, etc...
Als er nog donaties nodig zijn.. heb nu een nieuwe baan he :P

Maar serieus, dat zou wel vet zijn inderdaad. Zolang we maar niet "verdwijnen" van Tweakers wat natuurlijk net als bij NEO op de loer zal liggen als je een appart forum etc maakt.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Misschien een eigen iRacing sectie hier op het GoT forum? _/-\o_ :D 8) :9~
Bij NEO geen Fast Repairs meer!
En bij de GES blijft die ene fast Repair wel. Dit omdat de race een stuk korter is.

[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 02-02-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Daar zullen we zelf voor (moeten) waken.

Het probleem zit hem natuurlijk ook in de faciliteiten die wij willen, stel Tweakers zou ons hierin helpen, dan zouden ze dat voor alle andere kleine clubjes ook moeten doen. En dat zal wel een gebed zonder eind worden.

Met alleen een iRacing subforum heb je nog lang niet alles afgevangen in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

dabelg schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:42:
[...]

ok je wil battlen voor zo hoog mogelijk maar is dit het werkelijke doel van dit ???

nope stel je nu voor puur louter fantasie :

iemand wil dolgraag 24u rijden maar ja gast denkt pff ben ni snel.

wat gebeurd er als je die bij 4 gelijke zet en ze rijden 24u uit hoeven niet te winnen rijden gewoon uit..

wat denk je dat er gebeurd ?
Ik gooi alleen maar een balletje op,ik neem aan als er uit de groep de 24 h wordt gereden de meesten wel voor de hoogst haalbare willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee daar heb je gelijk in ;)
En sub treads leiden meestal tot allerlei cross posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:46:
Daar zullen we zelf voor (moeten) waken.

Het probleem zit hem natuurlijk ook in de faciliteiten die wij willen, stel Tweakers zou ons hierin helpen, dan zouden ze dat voor alle andere kleine clubjes ook moeten doen. En dat zal wel een gebed zonder eind worden.

Met alleen een iRacing subforum heb je nog lang niet alles afgevangen in ieder geval :)
Ja, daar heb je gelijk in ;)
En sub threads leiden meestal tot allerlei cross posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

elni schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:47:
[...]

Ik gooi alleen maar een balletje op,ik neem aan als er uit de groep de 24 h wordt gereden de meesten wel voor de hoogst haalbare willen gaan.
Als je het maximale er uit kan halen, is al een overwinning op zich. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
elni schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:47:
[...]

ja ok maar denk dat tijdens 24h iedereen al blij was met p10 en kijk p3 wat denk je dat dat met mij deed + de manier waarop we alles deden. het feit dat robbert en ik ook geef ik toe... verder denken ivm wedstrijd maar toch je vertrouwen hebt in mensen die je totaal niet kent is toch TOP.

als je dan glacier hoort kakken op coanda want ja ze hadden wel door dat coanda bmw hun al heel de wedstrijd hinderd dan denk ik man man wat een PR voor jou team :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:47:
[...]
Ja, daar heb je gelijk in ;)
En sub threads leiden meestal tot allerlei cross posts.
Misschien kunnen we tzt iets met een hippe iFrame in de startpost >:) dan lijkt het in ieder geval allemaal hier te staan.

* DirkT droomt verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Endurance races voor mij gaan om het uitrijden, dat is al een overwinning.

24h spa... Allerlaatste auto van het veld. echt dubbel gelegen de hele 24H dat we nogsteeds meereden. voelde als een overwinning.

24H van Daytona. 7e in class (van de 15 geloof ik) voelde als een nederlaag, Omdat we de snelheid hadden voor top 3 totdat iemand ons torpedeerde. Terwijl dat een fikse vooruitgang was ten opzichte van de 1e race.

Dus positie heeft bij mij niet zoveel invloed als het gevoel alles eruit te halen wat er voor ons met ons beperkte talent in zit.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb het idee dat het nu prima loopt en geen verandering nodig is. Het maken van teams gaat zowat vanzelf, en zodra dat niet meer vanzelf gaat kunnen we nog altijd verder kijken.

Mocht er straks zoveel interesse zijn dat we 3 of meer teams kunnen inschrijven voor dit soort endurance races dan zal toch vanzelf wel een 'splitsing' vormen tussen teams met snelle mensen en teams met minder snelle mensen. Dat moet ook wel, want alles mengen is voor niemand leuk. Een beginner zal in een top team ook geen leuke race hebben. Maar ik wil eerst nog wel eens zien of er echt zoveel interesse is, volgens mij valt dat wel mee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gewoon lekker op z'n beloop laten d:)b
Dat regelt zich vanzelf wel qua niveau, ik zou me ook niet op m'n gemak voelen in een team met Greger Huttu en Martin Kronke (om maar eens wat te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik wel hoor Greger en Martin passen zich maar aan aan mij. >:) >:) >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:08:
Ik wel hoor Greger en Martin passen zich maar aan aan mij. >:) >:) >:) >:)
huttu en kronke?

lol niet enkel laatste post lezen... gaat wel op DWC snelheid hier de posts op dit moment.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:07:
Gewoon lekker op z'n beloop laten d:)b
Dat regelt zich vanzelf wel qua niveau, ik zou me ook niet op m'n gemak voelen in een team met Greger Huttu en Martin Kronke (om maar eens wat te noemen).
Sterker nog, ik word liever 5e met een GoT team dan 1e met een team top rijders waar ik verder niks mee heb. Het is toch veel leuker dat je het met je eigen teampje doet, ook al weet je dat je nooit de pace hebt om te winnen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:12:
[...]

Sterker nog, ik word liever 5e met een GoT team dan 1e met een team top rijders waar ik verder niks mee heb. Het is toch veel leuker dat je het met je eigen teampje doet, ook al weet je dat je nooit de pace hebt om te winnen?
Gaat om de balans denk ik. Het is wel fijn om mensen in het team te hebben zitten die een eventueel foutje goed kunnen maken of bij afwezigheid daarvan het verschil kunnen maken.

Dat is volgens mij ook de kracht van een team als Coanda dat ze allemaal de snelheid hebben en ze kunnen afwachten tot een tegenstander een foutje maakt of een 'mindere' rijder in de wagen heeft.

Greger Huttu met Abbas (Salma) Ladak is dan weer niet zo'n goede combi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Party?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:25:
[...]Dat is volgens mij ook de kracht van een team als Coanda dat ze allemaal de snelheid hebben en ze kunnen afwachten tot een tegenstander een foutje maakt of een 'mindere' rijder in de wagen heeft.
Zoals hier bedoel je? ;)

https://www.youtube.com/watch?v=dsEuWyb3xPM#t=6h19m
https://www.youtube.com/watch?v=kAOksyM3Ovc#t=3h1m35s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
Ik vind de races die ik heb meegemaakt in GES/NES altijd wel goed gaan kwa communicatie.
In de RL ben ik het ook gaan waarderen, we hebben meerdere snelle rijders die dan mijn setup gebruiken en hard gaan. (Dat geeft mij meer vertrouwen)
Hierdoor ben ik steeds beter geworden en beginnen de foutjes wel af te nemen in de BMW, setups aanpassen lukt ook steeds beter. (op gevoel)

Ik denk dat we gewoon als GoT op deze tour verder moeten gaan en niet dingen willen veranderen. _/-\o_ d:)b

@Marc gefeliciteerd
@Niel for president. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ithric op 02-02-2015 16:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Cool.... Vandaag alleen al bijna 75 posts, hier ;)
En er is niet eens een nieuwe build!

Maar goed alles is wel zo'n beetje gezegd: We blijven op de vrije voet verder gaan die ons juist zo toegankelijk maakt.
En bij behoefte aan specifieke ondersteuning met ICT, instructie, les of bedenk het maar.... (nee enkel iRacing gerelateerd!!! 8) ) dan is het hier altijd te regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
gewoon doorgaan. (of was het: Forall doarrrrrrgaan? Berry stevens :p )

enigste wat ik kan toevoegen, is dat we misschien standaard in GoT paint moeten gaan rijden :) Ben al een paar keer aangesproken door mensen door mijn paint (rij met de Neo paint) in de WSCS practices wat GoT nauw precies was/is/doet.

Geen idee of het er ook daadwerkelijk mensen hierdoor hier zijn gekomen, maar je valt zeker op. En als we dan met meerdere in 1 sessie zitten, dan vallen we zeker op :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mocht iemand hem willen. De replay van onze race.

https://drive.google.com/...vRkc3Rk0/view?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben de keuze, dat zegt niet dat ze er gebruik van maken. Er zijn er meer die dat niet doen, glacier ook zover de berichten mag geloven. Bij GoT trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vraagje aan de nieuwere leden: ik snap dat er hier en daar wat verwarring was met het aanmeld proces voor op de GoT ledenlijst te komen... Ik heb geprobeerd het wat duidelijker te maken.

Maakt dit het een beetje duidelijker, of heb je (nu het eenmaal gelukt is) feedback om het nog duidelijker te maken (meer tekst, minder tekst, meer screenshots, etc)?

http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Help.aspx

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy588
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:49
Lijkt me duidelijk. Aanvraag gedaan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
NickThissen schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:50:
Vraagje aan de nieuwere leden: ik snap dat er hier en daar wat verwarring was met het aanmeld proces voor op de GoT ledenlijst te komen... Ik heb geprobeerd het wat duidelijker te maken.

Maakt dit het een beetje duidelijker, of heb je (nu het eenmaal gelukt is) feedback om het nog duidelijker te maken (meer tekst, minder tekst, meer screenshots, etc)?

http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Help.aspx
Ziet er duidelijk uit! Zag alleen dit kleinigheidje: "aanvraag onder behandeling wordt genomen." Ben nu ook aangemeld. Speel al een tijdje iRacing, maar dan zonder de community. Ben inmiddels op een niveau dat ik constante races kan rijden en ben benieuwd hoe het racen met de community is. Tot op de baan! :)

P.S. Te gek hoe dat aanmeldproces in elkaar is gezet. Ben benieuwd! :)

[ Voor 4% gewijzigd door JPtjeeNL op 02-02-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Heb me aangemeld. Alleen onder IE 11 in Windows 10 lijkt de logout niet te werken. Verder prima denk ik.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Loguit is al een tijdje een issue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Heel netjes. De screenshot zou een minuutje zoeken naar het customer ID bespaard hebben, stuk duidelijker zo. Ik kan alleen op je site niet een knop naar die help pagina vinden, dus kun je er alleen naartoe met de directe link, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Klopt, maar daar linken we dan gewoon direct naar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal de TS morgen ff aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ga eerst mijn polsen een beetje laten mishandelen met de DW12 op Sebring om te oefenen voor komende week, daarna kom ik wel eens piepen met de Star Mazda.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
offtopic deze vond ik wel leuk :p

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=spZJrsssPA0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

_
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-10 11:57
ge-wel-dig _O- _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

-PassY- schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:53:
enigste wat ik kan toevoegen, is dat we misschien standaard in GoT paint moeten gaan rijden :) Ben al een paar keer aangesproken door mensen door mijn paint (rij met de Neo paint) in de WSCS practices wat GoT nauw precies was/is/doet.
Daar voel ik opzich wel wat voor, buiten ons mandag toernooi natuurlijk, anders rijden we allemaal met dezelfde paint :)
Maar voor de officiele series en bv series als de NES en de GES (en vergelijkbaar) lijkt het me super om de GoT teampaint te rijden. Maar het liefst dan ook in alle auto's (Sorry GTRNL :P ) als dat kan.

Over het "super" team, ik denk dat we dat gewoon z'n beloop moeten laten gaan. Als we meer aanmeldingen hebben dan voor 1 team dan kunnen we nog altijd overleggen hoe we het indelen. Vaak zijn er toch een aantal die liever samen met een bepaald iemand rijden, en dan lost het zich al vaak vanzelf op.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Zal het echt zo zijn? Dan is het wel briljant. _/-\o_

Time Trial gaat ook langzaam zeg als je bijna met promotie gaat. Volgens mij pak je met racen dan 0,25 SR per race. Betekent dat ik nog 2 races moet doen zodat ik geforceerd wordt gepromoveerd. Vind ik iets te riskant. Ga mij daarom maar eens bezighouden met Oval. Daar ben ik nog een Rookie. Begint wel erg saai zeg, rondjes rijden in de Street Stock. Enige riskante was de pits in rijden. Ben benieuwd hoe dat met Nascar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
hahahaha, ik lig net zo dubbel als die "engineer" kom niet meer bij :D

Pagina: 1 ... 20 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.