iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.703 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:42

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:49:
Trouwens off-topic wat is de levensduur van een ssd ? Mijn intel 520 heeft nog maar 150mb/s write snelheid :( intel toolbox zegt nogwel healthy
Staat hij in de BIOS in AHCI modus of in IDE modus? Volgens mij staat in IDE mode de Trim functie namelijk niet aan, waardoor je performance degradatie hebt. Anders, no clue

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
dabelg schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:49:

Trouwens off-topic wat is de levensduur van een ssd ? Mijn intel 520 heeft nog maar 150mb/s write snelheid :( intel toolbox zegt nogwel healthy
Meeste gaan zo'n 5 jaar mee.

Maar wat je kan doen, is een trim uitvoeren. In win8 zit dat in het defrag scherm. Of intel of win7 iets heeft weet ik niet. Heb zelf een samsung, welke een tooltje hebben om de performance terug te brengen.

Ook is het zo, dat je 10 of 20% vrij moet houden. Anders stort de performance ook in als een gek. Maar dit kan wisselen per controller in de schijf zelf.

/edit: Ziet iedereen ook alles 4x?

http://members.iracing.co...id=12527693&custid=114057

Of iedereen is spontaan aan het zelf klonen :p

[ Voor 12% gewijzigd door -PassY- op 13-12-2014 16:48 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:33

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:44:...../edit: Ziet iedereen ook alles 4x?

http://members.iracing.co...id=12527693&custid=114057

Of iedereen is spontaan aan het zelf klonen :p
96 deelnemers ;) Maar idd veel kloontjes.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Fuelke schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:06:
Summit Point blijft wel een leuk baantje, vond het zelfs leuk in een MX-5. Als ik me niet vergis hebben we er met GoT al eens een race op gehouden ?
Ik kwam er donderdag ook achter dat ik in de gevaren zone stond wat SR betreft, dus hard bezig geweest om die weer een beetje op te schroeven, maar dat gaat nog niet vanzelf. 7 races gedaan en tot nu toe 0.09 sr omhoog gegaan. Probleem is dat ik teveel aan het racen ben en een incje is zo gepakt als je iemand probeert bij te houden.

Dit was wel een leuke race gisteren op Summit Point, Behalve dan dat ik er afgetikt werd en weer helemaal van achter aan kon beginnen. zelfs nog een foto finish op het eind.

Race daarna was ook mooi. Turn 1 zat ik aan de binnenkant en gast voor me remt te laat en rijdt in op 2 man aan de buitenkant en iedereen die daar achter rijdt knalt daar weer boven op. Halve veld dus uitgeschakeld en kon ik rustig op plek 3 mijn race uitrijden met 0 incs :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keppo
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
themac1983 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:24:
[...]

Hoi Keppo,

Misschien handig als je je setup even doorgeeft. Misschien heeft iemand wel wat vergelijkbaars.
Ik heb een Core 2 Duo E6750 @ 2.66GHZ
4gb ram
Nvidia GeForce 8600 GT 256MB ram

Ik heb gebruik gemaakt van een code (NURBURGRING...) die iemand (Niellie41 of NickThissen) had aangeboden. Bedankt nog daarvoor!!! _/-\o_ Ik kan de post niet terugvinden. Ik heb nu 3mnd gratis toegang maar ik moet wel op tijd opzeggen want anders heb ik een abbo.

Dus ik heb wat testjes gereden maar het valt niet mee met de muis... :) Ik zit dus op 85fps en ik denk alle instellingen laag. Geen id wat er gaat gebeuren als er nog andere rijders zijn. Dan wordt het lastiger denk ik.

Op dit moment moeilijkheden genoeg om de auto op de baan te houden. Het valt mij op zich nog wel mee zo in mijn eentje op de baan. Ik had slechter verwacht. Ik heb het gevoel dat de video kaart een grotere limiet is dan de cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 20:19
Je hoeft niet actief op te zeggen, je account verloopt namelijk gewoon als je niet verlengt.
Maar check voor de zekerheid even in je My Account pagina of je auto renew niet hebt aanstaan:

https://members.iracing.com/membersite/account/Home.do

[ Voor 4% gewijzigd door Red Baron op 13-12-2014 20:50 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pfff als je die road to pro ziet krijg je wel goesting om in die f1 te rijden.

jammer dat ik niet kan setuppen :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Oh dat heb ik juist helemaal niet. Als ik zie hoeveel uren die mensen erin stoppen (zoals onze eigen Red Baron) om er dan vervolgens als een SoF 1500 GT3 race in Turn 1 Lap 1 afgetikt te worden soms, dan zou hier het stuur door de kamer vliegen. Bovendien vind ik die F1 auto ubersaai rijden (op rails) en er is geen community want vrijwel iedereen die dat ding rijdt wil Pro/WC worden en deelt dus geen setups. Mij niet gezien :D :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
die road to pro is eigenlijk best goed niet de igwp :p

en idd het geen setups vinden geeft die auto enkel kans als je in team kan setuppen

[ Voor 44% gewijzigd door dabelg op 13-12-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Arfman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:32: en er is geen community want vrijwel iedereen die dat ding rijdt wil Pro/WC worden en deelt dus geen setups.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3288875.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
_/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
thnx paul !!!!

volgend seizoen wat lapjes in de f1 doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zijn niet mijn hax setups hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
wil ook niet echt pro worden. maar wil die auto wel eens ooit rijden ;p

trouwens dit gezien hiervoor zou ik bijna een v2 nemen :p

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10845568_871708706175172_6045886781264307124_o.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door dabelg op 14-12-2014 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Bijzonder mooi, maar wel erg groot.
Denk dat de prijs ook niet bepaald misselijk is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
dabelg schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:32:
wil ook niet echt pro worden. maar wil die auto wel eens ooit rijden ;p

trouwens dit gezien hiervoor zou ik bijna een v2 nemen :p

[afbeelding]
Spaceship cockpit

[ Voor 154% gewijzigd door glnk op 14-12-2014 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hehe spaceship zoals in sneeeeeel ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is dit toch net iets anders .... mss nog eentje voor de liefhebbers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Cool, dat wist ik niet. Zijn dat ook setups waar je mee voorin kunt rijden (als je genoeg talent hebt, ik niet dus :+)?

En dat dashboard voor de V2 is veel te groot en imho veel te duur. Ziet er fancy uit maar ik heb liever een kale buttonbox waar je zelf stickers op kunt plakken, dit staat al vast volgens mij.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
En dat dashboard voor de V2 is veel te groot en imho veel te duur. Ziet er fancy uit maar ik heb liever een kale buttonbox waar je zelf stickers op kunt plakken, dit staat al vast volgens mij.
Te groot weet ik niet, een V1 met 2 buttonboxen is ook ruim bemeten.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p417x417/10868299_743491569077618_8131621877252673198_n.jpg?oh=1f4cab38a1fa04c3f6fb91755dc97b57&oe=54F9EE7D
Ben inderdaad wel bang dat hij te duur word en niet genoeg mogelijkheden heeft.
En die tellers boven het stuur staan een beetje in beeld (bij mij in ieder geval) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door FransJansen op 14-12-2014 14:28 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat bedoelde ik ook, hij is vooral te hoog. Zo'n setup als wat jij nu laat zien vind ik vele malen mooier en veelzijdiger d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Voor de liefhebber ...

Coanda host een sessie voor de Neo, en het weer is belachelijk snel (realistic). Rij met volle tank 2:11 in de CSpec, en ik ben nog steeds mijn tijden naar benenden aan het brengen.

Er word ook al bijna 2:09 gereden met de CSpec door iemand anders. Dus grip grip grip grip grip grip grip en nog eens grip in deze sessie.

Is weer eens wat anders dan glibberen en glijden op COTA :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heeft weinig zin om dat te oefenen dus want er zijn maar weinig weer settings die veel grip geven dus kleine kans dat je dat volgende week ook krijgt :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Alle oefening op COTA kan geen kwaad, en het is best leuk om eens 2:11's te rijden :p

Doe vrijwel niks anders als met langzaam weer. Je gaat gewoon 2s sneller als met default :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Dat snel weer komt blijkbaar meer voor op COTA. In mijn vorige testsessie was dat ook al, tijden die gewoon 3s sneller waren dan met default weer.

Ik heb wel de indruk dat er veel minder geoefend wordt voor deze race dan voor de race op Sebring. Als er een sessie is, zijn er maar een handvol rijders. Ik heb zelf nog niet kunnen oefenen met verkeer, iets wat ik toch graag eens doe voor een race.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Dat oefenen zal deze week wel komen. :) Ikzelf ga vanaf Dinsdag verder met de voorbereiding. Dat wachten heeft, voor mij, vooral te maken met de nieuwe build en, uiteraard, met drukte op het werk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Grrrr! :( Uurtje bezig in de Targa Virginia, comfortabel op 4e plek (beetje saai maar ging wel ok). Raak ik een curb, bureau wiebelt en de stroomkabel van m'n monitor valt eruit 8)7 |:( Maar van de baan gereden blind en daarmee een muur geraakt, te veel schade waar ik geen zin in had op te wachten... Nou ja, volgend jaar beter ;(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Toch tijd voor een vaste (simrig) opstelling :Y

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zie hier de reden waarom iedereen triple screens moet hebben, dan zie je tenminste nog wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha... Look left knopje en dan naar je rechter scherm kijken 3 uur lang zeker.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Om te beginnen kan je hem ff parkeren zonder meteen een muur in te stuiteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zoek wel wat secondelijm, iets goedkoper :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Heeft ie een oculus rift... gaat hij met een gewone monitor racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
3 uur is me echt te lang met dat ding op :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb een beetje lopen tweaken met de geluid volumes en surround sound mix.
En nu klinkt iracing stukken beter.
nu kan je eindelijk fatsoenlijk je tegenstanders horen.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
@BruceLee: ik vind het maar een flets geluid. De auto van de tegenstander overruled je eigen motorgeluid en dat klopt ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Als het geluids flets is komt dat door iracing. ik heb alleen de motor volumes aangepast.
als je het overdone vindt je kan tweaken wat je wilt.

realistisch is het misschien niet. maar cool is het wel ;p
ook is dit een downmix van 5.1 naar stereo.. maar het is een representatie van hoe het ongeveer moet klinken ;p. maar ik hoor hem naast me of achter me rijden of voor me. maar dat zullen koptelefoon mensen nooit snappen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BruceLee op 15-12-2014 01:50 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Een koptelefoon geeft met afstand het beste geluid. Dat is altijd al zo geweest. Speakers in een ruimte vol met objecten is waardeloos voor de audiofiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
De iRacing sound engineers zijn overrated. Ze moeten hun oren eens laten uitspuiten en dan goed luisteren hoe het in werkelijkheid klinkt.

Het geluid moet van de bomen/muren/vangrails weerkaatsen en het moet geen schoon opgepoetst flets geluid zijn maar terror oorverdovend en soms irritant klote geluid. Kortom veel rauwer, aggressiever, luider, viezer en vooral minder netjes. Die sound engineer snapt er echt helemaal niks van. Het enige wat hij doet is detail weggummen uit de recordings.

Omgevingsgeluid en flyby Judd V8: https://www.youtube.com/watch?v=s6lgWiqjeDw#t=276
Onboard, chassis squeeks, diff whine: https://www.youtube.com/watch?v=vXqqwGGYRTg#t=1080

En om het op realistisch volume weer te geven doe je de oordopjes even in en dan volume op 100%

[ Voor 6% gewijzigd door glnk op 15-12-2014 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
glnk schreef op maandag 15 december 2014 @ 05:56:

Het geluid moet van de bomen/muren/vangrails weerkaatsen
Dat zouden de sound engineers dolgraag willen, maar daar kunnen zij niet direct wat aan doen, maar moet ingebouwd worden in de engine. Daar komt bij dat je tegen hardwarelimieten aan gaat lopen qua aantal gelijktijdige geluiden.

Doet niks af aan het feit dat er genoeg te verbeteren valt aan het geluid, maar opzich ben ik er niet ontevreden over :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond leuke combo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Na een jaar super druk te zijn geweest met verhuizen en een twee kindje te krijgen ( overdracht sleutel was op dezelfde dag als geboorte 8)7 ) en enorm druk te zijn geweest op werk heb ik nu weer de tijd om meer met Iracing te gaan doen.

Speciale man cave staat op de agenda en moet eind januari klaar zijn. Een Obutto Ozone is onderweg en zal ook eind januari binnenkomen. Ik heb deze keer ook tijd om meer te trainen en om goed mee toe doen met de races zonder dat ik jullie eraf mik.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gelukkig, want je was echt een rijdende chicane :P >:)

Welkom terug! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nog maar een keer, anders gaat hij op het iRacing forum:
Arfman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:52:
Iemand nog belang bij een CSWv2 code? Heb er 1 gekregen toen ik tijdens de Black Friday deal de rims kocht en mijn v2 staat al in bestelling, dus als iemand hier er belangstelling voor heeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe lang is die nog geldig?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Als je al eens wat bij fanatec besteld hebt, krijg je hem zowiezo hoor, hoeft er alleen maar om te vragen. Ik heb dat voor mijn vader ook gedaan, was geen probleem.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
backupdevice schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:05:
Na een jaar super druk te zijn geweest met verhuizen en een twee kindje te krijgen ( overdracht sleutel was op dezelfde dag als geboorte 8)7 ) en enorm druk te zijn geweest op werk heb ik nu weer de tijd om meer met Iracing te gaan doen.

Speciale man cave staat op de agenda en moet eind januari klaar zijn. Een Obutto Ozone is onderweg en zal ook eind januari binnenkomen. Ik heb deze keer ook tijd om meer te trainen en om goed mee toe doen met de races zonder dat ik jullie eraf mik.
Welkom..... terug ;)
(En gefeliciteerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tot 1 maart 2015 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dan zou ik hem gewoon houden, tussen nu en die tijd is er vast wel iemand die er gebruik van wil maken (ik misschien, maar niet nu meteen) ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond de eerste race van het nieuwe seizoen van ons Monday Tournament.
GoT | Monday Tournament 15S1-W115-12-14
Car(s)Track(s)
Pontiac Solstice
Pontiac Solstice
Fuel100 % (+/- 52,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Charlotte Motor Speedway - Road Course
Charlotte Motor Speedway - Road Course
Day or NightDay
Pit stalls43
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:55 (45 min.)
StartRolling
MC GridNVT
Grid orderQualification
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://www.frw.rug.nl/persons/groote/cursus/global%20village/websites/0607/commercials/dreft1.JPG

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:55:
Dan zou ik hem gewoon houden, tussen nu en die tijd is er vast wel iemand die er gebruik van wil maken (ik misschien, maar niet nu meteen) ;)
Ik hou hem wel, voor als je weer een nieuwe voetensteun nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
5 euro cadeau omdat ik 2 jaartjes iracer ben. Nu nog bedenken waar ik die aan ga uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Was al een tijd bezig om een rig te nemen. Na veel types bekeken te hebben toch besloten om samen met een maat van me (Foo) zelf eentje te maken.

Tekening:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/ea34d4df-7c8a-4029-8f47-943153a70c61_zps610915eb.jpg

En bouwen maar:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141213130334_zpsc4nohxba.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141213130358_zpszmji072x.jpg

Gelukkig hadden we een leuk machine tot ons beschikking ;)

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141213130343_zpswin9qvxj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141213163513_zps7lqg0mmk.jpg

Begint er op te lijken:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141213142150_zps3qxgjgif.jpg

Eind resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141214192806_zpsyfgetfxm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141214192741_zps9slsnimi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141214192728_zpsa1yvkyks.jpg

Ben er erg blij mee :)

Enig nadeel van alles is de base van het stuur. Deze is eigenlijk te groot.
Om er voor te zorgen dat schermen op een normaal hoogte kwamen was door het stuur lager te zetten. Hierdoor is het echt krap om in te stappen. Maar als je eenmaal zit dat gaat het goed.

Foo heeft een Fanatec en dan pas het net allemaal even wat ruimen:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/web/20141214192839_zpsqvqij0ho.jpg

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Dat ziet eruit als een stevig ontwerp met alle driehoeken die je gemaakt hebt. De stoel hangt wel wat ver naar achter. De meeste coureurs zitten liever rechtop en dicht op het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
glnk schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:06:
Dat ziet eruit als een stevig ontwerp met alle driehoeken die je gemaakt hebt. De stoel hangt wel wat ver naar achter. De meeste coureurs zitten liever rechtop en dicht op het stuur.
Als ik het goed zie, kun je die hoek zelf aanpassen.

Ziet er erg clean en netjes uit!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Thanks.

Klopt, stoel kun je zelf aanpassen, maar voor mij was dit de beste zithouding.
Als ik de stoel rechter zet dan kom ik helemaal tegen de onderkant van de base met mn knieën..

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Prachtige rig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009

Niellie41

[object Object]

Het nieuwe seizoen begint morgen weer. Wat zijn jullie plannen voor komend seizoen?

Zelf weet ik het nog niet. Hopelijk gaat de V8 Supercars wat vaker officieel op wat normale tijden, maar ik ben er bang voor.
In februari wil ik weer mee doen aan de NiS (fixed) en misschien dat ik dit seizoen een paar fixed NASCAR A races mee pak om weer aan die auto te wennen. Oefenen op een oval duurt gelukkig veel minder lang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had eigenlijk gepland om de F1 een keer uit de kast te halen, maar ik denk dat er bijna alleen op zondag races zijn (in ieder geval als je serieus mee wil doen) en dan is bijna elke week wel weer NEO of ZAC of... dus dat wordt toch niks. Misschien voor de lol eens inspringen nu en dan kijken hoe het gaat en dan volgend seizoen serieus proberen (hoewel NEO en ZAC dan ook nog loopt denk ik?).

Verder nog geen plannen... ik denk dat ik een seizoen vooral op hosted concentreer en voor de lol hier en daar mee rij, keertje de skip, keertje de lotus, misschien nog eens de Ford ofzo als daar leuke velden in zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Mijn plannen zijn allang duidelijk:
- NES
- GoT Monday Tournament (als ik kan)
- Leuke hosted sessies die ik tegen kom
- Speciale (World Tour) races
- Skins maken

--

En voor de niet-twitteraars onder ons, Steve Myers loopt te dollen over de oude laser scanner:
https://twitter.com/iRacingMyers/status/544514060474015745

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:38:
Ik had eigenlijk gepland om de F1 een keer uit de kast te halen, maar ik denk dat er bijna alleen op zondag races zijn (in ieder geval als je serieus mee wil doen) en dan is bijna elke week wel weer NEO of ZAC of... dus dat wordt toch niks. Misschien voor de lol eens inspringen nu en dan kijken hoe het gaat en dan volgend seizoen serieus proberen (hoewel NEO en ZAC dan ook nog loopt denk ik?).

Verder nog geen plannen... ik denk dat ik een seizoen vooral op hosted concentreer en voor de lol hier en daar mee rij, keertje de skip, keertje de lotus, misschien nog eens de Ford ofzo als daar leuke velden in zijn...
NES loopt tot week 13 van het nieuwe seizoen. We hebben (nog) geen plannen om in de lente/zomer iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ah, ik dacht dat half maart alweer S2 was, verkeerd geteld zeker...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
BM schreef op maandag 15 december 2014 @ 07:40:
[...]

Dat zouden de sound engineers dolgraag willen, maar daar kunnen zij niet direct wat aan doen, maar moet ingebouwd worden in de engine. Daar komt bij dat je tegen hardwarelimieten aan gaat lopen qua aantal gelijktijdige geluiden.

Doet niks af aan het feit dat er genoeg te verbeteren valt aan het geluid, maar opzich ben ik er niet ontevreden over :)
Ik denk niet dat ze het ooit goed krijgen. Ze hebben de verkeerde mensen met de verkeerde mentaliteit. Tuurlijk is de sound engineer beperkt tot een paar sounds vanwege de beperkte code maar de sounds die hij wel kan doen klinken ook niet realistisch. Bij andere games is het overigens niet echt anders. Assetto Corsa heeft wel wat meer detail. In de tijd dat ik GTR2 speelde waren er redelijk goede soundmods, gewoon door amateur modders.

2de helft van het filmpje zijn de flyby's. En GTR2 is beperker in de mogelijkheden dan iRacing lijkt mij :P

[ Voor 3% gewijzigd door glnk op 15-12-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtrNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:39:
Mijn plannen zijn allang duidelijk:
- NES
- GoT Monday Tournament (als ik kan)
- Leuke hosted sessies die ik tegen kom
- Speciale (World Tour) races
- Skins maken

--
GES
ZAC
Trucks
En wat GoT maandag races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ik ga denk ik GT3 en SRF doen en misschien wat races bij de oval kant, weet alleen nog niet welke auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Strakke rig :) Wou dat ik ook zo handig was :D Woon alleen, geen vriendin, dus dan kan ik die ruimte mooi gebruiken voor een rig :+

mijn plannen voor dit seizoen in willekeurige volgorde:
- NEO
- GOT
- WSCS met de CSpec, en nu ook een paar keer op zondag avond meedoen als ik het gevoel heb de snelheid er voor te hebben die week
- WSCS pratice met de HPD, DP & Ford om de andere auto's beter te begrijpen en mogelijk beter in te schatten tijdens de race.
- Iets van mijn qually snelheid terug krijgen. Kan nu langere stints rijden, maar ben de 1 lap wonder snelheid een beetje verloren
- Telemetry aan de praat krijgen
- CSW V2 komt begin february binnen :) Zal denk ik ook wel eventjes wennen zijn

Plannen die ik ieder seizoen wel heb:
- Leren omgaan met downforce :) Wil toch een keer de F1 gaan rijden. Athans. Dat was 2 jaar geleden wel de reden om van F1 2013 naar iracing te gaan :+ Alleen heb ik 1,5 jaar skippy gedaan, en nu een half kaartje RUF. Ooit zal ik een seizoen gaan doen in de F1. Serieus, maar op mijn niveau :+
- Rij niet al te veel inc's, maar als ik er 1 score, is het vaak einde race |:(
-Minder in de spiegels kijken tijdens duels, en gewoon weer het ijskonijn zijn wat ik was in de laatste 2 seizoenen Skippy

Veel plannen, maar zonder ambitie kom je nergens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met wat gehack heeft iracing ook mooier geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Forum is weer up maar nog geen release notes? Of kijk ik gewoon scheel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ik vind ze ook nog niet. Via de updater zijn er blijkbaar wel veranderingen gebeurd aan de BMW Z4, Ford GT, Holden V8, McLaren en de Williams. Daarbovenop ook nog een aanpassing aan New Hampshire Motor Speedway, maar dat is toch maar een oval :X

We zullen het snel genoeg wel te weten komen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
2 kb voor de Ford dus zal alleen een setup zijn. 36k voor de andere GT3 dus vast weer BOP... We zien het wel. Volgens mij was het nu wel ok of niet dan? Hoop niet dat ze die 15kg weer van de McLaren af hebben gehaald want dan is hij geheid weer te traag...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
De McLaren voelde goed aan zonder die 15kg, maar ik had nog geen idee hoe die auto zich gedroeg over een volledige racestint. Met de 15kg er terug bij in de Masters of Endurance was het weer een en al onderstuur op Spa. Ik ben benieuwd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:33:
Het nieuwe seizoen begint morgen weer. Wat zijn jullie plannen voor komend seizoen?
Indycar Series - Dallara DW12 - 2015 season 1 - Road
Week 1 - Spa-Francorchamps - 21 laps
Week 2 - Laguna Seca - 37 laps
Week 3 - Watkins Glen - 27 laps
Week 4 - Suzuka - 24 laps
Week 5 - Mid-Ohio - 38 laps
Week 6 - Twin Ring Motegi - 28 laps
Week 7 - Road Atlanta - 35 laps
Week 8 - Sebring - 23 laps
Week 9 - V.I.R. - 26 laps
Week 10 - Indianapolis - 34 laps
Week 11 - Mosport - 37 laps
Week 12 - Interlagos - 32 laps

Indycar Series - Dallara DW12 - 2015 season 1 - Oval
Week 1 - Pocono - 33 laps
Week 2 - Iowa - 60 laps
Week 3 - Texas - 50 laps
Week 4 - Chicagoland - 50 laps
Week 5 - Michigan - 42 laps
Week 6 - Phoenix - 60 laps
Week 7 - Kentucky - 50 laps
Week 8 - Las Vegas - 50 laps
Week 9 - Twin Ring Motegi - 50 laps
Week 10 - Gateway - 60 laps
Week 11 - Homestead - 50 laps
Week 12 - Indianapolis - 33 laps

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik ga denk ik alleen de Nes rijden en de maandag races. Te druk om verder nog iets te doen. Na de Nes maar weer iets leuks uitzoeken om te gaan rijden. De f1 begint stoffig te worden dus mischien die wel...

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 07:27

derx666

mecker ende blaet

voor mij ook alleen de NES en ons maandag toernooi.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel 2 rondjes warm gedraait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Release notes:
UI

- Fixed a bug where someone could hit Car Reset and [Garage] in sequence very quickly, thus dumping them into the garage screen while the car is being put onto the track, and the UI would get stuck. Now this situation will bail out of the garage screen through to being in car.

- Fixed a bug that was causing the F10 Radio black box edit input to grab all possible input controls when it shouldn't have.

Driver Swaps

- Fix issues resulting from the pitcrew using a different notion of whether a car was sufficiently in the pit stall to start service than the rest of the sim uses which could cause problems being able to swap drivers without the pitcrew starting service.

New Pit Guy

- Fixed a bug where the very initial animation of the pit guy as he first enters the world had a floating pole.

BMW Z4 GT3

- Added 10 kg for GT3 class balance purposes.

Chevrolet Camaro Class B

- Updated with all appropriate track setups.

Chevrolet National Impala

Ford Falcon FG V8

- Fixed texture mapping on headlight covers.

- Fixed missing switch panel texture and material assignment.

- Fixed issues where the anti-roll bars could become mathematically unstable.

Ford GT GT3

- New baseline setup.

Ford Mustang Class B

Holden Commodore VF V8

- Fixed issues where the anti-roll bars could become mathematically unstable.

McLaren MP4-12C GT3

- Restored the 15 kg we removed last week, so the car is back to the same chassis weight as 2014 Season 4 for GT3 class balance purposes.

Williams FW31

- Removed the misplaced laguna_fixed.sto.

New Hampshire Motor Speedway

- Fixed the bug where loading a road course would crash the sim.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3290261.page

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Mijn plannen voor dit seizoen:

NES
ZAC
Vol seizoen NASCAR national series

En denk een paar races in de mustang. Genoeg lijkt me zo. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Niks over missing awards ... en support heeft ook niet meer gereageerd. Stelletje prutsers. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Yay ze hebben de BMW nog langzamer gemaakt. :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En niks over de Lone Q bug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En de McLaren ook weer langzamer... waarom? Dan is de Ruf nu toch gewoon dik sneller of zie ik dat verkeerd :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Je setup is een beetje loose :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
djezus ze krijgen het echt niet goed die BOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:07:
djezus ze krijgen het echt niet goed die BOP
BoP is ook iets heel lastigs. In het echt krijgen ze dit ook bijna nooit goed. Niet elke baan is geschikt voor de BoP die je toepast en er zal altijd wel een auto iets langzamer zijn. Of je moet net zoals bij de V8 en NASCAR, elke auto precies dezelfde physics geven. ;) Maar dat is natuurlijk ook niet de oplossing.

Daarnaast kunnen ze ook niet elke week een update gaan uitbrengen.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 15-12-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee ik snap dat het lastig is, maar als je elke week 15 kg er bij en dan weer eraf haalt dan krijg je het nooit goed he :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
glnk schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:06:
DTM coureurs wel eens in de wagen zien liggen? ;)
Gave rig!

Benieuwd hoe je de verbindingen hebt gemaakt voor de liggers die de stoel omhoog houden :) Snap
nog niet helemaal wat er wel en niet kan met die profiel gebeuren.

[ Voor 18% gewijzigd door Schuey op 15-12-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Schuey schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:28:
[...]

DTM coureurs wel eens in de wagen zien liggen? ;)
Gave rig!

Benieuwd hoe je de verbindingen hebt gemaakt voor de liggers die de stoel omhoog houden :)
DTM is dan ook een GP2 auto met een dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Ach, Woensdag een nieuwe update... :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Schuey schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:28:
[...]

Benieuwd hoe je de verbindingen hebt gemaakt voor de liggers die de stoel omhoog houden :) Snap
nog niet helemaal wat er wel en niet kan met die profiel gebeuren.
Profiel waar de stoel op rust is aan de achterkant met bouten vastgemaakt aan de onderste profiel.
Aan de andere kant is deze via een hoek verbinding aan de dikke staander vast gezet.

Afbeeldingslocatie: http://www.coomach.nl/userdata/artikelen/110133-A.jpg

Maak ik deze hoek verbinding los dan kan ik de hoek van de stoel veranderen.

Voordeel van deze aluminium profielen is dat je heel makkelijk alles aan elkaar kan vastmaken. Daarnaast is het heel makkelijk om later iets toe te voegen.

Ik wil bv nog een vierde scherm plaatsen voor ispeed. En daarnaast wil ik ooit een schakelpool a la porsche en aan hangen.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmcSD_wwClxTVu6DbeFplw7gblhy7yaC1FYEMPy_1iIHpyjXS-

[ Voor 25% gewijzigd door seninha op 15-12-2014 22:30 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Leuke opening van het seizoen dit keer :)

Had een erg goed Q rondje, nadat ik de lijn voor de bocht richting de oval van Nick had afgekeken. Nam daarvoor een lijn die veel langzamer was zonder dat ik het doorhad.

Alle fuel eruit, en rij een 1:25.3 8)7 Daardoor als 4de moeten starten.

Start ging goed, had al snel Robbert te pakken voor P3, om vervolgens een 1:24-nogwat te rijden en de aansluiting met Rudy en Dirk weten te herstelllen. Wou er eigenlijk op dat moment 40m achteraan rijden en in de laatste ronde iets te proberen. Maar helaas met nog 20m te gaan begin ik veel grip te verliezen.

Terug gevallen naar Dave die me had bijgehaald. Maak ik een foutje in T3. Dan maar aansluiten en het zelfde plan, maar dan voor P3 of als we Dirk & Rudy nog weten bij te halen ook prima :+

Maak ik een stomme fout in T1 waardoor ik de aansluiting met Dave verlies |:( met nog 2 ronde te gaan |:(

Maar met een 4de plek ben ik dik tevreden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Een groot scharnier dus, niet zo lastig dan ja.
Ben ook steeds meer aan het kijken naar dit spul voor in de toekomst.

Stuur even een mailtje naar HE engineering, die kunnen wel wat moois maken ;) De knoepert die van je van Derek Speare laat zen is $600 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Whoops

[ Voor 97% gewijzigd door Fuelke op 15-12-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Dit is gewoon onzin ...
Yes, we did have an issue were there was a brief period of time where awards got awarded that shouldn't have and we have since rectified it.
We checked closer at your activity and you are not eligible to have received this award.
Road >> http://members.iracing.co...000&endTime=1418511599999

Oval >> http://members.iracing.co...000&endTime=1417993199999

Als je inzoomt op mijn iRating grafieken dan stijgen die op het einde alleen maar.

[ Voor 41% gewijzigd door Fuelke op 15-12-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Welke award gaat het om?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Zowel "Consistent Finish Level 3 - Road" als dezelfde, maar dan voor Oval.

Ik had ze behaald op 12 november (Oval) & 23 november (Road) en toevallig had ik hier screenshot gepost. En nu zijn ze gereset naar 7/10 en 3/10. Tenzij natuurlijk dat ik geen 50% van de race distance behaald had, daar begin ik nu wel even aan te twijfelen.

Nee, oval ben ik zeker, ik ben maar 1 keer uitgevallen op Chicagoland, en dat was met nog maar 5 of 10 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De 4e race (road) in die lijst wat je post heb je toch iRating verloren? Je moet 10 keer achter elkaar iRating winnen staat er.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Schuey schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:33:

Stuur even een mailtje naar HE engineering, die kunnen wel wat moois maken ;) De knoepert die van je van Derek Speare laat zen is $600 :P
Loop met de gedachten om zelf deze na te maken.
Misschien ooit

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:33:

Zelf weet ik het nog niet. Hopelijk gaat de V8 Supercars wat vaker officieel op wat normale tijden, maar ik ben er bang voor.
In februari wil ik weer mee doen aan de NiS (fixed) en misschien dat ik dit seizoen een paar fixed NASCAR A races mee pak om weer aan die auto te wennen. Oefenen op een oval duurt gelukkig veel minder lang. :)
Ik hoop dat ik genoeg tijd krijg om NEO (goed) te doen. Verder ben ik "druk" met de Radical (wekelijkse posts/setup shop bijhouden). Probleem is dat onze dochter erg onregelmatig slaapt. Laatst deed ik eens 2 Skippy races op een avond en tijdens beide races werd ze wakker en begon te huilen. 200 iR down the drain en een chagrijnige vriendin. Als ik wil racen moet ik dat echt met haar afspreken om in ieder geval niet meteen op te hoeven staan, maar aangezien mijn CSWv2 als het goed is deze week komt wil ik die "credits" even opsparen zodat ik mijn nieuwe stuur goed kan testen :P

Zal uiteindelijk wel beter worden maar dit seizoen reken ik nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Ik heb hier twee kleine kinderen en heb met vrouwlief afgesproken dat ik 2 avonden in de week ga racen en zij in de avond de kinderen doet indien nodig. Moet toch makkelijk te regelen zijn?

Gisteren weer twee keer de MX uitgelaten. Ging goed, kon met de top 4 in mijn split meekomen maar ben nog een beetje onwennig met verkeer en inhalen of ingehaald worden. Daardoor de eerste keer te voorzichtig en gespind, de tweede heat in een zij aan zij gevecht een kleine touchee en einde rit. 200 IR weg maar wel tevreden over de race pace

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Pagina: 1 ... 3 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.