iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.806 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb onder deze code een account aangemaakt met Joep als refferal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:46

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb iRacing gevraagd een speciale GoT promo code aan te maken om bij het filmpje te zetten.
Helaas hoorde ik gisteravond pas dat de video vanochtend online ging en dus is er nog geen promo-code.
Ik hoop er morgen in de loop van de dag overigens wel een te krijgen.

En voor de nieuwelingen hier. Welkom en bedankt voor de referral!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:52
Nou Joep, ga maar aankloppen bij Iracing. Je stukje op tweakers bereikt meer potentiele leden dan de gemiddelde campagne van Iracing zelf :p

Zelfs mij heb je weer gemotiveerd om verder te gaan ;) Ben eind vorig jaar gestopt omdat ik in een negatieve spiraal terecht kwam in de D-klasse (steeds foutjes maken of betrokken bij ongelukken raken en dan per race zenuwachtiger beginnen :+)

Maarja dat was net na de 2 promoties dus ik heb nog een jaar en $125 te spenden. Tijd voor een goede 2e poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:36

BM

Moderator Spielerij
Toffe video geworden Joep. Duurt ff, maar dan heb je ook wat :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:25

derx666

mecker ende blaet

Leuk video inderdaad. Weer goeie promotie voor iRacing. Het wordt hier nu echt tijd voor een dedicated rig ipv een plastic kuipstoeltje aan een semi bureau :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:21:
Toffe video geworden Joep. Duurt ff, maar dan heb je ook wat :)
En jij bent ook nog te horen in de Video ;)
And now something completely different: Mijn CSW V2 is al terug! Stond bij de overbuuf.
Dinsdag verstuurd en donderdag weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:36

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:32:
[...]

En jij bent ook nog te horen in de Video ;)
Hmmz, heb mezelf er niet in herkend. Ook niet zo belangrijk, herkende de TS stukjes wel, dus was er wel bij aanwezig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Jij bent de eerste die je hoort bm

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
http://members.iracing.co...id=12866803&custid=114057

Het kan dus wel, 1 van de Virgil racers verslaan in een direct gevecht :D Merkte al snel dat ik in de bustop en T1 veel en veel later remde. Alleen de oval opgaan verloor ik ook veel tijd. Uit eindelijk na wat stuivertjes wisselen hem toch in een foutje weten te dwingen in de busstop en rustig aan naar de finish gereden :D

Nu nog in de Neo het Virgil team verslaan :+ :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Had ik natuurlijk kunnen weten dat er een GoT community voor iRacing is. Tof filmpje Joep!

Zelf letterlijk een paar weken bezig met iRacing. Gebruik een Trusmaster T300RS, Wheel Stand Pro, Redelijk dikke gaming PC en een 52" LCD.

Ik vind zowel road als oval leuk racen, maar ik kom maar niet uit de rookie class bij oval (en ja, ik probeer niet te winnen, vooral te ontwijken, maar oh-oh wat een puinhoop af en toe ;p). Komende week op Charlotte Motor Speedway nog maar eens proberen...
Ben bij road gelukkig uit de rookie class maar moet nog ontzettend veel leren.

Die race(s) op de maandag, hoe zit het daar mee? Welke auto(s), circuit(s) heb ik daar voor nodig? Hoe doe ik mee?

Als er verder beginnende (wat meer gevorderd mag ook) leden zijn die samen verder willen komen PM me dan, kan ik je toevoegen aan mijn iRAcing friends list, zou ik zeer op prijs stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
leuk ben paar keer in beeld :p en audio lol (die verdomde belg)

[ Voor 3% gewijzigd door dabelg op 25-01-2015 15:13 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik vind het wel erg lief wat je voor iRacing doet Joep ! (samen met tweakers natuurlijk)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:54
@Joep/Tweakers:

Gaaf filmpje en geeft wel goed weer hoe het er aan toe gaat in de comm. van Tweakers/Iracing.
CrimsoN72 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:04:

Ik vind zowel road als oval leuk racen, maar ik kom maar niet uit de rookie class bij oval (en ja, ik probeer niet te winnen, vooral te ontwijken, maar oh-oh wat een puinhoop af en toe ;p). Komende week op Charlotte Motor Speedway nog maar eens proberen...
Ben bij road gelukkig uit de rookie class maar moet nog ontzettend veel leren.

Die race(s) op de maandag, hoe zit het daar mee? Welke auto(s), circuit(s) heb ik daar voor nodig? Hoe doe ik mee?

Als er verder beginnende (wat meer gevorderd mag ook) leden zijn die samen verder willen komen PM me dan, kan ik je toevoegen aan mijn iRAcing friends list, zou ik zeer op prijs stellen...
Over het Oval gedeelte, dat was inderdaad wel eens lastig.
Ik kon redelijk vlot al vooraan beginnen dan heb je de helft van het probleem al achter je, verder gewoon erg voorzichtig doen. Op Charlotte is het veel ruimer dan de andere combi en zal het denk ik iets makkelijker gaan.

Vooral ver vooruitkijken en proberen in te schatten wat iemand voor je doet. (bij spin, etc)

Over de maandag staat er in de begin post een kopje "Monday night tournement", hier stappen veel mensen gewoon in. (laat je niet afschrikken door het woordt tournement)

Als je in de Leauge zit, kan je deze gewoon joinen op de maandag avond vanaf 20.00. (wordt wel op prijs gesteld als je ook bij de P aanwezig bent, dan kan je ook beetje aftasten)

Ik heb al een tijdje niet meer Officieel gereden, maar heb het plan de BMW (GT3) of de Skip te gaan rijden.
Mijn ID staat in mijn handtekening hieronder, voeg me gerust toe wil best wel eens in de Mazda stappen om beetje te helpen. (Ben verre van pro echter)

Tevens is er 4 februari een Rookie School (inhalen en close racen), vanuit GoT kan je je nog wel voor opgeven denk ik. (dan krijg je gerichte hulp en leer je ook de mensen beetje kennen misschien.*Ook in de begin post te vinden, heel veel antwoorden staan daar 8) *)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Jep, voor de nieuwelingen (en iedereen natuurlijk) is er 4 februari een race school die we af en toe organiseren. We focuses voornamelijk op racen, inhalen en ingehaald worden etc, dus autocontrole moet je zelf al even leren daar voor ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Dat klinkt interessant, hoe moet ik zo'n avond voor me zien?
Met een aantal man in een server en via teamspeak oid in contact?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
We zitten met z'n allen op teamspeak inderdaad. Joep en ik hebben wat oefeningen voorbereid die we door lopen. Meestal komt het neer op eerst 'voor rijden' wat de bedoeling is, terwijl de rest toekijkt, en daarna wordt er in groepjes de oefening gedaan. Dat is meestal bijvoorbeeld iets als een heel rondje naast elkaar proberen te rijden. De 'begeleiders' kijken toe en geven dan commentaar wat er beter kan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
Klinkt goed, ik heb het ergens voorbij zien komen maar kan me even niet herinneren waar, waar kan ik me aanmelden?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Goed gedaan Joep! Mooie setup ook, maar dat wisten we al :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
tomolino schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:17:
Klinkt goed, ik heb het ergens voorbij zien komen maar kan me even niet herinneren waar, waar kan ik me aanmelden?
In de topic start:
iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Voor de Accuforce liefhebbers:

[ Voor 9% gewijzigd door derx666 op 25-01-2015 18:01 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Ithric schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:41:
@Joep/Tweakers:

Gaaf filmpje en geeft wel goed weer hoe het er aan toe gaat in de comm. van Tweakers/Iracing.

[...]

Over het Oval gedeelte, dat was inderdaad wel eens lastig.
Ik kon redelijk vlot al vooraan beginnen dan heb je de helft van het probleem al achter je, verder gewoon erg voorzichtig doen. Op Charlotte is het veel ruimer dan de andere combi en zal het denk ik iets makkelijker gaan.

Vooral ver vooruitkijken en proberen in te schatten wat iemand voor je doet. (bij spin, etc)

Over de maandag staat er in de begin post een kopje "Monday night tournement", hier stappen veel mensen gewoon in. (laat je niet afschrikken door het woordt tournement)

Als je in de Leauge zit, kan je deze gewoon joinen op de maandag avond vanaf 20.00. (wordt wel op prijs gesteld als je ook bij de P aanwezig bent, dan kan je ook beetje aftasten)

Ik heb al een tijdje niet meer Officieel gereden, maar heb het plan de BMW (GT3) of de Skip te gaan rijden.
Mijn ID staat in mijn handtekening hieronder, voeg me gerust toe wil best wel eens in de Mazda stappen om beetje te helpen. (Ben verre van pro echter)

Tevens is er 4 februari een Rookie School (inhalen en close racen), vanuit GoT kan je je nog wel voor opgeven denk ik. (dan krijg je gerichte hulp en leer je ook de mensen beetje kennen misschien.*Ook in de begin post te vinden, heel veel antwoorden staan daar 8) *)
Bedankt voor je uitgebreide reactie!

Dat Oval verhaal is me bekend, maar zelfs als ik voorzichtig ben en vaart minder bij een incident (niet incidenteel overigens ;p) knallen ze regelmatig achter op me etc. Wat ook wel eens voorkomt is dat gasten je gewoon bewust van de baan knallen als je langszij komt (omdat je sneller bent?) :/ Maar inderdaad op Charlotte had ik meer succes, dus vanaf dinsdag ga ik er weer voor!

Ik stuur je een friend request in iRacing (de naam is Dennis).

Ik zal de begin post er nog eens op na lezen voor de maandag avond race, ook die 'lessen' lijken me tof. Alleen heb ik geen teamspeak mogelijkheden. Maar daar komen we wel uit denk ik.

Wie weet zie ik je een keer op in een practie/race oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Voor de nieuwe mensen die graag bij de club willen horen en vooral op maandag mee willen doen:

De league op maandag is niet publiek toegankelijk en we laten normaal alleen mensen toe die een bepaalde rating en licentie hebben (1500 iRating, C licentie). Dit geldt niet voor GoT leden, dus jullie mogen allemaal mee doen wanneer je maar wil. Daarvoor moet je wel op de GoT ledenlijst komen.

1. Maak een account op onze website en vraag toegang tot de ledenlijst:
http://got.iracing.nickthissen.nl/

2. Wacht tot je toegang geaccepteerd is, en vraag dan toegang tot de league:
http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164

De volgorde is belangrijk, als je niet in de ledenlijst staat (stap 1) weten we niet wie je bent en moet je dus aan de eisen voldoen en zul je niet geaccepteerd worden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n g27 geeft meer geweld (en geluid) dan die setting. De gyroscopische krachten zijn wel mooi te zien en het ziet er een stuk preciezer en sneller uit.

Mooi filmpje verder wel. Alleen de plek van de vm????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Weet iemand waar je het zaad van deze boom kan krijgen?

Afbeeldingslocatie: http://www.latest-global-news.com/wp-content/uploads/2012/12/Role-of-Money-Tree.jpg

Denk dat dit soort dingen :9~ nog wel even ver boven mijn budget blijven de komende tijd :)

Al komt mijn CSWv2 als het goed is zaterdag oOo Dus tijd zat om te sparen :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
kan niet wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:56

Phydomir

Dennis

Bij iedere meter die ik rij denk ook: hoe zou dit zijn met de AF :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Mooie presentatie, Joep!

Over de accuforce, er zijn nu al drie aanbieders met een DD stuur. Fanatec is ongetwijfeld ook al bezig met de ontwikkeling van een DD stuur en er komen vast meer aanbieders. Over een jaar zullen de prijzen (veel) lager liggen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:46
Mooi interview inderdaad!

Ik ben sinds vorige week ook aan iRacing begonnen. Al weet ik nog niet of ik er genoeg tijd aan kan besteden om het genoeg te gaan leren. En dat is denk ik wel nodig om er plezier aan te beleven.Ik kijk het dus eerst 3 maanden aan, en zie dan wel weer.

Ik heb Joep als referral gebruikt, en me inmiddels ook aangemeld voor de league. Als ik nog te onervaren ben / jullie in de weg rijd, laat het dan gerust weten, het moet wel voor iedereen leuk blijven.

Moet ik mijn iRacing naam nog doorgeven, zodat jullie weten bij welke GoT nickname deze hoort? Ik zet liever niet mijn volledige voor- en achternaam op een internetforum (gebruik niet voor niets een onzin naam als alias, men hoeft wat mij betreft niet bij elke sollicitatie direct te kunnen achterhalen wat ik in mijn vrij tijd uitspook (of ooit uitgespookt heb...)).

Nog even mijn ervaring tot nu toe:
Op ovals kan ik redelijk bijbenen, en in de top 10 rijden, totdat ik crash... Wat ik me wel afvraag, is hoe ik de laatste halve seconde van mijn tijd moet afsnoepen, ik moet duidelijk nog iets anders rijden, maar snap niet hoe (op charlotte).

Op circuit kan ik beter nog wat meer trainen voordat ik aan races deelneem... Rij nog te vaak van de baan af.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wild Chocolate schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:28:
Moet ik mijn iRacing naam nog doorgeven, zodat jullie weten bij welke GoT nickname deze hoort?
Ja, lees mijn post hier:
NickThissen in "iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4"

En je naam komt in de ledenlijst maar die is alleen toegankelijk voor andere leden, dus niet meer dan hoe je naam in iRacing ook al 'publiekelijk' is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dit is dus wat ik zo vreemd vind aan die C-spec... kan iemand mij vertellen wat ik hier fout doe of waarom doet gebeurt of waarom de auto niet reageert op tegensturen (terwijl hij dat wel prima doet als je bijv op exit van een bocht uitbreekt). Het zal vast aan mij liggen en dit is niet het beste voorbeeld maar ik snap het niet...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LXggQxIuvZY]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik gok dat het komt door die kleine glijder in T1. Banden worden te snel heet en koelen dan niet af. Dit hoort gewoon niet. Ik heb het ook wel eens gehad in dat stukje, vooral als ik hem krap moet houden vanwege verkeer.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat dacht ik ook ja... maar hoe krijgen mensen het voor elkaar 6 laat staan 24 uur te rijden in die auto met dit soort gedrag?

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 25-01-2015 19:42 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb het op Daytona alleen op dat stukje en weet wanneer het kan gebeuren. Als je hem meer naar rechts had gehouden dan was hij niet gaan glijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja die plotselinge oververhitting & verlies van grip is wel een beetje het ding dat ze mogen verbeteren in het huidige bandenmodel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
NickThissen schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:33:
[...]

Ja, lees mijn post hier:
NickThissen in "iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4"

En je naam komt in de ledenlijst maar die is alleen toegankelijk voor andere leden, dus niet meer dan hoe je naam in iRacing ook al 'publiekelijk' is.
Gedaan, ik schreef dat ik het al gedaan had, maar had me nog niet daadwerkelijk bij de League aangemeld... Heb daar in ieder geval aangegeven wie ik op het forum ben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Sinds dit weekend 3 scherm aangesloten op mijn pc. Doormiddel van deze beugel hangs alles nettjes naast elkaar.
Afbeeldingslocatie: http://image.alwinkloosterman.nl/image.php?di=CZRW

Ziet er nu zo uit.
Afbeeldingslocatie: http://image.alwinkloosterman.nl/image.php?di=FXEJ

Helaas kan ik nog niet op 3 schermen gamen omdat ik op mijn HD6970 niet de DVi 2x en HDMI 1x tegelijk kan gebruiken. Dus heb nu 2 schermen op mijn HD6970 en 1 scherm op een oude geforce 6200. De HD6970 heeft ook nog 2 displaypoorten. Ik heb bij Dealextreme al 2 verloopjes besteld van displaypoort naar hdmi. En ik verwacht dat die deze week binnen komen en dan kan ik ook op 3 schermen gamen.

[ Voor 35% gewijzigd door SkullboyNL op 25-01-2015 20:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Laten we wel svp wel zo veel mogelijk on-topic blijven. Het is toch echt een iRace topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Na al eerder iRace bekeken te hebben heb ik nu besloten om het ook maar eens uit te proberen. Ik heb zojuist een maandlicentie gekocht. Ik weet niet of het waarde toevoegt maar ik heb yuppers@invisio.nl als referrer toegevoegd. Ik weet dat het wel uit maakt als je 3 maanden of langer neemt, maar ik weet nog niet of ik het zo tof ga vinden. Daar kom ik maar op één manier achter. Mocht ik achteraf die referrer niet meer op kunnen geven dan heb ik het nu maar vast gedaan.

Ik houd dit topic wel een beetje in de gaten. Als ik de TS goed heb gelezen moet ik eerst uit de Rookie-class komen voor ik echt mee kan doen, toch?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wild Chocolate schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:12:
[...]

Gedaan, ik schreef dat ik het al gedaan had, maar had me nog niet daadwerkelijk bij de League aangemeld... Heb daar in ieder geval aangegeven wie ik op het forum ben.
Ik heb nog geen verzoek binnen zien komen voor de ledenlijst..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Nu online
NickThissen schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:54:
[...]

Ik heb nog geen verzoek binnen zien komen voor de ledenlijst..?
Ik heb 40 minuten geleden ook een verzoek gestuurd. Dus dan zal er je er 2 moeten hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had er een van SkullboyNL en een van tomolino, dat was het.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
Drie... ;)
Bah, zit me helemaal op te vreten hier op het werk, krijg zin in racen. Morgenmiddag gelukkig weer eens tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
@NickThissen: Oh, sorry, zie nu dat dat nog een extra handeling is op jouw site, nu ook gedaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Arfman

Drome!

w4rguy schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:40:

Ik houd dit topic wel een beetje in de gaten. Als ik de TS goed heb gelezen moet ik eerst uit de Rookie-class komen voor ik echt mee kan doen, toch?
Op het maandagtournament kun je, als je je even inschrijft op de site van Nick en je daarna aanmeldt voor de league, altijd meedoen.

Voor de beste iRacing experience is het inderdaad wel beter om uit de Rookie klasse te komen, daarna wordt het pas echt leuk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Arfman schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:28:
[...]

Op het maandagtournament kun je, als je je even inschrijft op de site van Nick en je daarna aanmeldt voor de league, altijd meedoen.

Voor de beste iRacing experience is het inderdaad wel beter om uit de Rookie klasse te komen, daarna wordt het pas echt leuk.
Morgen red ik helaas sowieso niet. Ik heb een uurtje personal training gewonnen bij een sportschool dat niet hier in het dorp zit. Ik ben niet voor half 9 thuis ;). Ik ga het nu eens even uitproberen :)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je in het maandag toernooi mee wil doen zul je ook vaak auto's en tracks moeten hebben die niet heel standaard zijn voor een rookie. We proberen altijd wel een aantal races te doen met content die iedereen heeft, maar morgen rijden we de Riley DP op Pocono en dat zijn een auto en track die ik niet zou aanraden als beginner, de Riley kun je pas in B licentie rijden en Pocono komt alleen op de oval kant voor (ook niet heel vaak denk ik), op de road kant vrijwel nooit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:37:
Dit is dus wat ik zo vreemd vind aan die C-spec... kan iemand mij vertellen wat ik hier fout doe of waarom doet gebeurt of waarom de auto niet reageert op tegensturen (terwijl hij dat wel prima doet als je bijv op exit van een bocht uitbreekt). Het zal vast aan mij liggen en dit is niet het beste voorbeeld maar ik snap het niet...
Dit is inderdaad wel wat vreemd weg gedrag inderdaad.

Al zit er wel iets in de baan, geen idee wat eigenlijk, wat de cspec (andere wagens misschien ook, maar niet getest) naar de muur trekt als ware. Ik heb er serieus rekening mee gehouden deze week, en vaak even 90% gas maar om er zeker van te zijn dat ik daar niet zo'n momentje heb.

En zoals andere al zeiden, temparatuur. Je komt daar natuurlijk met dik 280-285 van de oval, en het oval gedeelte warmt de banden vreselijk veel op. Dus er zit al best veel tempratuur in de banden, en als je dan ook nog een klein glij moment hebt, dan kan het wel eens tricky worden daar.

Volgende week Mid-Ohio :D Nog meer glijden op te warme banden op lage snelheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nou.... Vanmiddag wat rondjes op Mid Ohio gereden en ondanks het weer rijdt de C-SPEC er echt geweldig!

[ Voor 6% gewijzigd door alarma2nd op 25-01-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37
Volgens mij nog niet gezien hier, onderstaande aanbieding voor nieuwe leden:

- 3 maanden abonnement
- Daytona
- Chevrolet SS-Gen6
- Ford GT (als het goed is krijg je hier zowel de GT2 als GT3 variant)

Voor de spotprijs van $10 :

https://members.iracing.c...code=PR-2015NASCARDAYTONA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat is netjes, leuke baan en leuke auto's :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Bah, Interlagos :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Erg leuke video Joep, en bedankt voor de vermelding van mijn creatie :)

Ik had het zelf denk ik wel leuk gevonden als ze je ook wat meer lieten vertellen over wat je rol precies is. Het kwam op mij iets meer over als "een van de" enthausiaste simracers van dit moment.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook absoluut niet mijn favoriete circuit. Gisteren toch een paar laps gedaan om een nieuwe invalshoek van de setup te testen. Heb nog niet eerder een wagen gereden op Interlagos die zo goed lag. Inhalen gaat in de GT3 en denk helemaal in de NEO wel lasting worden op 't infield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het noordoosten van de Verenigde Staten bereidt zich voor op zware sneeuwstormen. Burgemeester Bill de Blasio van New York spreekt van "een van de grootste sneeuwstormen ooit".
Nou dan kan ik wel fluiten naar een mooie promo-code voor de nieuwkomers.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vanavond de Riley op Pocono Road. Twee dingen die ik beide nog nooit heb gereden. Gaat leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Niellie41

[object Object]

JazzGreenway schreef op maandag 26 januari 2015 @ 06:14:
Volgens mij nog niet gezien hier, onderstaande aanbieding voor nieuwe leden:

- 3 maanden abonnement
- Daytona
- Chevrolet SS-Gen6
- Ford GT (als het goed is krijg je hier zowel de GT2 als GT3 variant)

Voor de spotprijs van $10 :

https://members.iracing.c...code=PR-2015NASCARDAYTONA
Zeer nette aanbieding. Vind zelf deze beter dan alleen 3 maanden gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:47:
[...]

Ook absoluut niet mijn favoriete circuit. Gisteren toch een paar laps gedaan om een nieuwe invalshoek van de setup te testen. Heb nog niet eerder een wagen gereden op Interlagos die zo goed lag. Inhalen gaat in de GT3 en denk helemaal in de NEO wel lasting worden op 't infield.
Ik had het gisteren ook al moeilijk om een C-Spec in te halen op de S/F. Het probleem is die lange linker knik. Iedereen neemt daar de binnenkant en aangezien ik in mijn Ford sneller de laatste bocht uit kom, moet ik de C-Spec langs buiten om inhalen op de S/F. Nu, de topsnelheid van de Ford en de C-Spec zijn nagenoeg gelijk, dus halverwege dat stuk blijven we gewoon half langs elkaar rijden waardoor ik de RUF in T1 langs buiten om moet gaan uitremmen.

Dat gaat tof worden tijdens de race als kleppers als Dahl nog wat sneller die laatste bocht uit komen. 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ach, de verstandige C-Spec rijder zal daar iets eerder remmen zodat je beide fatsoenlijk door T1 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Magic word: "Verstandig" :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Phydomir schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:58:
Ach, de verstandige C-Spec rijder zal daar iets eerder remmen zodat je beide fatsoenlijk door T1 kan.
Lang niets officials gereden hoor ik? :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
vond op COTA (SPA niet gereden) het verstandig zijn tegenvallen naarmate je meer naar P1 reed met de Fordgt. anders dahl kroop in elk gaatje en gaf ons totaal geen ruimte. met de "tragere" C-specs geen enkel issue gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:29

DutchDevil79

I race, therfore I am

Phydomir schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:55:
Vanavond de Riley op Pocono Road. Twee dingen die ik beide nog nooit heb gereden. Gaat leuk worden.
Peace of cake jongen. Lekker hobbelen op Pocomo. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Zoo .. net ook maar besloten om weer eens te investeren in een nieuwe grafische kaart... die oude 5870 wordt wel erg traag op Very ultra low settings :)
Morgen komt de 970 binnen en kan ik hopelijk weer op high gaan spelen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Nu online
G27 defect :( :'( Net even uit elkaar gehaald en wat blijkt nou de Encoder Disc gescheurd. Reparatie net aangemeld bij bol en hopen dat ik hem voor 4 feb weer terug heb.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
back2basic schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:42:
Zoo .. net ook maar besloten om weer eens te investeren in een nieuwe grafische kaart... die oude 5870 wordt wel erg traag op Very ultra low settings :)
Morgen komt de 970 binnen en kan ik hopelijk weer op high gaan spelen :)
Die heb ik afgelopen vrijdag terug gestuurd, met 1 scherm zal het prima zijn met 3 is het drama.
En ook met dank aan Wim/Joep deze info gekregen mbt 970

nieuws: Nvidia GeForce GTX 970 kampt met prestatieproblemen bij hoog geheugenverbruik

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
ik zit wel op 3 schermen 144 Hz.. ik laat me verrassen morgen ...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

themac1983 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Zeker wel. In de C-Spec :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:12
SkullboyNL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:44:
G27 defect :( :'( Net even uit elkaar gehaald en wat blijkt nou de Encoder Disc gescheurd. Reparatie net aangemeld bij bol en hopen dat ik hem voor 4 feb weer terug heb.
Bij bol zelf? Mijn ervaring met garantie afhandeling via Logitech zelf is dat ze meestal meteen een hele nieuwe set opsturen.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts/hoofdstukken/iracingschool.png
We hebben best een leuke hoeveelheid aanmeldingen voor de GoT Close iRacing School op woensdag 4 februari (hier de inschrijvingen).

Maar er zijn een aantal inschrijvingen van rijders die niet geregistreerd zijn bij de League (dan kom je er niet in!) en/of zich niet hebben aangemeld als GoT rijder op onze rijderslijst (en dan kom je niet in onze league als je niet aan de iRating eisen voldoet)!

Het betreft de volgende rijders:[list]
Flavourlicious Ledenlijst: Nee / League: Nee
anc Ledenlijst: Nee / League: Ja
backupdevice Ledenlijst: Nee / League: Ja

Nogmaals het verzoek om je ten eerste juist te registreren als rijder bij GoT iRacing: Alhier
Eerst dien je een account aan te maken. Na confirmatie van je emailadres kan je wederom inloggen en dan kan je je GoT Nicknaam toevoegen.

En daarna kan je je aanmelden bij onze League in iRacing: Alhier

Zoals meestal :P staan al deze details over het registratieproces en alles wat we doen als GoT iRacing in de Topic Start

En TeamSpeak is eigenlijk wel verplicht om met de School mee te kunnen doen. Dus heb dat werkend!

De post over de GoT iRacing School in de Topic Start is bijgewerkt met het programma dat we gaan doen. KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:57
Ik sta toch echt op de ledenlijst en heb me al meerdere keren voor de league aangemeld :)
Maakt verder niet uit hoor. Respect voor wat jullie doen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
back2basic schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:01:
ik zit wel op 3 schermen 144 Hz.. ik laat me verrassen morgen ...
ik duim voor je dat je een goede hebt!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
TuxieDeni schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:36:
[...]

ik duim voor je dat je een goede hebt!
Maar Jos heeft toch volgens mij ook die kaart gekocht laatst en heeft geen problemen volgens mij...
Aan de andere kant .. ik ben nu al 2 jaar op low aan het spelen dus voor mij zal het zowieso wel een voorruitgang zijn..Moet er alleen voor zorgen dat ik die magische grens van 3,5 gig geheugen niet doorbreek...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
beetje offtopic : snap dat niet koop een kaart met 4 G maar tja moet maar zien dat ik dan de 3,5 G grens niet bereik.

Wat nvidia hier doet is echt schande. en dan zeggen ze er is niets aan de hand want we halen nog 15fps gemiddeld op hoogste setting :( (ik zou zeggen werkt ze niet goed, terugsturen je hebt bescherming als je online koopt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Bij jos viel het wel mee idd. Ik heb vergeleken met Joep met zijn instellingen en 7970 dan haal in gemiddeld 30 fps minder dan die kaart. Heb vorige week ook nog met een r9 290 gereden en die was ook gewoon vele malen beter dan de 970.

Ik durf dat ik bij mij toen tussen mijn gtx 660 die er nu inzit en die 970 amper verschil merk in performance bij iracing.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Je kunt dus goed merken dat iRacing CPU heavy is Deni. Welke heb jij in je systeem hangen? Ik overweeg dit jaar namelijk ook een 970 upgrade (of soortgelijk) en dan zou ik het jammer vinden als mijn CPU het meerendeel van de performance gaat tegenhouden. Heb zelf een i7 2600 op 4.3Ghz lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
themac1983 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:08:
[...]

De CSpec remt sowieso eerder :) En ik denk dat de meeste CSpeccers/GT rijders wel uitkijken voor een HPD :)

T1 zal het problem niet zo zijn denk ik, maar meer de linker knik op het rechte stuk. In het echt zit er niet voor niks een chicane voor de GT auto's :) En als je verkeerd instuurd, dan onderstuur je gewoon de muur in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
ik heb er zelf een onovergeklokte i5 3570k inhangen, helaas kan ik met mijn moederbord die cpu niet overklokken dus moet eens gaan kijken hoe dat gaat lopen anders is het dikke pech want ga geen nieuw moederbord kopen haha.

Bij die setup met de r9 290 zat een 4690 cpu in en dat was gewoon al zoveel beter dan wat ik had en die 4690 is niet mega veel sneller dan de mijne.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TiesB schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:25:
Ik sta toch echt op de ledenlijst en heb me al meerdere keren voor de league aangemeld :)
Maakt verder niet uit hoor. Respect voor wat jullie doen
Nu allemaal geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:57
Zag het, top, dankjewel!
Nog even wat oefenen en dan ga ik proberen er vanavond bij te zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:36
dabelg schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:53:
beetje offtopic : snap dat niet koop een kaart met 4 G maar tja moet maar zien dat ik dan de 3,5 G grens niet bereik.

Wat nvidia hier doet is echt schande. en dan zeggen ze er is niets aan de hand want we halen nog 15fps gemiddeld op hoogste setting :( (ik zou zeggen werkt ze niet goed, terugsturen je hebt bescherming als je online koopt )
Ik zit er ook mee. Opzich heb ik geen slechte performance met mijn GTX 970 maar als ik ooit eens 2 monitors erbij neem wil ik hier geen last van krijgen. Ik hoop eigenlijk op een recall van Nvidia. Ze zeggen nu dat ze het zo ontworpen hebben maar waarom staat er niets van deze innovatieve 'feature' op de doos of op hun website of waar dan ook? |:(

Mensen voelen zich bedrogen door Nvidia, en terecht.

In het AMD kamp is het nu niet veel beter. In april 2015 komt de nieuwe reeks AMD kaarten. Ik zie wel wat Nvidia nu van plan is om de GTX 970 klanten te compenseren.

[ Voor 11% gewijzigd door glnk op 26-01-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 08-10 13:31
Pocono-ow-ow da's al een tijdje geleden.

Qua systeem zit ik nog op een i7 950 en als gfx kaartje een 6970 die 3 schermpjes aanstuurt.
Voorlopig gaat het nog wel dus ga nog een jaartje afwachten. Eind dit jaar komen die Skylake procjes van intel toch op de markt en dan zijn er qua grafische kaartjes waarschijnlijk ook al wel de nodige nieuwigheden uitgekomen.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
glnk schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:59:
[...]

Ik zit er ook mee. Opzich heb ik geen slechte performance met mijn GTX 970 maar als ik ooit eens 2 monitors erbij neem wil ik hier geen last van krijgen. Ik hoop eigenlijk op een recall van Nvidia. Ze zeggen nu dat ze het zo ontworpen hebben maar waarom staat er niets van deze innovatieve 'feature' op de doos of op hun website of waar dan ook? |:(
design feature ??? zijn verschillende sites al die gezien hebben dat die extra 0.5 G VRAM fysiek andere chips zijn. (trager) Dit is echt de consument bedriegen ! dit riekt als mmm als we er 3,5 opsteken kiest consument voor AMD dus steken we er 4 op maar gebruiken 3,5

[ Voor 7% gewijzigd door dabelg op 26-01-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:18
Na jarenlang enkel console racing te hebben gedaan heb ik nu ook weer een pctje met componenten die ik nog had opgezet om weer eens aan sim racing te proeven. Momenteel speel ik Assetto Corsa maar wil zeker ook eens in iRacing duiken, gezien dat hier nogal leeft.

Zie alleen dat jullie eigenlijk team speak min of meer als vereiste stellen, maar ik heb geen headset, aangezien ik die ook nooit gebruik wil ik die ook niet aanschaffen in eerste instantie, want mezelf kennende wordt het dan meteen weer een of ander duur ding.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Het is geen vereiste, maar het maakt het wel heel wat makkelijker om tijdens races dingen duidelijk te maken. Zeker als beginner kun je pratend veel sneller op je vragen antwoord krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:36
dabelg schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:02:
[...]

design feature ??? zijn verschillende sites al die gezien hebben dat die extra 0.5 G VRAM fysiek andere chips zijn. (trager) Dit is echt de consument bedriegen ! dit riekt als mmm als we er 3,5 opsteken kiest consument voor AMD dus steken we er 4 op maar gebruiken 3,5
Ja, tenminste in Nai's Benchmark is er te zien dat de geheugenbandbreedte zwaar tegenvalt voor de laatste 512MB. De oorzaak daarvan is nog niet bekend. Nvidia is op dit moment niet zo snel met het uitgeven van nieuwe informatie. Ik kan mij voorstellen dat ze nu uiterst voorzichtig zijn en er een juridisch team op hebben gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Merkte overlaatst wel dat ik een deel van m'n button box configs heb verknoeit in iRacing.

Is er een snelle manier om die configs terug te zetten naar alle wagens toe of moet ik gewoon de default config aanpassen en in elke auto even het vinkje uit- en aanzetten dat hij de default config moet gebruiken?

Of heeft iemand hier een andere oplossing voor?

Ga er dan ook nog eens werk van maken om de FFB correct in te stellen voor elke auto... zal ook wel weer een leuke bezigheid worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Fragbeestje schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:34:
Merkte overlaatst wel dat ik een deel van m'n button box configs heb verknoeit in iRacing.

Is er een snelle manier om die configs terug te zetten naar alle wagens toe of moet ik gewoon de default config aanpassen en in elke auto even het vinkje uit- en aanzetten dat hij de default config moet gebruiken?

Of heeft iemand hier een andere oplossing voor?

Ga er dan ook nog eens werk van maken om de FFB correct in te stellen voor elke auto... zal ook wel weer een leuke bezigheid worden
In de set-up maps per auto staat die config file. Je kan er een goed instellen en dan copy-pasten naar de rest van de auto mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phydomir schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:47:
[...]

In de set-up maps per auto staat die config file. Je kan er een goed instellen en dan copy-pasten naar de rest van de auto mappen.
Enige is dat ie dan de ffb ook overschrijft.
Maar inderdaad dit is het file: controls.cfg
En die staan hier: ...\iracing\setup\ auto

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 26-01-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Bedankt! zal er straks eens doorspitten.

kwam bij de tips in de startpost ook de audio setting tegen : sampleRate=48000
zal ik ook maar even controleren want kan het me niet herinneren dat ik die ooit aangepast heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:10:.....zal ik ook maar even controleren want kan het me niet herinneren dat ik die ooit aangepast heb. ;)
Tja, die startpost he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:09

Arfman

Drome!

Daar staat best veel in ;)

Maintenance mailtje gehad. Nordschleife en DX11.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:12
Of gewoon dit...
quote: Tony Gardner
In the meantime/short term for the 24 hour race coming up, we are trying to put something in the code that if you get the meatball flag which basically means you can't drive anymore, that will get repaired in around 45 minutes. Not sure if we will get it in or not but we hope. Again this is a shorter term solution but I think a good step in the right direction so basically any car can eventually get back on track.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@Arfman: hah... en toen ging de wekker zeker :P

Fragbeestje: je moet er wel rekening mee houden dat als je de samplerate omhoog gooit je CPU het ook zwaarder te verduren krijgt. Kan tot 10% meer CPU kosten, dus als je FPS omlaag gaan weet je waar eht van komt.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag komt er een nieuwe built uit met waarschijnlijk dus ook extended repairs.
Sim and Web updates
EDT
Thursday 2015-01-29 0400 Hosted Sessions Unavailable*
Thursday 2015-01-29 1000 Service Unavailable
Thursday 2015-01-29 1300 Service Restored
UTC
Thursday 2015-01-29 0800 Hosted Sessions Unavailable*
Thursday 2015-01-29 1400 Service Unavailable
Thursday 2015-01-29 1700 Service Restored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:59

Fuelke

Forza Ferrari

Wel goed jullie stuur vasthouden op Pocono vanavond :P

Misschien kom ik eens piepen vanavond, maar de laatste tijd wordt er iedere maandag DW12 practice ingepland voor het circuit van komende week via een hosted sessie.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik skip ook vanavond. Heb de DP wel, maar Pocono niet.

Ga denk ik een avondje mx-5en of street stocken :) Of heel misschien ford spec raceren :+ Als het maar langzaam en momentum nodig heeft :p Of eens een avondje niet iracing :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
-PassY- schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:00:
Of eens een avondje niet iracing :X
:/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ja, ik weet het. Ik zei iets ... iets doms :+

Maar SS = oval, mx5 = roval, WSCS = roval, GoT = roval. Misschien even afkicken een morgen weer een echte road coarses :D Interlagos & mid ohio.

Mischien maar een hosted joinen dan maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Mijn headset is kaduk kabelbreuk welke raden jullie aan ?

Pagina: 1 ... 15 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.