Het nieuwe seizoen van de NASCAR iRacing Series komt er ook weer aan en vond het tijd voor een nieuwe livery voor mijn Ford Fusion.
Hier is een preview.
Hier is een preview.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
vroeg me ook af wat er aan het handje was... krijgen we nu een TANK HPD?dabelg schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:17:
Deployen fixen voor daytona 24h ?
Ziet er goed uit Niel!Niellie41 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:14:
Het nieuwe seizoen van de NASCAR iRacing Series komt er ook weer aan en vond het tijd voor een nieuwe livery voor mijn Ford Fusion.
Hier is een preview.
[afbeelding]
Durf je dat wel met een Keselowski paint rijden? Heeft zich niet bepaald populair gemaakt eind van het seizoen.BobvK schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:24:
[...]
Ziet er goed uit Niel!![]()
Ben zelf ook met een paint bezig voor het komende seizoen, Keselowski's Wurth skin van afgelopen jaar. alleen is hij nog lang niet af.Zo moet hij in ieder geval worden:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door The_FrankO op 21-01-2015 20:35 ]
Probeer anders hier.The_FrankO schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:33:
[...]
Durf je dat wel met een Keselowski paint rijden? Heeft zich niet bepaald populair gemaakt eind van het seizoen.
@ Niel, ik kan de afbeelding niet ziennu doet ie het wel, ziet er goed uit!
Mijn Chevy blijft nog gewoon saai geel met wat strepen erop
Kan Keselowski zelf ook niet uitstaan eigenlijk, maar ik vind die paint zo vet! En denk niet dat door mijn paint mensen mij opeens van de baan willen knallen, zou toch wat zijn zeg.The_FrankO schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:33:
[...]
Durf je dat wel met een Keselowski paint rijden? Heeft zich niet bepaald populair gemaakt eind van het seizoen.
Ik vind de achterkant van deze auto geniaal.BobvK schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:17:
[...]
Kan Keselowski zelf ook niet uitstaan eigenlijk, maar ik vind die paint zo vet! En denk niet dat door mijn paint mensen mij opeens van de baan willen knallen, zou toch wat zijn zeg.
The race after had ik nummer 2 en nummer 24 zat achter meBobvK schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:17:
[...]
Kan Keselowski zelf ook niet uitstaan eigenlijk, maar ik vind die paint zo vet! En denk niet dat door mijn paint mensen mij opeens van de baan willen knallen, zou toch wat zijn zeg.
[ Voor 37% gewijzigd door dabelg op 21-01-2015 23:27 ]
Verwijderd
Ben heel benieuwd naar jullie reviews!dabelg schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:11:
Dennis bestellingen accuforce staan open mijn order is geplaatst en betaald
Was blijkbaar wel bij de eerste ordered 23:11 en berney poste dat het open stond 23:13 haha
Ik heb inderdaad een Oculus Rift DK2 en sinds ik hem heb, gebruik ik niet anders meer. Het is nog niet perfect, dus je moet er niet van uitgaan dat het allemaal fantastisch is, maar als je daar mee kan leven dan is het echt heel gaaf.Brick Top schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:46:
Zijn er hier mensen die racen met de Ocolus Rift DK2? Want ik overweeg mezelf een race-rig te bouwen en de Ocolus Rift lijkt me wel interessant naar immersion toe maar ook: 1 Ocolus Rift is goedkoper dan drie schermen. Dus als er hier mensen zijn met ervaringen, mag je die altijd sharen!
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Was nog wakker toen hij in de verkoop ging maar in de veronderstelling dat hij ergens in de nacht pas in de verkoop zou gaan de site niet meer gecontroleerd...dabelg schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:11:
Dennis bestellingen accuforce staan open mijn order is geplaatst en betaald
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Jij zit dus in 2.Thank you very much for your unexpected enthusiasm and support! As of 12/30/2014 at 9:40pm EST orders placed will be part of batch 2 and deliver throughout March and April.
Thank you very much for your unexpected enthusiasm and support! As of 1/21/2015 at 6:01pm EST orders placed will be part of batch 3 and deliver throughout April and May.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ach. Op het DRNL forum is er al een BBQ door andere georganiseerd bij mij thuis buiten mij omNickThissen schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:06:
Volgende meet bij een van jullie hoor ik al
Laatste twee keer dat ik Iracers heb ontmoet waren beide in Belgiëdabelg schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:52:
haha ik woon in belgie dus val af wegens te ver
Nietes, of vond het je het niet gezellig in de auto.themac1983 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:09:
[...]
Laatste twee keer dat ik Iracers heb ontmoet waren beide in België
zal'm meebrengen naar SPA kunnen hem daar wel ergens op een VERSARO sim vijzenthemac1983 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:09:
[...]
Laatste twee keer dat ik Iracers heb ontmoet waren beide in België
Trouwens zie juist als je op de site je order bekijkt je de license key van simcommander 4 al ziet.Phydomir schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:48:
Staat op de site onderaan de info.
[...]
Jij zit dus in 2.
Ach Marc zwetst maar wat, hij weet gewoon niks anders te bedenken.Speedy55 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:52:
Had het meer over de opmerking dat purmerend België zou zijn, die kilometers is het probleem niet hoor.
Verwijderd
Oh was hij de no show!Ithric schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:20:
[...]
Ach Marc zwetst maar wat, hij weet gewoon niks anders te bedenken.![]()
Als hij de vorige keer (Kartmeeting) gewoon zijn telefoon opnam had hij meer mensen gezien dan de ene keer op Spa.
oo ja toen was je er ook een half uurtje indd.themac1983 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:27:
EHJ en ZOLDER! ik houd gewoon niet van NL meetingsbelgen zijn veel leuker ^^
Dat was het inderdaad, we hadden de intentie tot laat te BBQ (op zondag
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
quote: Tony Mccallumstill if i had 500 dollars back and they took all my cars and tracks id gladly give the 500 if they like to have the williams F1 sim engineers work on something for half a year
maybe thats not enough or maybe they play iracing too and will help out ...
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij zegt Eric hier dat ze bezig zijn met een update voor de F1 auto...quote: Eric HudecOr we could have a former Red Bull engineer work on it. Oh, that's already true.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
nee, woon in bussum. Ziekenhuis is een klant gelukkigSpeedy55 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:07:
Ja was vandaag daar ook! Was inderdaad erg koud. Woon jij daar in de buurt Passy?
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ik heb Simcommander draaien voor mijn kontschopper. En ja het voegt idd iets toe aan de immersionPhydomir schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:10:
Volgens mij heeft dat geen toegevoegde waarde. Wat het wel heeft gedaan is dat ik nu serieus na bass shakers aan het kijken ben omdat in simcommander ook de simvibe software zit en dit volgens een hoop mensen toch wel toegevoegde waarde heeft aan de rig.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 73% gewijzigd door -PassY- op 22-01-2015 19:39 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Ithric op 22-01-2015 19:40 ]
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 32% gewijzigd door Ithric op 22-01-2015 20:36 ]
quote: Tony GardnerIn the meantime/short term for the 24 hour race coming up, we are trying to put something in the code that if you get the meatball flag which basically means you can't drive anymore, that will get repaired in around 45 minutes. Not sure if we will get it in or not but we hope. Again this is a shorter term solution but I think a good step in the right direction so basically any car can eventually get back on track.
Hoogtepunt van de raceNickThissen schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:14:
Oeps.... Een tijd geleden heb ik eens een nieuw account aangemaakt met een gratis actie zodat ik een 'los' account had om wat dingen met m'n websites e.d. te testen. Natuurlijk met m'n stomme kop vergeten om de auto-renewal uit te zetten, dus krijg ik net mooi een mailtje dat ik $30 betaald heb om dat account te verlengen
Nu ik toch betaald heb ga ik er ook maar gebruik van maken ook, eens kijken hoeveel races ik nodig heb om weer uit de rookies te komen
hahaha, zat op dat moment mee te kijken, en je zag het gewoon van heeeeeeeeeeel ver aankomen
Eigenlijk niet nee, maar ik heb nog nooit gehoord dat ze er iets tegen doen. Ik ga er ook niet mee verder rijden (ga toch niet voor twee accounts content kopen lol) maar heb het ooit aangemaakt om wat dingen te testen wat ik niet met m'n eigen account kon doen. Heb daar iemand van staff voor gevraagd voor een gratis 'developer' account ofzo waar je niet mee kan racen maar dat kon niet en hij raadde me aan om gewoon een nieuw account te maken. Ik denk niet dat iemand er echt mee kan zitten...Olaf van der Spek schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:49:
Meerdere accounts zijn eigenlijk niet toegestaan, toch? Treed iRacing er niet tegen op?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
PFEW, nog net op tijd de pizza die ik naar Iracing HQ gestuurd had kunnen cancellenIthric schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:36:
Site werkt weer en mijn account ook gelukkig. :-p
(Jullie zijn (nog) niet van me af dus!!)
Ik denk dat ze mijn berichtje verkeerd begrepen, vermoedelijk krijg je dit weekend wel een e-mailtje.themac1983 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:47:
[...]
PFEW, nog net op tijd de pizza die ik naar Iracing HQ gestuurd had kunnen cancellen
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
[ Voor 16% gewijzigd door BM op 24-01-2015 15:31 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Cube Nuroad Race (2022)
Dit is absoluut waar. Ik heb samen met mijn HE Pro's een paar kartschoenen gekocht en kan hierop echt niet racen met sokken.derx666 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:10:
BM: Die simshoes zijn inderdaad wat overkill op CSP's en consorten. Ik denk dat bij bv heusinkveld pedalen je wel blij bent met een setje schoenen. Ik heb ze zelf ook staan, en heb er een tijd mee gereden (vooral tegen de koude poten), maar met sokken heb ik toch wat meer gevoel dan met schoenen.
[ Voor 18% gewijzigd door tomolino op 24-01-2015 16:26 . Reden: vraag ]
Ik zou gewoon eerst even basis content Mazda doen, eventueel eerst uit Rookie gaan en dan bepalen wat je wil.tomolino schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:25:
Excuus voor het apenstaartje, was ik niet van op de hoogte.
Het is uiteindelijk gelukt via ultimatepay, werkte prima!
Zoals gezegd het email adres opgegeven dus als het goed is ontvangt diegene die erover gaat wel bericht.
Vinden jullie het verstandig om nu al eea aan content aan te schaffen, of kan ik daar even mee wachten?
Zo ja, wat aan te schaffen.
Ondertussen ook aangemeld bij GoT iRacing, maar voor nu eerst even oefenen.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
derx666 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:10:
BM: Die simshoes zijn inderdaad wat overkill op CSP's en consorten. Ik denk dat bij bv heusinkveld pedalen je wel blij bent met een setje schoenen. Ik heb ze zelf ook staan, en heb er een tijd mee gereden (vooral tegen de koude poten), maar met sokken heb ik toch wat meer gevoel dan met schoenen.
Sokken werkt prima, maar hoofdreden om deze te bestellen is wat Marco ook zegt, koude voeten
Welkom! Persoonlijk zou ik nog even wachten met het aanschaffen van content. Voor nu ben je toch 'verplicht' om de rookie series te rijden, en die content heb je. Daar komt bij dat nieuwe content niet echt heel goedkoop is, dus dan kun je maar beter zeker weten dat je het leuk vindtomolino schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:25:
Excuus voor het apenstaartje, was ik niet van op de hoogte.
Het is uiteindelijk gelukt via ultimatepay, werkte prima!
Zoals gezegd het email adres opgegeven dus als het goed is ontvangt diegene die erover gaat wel bericht.
Vinden jullie het verstandig om nu al eea aan content aan te schaffen, of kan ik daar even mee wachten?
Zo ja, wat aan te schaffen.
Ondertussen ook aangemeld bij GoT iRacing, maar voor nu eerst even oefenen.
[ Voor 35% gewijzigd door BM op 24-01-2015 18:38 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 25-01-2015 09:42 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Met een simpele dymo labelwriter met zwarte tape en witte letters. En dan lekker knippenArfman schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:48:
Hoe heb jij die stickertjes op je BMW rim zo mooi gemaakt? Bepaalde labelwriter oid?
Verwijderd
Verwijderd
Een goede aanvulling. Gelukkig is de Topic Start heel uitgebreid en staat het daar wel goed toegelichtVerwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:16:
Enige wat ik miste, maar misschien wel handig voor mensen die nu geinteresseerd zijn. Kijk even goed naar het licentie model. Je heb een abbo voor de basis circruits en auto's, de rest moet je bij leasen. Dat maakt voor een hobby niet echt uit, maar is wel anders dan een game.
Verwijderd
3 maanden voor 5 dollar:sambalbai schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:45:
Oei. Had voor vandaag wat produktiefs gepland staan. Totdat ik het GoT filmpje zag.... Dat gaat wilskracht kostenIk had nog nooit van iracing gehoord, ga het zeker proberen. Als ik zo de info lees is er geen trial abonnement maar moet je meteen een betaald abo afsluiten (wel met 50% korting). Klopt dat, of zijn er mogelijkheden om (beperkt) wat uit te proberen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq