Dat is 1 van de dingen die ze moeten afschaffen in de F1, en gewoon weer lekker voluit gaan rijden zonder rekening te houden met banden en benzine. Nu is de F1 van het begin tot het einde een saaie optocht. Op een aantal inhaalacties na van 1 of andere snotneus uit NederlandVerwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:23:
Heel gaaf.. Zou ook wel gaaf zijn als ze bandenstrategie zouden implementeren.
Er zijn plannen om meerdere compounds te implementeren. Deze build ging alleen niet lukken, waarschijnlijk de volgende.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:23:
Heel gaaf.. Zou ook wel gaaf zijn als ze bandenstrategie zouden implementeren (op compound).
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 04-12-2015 10:27 ]
dat wordt toch nog ff F1 add-on kopen voor mijn t300, had er laatst 1 gezien maar die werd door me neus geboord.
kan iemand mij trouwens de link geven nog eens van die loadcells van ebay? Ik heb van remco
nieuwe spullen gehad helaas is de nieuwe loadcell kapot binnen gekomen
kan iemand mij trouwens de link geven nog eens van die loadcells van ebay? Ik heb van remco
nieuwe spullen gehad helaas is de nieuwe loadcell kapot binnen gekomen
Gewoon "load cell fanatec" intikken op ebay en dan krijg je dit: http://www.ebay.com/sch/i...oad+cell+fanatec&_sacat=0
Moeilijk hè?
Moeilijk hè?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Deni is niet zo snel....JoepW schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:09:
Gewoon "load cell fanatec" intikken op ebay en dan krijg je dit: http://www.ebay.com/sch/i...oad+cell+fanatec&_sacat=0
Moeilijk hè?
Ik heb nu weer een actief accountje.. Zie dat er ook een goed V8 2012 auto bij zit.. Waarom zie ik voor deze auto geen League? Dus je kan er weinig mee doen..? De V8 super serie gebruikt andere auto's..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
De nieuwe auto's hebben de oude vervangen en ze hebben de oude gratis beschikbaar gesteld voor iedereen. Hij zit momenteel niet in een serie dus je kan hem alleen in hosted sessions gebruiken. Dat gaan we trouwens komende maandag doen
ik vraag volgende keer wel gewoon niksJoepW schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:09:
Moeilijk hè?
Ik riep al op onze team app dat ik niet kan wachten om in de eerste race te roepen over de voice chat. GP2 ENGINE... GP2.... AAARRGHHHHJoepW schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:05:
Ik mis een klapstoeltje ergens bevestigt aan de auto om te zonnen naast de baan
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Gisteren weer een BSS race gedaan met de Ruf op Suzuka. Hele race mijn best moeten doen om een BMW bij te houden. Suzuka is toch wel een leuke baan!
Video van de race:
Video van de race:
Ik had ook graag meegedaan aan de finale race ,alleen is de enige Amerikaanse auto die ik heb de gratis cadillac!
Hm, echt blij ben ik er niet van. 5minuten op een Oval is veel te lang met ronde tijden van vaak minder dan een halve minuut... Vervolgens 2 minuten gridden... Zit je dus bijna 10 minuten te wachten voordat de race werkelijk begintJoep Gelissen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:45:
De road qualy gaat op de schop:
[...]
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3344120.page
Over het filmpje van de McLaren, is dat nou een marble die daar los komt van het achterwiel in het begin? Verder klinken een aantal geluiden er op die van de DW12, vooral het schakelen.
Het zijn dan ook allebei V6 turbo's. 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_27uf6LORRU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HdbEL2lcF8A]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_27uf6LORRU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HdbEL2lcF8A]
Ik heb even teruggekeken maar geen idee wat je bedoeltThe_FrankO schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:09:
Over het filmpje van de McLaren, is dat nou een marble die daar los komt van het achterwiel in het begin?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Bij 12seconde is een zwarte pixel te zien die ook nog op de grond lijkt te stuiteren.Arfman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:19:
[...]
Ik heb even teruggekeken maar geen idee wat je bedoelt
Overigens heb ik in iRacing nog geen enkele marble gezien....
Komt er eigenlijk nog een tweede kortingscode zoals deze van black friday? Wegens grotere uitgaven op de moment komt het nu nog niet zo goed uit om mijn abo te verlengen.
Eind junistijn014 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:45:
Komt er eigenlijk nog een tweede kortingscode zoals deze van black friday? Wegens grotere uitgaven op de moment komt het nu nog niet zo goed uit om mijn abo te verlengen.
Verhip, je hebt gelijk. Ik weet dat iRacing daar wel mee bezig is en dat het in deze build zou moeten zitten. Marbles zie ik wel maar alleen in hosted als de track 100% rubbered in is zo ongeveer. Bij een NEO race zag ik ze volgens mij ook op de stream verschijnen aan het eind. In een standaard 30 minuten race zul je ze inderdaad nooit tegenkomen.The_FrankO schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:34:
[...]
Bij 12seconde is een zwarte pixel te zien die ook nog op de grond lijkt te stuiteren.
Overigens heb ik in iRacing nog geen enkele marble gezien....
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het kan aan jouw grafische instellingen liggen Frank..
Ik zie alleen marbles als ik niet aan het rijden ben 
Zie wel zwarte stukken na een tijdje ontstaan, maar marbles ... Ik ben met andere dingen bezig als ik aan het rijden ben
Meestal zie ik ze pas als ze op de vooruit blijven plakken.
Maar inderdaad, ik moest 5x terugspoelen, maar er is inderdaad iets marble achtigs

Is het niet een idee, om in de open wheelers, de tearoff strip te introduceren? Voor ruiten worden vies, dus waarom het vizier niet
Zie wel zwarte stukken na een tijdje ontstaan, maar marbles ... Ik ben met andere dingen bezig als ik aan het rijden ben
Maar inderdaad, ik moest 5x terugspoelen, maar er is inderdaad iets marble achtigs
Meestal zie ik ze pas als ze op de vooruit blijven plakken.
Is het niet een idee, om in de open wheelers, de tearoff strip te introduceren? Voor ruiten worden vies, dus waarom het vizier niet

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Dan zou je ook haast in GP4-style een vizier moeten gaan simuleren, en dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Want als je dat voor open-wheelers doet, dan moet dat eigenlijk ook voor closed-cockpit wagens, en dan zie je volgens mij echt vrij weinig meer (ja, realistisch, leuk, mwoah)-PassY- schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:50:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
9 ronden te gaan in de Late Model race, komt er een jong gozertje achter me snel dichterbij, maar met zo'n korte afstand te gaan ga ik er hem echt niet gewoon voorbij laten. Begint ie meteen te zeuren op de voice chat dat ik hem maar moet voorbij laten want hij is sneller bla bla bla. Vindt hij er natuurlijk niks beter op dan me een subtiel tikje te geven zodat ik de muur in ga. Protest zal wel tot niks leiden, maar als ik het niet protest dat gaat hij er altijd mee wegkomen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Grand Prix Legends
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Onboard beelden vanuit de cockpit van de McLaren MP4-30:
Zo dat zal even wennen zijn aan die spiegels, maar wel nice dat je er soort van onder door kunt kijken
Ik heb een vreemd probleem met iR en de G25. Elke keer wanneer ik in de SIM even naar het bureaublad wil (win-D) en dan terug kom of wanneer ik van practice naar kwalificatie ga (=opnieuw laden) of vorige keer zelf tijdens de race wanneer ik langs achter aangetikt werd verspringt mijn kalibratie zo erg dat het niet meer speelbaar wordt, het enige wat ik dan kan doen is de sim opnieuw laden. Leuk tijdens een race...
Met verspringen bedoel ik dat fysiek 90 graden draaien overeen komt met volledige stuur uitslag in de sim.. Extreem gevoelig dus. Wat ook opvalt is dat je de FFB (kracht wielen draaien op asfalt) pas begint te voelen vanaf die 90 graden dan ipv onmiddellijk.
Ik heb de encoder van het stuur al nagekeken en alle schroeven (op aanraden van youtube) goed vast gedraaid maar zonder succes.
Het vreemde is dat ik dit nooit voor heb in pCars.
Iemand een idee?
Met verspringen bedoel ik dat fysiek 90 graden draaien overeen komt met volledige stuur uitslag in de sim.. Extreem gevoelig dus. Wat ook opvalt is dat je de FFB (kracht wielen draaien op asfalt) pas begint te voelen vanaf die 90 graden dan ipv onmiddellijk.
Ik heb de encoder van het stuur al nagekeken en alle schroeven (op aanraden van youtube) goed vast gedraaid maar zonder succes.
Iemand een idee?
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Klinkt als een Logitech driver - iRacing issue.A1AD schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:19:
Ik heb een vreemd probleem met iR en de G25. Elke keer wanneer ik in de SIM even naar het bureaublad wil (win-D) en dan terug kom of wanneer ik van practice naar kwalificatie ga (=opnieuw laden) of vorige keer zelf tijdens de race wanneer ik langs achter aangetikt werd verspringt mijn kalibratie zo erg dat het niet meer speelbaar wordt, het enige wat ik dan kan doen is de sim opnieuw laden. Leuk tijdens een race...
Iemand een idee?
Calibratie vind plaats in iRacing dus het lijkt erop dat er iets qua calibratie 'verandert' als je ff alt-tabt.
4 id'n:
- Drivers van Logitech opnieuw installeren
- iRacing control files deleten en opnieuw calibreren (controls.cfg LET OP: dit file kan ook per auto aanwezig zijn als je configs per auto opbergt. Dan staat het file in de setup dir van de auto)
- In de app.ini kijken of er een setting is dit 'probleem' kan ondervangen (geen id of dat er is)
- iRacing support benaderen
Weet iemand toevallig wat de deals zijn op dit moment voor huidige accounts? Ik zou graag weer iRacing willen oppakken na eens een maand geprobeerd te hebben, maar als het even kan met een korting natuurlijk 
Ik hoor het graag!
Ik hoor het graag!
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Er is nu nog de Black Friday deal. Er is een speciale code voor inactieve accounts, maar nu geen idee wat het is.
Ik vrees dat de Black Friday aanbieding maar tot gisteren geldig was.Niellie41 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:11:
Er is nu nog de Black Friday deal. Er is een speciale code voor inactieve accounts, maar nu geen idee wat het is.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Gewoon proberen. De meeste promo codes werken nog een tijdje hoor. De Caddy promo van een paar jaar geleden was een mooi voorbeeld.
Ik ga maar eens wat oefenen met mijn nieuwe aanwinst... Ik wil maandag al wel een beetje gewend zijn aan de pedalen |
Ik heb eindelijk weer eens wat tijd gehad om aan een projectje te werken wat ik al heel lang in gedachten had maar nooit veel van terecht is gekomen: iRacing Reverse Timer
Het idee is heel simpel: een tooltje waarmee je tracks andersom kan rijden (niet "in z'n achteruit" maar gewoon de verkeerde kant op). Het tooltje houdt je ronde tijd nauwkeurig bij (dat kan in iRacing niet!). Omdat het in je eentje een beetje saai is zit er natuurlijk ook meteen een soort time trial functionaliteit in: al je ronde tijden worden geupload naar een centrale database zodat je je rondetijden kan vergelijken met andere mensen die die auto/track combo gereden hebben. Je rondjes tellen natuurlijk alleen als ze andersom gereden zijn en als je geen offtracks had (en nog meer checks die een rondje invalid kunnen maken).
Het is allemaal dood simpel om te bouwen en het meeste is al klaar. Misschien dat ik er ook nog een website voor bouw maar dat komt dan later wel. Eerst maar eens kijken of er wat interesse is.

Ik denk dat het wel leuk kan zijn, een soort time trial van een hele sloot "nieuwe" tracks
Het idee is heel simpel: een tooltje waarmee je tracks andersom kan rijden (niet "in z'n achteruit" maar gewoon de verkeerde kant op). Het tooltje houdt je ronde tijd nauwkeurig bij (dat kan in iRacing niet!). Omdat het in je eentje een beetje saai is zit er natuurlijk ook meteen een soort time trial functionaliteit in: al je ronde tijden worden geupload naar een centrale database zodat je je rondetijden kan vergelijken met andere mensen die die auto/track combo gereden hebben. Je rondjes tellen natuurlijk alleen als ze andersom gereden zijn en als je geen offtracks had (en nog meer checks die een rondje invalid kunnen maken).
Het is allemaal dood simpel om te bouwen en het meeste is al klaar. Misschien dat ik er ook nog een website voor bouw maar dat komt dan later wel. Eerst maar eens kijken of er wat interesse is.

Ik denk dat het wel leuk kan zijn, een soort time trial van een hele sloot "nieuwe" tracks
Leuk idee Nick.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ha, cool!
De brandstofmeter geeft aan hoe vol de tank zat terwijl je de tijd zetten, neem ik aan?
De brandstofmeter geeft aan hoe vol de tank zat terwijl je de tijd zetten, neem ik aan?
Hoe los je verschillen in weer, track settings en seizoen / build op?
[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 06-12-2015 09:52 ]
In principe is het de bedoeling dat iedereen default weer gebruikt. Ik ben nog aan het twijfelen of ik een rondje gewoon keihard ongeldig maakt als dat anders is, of dat ik er een uitroepteken bij zet ofzo zodat het wel bekend is. Track state kan ik helaas weinig aan doen want die kan ik niet uitlezen 
Seizoen nummer/jaar wordt bij elk rondje opgeslagen dus het is in principe mogelijk om alles per seizoen te pakken, maar eerst maar eens algemeen beginnen anders zijn om de haverklap alle standings leeg
Seizoen nummer/jaar wordt bij elk rondje opgeslagen dus het is in principe mogelijk om alles per seizoen te pakken, maar eerst maar eens algemeen beginnen anders zijn om de haverklap alle standings leeg
[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 06-12-2015 11:56 ]
Verwijderd
Dat heb je netjes gedaan en wel een leuk idee voor een GoT week 13 reverse hotlap competition oid.NickThissen schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:43:
Ik heb eindelijk weer eens wat tijd gehad om aan een projectje te werken wat ik al heel lang in gedachten had maar nooit veel van terecht is gekomen: iRacing Reverse Timer
[afbeelding]
Gaan we nurburgring grand prix of nordschleife rijden?JoepW schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:00:
[afbeelding]
Hier het programma van komende maandag gekte.
[afbeelding]
Zoals al eerder aangekondigd hebben we een wat toegankelijker programma samengesteld voor het komende Monday Tournament. We hopen dat we met dit programma een leuke competitie gaan hebben.
Hier het volledige programma
Ik ben mijn aankopen voor komend seizoen aan het kortsluiten
Kijken wat het beste uit komt met de verschillende series waar ik in wil rijden.
[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 06-12-2015 17:09 ]
We gebruiken de Nürburgring. We weten alleen nog niet in welke layout. De Nordschleife gebruiken niet bij het monday tournament in het komend seizoen.aicaramba schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:08:
[...]
Gaan we nurburgring grand prix of nordschleife rijden?
Ik ben mijn aankopen voor komend seizoen aan het kortsluiten
Kijken wat het beste uit komt met de verschillende series waar ik in wil rijden.
[ Voor 92% gewijzigd door JoepW op 06-12-2015 19:13 ]
deze keer heb ik gezocht joep maar wat is de madness?
Op site staat 't
zoals ik zei ik ben dus echt blind, sorry joep
Zojuist een verschrikkelijk slechte race gereden met de Jetta op Laguna Seca, dat circuit lijkt me op de één of andere manier totaal niet niet te liggen. Ik lig zo 3sec per rondje achter op de echte pace, en het wegdek voelt af en toe meer aan alsof ik op een plak ijs aan het rijden ben. Daarnaast lijkt het er op dat je op sommige stukken flink buiten het circuit mag rijden, en op andere stukken totaal niet? Zijn daar misschien kaarten van? Viel me op sebring ook al op dat je bij sommige bochten flink buiten de baan mag komen.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Corvette DP op laguna seca: in practice nog even gechecked of je die hoge curbs kon pakken en dat ging eigenlijk wel ok (niet snel, lastig, maar niet meteen auto stuk). In de race rondje 5-6 ofzo pak ik er eentje --> black flag, too much damage
Maximaal aantal rondjes door gereden en de pit in en de rest van de race op fuel map 2, en uiteindelijk nog 5e geworden (op het moment van dat "ongeluk" lag ik 13e ofzo)
Trouwens - met de nieuwe McLaren was ik eigenlijk van plan om S1 / S2 eens voor de gein te proberen in de top 10 te komen van de Grand Prix series voor een Pro license. Maar blijkbaar is dat nu op de schop gegaan en werkt dat niet meer zo?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3344133.page
Als ik het goed begrijp moet je dus meedoen aan de "Grand Prix Pro Series" (start pas in oktober!!) en posities 1-10 krijgen een Pro/DWC license, posities 11-20 een Pro license.
Op zich wel een goeie regeling denk ik, meedoen aan de officiele GP series heb ik altijd beetje raar gevonden als qualifier. Maar jammer dat het pas in oktober is, tegen die tijd heb ik er vast geen zin meer in
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3344133.page
Als ik het goed begrijp moet je dus meedoen aan de "Grand Prix Pro Series" (start pas in oktober!!) en posities 1-10 krijgen een Pro/DWC license, posities 11-20 een Pro license.
Op zich wel een goeie regeling denk ik, meedoen aan de officiele GP series heb ik altijd beetje raar gevonden als qualifier. Maar jammer dat het pas in oktober is, tegen die tijd heb ik er vast geen zin meer in
Buiten de baan, op laguna seca? Alleen turn 1 mag je een beetje buiten de witte lijn (daar ligt wat asfalt bij het aanremmen) maar voor de rest ligt volgens mij overal zand waar je niet in mag / wil.ThunderNet schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:54:
Zojuist een verschrikkelijk slechte race gereden met de Jetta op Laguna Seca, dat circuit lijkt me op de één of andere manier totaal niet niet te liggen. Ik lig zo 3sec per rondje achter op de echte pace, en het wegdek voelt af en toe meer aan alsof ik op een plak ijs aan het rijden ben. Daarnaast lijkt het er op dat je op sommige stukken flink buiten het circuit mag rijden, en op andere stukken totaal niet? Zijn daar misschien kaarten van? Viel me op sebring ook al op dat je bij sommige bochten flink buiten de baan mag komen.
Sommige tracks is dat wel eens, hoe kom je daar achter? Gewoon proberen in practice natuurlijk
Daar heb je practice voor om daarachter te komen. Als het geen offtrack is, is het ok...ThunderNet schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:54:
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Net uit de boot gevallen in de BES qualifier door op p41 te eindigen. 7 puntjes te kort 
Nuja door 1 super-alien en veel sterfelijken in onze rangen te hebben was onze line-up met 2de rijder niet zo goed ^^
Nuja door 1 super-alien en veel sterfelijken in onze rangen te hebben was onze line-up met 2de rijder niet zo goed ^^
Woei! Lekkere avond gehad.. Het was nog spannend, het ging om de titel in de skip overall en divisie 1 tussen mij en Philippe.. Hij stond 24 punten achter, al met al nu nog 18 punten. Hij zou 263 moeten halen om mij nog in te halen en de SOF's zijn geweest, dus dat is redelijk zeker :-)
Daarna 2k cup op spa gedaan, ging best aardig, uiteindelijk gewonnen, vorige week ook al op monza, dus back to back, mag niet klagen
Volgend seizoen ga ik wat meer rijden en dan maar focussen op 2k cup ipv overall kampioenschap
Daarna 2k cup op spa gedaan, ging best aardig, uiteindelijk gewonnen, vorige week ook al op monza, dus back to back, mag niet klagen
Wow. Netjes! Dus jij bent zo'n alien
Nice!Scr33x0r schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:55:
Woei! Lekkere avond gehad.. .....

Vanavond wat leuke madness!
Monday Madness Race 1 | 07-12-15 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
20° C | 65% | 0% | 0 Km/u | N | Overcast |
Monday Madness Race 2 | 07-12-15 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
|
Weather |
17° C | 100% | 25% | 0 Km/u | N | Partly |
Monday Madness Race 3 | 07-12-15 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
|
Weather |
20° C | 65% | 0% | 0 Km/u | N | Clear |
[ Voor 94% gewijzigd door JoepW op 07-12-2015 07:32 ]
Leuk programma, kan er helaas weer niet bij zijn.
Gaan we morgenavond nog iets semi-officieels doen als de build echt om 20:00 klaar is? De vrouw moet werken en is pas 22:00 thuis en vooropgesteld dat dochterlief netjes blijft slapen kan ik weer een avondje lekker nerden
Gaan we morgenavond nog iets semi-officieels doen als de build echt om 20:00 klaar is? De vrouw moet werken en is pas 22:00 thuis en vooropgesteld dat dochterlief netjes blijft slapen kan ik weer een avondje lekker nerden
Weet nog niet of ik het ga halen vanavond. @Joep, hoe erg is het als ik de eerste race mis? Je kan mensen toch handmatig op de grid zetten?
Op zoek naar een team Arjan?
Falcon GP kan wel een alien gebruiken. Focus is wel GT wagens..
No problem!gtrNL schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:04:
Weet nog niet of ik het ga halen vanavond. @Joep, hoe erg is het als ik de eerste race mis? Je kan mensen toch handmatig op de grid zetten?
Yupdabelg schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:42:
Arjan zit toch bij Positive Racing niet ?
Thanks all
Als de boel stabiel doen we didag avond wat.Arfman schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:40:
Leuk programma, kan er helaas weer niet bij zijn.
Zo niet dan woensdag
ik kan waarschijnlijk pas de 3de race aanwezig zijn.
Bij de eerste ben ik waarschijnlijk nog op het werk (maandmeeting welke dit keer verplicht is).
Mustang heb ik niet, dus ik kom waarschijnlijk lekker links af sturen in de laatste race
Bij de eerste ben ik waarschijnlijk nog op het werk (maandmeeting welke dit keer verplicht is).
Mustang heb ik niet, dus ik kom waarschijnlijk lekker links af sturen in de laatste race
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Scr33x0r schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:55:
Woei! Lekkere avond gehad.. Het was nog spannend, het ging om de titel in de skip overall en divisie 1 tussen mij en Philippe.. Hij stond 24 punten achter, al met al nu nog 18 punten. Hij zou 263 moeten halen om mij nog in te halen en de SOF's zijn geweest, dus dat is redelijk zeker :-)
Daarna 2k cup op spa gedaan, ging best aardig, uiteindelijk gewonnen, vorige week ook al op monza, dus back to back, mag niet klagenVolgend seizoen ga ik wat meer rijden en dan maar focussen op 2k cup ipv overall kampioenschap

/edit: Woensdag heb ik waarschijnlijk gasten
Zal hoop ik geen probleem zijn als hij een paar rondjes rijd dan met mijn auto/naam?
En ja, ik probeer hem ook warm te krijgen voor iracing
[ Voor 29% gewijzigd door -PassY- op 07-12-2015 11:54 ]
Ik zal proberen er vanavond weer eens bij te zijn
(vanmiddag komen mijn nieuwe V3 pedals van Fanatec binnen als het goed is, dus moet ze even inwerken
)
En dan nog even de update der updates.
5 maanden geleden bij het karten kreeg mijn (intussen) vrouw het voor elkaar na 1 rondje een ruggenwerfel te breken (scheur in wervel 5 van beneden af geteld). Vandaag bij controle in het ziekenhuis, mag ze EINDELIJK rustig haar normale werk gaan opbouwen en aan de fysio beginnen
En ze dacht eerst dat ze na 2 weken wel weer volle bak aan de slag zou kunnen, maar doet ondertussen nog aangepast werk
We hebben het ook nog even gevraagd, en ze mag van de doktor ook weer karten ^^
Ze is er waarschijnlijk dus weer bij aankomende meeting (eerst ga ik nog even apart met haar oeffenen lol)
(vanmiddag komen mijn nieuwe V3 pedals van Fanatec binnen als het goed is, dus moet ze even inwerken
5 maanden geleden bij het karten kreeg mijn (intussen) vrouw het voor elkaar na 1 rondje een ruggenwerfel te breken (scheur in wervel 5 van beneden af geteld). Vandaag bij controle in het ziekenhuis, mag ze EINDELIJK rustig haar normale werk gaan opbouwen en aan de fysio beginnen
En ze dacht eerst dat ze na 2 weken wel weer volle bak aan de slag zou kunnen, maar doet ondertussen nog aangepast werk
Ze is er waarschijnlijk dus weer bij aankomende meeting (eerst ga ik nog even apart met haar oeffenen lol)
Dat is goed nieuws. Maar 5 maanden is wel erg lang.themac1983 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:54:
(vanmiddag komen mijn nieuwe V3 pedals van Fanatec binnen als het goed is, dus moet ze even inwerken)
pfff dat heeft inderdaad lang geduurd. Gelukkig gaat het nu de goeie kant op, maar ik denk dat het wel een uitdaging wordt om haar nog eens in een kart te krijgenthemac1983 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:54:
(vanmiddag komen mijn nieuwe V3 pedals van Fanatec binnen als het goed is, dus moet ze even inwerken)
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Nog gefeliciteerd met de trouwerij, dan!themac1983 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:54:
En leuk dat je er vanavond weer bij bent.
En pfffff wie had dat gedacht toen die middag daar in Lelystad dat het zo'n lang traject zou gaan worden. Gelukkig gaat het dus steeds beter. En dat karten zou ik maar achterwege laten
Ah kijk, dat is goed nieuwsthemac1983 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:54:
Kan je haar niet een foto camera geven volgende keerZe is er waarschijnlijk dus weer bij aankomende meeting (eerst ga ik nog even apart met haar oeffenen lol)
Oef dat heeft inderdaad even geduurd dan.themac1983 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:54:
Nog gefeliciteerd trouwens, hopelijk zien we je snel ook weer in de GES.
Waarschijnlijk ben ik er vanavond ook wel bij, geen idee hoelang en welke races nog. (mogelijk komt er iemand langs)
Nurburgring + Nordschleife combined layout (VLN) in the mx5:
ik hoop dat er voor morgen wel een makkelijke auto is als er de ring gereden word
Anders rol ik 500x over de kop de berg af 
MAar ja, ik weet nu wel dat het links af is de ring op
MAar ja, ik weet nu wel dat het links af is de ring op
Er zijn vast wel hosted Radical sessies te vinden
Dat is de planning ja...
Oeps... Bij het ontwikkelen van de nieuwe Setup Sync website had ik een 'test' user gemaakt met Customer ID = 4, om dingen als teams te testen. Krijg ik net een PM van Randy Cassidy (staff) waarom hij allemaal PMs krijgt (in het nederlands) met de melding dat iemand een GoT team wil joinen.. Hij heeft customer ID 4, ik had geen idee dat ze ze laag gingen
Foutje...
Oeps... Bij het ontwikkelen van de nieuwe Setup Sync website had ik een 'test' user gemaakt met Customer ID = 4, om dingen als teams te testen. Krijg ik net een PM van Randy Cassidy (staff) waarom hij allemaal PMs krijgt (in het nederlands) met de melding dat iemand een GoT team wil joinen.. Hij heeft customer ID 4, ik had geen idee dat ze ze laag gingen
Geen UNIQUE column van gemaakt?NickThissen schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:35:
Dat is de planning ja...
Oeps... Bij het ontwikkelen van de nieuwe Setup Sync website had ik een 'test' user gemaakt met Customer ID = 4, om dingen als teams te testen. Krijg ik net een PM van Randy Cassidy (staff) waarom hij allemaal PMs krijgt (in het nederlands) met de melding dat iemand een GoT team wil joinen.. Hij heeft customer ID 4, ik had geen idee dat ze ze laag gingenFoutje...
Volgens mij heeft Nick die gelinked aan het iRacing cust. ID. Daarom krijgt iemand van de staff die PM's.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Jawel, maar ik heb mijn eigen database die (om het makkelijk te maken) user IDs ook gewoon gelijk maakt aan customer IDs. Ik had een test account nodig waar geen echt account aan hangt (en nr 1 t/m 3 was al gebruikt) dus maar nr 4 gepakt. Ik dacht dat customer IDs pas vanaf 15000 ofzo begonnen maar blijkbaar hebben een paar staff leden wel zo laag.
Tijdens het testen had ik deze test user aan ons GoT team gekoppeld in Setup Sync en daar zit automatisch een koppeling aan onze ledenlijst. Hij werd dus ook aan de ledenlijst toegevoegd. En nu krijgt hij elke keer als iemand toegang vraagt tot de ledenlijst een PM om hem te accepteren
Tijdens het testen had ik deze test user aan ons GoT team gekoppeld in Setup Sync en daar zit automatisch een koppeling aan onze ledenlijst. Hij werd dus ook aan de ledenlijst toegevoegd. En nu krijgt hij elke keer als iemand toegang vraagt tot de ledenlijst een PM om hem te accepteren
Mijn start in de championship decider, ik had een beetje slechte quali 
Haha.. Nice.. Ziet er heel makkelijk uit 
Ik heb net even in de holden V8 gereden om te proberen. Maar wat een lastige auto is dat zeg. Ik durf er amper gas mee te geven.
Ik heb net even in de holden V8 gereden om te proberen. Maar wat een lastige auto is dat zeg. Ik durf er amper gas mee te geven.
[ Voor 60% gewijzigd door aicaramba op 07-12-2015 18:29 ]
Throttle control leerauto
Ik ga proberen mee te doen.. En ik verontschuldig me vooraf voor crashes 
Meh. Ik krijg steeds error 22 als ik de practice session probeer te joinen. PC al opnieuw opgestart, maar dat hielp niet.
Edit: Autobestanden verwijderd en opnieuw gedownload, nu krijg ik error 23.
Meh. Ik krijg steeds error 22 als ik de practice session probeer te joinen. PC al opnieuw opgestart, maar dat hielp niet.
Edit: Autobestanden verwijderd en opnieuw gedownload, nu krijg ik error 23.
[ Voor 61% gewijzigd door aicaramba op 07-12-2015 19:12 ]
Je moet alle auto bestanden inclusief pacecar en alle mogelijke auto's in de sessie, en inclusief de cars.dat en version.txt file verwijderen en opnieuw downloaden. Eventueel hetzelfde met de tracks (ligt eraan welke error). Dan werkt het zeker weer.
Daar ben ik mee bezig, maar voorlopig nog geen geluk.
Ik heb de hele auto's folder verwijderd en opnieuw gedownload, dat werkte niet. Nu heb ik de hele tracks folder verwijderd.
Ik heb de hele auto's folder verwijderd en opnieuw gedownload, dat werkte niet. Nu heb ik de hele tracks folder verwijderd.
[ Voor 54% gewijzigd door aicaramba op 07-12-2015 19:42 ]
ik wil graag ff met de v8 meedoen, alleen ik zie geen server
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Greg Hill heeft veel plaatjes van de Nürburgring op het forum gezet.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3344808.page
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3344808.page
Dat was fun
Ging verrassend goed Race 2 en 3, heb wel plezier gehad en daar gaat het om.
Dit waren mijn eerste sessies in een 8-tal maanden met GoT en ik heb me kostelijk geamuseerd. Bedankt!
Voornamelijk door Joep zijn drifts met de SFR!
In de toekomst moet ik proberen er vaker te zijn
-Alexander
-Alexander
[ Voor 24% gewijzigd door Alibambam op 08-12-2015 08:56 ]
Mij was het niet gelukt om in de server te komen. Steeds error 22. Ik had voor dat de practice session begon nog zelf met de Ford ca 2012 gereden op charlotte road en dat ging goed, maar het joinen van de practice session lukte niet.
Ik heb de nieuwe auto's verwijderd uit de map en opnieuw gedownload, de track verwijderd en opnieuw gedownload, de volledige car's folder verwijderd en opnieuw gedownload en de volledige tracks folder verwijderd en opnieuw gedownload. Ook heb ik in 32-bit mode geprobeerd. Niets hielp..
Hopen dat ik dit probleem niet vaker krijg, dat zou erg vervelend zijn.
Ik heb de nieuwe auto's verwijderd uit de map en opnieuw gedownload, de track verwijderd en opnieuw gedownload, de volledige car's folder verwijderd en opnieuw gedownload en de volledige tracks folder verwijderd en opnieuw gedownload. Ook heb ik in 32-bit mode geprobeerd. Niets hielp..
Ja dat driften met de SRF op die oval was wel fun.... niet snel...Alibambam schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:56:
Dit waren mijn eerste sessies in een 8-tal maanden met GoT en ik heb me kostelijk geamuseerd. Bedankt!
-Alexander
Vreemd verhaal. Klinkt als of corrupte data of die cheatsoftware die bugged is..... Vervelend.aicaramba schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:00:
Mij was het niet gelukt om in de server te komen. Steeds error 22. Ik had voor dat de practice session begon nog zelf met de Ford ca 2012 gereden op charlotte road en dat ging goed, maar het joinen van de practice session lukte niet.
Hopelijk fixed de update van vandaag je probleemaicaramba schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:00:
Ik ga proberen vandaag tijd te maken om met dat nieuwe spul te rijden...
We zullen proberen om direct na de update (hopelijk om ca. 20:00 uur) een server te doen met de McLaren op de Nürburgring met een korte race als afsluiting. Geen ellenlange practice maar gewoon 'kort'. En aansluitend lijkt het ons leuk om met een zooi auto's van langzaam tot snel voor ieder wat wils (bv skip, mx-5, FGT, HPD, Radical) een server op de Ring te doen.Hoogie2004 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:05:
[...]
Hopelijk fixed de update van vandaag je probleem
Ik ga proberen vandaag tijd te maken om met dat nieuwe spul te rijden...
Misschien had ik mijn griphack uit moeten zettenJoepW schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:03:
[...]
Vreemd verhaal. Klinkt als of corrupte data of die cheatsoftware die bugged is..... Vervelend.
Klinkt in ieder geval goedJoepW schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:16:
[...]
We zullen proberen om direct na de update (hopelijk om ca. 20:00 uur) een server te doen met de McLaren op de Nürburgring met een korte race als afsluiting. Geen ellenlange practice maar gewoon 'kort'. En aansluitend lijkt het ons leuk om met een zooi auto's van langzaam tot snel voor ieder wat wils (bv skip, mx-5, FGT, HPD, Radical) een server op de Ring te doen.
Ik kan weer eens niets beloven, maar ga mijn best doen erbij te zijn
Kan ik al ergens de release notes van vandaag vinden?
Dit topic is gesloten.