Misschien hier. Als het niet in de Staff Announcements sub-forum staat, dan zijn ze nog niet online.
CSPEC!JoepW schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:16:
[...]
We zullen proberen om direct na de update (hopelijk om ca. 20:00 uur) een server te doen met de McLaren op de Nürburgring met een korte race als afsluiting. Geen ellenlange practice maar gewoon 'kort'. En aansluitend lijkt het ons leuk om met een zooi auto's van langzaam tot snel voor ieder wat wils (bv skip, mx-5, FGT, HPD, Radical) een server op de Ring te doen.
Gister was een beetje kort voor mij
Na 3x gespind te zijn en 2 fast repairs vond ik het wel prima
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
DW12 ook mogelijk ?JoepW schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:16:
[...]
We zullen proberen om direct na de update (hopelijk om ca. 20:00 uur) een server te doen met de McLaren op de Nürburgring met een korte race als afsluiting. Geen ellenlange practice maar gewoon 'kort'. En aansluitend lijkt het ons leuk om met een zooi auto's van langzaam tot snel voor ieder wat wils (bv skip, mx-5, FGT, HPD, Radical) een server op de Ring te doen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik kan maar 5 auto's kwijt
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Is er al iets bekend over de banden van die McLaren. Het word interessant als die net zo slijten als in het echt
Ik heb gehoord dat iracing aan het kijken is naar de mogelijkheid voor meerdere compounds.. Maar dat zou ik met een flink zoutvaatje nemen.
Daar zijn ze inderdaad mee bezig.
http://www.iracing.com/th...nd-half-life-3-confirmed/
HPD op de 'Schleife? Denk dat je daar nauwelijks mee rond kan komen.
Trackday op de schleife.. Radical, Ruf rwd, cspec, dat soort auto's 
Als de build niet heel laat komt ben ik erbij, heb tot ongeveer 22:00 de tijd.
Als de build niet heel laat komt ben ik erbij, heb tot ongeveer 22:00 de tijd.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nordschleife idee dan: MX-5, FGT, Ruf RWD, RUF C-spec, Radical ?
Ik word wel zwaar vrolijk van dit soort berichten, ze zijn daar echt goed bezigNiellie41 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:54:
Daar zijn ze inderdaad mee bezig.
Over de MP4-30 nog meer leuke dingen:
Just to give you an idea of the new technology we have developed for this car (by the way we received updated CAD for the MP4-30 as recently as three weeks ago), we are integrating all the technology you would expect in a currently competing F1 car.
We are then propelling the car with a Motor Generator Unit (MGU) that provides a bank of extra electrical power that you will be able to use for overtaking. Because you will not be able to harvest enough energy to fully recharge the system, you will need to manage this extra power over the course of a race. You will also need to manage your fuel to ensure that you have enough to run the full race distance.
En voor de toekomst inderdaad de meerdere compoundsWe will also be implementing a Drag Reduction System (DRS) which I am sure is familiar to many of you. Basically there will one or two zones around each track where, if you are within a second of a car in front of you, you are allowed to open a flap on your rear wing to reduce drag. During qualifying and practice you will be able to open the flap in the marked DRS zones regardless of your proximity to another car.
Ultimately it is our goal to also have multiple tire compounds available for the McLaren MP4-30 in a session and require the use of both. Unfortunately, this feature will not be in the December release but it is our goal to have it ready for the start of the 2016 iRacing World Championship Grand Prix Series.
Gisteren nog ff vlug een scriptje gemaakt waarmee ik lapchart json data van m'n races van de site kon trekken voordat die zo (nu?) niet meer beschikbaar zijn voor de races van meer dan 3 jaar oud.
In hoeverre ik er nog echts iets mee ga doen weet ik niet, maar als ik het wil dan kan het in ieder geval

Al met al 1128 officiele en onofficiele races in .json bestanden, samen goed voor zo'n 60 MB aan data.
Winnaars qua grootte zijn de 24h Road Warriors races op Daytona en Spa van afgelopen jaar, beide tegen de 2 MB per stuk aan
In hoeverre ik er nog echts iets mee ga doen weet ik niet, maar als ik het wil dan kan het in ieder geval

Al met al 1128 officiele en onofficiele races in .json bestanden, samen goed voor zo'n 60 MB aan data.
Winnaars qua grootte zijn de 24h Road Warriors races op Daytona en Spa van afgelopen jaar, beide tegen de 2 MB per stuk aan
moest toch even twee keer kijken...
sorry dat ik er gister niet was, pedaaltjes nog niet binnen... liggen nu bij UPS servicepunt -_-
sorry dat ik er gister niet was, pedaaltjes nog niet binnen... liggen nu bij UPS servicepunt -_-
Hoe lang zou het onderhoud volgens verwachting duren?
laten we hopen dat ze het van de keer eens ruim genomen hebben. en dat ze eens eerder klaar zijn.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Obvious troll is obvious
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
SOONBruceLee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:57:
laten we hopen dat ze het van de keer eens ruim genomen hebben. en dat ze eens eerder klaar zijn.
Hier alvast een voorproefje van vanavond op de ring 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SwN86seWo2E]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SwN86seWo2E]
Nee juist niet. Ik ben met een beetje geluk 19:45 thuis. Als alles eerder online gaat weet ik niet of ik me aan de snelheid ga houden op weg naar huis, ongeacht de trajectcontrole.BruceLee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:57:
Wat is er mis met de traditie gewoontes?
Iedereen vol verwachting de hele avond F5-en, en dan lekker naar bed om te gaan slapen
Iedereen vol verwachting de hele avond F5-en, en dan lekker naar bed om te gaan slapen
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Inderdaad, site up 2h later dan gepland, vervolgens weer snel down zodra iedereen de nieuwe content wil aanschaffen, downloaden en uitproberen
Ik zou meer denken aan wat gt3 auto's en bv corvette en aston martin.....JoepW schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:59:
Nordschleife idee dan: MX-5, FGT, Ruf RWD, RUF C-spec, Radical ?
Meh, GT3 op de Ring is zo uitgekauwd imo ... maar ik zie het vanzelf wel
de GES auto's? alvast oeffenen voor later dit season
Je snapt dat de GES niet op de nordschleife rijdt hoop ik?
Ging er eigenlijk vanuit dat die nurburg race daarop zou zijn
zat me al te verheugen op de C-specs inhalen in all die esses
Ik twijfel nog of ik de norschleife wel wil kopen.. Van de ene kant is het een 'must have'. Van de andere kant vraag ik me af of die baan ooit gereden gaat worden in series waar ik in rij. Sprint series volgens mij niet. Misschien endurance, maar ik betwijfel of ik me ooit aan endurance ga wagen.
Of is dit een soort van godslastering wat ik nu zeg?
Of is dit een soort van godslastering wat ik nu zeg?
[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 08-12-2015 15:12 ]
Nee hoor, als je geen enorme fan bent van de baan zelf (dat ben je niet anders zou je er niet over nadenken) dan is het best logisch om die niet te kopen, want hij zal zeer zelden gebruikt worden inderdaad. Als je nog moet nadenken welke tracks je wel en niet wil kopen dan is de nordschleife geen goede keuze en kun je beter een populaire baan kopen.
Gewoon klikken en verder niet over nadenken 
Heb je alvast vroeg je kerstcadeau ..
Dat doe ik bij alle Iracing dingen, snel klikken, niet naar de prijs kijken en snel betalen.back2basic schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:35:
Gewoon klikken en verder niet over nadenken
Als je toch de prijs ziet, en gaat nadenken over wat je ondertussen betaald hebt, dan kun je beter gelijk 112 bellen dat je een hartaanval hebt
Maar inderdaad denk ik niet dat de norschleife vaak gebruikt gaat worden, misschien 1 season, en dan bedenkt iedereen dat het toch wel HEEUULL VEEUULL bochten zijn om te onthouden en het moeilijker is dan gedacht.
[ Voor 19% gewijzigd door themac1983 op 08-12-2015 15:46 ]
zucht ik faal
[ Voor 96% gewijzigd door themac1983 op 08-12-2015 15:44 ]
Faaledit 
Maar ik ken de baan eigenlijk niet. Dus ik weet niet of ik er fan van ben.. Ik heb hem een paar keer in GT4 gereden, maar het valt idd erg tegen.. Ik wil wel weten 'what the hype is all about'.
Als ik 6 tracks wil kopen zal het anders sebring in de plaats worden.. Al wordt die ook niet gereden in de skip barber, en dat is toch waar ik op wil focussen.
Maar sebring wordt wel gereden in BSS en IMSA.
Maar ik ken de baan eigenlijk niet. Dus ik weet niet of ik er fan van ben.. Ik heb hem een paar keer in GT4 gereden, maar het valt idd erg tegen.. Ik wil wel weten 'what the hype is all about'.
Als ik 6 tracks wil kopen zal het anders sebring in de plaats worden.. Al wordt die ook niet gereden in de skip barber, en dat is toch waar ik op wil focussen.
Maar sebring wordt wel gereden in BSS en IMSA.
[ Voor 100% gewijzigd door aicaramba op 08-12-2015 15:55 ]
Zal me niet verbazen als de nieuwe L49 word
Ze wilden de L49 in week 1 op de Nordschleife, hebben ze uiteindelijk maar verschoven naar week 2

L49 op de Nordschleife.. Hoe ga ik van SR A 3.5 naar D 1.5 in zo kort mogelijke tijd
Joep zou zeggen throttle controlArfman schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:01:
L49 op de Nordschleife.. Hoe ga ik van SR A 3.5 naar D 1.5 in zo kort mogelijke tijd
Verwijderd
Het duurt een tijdje tot je de baan kent, maar dan is het supervet om een foutloos rondje te rijden en je ronde na ronde binnen dezelfde seconde zit. Een andere wagen is dan niet zo'n probleem.aicaramba schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:45:
Faaledit
Kwa incjes denk ik dat de baan enorm kan meevallen en een flinke SR booster is.
Bron: http://www.iracing.com/nu...uals-highlight-new-build/In addition to the new content, the build’s new audio/visual package produces a range of realistic features such as engine backfires, flying tire “marbles” and sparks from “bottoming” cars.
Ik wil release notes
kan nog niks downloaden, dus het zal nog wel even duren.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
idd dit is de error :derx666 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:04:
kan nog niks downloaden, dus het zal nog wel even duren.
There was an error trying to find the correct file for you to upgrade this package. Please try again in an hour. If the problem persists please contact iRacing.com support. Web image components for the McLaren MP4-30
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 17:15 ]

wees gerust je hebt helemaal niks gedownload
dat bericht heb iedereen als hij nu probeert
lijkt net de echte auto, die komt de garage ook nauwlijks uitJoepW schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:15:
Ik kan een kapotte McLaren download..... HAHAHAHA
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
en ze zijn zelfs optimistisch dat die na een uurtje terug rijd-PassY- schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:28:
[...]
lijkt net de echte auto, die komt de garage ook nauwlijks uit
Duidelijk niet realistisch
Was alleen aan het proberen of het al kon, ik zag zelf ook wel snel genoeg dat het niks ging wordenBruceLee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:25:
wees gerust je hebt helemaal niks gedownloaddat bericht heb iedereen als hij nu probeert
Cube Nuroad Race (2022)
Ik ben aan 't downloaden. nog geen errors te zien en 1,4 gb.
op mn laptop wel al gedownload, maar mn racepc wil om een of andere onduidelijke reden niet opstarten. En dan is natuurlijk net het eten klaar, dus nu eerst eten, dan kijken waarom dat stom ding het niet doet... gloeiende...
Cube Nuroad Race (2022)
Ik ben er klaar voor, iemand al een setup voor straks ?
Failed to construct all updates -.-
Mijn iRacing laat het nogal afweten de laatste dag.
2e poging: Target dir D:\Iracing\failed pre-patch verification.
3 maal scheepsrecht
Mijn iRacing laat het nogal afweten de laatste dag.
2e poging: Target dir D:\Iracing\failed pre-patch verification.
3 maal scheepsrecht
[ Voor 34% gewijzigd door aicaramba op 08-12-2015 18:23 ]
Oval stuk er bij, zijn al foto's van geweest toch
yup nu download hij prima
Er was inderdaad eerder al een foto geplaatst bij de blog post, alleen is het niet duidelijk of deze ook beschikbaar wordt voor het publiek. Hopelijk wel.

311 KB lijkt me inderdaad wel heel weinig voor een update. De baan had eerder geen oval.

311 KB lijkt me inderdaad wel heel weinig voor een update. De baan had eerder geen oval.
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 08-12-2015 18:26 ]
Daar lijkt mij 311k weer te weinig voor. (lijkt me eerder een zon positie of grid positie update ofzo)NickThissen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:21:
[...]
Oval stuk er bij, zijn al foto's van geweest toch
Tenzij we de Oval altijd al hadden en hij nu "enabled" is geworden, dan past de download grootte wel denk ik.
How do you save a random generator ?
Misschien nieuwe baseline setups...
Cube Nuroad Race (2022)
Denk dat het prima kan. Zoveel data is een nep track natuurlijk niet, het zal vast gewoon een vlakke oval zijn (zonder bumps etc bedoel ik dan dus de resolutie zal stuk lager liggen dan normaal), en de textures zullen ook vast simpel en herhaaldelijk zijn.enchion schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:24:
[...]
Daar lijkt mij 311k weer te weinig voor. (lijkt me eerder een zon positie of grid positie update ofzo)
Tenzij we de Oval altijd al hadden en hij nu "enabled" is geworden, dan past de download grootte wel denk ik.
is het niet gewoon, texture X op plek Y. Lijkt me dat dat makkelijk in 311kb kan.
Of een DRS zone update?
Of een DRS zone update?
Wat een raar geluid maakt die auto als hij bij laag toeren accelereert. Een sputterend geluid. Is dat in het echt ook?
Ja.aicaramba schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:04:
[...]
Wat een raar geluid maakt die auto als hij bij laag toeren accelereert. Een sputterend geluid. Is dat in het echt ook?
Ik denk dat de McLaren weer in panne gevallen is:
https://www.facebook.com/iracing/posts/10153761142936085
https://www.facebook.com/iracing/posts/10153761142936085
Een late dus
Geen race dan doen? Gewoon F1 op GP track + Nordschleife met 5 auto's tegelijk hosten en maar zien wie waar zin in heeft?
ja lijkt me leuk
ik zeg skip, mx5 of ruf. de rest maakt me niet uit als het maar 1 van die is.
ik zeg skip, mx5 of ruf. de rest maakt me niet uit als het maar 1 van die is.
Nog een uurtje extra. Minstens.
https://twitter.com/iRacingMyers/status/674299549066874880
*netflix aanzetten doet*
*netflix aanzetten doet*
Nog maar ff een aflevering Suits kijkengtrNL schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:53:
Nog een uurtje extra. Minstens.
*netflix aanzetten doet*
Nja, het zal nog wel vaker downgaan vanavond denk ik
Mooi, nog een uurtje. Heb ik mooi de tijd om even een nieuwe slipring in mijn Accuforce te monteren.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als ze me (ons) nou even de McLaren template geven hebben we daar vanavond nog een Tweakers skin voor. Maar nee...
Sound shift zal ook een update moeten krijgen voor de MP4-30.
Uurtje, zal wel uitlopen, geen iRacing voor mij dus vanavond
- Check If Back Online >>
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| // ==UserScript== // @name iRacing Offline Checker // @namespace http://tampermonkey.net/ // @version 0.1 // @description try to take over the world! // @author You // @match http://members.iracing.com/updating/new/ // @grant none // ==/UserScript== $('meta').attr('http-equiv', 'refresh').attr('content', '60; url=/').appendTo('head'); |
Ik heb maar weer even aan iReverse gewerkt (dat vond ik een betere naam dan 'iRacing Reverse Lap Timer'
) en even ingebouwd dat hij ook je sector tijden opslaat. Zo kun je dus ook je optimal tijd zien, zowel session optimal als overall optimal
En daarnaast ook een "theoretical optimal" oftewel de snelste sectors van alle rondjes ooit (ook tussen verschillende rijders).
Nu de website nog en dan is het testen
Nu de website nog en dan is het testen
En waar zit de functionaliteit die je een email, whatsapp, sms, fax, post en twitter bericht stuurt zodra hij weer up is?Red Baron schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:31:
JavaScript:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 // ==UserScript== // @name iRacing Offline Checker // @namespace http://tampermonkey.net/ // @version 0.1 // @description try to take over the world! // @author You // @match http://members.iracing.com/updating/new/ // @grant none // ==/UserScript== $('meta').attr('http-equiv', 'refresh').attr('content', '60; url=/').appendTo('head');
Kan je de nurbugring pas downloaden zodra je hem gekocht heb?
@ Nick, hoe heb je ingebouwd dat je geen black flag krijgt?
Tracks wel ja, auto's kun je ook zonder te kopen downloaden (voor multiclass racen).Linc schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:35:
Kan je de nurbugring pas downloaden zodra je hem gekocht heb?
[ Voor 51% gewijzigd door gtrNL op 08-12-2015 21:37 ]
In offline test krijg je geen black flag.Joep Gelissen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:36:
Bij testing (solo) krijg je geen zwarte vlag.Joep Gelissen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:36:
net te laat.
[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 08-12-2015 21:37 ]
Zo en dan nu lekker een paar laps rijden
#soon
"We are still working to get the build out. Sorry for the delays"
Zucht
. het zal niet meer lukken vanavond zeker
Zucht

tuurlijk wel alleen iets later vanavond
of vannacht
Morgen weer een dag 
Wel jaloers op de VS die altijd pas na de build problemen van het werk komen en dan de hele avond de tijd krijgen
Wel jaloers op de VS die altijd pas na de build problemen van het werk komen en dan de hele avond de tijd krijgen
Dit topic is gesloten.