iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.752 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Week 13:
It’s December: nearly time to ring-in the New Year and 2016 Season 1. But before you break out those noise-makers, silly hats and the bubbly, there’s the little matter of Week 13. Yes, Week 13 is nearly upon us and even as the IndyCar Winter Series continues apace with the Dallara DW12 at Spa-Francorchamps, iRacers can take their pick from an unprecedented variety of official and unofficial series from December 8-14.

The official series offer a final chance for iRacers from Rookie to Class B to climb to the next rung on the license ladder in time for 2016 Season 1; not to mention an opportunity for iRacers of all stripes and license levels to enjoy some iRating- and Safety Rating-free sim racing.

iRacers can advance to the next license level in several official road and oval series. The 13th Week Street Stock series features 30 lap races on Charlotte’s Legends track as well as Lanier, Oxford Plains, South Boston and Thompson International Speedway while the 13th Week Mazda Cup consists of 20 lap races in the Mazda MX-5 at Charlotte (road), Lime Rock, Mazda Raceway Laguna Seca, Okayama (short and long) and Summit Point Raceway (full course and Jefferson reverse).

Street Stocks and MX-5 not your cups of tea? Not to worry. The 13th Week iAnalyze Truck Series will see the Chevrolet Silverados and Toyota Tundras running a different track each day of the week (Daytona 2011, Daytona 2007, Charlotte and Phoenix 2008) the 13th Week iAnalyze Ruf Cup – Fixed has the Ruf C-spec racing seven different road courses (Summit Point, Okayama, Lime Rock, Laguna Seca, Summit Point Jefferson, Charlotte and Okayama short) in as many days.

And speaking of “ringing-in” the new year, as you may have heard, iRacing will be releasing both the Nürburgring’s Nordschleife and GP-Strecke in the new build. So to help everyone learn their Flugplatz from their Pflanzgarden, once the new build is released we’ll be running the Nordschleife Tourist Hot Lap Competition once the new build is released. A solo, single lap qualifying for GT3 cars using the Nordschleife’s “Tourist Configuration,” you might call the Hot Lap Competition a Week 13+ Series as it is slated to run for six weeks, with 20 minute sessions starting every 10 minutes.

Safety Ratings and iRatings are in effect in all of these official series, offering competitors the opportunity to boost their license ratings before promotions for Season 1 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so.

The week’s unofficial competition features the Carburetor Cup at Talladega Superspeedway with the Gen6 Chevy SS, Ford Fusion and Toyota Camry, along with the Pick-Up Cup for the Silverado and Tundra at Phoenix International Raceway circa 2008, while road racers can tackle Mazda Raceway Laguna Seca with the 2011 Dallara in the Dallara Dash.

And that’s just for openers. Also on tap are the 13th Week Figure 8 with the VW Jetta TDi and Pontiac Solstice on the Figure 8 layout at Irwindale Speedway and, once the new build is out, the 13th Week Rumble in the Pines, featuring the Super Late Models in 40 lappers on our latest short track – Southern National Motorsport Park.

Last but surely not least, those hankering for the ultimate challenge will get their wish when the new build is released with the 13th Week iRacing McLaren F1 Winter Sprint. As the name suggests, the series will feature sim racing’s highest tech car in the form of the McLaren MP4-30 on the Nürburgring’s GP-Strecke.
Oftewel; weinig interessant behalve hot lap competitie op nordschleife en McLaren op GP van de ring.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Trading paints is bijna alle data kwijt:
http://www.tradingpaints.com/page/Outage

Oeps... Toch maar eens mijn eigen server backuppen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24

derx666

mecker ende blaet

oeps
Klinkt wel heel erg toevallig moet ik zeggen. Welke ISP formatteert er nou schijven van klanten? Zeker van 2 verschillende servers, als er maar 1 geupgrade wordt. Vind het maar een vaag verhaal.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdB77
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-04-2023
Nou vaag verhaal bij trading paints. Heb gelukkig nog een copy van mijn eigen paints. Een beetje IT'r doet dat ;). Brengt me dus bij de vraag. Wie beheerde de servers bij Tradingpaints? Geen IT'r. Wie gooit nu alle backups weg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd bizar en een amateur

[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 02-12-2015 09:01 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ze hadden zelfs nog gewaarschuwd dat ze niet aan de backup server mochten komen en 4 uur later was ook die leeg. Heel raar verhaal.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep, dankje voor de uitleg op Suzuka. Scheelde meteen 2 seconden ! Was leuk :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Wellicht werkte hij bij TP :(

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12308407_1550300631650003_9071160175415336988_n.jpg?oh=7014a577481225babeba5e9223d2b1eb&oe=56F00EF1

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
FIXED Ruf Cup :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Of ze moeten de setup aanpassen, want de huidige setup is gewoon een Q setup met extra fuel die het nog geen 4 ronde volhoud kwa banden.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Nou lekker dan. Kan ik (met een beetje pech) al mijn Showroom paints opnieuw gaan uploaden. Waren er maar 150 of zo.
Wat betreft al onze GoT skins, volgens mij staan ze allemaal op de GoT website en uiteraard heb ik ze ook allemaal.

*edit: jup, al mijn paints staan op 'pending recovery'. Afwachten dus.

[ Voor 13% gewijzigd door gtrNL op 02-12-2015 10:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik snap niet waarom ze ons niet gewoon een massa upload knop geven. Als iedereen zijn 10 GB aan paints upload dan hebben ze 95% van de server weer vol en up to date. Het is ook nog relatief simpel om aan de browser kant al te checken of een paint die je wil uploaden al bestaat en hem dan niet te uploaden als hij ouder is, dus je upload alleen de paints die ze nog niet hebben, en ze worden automatisch met id aan de goeie user gekoppeld. Zou binnen een uur gefixed kunnen zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-09 22:27
-PassY- schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:57:
[...]

FIXED Ruf Cup :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Of ze moeten de setup aanpassen, want de huidige setup is gewoon een Q setup met extra fuel die het nog geen 4 ronde volhoud kwa banden.
In welk opzicht heb jij zo extreem last van je banden als ik vragen mag? Ik heb dit gehele seizoen de races altijd prima kunnen volhouden, waarbij de lichter wordende auto en slijtende banden elkaar over het algemeen redelijk compenseerden. Nu weet ik dat 25 minuten races niet extreem lang zijn, maar 25 minuten rijden met ongeveer een 0,5 seconde verval in rondetijd lijkt me niet buitensporig.

iRacing Profiel | Simracing For Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dennis Douna schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:28:
[...]

In welk opzicht heb jij zo extreem last van je banden als ik vragen mag? Ik heb dit gehele seizoen de races altijd prima kunnen volhouden, waarbij de lichter wordende auto en slijtende banden elkaar over het algemeen redelijk compenseerden. Nu weet ik dat 25 minuten races niet extreem lang zijn, maar 25 minuten rijden met ongeveer een 0,5 seconde verval in rondetijd lijkt me niet buitensporig.
Het heeft denk ik wel veel met mijn rijstijl te maken.

Ik rem vrij laat, en diep de bocht in. Hierdoor belast ik mijn voorwielen al best. Aangezien de rembalans voor mijn gevoel te ver naar voren staat word het effect steeds erger en erger.

De temparatuur van de banden schiet echt om hoog zag ik bij mij.

De setup stuurt wel lekker de eerste paar rondes, maar daarna moet ik gewoon echt opletten en heel veel eerder remmen. Verlies niet veel tijd, maar leuk is anders :)

45m rijden met zo'n setup is niet te doen kwam ik ook al achter in het begin van het seizoen. Heb toen de camber flink verlaagd, rem balans naar achter gezet, en ik kan er mee rijden 45m lang :) Zonder al te veel terugval in tijden.
Probleem wat ik had, was dat de binnenkant van de band als een idioot sleet en warm werd. Buitenkant leek wel niet gebruikt, en het midden zat er een beetje tussen in.

Dus ik denk dat ik het probleem wel onder controlle kan krijgen als ik er echt tijd in ga steken, maar het grootste probleem voor mij is dat de rem balans niet aan te passen is. Dat zal denk ik al flink wat schelen. Blokkeerde gister ook best vaak een voorwiel waar ik normaal niet echt last van heb. En blokkeren is ook meer temparatuur :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
-PassY- schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:31:
[...]

Het heeft denk ik wel veel met mijn rijstijl te maken.

Ik rem vrij laat, en diep de bocht in. Hierdoor belast ik mijn voorwielen al best. Aangezien de rembalans voor mijn gevoel te ver naar voren staat word het effect steeds erger en erger.

De temparatuur van de banden schiet echt om hoog zag ik bij mij.

De setup stuurt wel lekker de eerste paar rondes, maar daarna moet ik gewoon echt opletten en heel veel eerder remmen. Verlies niet veel tijd, maar leuk is anders :)

45m rijden met zo'n setup is niet te doen kwam ik ook al achter in het begin van het seizoen. Heb toen de camber flink verlaagd, rem balans naar achter gezet, en ik kan er mee rijden 45m lang :) Zonder al te veel terugval in tijden.
Probleem wat ik had, was dat de binnenkant van de band als een idioot sleet en warm werd. Buitenkant leek wel niet gebruikt, en het midden zat er een beetje tussen in.

Dus ik denk dat ik het probleem wel onder controlle kan krijgen als ik er echt tijd in ga steken, maar het grootste probleem voor mij is dat de rem balans niet aan te passen is. Dat zal denk ik al flink wat schelen. Blokkeerde gister ook best vaak een voorwiel waar ik normaal niet echt last van heb. En blokkeren is ook meer temparatuur :)
Dit is wel een herkenbaar verhaal inderdaad. Ik heb mezelf dit seizoen ook echt moeten aanleren om enorm geconcentreerd te remmen, want blokkeren is absoluut funest. Nu is dat overigens een algemeen iets in iRacing voor mijn gevoel, want meerdere auto's verliezen alle grip bij licht blokkerende banden, dus weet ik niet per se of dat iets is wat aan de setup ligt.

Ik kan me echter wel voorstellen dat iets meer rembalans op de achterwielen enorm kan helpen om blokkeren te voorkomen, maar ik betwijfel of iedereen daar vrolijk van wordt :P Al is dat op zichzelf al een prima reden om het fixed setup principe te bekritiseren.

Voor mezelf moet ik alleen zeggen dat fixed setups me een stukje tijd schelen en ik het als verlengde van de 'cup-gedachte' wel leuk vindt dat iedereen met volledig gelijkwaardig materiaal aan de start verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dennis Douna schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:43:
[...]

Voor mezelf moet ik alleen zeggen dat fixed setups me een stukje tijd schelen en ik het als verlengde van de 'cup-gedachte' wel leuk vindt dat iedereen met volledig gelijkwaardig materiaal aan de start verschijnt.
Ik denk niet dat ze met een fixed rem balans in de Porsche Cup races rijden :)
Volgens mij is het zelfs ook zo, dat je kleine aanpassingen mag maken aan je ophanging/dampers, remmen en vleugel. Maar meer ook niet.

Ik zou er denk ik ook geen enkel probleem mee hebben als alles fixed zou zijn, behalve de rem balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
-PassY- schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:31:
[...]
Kijk eens naar je camber en caster, als dit bij mijn kart gebeurt dan staat ie op teveel camber. Probeer camber eens op 0 te zetten en kijk of dat helpt.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
SanderF1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:28:
[...]

Kijk eens naar je camber en caster, als dit bij mijn kart gebeurt dan staat ie op teveel camber. Probeer camber eens op 0 te zetten en kijk of dat helpt.
ik heb de camber al 1% minder (2,8 voor, 2,2 achter dacht ik), en sinds dien houden mijn banden het netjes de hele race vol :)

Camber op 0 lijtk me niet echt handig. Want te laag stuurt ook weer niet lekker in. in de CSpec is denk ik -2 wel de limiet.

/edit: Vanavond is er toch GNES practice? Kom ik eventjes langs :) Probeer Laguna Seca zo lang mogelijk uit te stellen O-) En dan mogen de GNES CSpeccers best mijn setup krijgen :D

[ Voor 14% gewijzigd door -PassY- op 02-12-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Met afstelling is het altijd handig om veranderingen iets extremer door te voeren om het effect duidelijk te krijgen, dan weet je meestal na een paar ronden of je in de goede hoek zoekt (0 is wel erg extreem idd), en dan met kleine stapjes naar de optimale setting. Warmteontwikkeling van de band moet je zo gelijk mogelijk over het oppervlak hebben.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
SanderF1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:50:
Met afstelling is het altijd handig om veranderingen iets extremer door te voeren om het effect duidelijk te krijgen, dan weet je meestal na een paar ronden of je in de goede hoek zoekt (0 is wel erg extreem idd), en dan met kleine stapjes naar de optimale setting. Warmteontwikkeling van de band moet je zo gelijk mogelijk over het oppervlak hebben.
Maak je geen zorgen ;) een setup in de CSpec is geen probleem voor mij hoor. En als het een andere auto is, dan pas ik gewoon het idee er achter toe. Zolang er maar geen downforce instellingen zijn weet ik mijn weg wel te vinden. En ja, als ik het even niet meer weet, dan doe ik wel eens iets extreems om het effect er van uit te vergroten zodat de keuze makkelijker word.

Zou me ook niet verbazen als het halve IMSA veld met of de baseline rijd, of de setup van Shane Norton, of iets van mij :p
En als mensen iets van hun zelf posten, is vaak de setup van Shane of van mij verbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Weet iemand of die renewal voor de helft van de prijs meerdere keren per jaar langs komt? Ben 4 - 5 maanden geleden mijn racerig gaan verbouwen en aangezien daar weer van alles tussendoor kwam geen meter meer gereden. Maar ja goede kans dat ik over een maandje weer zin/tijd heb en dan kost het weer de volle mep natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
als ik me niet vergis, is het maar 1x black friday in amerika.

Vaak hebben ze wel een actie tussen zoals 100 iracing dollars voor weinig. Maar 1x per jaar kan je goedkoop verlengen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Volgens mij was er in juni ook een renewel actie, ik heb namelijk toen al een jaar gekocht voor 50 dollar. Geen idee hoe vaak dat voorkomt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinoes schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:19:
Volgens mij was er in juni ook een renewel actie, ik heb namelijk toen al een jaar gekocht voor 50 dollar. Geen idee hoe vaak dat voorkomt.
Ja dit stond mij ook al bij, wist niet meer precies wanneer het was maar toen had ik inderdaad ook die deal gedaan... Daarom twijfel ik nu of ik 'm moet nemen :) Straks is t er volgend jaar niet opnieuw rond juni en dan gaat het dus meer kosten.

Nog 2 dagen besluittijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Volgens mij is de zomer-aanbieding een recente ontwikkeling. Of die er volgend jaar is, geen idee. Black Friday is er altijd*. Dus tenzij je het niet kan missen zou ik zeker nu verlengen. Dan kom je iig tot volgend jaar Black Friday.

*in het verleden behaalde bla bla bla

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
Heusinkveld dagje achter de rug.....

Zo en nu sleutelen en afstellen ;)
Review en verslag van de ontvangst volgt nog wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
JoepW schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:12:
offtopic:
Heusinkveld dagje achter de rug.....

Zo en nu sleutelen en afstellen ;)
Review en verslag van de ontvangst volgt nog wel....
Nice :) Heb je curved pedals? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pro's goed genoeg ;)
Maar Obutto & Heusinkveld = een hoop gepiel :(
Hoop dat ik vanavond kan rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Targa Virginia en de GoT season finale vallen samen :'(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

wat was nu ook weer de code voor een goedkoper abbo op iracing..? wil ff denk weer een jaar aanschaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:13:
Targa Virginia en de GoT season finale vallen samen :'(
Tja... het is niet anders. Kan er niets aan doen. Snap ook niet waarom dit nou opeens zo is.
Nickrsd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:13:
wat was nu ook weer de code voor een goedkoper abbo op iracing..? wil ff denk weer een jaar aanschaffen
PR-49BFACTIVE2015
Pedalen zitten er in.... Dat wordt wennen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 02-12-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
JoepW schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:28:
[...]

Tja... het is niet anders. Kan er niets aan doen. Snap ook niet waarom dit nou opeens zo is.
Omdat de Targa 1 week vroeger is vergeleken met vorige jaren. Jacob vond 20 december te vroeg bij de feestdagen liggen en dan was er ook NEO. Het is gewoon omdat alles bij elkaar komt. Spijtig, maar ik ben al ingeschreven voor de GoT finale, dusja.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
In an effort to continue to improve the performance of our website we will be doing some data house cleaning. We will be archiving race results from everything prior to 2013 next week during the build deployment. Going forward we will have a rolling three year window for this data and will archive data outside of that window after each season.

With the archiving, drivers will still be able to go all the way back in their history to see the overall results of a given event. Since we have chosen a 3-year window to start with, then prior to 2013, drill downs to lap charts and lap times will no longer be available (the page will be blank). In addition, hovering over the results link of a given session will only show the split that the selected driver was in. It won’t show all splits for the event.

Your overall statistics will still remain the same.

Thanks,

Steve
Bron: http://members.iracing.co...list/3343836.page#9399902

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

jammer, maar ik krijg het weer niet voor elkaar om mn iracing abbo te renewen met een paypal account., elke keer vraagt hij om een CC, en dat heb ik niet..

het is me meerdere malen gelukt om mn account te activeren met paypal. maar nu niet:(
ik probeer het gewoon via de iracing site, sign in.. en dan renew.. maar het lukt me niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Door het trading paints "drama", heb ik besloten wat ik op de nummerplaten wil :)

Afbeeldingslocatie: https://bhdnoa.dm2302.livefilestore.com/y3pDKsjQi3w3420D6q6ggFDjykSSo8YTWpN_GXIf0_oX3Tse6S9pLc7gXisd86khhULjxbonO9yvOjodm_7p85izG8u__DlYtyXQL5NMkuN73bOsX1UDHQAFbGM9p5plHRlmlk19UHF4DrpCFWGzQBTbw/Newskin.png?psid=1

Lekker orgineel :+ Maar lekker herkenbaar :D

[ Voor 60% gewijzigd door -PassY- op 02-12-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

Fuelke

Forza Ferrari

- Oeps -

[ Voor 96% gewijzigd door Fuelke op 02-12-2015 20:00 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Nickrsd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:47:
jammer, maar ik krijg het weer niet voor elkaar om mn iracing abbo te renewen met een paypal account., elke keer vraagt hij om een CC, en dat heb ik niet..

het is me meerdere malen gelukt om mn account te activeren met paypal. maar nu niet:(
ik probeer het gewoon via de iracing site, sign in.. en dan renew.. maar het lukt me niet :(
Kzat met hetzelfde probleem. Via een omweg dan maar gedaan: via paypal kan je iracing dollars aankopen. En met deze iracing dollars kon ik dan wel mijn abo vernieuwen -.-

Geen idee of deze weg duurder of goedkoper is dan rechtreeks via paypal? -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

het is gelukt met betalen via paypal.. ik heb mijn iban nummer gekoppeld aan mn paypal account, en daarna lukte het wel ineens.. Dus los geld erop storten lukt niet, koppelen aan je geldig bankrekening lukte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij een probleem ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Misschien willen jullie (3) een link naar je iracing profiel in je handtekening zetten?
Hier is de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
De eerste bewegende beelden van de McLaren MP4-30 in iRacing:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat is niet eens de moeite waard om Fraps voor op te starten, wat is dat voor flauw filmpje :p

Ziet er wel goed uit overigens maar doe dan niks haha :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:41
Joep Gelissen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:14:
De eerste bewegende beelden van de McLaren MP4-30 in iRacing:

[video]
Package deal plus goedkope renew, kom er maar in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:06
Heb de iRacing Twitter contest gewonnen haha :)

Gratis Nurburgring Nordschleife voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:06
Gefeliciteerd :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

glnk schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:15:
Heb de iRacing Twitter contest gewonnen haha :)

Gratis Nurburgring Nordschleife voor mij.
Contest ?

Maar gefeli iig :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar verlengd! :D Account Expires On: 2017-08-05... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
Eerste indruk van mijn nieuwe pedalen: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:46

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:14:
Toch maar verlengd! :D Account Expires On: 2017-08-05... :)
Hier ook nog even gedaan :)
Account Expires On: 2017-10-01
Volgend seizoen de RUF-cup rijden denk ik :) Lijkt me goede opstap na een redelijk succesvol seizoen Touring Cup in de Jetta TDI :) (sta nu 5e in div5, met een beetje geluk kan een 4e positie er nog inzitten komende week)

[ Voor 10% gewijzigd door ThunderNet op 03-12-2015 11:28 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
JoepW schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:14:
offtopic:
Mooi dat ze passen op een obutto. Als mijn v2's het ooit laten afweten, worden die de vervanger :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ben ik nou de enige statshoer die deze plannen van iRacing een echt een zwakte bod vind?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3343836.page

Bij zo'n forum purge eerder kan ik me nog iets voorstellen, maar dat je echt een integraal onderdeel van de hele service zo door de shredder gooit is iets wat ik niet begrijp. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ja, ik vond het ook wat jammer.. Niet dat ik al zulke oude resultaten heb, maar ik kan me indenken dat je nog wel een terug wil kijken naar het begin van je 'carriere'.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:41:
Ben ik nou de enige statshoer die deze plannen van iRacing een echt een zwakte bod vind?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3343836.page

Bij zo'n forum purge eerder kan ik me nog iets voorstellen, maar dat je echt een integraal onderdeel van de hele service zo door de shredder gooit is iets wat ik niet begrijp. :(
Zwaktebod ja, maar die data wordt nauwlijks gebruikt en waarschijnlijk wordt de omgeving om alles aan te kunnen blijven bieden een beetje duur.

Dan liever inscopen en budget vrijmaken voor doorontwikkelen van de simulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ook lekker last-minute die aankondiging, minder dan een week voor dat het echt gebeurt.
Als ik de tijd vind ga ik nog even zorgen dat ik in ieder geval de lapchart data van m'n eigen races allemaal ga downloaden.
Voor zover ik het goed lees blijven de gewone race result pagina's nog wel beschikbaaar.

Die lapchart json data kan je overigens verkrijgen middels deze link (maar dan dus met de juiste subessionid per race)
http://members.iracing.co...id=15161580&carclassid=-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:48:
[...]

Zwaktebod ja, maar die data wordt nauwlijks gebruikt en waarschijnlijk wordt de omgeving om alles aan te kunnen blijven bieden een beetje duur.

Dan liever inscopen en budget vrijmaken voor doorontwikkelen van de simulatie.
Purgen van de live omgeving kan ik me voorstellen. Het scheelt gewoon snelheid en opslagruimte.
Maar waarom stoppen ze de gepurgte data niet in een archive database die je apart kan benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:21
Nee hoor, ik vond het zelfs te weinig stats en heb een paar jaar geleden "gelukkig" de moeite genomen om al mijn racestats in Excel te zetten. Na iedere race alleen even een minuutje de tijd nemen om aan te vullen (handmatig, iemand die handig is had dat vast automatisch kunnen maken :+ )
Zo heb ik overzichtjes van bijvoorbeeld het aantal gereden races per auto/circuit/layout, aantal overwinningen, gem. incs per auto/circuit etc maar ook het aantal racekilometers per auto/circuit.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vraag me af waarom er pas 8 mensen van GoT ingeschreven zijn voor onze seizoens finale (inclusief mijzelf)? Erg jammer dat er zo weinig interesse is.. of zijn er nog plannen om in te schrijven?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb zowel de auto's als de track niet.. Dan gaat dat niet lukken. Ook heb ik altijd nog het idee dat ik 'niet goed genoeg ben' en daarom jullie ervaring verpest.. En ik heb altijd wat moeite om me op specifieke tijden/dagen te binden. Helemaal in het weekend, grote kans dat ik niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik had nog wel een Racing Lions, Radicals of SFH team verwacht eerlijk gezegd.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:12:
En nog een aantal gelegenheidsteams ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:46:
Ik vraag me af waarom er pas 8 mensen van GoT ingeschreven zijn voor onze seizoens finale (inclusief mijzelf)? Erg jammer dat er zo weinig interesse is.. of zijn er nog plannen om in te schrijven?
Prachtig evenement, leuke auto's, goede track, niks mis mee. Ik kan echter niet zoveel tijd vrijmaken in het weekend, en al helemaal niet op de tijden dat de finale is, helaas. Volgend jaar beter hoop ik.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
JoepW schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:14:
offtopic:
Nice. Daar ga je meer plezier van hebben dan de Fanatec meuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
aicaramba schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:57:
Ook heb ik altijd nog het idee dat ik 'niet goed genoeg ben' en daarom jullie ervaring verpest..
Juist niet :)

Bij genoeg inschrijvingen, zijn er altijd genoeg andere met de zelfde snelheid. En ik denk dat er altijd wel iemand is die even wil helpen, zolang het maar even gevraagd word denk ik. Aan de rook wolken kan men niet ruiken dat er hulp verwacht word :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Elke week posten ze een screenshot van de Nordschleife op Twitter en dan krijgt degene die het eerst de bochtennaam retweet een gratis iRacing Nurburgring Nordschleife :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ahh check, die heb ik gemist. Nice one iig. Scheelt weer een paar euro :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:28

Niellie41

[object Object]

Maintenance van 8 uur(!) komende dinsdag.
All iRacing.com services will be coming down for maintenance and the deployment of the 2016 Season 1 update.

This maintenance will affect all iRacing.com regions and members will be unable host or join sessions during the downtime. Also, both iRacing.com commercial services and the iRacing.com forums will be unavailable for at least a portion of the maintenance window.

We'll be accelerating into the 2016 Season with some exciting new content and updates; we hope you enjoy the ride!

iRacing.com Downtime Schedule:
CET
Tuesday 2015-12-08 0800 Hosted Sessions Unavailable*
Tuesday 2015-12-08 1100 Service Unavailable
Tuesday 2015-12-08 2000 Service Restored

All times are subject to change.

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

* Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

Grote build, veel files die gepusht moeten worden en mogelijk ook meer backend changes (meen ik ergens gelezen te hebben op het forum).

CET = onze tijd op dit moment toch? Dus "officieel" om 8 uur 's avonds weer racen? :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als het tot zo laat is denk ik dat we maar niks "officieels" moeten hosten maar gewoon maar zien op het moment dat alles weer werkt. De dag erna dan maar een raceje hosten ofzo. McLaren op GP ring, of V8 op Nordschleife? :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja ik heb de tijd omgerekend van UTC/GMT naar onze tijd. :)

Ik ben ook heel benieuwd naar de andere updates, zoals het geluid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NES combo en A4.0 requirement waren voor ons reden om 'm dit keer te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
A4.0 requirement??? :?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR, om de race zonder punten straf door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
Ik zit tijdens die race in Engeland en mijn rig meeslepen wordt me wat te duur.

Daarnaast denk ik dat voor veel mensen de manier waarop met incs wordt omgegaan ook niet echt helpt inderdaad. De manier waarop incs worden uitgedeeld in iRacing is verre van geavanceerd. Voor official races via iracing doet het z'n ding, maar ik denk dat leagues er niet te veel naar moeten kijken. Jullie hebben de fantastische luxe van een live steward groep en ik denk dat daar juist op dit soort vlakken een mooi concurrentievoordeel ten opzichte van andere leagues valt te halen.

En wie weet is het met een knappe kop mogelijk om incs automatisch te vergelijken met eventuele tijdswinst in een bochtencombinatie, zodat het systeem wat intelligenter en nuttiger wordt :)

Overigens valt het te prijzen dat jullie tot een duidelijk besluit zijn gekomen voor deze gevoelige kwestie, want iedereen weet exact waar ze aan toe zijn tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Dat systeem van strafpunten voor inc's werd al eens toegepast in een vorige, soortgelijke teamrace met de C6R, RUF GT3 en RUF C-Spec op Sebring, en dat werkte perfect. Het geeft gewoon een extra dimensie aan het team aspect waarbij het tegelijk als een soort buffer werkt. Je wilt namelijk niet het teamlid zijn dat door een contact je team de overwinning kost.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
De road qualy gaat op de schop:
Attached is the 2016 Season 1 Schedule. This schedule is going to be a pretty dramatic change from how we have done things previously because all series will now use a standard qualifying procedure.

Oval series will now have a solo 2 minute warm up followed by a 5 minute qual session in which you can do up to 2 timed laps. This will be attached to each race session so qualifying times will be specific to each race.

Road series will now have a solo 2 minute warm up followed by a 7 minute qual session in which you can do up to 2 timed laps. This will be attached to each race session so qualifying times will be specific to each race. The only unique scenario will be for the handful of series that will run the Nordschleife in a race week. These series will have a stand alone 20 minute solo qual session in which you can run one lap. These qual laps WILL carry over for the entire week like they have traditionally done.

All series will run dynamic weather now except for fixed setup series which will run the default weather.

One other item to note is that the Williams FW31 will be "retired" from the Class A iRacing Grand Prix Series and will be replaced with the new McLaren MP4-30.

Steve
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3344120.page

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
* open schedule
* Ctrl+F
* "Nurbu"
* 18 zoekresultaten

Waarvan 6 ook echt de Nordschleife gaan rijden zo te zien. Praktisch elke road serie komt wel een keer op de Nürburgring dit seizoen.
Alleen geen officiële VLN-like serie, stiekem wel jammer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 18-09 16:12
Iracing kan wel opnieuw beginnen met scannen. :p

https://facebook.com/stor...&id=445535095453&__tn__=C

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
Een erg mooie verbetering wat mij betreft! In de Skip vond ik het al goed en vooral eerlijk werken. Wat mij betreft voegt het een stukje spanning toe, omdat je slechts twee ronden de tijd hebt om 'het perfecte rondje' te rijden. In het oude systeem had je eigenlijk een onbeperkt aantal pogingen, wat een oneerlijk voordeel gaf aan mensen die enorm veel tijd aan het rijden kunnen besteden. Ik merkte bij mezelf ook dat je, als je om het kampioenschap strijdt, toch een bepaalde drang voelt om 'nog maar een poging te doen', in de hoop dat je na genoeg pogingen uiteindelijk een keer het onmogelijke rondje rijdt en het voordeel op de grid kan pakken.

Wat ook positief is, is dat de mensen die zonder kwalificatietijd aan de start verschijnen, wat er vooral in het begin van de week altijd best veel zijn, nu in ieder geval netjes op volgorde van snelheid worden geplaatst. Dat scheelt weer bizarre inhaalraces en overmoedige rijders op de baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb zelf op dit moment niet de tijd en motivatie voor om aan zo'n event mee te doen, naast NES en afstuderen. Deze dingen nemen al veel tijd in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
IMSA series naar Lime rock -O-

2x 90m races *O*

Indy road course -O-

Mid-Ohio, Twin ring *O*

3x free track. Geen idee wat voor volk dat gaat aantrekken :+

Eerst maar eens dit seizoen afmaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Southern National Motorsports Park
Is dit een nieuwe oval? Of een herdoopte?

Het is er aan te zien dat het een tijdelijk schema is ... B Class Road begint met een complete blanco pagina. Wat zijn trouwens de percentages bij sommige auto's in het raceschema ?
Week 1 (2015-12-15) Circuit Park Zandvoort - Grand Prix Dynamic weather, Qual attached,
Rolling start, Local enforced cautions.
MP4: 46%
R12T: 46%
BMWZ: 46%
FGT3: 46%
40 mins

[ Voor 67% gewijzigd door Fuelke op 03-12-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb in de skip barber op spa nog geen geluk. 2 races, 2 teleurstellingen. 2x in de top split, de 1e keer maakte ik zelf een fout en was ik wat te ongeduldig.

Nu maakte iemand voor mij een fout die recht voor me op de baan kwam.. Grr.
Mijn auto was trouwens nog perfect. Niets verbogen, niet minder snelheid en toch kreeg ik de melding dat ik de pit in moest.

[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 03-12-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Fuelke schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:41:
[...]

Is dit een nieuwe oval? Of een herdoopte?

Het is er aan te zien dat het een tijdelijk schema is ... B Class Road begint met een complete blanco pagina. Wat zijn trouwens de percentages bij sommige auto's in het raceschema ?

[...]
Ik vermoed het maximale brandstof percentage.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
-PassY- schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:11:
IMSA series naar Lime rock -O-

2x 90m races *O*

Indy road course -O-

Mid-Ohio, Twin ring *O*

3x free track. Geen idee wat voor volk dat gaat aantrekken :+

Eerst maar eens dit seizoen afmaken :p
Komt door die nieuwe rotatie van tracks wat Kyle Bernie uitgedacht heeft, na input van ongeveer 10 anderen (waaronder mezelf).

Lime Rock komt normaal in S3 opnieuw voor, Mid Ohio in S4 opnieuw, Twin Ring is de enige keer dit jaar, dus geniet er maar van :-)

Voor het overzicht: http://members.iracing.co.../100/3337840.page#9358729 Een groen vakje betekent dat het circuit in dat seizoen gebruikt wordt.

Ik kijk zelf nog het meeste uit naar Sebring Night >:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Gaan er vandaag wel nog tweakers de late model race rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

aicaramba schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:52:
Gaan er vandaag wel nog tweakers de late model race rijden?
Ik ben verhinderd vandaag, en voor die van 19h15 dacht ik er pas aan om 19h16 :(

Ik was wel van plan om morgen die van 19h15 & 21h15 mee te nemen.

De titel in Divisie 8 zal er niet meer inzitten vrees ik, daarvoor moet ik nu opeens 28 punten gaan goed maken en dus ergens 67 punten zien te score in een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Meh.. Race was geen succes.. Ik werd in ronde 2 van achter aangetikt.. Inhaalrace vanaf achteraan, uiteindelijk 7e geworden.

Edit: De 4$ van mijn 8e late model race is niet toegekend. Kan daar even overheen gaan? De race staat al wel in het overzicht van mijn afgelopen races.

[ Voor 38% gewijzigd door aicaramba op 03-12-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL

Dat ziet er erg goed uit moet ik zeggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben benieuwd.. De knopjes op mn stuur zitten al vol. Extra knoppen voor ERS, DRS en het vrijlaten van de remenergie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Volgens mij alleen voor de DRS. De rest gaat 'automatisch' op basis van geselecteerde modus en set-up. Dus daar ga je het mee redden via de F*-menu's.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Erg gaaf.. Zin in!

Maar dat geluidje bij het remmen ben ik nu al zat, haha! Heb ik in onboard camera's nooit gehoord eigenlijk...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik ben ook benieuwd naar ERS en wat je er van merkt. Zal ook wel wennen zijn om met 8 versnellingen voorruit te rijden :p

Zit er nu aan te denken om spa erbij te kopen als f1 circuit. Nurburgring rijden ze toch voorlopig niet ben ik bang.

[ Voor 33% gewijzigd door Schuey op 04-12-2015 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
aicaramba schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:38:
De 4$ van mijn 8e late model race is niet toegekend. Kan daar even overheen gaan? De race staat al wel in het overzicht van mijn afgelopen races.
Dit duurt inderdaad altijd langer voordat het wordt ge-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ah kak vond een mooie code, 3 maanden voor $15 maar hij werkt niet.. ;(
Even geduld hebben dan maar tot volgende week, wie weet of ze stunten.

Qua rijden zullen races er voorlopig niet in zitten met de nieuwe auto, ben namelijk nog D of hooguit C license volgens mij :+

[ Voor 66% gewijzigd door Schuey op 04-12-2015 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
deRidder schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:16:
[...]

Dit duurt inderdaad altijd langer voordat het wordt ge-update.
Het is idd al bijgeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:49:
[...]

SR, om de race zonder punten straf door te komen.
Dat hebben we altijd gedaan. Is toch niks nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
NickThissen schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:11:
Maar dat geluidje bij het remmen ben ik nu al zat, haha! Heb ik in onboard camera's nooit gehoord eigenlijk...
In deze onboard hoor ik iets wat daar op lijkt:

https://youtu.be/HdbEL2lcF8A

[ Voor 3% gewijzigd door JoepG24 op 04-12-2015 09:04 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtrNL schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:26:
[video]

Dat ziet er erg goed uit moet ik zeggen.
ik mis alleen het turbo geluidje nog :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik mis een klapstoeltje ergens bevestigt aan de auto om te zonnen naast de baan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel gaaf.. Zou ook wel gaaf zijn als ze bandenstrategie zouden implementeren (op compound).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2015 10:23 ]

Pagina: 1 ... 114 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.