Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.056 views

Onderwerpen

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tof, heb ik ook even gedaan. Moet zeggen dat ik meer ga focussen op betere posities i.p.v. rijden voor SR. Ik was daar een beetje in doorgeslagen door vaak achterin te starten en een race uit te rijden zonder crashes. Mijn iRating is geen 1500, maar minder. Mocht dat echt een harde eis zijn, zal ik later opnieuw proberen te joinen. :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Maar JP, die IR eis van 1500 is enkel voor mensen die lid willen worden van onze league maar geen band hebben met GoT.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wil mijn lidmaatschap weer is re-newen, zijn er nog leuke acties ? soms is het voor de helft van de prijs.

Verwijderd

Nickrsd schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:09:
ik wil mijn lidmaatschap weer is re-newen, zijn er nog leuke acties ? soms is het voor de helft van de prijs.
Volgens mij is die actie eind vd maand.

• Nickrsd

Nickrsd

dan wacht ik geduldig af. sluit ik meteen weer voor een jaar af.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nickrsd schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:48:
27 November is het weer Black Friday in de USA, rond die tijd zullen er weer acties zijn.

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Fuelke schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:35:
Maar JP, die IR eis van 1500 is enkel voor mensen die lid willen worden van onze league maar geen band hebben met GoT.
Ah, duidelijk. :) Thanks!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:19

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou gisteravond was niet echt een succesvol avondje voor mij. Ik had me echt verheugd op de de combi, maar met 2x (in beide heats) een fikse slow down in de chicane drukte mijn pret behoorlijk. Ik had snelheid lekker te pakken en heb me in de eerste heat nog redelijk teruggevochten, maar in de 2de heat ben ik er uit frustratie mee gestopt na de slow down... Jammer. Maar volgens mij hebben een aantal rijders zeker veel fun en een close race gehad. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Gisteren tijdens de practice had ik er niet zo veel vertrouwen in met de MX5 door de chicane. Maar toen ik eenmaal besloten had toch maar terug te schakelen naar de 2 ging het weer een stuk beter. Qualify ging goed. Ik mocht starten op de 3e plaats.

1e race kreeg ik al gelijk een plekje kado doordat Marco de auto niet in de versnelling kreeg. Joep had wel een goede start en zat vlak op mijn bumper. In de chicane had ik geluk want zowel Paul (die voor mij reed) en Joep hadden een slow down. Dus reed ik na de 1e ronde al op P1. Dirk zat nog wel redelijk dicht bij mij in de buurt. De rest van de race eigenlijk in gevecht geweest met Dirk. Jos zat er ook nog dichtbij. Zelf nog 1 keer een slow down gepakt in de chicane en daardoor kon Dirk er langs. Later hem weer kunnen pakken toen hij een fout maakte in de laatste bocht.

Video van race 1:

2e race mocht ik dus helemaal achteraan starten vanwege reversed grid. Ik maakte al gelijk een fout toen de vlag op groen ging. Ik schakelde nog even terug naar de 1 en toen stond de auto zowat stil :D

Dat maakte niet zoveel uit want na 2 bochten zat ik er weer vlak achter omdat iedereen nog 2 wide door de bochten aan het gaan was :P

Langzaam opgeklommen naar p3 achter Paul en Nick. Nick maakte een foutje in de chicane en daardoor konden Paul en ik er allebei langs. Even later krijgt Paul ook een slow down en rij ik weer op P1. Helaas ging mijn beeld toen weer gek doen.

Doordat ik bezig was mijn relative scherm uit te zetten zodat ik weer wat meer kon zien, miste ik turn 1. Nick en Paul mij weer voorbij. Daarna probeerde Paul Nick in de chicane in te halen wat hun allebei tijd koste en zo kon ik er tussen kruipen. Ik ging nu samen met Nick 2 wide op de laatste bocht af. Paul dacht dat kan ook best 3 wide dus die zette zijn neus er nog even tussen aan de binnenkant, hierdoor spinnen wij beide... beetje jammer, maar goed. Gelukkig geen schade dus weer verder gereden.

Ik reed nu op P6 geloof ik, eerst een plekje kado gehad doordat iemand van de baan spinde voor mij. Uiteindelijk nog redelijk dicht ingelopen op Paul en Robbert. De laatste ronde kreeg Paul het weer voor elkaar om Robbert en zichzelf de baan af te rijden. Uiteindelijk toch nog 3e geworden.

Was leuk racen, jammer van die spin die niet echt nodig was.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Mijn 1ste race was best leuk. Reed wel redelijk achteraan omdat ik die chicane maar niet lekker onder controlle kreeg :+ Maar wel lekker mijn rondjes gereden.

Nog even met Joep lopen vechten, maar na 2-3 rondes ofzo (of 1, geen idee meer) maak ik een mooie 180 in de chicane. Net uit de vangrail gehouden, en Joep net langs me heen :D

2de race ging redelijk. Lag zelfs even 1ste, maar na 3-4 ronde gespinned (chicane of laatste bocht, weet het echt niet meer), en vond het toen wel mooi geweest.

Maar 3wide de chicane in gaan, is geen goed idee :D Met Eric en Paul links van me toch maar even van het gas. Had geen zin om met zijn 3-en door die bottleneck te moeten rijden :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
-PassY- schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:12:
Maar 3wide de chicane in gaan, is geen goed idee :D Met Eric en Paul links van me toch maar even van het gas. Had geen zin om met zijn 3-en door die bottleneck te moeten rijden :p
Ja, dat was wel gaaf....vooral in het midden was het krapjes; mooi spelletje chicken ;) Helaas vergeten de replay op te slaan :'(

iRacing Profiel

• -PassY-
Ericjooo schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:34:
[...]

Ja, dat was wel gaaf....vooral in het midden was het krapjes; mooi spelletje chicken ;) Helaas vergeten de replay op te slaan :'(
Die moet ik wel hebben. Zal eens kijken of ik fraps weer aan de praat kan krijgen

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39
Ik wilde gisteren eigenlijk ook mee doen, maar ik kwam er achter dat ik de komende dagen niet thuis zal zijn. Dus ik heb besloten om met de RUF C-spec te oefenen. Ik wil daar deze week eigenlijk 2 races rijden (voor mijn B-license) en ook nog een skip barber race (Om 8 weken racen te halen).

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 03-11-2015 14:26 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Race 1, vrij makkelijk de eerste ronde op P2 kunnen komen achter Bas aan. Iets later kreeg hij de slowdown waardoor ik er voorbij kon steken. Helaas maakte ik later zelf een foutje met de laatste bocht waardoor ik weer op P2 terugviel, daarmee ook uitgereden. Leuk race Bas!!

Dan Race 2, bijna achteraan gestart en eerst langzaam het veld een beetje doorgeworsteld. Uiteindelijk weer op P3 terechtgekomen...

Quote JoepW: "Daar gaat iemand vanavond nog zijn motor mee opblazen die eerste bocht".

Dat was ik dus :+, 1.40 tow en daarna dus 2 laps down, nog even bij Paul op de bumper gehangen, en de race uitgereden...

Wel vermakelijk, weer een paar keer goed hardop gelachen gisteren :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:21
Het was niet m'n beste avond gisteren.

R1: Op het eind van de Q sessie deed ik nog ff een "normaal" rondje op Limerock zonder de chicane mee te pakken voor de grap. Vervolgens denk ik nog in de eerste ronde van de race dat ik nu natuurlijk wel de chicane mee moet pakken, maar ga alsnog te hard die heuvel op waardoor ik die chicane behoorlijk afsnijd en een slowdown kreeg.
Hierdoor raakte ik uiteraard een hoop posities kwijt, maar was weer onderweg naar voren tot op een gegeven moment de achterkant begon te glijden in de laatste bocht. Ik dacht dat ik het nog wel onder controle had, maar uiteraard zwiepte de auto even later compleet de andere kant op en ging ik hard de muur in.
Helaas kon Patrick me niet meer ontwijken en was zijn auto ook total-loss, sorry daarvoor.

R2: Van p5 starten was niet al te lastig en al redelijk snel had ik p1 weer te pakken. Na dat ik en andere weer de nodige slow downs hadden en van positie gewisseld waren reed ik op de 2e plek achter Nick en voor Bas. Ik had een snelle lijn door de chicane te pakken waar Nick net te wijd ging en wat langzamer eruit kwam. Ik zat er links naast, maar we maakten een licht contact waarop Nick een onbalans kreeg. Hierdoor kon Bas er langs en ging hij samen met Nick 2-wide door de een-na-laatste bocht. Ze waren hierdoor iets langzamer en ik liep weer in en nam een kijkje aan de binnenkant richting de laatste bocht.
Ik hoopte op wat ruimte en daarmee wellicht een inhaal mogelijkheid op het rechte stuk richting T1, maar de deur ging dicht met een spin van Bas en mij als gevolg.

Na Bas weer voorgelaten te hebben de race weer vervolgd en even later kon ik er alsnog langs toen hij wijd ging in T1 waarop de jacht op Robbert ingezet kon worden.
Met nog 5 ronden te gaan zaten we op z'n staart, maar inhalen bleek vrij lastig.
In de laatste bocht toch nog maar eens alles op alles zetten en ik kwam er naast aan de buitenkant in T3 maar ik kon daar niet genoeg snelheid vast houden.
Tot m'n verbazing ging Robbert op de exit behoorlijk naar links om T4 aan te snijden waardoor er ineens weer een gat ontstond waarin ik dook. Echter zo snel als dat ontstond verdween het ook weer en was er weer een contact en wat positie verlies.

Al met al geen al te beste avond waarin ik achteraf gezien wellicht iets wat te agressief en optimistisch bezig was.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• -PassY-
ik reed al achter je, en ik dacht nog: "daar gaat ie, daar gaat ie, daar gaat ie, gaat ie nog? JA"

om vervolgens in race 2 de rollen om te draaien :p

• Red Baron
Voor degenen die nog hun oval rating wat kunstmatig van een boost willen voorzien, de Advanced Legends is deze week op Limerock.
Heb verder niet echt naar de setup gekeken ofzo, maar rijd tot dusver rond met de iracing road setup, maar met 145 kpa (21 psi) en 8 liter.

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Red Baron schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:12:
Voor degenen die nog hun oval rating wat kunstmatig van een boost willen voorzien, de Advanced Legends is deze week op Limerock.
Heb verder niet echt naar de setup gekeken ofzo, maar rijd tot dusver rond met de iracing road setup, maar met 145 kpa (21 psi) en 8 liter.
Bedankt voor de tip!

Afgelopen week de hele week Skip Barber training op Oulton Park gedaan om daar deze week een aantal goede resultaten neer te zetten. Ik vond dat ik wel redelijk de snelheid te pakken had. Net een practice gedaan ben ik nog een seconde te langzaam :X

Nouja nog meer rijden dus.

iRacing

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Nickrsd schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:48:
Actie is tot eind vd maand
1 jaar voor 49 dollar
(This offer expires 11/30/2015)
Offer details: Use Promo code PR-HALFOFFSEPTEMBER2015 when you reactivate your existing iRacing account with this incredible price.

[ Voor 15% gewijzigd door Jelleh op 03-11-2015 18:55 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wes46 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:39:
[...]

Bedankt voor de tip!

Afgelopen week de hele week Skip Barber training op Oulton Park gedaan om daar deze week een aantal goede resultaten neer te zetten. Ik vond dat ik wel redelijk de snelheid te pakken had. Net een practice gedaan ben ik nog een seconde te langzaam :X

Nouja nog meer rijden dus.
Ik wilde ook ff vanavond komen kijken op Oulton. Gave baan ;)

• -PassY-
hmm, zo te zien heb ik de baan voor de SM niet. Ik sla de dinsdag deze week even over :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:29:
hmm, zo te zien heb ik de baan voor de SM niet. Ik sla de dinsdag deze week even over :)
Ik wil ff skip doen op Oulton. Kom anders ff gezellig meedoen ;)

• -PassY-
sessie is vol, ga wel wat rondjes rijden op RAmerica :)

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-10 10:55
Hmm.... De laatste tijd heb ik steeds meer interesse in racing gekregen. Ik was ooit goed in arcade games, in colin mcrae (de eerste) was ik onverslaanbaar als het midden in de nacht sneeuwt en ik ben een grote fan (geweest) van GT sinds GT1. En Forza sinds 4.

Maar sinds Max het redelijk goed doet dacht ik, doe eens populistisch en probeer iRacing. Alhoewel ik momenteel nog aan een controller vast zit (hopelijk een DFGT ergens volgende maand vandaan halen) wil ik best wel eens wat meer met racen doen dan puur console spul (alhoewel ik CMR altijd op de PC heb gespeeld).

Dus. De vraag is, doen jullie nog aan die rookie school? Ondanks dat ik nog heel even met een controller speel denk ik dat ik daar wel alvast wat dingen kan oppikken :)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:20

derx666

mecker ende blaet

Gisteravond was er weer een van gemengde gevoelens :)

practice ging wel goed, en kon behoorlijk snelle tijden neerzetten, maar moest daarvoor wel flink risico nemen in de chicane. Daarover later meer.
Q lap gin na een paar offtracks en slowdowns ook goed, en was uiteindelijk maar een paar honderste langzamer dan Paul en startte dus vanaf P2.

De start ging wel lekker en ik begon in te lopen op Paul, totdat ik naar z'n 2 probeerde te schakelen.... Bak schoot in z'n neutraal, en kwam daar niet meer uit. Ik had vlak voor de race nog even m'n pedalen opnieuw gecalibreerd aangezien m'n koppeling weer eens raar deed (fijn die HAL sensors). Was even vergeten dat je daarna autoclutch ook weer aan moet zetten.......... tsja... M'n handbak had ik niet geconfigged, dus dat was ook geen optie. Dan maar clutchen met een paddleshifter... En als die versnellingsbak van die Mazda nou ook nog eens een beetje consistent werkte, maargoed... Dat was dus geen succes. Uiteindelijk ging ik als voorlaatste ofzo bocht 1 in. De rest van de race was vooral proberen niet teveel te prutsen bij het terugschakelen naar z'n 3 in bocht 1 (wat maar ongeveer in 60% van de gevallen lukte), en proberen niet te vaak de chicane af te snijden (ook dat was niet zo succesvol :P). Toch kon ik wel redelijk snelle rondes neerzetten, en hier en daar ook nog wat mensen inhalen. Paar leuke gevechten gehad (oa met Nick2). Zo kon ik me tegen het einde toch nog opwerken naar P4. Maar leuk was het niet :)

Voor race 2 toch maar ff autoclutch aangezet :P Start ging wederom wel ok, maar in lap 2 beetje onbalans richting de chicane, en dat ging dus mis, en weer een slowdown. Joep die net voor me lag kreeg er ook een, en waar in de vorige race en practice de penalty ong. 1.2s was, begon het nu op 2s, en liep die erg rap op naar uiteindelijk 4.5s op de straight terwijl ik een stuk langzamer reed dan in lap 1. Ik ben in T1 maar zowat stil gaan staan, en uiteindelijk was hij dan toch weg, maar ik lag ondertussen weer zowat achteraan. zucht....
Joep had minder geluk, en kreeg een S&G, waardoor zijn plezier er ook wel vanaf was. Vanaf dat moment flink in de aanval gegaan, en een voor een begon ik mensen in te halen. Nog een paar keer een slowdown gehad in de chicane, maar dat was elke keer gewoon ong. 1-1.5s inleveren. Door de actie van Paul en Dirk schoof ik snel plekken op. Iets later kwam ik op P3 terecht achter Nick2 en nog iemand. Die gingen op een gegeven moment flink de mist in in de chicane waardoor ik er makkelijk voorbij kon. Daarna P1 vast gehouden tot aan de finish. Toch wel grappig weer om een keer met de MX5 te scheuren, maar de volgende keer weer een leuke track :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ChromeBallz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:15:
Hmm.... De laatste tijd heb ik steeds meer interesse in racing gekregen. Ik was ooit goed in arcade games, in colin mcrae (de eerste) was ik onverslaanbaar als het midden in de nacht sneeuwt en ik ben een grote fan (geweest) van GT sinds GT1. En Forza sinds 4.

Maar sinds Max het redelijk goed doet dacht ik, doe eens populistisch en probeer iRacing. Alhoewel ik momenteel nog aan een controller vast zit (hopelijk een DFGT ergens volgende maand vandaan halen) wil ik best wel eens wat meer met racen doen dan puur console spul (alhoewel ik CMR altijd op de PC heb gespeeld).

Dus. De vraag is, doen jullie nog aan die rookie school? Ondanks dat ik nog heel even met een controller speel denk ik dat ik daar wel alvast wat dingen kan oppikken :)
We gaan binnenkort weer een iRacing school organiseren idd. Maar met een controller kan ik je echt zwaar afraden...

• Khrome
JoepW schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:24:
[...]

We gaan binnenkort weer een iRacing school organiseren idd. Maar met een controller kan ik je echt zwaar afraden...
I know, i know! Komende maand komt het budget vrij voor een stuurtje ;)

Ik heb de (xbone) controller wel iets getweaked, dus hij is vrij precies (met een andere controller zou ik het ook niet proberen idd). Ik moet nog een paar weken tot een stuurtje hier kan zijn....

A pros pos stuur: Voor rond de 100-150 piek lijkt de DFGT by far het beste te zijn, iig als beginner stuur. Zijn er misschien nog alternatieven die ik kan checken?

• derx666

derx666

mecker ende blaet

DFGT is de beste instapper. 900 graden, pedalen erbij. De pedalen zijn niet geweldig, maar die kun je altijd nog los vervangen over een tijd als het goed bevalt :)
Voor 100-150 euro is er volgens mij niks beters te krijgen (buiten 2e hands).

Cube Nuroad Race (2022)

• Khrome
derx666 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:42:
DFGT is de beste instapper. 900 graden, pedalen erbij. De pedalen zijn niet geweldig, maar die kun je altijd nog los vervangen over een tijd als het goed bevalt :)
Voor 100-150 euro is er volgens mij niks beters te krijgen (buiten 2e hands).
Ik heb een G27 gezien op marktplaats, maar ik ben des doods voor 2e hands.... Die werd wel meer aangeraden, alleen is het jammer dat je die nergens meer nieuw kunt krijgen, iig niet voor de originele prijs.

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 19:07
Ik heb voor 100 euro nog niet zo lang geleden een G25 2dehands aangeschaft zonder er eerst naar te kijken. Was in perfecte staat.

Ik kijk alvast uit naar de school.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53

Phydomir

Dennis

G25 en G27 zijn haast niet stuk te krijgen. Die kun je met een gerust hart 2e hands kopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 14:18

ThunderNet

Flits!

JoepW schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:24:
[...]

Oh leuk, hopelijk op een avond/dag dat ik kan :)
Op zich gaat het wel redelijk met racen, maar merk dat ik gewoon veel te hard voor m'n banden ben.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• aicaramba
Ik heb ook een 2e hands g27 gekocht voor 140 euro. Niets mis mee. Maar ik las hier pas wel van iemand die was opgelicht daarmee, dus let wat op.

Verwijderd

Ik heb ook een tweedehands G27, van Fragbeestje overgenomen, en tot de dag van vandaag werkt ie nog steeds uitstekend!! :D Dus als je dit leest, bedankt! En de 2e kapotte is nu ook gerepareerd, bleek de sensor te zijn die vies was, nu schoongemaakt en werkt weer als een zonnetje! (Had 'm geschonken aan mn broertje die sinds vorige week nu ook iRacing heeft aangeschaft :D )

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Het enige waar de G25/G27 nog wel eens last van kunnen hebben is een vieze of gebroken encoder (zit op de motor als ik me niet vergis). Zelfs en gebroken encoder is een aftermarket fix voor te vinden voor een paar dollar die beter werkt dan het origineel. Als je problemen met je encoder hebt merk je dat aan verlopende calibratie/scheef stuur.

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Niellie41

[object Object]

Steve over de McLaren GP2 F1 auto. :P
quote: Steve Myers
Car is coming along great actually. McLaren have provided us a ton of data and we have engineered some new goodies specifically for this car.

Sure the car has not performed terrific this year but it really is unprecedented that a team was willing to provide us as much information on a current F1 car as McLaren has. I know for a fact that no other team would have done this and this is only because of the strong relationship we have built with them over the years.

At the end of the day you are going to get the most realistic modern F1 car you have ever driven and you all get the same one. And it will be reliable. :)

We are shooting to have it in the December build.

Steve
http://members.iracing.co...t/50/3338926.page#9344326

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond hosten we 2 sessies beide op COTA een voor de GES en een voor de NES.
De GES server heeft pw: gesprac
en de NES server heeft pw: gotnes

Beide met deze instellingen:
  • Default weer
  • 50% track state
  • Individuele rijders
  • start om 20:00 uur CET
  • lengte 2 uur

• JvdB77
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-04-2023
derx666 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 00:14:
Het enige waar de G25/G27 nog wel eens last van kunnen hebben is een vieze of gebroken encoder (zit op de motor als ik me niet vergis). Zelfs en gebroken encoder is een aftermarket fix voor te vinden voor een paar dollar die beter werkt dan het origineel. Als je problemen met je encoder hebt merk je dat aan verlopende calibratie/scheef stuur.
Ja dat is zeker nog wel eens een issue. Miste afgelopen Skip race door dit probleem. Reserve(metalen)decoder zit nog op het schip richting Nederland :P

iRacing Profiel

• Nickrsd

Nickrsd

JvdB77 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:18:
[...]

Ja dat is zeker nog wel eens een issue. Miste afgelopen Skip race door dit probleem. Reserve(metalen)decoder zit nog op het schip richting Nederland :P
hier ook eens last van gehad, idd via thailand zo metalen tandwieltje besteld.. (netjes geleverd)
doet hij het als nieuw! blijft wel een leuk stuur die g27.. soms kijk ik wel is daar de g29 omdat ik ook een ps4 heb.. :) maarja. krijg je zo g27 nog verkocht? ik heb er zelfs een 2e set pedalen bij! (nieuw)

• A1AD
Jelleh schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:46:
[...]
Actie is tot eind vd maand
1 jaar voor 49 dollar
(This offer expires 11/30/2015)
Offer details: Use Promo code PR-HALFOFFSEPTEMBER2015 when you reactivate your existing iRacing account with this incredible price.
Kan ik deze promocode gebruiken ookal is mijn account nog 2 maanden geldig? Gaat hij dan na de 2 maand mijn account verlengen of verlies ik dan 2 maand? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:22:
[...]
maarja. krijg je zo g27 nog verkocht? ik heb er zelfs een 2e set pedalen bij! (nieuw)
Uiteraard, aan ChromeBallz :+

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 18:56
A1AD schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:31:

Kan ik deze promocode gebruiken ookal is mijn account nog 2 maanden geldig? Gaat hij dan na de 2 maand mijn account verlengen of verlies ik dan 2 maand? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Ja, kan perfect. Je account zal dan nog 1 jaar en 2 maand geldig zijn.

iRacing Profiel

• A1AD
Andy2125 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:33:
[...]
Ja, kan perfect. Je account zal dan nog 1 jaar en 2 maand geldig zijn.
Wanneer ik de code in geef krijg ik wel de 49 dollar te zien maar eens op confirm staat hij er niet meer tussen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2172654/Knipsel.PNG

En komt er ook 99 doller op paypal order te staan. any thoughts?

• aicaramba
Ah, nice. Mijn 3 maanden 'proeftijd' zijn ook bijna op. Ik wilde 1 maand nemen om daarna te wachten op black friday, maar daarmee lijkt me dat niet nodig.

• Khrome
Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:22:
[...]

hier ook eens last van gehad, idd via thailand zo metalen tandwieltje besteld.. (netjes geleverd)
doet hij het als nieuw! blijft wel een leuk stuur die g27.. soms kijk ik wel is daar de g29 omdat ik ook een ps4 heb.. :) maarja. krijg je zo g27 nog verkocht? ik heb er zelfs een 2e set pedalen bij! (nieuw)
Ik zoek nog een G27 (als ie weer werkt!) :P

• JvdB77
aicaramba schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:48:
Ah, nice. Mijn 3 maanden 'proeftijd' zijn ook bijna op. Ik wilde 1 maand nemen om daarna te wachten op black friday, maar daarmee lijkt me dat niet nodig.
Ah die van jou ook. Is al even geleden dat we ergens samen getraind hebben. Nu kan ik ook niet rijden door het stuurwiel issue :P

iRacing Profiel

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
JoepW schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:38:
[...]

Ik wil ff skip doen op Oulton. Kom anders ff gezellig meedoen ;)
Jammer, had graag willen meedoen gisteren (en maandag) maar ik was helaas ziek...
Vanaf volgende week doe ik weer mee met de Star Mazda practice, als het goed is komt er een reeks circuits aan die ik heb :)

iRacing Profiel

• aicaramba
JvdB77 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:09:
[...]

Ah die van jou ook. Is al even geleden dat we ergens samen getraind hebben. Nu kan ik ook niet rijden door het stuurwiel issue :P
Ja inderdaad. Jij rijdt toch ook de skippy serie?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JvdB77 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:09:
[...]

Doe ff dit om beter in iRacing te vinden te zijn voor mede-GoTters:

Uit de Topic Start:

Het is overigens ook handig om in je onderschrift hier op het forum een link te plaatsen naar jouw iRacing profiel. Hieronder de code daarvoor en een directe link naar de pagina waar je dat in kan stellen:
code:

code:
1
[url="http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=JOUWCUSTID"]iRacing Profiel[/url]

Vervang JOUWCUSTID door de code rechts boven aan op deze pagina: https://members.iracing.com/membersite/account/Home.do

De handtekening kan je hier veranderen: http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 04-11-2015 13:26 ]

• JvdB77
JoepW schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:24:
[...]

Doe ff dit om beter in iRacing te vinden te zijn voor mede-GoTters:

Uit de Topic Start:
..........................
Oh ja excuus. iRacing profiel toegevoegd. Las al langer mee maar had nooit een tweakers account.

iRacing Profiel

• Khrome
A1AD schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:47:
[...]

Wanneer ik de code in geef krijg ik wel de 49 dollar te zien maar eens op confirm staat hij er niet meer tussen.

[afbeelding]

En komt er ook 99 doller op paypal order te staan. any thoughts?
Ik wilde dit net ook doen, maar no luck.... Er wordt $99 in rekening gebracht. Wat gaat hier fout?

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
ChromeBallz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:02:
[...]

Ik wilde dit net ook doen, maar no luck.... Er wordt $99 in rekening gebracht. Wat gaat hier fout?
Vreemd, heb een maand geleden mijn account venieuwd met die code, voor 49dollar. dat werd ook afgeschreven.
Vind de actie trouwens wel heel lang duren, die actie is op 25-9 ingegaan en verloopt op 30-11.
De promo code's zijn na mijn idee meestal niet zo lang geldig, meestal een maand wat ik me kan herinneren.

Edit:
(er staat trouwens lapsed renewal only, dit kan dus alleen gebruikt worden op verlopen accounts)

[ Voor 8% gewijzigd door Jelleh op 04-11-2015 17:30 ]

• Khrome
Aaah..... jammer, de mijne verloopt op 11-12 :(

• aicaramba
Die van mij verloopt op 8-11, dus dat komt mooi uit.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat doe je als iemand tijdens de pace lap langzaam gaat rijden?
In ieder geval niet inhalen, dat levert een stop-and-go penalty op. :D
Bij de start reed ie vet langzaam en uiterst rechts dus ik dacht dat ie achteraan wilde starten ofzo.

Verwijderd

ChromeBallz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:58:
Aaah..... jammer, de mijne verloopt op 11-12 :(
Je kunt gewoon een jaar bovenop je lopende subscription kopen hoor! Het is niet dat je verliest waar je al voor betaald hebt.. :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
idd.... Ik verleng altijd op black friday en verleng dan vanaf half mei..

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heb jij niet sowieso een abo tot 2099? :D

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Waarom?

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:20
Bedankt voor de NES host. Spijtig genoeg vroegtijdig moeten stoppen door hardware problemen: coiled usb kabel geeft slecht contact. Morgen maar eens voor een nieuwe, iets stevigere versie gaan.

Mijn iRacing profiel

• Khrome
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:23:
[...]

Je kunt gewoon een jaar bovenop je lopende subscription kopen hoor! Het is niet dat je verliest waar je al voor betaald hebt.. :)
Maar dan wel de volle mep.... Dat is 50 piek extra die ik ook voor een g27 kan uitgeven ;)

• A1AD
ChromeBallz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:02:
[...]

Ik vind 99 dollar dan ook echt veel te veel, hopelijk kunnen we nog goedkoper verlengen

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:07:
[...]

Ik vind 99 dollar dan ook echt veel te veel, hopelijk kunnen we nog goedkoper verlengen
Ik blijf dat echt grappig vinden hoe $ 99 als veel wordt beschouwd.
Is $ 1,90 per week nou echt zo duur..... 8)7

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

JoepW schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:20:
[...]

Waarschijnlijk omdat ze niet de kosten van het racen in real life gewend zijn ;)

iRacing

• A1AD
JoepW schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:20:
[...]

Nee Joep zo kan je alles bagatelliseren. Ik kan 100 euro per jaar hier moeilijk verkopen. Het blijft daar niet bij want wil je extra tracks / auto's kan je weer de geldzak bovenhalen. Ze vind het al erg genoeg dat ik er zoveel tijd in steek :o

Pas op, ik begrijp ook wel heel goed dat dit niet duur is voor je hobby zoals jullie hem beleven. Maar voor de beginnende iRacer toch echt wel hoor.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56
Niks mis mee om lekker in de content die je erbij krijgt rond te gaan rijden tot je een beetje leuke rating hebt en meer in de hobby zit. Dan kun je altijd nog spulletjes bijkopen, afhankelijk van welke klasse je interesseert.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:29:
[...]

Nee Joep zo kan je alles bagatelliseren. Ik kan 100 euro per jaar hier moeilijk verkopen. Het blijft daar niet bij want wil je extra tracks / auto's kan je weer de geldzak bovenhalen. Ze vind het al erg genoeg dat ik er zoveel tijd in steek :o

Pas op, ik begrijp ook wel heel goed dat dit niet duur is voor je hobby zoals jullie hem beleven. Maar voor de beginnende iRacer toch echt wel hoor.
Ik bagatelliseer echt niet.... Zoals Wes46 als schrijft ik weet wat allerlei andere hobbies kosten waaronder RL racen en rally's / RC racen en zo nog wat meer.
Allerlei andere doodnormale zaken betalen we grif.
Een biertje in een café kost zo maar meer dan 1 week abo van iRacing.

En ja het opbouwen van content in iRacing is een aardige investering. Dat ontken ik niet.

• A1AD
Schuey schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:32:
Niks mis mee om lekker in de content die je erbij krijgt rond te gaan rijden tot je een beetje leuke rating hebt en meer in de hobby zit. Dan kun je altijd nog spulletjes bijkopen, afhankelijk van welke klasse je interesseert.
Dat had ik inderdaad ook al begrepen, het is toch even aanpassen (in denkwijze) als je gewend bent om voor éénmalig 50euro de full content te krijgen.

• A1AD
JoepW schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:35:
[...]

Ik bagatelliseer echt niet....
Ik denk eigenlijk dat mijn 2 paragraaf wel alles zegt en kijk ik binnen een jaar terug naar mijn vorige post met fronsende wenkbrauwen

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

A1AD schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:37:
[...]

Dat had ik inderdaad ook al begrepen, het is toch even aanpassen (in denkwijze) als je gewend bent om voor éénmalig 50euro de full content te krijgen.
Dat concept bestaat in de regel intussen al niet meer voor alle serieuzere simracers, kijk naar een AC die DLCs uitbrengt, kijk naar RaceRoom experience met losse content. Dit is hoe de markt nu werkt.

Als de "investering" je tegen gaat houden kun je door slim om te gaan met kortingen voor 50 dollar per jaar alle basiscontent rijden. Zie voor datzelfde geldt maar eens een beetje content bij RaceRoom bij elkaar te krijgen.

• A1AD
DirkT schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:42:
[...]
Als de "investering" je tegen gaat houden kun je door slim om te gaan met kortingen voor 50 dollar per jaar alle basiscontent rijden.
Nu zijn we er :+, dat ben ik net aan het uitzoeken. Het zou leuk zijn om voor dat bedrag mijn eerste jaar te kunnen doen.

• aicaramba
Ik heb nooit DLC gekocht voor games. Ook vertikte ik om per maand te betalen voor games. Als ik een game kocht die later DLCs bleek te hebben kocht ik nooit opvolgers. Voor mij is 100$ per jaar ook veel geld voor iRacing. Dat je een biertje per week minder kan drinken vind ik ook een wat raar argument. Ten eerst wordt dit voor alle aankopen zo weggecijferd. Ahh. Iphone kopen. Dan drink ik wel wat minder pilsjes. Ik zie nooit iemand in de kroeg staan die een rondje overslaat omdat hij voor iets anders wil compenseren.

99$ per jaar is gewoon 99$ per jaar en dat is redelijk wat geld. Dat jullie (en ik) dat het waard vinden, maakt de mening van iemand die het te veel vindt niet minder juist.

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

A1AD schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:45:
[...]

Nu zijn we er :+, dat ben ik net aan het uitzoeken. Het zou leuk zijn om voor dat bedrag mijn eerste jaar te kunnen doen.
Dan zul je moeten wachten, die aanbieding komt 1 of 2 keer per jaar een keer voorbij.

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

$99 per jaar IS ook veel geld. Wat ik (en Joep denk ik ook) raar vindt is dat voor een telefoonabonnement zo maar 40 euro per maand of meer wordt neergelegd. Een avondje stappen kost je ook zo 50 euro, die leuke auto die al dan niet met financiering wordt aangeschaft nog veel meer. Maar een "spelletje" (;)) die je een euro per week aan vaste lasten kost wordt als duur gezien. Als je dat echter afzet tegen de uren lol die je er aan beleeft ... ik heb b.v. ook Battlefield 4 + Premium gekocht, was bij elkaar 100 euro destijds. Ik heb er echter al 600+ uur inzitten, dus per uur heeft me dat 17 cent gekost. Worth every penny.

Nu hoef ik gelukkig niet op 100 euro per jaar te kijken, maar als je dat wel moet dan is iRacing niet de hobby voor je (nofi naar iemand specifiek).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• aicaramba
Klopt, maar je moet niet altijd alleen maar naar 'nut' en 'tijd van gebruik' kijken om te bepalen voor wat iets waard is. Ik gebruik mijn tandenborstel 2x per dag en zou hem echt niet willen missen, maar dat wil niet zeggen dat ik 10 euro+ voor een normale tandenborstel wil betalen.

Vergelijking is toch een afweging tussen nut, tijd van gebruik, plezier en kosten/opbrengst van de maker ervan, maar nog belangrijker: vergelijking tegenover concurrerende diensten of plezier. Ik speel zo ongeveer even veel hearthstone als iRacing alleen iRacing heeft me nu al meer dan 100 euro gekost en hearthstone 0,0. Nou weet ik niet exact de kosten van sims als rFactor, AS en raceroom, maar ik denk dat je toch minder kwijt zal zijn dan voor iRacing incl. aanschaf van een aantal auto's en een redelijk aantal tracks.

Dat wil niet zeggen dat ik iRacing het niet waard vind, maar als ik vergelijk met andere games die ik speel (sorry dat ik iRacing een game noem :P) is het erg prijzig. Nou snap ik ook wel dat door de hoeveelheid tijd van ontwikkeling en de relatieve kleine playerbase het voor de makers van iRacing ook wel nodig is om meer te vragen.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 05-11-2015 09:17 ]

• Nickrsd

Nickrsd

ik ben dan denk ik een goeie voor al die games :( ik heb Iracing al iets dan 3 jaar met wat extra content, asseto corsa, rfactor 2, project cars, truck simulator 2, dirt rally.. tevens een g27 stuur.. en doe ik nu al weer helemaal niets mee :( al maanden niet..

ik heb altijd van die vlagen, dan koop ik alles wat ik zie. speel het intensief.. lukt het ff niet..? laat ik het links liggen. Nu ben ik helemaal in de CS-GO, totaal iets anders maar oke.. maar daar begint de lol eraf te gaan.

nu denk ik weer aal iracing oid.. alleen waar te beginnen, het is altijd weer zo drempel om een beetje mee te kunnen draaien. zo heb ik project cars nog niet eens 2 uur gespeeld, dan voelde voor geen meter aan. en elke auto individueel te tweaken had ik geen zin in.

[ Voor 10% gewijzigd door Nickrsd op 05-11-2015 09:36 ]

• Phydomir
  • Laatst online: 21:53

Phydomir

Dennis

iRacing is ook gewoon duur. Vooral de eerste paar jaren als je echt leuk mee wilt spelen. Nu ik zo'n beetje alle gangbare content al heb vallen de kosten op jaarbasis best mee. $49,- voor een jaar. 4/5 nieuwe content dingetjes. Als je blijft racen heb je per jaar $40,- verdiend. Dan valt het opzich mee. Kost het net zo veel als ieder jaar een nieuwe Fifa/BF/Etc.

Maar (serieus) simracen is niet goedkoop. Maar dat geld voor een hele hoop hobby's.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Khrome
Arfman schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:07:
$99 per jaar IS ook veel geld. Wat ik (en Joep denk ik ook) raar vindt is dat voor een telefoonabonnement zo maar 40 euro per maand of meer wordt neergelegd. Een avondje stappen kost je ook zo 50 euro, die leuke auto die al dan niet met financiering wordt aangeschaft nog veel meer. Maar een "spelletje" (;)) die je een euro per week aan vaste lasten kost wordt als duur gezien. Als je dat echter afzet tegen de uren lol die je er aan beleeft ... ik heb b.v. ook Battlefield 4 + Premium gekocht, was bij elkaar 100 euro destijds. Ik heb er echter al 600+ uur inzitten, dus per uur heeft me dat 17 cent gekost. Worth every penny.

Nu hoef ik gelukkig niet op 100 euro per jaar te kijken, maar als je dat wel moet dan is iRacing niet de hobby voor je (nofi naar iemand specifiek).
Mja, zo zit iedereen in zijn of haar eigen situatie. Mijn telefoon abo kost bijvoorbeeld 12,50, mijn internet 25, en ik drink geen alcohol.... Maar iracing gaat mij wel wat meer kosten dan dat. Ik heb al wat geld uitgegeven voor spa, zandvoort en de fw31 (could not resist), en dan moet er ook nog eens een sub verlengd worden een een stuur aangeschaft worden. Ik moet dan wel tegen iemand anders in de woning verantwoorden dat die nieuwe bank of tv iets later gaat komen ;)

BF4 vind ik trouwens geen echt goede vergelijking - met die 100 euro kun je spelen tot de servers offline gehaald worden, maar 100 euro voor iracing is geldig voor 1 enkel jaar. Als je dat jaar om de een of andere reden niet zoveel kunt spelen als je zou willen houdt het na dat jaar er nog steeds me op en moet je opnieuw doekoe neerleggen om verder te kunnen gaan, vooral als je straks ook nog nieuwe tracks en autos moet kopen voor 12-15/stuk wordt het snel redelijk duur.

Persoonlijk is iracing voor mij ook een manier om racen mee te maken omdat het anders niet zou kunnen, mijn budget is niet hoog genoeg om te kunnen investeren in 'echt' racen, buiten een dagje karten eens in het jaar ;p

• Nickrsd

Nickrsd

het online management is gewoon super van iracing, geen enkel ander race sim heeft dit zo goed als hun geregeld.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach misschien bagatelliseer ik wel een beetje..... 8)

Toen ik laatst een bekeuring kreeg voor inhalen over een dubbel doorgetrokken streep (€ 220,-!) heb ik snel uitgerekend hoe veel kilometer ik zonder bekeuring had gereden en dat was bijna 100000 km. Nou toen vielen de kosten per km opeens erg mee :X

Maar goed zonder gekheid. De abo-kosten zie ik niet als de grote kostenpost van iRacing. Als je slim inkoopt met bv de deal iR-$ 100,- voor $ 75,- en black friday gebruikt om je abo te verlengen (meestal $49) dan kost iRacing per maand € 2,80. Als je dan ook nog voldoet aan het "Race Participation Credit Program" (kan je ook verdienen met enkel basic content) krijg je nog eens $ 40,- per jaar van iRacing. Dan kost het iRacing abonnement niets meer, maar hou je 'over'.

Als je slim inkoopt gericht op de serie(s) die je wilt rijden en zorgt dat je bulk korting krijgt (10-20% korting) zijn de kosten ook weer lager.

Maar ik zal zeker de laatste zijn om te ontkennen dat het aanschaffen van alle banen en auto's goedkoop is..... Dat is gewoon een vette investering.
Als je blind alles koopt zonder op te letten is het zo ongeveer $ 1400,-!
Als je steeds de maximale deals gebruikt ($ 100 voor $ 70 en 20% korting) dan wordt dat gereduceerd tot ca. $ 850,-. Ik heb ooit alles gekocht en heb van de oval-zijde nog steeds wel spijt, want die ik gebruik ik echt niet.... Dan had ik zo maar $ 300,- bespaard. De investering in alle content is nu overigens wel weer fijn. Want ik koop dus enkel nog wat als er iets nieuws uitkomt en krijg dan automatisch 30% korting, naast dat ik ook altijd wel gebruik maar van de 100 voor 75 deal.

En dan hebben we nu nog niet eens over de hardware die ieder van ons die echt verslaafd raakt koopt :P

Kortom zoals ook al eerder aangegeven Simracen is echt niet goedkoop, maar als je echt 'hooked' bent en je hebt de centen en het thuisfront vind een hobby belangrijk dan kan je met slim handelen zeker de kosten wel drukken, maar goedkoop wordt het nooit.

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Je krijgt ook nog $5 per jaar dat je lid ben, scheelt ook weer. En je kan besparen op CotA, wat een k*tbaan... :)

Mijn iRacing profiel

• Khrome
Een investering is het in ieder geval, vooral voor iemand die nog 'on the fence' is. Het is denk ik wel zo dat (in mijn geval) als ik een jaartje achter de rug heb met een stuurtje en de smaak te pakken heb ik ook veel meer erin kan stoppen dan nu, omdat het nog even 'proberen en kijken' is ;)

Zandvoort is trouwens een geweldig circuit. Ik heb het dus een paar dagen geleden aangeschaft (omdat van de 14 circuits die je bij een standaard abo krijgt er maar 3 road circuits zijn), en damn, echt super die layout. Moest ik even kwijt.

Nu nog een G27 ergens vandaan toveren (of anders een DFGT), dan op naar de GT3/GT1 races :)

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

ChromeBallz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:29:
Een investering is het in ieder geval, vooral voor iemand die nog 'on the fence' is. Het is denk ik wel zo dat (in mijn geval) als ik een jaartje achter de rug heb met een stuurtje en de smaak te pakken heb ik ook veel meer erin kan stoppen dan nu, omdat het nog even 'proberen en kijken' is ;)

Zandvoort is trouwens een geweldig circuit. Ik heb het dus een paar dagen geleden aangeschaft (omdat van de 14 circuits die je bij een standaard abo krijgt er maar 3 road circuits zijn), en damn, echt super die layout. Moest ik even kwijt.

Nu nog een G27 ergens vandaan toveren (of anders een DFGT), dan op naar de GT3/GT1 races :)
Lime Rock Park
Charlotte
Summit Point
Laguna Seca
Okayama

Volgens mij zijn dat 5 gratis road circuits. En de meeste hebben meerdere layouts ;)

iRacing

• derx666

derx666

mecker ende blaet

En tegenwoordig ook nog de oude daytona, dus al 6 :)

Cube Nuroad Race (2022)

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
En Phoenix.

Mijn iRacing profiel

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Klopt maar die worden niet actief gebruikt in een serie.

iRacing

• Khrome
Klopt! Layouts vergeten van Charlotte, en Laguna Seca...

Mja, toch, nog steeds karig imho vergeleken met het oval aanbod. Mja, de NASCAR roots van de ontwikkelaar zullen dat wel bepaald hebben :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ChromeBallz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:03:
Klopt! Layouts vergeten van Charlotte, en Laguna Seca...

Mja, toch, nog steeds karig imho vergeleken met het oval aanbod. Mja, de NASCAR roots van de ontwikkelaar zullen dat wel bepaald hebben :)
En vergeet de geldschieter niet Wikipedia: John W. Henry. Ook NASCAR related.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 05-11-2015 11:12 ]

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Niellie41

[object Object]

Zeker LRP en Okayama worden best vaak gebruikt in andere series.
Er zijn IMO genoeg road banen om mee te beginnen, zeker omdat je in de Mazda MX5 start.

Vergis je niet in oval racing. Het is leuker dan je denkt. ;)

[ Voor 101% gewijzigd door Niellie41 op 05-11-2015 11:17 ]

• Red Baron
Jep oval racing is leuk, Legends op Limerock.
De stand tot dusver, 11 races en +442 iR :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:31:
_O-

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

ChromeBallz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:00:
[...]

Mja, zo zit iedereen in zijn of haar eigen situatie. Mijn telefoon abo kost bijvoorbeeld 12,50, mijn internet 25, en ik drink geen alcohol.... Maar iracing gaat mij wel wat meer kosten dan dat. Ik heb al wat geld uitgegeven voor spa, zandvoort en de fw31 (could not resist), en dan moet er ook nog eens een sub verlengd worden een een stuur aangeschaft worden. Ik moet dan wel tegen iemand anders in de woning verantwoorden dat die nieuwe bank of tv iets later gaat komen ;)
Dat is natuurlijk ook een verschil. Of ik nou wel of geen iRacing abbo aanschaf, of content, dat staat los van het vervangen van een TV. Ik verkeer in die gelukkige situatie, als iRacing ten koste zou gaan van dat soort zaken zou er hier ook heel anders tegenaan gekeken worden.

Maar zoals Joep al zegt, met slim inkopen kan het relatief goedkoop. Alleen content blijft duur, want voordat je die korting krijgt heb je al voor zoveel geld aangeschaft dat dat ook niet meer uitmaakt :P :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Khrome
Ik ga me zowiezo eerst concentreren op de MX-5 cup, ook nadat ik D of C ben geworden, dus veel meer content zal ik in de komende maanden niet nodig hebben. 20 jaar van arcade racers hebben me wel slechte gewoontes opgeleverd :)

• -PassY-
Damm, zo dichtbij bij een 2:13

en ik zie genoeg verbeter punten, maar een goed rondje zonder fouten op RAmerica is zo moeilijk

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Red Baron schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:31:
Het is dat je het doet voor je irating maar zat gisternacht mee te kijken :o Maar je vind het wel leuk 20 rondes hotlappen en een voorsprong van 35 seconden op plaats nummer 2. Vind jouw setup wel heel tailhappy zeg maar......

iRacing Profiel Game Pc

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

PatrickPost1972 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:04:
[...]

Het is dat je het doet voor je irating maar zat gisternacht mee te kijken :o Maar je vind het wel leuk 20 rondes hotlappen en een voorsprong van 35 seconden op plaats nummer 2. Vind jouw setup wel heel tailhappy zeg maar......
Die auto is heel tailhappy :+

iRacing

• Red Baron
PatrickPost1972 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:04:
[...]

Ik ben tot dusver 2 anderen tegengekomen die me bij houden qua pace en met de slipstream rijd je dan niet zomaar weg. Heb ook al wel genoeg aangeklooid en een paar spins gehad waardoor ik de leiding verloor etc.

Maar in andere races is de druk van een p2 inderdaad behoorlijk afwezig.
In die races probeer ik dan ook gewoon te focussen op m'n totale race tijd en die steeds wat aan te scherpen.
En voor de spanning heb je altijd nog de backmarkers die midden op de baan staan na een spin als je net die heuvel op komt om eens wat te noemen :X

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Red Baron schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:32:
[...]

Ik ben tot dusver 2 anderen tegengekomen die me bij houden qua pace en met de slipstream rijd je dan niet zomaar weg. Heb ook al wel genoeg aangeklooid en een paar spins gehad waardoor ik de leiding verloor etc.

Maar in andere races is de druk van een p2 inderdaad behoorlijk afwezig.
In die races probeer ik dan ook gewoon te focussen op m'n totale race tijd en die steeds wat aan te scherpen.
En voor de spanning heb je altijd nog de backmarkers die midden op de baan staan na een spin als je net die heuvel op komt om eens wat te noemen :X
Vond de manier waarop dat piepstemmetje (Parker was zijn voornaam geloof ik) zijn actie uitlegde wel heel erg short through the corner. Vond het wel degelijk zijn fout. Moet wel zeggen de combo is wel heel leuk om te doen.

iRacing Profiel Game Pc

Verwijderd

Die Rebecca McGee rijdt ook in 3 weken tijd naar iRating 4000+ op Road, knap voor een nieuwe rijd(st)er ;)

• -PassY-
Dacht daar straks:

"Vrijdag avond mogelijk werken, dus niet racen. Zaterdag werken, dus niet racen. Zondag houthakken bij ouders, dus niet racen. Dan maar snel inschrijven, hoe laat is het? 21:41. MOOI, nog 4m. Ik kan racen"

Nou, die race duurde dus 4 rondjes. Had bij de start al de leiding kunnen pakken van mijn grootste tegenstander dit seizoen. Sven Cammearts. En hij kon best makelijk aanvallen aan de lange rechte stukken. Wel iedere keer met succes verdedigd.

anyway, uitkomen laatste bocht, heel even wat overstuur wat gelijk in een hele kleine tankslapper eindigde. Het tikje tegen de muur was niet eens zo hard, maar omdat mijn stuur krom stond gelijk de pits in gegaan in de hoop dat het me viel, even repareren, en wellicht nog wat punten kon scoren. De andere RUF rijders waren namelijk niet al te snel. En had de hoop ze nog te kunnen achterhalen.

16 minuten repair -O-

Denk dat dit mijn eerste non-finish is in de IMSA serie sinds een heeeeeele lange tijd :'( En een flinke deuk in mijn IR & SR *O*

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00
iRacing beginner meld zich.. Heb al 5 mx-5's gecrashed. Wat blijkt: m'n rem doet het niet.. Al 100 keer gecalibreerd maar hij wil het niet onthouden (Thrustmaster T100). Even een mailtje er uit naar support.

Roomba E5 te koop

Pagina: 1 ... 106 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.