Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.057 views

Onderwerpen

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 14:18

ThunderNet

Flits!

Helaas flink in moeten leveren op m'n Safety Rating in de afgelopen races met de Jetta TDI op Donington... Gelukkig staat vanaf morgen suzuka op de kalender.. Ik ben erg benieuwd wat ik daar voor potten kan breken, gisteren tijdens een test-run een 2:31.9 gereden, geen idee of het echt snel is though..

Is er ergens een lijst te vinden met snelle tijden?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:01

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThunderNet schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:21:....Is er ergens een lijst te vinden met snelle tijden?
Gewoon op de site van iRacing: http://members.iracing.co...e/member/worldrecords.jsp
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/tijden_etc.png

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
ik sla denk ik over vanavond

moet nog een imsa race doen deze week. En ik zie aardig wat vleugels voor downforce enzo, en dat heb ik nog niet niet helemaal door hoe dat werkt :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-11 16:02
ThunderNet schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:02:
[...]

27e tijd (quali) :) not bad at all! :)
Vooral als je IR vergelijkt met de mensen boven je, erg netjes (Y)

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-11 10:21

elni

Carrot

Mooi om te zien dat het een vruchbaar wekend was. d:)b d:)b d:)b

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 21:21
dabelg schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:02:
[...]

pfff als ik dit zie moet ik echt wel bekennen dat ik talent mis. of er zoveel te winnen is met een goede setup. _/-\o_ hebben jullie als inex geen academy ofzo waar ik me kan inschrijven :p

leuke resultaten met zoveel tegenslag beloofd voor de rest
Haha thanks. Ik ben verantwoordelijk voor de RUF setup. Het is best lastig om een setup te maken voor 3 totaal verschillende rijstijlen. Teemu spaart de voorbanden omdat hij dat van Nascar gewend is. Hij eindigd de race met veel meer slijtage op de achterbanden dan zijn voorbanden. Resultaat is dat hij last krijgt van overstuur vanaf halverwege de stint tot aan het einde. Daar moet je de setup weer op aanpassen zodat hij niet spint. Tommy (nog maar net bij ons team) rijdt als een F1 hotlapper waardoor hij 10%(!) meer slijtage op zijn banden heeft aan het eind van een stint waardoor zijn pace terugvalt aan het einde van een stint. Door wat te oefenen met Tommy in o.a. de sprint series rijdt hij nu al een stuk beter. Minder slijtage en meer consistentie waardoor hij uiteindelijk beter is over een stint.

Hebben jullie tijdens de race wat gemerkt van dynamic track? Ik heb de shaders uitgeschakeld en heb niets gemerkt van dynamic track.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:29:
Ennuh vanavond wordt wel leuk met de L79 @ zolder (alternate)! Tot vanavond!
Damn, kan er jammer genoeg niet bij zijn. Had wel weer zin met de Lotus79 te rijden. :'(

iRacing Profiel

• -PassY-
Woei, stiekem nog even gekeken of er nog mensen waren voor de IMSA race van 16:45.

1 andere ruf, en tering wat waren we gewaagd aan elkaar. Koste me 22 ronde om er voorbij te komen omdat zijn corner exits uit moss bijna ziekelijk eng waren. 1 foutje, gelijk kunnen toeslaan.

Vervolgens tankt hij 10l te veel bij de pits, crashed 2 ronde later, en ik 3 omdat ik totaal mijn concentratie kwijt was :D Maar toch een zeer leuke race :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Verwijderd

Hoi, ik ben nieuw.

Ik zou graag willen meedoen aan league. Ik heb Class D en ben net begonnen. Ik heb vroeger veel GPL gespeeld, GP2/GP3 ook en aardig wat gekart.

Edit: al gevonden tussen de informatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 18:29 ]

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
Fragbeestje schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:35:
[...]

Waarom Deni?

Heb je Tesla pedalen op de kop kunnen tikken? :+

(maar ik heb er geen liggen)

Voor de rest zie ik hier toch wel wat leuke resultaten voorbij komen! Netjes!

En gecondoleerd Martijn!
omdat mijn fanatec rempedaal poep doet doordat het asje is ingesleten van het rempedaal. En heb nog setje g27 pedalen liggen alleen moet wel kabeltje hebben om ze aan te sluiten ;w

Mijn iRacing profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
glnk schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:12:
[...]

Hebben jullie tijdens de race wat gemerkt van dynamic track? Ik heb de shaders uitgeschakeld en heb niets gemerkt van dynamic track.
Proficiat met je win indrukwekkend !!

Ik merkte wel wat verschil vooral als je tijdens remmen niet op de zwarte zone zat :( maar nu niet wereldschokkend

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:25
Mooiste van in ronde 5 er af gaan? Heb je alle tijd om wat screenshotjes te maken van de 4-wijd.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h5zbRuJ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7WbIsfD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1t6W43N.jpg

Finish was ook wel close
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rAjaG45.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door gtrNL op 12-10-2015 22:38 ]

iRacing Profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:20

derx666

mecker ende blaet

WAUW!

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Mooi! :) En vond race 2 vooral erg leuk, leuk gevechtje met Paul, net niet genoeg.

Mijn iRacing profiel

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Iets wat ik niet met multi-class etiquette kan vinden... Hoe zit het als je met een langzamere klasse de snellere klasse kan bijhouden/sneller bent dan de langzamere auto's in de snellere klasse. Is het oke om die aan te vallen / in te halen?
Al in 2 races gehad dat ze me ophielden, en dat ik daardoor uiteindelijk posities verloren heb.

• gtrNL
Gingen er nog een team van ons Bathurst 1000 rijden? If so, druk ik nog even een skinnetje in elkaar voor die tijd.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThunderNet schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:10:
Iets wat ik niet met multi-class etiquette kan vinden... Hoe zit het als je met een langzamere klasse de snellere klasse kan bijhouden/sneller bent dan de langzamere auto's in de snellere klasse. Is het oke om die aan te vallen / in te halen?
Al in 2 races gehad dat ze me ophielden, en dat ik daardoor uiteindelijk posities verloren heb.
Gewoon normale race regels.

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
ThunderNet schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:10:
Heb ik al verschillende keren meegemaakt dit seizoen dat ik met mijn FGT (500pk/1237kg) een Corvette DP (600pk/1039kg) kan bijhouden/inhalen. Gewoon geduldig zijn. Als je ze netjes kan inhalen, gewoon doen en niet blocken als ze je terug voorbij komen op een recht stuk of zo. Uit ervaring weet ik dat ze na een paar rondjes toch rondgaan. Als dat gebeurt, voorzichtig zijn.

Het is natuurlijk wel netjes als zo'n tragere je voorbij laat, maar het moet dus niet.

Ik heb me wel 1 keer druk gemaakt aan zo iemand, nodeloos eigenlijk...

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

TuxieDeni schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:11:
[...]

omdat mijn fanatec rempedaal poep doet doordat het asje is ingesleten van het rempedaal. En heb nog setje g27 pedalen liggen alleen moet wel kabeltje hebben om ze aan te sluiten ;w
LOL Fanatec .... ik maak alles vorige week proper, ik kan dan klein uurtje rijden en dan ineens geeft mijn trottle weer maar 95% .... ik vrees dat er dus iets aan het wrijven is dat vijsels geeft en sensor slecht doet werken maar het het rare is dat als ik de volgende dag rijd ik terug klein uurtje kan rijden met het zelfde resultaat .... om gek van te worden :X

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Toen ik maar iets van 95% throttle had zat er vuil aan de sensor. Hele boel nog eens goed proper gemaakt en daarmee was het opgelost.

Maar bedankt voor de herinnering. Had me voorgenomen om elk half jaar m'n pedalen eens te onderhouden maar dat is al wel wat langer geleden ondertussen.

ipv contact spray of crc336 ga ik wel eens iets van dry lube nemen om de boel te smeren. Iemand tips ivm merk en type?

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Merk van de lube is niet belangrijk. Ik heb gewoon een spuitbus bij de lokale automaterialen winkel gehaald.

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Race 1 start was een beetje jammer, ben vergeten te kijken naar de replay maar daar kon ik volgens mij niks aan doen om het te voorkomen. Uiteindelijk te stom geweest met fuel, en veel te weinig meegenomen. Dus die race was redelijk weggegooid. Nog wel een tijdje in de kopgroep meegereden, hopelijk heb ik Bas daar niet teveel in de weg gezeten.

Race 2 was stukken beter. De auto's vlogen letterlijk om m'n oren, heb denk ik in de hele race iets van 4 near misses gehad om wrecks te ontwijken. Waar uiteindelijk Bas wel voor de meest spannende zorgde, hij spinde in de laatste bocht. Ik kon echt nog maar net door het gat komen tussen hem en de linker barriere. Dat had geen 10e seconde later moeten zijn. Daarna maakte Marco nog een paar foutjes waardoor ik bij hem de aansluiting vond (schade?). Kom hem vrij makkelijk uitremmen in T1 daardoor. De rest van de race vrij rustig uit kunnen rijden.

Zeer goed vermaakt :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Race 1 ging redelijk goed. Het ging bijna mis bij T1 doordat Marco de auto niet ingestuurd kreeg en ineens voor mijn neus nog wat extra afremde. Daarna redelijk wat rondjes dezelfde afstand achter Marco aangereden. Daarna 2 foutjes gemaakt en een paar plekjes verloren. Op het eind werd het nog spannend. Ik liep langzaam in op Paul doordat hij schade had. In de laatste ronde zat ik er heel dicht achter bij de 2e chicane. Paul remde iets vroeger dan ik had verwacht. Hierdoor maakte we contact maar gelukkig konden we gewoon door rijden.

Race 2, reverserd grid zorgt altijd voor veel inhaal acties en dat was nu ook weer het geval. Vooral de eerste ronde was hectisch. 3 wijd op de 2e chicane af samen met Martijn en Deni. Daarna tot de laatste bocht 2 wijd met Deni gereden. Iedereen liet netjes ruimte dus dat was wel gaaf! Daarna had ik even wat ruimte naar achter omdat er achter mij nu ook flink gevochten werd.

Inmiddels reed ik op de 3e plek met Paul en Jos voor mij. Helaas maakte Paul een mooie drift en daardoor moesten Jos en ik inhouden en zag Deni zijn kans voor een inhaal actie. Vanaf toen ging het berg afwaarts voor mij en werd ik door iedereen ingehaald zo'n beetje. Nog wel een tijdje in gevecht geweest met Jos. Toen ik daar eindelijk voorbij was maakte ik een fout in de laatste bocht, maar ik kon de auto gelukkig uit de muur houden. Daarna het gat richting Joep nog redelijk dicht kunnen rijden, maar niet genoeg om er voorbij te kunnen. Een aantal mensen hadden iets te weinig fuel meegenomen en hierdoor toch nog als 5e gefinished.

Video van de 2e race:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kon gisteren niet echt op snelheid komen dus heb ik er voor gekozen om op heel houden te rijden en vooral niet de boel te crashen. En ik heb toch wel heel veel vliegende auto's gezien. Vooral de 'alternate' bocht gaf veel spektakel. ;)
Heat 1 van de 13de plek gestart en gefinisht op plek 7. De 2de heat heb ik mezelf van plek 3 op de laatste plek (14de) op het grid gezet omdat ik niet wist of ik de heat wel ging uitrijden. Dat uitrijden is (met wat mooie drifts) gelukt en wederom op de 7de plek geëindigd.
Het was vooral hotlappen en gecrashte en vliegende auto's ontwijken. Ik denk dat ik volgende week met de Kia het weer meer naar mijn zin zal hebben op Donnington.

Ssssssst: (Mailtje naar Heusinkveld is uit om de pro's te kopen, helaas is alles op in de on-line shop :( ...... Updateje: 4-6 weken wachten en dan zijn ze er weer :) )

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 13-10-2015 16:46 ]

• NickThissen
Weer een leuke bug gevonden... Blijkbaar heeft de ping van je teammate in een team race effect op jou auto en dan vooral qua slowdowns. Dit was vorig seizoen van de NES al een probleem (toen zag ik het voor het eerst) met slowdowns midden op Kemmel (zelf nooit gehad) en in bochten waar je normaal meer mocht afsnijden (vooral laatste sector Cota)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3335413.page

Mijn iRacing profiel

• dabelg
Nu snap ik dat ik zondag slowdown kreeg.

Bas was weer national geographic aant zien :). Wel tof dat ze van weather bug geleerd hebben en nu sneller de code bekijken

[ Voor 30% gewijzigd door dabelg op 13-10-2015 18:18 ]

• Kaasdipje
Deze week een DFGT kopen. Heb voor de G25 alleen nog maar oplichters gevonden via Marktplaats, en zou toch graag willen beginnen. Dan maar met een ander stuur :/

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:27:
Weer een leuke bug gevonden... Blijkbaar heeft de ping van je teammate in een team race effect op jou auto en dan vooral qua slowdowns. Dit was vorig seizoen van de NES al een probleem (toen zag ik het voor het eerst) met slowdowns midden op Kemmel (zelf nooit gehad) en in bochten waar je normaal meer mocht afsnijden (vooral laatste sector Cota)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3335413.page
Ik kreeg tijdens de BES in het begin ook een slowdown in de chicane, waarbij ik volgens Bas die aan het kijken was niet een zo heel veel afsneed. Slowdown was ook nog eens verschrikkelijk bagger om in te lossen, en moest zowat stil gaan staan na turn 1 om hem weg te krijgen.

Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

NibborSneffets schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:47:
Deze week een DFGT kopen. Heb voor de G25 alleen nog maar oplichters gevonden via Marktplaats, en zou toch graag willen beginnen. Dan maar met een ander stuur :/
Dat is wel zuur, hopelijk ben je niet de dupe geworden.

• -PassY-
http://members.iracing.co...id=14808418&custid=114057

Zo :+ Ik kan nu gerust op vakantie :) Tot over 1,5 week :w

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Hier een lekkere 1e race op suzuka gehad :) met de Jetta wederom.

http://members.iracing.co...nid=14808616&custid=71633

m'n quali moet nog een stuk beter, maar dat had in de race niet veel uitgemaakt. In de 1e bocht direct wat plaatsen verloren om een dive-bomber te ontwijken.. maar verder wel cleane race kunnen rijden, slechts 2x off track.. Waarvan de 1e keer offtrack me serieus tijd gekost heeft... Dan moet je slow-down 1.6s staat er, maar dat is dikke bullshit! dat kost je eerder 5s, dat heeft me iig 2-3 plaatsen gekost.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze wil ik jullie niet onthouden....
Een rijder van de GES heeft voor ons een spotter guide gemaakt!
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/files/ges_s2/GES_SpotterGuide_4H_of_Sebring_thumb.jpg

En we zijn helemaal klaar voor de eerste race zaterdag as. met een live coverage pagina op onze site: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=2125

• ThiJor
Mooie spotters guide! Ik ben ook benieuwd naar de NEO versie.

Onze setup voor NEO begint op zijn pootjes te vallen. Ik kijk al uit naar dit weekend!

Mijn iRacing profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:48
JoepW schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:08:
Deze wil ik jullie niet onthouden....
Een rijder van de GES heeft voor ons een spotter guide gemaakt!
[afbeelding]

En we zijn helemaal klaar voor de eerste race zaterdag as. met een live coverage pagina op onze site: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=2125
Echt gaaf om te zien dit, onze mooie livery (Thanks Niel, wederom) staat er goed op.

Krijg er echt zin in, het is alweer dit weekend. *O*

iRacing Profiel

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Zeker mooi, de livery van Orange Devils ook erg mooi.

iRacing Profiel Game Pc

• gtrNL
Super toffe spotters guide en een paar erg mooie skins. Heeft iedereen nou uiteindelijk nog op tijd een skin aangedragen?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Een team niet. (149: 49 Motorsport (A))
Die staat op zwart op de guide ;)

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 14-10-2015 10:33 ]

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 12:21
Ik heb gisteren de herschreven versie 2 van m'n iRacing Auto Join script publiek gereleased.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3335901.page

In plaats van het zelf te hosten op m'n eigen non-https website staat het nu op Greasy Fork waardoor het nu ook automatisch update met Firefox / Greasemonkey als het goed is.
Dus mocht je de beta al geprobeerd hebben update of herinstalleer het dan even handmatig zodat je ook voorzien blijft van de laatste updates / bugfixes.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Verwijderd

Wanneer komt de nurburgring beschikbaar ?

• Fragbeestje
soon

(november volgens de meeste verwachtingen)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:15:
Wanneer komt de nurburgring beschikbaar ?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/soon.png
Waarschijnlijk November...
(Oeps Koen was sneller ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 14-10-2015 14:26 ]

• Kaasdipje
Vanmiddag anderhalf uur gereden om een G25 op te halen. Meegenomen naar Enschede.

Thuis gelijk aangesloten, maar na calibratie tijdens het opstarten blijft het lampje bij het shift knipperen. De knoppen op het stuur doen het, maar er gebeurt niks met de pedalen en het sturen doet ook niets.

Natuurlijk gegoogled, maar geen easy fix gevonden. Sindsdien ook nog geen reactie meer van de verkoper gehad (uiteraard).

Pfff, ik baal enorm. Ik hoop dat het misschien een easy fix is dmv een universeel AC-adapter o.i.d, maar als dat het niet is heb ik mijn geld voor niets uitgegeven :(

• NickThissen
Heb je hem wel aan de netstroom hangen? Alleen via usb doen de knopjes het wel (en de lampjes) maar verder niks.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

NibborSneffets schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:45:
Vanmiddag anderhalf uur gereden om een G25 op te halen. Meegenomen naar Enschede.

Thuis gelijk aangesloten, maar na calibratie tijdens het opstarten blijft het lampje bij het shift knipperen. De knoppen op het stuur doen het, maar er gebeurt niks met de pedalen en het sturen doet ook niets.

Natuurlijk gegoogled, maar geen easy fix gevonden. Sindsdien ook nog geen reactie meer van de verkoper gehad (uiteraard).

Pfff, ik baal enorm. Ik hoop dat het misschien een easy fix is dmv een universeel AC-adapter o.i.d, maar als dat het niet is heb ik mijn geld voor niets uitgegeven :(
Deze gevonden? Lijkt iets met stroomvoorziening.
https://www.lfs.net/forum...ter-light-%2B-PSU-working

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als je iets op gaat halen dan kijk je ter plekke toch even of die het doet ?

Cube Nuroad Race (2022)

• Kaasdipje
derx666 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:14:
Als je iets op gaat halen dan kijk je ter plekke toch even of die het doet ?
Mee eens, maar toen ik aan kwam was de verkoper (onverwacht) toch nog niet thuis. Zijn zoontje deed open. Hij vertelde dat zijn vader moest overwerken. Hij wist niet hoe het allemaal werkte en kon het ook niet aansluiten. Ik zocht er op dat moment niets achter.
NickThissen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:59:
Heb je hem wel aan de netstroom hangen? Alleen via usb doen de knopjes het wel (en de lampjes) maar verder niks.
Jazeker, en heb inmiddels de kabel ook gecontroleerd. Het geeft de volledige 24V af, dus daar ligt het probleem niet. Het moet echt in het stuur zitten.
Ik had het gezien. Ik denk niet dat ik handig genoeg ben om dit zelf aan te pakken.

Pfff, het zit me niet mee :(

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39
Gaan er morgen nog mensen de late model race rijden?

Ik heb net een race gereden in de top (lees:enige) split. 2e geworden, dus dat viel niet tegen. Er zaten 2 coureurs in met een aanzienlijk hogere irating dan ik, dus geen verkeerd resultaat.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• deRidder
  • Laatst online: 03-09 12:11
aicaramba schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:39:
Gaan er morgen nog mensen de late model race rijden?

Ik heb net een race gereden in de top (lees:enige) split. 2e geworden, dus dat viel niet tegen. Er zaten 2 coureurs in met een aanzienlijk hogere irating dan ik, dus geen verkeerd resultaat.
De late model ga ik nog wel racen deze week, maar niet morgen omdat het samen valt met de GES practice sessie.

Volgens mij ben je wel lekker bezig je iRating omhoog halen zo.

• aicaramba
Ik heb ook mn slechte races tussendoor, hoor. Als ik geen crash heb eindig ik meestal wel redelijk bovenin. Al met al stijg ik gestaag. SR gaat wel vrij rap, moet ik zeggen.

• Fragbeestje

Thuis gelijk aangesloten, maar na calibratie tijdens het opstarten blijft het lampje bij het shift knipperen. De knoppen op het stuur doen het, maar er gebeurt niks met de pedalen en het sturen doet ook niets

...
Heb je hem al eens op wat verschillende USB poorten aangesloten?
Kan me er nog vaag wat van herinneren dat ik ook zoiets heb voorgehad met m'n G27. Bepaalde USB poorten had ik ook zo'n probleem dat het lampje bleef flikkeren. Sommige USB poorten gaven problemen met dat moederbord.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Niellie41

[object Object]

De spotter guide voor de NEO Endurance Series is ook beschikbaar! Hij is best gaaf geworden en ben er ook wel trots op. :)

Download hi-res PDF

Er is ook een lagere resolutie beschikbaar als PNG.
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3

• Ithric
Nou geen GES practice of Late Model voor mij helaas, gisteren is van mijn Fanatec Clubsport V2 mijn HAL sensor kapot gegaan.

Eerst had ik ineens Clutch/Gas tegelijk en daarna geen gas meer.
Alles netjes voorzichtig los gehaald en schoon geblazen, maar daarna nog steeds niks.
Heb toen even de kabels van Rem/Gas omgedraaied en toen werkte het zelfde fysieke pedaal niet.

Echt zo klote dit, heb al een support ticket gemaakt dus hopen dat het allemaal niet te lang duurd.

(Gelukkig was ik al Crew Chief bij de GES, maar nu dus ook niet echt een backup. (tenzij ik zoals ik ergens las mijn Clutch/GAS sensor eenvoudig kan omwissellen) :o

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:06:
....(tenzij ik zoals ik ergens las mijn Clutch/GAS sensor eenvoudig kan omwissellen) :o
K is dat weer.
Maar dat omwisselen is geen enkel probleem. En anders moet je ff bij me langs komen met de pedalen. Ik heb ik onderdelen liggen waarmee ik het wel kan repareren ;)

• Ithric
JoepW schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:12:
[...]

K is dat weer.
Maar dat omwisselen is geen enkel probleem. En anders moet je ff bij me langs komen met de pedalen. Ik heb ik onderdelen liggen waarmee ik het wel kan repareren ;)
Heb je al even DM toegezonden, maar langskomen wordt hem niet gezien de afstand en ik vertrouwen heb in Fanatec Support.

Zoals gezegd ga ik vanavond even omwisselen, dan heb ik teminste een mogelijkheid om in te stappen als het moet. (Gebruik bijna nooit clutch en anders pak ik wel een knop)

Bedankt voor het aanbod en laat zeker even weten wat Fanatec meldt en hoe het wordt afgehandeld.

iRacing Profiel

• dabelg
sinds gisteren wel een vermoeden waarom de FGT stilletjes dood gaat in IMSA

vind hem persoonlijk stuk saaier geworden sinds ze wat aan die slow corner grip gedaan hebben (enkel ronde 1 uit pit is hij totaal niet realistisch wat dan ook instant gedaan is !!!)

het leuke van ervoor door tailbraking is er totaal uit.

• DarkPino
  • Laatst online: 17-11 22:58
Nogmaals dank voor de medeleven :)

Inmiddels druk aan het oefenen voor zaterdag, wordt de eerste race met Fabian en het is nu al een aanwinst voor ons team. Merk je toch dat als je iemand erbij hebt die meer ervaring heeft je ineens een grote stap voorwaarts maakt

iRacing Profiel

• gtrNL
Toffe spotters guide voor de NES ook. Zitten een paar erg mooie skins tussen.

iRacing Profiel

• Ithric
Ithric schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:06:
Echt zo klote dit, heb al een support ticket gemaakt dus hopen dat het allemaal niet te lang duurd.

(Gelukkig was ik al Crew Chief bij de GES, maar nu dus ook niet echt een backup. (tenzij ik zoals ik ergens las mijn Clutch/GAS sensor eenvoudig kan omwissellen) :o
Dit vind ik wel even het vermelden waard, ik heb gisteren om 22.10 een ticket aangemaakt.
Vanochtend een bevestiging om 10.00 en zojuist een UPS bevestiging van een pakketje (en heb niks anders besteld, gewicht 0.1KG dus kan haast niet anders)
Morgen komt het waarschijnlijk binnen, dus echt top service dit. _/-\o_

Bij deze alvast bedankt Fanatec! _/-\o_

iRacing Profiel

• Kaasdipje
Fragbeestje schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 00:42:
[...]

Heb je hem al eens op wat verschillende USB poorten aangesloten?
Kan me er nog vaag wat van herinneren dat ik ook zoiets heb voorgehad met m'n G27. Bepaalde USB poorten had ik ook zo'n probleem dat het lampje bleef flikkeren. Sommige USB poorten gaven problemen met dat moederbord.
Yep, en zojuist op m'n laptop. No luck. Ziet er naar uit dat ik toch opgelicht ben. Die kerel reageert ook niet meer op de mail :X

Eerste en laatste keer dat ik iets tweedehands koop, maar nu kan ik iRacing de komende maanden ook wel vergeten. Zal toch echt moeten sparen voor een fatsoenlijk stuur.

• NickThissen
Rij gewoon terug, bel aan en duw het ding terug in z'n handen. En als hij het niet accepteert heb je nog altijd de optie het door een raam te flikkeren :+

Mijn iRacing profiel

• Kaasdipje
NickThissen schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 16:54:
Rij gewoon terug, bel aan en duw het ding terug in z'n handen. En als hij het niet accepteert heb je nog altijd de optie het door een raam te flikkeren :+
Uiteraard een optie, maar hij woont anderhalf uur van me vandaan.

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
NibborSneffets schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:04:
[...]

Tsja hoe sta je erin, voor mij zal het een principe kwestie zijn en had al voor zijn deur gestaan. En niet willen ontvangen dan gaat het hele spul door zijn voorruit >:)

iRacing Profiel Game Pc

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eerst netjes proberen hoor.
Je kan altijd nog echt boos worden :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ui-4cNewwgc]

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Dat is echt zuur zeg. Voor wat meer geld had je een dfgt nieuw gehad en wel al kunnen racen. Ik Hoop voor je dat het goed komt en je toch kunt beginnen!

iRacing Profiel

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DarkPino schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:27:
Nogmaals dank voor de medeleven :)

Inmiddels druk aan het oefenen voor zaterdag, wordt de eerste race met Fabian en het is nu al een aanwinst voor ons team. Merk je toch dat als je iemand erbij hebt die meer ervaring heeft je ineens een grote stap voorwaarts maakt
Thanks, ben benieuwd wat we ervan bakken zaterdag :)

• Ithric
NibborSneffets schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:04:
[...]
Dacht dat het bij mij tegen zat, maar dit is nog veel erger natuurlijk! :'(
Dat is tegenwoordig een groot risico tweedehands kopen, steeds meer berichten erover.

iRacing Profiel

Verwijderd

FabiandJ schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:34:
[...]

Thanks, ben benieuwd wat we ervan bakken zaterdag :)
Je brengt ze wel het oval virus bij toch ;)

• DarkPino
  • Laatst online: 17-11 22:58
Ik Ben iracing gaan doen vanwege het oval racen maar juist aangestoken met heg Road virus ;)

iRacing Profiel

• aicaramba
Zojuist de late model race gehad. Er zaten maar 3 NL'ers in helaas.

Ik begon met een slechte kwalificatie en begon als 8e. Ik heb in de race 2 man ingehaald en 4 man schakelde elkaar uit. Helaas was ook Frank van Brandwijk een slachtoffer.

Ik ben in ieder geval als 2e geëindigd, wat voor mij echt het max haalbare was. Frank 4e met een kapotte auto en Davy 7e.

http://members.iracing.co...id=14821911&custid=204510

Ik reed in het begin wel heel slecht, trouwens. Steeds heel wijd en wat onbedoeld driften.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 15-10-2015 21:16 ]

• Kaasdipje
Voor alle mensen die advies hadden (wat goede en wat minder goede :P) Hij reageert nu, stuur wordt geruild en ik krijg m'n geld terug. Ik ga het nu maar goed aanpakken en ergens een nieuw stuur bestellen. Hoop zsm aan de bak te kunnen :)

• aicaramba
Oh netjes. Fijn dat je je geld terug krijgt.

Toch raar dat er zoveel oplichters zijn. Ik had daar helemaal geen last van toen ik een stuur kocht op marktplaats.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als ik wat 2e hands koop ga ik het altijd ophalen, en check ter plekke of het werkt. Tot nu toe nog nooit problemen gehad.

Cube Nuroad Race (2022)

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:17:
[...]

Je brengt ze wel het oval virus bij toch ;)
Dat fluister ik zo nu en dan over teamspeak heen :+

• derx666

derx666

mecker ende blaet

subliminal messages over teamspeak :P

Cube Nuroad Race (2022)

• ThiJor
Hmm, na de oefensessie van vandaag heb ik niet zoveel vertrouwen in het verkeer. Ik heb echt divebombs gezien van tientallen meters terug.

Mijn iRacing profiel

• dabelg
lol heb hpd's gezien die bij indraaien T1 'm er zelfs nog door een gaatje persen om dan wijd te gaan ????

hopelijk is dit enkel prac, heb wel alle vertrouwen in racecontrol

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ThiJor schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 01:22:
Hmm, na de oefensessie van vandaag heb ik niet zoveel vertrouwen in het verkeer. Ik heb echt divebombs gezien van tientallen meters terug.
+1 wat Wim zegt. Gisteren had ik vooral last van een aantal Italianen. Die zitten dit weekend allemaal in dezelfde auto, dus dat zal dus ook een stuk minder zijn.

Verwijderd

Hoe heet de serie waar de le mans autos samen rijden met GT3? Ik kan hem niet vinden.. Thanks!

• Ithric
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:03:
Hoe heet de serie waar de le mans autos samen rijden met GT3? Ik kan hem niet vinden.. Thanks!
World Endurance Championship (WEC),Of misschien United Sports car

Gisteren niet toegekomen om de sensor om te draaien en vanavond komt als het goed is de nieuwe binnen.
Nou maar hopen dat dit het problem was, anders moet ik nog even wachten denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 16-10-2015 08:31 ]

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ithric schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:29:
[...]

World Endurance Championship (WEC)

Gisteren niet toegekomen om de sensor om te draaien en vanavond komt als het goed is de nieuwe binnen.
Nou maar hopen dat dit het problem was, anders moet ik nog even wachten denk ik.
In WEC rijden er geen GT3 auto's. ;)

• Ithric
Niellie41 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:31:
[...]

In WEC rijden er geen GT3 auto's. ;)
Klopt inderdaad, maar sommige zien het verschil niet.
USC rijdt niet op Le Mans. :+

*Vandaar had ik deze ook even toegevoegd, met edit*

[ Voor 10% gewijzigd door Ithric op 16-10-2015 08:33 ]

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik denk eerder dat GTS50 bedoelde de serie met de HPD en GT3 in iRacing zelf, aangezien dit het iRacing topic is. ;)

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
aicaramba schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:58:
Zojuist de late model race gehad. Er zaten maar 3 NL'ers in helaas.

Ik begon met een slechte kwalificatie en begon als 8e. Ik heb in de race 2 man ingehaald en 4 man schakelde elkaar uit. Helaas was ook Frank van Brandwijk een slachtoffer.

Ik ben in ieder geval als 2e geëindigd, wat voor mij echt het max haalbare was. Frank 4e met een kapotte auto en Davy 7e.

http://members.iracing.co...id=14821911&custid=204510

Ik reed in het begin wel heel slecht, trouwens. Steeds heel wijd en wat onbedoeld driften.
Het was inderdaad jammer dat er maar weinig Nederlanders aanwezig waren. SOF was ook erg laag.

New Hampshire is een te grote baan voor deze autos. Het rechte stuk tussen de twee bochten duurt te lang voor mijn gevoel. Het viel me op dat meeste mensen een krappere lijn nemen dan ik. Ik neem dezelfde lijn als in de Gen6, dus begin in de derde lijn en ga in turn 2 en turn 4 laag naar de tweede lijn. Dus een late apex. Volgens mij bespaar ik daarmee enorm veel op mijn banden.

Een dramatische kwalificatie zorgde ervoor dat ik verder naar achter stond dan ik wilde en een inhaal race kon beginnen. Eerste paar rondes iemand aan mijn buitenkant gehad maar ik kwam er niet voorbij aan de onderkant, je mist dan gewoon exit speed. Maar na een paar rondjes begonnen de hotlappers last te krijgen en een aantal verloren de controle. Toen ik wilde inhalen voor de tweede plaats gebeurde er dit:
[YouTube: https://youtu.be/SArjLvtwo5Y]
Baal daar zo enorm van, ik kon mijn race nog wel vervolgen en werd uiteindelijke vierde. Auto was zo krom dat in de bocht mijn stuur vaak nog steeds naar rechts stond :(

Protest waardig neem ik aan toch? Woensdag avond ook twee van dit soort incidenten gezien met de Spec Racer op Gilles Vileneuve. Gewoon op elkaar insturen op het rechtestuk....

Excuus voor slechte kwaliteit in het filmpje maar ShadowPlay heeft opeens besloten om een soort van raster over mijn beeld te leggen zodra ik begin op te nemen.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:01:
Ik denk eerder dat GTS50 bedoelde de serie met de HPD en GT3 in iRacing zelf, aangezien dit het iRacing topic is. ;)
Die serie bestaat niet meer, de HPD rijdt nu met de Radical in de Prototype Challenge.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Ithric
Niellie41 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:01:
ROFL, het was vroeg denk ik dan maar. 8)7 :+

Dat heette toch de IMSA Road Warriors meen ik?

[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 16-10-2015 09:59 ]

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:53:
[...]

Die serie bestaat niet meer, de HPD rijdt nu met de Radical in de Prototype Challenge.
Er is ook nog de Endurance cup in de Road Warrior series, die is wel met de HPD + GT3. ;)

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Sinds een paar weken ben ik weer aan het rondrijden. Een 1 ding waar ik me eerder om druk maakte is nog steeds, in mijn ogen dan, een groot probleem.

Dat is namelijk rijders die uit de pits zo voor je de baan opgaan net op het moment dat je zelf aan een hotlap begint.
Bij sommige banen is dat geen probleem, maar bij Oulton park dus wel.
Daar komt men echt voor je neus en ipv even aan de kant te gaan , proberen ze je voor te blijven met koude banden.

Nou denk ik dat het voornamelijk komt omdat als je de pits uitrijd, en er op dat moment meerdere autos nog in de pits staan, je via F3 hun tijd ziet staan. Hierdoor vallen de tijden van de auto's op de baan weg.

Zou in mijn ogen beter zijn dat we alleen tijden van de rijders op de baan te zien zouden krijgen. Voor mij heeft het namelijk geen toegevoegde waarde om te weten hoe ver een rijder die in de pits stil staat achter me is.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:58:
[...]

Er is ook nog de Endurance cup in de Road Warrior series, die is wel met de HPD + GT3. ;)
Hoe kan het dat ik deze serie nergens zie staan? Ook niet bij Ineligible ?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:32:
[...]

Hoe kan het dat ik deze serie nergens zie staan? Ook niet bij Ineligible ?
Omdat de Road Warrior series dit weekend de V8 Supercars gebruikt.

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ik zit te twijfelen waar ik volgend seizoen mij op ga richten.

1: Nog een seizoen Grand Touring Cup rijden in de Jetta
2: Ruf Cup rijden
3: Star Mazda series

Iemand nog suggesties?

• aicaramba
Ik twijfel een beetje tussen 2 en 3. Misschien dat ik beide auto's koop en wat tracks zodat ik beide series wat kan rijden. Andere optie is om nog een seizoen skip barber te rijden, maar dan maak ik geen progress naar B-license. En ik ben wel benieuwd hoe het is om in wat snellere auto's te rijden.

• ThiJor
Niellie41 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:48:
[...]

+1 wat Wim zegt. Gisteren had ik vooral last van een aantal Italianen. Die zitten dit weekend allemaal in dezelfde auto, dus dat zal dus ook een stuk minder zijn.
Ik voeg daar dan ook een Spaans team aan toe. Al de rest viel goed mee, voor zover mijn ervaring.

Mijn iRacing profiel

• Dennis Douna
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 22:55
ThunderNet schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:46:
Ik zit te twijfelen waar ik volgend seizoen mij op ga richten.

1: Nog een seizoen Grand Touring Cup rijden in de Jetta
2: Ruf Cup rijden
3: Star Mazda series

Iemand nog suggesties?
Realiseer je in ieder geval dat de SOF-races van de RUF cup momenteel op maandagavond tijdens het GoT Monday tournament zijn. Keuze 2 en 3 zijn mijns inziens in ieder geval een stap voorwaarts ten opzichte van 1. Ik zou je keuze laten afhangen van of je een fan bent van downforce auto's of meer conventionele auto's.

Ik zou in je keuze overigens ook zeker naar de startvelden kijken, want die zijn in de Star Mazda duidelijk interessanter dan in de Ruf cup. Ik merk dit seizoen dat de Ruf vaak maar een paar keer per week met veel moeite twee splits haalt, terwijl de meeste races enkele splits met een man of 9 aan de start zijn.

iRacing Profiel | Simracing For Holland

• aicaramba
The_FrankO schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Het was inderdaad jammer dat er maar weinig Nederlanders aanwezig waren. SOF was ook erg laag.

New Hampshire is een te grote baan voor deze autos. Het rechte stuk tussen de twee bochten duurt te lang voor mijn gevoel. Het viel me op dat meeste mensen een krappere lijn nemen dan ik. Ik neem dezelfde lijn als in de Gen6, dus begin in de derde lijn en ga in turn 2 en turn 4 laag naar de tweede lijn. Dus een late apex. Volgens mij bespaar ik daarmee enorm veel op mijn banden.

Een dramatische kwalificatie zorgde ervoor dat ik verder naar achter stond dan ik wilde en een inhaal race kon beginnen. Eerste paar rondes iemand aan mijn buitenkant gehad maar ik kwam er niet voorbij aan de onderkant, je mist dan gewoon exit speed. Maar na een paar rondjes begonnen de hotlappers last te krijgen en een aantal verloren de controle. Toen ik wilde inhalen voor de tweede plaats gebeurde er dit:
[video]
Baal daar zo enorm van, ik kon mijn race nog wel vervolgen en werd uiteindelijke vierde. Auto was zo krom dat in de bocht mijn stuur vaak nog steeds naar rechts stond :(

Protest waardig neem ik aan toch? Woensdag avond ook twee van dit soort incidenten gezien met de Spec Racer op Gilles Vileneuve. Gewoon op elkaar insturen op het rechtestuk....

Excuus voor slechte kwaliteit in het filmpje maar ShadowPlay heeft opeens besloten om een soort van raster over mijn beeld te leggen zodra ik begin op te nemen.
Ik weet niet of het protestable is. Het is een hele rare actie om naar binnen te gaan op het rechte stuk. Maar misschien dacht hij wel dat hij je voorbij was en wilde hij de binnenbocht nemen. Ik heb de replay vanuit zijn oogpunt gekeken en hij stuurt echt maar nauwelijks en hij kan je niet zien als hij naar links kijkt.

Hele rare actie, maar of het echt bewust is, durf ik niet te zeggen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
seninha schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:09:
Sinds een paar weken ben ik weer aan het rondrijden. Een 1 ding waar ik me eerder om druk maakte is nog steeds, in mijn ogen dan, een groot probleem.

Dat is namelijk rijders die uit de pits zo voor je de baan opgaan net op het moment dat je zelf aan een hotlap begint.
Bij sommige banen is dat geen probleem, maar bij Oulton park dus wel.
Daar komt men echt voor je neus en ipv even aan de kant te gaan , proberen ze je voor te blijven met koude banden.

Nou denk ik dat het voornamelijk komt omdat als je de pits uitrijd, en er op dat moment meerdere autos nog in de pits staan, je via F3 hun tijd ziet staan. Hierdoor vallen de tijden van de auto's op de baan weg.

Zou in mijn ogen beter zijn dat we alleen tijden van de rijders op de baan te zien zouden krijgen. Voor mij heeft het namelijk geen toegevoegde waarde om te weten hoe ver een rijder die in de pits stil staat achter me is.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Men / je kan F3 scrollen zodat je meer rijders achter je dan voor je ziet. Dat is een mogelijke oplossing.
Verder is er enige tijd geleden uitgebreid hierover op het iRacing forum met iRacing staff over gediscussieerd en dat heeft de huidige F3 opgeleverd.

En als je het over moeilijke pit-exits hebt vind ik Oulton nog wel meevallen. Charlotte Road of Oran Park zijn veel erger ;)

• dabelg
misschien brands :p

• NickThissen
Het was oorspronkelijk de bedoeling dat mensen in de pits niet in F3 te zien waren. Maar door een bug resulteerde dat erin dat men op de baan vaak ook niet op F3 was te zien. En dat is natuurlijk niet zo handig... ze hebben die bug nooit gevonden volgens mij dus hebben ze het maar zo gelaten. Ik vind het niet erg, ik wil graag weten wie er in de pit staat :)

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 101 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.