Razer schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:49:
[...]
In de nacht opvolgend aan de installatie is mijn ervaring dat je de update krijgt. Dit was bij mij zelf zo, bij mijn ouders waar ik hem opgehangen heb en bij vrienden waar ik de Nest geplaatst heb.
Ik heb hem al. Heb de temp zelf even op 15 gezet. dan doet hij niets.
En binnen 15 a 20 min had ik de update.
Nu aan het stoeien met google docs.
Inmiddels al mooi grafiekje. Maar ik kan wel auto away uitlezen maar als ik hem op eco zet. Blijft de status 0.
Ik heb nog geen optie gevonden om echt de eco status uit te lezen.
Of om de verwaming status van TRUE/FALSE naar 1/0 te zetten. Dat maakt een grafiek wat makkelijker.
anyway leuk spul om mee te stoeien.
Vanavond maar stukje rijden om te kijken of mijn IFTTT hem goed aanstuurt.
Vraagje: Is het iemand gelukt om de verwarming status in een grafiek te zetten?
Google sheet kan hem prima uitlezen. En er komt netjes TRUE of FALSE staan als hij aan het verwarmen is of niet.
Ik krijg er alleen geen grafiek uit. Zou graag willen zien in de tijd wanneer hij aan het verwarmen is en wanneer niet.Zodat ik netjes huidige temp, gevraade temp én verwarmen Ja/Nee zie. Maar wat ik ook doe ik krijg er niets uit. Dacht zelf maak ik een extra column om een waarde 10 en 0 te geven aan True en False met
=IF(E:E = "TRUE"; "10"; "2"). Maar dat werkt niet.
Dit werkt wel als ik de celeigenschappen naar tekst zet. en dan zelf opnieuw false in typ.
Maar de volgende regel die het script er zelf inzet is dan weer verkeerd.
Zelf geen excel (of sheet) guru. Maar over het algemeen lukt het me wel om e.e.a. voor elkaar te boksen.
Maar loop nu dus vast.
[
Voor 33% gewijzigd door
DarkSide op 06-01-2017 15:33
]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.