[PC/XB1/PS4] Batman: Arkham Knight

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:59
Xenophoben schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:51:
Ligt het aan mij of draait de game ineens ontzettend vloeiend op de pc? Bij mij wel, het lijkt er bij mij op dat de problems solved zijn :D
Zou het zo zijn? Ik las op verschillende fora wel dat men bezig was met de nieuwe patch en dat die de status QA heeft gekregen. Kun je wat meer informatie geven, FPS voorheen en nu?

Vind overigens het verhaal wel briljant opgezet, de side missions voelen niet echt als side missions maar als onderdeel van het grote geheel (In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Assassin's Creed games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Ik moet zeggen dat ik niet een test met fps heb gedaan, maar gisteren draaide hij ineens gewoon helemaal vloeiend ( ook met de batmobile) (i5 / GTX960 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Xenophoben schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:52:
Ik moet zeggen dat ik niet een test met fps heb gedaan, maar gisteren draaide hij ineens gewoon helemaal vloeiend ( ook met de batmobile) (i5 / GTX960 )
Ik heb vaak dat eerste halfuurtje ed. het best wel soepeltjes loopt ( alles max en NVidia dingen uit ) 60 fps en motion blur in files. maar daarna dat het weer heel erg gaat schokken met lagspikes. ( i7-2600k / GTX 970 )

Framedropt dan ineens naar 1-20fps en weer naar 60fps. Zwaar irritant en meestal stop ik dan maar weer ook al wil ik graag verder. Dus nog niet alles is gefixed, maar het speelt al wel beter dan voorheen.

Vindt persoonlijk dat patching wel erg traag is van rocksteady. Game is nu bijna 3 weken uit en pas 1 patch ontvangen. Als je dit vergelijkt met de Witcher had deze volgens mij al 3 patches uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Rocksteady is ook niet verantwoordelijk voor de PC versie, dus waarschijnlijk duurt het daardoor iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
bram1984 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:26:
Rocksteady is ook niet verantwoordelijk voor de PC versie, dus waarschijnlijk duurt het daardoor iets langer.
Zijn ze sinds kort wel, ze hebben namelijk door de problemen de patching naar zich toe getrokken.
http://www.polygon.com/20...tman-arkham-knight-pc-fix

[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 07-07-2015 16:30 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Xenophoben schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:51:
Ligt het aan mij of draait de game ineens ontzettend vloeiend op de pc? Bij mij wel, het lijkt er bij mij op dat de problems solved zijn :D
Het viel mij op dat het spel beter begon te draaien toen ik ervoor koos om 'Windowed (Borderless)' te spelen. In FPS ging er ik niet heel veel op vooruit, maar het spel lijkt wel soepeler te spelen (@60+ FPS), met hier en daar nog een schokje.

Ik speel nu op een resolutie van 2560x1440 met alles aan, op de eerste twee Gameworks-effecten na (Smoke/Paper), en het is zeker speelbaar. Echter, ik ben nog niet te spreken over het gigantische RAM-verbruik. Dat loopt bij mij soms op naar 9 á 10+ Gigabyte! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom praat men hier nog steeds over problemen, als er een eigen topic voor aangemaakt is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 13:03
bram1984 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:00:
Ik ben juist eerst alle zijshit aan het doen voordat ik verder ga met de story.
Dat heb ik dus ook gedaan, denk voordat story ten einde is wel eerst iedereen oppakken (behalve riddler). Maar ik kan dus niet knightfall protocol starten, geeft aan dat ik riddler nog moet oppakken om
die te kunnen starten.

Volgens mij bug als je meer dan 7 most wanted missie uitspeelt voordat je story finished dan moet je eerst maar alle missies finishen voordat je het protocol kan starten.

Dus let daar op als je "2e einde" ook wil zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Albinoraptor op 07-07-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001

justifire

Shut up and squat !!

Albinoraptor schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:30:
[...]

Dat heb ik dus ook gedaan, denk voordat story ten einde is wel eerst iedereen oppakken (behalve riddler). Maar ik kan dus niet knightfall protocol starten, geeft aan dat ik riddler nog moet oppakken om
die te kunnen starten.

Volgens mij bug als je meer dan 7 most wanted missie uitspeelt voordat je story finished dan moet je eerst maar alle missies finishen voordat je het protocol kan starten.

Dus let daar op als je "2e einde" ook wil zien.
Sta je tijdens het activeren wel op de juiste positie ?
spoiler:
Op het dak voor de schijnwerper

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Jup, ik ben niet enige met probleem. Staat ook in aantal topics op WB forum. Dus verwacht dat het echt bug is. :) Niet heel ernstig, zoals bug in Arkham City (zodat je nooit 100% kan halen, zonder opnieuw beginnen.)

En wil toch 100% op deze game. Maar kan me ook voorstellen dat er aantal mensen zijn die niet 250 collectibles wil vinden maar wel 2e einde willen zien. Dus meer een waarschuwing voor die spelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De combat blijft ongeëvenaard. Vooral als het foutloos gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Gisteravond weer druk bezig geweest met veel side missie's. Maar wat blijft het een mooi spel. Aantal side missie's nu 100%. Door gebruik te maken van upgrades kon ik verder met het overnemen van controle posten. Had wel om 23:30 zoiets, ok leuk geweest, morgen om 06:00 eruit. Oh wacht ik zie nog iets, even doen... en zo gaat het dan weer even door

spoiler:
Gedeelte dat je in Wayne Tower Lucius moet redden. In het begin kom je als "Bruce" uit de lift. Dacht even ok, ook leuk. Bij het neerslaan van Lucius dacht ik WTF doet ie nu dan??? Mooi mooi. Net als Robin opsluiten in de cell. Dacht ook even, waarom zit de Bat nou vast, maar ook dat was weer iets in het hoofd. De rol van de Joker doet een hoop in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik doe ook alle zijmissies voor zover mogelijk. Dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat er 28 uur op de teller staat. Ik ben niet echt bezig met het vinden van al dat Riddler spul voornamelijk omdat ik hem nog steeds ontzettend irritant vind elke keer als hij zijn mond opendoet.

Het verhaal is echt om van te genieten. Qua performance heb ik wel het idee dat framedrops en freezes nu vaker voorkomen dan in hte begin van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, toch maar een seasonpass kopen ben ik bang. Een week wachten is wel lang. :o

Vandaag alle AR challenges afgemaakt. Nu nog 70 riddler dingetjes en ik kan gaan new game plussen.

Kun je eigenlijk verder in je normal game als je NG+ hebt gestart? Zou wel handig zijn voor afmaken van een bepaalde achievement zonder alles opnieuw te hoeven doen in NG+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik ben nu toe aan het werken naar Knightfall Protocol (zit op 8/14), en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat stemmetje in mijn hoofd wel begin te missen... Het maakt Gotham een stuk stiller om in je eentje doorheen te vliegen/lopen/rijden.

Bugje dat gisteren twee keer langskwam: ik was bezig met de Watchtower bovenop het ziekenhuis, ging dood, en viel na mijn respawn dóór het gebouw. Vervelend is dat de vloer ook een gatenkaas is, dus je valt vrij snel door de map heen; kon er alleen maar uit door het spel te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Riddler trophies die ik op de kaart gezet heb via groene mannetjes zijn niet zichtbaar. Niet echt een hele handige bug... Iand een idee of hier een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
Ziet er tof uit. Lijkt wat meer inhoud te hebben dan die Harley Quinn DLC :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:49:
Hmm. Riddler trophies die ik op de kaart gezet heb via groene mannetjes zijn niet zichtbaar. Niet echt een hele handige bug... Iand een idee of hier een oplossing voor is?
?
Zijn dat niet die riddles die je moet scannen waar ik het een paar posts terug over had ?
De riddles die worden aangegeven met []

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 08-07-2015 22:54 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DingK schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:27:
Ik ben nu toe aan het werken naar Knightfall Protocol (zit op 8/14), en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat stemmetje in mijn hoofd wel begin te missen... Het maakt Gotham een stuk stiller om in je eentje doorheen te vliegen/lopen/rijden.

Bugje dat gisteren twee keer langskwam: ik was bezig met de Watchtower bovenop het ziekenhuis, ging dood, en viel na mijn respawn dóór het gebouw. Vervelend is dat de vloer ook een gatenkaas is, dus je valt vrij snel door de map heen; kon er alleen maar uit door het spel te verlaten.
Kijk even uit met spoilers svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:52:
[...]

?
Zijn dat niet die riddles die je moet scannen waar ik het een paar posts terug over had ?
De riddles die worden aangegeven met []
Nope. Die snapte ik al voor je uitleg. Heb alle Batmans meerdere keren 100% uitgespeeld. :)

Wat er bij mij gebeurt is dat als ik goons interogate de nummers links onderin voor aantallen te behalen trophies etc stijgen maar ze worden niet zichtbaar op de kaart zelf. Dus er staat onderin nog 3 riddles en 6 trophies maar je kunt niet zien war ze op de kaart staan. Is best wel irritant. Al heb ik inmiddels een site gevonden (kokatu) die de riddles op volgorde van de grid in het menu weergeeft dus het komt wel goed.

Edit: en goed is het gekomen. Riddles zijn binnen! Nog even een freeflow perfection doen, onder wat bruggen door en new game plus en dan ben ik op 100%

@bram Moet je het vooral quoten. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:42:
[...]

Nope. Die snapte ik al voor je uitleg. Heb alle Batmans meerdere keren 100% uitgespeeld. :)

Wat er bij mij gebeurt is dat als ik goons interogate de nummers links onderin voor aantallen te behalen trophies etc stijgen maar ze worden niet zichtbaar op de kaart zelf. Dus er staat onderin nog 3 riddles en 6 trophies maar je kunt niet zien war ze op de kaart staan. Is best wel irritant. Al heb ik inmiddels een site gevonden (kokatu) die de riddles op volgorde van de grid in het menu weergeeft dus het komt wel goed.

Edit: en goed is het gekomen. Riddles zijn binnen! Nog even een freeflow perfection doen, onder wat bruggen door en new game plus en dan ben ik op 100%

@bram Moet je het vooral quoten. 8)7
Laat me raden
spoiler:
in de zappelins en in de HQ's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:07:
[...]

Laat me raden
spoiler:
in de zappelins en in de HQ's ?
Op alle locaties. Als het daar geweest was, waren de nummers linksonder op de hoofdkaart niet gestegen he. Ik waardeer dat je me een uitleg probeert te geven maar dit was een bug in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game zit zo ontzettend goed in elkaar. Op "hard" is die wel pittig, maar zeker te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat een tof einde van het spel!

spoiler:
Vooral als je dan even als The Joker speelt en dan in zijn eigen "Batmobile" speelt en iedereen afknalt en daarna lang rondloopt enzo.. echt zooo gaaf gedaan dat stukje! Heerlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:34:
[...]

Op alle locaties. Als het daar geweest was, waren de nummers linksonder op de hoofdkaart niet gestegen he. Ik waardeer dat je me een uitleg probeert te geven maar dit was een bug in het spel.
Ik geef je geen uitleg, ik ben echt aan het raden wat het probleem was.
Eerst meld je dat je geen riddles ziet, vervolgens meld je dat het opgelost is.
Geef dan even aan wat het probleem veroorzaakte / de oplossing is, heeft een ander daar misschien ook wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Grudgie schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:11:
Wat een tof einde van het spel!

spoiler:
Vooral als je dan even als The Joker speelt en dan in zijn eigen "Batmobile" speelt en iedereen afknalt en daarna lang rondloopt enzo.. echt zooo gaaf gedaan dat stukje! Heerlijk! :D
Zó jammer dat die skin niet speelbaar blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:48:
[...]

Ik geef je geen uitleg, ik ben echt aan het raden wat het probleem was.
Eerst meld je dat je geen riddles ziet, vervolgens meld je dat het opgelost is.
Geef dan even aan wat het probleem veroorzaakte / de oplossing is, heeft een ander daar misschien ook wat aan ;)
Een groene goon ondervragen levert je de locatie van een stuk of 10 riddles op je map. Als er riddles op je map zichtbaar zijn, zie je links onderin hoeveel (per categorie) riddles je in die zone van de map zichtbaar hebt. Althans zo hoort het.

Wat er bij mij gebeurde was dat de cijfers links onderin omhoog gingen als ik een groene goon ondervraagde maar dat er geen vraagtekens en [ ] etc zichtbaar werden op de map.

Uiteindelijk heb ik maar 5 riddles niet zelf kunnen vinden. Toch wel een irritante bug. Heeft me aardig wat tijd gekost in doelloos zweven op zoek naar goons voordat ik door had dat ze niet meer gingen verschijnen. Ook was het best lastig om te ontdekken waar de bewuste riddles lagen zonder locatie op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Story uitgespeeld. Achteraf toch niet zo heel enthousiast over de game. Ik vond de Batmobile stukken totaal niet leuk, voor mijn gevoel waren het er echt teveel. Erg jammer want afgezien van de Batmobile vond ik het best een toffe game.
Aan de andere kant snap ik wel dat ze met de Batmobile een nieuwe feature willen hebben toevoegen aangezien het anders gewoon Arkham City met grotere stad en betere graphics zou zijn geweest. Echter had ik persoonlijk de game zonder Batmobile wel beter gevonden...
De batmobile combat is gewoon zo suf vergeleken met de predator combat. Teveel voertuigen, te makkelijk te verslaan.
Helaas zaten er maar weinig echt toffe predator missies in. Ook vaak in hetzelfde gebied. 3x rond de clocktower, 2x rond de ingang van de Movie Studios? Waarom niet wat meer variatie, de stad is groot genoeg.

De story vond ik dan wel redelijk goed.
spoiler:
Joker FTW. Mindfuck hallucinaties en dan dat einde, geniaal. Alleen vond ik de identiteit van the Arkham Knight zo ontzettend voorspelbaar. Vanaf die Joker 'flashbacks' in de Movie Studios was het wel duidelijk.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 21:30:
[...]

Een groene goon ondervragen levert je de locatie van een stuk of 10 riddles op je map. Als er riddles op je map zichtbaar zijn, zie je links onderin hoeveel (per categorie) riddles je in die zone van de map zichtbaar hebt. Althans zo hoort het.

Wat er bij mij gebeurde was dat de cijfers links onderin omhoog gingen als ik een groene goon ondervraagde maar dat er geen vraagtekens en [ ] etc zichtbaar werden op de map.

Uiteindelijk heb ik maar 5 riddles niet zelf kunnen vinden. Toch wel een irritante bug. Heeft me aardig wat tijd gekost in doelloos zweven op zoek naar goons voordat ik door had dat ze niet meer gingen verschijnen. Ook was het best lastig om te ontdekken waar de bewuste riddles lagen zonder locatie op de kaart.
Aah ok, dat is inderdaad klote !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de AR challenges heb gedaan is Batmobile combat een eitje. Niet dat ik het zo cool vind als de predator of reguliere combat maar echt verschrikkelijk kan ik het niet noemen.

Sterker nog in NG+ raas ik langs al die tanks terwijl ik net een uur vast zat in combat in
spoiler:
Stag's airship met die 25 goons en een brute
. In de normale versie was het precies andersom. Dat stuk waar
spoiler:
Oracle tankjes hackt
heb ik erg lang over gedaan.

Vind het echt een meesterwerkje. Jammer dat het bijna erop zit met Exactor it als Dark Knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 15:25

Ktenolix

Pijlsnel

Gisteren weer even gespeeld, het spel blijft me verbazen.

spoiler:
Ik heb nu Harley verslagen, de infected jokers gepakt en nu gestopt bij de tank battle met de Arkham Knight. Ik heb vreselijk genoten van het stukje dat je op een draaiend platform staat, met een zingende Joker en ik als Robin bommen moest ontmantelen. Geweldig. :p Sowieso de stukken met de Joker zijn geweldig.

Ik blijf de tankbattles irritant vinden. Het is gaaf om voor puzzels en freeroam dat ding te gebruiken, maar al die tankbattles zijn dikke overkill. Trouwens, ik was gisteren gestopt bij het gevecht met Arkham Knight z'n tank, maar ging daar dood. Ik moet 4 maal die tank op bepaalde plekken raken, maar als ik hem geraakt heb gaat die tank als een malle achter me aan. Ik raak hem moeilijk kwijt (mede doordat de besturing van de batmobile ook een beetje ruk is n.m.m.), heeft iemand nog tips?

Ik ben eigenlijk eerst de main story aan het doen nu, de side missions doe ik allemaal later wel. Dan heb je ook beschikking over alle gadgets. :) De main story is leuk om verder mee te gaan.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ktenolix schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:21:

spoiler:
Trouwens, ik was gisteren gestopt bij het gevecht met Arkham Knight z'n tank, maar ging daar dood. Ik moet 4 maal die tank op bepaalde plekken raken, maar als ik hem geraakt heb gaat die tank als een malle achter me aan. Ik raak hem moeilijk kwijt (mede doordat de besturing van de batmobile ook een beetje ruk is n.m.m.), heeft iemand nog tips?
Ik zat echt op het puntje van mijn stoel voor dat gedeelte :)

spoiler:
Upgrade je batmobiel als je te snel doodgaat. Extra armor en, als je punten overhebt, betere turbo. Ik had ook de upgrade dat je tanks kunt lokken me je kanonschoten. Voor zover mogelijk wachtte ik de Knight op met de geschutskoepel op hem gericht maar de batmobile zelf in de richting om te vluchten. Of anders een tel langer in tankmode blijven om je neus in de goede richting te zetten nadat je hem geraakt hebt.

Dan is het gewoon een kwestie van dat ding flink op de staart te trappen en de hoeken om te driften om buiten zicht te blijven van dat straalkanon van hem. En die cirkels op de grond ontwijken met sideswipes.

Ik ben zelf bijna klaar met het hoofdverhaal. Behalve twee sidequests (waarvan een alle Riddles) heb ik verder alles af. Is er nu wel of niet een NG+ als je eerst alle sidequests doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Ktenolix schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:21:
Gisteren weer even gespeeld, het spel blijft me verbazen.

Ik raak hem moeilijk kwijt (mede doordat de besturing van de batmobile ook een beetje ruk is n.m.m.), heeft iemand nog tips?
In de opties kun je de toggle naar tankmode aanpassen; in plaats van L2 ingedrukt houden tik je op R1. Een wereld van verschil.

Verder... blijven proberen (het kostte mij ook een aantal pogingen). Hou je radar in de gaten om te zien aan welke kanten je de tank nog moet raken. Wees terughoudend en blijf jezelf verdekt opstellen. Er vol gas opaf rijden heeft geen zin, het ronddraaiende zoeklicht spot jou waarschijnlijk veel eerder.
Bij het wegvluchten vooral bochten blijven nemen om line of sight te verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wee Man schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:12:
[...]

Ik ben zelf bijna klaar met het hoofdverhaal. Behalve twee sidequests (waarvan een alle Riddles) heb ik verder alles af. Is er nu wel of niet een NG+ als je eerst alle sidequests doet?
Yep NG+ is er ook als je je eerste playthrough op 100% hebt uitgespeeld.

En het is de moeite. Echt veel moeilijker en daardoor leuker qua combat en predator. Je moet daadwerkelijk nadenken ipv een beetje aanrommelen. Bij predator op normal deed ik half stealthy en ging ik batclawen als ze me snapten. Werkte 9/10 keer gewoon prima. Op NG+ kom ik daar niet meer mee weg. Das mooi dus. :)

Lichte spoilers over eindes. Niks verhaaltechnisch.

spoiler:
Je krijgt een ander einde als je alle sidequests doet. Als je het einde al getriggerd hebt, kun je het einde opnieuw starten nadat je alle sidemissions gedaan hebt. Zelfs nadat je het 100% hebt uitgespeeld kun je terug de stad in om goons te beuken. Geen idee wat je dan verder kan, behalve misschien brutality 101 halen op zo een riot met 30 deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:24:
Bij predator op normal deed ik half stealthy en ging ik batclawen als ze me snapten.
Ik vind het fantastisch om de tijd te nemen en lekker met de tegenstanders te spelen. Eentje die afgezonderd staat van achteren grijpen. Dan komt de rest kijken en blijft er altijd wel eentje achter en die grijp ik dan. Op een gegeven moment zijn het er genoeg voor een grote fear takedown en staan ze dicht bij elkaar. Puur genieten :)

Medic komt eraan gesneld om een KO kameraad te helpen? Ach, wat jammer nou, had hem eerder al geraakt met de disruptor. Een andere medic komt hem helpen? Zelfde verhaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wee Man schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:51:
[...]

Ik vind het fantastisch om de tijd te nemen en lekker met de tegenstanders te spelen. Eentje die afgezonderd staat van achteren grijpen. Dan komt de rest kijken en blijft er altijd wel eentje achter en die grijp ik dan. Op een gegeven moment zijn het er genoeg voor een grote fear takedown en staan ze dicht bij elkaar. Puur genieten :)

Medic komt eraan gesneld om een KO kameraad te helpen? Ach, wat jammer nou, had hem eerder al geraakt met de disruptor. Een andere medic komt hem helpen? Zelfde verhaal :+
Leuke tip, waarvoor dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik had het al ergens voorbij zien komen geloof ik, maar het lukt me niet om het Nightfall Protocol te starten. Ik heb nu 9 sidemissies gedaan, maar als ik op activate klik krijg ik geen marker.

[ Voor 5% gewijzigd door Jack O10 op 11-07-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
Poeh, eindelijk 100% en uitgespeeld. Ik moet zeggen dat de AR challenges met de Batmobile het meest irritante waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Freeflow Combat blijft awe-some! :*)

[YouTube: https://youtu.be/yfxxzfarNUo]

Ondanks de technische fouten bij de PC-versie is Arkham Knight gewoon een fantastisch goede game! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik wacht nog even op de patches.

Ben nu maar begonnen aan Asylum en Origins, en dan City?

Hoelang ben ik daarmee bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Jack O10 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:51:
Ik had het al ergens voorbij zien komen geloof ik, maar het lukt me niet om het Nightfall Protocol te starten. Ik heb nu 9 sidemissies gedaan, maar als ik op activate klik krijg ik geen marker.
Ik ook niet, en ik heb alleen de Riddler nog te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Durf te vragen, new game plus. levert dat nog extra missies op? of is het enkel een slag moeilijker?
of is de
spoiler:
aangepaste jumpscare joker intro het enige verschil? eventuele andere eindes kan ik op youtube zien, platinum boeit me niet zo

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Dutchzilla schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:12:
Durf te vragen, new game plus. levert dat nog extra missies op? of is het enkel een slag moeilijker?
Zou ik ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:12:
of is de
spoiler:
aangepaste jumpscare joker intro het enige verschil? eventuele andere eindes kan ik op youtube zien, platinum boeit me niet zo
spoiler:
Niks anders qua verhaal tot nu toe (60% ongeveer). Behalve wat je zelf al noemdr. Samenstelling goons is wat anders, meer variatie in gevechten en predator stukjes dus. Verder is het redelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Vraag, Hoe versla ik de vijande met electric baton of die electrified enemies? Laatst bij Twoface goons ergens op een dak.
De mannetjes met schild zijn ook best moeilijk want bij airial attack springt hij op hun schouders en duwt ze weg. Niet echt effectief dus.

Verder ben ik nog niet echt goed in de combat, maar dit is ook mijn eerste Arkham spel.

Op de een of andere manier wil weapon steal (Kruisje vierkant of Kruisje rondje) ook niet altijd werken. Wordt ik nog sterker tijdens het gamen of moet ik meer oefenen?

Gaan de bruggen trouwens nog verder open naarmate ik verder game? Zit nu bij een riddler missie waar ik de batmobile nodig heb.

Ohja, ik speel op een PS4 en zit nu op zon 40%.

Geweldig spel trouwens.

Hopelijk snel de man bat weer kunnen doen.

Die is nu tijdelijk niet beschikbaar.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Baton: grapple hook. Electrified: shock rifle. Shield: stun + jump.

Beetje opletten kan geen kwaad. Deze hints worden gewoon gegeven tijdens de gevechten. ;)

Speciale moves kunnen pas als je combo meter vol is.

Natuurlijk gaan de bruggen open. Die unlock je vanzelf.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 12-07-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Ben misschien te veel bezig met andere dingen tijdens het gamen...
Heb ook niet gezien wat er stond toen ik de man bat voor het eerst tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Koos2009 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:44:
Die is nu tijdelijk niet beschikbaar.
Dit zul je wel vaker tegenkomen met de sidemissions. Meestal staat er dan tijdelijk een rood icoontje op de mission list, of je merkt dat je een gadget nodig hebt die nog niet in je bezit is of het is op een eiland waar de batmobiel nog niet kan komen.

Gewoon doorgaan met de hoofdmissie or een andere sidemissie. Komt later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Inderdaad, gewoon doorgaan.

Erg bedankt voor de tip Bram1984; De gevechten gaan nu een stuk beter met die tactiek en dat Pulse geweer.

Nu nog wat dingen beter leren en ik word er steeds beter in.
Wel merk ik dat de APC's steeds harder gaan rijden en ze ook nu gemm. 5 schoten van de batmobile nodig hebben ipv de 3 eerst.

Wel jammer dat ik geen extra punten gekregen heb na het opschonen van 1 eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Bjorn89 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:28:
Ik wacht nog even op de patches.

Ben nu maar begonnen aan Asylum en Origins, en dan City?

Hoelang ben ik daarmee bezig :P
Ik was ong. 10u per game bezig. Heb city wel uiteindelijk overgeslagen. Vorige week net voor ik AK had gehaald even snel uitgespeeld. Moet wel zeggen, niet 100% uitgespeeld. Verhaallijn en denk 30% van de extra's.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Jack O10 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:51:
Wee Man schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:54:
[...]

Ik ook niet, en ik heb alleen de Riddler nog te doen.
Ja hier had ik idd al voor gewaarschuwd, enige mogelijkheid is dus idd elke riddle op te lossen voordat je Nightfall Protocol kan starten.

Ik krijg dus niet eens melding om hem te activaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 15:25

Ktenolix

Pijlsnel

Heb dit weekend het spel uitgespeeld. Geweldig! Ben wel benieuwd wat het knightfall protocol inhoudt. Ben nu bezig om alle side missions te doen.

Heeft iemand tips om die burning batsymbols van Azrael te vinden? Ik vlieg maar wat rond maar heb er nog maar 1 gespot.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ktenolix schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:29:
Heb dit weekend het spel uitgespeeld. Geweldig! Ben wel benieuwd wat het knightfall protocol inhoudt. Ben nu bezig om alle side missions te doen.

Heeft iemand tips om die burning batsymbols van Azrael te vinden? Ik vlieg maar wat rond maar heb er nog maar 1 gespot.
batmobile upgrade dat je nog hoger en verder gelanceerd wordt. dan zie je ze wel.
of youtube :P

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Hmm. Op het 3e eiland zit een Military post op de begane grond (met dak en zonder punten op te zitten), met 4 ronddraaiende guns en veel baddies met guns. Iemand enig idee hoe je dat aanpakt? JE gaat nogal snel dood daar omdat het net teveel is en je niet echt ergens kunt beginnen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Albinoraptor schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:19:
[...]

[...]

Ja hier had ik idd al voor gewaarschuwd, enige mogelijkheid is dus idd elke riddle op te lossen voordat je Nightfall Protocol kan starten.

Ik krijg dus niet eens melding om hem te activaten.
Dat vind ik wel bizar, ik wacht wel op een update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Albinoraptor schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:19:
Mja... om nou al die 200+ dingen nog te gaan zoeken :/

Ik ben geloof ik wel klaar met het spel. Wel 37 uur aan fun gehad :)
Ktenolix schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:29:
Het spel zelf geeft je hints. Ik weet niet of het verbonden is met de hoofdmissie of dat er eerst wat tijd moet verlopen maar geregeld zul je op het mission select screen het icoontje voor die sidemission zien pulseren. Als je dan die mission selecteert krijg je een berichtje van Alfred waar je (ongeveer) moet zijn. Di werkt ook met andere side missions zoals de seriemoordenaar.

Als je liever zelf wil blijven zoeken: je kunt meeliften met politiehelikopters en dan heb je een hoog uitkijkpunt. Als die niet rondvliegen dan zijn er te veel aerial drones; die kun je gewoon neerhalen met de batmobile en dan zal Batman aan Cash berichten dat de lucht veilig is en dan kun je weer meeliften.
Martinspire schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:10:
Hmm. Op het 3e eiland zit een Military post op de begane grond (met dak en zonder punten op te zitten), met 4 ronddraaiende guns en veel baddies met guns. Iemand enig idee hoe je dat aanpakt?
Als we het over dezelfde post hebben: een van de neerklapbare muren van die post sluit niet helemaal aan op de pilaar en daar kun je tussendoor lopen. Maar eerst moet je de sentry gun die daar staat onklaar maken en dat vereist een strakke timing en goed kijken met detective mode. De kunst is om vanaf de muur naar die sentry gun te zweven terwijl ie net wegdraait zodat je hem onklaar kunt maken - en vlak voor je dat doet gooi je een rookbom zodat de soldaten je niet zien.

De andere sentry guns zullen je waarschijnlijk zien en gaan schieten voordat je die ene onklaar hebt gemaakt. Daarom is het zaak om onmiddellijk weer de post te verlaten. En dan wacht je even tot iedereen wat is gekalmeerd. Nu kun je door die spleet heen en jezelf gaan bezighouden met de soldaten. Er staat er daar eentje afgezonderd - silent takedown op die en ga weer terug naar buiten. Een silent takedown lokt namelijk de rest en als ze daar met z'n allen staan zonder cover van de sentry gun, tja, mass fear takedown >:)
Jack O10 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:38:

Dat vind ik wel bizar, ik wacht wel op een update...
Ik denk niet dat dit een bug is.

[ Voor 3% gewijzigd door Wee Man op 13-07-2015 15:54 . Reden: Reply toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Wee Man schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:52:
[...]

Ik denk niet dat dit een bug is.
Als het geen bug is, dan is het een enorme debiele design fout. :)

Stel je hebt alleen de story gespeeld, dan zou je na 7 most wanted missies afronden de Knightfall protocol starten (onvolledige versie) en dan nadat je elke side-missie hebt afgerond de hele versie.

Ik heb voor story 13 van de 14 side missies gedaan voor afronden story, dan zou je toch verwachten dat je iig de onvolledige versie van de Knightfall protocol starten. (andere hebben bijv 9 of 10 side missies afgerond en kunnen hem ook niet starten, sommige krijgen wel melding dat je knightfall protocol kan starten maar vervolgens gebeurd er niets.)

Las op reddit ook dat mensen roepen dat het geen bug of glitch is, maar vooral door mensen die niet precies lazen wat probleem was. Als dit een bewuste design beslissing is dan zijn het ergere idioten dan het gewoon een bug zou zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb ook bijna alle sidequests gedaan en kon toen wel de (onvolledige) Knightfall protocol starten. Klinkt als een rare bug inderdaad. Vind het om eerlijk te zijn een beetje van de zotte dat je zo ontzettend veel moet doen om die hele protocol te zien... Je moet wel heel wat wilskracht hebben om al die riddle's op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Voor mij was de oplossing toch om nog één sidemissie helemaal te voltooien. Beetje vaag, maar het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 12:23
http://www.insidegamer.nl...ze-herfst-pas-terug-op-pc

even serieus, niet om te zeiken maar ik mag toch wel hopen dat ze hem niet voor 59 euro aanbieden als ie in oktober/november pas uitkomt, want dan speel ik hem over een paar jaar of wel een keer als ie 5 euries kost. :/

voor de mensen die hem al hebbe uitgespeeld, lucky bastards :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Ambition88 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:55:
http://www.insidegamer.nl...ze-herfst-pas-terug-op-pc

even serieus, niet om te zeiken maar ik mag toch wel hopen dat ze hem niet voor 59 euro aanbieden als ie in oktober/november pas uitkomt, want dan speel ik hem over een paar jaar of wel een keer als ie 5 euries kost. :/

voor de mensen die hem al hebbe uitgespeeld, lucky bastards :p
Een tip

G2a shop

Ik heb voor de game + Premium nog geen 25 euro betaald .

https://www.g2a.com/batma...-steam-cd-key-global.html

[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 14-07-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Wat ik nog niet begrijp, maakt het nog uit als je eerst de story mode 100% uitspeelt, of moet je eerst alle side missions uitspelen om knightfall protocol te kunnen starten, heb nu 95% story gespeeld, en 85% hele spel. Ben bang dat als ik de story mode uitspeel iets mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 14-09 12:23
MaXeRs schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:31:
[...]

Een tip

G2a shop

Ik heb voor de game + Premium nog geen 25 euro betaald .

https://www.g2a.com/batma...-steam-cd-key-global.html
ja leuk en aardig, maar als ze zelf toegeven dat die versie mega veel problemen heeft ga ik hem in deze state niet spelen, laat staan geld aan uitgeven, maar thanks for the tip though :) bij jou runt ie wel oke dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Ambition88 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:27:
[...]

ja leuk en aardig, maar als ze zelf toegeven dat die versie mega veel problemen heeft ga ik hem in deze state niet spelen, laat staan geld aan uitgeven, maar thanks for the tip though :) bij jou runt ie wel oke dus?
Geen idee :) "Mega" is een beetje overtrokken natuurlijk ,Maar 25 euri vind ik een koopje voor hetgeen wat er geboden wordt.
Ik heb alle batman games dus wilde deze zeker niet overslaan.
Zodra de langverwachte patch uit is geef ik er een slinger aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Sinds gisteren is de Batgirl: A Matter of Family add-on uit. Ik vind hem zelf niet slecht maar wel extreem kort. Batgirl speelt ook grotendeels als Batman. De gevechten met Harley Quinn & Red Hood zijn gevarieerder.

Hopelijk levert die season pass nog wat beters op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Aegir81 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:17:
Sinds gisteren is de Batgirl: A Matter of Family add-on uit. Ik vind hem zelf niet slecht maar wel extreem kort. Batgirl speelt ook grotendeels als Batman. De gevechten met Harley Quinn & Red Hood zijn gevarieerder.

Hopelijk levert die season pass nog wat beters op...
Hoewel ik het spel tof vind (nog maar een uurtje gespeeld; ik wacht op patches voor de pc-versie), vind ik de DLC-strategie bij het spel zeer twijfelachtig. Season passes in het algemeen zijn al discutabel, want je betaalt van tevoren terwijl je niet precies weet hoeveel content je krijgt en wat de kwaliteit ervan is. Vaak is de extra content kort en lijkt het erg op de hoofdgame met veel hergebruik van assets en mechanics, wat ook hier het geval lijkt te zijn. Daarnaast vraagt WB €40 voor de seizoenspas, zo'n tweederde van de prijs van het spel zelf, terwijl het erg onwaarschijnlijk is dat de seizoenspas ook tweederde meer content zal bieden. En als laatste: de hoofdgame heeft al zoveel zij-content dat velen er zat van worden voordat ze het spel uitspelen (met name de Riddler- en AR-challenges). Batman: AK staat hier zeker niet alleen in overigens; dit komt veel meer voor.

Voor was dit de reden om alleen de hoofdgame te halen, middels een cd key. Ik weiger met geld te gooien zonder enige zekerheid dat daar een redelijke waarde tegenover staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
geert1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:55:
[...]

Hoewel ik het spel tof vind (nog maar een uurtje gespeeld; ik wacht op patches voor de pc-versie), vind ik de DLC-strategie bij het spel zeer twijfelachtig. Season passes in het algemeen zijn al discutabel, want je betaalt van tevoren terwijl je niet precies weet hoeveel content je krijgt en wat de kwaliteit ervan is. Vaak is de extra content kort en lijkt het erg op de hoofdgame met veel hergebruik van assets en mechanics, wat ook hier het geval lijkt te zijn. Daarnaast vraagt WB €40 voor de seizoenspas, zo'n tweederde van de prijs van het spel zelf, terwijl het erg onwaarschijnlijk is dat de seizoenspas ook tweederde meer content zal bieden. En als laatste: de hoofdgame heeft al zoveel zij-content dat velen er zat van worden voordat ze het spel uitspelen (met name de Riddler- en AR-challenges). Batman: AK staat hier zeker niet alleen in overigens; dit komt veel meer voor.

Voor was dit de reden om alleen de hoofdgame te halen, middels een cd key. Ik weiger met geld te gooien zonder enige zekerheid dat daar een redelijke waarde tegenover staat.
Je hebt helemaal gelijk. Normaal gezien koop ik ook geen DLC voordat die ergens gereviewd werd, maar mijn enthousiasme voor het laatste Batman-deel was dermate groot dat ik besloot om de pass toch maar aan te schaffen.

Als alle DLC inderdaad zo kort is, zal het de €40 zeker niet waard zijn.

En je kunt het spel inderdaad te veel spelen met de huidige content. Maar ik houd niet van de Riddler Challenges, die heb ik dus overgeslagen. Ook sommige AR-challenges staan niet op 100%, maar dat hoeft ook niet per sé. Ook in games als Assassin's Creed ga ik al lang niet meer voor 100% complete. Ik speel voor het verhaal en alles waar daar rond hangt, maar om daarna nog (tientallen?!) uren te spenderen aan het ronddwalen op zoek naar een Riddler trophy, veer van een adelaar, ... Daar heb ik tijd voor noch zin in.

De Nightmare challenges vond ik bijv. wel een heel erg leuke toevoeging (maar ook véél te weinig ;-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik zit hier ook nog te twijfelen over DLC. Op zich vind ik de game prima zat dat de makers het wel verdienen (speel de stabiele Xbox One versie), maar anderzijds vind ik het wel weinig content voor de prijs. De DLC lijkt erg kort te zijn en de auto's of kostuums maken me eigenlijk geen jota uit.

Of is/komt er toch meer dan ik zo kan zien?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 15-07-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Hoeveel uur is de Batgirl DLC ongeveer? Naar ik had begrepen was de Harley preorder bonus bijzonder kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:21:
Ik zit hier ook nog te twijfelen over DLC. Op zich vind ik de game prima zat dat de makers het wel verdienen (speel de stabiele Xbox One versie), maar anderzijds vind ik het wel weinig content voor de prijs. De DLC lijkt erg kort te zijn en de auto's of kostuums maken me eigenlijk geen jota uit.

Ik vertrouw het niet. De preorder bonussen waren 1 uurtje. Deze dlc ook. Verder inderdaad wat skins en andere cosmetic zooi. Ik ben een enorme batman fan maar ga geen geld besteden aan de season pass op dit moment. Dat weerhoudt me ook om deze story dlc los te kopen. Zou namelijk zo maar kunnen dat ik uiteindelijk wel alles wil hebben. Ik koop het dan wel allemaal in 1 keer of ik koop helemaal niks.

Best riskant voor ze om zo een dure season pass te verkopen met zo een matige eerste release. Gaat ze vast losse downloads kosten. Zeker aangezien dlc content door de studio van Origins gemaakt is en niet door Rocksteady zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Martinspire schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:21:

Geen flame intended, maar jij hebt toch ook een PS4. Waarom de X1 versie? PS4 heeft exclusief Scarecrow missies, volgens mij ook wat cosmetische DLC en een hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb het spel 2 x gratis gekregen voor bij me gtx 970's maar ik speel het spel ps als er dergelijke patches zijn geweest.

Kan wel spelen maar speelt klote zo! Iemand enig idee wanneer de patches zullen uitkomen (pc versie)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bram1984 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:48:
[...]

Geen flame intended, maar jij hebt toch ook een PS4. Waarom de X1 versie? PS4 heeft exclusief Scarecrow missies, volgens mij ook wat cosmetische DLC en een hogere resolutie.
Mja ik weet niet. Mn X1 is toch mn primaire console. Maar achteraf gezien had het makkelijk gekund ja. Al boeit me die exclusieve shizzle toch maar weinig. Ben ook meer bezig met achievements dan trophies, net als dat ik de X1 controller fijner vindt, maarja.

Resoluties boeien me ook weinig. Als het smooth loopt en prima uitziet, dan maakt het mij weinig uit. Zo'n pixelneuker ben ik niet. Nooit geweest ook. Als ik de mooiste ervaring had gewild, had ik hem ook voor PC kunnen halen, even afgezien van de kwaliteit van die release.

Maar goed, dat is verder een ander verhaal.

Ik vermaak me in ieder geval nog wel met de game. Denk niet dat ik de 200 riddler challenges ga halen. Misschien de 25 beste/leukste nog en thats it. Ben nooit zo'n fan van 2x door zo'n map lopen. Ook 100% halen weet ik nog niet. Of ik de DLC nog aanschaf is nog twijfelen. Vind het momenteel niet echt boeiende content. Het zijn niet de karakters die me naar een Batman trekken (zowel speelbaar als de centrale schurk). Is er verder al bekend wat er nog meer aankomt in de season pass? Want momenteel zegt het nog vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Martinspire schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 17:40:
[...] Is er verder al bekend wat er nog meer aankomt in de season pass? Want momenteel zegt het nog vrij weinig.
Now that the first add-on for Batman: Arkham Knight has been released for Season Pass holders, Warner Bros. wants to shed light (from the bat signal) on the new content that will be coming up next. As part of the announcement that Season Pass holders will be getting new content for six months from the game's initial release, next month will include two new skin packs.

The "1989 Movie Batmobile Pack" will come with the Batman skin and the Batmobile from the 1989 feature film - unfortunately Jack Nicholson's Joker not included - as well as two new tracks inspired by the film's sequel.

Bat skins 2

In addition, there will be "The Bat-family Skins Pack" that will include alternative skins for Batman and his allies, specifically:

-The 1990s Catwoman
-One Year Later Robin
-Arkham Origins Batman
-Iconic Grey & Black Batman
-1970s Batman
-Original Arkham Nightwing
Bat skins

The "1989 Movie Batmobile Pack" and "The Bat-family Skins Pack" will be released sometime next month. We'll cover any additional announcements about Batman: Arkham Knight DLC that may be released in August or any month thereafter.
.
www.truetrophies.com/n530...-batman-arkham-knight.htm

Dat ziet er niet echt interessant uit... Wat skins en 2 nieuwe tracks. Dat is wel heel mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
@Aegir81: Da's niet alles wat er komt. Afgezien van een aantal skins voor Batman en de Batmobiel, komen er zoals 't nu lijkt 3 pakketjes met missies / verhaal. De eerste is nu uit op consoles, namelijk A Matter of Family met Batgirl in de hoofdrol. De komende maanden volgen The Season of Infamy, met Batman zelf die het opneemt tegen nieuwe schurken en ten slotte Gotham City Stories, dat gericht is op "Batman's medestanders" (waarschijnlijk Robin, Nightwing en Catwoman). Of deze pakketjes langer of beter worden dan die met Batgirl, is afwachten. Oh ja, en er volgt ook nog een set nieuwe challenges (ik neem aan AR challenges maar dat is niet gespecificeerd). (bron)

Hoe dan ook lijkt het prijskaartje van €40 voor mij persoonlijk niet gerechtvaardigd. Ik zou eerder aanraden om de Complete Edition te halen die ongetwijfeld uit zal komen over pak 'm beet 8 maanden. Of gewoon alleen de basisgame, want is er echt meer content nodig? 't Is aan een ieder om zelf te beslissen uiteraard.

[ Voor 12% gewijzigd door geert1 op 15-07-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Zojuist KnightFall 'lite' bereikt, ik kan nu gewoon verder spelen (nog 5 most wanted villains verslaan om de volledige KnightFall te activeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

geert1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:08:
@Aegir81: Da's niet alles wat er komt. Afgezien van een aantal skins voor Batman en de Batmobiel, komen er zoals 't nu lijkt 3 pakketjes met missies / verhaal. De eerste is nu uit op consoles, namelijk A Matter of Family met Batgirl in de hoofdrol. De komende maanden volgen The Season of Infamy, met Batman zelf die het opneemt tegen nieuwe schurken en ten slotte Gotham City Stories, dat gericht is op "Batman's medestanders" (waarschijnlijk Robin, Nightwing en Catwoman). Of deze pakketjes langer of beter worden dan die met Batgirl, is afwachten. Oh ja, en er volgt ook nog een set nieuwe challenges (ik neem aan AR challenges maar dat is niet gespecificeerd). (bron)

Hoe dan ook lijkt het prijskaartje van €40 voor mij persoonlijk niet gerechtvaardigd. Ik zou eerder aanraden om de Complete Edition te halen die ongetwijfeld uit zal komen over pak 'm beet 8 maanden. Of gewoon alleen de basisgame, want is er echt meer content nodig? 't Is aan een ieder om zelf te beslissen uiteraard.
Mja het is niet zo giga veel content. Maar omdat de game verder lekker speelt en je je ermee vermaakt is het nog het overwegen waard. Ik vind het alleen jammer dat het niveau van de basisgame niet gehaald lijkt te worden in de DLC. En zoals ik al zei: de karakters vind ik niet bijster interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ik ben nu een heel eind, bijna alle side missies voltooid, hoofd verhaal zit op 90% ongeveer. Van de side missies moet ik alleen het Riddler deel nog en die andere kerel trainen. Gisteren de laatste bommen gedeactiveerd en de laatste controle post overgenomen. Om de Riddler te "vangen" moet je dan alle 200+ challenges doen? Kan je knightfall ook zonder de Riddler activeren of is het dan "onvolledig"?

[ Voor 21% gewijzigd door Pannekoek81 op 16-07-2015 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je Knightfall op elk moment starten. Het is onvolledig als je niet op 100% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:11:
Hmm dan maar niet volledig. Die 200+ riddler dingen vinden en dan nog te pakken zien te krijgen weinig zin meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Pannekoek81 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:04:
[...]

Hmm dan maar niet volledig. Die 200+ riddler dingen vinden en dan nog te pakken zien te krijgen weinig zin meer in...
Als je de onvolledige variant voorbij bent, kun je gewoon verder spelen om later alsnog de volledige variant te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:11:
Was die trouwens nog opnieuw te doen als je wel 100% haalt daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:46:
[...]

Was die trouwens nog opnieuw te doen als je wel 100% haalt daarna?
Vrij weinig. Alle AR challenges en goons in elkaar slaan is het wel. Maar goed. Dat is nietgek als een spel 100% uitgespeeld is.

Edit: wacht ik snapte je vraag niet goed. :) Je kunt Knightfall starten op elk moment nadat je het verhaal uit hebt gespeeld. En ook een tweede keer nadat je op 100% zit. Source: Dat heb ik gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:52:
[...]

Vrij weinig. Alle AR challenges en goons in elkaar slaan is het wel. Maar goed. Dat is nietgek als een spel 100% uitgespeeld is.
Ik bedoel of die missie nog opnieuw te doen is voor dat andere einde ;)

En waren er eigenlijk nog achievements verbonden met andere eindes of 100% (apart van het afronden van de missies)

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:55:
[...]

Ik bedoel of die missie nog opnieuw te doen is voor dat andere einde ;)

En waren er eigenlijk nog achievements verbonden met andere eindes of 100% (apart van het afronden van de missies)
Zie edit. Ben een beetje dom.:)

Je krijgt een achievement voor Knightfall met 100% completion van story mode. Er zitten geen missable achievements in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:58:
[...]

Zie edit. Ben een beetje dom.:)
Ik zeg niks :+
Je krijgt een achievement voor Knightfall met 100% completion van story mode. Er zitten geen missable achievements in.
Ok tnx. Kijk of ik nog genoeg wil no-lifen om het te behalen.
Lees: waarschijnlijk geen zin in.

Of het moet de moeite waard zijn natuurlijk, maar dat betwijfel ik. Als het alleen een ander einde is, dan zie ik die online ook wel. Of de missies en challenges voltooien moet nog enorm leuk zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Martinspire schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Ik zeg niks :+

[...]
Ok tnx. Kijk of ik nog genoeg wil no-lifen om het te behalen.
Lees: waarschijnlijk geen zin in.

Of het moet de moeite waard zijn natuurlijk, maar dat betwijfel ik. Als het alleen een ander einde is, dan zie ik die online ook wel. Of de missies en challenges voltooien moet nog enorm leuk zijn.
Daar loop ik tegenaan, vind de riddler opdrachten niet leuk genoeg. Sommige zijn vrij frustrerend, dan wel klaar mee. De rest is klaar, dus ga de main story maar afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Batman is the world's greatest detective. Die regelt die paar riddles toch wel?

Als je eenmaal de locaties op je kaart hebt is het een redelijk eitje. Veel puzzles zijn daarnaast leuk om op te lossen.

Al zou het kunnen dat mijn achievementhoerderij en fan zijn van Batman mijn bril tov riddler trophies ietwat verkleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Meeste locaties heb ik nu wel. Steeds aan zo'n mannetje van de Riddler gevraagd. Maar sommige zijn vrij irritant wegens tijd etc. Kwam er gisteren ook 1 tegen met een x aantal vraagtekens die je om en om moet raken binnen een bepaalde tijd. Pfff, maar goed, wie weet ooit nog keer. Ga nu wel eerst voor de main story. Riddler moet maar ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Pannekoek81 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:34:
Meeste locaties heb ik nu wel. Steeds aan zo'n mannetje van de Riddler gevraagd. Maar sommige zijn vrij irritant wegens tijd etc. Kwam er gisteren ook 1 tegen met een x aantal vraagtekens die je om en om moet raken binnen een bepaalde tijd. Pfff, maar goed, wie weet ooit nog keer. Ga nu wel eerst voor de main story. Riddler moet maar ff wachten.
Mja ik heb ook het idee dat ik sommige riddles te zien kreeg terwijl mijn abilities dat nog lang niet mogelijk maakten om af te ronden. Dat vind ik dan vrij lame. Dat ze in de open wereld zo zijn is prima, maar als een missie me naar een bepaald punt laat gaan, laat het me dan oplossen.

En ja, die tijd-riddles zijn ook irritant. Dat weerhoudt me ook om alles op 100% te gaan zetten. Het resultaat is er niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staggs airship en die theater zijn de enige twee zones die je moet backtracken. Dat je niet gelijk alle riddles kunt oplossen zit er al in sinds Asylum. (Vergeet de freeze grenades niet op te pikken he ;) Is de enige gadget die je niet automatisch krijgt.)

Edit oh ja en die tunnels natuurlijk al kun je daar, uit mijn hoofd, wel gelijk alles fixen als je er komt in de story.

Edit2 Vergeet ook niet dat explosive gel ook vraagtekens kan activeren en dat de remote batarang tijd vertraagt. Zo maar wat tips voor de 3 meest moeilijke tijdgebonden riddler trophies.

Edit3ensen met 1000 gamerscore in een batman game zijn enorme koningen. Zeg ik alleen omdat ik Asylum drie keer 1000 heb ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik meende dat Batman nog een enorm hightech pak kreeg? Zoals Arkham Knight zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Laatst online: 14-04-2024
Die krijgt hij ook in het begin van het spel.

Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/arkhamcity/images/9/92/Batman-ArkhamKnight-BatsuitRender.png/revision/latest?cb=20140605150558

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Grudgie schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 01:10:
Ik meende dat Batman nog een enorm hightech pak kreeg? Zoals Arkham Knight zeg maar.
Bedoel je misschien de Batman Beyond skin? (links)
Afbeeldingslocatie: http://community.wbgames.com/t5/image/serverpage/image-id/5777iED77F991CC1F3C26/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Klik hier voor een overzicht van alle Batman costumes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle achievements binnen hiero. Moest Brutality 101 (use 15 different combat moves in one freeflow) als laatste. Kostte wel wat pogingen. Was er in de poging dat het lukte aardig klaar mee. Legde de controller weg om iets anders te gaan doen toen ik het pingetje van een achievement hoorde. Waseen aardige verrassing. Geloof nog steeds niet dat ik iets anders deed dan de pogingen ervoor maar 100% is een feit.

Nu nog wachten op een sale voor de season pass. Voor 40 euro vind ik wat skins en een uurtje gameplay wat magertjes.

Edit Harley Quinn preorder bonus is, serieus, 15 minuten lang. Zit niet eens een verhaal in. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2015 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Weet iemand of Arkham Knight(ps4) southpaw controls heeft, of zou het voor mij na kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik zit ondertussen op ongeveer 30% van dit fantastische spel, maar ik ben nu bezig met de Riddler opdrachten (niet de vraagtekens zoeken maar gewoon die missies van hem). Nu moet ik naar de Church District maar daar kan de batmobile niet komen ("The batmobile cannot autopilot to this area" ofzoiets). De brug staat ook omhoog als ik in de batmobile de pijltjes volg zeg maar.

HOE GAAT DIE BRUG OPEN!?? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

spaceboy schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:43:
Ik zit ondertussen op ongeveer 30% van dit fantastische spel, maar ik ben nu bezig met de Riddler opdrachten (niet de vraagtekens zoeken maar gewoon die missies van hem). Nu moet ik naar de Church District maar daar kan de batmobile niet komen ("The batmobile cannot autopilot to this area" ofzoiets). De brug staat ook omhoog als ik in de batmobile de pijltjes volg zeg maar.

HOE GAAT DIE BRUG OPEN!?? :)
Door verder te gaan in het verhaal. Je kunt sowieso die Riddler niet afmaken tot je eiland 3 op kunt met je auto.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:21:
Alle achievements binnen hiero. Moest Brutality 101 (use 15 different combat moves in one freeflow) als laatste. Kostte wel wat pogingen. Was er in de poging dat het lukte aardig klaar mee. Legde de controller weg om iets anders te gaan doen toen ik het pingetje van een achievement hoorde. Waseen aardige verrassing. Geloof nog steeds niet dat ik iets anders deed dan de pogingen ervoor maar 100% is een feit.

Nu nog wachten op een sale voor de season pass. Voor 40 euro vind ik wat skins en een uurtje gameplay wat magertjes.

Edit Harley Quinn preorder bonus is, serieus, 15 minuten lang. Zit niet eens een verhaal in. 8)7
Wel verhaal: Bevrijd Poison Ivy ;)

Maar ik vond hem ook wel erg kort en erg muf. Vond haar ook niet echt lekker spelen en de gadgets waren vrij nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Wat een top game! Zeker mee vermaakt, inclusief de sidemissions. Ik skip de 100% en riddler trophies denk ik. Geen tijd, want The Witcher wacht ook op me... Wel jammer, want had graag die bossbattle gedaan :(

Gegroet!

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste