Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

*bookmarked*

Ik zoek een nieuwe game nu ik klaar ben met Bloodborne.
Arkham Asylum en Arkham City heb ik mij prima mee vermaakt, dus Arkham Knight zou een logische keuze zijn.
Ik lees dat er geen combat challenges meer in de game zitten? Aan de ene kant jammer, aan de andere kant voor mij als trophy hunter een voordeel; die challenges waren de enige reden dat ik Arkham Asylum nooit platinum heb gehaald.

Ook lees ik dat er in Arkham Knight een stuk minder riddles te vinden zijn dan in Arkham City.
(315 riddler collectibles waarvan 179 trophies, 40 Riddles, 6 Bomb Rioters, 90 Breakable Objects)
Wat een goede zaak is, want in Arkham City waren het er gewoon zo veel (400) dat het niet leuk meer was.
Ook is volgens mij de wereld in Arkham Knight groter dan die in City, dus zijn ze wat meer verspreid.

Ik heb al wat streams zitten kijken en het lijkt me wel wat.
*Als ik 'm nieuw koop, zit dan Harley en Scarecrow DLC erbij of is dat niet overal?*
Eerste indruk die ik krijg is Arkham City 2.0, maar dan in een grotere stad.
De meningen hier zijn over het algemeen aardig positief of niet?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:53:
...

Zeker! Het is wel totaal anders ten opzichte van Bloodborne, maar vind Arkham Knight ook fantastisch. Toch is er ook zát te doen (die AR challenges, toch nog een paar honderd van die riddle vraagtekens, al weet ik niet hoeveel... Edward Nigma zei afgelopen week tegen me dat ik er nu 10% gevonden had, terwijl ik voor mijn gevoel al tientallen raadseltjes had opgelost) :). Sowieso heerlijke game om rond te scheuren, vliegen en matten. Mooie gadgets, subliem op audiovisueel gebied.

Ik denk niet dat ik deze game 2x ga uitspelen (en Bloodborne staat bij mij nu al op 2x en daar komt zéker een 3x en 4x bij...). Maar laat je dat niet tegenhouden. 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik moet inmiddels nog maar 1 scan riddle op Founders, maar ik zoek me de pleuris naar een groen mannetje of een groene auto. Kun je die gewoon op ieder eiland vinden?

Weet iemand trouwens waarom die Arkham Episodes bij mij greyed out is? Daar zit toch de Harley DLC? Ik heb een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:53:
*bookmarked*

Ik zoek een nieuwe game nu ik klaar ben met Bloodborne.
Arkham Asylum en Arkham City heb ik mij prima mee vermaakt, dus Arkham Knight zou een logische keuze zijn.
Ik lees dat er geen combat challenges meer in de game zitten? Aan de ene kant jammer, aan de andere kant voor mij als trophy hunter een voordeel; die challenges waren de enige reden dat ik Arkham Asylum nooit platinum heb gehaald.
Er zitten 4 combat challenges en 4 predator challenges in. Zijn iets makkelijker dan City mmaar iets moeilijker dan Asylum. Verder nog wat andere AR challenges. Arkham Knight heb ik zonder al te veel problemen op 100% gezet. (City vond ik niet leuk genoeg en eerlijk gezegd iets te moeilijk. Asylum vaker uitgespeeld.)
Ook lees ik dat er in Arkham Knight een stuk minder riddles te vinden zijn dan in Arkham City.
(315 riddler collectibles waarvan 179 trophies, 40 Riddles, 6 Bomb Rioters, 90 Breakable Objects)
Wat een goede zaak is, want in Arkham City waren het er gewoon zo veel (400) dat het niet leuk meer was.
Scheelt niet veel. Voordeel is vooral dat ze leuker zijn om te halen dan in City. :)
Ik heb al wat streams zitten kijken en het lijkt me wel wat.
*Als ik 'm nieuw koop, zit dan Harley en Scarecrow DLC erbij of is dat niet overal?*
Eerste indruk die ik krijg is Arkham City 2.0, maar dan in een grotere stad.
Scarecrow zit bij elke PS4 aankoop als ik me niet vergis (ben van het andere kamp dus pin me er niet op vast ;) Overigens knetter irritant dat je juist die scenes niet kunt spelen op de One.). Harley en/of Red Hood zijn retailer gebonden pre-order bonussen. Totaal niet de moeite waard als je er geld voor moet betalen. Wel (net) OK als het gratis is.

Ik ben een redelijke Arkham fan dus korreltje zout bij de volgende uitspraak als je dat minder bent: Arkham Knight is de beste game op next-gen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks Spaceboy en Exactor :)
Toch maar eens bestellen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:48:
Ik moet inmiddels nog maar 1 scan riddle op Founders, maar ik zoek me de pleuris naar een groen mannetje of een groene auto. Kun je die gewoon op ieder eiland vinden?

Weet iemand trouwens waarom die Arkham Episodes bij mij greyed out is? Daar zit toch de Harley DLC? Ik heb een pre-order.
Kunnen overal zijn totdat alle riddles op de kaart staan. Was bij mij geglitcht. Stond niks op de kaart en geen groene mannetjes. Maar goed die scan riddles hebben een omschrijving die mij meer hielp dan die haakjes op de kaart. ;)

Harley Quinn dlc zit idd onder episodes. Op de One moest ik hem los downloaden uit de store. Geen idee hoe dat op PS4 werkt met dlc.

@dvdkiwi Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Gisteren begonnen aan het laatste stuk van de main-quest. Wat een frustrerend deel van de game is dat.

spoiler:
Ben gestopt bij dat deel met de excavator. Vind de batmobile al vies lastig te besturen (ligt voor een deel ook aan mijn skills), maar hier is het voor mij niet leuk meer. Heb niet het idee dat ik daar voorbij ga komen. Beetje jammer dat een game die me tot nu toe zo goed bevalt, op die manier gaat eindigen. Nou ja straks maar weer proberen |:(

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Dat deel zit ik nu ook ja, nog een paar keer proberen.

Moet alleen op Founders nog 3 brandweermannen redden en 1 watchtower neerhalen geloof ik.

Kan ze niet echt vinden en die tower zit in een betonnen aanbouw waar jew niet in komt.....

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:14:
[...]

Kunnen overal zijn totdat alle riddles op de kaart staan. Was bij mij geglitcht. Stond niks op de kaart en geen groene mannetjes. Maar goed die scan riddles hebben een omschrijving die mij meer hielp dan die haakjes op de kaart. ;)

Harley Quinn dlc zit idd onder episodes. Op de One moest ik hem los downloaden uit de store. Geen idee hoe dat op PS4 werkt met dlc.

@dvdkiwi Veel plezier :)
Ik snap er geen reet meer van. Founders zegt nog 0 Riddler trophies, maar blijkbaar zitten er nog een aantal in de AK HQ en in de Subway. Hoe kom ik er nu achter hoeveel dit er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Tja hoop dat ik er zelf langs kom, anders maar de hulp inroepen van iemand. Kan ik gelijk dat remote play eens testen op PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nny schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:26:
Gisteren begonnen aan het laatste stuk van de main-quest. Wat een frustrerend deel van de game is dat.

spoiler:
Ben gestopt bij dat deel met de excavator. Vind de batmobile al vies lastig te besturen (ligt voor een deel ook aan mijn skills), maar hier is het voor mij niet leuk meer. Heb niet het idee dat ik daar voorbij ga komen. Beetje jammer dat een game die me tot nu toe zo goed bevalt, op die manier gaat eindigen. Nou ja straks maar weer proberen |:(
Die valt echt reuze mee. Ik heb ook geen wereldse game-skills, maar na een keer of 5 proberen lukte het in 1x.

Mijn ongevraagde advies:
spoiler:
Bedenk van te voren welke tunnel met explosieven je in gaat karren (en zeg hardop "2x eerste weg links" ofzo) en ga op een kruising staan tot je de Arkham Knight ziet staan. Dan 1x knallen om z'n aandacht te trekken en dan gewoon als een malle die tunnel in. Zeker de bochten via de handrem insnijden en op geen enkele manier "achter je" of "op de kaart" kijken. Dat heeft geen zin. Hij ZIT achter je. Echt. :P

Het goede nieuws is dat je het 4x moet doen, maar na elke poging word wel gesaved.

Succes. Ik zit ondertussen op 73% maar ik begin wel steeds meer moeite te krijgen met die groepjes militia enzo. Toch blijft het een super-game.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Thnx voor de aanmoediging! En dat regeltje over dat saven, geeft me alweer wat meer goede hoop. Ga er straks weer fris tegenaan. *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:37:
[...]

Ik snap er geen reet meer van. Founders zegt nog 0 Riddler trophies, maar blijkbaar zitten er nog een aantal in de AK HQ en in de Subway. Hoe kom ik er nu achter hoeveel dit er zijn?
Door in het in-game menu naar de riddle pagina te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Goeie ja, thanks. Ik checkte alleen de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Nny schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:58:
Thnx voor de aanmoediging! En dat regeltje over dat saven, geeft me alweer wat meer goede hoop. Ga er straks weer fris tegenaan. *O* *O* *O*
Dat stuk is echt goed te doen. De tip die gegeven is werkt goed. Ik weet niet of je de controls van de auto al hebt aangepast? Maakt de besturing weer iets makkelijker.

Zo niet, bij deze:
Main menu > options
Game options > Battle mode Toggle > switch to "ON"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Controls had ik ook al aangepast idd, daarvoor was het nog dramatischer met me met die kar. Nee wat mij betreft had die best uit de game gemogen. Of iig optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Welke idioot heeft die "laatste" riddler race ontworpen?

Ben normaal niet zo snel gefrustreerd, maar zou nu bijna de controller tegen de muur gooien.

En dan rijdt die batmobiel ook nog een zwaar klote om de een of andere manier, Ben na die laatste "upgrade" . misschien dat het dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Zo dat stuk viel uiteindelijk dan toch wel mee! *O* *O* *O* Thnx voor de tips allemaal.

spoiler: title
En wat voelde het goed, toen die vervloekte kar tot schroot gemalen werd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Nny schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:46:
Zo dat stuk viel uiteindelijk dan toch wel mee! *O* *O* *O* Thnx voor de tips allemaal.

En wat voelde het goed, toen die vervloekte kar tot schroot gemalen werd!
spoiler:
Je krijgt "een nieuwe" :| :| :/ :/ :/ |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Hmm, ik vond die Batmobile eigenlijk wel prima te besturen. Dat stukje met die graafmachine had ik de 2e keer (zat de eerste keer even niet op te letten). En verder vond ik die Batmobile wel erg tof om te gebruiken en te zien hoe ze hem in de game verwerkt hadden (ook sommige puzzels zijn vrij slim).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koos2009 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:31:
Welke idioot heeft die "laatste" riddler race ontworpen?

Ben normaal niet zo snel gefrustreerd, maar zou nu bijna de controller tegen de muur gooien.

En dan rijdt die batmobiel ook nog een zwaar klote om de een of andere manier, Ben na die laatste "upgrade" . misschien dat het dat is?
Races zijn minder upgrades en meer strak rijden. Als je weet hoe de baan werkt is het zo moeilijk niet. Die tank battles zijn wel super simpel met alle upgrades.

Net als Martin had ik niet problemen met de batmobile. Wel een frappig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gisteren een lekkere 260 combo met Azrael gehaald. Op een gegeven moment hoef je bijna niet meer te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Dat soort momenten maken deze serie voor mij zo speciaal. Het voelt heerlijk om uit te voeren en ziet er ook nog geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 07:16:
Gisteren een lekkere 260 combo met Azrael gehaald. Op een gegeven moment hoef je bijna niet meer te counteren.

[video]
Nice. Welke buttons smash jij hiervoor? Ik vermaak me prima met de game (ben door de main story heen en ben nu wat losse eindjes aan het oplossen) maar die combo's snap ik niet helemaal. Heb nog nooit meer dan 30x gehad ofzo. Wat bepaalt of je "uit een combo flow raakt"? Geraakt worden is 1 punt. Maar verder? Ik heb het idee dat ik soms gewoon lekker door aan het matten ben, maar dan reset de teller toch weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geraakt worden, een counter missen of te lang wachten brengt je uit de combo. Of gewoon helemaal mis slaan/stunnen.

Verder is het voornamelijk vierkantje en met een volle combo meter een takedown doen. Ik gebruik ook de disarm takedown (vierkantje + driehoekje) als er thugs met een geweer, mes of knuppel staan. Verder goed opletten dat je die elektriciteit dudes niet head on pakt maar eerst een shock toe brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Heb hem gisteren uitgespeeld en wat een geweldig einde was dat! Komende weken rustigaan nog wat bommen opruimen en dan achter Riddler aan.

Zijn er trouwens plannen voor een HD remake van Asylum en City? Meen daar eens iets over gehoord te hebben en heb nu wel weer zin om die weer op te pakken.

[ Voor 36% gewijzigd door Nny op 31-07-2015 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
De games zijn al in HD, dus dat lijkt me niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lijkt me ook sterk. Hadden ze dan voor de release van AK moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Er gingen een paar maanden geleden geruchten dat ze rond de kerst uit zouden komen. Was idd een leuke apetizer geweest, maar als toetje zou ik ze ook niet afslaan (voor een redelijke prijs natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mwah ik sla ze lekker over. AK is eigenlijk de culminatie van de serie waarin alles samen komt en beter en grootser is dan voorgaande games. Asylum zal redelijk beperkt aanvoelen op het gebied van traversal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Weet iemand of alle Riddler shit reset als je New Game+ start?

Zo dan. Het heeft ff geduurd, maar ik heb alle Riddler zooi op 100%, zodat ik alle Most Wanted missies ook kan afronden. Ik moet alleen nog 1 bom zien te vinden op Bleak en dan ben ik er wel klaar mee. Nu ff gestopt, maar morgen Riddler slopen in de Orphanege. :)

[ Voor 68% gewijzigd door bram1984 op 31-07-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
Riddler trophies blijf je behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Pfff die Batgirl DLC is flink pittig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:21:
Alle achievements binnen hiero. Moest Brutality 101 (use 15 different combat moves in one freeflow) als laatste. Kostte wel wat pogingen. Was er in de poging dat het lukte aardig klaar mee. Legde de controller weg om iets anders te gaan doen toen ik het pingetje van een achievement hoorde. Waseen aardige verrassing. Geloof nog steeds niet dat ik iets anders deed dan de pogingen ervoor maar 100% is een feit.

Nu nog wachten op een sale voor de season pass. Voor 40 euro vind ik wat skins en een uurtje gameplay wat magertjes.

Edit Harley Quinn preorder bonus is, serieus, 15 minuten lang. Zit niet eens een verhaal in. 8)7
Heb jij nog tips voor mij hoe ik de 'point of impact' trophy kan halen. Je moet hiervoor 5 perfect shots achterelkaar met de vulcan gun op de senoren van de tanks hebben. Ik ben geen shooter, ik houd meer van stealth action games.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 02-08-2015 12:55 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:55:
[...]

Heb jij nog tips voor mij hoe ik de 'point of impact' trophy kan halen. Je moet hiervoor 5 perfect shots achterelkaar met de vulcan gun op de senoren van de tanks hebben. Ik ben geen shooter, ik houd meer van stealth action games.
Ik heb die gehaald bij de tweede AR tank challenge. Bij die enewaarbij de tanks in een rondje om je heen spawnen. Heel kort tikken op RB steeds. Er mag steeds maar 1 kogel uit komen. Pas schieten als de tegenstander stil staat om zelf te schieten. Wel zorgen dat je niet op een rode lijn staat want je mag niet geraakt worden. Kostte mij wel wat pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ben aan de game begonnen.. Aardige game maar way overhyped! Witcher 3 net uitgespeeld, daar komt deze game niet eens in de buurt van.

Open world.. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren aan de game begonnen :)
Ik zat eerst 10 minuten naar het gezicht van The Joker te kijken tot ik erachter kwam dat ik op een knop moest drukken :P

De laatste Batman die ik gespeeld heb is Arkham City, en daar is deze wel goed mee te vergelijken.
De graphics zijn er wel flink op vooruit gegaan :D
En de stad is/lijkt zo ontzettend groot en het vliegen gaat hoger, verder en langer.
Dikke pluspunten dus.
Waar ik wel ontzettend aan moet wennen zijn de controls tijdens het lopen; die voelen net even wat anders aan dan in Arkham City, maar ik kan er mijn vinger nog niet opleggen.
Eerste indruk is zeer positief. Deze ga ik met plezier uitspelen :)

Batman in zijn 52 Skin outfit ziet er bruut uit, net als de custom Batmobiel.
Besturing daarvan voelt nog heel raar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De besturing vind ik echt identiek aanvoelen, haha.

Later krijg je nog wat upgrades die je nog hoger laten boosten. Dan gaat het pas echt los.
shakespeare schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:46:
Ben aan de game begonnen.. Aardige game maar way overhyped! Witcher 3 net uitgespeeld, daar komt deze game niet eens in de buurt van.

Open world.. Haha.
Zolang Witcher op PS4 op 20fps loopt, wacht ik daar nog even mee.

[ Voor 54% gewijzigd door bram1984 op 09-08-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:43:
Zolang Witcher op PS4 op 20fps loopt, wacht ik daar nog even mee.
Dat is echt gewoon de grootste onzin. TW3 loopt gewoon erg goed op de PS4. Enige uitzondering een klein moerasgebied waar je niet al te lang hoeft te zijn.

En dan ben ik iemand die ontzettend let framerates.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Rainy swamps ja. Lekker representatief voorbeeld van hoe de rest van de game loopt... Ik noemde die swamps al in mijn post, de rest van de game loopt gewoon prima. Hell, je bent daar in totaal nog geen half uur waarschijnlijk. Misschien zoek je gewoon een excuus om hem niet te spelen?

Maarja, wrong topic.

[ Voor 19% gewijzigd door Voxalizer op 09-08-2015 18:51 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik word nog redelijk vaak kontgeschopt in gevechten...
Hoe pareer ik die mannetjes met een rood countericoontje boven hun hoofd?
Cape stun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Of wegduiken.

Ik heb zin om hem nog eens te spelen, misschien maar eens opnieuw beginnen.

[ Voor 75% gewijzigd door Thomas op 09-08-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Voxalizer schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:46:
Rainy swamps ja. Lekker representatief voorbeeld van hoe de rest van de game loopt... Ik noemde die swamps al in mijn post, de rest van de game loopt gewoon prima. Hell, je bent daar in totaal nog geen half uur waarschijnlijk. Misschien zoek je gewoon een excuus om hem niet te spelen?

Maarja, wrong topic.
Waarom zou iemand een excuus moeten hebben om een game niet te spelen? Zoiets heb ik echt nog nooit gehoord.
dvdkiwi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:48:
Ik word nog redelijk vaak kontgeschopt in gevechten...
Hoe pareer ik die mannetjes met een rood countericoontje boven hun hoofd?
Cape stun?
Eroverheen springen of in een keer uitschakelen met een Batarang. Je kan eventueel ook gewoon opletten. Dit wordt namelijk allemaal voorgekauwd en d.m.v. button prompts aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik let ook gewoon op ;)
Er staat rondje-vierkantje, maar iedere keer krijgt ie mij te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 19:54:
Ik let ook gewoon op ;)
Er staat rondje-vierkantje, maar iedere keer krijgt ie mij te pakken.
Dat is voor een combo move. Werkt ook als ze op je afsprinten mits je goede timing hebt. Makkelijker is batarang of wegspringen of stun gun. Die combo move werkt alleen als je ook een combo hebt (dat zie je aan het groter worden en oplichten van je combo meter).

Cape stun werkt ook wel maar wederom alleen met exacte timing. Springen is het makkelijkste. Doorbreekt ook niet je combo. Tip voor dodge/springen: als je over een mannetje springt heb je meer tijd om je volgende move in te zetten dan als je dodget zonder over een mannetje heen te springen. Dat wordt in Knight niet expliciet verteld maar is al sinds Asylum zo.

Vindt je het wat tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zal er vanavond eens wat beter op letten ;)
De combo meter hou ik eigenlijk nooit in de gaten; helemaal geen tijd voor...

Ik vind het zeker wel een toffe game.
Groot, mooi, veel vrijheid, veel missies en gelukkig een stuk minder riddler trophies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:11
Hoe krijg je die gastjes met die machine geweren down? Krijg hem zelfs niet neer met 100 combo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Beuken en op tijd dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:11
Ja heb hem al 100 hits gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Zoals bram al aangeeft > hit > dodge > hit > dodge , na 3-4 hits heb jem op de grond.
Dus op driehoekje (ps4) wanneer er blauwe streepjes op zn kop verschijnen en dan weer rammen op vierkantje enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Ik ben inmiddels aardig onderweg en wat een ervaring. Echt een top game, 1 van de betere van de laatste jaren, en weer eens eentje waar ik ga proberen, en het waard vindt, de trophies op 100% te krijgen, al zal dat niet meevallen.

Story op 80%, en most wanted al een heleboel op 100%, met uitzondering van Riddler, die wachttorens, bommen, en de brandweermannen. Volgens mij komt er nog eentje bij gezien de open ruimte. Ook de AR challenges gaan lekker, eigenlijk alles op 3/3 behalve die stealth. Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden om alles te completen? Moet iets nog in een bepaalde volgorde of op een bepaald moment in de game?

Achteraf misschien niet heel handig om dit te vragen als ik al op 80% zit :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik kan je aanraden om hier eens een kijkje te nemen:
http://www.playstationtro...trophy-guide-roadmap.html
En dan vooral even de introduction en walkthrough doornemen.
Daar staat alles wat je wilt weten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
dvdkiwi schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:32:
Ik kan je aanraden om hier eens een kijkje te nemen:
http://www.playstationtro...trophy-guide-roadmap.html
En dan vooral even de introduction en walkthrough doornemen.
Daar staat alles wat je wilt weten denk ik :)
Top! Kan ik wat mee :)

Nog een aardige uitdaging te gaan, maar we gaan er voor ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet nie hoe het bij jullie gaat, maar ik ga nog regelmatig dood tegen grote groepen vijanden.
Vooral bij het bevrijden van de fire crew of het veiligstellen van een watchtower.
Vaak een mannetje of 10-15, waarvan 2 of 3 brutes, 1 knife dude en een stuk of 2 dudes met elektrische stokken.
Het gaat langzaam beter en ik weet (bijna) hoe ik ze aan moet pakken, maar het is lastig om een combo vast te houden.

De batmobiel raak ik maar niet aan gewend. Dat ding rijdt raar.

Het eerste en tweede eiland heb ik nu vrij van threaths, enkel het derde eiland nog ontdoen van drones, tanks, mijnen en een checkpoint.
Maar hoe kom ik daar? Of is toegang tot dat eiland story related en kan ik er nu helemaal nog niet heen?
Ik zit op 45% totaal; 36% story mode completion.

Als laatste: wat schrik ik me af en toe een ongeluk van de Joker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
dvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 20:31:
Ik weet nie hoe het bij jullie gaat, maar ik ga nog regelmatig dood tegen grote groepen vijanden.
Vooral bij het bevrijden van de fire crew of het veiligstellen van een watchtower.
Vaak een mannetje of 10-15, waarvan 2 of 3 brutes, 1 knife dude en een stuk of 2 dudes met elektrische stokken.
Het gaat langzaam beter en ik weet (bijna) hoe ik ze aan moet pakken, maar het is lastig om een combo vast te houden.

De batmobiel raak ik maar niet aan gewend. Dat ding rijdt raar.

Het eerste en tweede eiland heb ik nu vrij van threaths, enkel het derde eiland nog ontdoen van drones, tanks, mijnen en een checkpoint.
Maar hoe kom ik daar? Of is toegang tot dat eiland story related en kan ik er nu helemaal nog niet heen?
Ik zit op 45% totaal; 36% story mode completion.

Als laatste: wat schrik ik me af en toe een ongeluk van de Joker :D
De grote groepen gaan me inmiddels prima af, ga zo nu en dan nog wel eens dood, maar weet inmiddels wel hoe ik de verschillende soorten enemies aan moet pakken. Zo helpt die upgrade wel waarbij je (na een aantal combo's) in 1 keer een wapen kan breken. Vooral handig bij die stroom gastjes, maar die kan je ook vrij makkelijk tijdelijk uitschakelen door een (quick) stroomstoot tijdens de freeflow. Enige vervelende vind ik dat ik steeds "gestoord" wordt als ik net zo'n brute in elkaar aan het rammen ben :P
Dan doe ik maar snel een counter om vervolgens weer een stun te doen op de brute.

En ja... ik schrok me ook af en toe rot!
spoiler:
Met name de eerste keer dat ik de Man-Bat tegen kwam toen ik lekker ontspannen aan het freeroamen was, zat ik rechtop in mijn stoel :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die quick stroomstoot was ik ook achter ja, die helpt wel goed :)

Het wordt nog een hele klus om die platinum te halen :P

*ben bezig met de laatste mijn op te ruimen, maar wie de fok heeft er verzonnen om tegen bijna 40 tanks te vechten??? :(
Ik krijg het niet voor elkaar...

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 13-08-2015 01:11 ]

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:06:
Die quick stroomstoot was ik ook achter ja, die helpt wel goed :)

Het wordt nog een hele klus om die platinum te halen :P

*ben bezig met de laatste mijn op te ruimen, maar wie de fok heeft er verzonnen om tegen bijna 40 tanks te vechten??? :(
Ik krijg het niet voor elkaar...
Ja imho, zit er ook iets te veel tank werk in :P Maar voor de rest speelt het wel lekker weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Gisteren de Riddler challenges voltooid, keek daar erg tegenop gezien mijn eerdere debacles met de batmobile. Maar vielen me toch goed mee, had er zelfs plezier in. Vond wel de race gedeeltes het minst leuk. Maar die kamers en de andere puzzels waren toch erg leuk om te doen. Van die kamers mogen van mij er nog wel wat worden toegevoegd als DLC.

Nu nog de rest van de map leegmaken van vraagtekens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 15:25

Ktenolix

Pijlsnel

Nny schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 06:26:
Gisteren de Riddler challenges voltooid, keek daar erg tegenop gezien mijn eerdere debacles met de batmobile. Maar vielen me toch goed mee, had er zelfs plezier in. Vond wel de race gedeeltes het minst leuk. Maar die kamers en de andere puzzels waren toch erg leuk om te doen. Van die kamers mogen van mij er nog wel wat worden toegevoegd als DLC.

Nu nog de rest van de map leegmaken van vraagtekens...
Same here. Die races waren inderdaad het minst leuk. Mede doordat ik de batmobile besturing gewoon crap vindt.

Wanneer kun je die Knightfall Protocol starten als 100%? Als je de Riddler opgesloten hebt? Of moet je alles - dus alle riddles, trophies en breakables - gedaan hebben? Ik heb het idee dat je lang niet alles hoeft te doen om de riddler te pakken. Ik heb nu ongeveer 30 throphies te pakken en de Riddler had het er toen over dat ik al 50% te pakken had.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Voor zover ik weer moet je voor de volledige einde echt ALLES gedaan hebben, dus alle riddles, trophies etc. en die andere sidequests. Je kunt wel al eerder het spel eindigen, maar dan is de laatste cutscene niet volledig.

Ikzelf was nieuwsgierig en heb dat gedaan en daarna het 100% einde op youtube gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik moet nog wel een en ander voor ik zover ben ;)
Heb pas 5 side missies voltooid: Azrael, Firefly, Murder Pig, APC's en Two-Face missies.
Storymode ben ik nu op 67%, net bezig om de
spoiler:
door Harley Quinn vrijgelaten "Jokers" opnieuw op te sluiten
.

Hoe breek je trouwens die breakable schilden van the Riddler?
Ik zie ze hangen tegen de muur, maar geen idee hoe ik ze kapot moet maken.
Ook zie ik echt niet hoe ik sommige Riddler trophies te pakken moet krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

dvdkiwi schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:49:
Heb pas 5 side missies voltooid: Azrael, Firefly, Murder Pig, APC's en Two-Face missies.
spoiler:
.

Ah dan heb je nog een mooie weg te gaan. Die schilden maak je kapot door erop te schieten met de batmobile.

Wat betreft die trophies, sommige kun je pas doen als je bepaalde gadgets hebt. Ik ga er zelf eens met een walkthrough aan beginnen denk ik, heb tegenwoordig niet meer het geduld dat allemaal zelf uit te gaan vogelen. Keer of 5 zelf proberen en dan op naar joetoep.

Over de Azrael missie

spoiler:
Heeft iemand daar Batman met dat zwaard proberen dood te maken? Kan dat überhaupt, ik ben gelijk die lift in gestapt.
.

[ Voor 7% gewijzigd door Nny op 14-08-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Met de Batmobile, of course :)
Ik probeerde er al met explosive gel op te schieten.
Thanks ;)

Hier vind je hele goede riddler walkthroughs:
http://www.playstationtro...objects-bomb-rioters.html
Die ga ik zelf ook gebruiken voor de riddles waar ik niet uit ga komen.

Betreffende Azrael:
spoiler:
Ik ging achter Batman staan en twijfelde even. Uiteindelijk toch maar het zwaard in twee gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

dvdkiwi schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:16:
Met de Batmobile, of course :)
Ik probeerde er al met explosive gel op te schieten.
Thanks ;)

Hier vind je hele goede riddler walkthroughs:
http://www.playstationtro...objects-bomb-rioters.html
Die ga ik zelf ook gebruiken voor de riddles waar ik niet uit ga komen.

Betreffende Azrael:
spoiler:
Ik ging achter Batman staan en twijfelde even. Uiteindelijk toch maar het zwaard in twee gebroken.
spoiler:
Je breekt het zwaard doormidden!!??!! -O- Damn, jammer dat ik die scene gemist heb, ik ben zonder dat zwaard op te pakken naar buiten gelopen. Straks maar even naar youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lol :P
Je hebt 3 opties:
spoiler:
1. je breekt het zwaard doormidden;
2. je valt Batman aan met het zwaard;
3. je loopt naar buiten zonder zwaard.

Ander vraagje:
Ik heb alle checkpoints, watchtowers en mijnen opgeruimd, maar bij alle 3 ben ik slechts op de helft van de progress.
Kan ik er vanuit gaan dat er tegen het eind van het verhaal weer een zooi nieuwe opduiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

dvdkiwi schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:37:
Lol :P
Je hebt 3 opties:
spoiler:
1. je breekt het zwaard doormidden;
2. je valt Batman aan met het zwaard;
3. je loopt naar buiten zonder zwaard.

Ander vraagje:
Ik heb alle checkpoints, watchtowers en mijnen opgeruimd, maar bij alle 3 ben ik slechts op de helft van de progress.
Kan ik er vanuit gaan dat er tegen het eind van het verhaal weer een zooi nieuwe opduiken? :?
Ja inderdaad, daar komen er weer extra van zodra je verder gaat. Zijn nog een paar sidemissions die pas doorgaan als je wat verder bent.

spoiler:
Heb net even die alternatieve eindes van de Azrael missies bekeken, toch leuk dat je die keuze hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Nny op 14-08-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
bijna uitgespeeld.. anderhalve week over gedaan. ( vakantie ). Main story heb ik het over een aantal side quests.

heb niet echt zin om alles bij deze game 100% te spelen... leuk spel! mooi verhaal!
Hierna bloodborne of the last of us die liggen nog in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
dvdkiwi schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:49:
spoiler:
.

Die kun je inderdaad gewoon met je auto kapot schieten.

Bij de meeste trophies is het gewoon logisch nadenken, maar ik heb er een aantal via YT moeten checken. Heb ze inmiddels wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nice :*)

Ik zit nu op 55 totaal of zo, net de melding gekregen dat ik 20% van zijn riddles compleet heb.
Als ik er tegenkom probeer ik ze te halen, de rest komt wel als ik de story klaar heb ;)
Net als de AR challenges, die bewaar ik ook.
Er is zoveel te doen :P

77% story complete, 71% totaal.
Ik vind de storyline wel tof in deze Batman :)

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 15-08-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Voor een aantal heb je de freeze grenades en shock rifle nodig. Er is er ook eentje waarvoor je de upgrade nodig hebt waarmee je mijnen kan disablen.

Verder heb je bij een hoop trophies je gadgets nodig:

Line launcher + het feit dat je deze ook in de lucht kan gebruiken of op de lijn zelf kan komen.
Die buttons die je triggert met een batarang kun je ook triggeren met explosive gel.
L2 + vierkantje schiet je gel mee af. Daar kun je sommige destructable muren hoog mee slopen.
En voor sommige heb je natuurlijk je batmobile nodig (rondje voor EMP pulse en natuurlijk de remote functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Man man...
Net de
spoiler:
achtervolging van de grote Arkham Knight tank en de achtervolging in de grotten gedaan
maar gatver wat is de batmobiel besturing dan kut.
Camera switched naar een soort van achtervolgingscamera en de besturing voelt opeens heel anders en minder fijn.
Daarnaast zijn de laadtijden bij die stukken behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
vandaag dan toch uitgepeeld, wat ik echt heel jammer vond.
spoiler:
waar waren mijn klamme handjes bossbattles?
ben er geen 1 tegengekomen, echte boss battles heb ik niet gezien :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*nevermind*

De batmobiel pulse doet het niet in freeroam?

[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 16-08-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Vind de DLC's wel tegenvallen. Zijn echt in een poep en een scheet klaar. Maar wel geinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dutchzilla schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:17:
vandaag dan toch uitgepeeld, wat ik echt heel jammer vond.
spoiler:
waar waren mijn klamme handjes bossbattles?
ben er geen 1 tegengekomen, echte boss battles heb ik niet gezien :(
spoiler:
AK tank en AK HQ zijn toch echt boss battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

spoiler:
Ik vond het ook erg jammer dat je geen echte boss battle voor scarecrow had. Het enige wat je had is een inwendige mind-battle met Joker - Batman. Leuk, dat wel, maar geen boss battle die je zou verwachten aan het einde van de story.

Ik heb trouwens iets vreemd, wellicht een bugged trophy. Ik heb gisteren alle trophies en breakables etc. gedaan op de Stagg Airships. Als ik bij m'n map kijk (waar een overzicht staat van welke trophies je nog moet), staat alles op 0. Echter, als ik bij de Riddles Solved kijk waar je de audio tapes unlocked, mis ik nog 1 trophy om de laatste audio tape van Simon Stagg unlock. Is deze ergens anders te verkrijgen ofzo? Of heeft het spel één van mijn trophies niet goed geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
Je kan hier nakijken welke je nog mist.

http://kotaku.com/how-to-...n-arkham-knigh-1716038356

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Thanks!! Ik miste de trophy @ 25:51 nog. Die kist is kennelijk uit de airship gepleurd (nooit gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Van het weekend ook begonnen met deze game, na The Witcher 3 terug te hebben gebracht naar de winkel na 2 uur spelen.

Wat een mooie vloeiende game is dit _/-\o_

Zit nu op 4% en begin een beetje thuis te geraken in de bediening, ook al zijn nog lang niet alle moves en dergelijk vrij gespeeld.

Bediening van de Batmobiel valt me op zich niet tegen, al is remmen met het vierkantje een beetje onnatuurlijk, zeker als je net van GTA afkomt. Geluid van de Batmobiel is ook :9~

Erg onder de indruk in ieder geval, en het pakt me stukken meer dan The Witcher gelukkig.

Enige (grote) gemis vind ik het ontbreken van een manual Save. Auto Save kan handig zijn, maar het niet op een willekeurig punt kunnen stoppen vind ik erg onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Daar stoor ik me ook aan.
Soms heb ik net een paar mannetjes kont geschopt op straat en een nieuwe upgrade gekocht met de punten,
maar geen autosave...

Gisteren zat ik in een 4-delig gevecht, waar ik na 2 delen moest eten.
Ik doe exit en er staat "last save 1 minute ago", dus ik denk prima.
Na het eten weer opgestart, kon ik het hele gevecht weer van voren af aan beginnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Inderdaad zijn die checkpoints soms niet handig. Game in standby zetten met de PS knop kan dan weer wel. Dan ga je direct verder waar je was.

Enne eten doe je maar in je eigen tijd, niet tijdens een missie ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Nny op 17-08-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Nny schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:37:
Inderdaad zijn die checkpoints soms niet handig. Game in standby zetten met de PS knop kan dan weer wel. Dan ga je direct verder waar je was.

Enne eten doe je maar in je eigen tijd, niet tijdens een missie ;)
Dat is nog wel eens een idee ja. Vanavond maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tegen het einde nu, maar ik vind het gewoon echt niet meer leuk...
Brutes, brutes met stroomstokken, brutes met schilden, ninja's, dudes met stroomstokken, medics...
En dat allemaal in één gevecht :/ Fakking frustrerend is het :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Eerste Batman game zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Asylum en City ook gespeeld ;)
Combat challenges daar niet gehaald; was net zo moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Dat was wel een pittige inderdaad, maar wel lekker als je ze eenmaal allemaal om hebt. Wellicht een tip, gebruik de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Ik heb hem op hard uitgespeeld, sommige pittige stukken maar goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:53:
Tegen het einde nu, maar ik vind het gewoon echt niet meer leuk...
Brutes, brutes met stroomstokken, brutes met schilden, ninja's, dudes met stroomstokken, medics...
En dat allemaal in één gevecht :/ Fakking frustrerend is het :( :(
medics en stroomstokken kun je soms vooraf saboteren met de disruptor rifle.

Verder is dit juist gedaan om er voor te zorgen dat een gevecht geen button smash festijn word. :+

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 18-08-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
oops, dubbel

[ Voor 104% gewijzigd door M a r c o op 18-08-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet stuk voor stuk hoe ik ze aan moet pakken, maar soms lukt het gewoon niet.
Ik snap dat het gedaan is om het moeilijk te maken, maar leuk is anders :P

De platinum wordt nog een hele kluif, want de AR challenges zullen ook wel niet makkelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
M a r c o schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:20:
[...]

medics en stroomstokken kun je soms vooraf saboteren met de disruptor rifle.

Verder is dit juist gedaan om er voor te zorgen dat een gevecht geen button smash festijn word. :+
Zo zijn mijn gevechten nog wel op dit moment :+

Buttonbashen en heel af en toe lukt een combo takedown als ik er erg in heb :P

De actie gaat zo snel dat ik het nog lastig vind om het goed te coördineren en te overdenken.

Na deze missie (Ace Chemicals) toch maar eens een goeie simulatie zoeken om even te oefenen

Vind het wel een van de mooiste/gaafste games ooit. Vooral de samenwerking met de Batmobiel is erg gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

wicked1980 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:56:
[...]

Vooral de samenwerking met de Batmobiel is erg gaaf
Daar kom je nog wel terug ;) -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Nny schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:28:
[...]

Het zal best nog wel pittiger worden, dat geloof ik gelijk.

Maar vind het concept op zich al erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Nny schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:28:
[...]

Ik vond het anders prima te doen? Heb eigenlijk nergens gehad dat de Batmobile tegen me werkte. Zelfs niet bij die boss-battle (je snapt denk ik wel welke ik bedoel). En ook andere Bossbattles waren prima te doen.
Ik vond hem juist wel gaaf en vooral de mogelijkheden en manieren hoe hij bij acties werd betrokken vond ik erg tof.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Die groene riddler-mannetjes, respawnen die zolang je nog riddler trophies meuk moet? Ik heb nu op Bleake Island nog een aantal te gaan, maar kan geen riddler informants meer vinden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny

Nny

Martinspire schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

Ik vond het anders prima te doen? Heb eigenlijk nergens gehad dat de Batmobile tegen me werkte. Zelfs niet bij die boss-battle (je snapt denk ik wel welke ik bedoel). En ook andere Bossbattles waren prima te doen.
Ik vond hem juist wel gaaf en vooral de mogelijkheden en manieren hoe hij bij acties werd betrokken vond ik erg tof.
Die ervaring had ik niet helaas, ben dat ding echt gaan haten.

Ik was dan ook als een kind zo blij, toen dat ellendige ding uiteindelijk in de shredder belandde. *O* *O* *O*

Hoewel toegegeven het blijft geweldig om van een dak af te springen en dan vloeiend in de auto te belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:59
wicked1980 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:56:
De actie gaat zo snel dat ik het nog lastig vind om het goed te coördineren en te overdenken.
Verderop in het spel zul je wel moeten ;)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nny schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:27:
[...]
Ik was dan ook als een kind zo blij, toen dat ellendige ding uiteindelijk in de shredder belandde. *O* *O* *O*
spoiler:
Om dan even later gewoon een nieuwe back-up Batmobiel te krijgen van Fox :P

• Nny

Nny

dvdkiwi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:37:
[...]

spoiler:
Om dan even later gewoon een nieuwe back-up Batmobiel te krijgen van Fox :P
Bah ja de etterbak...